Egy csomó helyen a valósággal ellentétesen, pont fordítva szerepel a járatok útiránya a BKV honlapján - írta meg a Homárnak Armando Bertolucci, és küldött is hozzá egy rakás linkelt példát, buszokról és villamosról. A XXI. századba egyelőre be nem kapcsolódó közlekedési vállalat egyelőre nem válaszolt a több helyre is elküldött mailre, a tökös, Homár-lelki rokon Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) nevében Vitézy Dávid viszont perceken belül igen, az ő levelét is alant olvashatják.
Ja és a Vitézy által fentebb említett Index-cikkben a BKV illetékese azzal magyarázza a honlap ócska térképeit, hogy azokat alvállalkozó készíti. Mókás indoklás, hiszen az ilyen mamutvállalatok pont azzzal szokták indokolni a feladatok alvállakozósítását hogy az hatékonyabb megoldás.From: Armando Bertolucci [mailto:xxx@gmail.com]
Sent: Monday, September 24, 2007 10:50 PM
To: homar@mail.index.hu
Cc: veke@veke.hu; bkvzrt@bkv.hu
Subject: BKV járattérképek
Hello Homár,
kicsit nézegettem a BKV honlapját (perverzitásomat tükrözi, hogy csupán hobbi célból), és azt vettem észre, hogy a járatok menetrendjénél, ha a térképes megjelenítésre tekintek, akkor az útirányt jelző nyilak pontosan fordított menetirányt jeleznek.így aztán nem könnyű rájönni, hogy egy-egy új járat merre is halad.
Ez csak egy példa, amit nem fog mindenki megismerni:
http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=ujbuda
De ez már sokkal egyértelműbb kell, hogy legyen:
http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=info_park
ráadásul, ha ez utóbbi járat menetrendjét is megnézzük ( http://www.bkv.hu/busz/info_park.html ) és összevetjük a térképpel. akkor konkrétan egy havi buszbérletet felajánlok annak, aki a BKV által mellékelt térképen megjelöli nekem a "Móricz Zsigmond körtér" illetve a "Bercsényi utca" nevezetű megállókat. (Kevésbé perverzek a bérletet rekesz sörre is válthatják.)
Még néhány példa a fordított nyilakra:
http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=141
http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=villamos&line=1
Üdv:
Armando Bertolucci
---
Ui:
eredetileg csak a homar.blog-nak szántam, de másolatot kap a VEKE és a BKV is.
Kedves Armando!
Sajnos a BKV honlapján található útvonaltervező fényévnyi távolságra van a valóságtól, téves, pontatlan és félrevezető információkat ad, az eleve rossz konstrukció, a frissítetlen adatok és a BKV teljes tájékoztatási tevékenységét jellemző hanyagság miatt – bővebben lásd Tevan Imre cikkét az Indexről, nemrégiben jelent meg.
Az elmúlt időszakot ezen a téren csak a romlás jellemezte, ennek ellenére én bizakodó vagyok, mi kitartóan képviseljük, hogy az utastájékoztatás kulcsterület és a pitiáner reklámújság színvonalról illő volna a BKV-nak előrébb lépni a honlap terén, a hülye és inadekvát süsük és mátyáskirályok helyett pedig talán az átszállási lehetőségekről pontosan és valós adatokkal tájékoztatni az utasokat. Talán egyszer eljutunk ide, bár ehhez először szemléletváltás kéne, például azon a téren, hogy néha a biznisz elé helyeződjön az utasok érdeke.
Üdvözlettel:
Vitézy Dávid
munkacsoport-vezető
Közlekedésfejlesztés mcs.
VEKE
karas · http://www.karas.hu/ 2007.09.25. 01:57:57
marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.09.25. 02:16:13
valoban perverz dolog egy ilyen honlapot nezegetni, viszont az ismerd meg hazadat mozgalom berkeibe lehetne vonni az ilyen alapon nem letezo megallokba vadaszo ellenoroket, hogy 'teccsek ma' pecsitelni a turafuzetembe'
dropshadovv · http://hartware.tumblr.com 2007.09.25. 02:29:21
dropshadovv · http://hartware.tumblr.com 2007.09.25. 02:34:24
malacful 2007.09.25. 07:03:01
nikii 2007.09.25. 07:43:38
Almaspite 2007.09.25. 07:50:48
grigorij (törölt) 2007.09.25. 08:00:49
Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés mcs. pedig tényleg jobban tenné, ha nem beszélne bele mindenbe! Előbb gondolkozzon el az új járműszámozási rendszer borzalmasan primitív ötletén! Ha annyra segíteni akar, öltöny le, ki a kamerák tüzéből és irány dolgozni!!!! Politikusból, önjelölt emberekből már most is Dunát lehet rekeszteni, a tevékenységük meg csak hátrány a lakosságra nézve!
Lilieth 2007.09.25. 08:03:38
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2007.09.25. 08:04:10
grigorij (törölt) 2007.09.25. 08:05:58
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2007.09.25. 08:10:05
(Na annyit ilyen állásra egy cég se fizetne).
cubalibre 2007.09.25. 08:33:51
Dudi 2007.09.25. 08:37:31
Nem tudom, hogy vagytok vele, Aba talán másképp csinálta volna...
Sz'al a járművek mellett fent is kellene kicsit tisztítani, söprögetni.
KKKKKK 2007.09.25. 08:40:13
Részemről hajrá VEKE.
Secnir 2007.09.25. 08:44:28
jelen pillanatban a VEKE az egyetlen aki az utasok érdekében tesz is valamit. tudod. Az utasok azok, akikből él a BKV. de nem arra kőti az állam (és az utasok) pénzét amire kellene, hanem saját magára ill. a deficit csökkentésére forgatja vissza. csak nincs kontrollja. ez lenne a VEKE.
toxikus 2007.09.25. 09:02:23
cziraki 2007.09.25. 09:03:49
Az unatkozó eladó 2007.09.25. 09:20:22
Így van. A Vekének rengeteg jó ötlete volt, de mostanában híján vannak ennek. A járatok átszámozása figyelem! 100 millió forintot emésztett ill. fog felemészteni. Mégegyszer mondom tehát: száz millió forintot. És hogy ennek mi értelme? Ja igen. Pl. az Örs Vezér terén járó 76 gyors buszt átszámozzák 276E-re, mert a város egyik másik pontján van egy 76-os trolibusz. Csúcsidőben legalább 10-15 darab 276E busz jár.
Számoljunk 12-vel. 12 x 3db tábla x kb. 1000 ft előáűllítási költséggel = 36 ezer forint. És ez csak az iránytábla a buszon. Hol van az ehhez tartozó utastáéjokztatás, a megállókban lévő menetrdenek lecserélése stb.
És ugyanezt eljátszották Kökin a 82-82A-182gy-182Agy busszal.
Na erre van pénz. De arra nincs hogy egy kevesebb mint 7 éves buszon az elektronikus kijelzőt megjavítsák. Igénytelenül át van húzva szigszalaggal, majd alatta egy kézzel írt A4-es lapra fel van írva hogy 16...
Az unatkozó eladó 2007.09.25. 09:22:48
Legyen civil összefogás és tervezzünk A4-es kartonlapokra egy egységes BKV dizájnt és mindenki nyomtasson ki egy garnitúra buszra való iránytáblát :-)
Békávé 2007.09.25. 09:36:44
Pár hete megváltozott a 35ös busz menetrendje. A változás napján kb 10 percel a busz indulása előtt a honlapon megnéztem hogy mikor is indul pontosan a busz. Kibattyogok a megállóba majd a honlap szerinti indulási időt követően kb negyed óra múlva jött is a egy busz. A 135-ös... Megkérdem a sofőrt, hogy várható e, hogy felbukkan egy 35ös is. Válasz: "Há' persze. Jön utánnam 5 perc múlva." Újabb kérdés: "Nem e lehetne e, hogy időben jöjjön?" Sofőr: "De hát ki van írva! Ma változott a menetrend."
Másnap hívom a békávét, hogy nem stimmel a holnlap a kitett menetrendel. A nőnek (aki arra sem volt képes hogy benutatkozzon) fogalma nem volt, hogy változott a menetrend. Végül nagy kegyesen mondta, hogy akkor majd szkennelnek egyet aztán megküldik. Nyilván ez tűnt számára az egyszerűbb megoldásnak, ahelyett, hogy a honlapjukat frissítenék...
Végül fel tettem még egy kérdést:
Miért nincs kint egy telefonszám a megállókban amin a hülye pesti ember érdeklődhetne ha teszemazt előfordulna az az elképzelehetetlen eset, hogy nem jön a busz.
Erre jött az igazán frappáns válasz: "Kint van mindenhol a telefonszám, csak a holigánok letépkedik meg összefirkálják."
Próbáltam meggyőzni a névtelen asszonyt, hogy én még csak nyomát sem láttam telefonszámnak sehol. Sőt, szerintem sehol sincs kirakva és nem is volt soha telefonszám. A névtelen asszony továbbra is ragaszkodott az álláspontjához, viszont sikerült elérnem, hogy a szkennélés/emilküldés után újabb kegyet gyakoroljon felém: Csak mondjam meg melyik megállóban tapasztalom a telefonszám, hiányát s ő gondoskodik ezek pótlásáról.
A 35-ös busz megállójában azóta sincs telefonszám, de legalább a menetrend pontos. Remélem egyszer a buszok is azok lesznek...
U.I.: Egy kérdés:
Látott e már valaki a megállóban feltűntetve telefonszámot?
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.25. 09:44:51
a jegyárú az mi?
a túrista mit túr?
Gumidomino 2007.09.25. 10:05:03
Én a legjobbat feltételezem.
De ha erre van pénz, akkor fordíthatnának a Pontos Idő Kft. által logózott jelzőrendszerre is. A szentendrei HÉV vonalán legtöbbször az van írva a kijelzőre, ahol a következő vonat terv szerinti érkezését és végállomását jelölnék a betűk(pl. Árpád-hídi megálló Szentendre felé), hogy: Figyelje a menetrendet!
KÖSZI!! :D
Dudi 2007.09.25. 10:05:31
moTmeN 2007.09.25. 10:10:05
Amugy (osszehasonlitva berlini, lisszaboni, portoi, madridi, barcelonai oldalakkal) szerintem kifejezetten szinvonalas a bkv oldala. Barcsak a tobbi osszehasonlitasban is ilyen jol allna.
adört 2007.09.25. 10:15:20
John_Doe 2007.09.25. 10:18:26
Tisztelettel Abba Beton
Avatar 2007.09.25. 10:22:41
A BKV honlapján lévő menetrend rendszert ugyanaz a Topolisz készítette, akik az általam is sokat használt utvonalterv.hu oldalt üzemeltetik. Csak éppen egy régebbi programváltozat lebutított (autós, gyalogos tervezés nélküli) változata, és valószínűleg az adatbázisát sem tartják úgy rendben mint az utvonalterv.hu-ét. Mellesleg időnként az is tud eszméletlen böszme útvonalakat ajánlani... (pl 1 megállóval túlvisz a célállomáson, és betervez 1 megállónyi visszabuszozást is...)
Céadaoin (user ID 44540) 2007.09.25. 10:31:01
Látva a példákat, lehet sorolni, hogy máshol még szarabb, csakhogy én itt élek, ezért fizetek. És nem vigaszt akarok, hanem
normális
szolgáltatást.
Dervenkál Egon 2007.09.25. 10:31:23
Aprópó miért lehet még mindig a budapesti az egyik legdrágább tömegközlekedés Európában. Mert lehet, hogy egy vonaljegy csak 230 forint, londonban meg 3,25 font (1300 FT) de azért egész nap utazgatok. Itt meg három két átszállás odafelé, kettő visszafelé aztán máris 1380. És nem, nem veszek bérletet, mert havonta hálisten csak 4-5 napon kényszerülők a BKV-ra.
Gumidomino 2007.09.25. 10:37:14
ez rohadt pech. Egy megálló jegy nélkül, és pont jön az ellenőr.
Ne is utazz havonta 4-5 napnál többször, mert beláthatatlan következményei lennének!
:))
csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.25. 11:10:57
na ez nem valami jó üzlet! 200 HUF-os sört számolva (minő perverz őrület ennyiért, mikor a tecsóban már tán 89-ért is adnak "minőséget"!) a 20-as rekesz 4000 HUF, míg egy bérlet...
Békávé 2007.09.25. 11:12:57
Arra biztos nem randalíroznak a huligánok! :)
mbond 2007.09.25. 11:13:09
Megállókban telefonszámot én is láttam.
Békávé 2007.09.25. 11:14:00
p@rasztpicsa 2007.09.25. 11:14:07
tundrazuzmo (törölt) 2007.09.25. 11:16:07
A zinfoparkbusz két kört tesz meg. Egy kicsit, és egy nagyot. A nagyot azt ritkábban, az érinti a Móriczot. Meg a Bercsényit. De csak visszafelé. Mert odafelé nem. Hehe.
A fenti rajzon a kis kör van felrajzolva, ami gyakoribb és hasznosabb is. Ha vársz a Petőfi hídnál, van rá esélyed hogy bejöjjön egy infoparkba tartó busz. Ha rosszra szállsz, a Körtéren eszmélsz...:)
Egyébként akkora alibi ez a járat, gyalog is megvan a táv 10 perc alatt, akinek fáj a lába, az pedig vigyázzon, hogy jó buszra szálljon a hídfőnél...
Homár-TV, Petőfi híd, Budapest, 2007
tundrazuzmo (törölt) 2007.09.25. 11:23:05
"Béla,
a jegyárú az mi?
a túrista mit túr?"
Ez az, ezt én is nagyon kedvelem. Meg a pékárú is teccik. Tudod, az olyan, hogy valaminek az érteke 100 Ft, valaminek meg 1 pék, tehát pékárú. Ha olyan olcsó, hogy csak egy jegyet adnál érte, akkor jegyárú. Nem nehéz ez, ezt még a százlábu is tuggya...:)
A túrista mega zinternetet túrja, mert a Magyar Helye Sírás Szabályai könyv 14. kiadása helyett már csak a zinternet, meg a MSword F7, meg a T9 segít neki helyesírni, az pedig fabatka. Plusz ezek hárman vastagon inkonzisztensek.
mbond 2007.09.25. 11:25:38
mellik megálókban?
Bevallom, nem szoktam jegyzetelni, hogy melyik megállóban van és melyikben nincs. Konkrétan most a kelenföldi 14-es, 114-es megálló jut az eszembe, mert gyakran szállok ott át és a megállóban lévő szemetes, ahova a csikkemet szoktam elnyomni pont egy ilyen infovonalas tábla alatt van. De majd figyelem máshol is. :) Az biztos azért, hogy sok megállóban nincs, de az sem igaz, hogy egyikben sincs.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.25. 11:28:13
Amúgy köszönjük Patkányként a címoldal-ajánlót, Szily kollega, már ha te voltál.
Bettyno 2007.09.25. 11:43:05
Hát ha valakitől, tőlem nagyon-nagyon távol áll, hogy a BKV-t védjem, de most megteszem! ...."
Grigorij! Vágod ugye, hogy nem véded a bkv-t. Az, hogy nem ez a legnagyobb probléma, hanem az a 825ezer, amit felsorolsz, az teljesen lényegtelen. Egyebként meg, eléggé nagy probléma, hogy elindulok vizsgázni, fel akarok szállni a buszra, ami a sulimhoz visz és a megállóban derül ki, hogy a busz aznap reggeltől valami tökéletesen más útvonalon jár. És erről az előző este nulla info volt a honlapon, megnéztem direkt, mert egyébként nem járok azzal a busszal, de a vizsgáról nem szerettem volna lekésni. Lekéstem, hála a mutyis-BKV-null-infós honlapnak.
Békávé 2007.09.25. 12:41:59
De ezek ugye villamosok?
Amúgy tudom hogy a megálló az kettő lö betű!
De mindezek ellenére én buszmegállóban (most jól írtam!) még nem láttam telefonszámot. Legalább is békávésat nem. Max, hogy albérlet kiadó, vagy hízó eladó!
p@rasztpicsa 2007.09.25. 12:48:10
hbe 2007.09.25. 12:59:07
96
Klikk 96 -> térképes megjelenítés -> nem jó, ellenkező irányt adja.
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=96gyors
Vissza a menetrendhez -> ellenkező irány -> térképes megjelenítés -> jó, a helyes irányt adja
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=96gyors
105 jó mind a két irányba!
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=105
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=105vissza
Piros 20-as
Klikk 20 -> térképes megjelenítés -> jó
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=20gyors
Vissza a menetrendhez -> ellenkező irány -> térképes megjelenítés -> nem jó, ugyanazt az irányt adja, mint az előbb
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=20gyors először ugyanazt adta
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=20gyorsvissza
Mostanra ki van javítva!
104-es busz
Jó mindkét irányba.
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=104
utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=104vissza
Békávé 2007.09.25. 13:02:04
Köszi! :)
Ezentúl a fentiek szerint járok el!
Nagyvakond 2007.09.25. 13:19:53
Szegény Mathias!...
Én meg továbbra is bringázom.
Allahu akbar
Nagyvakond 2007.09.25. 13:27:26
"p@rasztpicsa 2007.09.25. 11:14:07 "
Nagyon szépen kérem, legyen kedves, mellőzzük az ilyen káromkodást!
Trágárság mehet, de káromkodás (=káromlás) ne!
Előre is nagyon köszönöm!
báró Csekonics 2007.09.25. 13:54:45
Ha jól emlékeszem a menetrend _alatt_ van. Mármint ha valami huligán letépi a menetrended, akkor ott egy matrica, hogy ha nincs mentrend a keretben, akkor vandalizálás esete forog fent és hívd ezt meg ezt a számot gyógyírként.
Azért ez má' döfi nem? Vandálbiztos... :-D
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.09.25. 13:55:33
Adnék viszont egy nagyon jó tippet: virtuális jegy !
Ez úgy néne ki, hogy bankkártyával (!!! alig van olyan metró állomás ahol bérletet vehetsz) a neten a név és a dátum meg némi kód alapján kapsz egy mondjuk 15-20 karakteres kódot.
Ami lehet vonaljegy, átszálló, napi, vagy akár bérlet is.
Ha repülőjegyhez elfogadják, akkor miért ne lehetne? Az ellenőrnél meg lenne egy szolgálati telefon, vagy vonalkódolvasó és kiírná/automata bemondaná, hogy érvényes-e vagy sem.
10 M Ft-ért megcsinálom az SW-t, mondjuk a HW-el együtt kb. 3-5 év megtérülés lenne. Sőt, ingyen megcsinálom, csak az online jegyvásárlások 10%-át kérem havonta utalni 10 évig. Jó lenne ? :)
Sadist 2007.09.25. 14:24:07
De gondolom az alvállalkozó úgyis egy józsiahaveromodaadomamunkátaztánosztozunk.
rubinyo 2007.09.25. 15:46:40
Jártam azonban két olyan kis "szarette faluban", ahol a tömegközlekedés valahogy mégis működik.
London:
Az egy dolog, hogy abban a kisvárosban a metróhoz le sem jutsz, ha nincs jegyed, vagy bérleted, mert kapuk állnak az utadba, s innen üzenem a BKV-nak, hogy higyjék el, hogy működik a rendszer egy 10 milliós városban is!
By the way, a kapuk mellett jól megtermett biztonsági őrök állnak egy kinyitható ajtónal, s még nem láttam, hogy azon kívül, hogy a tolókocsisokat, s az idióta, jegyüket kezelni nem tudó túristákat azon betessékeljék.
Párizs szintén zenész...
A buszokról pedig annyit ( a londoniakról), hogy oda se tud felszállni seni anélkül, hogy jegyet ne mutasson, mert ha nem mutat, akkor a sofőr egyszerűen kihívja a rendőröket..
A busztérkép, amelyik pedig minden buszmegállóben megtalálható, még egy háromíkús félmajomnak sem okozhat problémát.
Hogy miből tellik a londoni bkv-nak :) erre?
A jegyek ára igen segítség...
További magyar hang 2007.09.25. 15:59:51
king_one 2007.09.25. 16:21:55
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.25. 16:48:24
Békávé 2007.09.25. 16:52:07
Értem, tehát ha nem jön a busz zúzzam szét a megállót és rálelek a telefonszámra.
Végülis ki lehetne ebből építeni egy jó kis kalandjátékot, vagy túlélősót! Vagy akadályversenyt. Ki jut át a leggyorsabban békásmegyerről csepelre. Szigorúan békávéval. Aki gyalogol vagy kerékpározik azt kizárjuk, mivel azzal jogtalan előnyre tesz szert.
Az rtlklub közvetíthetné. Műsorvezető palotás petra, és majka.
Hívom is a programigazgatót...
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.09.25. 17:03:36
rubinyo 2007.09.25. 18:17:27
A túrista max az orrát túrja sétálgatás közben...
vagyis...tour-ista..magyarul túrista...
rubinyo 2007.09.25. 18:18:41
Most fejbevágtam magam egy baccal ezért a hülyeségért...
Bettyno 2007.09.25. 20:45:12
"Hogy miből tellik a londoni bkv-nak :) erre?
A jegyek ára igen segítség..."
a párizsi metro rendszerről tudok nyilatkozni, 10 db jegy eccerre vásárolva 11 Euro, szóval egy jegy 1,1 Euro kb 270 Ft. De egy jeggyel átszállhatsz akárhányszor, max 3 átszállással meg gyakorlatilag a város egyik végéből a másikba el tudsz jutni. Szóval asszem nem a jegyek árát kéne emelni, hanem a szolgáltatás színvonalát emelve ösztönözni a jónépet arra, hogy ne az legyen a hozzáállás, hogy Ezé a szaré nem fizetek vazzeg!!
webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.09.25. 21:09:24
webszemet.blog.hu/2007/09/01/a_legrovidebb_buszjarat
itt egy 4 megállós, kb 500 méteres vonalat említek...
grigorij (törölt) 2007.09.25. 21:32:16
Van egy kis gondom ezekkel a véleményekkel, melyeket mindig, mindenhol leírtam, leírok: továbbra is állítom, hogy ennek a szemét bkvnak NEM ez a legnagyobb hiányossága! Ismétlem, ELŐBB szolgáltasson, tiszta, pontos járművekkel, udvarias és becsületes munkatársakkal!
Lehet, hogy nem értettem a problémátokat, de én soha sem úgy indulok útra, hogy előbb net, a megállóban meg PDA... Tehát nem a netes útvonaltervező a szar, hanem az, ha a békévé TÁJÉKOZTATÁS NÉLKÜL változtat! Örülök, hogy ide kizárólag 200-as IQ-jú emberek írogatnak, de én azért átéltem Angyalföldön a 4-105-ös busz okozta gondokat! Mert például a rengeteg nyugdíjast ki tájékoztatta???? Mert a BKV és az a fasz VEKE NEM! Az öregek NEM olvasnak netet! Ezt miért nem lehet megérteni???
És a VEKE-ről! Társadalmunk tagjai több csoportba sorolhatók: vannak akik mindenre szarnak, vannak akik hűen behódolnak és persze vannak olyanok is, akik gyanakodva fogadják a különböző, innen-onnan felbukkanó, nem egyszer önjelölt embereket, szervezeteket! A VEKE ugyanis NEM társadalmi nyomásra jött létre, pár - a közlekedéstudományhoz csak elvétve konyító - önjelölt tag magánszerveződése! A 2 millió főváros felkérte őket, hogy mindenbe beleugassanak? Mert, ha ugatnának, hát tegyék! De ez a VD-tól már vacsorázni sem lehetett, minden este nyilatkozott valahol! Láttunk már ilyet pár éve, azt a HÖK-ös kölyköt! Oszt simán politikus lett és azóta beleszarik a dolgokba! Tehát a VEKE nem bennünket képvisel, vannak valamilyen céljai, de ez jelenleg még nem ismert!
Látogassatok el honlapjukra, olvassátok el kik alapították, kik a vezetők! Tanulságos olvasmány!
Sir Zet 2007.09.26. 01:41:39
Sir Zet 2007.09.26. 01:42:49
polgarpukkaszto 2007.09.26. 11:05:04
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2007.09.26. 23:36:48
Szóval nekem is van a telefonomban elmentve BKV-s 06-80-as telefonszám, amit egy megállóban gyűjtöttem be...
Csak az a sz@r; hogy mobilról nem lehet hívni.......
De ha elszaladok egy fülkéig; (ami nincs sehol szinte már, mert minek is...) akkor ott tuti közlik; hogy épp a megállóban kellett volna lennem, mert az áhitott járat megérkezett.
Na mind1. így: 11111111111111
ß@r az egész!!!
Ariadne12 2007.10.01. 09:45:20
Hehe, ebben az a legmókásabb, hogy ki nem sz*rja le? Az a BKV egyéni szoc problémája, kivel készítteti el - ha egyszer ők a megrendelő, ők felelnek felénk, utasok felé azért, hogy megfelelő legyen és működjön. Mindegy, hogy egy taliga aprómajom vagy xy kft. végzi el a munkát, ez egyszerűen nem védekezés. Pontosabban úgy tűnik inkább, hogy ők azok, akik nem felelnek ezért...