Ismerkedjenek meg a modern Tantalosszal, azaz Píterrel, aki mindössze egy nyomorult telefonvonalat szeretett volna, hogy később internetezhessen, de a T-istenek gőgössége miatt pokoli büntetést szabtak ki rá: a lakóparkban folytonos éhség és szomjúság gyötörte, nyakig állt a vízben, gyümölcstõl roskadozó ágak csüngtek fölötte, de mihelyt enni vagy inni próbált, a víz is, a gyümölcs is eltűnt, csakúgy, mint a telefonvonal bevezetésének az esélye. Mitológiai szopás alant:
Kedves Homár!
Hűséges olvasódként számtalanszor felmerült már bennem, hogy tollat, akarom mondani billentyűzetet ragadok, de eddig nem tettem.
Ám a mostani esetem már nálam is kiverte a biztosítékot, úgyhogy levelem következik.
T-com telefonvonal beköttetése a 21. században
Beköltözés lakóparkba, na milyen netet/tv-t rendeljek? Utánanéz, választási lehetőség nincs (upc), megfelelő sebességgel a házban csak adsl van, persze t-com vonal mellett...
(Tv szolgáltató szintén 1db, bemegy személyesen, megrendel, mikor jönnek, mondjuk még ma?? Ma??? Legyen inkább 2 nap múlva, akkor ráérek, oké. 2 nap múlva tv bekötve.)
Netre fel, telefonvonalat megrendel. A baj itt kezdődött. Rendelném, de szeptember 5. napján még mindig az augusztus 31-ig érvényes akciós megrendelésüket lehet kitölteni. Telefon, panasz, miért nem frissítik a weboldalt?! Jajj, hát megrendelhetem telefonon vagy személyesen is, plusz 2000Ft-ért. Kösz, nem. Várok.
Szeptember 6, megrendelem, mert már lehet.
3. nap - még semmi, telefon, mivan már?? 15 percig tartom a telefont, mire közli a hölgyike, megvan a megrendelés, de még nem dolgozták fel. Húha. Oké, akkor várok tovább. Még aznap este megerősítő email, rögzítették az ügyem, foglalkoznak vele..
7. nap - telefon, mivan már??? Semmi, már kiadták munkára, várjam hogy hív a szerelő. Várok...
8. nap - hívnak, én rendeltem vonalat? Igen. Oké, akkor egyeztessük az adatokat "minta virág" utca xx a cím? NEM!! A cím "virág" utca xx. De biztos nem "minta virág" utca xx, neeeem, neeem, virág utca, simán.. Oké, ezért hívtam. Ok.
11. nap - szerelő hív, holnap jön, jó? Igen, igen jó, csak jöjjön már. Másnap megjön, bejön, minden oké, lemegy a szekrénybe, aztán jön vissza, 10 perc, mondja. 1 perc múlva jön, nem tudta bekötni/aktiválni akármi, mert a központban azt mondták töröltettem a
megrendelésemet. Mivan?? Én?? Na ő megy, nagyon sajnálja de nem tudja most bekötni, pedig a házban másnak sikerült. Hívjam a t-comot. Hívom. Első ügyintéző 20 perces beszélgetés, nem találja a megrendelésemet név és cím alapján, nem kaptam semmi levelet amiben van vmi megrendelési azonosító vagy ilyesmi? Nem, nem kaptam, csak emailt, de azt nem tudom megnézni lévén a mobilomról beszélünk, és netezni is csak arról tudok, nem tudna visszahívni? Nem, nem, sok ügyfél várakozik. Nagyszerű..
(Megjegyzem a honlapjukon van 1 oldal ahol megadod az adataid és állítólag visszahívnak, namost ezt minden alkalommal mielőtt hívtam őket megpróbáltam, de mindig hibaüzenettel elküldött, hogy próbáljam máskor.)
Na netre fel, megrendelési számot felír. Hívás újra, elmondom a csajnak mivan, oké, nagy nehezen megtalálja a megrendelésem, várjak. 30!!! percet vártam, közben megebédeltem, majd visszatér a csaj és mondja, igen, sikerült kiderítenem mivan..pí..pí..pí a vonal megszakadt... (Érdekes módon nem lehet ugyanazzal beszélni akivel beszéltél, pedig ilyen van/volt asszem pont a t-mobilenál vagy vmelyiknél hogy ha visszahívod őket felajánlja a rendszer hogy azzal beszélj akivel az előbb beszéltél...)
Hívom őket harmadjára. Történet megint elmond, mondja a nő várjak. Oké, 15 perc várakozás után közli, épp rendszerhiba volt, ezért azt látták a központban, hogy törölve lett a megrendelés de valójában nem volt törölve, csak a hiba miatt ezt hitték, várjak nyugodtan majd hív a szerelő újra, hogy mikor jöjjön.
18. nap - levél a postaládában, szerződés, töltsem ki és küldjem vissza. Egyik lapon budapesti cím, a másikon nyíregyházi. ,,Kérjük kitöltve küldje vissza a fenti címre." Melyikre??? A budapestire vagy a nyíregyházira, gondoltam mind1, de aztán megszólalt a
kisördög, hívd fel őket, nehogy ez legyen a baj, oké, hívom őket. Közben nézem, az előfizetői szerződésen a "minta virág" utca xx szerepel téves irányítószámmal, a kedves hölgyike, aki direkt az az adatok egyeztetése miatt hívott úgy látszik nem bírta
felfogni, hogy semmi "minta" nincs a virág előtt és átjavította helyesről helytelenre a címet. Csoda, hogy a levelet megkaptam, úgy látszik a levelezési címet nem tudta/akarta módosítani szerencsére. Közben ügyintéző jelentkezik, majd mondja, hát végülis
mind1 melyik címükre küldöm vissza a levelet. Ok. És a hibás szerződéssel mi legyen?? Hát ő most kijavította a rendszerben, a szerződésben meg húzzam le és javítsam ki a helyesre, ok.
19. nap - levelet visszaküld.
Ennyi egyenlőre, várom, hogy hívjon a szerelő, hogy mikor jön bekötni. Most olvastam az indexen, hogy csak júniusban 12.000-rel kevesebb telefonvonal lett kishazánkban. Mindemellett furcsa, hogy 1 nyomorult telefonvonal bekötése, idegeskedésbe, órákig tartó telefonálásba (eddig kb 2 óra) plusz kb 1500Ftos telefonszámlába kerül, mindez majd' 20 nap alatt és még mindig semmi.... Úgy látszik az új ügyfél magasról le****va, úgyis megrendeli, mert rá van kényszerülve, ha meg nem, és mégis analóg vonalat rendelt tééktől, akkor van olyan hülye hogy nem mondja vissza még mindezek után sem. Most reménykedve várom, hogy lesz telefonvonalam, majd, valamikor.... Aztán rendelem az adsl-t, ajaj :S... (természetesen nem a t csoporttól)
Píter
Den Hadnagy 2007.09.26. 01:12:50
ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.26. 02:46:48
UnA 2007.09.26. 03:51:34
sike 2007.09.26. 07:15:47
Tudom, most az jön, hogy XXI. század, meg internetszolgáltató, meg ez már elvárható alap, satöbbi. Persze, kellenek Don Quijote-k...
sike 2007.09.26. 07:22:28
wertz (törölt) 2007.09.26. 07:25:21
szőke kapitány már csak tudja... :)
grigorij (törölt) 2007.09.26. 07:49:22
Az UPC-t 2 nap alatt (!!!) kötötték be, igaz egy ügynök nővel tárgyaltam és ő intézte a szerelőket, de a Matáv is 3 nap alatt bekapcsolta a telefont!
Na de utánna!!! Mindkét cég ügyfélszolgáltatása olyan borzalmas, hogy arra nincs is szó! Felejtsük el a sokórás telefonálgatásokat, levelezgetéseket, mert ezeknél ez a legkevesebb! Borzalmas, Borzalmas...
Klovag 2007.09.26. 07:59:01
sultzoldparadicsom 2007.09.26. 08:09:23
marecs 2007.09.26. 08:10:18
Nekem mindössze erre a levélre futotta.
Tárgy: Minek nekem szélessáv otthonra?
Dátum: 2007-07-26
Tisztelt T-Online!
Sajnálattal tapasztalom, hogy az immár egy hónapja, gyenge és naiv pillanatomban megrendelt T-Home Dupla szolgáltatásukat a mai napig nem sikerült teljesíteniük. A Társaságuk által küldött szerződésben – amiben részletes felsorolást adnak az ügyfél kötelezettségekről – harminc napos teljesítési határidőt vállaltak. Ez a mai napig sikeresnek semmilyen értelemben nem tekinthető.
Két héten keresztül hetente több alkalommal finoman érdeklődtem, hogy szolgáltatásuk iránti olthatatlan vágyam mégis mikor realizálódhat, ezáltal elérhetővé téve számomra azt az örömteljes lehetőséget, hogy mintegy évi 85,000 Ft-tal növeljem árbevételüket. Telefonos megrendelésem során jeleztem, hogy a lakásban teljes körűen kiépített T-Online kapcsolat van, mivel az előző tulajdonos szintén Önöknek szavazott bizalmat. Tehát nem arról van (volt) szó, hogy csak a házban van a „doboz” vagy a kábel csak a lakásküszöbig van behúzva és egy kicsit meg kéne erőltetniük magukat, hogy egy újabb – hűségszerződést aláíró – ügyfelet szerezzenek. Hűség?!? Ilyen kondíciók mellett reméltem nem fog gondot okozni, hogy 2007-ben – Magyarországon - ezt emberileg elfogadható időn belül teljesítsék. Tévedésem keserűnek bizonyult!
Ennél az inkompetenciánál sokkal sajnálatosabb az a magatartás, aminek során, két héten keresztül próbálták elhitetni velem, hogy az eljárást megsürgetik és igenis „fontos” vagyok, mint leendő potenciális és fizetőképes ügyfél. Türelemre bíztattak és mindenféle begyakorolt passzusokkal próbálták megmagyarázni, miért képtelenek megoldani a rendelésem után egy nappal (tehát 30 napja) bejegyzett apróbb technikai problémát. Arról nem is beszélve, hogy állítólag technikai szempontból 99%-ban teljesíthetőnek titulálták szolgáltatásuk iránti igényemet, amit a telefonkapcsolatot előzetesen megvizsgáló kolléga a helyszínen meg is erősített. Ezért az apróbb procedúráért egyébiránt egy napos szabadságot kellett kivennem, mivel természetesen csak délelőtt állt módjukban kiszolgálni engem.
Újfent beigazolódni látszik az a trend, hogy a Magyarországon tevékenykedő multik magas ívről tesznek a potenciális vagy már meglévő ügyfeleikre. Ez alól Önök sem kivételek, mivel arra sem méltattak, hogy esetleg felhívjanak és valami konkrétabb, hihetőbb indokkal próbálják megmagyarázni ügyfeleik igényei kielégítésének komoly szakmai-emberi hiányosságait.
Társaságuknak nyilvánvalóan mit sem számít az ügyfél vagy az a „csekély” évi 85, 000 Ft, ami rajta keresztül a számlájukon megjelenne. Egy dolgot bizonyára nem tárgyaltak ki körültekintően, amikor stratégiai megbeszélésük során üzletpolitikájuk azon részét építették fel, ami ügyfeleik kielégítését és megtartását mindenekfelett előtérbe helyezi. Ezáltal arról is megfeledkeztek, hogy egy (1) ügyfél megtartása olcsóbb, mint tíz másik megszerzése. Már csak azért is, mert az elégedetlen ügyfél mindent megtesz, hogy a baráti – egyes esetekben média – körökben hangot adjon csalódásának és a Társaságuk szakmai inkompetenciájának. Úgy érzem én is élni fogok ezzel a lehetőséggel…” nincs több kifogás”!
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.09.26. 08:30:35
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.09.26. 08:30:38
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.09.26. 08:33:02
Secnir 2007.09.26. 08:33:24
Megoldás:
emailben mondd el a rendelést. másnap bekötik a telefonvonalat.
Secnir 2007.09.26. 08:37:21
Terveüdekszi 2007.09.26. 08:58:59
MosoMasa 2007.09.26. 09:15:32
sajnos a személyes megjelenés semmire sem garancia! Én úgy csináltam, külön ellenőriztünk a csajjal mindent, és láss csudát: hasonlóan a fenti esethez, nem tudták kipostázni a megadott címre, de még csak értesíteni sem! Bementem megint, hebegtek habogtak...x hónap után bírták bekötni azt a nyamvadt vonalat (a nevemet valami folytán hibásan regisztrálva, amit hónapok alatt nem tudtak javítani!!!). Hát ennyi. De lemondtam.
BiG_ 2007.09.26. 09:17:28
Egy ügyfél több szolgáltatás panasza egy szolgáltatónál kedvezménnyel intéződik!
Asszem a szolgáltatók is észbekapnának, meg a renoválómesterek is jól járnak, a bútoripar, az üvegesszakma fellendül... Lenne szerződés a szakikkal és a "panaszrendezés" után a szerződéskötést is vállalnánk. Vinnénk kárszakértőt is. Minden egyben, simán.
Sőt, a média is harapná, onnan is lehetne szakítani.
Na?
MosoMasa 2007.09.26. 09:17:28
ez így igaz!
marecs 2007.09.26. 09:30:50
Terveüdekszi,
valaki mindig nagyobb szopasban reszesül, kitartas...
Egyébként más fejlettebb országokban egy ilyen eset után nem csak egy sima mea culpaval intézik el a szolgálatók a dolgot...
Céadaoin (user ID 44540) 2007.09.26. 10:25:05
batch papucs
:-D :-D :-D :-D
Öltönyös (törölt) 2007.09.26. 10:29:28
oltonyosrabszolga.freeblog.hu
Dervenkál Egon 2007.09.26. 10:37:21
Ügyintézőt hívtam, hogy akkor kéne nekem. Mondom a címet: hát ott sajnos csak 1Mbit-ttel tudunk nyomni, ezért nincs IPTV. Mondom nekik, hogy 8Mbit az ADSL-em (és hálisten megvan a névleges 70-80 százaléka stabilan). Mire az ügyintéző: "az nem lehet". Hát itt kezdem vigyorogni. Nem a nénikéd. MUHAHAHAHA.
Akkor küldtem honlapon keresztül megrendelést. Jött is a levél egy hét múlva: "ezúton közöljük, hogy az Ön által megrendelni kívánt szolgáltatást, a megadott címen technikai okokból nem tudjuk biztosítani". Hüp-hüp. És hogy miért nem vagyok elkeseredve? Mert jött aznap egy másik levél is szép színes prospektussal. A következő volt ráírva: "Ismerje meg a T-Home-ot. Az első havi előfizetés ingyenes!" Na akkor?
euAgWzgmmtq7K 2007.09.26. 10:52:34
Öltönyös (törölt) 2007.09.26. 11:02:59
oltonyosrabszolga.freeblog.hu
Tish 2007.09.26. 11:03:17
Létezik ilyen szolgáltatókat rendszabályozó társaság, D.A.S. a neve, és pont az ilyen magánszemélyeket szivató cégek, biztosítók miatt jöttek létre. Én az ügyfelük vagyok, és azóta nem rágom a körmöm, ha valami nem úgy megy ahogy kéne:) Majd az ügyvédeink lerendezik egymás között:)))
bugger · http://buggersbugging.blogspot.com/ 2007.09.26. 11:30:16
Rák Attantam 2007.09.26. 11:43:15
"...Mondom nekik, hogy 8Mbit az ADSL-em... Mire az ügyintéző: "
...lássuk csak, tényleg. (kopkopkop a billentyűzeten) Na, most tessék megnézni, mostmár 1 Mbit. :DDD
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.26. 12:12:44
Nálam van egy felesleges ADSL modem, sokpénzért megszámítom. :)
cubalibre 2007.09.26. 12:14:25
Szóval bementem az üzletbe, kértem egy sorszámot, kb. 5 perc után szólítottak, 10 perc alatt megkötötték a szerződést, nagyon kedvesek, szolgálatkészek voltak. 3 nap múlva volt netem. Egyszer mikor valami vacakolt, hívtam az ügyfélszolgálatot, én a számítógépekhez amúgy tök hülye vagyok, és a srác kb. 20 percen át nagyon türelmesen végig elmagyarázta, hogy mit csináljak, és sikerült is. És semmi bajom a T-Com internettel, megbízható, gyors.
Konklúzió: aki telefonon rendel szolgáltatást, ööö, milyen ember nem lehet? Meg milyen szokás? Meg milyen papucsban is járjon?
Hola (törölt) 2007.09.26. 12:22:24
Egyébként én sem értem, miért nem a UPC-t választottad. Olcsóbb, jobb, gyorsabb!
Hola (törölt) 2007.09.26. 12:23:49
Píter 2007.09.26. 12:33:27
cubalibre 2007.09.26. 12:39:08
szkaccsotjeggel 2007.09.26. 12:43:43
BiG_ 2007.09.26. 12:48:42
Kedves Tish!
Az lehet, hogy van, de az említett nem olyan látványos! :-)) Az enyém jobb lenne érzelmileg. Van egy olyan "odacsapok az asztalra" érzés, ami feszültséglevezetésnek kitűnő. Az "akarsz róla beszélni" tevékeny formája akár. Meg talán visszatartó ereje is lenne. Az emberközpontú ügyfélkezeléshez először faragjunk embert. Vésővel... :-)))
Üdv!
marecs 2007.09.26. 13:18:15
Ennek ellenére továbbra is fenntartom a véleményem, hogy 2007-ben nem szerencsés, ha egy telefon kapcsolat kiépítésével (is) foglalkozó társasággal nem tudom a gondom, bajom ill. igényeim elintézését megoldani (telefonon keresztül) és nem az én hanyagságom miatt. Főleg akkor ha ezt a lehetőséget szolgáltatásként tüntetik fel és elméletben valami konstrukció ki van alakítva az ügyfelek kényelmének érdekében…üdv
marecs 2007.09.26. 13:20:36
Tish 2007.09.26. 14:02:45
A Velvetes Tish vagyok:)
nikii 2007.09.26. 14:18:56
Hogy embereknek mennyi felesleges idejük és pénzük van elherdálni...
2007.09.26. 14:35:22
Tish 2007.09.26. 14:48:17
Dehogy fosztanálak meg ettől a fantasztikus érzéstől:))) Nyugodtan kitombolhatod magad, de ha nem történik semmi, akkor megpendíted az említett céget:) A hatás felejthetetlen! Csigamód dülledő szemek, kapkodás, és seggnyalás (márha vágysz tőlük ilyesmire;)... pillanatok alatt elintéznek mindent. Ha pedig kivételes esetben erre sem rezonálnak, ügyvédet rájuk! Szépen kényelmesen hátradőlsz, a többit meg intézik helyetted:)
És most jöjjön a másik oldal:
Ügyintéző vagyok. Ahol olyan pocsék a szervezettség, mint a T-Comnál, tuti, hogy nem az ügyfélszolgálatos a béna, hanem a vezetőség tesz magasról mindenre.
Panaszkodhatnék én is, hogy milyen baromságokkal nehezítik a munkámat, és a legalapvetőbb technikai hátteret nem teremtik meg számunkra, az információcsere hiányáról már nem is beszélve. Annyit tudok tenni kompenzálandó a cég gyengeségeit, hogy maximális emberséggel, kedvességgel és gyorsasággal kezelem az ügyeket, ügyfeleket. Sajnos ez csak kis cégeknél működik, multiknál nincs lehetőség rá. Gyorsan cserélődnek az emberek. És mielőtt belémkötnének, nem mentségeket keresek nekik, valamint nem a "mundér" becsületét védem.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.09.26. 15:42:04
Viszont amióta meg van 80-90%-os kihasználtsággal szépen megy, de azt hiszem nem a T érdeme.
Sajnos bárki bármit mond egyes területeken még mindig monopol helyzet van. Különben írnék egy szép levelet és a címzetthez betennék pár szolgáltatót valahogy így:
TO: T-com; Invitel; Monortel; Voda; Pannon; STB.
Subject: Internet szolgáltatás igénylése
Message:
Tisztelt Szolgáltatók !
Szeretnék ide és ide internet szolgáltatást legalább 4MB download / 1MB upload stabil sebességgel max 10e Ft havi díjjal 1 héten belüli létesítéssel (ez a szerződés része).
Árajánlataikat az x.y@poweruser.net címre várom holnap délig, a nyertest holnap 18.00-ig értesítem.
Köszönettel,
Gipsz Jakab
BiG_ 2007.09.26. 16:40:28
Szegény, nem irigyellek. Viszont felkeltette az érdeklődésemet az általad leírt módszer! Megvan a varázsszó, ha a központi WC-papír tartóból (homar.blog.hu/2007/09/25/kozponti_vecepapir) kifogy a tekercs és ott állok szaros seggel. Kinyalathatom, fényesre, jeee :-)))
Üdv!
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.09.26. 18:39:04
sike 2007.09.26. 18:58:24
Nem garancia, persze. Én is megszívhattam volna akár, a statisztika nekem kedvezett.
Csak azt akartam kiemelni, hogy van egy csomó dolog, ami sokkal gördülékenyebben halad, ha OTT vagy. Elémtoltak egy halom papírt, amit nem kellett levadásznom a netről, hogy most akkor a csomagkiegészítő kiegészítő szerződése, meg ilyenek. Ott szépen nyugodtan elolvastam, amit kellett, kérdeztem sokat, mindent megértettem. Szépen mosolyogva az ügyintéző hölgy szemébe néztem, és finoman, érthetően, kedevesen elmagyaráztam, hogy nekem sürgősen kell a net, mert kell a munkámhoz. Nem kértem szerződés-postázást, inkább ismét besétáltam a Pontba. Később még egy direkt mobiltelefonszámot is kaptam a szerelőkhöz.
Mindez szerintem "arc nélkül", egy drót végéről beszélve nem ment volna így.
A személyes kommunikációt soha semmi nem fogja helyettesíteni. Nem is szeretném.
Jihadgirl 2007.09.26. 19:11:37
Mellesleg: 3 naponta piszkálni csóri ügyfélszolgát, adjuramderögtön? Ha nyomkodod a liftgombot attól gyorsabban jön a lift?
Cocu 2007.09.26. 21:25:48
Probléma volt a megrendelésnél ("volt már a lakásban korábban UPC-net?" "igen" "a rendszer szerint nem"), átjavították, gond volt a bekötésnél (csak sokára jöttünk rá, h mi a gond, mivel azt hittük, az emelet már stimmel...), aztán bementem személyesen hűségszerződést hosszabbítani, egyeztettük a címet, természetesen rossz volt az emelet, a hölgy -állítólag- kijavította (a szerződésen helyes cím szerepel), aztán jött (és jön azóta is) a számla rossz címmel...
Feladtam. :o)
Cocu 2007.09.26. 21:27:02
Lehet, hogy le kéne költöznünk a VI.-ra? Bár akkor meg az ajtószám nem stimmelne...
soiree 2007.09.26. 21:41:33
Bezmag 2007.09.26. 23:50:29
Den Hadnagy 2007.09.27. 01:22:21
Nekem teljesen stabil. Szerződéskötés kb 5-6 perc; cucc hazahoz-kibont-rádug...
Install 5 perc - net megy is. Ennyi.
Még tölteni is szoktam (nem is olyan lassú, bár az elméleti maximális 3,6-megából eddig 2 megát láttam egyszer). Ezt is fogják valamikor 7,2-re emelni.
Böngészni tökéletes, pláne ha valami adblockerrel gyorsítasz egy kicsit.
Egyedül az 5 gigára kell figyelni. Normál felhasználás mellett nehéz összehozni, én a számlázási időszak végén letöltök valami diszkográfiát, hogy ne menjen kárba a kihasználatlan adatforgalom.
Persze aki online akar játszani, meg pornót tölteni, annak nem annyira jó.
Dolgozni, chatelni, stb... nekem tökéletesen jó.
Tish 2007.09.27. 08:46:11
Ne sajnálj, imádom a munkám:) Különben nem is csinálnám...
Héttörpe (törölt) 2007.09.27. 08:47:51
sultzoldparadicsom 2007.09.27. 10:31:24
BiG_ 2007.09.27. 10:44:55
Egész addig fogod imádni, amíg hozzátok is beállít egyszer az Érdek- és Garanciaérvényesítő Kommandó, önvédelmi vascsövekkel fölszerelkezve... :-)))))
Ez most vicc volt... Legalábbis én nevettem :-) Vidám-e vagyok?
Üdv!
gonosz maci 2007.09.27. 14:24:14
A falunkban röpke 20 év után vízközmű fejlesztés merült fel. Kötöttem az önkormányzattal kedvezményes hitel szerződést, a vízművekkel szolgáltatási szerződést. És jöttek, ástak, szerelték a csövet, tettek rá vízórát, aláírtuk, hogy ottvoltak és megcsinálták. 6 éve. A részletfizetés már lejárt, a környékben már többeknek ki is cserélték az órát, mert 4 évente kell. A vízóra leolvasó nem kiváncsi rám, lolbogtatom a szerződést, de aszongya, hogy csak azt írhatja fel, amit a központ kér. Nekem van egy pecsétes aláírt szerződésem a szolgáltatóval, őket már hadd ne én értesítsem, hogy az illetékes ügyfélszolgálati vezetőjük ilyet kötött velem.
neo84 2007.09.27. 17:52:29
dwdHU 2007.09.27. 20:21:01
Tish 2007.09.28. 11:04:49
Amíg csak köszönöm leveleket kapok, és fejből tudom a főnökség otthoni címét, nem fenyeget veszély;-))))
KolomparRomeo 2007.09.28. 21:15:40
Martin25 2007.09.29. 09:42:26
Megnéztem a megrendelést a telefonvonalra, Hibássan adtad le a megrendelőlapot, tehát a szolgáltató nem hibázott. Nem tudom elolvastad e a szerződési feltételeket hogy mennyi időn belül kell a vonalat létesíteni........... rájönnél hogy neked borzasztó gyorsan meglett. Nem szeretem ha a T-Comot egy lecsúszott UPC hez hasonlítsák ahol telefonálni nem mindég lehet, (Ezt közlik a szerz feltételekben is) mivel mossák kezeiket a szar hállózatuk miatt. Tehát nem csoda hogy UPC istenített cég 1 napon belül beköti még a kutyát is a házunkba, ami azért van mert van 10-20 ezer előfizetője akikkel foglalkozik. Ezzel szemben T_Comnak 3-4 millió. És igaz hogy azt közzéteszik hogy mennyi vonalat szüntetnek meg, de azt nem hogy naponta mennyit rendelnek, ha ezt is közölnék akkor lenne nagy elcsodálkozás!
Martin25 2007.09.29. 09:46:41
Píter 2007.09.29. 20:50:36
Milyen megrendelőlapot adtam le?? Neten rendetem, elég nehéz lenne lapot leadni így, max kitöltöttem és elküldtem, mindezt hibátlanul! Le*aszom a szerződési feltételeket, elvárható, hogyha 30 nap a bekötési határidő, ne a 30. napon kössék be, márpedig mindjárt itt az idő... 3 évig voltam a UPC ügyfele, 1000szer olcsóbbak és 1000szer gyorsabb és jobb szolgáltatást nyújtottak, telefonom is volt, 3 év alatt ha pár órára nem ment a dolog akkor sokat mondtam. Most is csak a kényszer vitt a t-comra mivel nincs upc itt... És az eredményét már tapasztalom..
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2008.04.08. 20:50:49
Fragohol1C 2008.04.26. 09:37:46
Ott van például az invitel, a hungarotel és a monortel, igy rögtön gyorsan három példának. Ha ezen szolgáltatók körzetében laksz, akkor nem a tégenyájé a madddzagod. Bár megnyugtatlak, hogy ha pl monortel körzetben laksz, akkor szerintem inkább a tégenya fostalicska netére fájna a fogad.