Tékozló Homár

T-com telefonvonal beköttetése a 21. században

2007.09.26. 01:11 | szily | 66 komment

Ismerkedjenek meg a modern Tantalosszal, azaz Píterrel, aki mindössze egy nyomorult telefonvonalat szeretett volna, hogy később internetezhessen, de a T-istenek gőgössége miatt pokoli büntetést szabtak ki rá: a lakóparkban folytonos éhség és szomjúság gyötörte, nyakig állt a vízben, gyümölcstõl roskadozó ágak csüngtek fölötte, de mihelyt enni vagy inni próbált, a víz is, a gyümölcs is eltűnt, csakúgy, mint a telefonvonal bevezetésének az esélye. Mitológiai szopás alant:

Kedves Homár!
Hűséges olvasódként számtalanszor felmerült már bennem, hogy tollat, akarom mondani billentyűzetet ragadok, de eddig nem tettem.
Ám a mostani esetem már nálam is kiverte a biztosítékot, úgyhogy levelem következik.

T-com telefonvonal beköttetése a 21. században

Beköltözés lakóparkba, na milyen netet/tv-t rendeljek? Utánanéz, választási lehetőség nincs (upc), megfelelő sebességgel a házban csak adsl van, persze t-com vonal mellett...

(Tv szolgáltató szintén 1db, bemegy személyesen, megrendel, mikor jönnek, mondjuk még ma?? Ma??? Legyen inkább 2 nap múlva, akkor ráérek, oké. 2 nap múlva tv bekötve.)

Netre fel, telefonvonalat megrendel. A baj itt kezdődött. Rendelném, de szeptember 5. napján még mindig az augusztus 31-ig érvényes akciós megrendelésüket lehet kitölteni. Telefon, panasz, miért nem frissítik a weboldalt?! Jajj, hát megrendelhetem telefonon vagy személyesen is, plusz 2000Ft-ért. Kösz, nem. Várok.

Szeptember 6, megrendelem, mert már lehet.

3. nap - még semmi, telefon, mivan már?? 15 percig tartom a telefont, mire közli a hölgyike, megvan a megrendelés, de még nem  dolgozták fel. Húha. Oké, akkor várok tovább. Még aznap este megerősítő email, rögzítették az ügyem, foglalkoznak vele..

7. nap - telefon, mivan már??? Semmi, már kiadták munkára, várjam hogy hív a szerelő. Várok...

8. nap - hívnak, én rendeltem vonalat? Igen. Oké, akkor egyeztessük az adatokat "minta virág" utca xx a cím? NEM!! A cím "virág" utca xx. De biztos nem "minta virág" utca xx, neeeem, neeem, virág utca, simán.. Oké, ezért hívtam. Ok.

11. nap - szerelő hív, holnap jön, jó? Igen, igen jó, csak jöjjön már. Másnap megjön, bejön, minden oké, lemegy a szekrénybe, aztán jön vissza, 10 perc, mondja. 1 perc múlva jön, nem tudta bekötni/aktiválni akármi, mert a központban azt mondták töröltettem a
megrendelésemet. Mivan?? Én?? Na ő megy, nagyon sajnálja de nem tudja most bekötni, pedig a házban másnak sikerült. Hívjam a t-comot. Hívom. Első ügyintéző 20 perces beszélgetés, nem találja a megrendelésemet név és cím alapján, nem kaptam semmi levelet amiben van vmi megrendelési azonosító vagy ilyesmi? Nem, nem kaptam, csak emailt, de azt nem tudom megnézni lévén a mobilomról beszélünk, és netezni is csak arról tudok, nem tudna visszahívni? Nem, nem, sok ügyfél várakozik. Nagyszerű..

(Megjegyzem a honlapjukon van 1 oldal ahol megadod az adataid és állítólag visszahívnak, namost ezt minden alkalommal mielőtt hívtam őket megpróbáltam, de mindig hibaüzenettel elküldött, hogy próbáljam máskor.)

Na netre fel, megrendelési számot felír. Hívás újra, elmondom a csajnak mivan, oké, nagy nehezen megtalálja a megrendelésem, várjak. 30!!! percet vártam, közben megebédeltem, majd visszatér a csaj és mondja, igen, sikerült kiderítenem mivan..pí..pí..pí a vonal megszakadt... (Érdekes módon nem lehet ugyanazzal beszélni akivel beszéltél, pedig ilyen van/volt asszem pont a t-mobilenál vagy vmelyiknél hogy ha  visszahívod őket felajánlja a rendszer hogy azzal beszélj akivel az előbb beszéltél...)

Hívom őket harmadjára. Történet megint elmond, mondja a nő várjak. Oké, 15 perc várakozás után közli, épp rendszerhiba volt, ezért azt látták a központban, hogy törölve lett a megrendelés  de valójában nem volt törölve, csak a hiba miatt ezt hitték, várjak nyugodtan majd hív a szerelő újra, hogy mikor jöjjön.

18. nap - levél a postaládában, szerződés, töltsem ki és küldjem vissza. Egyik lapon budapesti cím, a másikon nyíregyházi. ,,Kérjük kitöltve küldje vissza a fenti címre." Melyikre??? A budapestire vagy a nyíregyházira, gondoltam mind1, de aztán megszólalt a
kisördög, hívd fel őket, nehogy ez legyen a baj, oké, hívom őket. Közben nézem, az előfizetői szerződésen a "minta virág" utca xx szerepel téves irányítószámmal, a kedves hölgyike, aki direkt az az adatok egyeztetése miatt hívott úgy látszik nem bírta
felfogni, hogy semmi "minta" nincs a virág előtt és átjavította helyesről helytelenre a címet. Csoda, hogy a levelet megkaptam, úgy látszik a levelezési címet nem tudta/akarta módosítani szerencsére. Közben ügyintéző jelentkezik, majd mondja, hát végülis
mind1 melyik címükre küldöm vissza a levelet. Ok. És a hibás szerződéssel mi legyen?? Hát ő most kijavította a rendszerben, a szerződésben meg húzzam le és javítsam ki a helyesre, ok.

19. nap - levelet visszaküld.

Ennyi egyenlőre, várom, hogy hívjon a szerelő, hogy mikor jön bekötni. Most olvastam az indexen, hogy csak júniusban 12.000-rel kevesebb telefonvonal lett kishazánkban. Mindemellett furcsa, hogy 1 nyomorult telefonvonal bekötése, idegeskedésbe, órákig tartó telefonálásba (eddig kb 2 óra) plusz kb 1500Ftos telefonszámlába kerül, mindez majd' 20 nap alatt és még mindig semmi.... Úgy látszik az új ügyfél magasról le****va, úgyis megrendeli, mert rá van kényszerülve, ha meg nem, és mégis analóg vonalat rendelt tééktől, akkor van olyan hülye hogy nem mondja vissza még mindezek után sem. Most reménykedve várom, hogy lesz telefonvonalam, majd, valamikor.... Aztán rendelem az adsl-t, ajaj :S... (természetesen nem a t csoporttól)

Píter
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Den Hadnagy 2007.09.26. 01:12:50

A TCom egy szarházi bagázs.

ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.26. 02:46:48

T-arsasag egy nagy mammut, nehezkes es regi. Nalam ugyanez volt a nettel is, mar reg neteztem mikor hivtam oket szamla ugyben es mondtak, hogy nade ilyen ugyfelszam nincs is.

UnA 2007.09.26. 03:51:34

Píter: az ADSL bekötésen hiába küzdesz, azt akkor is a telefontársaság csinálja. Az ISP-k csak leadják a megrendelést a vonal fenntartójának (Tékom, Invitel, HTCC)...

sike 2007.09.26. 07:15:47

A "rendszerhibáról" nem tehetsz, de ha személyesen megjelentél volna, akkor nem estél volna a mintaformátum csapdájába, amit béna programozók csináltak. Akár két hét alatt is lehetett volna vonalad. (Papíron minden határidő teljes figyelembevételével kb. 60 nap.) A két órás telefonálásod elég lett volna az összes sorbanállásra.
Tudom, most az jön, hogy XXI. század, meg internetszolgáltató, meg ez már elvárható alap, satöbbi. Persze, kellenek Don Quijote-k...

sike 2007.09.26. 07:22:28

Ja, és ebben a két hétben is benne volt egy rendszerleállás. Szokás az náluk. Mégiscsak egy telekommunikációs cég, nna.

wertz (törölt) 2007.09.26. 07:25:21

ha ott a upc a házban, miért nem tőlük kértél telefont meg netet? olcsóért megúsztad volna
szőke kapitány már csak tudja... :)

grigorij (törölt) 2007.09.26. 07:49:22

Én meg azt nem értem, hogy miért hiszi bárki is, hogy a Matáv/ADSL jobb választás, mint az UPC??? Nekem mindekettő volt, Matáv telefon, UPC TV/NET, de ma már csak az UPC van...
Az UPC-t 2 nap alatt (!!!) kötötték be, igaz egy ügynök nővel tárgyaltam és ő intézte a szerelőket, de a Matáv is 3 nap alatt bekapcsolta a telefont!
Na de utánna!!! Mindkét cég ügyfélszolgáltatása olyan borzalmas, hogy arra nincs is szó! Felejtsük el a sokórás telefonálgatásokat, levelezgetéseket, mert ezeknél ez a legkevesebb! Borzalmas, Borzalmas...

Klovag 2007.09.26. 07:59:01

jaj júpíszí nekem is, miután folyamatosan rohadt drágán, elég vacak, hullámzó sávszélű tíkom adslem volt, ráaduásul Székesfehérvár kellős közepén. Most 8900 ft-ért van 10 megám és STABIL!

sultzoldparadicsom 2007.09.26. 08:09:23

Én az első saját telefonomra 10 évet vártam, mi ez ahhoz képest... ezek a mai fiatalok olyan türelmetlenek, mindent azonnal akarnak...

marecs 2007.09.26. 08:10:18

Nekem 46 napig kellett várnom, hogy bekössék a telefont meg az internetet.

Nekem mindössze erre a levélre futotta.

Tárgy: Minek nekem szélessáv otthonra?
Dátum: 2007-07-26

Tisztelt T-Online!

Sajnálattal tapasztalom, hogy az immár egy hónapja, gyenge és naiv pillanatomban megrendelt T-Home Dupla szolgáltatásukat a mai napig nem sikerült teljesíteniük. A Társaságuk által küldött szerződésben – amiben részletes felsorolást adnak az ügyfél kötelezettségekről – harminc napos teljesítési határidőt vállaltak. Ez a mai napig sikeresnek semmilyen értelemben nem tekinthető.

Két héten keresztül hetente több alkalommal finoman érdeklődtem, hogy szolgáltatásuk iránti olthatatlan vágyam mégis mikor realizálódhat, ezáltal elérhetővé téve számomra azt az örömteljes lehetőséget, hogy mintegy évi 85,000 Ft-tal növeljem árbevételüket. Telefonos megrendelésem során jeleztem, hogy a lakásban teljes körűen kiépített T-Online kapcsolat van, mivel az előző tulajdonos szintén Önöknek szavazott bizalmat. Tehát nem arról van (volt) szó, hogy csak a házban van a „doboz” vagy a kábel csak a lakásküszöbig van behúzva és egy kicsit meg kéne erőltetniük magukat, hogy egy újabb – hűségszerződést aláíró – ügyfelet szerezzenek. Hűség?!? Ilyen kondíciók mellett reméltem nem fog gondot okozni, hogy 2007-ben – Magyarországon - ezt emberileg elfogadható időn belül teljesítsék. Tévedésem keserűnek bizonyult!

Ennél az inkompetenciánál sokkal sajnálatosabb az a magatartás, aminek során, két héten keresztül próbálták elhitetni velem, hogy az eljárást megsürgetik és igenis „fontos” vagyok, mint leendő potenciális és fizetőképes ügyfél. Türelemre bíztattak és mindenféle begyakorolt passzusokkal próbálták megmagyarázni, miért képtelenek megoldani a rendelésem után egy nappal (tehát 30 napja) bejegyzett apróbb technikai problémát. Arról nem is beszélve, hogy állítólag technikai szempontból 99%-ban teljesíthetőnek titulálták szolgáltatásuk iránti igényemet, amit a telefonkapcsolatot előzetesen megvizsgáló kolléga a helyszínen meg is erősített. Ezért az apróbb procedúráért egyébiránt egy napos szabadságot kellett kivennem, mivel természetesen csak délelőtt állt módjukban kiszolgálni engem.

Újfent beigazolódni látszik az a trend, hogy a Magyarországon tevékenykedő multik magas ívről tesznek a potenciális vagy már meglévő ügyfeleikre. Ez alól Önök sem kivételek, mivel arra sem méltattak, hogy esetleg felhívjanak és valami konkrétabb, hihetőbb indokkal próbálják megmagyarázni ügyfeleik igényei kielégítésének komoly szakmai-emberi hiányosságait.

Társaságuknak nyilvánvalóan mit sem számít az ügyfél vagy az a „csekély” évi 85, 000 Ft, ami rajta keresztül a számlájukon megjelenne. Egy dolgot bizonyára nem tárgyaltak ki körültekintően, amikor stratégiai megbeszélésük során üzletpolitikájuk azon részét építették fel, ami ügyfeleik kielégítését és megtartását mindenekfelett előtérbe helyezi. Ezáltal arról is megfeledkeztek, hogy egy (1) ügyfél megtartása olcsóbb, mint tíz másik megszerzése. Már csak azért is, mert az elégedetlen ügyfél mindent megtesz, hogy a baráti – egyes esetekben média – körökben hangot adjon csalódásának és a Társaságuk szakmai inkompetenciájának. Úgy érzem én is élni fogok ezzel a lehetőséggel…” nincs több kifogás”!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.09.26. 08:30:35

Hiába, aki a T-sekkel bármi ügyletet kezd az sikeres ember nem lehet. Sajnos sok a sikertelen, mert rá vannak kényszerülve. Így sajnos TV és vezetékes ügyében is őket kell, hogy válasszák, ha UPC nincs. Amit meg a drága T művel (akivel jobb a világ nemde?) az gyalázatos, de mivel pénze van, hatalma, így nem tudunk mit csinálni. Ez így tényleg mitológia szopás.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.09.26. 08:30:38

Hát én ezek után tuti mennék vmi mobil alapú internetszolgáltatóhoz, pl vodkafón, bár az se jobb, de legalbb nem kell sz*rakodni a vonal bekötéssel. Gondolj bele, mi lesz ha egyszer le akarod mondani:)

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.09.26. 08:33:02

Szóval (elöbb internal server error volt) én a helyedben nem szenvednék vele, egyszerűen keresnék inkább mobil alapú szolgáltatót, nem túl drága és legalább tényleg 5 perc alatt van meg.. pl vodkafón

Secnir 2007.09.26. 08:33:24

hülyén csináltad, hogy állandóan hívogatod őket. A T-világ egy fordított világ, nem ők vannak érted, hanem TE őértük.
Megoldás:
emailben mondd el a rendelést. másnap bekötik a telefonvonalat.

Terveüdekszi 2007.09.26. 08:58:59

De sajnállak. Én 6. hónapja várok a kurva kábeltévémre, ami azért késik mert internettel együtt rendeltem, és jelenleg nincs modem raktáron. Büdösszar.

MosoMasa 2007.09.26. 09:15:32

sike 2007.09.26. 07:15:47
sajnos a személyes megjelenés semmire sem garancia! Én úgy csináltam, külön ellenőriztünk a csajjal mindent, és láss csudát: hasonlóan a fenti esethez, nem tudták kipostázni a megadott címre, de még csak értesíteni sem! Bementem megint, hebegtek habogtak...x hónap után bírták bekötni azt a nyamvadt vonalat (a nevemet valami folytán hibásan regisztrálva, amit hónapok alatt nem tudtak javítani!!!). Hát ennyi. De lemondtam.

BiG_ 2007.09.26. 09:17:28

Asszem remekül megtollasodom egy rég kívánt szolgáltatáson: alapítok egy kis céget néhány kemény legénnyel, majd jön a csalódott ügyfél és elsírja panaszát, mi berontunk a töketlenkedő szolgáltatóhoz és szétverjük a berendezést és/vagy az ottlévőket. Ez az Érdek- és Garanciaérvényesítő Kommandó! Természetesen piti dolgokkal egyediben nem foglalkoznánk, azt kötegelve (batch -papucs), egyben rendeznénk, felsorolva az akkor elintézett ügyeket. Egyedi kiszállás csak kirívó/nagyértékű eseteknél. De velünk lehet beszélni, extra díjazás ellenében kicsi nyiffnyaffhoz is kimegyünk.
Egy ügyfél több szolgáltatás panasza egy szolgáltatónál kedvezménnyel intéződik!

Asszem a szolgáltatók is észbekapnának, meg a renoválómesterek is jól járnak, a bútoripar, az üvegesszakma fellendül... Lenne szerződés a szakikkal és a "panaszrendezés" után a szerződéskötést is vállalnánk. Vinnénk kárszakértőt is. Minden egyben, simán.
Sőt, a média is harapná, onnan is lehetne szakítani.

Na?

MosoMasa 2007.09.26. 09:17:28

Secnir 2007.09.26. 08:33:24
ez így igaz!

marecs 2007.09.26. 09:30:50

Kipróbáltam a vodkafónos mobil internet trutyit, de nekem nem jött be igazán. Lassú volt. Sajnos sok opcióm nem volt, mivel ahol lakom ott le lett oszta, hogy melyik szolgáltató mit kap. Tudjátok, verseny van kis hazankban...

Terveüdekszi,
valaki mindig nagyobb szopasban reszesül, kitartas...

Egyébként más fejlettebb országokban egy ilyen eset után nem csak egy sima mea culpaval intézik el a szolgálatók a dolgot...

Céadaoin (user ID 44540) 2007.09.26. 10:25:05

BiG
batch papucs
:-D :-D :-D :-D

Öltönyös (törölt) 2007.09.26. 10:29:28

Wow, abszolút idekapcsolódó történet az enyém is, belváros, kerek 62. napja várok internetre a mgrendelésre. Persze ők már az ötödik napon tudták, hogy baj van, de csak hallgatnak mint szar a fűben. Az oltári szopás történetét itt olvashatod:

oltonyosrabszolga.freeblog.hu

Dervenkál Egon 2007.09.26. 10:37:21

Én nagyon jókat szórakozom a T-csoporttal. UPC-Direct a TV szolgáltatás, mert a kerületi szolgáltató (Fibernet) egy fos. De a UPC is fos, merthogy állítólag 150 csatorna van, csakhogy engem a Brandenburg nem igazán érdekel, viszont a sportcsatornákért meg fizetnem kéne az 5300 mellé még 2000 forintot. Szóval gondoltam megnézem az IPTV adta lehetőségeket. Megnéztem, hogy a T-Online által kínált T-Home elérhető-e nálam (sávszél 8Mbit). Igen!
Ügyintézőt hívtam, hogy akkor kéne nekem. Mondom a címet: hát ott sajnos csak 1Mbit-ttel tudunk nyomni, ezért nincs IPTV. Mondom nekik, hogy 8Mbit az ADSL-em (és hálisten megvan a névleges 70-80 százaléka stabilan). Mire az ügyintéző: "az nem lehet". Hát itt kezdem vigyorogni. Nem a nénikéd. MUHAHAHAHA.
Akkor küldtem honlapon keresztül megrendelést. Jött is a levél egy hét múlva: "ezúton közöljük, hogy az Ön által megrendelni kívánt szolgáltatást, a megadott címen technikai okokból nem tudjuk biztosítani". Hüp-hüp. És hogy miért nem vagyok elkeseredve? Mert jött aznap egy másik levél is szép színes prospektussal. A következő volt ráírva: "Ismerje meg a T-Home-ot. Az első havi előfizetés ingyenes!" Na akkor?

euAgWzgmmtq7K 2007.09.26. 10:52:34

lakhat lakóparkban sikeres ember?

Öltönyös (törölt) 2007.09.26. 11:02:59

Hoppá, kicsit értelmetlenre sikerültem 3 sorral feljebb. Szóval a megrendelés _ÓTA_ telt el 62 nap. 2007, Budapest, Belváros. Külön színesíti a dolgot, hogy se kábel, se lan, mikrohullám drága. Persze lehetne simán modemes, egy éves tékomos hűségel(broáf). Sikeres ember ilyet viszont nem csinál.

oltonyosrabszolga.freeblog.hu

Tish 2007.09.26. 11:03:17

BiG,

Létezik ilyen szolgáltatókat rendszabályozó társaság, D.A.S. a neve, és pont az ilyen magánszemélyeket szivató cégek, biztosítók miatt jöttek létre. Én az ügyfelük vagyok, és azóta nem rágom a körmöm, ha valami nem úgy megy ahogy kéne:) Majd az ügyvédeink lerendezik egymás között:)))

bugger · http://buggersbugging.blogspot.com/ 2007.09.26. 11:30:16

ősi román cég.. illetve mégsem, az is jobb lenne.

Rák Attantam 2007.09.26. 11:43:15

Dervenkál Egon 2007.09.26. 10:37:21
"...Mondom nekik, hogy 8Mbit az ADSL-em... Mire az ügyintéző: "

...lássuk csak, tényleg. (kopkopkop a billentyűzeten) Na, most tessék megnézni, mostmár 1 Mbit. :DDD

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.26. 12:12:44

Terveüdekszi:

Nálam van egy felesleges ADSL modem, sokpénzért megszámítom. :)

cubalibre 2007.09.26. 12:14:25

Bár én elég epés megjegyzéseket szoktam tenni a Homárban, most mégsem teszem. Nem telefonálgattam, nem írkáltam, egyszerűen csak bementem egy T-Com üzletbe, amúgy is rühellem a telefonos, netes intézést. Nem gépekkel akarok kommunikálni, hanem emberekmkel.
Szóval bementem az üzletbe, kértem egy sorszámot, kb. 5 perc után szólítottak, 10 perc alatt megkötötték a szerződést, nagyon kedvesek, szolgálatkészek voltak. 3 nap múlva volt netem. Egyszer mikor valami vacakolt, hívtam az ügyfélszolgálatot, én a számítógépekhez amúgy tök hülye vagyok, és a srác kb. 20 percen át nagyon türelmesen végig elmagyarázta, hogy mit csináljak, és sikerült is. És semmi bajom a T-Com internettel, megbízható, gyors.
Konklúzió: aki telefonon rendel szolgáltatást, ööö, milyen ember nem lehet? Meg milyen szokás? Meg milyen papucsban is járjon?

Hola (törölt) 2007.09.26. 12:22:24

Nem "egyenlőre", hanem "egyelőre"!
Egyébként én sem értem, miért nem a UPC-t választottad. Olcsóbb, jobb, gyorsabb!

Hola (törölt) 2007.09.26. 12:23:49

Kedves cubalibre, azért jó neten rendelni, mert olcsóbb. A postolónak elengedtek volna 2 eFt-ot.

Píter 2007.09.26. 12:33:27

Igen, igazad van Hola, egyelőre. Amúgy sajnos a megfogalmazásom sem tökéletes, ,,választási lehetőség nincs (upc)" = NINCS UPC, azért nem azt rendeltem, sorry a félreérthetőségért...

cubalibre 2007.09.26. 12:39:08

Kedves Hola! Óccsó húsnak híg a leve, vagy mi. Elengedtek volna 2 ezret, ráfizetett 10-et és még mindig nincs netje. Biztos igazatok van, én soha semmiféle elektronikus, telefonos rendelést nem csináltam. Hogy miért kényelmesebb, nem tudom, annyi séta kell. Meg tudok kérdezgetni, ilyesmi.

szkaccsotjeggel 2007.09.26. 12:43:43

Tish: te a PNC-s Tish vagy-e? :]

BiG_ 2007.09.26. 12:48:42

Tish 2007.09.26. 11:03:17

Kedves Tish!
Az lehet, hogy van, de az említett nem olyan látványos! :-)) Az enyém jobb lenne érzelmileg. Van egy olyan "odacsapok az asztalra" érzés, ami feszültséglevezetésnek kitűnő. Az "akarsz róla beszélni" tevékeny formája akár. Meg talán visszatartó ereje is lenne. Az emberközpontú ügyfélkezeléshez először faragjunk embert. Vésővel... :-)))

Üdv!

marecs 2007.09.26. 13:18:15

cubalibre, igazad van, te mennyire okos és talpraesett vagy!
Ennek ellenére továbbra is fenntartom a véleményem, hogy 2007-ben nem szerencsés, ha egy telefon kapcsolat kiépítésével (is) foglalkozó társasággal nem tudom a gondom, bajom ill. igényeim elintézését megoldani (telefonon keresztül) és nem az én hanyagságom miatt. Főleg akkor ha ezt a lehetőséget szolgáltatásként tüntetik fel és elméletben valami konstrukció ki van alakítva az ügyfelek kényelmének érdekében…üdv

marecs 2007.09.26. 13:20:36

még egy dolog...telefonon is lehet kérdezgetni...arra való...

Tish 2007.09.26. 14:02:45

Szkaccsotjeggel

A Velvetes Tish vagyok:)

nikii 2007.09.26. 14:18:56

Telefonvonalat hogy internetezhess? A trékomtól? Inkább internetet, hogy telefonálhass. Meztelen ADSL-nek hívják és mindenhol kapni.

Hogy embereknek mennyi felesleges idejük és pénzük van elherdálni...

2007.09.26. 14:35:22

Örülj, hogy megúsztad feljelentés, vagy anélkül, hogy Intrum Justicia végrehajtson. Manapság bármi onnan indul.

Tish 2007.09.26. 14:48:17

BiG

Dehogy fosztanálak meg ettől a fantasztikus érzéstől:))) Nyugodtan kitombolhatod magad, de ha nem történik semmi, akkor megpendíted az említett céget:) A hatás felejthetetlen! Csigamód dülledő szemek, kapkodás, és seggnyalás (márha vágysz tőlük ilyesmire;)... pillanatok alatt elintéznek mindent. Ha pedig kivételes esetben erre sem rezonálnak, ügyvédet rájuk! Szépen kényelmesen hátradőlsz, a többit meg intézik helyetted:)

És most jöjjön a másik oldal:
Ügyintéző vagyok. Ahol olyan pocsék a szervezettség, mint a T-Comnál, tuti, hogy nem az ügyfélszolgálatos a béna, hanem a vezetőség tesz magasról mindenre.
Panaszkodhatnék én is, hogy milyen baromságokkal nehezítik a munkámat, és a legalapvetőbb technikai hátteret nem teremtik meg számunkra, az információcsere hiányáról már nem is beszélve. Annyit tudok tenni kompenzálandó a cég gyengeségeit, hogy maximális emberséggel, kedvességgel és gyorsasággal kezelem az ügyeket, ügyfeleket. Sajnos ez csak kis cégeknél működik, multiknál nincs lehetőség rá. Gyorsan cserélődnek az emberek. És mielőtt belémkötnének, nem mentségeket keresek nekik, valamint nem a "mundér" becsületét védem.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.09.26. 15:42:04

Én egy hónapot vártam egy létrehozásra, másfél hónapot egy költözés miatti szám és ADSL átvitelre.. Sajnos a telefonelőfizetést sem mondhatom le, az én körzetemben (18.ker) nem lehet...

Viszont amióta meg van 80-90%-os kihasználtsággal szépen megy, de azt hiszem nem a T érdeme.

Sajnos bárki bármit mond egyes területeken még mindig monopol helyzet van. Különben írnék egy szép levelet és a címzetthez betennék pár szolgáltatót valahogy így:

TO: T-com; Invitel; Monortel; Voda; Pannon; STB.
Subject: Internet szolgáltatás igénylése

Message:
Tisztelt Szolgáltatók !

Szeretnék ide és ide internet szolgáltatást legalább 4MB download / 1MB upload stabil sebességgel max 10e Ft havi díjjal 1 héten belüli létesítéssel (ez a szerződés része).

Árajánlataikat az x.y@poweruser.net címre várom holnap délig, a nyertest holnap 18.00-ig értesítem.

Köszönettel,
Gipsz Jakab

BiG_ 2007.09.26. 16:40:28

Kedves Tish!

Szegény, nem irigyellek. Viszont felkeltette az érdeklődésemet az általad leírt módszer! Megvan a varázsszó, ha a központi WC-papír tartóból (homar.blog.hu/2007/09/25/kozponti_vecepapir) kifogy a tekercs és ott állok szaros seggel. Kinyalathatom, fényesre, jeee :-)))

Üdv!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.09.26. 18:39:04

Jelezném: a telefonvonal felmondása is tökre így megy... DE túl vagyok rajta. Hosszú hetek teltek el, végén már be lettek fenyegetve minden felügyeleti szervvel, majd megszűnt a cucc, jóváírták a késlekedés miatti számlamegszaladást (én már nem akartam jogviszonyban lenni, de ők még mindig szolgáltattak). Reklamálásom során követeltem, hogy foglalják írásba, mi volt a késlekedés oka. Több, mint 1 hónapja hívtak, hogy mit akarok még, hisz ők elismerték a jóváírással a hibájukat. Mondom: írják le, kérjenek elnézést az idegeskedés miatt, postázzák. Azóta küldik a levelet.

sike 2007.09.26. 18:58:24

magampista 2007.09.26. 09:15:32

Nem garancia, persze. Én is megszívhattam volna akár, a statisztika nekem kedvezett.
Csak azt akartam kiemelni, hogy van egy csomó dolog, ami sokkal gördülékenyebben halad, ha OTT vagy. Elémtoltak egy halom papírt, amit nem kellett levadásznom a netről, hogy most akkor a csomagkiegészítő kiegészítő szerződése, meg ilyenek. Ott szépen nyugodtan elolvastam, amit kellett, kérdeztem sokat, mindent megértettem. Szépen mosolyogva az ügyintéző hölgy szemébe néztem, és finoman, érthetően, kedevesen elmagyaráztam, hogy nekem sürgősen kell a net, mert kell a munkámhoz. Nem kértem szerződés-postázást, inkább ismét besétáltam a Pontba. Később még egy direkt mobiltelefonszámot is kaptam a szerelőkhöz.
Mindez szerintem "arc nélkül", egy drót végéről beszélve nem ment volna így.

A személyes kommunikációt soha semmi nem fogja helyettesíteni. Nem is szeretném.

Jihadgirl 2007.09.26. 19:11:37

Istenem 19 napot kellet várni a telefonvonalra? Borzalom! Anno több évig is kellett várni...és napjainkban még mindig hasonlóan balkáni állapotok uralkodnak, már ami a műszaki hátteret illeti. Sajna ez nem Tokió ahol a sarki budiban is 10 megával tölthetsz le.
Mellesleg: 3 naponta piszkálni csóri ügyfélszolgát, adjuramderögtön? Ha nyomkodod a liftgombot attól gyorsabban jön a lift?

Cocu 2007.09.26. 21:25:48

Nekem a UPC eddig háromszori próbálkozásra sem tudta átírni az adatbázisában a VI. emeletet VII.-re.

Probléma volt a megrendelésnél ("volt már a lakásban korábban UPC-net?" "igen" "a rendszer szerint nem"), átjavították, gond volt a bekötésnél (csak sokára jöttünk rá, h mi a gond, mivel azt hittük, az emelet már stimmel...), aztán bementem személyesen hűségszerződést hosszabbítani, egyeztettük a címet, természetesen rossz volt az emelet, a hölgy -állítólag- kijavította (a szerződésen helyes cím szerepel), aztán jött (és jön azóta is) a számla rossz címmel...
Feladtam. :o)

Cocu 2007.09.26. 21:27:02

Tudom, aki VII. emeleten lakik... :o)

Lehet, hogy le kéne költöznünk a VI.-ra? Bár akkor meg az ajtószám nem stimmelne...

soiree 2007.09.26. 21:41:33

Megrendeltem tőlük a netet. Egy héttel később levél figyelt a postaládában, hogy hiányosan adtam meg az adataimat, ha nem pótlom, nincs szerződés. Mit hiányoltak, na mit? A postacímet. A postán érkezett levélben hiányolták a postacímemet...

Bezmag 2007.09.26. 23:50:29

UPC...? Egymilliószor inkább a T-rések. Szar a chellojuk, és 2 hónap alatt sem értették meg, hogy más a számlafizető mint az előfizető, pedig nyomják a dolgozói netet. A Vodafone 3G mobilinternetje meg ősi román szolgáltatási színvonal, portszűrt bizonytalan szar.

Den Hadnagy 2007.09.27. 01:22:21

Ami a Vodafone mobilnetet illeti:

Nekem teljesen stabil. Szerződéskötés kb 5-6 perc; cucc hazahoz-kibont-rádug...
Install 5 perc - net megy is. Ennyi.

Még tölteni is szoktam (nem is olyan lassú, bár az elméleti maximális 3,6-megából eddig 2 megát láttam egyszer). Ezt is fogják valamikor 7,2-re emelni.
Böngészni tökéletes, pláne ha valami adblockerrel gyorsítasz egy kicsit.
Egyedül az 5 gigára kell figyelni. Normál felhasználás mellett nehéz összehozni, én a számlázási időszak végén letöltök valami diszkográfiát, hogy ne menjen kárba a kihasználatlan adatforgalom.
Persze aki online akar játszani, meg pornót tölteni, annak nem annyira jó.
Dolgozni, chatelni, stb... nekem tökéletesen jó.

Tish 2007.09.27. 08:46:11

Kedves BiG,

Ne sajnálj, imádom a munkám:) Különben nem is csinálnám...

Héttörpe (törölt) 2007.09.27. 08:47:51

Az miért fontos, hogy beköltöztél a lakóparkba? Azt hiszed, érdekel valakit? 3 év múlva a fejedre omlik a plafon, akkor vágjál vele fel. Kifizetted már?

sultzoldparadicsom 2007.09.27. 10:31:24

A barátnőmnél jártam Drezdában, élvezettel figyetem, hogy ez rózsaszín T-szar ott is ugyan így szívatja az ügyfeleket, a barátném az internettel görcsölt napokig, mondják, hogy egy kicsit nyugatabbra nem ilyen genyók, de szerintem ez csak legenda

BiG_ 2007.09.27. 10:44:55

Kedves Tish!

Egész addig fogod imádni, amíg hozzátok is beállít egyszer az Érdek- és Garanciaérvényesítő Kommandó, önvédelmi vascsövekkel fölszerelkezve... :-)))))
Ez most vicc volt... Legalábbis én nevettem :-) Vidám-e vagyok?

Üdv!

gonosz maci 2007.09.27. 14:24:14

Ez nem csak a T-Com, a többi szocalista mamut csökevény se zsenibb:
A falunkban röpke 20 év után vízközmű fejlesztés merült fel. Kötöttem az önkormányzattal kedvezményes hitel szerződést, a vízművekkel szolgáltatási szerződést. És jöttek, ástak, szerelték a csövet, tettek rá vízórát, aláírtuk, hogy ottvoltak és megcsinálták. 6 éve. A részletfizetés már lejárt, a környékben már többeknek ki is cserélték az órát, mert 4 évente kell. A vízóra leolvasó nem kiváncsi rám, lolbogtatom a szerződést, de aszongya, hogy csak azt írhatja fel, amit a központ kér. Nekem van egy pecsétes aláírt szerződésem a szolgáltatóval, őket már hadd ne én értesítsem, hogy az illetékes ügyfélszolgálati vezetőjük ilyet kötött velem.

neo84 2007.09.27. 17:52:29

Úgyröhögök, hogy mindenki hogy szídja a magentát, meg a többi szolgáltatót, ami épp van neki. Nekem is az van. Vonalas telefon + 8 megás dsl. 2004 augusztus óta összesen egy leállás volt. Az mondjuk 3 napig tartott, valami központi hiba volt. Szóval nemtom. :)

Tish 2007.09.28. 11:04:49

Kedves BiG!

Amíg csak köszönöm leveleket kapok, és fejből tudom a főnökség otthoni címét, nem fenyeget veszély;-))))

Martin25 2007.09.29. 09:42:26

Egybegyűltek!
Megnéztem a megrendelést a telefonvonalra, Hibássan adtad le a megrendelőlapot, tehát a szolgáltató nem hibázott. Nem tudom elolvastad e a szerződési feltételeket hogy mennyi időn belül kell a vonalat létesíteni........... rájönnél hogy neked borzasztó gyorsan meglett. Nem szeretem ha a T-Comot egy lecsúszott UPC hez hasonlítsák ahol telefonálni nem mindég lehet, (Ezt közlik a szerz feltételekben is) mivel mossák kezeiket a szar hállózatuk miatt. Tehát nem csoda hogy UPC istenített cég 1 napon belül beköti még a kutyát is a házunkba, ami azért van mert van 10-20 ezer előfizetője akikkel foglalkozik. Ezzel szemben T_Comnak 3-4 millió. És igaz hogy azt közzéteszik hogy mennyi vonalat szüntetnek meg, de azt nem hogy naponta mennyit rendelnek, ha ezt is közölnék akkor lenne nagy elcsodálkozás!

Martin25 2007.09.29. 09:46:41

Szóval ha egy egy ember tisztában lenne az álltalános szerződési beltételekkel akkor leesne neki hogy az abban foglalt időtartamokon belül tud megrendelni egy egy szolgáltatást.

Píter 2007.09.29. 20:50:36

Martin25-nek:
Milyen megrendelőlapot adtam le?? Neten rendetem, elég nehéz lenne lapot leadni így, max kitöltöttem és elküldtem, mindezt hibátlanul! Le*aszom a szerződési feltételeket, elvárható, hogyha 30 nap a bekötési határidő, ne a 30. napon kössék be, márpedig mindjárt itt az idő... 3 évig voltam a UPC ügyfele, 1000szer olcsóbbak és 1000szer gyorsabb és jobb szolgáltatást nyújtottak, telefonom is volt, 3 év alatt ha pár órára nem ment a dolog akkor sokat mondtam. Most is csak a kényszer vitt a t-comra mivel nincs upc itt... És az eredményét már tapasztalom..

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2008.04.08. 20:50:49

ADSL-t mindegy kitől rendelsz...Az összes madzag a T-genyáé:((((

Fragohol1C 2008.04.26. 09:37:46

Hát ebben elég kurvára nincs igazad.
Ott van például az invitel, a hungarotel és a monortel, igy rögtön gyorsan három példának. Ha ezen szolgáltatók körzetében laksz, akkor nem a tégenyájé a madddzagod. Bár megnyugtatlak, hogy ha pl monortel körzetben laksz, akkor szerintem inkább a tégenya fostalicska netére fájna a fogad.
süti beállítások módosítása