A Homárnak nem tiszte rendet vágni az iStyle és az iPodját javítani beadó naiv ügyfél között, főleg, hogy mintha ez most az Apple "szervizszokásain" múlna. Mondjuk ettől függetlenül vicces, hogy 7 rugóba kerül egy javíthatatlan készülék, de a szabály az szabály, az életérzésért fizetni kell. A 7 rugó amúgy a központi szervizbe postázás költsége lehet, a 26khuf meg egy újrafényezett "refurbished" gép ára:
Amikor az 50000 Ft-ért vásárolt iPodom másodszor is lefagyott, garanciális cserére vittem az Andrássy úti, iStyle boltba (szervizbe). Elsőre átvették, majd érdeklődésemre rutinosan hárítottak:
> Tájékoztatjuk, hogy a 8984/2007 számon felvett munkavégzés állapota
> az alábbi:
>
> Az alábbi kérdésre kérjük válaszoljon:
> Az Ön készüléke sajnos beázott, ezért nem garanciális. A készülék
> teljes cseréjét tudjuk ajánlani, ami 26.400 Ft + ÁFA-ba kerül
>
> A javítás folyamatáról a my.istyle.hu oldalon folyamatosan
> tájékozódhat.
Újabb érdeklődésemre a válasz:
> Cserekészülékét nem rendeltük meg, mert sajnos nem kaptunk választ
> arra a kérdésünkre hogy kicseréljük-e a készüléket fizetős ügyintézés
> keretében. Mint azt egyértelműen jeleztük, a készülék beázott. Ez nem
> azt jelenti hogy vízzel érintkezett hanem azt, hogy bármely olyan
> folyadékkal vagy párás közeggel, amely képes arra hogy látható
> oxidációt idézzen elő a készülék belsejében. Ennélfogva készüléke nem
> garanciális, így kérem jelezze, hogy igényt tart-e a garancián kívüli
> cserére. Ha nem tart rá igényt, akkor 7.000 Ft-os bevizsgálási díj
> ellenében bármikor elvihető a készülék
Még nem adtam fel:
> Az ön által leadott készüléket nem tudjuk garanciában javítani
> (cserélni), mivel azt egyértelműen korrodálta valamilyen folyadék. Ez
> teljes mértékben kimeríti a "nem rendeltetésszerű használat" fogalmát.
>
> Ilyen esetben egyedül a kollégám által említett teljes egységes cserét
> tudjuk felajánlani, aminek a költsége az előzőekben olvasható.
> Természetesen ezzel nem kötelező élni, ez csak egy lehetőség!
Még mindig nem adtam fel:
> Sajnos ez nem így működik. Javaslom, hogy jöjjön be, és nagyon szívesen megmutatjuk,
> hogyan néz ki a készülék (már a csatlakozóján is nagyon jól látszik, hogy miről van szó).
> Amennyiben ezt a készüléket önnek kicserélnénk térítésmentesen, az azt jelentené, hogy
> ezt a cserét én, vagy valamelyik kollégám fizetné ki önnek, mert az Apple nem cseréli garanciában.
Két elvetemült húzásra hívnám fel a figyelmet, eltekintve attól, hogy iPodot vásárolni az Andrássy úton olyan, mintha egy aluljáróban vásárolnám:
- 7.000 Ft-os bevizsgálási díj ellenében vihetném el a használhatatlan készüléket
- érzelmi zsarolási kisérlet, hogy saját zsebből kellene fizetnie az alkalmazottnak.
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.10.05. 11:21:59
Homár Sharif 2007.10.05. 11:22:27
ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2007.10.05. 11:25:50
ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2007.10.05. 11:27:50
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.05. 11:28:48
most nem mondok semmit nehogy le legyek cseszve megint. az apple termékek kiválóak. a laptopos posztnál is megmondták nekem (inkább ki lettem oktatva). a legnagyobb előnyük a megbízhatóság, és az üzembiztonság, és hogy sosem fagy le.
vernarancs 2007.10.05. 11:30:08
Homár Sharif 2007.10.05. 11:30:44
ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2007.10.05. 11:34:03
anonym sütizabáló 2007.10.05. 11:35:16
Dr. Kix 2007.10.05. 11:36:01
vernarancs 2007.10.05. 11:39:16
anonym sütizabáló 2007.10.05. 11:40:53
spidermonkey 2007.10.05. 11:44:33
de nem most ...
majd egyszer
vircsiv/SoulSummers · http://www.lepjat.hu 2007.10.05. 11:44:59
idegenvezeto 2007.10.05. 11:45:13
Taktikai Reset 2007.10.05. 11:53:20
ilyesmire gondoltál? :)
"Attól, hogy ebben az EGY esetben vitatható körülmények közt tönkrement egy Apple készülék, attól még kiváló márka és nekem még sosem volt vele gondom, pedig már vagy 20 éve használok Mac-et. Szerintem a tisztelt postoló tette tönkre szándékosan, ejnye-bejnye"
Macinfosh. Apple Fi(li)ng.
Uff
Dr Net Elek (törölt) 2007.10.05. 11:53:53
Zorro2007 2007.10.05. 11:55:49
Valaki megnezhetne, mert az interneten nem talalok ilyen dokumentumot. Az ipod hasznalati utasitasaban benne van-e, hogy milyen paratartalomban lehet hasznalni??Mert ha nincs...
janikahhh (törölt) 2007.10.05. 11:56:06
Taktikai Reset 2007.10.05. 11:57:15
tobo 2007.10.05. 12:00:21
gabest1 2007.10.05. 12:00:43
Ragfeet (törölt) 2007.10.05. 12:03:01
Úgy látszik külföldön jobb iPodokat adnak el. >(
Taktikai Reset 2007.10.05. 12:08:50
ez természetes. mi vagyunk a nyugat selejtesládája.
kiskeke 2007.10.05. 12:10:07
Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.10.05. 12:10:13
- csak az iTunes jó neki
- csak a metaadatok alapján hajlandó szortírozni a számokat. Ha az hiányos, akkor csak ömlesztve jelenik meg.
- Nincs hozzá töltő, csak USB-ről lehet tölteni (tudom külön mindent meg lehet venni)
Zolis 2007.10.05. 12:27:41
Szerencsére amikor kiderült a szervízben hogy a fülhallgató a problémás (ami az 1 éves garancia ellenére fél évente tönkremegy) nem verték rám a szervizelés árát, mert hát garanciás és csak a gépet kellett vizsgálni. Viszont amikor a fülhallgató árusítójánál érdeklődtem (rendszeres vevőjük vagyok) közölték, hogy először fel kell küldeni Pestre a szervízbe, majd 1 hét után kaphatok újat. Persze a polcon ott sorakoztak a fülhallagtók, elég lett volna egy másikkal kipróbálni hogy jó-e vagy sem. De a kedves vevő várjon egy hetet!
nikii 2007.10.05. 12:28:01
Ha legközelebb a kedveseddel lubickoltok, vedd le előtte a gatyódat, vagy legalább ürítsd ki a zsebeit. A gatyóleveveés egyébb előnyökkel is járhat.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.05. 13:28:50
na azóta nincs mp3 lejátszóm mert minek. ha kell beteszem a gépben, vagy munkahelyen. boltba meg nem akarok zenét hallgatni :)
vircsiv/SoulSummers · http://www.lepjat.hu 2007.10.05. 13:41:40
moli 2007.10.05. 13:45:53
whito 2007.10.05. 14:01:54
2) Harmadszorra sem értetted meg, hogy nem cserélhető garanciálisan, mert nem rendeltetés szerű használat miatt ment tönkre. Háromszor elmagyarázva sem értetted meg mit mond és már kifogyott az érvekből, ezért mondta meg, hogy nem fogja saját zsebre kifizetni. Nem egysőre, nem másodszorra, hanem sokadszorra magyarázva el.
2007.10.05. 14:02:23
vircsiv/SoulSummers · http://www.lepjat.hu 2007.10.05. 14:05:53
Most tessék mondani milyen rossz is az :)
xombat.com 2007.10.05. 14:14:15
csakazértse 2007.10.05. 14:29:00
leprechaun 2007.10.05. 14:47:34
Daved · http://buxevo.com/hu 2007.10.05. 14:47:38
2007.10.05. 14:49:51
gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2007.10.05. 14:59:31
innentol mehetsz barhova, mindenhol rohognek rajtad a hatadmogott
karpotlaskeppen kurd be a kirakatukat egy iBRICK-l
szkaccsotjeggel 2007.10.05. 15:03:08
Rák Attantam 2007.10.05. 15:04:29
Kapásból fogja mondani, hogy ami egy kicsit is nyűgös garanciailag (pl. eltűnt a gyártó, szaraxik az importőr, rendszeresen szívatja őket a gyártó/importőr stb.), arra mindre szépen ráfogják, hogy beázott. Ezt a legegyszerűbb mondani. Persze lehet még kamuforrasztásokat is rápöttyögni az elektronikára, aztán bizonyítsd be, hogy nem te voltál. Mert ők be tudják bizonyítani, hogy nem gyári a beavatkozás... A "beázós" esetekre vannak trükkök, amikkel "korrodációs" nyomokat lehet előidézni a Te meghökkentésedre.
Ennek durvább variációja, amikor semmi baja sincs a cuccnak, csak kell egy szoftverfrissítés vagy valami, de azt mondják rá, hogy eláztattad és már nem garis. Ha otthagyod, megfrissítik, szépen eltüntetik a "korrodációs" nyomokat és hasraütött, de kellően csábító pl. "26.400 Ft + ÁFA" áron elpasszolják a következő szerencsétlennek. Igen, ez csalás + lopás. A feladat ugyancsak ez: bizonyítsd be!
Nem tudod.
Ja, és természetesen ezeket a trükköket nem a 6000 Ft-os kínai mp3-lejátszókkal "érdemes" eljátszaniuk, hanem az indokolatlanul drága márkás cuccokkal (lásd iPod), merthogy ott lehet megfogni a tulajt: nehogymá 50 rugót bukjak! Bukjak csak 26-ot. Meg áfa."
Hiába, ma Magyarországon a kereskedő/szolgáltató iparban megélhetési bűnözés folyik. Evvan... :(
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.05. 15:14:15
Miért nem csinálják meg úgy, hogy ne ázhasson be?
Ezek szerint, ha esik az eső, akkor használhatatlan ez a kis mobilkütyü?
Vagy esőbe' mindenki maraggyon otthon?
köpcöspapa 2007.10.05. 15:23:14
A szervíz érdeke, hogy ne cseréljen/javítson semmit, hiszen az pénzbe kerül. Erre az univerzális kifogás, hogy "beázott".
Eljátssza az apple szervize mellett (majdnem) az összes mobilszervíz,(saját tapasztalat) hiszen így nem kell vele foglalkozni, aztán bizonyítsd be hogy nem ázott be.
A 7000E forintos bevizsgálási díjról meg annyit, hogy ősi zimbabwei munkadíj, hiszen a szervizes János ránézett, majd közölte hogy "beázott". (így lehet menni inkább rágyújtani)
Lófaszt az összes tetü szervíz seggébe, úgysem kapja el őket a fogyasztóvédelem
Arman 2007.10.05. 15:47:00
3/4 éve vásároltam ott egy motorola v3-as telefont, ami az 1 éves garanciális idő allat már másodszor szart be. Elöször a billentyűzet halt meg, majd másodszor a kamerája. Az első alkalomal még megjavitották garanciába, igaz elöször felhivtak, hogy 12 ezer lenne hozzá a bill és délután lehet érte jönni, amire közöltem de hát ez még fél éves sincs, garanciás. Erre mondták jaa, akkor majd jelentkezünk. Persze nem jelentkeztek, amikor rákérdeztem még aznap hogy jöhettek-e?, mondták majd csak jövő héten vmikor! Mind1 1ö nap után elkészült, majd elmentem a gépért ott közölte az eladó hogy ezzel a garanciának vége, mondtam még fél év van+a két hét amig itt volt. Megnézte megint a papirom mondta télleg... Másodszor amikor vittük rámutatt az aksira, amin télleg volt vmi csepp folt, azt mondja hogy ez igy nem lesz garancias. El is küldték állitólag a szerviznek, Ők meg azt mondták hogy nem garanciás, de anélkül megcsinálták. A feleségem használta ő nem tud róla hogy vmit ráöntött volna, meg amúgyis miért romlana el ettől a kamerája? Végül kértek 6 rúgót a javitásért, amit szerintem ők
végeztek, és sztem csak 0ft költségű szoftveres beavatkozással. Mindenesetre elkértem a telefont hogy megnézzem valóban mükszik-e, aztán közöltem hogy én ezért nem fizetek. Volt veszekedés meg közölték hogy a kamera rögzít, de papirt arról nem mutattak amiben a márkaszerviz közli hogy a telefonom nem garanciális, úgy hogy fogtam a telefont és kisétáltam, mondtam hogy feljelenthetnek, ha akarnak...:) Bizonyitsák be hogy nem garanciális.
Én a helyedbe vmi ilyesmit tennék, legalább mutassák meg a hivatalos levelet az Apple-től! De nekem már a fogyasztóvédelem is segitett visszaszerezni a pénzemet.
Arman 2007.10.05. 15:50:02
Coset 2007.10.05. 15:57:25
szkaccsotjeggel 2007.10.05. 16:19:52
Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.05. 16:22:47
egyszer rég vettem egy pda-t _újonnan_, azért, hogy az általában magamnál hurcolt 80 kiló könyvet, jegyzetet, mirossebet 30 dekára tömörítsem, és mert voltak benne játékok is. Extreme Digital, Mammut első emelet. Egész nyári keresményem ráment (ez még diákkoromban volt).
Vittem haza nagy boldogan, nyitom ki, kapcsolom be - tele volt adatokkal. Az előző tulaj (!)összes telefonszáma, banki adatai, teljes határidőnaplója... Felhívtam a fazont, aki mélységes döbbenettel elmondta, hogy garis javításra vitte vissza a cuccot, és azt mondták neki, hogy esélytelen, már a defibrillátor sem segít - vétettek vele egy másikat. Kell kommentár?
(Másnap visszavittem a pda-t, és addig visítottam ultrahangon, amíg az utolsó fillérig vissza nem kaptam a pénzt.)
Rák Attantam 2007.10.05. 16:23:00
Én mindenesetre írkálnék szép kis emailkéket az Apple-nak (nem a magyarnak vagy a németnek!), hogy milyen szarok a cuccai, ha a sivatagitól kicsit magasabb páratartalmú éghajlaton párásodnak meg "beáznak"!
Hozzá meg mellékelném a magyar szerviz szakvéleményét (persze lefordítva ángliusra), hadd egye őket a fene, hogy kikkel is dolgoznak itt Ojrópában!
Általában szokott hatni az ilyen. Persze ne napokban mérd a reakcióidőt...
Netuddki. 2007.10.05. 16:24:01
Csak annyit tennék hozzá, ha azt szeretnétek minél előbb szűnjön meg ez a lenyúlás, az esetet feltétlenül írjátok meg az anyacégnek.
Ja meg még azt érdemes megnézni, a gyártó (mármint a márkatulajdonos) milyen garanciát vállal a termékre. Úgy látszik a magyar törvényekre egyre inkább tesznek.
Ha a gyártó nem vállal garanciát akkor nem érdemes megvenni a drága sz.rt.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.10.05. 16:29:06
Bevittem a helyi (edelényi) Gelkába. A felvevő néni megnézte, és közölte, hogy hát ez nem garanciális, meg nem is itteni boltban lett véve. Menjek vissza két hét múlva, mert akkorra lehet, hogy meg tudják csinálni. Elkértek 50 Ft-ot az átvizsgálásért (125 kifli, két doboz cigi ára).
Visszamentem, visszakaptam, hogy nincs alkatrész hozzá.
Otthon aztán nekiestem bugylibicskábal, kisollóval a csavaroknak. Akkor láttam meg, hogy az origináló viasz sem volt kiszedve az egyik csavar fejéből.
Ahogy szétszedem, látom ám, hogy lóg benne egy cinezett drót, és az egyik helyen meg hiányzik valami. Odanyomtam az egy szem szigetelt fogómmal, elkezdett zizegnim működött.
Forrasztóm nem volt, tehát egy szeget megtüzesítettem és azzal a helyére nyomtam a levállt drótot, kisollóval visszacsavartam a csavarokat, és amíg el nem lopták '80-ban Kalocsán a katonaságnál (II.GLZ, 82mmAV üteg), gond nélkül működött.
Na, azóta sem változott a tisztes javító kisipar többségének hozzáállása.
szkaccsotjeggel 2007.10.05. 16:30:43
amugymeg nemigaz hogy nemláttad hogy használt a pda. azt látnod kell.
Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.05. 16:35:26
És nem, nem vettem le pénzt. Talán mert nem vagyok sikeres ember...
szkaccsotjeggel 2007.10.05. 16:50:32
moli 2007.10.05. 16:51:25
ja, hogy dolgozni kene..
Rák Attantam 2007.10.05. 16:53:34
Nem mindenki szeme van ráálva arra, hogy 1 másodperc alatt észrevegyen karcokat vagy a használtság egyéb jeleit. Meg sokak szerint milyen ciki már egy "originál" gyári cuccot átvizsgálni, hogy nem használt-e? Ugye? És erre szépen rájátszanak az eladók is! (Hogy kapnának használt kotont a benzinkúton!...) Legfeljebb lebukás esetén (ami kábé egyszer van egy héten), azt mondják, hogy bocs, valaki elcserélte és a bemutatódarabot csomagolta vissza... Ja, persze.
Én mindig megnézem, hogy mit veszek (cipő, ruházat, de elektronika és élelmiszer esetén is). Voltak már meglepetések, amik szerencsére így elkerültek. Kissé ciki, de lesz*rom! Ők is lesz*rnak engem...
Bizony, ma már egy plázában is le kell menni szutykos piaci szintre és úgy megvizsgálni az "oridzsi" dolgokat, mintha lovat vennél. Sajnos.
Én számtech.-ben utazom és volt már rá példa (sorozatosan!), hogy a nagykerben rám akarták sózni a már valaki gépében járt videokártyát, memóriát, stb. Mondtam nekik, hogy gyerekek, ha már évi xxxxxxx összeget itt költök el nálatok, legalább ne b*sszatok ki velem! Adjátok a használt cuccot a végfelhasználóknak!... :P
Szerintem adják is. :(
jesszumpepi (törölt) 2007.10.05. 17:44:23
Rák Attantam 2007.10.05. 17:51:15
Sadist 2007.10.05. 19:38:26
szkaccsotjeggel 2007.10.05. 19:59:59
Secnir 2007.10.05. 20:31:26
nagyon jó példa az amerikai (és usa-ban gyártott) termékekre:
1990-ben első öbölháború (Id. bokor györggyel). az ámerikai hatsereg az ámerikai tudósok által kifejlesztett ámerikai nép által gyártott lőfegyverekkel mentek harcolni a sivatagba. A tesztek (ámerikában a légkondis teszttermekben) csodálatosak voltak, pontossága elképesztő, lövésszám/perc rettenetes. Illesztések a mozgó alkatrészekben ezredes pontosságúak!
És amikor kiszálltak a sivatgban a csapatszállítóból, és jött a 40 fok meleg, meg az első 5 porszem, akkor szegények ott álltak bicskában, mert a csúcsszuper csodapuska nem működött. Bezzeg néhai Sz husszein embereinek Kalasnyikovja volt, ami csak akkor nem lőtt ha nem akart (anno katonaságnál mi napokon keresztül vonszoltuk magunk után, sárban-hóban, néhányszor odabasztuk a földhöz, a csövéböl folyt ki a sár, de működött).
Na ezért nem szabad amcsi cuccot venni. Kitalálták, hogy milyen paraméterek között müxik, ami attól eltérő, az már pára, meg ütés. nekem volt amcsi fényképezőgépem, alsó-középkategóriás cucc volt, 3 évig jó volt, tönkrement. szétszedtem. a nyák szabályosan rozsdás volt. elrohadt no. nem bírja a klímát.
más:
"beázott a készüléke, sajnos nem garanciális".
1. kinevetés
2. jog szerint a bizonyítási kényszer rajtad
3. írsz kézzel egy papírt 2 példányban, melyben leírod, hogy 'rendeltetésszerű használat közben NEM érte vizesedés a készüléket'
4. lefotózód a szétszedett készüléket
5. papírt odaadod, a te példányodat átveteted.
innentől rajtuk a bizonyítási kényszer, hogy VALÓBAN beázott NEM RENDELTETÉSSZERŰ haználat közben. ha nem tudja a javítási időn belül megtenni, bukta.
megint más:
ericssonokban van két tesztfólia. ha vizet kap (nem párát), elszíneződik. ha csak az egyik színeződik el, akkor még éla gari, ha mindkettő, akkor nem.
megint más:
ha paranoiás vagy, szedesd szét az orrod előtt a szervizben, és az első lépés az legyen, hogy kijelentik (leírva) hogy kaptak egy x hibás NEM BEÁZOTT készüléket. onnan sima ügy.
sok amateur, eh
jóccakát
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.05. 21:45:43
computeremet Vacon vettem es meg mindig
dolgozik
en apple buzi vagyok
tudom, hogy ettol nem vagyok sikeres, dehat ez van
most vissza kell olvasnom, mi is volt a problema
alicecsodaorszagban 2007.10.05. 21:57:23
Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.05. 21:58:47
rockstopper 2007.10.05. 22:15:54
Céadaoin: Ez megért volna egy külön témát...
no mail, no problem 2007.10.05. 22:42:50
egy heten belul masodszor irod le a homaron, az ipodra csak itunes-zal lehet feltolteni.
en meg masodszor irom le, h nem, ez nem igaz.
Ábelesz-kobelesz 2007.10.05. 22:55:45
Ez lényeges!!!
Ipodos csóka! Bevizsgálás 7000 pénz. Szerinted ingyen dolgoznak???
Gondolom rajta volt a munkalapon, amit aláírtál, csak jó magyar szokás szerint b@sztad elolvasni. Most meg rinyálsz.
Ezt benyaltad.
Sanyi 2007.10.06. 00:11:32
opeth 2007.10.06. 00:21:31
civistroll 2007.10.06. 01:03:40
Kifordított kacagány 2007.10.06. 08:01:23
Köcsögdudaosztó: rögtön sajnálni kezdem a szervizt. nézzük csak, ha a tulaj elhiszi nekik amit mondanak három dolgot tehet: megveszi náluk az új(?) készüléket így a szerviz csak 26400ft-ot tesz zsebre. vagy otthagyja a készüléket gonosz módon, mert arra már nem akar költeni így a szerviz haszna kb 26400 +-10e ft. esetleg elmegy a rossz készülékért és fizet érte 7000-et. tényleg méltánytalan lenne elengedni ezt az összeget, hiszen az első két esethez képest valóban keveset kerestek vele és jutányos áron számoltak.
Ashaya 2007.10.06. 08:57:11
A Fogyasztóvédelem minden bejelentést megvizsgál (tapasztalat). Csak sajnos nagyon kevesen jelentik be és nagyon kevesen vannak tisztában a jogaikkal.
Egyébként nekem úgy rémlik, hogy a garanciális idő alatt a bevizsgálásért sem kell fizetni, csak a garanciális időn túl - akkor persze mindenféle szervizelésért is. Utánakérdezek.
2007.10.06. 09:40:09
KopaszMercis 2007.10.06. 09:57:21
nekem volt mar 2 apple laptopom 1 asztali gepem 3 iPodom, mindegyik hibatlanul muxik.
Az uj iPodTaccs meg aztan halmozottan kiraly.
Nekem kb alma 3 ev alatt 1szer fagyott le, akkor is Microsoft Word miatt.
Vasarolni tudni kell ;)
Fonokommel egyszerre hoztak ki az uj gepeinket, en ugy installaltam az MS Office-t hogy firewire kabelen atmasoltam a g4-es geprol az intelesre a fajlokat, es voila 30 mp alatt ment minden (meg 40 mp volt atmasolni az "outlook"-os levele. O ket nap mulva is szopott, hogy nem tud az excel alt tabbal valtani a dokumentumok kozott lefagyas nelkul.
Megkerdeztem a kollegakat, hogy ugyan mi baja van a zsir uj dellgepen elore installalt vadi uj windows vistanak az office 2003-mal. Alig birtak abba hagyni a rohogest, hogy en mit kepzelek, hogy majd menni fog office 2003-mal a vista.. haha.
Ez VS masik processzor architecturaval kopi peszt install...
Nekem konnyu a valasztas...
Law enforcer 2007.10.06. 10:05:10
ancsams 2007.10.06. 10:07:58
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.06. 10:34:49
kerlek ne surgess
jol at kel olvasnom, hogy velemenyt faraghassak
Law enforcer 2007.10.06. 13:13:57
jesszumpepi (törölt) 2007.10.06. 13:38:49
Olyan vagy,mint Móricka.Csak neked mindenről Vác jut eszedbe.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.10.06. 13:53:07
125 kifli (á 40 fillér) vagy 2 doboz cigi + gyufa + 1 kg kenyér (2×23+0,40+3,60)
Fucksee 2007.10.06. 18:26:34
- Az elsőnek egy nagyon hangos és büdös motorja van. Drága a szolgáltatása, felveti a pénz, de mivel ő úgyis süket és a motorjánál is büdösebb, nem hajlandó új motort venni. A város lakói kénytelenek elviselni, mert sok választásuk nincs, kettő kivételével az összes többi futárt elüldözte a városból. A sapkájára "Windows" van írva.
- A második futár csillogó-villogó elektromos bringával közlekedik, gyors és udvarias. Viszont az ő szolgáltatása tízszer annyiba kerül. Nyomorog. A sapkájára "Mac" van írva.
- A harmadik futárt nem érdekli a pénz. Valójában nem is vállal fuvart, csak ingyen ad egy leírást, hogy hogyan kell olyan motort építeni, ami önműködően elviszi a küldeményt. A sapkáján "Linux" felirat díszeleg.
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.10.07. 03:57:32
Miről is van szó? A páralecsapódás egy alapvetően hordozható készülék számára, amit magaddal hurcolsz bekapcsolva, különböző hőmérsékletű helyek között mindig reális veszély, amivel a tervezéskor számolni kell, ha nem teszed meg, mint tervező és gyártó, akkor a termék minősége nem megfelelő.
Nem csak hibás teljesítés történik és garanciális a csere, de bátran elmondható, hogy az adott gyártó arra sem veszi a fáradtságot, hogy a termékei normál használatra alkalmasak legyenek. Nyilván nem minden iPod verziónál jelentkezik a hiba: van ahol szerencsések, van ahol az összeszerelési minőség jobb, stb.
De sajnos ettől még itt a gyártó, a szervíz és a kereskedő a hunyó. ezen felül a jótállási ügyintézésre vonatkozó szabályoknak nem feletek meg, a törvnyi vélelmet megfelelő bizonyítékkal (független akreditált laboratórium véleményének saját költségükre való beszerzése) nem tettek eddig eleget, valamint az ügyintézés rendjével, a használat körülményeivel, stb. kapcsolatban a fogyasztót tévedésben tartják, a céljuk pedig bizony az, hogy költségeket megtakarítva anyagi hasznot szerezzenek...
Ugye nem szép dolog másokat anyagi haszonszerzés érdekében üzletszerűen tévedésben tartani, főleg nem akkor, ha több embert versz át folytatólagosan, és akad egy 3 embernél több emberből álló szervezeted ami ilyen "üzletek" megkötésére szakosodott.
Gondolom meg tudod nevezni azt a "könyvet" ahol ilyesféle elkövetési magatartásról írnak.
nikii 2007.10.07. 14:23:44
a kertész tömlővel 2007.10.07. 20:25:37
vissza mp3ra-jelenleg vmi no márka lejátszom van, állitolag ez is viz v csepp de talán pára állo(gumirozott boritás)..eddig jol birja.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.10.08. 01:59:55
hát igen, az még telefon volt! :))
nekünk ez világított a medence alján éjjel az erdőben :)) annál profibb már csak a 250PRO volt, az a terepjárót is kibírta volna, mert ipari felhasználásra tervezték :))
sajnos egy bulin ellopták :-/
eami 2007.10.08. 08:21:18
Tubz a genetikus 2007.10.08. 10:24:38
1. Az Ipod nem szar, hanem egy világsiker, többet adtak el belőle, mint annak idején walkmanből, a fikázás mögött legtöbbször egy hatalmas cserpák áll, vagyis bazilika kilics. Ha nincs rá pénzed nem kell fikázni mert veri az összes kínai hulladékot. Megjegyezném, hogy számos kínai gyártó erősen koppintja a designt, nemhiába. Az itunes=fosch
2. A szervizesek nem minden esetben hülyék. A korróziónak vannak jól látható jelei amit talán még ők is észrevehetnek, de ha már a csatlakozón is látszik az már szégyen. A beázás egy igen gyakori probléma és az is, hogy ilyenkor vannak olyan kretének akik megpróbálják a "garanciát érvényesíteni"
báró Csekonics 2007.10.08. 14:49:53
_szerintük_ a ketyere (most éppen eppöl ájpod, de szvsz. tökmindegy) NEM garanciális, merthogy júzer sz@rta el.
Viszont, ha egyáltalán vissza akarja kapni (gondolom, hogy aztán akármelyik Lajtától nyugatra eső szerviz megcsinálja garanciálisan), akkor 7k.
Ügggyeesss... :-D
És persze lehet, hogy tényleg egy olyat kap, aminek a bele 'korrodált'.
Eppölt pedig:
- nem szabad itthon venni, mert drága és a vacakot hozzák be (kint nem _annyira_ drága és azért nem _annyira_ vacak
- ha pedig megvetted (akárhol is) és baja van, NEM ITTHON javíttatni a sufni gagyi herpákolós kendácsolós szervizekben!
ARK-9 (törölt) 2007.10.08. 16:46:21
Ez nagyon jó, tökéletesen fedi a valóságot!
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.10.08. 16:49:21
Az iPod elsősorban a divatossága miatt sikeres. Illetve a helyzet ennél bonyolultabb.
Akad egy elég gyenge lábakon álló gyártó, aki idejében lép az új trendre, és megcsinál egy akkori szinten jó MP3 lejátszót, mert lépni kell, vagy meghal, ennek az ár/érték aránya a kényszerhelyzet miatt jó, divatot teremt, divatos tredi termék lesz.
De telik múlik az idő, a gyártási minőség romlik, az új típusok a márkanévből élnek meg, a szervízháttér pocsék, a garanciánál kukacoskodnak, mert most kell lefölözni a hasznot.
Nincs jó folytatás, efölött eljárt az idő, és jobb minőségű, igényesebb összeszerelést várnánk el, amit a gyártó ekkora volumenben nem tud teljesíteni, és nem áll jót a problémákért.
No ezért nem jó az iPod, és nem hiszem, hogy a márkás konkurensei sokkal olcsóbbak lennének, amik az Apple trediségét jobb minőséggel akarják legyőzni.
Az iPod azért él meg, mert sokan ilyet láttak másnál, ez egykor nagyon menő is komoly dolog volt, ők meg utánozzák, követik azt amit láttak, akkor is, ha mára más a helyzet.
Ez jó hatással van azt eladási adatokra, az pedig divat kapcsán tovább tolja a termék szekerét.
De ettől a termék ma nem jó. Sőt.
A forgalmazó és mögötte a gyártó meg törvényt szeg, és nem felel meg a törvényi minimumnak sem.
biorobot (gyönyörű fosbarna) 2007.10.09. 20:18:00
h1ghlander 2007.10.10. 16:10:39
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.11. 10:15:04
Mindeközben szép volt és baba, meg baromi lassú. És kurva drága.
Egy erős mac árából simán lehet egy 4 magos AMD gépet építeni, ami erősen lemuzsikálja a mac-et.
Ugyanez a helyzet a mac egyéb termékeivel is. Ahhoz, hogy normálisan lehessen használni fel kell törni azokat. Ha az ember feltöri, akkor meg a mnac kiad olyan frissitést, ami agyonvágja az eszközt (lásd iphone).
mbr 2007.10.16. 18:53:37
Ami a szervizt és a garit illeti, nos azt kell, hogy mondjam; ez a helyzet mindenütt, sőt már nem csak hángöriben.
Épp ezért nincs is értelme márkaboltban, áfával drága pénzért venni: a legolcsóbb áfa nélküli zugáustól kell venni, mert ha elszaródik, akkor vagy meg tudod csinálni magad, vagy kuka. De könnyen lehet, hogy még mindig jobban jársz. S pont ez a baj, sokan így is tesznek emiatt, az oly sokat szajkózott feketegazdaság szöveggel ezért nem mennek semmire, mert az emberek már (joggal) veszítették el bizalmukat a fehérgazdaságban is, hiszen ha a márkabolt is megbízhatatlan ugyanúgy, akkor nem tökmindegy?
MargieM 2012.05.13. 19:54:01