Tékozló Homár

Akit mindig összekevernek egy Daewoo-szervizzel

2007.10.08. 00:07 | szily | komment

Annak rossz lehet. Ennek a helyzetnek mulatságos lenyomata a fenti, kirakatban elhelyezett backdoor kommunikációs üzenet.

Húgommal találtuk ezt a frontdoor tájékoztatót a Klauzál térnél.Semmi más nem volt kiírva az üzletre,csak ez,tehát ez az egy már biztos. Mi nagyon jót kacagtunk a zavarodott társaságon.
Üdv:
Panni
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.08. 00:12:34

ha ki kellett irni akkor tui egyszer azok voltak, mindenki nem hulyulhet meg
az szep, hogy oszintek es nem is tudjak hol van
azert gyanus a dolog
Vacn volt egy hasonlo felirat, de ez hosszu lenne
alice jelentkezz

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.10.08. 00:19:22

Nem vagyok első

Nem is voltam soha

Nem is tudom mikor leszek

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.10.08. 00:22:53

Ja a papírra azt még ráíhatták volna hogy:

Kéjük távozásnál az ajtót nem letépni...

bátor maszturbátor 2007.10.08. 00:34:59

szerintem be kell menni, és leborogatni egy daewoo szervíz árát a likőröknél és el kell szaladni.

egyébként aki az üvegen tükröződik ő szily? mert akkor már megértem miért mindig szily cikkeit teszik ki az index nyitóoldalra!

nikii 2007.10.08. 01:19:40

A nyuszika bemegy a patikába:
- Tessék mondani, banán van?
A patikus elmagyarázza, hogy ez egy patika, itt nem árulnak banánt. Másnap megint jön a nyuszika és banánt kér. Harmadnap a patikus kiírja az ajtóra: "Nincs banán". Jön a nyuszika, elolvassa, majd berohan a patikába:
- Tessék mondani, VOLT BANÁN?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.08. 01:20:08

ez nem szily, neki masfajta taskaja van
amugyis panni

cibetcica 2007.10.08. 06:14:20

1 éve költöztünk el a Klauzál u 35-ből
Kinöttük a helyet, 100m-re vagyunk bejárat a Wesselényi 32-ben (Klauzál u. Wesselényi sarok)Aki keresne bennünket.

A kiírás a 33-ban van az eltévett tájfutoknak.

Goljadkin 2007.10.08. 08:07:24

"eltévett tájfutoknak"
Azért az segít a megtévesztésben, hogy a garancialevélen a régi cím van.

a kertész tömlővel 2007.10.08. 09:03:52

én már egy ideje egy dolgot irok ki a folyoso ajtora.a gázora állást.még januárban kezdödött.házunkba(társas)az a régi szokás h jön a leolvaso kiraK egy cetlit h holnapra kéri kiirni.ki is szoktam.általában ez honap elején van.eltelik 1 hét vasárnap 12ora(ebédidö,meg vmi ünnepi nap,elötte éjjel dolgoztam tehát kb 4 orát sikerült aludnom)valaki fekszik a csengön.utálom ha felkeltenek de kinézek h mivan.gázora állást követeli a tag meg h bejön megnézni,,hát mondom ide biztos nem,és amugy is mit képzel h ilyenkor ezzel a sz.rsággal zavar.elhajtottam(gondolván arra h 1héttel elötte már megkapták az adatot)
köv honap péntek este 7 valaki fekszik a csengön.gázora leolvasás(u az a tag)
2 napra rá kinn a cetli h ismételten gázadat kell.kezdtem nem érteni bementem
a helyi gáz centerbe.rákérdeztem h akkor miért is kell nekik 2 honaP alatt 4 adat.nö röhög,közli h öt nem érdekli most jött nyaralásbol és nemtudja,kérdem ki tudja akkor,válasz :senki.
köv honap megin vasárnap dél.tag felkelt én meg orditok a fejére meg követelem az igazolványát.jah az nincs mer most kezdett(aha 3 honap és semmi igazolvány)de van egy nyomtatott táblázata amin rajta a nevem,mondom akkor bemegyek és nyomtatok egyet én is
amin meg az ö neve lessz.tovább érdeklödök h honnan is vette a cimem meg ki a fönöke meg ilyenek.közben üvöltök tovább.adatokat felirtam telefonon gázcenterben rákérdezek h kik ezek.még mindig nem tudják.szoval arra jutottam h van olyan cég aki önálloan gyüjt adatokat(gázora állást)és gondolom pézért továbadják.még 1x jött a pali ,rázártam a folyoso ajtot és montam h most elvitetem a rendörökkel.láttátok volna azt a futást.a kamu leolvaso.érdekes mert azota nem jött a házunk közelébe. csak az igazi, akinek volt fényképes igazolványa ,de ö se tudta ki lehetett a másik,mer 1 ház 1 emberhez tartozik.kész mit ki nem találnak egyesek pénzszerzésre.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.10.08. 10:07:39

Kertész! Fárasztó az írásod, szedett-vedett, nem is olvastam el, csak az első 3 sort. Inkább ne írjál semmit!

a kertész tömlővel 2007.10.08. 10:53:08

remélem téged is leakarnak majd huzni a gázorád adataival.

nikii 2007.10.08. 11:02:28

a kertész tömlővel: Nem világos nekem a posztodból, hogy rájöttél-e, hogy az igazolvány nélküli u.n. "gázóra leolvasó" egyszerű betörö, aki üres lakást keresett. Mindenesetre most szólok.

Loga 2007.10.08. 11:27:37

kertész tömlővel:
nekem nincs is csengőm, ha kopogtatnak, nem nyitok ajtót.
egyszerű: nem várok senkit.
ha valaki jön, az szól előtte.

Bria 2007.10.08. 14:47:45

Loga pacsi
nálunk ua helyzet, jó pár éve postás letörte a csengőt, azóta nincs csengő, sokkal nyugodtabb így az élet...

Beaujolais 2007.10.08. 16:07:46

Legalább az biztos, hogy nagyon sikeresek lennének Daewoo szervízként........

nudlee 2007.10.08. 17:01:45

Én is láttam már olyat, akinek egyszerűen nem volt türelme hosszú szövegeket elolvasni, se könyvet, meg se semmit.
Nekem ez a "3 sort elolvasok és ha nem derül ki belőle a lényeg akkor az már szar" nem szimpatikus és azt ajánlanám az illetőknek, hogy inkább nézzenek reklámot mer' az velős.

Több lett, mint 3 sor??? Basszus :D

Vas A Ló 2007.10.08. 17:41:36

A szerviz szó mindig rövid i-vel irandó!
Köszönöm.

avatartalan 2007.10.08. 18:45:21

aki déjvú szervizt keres sikeres ember nem lehet....

namnam 2007.10.08. 18:55:12

Tudjátok, milyen szar dolog, ha folyamatosan összekevernek valakivel. Grrrr!!
A Corvin moziban dolgozom, nálunk aztán mindent keresnek, folyamatosan összekevernek minket az áruházzal. Egy időben állandóan a tetőteraszt keresték (ami még akár lehetett is volna nálunk is...), de a múltkor megkérdezték, hogy hol van itt a harisnya szemfelszedő. Könyörgöm! Egy moziban...?

ede bá 2007.10.08. 19:44:53

Nehogy már avval etessél, hogy egy moziban nincs szemfelszedő.Majd még kitalálod, hogy kereket sem lehet ott centiroztatni. :)

cszoli (törölt) 2007.10.08. 21:19:46

Felirat egy számtech bolt ajtaján, Kolozsvár központjában, valahogy így: "a kábeltévé-pénztár szemközt van, a villamosmegálló a sarkon túl. Mi számítógépeket árulunk. Csak számítógépeket." Nem tudom, még megvan-e, de mókás volt:)

Szumi 2007.10.09. 07:19:30

Kicsit off:
Esküvőm előtt páromnak menyasszonyi ruha keresgélés. Akkor még Vlagyimir Iljics (Uljanov) Lenin-ről elnevezett körútunkon leltem egy remek brigádot. Emeletre fel, ajtó keresgél - egy sarki lakás a körfolyosós bérházban. Tőle kb 90 fokra egy regulár lakás ajtaja, rajta A4-es papír: NEM ESKÜVŐI RUHASZALON - NE CSENGESS - FEJSZÉVEL JÖVÖK KI!!

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.10.09. 13:16:43

kisagyszony:
nem az a gond, hogy hosszú, hanem hogy az alapvető írási és fogalmazási szabályokat sem tartotta be.
Tele van helyesírási hibákkal (nem a nyilvánvaló elgépelésekre gondolok és az ezen a helyen jellemző, elfogadott rövidítésekre). Átgondolatlan, ömlesztett, stílustalan mondatokat lökött elénk, ez nem tetszett. A méretével nem volt bajom.

Üdv!

Mille38 2007.10.10. 22:01:21

Körúti ház utcai ajtaján, ma délután: "Az ajtó kulccsal vagy kóddal nyílik! Csengessen be, de ne rugdossa az ajtót!"

Tegnapelőtt még nem volt ott az új zár, tegnap pedig még nem volt ott a felirat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.11. 21:47:23

sister
ajtot mi csak tepkedunk
nem rugdosunk
kiveve ha bacc pacskerben vagy es palkovicsne ajtaja
akkor lehet
Vacon milyen ajtok voltak, ne tudjatok meg.....
süti beállítások módosítása