Tékozló Homár

'Aszonta, hogy csak a zacskója ilyen büdös'

2007.11.05. 10:17 | szily | 65 komment
Zsi nem szereti a Creamilk tejet. Mondhatni gyűlöli. Mi még nem találkoztunk ilyennel, mármint nem anyai gyűlölettel, hanem tejjel, így fingunk sincs, hogy tényleg ilyen rossz, vagy a zsi szomszédjában lévő boltban rohasztják meg. Írja meg, akinek van Creamilk-élménye. Alant a szenvedélyes levél, benne egy húszperces hányással, igazi reggeli-délelőtti csemege!


Üdv,
Nálam ma betelt a pohár.
Felkeltem hajnalban, hogy a másfél éves gyereknek karamellás tejet csináljak, mert tegnap a párom véletlenül mégis vett tejet a sarki boltban. Nyár óta, amikor hetente többször vittem le döglött zacskós tejet, megbeszéltük, hogy nem vásárolunk ott többet tejet. Majd pár héttel később szóltak, hogy új helyről is hozatnak zacskózott nedűt, és újra vettem tőlük, de csak jól bevált forgalmazóktól (Ceglédtej, Walhalla - cicás tejet). Tegnap viszont csak a már halállistás Creamilk fantázianevű termék volt, a pasim meg csak arra emlékezett, hogy nem túl jó az íze, dehát nincs meleg, nem romolhatott meg talán. Az én emlékeimben kicsit több adat maradt meg, így én azért nem vettem volna meg tegnap a tejet, mert amikor utoljára ilyet vettem és visszavittem, a boltos gyerek beszólt, hogy nem volt annak a tejnek semmi baja. Szóval klasszikus nőies megoldással élve elhittem, hogy a tej biztos oké, nekem nem jön be a szaga és kész. Na ezért csináltam karamellt, hogy a gyereknek se legyen kifogása a szag miatt, hátha az égetett cukor elnyomja. Hülye voltam. Ejj na. Gyereknek marhára bejött a cucc, meg is itta 5 perc alatt, majd kábé 20 percig rókázta vissza, míg az utsó cseppjét is kiküzdötte magából, kábé egyenletesen szétoszlatva az anyagot a lakásban. Na nekem ez volt az utolsó csepp. És azt a büdös szart én még fel is forraltam, hogy tuti semmi baja ne legyen! A boltba levittem a maradék tejnek csúfolt ótvart, és megkértem a beszólogatós fiatalembert, hogy ugyan igyon már egy pohárral a kedvemért, hiszen szerinte ennek az égvilágon semmi baja. Nem fűlött hozzá a foga, én meg nem vagyok erőszakos alkat. Aszonta, hogy csak a zacskója ilyen büdös. Ahham, köszi. Ám kénytelen vagyok az első lépést megtenni, ezúton hívom fel a tejivók figyelmét, hogy óvakodjanak a Creamilk tejektől, mert baj van velük.

zsi
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamenn 2007.11.05. 10:29:16

Ez állati nagy szemétség!
Én a helyedben visszakövetelném a pénzemet!
Az, hogy a gyanús cuccot megkóstolom, esetleg elfogyasztom én, az egy dolog. De a gyerekkel megitatni...úgy, hogy van már negatív tapasztalatod... Szőke vagy-e ?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.11.05. 10:29:50

Szóval ha jól értelmezem a postot, akkor a kedves anyuka

1. megitatta a kölkével a büdös tejet, amit maga sem inna meg
2. karamellt tett hozzá, hogy elnyomja a büdös szagát

mindig azt hiszem, hogy már láttam a legalját, de akkor jön egy ilyen és újra kell gondolnom...

amúgy meg régi angol háztartási szólás: 'when in doubt, throw it out'

but for chrissake, don't feed it to the kids, woman!!!!!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.11.05. 10:40:34

Jóétvágyat mindenkinek. Én a kávémat keramilk tejjel iszom. Igyunk együtt hányásig.

Alaptörvény: a büdös tej emberi fogyasztásra alkalmatlan.

SzigMa 2007.11.05. 10:44:37

A cicás tej nagyon jó! Sokkal tovább bírja romlatlanul min a többi ótvar, ami már a lejárat előtt két nappal büdösödik. Cicás tejet minden igaz magyarnak!!!

Céadaoin (user ID 44540) 2007.11.05. 10:45:47

Tény, hogy ezek a gépi műtejek már meg sem savanyodnak, hanem egyből megrothadnak.

De könyörgöm, rothadásgyanús tejet még a kutyának se... :'-(

Law enforcer 2007.11.05. 10:54:42

Whiskas macskatejet kell wenni.

Mária 2007.11.05. 11:03:09

Jól értem, hogy a lehányzó felforralta, karamellel dezodorálta, majd a gyerekkel megitatta a romlott tejet???

Zacskós tejet ember nem vesz magának sem, a gyereknek meg pláne nem.

A dobozosat meg felnyitás után megkóstolja, teszteli. Láttam én már neves cég tejesdobozából mind világosbarna színű, mind fehér színű, ám keserű ízű tejet előcsorogni...

És megkérdezem mégegyszer:

Jól értem, hogy a lehányzó felforralta, karamellel dezodorálta, majd a gyerekkel megitatta a romlott tejet???

baum · http://reflektor.blog.hu 2007.11.05. 11:07:44

A múltkor a Jászainál történt egy hasonló eset. A gyalogosoknak zöld volt a lámpa, de szirénázva jött egy mentő. Mindenki megvárta még elszáguld, kivéve az idióta nagymamát, aki maga után rángatva a 3 év körüli gyereket átvágott a mentő előtt. Azt hittem letépem a fejét.

Zsinek csak annyit, ha legközelebb a boltban előrecsomagolt madártejet vesz, ami büdös, ne próbálja dezodorral fogyaszthatóvá tenni a 1.5 éves gyermeke számára - BAZDMEG!!!

2007.11.05. 11:13:54

igazából ha romlott (savanyú vagy megrohadt) melegítésre össze kellett volna ugorjon.

megamenn 2007.11.05. 11:18:37

És, miután a mérgezett gyermek hányógörcsökben agonizál a teleokádott lakásban, anyu otthagyja és elmegy reklamálni, mert AKKORIS NEKEM VAN IGAZAM!!!!

TCM 2007.11.05. 11:24:28

Anyák gyöngye, vazzzeg. Más meg kezét lábát összetenné, hogy lehessen gyereke, de valahogy neki nem lesz, az ilyen idióta, felelőtlen kreténnek meg simán. Itatnám veled a romlott tejet életed végéig!

Secnir 2007.11.05. 11:26:07

hát rosszul csináltad kisanyám.
én távoztam volna a boltból a következőképpen: tejeszacskó lefelé fordít, vékony csíkban kifolyat a padlóra, miközben kecsesen távozom. de úgy, hogy érintem a bolt minden négyzetcentiméterét.
a legkevesebb az, hogy takarítsák fel maguk után.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.11.05. 11:31:17

(avman: ha tej, akkor igen. De ezek már nem tejek. Nem tudom mik, de nem tejek)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.05. 11:45:38

Hát nemtom. Ha Zsi megkóstolta, és elfogadhatónak ítélte, akkor szvsz nyugodtan lehetett a gyereknek is adni. Ha meg sem kóstolta, mielőtt a gyereknek adta, akkor mi a francért adta a gyereknek?

Egyébként meg a probléma ott kezdődik, hogy a boltokban nagyon sokszor csak gyanús, tejszerű folyadékot kapni tej helyett. Esetleg a bátrabb gyártók rá merik írni, hogy reggeli ital, azaz a cucc legjobb esetben is csak köszönőviszonyban van a tehénnel, meg a fejéssel.

Ja, és a boltos gyerek torkán le kell nyomni vagy három litert ebből a folyadékból.

Dr. Kix 2007.11.05. 11:46:42

Nem biztos, hogy a tej a Sz@r, simán lehet, hogy a boltos tárolja tré módon, vagy a szállító spórol a hűtéssel szállítás közben...

Lófő (törölt) 2007.11.05. 11:55:44

Jól jönne egy tej+alvadásteszt homár módra,ha már itt tartunk.
Mondjuk ezt a márkát kihagyhatják:)

Anyuka,ha otthon csak rohadt tej van,akkor tessék a gyerekkel csipkebogyóteát itatni.

A Harmadik Oldal 2007.11.05. 12:01:14

a zacskóstej a leggusztustalanabb találmány
elhiszem hogy ocso,de azért mindennek volna határa
szerencsére felénk még látni "házi tehéntej eladó" táblákat
nem is drága,nem is E-vel tömött
és még ráadásul ha megalszik,akkor is ehető

Homár Sharif 2007.11.05. 12:15:29

Kedves Zsi!
Fotót nem tudnál mellékelni erről a tejesdobozról? Csak azért, mert foglamam sincs melyik az a Ceramilk tej. Egyszer az Auchanban én is vettem 3 liter zacskós tejet, otthon felbontva mindegyiknek kénköves-záptojás-széchenyifürdő szaga volt, majd elokádtam magam. Csak azért nem vittem vissza, mert a benzinköltség k.b. a 3 tej ára lett volna.

Secnir 2007.11.05. 12:15:33

jah, házitej rulez.
mi 90 forintért veszünk egy litert.

vasat a vasboltból, kenyeret a péktől, tejet a tehénből, jah. nem sarki kisboltból.

Shadow82 2007.11.05. 12:18:22

Csatlakozom azokhoz, akik szerint

ANYUKA!!!

A gyerekednek romlott tejet adsz, baszki, amit magad sem innál meg, és még a szagát is elnyomod inkább? Az ipari élelmiszermérnökök is így csinálják (párizsigyártó nem eszik párizsit).

"Hogy ne legyen kifogása a szaga ellen."

Hát gratulálok.

És akkor engedjétek meg, rövid biológia óra a forralás értelméről:

A kajákban levő kórokozó baktériumok és gombák két okból károsak:

1. Maga a baktérium/gomba ha átjut a gyomorban levő savon (némelyik eléggé ellenálló), akkor gondot okoz a belekben.

2. Az általuk termelt toxinok, káros anyagok szintén gondot okoznak.

Namost, a forralás ugyan megöli a bacit+gombát, de nem pusztítja el azokat a káros anyagokat, amikkel addigra teleszarták az ételt. Vagyis rég óta romlott, büdös ételt hiába forralsz fel, nem lesz ehető.

Sh82

TCM 2007.11.05. 12:22:04

Szerintem holnap a romlott párizsit fogja kirántani a gyereknek, hogy ne zavarja szegénykét a zöld szín.

mzs 2007.11.05. 12:27:30

Elég egyszerű a csaj,az biztos, de azért nem kéne ennyire bántani. Ő is azt írta, hogy azt hitte, csak az ő szája ízének nem felel meg a tej, attól még lehet jó. Most már tudja, hogy nem jó.
Én mindig is tudtam, hogy a női megérzésekre kell hallgatni. Mások még nem tudják.

Mária 2007.11.05. 12:35:41

TCM: ugyan!

Azt fogja hinni, hogy a párizsi zöld színét a benne termelődő klorofill okozza, ami, mint köztudott, nagyon egészséges, bár kicsit undorító anyag...

Dr Kangörény 2007.11.05. 12:36:33

Vettél volna creampie tejet!

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.11.05. 13:08:56

anyukak gyongye! piac mindenhol van, en egy heten egyszer elslattyogok, hozok 3 liter hazit, felforralva hutoben elvan. gyerek sose okadott meg Nalunk kajatol, mert mindent megkell kostolni, mielott a sZajaba rakod. mellesleg nincS finomabb a vecsesi kerozinos sAvanyu kaposztanal...

alicecsodaorszagban 2007.11.05. 13:19:29

egyik reggel vettem észre, hogy nem raktam be a tejet a hűtőbe. bontottam másikat a gyereknek, ebből meg ittam én. semmi baja. direkt kint hagytam, kb három nap alatt fogyott el, és még mindig semmi baja nem volt. dobozos, UHT. de sztem azért ezzel sem kerek valami...

alicecsodaorszagban 2007.11.05. 13:21:22

anyámasszonykatonája,
nálunk nincs piac, sőt, lassan bolt sem :( bivalybasznádon lakunk.
és az a röhej, hogy falu, de házitej sincs!!!!

renesis 2007.11.05. 13:52:48

Elkéne olvasni az írást. szerencsétlen azt hitte, hogy csak az Ő kényes gyomrának/orának nem felel meg.... ez is forralta fel. amúgy az igaz, hogy én inkább kiöntöttem volna....

Mária 2007.11.05. 13:57:20

Ami az ő "kényes" gyomrának nem OK az attól egy 18 hónapos babának még OK lehet?

rockstopper 2007.11.05. 14:05:52

Lehet vélekedni anyukáról így-úgy teljesen mindegy, (én nem adnám oda a 15 hónapos gyerekemnek a tejet, akkor sem ha kívülről kicsit koszos a zacsi, nemhogy így) de a boltos biztos megitta volna (gyengéd unszolásra) ha kijelent ilyet, hogy az márpedig jó.

papugaja 2007.11.05. 14:43:46

Aki olyat ír, hogy a zacskós tej csak rossz lehet, az igyon továbbra is dobozos ízetlen fehér löttyöt. Én sok év után mostanában szokok vissza a zacskósra.
Félegyházi tej: igazi tejíze van. Finomabb a félegyházi zacskós 2,8-as, mint a 3,6-os dobozos SOLE vagy "kancsós" Drávatej.
Persze a tuti a piaci friss teljes tej.

nikii 2007.11.05. 14:59:47

Legközelebb arzénes tejet ad neki, de előtte felforralja és karmellt tesz bele.

Fáj a feje? Szeget bele! Nem lesz többet gondja vele.

Professzor A 2007.11.05. 15:22:01

Én mielőtt tejet fogyasztok...tesztelem:
Lépések:
1 kis pohárba kiönt
2 szín ellenőriz
3 szag ellenőriz (ha jó a tej akkor illat)
4 legvégül izlel
amúgy a lejárat dátumát sosem nézem meg. :D Mert tartós tejnél nem mérv adó. Zacskós tejet venni meg "ősi keletről szomszédos népi szokás" venni. Meg érdemled majd ha gyerek felnő és batz papucsal pacskolja meg orcád és Creamilk tejed ad gyógyulás végett. NORMÁLIS VAGY? ROMLOT TEJET ITATNI GYEREKEDDEL?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.05. 15:23:31

jajj ne bantsatok mar anyukat, leirta, hogy azt hitte csak a szaga nem jon be neki es azt is hogy hulye volt
ettol meg nem kene xar tejet forgalomba hozni vagy arulni

TCM 2007.11.05. 15:35:20

Emlékszem a zacskós tejre. Olyan műanyag lavórból kellett kihorgászni, ami félig volt hipós-vizes-tejes lével. Sok helyen ezért már egy hasonló elegytől átitatott rongy is volt, hogy letörölhesse az ember a szerencsésen megtalált, egyetlen nem lyukas zacskót, ami hazafelé engedte el magát, eláztatva a többi kaját. Ez lenne a 3.6-os dobozos tej konkurenciája?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.05. 15:40:21

TCM
az en idomben, mikor meg tejet ittam
bementunk a Viciannal, kivettunk 2 fel- literes zacskost, 4 kiflit/fejenkent/
kiharaptuk a sarkat es megkajaztunk
akkor meg tej is volt kifli is volt, meg zacsko is
Vician neha kakaot vett
es abban aboltban a pultos csajnak, akkora....
de ez vacon nem meglepo

Geitenbeffer_ 2007.11.05. 15:52:47

Szeretem, hogyha büdös a zacsi egy kicsit.

theutat villám 2007.11.05. 15:54:18

Szerintem meg tanuljon meg a kedves levélíró fogalmazni, mert finoman szólva is borzalmas volt olvasni ezt a fogalmazást. Basszátok meg kedves homár(ék), tényleg nincsenek ennél jobb sztorik????
(bezzeg amikor én küldtem be, azt nem postolták ki).
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dr Kangörény 2007.11.05. 16:29:17

Van amikor az én zacsim is büdös egy kicsit. De én akkor sem forralom fel a tartalmát, jó az így is.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.11.05. 16:32:19

A tej élet, erő, egészség...
Ön ebből ma összesen kettőt választhat...

idegenvezeto 2007.11.05. 18:21:30

Geitenbeffer_ 2007.11.05. 15:52:47 ! Ez ütött!

avatartalan 2007.11.05. 18:36:05

Mi az hogy"csak a zacskoja büdös"????
Hát a kurvaéletbe átveszem az árut és ha tényleg büdös a zacskoja akkor LEMOSOM mert igényes e vagyok?....
De büdös zacskot nem baszunk a vásárlo elé mert ez ösi román szokás.
Neked meg horizontális sikon végig kellett volna locsolni a NEM BÜDÖS tejet a kisboltban a pékárus szekciotol haladva a kassza felé,hiszen semmi baja a tejnek és élet erö egészség :-)))

Blogpont Huba 2007.11.05. 18:42:10

Én gyerekkoromban csak zacskós tejet láttam, a dobozos volt a furcsa, mikor bejött. Én sose okádtam tőle.

HollyFcuk 2007.11.05. 20:06:46

Én sem vágom mi ez a mizéria itten?!
Kiskoromban kizárólag zacsis tej volt, a dobozos 14-16 éve terjedt el teljesen, tehát TE meg TE meg TE IS zacskós emlőkön nevelkedtél!!! És igaz ember nem mindenkiből lett, de senki sem halt még bele. Legfeljebb picit hígabb a széklet. De pl a nők ötven után ezért már ölni tudnának!:)))

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2007.11.05. 20:53:55

Mi a francnak isztok tejet emberek?

chubbyhun 2007.11.05. 21:11:24

Ezt pont te írod sajtos ?! :D
Amúgy nemtudom eldönteni, csak rosszat lehet hallani a tejekről főleg a 0,0002% tuku-s vízzel higított fehér rémekről! Inkább eszek kockasajtot párizsivel annak is nagy része víz meg zsír :D de azt még nem sikerült senkinek elrontani Medve powa
meg párizsi na de abból se a zöldet!
Miközben túróporos eredeti potos rudit majszolok hová jutottunk emberek!

DesC 2007.11.05. 21:19:05

De tényleg... mi a francnak isztok tejet??? Mert "mindenki" azt mondja, hogy egészséges? A tápértéke a nullához van közel, viszont tele van allergénekkel, cukorral (jó kis cukorbetegség, ugye évente 3 millió ember hal meg benne), telített zsír és még sorolhatnám... Mellesleg, ha belegondoltok a természetben egyik állat sem issza meg a másik tejét, csak az ember ilyen hülye. Arról nem beszélve, hogy a tej funkciója a csecsemő táplálása, aminek még nincs kifejlődve az emésztőrendszere (de nem a másik állat teje!) Szóval miért is isztok tejet??? :)

Mylady 2007.11.05. 21:25:45

Ki is mondta?
Olyan világban élünk, ahol a limonádé mesterséges anyagokat tartalmaz, ellenben a bútorápoló szerek valódi citromot...

Kifordított kacagány 2007.11.05. 21:30:30

azért az se teljesen százas aki szerint minden zacsis tej rossz és csak a dobozos uht tej az igazi. ha a tehénben jó volt zacskósan, akkor a tehénen kívül is jó lesz zacskóban. ha meg büdös, akkor nem veszem meg.

ede bá 2007.11.05. 21:30:38

SÖRolhatnánk érveket egy másik ital mellett. Igaz, nem gyerekeknek.(nekik jó a pálinkás cumi is:))

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2007.11.05. 22:59:46

"én nem adnám oda a 15 hónapos gyerekemnek a tejet, akkor sem ha kívülről kicsit koszos a zacsi, nemhogy így)"

na ezé' lesz a te kölköd egy életképtelen, satnya, mindenre allergiás izé. ezé'.

puncipöcögtető 2007.11.06. 04:45:49

itt amérikában gallonos tejcsik vannak, ez a muanyag csomagolas jonak tunik, megfoghato a tejcsi rendesen, es kionteni is egesz jo.
Az anyukanak le kellene nyomni a torkan egy tolcsert, es belezuditani az altala fozott karamellas remseget - aztan a boltig kiserni, hogy ott rokazza el magat.

cubalibre 2007.11.06. 09:35:42

Én is a házi tejre szavazok. A Lehel piacon nagyon jókat kapni, igaz korán kell érte menni, de nagymami ezt mindig megteszi. Azért én a dobozos tejekben sem lennék nagyon biztos, ami napokig eláll még felbontva is, merthogy egy igazi tejnek az a szokása, hogy 1-2 nap alatt megsavanyodik. Bár az egyik állatorvos haverom azt mondta, hogy valójában a dobozos tejekkel sincs gáz, simán pasztörizálva vannak, ami azt jelenti, hogy nagyon hirtelen felforralják, majd lehűtik. Az már más kérdés, hogy az 1,5%-os meg hasonló tejek azok szinte vízből vannak, mert minden cuccot kiszednek belőle.

nikii 2007.11.06. 09:40:46

cubalibre!

Csak tartóstejet ne igyál! Ha mindig azt iszol, annyi tartósítószer halmozódik fel a szervezetedben, hogy a halálod után nem rohad el a tested.

rockstopper 2007.11.06. 10:44:16

Ugyan mikor értik meg az emberek, hogy 50 éve volt az, amikor nem volt baj, ha egy kicsit koszos, kicsit büdös, jó az a gyereknek. Már nem ugyanaz van a kajában mint akkor. Ha esetleg nincs túlvizezve az anyag amit eszel,vagy iszol, akkor biztos, hogy egy agyonkoxolt állatból származik, de általában a kettő együtt. Mitől legyen jó immunrendszere a gyereknek?

Egy Román kolegám mondta (komolyan) ugyanazt mint lebowski.

törvényenkívüli 2007.11.06. 11:48:34

A tejnek nem volt semmi baja, a cukor volt romlott, és összefőzte azt a szart.
Mellesleg kisboltból nem szabad semmit venni, mert túlrendelik magukat és azt is el kell adni, ami már megromlott. Nem egyszer vett rokon 2-3 hete lejárt cuccokat, de ez csak otthon derült ki.

törvényenkívüli 2007.11.06. 11:51:51

Adblok júzer
a fáraók mit nem adtak volna érte

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.06. 12:12:05

a cukor hogy lehet romlott? erdekelne

Kifordított kacagány 2007.11.06. 19:20:30

nevemkéne?: a nagyok meg nagytételben vásárolnak és azért rohad rájuk. persze azért eladják. szvsz még mindig nagyobb az esélye, hogy találsz egy korrekt kisboltot, mint egy nagyáruházat.

pleasantry 2007.11.07. 20:28:23

"Nem egyszer vett rokon 2-3 hete lejárt cuccokat, de ez csak otthon derült ki."

nevemkéne?, rokon, mi? :)

zsi 2007.11.15. 19:49:52

No a gyermekemért aggódóknak röviden a tejről és rólam. 7 évig mindennap beleittam reggel a tejbe, és mindennap kiköptem, hogy romlott. Amióta elköltöztem anyámtól, azóta évi 4-5 l döglöttbe szaladok bele és csak nyáron, többnyire. Mivel fateréknak sose lett baja attól a tejtől, asszem az én ízlelőbimbóim hagytak cserben. Az életemben 2-3 alkalommal volt már olyan, hogy egyáltalán nem éreztem ízeket, vagyis minden ugynolyannak tűnt. 2 évig nem ettem húst, mert az is büdös volt. (Mindig és mindenhol!)

Szóval az én kényes gyomrom befogadta ám az említett tejet, nekem semmi bajom nem lett tőle, azért adtam a gyereknek.

Másrészt, ha a valódi tejet felforralom, akkor a savnya lé összeugrik s túróvá válik és íróvá tudtommal. Ennek a zacsiján szerepel a tej szó...

Hogy a gombák maradnak, na azt az infót köszi, tanultam újat.

Dobozos tejet igyon az, aki megérdemli!

Ja és a heti cc 21 l tejet meg inkább a sarokról cipelem haza, mondjuk, hogy könnyű legyen visszavinni.

A konkrét döglött rekesz tej pedig itt látható talán:
m.blog.hu/zs/zsizny/IMG_1742.JPG

na tessék csak tovább nyelni...
zsi

Manyecska. 2017.03.27. 14:45:30

karamellás tej készítése házilag cirka kettő perc. egyéb kérdés? :D
süti beállítások módosítása