Tékozló Homár

Re: Csak autót ne vegyenek - A Ferihegy Autó válaszol

2007.11.06. 08:01 | szily | 82 komment
Az ünnepek előtt Csak autót ne vegyenek címmel közöltük Eszter levelét, amiben az autószervizben szerzett búbánatos élményeit ecsetelte. Nekünk ez ecsetelésről az afta jut az eszünkbe, mégis valami kellemes meglepetésre számítottunk. Ez be is jött, az érintett cég egyik vezetője ugyanis részletes levélben válaszolt, cáfolandó, hogy Esztert szívatták volna. Alsó kattintás után Bor László számlamásolatokkal megtámogatott véleménye olvasható. Duplaollós kézrázás mindenkinek, aki nem hőbörög, ha megkritizálják, hanem normálisan elmondja, szerinte hogy volt.


Tisztelt Homár!

2007. október 31-én, a délelőtti órákban egy Eszter nevű Hölgy Önökhöz címzett levelét tették közzé, melyhez szeretnék néhány véleményt hozzáfűzni, valamint szeretném megkérni a Homár szerkesztőségét, hogy az általam írt levelet, valamint a csatolmányokat ne reagálásként, hanem új cikk-ként jelenítsék meg.

1. A Hölgy kifogásolta, hogy a munkalapra nem lett rávezetve az Ő általa közölt probléma, miszerint jobbra húz a kormány és nyikorog a fék. - Semmi sem indokolja, hogy az Ügyfél által megrendelt munkákat ne vezessük fel a munkalapra és ne végezzük el, hiszen az bevételt jelent számunkra.

2. Az Ügyfél által valóban megrendelt munkák természetesen szerepelnek a munkalapon (lásd csatolmány) amit az Ügyfél aláírásával ténylegesen megrendelt.

3. Szervizkönyv: A már említett munkalap szerint a szervizkönyv nem volt itt a javítás alkalmával (lásd munkalap: szervizfüzet "nem" rublikája). - Ha az Ügyfél állítása szerint nincs itt a javítás alkalmával a szervizfüzet, akkor nem is fogjuk keresni azt. Egyébként sem áll módunkban turkálni az autóban.

4. Fék: rémesen csikorog. - A gépkocsit úgy adtuk át az Ügyfélnek, hogy a fék teljesen rendben volt, amit az is bizonyít, hogy a hatósági műszaki vizsgán az autó megfelelt. Az, hogy a fék esetleg csikorog, nem feltétele a sikeres vizsgának. Ha viszont kicserélünk egy tökéletes állapotban lévő fékbetétet, csak azért, mert "akusztikai" hibája van, akkor az Ügyfél lesz jogosan felháborodva.

5. Számlával kapcsolatban: Mivel a III. éves átvizsgálás gyakorlatilag tartalmazza a műszaki vizsgára való felkészítést, így azt a számlán természetesen külön nem szerepeltettük, nem számláztuk.

6. Km. óra állás: - Ebben Tisztelt Ügyfelünknek teljesen igaza van. A munkafelvevő kollégánk véletlenül egy hármassal többet írt be. Emberek vagyunk mi is, hibázhatunk. Az esetleges visszaélések elkerülése miatt utólag nem tudjuk a rendszerünkben a már felvitt km. óra állást javítani. A probléma orvoslására kiállítottunk egy hivatalos jegyzőkönyvet, amin szerepelnek a gépkocsi adatai és a tényleges kilométeróra állás a szervizelés időpontjában. Ezért a kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk.

Remélem, hogy az általam közzétett információk tükrében a fórum olvasói másként ítélik meg Eszter levelét illetve a márkaszervizek munkáját.

Tisztelettel:

Bor László
Szerviz- és vevőszolgálati vezető
Ferihegy Autó Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili.ke 2007.11.06. 08:06:51

Na, végre egy korrekt cég!

skorzy 2007.11.06. 08:12:51

Jó az a Tulajdonos rublika

Tulajdonos: Eszter

nikii 2007.11.06. 08:12:54

A kilométeróra állásról kiállított jegyzőkönyvről nem tett Eszter említést. Nem tudom eldönteni, ki hazudik. Másban nem cáfolja meg az eredeti postot.

Megszólal a telefon az autószerelő műhelyben:
- Kérem, jöjjenek ki, feltehetőleg víz került a karburátorba.
- Hol áll az autója?
- Körülbelül tíz méterre a folyóban.
www.vicc.hu/index.php?tz=9280,9280

skorzy 2007.11.06. 08:13:59

plusz a fenti levélen alvázszám lefestve, alul meg ott virít

Héttörpe (törölt) 2007.11.06. 08:22:04

Rúgassuk ki Bor Lászlót is. Menjen Bíró Ádám után!

Dr. Kix 2007.11.06. 08:23:18

Az KM óra állását természetesen át lehet javítani rögzítés után is. Ehhez nem kell mást csinálni, mint egy (esetleg több)adatbázismezőt javítani. Ehhez azonban az ügyviteli szoftvert supportáló-karbantartó cég közreműködése szükséges. Bor Lászlónak nyilván vagy nincs erről fogalma, vagy sajnálja azt a lóvét, amit ilyen esetben fizetni kell a javításért.

Másik Eszter már az előző levélben állította, hogy nem ellenőrizte a munkalapot, és az sz@r volt, mikor utólag megtette. Ezekután a munkalapra hivatkozni, szerintem felesleges.

Itt egy nagypofájú szervizvezetővel lesz dolgunk, aki egyébként nem sűrűn nyitogat munkalapot - mer ez nem az ő dolga egyébként - , ezért el is b@szta, és most mosakodik...

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2007.11.06. 08:33:43

A munkalapon szerepel az átvizsgálás akkor miért nem lehet észrevenni,hogy elhúz a kormány?Továbbá az hogy a fékpadon nem mutat eltérést attól még csikoroghat a fék pl:nem megfelelő minőségű fékbetéttől.

vernarancs 2007.11.06. 08:48:11

Aze' ebben a tortenetben van meg nehany erdekesseg amit a T. Cim nem erintett: pl. miert kell egy uj alkalommal visszajonni ahoz, hogy a km. ora allasat javitsak es mirt nem jo ha ez az alkalom 5 perc mulva van? Tovabba ha az autot vizsgara keszitik elo akkor a kormany oldalra valo huzasat meg kulon megrendeles nelkul is javitaniuk kellett volna. Engem nem gyozott nagyon meg ez a mosakodas. Olyan vintage 52-es dolog ez, no.

storyline :) 2007.11.06. 08:49:05

Milyen nyelven írták a levelet?

Micardis 2007.11.06. 08:59:57

Abba esetleg nem gondoltok bele, hogy a kedves ügyfél valamit elferdít a történetben... 4 évig dolgoztam egy VW kereskedésben, és nem mindig a munkafelvevő a hunyó... A felvett munkalapot meg igenis át kell nézni, ilyen alapon a kivégzéséről szóló határozatot is aláírhata volna a T.ügyfél...
Azt a km-óra állást pedig nem lehetséges javítani, ahogy a szervízvezető is mondta. Még akkor sem ha az ügyviteli szoftvert karbantartó cégnek esetleg módjában állna...

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.06. 09:11:30

nem lehet tudni mit csinalnak a szerelok, ha nem ertesz te is hozza.
tehat marad a bizalom es a szakember keresese.

NetzArbeit 2007.11.06. 09:11:59

Aki SEAT CORDOBA (vagy milyen) autót vesz sikeres ember nem lehet... :-)

Neménvótam 2007.11.06. 09:26:58

Fagyálló folyadék, mértékegység darab, mennyiség 0,4
Én a fröccsöt szoktam négyzetméterre venni.

Emiceha 2007.11.06. 09:30:03

Én nem dolgoztam márkakereskedésben, nem hordom a Seat-omat márkaszervizbe. DE! Hogy a rákba jut el egy ilyen sztori, plusz még a reakció is a Homárra??! Hát nem lehet ezt a félreértést / nézeteltérést tisztázni emberi módon?!

Nem értem.. Nem értem..

eszpi 2007.11.06. 09:31:42

Én nem látom sehol azt a bizonyos szervizfüzet "nem" rublikát.

nikii 2007.11.06. 09:32:34

Eszter próbálta, nem ment. A cég célja mindenképpen lerázni az ügyfelet. Ha majd fizet nekik megint, akkor hajlandóak lesznek foglalkozni vele. Jöjjön vissza legközelebb!

Dr. Kix 2007.11.06. 09:40:31

Micardis: az ilyen jólsikerült - ámítástechnikai analfabéta - munkavállalók miatt van munkám.

Magam javítottam már nem egy KM óra állást (is. Meg sok minden mást, ha az élet úgy hozta).

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.06. 09:56:37

mennyibe kerul ket fektarcsa+ cserélye?

További magyar hang 2007.11.06. 09:58:52

Ezer százalékosan biztos vagyok benne, hogy Eszter a munkafelvételnél elmondta, hogy csikorog a fék és jobbra húz az autó, hiszen ezért vitte el javíttatni, a mellékelt munkalapon pedig nem szerepel a bejelentett meghibásodás rovatban.
Akkor miről beszél a T. Szervízvezető? Hibázott, majd ennek bizonyítékát publikálja is.
Hát ettől pont nem fogjuk másként megítélni a márkaszervízek munkáját, sőt megerősít abban, hogy továbbra sem dolgoztatunk velük.

ezoli83 2007.11.06. 10:12:36

Szerintem a szervízvezetőnek nem bizonygatni kellene az igazát holmi számlákkal, hanem sűrű bocsánatkérések mellett visszahívni az autót és MEGCSINÁLNI.
Ugye tudjuk, hogy a papír esetünkben a számla sokmindent elbír az hogy szerepel a számlán egy tétel az koránt sem biztos hogy megtörtént.
Pont a múlt héten szervizeltettem a másféléves VW-met (VW kollega figyelmébe) holott a szervízintervallum nem indokolta, de biztos ami biztos alapon, meg így esetleg tovább bírja. Szóval mivel nem első tulajdonos vagyok megnézem a szervízkönyvet mi volt cserélve egyedül az olaj meg a pollenszűrő. Ismerős szerelő csinálta meg mindent ami kell és azt mondta hogy az a pollenszűrő is utoljára a gyárban volt cserélve.
Szóval akárki akármit mondt az összes márkaszervíz egy sunyi lopós banda. Az meg hogy mi van leírva semmit sem bizonyít.

ddd.dino 2007.11.06. 10:46:07

Egyetértek Micardis kollegával, a munkalapot olvasatlanul aláírni elég meggondolatlan cselekedet. Mondhatni aki magyarországon bármiféle papírt olvasatlanul aláír az vagy nagyon bátor, vagy......... Nem akarom Esztert se megbántani, de attól tartok, neki ez volt a tanulópénz, hogy mostantól még a munkahelyi jelenléti ívet is végigolvassa, mielőtt aláírja!

NorbArt 2007.11.06. 10:48:16

Az összes márkaszervíz tényleg egy lehúzós mocskos sz@rházi banda, s ezen soha senki nem fog változtatni. Szerintetek normális dolog hogy egy vizsgáztatás és egy kormányoszlopon lévő grafit kábel cseréje de szerintem inkább javítása 72K ba fájjon a szentendrei úti OPEL Gombosnál? Közben még a kökhárítót is meghúzzák és böknek elismerni? Valamint eladnak egy autót vonóhoroggal papíron is igazolva majd 2 év múlva mikor vinném vizsgáztatni hozzájuk kiderül hogy nem van rá levizsgáztatva és még a leszerelési díjjat is ki akatják fizettetni? Nem értem hogy ilyen nagy cégek magyarországon hogyan működhetnek így? Arról nem is beszélve hogy ugyanott egy kuplung cserénél fel akartak számítani egy motor kivételt és berakást, holott OPEL Astra kuplungot 4 csavar kiszedésével szerelőlemez leemelésével meg lehet oldani és nem kell motort kiszedni... Szaralak az összes, kihasználják hogy nem ért hozzá az emeber...

DonCiccio 2007.11.06. 10:56:40

Nekünk egy 27 éves W123 Mercink van. Érdekes, vele nem kell folyamatosan szervízbe járni. Amikor pedig visszük, max. 8-10 ezret fizetünk. (olajcsere, átnézés, fékbetétek stb.)
Ne vegyél Seat-ot és megtakarítasz egy halom pénzt meg idegeskedést.

theutat villám 2007.11.06. 11:00:03

Hát, válaszlevél ide vagy oda, én ezentúl sem megyek márkaszerviz közelébe. Nem is értem azt az embert, aki ilyet tesz. Sutyerák banda, mint pölö sz. a fordéktól, akik mikor eladtak egy autot, leszivták a benzint, az ember meg az m3-mason nem tudott begurulni az első benzinkútig, mert annyit nem hagytak benne, új autóban.. meg mikor ügyfél viszi kicsi kocsit, hogy nyikorog a fék, otthagyja egy napot, mialatt a fél szerviz elviszi fékpróbára, de ott aztán röpködnek a 120-0 satuk, meg az 1esben leszabályzott és megfőzött motorok (hogy a kurva anyád, nyikorog a fék???? nesze bazmeg alapon)... na ennyire bizzatok ilyenekben.

s_marky 2007.11.06. 11:04:24

Nekem egy hét éves seat cordobám van,240.000km-el,benzines,autópályán járok vele legtöbbet és még NEM volt vele semmi extrém probléma!A motorhoz hozzá sem kellett nyúli,csak a szokásos szarságok (olaj,szíjak,szűrők,stb.)úgyhogy seatot nem bántani!

sárkánylábasárga 2007.11.06. 11:24:22

teljesen mindegy, hogy márkaszerviz vagy ismerős szaki. ha nem értesz hozzá, úgyis átb@sznak ahol akarnak.

Pécsi bölcsész 2007.11.06. 11:26:19

Nekem nincs kocsim. Én az erdőbe járok batz papucsban és elolvasok közben egy könyvet a barátaimmal.

NorbArt 2007.11.06. 11:36:53

Én számtech iparban boltolok, házhoz is járok, javítok stb... De általában az első mondatból leszűröm ért e hozzá vagy sem... De érdekes módon még sosem akartam senkit sem átbaszni... Sőt bután néznek olykor miért csak annyit kérek amennyit... Én még mindíg amellett vagyok, hogy megpróbálok a valós munkámból megélni, és soha senki ne mondhassa hogy bármivel is becsaptam, mivel HOLNAP IS talán még JÖVŐRE is ebből szeretné élni... Kár hogy más a pillanatnyi picit nagyobb hasznot látja csak...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.11.06. 12:44:55

Nem is tudom... korrektnek tűnik DE:
Ha egy csaj azt mondja, hogy csikorog a fékje, csináljak valamit, hát biztos megmondom, hogy tessék, itt egy vadi új, jó minőségű: igazából nem kéne a működés miatt, de ha megcsinálom akkor 15e Ft.. felvezethetem a munkalapra? igen / nem

Mondja a csaj, hogy húz a kormány... Mondanám, hogy a mérések alapján ez mondjuk még a limiten belül van, de ha kívánja akkor 25eFt, de legalább 2 évig nem lesz gondja vele.. Kívánja vagy sem...

A többi munka.. hát azt tényleg aláírta elvégezték (?) / kifizette, távozott, szóval azért kár vacakolni.

Km. óra állása: na ne már... *MINDENT* lehet beállítani, a kérdés az, hogy mennyire akarja dokumentálttá tenni. Az is világos, hogy AKI A HIBÁT VÉTETTE ANNAK KELL INGYEN A MEGOLDÁST IS SZÁLLÍTANIA !!! Pláne, ha el is ismeri, hogy elgépelte a kolléga. És minimum egy garnitúra lábtörlő és/vagy ajándék üléshozat stb.

2007.11.06. 12:49:56

NorbArt ez nemigaz, az ujabb Astrákon (G - H) nemlehet kuplungot cserélni csak a motor (váltó) kivételével. Amiről beszélsz az az F Astráig igaz. Sőt ha jóltudom, akkor az összes hidraulikus kuplungos Opelre igaz a motorkivétel.

NorbArt 2007.11.06. 13:07:23

parabellum:)
Lehet, de nekem egy 12 éves F Astrám van, ezen a kicsit már öreg konstrukción még egyszerű megoldás van:)
Négy csavar ki és egyben ki lehet emelni a kinyomószerkezettel együt az egész hóbelebancot...

csakazértse 2007.11.06. 13:12:32

"4. Fék: rémesen csikorog. - A gépkocsit úgy adtuk át az Ügyfélnek, hogy a fék teljesen rendben volt, amit az is bizonyít, hogy a hatósági műszaki vizsgán az autó megfelelt. "
ÓÓÓhhhh! Ez már bizonyíték. Nálam a kocsit sem látták még a hatósági vizsgán soha. Mégis megfelelt.

71Nyul 2007.11.06. 13:13:05

Márkaszerviz és márkaszerviz között is van különbség. Skoda Superb 90,000km nagy szerviz. Porsche Buda ajánlat 300,000 Ft és 2 nap, Skoda Wolf Székesfehérvár ajánlat 150,000 Ft és 1 nap. Szerintetek melyiket választottuk?

Gumidomino 2007.11.06. 13:18:29

"Elmentem a kocsiért, kifizettem, hazavittem, amit másnap átnézett kedvesen és segítőkészen a barátom, és megállapította, hogy folyik az olaj, a kormány remeg és húz, a fék rémesen csikorog, a szervízkönyv nincs kitöltve..."

Nem szeretnék Eszterrel az úton találkozni.

"Az, hogy a fék esetleg csikorog, nem feltétele a sikeres vizsgának"

Viszont egy sikeres autószerelő minimum utánanéz az oknak, és ha zavarja az ügyfelet, akkor megkérdezi, hogy lecserélje-e annak ellenére, hogy normális a fékhatás, és megfelelő a féktárcsa, csak épp ilyen.

Sáros itt mindkettő, Homár meg asszisztál a mosakodáshoz. :)

Kibermágus 2007.11.06. 13:22:17

"4. Fék: rémesen csikorog. - A gépkocsit úgy adtuk át az Ügyfélnek, hogy a fék teljesen rendben volt, amit az is bizonyít, hogy a hatósági műszaki vizsgán az autó megfelelt. Az, hogy a fék esetleg csikorog, nem feltétele a sikeres vizsgának." Itt az igazság: az, hogy a fék csikorog valóben nem feltétele a sikeres vizsgának. :)) de vélhetően az sem, hogy a fék ne csikorogjon...

vernarancs 2007.11.06. 14:15:57

A feket meg kell zsirozni oszt kesz. Nem csikorog :D

parabellum 2007.11.06. 12:49:56

Azert az nagyon nem mindegy, hogy a valtot vagy az egesz motort kell kiemelni a kuplung kivetelehez! Ha az egesz motort akkor opelt nem szabad venni. Ilyet meg a franciak sem csinalnak.

Rosszindulatú Vászka 2007.11.06. 14:24:59

Amennyire engen tájékoztattak a szagszervizben, csak az első futómúvet kell lebontani, persze lehet, hogy azért mert egyszerre cseréltettem a kuplungot a hidraulikus kinyomócsapággyal vagy hogy hívják. A bowdenes télleg egyxszerűbb volt, nem is önszabályozó.

Füstkarikagyáros 2007.11.06. 15:00:52

Biztos velem van a baj, de nem értem Eszter paráját. Lejárt a műszaki, meg letörte a tükröt, elvitte szervizbe, tükröt kapott rá, folyadékok cserélve, a kocsi átment műszakin. OK, elbaxták a km-állást, de kapott róla papírt, h elbaxták. Ha nem felelt meg a kocsi állapota, miért nem azzal kezdte amikor visszament (vagy a barát), hogy akkor lesz még ez meg az (fékbetét, futómű), és akkor a km-állás is javítódott volna... Nem, ő inkább vitázik, szopatja magát, és végül kisírja magát a homáron.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.11.06. 15:32:56

71nyul

szerintem a PBt, mert spóroltál az üzemanyagon 781 forintot :DDD

2007.11.06. 16:55:28

Egy szervízhez az ügyféllel való megfelelő kommunikáció is hozzá tartozik. Ez a szervíz majdhogynem jogvitát folytat itt arról, hogy kinek van igaza, ahelyett hogy a problémát oldanák meg. Az egész baj abból ered, hogy amikor a hölgy, aki lehet hogy ideges volt, és több mint valószínűleg nem autószakértő visszament reklamálni, akkor lerázni próbálták, meg műszaki szövegekkel überelni, ahelyett, hogy komolyan odafigyeltek volna rá.

Szumi 2007.11.06. 17:03:58

akkor pediglen, ha nem lehet kijavítani a kilométeróra állásról kászült bejegyzést, ehun a megoldás:
Legolcsóbb taxi-tarifával fizesse meg a szerviz a két kilométeróra-állás közötti különbséget - így aztán nem is kell átírni - punktum.

Zorro2007 2007.11.06. 17:35:18



Azert 325Ft egy csavarert...

Kifordított kacagány 2007.11.06. 18:37:05

a probléma megoldásához mindkét félre szükség van. tény, hogy a szervíz lehetne rugalmasabb is, de el tudom képzelni, hogy itt a kuncsaft is hunyó

beste 2007.11.06. 18:49:17

az összes márkaszervíz (bocs: málkaszelvíz) szemétláda. Nemigen tudok hinni ennek a galelinek sem, a lublikájukkal együtt.

Imilla 2007.11.06. 19:02:28

Szervusztok,
mindenkinek köszönöm a hozzászólást, a szervíznek is a reagálást.
Levelük első négy pontjában jelzik, hogy mivel az említett problémáim nem szerepelnek a munkalapon, tehát azok nem hangzottak el.
Éppen az a panaszom lényege, hogy bár elhangzott, nem szerepel a jegyzeteikben.
Mivel nemcsak a Homárnak, hanem a szervíznek is írtam panaszos levelet, ezért felhívtak, elnézést kértek, és ígértek egy javító jegyzőkönyvet a km óra állásról, ami még nem érkezett meg.
A műszakira és zöldkártyára, való felkészítést és a tükröt nem reklamáltam meg, mivel ezek rendben voltak.
Csak halkan jegyzem meg, hogy újabban makacsul ég két kis lámpa a műszerfalon, elolvastam a kézikönyvből, hogy az egyik az elektromos gázpedál, a másik pedig a károsanyag kibocsátás hibájára figyelmeztet. A könyv figyelmeztet, hogy minél hamarabb menjek szakszervízbe...
Eszter

Kifordított kacagány 2007.11.06. 19:18:04

na most neked vagy autó nem való, vagy szakszervíz:)

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2007.11.06. 20:25:12

Életemben legalább egyszer jó nagy barom voltam és vettem a feleségemnek 1 suzuki wagonr+ 4db légzsákkal.Az autót önhibámból összetörtem kb 70 km/h-val a lufik persze nem nyíltak.A márkakereskedő+a gyár hazudik,jegyzőkönyvet hamisít,szándékosan törvényt sért és engem fenyegetnek ,feljelentenek rágalmazásért.Megtagadták a tisztességes átvizsgálást,másfél évig nem tudtuk miattuk az autót használni.Már igazságügyi szakértői vélemény is igazol engem,ennek ellenére a pofánkba röhögnek hogy akkor mi van?KÖSZÖNJÜK SUZUKI ÓBUDA ÉS MAGYAR SUZUKI ZRT. suzuki.pvr.hu

impala 2007.11.06. 22:51:31

sztem a szerviz jogosult egymilliárd forint kártérítésre, mert leírták róluk, hogy lelkiismeretlen rablóbanda, miközben ők egy teljesen lekiismeretesen, odafigyeléssel rabló banda.
ez a pöcs csak kavar a válaszában, remélem mielőbb tönkremennek, és maximum mosni fognak autót, persze nem az enyémet, mert azzal is tönkre lehet tenni valamit.

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.06. 22:57:37

az elso hibas lepes hogy itthon vetted az autot.... nem nem a hasznalt autokrol beszelek, hanem a vadi ujrol.

en a helyedben egyszeruen megoldanam.

Kepzeld el, hogy egy nap megvarod a autoszalon bezarasat, majd mikor kijon a tulaj/ugyvezeto stb, odaballagsz hozza es megkerdezed hogy hogy is volt az esetem.
Persze ketszemkozt:)
Utanna johet a tudom hol laksz, hova jarnak a gyermekeid stb.
Na jo a 9mm-es meg nem jon.

Persze ez csak magyar allom hogy el lehetne intezni a problemakat e nelkul.

De allmodozni lehet nem?

LyukasBogrács 2007.11.06. 23:01:14

Tisztelt Cim!

Gitár már van a szobám egyik falán, a másikra egy Seatot szeretnék! Az se baj, ha nyikorog a fék, vagy félrehúz a kormány.

LyukasBogrács 2007.11.06. 23:22:33

Aki nyugati kocsival akar villantani, annak bizony mélyen a zsebbe kell nyúlni. Az autóipar ott húzza le az embert, ahol tudja, illetve - Brigi után - azt, aki hagyja magát lehúzni.

Csak addig segitőkészek (beszámitanak, hiteleznek stb), amig meg nem vetted a kocsit, utána kezdődik az igazi kálvária: szerviz, garancia, kötelező casco, alkatrész, vizsgáztatás, stb...

Eszter! Ne kövesd el még egyszer azt a hibát, hogy márkaszervizbe viszed a kocsit! Keress egy lelkiismeretes szakszervizt. Hogy hol találsz? Menj a hire után. Kérdezd végig a férfi rokonaidat, kollegáidat! Hidd el, nagyon szivesen segitenek.

Zorro2007 2007.11.06. 23:25:40

lucius 2007.11.06. 20:25:12 :
csak egy rovid tortenet:

Anno megtortent a baleset, csak az utas oldali legzsak nyilt ki (bar utas ott nem is ult, csak 1 ember volt a kocsiban). Termeszetesen az emberunk kurvara felhaborodott, perelni akart, penz kovetelelt.
A gyarto ceg valasza:
A baleset ereje nem volt olyan nagy, hogy ki kelljen nyitni a legzsakot viszont az auto erzekelte, hogy az anyosulesen nincs bekotve a biztonsagi ov es baleset tortent igy biztos ami biztos kinyitotta az anyosulesi legzsakot.A sofornek eleg volt a biztonsagi ov is...termeszetesen azok a szenzorok amik erzekeli, hogy ul-e valaki az adott ulesen ilyenkor nem jatszanak szerepet, fo a biztonsag.
Bar ez egy Mercedes volt:))

A tortenet lenyege, az elektronika utjai kifurkeszhetetlenek...es altalaban nincsenek loggolva:)

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2007.11.07. 07:51:46

Szia Zorro!
A történetemben az a "poén" hogy felkértem egy"Európai unió egész területére felkérhető gépjármű baleseti és műszaki szakértőt"aki a vizsgálat eredményénél leírja ,hogy 2.5-3x akkora volt az ütközés mint aminél nyílnia kellett volna a lufinak.Ennek ellenére röhögnek a pofámba annak ellenére hogy még a vizsgálatot is nekik kellett volna elvégeztetni.HÁÁÁT EZ NEM MERCEDES.A törvények nekem adnak igazat,csak ki tartatja be őket egy multival szemben

Kifordított kacagány 2007.11.07. 09:12:14

lucius: azért egy ilyen szakértői papírral a hátam mögött én erősen kopogtatnék egy ügyvéd ajtaján, hogy perelni szeretnék, vállalja-e.......

arx 2007.11.07. 09:26:06

"a számlán 39 000 km helyett, 339 000 km szerepel"

gondolom véletlenül a VALÓDI állást írták rá :D

(tudjuk hogy megy a szalonokban ez a visszatekerősdi játék)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.11.07. 10:27:41

A számlán a SZÁMLA ÖSSZESEN rész:
--- 58.772 Ft ---

Véletlenül 5877 Ft-ot fizetek ki. Emberek vagyunk mi is, hibázhatunk.

The Good Boy 2007.11.07. 10:33:59

Kedves Seatos Lány!

A leveled és a válaszlevél alapján megállapitottam, hogy senki nem hibázott, csakmindkét fél másként látja a helyzetet. Te vettél egy Seatot 27.000. kerekitett km-el, ami a vásárlás elött, és a számitógépes nyilvántartás szerint egész pontosan kerekitett 327.000-et mutatott. A szerviz visszaállitott rajta 300.000.-at, hogy nyerjen az üzleten 300.000. jó kis magyar forintot. De mivel a számitógépes nyilvántartásban nem tudták azt átirni, ezért a mátrixban bent maradt a nagyobb érték. Te kis naivan visszavitted a verdát javitásra, ahol a munkafelvevő a gépsárkány átvétele után leolvasta a km állást, memorizálta a 37.000. kerekitett számot, majd visszament a számitógépe elé, ott amikor be karta irni a km-t akkor látta, hogy az elöző szerviznél 327.000 volt benne, elgondolkodott, és rájött, hogy valószinüleg rosszul emlékezik a leolvasott számra, mivel 37.000. nem lehet, ha korábban már 327.000. volt. Tehát nem elirta, hanem megpróbálta a valós állást ráirni a papirra. Valszeg Ő az ilyen visszaállitós extrapénzből nem szokott kapni, igy nem tudja a módot.
Megoldás: Menj el egy másik Seat szervizbe egy olyan ismerőssel, akinek ott esetleg van valami ismeretsége, és tudakoljátok meg, az autó korábbi szervizmultját. Ott lehet, hogy kiderül, hogy a gépedben tényleg nem 27.000 volt valóságosan benne, és akkor már a baccpapuccsal verheti az ügyvéded a biróság asztalát csalás miatt.

Franky4fingers 2007.11.07. 11:20:31

Ugyan már. Nevetséges ez az egész. Az hogy leszámláztaák, nem jelenti, hogy megcsinálták PONT ez a probléma.

Sztori 1.
Dunakesz Opel Gaál

Opel 40,000km (!) szervízbejegyzés szerint lengéscsillapító teljesen jó. (valami százalékos eredmény van megadva, nem emlékszem) szervízből kocsi elhozás (más miatt volt ott) kocsi majdnem leesik az útról, lengéscsillapőító mintha nem lenne benne. Visszamenés, számonkérés. Válasz: Nem tudjuk, hogy a szervizen kívül maguk mit csinálnak a kocsival, ha gondolja megrendeljük a lengéscsillapítót.

Sztori 2.

Előző sztori után másik szerelőhöz kerül az autó. A pollenszűrő cseréje vagy 4x le volt számlázva az évek alatt. Új szervízben kiszedik a pollenszűrőt a súly kb 2kg a benne lévő mocsoktól, mondanom sem kell, hogy a szűrő még a gyáridarab. A szervízben kiszögelték a falra,mint kuriózumot, hogy ilyet még ők se láttak soha.

Pedig a számlán szerepelt. Meg a munkalapon is. Persze. Csak éppen nem végzik el a munkát.

Franky4fingers 2007.11.07. 11:21:47

Oppá: gyári darab.

Amúgy ez külön postnak is jó lenne csak már régi a sztori.

Pantone354 2007.11.07. 13:13:12

Zorro2007 - Ha nincs bekapcsolva a biztonsági öv, akkor nem nyílik a lufi, mert különben a légzsák letépné a fejed. A mai autókban már ezt is nézi az elektronika, de hallotam olyanról is, hogy ha nem ül senki a ülésben (valami súlkyapcsoló?) akkor se nyitja a légzsákot a gép.

Zorro2007 2007.11.07. 23:09:23

Pantone354: azert ez igy nem igaz, a mai(vagy regebbi) also(kozep) kategorias autoknal nincs biztonsagi ov erzekelo csak berakjak a legzsak modult aztan joccakat.A maiaknal(modernebbeknel) is az van,hogy ha be van kapcsolva az ov akkor mas utemben(nagysagban) nyitjak ki mintha nem lenne.
Meg egy balesetet sem hallottam ahol a legzsag tepte le volna az ember fejet...:)
A sulykapcsolo meg azert nem igaz mert ha baleset van a sulykapcsolo csak meg egy hibalehetoseg, vagy pl. ugy is tudsz ulni egy ulesben(bar elegge kenyelmetlen:), hogy ne erezze.vagy pl. a lassulas miatt kezdesz kirepulni az ulesbol igy a sulykapcsolo szerint nincs is benne senki sem...

torghelle 2007.11.08. 00:43:37

Azért arra kíváncsi lennék, hogy Eszter mennyi borravalót szokott adni a szervízben. A fillérbaszó ügyfeleket ugyanis általában igyekeznek mindenhonnan eltakarítani, csak van aki nem jön rá magától. Keressen egy kötelet és akassza fel magát.

Vargapál (törölt) 2007.11.08. 01:25:50


Szerintem nagyon gyenge sztori. Eszter hülye volt, előbb cselekedett aztán kérdezett, aztán hőbörgött, majd írt. (ne firtassuk milyen stílusban) Talán ha előbb gondolokodott volna, megúszta volna az egészet.
Arra azért kevés mentség van, hogy hazafelé nem vette észre a kormány hibáját.

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.08. 09:49:57

Zorro!

A zén E39-esembe is van az anyósülésben "súlykapocsoló". A légzsák meg nem letépi a fejedet, ha nincs övfeszítés, hanem csak átrendezi az arcodat. Jobbik esetben. Rosszabbik esetben meg olyan fejsérülést szerzel be amitől kiegyenesedik az EKG-d.

A főtémához. Én sem "ismeretlen" márkaszervizbe hurcolom a másféltonna vasat javíttatni. Ott lehetek bármikor a szerkezet mellett, megmutatja a szerelő mit fog csinálni és miért. Ha visszaviszem valami miatt a szerkezetet, akkor nem reklamálok, hanem normális emberhez méltóan megbeszélünk mindent. Közel 5 év alatt hangos szó nem hangzott el.
Sőt, van Opeltulaj ismerősöm, Ő sem márkaszervízbe hurcolja a talicskáját.

PetikeXXX 2007.11.08. 11:19:32

Ez a munkalap kamu.
Náluk dolgoztam 3 hónapot.
Aki teheti, távolról kerülje el a helyet.

Pussy×××× 2007.11.08. 16:27:35

Ki vagy te hazug ember Petike????
Én jól ismerem az egész csapatot, de tudom, hogy te soha nem dolgoztál ott, ezért jó lenne, ha nem nyilatkoznál a témáról, főleg hazugságokat!!

klima9 2007.11.09. 09:44:05

Ott kezdeném, hogy ennek a cégnek 5 éve az alkalmazottja vagyok, igaz, nem a szervíz részlegen. Az eredeti problémához nem kívánok hozzászólni, mert csak utólagosan hallottam róla, bár hozzátenném, hogy szervizünk ügyfélelégedettségi mutatója rendkívül jó! Inkább azokra beírásokra reagálnék, akik a kihasználják az internet azon lehetőségét, hogy névtelenül lehet mocskolódni már-már becsületsértő módon következmények nélkül. Gondolom ezeknek az embereknek a baráti köre lekorlátozódik az egérre a klaviatúrára (bár ők biztosan csak billentyűzet néven ismerik), és a monitorra, és keresik azokat az oldalakat, ahol kiélhetik idióta vágyaikat (pl PetikeXXX, aki az életben nem dolgozott közöttünk). Ezzel csak az a baj, hogy az objektív hozzászólások elvesznek ezek között, és ezzel elveszti a hitelességét. Szóval inkább ezt hívnám tragédiának.

PetikeXXX 2007.11.09. 12:55:12

Ezt nagyon szépen fogalmaztad kedves Klima9, csak az a baj, hogy én valóban ott dolgoztam 2 hónapot. A 2 hónap alatt nem sok jót tapasztaltam a szervíznél, bárki, bármennyire is "ismeri a csapatot"...

klima9 2007.11.09. 14:31:05

Ez csak annyiban érdekes, hogy én nyitás óta dolgozom itt, de olyan szervizesről nem tudok, aki ilyen rövid ideig dolgozott volna nálunk.

PetikeXXX 2007.11.09. 16:49:31

Ez valóban érdekes, hogy nálatok csak hosszú távon gondolkodó munkavállalók vannak. Szerintem ez nem is lényeges, hogy te nem emlékszel, én elmondtam amit szerettem volna.

klima9 2007.11.09. 21:20:46

Te nem elmondtad amit szerettél volna, hanem hazudtál, és bemocskolni próbáltad egy cég hírnevét. Sosem dolgoztál ennél a cégnél.Az elmúlt hónapig 15 fő alatt volt a cég dolgozói létszáma, úgyhogy csak emlékeznék már a volt kollégákra... Bizonyítsd az állításod, vagy menj máshová mocskolódni!

PetikeXXX 2007.11.09. 22:27:50

Bemocskolni? Nekem nem kellett, megtették többen is elöttem. Hogy te kire emlékszel, az meg már nem az én dolgom.

klima9 2007.11.09. 22:53:10

Itt csak a panaszos hölgy tett megjegyzéseket (okkal vagy ok nélkül), a többiek megjegyzései fiktívek, és nem a objektívek, mert nem voltak ott, nem tudták mi történt. Te viszont hazudtál, és próbálod elterelni a hazugságodról a figyelmet. Próbáld bizonyítani az igazad! Mondj egy - két becenevet az ott dolgozók közül. Hadd lássák a többiek, hogy nem kamuztál! Vagy mégis? Kiderül, hogy a Ferihegy Autót mocskolók nem is tudják mit mocskolnak?!

Impala911 2007.11.10. 21:52:22

Nem tudtam megállni Klima9, hogy ne szóljak hozzá. Igazolja, hogy ott dolgozott?? Igazold te, hogy ott dolgozol! Ez egy fórum, ahol mindenki elmondhatja a véleményét. A te hozzászólásod sem objektiv, hiszen ott dolgozol! Vagy mégsem? Végülis ezt mi nem tudhatjuk...

El tudom képzelni ennek a vitának a folytatását:
P: Ott dolgoztam
K: Nem is! hazudsz!!
P:Nem én!
K: De igen! Bizonyits!
P: ott dolgoztam!
K: Nem is! hazudsz!
P: De igen!
K: De nem!

Kicsit szánalmas...

klima9 2007.11.11. 08:02:02

Impala911! Te elolvastad a hozzászólásomat?! Sok köze nem volt a témához, hanem a névtelenül mocskolódókról szólt! Nehéz ezt nem objektíven megítélni. Én bármikor vállalom annak bizonyítását, hogy ott dolgozom. SEAT értékesítésen az egyetlen férfi. Bárki megbizonyosodhat róla. A szánalmas az, hogy azokat próbálod védeni, akik nem merik vállalni a nevüket, de névtelenül bármit le mernek írni. Ehhez valóban nagy bátorság kell.

repülésszerető 2007.11.18. 02:19:46

"Kedves" SEAT Ferihegy. Remélem, tisztában vannak a tetteinek következményeivel. A belinkelt munkalapon és számlán tisztán olvasható a gépjármű alvázszáma és a tulaj keresztneve. Számos törvényt és paragrafust megsértettek ezzel. Azon kívül, amikor próbáltuk rendezni a "vevő és szolgáltató" között létrejött vitát, Önök nulla segítőkészséget mutattak. (alapvető ügyfélszolgálati gondolat: A vevőnek mindig igaza van!) Szánalmas, hogy egy olyan cég, mint a SEAT, egy olyan botrányos viszonteladóval "büszkélkedik", mint a SEAT Ferihegy. Szakértelem : 0, ügyfélszolgálat: 0. Egy kis adalék...már-már hazajáró lelkek voltunk a cégnél, mert a csomagtér fedél nyitóját, nem voltak képesek megoldani. A sokadik látogatás után, meghűlt a vér az ereimben...kivették egy, az udvaron álló rendszámos Cordoba zárját és azt szerelték a Mi autónkba?!?!?!?! Valamint reagálnék az itt olvasott „kedves” hozzászólásokhoz.
1. Az autót 3 évesen vettük (Weltauto garanciával) egy idős bácsitól…kizárt, hogy 370000 ezer kilómétert ment volna vele
2. Csupán egy, az adatbázisban hibásan rögzített adat javítását kértük és igazán jól esett volna egy „bocsánat” vagy „elnézést” kérünk az okozott kellemetlenségért
3. Tényleg hozzányúltak az autóhoz, mert másnap reggelre virradóan 3 tenyérnyi olajfolt éktelenkedett az autó alatt
4. Miután a „szakszervizből” elhoztuk az autót, a párom által említett hibák nemhogy elmúltak, hanem fokozódtak néhány control led kigyulladásával. Felhívtam a Porsche M5-öt, ahol zárás előtt készségesen segítettek és említették, hogy nem Mi vagyunk az elsők, akik panaszkodnak a SEAT Ferihegy „szolgáltatásaira”
5. Azt gondolom a megoldás az lett volna, ha bocsánatkérések közepette, visszahívják az autót és ingyen VÉGRE megcsinálják a kért munkát!!!


Jó éjt,


repülésszerető

repülésszerető 2007.11.18. 02:25:19

"torghelle 2007.11.08. 00:43:37
Azért arra kíváncsi lennék, hogy Eszter mennyi borravalót szokott adni a szervízben. A fillérbaszó ügyfeleket ugyanis általában igyekeznek mindenhonnan eltakarítani, csak van aki nem jön rá magától. Keressen egy kötelet és akassza fel magát."

Te mennyi borravalót adsz, ha pl.repülőjegyet vásárolsz? Írd a címedet, küldöm a kötelet!

repülésszerető 2007.11.18. 02:28:27

"Vargapál 2007.11.08. 01:25:50
Szerintem nagyon gyenge sztori. Eszter hülye volt, előbb cselekedett aztán kérdezett, aztán hőbörgött, majd írt. (ne firtassuk milyen stílusban) Talán ha előbb gondolokodott volna, megúszta volna az egészet.
Arra azért kevés mentség van, hogy hazafelé nem vette észre a kormány hibáját. "

Egy megrendelt szolgáltatást, el kell végezni úgy, hogy az ügyfél elégedetten távozzon és szándékéban álljon visszatérni, ha gondja, baja van...valamiért eddig azt gondoltam, a cégek a vevőkből élnek...tévedtem!!

repülésszerető 2007.11.18. 02:33:45

"Füstkarikagyáros 2007.11.06. 15:00:52
Biztos velem van a baj, de nem értem Eszter paráját. Lejárt a műszaki, meg letörte a tükröt, elvitte szervizbe, tükröt kapott rá, folyadékok cserélve, a kocsi átment műszakin. OK, elbaxták a km-állást, de kapott róla papírt, h elbaxták. Ha nem felelt meg a kocsi állapota, miért nem azzal kezdte amikor visszament (vagy a barát), hogy akkor lesz még ez meg az (fékbetét, futómű), és akkor a km-állás is javítódott volna... Nem, ő inkább vitázik, szopatja magát, és végül kisírja magát a homáron. "

A történtek ellenére kedvesen, mosolygósan vittük vissza az autót, de az ott tapasztalt modor és "kiszolgálás" váltotta ki mindazt, amit olvashat a kedves olvasó!

Imilla 2007.11.18. 08:57:39

Ez a borravaló dolog érdekes. Valóban nem adok borravalót általában, és nem is értem, miért is tenném. Kapok számlát, rajta van az ár, olyan, amilyen, kifizetem és megyek. Mindenki a béréért dolgozik, és azért kell megtennie mindent, amit lehet.
Egyébként meg a szakszervízben kellene borravalót adnom? Kinek pontosan? A két szervízvezetőnek? A munkafelvevő hölgynek? Mert őket látom a szalonban, de biztos, hogy nem nyúlnak a kocsihoz. Egyébként a munka nem volt kifogástalan, és nem kaptam semmi pluszt (kedvesség, segítőkészség)tehát a borravaló fel sem merül.
Egyébként két szóban a levél lényege, mert úgy veszem észre, sokan félreértik: nem figyeltek a mondandómra (kommunikációs hiba), eltévesztettek egy adatot (nem dolgoznak precízen), mikor visszamegyek, hogy korrigáljanak, nem korrigálnak és továbbra sem foglalkoznak a problémámmal (nem jó minőségű ügyfélszolgálat. A hibák javítását össze lehetett volna kötni a korrigálással, de ehelyet azt hallottam, hogy nem).
Az írásos panaszra reagáltak (felébredt az ügyfélszolgálat, ez jó), de aztán nyilvánosságra hozták személyes adataimat (ez nem zavar, teljes névvel és címmel nekik is panaszkodtam, de azért jogosulatlan adatkezelés, megint csak sledrián ügyfélszolgálat).
Azért vittem szakszervízbe a kocsit, hogy ott a pénzemért kifogástalan szolgáltatást vegyek kedves embereketől, aminek megfizetem az árát és a problémáim megoldódjanak.
Nem ez történt sajnos.
süti beállítások módosítása