Tékozló Homár

Használt telefonok a Saturnban?

2007.11.08. 10:17 | jackyll | 137 komment
Érdekes felfedezést tett olvasónk, amikor hazavitte a Saturnban vásárolt vadiúj telefonját:
Hétvégén vásároltam a Mammut Saturn üzletében egy mobiltelefont. Hazamentem, beletettem a SIM kártyámat. Üdvözlőüzenet fogad, miszerint: „Szia Nyuszika”. (Az üdvözlés telefon beállítás, nem a kártyához kötődik.) Uhh, ez érdekes, használták volna már a telefont? Igen, találok kimenő üzenetet is. Na jó, ezt tényleg nem hiszem el. Pedig jobban teszem, ha elhiszem, mert kérdezősködök az ismeretségi körben, és kiderül: a Saturn dolgozói használhatják a készülékeket, egyikük például nyaraláshoz elvihette az egyik fényképezőgépet a boltból. Ok, ennyi nekem elég is, irány a bolt!

Elmondom a problémát, mire a vevőszolgálatostól a következő „hasznos információkat” kapom: (nem tűnnek meglepettnek, az állításomat rögtön elfogadják, hogy használta valaki a telefont, mielőtt én megvásároltam volna)

1.       Ezt biztos nem ők használták, mert ők mindig kitörlik belőle az üzeneteket. (???)
2.       Mivel a MM-tól kapták, biztos ők voltak, így felelősséget vállalni ezért nem tudnak. (???)
3.       Szívesen kicserélik egy másik ugyanilyen készülékre (ami persze lehet, hogy szintén használt készülék) (???)

Más, konstruktív javaslatuk nem volt…
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pleasantry 2007.11.08. 11:51:17

gelsystem, nyugodjon meg? :P

gigolozoli 2007.11.08. 11:55:29

vágjátok a lepjat.hu -n azt a tortadobálós palit?
ő is benne volt ebben a dologban!

szvsz 2007.11.08. 11:56:59

A Saturnba meg a Media Marktba járok vásárolni. MERT HÜLYE VAGYOK, AZÉRT!

volga 2007.11.08. 11:57:30

Én az Árkádban levő PhotoHall-ban vettem olyan telefont, amiben már volt egy komplett telefonkönyv, apa, anya, meg hasonló bejegyzésekkel.
Jah, a WC.ért fizetni kellett. :((

muy caliente el negro special · http://bazdmeg.blog.hu 2007.11.08. 11:57:42

és van valami igazi baja/hibája annak a szarnak vagy csak az a problemád hogy valaki elküldött pár kurva esemest vele?!

Dr Net Elek (törölt) 2007.11.08. 11:57:43

Mindenki nyugogggyon meg, 5-7 napon belül futár hozza a használt pinkódot.

Fapuma (törölt) 2007.11.08. 11:58:40

akkor persze nem szólnál, ha fényképezőt vettél volna és otthon felfedezed, hogy a dolgozók egymás nedves genitáliáit fényképezik közelről és ez rajta marad az SD kártyán...

itt meg csak egy eccerű nyuszika, nem szép dolog ez, nem szép...

Carnivora (törölt) 2007.11.08. 12:07:52

Ez nagyon nagy. Kár, hogy pár privat home video , vagy picture nem volt rajta :D

egettvinyo 2007.11.08. 12:08:46

Kedves pórul járt!

Ha esetleg segít, mindkét Saturn Mammutos áruházvezető közvetlen telefonszáma megvan. Ha akarod szívesen elküldöm neked, ha adsz egy e-mail címet.

a kertész tömlővel 2007.11.08. 12:14:25

és még csak most kezdödik a nagy kartácsonyi izé...lesznek még érdekesebb dolgok is,,(már oktober utolso heti reklámujságban láttam karácsonyi gömböket cimlapon.)vicc az egész.uj figura lehetne a karácsonyi hitel mano.

xombat.com 2007.11.08. 12:16:54

nekem is megvan
ihol-e:
06-90-9568452
06-90-9568453

pleasantry 2007.11.08. 12:25:49

xombat.com, ez olyan okos _ruf mich an_ telefonszam? :):):)

gelsystem 2007.11.08. 12:26:24

nullhundrednojcin/drádrájcváj-drájdrájcváj
.
ruFFFFFFÁnnnnn!!!!

goendhie 2007.11.08. 12:35:00

a főnököm most épp a kórházban van, ezekben az órákban szül a felesége - remélem nem használt gyereket...

kinot 2007.11.08. 12:37:43

Nemrégiben a Saturnban vásároltam meg két bemutató terméket. Nem így akartam, de nem volt belőlük több. A 2.1-es hangfalszett mélynyomójának a teteje karcos volt, a billentyűzetet pedig nyilvánvalóan páran már megnyomkodták. Előbbiből 1000 ft-ot (eredeti ára 13e körül), utóbbiból 500-at (eredeti ár 4e) engedtek, úgy, hogy én éreztem magamat cigánynak, amiért kedvezményt kérek. Hülye vagyok, hogy elhoztam?

DaveSlim 2007.11.08. 12:38:25

1 alapvető dolgot nem értek: mobiltelefont média márktól???? :O ennyire ... nem lehet valaki.
Ráadásul tapasztalataim szerint a media márk az egyik legdrágább műszaki üzlet.
Aki telefont akar, vegyen mobilszolgáltatóktól, vagy ha kicsit kozkáztatni akar, akkor apronet, stb.

BGYCS 2007.11.08. 12:41:26

Szintén SATURN-os élmény...digitális fényképezőgépet vettünk, vadonat újat (illetve azt hittük). Otthon kibontva meglepve tapasztaltuk, hogy 2 különböző gagyi elem van belerakva, és a funkcióválasztó a kamera módra van tekerve. Kiváncsiak lettünk volna a filmre is amit a kedves dolgozók készitettek, de az nem volt rajta. A bolt teljes természetességgel vette telefonhivásunkat a használt termék újként való eladásáról. Én lepődtem meg hogy ők meg sem lepődtek a reklamáción...

tomasso 2007.11.08. 13:13:59

Most nem értem ...mi a baj???...Örülj, hogy volt!.:-)

MysteryKe 2007.11.08. 13:15:41

Egy mobil-szerviz cégnél dolgoztam egy ideig haverokkal, ahol telefonokat szoftvereltünk és beállításokat töltöttünk rájuk. 12 óráztunk, legtöbbszőr este. Így mikor már halálra untuk magunkat, fényképezkedtünk velük, és mivel céges tesztkártyákkal (SIM) dolgoztunk, így tök ingyen csinálhattunk rajtuk bármit (SMS, küldés telefonálás). Egy szer meglepődtem, mikor wap beállításokat kértünk le a szoláglatótól és a tesztkártya volt a telóban, egyszer csak megszólalt a telefon, hogy: "helló XY vagyok és nincs-e a mmitudoméjn már ki?" Kiderült, hogy az illető aki telefonált valamikor a cégnél dolgozott és az a kártya valamikor az ővé volt.

Szal valamikor bohóckodunk atelókkal és bármikor előfordúlhat hogy valami fassságunk benne maradhat :D

marsellus wallas (törölt) 2007.11.08. 13:16:09

a saturn a médiamárktté????

akkó hülyefukar, vagymi?

varvizib 2007.11.08. 13:28:42

Én egy borotvát vettem náluk, amiről szintén kiderült hogy használt, amikor szétszedtem, szőrszálakat találtam benne.

Hasonlóan konstruktív javaslatokat kaptam én is, és - noha 3 napon belül vittem vissza a készüléket - nem adták vissza az árát, legfeljebb becserélhettem volna más termékre. Egyébként azért is vittem vissza, mert az eladó ígérete ellenére, nem volt olyan gyors, mint amit mondtak.

(Vásárláskor értelmes műszaki specifikációt nem adtak, és azt pedig nem engedték meg, hogy megnézzem működés közben - természetesen ez még nem kipróbálás.)

pleasantry 2007.11.08. 13:33:55

kinot, tudom, nem vagyunk mi meg olyan viszonyban, hogy ezt buntetlenul megtehessem, de azt valaszolom, hogy igen. :)

mandro 2007.11.08. 13:56:15

Kísértetiesen emlékeztet ez a "használt telefon" eset arra, amikor megnősültem. Fel a fejjel, neked még mindig könnyebb...!

ekkerjoz 2007.11.08. 14:04:26

Ez jó post, sose voltam még Saturn üzletben, se Media Marktban, mert hülyeazértnemvagyok, meg itten a prérin nincsen is. Csak CBA, meg piac. De itt, ha kiderül otthon, hogy beleharaptak a kiflimbe, visszaviszem, oszt élve istenadta vásárlói jogommal, bebaszok egyet a péknek (nemis, együtt voltunk katonák), ad helyette kettő olyat, amit még nem rágtak meg.

maccar 2007.11.08. 14:08:16

Attól tartok egy súlyos félreértést miatt született ez a téma. A saturnmédiamrkt áruházak second hand shop-ok, így értelemszerűen minden termékük használt. A valódi meglepetés az lenne, ha egy ténylegesen új, használatba még nem került terméket sikerülne megvásárolnia valakinek. Mivel ezel az áruházak önkiszolgálóak is, gondolom ezt azért már észrevettétek, ám ha mégiscsak beleakadnátok egy eladóba a sorok között, akkor az egészen biztosan csak a véletlennek a szüleménye lehet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.08. 14:10:00

vacon nem vetunk telefont/csak a vician/ nekem akkor igazi plazas csajom volt es allandoan a Duna plasaba kellett menni /ez jo volt, mert amig O melltartot vasarolt addig en berugtam ott valamilyen szakall nevezetu kocsmaban
na ott vettuk a telefont is neki ami nagyon szar volt, vittuk vissza rendszeresen, aztan annyiszor romlott hogy cserelni voltak kotelesek, raadasul ujra mer' ilyen mar nem is volt nekik/valami sza philips volt/
mentunk, mondtam mi van
kerestek computerben minket
aszongya a pult tuloldalan szoke tunder: nem talal, mert regen vettuk
mondok, hat, 1 eve, de negyszer elromlott 1 ev csak benne van a masinban
valasz:
OH el sem tudod kepzelni 1 ev altt mennyit fejlodik a mobiltechnika
na ekkor elmetem abba a szakallba inni par sort, magukra hagytam a holgyeket

Seherezade 2007.11.08. 14:16:11

2005-ben a Office Depot-ban vásárolt "vacsi új" számítógépben a rendszergazdánk megtalálta egy doki adatbázisát, receptekkel, adatokkal, kórtörténetekkel... :) visszavittük, csak a vállukat vonogatták ..

Cseber Lajos 2007.11.08. 14:20:31

A legelső hibát ott követted el, hogy náluk vettél telefont. Kb. ott a legdrágább. Két emelettel feljebb jóval olcsóbban megkapod bármelyiket.

A nagy Saturnos élményem az volt, amikor a karácsonyra kapott autórádiót január első hetében szerettem volna kicseréltetni egy másik típusra, mert ugye karácsonykor azt mondták, hogy hozza vissza nyugodtan és január első hetében kicseréltetheti, ha esetleg nincs szüksége az ajándékra. Jó sokan álltunk sorba, akik szintén cserélni jöttek. Január első hetében azonban csoda történt a Saturnban: kivétel nélkül mindennek felemelték az árát, legalább 20 százalékkal. Na most viszem a számlát, amin a decemberi 35 ezer ft van, ezt tudod levásárolni, de a 35 ezer forintos autórádió már közben 42-ért volt kirakva, de akkor is csak a 35 ezret számítják be. Ez van, ezen nem is problémáztam, hanem amire ki akartam cserélni, az is drágább lett hétezerrel egy hét alatt. Aztán végignéztem a polcokat, akkor jöttem rá, hogy mindennek felemelték az árát a sok csere miatt, hogy nehogy már ne járjanak jól azzal is. Azaz rá kellett még fizetnem hatezer forintot egy olyan rádióra, ami egyébként decemberben még egy ezressel olcsóbb volt az ajándékba kapottnál. Aztán hogy-hogynem, január második hetében visszaáraztak mindent a decemberi árakra, mert akkor már nem lehetett becserélni semmit. Tetű egy cég.

csakazértse 2007.11.08. 14:25:46

A haver vett egy szmokingot az esküvőjére. Aztán otthon a belső zsebében talált egy 5000 ft-ost. Ő nem reklamált.

cirrmurr 2007.11.08. 14:26:31

Én a Győr Plazában az Euronics ban vettem olyan gépet "originál" csomagban amire egy Xp már föl volt rakva illetve az Outlokban levelek.
Na lett nagy K&va anyázás, szó nélkül kicserélték.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.08. 14:36:30

egy mediamarktos haverom tényleg elhozott egy fényképezőgépet nyaralni.

KopaszMercis 2007.11.08. 14:37:03

azert ennek a sztorinak az a legnagyobb pikanteriaja, hogy ezt romantikusan adta oda a csajanaka a forma es utana visszavette...
gondolom senki nem koszon ugy maganak, hogy szia nyuzszika :)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.08. 14:40:07

Nekem rútert adtak el használtan a MédiaMarktban. A vevőszolgálaton, mikor kibontották a lezárt dobozt, látom, hogy hiányzik a telepítőcédé és a rúter lábacskái mocskosak, mintha kint mászkált volna az utcán. Tehát használva volt. Azonnal mondtam, hogy pénzt vissza. Hívtak kollégát, aki nézte a dobozt nagyon sokáig, majd utána némi papírmunka és jó sok pecsételés meg aláírás árán visszakaptam a pénzt. De ehhez így kellett nyitni, hogy a pénzt kérem vissza egyből, merthogy új termékért fizettem, nem használtért.

Perillustris 2007.11.08. 14:42:38

Igen, neha kulonosen jol jar valaki. Egy ismerosom vett az EW-ben egy markas PC-t, am otthon meglepve vette eszre, hogy az adott marka csucsgepet kapta meg toredek aron (a csucsgep ara 269 ezer volt, o egy egyszerubbet akart venni 109 ezerert).

Valoszinuleg elo volt keszitve az egyik elado baratjanak, rokonanak, csak egy beavatatlan pont azt hozta ki a raktarbol.

Nem voltam irigy. Nem. :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.08. 14:43:35

Cseber Lajos: nem tetvek azok, tudják hogyan kell pénzt keresni. ennyi.

na amúgy meg a komplett, számtekboltban összerakott gépet vásárlóknak: ti tényleg azt hiszitek, hogy az van benne amit kifizettek? kb a 20%-a stimm csak az eladott komplett konfigoknak. azaz azt is rakják bele amit fizettél.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.08. 14:44:59

Perillustris épp az ellenkezőjét írtad le :D

BGYCS 2007.11.08. 14:55:27

Az lett volna cudar, ha szőrcsomókat találsz a telefonban...azzal vajon mit fényképeztek....? lsd. varvizib élménye...

Mike36 2007.11.08. 14:55:42

végül is egy új autóban is van pár kilométer

Céadaoin (user ID 44540) 2007.11.08. 15:06:05

Nem tudok linkelni, de korábban már leírtam, hogy jártam egy "új" PDA-val; az szaküzlet (?) volt, ExtremeDigital... a gép meg tele más mindenféle számla- meg egyéb számaival.

vernyul 2007.11.08. 15:07:38

Vásároljon MM-ben, Saturnban meg Tescoban a John Lee Hooker. Nem érdekel mennyivel olcsóbb, a büdös életben nem vennék ott semmit. Főleg nem kütyüket.

suo tempore 2007.11.08. 15:07:45

én kb 10 éve vettem egy "új" kabátot, a zsebében egy pár hónapos német áruházi blokkal...visszavittem, visszaadták az árát, aztán hamar be is zárt az a butik

itt ezt lehet

drágább helyeken is, pl egyes igen exkluzív üzletek "kölcsönadnak" kipróbálásra ruhákat a jobb vevőiknek, azok aztán pár használat után vagy megveszik, vagy visszaviszik, ez bevett szokás

vernyul 2007.11.08. 15:12:40

Én már csak oda, ahol ismernek. Komolyan.

Egér Árpádné 2007.11.08. 15:27:37

Nekem itt valami nem stimmol. A telefonokban nem szokott SIM kártya lenni a boltban. Mi a frásznak rakta volna bele valaki a saját kártyáját, hogy egy másik telefonról küldjön SMS-t? Attól még a szám ugyanaz, és nem is spórolt. Na?

Alikam 2007.11.08. 15:32:08

Én azt sem értem, hogy miért nem original, fóliázott dobozokban vannak a cikkek?

Akárhányszor bemegyek az ilyen mocskos helyekre, még sosem tudtam olyan cikket találni, amely megfelelően fóliázva lett volna.

És a vicc az, hogy nincs konkurenciájuk, mert a kisboltokban se kedvesebbek, udvariasabbak, se segítőkészebbek.

Talán néha olcsóbbak, de ki a franc fog állandóan árösszehasonlításokat végezni?

moli 2007.11.08. 15:38:20

Cseber Lajos: jol ertem, hogy szivessegbol csereltek ki?

Homofób Homár 2007.11.08. 15:42:18

Tuti,hogy a ratyi eladók az akksit se formázták meg...a Saturn rossz,a drog rossz...

Secnir 2007.11.08. 15:45:01

vernyul:
és amíg nem ismernek, addig hol vásárolsz?

Egér Árpádné 2007.11.08. 15:47:46

Távol álljon tőlem, hogy védjem a Saturn-t, de az pl. nem lehet, hogy a beszállító máshonnan visszaküldött cuccokat újként becsomagolja és még egyszer megpróbálja eladni?

dhole 2007.11.08. 15:53:44

Vérnyúl,miről beszélsz?Majd megjegyzi pont a Te pacekodat egy multi!Mért,lopni jársz?!Vagy hetente veszel plazmát?
Nanemááá

civistroll 2007.11.08. 16:05:12

Akkó azé vót müsoros a ájpod?
Aszittem bódyék bonusztarack vót!

ether 2007.11.08. 16:27:35

Hmmmm... Én a Mammut T-Mobil (akkor még Westel volt talán) boltjában jártam így telefonnal pár éve... Mondjuk kicserélték, de akkor is elég furán jön ki egy mobilszolgáltatónál....

Marvin (törölt) 2007.11.08. 17:04:16

Azért a történethez az is hozzátartozik, hogy sok suttyó köcsög rendszeresen él a 3 napos visszavásárlási joggal. Amiket hallottam: Elviszi a töbszázezres TV-t, megnézi haverokkal a focirangadót, aztán visszaviszi, hogy meggondolta magát. Persze illik utálni és fikázni a multikat, de ők sem tehetik meg, hogy minden ilyen visszavett cuccot félrerakjanak.

Csocsokiraly 2007.11.08. 17:22:50

Alikam hozzászólónak ajánlom, összes nagy hipermarket, meg áruházlánc akciója összegyűjtve: www.globalplaza.hu én innen szoktam szemezgetni ki mennyiér adja.

Amúgy megjegyezném, hogy a Saturn és Media Markt még mindig megbízhatóbb, mint az Elektro Pont, mert ott még nem volt olyan, hogy megkaptam volna amit hirdetnek. 2 hete akartam venni meghirdtetett Fujitsu laptopot 99 000-és, persze nem volt csak 119-ér. De nem volt hozzá semmi driver... és nem is lehetett hozzá beszerezni és ezt hirdették az akciós újság címlapján...

Füstkarikagyáros 2007.11.08. 17:31:37

imi:
komplett gépvásárlásnál még az üzletben bekapcs, boot screen-nél pause, utána bios, ha van oprendszer, akkor eszközkezelő, ha nincs akkor otthon. Minimum. Ha van rá gari (miért ne lenne) és az oldalán plomba, meg részletes számla, akkor utólag is asztalverés.

STP 2007.11.08. 17:35:01

Sziasztok!

Én is vettem egy telefont a Keletinél az egyik kapualjban az arabtól. Azt mondta, hogy új, de csak otthon derült ki, hogy vannak számok a telefonkönyvben. Viszont én nem vittem vissa, inkább örültem a szép Nokia 3410-nek.

BushDoctor 2007.11.08. 17:40:51

Marvin : csakhogy az ilyen újracsomagolt terméken fel kellene ezt tünrtetni, hogy újracsomagolt, ángliusul : refurbished. Amerikában vannak üzletek amik kifejezetten ilyen "nem tetszik visszavittem" - refurbished - cuccokat árulnak jóval az eredeti ár alatt. Án igy vettem, pl egy palm pda-t az eredeti ár 60%-ért.

Nálunk erre nincs se törvény, se jogszabály, addig meg ott szivatnak mindenkit a "kedves " eladó áruházak ahol tudnak.

franjof 2007.11.08. 17:50:25

vettem egy uj autot, de volt mar benne 1 km. azonnal visszavittem

Krasznojarszk 2007.11.08. 17:55:33

Bevallom nem olvastam végig az összes hozzászólást, így nem tudom, hogy esetleg valaki már előttem feldobta-e az ötletet, de:

Szerintem ez egy felháborító dolog. Nem azért mert jobb vagy rosszabb lesz tőle bármi ha használják, hanem azért mert a jó kereskedelem a korrekt tájékoztatáson alapul. Tehát ha én olyan dolgot veszek ami bontatlan csomagolásban, használatlan termékként van beárazva és értékesítve, akkor szerintem joggal várhatom azt is el, hogy amit átveszek, megfeleljen ennek a követelménynek. Ha egy cég a felmerülő panasszt ilyen közönyös és általános módon kezel, az pedig tényleg mindennek a teteje.

Ezért az ötlet, egy publikus internet oldal. Ugye ha te vettél valamit ami üres/használatlan akkor minden ami használat (előtte) közben rákerül az a te saját jogi oldalról megtámadhatatlan szellemi vagy egyéb terméked (kivétel a pedo fotó, meg amit valakiről úgy készítettek hogy nem egyezett bele). Szóval ha a tied akár közzé is teheted. Ha valaki kekeckedik akkor te ezt a telefonoddal együtt megvetted (szerintem). Szóval kell egy oldal a telefonszámoknak, képeknek, videóknak, sms-eknek...

De azért meghalgatnék egy jogtudort is a dologgal kapcsolatban...

Üdv

Cseber Lajos 2007.11.08. 18:14:30

moli:
>Cseber Lajos: jol ertem, hogy szivessegbol csereltek ki?

Nem szívességből, hanem eleve azt mondták a nejemnek karácsonykor, hogy ha nem tetszik, akkor január első hetében kicserélik. Ha ezt nem mondják, akkor talán máshol veszi meg.

MysteryKe 2007.11.08. 19:38:53

kb. 2 hónapja vettem a Saturnban egy 1 GB-os mp3 lejátszót. Volt hozzá minden, bontatlan csomagolás. Mikor otthon kibontottam, belekúrtam az elemet, majd megnéztem, hogy milyen zenéket tettek rá gyárlag (tesztszámok). Első ránézésre sok zene volt rajta. Felkúrtam gépre a kütyüt, majd nagy meglepetésemre kb. fél giga zene volt rajta, a meg pár mikrofonnal felvett szarság ( kisgyerek énekel rajta: "kánkén, kacsapicsa hátán...") stb.
Néztem egy nagyot :D

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2007.11.08. 20:25:26

Jelenleg egy vidéki MM-ban olgozok, de régebben a szaturnuszos voltam. Nem akarom védeni a céget mert annyit azért nem fizetnek, majd megteszik ők ha akarják. A használtcuccokról csak annyit, hogy nem sűrűn kérnek kölcsönbe dolgokat az eladók. telefont pláne nem, minek. Kamera, fényképezőgép ritkán.
Ha valaki visszahoz egy terméket, az visszakerül a polcra. A beszállítók nem vesznek vissza termékeket, csak ha hibásak. A drágább termékek azért vannak felbontva sokszor, mert lopásvédelmi kütyüt tesznek bele (laptop, kamer, mobil, stb...). Sokszor előfordul, hogy már a beszállító felbontja, amikor a garanciát meg a leírást beleteszi.

Még valami: Karácsony előtt tájékoztassuk a rokonságot hogy mit is kérünk és akkor nem kell visszahozni az ajándékokat. Volt aki plazma tévét hozott vissza, mert kettőt kaptak. Szegények...

kacsa! 2007.11.08. 20:42:54

Kimenő hívások: 2
- Palkovicsné
- Gasztonyi Ádám

ede bá 2007.11.08. 21:03:49

Nem csak a zacskója volt büdös??

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2007.11.08. 21:16:27

azt is jobb nem tudni, hogy az újonan vásárolt autókkal mit művelnek az alkalmazottak.. szomszédom minden nap másik vadiúj autóval jön haza az autókereskedésből, ahol dolgozik sima mezei eladóként, néha engem is elvisz egy körre.. őszintén sajnálom a szerencsétlen vásárlókat. és ez csak a jéghegy csúcsa..

arnew 2007.11.08. 22:08:14

media markt - lejárt az adókedvezmény, lett belőle saturn (ismét adókedvezmény?)

Horatio 2007.11.08. 22:28:26

MM és Saturn drága, trágya helyek. Nem kéne ott vásárni mindent. Monitoros stb. dobozokat a raktárban métereket dobálják a kedves dolgozók. Fukarság: nem veszek meg minden kütyüt, mer az éppen trendi. Tényleg szükségem van rá??? (nem)

Carnivora (törölt) 2007.11.08. 22:34:10

legalább a rosz telefonokat kiszűrik :D:D:D teszterek

R2 2007.11.08. 23:21:21

bele sem merek gondolni, hogy mi a helyzet a koton gumival, vagy a vibrátorral??

maccar 2007.11.08. 23:42:01

Kimenő hívások: 3
- Palkovicsné
- Gasztonyi Ádám
- Groby a sikeres vállalkozó

Bezmag 2007.11.09. 01:41:55

A haveromnak nagyobb szerencséje volt, apróneten vett használt telefont, és tele volt homeXXX-szel :-)

king_one 2007.11.09. 03:20:17

egyértelmű, hogy visszárus telefont kaptál.

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.09. 04:55:05

- Pincér!
Ez a pohár tele van ujjlenyomatokkal! -

- Na de uram! Ön előtt négyen ittak belőle és egyikük sem reklamált!

:)

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.11.09. 06:37:02

ne panaszkodjunk.. igy legalabb biztos hogy nem hibas... Csucs minosegellenorzes

moli 2007.11.09. 10:37:02

Cseber Lajos: """Nem szívességből, hanem eleve azt mondták"""

csak az a szivesseg, amirol nem szolsz elore? szerintem az, amire nem vagy kotelezheto, sajat energiad meg nem (vagy nem olyan mertekben) terulo befektetesevel teszed meg.

Goofy 2007.11.09. 12:03:56

Az én "új" 1 gigás SD kártyámon - amit a fényképezőmhöz vettem - pedig volt pár word dokumentum, excel táblázat, meg hasonló finomságok. Ráadásképpen még valakinek az önéletrajza is rajta volt!

fapados 2007.11.09. 15:06:08

Nekem korábban egy havcerom az MM-ben dolgozot, úgyhogy a legnagyobb baj a ROSSZ vagy rosszul értelmezett Törvényben van.Mivel 3 napon belül mindent vissza kell venni sokszor akkor is, ha a vásárló "úgymond" meggondolta magát és ilyenkor a nagykereskedő megvonja a vállát és sokszor az-az ember (mint jelen esetünkben is) ha jól hallottam ember reklamáll a leg hangosabban aki e-miatt a törvény miatt KÖLCSÖNZŐNEK néz egy műszaki áruházat.Tisztelet a kivételnek!Félreértés ne essék,én sem állítom, hogy ezek az áruházak szentek, bár személyes belső tapasztalatom nincsen, de sajnos sokszor nem ők tehetnek róla.Ráadásul olyan eset is van amikor már a nagyker úgy szálít egy terméket, hogy erősen használt......

Kisgenyó 2007.11.09. 15:20:39

Én még sohasenem jártam így. Akkor most sikertelen ember vagyok-e?

moli 2007.11.09. 16:36:59

fapados: nem kotelezett torveny szerint, az csak szivesseg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.09. 17:29:48

fapados
itt meg 3 honapig
es elnek az aruhazak, gyartok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.09. 17:32:14

3 teljes honapig minden ok nelkul viheted vissza
adjak a zsetont, vagy levasarlod
ez a normalis

king_one 2007.11.10. 00:36:32

az melyik áruház, ahol kibontott memóriakártyát árulnak? elég érdekes, mi vissza sem vehetjük kibontva... meg nemis lenne pofám odadni valakinek egy kibontott kártyát, mint szalonnát a zsírpapír nélkül.

king_one 2007.11.10. 00:39:20

ps: mint vevő meg eszembe nem jutna kibontott kártyát megvenni.

Ariadne12 2007.11.10. 14:49:08

fapados: Te is rosszul értelmezed sajnos. A 151/2003. Korm. rendelet értelmében 3 munkanapon belül ha visszaviszed, mert hibsá (és a hiba a rendeltetésszerű használatot befolyásolja), akkor azonnal köteles cserélni a kereskedő másik ugyanolyanra, nem küldheti javításra. Ez a három nap van már csak kötelezően, a régi mindentvisszahozós már rég nem létezik.

A lényeget illetően meg az a szomorú valóság, hogy ha másik ugyanolyat tudnak adni, akkor azt köteles (!) elfogadni a vevő, és nem pampoghat. Legfeljebb azt helyben kipróbálja. ;) Másrészt bár valóban nem szép dolog így eladni telefont, és nem is lenne szabad, de azért nehezen lehetne bebizonyítani bármelyik bíróság előtt, hogy hatalmas kárt okoztak ezzel a vevőnek...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.10. 15:00:22

crazymokus
ez a mentalitas teszi tonkre az egesz orszagot
" nem pampoghat" meg birosag meg stb.
ezek az uzletek belolunk elnek, belolunk csinalnak extraprofitot stb.
\leirom meg egyszer hatha valakinek nem tunt fel ITT 3 honapig minden ok nelkul visszaviheted, es visszaadjak az arat!
mert nem teccik, mert a tokom tudja miert
ted eg azon pampogsz, meg az se baj ha nem volt original
na menny a turoba

gazsi 2007.11.10. 20:18:08

Philips szállítója voltam éveken át.a MM-okba mindennap tele teherautóval mentem.Láttam,hogy játszanak a raktárban szemre hasonló,ám több 10000ft-os televíziókkal.Szemtanúja voltam ,hogy egy vidéki hotel részére 70 db televíziót számláztak 5200ft/db-os felárral,másik olcsóbb típust adva ugyanabból a márkából. Mindenki benne volt a buliba,kivéve a szerencsétlen eladókat. A hotel menedzsere így lett gazdag ember,a konyhai gépekkel berendezésekkel a szobák bútorzatával ,de még a kerékpárokkal(wellnes hotel lévén kölcsönöztek vagy 50 db-ot) is eljátszotta ezt a simlisséget.

avensis (törölt) 2007.11.11. 20:17:56

Ez a telefon még simán lehet új.
Én pl egy olyan cégnél dolgozom, aki egy nagyon nagy nevű, szórakoztató-ipari cikkeket gyártó multinak végez különböző munkákat. Nos ez a multi összeszedi a szervízbe visszavitt készülékeit, aztán megjavítja és újra eladja. (Történetesen a részegységek javítását végezzük mi). Mi sem törlünk ki minden adatot, gyanítom az új tulaj is csodálkozhat, ha mondjuk a régi tulaj home-videóját megtalálja a készülék merevlemez-meghajtóján...:)
Persze ettől a készülék még lehet új...:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.11. 20:36:16

az mar sosem uj
onnan hogy kibontottak egy original gyari csomagolast mar nem uj

avensis (törölt) 2007.11.11. 21:07:33

gyári csomagolásban adjuk vissza...
Senki meg nem mondaná, hogy ez javított vagy éppen a sorról jött le.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.12. 02:17:37

azt itt mar eroesen leertkelve adnak el

Jan3k 2007.11.13. 10:48:57

"Más konstruktív javaslatuk nem volt"

Mit vártál hülyegyerek,ajándék plazmát?
Mindent felajánlottak,ami lehetséges.
Sok barom,csak sírni tud.

nyta 2007.11.13. 12:58:04

Vettünk egy házmester mikrosütőt a teso-ban. Szépen le volt ragasztva. Hazavisz, karcos az eleje a kezelése nagyon gáz volt. Kicsit aggódtam, hogy ránk kenik. Visszavittük pénzt szó nélkül visszaadták. (Több mindent vittem már vissza és mindig megkeptam az árát) Nem tudom egy kisebb boltban mit szóltak volna a cucchoz.

Delsol 2007.11.15. 09:07:53

Nem csak a nagy multiknál viszik haza a cuccokat...
Én fényképezőgépeket árultam egy kisebb boltban. Ha úgy volt kedvünk a 400ezres optikát is elvittük néhány száz expóra, mert mégis csak más képet csinál.
Kis boltban könyebb hazavinni bármit is. Csak leveszem a polcról, hogy "hétfő reggel visszahozom".
A nagy áruházakba ráadásként még nem is értenek semmihez és drágábbak mondjuk mint egy Megapixel vagy Edigitál.

Perillustris 2007.11.16. 12:57:45

[imi] · zooom.blog.hu 2007.11.08. 14:44:59

Tudom, a talalt 5 ezer forintra kontraztam.

paperboy 2007.11.18. 00:14:44

en ezert veszek sokmindent hasznaltan. olcso, es ha ilyennel talalkozom, inkabb poenos, mint mergelodos. gari nincs, ez van.

AkiAztMondjaNI 2007.12.21. 08:11:29

Nah, ez most mellbe vágott. Nem semmi. Úgy tűnik, nem is olyan gáz a piacon vásárolni. Ott legalább tudod, mire számíts.
süti beállítások módosítása