A minap az alábbi problémával ütküztem kis hazánk legkisebb (harmadik legnagyobb) mobilszolgáltatójával. Eltökélt szándékomban állt, hogy vásároljak 2 db post paid előfizetést a Vodafone-nál, amihez 2 db telefonra is szükségem lett volna... Így hát megkerestem a hozzám legközelebbi Voda viszonteladói üzletet, ahol egy kedves kollegina mindenben a segítségemre volt, felvette az adataimat, segített kiválasztani a 2 db telefont. Miután ezekkel meg is voltunk tájékoztatott, hogy a szerződéskötési igényemet most felküdi a központba és erre negyed óra múlva ad választ a Vodafone. OK gondoltam, egy bő fél óra múlva visszaértem az üzletbe, ugyanaz a kedves kollegina szolgált ki. Ekkor indult be az IZGALOM. Közölte velem, hogy sim kártyánként 9.000 azaz kilencezer Ft előleget kér tőlem a Vodafone (össz.:18.000 Ft-ot), ha ezt befizetem, szóbaállnak velem szerződéskötés terén. Miután elmagyarázta, hogy ez az összeg majd a 3. havi számlámtól kezdve folyamatosan jóvá fog íródni megnyugodtam, végülis egy kis előtakarékosság, gondoltam .... Nyújtottam át neki ezután 1 húszezrest, mire közölte, hogy kézpénzzel nem tudok fizetni, vagy ad 1 csekket 18 rugóról, amivel elballagok 1 postára, amjd a befizetést igazoló szelvénnyel meg vissza, vagy pedig még befizethetem bankkártyával is. Szuper, mondtam akkor használom a jó kis bankkártyámat, a tranzakció meg is történt, ezután már csak alá kellet volna írni a szerződést és hazaballagni az új szerzeményekkel. DE, ez nem történt meg. Az előleg befizetése után ugyanis arra hivatkozva, hogy éppen valami hiba van a rendszerben nem tudja nekem elfogadtatni és kinyomtatni a szerződést. Kérdezem tőle, hogy ezt miért nem mondta mielőtt legombolták rólam a 18 rugót, mire azt a választ kaptam, hogy ez csak akkor tud előjönni neki (mármint ez a rendszerhiba), miután ő már kiválasztotta, hogy én befizettem-e az előleget vagy sem. Jöjjek vissza holnap addigra remélik "megoldódik a gond". Ráértem volna másnap, de már ez az egész eljárás annyira nem tetszett itt az előleg kapcsán meg, hogy miután azt befizetem még ugyanúgy mehetek a pííbe, hogy gyorsan meggondoltam magam a hosszútávú üzlet gondolatával kapcsolatban köztem és a Voda között és kértem szépen a befizetett összeg visszautalását. Erre a kollegina telefont ragadott, ahol a központban dolgozó kollégának röviden vázolta az én problémámat, meg, hogy most akkor valójában mit is szeretnék. A válasz: "AZ ELŐLEG VISSZAUTALÁSA V.É.G.Ü.L.I.S. MEGOLDHATÓ ÚGY KB 60 NAP LESZ" !!!!!!!!!!!! Most nem részletezem, mit reagáltam ott akkor erre, hát ez no comment. Egy ilyen mocskos pofátlan multi, szabadon és INGYEN használhatja, forgathatja az emberek pénzét, akár 60 NAPIG ??????????????
Természetesen volt minden, panasz, panaszköny stb ..... Remélem másoknak is intő példa lesz ez mielőtt előleget próbálnak befizetni a Vodánál!!!!
Üdv.:
Gaborson
Hónapokig használja a pénzedet a Vodafone
A pofátlan magyarországi cégek például abból élnek, hogy a fogyasztók nem olyan rabiátus, durva, tízlábú állatok, mint a Homár, aki az alanti sztori elején mutatott volna be egy kétkaros ámbráscetpéniszt a vodafonos ügyintézőnek, amikor az benyögte, hogy készpénzzel nem lehet fizetni. Na, mi ekkor léptünk volna le, Gaborson nem tette, meg is szopta, elvették a pénzét és hónapokig nem is adják vissza. Aki valaha előleget gombolna le a Vodafone-nak, olvassa el hajtás után figyelmesen.
Manyizga (törölt) 2007.11.19. 08:03:15
A Vodafonnak én fizettem, hogy hagyjanak békén örökre. (Kifizettem a kötbért a hűség lejárta előtt és lemondtam az előfizetésemet.) Hasonló okokból.
Secnir 2007.11.19. 08:04:43
haha.
Secnir 2007.11.19. 08:10:09
Secnir 2007.11.19. 08:11:16
Secnir 2007.11.19. 08:16:43
...namostmáraztántényleg kapcsoljátok be a munkahelyeteken az ámítógépet, oszt szóljatok hozzá!
mit szóltok hozzá? a vodafone még mindig az egyik lexarabb cég, az is volt, az is marad...
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.11.19. 08:18:02
Pénzt vissza nem adunk :D
Layosh 2007.11.19. 08:27:19
Előtte westeles voltam sokáig, náluk sem volt nagyobb gondom.
Vodafonhoz csak a legvégső estben mennék, pl. ha leesnek a T és a pgsm tornyai...
ElPresidente 2007.11.19. 08:28:41
Soockit van Dalen 2007.11.19. 08:39:26
Dr. Hümér 2007.11.19. 08:45:21
Vidéken spórolnak a térerővel. Sokan panaszkodtak nekem, hogy mi a fasznak van telefonom, ha sosem érnek el. Ha valami csoda folytán tudtam telefonálni, akkor meg szaggatott a vonal, aztán pedig egyszerűen megszakadt.
Ezt meguntam és a megfelelő helyre iktattam a vitamax kártyámat.
Azóta a P-mobil előfizetőjeként tengetem életem.
üvöltő dervis 2007.11.19. 08:49:31
Örüljön a srác, ha 16-ot visszakap, elállási díj meg ilyenek. Biztos kitalálnak valami okosat.
grigorij (törölt) 2007.11.19. 08:50:10
A Voda pontosan ugyanezt csinálja! Európa, 2007 vége és a banki művelet, a szabályokkal ellentétben 2 hét!!!!
Dr Kangörény 2007.11.19. 08:51:16
ColT · http://kilatas.great-site.net 2007.11.19. 08:54:20
Pont ezért olvas Homárt :-D
(Én nem a munkahelyemről olvasom, de én se vagyok sikeres :-/ )
szociologus 2007.11.19. 08:58:40
Évekkel később, amikor megjött az eszem és otthagytam őket: Számlatartozása van, nem tudunk számhordozási igazolást kiállítani. Mennyi, kérdeztem. 1 HUF. Mikorról? Nem tudják. Kettőt fizettem, hogy megszabaduljak tőlük.
Terveüdekszi 2007.11.19. 09:05:05
-Olcsónak csak addig olcsó, amíg nem beszélsz. De komolyan. Ha nagyon visszafogtam magam, akkor nem volt magas a számla összegem, ha lazítottam, máris 10-20kFt körül jártam. És NEM voltak magas percdíjaim. A jelenlegi szolgáltatómnál magas az előfizetési díjam, de sokkal visszafogottabb a dolog. Ezzel kb. a háromszorosát beszélem mint régen (munkából kifolyólag), mégis megáll minden számlám 10kFt körül. Ja, és van benne még egy szélessávú internet csomag is bónuszként.
-A vodás szerződés megkötése is egy rémálom volt. Nem értem hogy miért csak a lakhelyemtől 80km-re tudtam ezt megcsinálni. Előtte 1.5 óra várakozás, nekem is előleg, kaució, anyámpicsája. ( kollégámtól 100kFt kauciót kértek, tőlem csak 25kFt-ot. Nem értem...)
-A lemondáas is kalandos. Amikor másodszor kellett volna visszamennem a 80km-re található izébe, akkor betelt a pohár. Egyszerűen nem fizettem be a számlámat (ekkor már beszélgetés nem folyt rajta, csak előfizu volt). Pár hónapig még küldözgették, aztán átadták valami adósságbehajtónak. Nekik kifizettem egy 10kFt körüli összeget, és már le is volt mondva az előfizetés. Ennek ellenére is azt érzem hogy jobban jártam mint utánajárni a dolgoknak meg ilyenek.
-Ami a leg idegesítőbb az egész társaságban, az az ügyfélszolgálatuk. Egy óra alatt nem úsztam meg egyetlen ügyintézést sem. Ezek után nem értette a környezetem, amikor lerúgtam a rádiót amikor azt a zenét játszották benne, ami a Vodafon ügyfélszolgálat várakoztató zenéje.
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2007.11.19. 09:07:35
0xFFFF 2007.11.19. 09:13:27
üvöltő dervis 2007.11.19. 09:16:29
Biztos én vagyok a hülye...
Dr. Hümér 2007.11.19. 09:27:03
"Sose volt még Vodafone előfizetésem, így el sem tudom képzelni, hogy mi a büdös mamutfaszért kell fizetni előleget?
Biztos én vagyok a hülye..."
Szerintem vodafonék nem bíznak abban, hogy Te, mint ügyfél, elégedett leszel az általuk nyújtott szolgáltatással. Ezért előleget kérnek mindenért, amit 3 hónap után folyamatosan jóváírnak a számládon. Ezzel a húzással magukhoz láncolnak egy kis időre.
Jelige: Szart óccsójér, hosszútávra!
Skyline/nana szusz 2007.11.19. 09:32:51
Secnir 2007.11.19. 09:36:32
alfredo 2007.11.19. 09:36:43
!!!!!!!!
Valami 3 hét múltán visszakaptam a pénzem. Hálaképpen minden, a hűségnyilatkozatot letudó előfizetésemet elvittem tőlük. Nemrég, 11 év után megszűnt velük minden kapcsolatom. Szerintem ennek ők is örülhettek, zavarhatta őket a havi 30-50 ezres forgalom...
:)
goes 2007.11.19. 09:44:19
brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.19. 09:52:13
The Good Boy 2007.11.19. 10:02:02
Ez még akkor volt, amikor a voda a Pannon hálózatát használta, majd amikor a Pannon letiltotta a hálózatáról a vodát, akkor asszony számára megszünt a "kapcsolat". Mivel pont lejárt a hűség, ezért bementünk hozzájuk, hogy lemondjuk őket. Persze vagy kétszer még nekünk is vissza kellett menni, mire le tudtuk mondani. Közben meg állandóan hivtak, hogy miért akarjuk lemondani. Párbeszéd:
voda: Miért akarja megszüntetni a szerződést?
Feleségem: Mert nincs térerő kicsiny falunkban...
v: de van a közelben nagyobb város, ahol van térerő?
F: igen, és?
v: Onnan akkor tud telefonálni!
F: Nem gondolja, hogy kocsikázok 10-20 km.-t, hogy telefonálni tudjak.
v: De gondolom a közelben van főút, mert a főútak mellett is van térerő!
F: Igen, van főút kb. 6 km-e...
v: Na látja, onnan is tud telefonálni!
Na itt jött el a feleségem részéről a piros gomb megnyomása a telefonon!
Én kb. 8-9 évig voltam Westeles, minden gond nélkül, azóta Pannonos cégtelefonom van, a Feleségemnek és a lányomnak is Pannonja van a té évek után, de senkinek semmi gondja nem volt soha egyikkel sem.
A kollégáimnak vodás u.n. flottás csomagjuk van, hogy egymás között ingyér beszéljenek, hát közben szoktak érdekes dolgokat mesélni, nem létező akciós telefonról, drága kaucióról, 2-3 hónapig kimaradó számlákról, meg pénzért elszámolt egymásközti "ingyenes" hivásokról, alkalmankénti 18-20 000.- Ft-os számlákkal. És természetesen a hol van térerő, hol nincs cimű meséről.
Tehát, voda: soha!!!!
Héttörpe (törölt) 2007.11.19. 10:02:55
The AVE 2007.11.19. 10:10:08
alfredo 2007.11.19. 10:13:21
Nem vonom kétségbe, h a vodával is lennének olyan gondok, mint mással, de az általad leírtak terén az én személyes tapasztalataim mások. A ténél az én egyéni (tehát nem az összes, a nevemen lévő előfizetésé!) havi számlám általában 15-25 rugó között mozgott. Átmentem a vodához, (kialkudott) flottába (alacsony percdíj, lebeszélhető havidíj, ingyért beszélgetés a legtöbb családtaggal, sok ismerőssel is) é a havidíjam megváltozott: azóta egyszer sem volt ötszámjegyű! De leginkább 6 ezer környékére esett vissza.
Persze, lehet mondani, h a Ténél is alkudhattunk volna a flotta opcióriról. No igen, csak éppen ők sokkal kevesebbet engedtek. Szinte semmit.
MagnusHeron 2007.11.19. 10:14:16
Tudni kell a dologhoz, hogy soha nem volt számlás előfizetésem, azt meg főleg nem tudtam, a Vodánál van ilyen depozit. Nekem teljesen természetes volt , hogy az üzletben fizetek, nem pedig csekken.. Majd mikor még egy számlásat vettünk ugyan ott, akkor már csekket adtak, de ugyan úgy ott kellett fizetni, mondván majd ők befizetik, meert visszaélések voltak.
Felhívtam a viszonteladót, hogy akkor most mi van. Elkérte a telefonszámokat, majd a főnök visszahívott, hogy hát nem tudja mi lehet a gond, de nem tud tenni semmit. Ilíen még nem volt, meg, hogy gondoljak bele, milyen jófejek, meg, hogy ez egy plusz szolgáltatás, hogy nem nekem kell a postán sorban állni, hanem ők befizetik... Ja csak 2 hónap késéssel. De felajánlotta, hogy ha nem gond a dolog, akkor valami ajándékkal honorálja, de ha gond, akkor visszaadja a 18 ezret, aztán ha majd jön a 2 ingyen hónap majd visszaviszem neki...
Természetesen meg sem próbálta elintézni a vodánál a dolgot..
Van egy olyan érzésem, ha ez kiderülne felbontanák vele a viszonteladói szerződést, mert hazárdírozik a depozittal... eleve nem értem, hogy a rendszernek miért nem tűnik fel, hogy a SIM kártyát aug 3-án aktiválták a depozit meg okt 8-án jutott el a számlára....
De ez a vodafone..
Magnus
Droopy79 2007.11.19. 10:17:31
májgeriberi 2007.11.19. 10:21:25
pizsama 2007.11.19. 10:40:00
Ugyanis ez elvileg tilos!
The Good Boy 2007.11.19. 10:51:33
Azt nem irtam, hogy a kollégáknak amúgy nem lenne olcsó a havi voda számla, mert szinte csak a havi dijat fizetik, mert az is lebeszélhető, a többi meg flottás ingyenes hivás, csak közben a fentebb emlitettek is becsúsznak nekik. Azért az jelzés értékű, hogy az ujonnan vodás kollégák nagy része meghagyja mellette a korábbi előfizetését is.
Ja, hogy a történet kiegyenlitett legyen: egy alkalommal a feleségeméknek is elöfordult, hogy az egymás közötti amúgy ingyenes hivásokat nem ingyenesnek számlázták le, igy több kollégája is 50-60 000.- Ft-os számlát kapott kézhez (volt aki 100 000-est!!!). A reklamációt követően a Pannon a hibát elismerte, de közölte, hogy a számlát ki kell egyenliteni, és majd a későbbiekben jóváirják. Aki nem fizette ki, annak felfüggesztették a kimenő hivásait, annak ellenére, hogy az Ő részükről elismert hiba történt.
Nekem a westel/té időkből egy eset jutott eszembe, ami negativ volt. Volt egy akciójuk, hogy a külföldi hálózatban fogadott hivásokért pár napig nem számitanak fel rooming dijat (mivel az osztrák határ mellett élek, igy gyakran van a telefonom külföldi hálózaton, mivel a határtól 1-2 km-re már nincs magyar térerő, viszon az osztrák 6-8 km-re is benyúlik magyarhonba). Ez alatt az idő alatt két hosszabb fogadott hivásom volt osztrák hálóban. Kiváncsiságból mindkettő időpontját és hivásidejét felirtam magamnak. Természetesen a köv. havi számlában külföldi hálózatból inditott(!!!) hivásként, dijjal szerepeltek...
hunluigi 2007.11.19. 11:00:01
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.11.19. 11:10:28
melyik a legjobb? vagyis melyik bassza át kevésbé az ügyfeleit? avagy melyik szar a legjobb?
Secnir 2007.11.19. 11:17:59
hát nem is tudom, mi itten vidéken átkiabálunk a kerítésen a szomszédnak ha kő valami...
...ha a hatodik szomszédtól kő valami, akkor meg átküldöm a kutyát egy papírral a szájában. vagy az asszony alól a postást egy levéllel.
neménvótam 2007.11.19. 11:23:15
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.11.19. 11:27:07
hülye vagy postással? kilopja a levelet a borítékból.
a kutyát elütik a fasz sofőrök, a galambok meg nem találnak oda mert nincs kész még nekik a 4-es légifolyosó.
én 06-70-es pannonos vagyok :) flottám van, meg mindenkinek a családban, a 0 forint az 0 forint. 3000 alatt vagyok mindíg, úgyis hogy 2400 a havidíj - igaz ez lebeszélhető. 100 ingyensms, és kb 100-150 percet beszélek havonta.
sikeres vagyok?
Dr Net Elek (törölt) 2007.11.19. 11:27:50
Távolsági hiváshoz meg ott a postagalamb...vagy a füstjelek:)
Darth Revan 2007.11.19. 11:28:37
Ja, mindez az ir Vodafone-nal tortent...
renesis 2007.11.19. 11:40:00
Arra a kérdésre, hogy akkor miért aza fizetési határidő, hamár annyira sürgős nekik a pénz nem tudott válaszolni.
Secnir 2007.11.19. 11:43:27
Mersant111 2007.11.19. 11:44:19
Ha már Pannon, akkor legyen kövér.
Nekem anno rendesen túlszámláztak. Nem egyszer. Szarakodtak, amikor részletes listát kértem tőlük, hogy kit is hívtam. Ezután kevesebbet kellett fizetnem pár hónapig. Majd megint kicsit magasabb, számomra ismeretlen számok miatt. Na ott untam meg és bementem lemondani az előfizetést.
Egy nap 3* mentem vissza, mert a kedves ügyintéző mindig elfelejtett valamit elmondani, hogy mi kell még hozzá.
Megmondtam, hogy számoljanak ki mindent, hogy mennyi pénz kell nekik tőlem és már itt sem vagyok.
Befizettem helyben a kért összeget(ami reális volt) és távoztam tőlük. Erre egy hét múlva jön egy Pannonos csekk. Kerekedett a szemem, hogy namámosteztmé?
Komoly összeg szerepelt rajta. 20 FT!!!
Röhögtem egyet, elsétáltam az első postára befizetni. Amikor komoly arccal leraktam a postáskisasszony elé, akkor ő kezdett el mosolyogni, hogy "ugye most csak viccel?"
Mondtam, hogy nem. A Pannon szeretné ezt az összeget tőlem, hát megkapja.
3 oldalas elszámoló, hogy miből is ered a 20 Ft-os hátralékom, postaköltség, tranzakciós díj. Ez jóval több, mint a 20 Ft, amit be kellett fizetnem. De nekik kellett. Hát legyen!
Ennyit a Pannonról.
Én azóta vodás vagyok. Semmi bajom velük.
franjof 2007.11.19. 12:16:17
eszrevettem szoltam .
kovi szamlan jovairtak .
ennyi az izgalmas tortenet
makkmarci 2007.11.19. 12:39:13
Dr. Hümér 2007.11.19. 13:20:43
"bocsi a közbeugatásért: a kaució az nem egy olyan dolog, amit vissza kell fizetni, ha a szerződéstől elállok? vagy ha megszűnik a kapcsolat köztem és a voda között akkor fizetik vissza?"
Igazad van, ennek így kellene működnie. De a tapasztalatok nem ezt igazolják.
1. Kedves ügyfél fizet azonnal, különben nem kapja meg a kívánt készüléket, szolgáltatást.
2. Kedves ügyfél elégedetlen valamiért, (nem megfelelő ügyintézői hozzáállás, nem megfelelő minőségű szolgáltatás, lyukas zokni van a bal lábán, stb) eláll a szerződéstől, kéri vissza a kauciót.
3. Szolgáltató részéről vállvonogatás, különböző pofák vágása, kifizetés alóli kibúvók keresése, komoly arckifejezéssel való közlése.
4. Kedves ügyfél részéről panaszkönyv kérése, fogyasztóvédelemmel való fenyegetés, ajtóletépés, bacc pacskerrel való inzultálás kilátásba helyezése.
5/a. Jobb esetben a szolgáltató fizet, de csak X nap múlva. Ja, és el sem köszön.
5/b. Szolgáltató nem fizet, szerződést azonnali hatállyal felbont, és nem köszön el. Következő hónapban csekket postáz a kedves exügyfél részére, amin az ügyintézés díját vasalná be.
Ez itt Magyarisztán.
struc 2007.11.19. 13:24:39
nem neki kéne a legjobban ugrálni, hogy hé engem válassz?!
az eszem megáll... milyen világban élünk? és ezek után még van akinek ez kell...na ez a legkeményebb!!!
Jurij Kakarin 2007.11.19. 13:33:28
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.11.19. 13:41:06
Secnir 2007.11.19. 13:47:27
okos ember a semmire nem ad előleget
én építkezem, és minden mester első mondata:
-Adjon xxx forint előleget!
(az xxx változó szabadon választott, általában a végösszeg 50%-90%-át nyögik be)
-Nem adok. Legyen kész legalább a 30%-a, akkor kifizetem a 30%-át. vagy megveszem az anyagot, mondja meg, hogy hol mennyit vegyek.
-Háááát...
és ennyiben maradunk. aki követeli az összeget (esetleg a teljeset előre) annak megköszönöm azt, hogy meglátogatta éplülő házikómat.
előleg? ugyanmár...
Luckye 2007.11.19. 14:01:16
Én jó ideje Vodás vagyok, majd egy éve már előfizetéses, de el kell mondanom, eddig soha semmi bajom nem volt velük. Az ÜF mindig segítőkész volt, mindent el tudtam intézni, amit akartam.
A kauciót valószínűleg a kedvezményes tel. vásárlás miatt kérik, gondolom igen sokan csinálták előtte azt a "kedvességet" a Vodával, hogy kedvezményesen (csökkentett áron) megvettek tőle készüléket, aztán kikódolták 1-2 ezer forintért és aztán tovább nyomták másfélszeres áron. Nyilván őket akarja a Voda megfogni és én igazat is adok neki.
Ami a történetet illeti: ha azért visszamondja a szerződés megrendelését, mert másnap vissza kellene sétálnia, akkor meg is érdemli a dolgot. Igen komoly ügyfél lehet és lehet adni a szavára, biztos!
Micuir 2007.11.19. 14:19:38
T-s sosem voltam, a pannonos kártyámmal kapcsolatban meg több, mint 30 napja ülnek egy számlareklamációmon.
Egyszóval nekem teljesen bejött a Voda.
princessophia 2007.11.19. 14:27:24
Salgo2 2007.11.19. 14:38:07
Disztingváljunk ,kérem, disztingváljunk.
Vagy Ti is így ügyintéztek??
Pontosabb lett volna azt írni, hogy
"Ez itt Vodaisztán",
vagy Pannonisztán,
vagy Téisztán."
Dr. Hümér 2007.11.19. 14:51:10
Bocsánatot kérek! Nagyon megbántam felelőtlen kijelentésemet.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.19. 14:57:12
akkor mi gondod lenne
mondjuk itt is csak a verizon tuti, az mindenhol adja a tererot, vannak kisebbek, ott vannak kihagyasok
mondjuk itt a mobiltarifa es a rendszer rendkivulo egyszeruen es olvson mukodik
dehat nagy a piac
amugy azt nem ertem, ha mar EU akkor mia francert kerul tobbe egy parizs Bdepest mint egy cegled szolnok
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.11.19. 15:10:08
3 év előfizuság után mivel az udvarlási korszak elmúlt már kevesebbet hívom, haverokkal meg inkább a piálást preferálom, mint a telefonhívást így újra feltöltős lettem. Mert így úszom meg olcsóbban azért.
Attól eltekintve, hogy az ügyfélszolin Qrvasokat kell várni semmi bajom nincs velük. Ja, de: mikor már kivártam órákat, hogy lemondhassam a telómat, másnap hihetetlenül jó (tényleg jó) akcióval felhívtak. Erre mondom szegény operátornak: "tudom, hogy a sikeres előfizu rábeszélését kapod a pénzt, meg tényleg jó az ajánlott csomag, de semmi kedvem sincs még1szer ennyit sorban állni hetek/hónapok/évek múlva..."
Szegény szomorú volt... remélem este azért jót szexelt a párjával és utána vidámkodott egy kicsit.
ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.11.19. 16:18:17
En mondjuk T-Mobilnal voltam es ott tobb gondom volt ezert Vodas lettem en is..
De SZVSZ ha 60 nap akkor ugyanugy kene pengetnie a Vodanak kamatot mint amikor az ugyfel nem fizet be penzt fizetesi hatarido szerint.
iguana 2007.11.19. 17:41:23
Fucksee 2007.11.19. 18:25:49
Bogyoo 2007.11.19. 18:37:37
Az már megint más kérdés hogy undorítóan van kivitelezve a számla, áttekinthetetlen, kedvezményeket tekintve... Hűség után továbbállok.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.11.19. 19:24:42
előfizu+extra szolgáltatások (pl: net (3250), smscsomag(300), ingyenesbeszélgetés(600), etc)
na most későn adod fel a számlát és egyirányúsítanak. eddig OK! jogos... úgyhagytam vagy 2 hónapig, mert a franc nem mászik postára :)) jön a számla vastagon... felhívom őket, mondom kivagyok zárva a szolgáltatásból, így nekik csak a tarifacsomag havidíja jár (mivel bejövő van) de az extrák nem... nem akarták visszaszámlázni... mondom ám legyen... akkor majd a bíróságon találkozunk kamatokkal együtt.. nemérdekli őket... erre írtam tértis levelet... na ezt már komolyan vették! mivel azóta van vodám, hogy bejött az országba, így már elcsúsztam párszor... a vége az lett, hogy kb 7-80 rugót utaltak vissza a számlámra... vagyis nem utaltak, hanem jött három kb -25e körüli haviszámla, :)))
mostanisztori
múlthéten vettem egy telót.. felhívom őket, küldjék már el sms-ben az MMS/net beállításokat... nem találja a kislány és fogalma sincs... hazajövök keresem a voda oldalán, ott sincs... de volt egy leírás, hogy hova mit kell leírni, de az meg nem úgy van a telóban :o) zsír
ma megint felhívom a "csodát", hogy ha már nem megy, akkor ha bemegyek személyesen beállítják-e a telót? azt mondja az ember be, de azért tenne még ő is egyí próbát... hát rajta :)
szóval ezúton köszönöm Garamszegi(?) Roland-nak, hogy ő tudja használni a saját cége rendserét és pikk-pakk elküldte a beállításokat nekem és végtelenül segítőkész volt!
szóval még1x _köszönöm_ :integet:
Információs Gettó 2007.11.19. 21:27:29
capor_ 2007.11.19. 22:00:50
Sasha 2007.11.19. 23:14:32
dr nmate 2007.11.20. 00:01:49
GOD 2007.11.20. 07:15:27
A bánat tudja, h mióta van mobilom, de arra határozottan emléxem, h a westelnél még az ezredforduló előtt is 40-60k-s számláim voltak.
Amióta wizitelefonos vagyok, nincs semmilyen gondom, bár néha meglepődök, amikor olyan helyen beszélek, ahol a T + P nem műxik.
Nem kértek soha kauciót, nem várok az ügyfélszolgálaton, mer' az is kiemelt, és ősi román szokás szerint nem eszek késsel-villával baccpapucsos váci nagymellű nőket. Most akkor sikeres vagyok?
grafitmacska 2007.11.20. 09:52:27
De szerintem a többi sem különb. Hallottam már történeteket.
nonok 2007.11.20. 20:52:42
A végső esemény – az utolsó csepp,illetve hideg vizes vödör – egy itt leírt esethez hasonló ügy. Augusztus végén kipróbálásra elhoztam egy vodafone-os mobilnet modemet azzal, hogy 3 napon belül visszavihetem és a 20.000,- Ft kauciót is visszakapom. Visszavittem, mert a sebesség az ígértnek éppen a huszada, huszonötöde volt. A pénzt meg én sem kaptam vissza azóta sem, pedig már a 90. nap is elmúlt. Azóta persze mindkét előfizetéssel a T-Mobile-nél vagyok. Az itteni mobilnet meg tényleg ADSL sebességű és ezt állandóan, mindenhol – ahol használom – stabilan tartja. Igaz, hogy itt van adatforgalmi korlát, de legalább azt kapom, amit ígérnek.
Legfőképpen pedig nem az ellenségüknek tekintenek, mint a VodafoNE!
A Homárról pedig annyit, hogy történetem, amelynek megírására elég sok időt szántam, valamiért - e-mail ígéretük ellenére - nem jelent meg. Talán csak nem ugyanazon okból, amiért ez a fenti történet is csak 1 pontot, minimumot kapott a szerkesztőktől. Míg az olvasóktól meg a maximumot... Hát nem érdekes?
Sasha 2007.11.20. 21:21:11
ezekszerint fizetésképtelen a vodafone, nyújtsatok be inkasszót
viktor134 2007.11.21. 22:59:28
DIKTAFONKILÖVŐ.
0 Ft percdíj. :)
Callisto 2007.11.22. 17:42:57
nonok 2007.11.22. 22:19:21
föl kell hívni az én költségemre külföldön, hogy "szokatlanul magas" - egyébként szokásos - forgalmam miatt fizessek be 20 000Ft-ot 8 napon belül, majd ezt SMS-ben is megerősíteni? Majd MÁSNAP reggel kikapcsolni a vonalamat?! Fizetett fax-szolgáltatást hónapokig nem működtetni. Három éve jogos kikódolási eljárással agyon kell szekálni a „renitens” ügyfelet? 3 napon belül visszaadni ígért 20 000Ft kauciót 3 hónap múlva se kell visszaadni?!Az ügyféllel arrogáns, bunkó, kioktató, ellenségesen lerázó módon kell tárgyalni?! Ez mind benne van a Vodafone ÁSZF-ében? Úgy látszik, „tényleg nem” olvastam el figyelmesen...
Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2007.12.04. 17:33:52
Voda eloleget ker, a tobbi nem.
Voda "elbiraltat" a tobbi nem (fel ora? maikor en akartam ceges vodat venni meg ket-harom ora volt, zaras elott egy oraval, tehat masnap). Tobbinel nincs ilyen.
Voda akcios percdijat hirdet, az akcio vegen atvalt 2* olyan dragara. Aprobetuvel ott van.
Szoval nezzen magaba mindenki aki ezek ellenere Vodat vesz: az egy fasz. Vagy picsa. Ahogy erzi.
Nem tetszik a rendszer? Ne fogyaszd. Es ez barmire igaz. A fogyasztoi elegedetlenseg IGENIS mukodik.
Szerintem a Homarnak ideje lenne kiprobalni az olloit, meg tudja-e nyirbalni valamelyik (nem a szponzorai kozott levo)ceget, ha az inkorrekt. Pelda: OTP (200 millio buntetes ismetelt hazudozasert).
Legyen a valoban korrekt, fogyaszto erdekeit szem elott tarto cegek jutalma hogy odamegyunk. Es igy akar hazankban is lehet valaki sikeres.
Tibee33 2008.10.24. 08:41:00
Tibee