Tékozló Homár

Hónapokig használja a pénzedet a Vodafone

2007.11.19. 07:39 | szily | 76 komment
A pofátlan magyarországi cégek például abból élnek, hogy a fogyasztók nem olyan rabiátus, durva, tízlábú állatok, mint a Homár, aki az alanti sztori elején mutatott volna be egy kétkaros ámbráscetpéniszt a vodafonos ügyintézőnek, amikor az benyögte, hogy készpénzzel nem lehet fizetni. Na, mi ekkor léptünk volna le, Gaborson nem tette, meg is szopta, elvették a pénzét és hónapokig nem is adják vissza. Aki valaha előleget gombolna le a Vodafone-nak, olvassa el hajtás után figyelmesen.

A minap az alábbi problémával ütküztem kis hazánk legkisebb (harmadik legnagyobb) mobilszolgáltatójával. Eltökélt szándékomban állt, hogy vásároljak 2 db post paid előfizetést a Vodafone-nál, amihez 2 db telefonra is szükségem lett volna... Így hát megkerestem a hozzám legközelebbi Voda viszonteladói üzletet, ahol egy kedves kollegina mindenben a segítségemre volt, felvette az adataimat, segített kiválasztani a 2 db telefont. Miután ezekkel meg is voltunk tájékoztatott, hogy a szerződéskötési igényemet most felküdi a központba és erre negyed óra múlva ad választ a Vodafone. OK gondoltam, egy bő fél óra múlva visszaértem az üzletbe, ugyanaz a kedves kollegina szolgált ki. Ekkor indult be az IZGALOM. Közölte velem, hogy sim kártyánként 9.000 azaz kilencezer Ft előleget kér tőlem a Vodafone (össz.:18.000 Ft-ot), ha ezt befizetem, szóbaállnak velem szerződéskötés terén. Miután elmagyarázta, hogy ez az összeg majd a 3. havi számlámtól kezdve folyamatosan jóvá fog íródni megnyugodtam, végülis egy kis előtakarékosság, gondoltam .... Nyújtottam át neki ezután 1 húszezrest, mire közölte, hogy kézpénzzel nem tudok fizetni, vagy ad 1 csekket 18 rugóról, amivel elballagok 1 postára, amjd a befizetést igazoló szelvénnyel meg vissza, vagy pedig még befizethetem bankkártyával is. Szuper, mondtam akkor használom a jó kis bankkártyámat, a tranzakció meg is történt, ezután már csak alá kellet volna írni a szerződést és hazaballagni az új szerzeményekkel. DE, ez nem történt meg. Az előleg befizetése után ugyanis arra hivatkozva, hogy éppen valami hiba van a rendszerben nem tudja nekem elfogadtatni és kinyomtatni a szerződést. Kérdezem tőle, hogy ezt miért nem mondta mielőtt legombolták rólam a 18 rugót, mire azt a választ kaptam, hogy ez csak akkor tud előjönni neki (mármint ez a rendszerhiba), miután ő már kiválasztotta, hogy én befizettem-e az előleget vagy sem. Jöjjek vissza holnap addigra remélik "megoldódik a gond". Ráértem volna másnap, de már ez az egész eljárás annyira nem tetszett itt az előleg kapcsán meg, hogy miután azt befizetem még ugyanúgy mehetek a pííbe, hogy gyorsan meggondoltam magam a hosszútávú üzlet gondolatával kapcsolatban köztem és a Voda között és kértem szépen a befizetett összeg visszautalását. Erre a kollegina telefont ragadott, ahol a központban dolgozó kollégának röviden vázolta az én problémámat, meg, hogy most akkor valójában mit is szeretnék. A válasz: "AZ ELŐLEG VISSZAUTALÁSA V.É.G.Ü.L.I.S. MEGOLDHATÓ ÚGY KB 60 NAP LESZ" !!!!!!!!!!!! Most nem részletezem, mit reagáltam ott akkor erre, hát ez no comment. Egy ilyen mocskos pofátlan multi, szabadon és INGYEN használhatja, forgathatja az emberek pénzét, akár 60 NAPIG ??????????????
Természetesen volt minden, panasz, panaszköny stb ..... Remélem másoknak is intő példa lesz ez mielőtt előleget próbálnak befizetni a Vodánál!!!!

Üdv.:
Gaborson
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2007.11.19. 08:03:15

Első? :)

A Vodafonnak én fizettem, hogy hagyjanak békén örökre. (Kifizettem a kötbért a hűség lejárta előtt és lemondtam az előfizetésemet.) Hasonló okokból.

Secnir 2007.11.19. 08:11:16

kamatot szamoltass fel a 2 honapra. banki alapkamat ketszereset...

Secnir 2007.11.19. 08:16:43



...namostmáraztántényleg kapcsoljátok be a munkahelyeteken az ámítógépet, oszt szóljatok hozzá!

mit szóltok hozzá? a vodafone még mindig az egyik lexarabb cég, az is volt, az is marad...

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.11.19. 08:18:02

Voda köszöni szépen a támogatást :D
Pénzt vissza nem adunk :D

Layosh 2007.11.19. 08:27:19

Én 5 éve a pannonnál vagyok. Soha semmi gondom nem volt velük. Mindig adnak egy kis bónusz lebeszélhetőséget is. Késői csekk befizetésért sem dorgáltak még meg soha.
Előtte westeles voltam sokáig, náluk sem volt nagyobb gondom.
Vodafonhoz csak a legvégső estben mennék, pl. ha leesnek a T és a pgsm tornyai...

ElPresidente 2007.11.19. 08:28:41

Én vodás vagyok 6 éve, az utóbbi másfél évet előfizetőként. Nekem semmi bajom sincsen velük. Eddig... :o)

Soockit van Dalen 2007.11.19. 08:39:26

Menni kell a Vodafone-hoz, mert olcsó. Olcsó húsnak híg a leve. Sokan nem értik meg, hogy nem csak a percdíjakat kell összehasonlítani. Amikor pedig elmennek a Vodafone-hoz csodálkoznak. Persze azoknak jó a Vodafone akik csak ritkán telefonálnka és nem nézik nagyon részletesen a számlát, így nem is veszik észre, hogy aktuális hónapban mennyivel számlázott túl a Vodafone.

Dr. Hümér 2007.11.19. 08:45:21

Nekem a vodafonnal kapcsolatban csak rossz tapasztalataim vannak.
Vidéken spórolnak a térerővel. Sokan panaszkodtak nekem, hogy mi a fasznak van telefonom, ha sosem érnek el. Ha valami csoda folytán tudtam telefonálni, akkor meg szaggatott a vonal, aztán pedig egyszerűen megszakadt.
Ezt meguntam és a megfelelő helyre iktattam a vitamax kártyámat.
Azóta a P-mobil előfizetőjeként tengetem életem.

üvöltő dervis 2007.11.19. 08:49:31

Aki korán reggel a munkahelyén van, sikeres nem lehet. :)

Örüljön a srác, ha 16-ot visszakap, elállási díj meg ilyenek. Biztos kitalálnak valami okosat.

grigorij (törölt) 2007.11.19. 08:50:10

Vodának, UPC-nek soha ne utalj!!!! 10-14 nap míg egyáltalán jóváírják! A UPC-hez 400 Ft-os kivonatot kellett kérnem a bamkomtól, majd azt átfaxolni, hogy megértsék végre két hete náluk a pénzt! Addig meg nincs illetékes, csak a ügyf.szolg. aki meg mondja, a kompjuter szerint nincs befizetés...
A Voda pontosan ugyanezt csinálja! Európa, 2007 vége és a banki művelet, a szabályokkal ellentétben 2 hét!!!!

Dr Kangörény 2007.11.19. 08:51:16

Ha jól tudom a törvényes magyar fizetőeszközt köteles elfogadni minden kereskedő. Mi ez a hülyeség a csekkel???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2007.11.19. 08:54:20

Aki hétfő reggel 8ra dolgozni megy az sikeres ember nem lehet:-D

Pont ezért olvas Homárt :-D

(Én nem a munkahelyemről olvasom, de én se vagyok sikeres :-/ )

szociologus 2007.11.19. 08:58:40

Mocskok... Amikor a 2. telefont vettem tőlem is szerettek volna pénzt nyúlni (több mint egy év előfizetés után, minden számla pontosan befizetve). Na akkor kiszaladt a számon az ősi román cég, a bacc papuccsal szétverni az egészet, stb, stb. Mindenesetre az eladó hölgy telefonálgatásba kezdett és így nem kellett fizetnem.
Évekkel később, amikor megjött az eszem és otthagytam őket: Számlatartozása van, nem tudunk számhordozási igazolást kiállítani. Mennyi, kérdeztem. 1 HUF. Mikorról? Nem tudják. Kettőt fizettem, hogy megszabaduljak tőlük.

Terveüdekszi 2007.11.19. 09:05:05

Voltam Vodás. De minek?! Alapból semmi baj nem volt velük, csak ....
-Olcsónak csak addig olcsó, amíg nem beszélsz. De komolyan. Ha nagyon visszafogtam magam, akkor nem volt magas a számla összegem, ha lazítottam, máris 10-20kFt körül jártam. És NEM voltak magas percdíjaim. A jelenlegi szolgáltatómnál magas az előfizetési díjam, de sokkal visszafogottabb a dolog. Ezzel kb. a háromszorosát beszélem mint régen (munkából kifolyólag), mégis megáll minden számlám 10kFt körül. Ja, és van benne még egy szélessávú internet csomag is bónuszként.

-A vodás szerződés megkötése is egy rémálom volt. Nem értem hogy miért csak a lakhelyemtől 80km-re tudtam ezt megcsinálni. Előtte 1.5 óra várakozás, nekem is előleg, kaució, anyámpicsája. ( kollégámtól 100kFt kauciót kértek, tőlem csak 25kFt-ot. Nem értem...)

-A lemondáas is kalandos. Amikor másodszor kellett volna visszamennem a 80km-re található izébe, akkor betelt a pohár. Egyszerűen nem fizettem be a számlámat (ekkor már beszélgetés nem folyt rajta, csak előfizu volt). Pár hónapig még küldözgették, aztán átadták valami adósságbehajtónak. Nekik kifizettem egy 10kFt körüli összeget, és már le is volt mondva az előfizetés. Ennek ellenére is azt érzem hogy jobban jártam mint utánajárni a dolgoknak meg ilyenek.

-Ami a leg idegesítőbb az egész társaságban, az az ügyfélszolgálatuk. Egy óra alatt nem úsztam meg egyetlen ügyintézést sem. Ezek után nem értette a környezetem, amikor lerúgtam a rádiót amikor azt a zenét játszották benne, ami a Vodafon ügyfélszolgálat várakoztató zenéje.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2007.11.19. 09:07:35

Én már rájöttem a tutira, el kell vándolorolni, beházasodni valami nomád életközösségbe, ott megtermelni a magamnak valót és élni boldogan míg meg nem halok. Teljesen függetlenül mindenféle multitól. Persze ez addig működik, amíg valami lakóparkot nem építenek a farmunkra.

0xFFFF 2007.11.19. 09:13:27

Vodafone ? Ez valami új italmárka ?

üvöltő dervis 2007.11.19. 09:16:29

Sose volt még Vodafone előfizetésem, így el sem tudom képzelni, hogy mi a büdös mamutfaszért kell fizetni előleget?
Biztos én vagyok a hülye...

Dr. Hümér 2007.11.19. 09:27:03

üvöltő dervis 2007.11.19. 09:16:29

"Sose volt még Vodafone előfizetésem, így el sem tudom képzelni, hogy mi a büdös mamutfaszért kell fizetni előleget?
Biztos én vagyok a hülye..."

Szerintem vodafonék nem bíznak abban, hogy Te, mint ügyfél, elégedett leszel az általuk nyújtott szolgáltatással. Ezért előleget kérnek mindenért, amit 3 hónap után folyamatosan jóváírnak a számládon. Ezzel a húzással magukhoz láncolnak egy kis időre.
Jelige: Szart óccsójér, hosszútávra!

Skyline/nana szusz 2007.11.19. 09:32:51

Nálunk müködött, azért vettem vodásat kettõt, mert a cég szerzõdést kötött így ingyen beszélünk stb. bementünk két telefonért az egyikért kértek kaukciót 9000 Ft amit azóta jóváírnak a számlán 3. hónaptól ennyi semmi gond nem történt velük.

Secnir 2007.11.19. 09:36:32

bocsi a közbeugatásért: a kaució az nem egy olyan dolog, amit vissza kell fizetni, ha a szerződéstől elállok? vagy ha megszűnik a kapcsolat köztem és a voda között akkor fizetik vissza?

alfredo 2007.11.19. 09:36:43

Nem különb egyik cég sem. Mikor a témobiltól 9 év után elvittem az egyik számom, a számhordozhatósági igazolást csak úgy adták ki, ha ott helyben kifizetem mind a 4 számom aktuális havidíját. Hiába mondtam, h csoportos beszedeés, meg, h attól az előfizetésem még megmarad, nem szaladok el, hiszen a maradék 3 számon hűségesnek kell még maradnom. Akkor is perkáljam le azt a 26 rugót!!! Kérdeztem, h nem vonják-e le az összeget majd a csoportos beszedéssel is a számlámról. Aszonták, nem, mert látja a "rencer", h én már fizettem. OK, de egy hét múlva persze, h leemelték az összeget ismét. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, h én vagyok a hibás, mert le kellett volna tiltanom őket...
!!!!!!!!
Valami 3 hét múltán visszakaptam a pénzem. Hálaképpen minden, a hűségnyilatkozatot letudó előfizetésemet elvittem tőlük. Nemrég, 11 év után megszűnt velük minden kapcsolatom. Szerintem ennek ők is örülhettek, zavarhatta őket a havi 30-50 ezres forgalom...
:)

goes 2007.11.19. 09:44:19

Legközelebb legyél kicsit tájékozottabb. A kártyás fizetést lehet sztornózni, én is szoktam néha.

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.11.19. 09:52:13

en mar nem szorakozok a vodaval, maradjon meg annak ami.

The Good Boy 2007.11.19. 10:02:02

Kedvenc feleségem volt vodás... Többet nem lesz, de még a családban sem.
Ez még akkor volt, amikor a voda a Pannon hálózatát használta, majd amikor a Pannon letiltotta a hálózatáról a vodát, akkor asszony számára megszünt a "kapcsolat". Mivel pont lejárt a hűség, ezért bementünk hozzájuk, hogy lemondjuk őket. Persze vagy kétszer még nekünk is vissza kellett menni, mire le tudtuk mondani. Közben meg állandóan hivtak, hogy miért akarjuk lemondani. Párbeszéd:
voda: Miért akarja megszüntetni a szerződést?
Feleségem: Mert nincs térerő kicsiny falunkban...
v: de van a közelben nagyobb város, ahol van térerő?
F: igen, és?
v: Onnan akkor tud telefonálni!
F: Nem gondolja, hogy kocsikázok 10-20 km.-t, hogy telefonálni tudjak.
v: De gondolom a közelben van főút, mert a főútak mellett is van térerő!
F: Igen, van főút kb. 6 km-e...
v: Na látja, onnan is tud telefonálni!
Na itt jött el a feleségem részéről a piros gomb megnyomása a telefonon!
Én kb. 8-9 évig voltam Westeles, minden gond nélkül, azóta Pannonos cégtelefonom van, a Feleségemnek és a lányomnak is Pannonja van a té évek után, de senkinek semmi gondja nem volt soha egyikkel sem.
A kollégáimnak vodás u.n. flottás csomagjuk van, hogy egymás között ingyér beszéljenek, hát közben szoktak érdekes dolgokat mesélni, nem létező akciós telefonról, drága kaucióról, 2-3 hónapig kimaradó számlákról, meg pénzért elszámolt egymásközti "ingyenes" hivásokról, alkalmankénti 18-20 000.- Ft-os számlákkal. És természetesen a hol van térerő, hol nincs cimű meséről.
Tehát, voda: soha!!!!

Héttörpe (törölt) 2007.11.19. 10:02:55

Picit más, de a pénzünk mások által történő használatáról szóló dolgok mindennaposak az életünkben. Szegeden a hőszolgáltató és a Démász rendszeresen küld magasabb díjról szóló számlát, mint az indokolt volna. Gondolom, ha tőkére van szükségük, beszedik a fogyasztóktól, különösebb indokls nélkül. Persze ez a későbbiekben jóváíródik, de lehet, hogy 1-2-6 hónap múlva. Semmi komoly, de a pénzemet én szeretem használni, amíg lehet.

The AVE 2007.11.19. 10:10:08

De nem is utalás volt, hanem kártyás fizetés! Így nem visszautalni, hanem visszavonni (reversal, customer cancel) kellett volna, amit még az adott napon a legegyszerűbb megtenni, amíg nem küldik el az aznapi tranzakciókat a POS-ről a központi rencerbe. Szóval nagyon szánalmas a 60 napos "visszautalási" idő. Eláll az ember a vásárlástól, szépen vonják csak vissza a tranzakciót.

alfredo 2007.11.19. 10:13:21

The Good Boy

Nem vonom kétségbe, h a vodával is lennének olyan gondok, mint mással, de az általad leírtak terén az én személyes tapasztalataim mások. A ténél az én egyéni (tehát nem az összes, a nevemen lévő előfizetésé!) havi számlám általában 15-25 rugó között mozgott. Átmentem a vodához, (kialkudott) flottába (alacsony percdíj, lebeszélhető havidíj, ingyért beszélgetés a legtöbb családtaggal, sok ismerőssel is) é a havidíjam megváltozott: azóta egyszer sem volt ötszámjegyű! De leginkább 6 ezer környékére esett vissza.

Persze, lehet mondani, h a Ténél is alkudhattunk volna a flotta opcióriról. No igen, csak éppen ők sokkal kevesebbet engedtek. Szinte semmit.

MagnusHeron 2007.11.19. 10:14:16

Én augusztusban vettem 2 darab előfizetést egy Vodafone viszonteladónál. Az első 3 hónap ingyen volt, de velem is fizettettek 9000ft depozitot kártyánként. Majd ebben a hónapban kijött egy számla 13 ezer forint havidjal. Az októbert 2szer számlázták, amit el is ismertek a 1270-en és javították a hibát. Viszont a depozit nem került levonásra, mert mint kiderült, a viszonteladó nem a szerződéskötés után fizette be a depozitot, hanem csak október 6-án, 2 hónapot ült a 18000ft-on. Igy a voda rendszer csak februárban tudja majd elkezdeni vonni az előre befizetett 2 hónapot.

Tudni kell a dologhoz, hogy soha nem volt számlás előfizetésem, azt meg főleg nem tudtam, a Vodánál van ilyen depozit. Nekem teljesen természetes volt , hogy az üzletben fizetek, nem pedig csekken.. Majd mikor még egy számlásat vettünk ugyan ott, akkor már csekket adtak, de ugyan úgy ott kellett fizetni, mondván majd ők befizetik, meert visszaélések voltak.

Felhívtam a viszonteladót, hogy akkor most mi van. Elkérte a telefonszámokat, majd a főnök visszahívott, hogy hát nem tudja mi lehet a gond, de nem tud tenni semmit. Ilíen még nem volt, meg, hogy gondoljak bele, milyen jófejek, meg, hogy ez egy plusz szolgáltatás, hogy nem nekem kell a postán sorban állni, hanem ők befizetik... Ja csak 2 hónap késéssel. De felajánlotta, hogy ha nem gond a dolog, akkor valami ajándékkal honorálja, de ha gond, akkor visszaadja a 18 ezret, aztán ha majd jön a 2 ingyen hónap majd visszaviszem neki...

Természetesen meg sem próbálta elintézni a vodánál a dolgot..

Van egy olyan érzésem, ha ez kiderülne felbontanák vele a viszonteladói szerződést, mert hazárdírozik a depozittal... eleve nem értem, hogy a rendszernek miért nem tűnik fel, hogy a SIM kártyát aug 3-án aktiválták a depozit meg okt 8-án jutott el a számlára....

De ez a vodafone..

Magnus

Droopy79 2007.11.19. 10:17:31

A voda a csóró ügyfelekre hajt. Én is egy sok SIM-es céges előfizetést hoztam el tőlük, mert közölték, hogy 2 év után drágábban vehetünk készüléket (SIM-enként 15-20 ezres forgalom mellett!), mintha valaki bemegy az utcáról. Plusz, sokkal rosszabb csomagot ajánlottak, mint a Pannon. Kértük is a számhordozást, átmentünk a Pannonhoz. Erre, aznap, amikor lejár a hordozásos két hét, hiv egy ürge, hogy szuper csomagot ajánl, de ne menjünk el. Miután szivattak a számhordozással (személyesen intézzük, majd 1 nap mulva vissza, annak ellenére hogy kp-val rendeztük), és meg volt kötve a Pannon szerződés. Normálisak? Ki mondja ekkor vissza? Még ha akartam volna se. Komoly ügyfeleik lehetnek :-)

májgeriberi 2007.11.19. 10:21:25

a vodafon ősi román baccos és sikeres ember nem lehet...

pizsama 2007.11.19. 10:40:00

Én csak azt szeretném tudni, hogy miért van az, hogy egyes vodafone-os telefonszámoknál kikapcsolt készülék esetén rögtön a hangposta jelentkezik be???
Ugyanis ez elvileg tilos!

The Good Boy 2007.11.19. 10:51:33

janecska 2007.11.19. 10:13:21

Azt nem irtam, hogy a kollégáknak amúgy nem lenne olcsó a havi voda számla, mert szinte csak a havi dijat fizetik, mert az is lebeszélhető, a többi meg flottás ingyenes hivás, csak közben a fentebb emlitettek is becsúsznak nekik. Azért az jelzés értékű, hogy az ujonnan vodás kollégák nagy része meghagyja mellette a korábbi előfizetését is.
Ja, hogy a történet kiegyenlitett legyen: egy alkalommal a feleségeméknek is elöfordult, hogy az egymás közötti amúgy ingyenes hivásokat nem ingyenesnek számlázták le, igy több kollégája is 50-60 000.- Ft-os számlát kapott kézhez (volt aki 100 000-est!!!). A reklamációt követően a Pannon a hibát elismerte, de közölte, hogy a számlát ki kell egyenliteni, és majd a későbbiekben jóváirják. Aki nem fizette ki, annak felfüggesztették a kimenő hivásait, annak ellenére, hogy az Ő részükről elismert hiba történt.
Nekem a westel/té időkből egy eset jutott eszembe, ami negativ volt. Volt egy akciójuk, hogy a külföldi hálózatban fogadott hivásokért pár napig nem számitanak fel rooming dijat (mivel az osztrák határ mellett élek, igy gyakran van a telefonom külföldi hálózaton, mivel a határtól 1-2 km-re már nincs magyar térerő, viszon az osztrák 6-8 km-re is benyúlik magyarhonba). Ez alatt az idő alatt két hosszabb fogadott hivásom volt osztrák hálóban. Kiváncsiságból mindkettő időpontját és hivásidejét felirtam magamnak. Természetesen a köv. havi számlában külföldi hálózatból inditott(!!!) hivásként, dijjal szerepeltek...

hunluigi 2007.11.19. 11:00:01

hát nemtudom... nekünk a családban csak voda előfizetés van... a céges telóm mondjuk tmob és semmivel sem rosszab az egyik mint a másik. Tőlem nem kértek annó kauciót (tudtommal attól kérnek aki egy másik szolgáltatónál zsiványkodott). Nem vettem észre hogy pontatlanul számláztak volna, vagy szivatnának. Velem korrektek voltak eddig.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.11.19. 11:10:28

ha a voda egy lehúzós genya cég, és nem érdemes velük szerződni. a t csoport alapból balfék, a pannonos meg alapból nem lehet sikeres akkor kérdem én, ti milyen szolgáltatóval mobiloztok ma magyarországon????

melyik a legjobb? vagyis melyik bassza át kevésbé az ügyfeleit? avagy melyik szar a legjobb?

Secnir 2007.11.19. 11:17:59

hurrátorpedó:
hát nem is tudom, mi itten vidéken átkiabálunk a kerítésen a szomszédnak ha kő valami...


...ha a hatodik szomszédtól kő valami, akkor meg átküldöm a kutyát egy papírral a szájában. vagy az asszony alól a postást egy levéllel.

neménvótam 2007.11.19. 11:23:15

Három mobilos multi van ebben az országban és egy normális világban fényesre nyalnák a seggünket, hogy hozzájuk szerződjünk. De ez itt magyarisztán. Szóval mindhárom magasról szarik a kedves ügyfélre és ott probálja átbaszni ahol tudja. Szépen felosztották egymást közt a mobil piacot és mindhárman ülnek a saját szemétdombjukon.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.11.19. 11:27:07

secnir:

hülye vagy postással? kilopja a levelet a borítékból.

a kutyát elütik a fasz sofőrök, a galambok meg nem találnak oda mert nincs kész még nekik a 4-es légifolyosó.

én 06-70-es pannonos vagyok :) flottám van, meg mindenkinek a családban, a 0 forint az 0 forint. 3000 alatt vagyok mindíg, úgyis hogy 2400 a havidíj - igaz ez lebeszélhető. 100 ingyensms, és kb 100-150 percet beszélek havonta.

sikeres vagyok?

Dr Net Elek (törölt) 2007.11.19. 11:27:50

Secnir 2007.11.19. 11:17:59

Távolsági hiváshoz meg ott a postagalamb...vagy a füstjelek:)

Darth Revan 2007.11.19. 11:28:37

A cegunk par honapja ment a vodafone-hoz. A havi szamlank kb. harmadara csokkent es kaptunk 4000 euro jovairast is.

Ja, mindez az ir Vodafone-nal tortent...

renesis 2007.11.19. 11:40:00

Engem a pannon azért baszogat, mert nincs határidőre befizetve a pénz.Mondom neki: be van fizetve, ráadfásul határidő előtt. ez párszor megismétlődött, mondom nékie kéne valami megoldás, hogy ne hívogassanak örökké, ha be van fizetve. Van megoldás: a fizetési határidő előtt 2-3 héttel hamarbb fizessem be a csekket.
Arra a kérdésre, hogy akkor miért aza fizetési határidő, hamár annyira sürgős nekik a pénz nem tudott válaszolni.

Secnir 2007.11.19. 11:43:27

panelbe nem is kell mobiltelefon. kikiabálok az ablakon vagy átfingok és egyből tud mindenki mindent

Mersant111 2007.11.19. 11:44:19

Hi

Ha már Pannon, akkor legyen kövér.
Nekem anno rendesen túlszámláztak. Nem egyszer. Szarakodtak, amikor részletes listát kértem tőlük, hogy kit is hívtam. Ezután kevesebbet kellett fizetnem pár hónapig. Majd megint kicsit magasabb, számomra ismeretlen számok miatt. Na ott untam meg és bementem lemondani az előfizetést.
Egy nap 3* mentem vissza, mert a kedves ügyintéző mindig elfelejtett valamit elmondani, hogy mi kell még hozzá.
Megmondtam, hogy számoljanak ki mindent, hogy mennyi pénz kell nekik tőlem és már itt sem vagyok.
Befizettem helyben a kért összeget(ami reális volt) és távoztam tőlük. Erre egy hét múlva jön egy Pannonos csekk. Kerekedett a szemem, hogy namámosteztmé?
Komoly összeg szerepelt rajta. 20 FT!!!
Röhögtem egyet, elsétáltam az első postára befizetni. Amikor komoly arccal leraktam a postáskisasszony elé, akkor ő kezdett el mosolyogni, hogy "ugye most csak viccel?"
Mondtam, hogy nem. A Pannon szeretné ezt az összeget tőlem, hát megkapja.
3 oldalas elszámoló, hogy miből is ered a 20 Ft-os hátralékom, postaköltség, tranzakciós díj. Ez jóval több, mint a 20 Ft, amit be kellett fizetnem. De nekik kellett. Hát legyen!
Ennyit a Pannonról.
Én azóta vodás vagyok. Semmi bajom velük.

franjof 2007.11.19. 12:16:17

tulszamlazott a voda
eszrevettem szoltam .
kovi szamlan jovairtak .
ennyi az izgalmas tortenet

makkmarci 2007.11.19. 12:39:13

okos ember ilyenkor a bankkartya gyartot hivja fel, es kozli veluk, hogy ellenszolgaltatas nelkuli tranzakcio tortent, es keri vissza a penzet. Ezt eleg gyorsan visszakapja, es UTANA kezdenek el vizsgalodni, ha megse volt jogos a koveteles, akkor majd levonjak ujra.

Dr. Hümér 2007.11.19. 13:20:43

Secnir 2007.11.19. 09:36:32

"bocsi a közbeugatásért: a kaució az nem egy olyan dolog, amit vissza kell fizetni, ha a szerződéstől elállok? vagy ha megszűnik a kapcsolat köztem és a voda között akkor fizetik vissza?"

Igazad van, ennek így kellene működnie. De a tapasztalatok nem ezt igazolják.

1. Kedves ügyfél fizet azonnal, különben nem kapja meg a kívánt készüléket, szolgáltatást.

2. Kedves ügyfél elégedetlen valamiért, (nem megfelelő ügyintézői hozzáállás, nem megfelelő minőségű szolgáltatás, lyukas zokni van a bal lábán, stb) eláll a szerződéstől, kéri vissza a kauciót.

3. Szolgáltató részéről vállvonogatás, különböző pofák vágása, kifizetés alóli kibúvók keresése, komoly arckifejezéssel való közlése.

4. Kedves ügyfél részéről panaszkönyv kérése, fogyasztóvédelemmel való fenyegetés, ajtóletépés, bacc pacskerrel való inzultálás kilátásba helyezése.

5/a. Jobb esetben a szolgáltató fizet, de csak X nap múlva. Ja, és el sem köszön.

5/b. Szolgáltató nem fizet, szerződést azonnali hatállyal felbont, és nem köszön el. Következő hónapban csekket postáz a kedves exügyfél részére, amin az ügyintézés díját vasalná be.

Ez itt Magyarisztán.

struc 2007.11.19. 13:24:39

Mivan??? ez csak nekem abszurd? én fizessek 1 szolgáltatónak azért, hogy őt választhassam?!?!
nem neki kéne a legjobban ugrálni, hogy hé engem válassz?!
az eszem megáll... milyen világban élünk? és ezek után még van akinek ez kell...na ez a legkeményebb!!!

Jurij Kakarin 2007.11.19. 13:33:28

egyátalán nem sikeres

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.11.19. 13:41:06

A pénztárnál való reklamáció után távozást nem fogadunk el!

Secnir 2007.11.19. 13:47:27

makkmarci
okos ember a semmire nem ad előleget
én építkezem, és minden mester első mondata:
-Adjon xxx forint előleget!
(az xxx változó szabadon választott, általában a végösszeg 50%-90%-át nyögik be)
-Nem adok. Legyen kész legalább a 30%-a, akkor kifizetem a 30%-át. vagy megveszem az anyagot, mondja meg, hogy hol mennyit vegyek.
-Háááát...


és ennyiben maradunk. aki követeli az összeget (esetleg a teljeset előre) annak megköszönöm azt, hogy meglátogatta éplülő házikómat.
előleg? ugyanmár...

Luckye 2007.11.19. 14:01:16

Sziasztok!

Én jó ideje Vodás vagyok, majd egy éve már előfizetéses, de el kell mondanom, eddig soha semmi bajom nem volt velük. Az ÜF mindig segítőkész volt, mindent el tudtam intézni, amit akartam.
A kauciót valószínűleg a kedvezményes tel. vásárlás miatt kérik, gondolom igen sokan csinálták előtte azt a "kedvességet" a Vodával, hogy kedvezményesen (csökkentett áron) megvettek tőle készüléket, aztán kikódolták 1-2 ezer forintért és aztán tovább nyomták másfélszeres áron. Nyilván őket akarja a Voda megfogni és én igazat is adok neki.
Ami a történetet illeti: ha azért visszamondja a szerződés megrendelését, mert másnap vissza kellene sétálnia, akkor meg is érdemli a dolgot. Igen komoly ügyfél lehet és lehet adni a szavára, biztos!

Micuir 2007.11.19. 14:19:38

Én meg 2002 óta vagyok előfizetéses vodás és a számlázással soha nem volt probléma, kauciót sosem kértek és több, mint másfél éve kaptam egy kedvezményes csomagot, amely mp alapú, teljesen lebeszélhető havidíjjal és a családon belüli opció is csak 360.- Ft. Azóta a számláim elérik akár a 4.000.- Ft-ot is, de inkább a 3.000.-ret.
T-s sosem voltam, a pannonos kártyámmal kapcsolatban meg több, mint 30 napja ülnek egy számlareklamációmon.
Egyszóval nekem teljesen bejött a Voda.

princessophia 2007.11.19. 14:27:24

Vodás vagyok már évek óta,eddig minden ment korrekten.Még a külföldi hívások számlázásával sem volt gond. Az viszont igaz, hogy mifelénk csak imitt-amott van térerő... Biztosan a hegyek miatt.Vagy nem tudom. A lényeg, hogy nekem még nem volt gondom velük.

Salgo2 2007.11.19. 14:38:07

"Ez itt Magyarisztán."

Disztingváljunk ,kérem, disztingváljunk.

Vagy Ti is így ügyintéztek??

Pontosabb lett volna azt írni, hogy

"Ez itt Vodaisztán",
vagy Pannonisztán,
vagy Téisztán."

Dr. Hümér 2007.11.19. 14:51:10

Salgo2!

Bocsánatot kérek! Nagyon megbántam felelőtlen kijelentésemet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.19. 14:57:12

hat ugy konnyu ha nincs terero
akkor mi gondod lenne
mondjuk itt is csak a verizon tuti, az mindenhol adja a tererot, vannak kisebbek, ott vannak kihagyasok
mondjuk itt a mobiltarifa es a rendszer rendkivulo egyszeruen es olvson mukodik
dehat nagy a piac
amugy azt nem ertem, ha mar EU akkor mia francert kerul tobbe egy parizs Bdepest mint egy cegled szolnok

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.11.19. 15:10:08

Én szinte a kezdetektől Vodás vagyok.. Előtte Pannon feltöltőkártyám volt, de barátnőt cseréltem s kellett a voda. Mivel 2-3 év után úgy gondoltam jobban járok egy előfizuval, hát lett, kauciót, előleget stb. nem kértek.

3 év előfizuság után mivel az udvarlási korszak elmúlt már kevesebbet hívom, haverokkal meg inkább a piálást preferálom, mint a telefonhívást így újra feltöltős lettem. Mert így úszom meg olcsóbban azért.

Attól eltekintve, hogy az ügyfélszolin Qrvasokat kell várni semmi bajom nincs velük. Ja, de: mikor már kivártam órákat, hogy lemondhassam a telómat, másnap hihetetlenül jó (tényleg jó) akcióval felhívtak. Erre mondom szegény operátornak: "tudom, hogy a sikeres előfizu rábeszélését kapod a pénzt, meg tényleg jó az ajánlott csomag, de semmi kedvem sincs még1szer ennyit sorban állni hetek/hónapok/évek múlva..."

Szegény szomorú volt... remélem este azért jót szexelt a párjával és utána vidámkodott egy kicsit.

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.11.19. 16:18:17

The AVE igazad van. Tranzakcio reversal :)
En mondjuk T-Mobilnal voltam es ott tobb gondom volt ezert Vodas lettem en is..

De SZVSZ ha 60 nap akkor ugyanugy kene pengetnie a Vodanak kamatot mint amikor az ugyfel nem fizet be penzt fizetesi hatarido szerint.

iguana 2007.11.19. 17:41:23

Tavaly nyáron en is ket uj elofizetest vettem + az egyikhez keszuleket is. Kislany szerint mindjart (negyed ora mulva) visszaszol a RENDSZER, hogy kell-e elore fizetnem sokat. Amikor megemlitettem, hogy kb. 6eve vagyok (rendes, jol tejelo)ugyfel, es ha ez nem eleg a RENDSZERNEK, akkor inkabb visszatancolok az uj ugylettol. Erdekes modon mar meg se kellett kerdezni a RENDSZERT, rogton hozta a kislany az uj szerzodeseket es a keszuleket. Kb. fel evvel kesobb a masik elofizeteshez is kivettem az akcios keszuleket. Azota mindenki boldog: en telefonalok, fizetek, a Voda szolgaltat es szamlaz.

Fucksee 2007.11.19. 18:25:49

30as Pannonos vagyok, vodafonetól jöttem, sztem maradok, mert a Pannon a legkissebb köcsög

Bogyoo 2007.11.19. 18:37:37

Én a pécsi főfő-vodánál kötöttem 2db előfizut, hogy a barátnőmmel tudjunk ingyen beszélni+ kinőttem a feltöltőkártyát. Szokásos sorbanállás, nagyon ellenszenves ügyintézőhöz kerülés. Eljutottunk a munkahelye c. kérdéshez, mondom nincs! Húú azt a csúnya, buta nézést nem felejtem el. (Ez a mitképzelsz te b***meg hogy telefont/előfizut akarsz venni!) Mondom főiskolás vagyok. Aláírtam pár papírt, erre benyögi hogy kaució, mondom fasza, erre elkezdi 80ezer is lehet, de jöjjek vissza fél óra mulva pontosan, kiderül... Ok. Fél óra ücsörgés, megyek vissza, bolt üres, megyek be: valaki benyögi, bocs zárunk... Mondom nem, nekem még megbeszélnivalóm van a csajszival. Kérdezem, na hogy áll a mi kis kauciónk, Ő: hát őőő, 18.000Ft, de már csak holnap tudjuk intézni... Fasza. Másnap bementem, vártam, vígan elkávézgatott a csaj, többször is unottan rámnézett de csak nem pörgött a sor. Na aztán beültem egy segítőkész szimpatikus ügyintézőhöz, 5 perc alatt megvolt minden papírom, fizetés, telefon.
Az már megint más kérdés hogy undorítóan van kivitelezve a számla, áttekinthetetlen, kedvezményeket tekintve... Hűség után továbbállok.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.11.19. 19:24:42

hát igen.. ősi román cég(ek a mobilszolgáltatók) :o)

előfizu+extra szolgáltatások (pl: net (3250), smscsomag(300), ingyenesbeszélgetés(600), etc)

na most későn adod fel a számlát és egyirányúsítanak. eddig OK! jogos... úgyhagytam vagy 2 hónapig, mert a franc nem mászik postára :)) jön a számla vastagon... felhívom őket, mondom kivagyok zárva a szolgáltatásból, így nekik csak a tarifacsomag havidíja jár (mivel bejövő van) de az extrák nem... nem akarták visszaszámlázni... mondom ám legyen... akkor majd a bíróságon találkozunk kamatokkal együtt.. nemérdekli őket... erre írtam tértis levelet... na ezt már komolyan vették! mivel azóta van vodám, hogy bejött az országba, így már elcsúsztam párszor... a vége az lett, hogy kb 7-80 rugót utaltak vissza a számlámra... vagyis nem utaltak, hanem jött három kb -25e körüli haviszámla, :)))

mostanisztori
múlthéten vettem egy telót.. felhívom őket, küldjék már el sms-ben az MMS/net beállításokat... nem találja a kislány és fogalma sincs... hazajövök keresem a voda oldalán, ott sincs... de volt egy leírás, hogy hova mit kell leírni, de az meg nem úgy van a telóban :o) zsír

ma megint felhívom a "csodát", hogy ha már nem megy, akkor ha bemegyek személyesen beállítják-e a telót? azt mondja az ember be, de azért tenne még ő is egyí próbát... hát rajta :)

szóval ezúton köszönöm Garamszegi(?) Roland-nak, hogy ő tudja használni a saját cége rendserét és pikk-pakk elküldte a beállításokat nekem és végtelenül segítőkész volt!

szóval még1x _köszönöm_ :integet:

Információs Gettó 2007.11.19. 21:27:29

Nekem a T-nél járt le a hűségem, 1430 felhív, érdeklődik, átkapcsolnak egy másik ügyintézőhöz, és 15 perc alatt megrendeltem az új telefont, két napra rá kihozta a DHL tök ingyen, egy métert sem mentem érte, azóta rendeltem az asszonynak egy előfizetést is, szintén telefonon, az is hazajött előleg nélkül. Azért a T-Mobile korrekt cég.

capor_ 2007.11.19. 22:00:50

Én négy év után váltottam vodáról pannonra, és nagyot csalódtam.. Egxébként előleget elvből nem fizetnék.

Sasha 2007.11.19. 23:14:32

addig nem lesz tmobilom amig azzal az idióta gorilla zenével reklámozzák magukat, hányok tőle, mindig elkapcsolom a tévét ha az a reklám jön, ezt már a szórólaposztogatójuknak is elregéltem, így nézett x_x , azonkívül a vodafone azért vezette be az előleges rendszert mert a cigányoknak szokásukká vált 70 forintos előfizetős telefonokat vásárolgatni, majd ukrajnában, romániában kisüttetve jó pénzért eladni, előfizetést természetesen senki nem fizetett, behajtani tőlük pénzt nem lehet, így a vodának ez a válasza rá... nem védeni akarom őket, de ez van a dolgok mögött

dr nmate 2007.11.20. 00:01:49

Nekem most jár le a hűségem, és ki akarok valami jó ajánlatot csikarni, mit tanácsoltok, extra tariff, nincs aszfbe. b kategoriába soroltak átlag 10 ezres számlákkal. mi kell még nekik? adjatok valami tanácsot...

GOD 2007.11.20. 07:15:27

Nekem yodafone-os előfizetésem van, amióta meguntam a kártyás szarakodást. Ingyen beszélek azon emberkék nagy részével, akiket sűrűn hívok. Előfizetésre eddíg a legnagyobb számla 38 000 volt, ebből a saját számlámon volt 108 óra pofázás. Soha nem volt velük bajom, bár néha felhívnak az akciós ajánlatukkal, amivel akciósan elküldöm őket a rákba.
A bánat tudja, h mióta van mobilom, de arra határozottan emléxem, h a westelnél még az ezredforduló előtt is 40-60k-s számláim voltak.
Amióta wizitelefonos vagyok, nincs semmilyen gondom, bár néha meglepődök, amikor olyan helyen beszélek, ahol a T + P nem műxik.
Nem kértek soha kauciót, nem várok az ügyfélszolgálaton, mer' az is kiemelt, és ősi román szokás szerint nem eszek késsel-villával baccpapucsos váci nagymellű nőket. Most akkor sikeres vagyok?

grafitmacska 2007.11.20. 09:52:27

Én is vodás vagyok, több, mint 2 éve előfizetéses. Voltam már Pannonos is, az sem volt különb. A Voda "szerelmünk hajnalán" csinált furcsa dolgokat. És elég mókás volt belőle kikeveredni, de sikerült. Kiszámláztak őrült összegeket aztán amikor vissza akartam kérni, mondták, hogy fizessem csak be nyugodtan, majd jóváírják. Az én pénzemet nem, azt szeretem, ha velem alszik, nem veletek....nagy nehezen visszaszereztem, de vért izzadtam vele. Persze, kötött a hűségszerződés...Az ügyfélszolgálatot szerintem már javították. Az elején - pont amikor ezta számlás ügyet intéztem- órákat kellett várni. Mostanában már nem veszélyes a dolog. de az a zene, az tényleg borzasztó.
De szerintem a többi sem különb. Hallottam már történeteket.

nonok 2007.11.20. 20:52:42

Két hete megírtam a Homárnak egy 3 éves rémregény vázlatát.Két db vodafone-os szerződésemről,amelynek bevezető eseménye egy tisztán bosszúból kikapcsolt telefonom esete volt,amikor 2 éve éppen Németországban jártam.(A bosszú oka volt,hogy köszönés nélkül merészeltem letenni a telefont, amikor kiderült,hogy teljesen fölösleges,zaklató hívásuk 6 perces roaming-díját is én fizetem.)
A végső esemény – az utolsó csepp,illetve hideg vizes vödör – egy itt leírt esethez hasonló ügy. Augusztus végén kipróbálásra elhoztam egy vodafone-os mobilnet modemet azzal, hogy 3 napon belül visszavihetem és a 20.000,- Ft kauciót is visszakapom. Visszavittem, mert a sebesség az ígértnek éppen a huszada, huszonötöde volt. A pénzt meg én sem kaptam vissza azóta sem, pedig már a 90. nap is elmúlt. Azóta persze mindkét előfizetéssel a T-Mobile-nél vagyok. Az itteni mobilnet meg tényleg ADSL sebességű és ezt állandóan, mindenhol – ahol használom – stabilan tartja. Igaz, hogy itt van adatforgalmi korlát, de legalább azt kapom, amit ígérnek.

Legfőképpen pedig nem az ellenségüknek tekintenek, mint a VodafoNE!

A Homárról pedig annyit, hogy történetem, amelynek megírására elég sok időt szántam, valamiért - e-mail ígéretük ellenére - nem jelent meg. Talán csak nem ugyanazon okból, amiért ez a fenti történet is csak 1 pontot, minimumot kapott a szerkesztőktől. Míg az olvasóktól meg a maximumot... Hát nem érdekes?

Sasha 2007.11.20. 21:21:11

nonok 2007.11.20. 20:52:42

ezekszerint fizetésképtelen a vodafone, nyújtsatok be inkasszót

viktor134 2007.11.21. 22:59:28

Szőke kapitány megmutatta:
DIKTAFONKILÖVŐ.

0 Ft percdíj. :)

Callisto 2007.11.22. 17:42:57

Kedveseim! El kellene olvasni az Általános Szerződési Feltételeket,és akkor nem kellene feleslegesen itt tépni a szátokat! Csak tudjátok ez a magyar mentalitás, semmit el nem olvas. Ha vesztek egy telefont, és nem megy valami, egyből az ügyfélszolgálatot hívjátok, ahelyett hogy elolvasnátok a tájékoztatóját.

nonok 2007.11.22. 22:19:21

Merugye Callisto az van az ÁSZF-ben, hogy:
föl kell hívni az én költségemre külföldön, hogy "szokatlanul magas" - egyébként szokásos - forgalmam miatt fizessek be 20 000Ft-ot 8 napon belül, majd ezt SMS-ben is megerősíteni? Majd MÁSNAP reggel kikapcsolni a vonalamat?! Fizetett fax-szolgáltatást hónapokig nem működtetni. Három éve jogos kikódolási eljárással agyon kell szekálni a „renitens” ügyfelet? 3 napon belül visszaadni ígért 20 000Ft kauciót 3 hónap múlva se kell visszaadni?!Az ügyféllel arrogáns, bunkó, kioktató, ellenségesen lerázó módon kell tárgyalni?! Ez mind benne van a Vodafone ÁSZF-ében? Úgy látszik, „tényleg nem” olvastam el figyelmesen...

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2007.12.04. 17:33:52

Egyszeru ez kerem.
Voda eloleget ker, a tobbi nem.
Voda "elbiraltat" a tobbi nem (fel ora? maikor en akartam ceges vodat venni meg ket-harom ora volt, zaras elott egy oraval, tehat masnap). Tobbinel nincs ilyen.
Voda akcios percdijat hirdet, az akcio vegen atvalt 2* olyan dragara. Aprobetuvel ott van.

Szoval nezzen magaba mindenki aki ezek ellenere Vodat vesz: az egy fasz. Vagy picsa. Ahogy erzi.

Nem tetszik a rendszer? Ne fogyaszd. Es ez barmire igaz. A fogyasztoi elegedetlenseg IGENIS mukodik.

Szerintem a Homarnak ideje lenne kiprobalni az olloit, meg tudja-e nyirbalni valamelyik (nem a szponzorai kozott levo)ceget, ha az inkorrekt. Pelda: OTP (200 millio buntetes ismetelt hazudozasert).

Legyen a valoban korrekt, fogyaszto erdekeit szem elott tarto cegek jutalma hogy odamegyunk. Es igy akar hazankban is lehet valaki sikeres.

Tibee33 2008.10.24. 08:41:00

Hello mindenkinek.Én asszonnyal együtt T-s vagyok 3 elöfizetés van 2 mobil plusz egy mobil net a mobil net müködik 7,6 kb/s kedvezménnyel 2600 ft/hó az elöfizetés sincs 6k-nál több jah és most 30 pénzért kaptam egy KU990-es telefont nem uj előfizuval hanem csak ugy készulékváltással nah most sikeres vagyok e???
Tibee
süti beállítások módosítása