Tékozló Homár

Gyerekek közt szedheti áldozatait a Kaiser's-ben vett kínai teakiöntő

2007.11.20. 13:19 | szily | 108 komment

Nem lesznek képek borzasztó sebekről, a sztori mégis tőrölmetszett horror. Tx azt mondja, kínai teakiöntőt vett a szupermarketben, aminek egész egyszerűen kiesett az üvegfeneke, miközben a barátnője abszolúte funkcionálisan tűzforró vizet szállított benne. Képzeljük el, ha legkisebb termetű ismerősünk tartózkodik a lány térde magasságában, aztán olvassuk el a rémisztő eset leírását és nézzük meg a második bizonyító felvételt hajtás után.

 

Szia Homár!

Eddig is tudtam, hogy kis sárga barátaink nem erőltetik ezt a minőség dolgot, de egy Kaiser's-ben vásárolt teakiöntő ezúttal komolyan elgondolkodtatott. Egy ilyen alkalmatosság ugyanis veszélyes üzem, 2 liter majdnem forrásban lévő víz komoly égési sérüléseket tud okozni. Szerencsére a kedvesem, akinek a kezében a kanna a csatolt képeken látható abszurd módon megadta magát, félre tudott ugrani a forró vízsugár elől, de ez kizárólag reflexek és szerencse kérdése. Nem is merek belegondolni, mi történik akkor, ha valakinek a lábánál játszik pl. a kisgyermeke, miközben teát tölt. És mindez azért, mert fél milliméterrel vékonyabb üveg cca. 20% költségmegtakarítást jelent.

Szóval legyetek résen: cipőből, táskából, pólóból oké a kínai, pészmékerből, autóból, teáskannából viszont inkább a japánt vegyétek... vagy az oroszt, abból biztos nem hiányzik az anyag :)

üdv.

tx

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kencefice 2007.11.20. 13:34:58

Egyre hülyébb témák vannak a blogban. Pár hónapja nagylelkesen lettem olvasója, de az utóbbi hetekben egyre érdektelenebb, unalmasabb lett a homár. Biztosan vannak a tarsolyban sokkal közérdekűbb és szórakoztatóbb témák, csak valszínű kiszűrik őket. Sajnálom.

BiG_ 2007.11.20. 13:35:52

A cigisdoboz forma telefon mellé itt a szétszedhető teafőző, az alja hamutálnak jó! :-)))

Üdv!

balibaa 2007.11.20. 13:43:54

nekem van egy ugyanilyneem, de nem jön le az alja :o(

nikii 2007.11.20. 13:46:28

kencefice!

Hogy ne legyen olyan unalmas a napod:
Egy hapsi eltervezi, hogy este jól berugik és elmegy nőzni. Másnap reggel már csak arra emlékszik, hogy elindult. Belenéz a tükörbe, és azt látja, hogy egy madzag lóg a fogai között. Erre megszólal:
-Istenem add, hogy egy teafilter legyen!
www.vicc.hu/index.php?tz=847,850+5

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.11.20. 13:49:08

ugyanilyenem votl kisebb méretben . Az első forróvíz után szétrepedt a hőtől. eheh Lehet h csak jegesteát érdemes benne tárolni, és abból se sokat:)

Dr Net Elek (törölt) 2007.11.20. 13:50:53

atpijkamo 2007.11.20. 13:46:28

Az is lehet, hogy pécsi bölcsészkarra tévedt az illetö...

lastman 2007.11.20. 14:00:32

Húsboltból húst,
cipőboltból cipőt,
teaföző kancsó boltból teafőző kancsót
kell venni.

Különben nem lehetsz sikeres ember...

szmájli 2007.11.20. 14:02:34

nekem is hasonló van otthon... :) Vagy lehet, hogy pont ilyen???

pleasantry 2007.11.20. 14:06:01

kis sarga barataink? :D:D:D

csakazértse 2007.11.20. 14:15:50

Jó az még. Adjál neki szigszalagot.(a szélesebb fajtából)
Amúgy ha szétesik, már nem érhet baj, mert tudod hogy ragasztva van. Ha veszel egy újat annak is leeshet a feneke.

Bettyno 2007.11.20. 14:17:09

Szerintem ez nem fotósop, hanem egy teakiöntő gyártásban jártas ál-panaszos összeesküvése és próbálkozása a kaiser teakiöntő beszállítója ellen, hogy ronccsa a jóhírnevéhez való jogát és megkárosítsa, most, hogy jön a teakiöntő szezon.
Szerintem.

moni77777 2007.11.20. 14:17:57

Namost ez nagyon szomorú meg minden, de (ha lehet) már alapból nem veszek semmit, ami kínai... Tudom, már manapság mindent kínában gyártanak, de van különbség a márkás cuccok kközött amit kint gyárttatnak (és szigorú minőségi ellenőrzésnek vetik alá) illetve az olcsó szar kínai között. Konyhai cuccokból csak WMF-t illetve edényekből Berndes-t használok. Le lehet sznobozni meg ehez hasonlók, de legalább biztonságban érzem magam... Ajánlom mindenkinek, hogy ne vegyen olcsó szart.

freaky (törölt) 2007.11.20. 14:18:18

cigi.blog.hu >> /dev/null &&

szmájli 2007.11.20. 14:21:43

moni77777 : jársz mostanában boltokba? ha jól megnézed, szinte minden kínai - még a nyugati márkás cuccokat is kínában gyártják... nagyon nehéz mást vásárolni manapság

moni77777 2007.11.20. 14:24:14

igen, leírtam, tudom. azt is leírtam, hogy igenis van különbség. Nem kopizom be mégegyszer, amit írtam. Tudom, hogy nehéz, de nyitott szemmel kell járni.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2007.11.20. 14:28:38

Te sem tanultad még meg, hogy teakiöntőt a Teakiöntő Szaküzletben kell vásárolni, nem pedig hypermarketben?!

Pioker.Ignac 2007.11.20. 14:39:27

A bonyhádi zománclábasnak soha nem esett le az alja, pedig anyám minden nap 2-3x főzőtt benne "teját" a bundáskenyérhez! Az ilyen szarokat meg a bolondok boltjában kell árulni, mert poénnak jó, ha számít rá az ember!:D

ALCU 2007.11.20. 14:47:04

moni77777, hogy lehetsz ekkora sznob???
WMF, Berndes hogy oda ne rohanjak...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2007.11.20. 15:04:09

WMF - megéri a Sparban.

Amúgy ilyenünk nekünk is van, de mi vagy 6 éve vettük és (még) nem esett szét. Mondjuk nem is használjuk... =) A múltkor szedtem elő, instant teát kevertem benne.

Durva. Nagyon.

nudlee 2007.11.20. 15:04:15

Aki a gyerek fölött önti a forró teát, az nem normális, egyezzünk meg ebben.
Ezernyi dolog előfordulhat, nem csak ez, és ha erre gondolnál is, kérdezz rá a reflexes és ügyes barinődnél, hogy is kell ezt ...

thcr 2007.11.20. 15:05:05

aki kínai terméket vásárol, az sikeres ember nem lehet. :)
de most komolyan, nemtom hogy ti mennyire szoktátok erőltetni a kínai ruházati cikkeket, de én abban sem bízom már régóta. anno kedvenc, olasznak álcázott kínai cipőmárkámról pl kiderült a repülőtéren, hogy formájának megtartása érdekében fém merevítést tettek bele (ééééérted bazmeg, egy cipő nem elég erős önmagában), arról persze nem is beszélve hogy a talpa néhány hónap használat után kettétört.. lehet számolgatni, hogy mi éri meg jobban, évente venni pl egy pár cipőt 10ezer forintért, vagy neadjisten 3 évente egyet 16ezerért..

nikii 2007.11.20. 15:08:38

Csak márkás cuccokat veszek. Mind a négy gyerekem nájki cipőben jár, az öregek rolexet kapnak karácsonyra, stb. Minderre persze nem elég két értelmiségi fizetés, meg a túlóra, meg a mellékes, így kölcsönből kell fedezni, amit persze csak a providentnél veszek fel. Az adódsságomból meg már autópályát lehet építeni Párizsig meg vissza.

Hülye aki azt hiszi, hogy a kínaiak nem tudnak használható cuccokat gyártani. Persze 200 Ft-ért nem kaphatsz használható teakiöntőt, de ha ésszel vásárolsz, ritkán ér csalódás. Akinek meg van felesleges pénze,az megveszi ugyanazt a kínait, világmárka cimkével.

Sajnos a magyar ipar ezt nagyon megszenvedi. A textilipar/ruhagyártás pl . nem tud versenyezni az éhbérért dogoztató kínai cégekkel. Itt az anyag kerül annyiba, amennyiért a kínai a kész ruhát adja.

getinaf 2007.11.20. 15:11:09

Kisagyszony-nak van nagyon mélyen igaza.Ez a teaköntő meg szar.Viszont olcsó.

Bit Rot 2007.11.20. 15:11:54

Nem értem mi a gond.

Ha alul jön ki a tea, az már nem is teakiöntő?

Hiszen pontosan ezt teszi: kiönti a teát!

thcr 2007.11.20. 15:22:20

"Aki a gyerek fölött önti a forró teát, az nem normális, egyezzünk meg ebben."

ahhoz nem kell önteni a teát, hogy a szar minőségű üveg szétrepedjen a forró víztől. egyébként meg gyereknek sem kell lenni ahhoz hogy a forrásközeli hőmérsékletű víz égési sérülést okozzon.

de persze ha a gyereknek nem lehet baja, csak nekem, akkor már nincs is semmi probléma, igaz?

go1 2007.11.20. 15:25:13

Vazat szabad venni az Ikeabol?
index.hu/gazdasag/magyar/ikea070201/

Elofordul ilyesmi mindenhol, legfeljebb jobb helyeken figyelmeztetnek es visszaveszik.

pefki 2007.11.20. 15:26:14

Jegyezzétek meg,hogy minden ami Kinai az szar!!!!

thcr 2007.11.20. 15:30:02

legyünk píszík. nem kell feltétlenül minden kínai terméknek szarnak lenni, csak én személy szerint még nem találkoztam egy darabbal sem ami jó lett volna. tegye fel a kezét aki igen :)

rákenrolldetektív 2007.11.20. 15:30:45

Ez a legújabb találmány. Beépített érzékelői érzékelik ha koszos, prosztószőnyeg folé emelik, automatikusan felforralja magát a másodperc törtrésze alatt, folttisztítót ad hozzá, majd az egészet a retkes szőnyegre "adagolja"...
A kanalat a szőnyegbe taposott fekete rágógumi felkaparása miatt vonzotta oda a konyhából...

Secnir 2007.11.20. 15:31:20

kisagyszony:
"Aki a gyerek fölött önti a forró teát, az nem normális, egyezzünk meg ebben."
egyezzünk meg abban, hogy egyes gyerekek 3 és 6 év között képesek ott teremni a teafőzö alatt mindenféle előzetes bejelentés nélkül. Nem tudom - van-e, volt-e, láttál-e nem kívánt törlendő - gyereket láttál-e mászkálni, miután elérték a törzsfejlődés azon fokát, hogy már tudnak járni?
Eszméletlen.
..bárhonnan bárhová gyakorlatilag pillanatok alatt..
felnézel, gyerek az asztal alatt hasal és játszik. felemeled az ágyat, hogy odébb rakd, de a büdö kölke már az ágy lába alatt van, és ott guggol, és nézi a porcicákat. az ágyat nem tudod visszatenni, lábbal nem éred el a gyereket, így csak üvöltesz, hogy az asszony vigye onnan.
szóval reális a teáskancsó alatt gyerek.

Tash 2007.11.20. 15:32:26

Nekem volt egy zseniális Nethaus márkájú teafőzőm, ami elég sokáig bírta, de egyszer csak mosogatás közben a kiöntője oldalából kitört egy 20 Ft-os nagyságú, szabályos, kerek üvegdarab. Hm. Gondoltam veszek új kiöntőt, Kátay, 2000 Ft. Kábé egy hét múlva pontosan a képen látható módon katapultált az alja...Azóta Philipsben főzök.

nudlee 2007.11.20. 15:35:38

Secnir, lelked rajta

nudlee 2007.11.20. 15:37:51

thcr 2007.11.20. 15:22:20

akarsz vitatkozni? te miről?

rákenrolldetektív 2007.11.20. 15:48:23

Ém unatkozom
Akarok vitatkozni...:D

Secnir 2007.11.20. 15:48:34

engem szoktak hívogatni hogy:
-jóestétkívánokbrsnymrsnya vagyok (név érthetetlen), xxx nyelviskola indít tanfolyamot az Ön falujában/városában. Érdekli-e egy teljeskörű angol/német tanfolyam vizsgával egybekötve? beszélhetek-e róla?
-kézcsókom, úgy gondolom nem érdekel, a feleségem itt tanít német/angol nyelven a gemnyázijumban. Meg úgy emléxem az önök nyelviskolájában is. Itthon meg engem. következő kérdés?
-ööö viszhallás
katt

a másik kedvencem:
-jóestét kívánok (mert ezek csak este tudnak hívni) korcsnyvarsny vagyok, beszélhetekearrólhogyittazönökfalujában höööööö (itt levegőt vesz) számítástechnikatanfolyamindulésszeretneerésztevennirajta...
Itt belefojtom a szót
-sajnálom, nagyon elfoglalt vagyok, nekem csak a szombat estém szabad.
-óperszeaznagyonjóakkoristartunk!
-rendben. Az óradíjam magánszemélyeknek 5000ft, nagycsoportos oktatás esetén húsz fő felett 1500ft/fő. természetesen ECDL vizsgára is készítek fel szükség szerint. Mi az ajánlata?
-ööö viszhallásra, elnézést.
katt

Secnir 2007.11.20. 15:49:54

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

NEM IDE AKARTAM ÍRNI!!!!!


BOCSÁNAT
mea culpa me maxima culpa!

másolhatom át a megfelelő helyre
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Dr Net Elek (törölt) 2007.11.20. 15:51:25

Nem a büvészboltban vetted azt a kiöntöt?

Dr Net Elek (törölt) 2007.11.20. 15:53:47

Secnir 2007.11.20. 15:49:54

:D

Nem baj, azé csak monnyad.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 16:00:14

nembaj sesecnir ertjuk itt is mi mindent olvasunk a hmarbol
nekunk asszem alumiumbol volt a teafozonk
igenis fel kell forralni a vizet, azutan tea, persze mar a nem lobogasban levo vizbe
na mondjuk en csak ice teat iszok meg sort
most ugysem hiszitek el de azt almodtam, hogy otthon vagyok es rumos kolat kertem egy kocsmaban
eletemben nem ittam ilyet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 16:02:00

ja bocs kisse dadogtam szoval secnir

rákenrolldetektív 2007.11.20. 16:03:14

Nem értem miért kell ezen felháborodni.
Ez Magyarország.
Ha nem tetszik elmehetünk, a Ferinek nem fogunk hiányozni, jól meglesz Ő a nyugdijasokkal, azok ugyis igénytelene zöld akciós tescós banánt/paradicsomot akarnak...
Méghogy működjenek a dolgok, amikért fizetünk, te mit képzelsz magadró' ?

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2007.11.20. 16:06:00

Anno, amikor még én is odavoltam az üvegárukért (ma is, kivéve a teáskancsókat :) ) 4 db teáskannát "használtam" el röpke fél év alatt, azok nem kínaik voltak, Arcopal-tól kezdve bármelyik, mind jó áros, és egyik sem bírta a meleg vizet! Azóta maradok a fémtartalmú kancsóknál, azok bírják, bár kevésbé tetszetősek... Nagyon veszélyes, sajnos, tapasztaltam egy egész fazéknyi forró vizet a combomon, amikor ráöntöttem, csak 2 hónapig nem tudtam járni. Részemről mindenkit eltanácsolnék a dologtól, főképp a kisgyerekes családokat.

Secnir 2007.11.20. 16:12:51

az a baj, hogy kb 40 ablak van nyitva, az egyiket olvasom, a másikba írom. most bezártam pár ablakot, remélem jó helyre írom.

tehát:
van nekünk egy üvegkancsónk. vettük ósanban. módszer: megfogtam 1 azaz egy darab aluminyium klopfolót. odamentem az üvegkancsókhoz, felakasztottam őket a fülüknél fogva, és elkezdtem óvatosan megkocogtatni a klopfolóval. amelyiknek vékony, gyönge anyagból volt, az magas hangon csengett. amelyikből nem sajnálták, az szép mély hangon. na azt vettem meg.
aztán szépen visszapakoltam őket a polcra, azt a kettőt is, ami elrepedt.
meg a klopfolót is visszavittem a helyére.

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2007.11.20. 16:23:09

Secnir, ez működik kalapáccsal, esetleg ütvefúróval is?

rákenrolldetektív 2007.11.20. 16:27:52

De ha mégis szar volt és összetört, akkor a vevőszolgálatos úrfi homlokának klopfolóval való megkocogtatása is eredményes lehet.

Tpancs 2007.11.20. 16:30:29

hánemtooom... én nem szoktam tűzforró dolgokkal közlekedni a lakásban. max amikor a kész forró levest odaviszem az asztalhoz (három lépés), de akkor úgy intézem, hogy ne legyen útban senki. a forró teavízzel elindulni a lakásban - szerintem - esélyt ad a sikertelenségnek. ehhhh. és még jó, hogy a nagyi ezer éves szőnyegére ömlött a víz...

Hét holló · http://localhero.blog.hu/ 2007.11.20. 16:36:04

Secnir, Te vagy a legprincebb srác az egész halpiacon! Esküszöm azt hittem, hogy a klopfolót vetted meg végül. Az legalább dural, nem törik...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 16:36:55

najo azert ne jussunk mar el oda, hogyha egy hoallo uvegedenynek leesik az ala, akkor a murvaeltbe, minek gyalogol vele, meg ne is tegyen bele csak 70 fokos vizt
hehe

Otiska 2007.11.20. 16:37:53

Nagyiéknak van egy háború előtti kerámia teáskancsójuk. Mivel már csúnyácska szegény, az volt a kívánságuk, hogy vegyünk egy szebbet/újabbat. A család pár éve már próbálkozik olyat venni, ami legalább egy hónapot kibír, de szegény pára minden újabb próbálkozás után csak visszavándorol a konyhába a helyére. Merthát ezek a szebbek/újabbak/jobbak nem bírják egy hónapnál tovább. A csúnyábbik régi meg már több mint fél évszázados :D.

DorKo · http://felsulooktatas.blog.hu/ 2007.11.20. 16:41:49

No, azért nem minden szar, ami a kínaiaktól jött: ők találták fel a nyomtatást, a szemüveget, a puskaport, a spagettit, és még sorolhatnám.
Manapság azért kerül oda a világ termelése, mert olcsó - minőséget meg nem nézik, hiszen van másik! :)

gyorsi 2007.11.20. 16:51:13

Én a német barna főző kiöntőjét alapból lecseréltem egy műanyagkancsóra,amit direkte úgy választottam,hogy aláférjen a kifolyócsőnek.Kb. 2,5 éve úgy működik.Az eredeti pedig a dobozban fent lakik a padláson.Egyébiránt egy 1,5-6 év közötti gyerek sebessége az fénysebességx2.De csakis akkor,ha éppen lásb alá kell kerülni.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 16:59:57

DorKo
nem mondod, hogy a spagetti osi kinai etel?
amugy meg vacon meg a szep noi kebleket meg a dunakanyart talaltak fel
lattal te mar nagymellu kinait?
naugye
a kajaukat szeretem az igaz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 17:01:28

Vician csak szusit evett, de a kinaiak csak rohognek a japanokon, hogy mast sem tudnak enni csak szusit, igy valoszinuleg Viciant is kirohognek ha ismernek

Nicki 2007.11.20. 17:03:16

Te Gyorsi! Amaz mire, kire vár a padláson?

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2007.11.20. 17:04:19

én ettem japán csipszet moszatos ízesítéssel, meg japán édességet is lisztes ízesítéssel szürke színben - emlékezetes volt :) Szusit bezzeg még nem ettem... :(

Law enforcer 2007.11.20. 17:09:59

a hamis JÉNAi tipikus esete. elcserélném törött kínai hűtőmágnesre.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 17:13:43

amugy jo a szusi
de tenyleg, mikor mult heten voltam kinaiban kajalni, akkor a kissrac fel orat rohogott, hogy a hulye japanok csak szusit tudnak csinalni
mert valahogy szoba jottek
viszont a teafozojuk erosebb lehet a kinainal

haborushos 2007.11.20. 17:43:26

Kínai cuccokról:

van Kínában gyártott Levis hátizsákom, Levis sapkám, egyszerűen elnyűhetetlenek, pedig naponta azzal járok dolgozni, bevásárolni, telepakolom kólával ilyesmivel, semmi baja, se zipzárnak se semminek már két éves.

Secnir 2007.11.20. 18:29:37

xilofon:
a klopfoló nem kellett, mert van otthon még dédi mamától örökölt fa. működik ahogy kell, nem lehet elrontani :)

tarika:
nem tudom, ütvefúrót nem próbáltam még ütögetni klopfolóval. habár ami késik nem múlik.

más:
a szekusok nagyon figyeltek, hogy mit csinálok, de amikor látták, hogy a maradékot elpakolom, nem szóltak. nem vették észre a két repedtet.
más2:
ütvefúrót nem, de fúrószárat érdemes kalapáccsal megkocogtatni. nekem volt olyan több márkájú (kínai, lengyel és osztrák) ami gyakorlatilag bármin képes volt elkoptatni a "vídia" részt pillanatok alatt. volt olyan kínai gyurmafúrom, amivel megpróbáltam fenyőléceket átfúrni, és az ötödik-hatodik után olyan szinten bemelegedett, hogy - mint a gyurmarúd - elhajolt. marha boldog voltam.
Kb egy éve megtaláltam egy dobozban a békebeli orosz fúrószárkészletemet, 2-tól 13-ig, na azok bírják. néha megköszörülöm, oszt annyi.

Dr. Hümér 2007.11.20. 19:15:41

Secnir:

Mennyi időbe telt, mire kitapasztaltad, hogy mekkora erővel kell lesújtani a klopfolóval a teáskannára?
Hol kell ütögetni? Az oldalán, vagy az alján?
Ez tuti módszer?
(ki szeretném próbálni, de nem lenne jó, ha a biztonsági ork az üvegcsörömpölésre odatódulna)

Más:
A kávéfőzőnk alatt is hasonló anyagból készült kiöntő van. Egy csúnya hétfő reggel szerettem volna kávét önteni a poharamba. Ahogy megemeltem, az alja lent maradt, a kávé kifolyt. Szar napom volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 19:38:41

haborushos
akkor meg egyszer es tenyleg utoljara, mert nem vagyok en misszionarius
van made in china es made i n china
van hogy az amerikai kiviszi a technologiat a gepparkot az alapanyagot es aztan kis kinaiak megcsinaljak a levist, meg a niket
mert olcson dolgoznak
es arra ra kell irni made in china mert ott csinaltak
aztan vannak mas kis kinaiak, akik ugy gondoljak vazze, ez a hulye amerikai lenyulja a zset ezert csinalnak maguknak uzemet, mas technoligiaval, mas alapanyagbol es rairjak hogy levis meg nike es azt kuldik szanaszet a vilagban ahova beengedik
amugy elhiszem, hogy kinai anyagbol is tudnak olyan hatizsakot kesziteni ami megel 2 evet

Secnir 2007.11.20. 19:41:12

Troppauer légiós:

csak annyira kell odaverni, mint egy arab kocsmárosnak a sivatagi csehóban :)
viccen kívül: egy egészen picit, pont az alja és az oldafala hajlatánál, mert ott a legvékonyabb. Az sem rossz, ha leemeled a polcról, körbenézel, és ha senki sem lát, picit odakocogtatod az állványhoz.
Tuti módszer, üvegpoharakhoz is szoktam használni. Meg "teszkós kóre" edényekhez. volt olyan, aminek az üvegtetejét megkocogtattam, és beletört a core edénybe. Örültem, hogy nem a levesbe esett bele...

Secnir 2007.11.20. 19:56:45

amúgy a best of módszer: kipróbálni a boltban.
-Brico: kerti kesztyű. felvettem azt, ami a méretem volt. rászorult a kezemre. nem tudtam lehúzni, csak az asszon hathatós segítségével.
+-Brico: halogén izzó. mielőtt kosár, előtte kontrollfoglalatba bedug. nem ég. 2. sem. harmadik igen. na azt megvesz.
+Diego: akciós parketta, 8mm-es, csikkálló, karcálló stb. önygyújtóval tetejét megmelegítettem titokban. valóban nem égett meg. megvettem.
-Lengyel piac vidéken: cigányember árulta a bőrkabátot. öngyújtó elő, megmelegíteném a sarkát. ha bőr semmi baja, ha műbőr elolvad. "jájháttűnkrénetégyemá'. ok, viszlát.
-Autópiac: öreg volvo: beindította, megmutatta, kívül-belül jó állapot, ezer érdeklődő, de csak magának, csak itt... ...jó, mennék vele egy kört. hát de csak óvatosan, mert a kuplng neház. meg lefulladt. persze, mert hideg a motor és még nincs jó alapjárat (nyáron 40 fokban). és most hallgassam meg a CD-s rádiót (amikor tekerem a kormányt). de nem hallgatom, kikapcsolom. na meghallottam a kormányművet. köszi ennyi volt.
+-ósan: üvegkancsó az asszonynak: fent elemezve

és sorolhatnám. gyakorlat teszi a mestert. a gyakorlatlan meg naiv. az is, aki látatlanban vesz bármit pl. teleshopból, újságból stb.

Jogging 2007.11.20. 20:54:23

"kínai teakiöntő" ? :

Világos, hogy így kifér rajta egy kicsi kínai.

szempilla 2007.11.20. 21:53:22

thcr:

én felteszem. van jó kínai dolog, de az is rohadt drága :))) akad ott is minőség... de meg is fizettetik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.20. 22:11:55

Scnir
en kocsin kivul indent intereneten rendelek
de lehet legkozelebb kocsit is
amugy te nem voltal minoseg ellenor a kivalo aruk forumanal?

QCa 2007.11.20. 22:46:56

Itt kortyolgatom a teám este. Kicsit fáj a torkom, ezért forró teát iszom. Olvasom a cikket: mondom hm.
Előtte átfutottam a fotókon, megnézem őket: mondom hmm.
Picit oldalra fordítom a fejem, és megnézem azt a teáskancsót, ami itt figyel az asztalomon. Erre csak azt mondom (kicsit fennakadt szemmel), hogy hmmmmm :)

Gondolom kitaláljátok. Csak piros színű a fogókája :)

MOKShee 2007.11.20. 22:59:22

Én is azt tudom tanácsolni, amit már páran írtak előttem:
használjatok fém kancsót a forró víznek!
Mi is nagy teásak vagyunk, reggel fejenként megiszunk 1 literrel, kancsóba forró víz, bele a filter, hideg vízbe mártani, hogy gyorsabban hűljön, pohárba vele, és jöhet is a következő adag :D..eddig még nem sikerült megrepeszteni a hihetetlen hőmérésékletkülönbség ellenére se, de ha majd sikerül, szólok.

galicius 2007.11.20. 22:59:36

Vazze!Vegyél alaminium kannát,vas füllel.Azt meg fogd meg egy ronggyal.Ugyan nem olyan romantikus,delegalább egyben marad.Alaminiumból meg jó a kínai is.Azt még az orrodat is tisztíccsa.

soiree 2007.11.21. 00:08:29

Én a fizikához nagyon hülye vagyok, ezért mindent elhiszek. Nekem az apukám mondta kiskoromban, hogyha forrót öntök üvegedénybe, az el fog pattanni, hacsak nem teszek előtte az edénybe egy hosszú kiálló fémtárgyat, pl. egy kanalat. Az ugyanis vezetni hivatott a hőt. Nem állítom, hogy értem teljesen, hogy miért nem tört még el soha semmilyen üvegedényem, de a kanalas cucc eddig bevált. Ja, és lassan kell önteni, nem zuttyantva. De majd valaki mindjárt jól elmondja, hogy ez egy hülyeség, nekem meg mákom volt eddig ;) Nézem amúgy a fotón a kanalat a földön, az benne volt a kancsóban? Akkor talán az a baj, hogy nem full fém.

jesszumpepi (törölt) 2007.11.21. 03:15:24

Az olasz tészta eredetére két magyarázat van:
1.A Szicíliát átmenetileg birtokló
arabok terjesztették el.
2.Marco Polo hozta be Kínából.

Ha megnézed az olasz,arab,kínai tésztaételeket meglepő hasonlóságokat,és persze helyi sajátosságokat is tapasztalsz.

Gasztronómia forever!

nyunyisrac 2007.11.21. 06:26:59

Én vagyok kínai munkáserő, én csináltam ominozus teaköcsögöt!

A tea mi kínaban hidgen isszuk te lenni hülye magyar. a meleg tea a horoszkóp szerint halál fog lenni, és ez be is bizonyosodott, mert üveg kiesik.
mért kell járatni fel le a kínai árukat?
mi neked csináljuk szivvel lélekkel

Starlark 2007.11.21. 07:54:32

Hőállóüveg kancsóba nem kell fémkanál... A jénaiba se teszel kiskanalat gondolom. Elméletileg a teás kancsónak hőálló üveből kéne lennie. A mienkét üvegáru boltban vettük, eladó megkérdez melyik az amelyi hőálló és a filter leforrázható benne. Megmutatta.
Van olyan kancsó ami nem erre való...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.11.21. 08:32:57

Én szeretem a kínai cuccokat, igazából tanulhatnánk is tőlük valamicskét, elég ha megnézzük, hogy készülnek az olimpiára. A kínai kaja is jó, bár túl sok köze az igazihoz nincs. És rengeteg olyan cucc van, amit egyre jobban csinálnak meg. Ez az eset sajnálatos és vissza kell vinni, jól megmondva a magadét. U.i.: remélem ezt valahogy el fogják tudni olvasni a kínaiak, miután meghódították Magyarországot is. :D

Secnir 2007.11.21. 09:12:20

EnZsolt:
azért várjunk még azzal az olimpiával, még nem fejeződött be. Nem csodálkoznék, ha a székek elhajolnának a nézők alatt, vagy a 100 gát esetén a gátak olyanok volnának mint a papír és simán át lehet futni rajtuk.
Nem mellesleg arra is kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az újságírói tájékoztatás az olimpiáról, interneten biztos nem fognak tudósítani, mivel a kínai kormány a www.china.com kivételével gyakorlatilag mident szűr :)

Deuce Bigalow 2007.11.21. 09:17:39

velem ugyanez történt, csak még szerencsére a pulton volt a kiöntő a gyerek meg pont mögöttem, így csak az én combomra folyt a friss tea.
a dúrva, hogy az ráadásul luminar, vagy mi a tököm volt...
azóta mindig beleteszek egy hosszú kanalat, hogy levezesse a hőt

fedaykin 2007.11.21. 09:35:26

Akinek kicsi gyereke van, az tudja, hogy forró vizet nem öntünk, nem szállítunk a gyerek feje fölött. Sőt, már olyat sem, ami nekünk forró, de még nem éget, mert a kisgyereknek már az is másodfokú égési sérülést okoz.


Ha nem tudja, gáz, de akkor már nem a kivehető aljú (ez tetszik) kínai teáskanna a legnagyobb veszélyforrás.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2007.11.21. 10:04:37

hagyma:

Ki mondta, hogy hőálló?
Teáskanna alakú kínai edény.

Oszt jóvan.

:)

Secnir 2007.11.21. 10:42:38

tuperware edényünk is van. az műjanyag és nem esik ki az alja. abban melegítjük a vizet mikróban...


...még mielőtt valaki megkérdezi: igen, fürödni is.

papugaja 2007.11.21. 10:43:26

A tea készítéshez bizony forró víz kell. A 70 C° lófütty. Az a gyógyteákhoz felel meg maximum.

Az edény minőségétől függetlenül a gyereket mindig odébb kell rugdosni, ha forró cuccal ügyködünk, legyen az akár teavíz, kacsaforrázóvíz, tepsi, vasaló, harangöntő bronz.

A ma kapható kannák többsége félelmetesen vékony falúnak tűnik számomra, ráadásul már bőven másfél literesek is vannak, hatalmas széles fenékkel. Egy kis kocc...

Mária 2007.11.21. 11:20:52

Aki elhiszi, hogy egy ilyen harmatvékony falú üvegedénybe bele lehet zúdítani két liter tűzforró folyadékot, az magára vessen...

MosoMasa 2007.11.21. 11:24:31

Hát ez pedig rendben van így! Hogyan tudnád kivenni belőle a jó erős kínai kávét?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.21. 12:16:43

EnZsolt
en nem szeretem a kinai cuccokat annyira de a kajajukat igen
azt nem ertem miert nincs koze az igazihoz
itt a Brodway es a 3-ik sarkan igazi kinaiak csinalnak igazi kinai kajat
ez olyan mintha holnap nyitnek egy magyar ettermet es a legendas orsosyokanyom, vagy a Vician korompoekolrje nem szamitana magyarnak
nahat
Commandante:
ja
Maria:
nem fogod elhinni leteznek mar a XXI. szazadban uvegek amik birjak a hot
sorry

grafitmacska 2007.11.21. 15:10:04

Nekem török teáskancsóm van. Semmi baja már vagy 3 éve. De üresen is olyan nehéz, mint a kő.Teafőzés pedig kizárólag hideg vízből, fém teáskannában. Pici forralás után üvegkancsóba zúdit, filter belelógat.Nem tárol fém teáskannában!!!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.11.21. 15:50:29

Hagyma:

Itt is igazi kínaiak csinálják, csak néha az alapanyag beszerzés nehéz :) meg a fűszerek.Külön öröm lenne, ha nyitnál magyar éttermet, már csak ezért is kimennék :D

Secnir:

Nem tudom, voltak kinn ismerősök, láttam képeket, olvastam intézkedéseket, szerintem nem lesznek nagy problémék, már az is bizakodásra ad okot, hogy elrendelték a háztetőkön lévő kertekben ültessenek még több virágot, hogy a légi felvételekről szebben nézzen ki a környezet.

Lxxxx 2007.11.21. 16:39:19

Nos a kollegáim túlnyomórészt kínaiak. Langyos vízből csinálják az ilyen-olyan teáikat. Naponta 20*látom minimum. Van egy vízforraló is a konyhában, azt leginkább a magyar és egyéb nációk használják tealöttyök készítésére. (Persze ez igaziból nem magyarázat a felvetett problémára, de...) :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.21. 17:31:54

mwg mwggondolom EnZsolt
de va itt magyar is igy is, hogy nem az enyem eleg sok
ugy latszik ide eltudjak a kinaiak az alapanyagot kuldeni
hat a tea meg ugye nepe valogatja
itt usaban sima forro viz, filter, de mondjuk ice teat sokkal tobbet isznak ontik a teara
az oroszok cseszaljbol isszak miutan kijot a szamovarbol
nekunk otthon fem kannank volt es ilyen tolyas amibe ment a teja
felforralas, ontesa bogrebe, citrom, cukor
a Vicianeke futyult is
ma' a teafozo
angliaban eskusznek ra, hogy a,mejdnem forrasban levo vizet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.21. 17:34:06

ott egy sor elcsuszott
szoval az ontik a tejara/tudom, hogy tea/
szoval az anol reszhez tartozik, ami megmagyarazhatatlan okokbol lecsuszott utolso sornak

nikii 2007.11.21. 18:30:46

Itt Dubai-ban, a Burj Al Arab hotelben a kínai inas forró vízből főzi a teát. De ahogy átviszi a királyi lakosztályon, mindig kihűl, mire ideér.

nudlee 2007.11.21. 20:04:49

Nekem a macskámat Szusinak hívják :D
hagyma és mindenki :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.21. 21:20:07

atpijkamo
lodd le. hasznaljon stornoszt
kisagyszony
thx bar ma sokkal inkabb vagyok masnapos mint szellemes
de holnap mar melozok,
thaksgiving
, lesz nagy buli:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.21. 21:22:30

ja, a mi macskankat Mikonak hivja a gazdaja, de nekem ez nem tetszik/fiam baratnoje, nem a macska hanem aki igy hivja/ szoval keresem meg a normalis nevet
ez a szusi elgondolkodtatott
eddig a bela, vagy a sanyi jutott eszembe
mondjuk lehetne vician de az tul hosszu

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2007.11.22. 03:04:43

En mar talalkoztam kituno kinai gyartmannyal. A nevere mar konkretan nem emlekszem, de lany volt es igen kedves. :) De mivel nem "ugy" volt kedves, es biztosan nem volt akkora melle mint amelyek Vacott teremnek, igy a neve mar kiesett.
macskanak pedig a Sicc nev a legjobb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.22. 04:40:05

najovan
az ugy nem er hogyvalaki maga a Mao elvters
es ha kinaban is elt az elso ejszaka joga
akkor cici ide vagy oda
sicc azert nem jo mert arra elmegy enmeg haszolok hozza azt akarom jojjon ide

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.22. 05:01:56

a csajaimat se ugy hivtam Vacon, hogy takarodj haza anyadhoz
mer a sicc az kb ez
bar magat a Sicc meset azt magyon szerettem
süti beállítások módosítása