Tékozló Homár

Ez volt Bécsben a hétvégén 1.

2007.12.10. 00:06 | szily | komment

Aki karácsonyig valamelyik adventi hétvégén ki akar menni vásárolni, előbb nézze meg ezt az utcaképet, a beküldő HappyLife utoljára a Times Square-t látta ilyennek New York Cityben. Cserébe náluk nem három évvel ezelőtti sportcipőmodelleket árulnak a boltok, hogy szakadna rá az ég minden magyar cipőárusra.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xi00 2007.12.10. 00:15:16

fuck, pedig akartam vóna menni 22-én, de így inkább feldugok magamnak egy batz papucsot

amúgy első?

ant 2007.12.10. 00:20:00

Masodik, masodszor!

Na jo, leleptem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.10. 00:23:19

ezek most tuntetnek vagy mi van?
vasarolnak?
vagy akarnak?

alicecsodaorszagban 2007.12.10. 00:48:29

nem is olyan szép hely ez a Bécs

LiBerti 2007.12.10. 01:01:27

Huhh, első ránézésre azt hittem, hogy ez a Mariahilfer Strasse (ott az ilyen tömeg többé-kevésbé normális), de aztán láttam, hogy ez a Stephansplatz... Durva.

LiBerti 2007.12.10. 01:39:19

Huhh, első ránézésre azt hittem, hogy ez a Mariahilfer Strasse (ott az ilyen tömeg többé-kevésbé normális), de aztán láttam, hogy ez a Stephansplatz... Durva.

facsipesz 2007.12.10. 02:13:03

Na ez a karácsonyi konzumidiotizmus kiborító. A szeretet ünnepe. Az. Birkák. Baj van velünk (emberekkel)...

prezzey · http://www.prezzey.net 2007.12.10. 02:24:29

Hú, pedig nekem még lesz egy köröm az ünnepek előtt a Bécsi Egyetem tanulmányi osztályán (lehet, hogy kettő is :| ), és úgy gondoltam, hogy ha már ott vagyok, akkor vásárolok is... erről ennyit? :[

Arra már ma délután rájöttem, hogy Super Mario Galaxyt venni esélytelen, a geizhals.at-n végignéztem a találatokat (ez egy ilyen árösszehasonlító) és gyak. sehol se volt raktáron. A Libro szerint nekik van, de hogy melyik boltjukban, az rejtély (a Westbahnhofon lévőben biztos nincs, ezt látatlanban megmondom :[ ), meg hát ők messze nem a legolcsóbbak.

Én leginkább könyvet, képregényt és játékprogramot szoktam vásárolni Ausztriában... de évközben, amikor nincs ekkora tömeg (csak a tanulmányi osztályon :D ). Ott is vannak jó helyek, meg Bp-n is, csak pl. Bp-n nincs olcsó német mangára szakosodott antikvárium ;] De Bécsben úgy általában véve jobb vásárolni, kevésbé koszos a város, jó a tömegközlekedés és kedvesebbek az eladók (még velem mint borzalmas németséggel beszélő külföldivel is).

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.10. 03:18:01

A kép láttán most biztosan elnéptelenedik a 4-6 villamos zsebes szekciója és kitanyáznak csencsenni a Stefire Bécsbe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.10. 03:29:52

hello alice
hat nekem europaban Praga a kedvencem a nagy varosok kozul
persze a kicsik kozul Vac es Eger
mondjuk Becs se rossz, de ilyen tomeget
itt is van mar , aroson kivul a Mallokban

Dr.Abál 2007.12.10. 04:33:06

Úgy látom az Ősi románok törtek rájok.Bécsbe újév reggel hatra érdemes menni..talán.

Freddye Jenkins 2007.12.10. 06:44:25

A fiatal gyerek alanyul a sarga kesztyus holgynek,az meg megugrik cimu kepunket lattak :P

Law enforcer 2007.12.10. 07:18:43

ez lehetne bármelyik szuper-hipermarket is. a háttértől eltekintve persze.

DorKo · http://felsulooktatas.blog.hu/ 2007.12.10. 07:25:01

Sportcipőt venni??? Magadnak??
vagy a gyereknek?
mert ebbe a tömegbe acélbetétes bakancs célszerű
és amúgy is tél van!

a kertész tömlővel 2007.12.10. 07:56:35

lehet tul occso az euro árfolyam
de a plazma tv-t hogy akarják megvenni egy téren?

PumaElBusta · http://pumaelbusta.fpn.hu 2007.12.10. 08:09:28

"Cserébe náluk nem három évvel ezelőtti sportcipőmodelleket árulnak a boltok, hogy szakadna rá az ég minden magyar cipőárusra."
Ejj akkor oda se megyek, nekem egy regi, 2005 elotti converse ev pro II-re faj a fogam, nem az elcsepelt feher/kek/fekete szinekben, es nem hasitott borbol vagy miaz. mar csak a 2005-os modellt lehet kapni egy ideje...

Nyerj! - Egészséget (törölt) · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.12.10. 08:22:26

Biztos ott volt egy kivetítő amin éppen a Homár oldalát mutogatták, azért a tömeg

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.10. 08:35:02

Úgy látszik, már nem csak a giccses dalok és a bugyuta tv-műsor lesz a sláger karácsonykor. Irány a Mariahilferstrasse! Valamit mindig felkapnak az emberek. (Karácsonyról szólva: az eleven fenyőfa állítására szavazok).

aranyhaj.blogspot.com

J. McClane 2007.12.10. 08:52:11

Egyébbként nagyon jó hely. És tényleg van kivetítő, amikkel házak falára vetítenek frankó dolgokat. A tömeg az azonban tényleg van, de este marha jó, és megéri, mert élmény.

Én most voltam hétvégén

Jegkoko 2007.12.10. 08:56:48

Szombaton voltam és csak két helyen volt baromi nagy tömeg a dómnál és a karácsonyi vásárnál, minden máshol teljesen jól eloszlott. Amugy meg nagyon szép volt az egész város, főleg este.

punpa 2007.12.10. 09:07:54

Bécs a legf@szább karácsony előtt a vásárral és persze jópár csésze glühwein-nal.

Csak sajnos ezt egyre többen ismerik fel...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2007.12.10. 09:26:52

Punsch, komám, punsch, nem Glühwein.

pizsama 2007.12.10. 09:28:45

Aki esetleg mégis kimenne oda, az nézzen már körül, hátha talál egy lefagyott lábujjat, amit két éve hagytam el ott. Soha többet nem megyek Bécsbe adventkor, soha!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2007.12.10. 09:33:41

A lefagyott lábujjat eladtuk sültkrumplival magyar turistáknak, akik elfáradtak a Rexona és a C64 cipelésében. Liebe Grüße, Punschstand Nr. 4

Szil-Ka 2007.12.10. 09:35:07

Ki érdekelnek az idei sportcipőmodellek? Nem az a lényeg, hogy tetsszen és kényelmes legyen? Nem mindegy, hogy 2005-ös, 2006-os vagy 2007-es modell?
Különbenis, én azért vagyok mérges, mert már nem lehet kapni sehol nike cortezt...

punpa 2007.12.10. 09:36:03

Aki mindenesetre mostanság megy ki, vigyen magával egy ilyen táblát és tegye ki a stefánplaccra.

homar.blog.hu/media/image/200712/gyalogosterror2.jpg

petrzsalka 2007.12.10. 09:43:33

ez tenyleg tragikus volt. en is ott voltam a hetvegen, es mindenhol magyarok es szlovakok nyüzsögtek. a puncsospultnäl az adventi väsäron magyarul beszelt a pultoscsaj es mindenki tömte magäba az iztelen, original ungarische Langoscht... hat miert megy ki az ember becsbe, ha nem längost zabälni. egy kiscsaj meglökött a nagy nyomuläsban, kiömlött a fel puncsom es csak annyit tudott kinyögni: hu bazze. a metroban is csak eltevedt magyarokat lehetett talälni, es ezert mär messziröl lehetett hallani a käromkodäsaikat.. asszem most egy darabig elment a kedvem a kaiserstadtol.

facon 2007.12.10. 10:17:28

Szombaton voltunk, szerintem jó volt, csak a belváros centruma volt szar. Visszafele 1 (és nem több) órás bevásárlás az SCS-ben, ott is volt tömeg, de asszonykámnak is tudtam 42-es méretű, normálisan kinéző cipőt venni jó áron. (Ja, nagy lábon él a drága :-))
Ja, igen szerintem a schönbrunni puncs volt a legjobb...

Dervenkál Egon 2007.12.10. 10:40:33

Nem tudom feltűnt-e valakinek, hogy ez nem pláza, nem a SCS, hanem a belváros. A hétvégén, és már csütörtökön is, a Budaörsi autópályaszakasz azért akadozott, mert a sok magyar nincstelen, a farízeus kormány által megsarcolt kiskeresetű honfiak mind be akartak jutni az aranyháromszögbe. Én meg nem tudtam tőlük autózni. Csak vigyázni a lapostévékkel!!!! Az APEH rákérdezhet ám, hogy honnan van...

Law enforcer 2007.12.10. 10:42:28

Állítólag olcsó a gorenje meg a mikrowelle. aki magyar velem tart!

facon 2007.12.10. 11:03:03

Ősi magyar szokás szerint a családok karácsonyra időzítik a hasznos-kell dolgok bevásárlását. (kellemeset a hasznossal... biztos ti is kaptatok már zoknit + alsógatyát ajándékba...) Ezeken kívül még megnézik a tőlünk szerencsésebben alakult sorsú labancország fővárosát is. (Én laktam Bécsben, és imádom a hangulatát, főleg karácsony előtt - Bp. akármennyire is hasonló mégsen ua. (pestet kifejezetten útálom- ott is laktam...) Pl. ott a kereskedő nem feltétlenül átvágni akar, hanem eladni- meccsoda különbség.
Tehát:miért baj ez a népvándorlás ilyenkor? Legyünk jobbak- és tényleg ezt kívánom- és akkor majd ide jön az a sok nép... :-)

facon 2007.12.10. 11:04:38

ja Bécsnek csak egy nagy baja van: az a sok osztrák...:-)))

facon 2007.12.10. 11:20:48

Most jut az eszembe:akár el is foglalhattuk volna, mint Budát a törökök.
Ha mindenki hozott volna egy szablyát, meg egy íjat megfelelő mennyiségü nyílvesszővel, esélyük sem lett volna..
Mátyás királyunk forog a sírjában.:-(

majdazténtudom 2007.12.10. 11:33:50

qrvaélet!
szntem meg bécsnek egy nagy baja van: sok a magyar :)
...sok az üvöltöző ellenszenves suttyó magyar

facon 2007.12.10. 11:48:38

Patek:na ja olyan is van, meg olyan is aki szereti ezt a várost (pl. én)
Egyébként meg gyere le 1szer a balatonra,( ott is laktam:-)) 100 m-ról +mondom ki a ossi (gyk:volt keletnémet) , és ki az osztrák- tudniillik ők üvöltenek a legjobban a boltban- meg mindenhol.
Vagy: nézd meg Siófokot, hogy szétszedik a "művelt" nyugatiak nyaranként.
Miről is beszélünk?

majdazténtudom 2007.12.10. 12:06:30

tudomén, hogy mindenhol van sok paraszt. Német, osztrák, mindenféle... de ahhoz kevesebb közöm van, mint ahhoz, hogy ha kimegyek bárhova külföldre, 5perc múlva már majd elsüllyedek szégyenemben kedves honfitársaim viselkedése miatt.

Narrátor (törölt) 2007.12.10. 12:07:12

qrvaélet 2007.12.10. 11:20:48

van egy vígasztaló hírem: 1485-től egy ideig Bécs is magyar fennhatóság alatt volt, az ország ekkor érte el legnagyobb kiterjedését. Csak ki kellett volna tartani. :-)

zako1 2007.12.10. 12:22:03

Mi is kiugrottunk szombaton, de nem Bécsben voltunk, hanem Karintiában. Megnéztük a húgom munkahelyét és albérletét, közben benéztünk egy kis shoppingolás erejéig Grazba is. Ott is nagy volt a tömeg, de azért nem ekkora. Parkolóhelyet mondjuk nehéz volt találni, de azért sikerült. Az árak miatt nem érdemes kimenni, de a választék és a tálalás még mindig übereli a magyar valóságot. (Itthon kétféle pendrive-ot mutogattak mindenhol, abból az egyik mindig Kingston... Odakint volt vagy húszféle, alig tudtam választani.) No és persze udvariasak voltak, nem akartak keresztülgázolni mindenkin és áttolni rajtad a bevásárlókocsit. Inkább szépen nyugisan vásárolgattak, kávéztak és rengeteget dohányoztak (ezt speciel nem szeretem Ausztriában). Rend és tisztaság volt mindenfelé és mosolygós eladók. Élhető, de unalmas és kiszámítható ország.

zako1 2007.12.10. 12:27:25

Azt el is felejtettem írni, hogy milyen durva dolgokat láttunk a MediaMarktban és a Saturnban: mindenhol plazmatévé (vették is rendesen), láttam egy 87ezer eurós Panasonic plazmát is (cirka 21,5 millió forint) - ehhez mondjuk már megfelelő ház is kell, ahová elfér... Olyan két-két és fél méter képátlója lehetett.
Láttunk 30 collos Apple-öket is (meg úgy általában rengeteg Apple-terméket, ipodok és MacBookok nyüzsögtek mindenfelé. LCD monitor 20" alatt nem is nagyon volt, de láttam HD-laptopot is. Vehettem volna írható BluRay-lemezt is 34 euróért... Egyszóval volt minden, mi szem-szájnak ingere.

facon 2007.12.10. 12:58:35

Patek:ha van még ember aki szégyenkezni tud, az jó! Ha mások miatt is az még jobb!

1- mégiscsak magyarnak, egy közösségbélinek érzed magad a többiekkel.
2.Látod, érzed, hogy helytelenül viselkednek, tehát ép az erkölcsi érzéked.
Sajnos nekem is meg kell küzdenem (másnak is aki normálisan gondolkozik) a sztereotipiákkal, de ez ellen nem tehetsz sajnos semmit. Illetve adod a természetes viselkedésed, aztán csak rájön a másik fél, hogy nem vagyunk egyformák. (szerencsére)
Narrátor: na, ja, ha akkor összejön mára fél európa magyarul beszél :-). De ez sajnos nem jött össze, a mai helyzettel kéne vmit kezdeni, ha lenne _normális_ kormány, és külpolitika.
zako1: erről beszéltem én is: korrekt hozzáállás, választék, stb...

pinkfloyd 2007.12.10. 13:53:02

Ezek az emberek a képen türelmesen állnak a sorban, mert be szeretnének menni a Stephans Dom-ba. Most kezdődik a 10-es mise! Elvégre advent van!

Secnir 2007.12.10. 14:37:58

jól megnézve a képet, anyukát nem értem, aki középen jobbra sárga kesztyűben álldogál (dőlöngél).
szemre olyan, mintha a mögötte levő fiú egy molnárkocsira támasztotta volna, és úgy tolná.
De az is lehet, hogy a hátizsákja tele van és kicsit visszahúzza, a gyerek meg kitámasztja, nem tudom.

pinkfloyd 2007.12.10. 15:09:05

Misére részegen menni nem sikeres dolog! Szégyelje magát!

Leonard Zelig 2007.12.10. 16:56:55

Ha már NEMZETHALÁL van meg ORBÁN-FÉLE NEMZETMENTŐ PROGRAM, akkor kell lenni a népnek valami ösztönös NEMZETVÉDELMI STRATÉGIÁJA is, ami csak Bécsben realizálható a MARIAHILFER-en, ami ugye egyértelmű célzás Alcsútra.

Tibee 2007.12.10. 19:44:56

Én ott voltam szombaton. Iszonyat tömeg, az adventi vásárban majdhogynem verekedni kellett a forralt borért, de megérte. Meglehetett tapasztalni, hogy Budapestnek elég nagy lemaradása van (úgy 100év), lehet fejlődni bátran!
Ja és minden annyiba kerül mint Mo-on, csak hát ugye a fizetés...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.12.10. 21:10:03

menjetek vegyeket lcd tévét. bár van otthon tévé de nem ez a lényeg. a szomszéd is vett. marika is és pistiéknek is van már. kérdezd az eladót, ők segítenek.
ne maradj le!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.11. 04:59:04

gyerekek, en akkor se mennek ha ingyen adnanak mindent
jo lehet tomegiszonyom van, mar a kocsimba se szeretem ha beul meg valaki...
en megrendelem ami kell oszt a fedex kihozza

mechba · http://mechba.blog.hu 2007.12.11. 09:00:06

Vasárnap voltunk kint, tényleg csak a Rathaus előtti adventi kipakoláson voltak rengetegen és a Stephansdomnál. Emellett érdemes szerintem kilátogatni, nagyon szép a kivilágított sok utca, ahol ezredannyi a kosz és a mocskos kéregető, mint idehaza. No meg persze a punch és a glühwein, továbbá a tigermilk sem megvetendő...

Kozika · http://www.k-1.hu 2007.12.11. 11:15:30

Az a sárgakesztyűs nő a képen micsinál?

köpcöspapa 2007.12.11. 22:18:12

birom amikor valaki úgy vesz sportcipőt, hogy 2007-es?

mi köze a kettőnek egymáshoz, árulja el valaki???

- Valamelyik nap a bringabuzi munkatársam olvas elmélyülten egy katalógust.
..kérdezem: mit nézegetsz?
Mondja, a vázakat vizsgálja, van is egy ami tetszik és megvenné, de 2006-os modell, úgyhogy az szar.

Azt hittem, egy lapáttal szájonvágom.

puncipöcögtető 2007.12.12. 02:45:45

Fogyasszatok, fogyasszatok, fogyasszatok!
Soha nem ertettem ezt a nagy fogyasztasi maniat. A lapos TV-ket meg vegkepp nem. Nem mindegy min alszol el het kozben este?

bratan 2007.12.12. 14:52:05

miért van az összesnek olyan magyar feje?
meg miért üres a váci ucca?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.12. 21:28:03

Kozika
szerintem az nem kesztyu, hanem a pulcsija
nem tudom hany euros lehet, de gyanus
ja hogy mit csinal?
nez

avatartalan 2007.12.14. 18:39:24

a faszom se megy a labancok közé

maccar 2007.12.16. 13:46:52

Jó nézni a fotón a birka magyar pofikat...

maccar 2007.12.16. 13:51:39

a magyar rosszabbul él, mint 4 éve. muhaha

bécs=minőség, választék, korrekt kiszolgálás

magyarisztán= pocsék áruk, nincs választék, a kiszolgálásról jobb nem is beszélni

Roltii 2007.12.16. 20:41:01

mi most pénteken (14-én) voltunk, kocsival mentünk, és csak bejutni volt kicsit szar, egyébként teljesen jó volt az egész. Messze nem volt ilyen tömeg, még a városháza előtt sem, nagyon jó bratwurstot ettünk meg forralt bort ittunk...kell még más? kell...vacsora a paprika csárdában:DD
jah, marrioneaud-ban vagy mi a neve kurva jó plüssmackók vannak cirka 8 euroért...

ravaluf 2007.12.18. 11:49:19

Roltii, ne fárasszátok magatokat azzal, hogy bekocsiztok. 2 Euroert otthagyhatod Erdbergben a sztráda mellett, a parkolóház mellett van a metróállomás, főbb megállók: Stephansdom, Volkstheater (a Mariahilfer eleje), Neubaugasse (Gerngross áruház alja), tökéletes megoldás. Nincs kurzparkzone, nincs félelem, hogy feltörik, és főleg nem kell órákot kolbászolni ki-be a városból.

Mi pénteken voltunk, és hánytam a kis köcsög magyar középiskolásoktól. Kedvenceim a vihogó pinagyűjtemény (3-4 kiscsaj) volt, akik megpróbáltak a langoschon 1 eurot megspórolni, és amikor a néni kérte az egy eurot még, vihogva sikították, neeem beeeeszélünk németül. (Magyarul, és máshogy sem, tegyük hozzá.)
süti beállítások módosítása