Tékozló Homár

Tartós árukapcsolás a szolnoki K&H-ban

2008.01.02. 13:35 | jackyll | 41 komment
A Homár sem mindenható, viszont vannak kitartó köcsögök, akik nem engednek az akármennyiből. Egy tavaly áprilisi posztunkra kommentálta babe, hogy minden a régiben maradt a szolnoki K&H-ban, azaz folyószámlát csak életbiztosítással együtt nyitnak:
Számlát szerettem volna nyitni, és közölték, hogy azt csak életbiztosítással tehetem meg. Nem akartam életbiztosítást kötni, de úgy meg azt mondták, nem nyithatok számlát. Ráálltam, aztán találtam meg ezt a cikket, és írtam a KH bank ügyfélszolgálatára egy levelet, melynek hatására remélhetőleg észhez térítik a banki fiókvezetőt, és büntetést is várhat, mivel az árukapcsolást TILTJA a törvény.

Még várom a bank válaszát.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boldiii 2008.01.02. 13:39:15

A kérdés azért az, hogy ez egy sima folyószámla volt-e. Mert ugye, ha van valami hitel része, akkor a banknak biztosítottnak kell látnia, hogy te azt vissza fogod fizetni, és ilyenkor már van létjogosultsága a biztosításnak.

Ha viszont ez egy sima folyószámla, akkor büntit nekik.

Ha viszont van hitel része, akkor is rossz a kommunikáció. Mondja azt, hogy bocs, az a helyzet, hogy a hitelbírálaton nem fog átmenni ez a hitel, ha nincs életbiztosítás, tehát jobb lenne kötni ilyet. Ez egy korrektebb szöveg, mint azt mondani, hogy kötelező.

És ez utóbbi esetben is mondja azt, hogy tetszőleges biztosítótól elfogadja a biztosítást. De nem ezt mondja.

szkaccsotjeggel 2008.01.02. 13:41:14

na. nemcsak a klábszenzésönnél van árukapcsolás. a bankszámládhoz öngyújtót ragasztottak-e?

Sanyi 2008.01.02. 13:53:46

Írj a felügyeletnek is!

nemlet 2008.01.02. 13:55:20

Mi ez a nagy hűhó az árukapcsolásos dologgal?
Ezek is azok?:
CD+tok
zseblámpa+elem
balkezes kesztyű + jobbkezes kesztyű
Happy meal menu?!?
Na?

Pepin bácsi 2008.01.02. 13:55:20

ha már írsz a felügyeletnek is, sorold fel az összes bankot, mert mindenhol így megy. max. nem kötik az orrodra

Darázs Csaba 2008.01.02. 14:04:51



A PSZÁF-et értitek Felügyelet alatt ??

A bankok rettegni fognak. :)

Látott már valaki összegszerű PSZÁF büntetést ? Egy vidéki fiókvezető havi nettója magasabb összegű...

jesszumpepi (törölt) 2008.01.02. 14:05:11

Hasonlóan jártam a Zótépével néhány évvel ezelőtt.B-hitelt kértem,az ügyintéző feszengve közölte,hogy "önkéntes" nyugdíjpénztári szerződést is kell kötnöm.Annyira szégyellte,amit mondott,hogy ő maga tanácsolta,kérjem a csekkes fizetési módot,aztán ne fizessem be.
Így tettem.

Secnir 2008.01.02. 14:09:54

vazulka70:
mennyanyadba.vazul.tebuzivarosod.com/ba

nemlet:
neked arukapcsolas. masnak az aru resze.

Pepin bá:
nem mindenütt kell. nekem az ELLA banknál akartak mikor hitelt vettem fel a zépülő házra. mondtam, hogy nem akarok. de. de nem. de. de akkor sem, ha tovább erősködnek megyek máshová. az más, akkor mégse kell. naugye.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.02. 14:17:02

ez bevált már, most minek változtassanak? És ha törvénytelen? Itt, Észak-Balkánon???
Bahh...!!!!

csakazértse 2008.01.02. 14:19:38

Én OTP-nél voltam kénytelen hitelt felvenni. Mondták, hogy kötelező a biztosítás. Mondom ok. Ahogy megjött a hitelem, lemondtam a biztosítást is. (ugynis a hitelszerződés nem tartalmazta a kötelező meglétét)Úgyhogy bekaphatják.

Azamat Bagatov 2008.01.02. 14:25:25

ne nyiss ott számlát, keress másik bankot.

egyébként szerződési szabadság van, ha a "termék" (jelen esetben folyszámla) tartalamazza a biztosítást akkor tartalmazza.

a banknak nem kötelező a Te általad szabott feltételekkel számlát nyitnia, sőt számlát sem kötelező nyitnia.

nincs szerződési kényszer.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.02. 14:31:22

Pepin bácsi!

Gratula.Jössz fel,mint a talajvíz.Tavaly még a 3.helynek is örültél volna.

Pepin bácsi 2008.01.02. 14:39:46

jesszumpepi: pedig nem is küldtél kocsonyát :) örülök én most is a 3.helynek

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.01.02. 14:47:32

PSZAF a legjobb dolog ami Bankkal történhet, mint minden itt is a Bank jár jól és nem az ügyfél. Mert ugye PSZAF csak elküldni a neki szóló levelet a Banknak az meb köteles 30napon belül válaszolni. A választ már nem kritizálja a PSZAF csak elküldi neked. Szóval ha a Bank megküldi h hát öreg ez igy van akkor bizony igy van.. Nincs apelláta. Szóval PSZAF egy erőtlen szar... remélem olvassák és belátják maguk is a tehetettlenségüket. Magyrországon NEM LÉTEZIK normális banktörvény. Nevetséges. Bank azt csinál amit akar. Senki se fogja megbüntetni.

Régebben még nem voltam sikeres ember és vettem feleségemmel egy Suzuki Alto-t az egyik kártyalapos szuzikinál. Na a hitelt lizingre kötöttem ,mivel igy vivvzsa tudom adni a futamidő lejárta után. Igenám, de kedvesen elfelejtették közölni, hogy ami az előszerződésen még lizing volt az már maradványösszseg lizing lett a szerződés idejére, amit jó magyar szokás szerint a hitel és autó átvétele után irattak csak alá. Elmentem Békéltetőtestülethez, de sajna már kifutottam addgira a féléves reklemálós időből ami szerződésre vonatkozik, szóval jól megxivtem.Sebaj tanultam belőle és lassan itt a visszaadás ideje, lehet h behajtok a szar Altoval az üzelt kirakatán, kb ennyit ér, ennyit érdemel az egész

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.01.02. 15:14:12

Máshova kell menni számlát nyitni.
Egyébként meg: aki Magyarországon hitelt kénytelen felvenni, az nem sikeres ember :-D

Egyébként meg a fogyasztóvédelmet kéne rájuk küldeni, mivelhogy félrevezettek.

nemlet 2008.01.02. 15:17:19

Secnir:
Akkor ugye lehet az életbiztosítás a folyószámla része is nem? Vagy akár fordítva. Ezekszerint nem is létezik az a TILTOTT árukapcsolás. Ami köztudomású, hogy a törvény TILTJA.

Bonyolult dolgok ezek ám, tessék rohanni a felügyelethez.

vernarancs 2008.01.02. 16:01:22

nemlet 2008.01.02. 15:17:19

Annyira azert nem bonyolult. Probald megerteni. Menni fog :)

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.01.02. 17:07:23

Tartós árukapcsolást jelentenék:
Én amikor levegőt veszek, akkor a Zoxigén mellé mindenféle egyéb gáz is bejut a tüdőmbe, pedig nem kértem. Nem lehetne ez ellen tenni?

Bunkó Béla 2008.01.02. 17:07:24

vazulka anyád tudja-e hogy buzi-e vagy-e?

Szakyster 2008.01.02. 17:25:12

Stratégia játék, ingyen, magyarul:
Ehm... had gratuláljak éleslátásodort :/

Natura 2008.01.02. 17:33:37

Kedves bank ez.. félnek hogy ha meghósz, a nyakukon marad a pénzed, aztán mi lesz akkor velük..

Mi ezzel a baj?

Azért szerintem olvasd át az ÁSZF-et, hátha bennük van, hogy halálod után automatikusan rájuk hagyományozod a lelkedet. Vagy a szerveidet, az aranyfogadat, a csontvázadat, valamit. (ha bank lennék, én beleírnám.)

Jaguar 2008.01.02. 17:39:05

Sima folyószámlához élbizt? Hülyék ezek? PSZÁFkorbácsot nekik!

Dehaviszont hitelhez, akkor meg mit csodálkozol? Majdnem mindenhol köttetnek hitel mellé élbizt, sőt olyat is láttam amikor kedvezőbb feltételekkel kötötték így, mint ha simán kötöd (Azér' nem ez a tipikus). Ez neked is jó, nem? Ha megpunnyadsz a gyerekeid miből fizetik vissza a hitelt?

Sőt! Olyannal is találkoztam, amikor 55.000,-Ft-os (!) áruhitel 0%-os volt + a fedezetbiztosítás (össz:2550,-Ft-ért) azaz, ha a 6 hónap alatt elveszted a munkádat a biztosító fizet helyetted.

Jaguar 2008.01.02. 17:40:14

Lemredt: Azér' az áruhiteles az kemény volt.

Hajrá Magyarorzág! Unyikábogya!

Vladimir Harkonnen 2008.01.02. 19:14:47

Ha ez olyan, mint az OTP-nél akkor ígyis-úgyis levesznek havonta 2-3 ezer forintra (számlavezetés, kártyahasználat, SMS értesítők, stb...), de akkor legalább egy haláeseti biztosítás is benne van!

Dr.Abál 2008.01.02. 20:47:34

Grat Naturának ezért,5 évvel tovább élek,sokak bánatára.
Valaha OTP-s voltam,ma is szégyelem.(de nem bírtam egy évet)

Natura 2008.01.02. 21:25:30

OTP vicces cég, jómúltkor bementem, kitépem az ügyfélszámot, várok, bambulok körbekörbe, nézem a népet...

Egyszer észreveszem, hogy kedvesügyfélbácsi b*szogatja az ügyintézőt, de olyan stílusban, ahogy én szoktam, amikor sokadjára nem képes összeadni kettőt meg kettőt... aztán egyszer csak nagy nehezen megkapja amit akar, és kiviharzik.

Mondom szép kilátások, várok tovább. Egyszer csak hallom, hogy a fenti ügyintéző liba méltatlankodik az ott ácsorgó, félszegen vigyorászó secusnak (!), hogy mit képzel magáról ez a hülye köcsög ügyfél, így viselkedni ővele... Nomeg, egyébként is a teljes számláján tetves 32 ezer HUF van, aig jön rá átutalás is, mi a jó franc ezen annyira sürgős.

Nem mentem be a fiúkvezetőhöz, hogy mit láttam, és hogy ő erről mit gondol (de azóta is szégyellem).

Viszont azóta kerülöm az ótépétet.

Natura 2008.01.02. 21:26:52

Az ügyintézők általános bambasági versenyében egyébként (az én tapasztalataim alapján) a K&H dobogós helyen áll.

Sanyi 2008.01.02. 23:51:10

Gratulálok a kedves cikkírónak, az eredeti postban szó sem volt arról, hogy neki hitel miatt kell a számla. Egyszerű folyószámlának tűnt. Elolvastam a postolt K&H ÁSZF-et és teljesen korrekt.

Hmmm, ez a cikk se ért sokat.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.03. 06:41:32

"Sanyi" meg véletlen se a fenti bank dolgozója.
Broáf.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.01.03. 08:49:43

van megoldas
- nem kell bankszamla (ha a fizetest kizarolag ugy kapod meg, akkor meg felveszed ingyen egybe, kinezed a legolcsobb havi 600 ft-os diju folyoszamlat es egyebkent elkuldod a picsaba a bankokat)
- nem kell hitelre vasarolni (sporold ossze aztan ha megvan a penz megveszed)
- nem kell TV-t nezni
- nem kell tecsoban vasarolni
...

hihetetlen de mukodik es sikeres ember vagyok... igaz nincs nyolcadik audim amit visszavisznek torlesztoreszlet elmaradasa miatt.

muesli 2008.01.03. 11:01:30

Mao elvtárs 2008.01.03. 08:49:43
Elmondod, hogy mennyit kell ahhoz havonta keresni és hány évig spórolni, hogy egy bp-i viszonylatban középkategóriásnak számító 13 milliós 1,5 szobás lakást hitelfelvétel nélkül meg lehessen venni?

muesli 2008.01.03. 11:03:13

valamint:
Haver egyedülálló anyja, Bp-en szintén K&Hnál simán kapott lakáshitelt életbiztosítás megkötése nélkül, pedig nyugdíjas lesz, mire lejár a hitel.

Szóval a vidéki irodában/ügyintézőben van a hiba.

labi 2008.01.03. 11:24:26

Ehhez biztosítás? Uganmár...
Volt már valaki aki a bankkártyájához nem kérte a biztosítást? :)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.03. 13:52:42

A viciánnak sem volt életbiztosítása mégis lelépett alicekával és a cseppfolyós számlakivonattal és adóságállománnyal.

rhiannon 2008.01.03. 18:22:37

Nos én vagyok az a kevésbé sikeres ember aki az áprilisi panaszt írta.

Muesli:
Teljesen igazad van, hogy ez a konstrukció (tudtommal) csak a szolnoki fiókban van ugyanis ahogy le is írtam,hogy betelefonáltam a központba ahol közölték, hogy ez nem központi rendelkezés viszont a bankfiók vezetője dönthet egyéb kitételekről ami a szolnoki fiókban az ismert életbiztosítás.
Nos hogy mindenki értse számokban:
Minimálbér 56.000 Ft vagyis ennyi megy a számlára
Hitel igénylés ebben az esetben: 56.000 Ft max: 112.000 Ft
Biztosítás: 10 év (120 hó) X 5.000 Ft
Tehát felvettél 112.000 Ft
és kötöttél egy biztosítást: 600.000 Ft
Innentől: No comment

Ariadne12 2008.01.03. 19:26:14

Kicsit másképp fest a dolog így, hogy hitelhez kell, ott szoktak kérni, különösen ha egy személy veszi fel, hiszen ha feldobja a pacskert, oda a pénzük, ez valahol simán jogos lehet, ráadásul szerepel is az ászfben.
Máshol kell hitelt felvenni, a K&H egyébként is sz*r bank. Kinéztem pár éve, hogy ők meg a CIB a legjobb nekem. K&H-ba bementem, egy órát álltam sorba, ügyintéző megebédelt, kávézott, trécselt kicsit, majd amikor tettem egy dühös megjegyzést a mellettem sorra kerülő sokadik ember láttán (valami "hát ez nem lehet igaz"-szerűt, nem káromkodtam, csak magamban), beszólt a biztonsági őr, hogy miért vagyok ilyen türelmetlen. Na akkor dobtam ki a sorszámot nagy ívben a kukába, és becsuktam magam mögött az ajtót. Majd a CIB-nél 10 perc alatt megnyitottam a számlát, ehhez kulturált körülmények között leülhettem, és még kedvesek is voltak. Ennyit a K&H-ról. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 19:58:09

telleg hol van alice?
amugy ami meglep a 10 millio biztonsagi or orszaga lettetek
mindenhol ezt olvasom
ezt csinalta, azt csinalta
an jo oreg szocializmusban, ha valamit szarakodtal, kijott a rendor, jo hatbabaszott gumibottal
oszt lecet

wowerman 2012.09.18. 14:37:40

Menjen át bármelyik másik bankba??
süti beállítások módosítása