Tékozló Homár

Döcög az Imax, a mozizóknak semmi nem elég

2008.02.12. 14:22 | jackyll | 207 komment
Misztikus, miért igyekeznek az emberek az Imax moziba, ahol megfáradt 10-14 éves természetfilmek mennek 3D-ben, nem Angelina Jolie mellei. Matux azonban a térhatású bohóchalig sem jutott el, a vadiúj, hájtek filmszínházat ugyanis téchnikái málőr sújtotta, így 2D-vel vigasztalódhatott, de azt is csak fájdalmas közelharc árán:
Eljött az idő, hogy lányaimmal elmenjünk a budapesti IMAX moziba, ahol akár 8 emelet magasságú élményben is lehet részünk. Akkurátus ember lévén, már szombaton délelőtt elmentem az új plázába, hogy a vasárnapi filmre jegyet vegyek. Felvirradt a vasárnap reggel, szépen felöltöztünk: irány a 3D mozi! 12:15-re szólt a jegyünk, persze egy kicsit hamarabb megérkeztünk. A mozi előterében meg is vettük a mozizás kötelező tartozékait, hisz ahogy a reklám mondja: a moziban csak schweppes-szel és kikapcsolt mobillal teljes az élmény, és vártunk. Vártunk azzal a sokszáz - nekem 500-nak tűnt - emberrel, akik szintén ott voltak. Fúúú, jó nagy terem lehet ez, ha ennyi ember befér, persze én túlzok. 12:10 semmi. 12:15 semmi. 12:16: jött egy mozimenedzser, aki az 500 embert megpróbálta túlkiabálni, annyit értettem belőle, hogy műszaki probléma miatt a 3D most nem megy, de aki nem arra vár az itt a szélén jöjjön, a többiek meg 1 hónapon belül jöjjenek és lenézhetik a megvett jegyüket. He?
Lehet, hogy mást is mondott, de a többi infó csak szájhagyomány útján terjedt az egyre hangosodó morajban. Ugye, mi mozizni jöttünk, egyből felrémlett bennem, hogy a két lányom mindjárt sírni kezd, na meg minek vettem meg a jegynél is drágább popcorn-kólát, ha nincs mozi. A mentőötlet gyorsan beugrott: gyerünk vissza a pénztárba, cseréljük be a jegyet egy most induló filmre. Futás a pénztárhoz, hú de nagy a sor. De ide is elért a mozimenedzser, itt is kiabálta, hogy a 3D-ben technikai probléma van, arra most ne vegyenek jegyet, na ez megfelezte a sorokat. És egész hamar eljutottunk a pénztárosig. Itt jött a hidegzuhany. A pénztáros megnézte a sértetlen jegyeinket, és közölte, hogy ezt nem válthatja be, mert nincs lepecsételve.

Na de az Asterix meg 12:15-kor kezdődik, avagy már megy is talán! Nem baj, ő ezt így nem cserélheti be, mert őt kirúgják. Menjek vissza a sok emberhez, álljam ki a sort a pecsételéshez, majd jöjjek vissza a pénztárhoz és akkor lesz csere. Hogy is van ez? Szombaton saccra 15 perc sorbanállás a jegyért, vasárnap 5 perc sorbanállás a pénztárnál, majd menjek 15 perc sorra a pecsételésért, aztán vissza a pénztárhoz mondjuk 5 perc sortállni? Ja, közben a kukorica sort meg a spontán várakozást kifelejtettem. Ekkor szakadt el bennem a béketűrés utolsó halvány láncszeme.

Fel is soroltam a pénztárosnak ezeket az időket, és újra kértem, hogy ha már az ő hibájukból nem láthatom azt a filmet, amit kiválasztottam, akkor legyen kedves, kicsit nekem kedvezni. De hajthatatlan volt, hiszen őt ezért kirúghatják. Akkor kértem, hogy hívja ide a menedzserét, erre azt mondta, hogy az előbb beszélt vele. Talán nem értette a kérésemet, megismételtem, hogy hívja ide a menedzserét, majd én megkérem, hogy itt pecsételje le a sértetlen jegyeimet, vagy pecsételje le később, amikor akarja. Nos, úgy látszik a menedzsereket nem lehet ugráltatni, mert a pénztáros - sőt ekkor már pénztárosok, hiszen a 2 szomszédja is besegített neki - megadta magát, fogta a jegyeimet és állását kockáztatva becserélte az Asterixra. Különben egészen jó film az Asterix, nekem főleg Schumacher és Jean Todt tetsztet benne (önmagukat alakítják) - csak hát nem 3D.

Végül a konkluzió: Tisztelt Mozi! A továbbiakban a közönség nevében kérem, hogy ha bármilyen közlendője van, akkor a mozi előterében lévő hangosítórendszeren keresztül legyen szíves közölni, nem egyszer, hanem legalább kétszer, hogy jól halljam mit mond - bár nem vagyok süket. Erre nem alkalmas egy vézna menedzser, aki nem képes túlharsogni az ott lévő tömeg jogos felzúdulását. Ebből kifolyólag hátul meg nem hallani semmit. Másrészt, csúnya dolog volt mindenkivel megvetetni az extraprofitot hozó kukoricát, és csak utána bejelenteni, hgy nem is lesz film, haha. Harmadrészt, miért is kell pecsételni? Egyik jegy sem lett érvényesítve, és a mozi pontosan tudja, hogy az ő hibájából nem lett levetítve a film, akkor minek ez a plusz bürokrácia? Ezt biztos a pecsételő ember találta ki, hogy végre nagyon fontosnak érezhesse magát. És végül, csúnya dolog kirugással fenyegetni a dolgozókat. Sőt. Inkább arra kellen őket ösztönözni, hogy legfontosabb a vendég és annak elégedettsége, és próbáljanak mindent megtenni a vendég kiszolgálása végett, ne csak erős fenyegetés hatására (hehe, ugye a menedzser idehívására gondolok).

A moziba látogatóknak meg nem tanácsolok semmit, ez ellen nincs védekezés, esetleg előre, ugyanarra az időre két előadásra kell jegyet venni, és ha az egyik elmarad, akkor még gyorsan be lehet slisszolni a másik filmre. Annak meg utána kellene nézni, hogy elmaradt előadás esetén visszaváltható-e a popcorn-kóla, mert bizonyítani tudom, hogy nem táplálkozási céllal vettem, hanem azért, hogy teljes legyen az élmény (lsd korábban idézett reklám). Na pusz, majd a jövő héten újra megpróbáljuk, vagy majd megint inkább a londoni IMAX-ba megyek, ott nem történt velem ilyesmi.

Végül a konkluzió: Tisztelt Mozi! A továbbiakban a közönség nevében kérem, hogy ha bármilyen közlendője van, akkor a mozi előterében lévő hangosítórendszeren keresztül legyen szíves közölni, nem egyszer, hanem legalább kétszer, hogy jól halljam mit mond - bár nem vagyok süket. Erre nem alkalmas egy vézna menedzser, aki nem képes túlharsogni az ott lévő tömeg jogos felzúdulását. Ebből kifolyólag hátul meg nem hallani semmit. Másrészt, csúnya dolog volt mindenkivel megvetetni az extraprofitot hozó kukoricát, és csak utána bejelenteni, hgy nem is lesz film, haha. Harmadrészt, miért is kell pecsételni? Egyik jegy sem lett érvényesítve, és a mozi pontosan tudja, hogy az ő hibájából nem lett levetítve a film, akkor minek ez a plusz bürokrácia? Ezt biztos a pecsételő ember találta ki, hogy végre nagyon fontosnak érezhesse magát. És végül, csúnya dolog kirugással fenyegetni a dolgozókat. Sőt. Inkább arra kellen őket ösztönözni, hogy legfontosabb a vendég és annak elégedettsége, és próbáljanak mindent megtenni a vendég kiszolgálása végett, ne csak erős fenyegetés hatására (hehe, ugye a menedzser idehívására gondolok).

A moziba látogatóknak meg nem tanácsolok semmit, ez ellen nincs védekezés, esetleg előre, ugyanarra az időre két előadásra kell jegyet venni, és ha az egyik elmarad, akkor még gyorsan be lehet slisszolni a másik filmre. Annak meg utána kellene nézni, hogy elmaradt előadás esetén visszaváltható-e a popcorn-kóla, mert bizonyítani tudom, hogy nem táplálkozási céllal vettem, hanem azért, hogy teljes legyen az élmény (lsd korábban idézett reklám).

Na pusz, majd a jövő héten újra megpróbáljuk, vagy majd megint inkább a londoni IMAX-ba megyek, ott nem történt velem ilyesmi.
A sorok elejére furakodó problémás mozilátogatóknak meg jó lesz vigyázniuk a sorokat becsületesen végigálló mozilátogatókkal.

Na de egy ennél extrémebb naiv ügyfél is befújta a Homárnál az Imaxot, ő ugyanis két hete azért kérte ki a panaszkönyvet, mert az épp megnyitott mozi egyetlen 3D-s termében vasárnap délután nem kapott jegyet vasárnap délutánra. Végül panaszkönyvet sem kapott, mert "amúgy is lengyel a vezetőség" XD
Elég érdekes eset történt velünk az Imax moziban Vasárnap. Gondoltuk elmegyünk egyet, megnézzük milyen a 3D. Előtte nap internet, jegyfoglalás, sikertelenül. Bár a foglalás feléig eljutott a rendszer, egy ponton nem lépett tovább, így nem volt jegyünk. Felmentünk hát Vasárnap délután 3 óra körül a plázába (megjegyzem nincs közel hozzánk, sokat autóztunk), hatalmas tömeg, beállunk a jegypénztár előtti kígyózó sorba. Érkezés a kasszához: nincs több jegy, a képernyőn látható időpont biztosan pirossal van kiírva, akinek nem egyértelmű, ez kódolva annyit jelent, hogy megtelt. Persze jelmagyarázat sehol. Mondom akkor későbbi előadásra is jó lesz, de nem, Vasárnap délután/este összesen 3-szor vetítik a kiszemelt T-rexes filmet, a másik 3D filmet szintén 3-szor, jegy már egyikre sincs. Közben felfigyeltünk rá, hogy tömegesen battyognak elfelé a hasonló helyzetbe került csalódott emberek a kasszától, sokan mennek panaszkodni a biztonsági őrökhöz.

Ekkor felmerült bennem a kérdés, hogy Vasárnap délután/este miért nem tudják többször levetíteni a filmeket, amik egyébként 40 percnél nem hosszabbak és amúgy is újdonság a magyar ember számára a 3D mozi. Hogy ennek hangot is adjak, kértem a panaszkönyvet, hogy egy-két megjegyzést tegyek ezzel kapcsolatban, pusztán jóindulatból, hogy a vezetőség felfigyeljen az adott problémára.

Biztonsági őr el, mondja hogy hív egy fejest, akivel beszélhetünk. Újabb 10 perc várakozás után visszajött, mondja senki nem hajlandó lejönni, panaszkönyv az nincs. Hát, mondom az elég érdekes, kéne lennie valahol, de megnyugtatott hogy ilyesmi náluk nincs, meg amúgy is lengyel a vezetőség. Menjünk szépen haza...
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:10:06

A zürichi pályaudvaron a 70-es évek végén a klotyóban zene,plüss szőnyeg,virágok és illat.
Alig bírtam végezni dolgaim a megrökönyödéstől.
Igaz,ki volt írva hogy Pferden ausen bitte.(ezt a Birgit kedviért,hogy ne unatkozzon)

kritikusolvaso 2008.02.12. 16:11:44

en egy brokerrel randiztam es 3d -es mozit neztunk (bar a film csak 2d volt)

:oszterajhh

akko most nyertem a lovat vagy sem

Dr.Abál 2008.02.12. 16:11:50

Mandula!Aki igazi férfi,annak meg kell ragadnia minden alkalmat.Lebernyeg ide,vagy oda.Esetleg bárhova,csak le!!

Tony Almeida 2008.02.12. 16:12:43

Na, illat most is van a Déliben...

Dr.Abál 2008.02.12. 16:13:29

A méreteit te tudod csak Birgit szívem,de engem hidegen is hagy,amíg nem támad be.(mármint a bróker)

Badbitie 2008.02.12. 16:14:17

Milyen dvd, Tony? A Csudafilm,amit még két éve kölcsönöztünk Zsuzsi nevére?:D

Dr.Abál 2008.02.12. 16:14:35

De oszterrajhh egy fokkal jobb a bigott vonalasított baromnémetnél.

kritikusolvaso 2008.02.12. 16:15:20

en sajnos olyat is lattam hogy

ungar ausen bitte

na jo ez nem volt kiirva de gondoltak erossen

Rák Attantam 2008.02.12. 16:15:53

Márpedig én azt mondom, aki a létigét a mondat végére teszi, az egyéb aljasságokra is képes...

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:17:51

Kedves Abál!

Sajnos nem járulhatok hozzá, mert attól tartok utána már nem hívhatnám magam Arénaplázai Szeplőtelen Szent Juditnak...
tudod..beszeplősödnék, vagy mi. ;)

Sajnálom, attól tartok rámenne a karrierem:(

elwood 2008.02.12. 16:17:59

A kupec elmehetne már egy Combino-ra a lovaival célszerű tevékenységet végezni.

A 3D-s mozinak meg le kell tépni az ajtaját. Oda se megyek. Megnézem otthon a tv-met az 3 dimenziós. Merthogy nem lapos.

Pepin bácsi 2008.02.12. 16:18:56

demiazazimax ?
egyszázhuszadik vagyok-e ?

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 16:21:15

Juc: Akkó szélszmitingre se mész? Hogy lesz igy karrier?

Dr.Abál 2008.02.12. 16:21:35

Birgit!Csak sikerül elcseszned a jókedvemet.
Én meg sorozatosan tapasztalok olyanokat németek részéről külföldön,amiért Berlinben letépnék a fejemet.
Ócska,mocskos,tolvaj,szemetek sokszor.
+2 cent a Mama élete.(nem belőlük élek,ezt nem azért írtam utána,de mindenki gyűlöli őket)
Na ezt jól kihoztad belőlem.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:23:24

Édes Juc!
A fehér szeplő nem látszik!!Hú,de csúnya vagyok.

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 16:23:52

Abál: ne a keletnémetekböl idulj ki, akkó jobb kedved lesz. Azok tényleg szarrágók.

t_peti83 (törölt) 2008.02.12. 16:25:21

A vezetőség nem is lengyel. Nem kell mindig a biztonsági őrnek hinni...

kritikusolvaso 2008.02.12. 16:26:17

sajnalom hogy igy es hogy ennyire

Rák Attantam 2008.02.12. 16:26:52

Pepin bácsi!

IMAX:
Főnév. Vagy ige. De mindenképpen összetett szó.
Jelentése az angol "I" (azaz "én", ejtsd: áj) és a max (azaz maximális) szavak összetételéből képzett "én maximálisan meg leszek szopatva"-értelmű kifejezéssel egyenértékű.

Prez (törölt) 2008.02.12. 16:27:40

Nekem is volt már szerencsém az imax-hoz. a mélységes filmet akartuk nézni, de a t-rex ment. (eszi nem eszi, nem kap mást)
Röviden a sztori:
Kislány apja talál dínótojásot, de ügyetlen kislány feltöri, kijön belőle a zöld gané, amitől kicsi lányka beáll, és azt képzeli, hogy ő most 65 millió évvel korábban van, majdnem megeszi a főszereplő kislány fejét egy repülő gyík, amire annyit mond: 'Nahát', de a végére örök barátságot köt a t-rex-szel, ami nem tart sokáig, mert a t-rex elég, mert beesett a meteor.
ha nem az oldalbordámmal mentem volna, tuti, hogy a film felénél már ott se nem vagyok. ami már csak azért is ügyes, mert 45-50 perc a film.
Az otthoni dvd 5 becks-szel is ugyanannyi, az 2 óra.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:28:56

Birgit!Ez nem az osztrákokra vonatkozik!
Azokkal jóban voltam mindig és gond egy szál se velük.Bocsi,de te nem akartad elárulni,hogy hol vagy!Nem részletesen,de az országot tekintve.

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:29:58

Abál Doktor alulmúlta minden eddigi nekem tett tisztességtelen ajánlat minimálszínvonalát.

nem tom sikeres vagy-e a nőknél, de ha nem ne csodálkozz:)

asszem örökre szeplőtlen maradok.

A. Sz. Sz. J. M. K. 3. V.

kritikusolvaso 2008.02.12. 16:31:06

pedig mondtam mar (bar valoban nem az orszagot) burkoltan: grinzing

Dr.Abál 2008.02.12. 16:31:12

Szuper vagy Rákom,mostmár rákot sem ehetek-e?Maradjak a patkóknál?A többi ugyanis él vala lopva.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:33:14

Ne haragudj rám édes JUC.
Ez csak az ősi ösztön.Ám a vége kicsit darabosra sikerült,mérgedben?,nem is értem

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 16:35:06

TeZse Hooker:

A kislány mondja, hogy nahát vagy a gyík?
Különben mindegy... nekem sem jutna eszembe más, ha egy repülő kislány majdnem leharapná...

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:35:45

Abál:

Az csak a monogramom:) tudod:

Arénaplázai Szeplőtelen Szent Judit, a Megtévelyedett Konzumidióta 3Dmozilátogatók Védőszentje.

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:37:20

Teszem hozzá felháborodottan:

Ősi román ösztön, mi?

Rák Attantam 2008.02.12. 16:38:30

Nelson Mandula 2008.02.12. 16:35:06
"A kislány mondja, hogy nahát vagy a gyík? "

A kislány mondja a gyíkra...

Na, ez de pfuj vót! Bocs.

Prez (törölt) 2008.02.12. 16:39:24

N.M.: a kislány mondja, mert a hüllő nem barátságos. még csak nem is köszönt. De ha egy gyík repül, az már beszél is. egyébként. kislánynál ez nincs mindig így, meg aki harapni tud, annak tele van a szája. jujdeoff.

Prez (törölt) 2008.02.12. 16:40:25

köszi Rák, h segítettél. Te is láttad? :p

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 16:41:29

Jó film lehet ez mégiscsak... kezd érdekelni. Elmék má ecce imaxba.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:41:45

Ne haragudj még egyszer és utoljára kérlek,nem gondoltam bele valóban,hogy 18 alattiak is megjelenhetnek.Bár én 13 voltam mikor egy 15 éves csaj megpróbált megrontani.Korai volt.Nem volt ágy.

Rák Attantam 2008.02.12. 16:41:46

Nem láttam, csak kellően mocskos a fantáziám (leesett a földre és keresztülment rajta egy kamion).

Dr.Abál 2008.02.12. 16:42:49

Majd,ha úszni lehet.

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:43:46

Abál:

nem mondod?:) és nem sikerült neki? :D

de ne részletezd kérlek, gondoljunk csak a 18 alattiakra..

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 16:43:50

Rák: van rencám a lóra. Érdekel-e? Vagy má nem akarsz újat venni?

Rák Attantam 2008.02.12. 16:44:35

Na, akkor összefoglalom, mielőtt bárki jegyet venne a tirekszes filmre:

Kislány sétál.
Barátságtalan gyík nem köszön, hanem egyből lyukra tart.
Kislány nahát mond a gyíkra.
A gyík harapna, de tele lett a szája.
Most a gyík mondja: nahát! A borotva számodra ismeretlen fogalom?
Azzal fogta magát és kihalt.

Ennyi.

Netizen 2008.02.12. 16:45:49

Rák:
Az ájjmaksz WC-jében Zselenszky nóták szóltak-e?

Rák Attantam 2008.02.12. 16:48:28

Igen, az ájmax water closet Zselenszki Megamixet játszik, ütemre fel-feltörő csatornaszaggal.

Köszönöm, Elek, hogy észben tartod a lórendszám-kérdést. Jelenleg pónival járok (ez nem a szomszéd lány, hanem egy ló, de szerintem ezzel csak mélyebbre ásom magam, úgyhogy nem magyarázok tovább). Szóval arra nem kell rendszám.
Csak bukósisak.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:48:28

Juc:
Nem.Szerintem szerencsére,nyertem még másfél évet a titokból.Tudod,amit neked nem szabad tudni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 16:49:32

Rák: :DDD

Különben kihagytad az elejét, de nem csodálkozom, tudod, amikor a kislány ügyetlenül jáccik a tojásokkal.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:49:53

De kedves Rák!!!!
Minek raksz szerencsétlen gebére bukósisakot?

Dr.Abál 2008.02.12. 16:51:22

Mandula:
A Juc előbb-utóbb rájön a metaforizmáitokra és akkor lesz itt nemulass!!Majd kaptok ti is.

Prez (törölt) 2008.02.12. 16:51:43

Igen, most már biztos, ti is láttátok. télleg, ha már itt van, nincsen valakinek misellvájldösszes 3D-ben?

Rák Attantam 2008.02.12. 16:52:01

Ja tényleg! Bocs, heteroszaurusz vagyok, és így nem a tojások mögül előrontó gyíkra koncentráltam, hanem...
Várj, valami kék villogás van és kopogtatnak.
...

Hülyék, valami kislányos filmet kerestek rajtam. Elirányítottam őket az Imaxba.

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 16:55:22

:)

irulok pirulok de akko se mondom meg h hány éves vagyok.
a mandulákat meg rákokat meg föl se veszem.

Dr.Abál 2008.02.12. 16:56:49

Csak én vagyok áldozat?És szegény ló?

ClearWater 2008.02.12. 16:59:19

Az első rendben, de a másodikat nem értem. Panaszköynbe írni mert elfogyott a jegy? Ez milyen hülyeség?

Rák Attantam 2008.02.12. 17:01:15

Egy biztos: ha az Imax vécéjében kifogyna a papír, én is a panaszkönyvet kérném! De csak, ha puha...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 17:03:51

Mé hova írjon? Amúgy a jegyre írt volna, de az nem volt.
Émmácsak azt nem értem, hogy a gyerekeket miért akarta ilyen filmre vinni...? Ennél már a mosógép is jobb.

Dr.Abál 2008.02.12. 17:04:56

Tényleg jobb amosógép,bár lényegesen drágább is.

Rák Attantam 2008.02.12. 17:06:51

Jaja, hidd el, az 1200 fordulatos van olyan élmény, mint a rádboruló Imax-vászon!

Mrs.Incredible 2008.02.12. 17:07:10

a másodikat én sem értem,ha premier filmre mész,és nem kapsz jegyet 3 órakor a fél 4es előadásra,max az első sorba,akkor mi van IJ,nem?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 17:09:21

Abál, igaz, hogy drágább, de hosszútávon gazdaságosabb és a BB adósságrendező hitelét erre találták ki!

Dr.Abál 2008.02.12. 17:12:17

Szasztok,mennem kell!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.12. 17:22:46

Ezt a sok semmirekellőt... Ti soha nem dolgoztok? :DDDD

Mrs.Incredible 2008.02.12. 17:42:21

én most is dolgozom....

A LOVAK 2008.02.12. 18:35:49

lókupec!

A románoknál vagyunk, gyere értünk!

Tony Almeida 2008.02.12. 20:52:15

Szal egy kislány tojásokkal és egy gyíkkal játszik...érdekes múvi lehet, mindenképpen kisiskolásoknak való.

aranyhaj.blogspot.com 2008.02.12. 21:59:05

Már megörültem, hogy valami jó kis merész filmalkotás lesz, aztán...

aranyhaj.blogspot.com

Secnir 2008.02.12. 22:05:16

nem figyeltem, hány éves juc?

Tajparaszt 2008.02.13. 00:12:31

3D mozi? Minek a? Ott áz ásszony, őtet tudom 3D-ben élvezni, nem csák 40 percen keresztű. Még á háttérzenét is bé tudom állítáni. Oszt utazni sem köll. Pánászrá mög ott ván áz ányósom, könyv nékűl.

jesszumpepi (törölt) 2008.02.13. 03:15:15

Hej,Rák Attantam!

Látom,olvasod a szakítós blogot is.(Lásd:Hosszú volt a nuniszőr)

Fapuma (törölt) 2008.02.13. 08:13:03

Sunday az igaz de nem Vasárnap, bazd+, hanem vasárnap

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.13. 08:58:32

S lön szerda. Homárnap. Várjuk a postot. Vagy a postát. Vagy mi...
Jó reggelt!

ROMÁNOK 2008.02.13. 09:32:21

Lókupec! Amikor ti idejöttetek a kárpátmedencébe, mi még itt sem voltunk!!!

Sokorai_Atala 2008.02.13. 09:37:29

Szép napot!
Még mindig ezen rágódunk? Pedig ma még a nap is ismét felkelt:)

Pepin bácsi 2008.02.13. 09:38:51

mi van mááá ?!?!?!

mindenki a zimaxba ment T-rexes animal sexet nézni ?

Grafit Macska 2008.02.13. 09:40:12

Heló, Elek, Pepin Bá!

Dr.Abál 2008.02.13. 09:52:10

Szia Mindenki!Ezt lerágtuk.

Grafit Macska 2008.02.13. 09:53:23

Valkóeszter a storyonline-on!

Pepin bácsi 2008.02.13. 09:53:48

szia grafit !
nevet változtattál ? :)

Jó reggelt Abálom !
Megébredtél ?

Grafit Macska 2008.02.13. 09:55:14

Nem, csak nagykorúsítottam magam.

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.13. 10:04:30

Hello macsek! Nagykorú lettél? Azt meg hogy?

Pepin bácsi 2008.02.13. 10:05:51

hogy lettél-e nagykorú-e ?

dekiafaszomazavalkóeszter ??????????

Sokorai_Atala 2008.02.13. 10:08:13

Valkó eszter egy borzalmas hangú és stílusú sztár valamelyik kereskedelmi élménycsatornán, de a haja színét nem tudom:)

Rák Attantam 2008.02.13. 10:08:16

Jó reggelt! Ti már ilyenkor fent vagytok? Akkor ma sem dolgozunk...

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.13. 10:10:19

Szeretném ismét felhivni a t. közönség figyelmét, hogy ma szerda van. Homársztrájk napja.

Rák Attantam 2008.02.13. 10:15:29

Bocs, erről lemaradtam. Mi is ez a sztrájk? Most akkor követelhetjük a részünket az Indexből, vagy mi? :)
Mert akkor kussolok.

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.13. 10:17:15

Ilyenkor nincs post. Vagy ha van, semmi köze a bloghoz.

Grafit Macska 2008.02.13. 10:25:40

Pepin bá! Valkóesztert megnézheted a storyonline-on, ha nagyon érdekel....:))
Úgy lettem nagykorú, hogy azt gondoltam, ma reggeltől nagykorú vagyok. Annyit írtam már ide, hogy az alapján akár nyugdíjas is lehetnék.
meg ugye, jön a tavasz, a háztetővadászok szezonja...:)))
nyauuu!

Rák Attantam 2008.02.13. 10:27:41

Elek, akkor lehet, hogy múlt vasárnap előre ledolgoztatták velük ezt a szerdát? Kapitalistáéktól kitelik... :)

pizsama 2008.02.13. 10:41:04

Homárszerdán nincsen poszt?
Mit szedünk így rímbe most?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.13. 10:41:16

Éjjel azt álmodtam, hogy imaxba vagyok és állat hangrendszeren bömböl a klotyóban (Bajcsy-)Zsilinszky, miközben Valkó "kiafaxomaz?" Eszter próbál behatolni a fülkébe kezében két gyíktojással, hogy csak most, csak nekem. Sikoltva, átizzadva ébredtem de azt már csak hajnalban konstatáltam, hogy ellopták a létrámat. Szerda...

Marhácska 2008.02.13. 10:44:10

Milyen klassz filmek mennek most az IMAXBEN?

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.13. 10:48:24

Animal pornó megy állitólag...kupec meg a lova. A másik teremben meg kislány gyikkal...

Thomas_007 (törölt) 2008.02.13. 11:39:41

Nekem a hétvégén kétszer is volt alkalmam az IMAX mozihoz, és tényleg egy nagy élmény. Érdemes mindenkinek megnézni.
Valóban nem volt víz az IMAX vécéjében lévő csapokban. Ez gáz volt. Ja és nincs pohártartó az üléseknél. Ez sem előny. De a vászon bazi nagy, és a székek is kényelmesek.
Jelenleg a T-rex: vissza a krétakorba, és a nagy mélység titkai filmek mennek.
Én például interneten rendeltem a jegyeket, és javaslom is mindenkinek ezt a módot, mert a hétvégéken hamar elfogy a jegy.

Rák Attantam 2008.02.13. 11:43:30

Én is olvastam már olyan vízcsapokról meg zuhanyzókról, amikben nem víz, hanem gáz volt.... :(

De tényleg, mekkora egy tahó hely ez már! Nincs a vécében pohártartó az üléseknél!? Hát most akkor végig fogjam a kezemben? És ha kilötyög? Vagy leeszem vele magam?
Eszméletlen! :)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.13. 11:44:28

Azért a Dzsoli Angyalkát megcsöcsörészném Frankfurtban vagy máshol.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.13. 12:07:39

Szerintem a Nagy mélység titkai izgisebb lehet a gyíkosnál! Émmosmá csak elmegyek imaxolni, ha nincs is pohártartó a klozettban!

Bognár Zsuzsanna 2008.02.13. 15:40:47

en is kaptam hetvegere jegyet 2x is, csak vagy 3 nappal elotte kell venni, ami ertheto, tekintve, hogy 1 teremrol beszelunk es hatalmas erdeklodesrol (ami jo bevetel a tulajoknak, akikhez a jelenlegi 2 filmet sztem ingye' vagtak hozza a vetitogeppel egyutt, azert az arert).

Mindenestre jo, hogy van imax,itthon is. Elobb utobb jobb filmeket is kell hozniuk, ha fenn akarjak tartani az erdeklodest (gondolom elobb a befektetesuket akarjak visszaszerezni az olcso filmekkel).

Viszont megtiltanam a popcorn-cola combo bevitelet a terembe (ezert is nincs itt pohar sztem).

Mivel a vetitesek surun vannak es csak negyven percesek, valamint a soxor mozgassal jaro interaktiv elmeny, szuksegtelenne teszi az intenziv eszem -iszomot, de foleg nem kene, hogy a terem ugy nezzen ki utana ahogy:
el nem fogyasztott, szetszort popcorn zacsik es dobozok.

Moziba ha visz is az ember be valamit, szedje ossze a szemetet es ne szorja szet, az mar milyen.

Harpagon 2008.02.13. 16:03:41

Szerintem senki ne menjen el erre a két "próbavetítésként ez is megjárja" filmekre,mert olya Sz@r a story,hogy a gagyibb csatornák délelőtti programjai simán lepipálnák.

fakkjú 2008.02.16. 18:22:08

viszont rengeteg szabad parkolóhely van a világoszöld a citromsárga és a narancssárga parkolókban.

Mics Bjukenen hadnagy 2008.02.21. 12:42:36

Huhh, te kólát veszel a gyerekeidnek? Meg is érdemled! Amúgy meg jobban jártál volna, ha nem veszed meg előre a jegyet, minek??? Ott van a telefonos foglalás!
süti beállítások módosítása