Mivel eltelt az öt nap írtam nekik egy e-mailt, ott az az infó jött 2008.02.20-án (idézek): "Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a megrendelés törlésével egyidőben a Pannon részéről az Ön által jelzett összeg visszautalásra kerül." 2008.02.21. Az e-mailra most egy másik emberke válaszol, aki így kezdi: "Korábbi levelünkben írt pontatlan tájékoztatásért szíves elnézését kérjük.
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a nem teljesített NetShop megrendelésének törlését követően a bankszámláján zárolásra került összeg automatikusan feloldásra kerül, ezzel kapcsolatban kérjük forduljon számlavezető bankjához. Ezt az összeget nem vonjuk le bankszámlájáról, kizárólag lekötésre kerül. Az összeg kizárólag a sikeres megrendelést követően kerül levonásra. Tájékoztatjuk továbbá, hogy nyilvántartási rendszerünkben az Ön GSM számához befejezetlen megrendelés tartozik. Kérjük, hogy a vonatkozó készülék-megrendelését a NetShop felületen törölni szíveskedjék."
Most már nem visszautalásról van szó, hanem a zárolás feloldásáról, ráadásul a 2. pontban azt írták hogy ők már törölték a megrendelésemet, most meg töröljem én is és majd akkor lesz feloldva. A dologgal meg ismét forduljak a bankomhoz.
Beléptem újra a netshopba, a korábbi megrendeléseknél megtaláltam és töröltem amit ők már állítólag 02.14-én töröltek. De jó - gondoltam - most majd jól feloldják a zárolást, amit korábban még többen is visszautalásnak hívtak, és amit töröltek de mégsem.
2008.02.25. Még mindig semmi. No, most már csak felhívom a bankomat, hogy nekem a NetShopék azt állítják, hogy ők "azonnal", meg "automatikusan" és "forduljak a bankomhoz".
Bankot felhívom, ahol egy kedves hölgy elárulja, hogy valóban zároltak a számlámon 15 nappal ezelőtt 47.000 Ft-ot. Egyéb semmi nem történt. De izgalomra semmi ok, hagyjam a NetShopékat a fenébe, mert a zárolás pont 15 napja történt, és mivel levonás nem történt a bank 15 nap múlva feloldja a zárolást és annak pont ma van a napja. Hát hurrá…
A Pannon Netshopból az rendeljen, akinek ráér a vásárlás, mert majd két hét múlva a bank által oldódik fel az a zárolása, amiből telefont szeretne venni (ami ugye állítólag "azonnal" meg "automatikus"). De legalább vége. Hurrá.
Ja, külön vicces információkat is kaptam a reklamálásra, pl olyat, hogy:
"A Netshop rendszerünkben történő megrendelések és az aktuális készletek összehangolásán folyamatosan dolgoznak az illetékes kollégák."
Hát, lehet hogy folyamatosan dolgoznak, viszont nagyon szarul, vagy nagyon lassan, mert még mindig meg tudnám rendelni a bónuszprogram oldalon a nem létező készüléket, de nem csak azt, hanem egy olyat is amit barátnőm egy évvel ezelőtt akart venni, de már akkor sem volt és azóta sem lett.
Re: A Pannon netshopnak fingja sincs, mit árul
Múlt héten ott hagytuk félbe Labi sztoriját, hogy miután a megrendelt telefon valójában nem létezett a webshopban, a Pannon törölte a rendelését, és megígérte, a pénz 5 napon belül visszakerül hozzá. Természetesen nem ez történt:
Az utolsó 100 komment: