Többen is beküldték a CBA legfrissebb reklámújságját, azzal, hogy "ez most a népszavazási kampány része, vagy csak egy félreérthető reklámújság?" Nyilván nem a véletlen műve, hogy egy héttel a sajnálatos és értelmetlen pénzkidobás/az ellenzéki forradalom csúcspontja/a népszavazás előtt még a közértből is köcsög demagógia folyik.
Természetesen a CBA magyarosra vett fazonjából egyenesen adódik, hogy támogassa a népnemzetinek kikiáltott véleményt, a kismillió lakásba szétküldött reklámújság címlapja pedig kiválóan eladható felület. Hasonló címlapposzteres reklámmegoldással hetilapok (Mancs, Heti válasz) szoktak élni sorsdöntő választások idején. Minthogy a Homár az összes megélhetési politikus fejére igazságosan egyenlő arányban tojik, jövő vasárnap a maga részéről egy hóvirágos réten fog hemperegni.
Az utolsó 100 komment: