Jómagam több, mint 10 éve vagyok (voltam) a Pannon GSM hűséges, és elégedett előfizetője. Az elégedettségemnek az évek során többször is hangot adtam, ajánlásomra több ismerősöm vált Pannon előfizetővé, valamint a céges telefonszerződésünket (havi többszázezres forgalom!) is Pannonra váltottuk. Jelenleg élő előfizetésemet 2007. márciusában kötöttem, az akkor elérhető legkedvezőbb percdíjat nyújtó "Pannon 1000" díjcsomaggal, valamint új készülék vásárlása miatt 2 év hűséggel. A díjcsomag lényege, hogy 17 forintos percdíjért telefonálhatok éjjel-nappal, bármilyen (belföldi) hívásirányba. Időközben a Pannon megszüntette ennek a díjcsomagnak az árusítását, de a meglévő ügyfelek maradhattak a régi díjcsomagban. Én is ezt tettem, hiszen a helyébe lépett "Pannon 1200" valamivel rosszabb feltételeket kínált. A hidegzuhany a napokban érkezett, a telefonszámlával együtt: a Pannon 2008. január 15.-től megváltoztatta a percdíjakat, mégpedig azon esetben, ha túllépem a díjcsomag árába foglalt lebeszélhető keretet. Az eredeti percdíj 17 forintról 35 forintra növekedett!
Az emelés tényéről sem előre, sem utólag semmilyen értesítést nem kaptam. Ma tájékoztatott az ügyfélszolgálat, amikor felhívtam őket. (A változást állítólag hirdetményben kifüggesztették a Pannon kirendeltségeken. Ha nem akarok hasonló meglepetéseket, akkor mostantól minden reggel a Pannon üzletben kezdehetem a napot?) A céges telefonszámla még nem jött meg, izgatottan várom, hogy ott hány százezer forinttal többet akarnak bevasalni tőlünk...
Hab a tortán, hogy felajánlották a díjcsomagváltást az új, "Pannon 1200" csomagra úgy, hogy a csomagváltásért még fizetnem is kellene! A szolgáltatást a hűségakció miatt még le sem mondhatom következmények nélkül.
Köszönöm, Pannon!
Titokban dupláz tarifát a Pannon
Van, aki csak most vette észre, hogy a Pannon mostanában értesítés nélkül emelgeti tarifáit. Nem is került volna be a levél, ha nem 100%-os lenne a meglepetés:
kim.bauer 2008.03.08. 15:24:54
köpcöspapa 2008.03.08. 15:26:37
Fagyees 2008.03.08. 15:30:23
birdito 2008.03.08. 15:31:29
Igen. És a számlavezető bankodnál, és a TV szolgáltatódnál, és az összes többi szolgáltatónal. Ugyanis mindegyik csak a honlapján, meg az irodáiban köteles kifüggeszteni. Az ügyfél le van tojva.
Welcome to Hungary!
úrilány 2008.03.08. 15:36:20
amúgy persze, ami kedvező, meg előnyös, meg jutányos és hasonló hívószavakkal van reklámozva, abba valahogy mindig becsúszik valami kis "gixer"...
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2008.03.08. 15:36:27
luro 2008.03.08. 15:48:02
Azért itthon sem reménytelen a helyzet, főleg, ha valakinek van egy jó Nokia-ja www.nokia.hu/voip
Tajparaszt 2008.03.08. 15:57:40
-Csókolom, lejárt az előfizetés?
-Igen, tud mostantól új készüléket venni akciósan.
-Legyen a B terv inkább.
-???
-Felmondanám a szerződést, köszönöm.
És azóta bódogán élek és beszílek bele á löncshúskonzerves-spárgás helyi telefonyommál á szomszéd bögyös Bözsikével:)
Decesso (törölt) 2008.03.08. 16:03:31
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.03.08. 16:25:02
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.08. 17:36:24
kinat nem tudom de USA-ban a vezetekes es mobil telefon tarifa koszonoviszonyban sincs egymassal
gabest1 2008.03.08. 17:36:31
gelsystem 2008.03.08. 17:39:19
aztán a pannon húzzzzza a fa..ára...........
tuju 2008.03.08. 17:56:29
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:12:58
De így csinál minden szolgáltató. Egyik sem küld levelet, smst, semmit. Majd észreveszed. A FogyiVédelem már benyújtotta ennek a törvénynek a változtatását - kérdés, mikor lép életbe.
Ja, a Pannon most építi a székházát, kell a zsé...és még a mobilnetes hálózatra is a vállalt 20 milliárdon felül 20-at kell költenie két éven belül, Kóka ezt kiverte belőlük a koncessziós szerződés fejébe :)
NW1 2008.03.08. 18:16:21
Most már elvileg "kiemelt ügyfél" vagyok, ezen felbuzdulva írtam nekik egy emailt. Jött is azonnal egy automatikus válasz, melyben biztosítottak, hogy max 5 napon belül válaszolnak. Ennek 21 napja, azóta sem kaptam tőlük semmit. Érdekesen bánnak a kiemelt ügyfelekkel is...
jesszumpepi (törölt) 2008.03.08. 18:18:32
lionking 2008.03.08. 18:21:10
A helyzet az, hogy hűségidő ide- vagy oda, én bizti eltakarodnék tőlük, (bár eddig se jutott eszembe ilyen marhaság, hogy Pannonos legyek)mivel a szerződött hűségidőt annak tudatában vállaltad, hogy annyi lesz a számlád, és mivel ezt a letelte elött durván és egyoldalúan megváltoztatták, így a hűség Rád nézve sem kötelező immár.
Vagy kitöltetik Veled a hűségidőt az eredeti feltételeknek megfelelően...
KalitkA · http://xstudio.hu 2008.03.08. 18:26:39
Jólfelhúztammagam 2008.03.08. 18:36:32
Az értesítés nélküli áremelés persze nem szép dolog.
Szerencsére az Osan meg teszkó is küldött értesítést, hogy drágább lesz a tej a hús és minden más.
gC 2008.03.08. 18:40:01
tuju 2008.03.08. 18:41:45
"Nem volt az titok, minden szolgáltató a változás tényét egy hónappal előre be kell hogy jelentse. Törvény írja elő. Kell a saját boltjaiban,honlapján és két országos napilapban."
Igazuk van! Legyen továbbra is az!
Nadehogy en nem retkes 2 forintot koltottem naluk havonkent az fix.
Nem gond! Gondjuk nekik lehet azzal, hogy az ismeretsegi koromben ezt hiresztelem, es amennyire tudom nagyobb nyilvanossag elott is megteszem. Mindezt 1 sms miatt... Talan egyszer valtoztatnak...
2008.03.08. 18:49:40
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:51:39
infovilag.hu/hir-9826-mobil-szelessav-meghosszabbitottak.html
és itt a szerződés maga:
www.gkm.gov.hu/data/cms1446307/kozerdek_pannon.pdf
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:56:21
1.)megéri-e
2.)megéri-e
:) ha nem, változtatsz. Az euban vagyunk, vagy mi a szösz!
flobertgida 2008.03.08. 19:51:25
Gonoszfóka 2008.03.08. 20:01:10
Amúgy hajdemagas tarifaemelésre nem emlékszem...pár kiegészítő csomag meg kimondottan jól jött, amíg futott náluk :-)
Bit Rot 2008.03.08. 20:15:24
Csak azt nem értem, hogy bár jogilag talán nem kell a Pannonnak értesítenie a (számla)levélben erről, de megéri a Pannonnak ez a NEGATÍV REKLÁM???
Jó lenne, ha a Pannonnál elgondolkoznának ezen.
Én addig elgondolkozok azon, hogy akarok-e továbbra is Pannonos lenni.
Begérke 2008.03.08. 20:20:37
Ha kell, akkor jogilag támadhatatlan, de amúgy aljas eszközökkel.
Sajnos az ÁSZF-et elfogadva lehet csak előfizető az ember és ott azt is elfogadjuk, hogy a szolgáltató a változásokat úgy is kihirdetheti, hogy a sötét alagsorban kifüggesztenek egy hirdetményt egy olyan szobában, amelynek az ajtajára ki van írva: Vigyázat, a leopárd harap! (ByDoiglas Adams)
Ezért mindenki teljesen ki van szolgáltatva a szolgáltatóknak és minden más csak marketing és hazugság.
Ebben egyáltalán nem különböznek, ezért ezekre telefonos cégnél fel lehet készülni: független mobil és nem szabad hűséget aláírni. Ha ezt a sok birka megtenné, odafigyelne a tarifákra és változásokra és ha nem tetszene, váltana szolgáltatót, ők is meggondolnák, hogyan árazzanak és foglalkozzanak a meglévő ügyfelekkel.
Az pech, hogy a Pannon különösen aljas és lehúzós banda, de a másik kettő sem sokkal jobb nála.
Kisangyal 2008.03.08. 20:35:50
Azért itthon sem reménytelen a helyzet, főleg, ha valakinek van egy jó Nokia-ja www.nokia.hu/voip
De fölösleges volt, nem jo semmire :(
El Condor 2008.03.08. 20:39:41
Briguszka 2008.03.08. 21:06:17
Nem kell annyit pofázni a telefonon, akkor meg se kottyan a 35 Ft-os percdíj. "
Akkor ezzel a logikával ha drága a kenyér, akkor együnk kevesebbet és akkor meg se kottyan, hogy 25o Ft kilója?
Perc alapú számlázásnál teljesen mindegy, hogy 2 szót mondasz, vagy végigbeszéled a percet, akkor is 35 ft.
Roltii 2008.03.08. 21:07:19
sőt, a lebeszélhető percekbe nem számít bele az átirányítás!!
megint jön az, hogy két telefonnal mászkálok, baromi jó lesz...Jah, és persze hűségidőn belül felmondani 50 rugó kötbér(vagy ködbér...:D)
úgyhogy asszem amint lejár, elmenekülök pannontól...csak a kérdés, hogy hova, mert a többivel se voltak jobbak a tapasztalatok...
Roltii 2008.03.08. 21:09:56
pedig az új roaming tarifákba már kezdtem belenyugodni, pedig az is egy szemét húzás volt (előfizusoknak ugyanannyi lett mint kártyásoknak->előfizetésnek semmi előnye nincs most már, kivéve, hogy utólag fizetsz)
Briguszka 2008.03.08. 21:31:32
Egy kedves ismerősön úgy járt a feltöltős telefonjával , hogy lerohadt a kocsijával, a telóján meg nem volt annyi, hogy hívni tudjon valakit. Maradt a régi megoldás, állt az út szélén és integettett, mire valaki megállt. ( na de akkor minek a mobil?)
Egyébként a magentával elég jól kijövök (6oo ft havonta, hálózaton belül l6 ft flottán belül ingyenes hívás és még igyen 2o SMS) Sikeres vagyok?
besz@rok 2008.03.08. 22:14:42
Emelhették volna 1000 ft/percre is, köszönjétek meg nekik!"
Nem ertelek. Megkoszontek nekik. Ott van a leveluk vegen! :-D
ODIV 2008.03.08. 22:19:41
grigorij (törölt) 2008.03.08. 22:22:33
grigorij (törölt) 2008.03.08. 22:25:55
ODIV 2008.03.08. 22:29:10
punpa 2008.03.08. 22:30:11
crashdummy 2008.03.08. 22:34:54
crashdummy 2008.03.08. 22:38:49
minadelic 2008.03.08. 22:44:23
minadelic 2008.03.08. 22:46:02
o_tee 2008.03.08. 23:16:12
Roltii 2008.03.08. 23:22:36
egyébként a céges teló jó ötlet, nekem is van, csak a saját számomat kismillióan tudják, úgyhogy nem engedhetem meg, hogy nem használom->két telefon->több pénz
reni79 2008.03.09. 00:56:32
rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.03.09. 00:59:25
Masik osi szolgaltato halon belul 2.5 forintert meri a percek darabjat - ha veletlenul elfogy az az 1000 amit ingye' kaptal. Az o halozatuk meg alig epult ki - valamit valamiert.
De az, hogy nem kepesek kuldeni egy koruzenetet, hogy "Valtozott az ASZF! www.pgsm.hu"... hat, ez oltari nagy igenytelenseg a t. szolgaltato iranyabol...
2008-at irunk, a csapbol is a felhasznaloi elmenyt fokozo felulet + erintokepernyo + ugyfelmegtartas folyik, ez a trend, erre ok beleszarnak a ventillatorba es alaallnak? (a 21 nap alatt nem valaszolunk meg kulon vicces).
A heten megszivatott az Orange. Ketszer is, ebbol az egyik majdnem lenyegtelen a masikbol kifolyolag deaktivaltak a kartyamat. Kuldtem nekik egy emailt, 12 ora alatt nem oldodott meg a problema. Felhivtam oket, beszeltunk kb. 3 percet (2:40-et en, a tobbit szegeny ufi aki csak annyit tudott mondani, hogy "egy pillanat turelmet kerek... elnezeset kerjuk... koszonom, viszonthallasra") es par percen belul aktiv volt a kartyam.
Benak mindig, mindenhol vannak. De ugyfelre szarni? Nekem azt tanitottak, hogy ilyet nem szabad...
Stevwe 2008.03.09. 06:17:26
Nagyon meg akartak tartani ....
Stevwe 2008.03.09. 06:18:44
guga 2008.03.09. 10:29:01
A külső hőmérséklet 8C°
joa 2008.03.09. 11:52:25
Még mindig inkább pannonos meg vodás leszek. Régen is voltam náluk, most is van jobb ajánlatuk. Igaz, nem annyiért, de már ez sem érdekel.
mindenkibekaphassa:) (törölt) · http://kabbe.blog.hu 2008.03.09. 12:24:11
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.09. 13:05:50
theutat villám 2008.03.09. 14:10:23
kampánycsendsértés-e, hogy az index-e útmutatójában instrukciókat ad, hogyan szavazzunk sehova se-e?
Gera 2008.03.09. 14:15:00
Szóval a minimum az lenne, ha már egy tetves mobilszolgáltatóról van szó, akkor a változásról egy smsben értesítik az ügyfelet, ha már nincs kedvük rászánni egy százast levélre.
joa 2008.03.09. 16:38:19
Retkek, remélem, soha többet nem kell velük kapcsolatba lépnem, mert
joa 2008.03.09. 16:39:43
neet 2008.03.09. 17:52:30
én minden esetben külön kérem, h ne ikszeljenek be és senki se támadjon idióta ajánlatokkal. Érdekes, minden héten jön minima egy ajánlat de van, h hetente 3-4 is. Ha manapság vhol szazrődést kötök, már csak vállvonogatva mosolygok a fenti kérdésre, és kérdéssel válaszolok: miért, ha nem kérem, nem hívnak? Na ugye...
A jogsis csaj kérdezés nélkül mondta a 11. keres ügyf.szolg.on, h bármit válaszolok, neki kötelező beikszelni, mert kül.ben nem értesítenek ki, h mehetek átvenni, stb. Jót nevettünk, matávos izé lenémítva, ámen.
neet 2008.03.09. 17:56:35
crow 2008.03.09. 17:57:55
Röhely hogy a napilapban közzéteszik meg egyébb helyen de ebből a hirdetésből futotta volna egy smsre is.. egyébbként én személyszerint érintett vagyok és ..egy hónappal előbb bejelentem én is hogy a következő hónaptól csak a díj felét fizetem..
Faxom kivan hogy egyoldaluan megváltoztatják a szerződést.. És joguk van hozzzá...
Arról ki tudtak értesíteni név szerint hogy ilyen franko überkirály internetük van és csak egy kattintás..
DE SMSre nem telt..
Szégyen..
Decesso (törölt) 2008.03.09. 18:00:20
Starlark 2008.03.10. 07:53:17
Az ajánlataikat meg elnézve még mindig nem győztek meg arról hogy érdemes lenne váltanom. A kártyás percdíja jobb volt mint az előfizus ajánlat.
gyafi 2008.03.10. 08:13:52
"2007. július 6-ától a Szolgáltató Pannon 50, Pannon 150, Pannon 300 és Pannon 1000
tarifacsomagokat nem értékesít. Jelenleg e tarifacsomagokkal rendelkező Előfizetők
azokat változatlan feltételekkel használhatják tovább. A lezárt tarifacsomagokra történő
váltás az értékesítés megszűnését követően nem lehetséges."
Neszed neked változatlan feltételek...
Zsirparaszt 2008.03.10. 08:17:06
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.10. 08:22:19
de eddig is ha túllépted a keretet többet kellett fizetned. nem hiszem el, hogy az eddigi túllépés esetén minden rendes kerékvágásban ment tovább...
gyafi 2008.03.10. 10:03:01
"Ügyfeleinket a változásokról SMS-ben tájékoztatni nem tudjuk, a rövid szöveges üzenetek kézbesítéséért felelősséget vállalni nem tudunk, ugyanis az nagy mértékben függ az adott SIM kártya és az előfizető elérhetőségétől."
Azért nem semmi, hogy saját sms szolgáltatásukat így lehúzzák.
MrZed001 2008.03.10. 10:04:27
Net eléggé elterjedt, gépre fel Skype, 7/24-ben 0 Ft
Ha mindenképp mobilozódni akar, akkor vegyen 30-60 eFt-ért egy PDA-t, oda Skype fel és már megint 0 Ft-ért telefonálhat korlátlanul (Voda 5G-vel pölö)
Zorro2007 2008.03.10. 11:51:11
Ausztriaban, kb 20EUR az elofizetes, es minden hivas mindenhova ingyenes...ennyi!
Atesh 2008.03.10. 11:55:53
Egyet nem értek, mondjuk lusta voltam elolvasni az összes kommentet, ha valaki mondta bocs.
De, szerződést kötöttél a szolgáltatásra, vagy mi a szösz. Na abban mi van az a alényeg!!! Pannonék elhúzhatnak a vérbe, ha azt dörgölöd az orra alá, hogy öcsi, nekem itt a szerződésben 17 forint van.
Szóval ajtó leszaggat, asztal borogat, szerződés(másolat) megetet. elégedetten hazamegy, normális számlát fizet. Ennyi.
De nekem az az érzésem te voltál figyelmetlen, mert az ilyen 250, 500, 1000 csomagok általában addíg olcsópercdíjasok míg a limitet át nem léped. Szóval olvasd el alaposan azt a szerződést a Pannon 1000ről. Lehet megtalálod valahol. Ha meg nem, akkor nem kell kifizetni a töbletet.
Üdv.
Roltii 2008.03.10. 14:08:46
Az asztalborogatósba annyi igazság van, hogy lezárt csomagot módosítottak, DE eddig semmi nem történt, ha átlépted a limitet.
INGYENES HÁLÓZATON BELÜLI ÁTÍRÁNYÍTÁST AKAROK!!!
Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2008.03.10. 22:27:10
De masnap elmesz a szomszed peksegbe es ezentul ott vasarolsz, nincs husegszerzodesed a pekkel, hogy ket evig csak nala vasarolhatsz...
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.11. 11:14:55
Azért nem semmi, hogy saját sms szolgáltatásukat így lehúzzák.
nem húzzák le, csak az sms érvényessége nem végtelenre van állítva hanem mondjuk csak 1 órára. és ha ezalatt végig ki vagy kapcsolva, akkor nem kapod meg. ugyanis elég szarul jönne ki ha kiküldenének 2millió sms-t egyszerre és ebből 500 ezer "beragadna" a központba, mert a pannonosok negyede éppen nem elérhető (bármilyen okból is). ezek a beragadt sms-ek csesznék szét a rendszert. ez nem megengedhető, ezért úgy vannak beállítva ezek hogy egy idő után lejárjanak. ha ezalatt nem vagy elérhető nem kapod meg. kész.
kiskár 2008.03.11. 16:28:47
Nekem van olyan hónap, hogy nincs kikapcsolva a telefonom, mégsem kaptam ilyen SMS-t. Bezzeg, hogy olcsóbb lett a hangposta arról igen.
Akkor persze megoldható volt!
I'm 2008.03.11. 16:41:09
Szerintük az bőven kimeríti a szükséges tájékoztatást, hogy a megszűnő és változó tarifacsomagjaikról két országos napilapban, és a weboldalukon is tájékozatták a kedves ügyfeleiket..
Szóval RAVATLARA VELÜK!!!
qvaélet..
qvaország..
qvamamutcégek..
qvapannonmenedszerek! Véreshurkát az összes majom pannonmenedszer véréből!!
I'm 2008.03.11. 16:42:21
"A Szolgáltató az Előfizetővel együttműködik, és megfelelően tájékoztatja a Szolgáltatással kapcsolatos valamennyi lényeges kérdésről."
LÓPÉNISZT!
gyafi 2008.03.11. 20:30:48
Én ezt úgy értelmezem, hogy alkalmatlan a rendszerük erre. Miért 1 óra érvényességgel küldenék ki? Tudtommal, az állítható.
Egyébként én nem kérdeztem tőlük, hogy miért nem küldenek sms-t, ezt ők írták maguktól, rizsának.
gyafi 2008.03.11. 20:34:56
azokat változatlan feltételekkel használhatják tovább" írjon az nhh-nak:
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
1525 Budapest Pf. 75.
Email: hfjk@nhh. hu
Tel: (06 1) 457 7141
Az áremelés ill. az ingyenes átirányítás megváltoztatása messze nem "változatlan feltétel".
HandG 2008.03.12. 07:11:04
Aki pannonos az sikeres ember nem lehet!:) Mi cirka 1 éve sikeresek vagyunk.:) Ugyancsak 10éves múlt után.:)
SMS-t nem tudnak küldeni, mert nem áll szándékukban másnap 50% ügyfelüket elveszíteni. A pannonnál agyi kapacitás leépülés történik már 3. éve most már.
Én mondtam tavaly is, hogy a fejétől bűzlik a hal!
szopkó béláné 2008.03.12. 18:27:19
"Tisztelt .....!
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a Díjszabás feltételeit a Pannon időről időre egészben vagy részben egyoldalúan módosíthatja [tekintettel az Efsz. 5.§ (3) bekezdésére]. A Pannon a módosításról az előfizetőit tájékoztatja. A Díjszabás-módosítás elfogadásának minősül, ha az Előfizető ráutaló magatartásával a szolgáltatást továbbra is igénybe veszi. Az Előfizetői szerződés (Általános Szerződési Feltételek Törzsszöveg vagy egyedi Előfizetői szerződés) egyoldalú módosítása esetén a Pannon a módosítás hatályba lépését megelőzően 30 nappal hirdetményben értesíti az Előfizetőket, valamint ügyfélszolgálatán közzéteszi a módosítást.
A változásokról minden esetben Közleményt adunk ki, mely a nyomtatott médiában (Népszava, Népszabadság) jelenik meg, illetve Bemutatótermeinkben és Partnereinknél kifüggesztésre kerül és honlapunkon is megtekinthető (www.pannon.hu/pannon/szerzodesi_feltetelek/).
A vonatkozó közleményt jelen levelünk mellékleteként küldjük meg Önnek.
Fentiek alapján tájékoztatási kötelezettségünknek eleget tettünk. Amennyiben szándékunk ellenére kellemetlenséget okoztunk Önnek, úgy szíves elnézését kérjük, azonban eljárásunk jogszerű volt, így kérését - miszerint a forgalmát számoljuk át a 24,- Ft-os percdíj szerint - sajnos nem tudjuk teljesíteni.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy régi Pannonos (P50-P1000) tarifacsomagjainkat az elmúlt évek során többször is átalakítottuk. A piaci igényeket és az előfizetői hívásszokásokat figyelembe véve 2007. nyarán ezek értékesítését lezártuk, és új tarifákat hoztunk létre (www.pannon.hu/egyeni/tarifak/szamlas/pannon_60-1200/).
Egyedi elbírálás alapján a tarifacsomag váltás díját nem számlázzuk ki Önnek következő havi telefonszámláján, valamint a tarifacsomag váltást azonnali hatállyal regisztráljuk, amennyiben megírja részünkre a 20/..........-es GSM számú előfizetéséhez tartozó jelszavát.
Várjuk visszajelzését.
Tisztelettel,
..."
Ez is több, mint a semmi, de lássuk be, nem sokkal.
mertnem 2008.04.21. 17:54:54
Mellesleg a 1220 ingyenesen hívható !
És méltányosságból tuti ingyen átváltják .
A Pannon 1200 miert rosszabb ? Nekem az van , és ugyanúgy 17 Ft a percdíj , MINDIG !