Tékozló Homár

Titokban dupláz tarifát a Pannon

2008.03.08. 15:14 | jackyll | 82 komment
Van, aki csak most vette észre, hogy a Pannon mostanában értesítés nélkül emelgeti tarifáit. Nem is került volna be a levél, ha nem 100%-os lenne a meglepetés:
Jómagam több, mint 10 éve vagyok (voltam) a Pannon GSM hűséges, és elégedett előfizetője. Az elégedettségemnek az évek során többször is hangot adtam, ajánlásomra több ismerősöm vált Pannon előfizetővé, valamint a céges telefonszerződésünket (havi többszázezres forgalom!) is Pannonra váltottuk. Jelenleg élő előfizetésemet 2007. márciusában kötöttem, az akkor elérhető legkedvezőbb percdíjat nyújtó "Pannon 1000" díjcsomaggal, valamint új készülék vásárlása miatt 2 év hűséggel. A díjcsomag lényege, hogy 17 forintos percdíjért telefonálhatok éjjel-nappal, bármilyen (belföldi) hívásirányba. Időközben a Pannon megszüntette ennek a díjcsomagnak az árusítását, de a meglévő ügyfelek maradhattak a régi díjcsomagban. Én is ezt tettem, hiszen a helyébe lépett "Pannon 1200" valamivel rosszabb feltételeket kínált. A hidegzuhany a napokban érkezett, a telefonszámlával együtt: a Pannon 2008. január 15.-től megváltoztatta a percdíjakat, mégpedig azon esetben, ha túllépem a díjcsomag árába foglalt lebeszélhető keretet. Az eredeti percdíj 17 forintról 35 forintra növekedett!

Az emelés tényéről sem előre, sem utólag semmilyen értesítést nem kaptam. Ma tájékoztatott az ügyfélszolgálat, amikor felhívtam őket. (A változást állítólag hirdetményben kifüggesztették a Pannon kirendeltségeken. Ha nem akarok hasonló meglepetéseket, akkor mostantól minden reggel a Pannon üzletben kezdehetem a napot?) A céges telefonszámla még nem jött meg, izgatottan várom, hogy ott hány százezer forinttal többet akarnak bevasalni tőlünk...

Hab a tortán, hogy felajánlották a díjcsomagváltást az új, "Pannon 1200" csomagra úgy, hogy a csomagváltásért még fizetnem is kellene! A szolgáltatást a hűségakció miatt még le sem mondhatom következmények nélkül.

Köszönöm, Pannon!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kim.bauer 2008.03.08. 15:24:54

jackyll, te hétvégén is dolgozol??? nem irigyellek...

köpcöspapa 2008.03.08. 15:26:37

Erre mondták az egyszeri viccben, ügyes...

Fagyees 2008.03.08. 15:30:23

éééés dobogós!

birdito 2008.03.08. 15:31:29

"Ha nem akarok hasonló meglepetéseket, akkor mostantól minden reggel a Pannon üzletben kezdehetem a napot?"

Igen. És a számlavezető bankodnál, és a TV szolgáltatódnál, és az összes többi szolgáltatónal. Ugyanis mindegyik csak a honlapján, meg az irodáiban köteles kifüggeszteni. Az ügyfél le van tojva.

Welcome to Hungary!

úrilány 2008.03.08. 15:36:20

nem ötöltek-hatoltak sokat, emeltek...
amúgy persze, ami kedvező, meg előnyös, meg jutányos és hasonló hívószavakkal van reklámozva, abba valahogy mindig becsúszik valami kis "gixer"...

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2008.03.08. 15:36:27

Én is Pannonos vagyok, de nem tűnt többnek. Csak a Pannon 1000-re vonatkozik az emelés? Mert nekem nem az van.

luro 2008.03.08. 15:48:02

kicsit kiábrándító a helyzet kicsiny hazánkban.Összehasonlításképp az USA-ban és Kínában is a mobil és vezetékes számok hívása ugyanannyiba kerül (kb. 5Ft!)
Azért itthon sem reménytelen a helyzet, főleg, ha valakinek van egy jó Nokia-ja www.nokia.hu/voip

Tajparaszt 2008.03.08. 15:57:40

Westel kicseszett velem, Pannon 1 év után szólt, hogy lehetne kevesebbet is fizetni. Mondom jó, letelt a hűség, bementem és megkérdeztem:
-Csókolom, lejárt az előfizetés?
-Igen, tud mostantól új készüléket venni akciósan.
-Legyen a B terv inkább.
-???
-Felmondanám a szerződést, köszönöm.

És azóta bódogán élek és beszílek bele á löncshúskonzerves-spárgás helyi telefonyommál á szomszéd bögyös Bözsikével:)

Decesso (törölt) 2008.03.08. 16:03:31

Nem muszály Pannonnal telefonálni. Én T-mobile-t használok, és eddig nem volt vele semmi bajom. Max annyi, hogy állandóan hívogatnak cégektől, hogy csináljak hitelkártyát, meg vegyek valamit stb... (Titkos a számom...)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.03.08. 16:25:02

A marketing sms-eikkel mindig meg tudnak találni, hogy most válts ilyenre, meg most aktiváld azt a szolgáltatást, de értesítést küldeni nem éri meg... Evvan.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.08. 17:36:24

luro
kinat nem tudom de USA-ban a vezetekes es mobil telefon tarifa koszonoviszonyban sincs egymassal

gabest1 2008.03.08. 17:36:31

Emelhették volna 1000 ft/percre is, köszönjétek meg nekik!

gelsystem 2008.03.08. 17:39:19

szerződés módosítás iziben fölfele, aztán 10 napon belül felmond az egész, hogy aszonygya: nem vagy elégedett.....
aztán a pannon húzzzzza a fa..ára...........

tuju 2008.03.08. 17:56:29

En 99 ota voltam pannonos, de amikor utolagos szamlakbol tudtam meg, hogy ordenare megemeltek a tarifam, azonnal valtottam. Az sem erdekelt, hogy a tobbi szolgaltato is tetu es siman bejatsza ugyanezt. Kedves szolgaltatonak csak egy redvas sms-t kellett volna kuldeni a valtozas tenyerol. (minden mas mellekes faszsagrol miert tud kuldeni? jut eszembe...) Na mindegy. Csaladon belul rogton valtoztattunk. A haverok meg meglepo modon mar reg attertek a pannonrol, ugyhogy jobban is jartam. Egy nyamvadt sms azert jol esett volna 9 evert cserebe. Mindenfele fajdalom nelkul fizetnek tobbet egy masik szolgaltatonak egyebkent, csak ne az jutna allandoan eszembe, hogy mennyire atbasztak a palankon ezek a szemetek. Sajnos ez a tobbetfizetos oromom sincs meg, mert mashol olcsobban megoldom a telefonalasomat. (ha akarom, ha nem) Szoval pannon. Errol ennyit. Vazze! Egy kib*szott sms-en mulott. No more pannon....

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:12:58

Nem volt az titok, minden szolgáltató a változás tényét egy hónappal előre be kell hogy jelentse. Törvény írja elő. Kell a saját boltjaiban,honlapján és két országos napilapban. Ha ezt nem teszik meg, akkor van gáz.
De így csinál minden szolgáltató. Egyik sem küld levelet, smst, semmit. Majd észreveszed. A FogyiVédelem már benyújtotta ennek a törvénynek a változtatását - kérdés, mikor lép életbe.

Ja, a Pannon most építi a székházát, kell a zsé...és még a mobilnetes hálózatra is a vállalt 20 milliárdon felül 20-at kell költenie két éven belül, Kóka ezt kiverte belőlük a koncessziós szerződés fejébe :)

NW1 2008.03.08. 18:16:21

Pannonnal nekem is tele van a tököm. Még évekkel ezelőtt ment a nagy hülyítés, hogy mindenki legyen Pannonos, mert náluk másodperc alapú számlázás van (akkor már ott voltam előfizető), mindenki más lehúzza az embert. Aztán egyszer csak ők is átváltottak a félperces, majd egyperces számlázi egységre.
Most már elvileg "kiemelt ügyfél" vagyok, ezen felbuzdulva írtam nekik egy emailt. Jött is azonnal egy automatikus válasz, melyben biztosítottak, hogy max 5 napon belül válaszolnak. Ennek 21 napja, azóta sem kaptam tőlük semmit. Érdekesen bánnak a kiemelt ügyfelekkel is...

jesszumpepi (törölt) 2008.03.08. 18:18:32

Zanzibári akciós utamat Pannon előfizetésre cserélem.

lionking 2008.03.08. 18:21:10

A Pannon egy ősi....
A helyzet az, hogy hűségidő ide- vagy oda, én bizti eltakarodnék tőlük, (bár eddig se jutott eszembe ilyen marhaság, hogy Pannonos legyek)mivel a szerződött hűségidőt annak tudatában vállaltad, hogy annyi lesz a számlád, és mivel ezt a letelte elött durván és egyoldalúan megváltoztatták, így a hűség Rád nézve sem kötelező immár.
Vagy kitöltetik Veled a hűségidőt az eredeti feltételeknek megfelelően...

KalitkA · http://xstudio.hu 2008.03.08. 18:26:39

Engem mindig csak fenyegetnek hogy x nap múlva lejár az egyenlegem felhasználhatósága :D

Jólfelhúztammagam 2008.03.08. 18:36:32

Cigiző! Honnan veszed azt a fasságot, hogy 2x 20 milliárdot kellene mobilnetre cégenként költeni? 20-at kell a 900-as koncesszió fejében a T-nek és a Pannonnak is.
Az értesítés nélküli áremelés persze nem szép dolog.
Szerencsére az Osan meg teszkó is küldött értesítést, hogy drágább lesz a tej a hús és minden más.

gC 2008.03.08. 18:40:01

Én javasolnám dobj egy e-mailt a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak (www.nhh.hu) ugyan nézzenek már utána, hogy a Pannon mindent megtett-e annak érdekében, hogy tájékoztasson a számodra előnytelen változásról. Mert mondjuk, ha MMS képes telfont veszel arra rögtön kapsz egy MMS-t hogy mostmár tudsz küldeni/fogadni (ergo a megfelelő tájékoztatáshoz az infrastruktúra minden bizonnyal rendelkezésükre áll). Ha meg nem akkor szerintem minimum, jogosult vagy minden olyan költésged megtérítésére ami abból fakad, hogy nem tájékoztattak megfelelően.

tuju 2008.03.08. 18:41:45

Kedves Cigiző! a Nyitkok Titja tenyleg ez:

"Nem volt az titok, minden szolgáltató a változás tényét egy hónappal előre be kell hogy jelentse. Törvény írja elő. Kell a saját boltjaiban,honlapján és két országos napilapban."

Igazuk van! Legyen továbbra is az!

Nadehogy en nem retkes 2 forintot koltottem naluk havonkent az fix.

Nem gond! Gondjuk nekik lehet azzal, hogy az ismeretsegi koromben ezt hiresztelem, es amennyire tudom nagyobb nyilvanossag elott is megteszem. Mindezt 1 sms miatt... Talan egyszer valtoztatnak...

2008.03.08. 18:49:40

Vagy talan meg kene nezni a szerzodesi felteteleket, hogy mikent kell kihirdetni ezeket a valtozasokat. (Pl. 2 orszagos napilap, meg ilyesmi) El tudom kepzelni, hogy megtettek a megfelelo lepeseket.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:51:39

Jólfelhúztammagam - igazad van, tévedtem, és félreérthető is volt. javítom tehát: a két cég 10-10 milliárdot fizet, és 20 milliárdot költ fejlesztésre.
infovilag.hu/hir-9826-mobil-szelessav-meghosszabbitottak.html
és itt a szerződés maga:
www.gkm.gov.hu/data/cms1446307/kozerdek_pannon.pdf

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.08. 18:56:21

Tuju - a pénzedért szolgáltatást kaptál. Nem ajándékba adtad nekik. Kérdés persze, hogy ez szerinted
1.)megéri-e
2.)megéri-e
:) ha nem, változtatsz. Az euban vagyunk, vagy mi a szösz!

flobertgida 2008.03.08. 19:51:25

Tájékoztatom a pgsm.-mel telefonálokat hogy a rendszeren belüli átirányitás is fizetös lett az eddigi 0.-forint helyett!

Gonoszfóka 2008.03.08. 20:01:10

Én már vagy 6 éve vagyok a T-nél, igaz nem előfizus. A percdíjaim sokat nem változtak. Az sms meg emlékeim szerint semennyit...hálón belül 18 ft elég jó sztem. Az egyetlen negatív dolog az volt, hogy a mp alapúról ők is szépen fellépegettek. Ja meg hogy napközben drága, de akkor úgyis a melóból telefonálok, ha fontos. Hétvégén viszont jó áron mérik a portékát.

Amúgy hajdemagas tarifaemelésre nem emlékszem...pár kiegészítő csomag meg kimondottan jól jött, amíg futott náluk :-)

Bit Rot 2008.03.08. 20:15:24

Én is Pannonos vagyok (kb. 11 éve).

Csak azt nem értem, hogy bár jogilag talán nem kell a Pannonnak értesítenie a (számla)levélben erről, de megéri a Pannonnak ez a NEGATÍV REKLÁM???

Jó lenne, ha a Pannonnál elgondolkoznának ezen.

Én addig elgondolkozok azon, hogy akarok-e továbbra is Pannonos lenni.

Begérke 2008.03.08. 20:20:37

Én úgy gondolom, hogy ezen nincs miért meglepődni. A szolgáltató profitot akar és ezt meg fogja szerezni rajtunk.
Ha kell, akkor jogilag támadhatatlan, de amúgy aljas eszközökkel.
Sajnos az ÁSZF-et elfogadva lehet csak előfizető az ember és ott azt is elfogadjuk, hogy a szolgáltató a változásokat úgy is kihirdetheti, hogy a sötét alagsorban kifüggesztenek egy hirdetményt egy olyan szobában, amelynek az ajtajára ki van írva: Vigyázat, a leopárd harap! (ByDoiglas Adams)
Ezért mindenki teljesen ki van szolgáltatva a szolgáltatóknak és minden más csak marketing és hazugság.
Ebben egyáltalán nem különböznek, ezért ezekre telefonos cégnél fel lehet készülni: független mobil és nem szabad hűséget aláírni. Ha ezt a sok birka megtenné, odafigyelne a tarifákra és változásokra és ha nem tetszene, váltana szolgáltatót, ők is meggondolnák, hogyan árazzanak és foglalkozzanak a meglévő ügyfelekkel.
Az pech, hogy a Pannon különösen aljas és lehúzós banda, de a másik kettő sem sokkal jobb nála.

Kisangyal 2008.03.08. 20:35:50

Én meg hogy megörültem ennek:

Azért itthon sem reménytelen a helyzet, főleg, ha valakinek van egy jó Nokia-ja www.nokia.hu/voip

De fölösleges volt, nem jo semmire :(

El Condor 2008.03.08. 20:39:41

Nem kell annyit pofázni a telefonon, akkor meg se kottyan a 35 Ft-os percdíj.

Briguszka 2008.03.08. 21:06:17

" El Condor 2008.03.08. 20:39:41
Nem kell annyit pofázni a telefonon, akkor meg se kottyan a 35 Ft-os percdíj. "

Akkor ezzel a logikával ha drága a kenyér, akkor együnk kevesebbet és akkor meg se kottyan, hogy 25o Ft kilója?

Perc alapú számlázásnál teljesen mindegy, hogy 2 szót mondasz, vagy végigbeszéled a percet, akkor is 35 ft.

Roltii 2008.03.08. 21:07:19

a hálózaton belüli ingyenes hívásátirányítást is megszüntették, ha valaki nem vette volna észre!!!!!!!
sőt, a lebeszélhető percekbe nem számít bele az átirányítás!!

megint jön az, hogy két telefonnal mászkálok, baromi jó lesz...Jah, és persze hűségidőn belül felmondani 50 rugó kötbér(vagy ködbér...:D)
úgyhogy asszem amint lejár, elmenekülök pannontól...csak a kérdés, hogy hova, mert a többivel se voltak jobbak a tapasztalatok...

Roltii 2008.03.08. 21:09:56

jah, az lemaradt: a honlapjukon közzé volt téve, és újságban is megjelent, úgyhogy szabályosan jártak el csak nem éppen baráti lépés volt ez. Remélem nagyobb viszhangja lesz az ügynek, és visszavonják (volt már erre példa).
pedig az új roaming tarifákba már kezdtem belenyugodni, pedig az is egy szemét húzás volt (előfizusoknak ugyanannyi lett mint kártyásoknak->előfizetésnek semmi előnye nincs most már, kivéve, hogy utólag fizetsz)

Briguszka 2008.03.08. 21:31:32

Az előfizetésnek is vannak azért előnyei: a szabadság érzése.
Egy kedves ismerősön úgy járt a feltöltős telefonjával , hogy lerohadt a kocsijával, a telóján meg nem volt annyi, hogy hívni tudjon valakit. Maradt a régi megoldás, állt az út szélén és integettett, mire valaki megállt. ( na de akkor minek a mobil?)

Egyébként a magentával elég jól kijövök (6oo ft havonta, hálózaton belül l6 ft flottán belül ingyenes hívás és még igyen 2o SMS) Sikeres vagyok?

besz@rok 2008.03.08. 22:14:42

"gabest1 2008.03.08. 17:36:31
Emelhették volna 1000 ft/percre is, köszönjétek meg nekik!"

Nem ertelek. Megkoszontek nekik. Ott van a leveluk vegen! :-D

ODIV 2008.03.08. 22:19:41

A sikeres embernek céges telefonja van, és a havi telefonszámlájának csak a pofabőre szab határt. Engem nem érdekel, hogy Vodafone-os vagyok, de ha nekem kéne előfizetnem, bajban lennék, hogy a három közül melyik élvezzen az arcomba...

grigorij (törölt) 2008.03.08. 22:22:33

Miért? A sok éve vásárolt feltöltőkártya tarifája még mindig kétszerese a mainak... Ha kidobod, oda a bevezetett szám... Inkább váltottam... 10 év után!

grigorij (törölt) 2008.03.08. 22:25:55

ODIV : Az APEH-el elszámoltok?

ODIV 2008.03.08. 22:29:10

grigorij: Valószínűleg, mivel vagy 7500an dolgozunk a cégnél...nem egy alagsorban fusizunk:D

punpa 2008.03.08. 22:30:11

Nálunk a 8 másodperc, az 8 másodperc!

crashdummy 2008.03.08. 22:34:54

Pannon 1000, azaz havi 1000 perc beszélgetés van a csomagodban. 1000 perc = 16 óra 40 perc. Miért is sirsz itt?

crashdummy 2008.03.08. 22:38:49

Még valami, nekem Pannon 150-em van. Bőven kijövök belőle. Miért is nem alég havi 1000 perc?

minadelic 2008.03.08. 22:44:23

A felháborodás jogos, de törvényi szabályozás van arra, hogy a szolgáltatóknak mi módon kell közölni az ÁSZF változásokat, és a Pannon ennek elegett tett..

o_tee 2008.03.08. 23:16:12

nekem az előfizuban benne van 60 perc, meg aktiváltuk a családi 0 Ft-os csomagot és még a karácsonyi csúcsidőben (tudjátok: "Boldog Karácsonyt!" meg "BUÉK" sms-t küldeni minden ismerősnek meg barátnak...),tehát még akkor se volt több a két számla (a páromé és az enyém) 10e Ft-nál. Úgyhogy tényleg beszédes figura lehet, ha 1000 perc nem elég egy hónapra :)

Roltii 2008.03.08. 23:22:36

vicces, hogy azon megy a vita, hogy sok-e az 1000 perc....nem tök mindegy? attól még disznóság ez a pannontól és kész.

egyébként a céges teló jó ötlet, nekem is van, csak a saját számomat kismillióan tudják, úgyhogy nem engedhetem meg, hogy nem használom->két telefon->több pénz

reni79 2008.03.09. 00:56:32

Tiszta vicc, nálunk is ugyanez volt a pannonnal, most derült ki pár napja, hogy a céges hívásainkat az extra kedvezményes áron számlázza a rendszer, de ha a magánelőfizetésünket használjuk ugyanazon a flottán belül, akkor dupla annyit, és mindezt ugy hogy mi sem 2 forintért telefonálunk havonta... ősi....cég

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.03.09. 00:59:25

Az osi roman szolgaltatok valamelyike az elofizeteses ugyfeleknek "Boldog Szuletesnapo" SMS-t es valamennyi bonuszt szokott kuldeni (cegesnel nem, kartyasnak meg semmi adatot nem kell megadni igy ertelemszeruen nekik sem, mivel semmit nem tudnak roluk).

Masik osi szolgaltato halon belul 2.5 forintert meri a percek darabjat - ha veletlenul elfogy az az 1000 amit ingye' kaptal. Az o halozatuk meg alig epult ki - valamit valamiert.

De az, hogy nem kepesek kuldeni egy koruzenetet, hogy "Valtozott az ASZF! www.pgsm.hu"... hat, ez oltari nagy igenytelenseg a t. szolgaltato iranyabol...

2008-at irunk, a csapbol is a felhasznaloi elmenyt fokozo felulet + erintokepernyo + ugyfelmegtartas folyik, ez a trend, erre ok beleszarnak a ventillatorba es alaallnak? (a 21 nap alatt nem valaszolunk meg kulon vicces).

A heten megszivatott az Orange. Ketszer is, ebbol az egyik majdnem lenyegtelen a masikbol kifolyolag deaktivaltak a kartyamat. Kuldtem nekik egy emailt, 12 ora alatt nem oldodott meg a problema. Felhivtam oket, beszeltunk kb. 3 percet (2:40-et en, a tobbit szegeny ufi aki csak annyit tudott mondani, hogy "egy pillanat turelmet kerek... elnezeset kerjuk... koszonom, viszonthallasra") es par percen belul aktiv volt a kartyam.

Benak mindig, mindenhol vannak. De ugyfelre szarni? Nekem azt tanitottak, hogy ilyet nem szabad...

Stevwe 2008.03.09. 06:17:26

A Pannonnál pár éve volt előfizetésem, hűségidő nélküli. Mikoris kiirtották a másodpercalapu számlázást - amiértis előfizettem - felmondtam levélben a szerződésemet. Pár nap múlva felhív egy dispeacher, hogy "melyik nappal szüntessük meg a szerződését? A maival? Nekem csak egy ENTER-be kerül... " Mondom Praktikum csomagra át lehet vinni a számot? -NEM.
Nagyon meg akartak tartani ....

Stevwe 2008.03.09. 06:18:44

Jelenleg mindegyik mobilszolgáltató percalapon számláz, egységkártyával és előfizetéssel is, kivéve a céges flottás telefonokat. Ez qrvanagy biznisz lehet...

guga 2008.03.09. 10:29:01

Nyahhh, mindenkinek jó reggelt Bánkról :)

A külső hőmérséklet 8C°

joa 2008.03.09. 11:52:25

Mindenki szemét, nekem a t-mobile folyamatos szopatást rendez. Mobilnet, "kedvezmények", nevetséges. Egy nagy rakás szar a menürendszere, a honlapjuk, és még csodálkozhat az ember, ha megszopja az apróbetűs, megtalálhatatlan kitételek miatta a csodás lehetőségeket? Áhh.
Még mindig inkább pannonos meg vodás leszek. Régen is voltam náluk, most is van jobb ajánlatuk. Igaz, nem annyiért, de már ez sem érdekel.

mindenkibekaphassa:) (törölt) · http://kabbe.blog.hu 2008.03.09. 12:24:11

Kiemelt ügyfél vagyok, MALÉV-es, ingyen telefon, havi 100 sms ingyen, előfizu 1500 HUF és azt egyszerűen ha megfeszülök sem tudom túllépni a 0 ft-os percdíjjal... DE amikor felhívtam őket, hogy mondják már meg, ha külföldön vok, mennyi a tarifa... közölték, hogy olyan titkos a MALÉV és a Pannon közti szerződés, hogy nem tudják megmondani... telcsizzek nyugodtan külföldről, meg fogadjam a hívásokat, aztán majd utólag meglátom a percdíjakat és legközelebb már tudni fogom, hogy mire számítsak... köszike..!

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.09. 13:05:50

Szerzőúdéskötéskor meg kell nézni a lap alján hogy az ügyfeles beikszelte-e a kis kockát hogy hozzájárulok hogy ratyik hivogassanak.... na ha beikszelte akkor nem szabad aláírni, csináljon újjat.Akkor majd nem hivogatnak cégektől.

theutat villám 2008.03.09. 14:10:23

Az összes szolgáltató bekaphatja.
kampánycsendsértés-e, hogy az index-e útmutatójában instrukciókat ad, hogyan szavazzunk sehova se-e?

Gera 2008.03.09. 14:15:00

Itt kurvára nem az a lényeg, hogy a törvényi kötelezettségeiket betartják-e, hanem az, hogy képesek-e a szolgáltatótól az ügyfeleivel szemben minimálisan elvárható tiszteletet megadni. Az sincs leírva törvényben, hogy az ügyfélszolgálatos nem küldhet el a kurva anyádba.

Szóval a minimum az lenne, ha már egy tetves mobilszolgáltatóról van szó, akkor a változásról egy smsben értesítik az ügyfelet, ha már nincs kedvük rászánni egy százast levélre.

joa 2008.03.09. 16:38:19

Ebben a pillanatban sikerült a nagymamám felhívásával vmi 1600 forintot lenyalniuk az egyenlegemről a trééknek, úgyhogy majd egyszer elmesélek mindent a homárnak, de addig is nyasgem van és dögöljenek meg, mert a telefonjaik szarok, amiket drágán megkapsz és még nem is független, meg a szaros tarifáik és nevetséges kedvezményeik. A telefon-sztori külön eset, az előlapot eltörő szerviztől kezdve a csak szoftveres garanciáig.

Retkek, remélem, soha többet nem kell velük kapcsolatba lépnem, mert

joa 2008.03.09. 16:39:43

Bocs :D látszik, hogy kicsit felkaptam a vizet, de azért ne higgyük, hogy bármelyik szolgáltató a körmöm alatti piszokkal felér. Főleg, hogy az olyan aprócska, láthatatlan és ártalmatlan.

neet 2008.03.09. 17:52:30

Flexsnake,
én minden esetben külön kérem, h ne ikszeljenek be és senki se támadjon idióta ajánlatokkal. Érdekes, minden héten jön minima egy ajánlat de van, h hetente 3-4 is. Ha manapság vhol szazrődést kötök, már csak vállvonogatva mosolygok a fenti kérdésre, és kérdéssel válaszolok: miért, ha nem kérem, nem hívnak? Na ugye...
A jogsis csaj kérdezés nélkül mondta a 11. keres ügyf.szolg.on, h bármit válaszolok, neki kötelező beikszelni, mert kül.ben nem értesítenek ki, h mehetek átvenni, stb. Jót nevettünk, matávos izé lenémítva, ámen.

neet 2008.03.09. 17:56:35

Ja, és onnan tudom, h ennyiszer kerestek, mert az igen intelligens matávos készülék kijelzi a hívó számát, és ha titkos, az 99 %-ban nem rokony vagy haver volt. (Azok ugyanis tovább próbálkoznak mobilon.) Már szinte csalódás ér, amikor hazajőve azt látom, nincs új hívás.

crow 2008.03.09. 17:57:55

Ez konkrétan most csak a pannon akit fikáztok.. DE a magenta T sem különb..
Röhely hogy a napilapban közzéteszik meg egyébb helyen de ebből a hirdetésből futotta volna egy smsre is.. egyébbként én személyszerint érintett vagyok és ..egy hónappal előbb bejelentem én is hogy a következő hónaptól csak a díj felét fizetem..
Faxom kivan hogy egyoldaluan megváltoztatják a szerződést.. És joguk van hozzzá...
Arról ki tudtak értesíteni név szerint hogy ilyen franko überkirály internetük van és csak egy kattintás..
DE SMSre nem telt..
Szégyen..

Decesso (törölt) 2008.03.09. 18:00:20

Belehvetethetem a szerződésbe, hogy hűségidőn belül nem emelhetik a tarifáimat, vagy ha emelik autómatikusan megszűnik a hűségszerződés?

Starlark 2008.03.10. 07:53:17

Oh de jó, már nagyon rég átváltottam előfizusról kártyásra. Igaz voda. Azóta folyton van vmi ellenállhatatlan ajánlatuk számomra mint hűséges ügyfélnek. Amíg előfizus voltam vmiért nem számítottam ilyen fontosnak.
Az ajánlataikat meg elnézve még mindig nem győztek meg arról hogy érdemes lenne váltanom. A kártyás percdíja jobb volt mint az előfizus ajánlat.

gyafi 2008.03.10. 08:13:52

Legjobb az egészben, hogy a pandó ASZFjében folyamatosan (=07.júl.6 óta mindegyikben) a következő olvasható:
"2007. július 6-ától a Szolgáltató Pannon 50, Pannon 150, Pannon 300 és Pannon 1000
tarifacsomagokat nem értékesít. Jelenleg e tarifacsomagokkal rendelkező Előfizetők
azokat változatlan feltételekkel használhatják tovább. A lezárt tarifacsomagokra történő
váltás az értékesítés megszűnését követően nem lehetséges."

Neszed neked változatlan feltételek...

Zsirparaszt 2008.03.10. 08:17:06

A számlád meg a rájfájzennél van? Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa.........

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.10. 08:22:19

és a kenyér áremelését is a pékségben tudod meg, ott sem küldenek neked külön értesítőt hogy hahó 230-ról 250-re változott a fehér kenyér kilója.

de eddig is ha túllépted a keretet többet kellett fizetned. nem hiszem el, hogy az eddigi túllépés esetén minden rendes kerékvágásban ment tovább...

gyafi 2008.03.10. 10:03:01

P-től jött válasz, igaz mást kérdeztem:
"Ügyfeleinket a változásokról SMS-ben tájékoztatni nem tudjuk, a rövid szöveges üzenetek kézbesítéséért felelősséget vállalni nem tudunk, ugyanis az nagy mértékben függ az adott SIM kártya és az előfizető elérhetőségétől."

Azért nem semmi, hogy saját sms szolgáltatásukat így lehúzzák.

MrZed001 2008.03.10. 10:04:27

Sose értettem, hogy hosszú beszélgetésekre minek a mobilt használják egyes debilizátorok (csevej asszonnyal, szülőkkel, barátokkal, ...).
Net eléggé elterjedt, gépre fel Skype, 7/24-ben 0 Ft
Ha mindenképp mobilozódni akar, akkor vegyen 30-60 eFt-ért egy PDA-t, oda Skype fel és már megint 0 Ft-ért telefonálhat korlátlanul (Voda 5G-vel pölö)

Zorro2007 2008.03.10. 11:51:11


Ausztriaban, kb 20EUR az elofizetes, es minden hivas mindenhova ingyenes...ennyi!

Atesh 2008.03.10. 11:55:53

Namármost!

Egyet nem értek, mondjuk lusta voltam elolvasni az összes kommentet, ha valaki mondta bocs.

De, szerződést kötöttél a szolgáltatásra, vagy mi a szösz. Na abban mi van az a alényeg!!! Pannonék elhúzhatnak a vérbe, ha azt dörgölöd az orra alá, hogy öcsi, nekem itt a szerződésben 17 forint van.
Szóval ajtó leszaggat, asztal borogat, szerződés(másolat) megetet. elégedetten hazamegy, normális számlát fizet. Ennyi.

De nekem az az érzésem te voltál figyelmetlen, mert az ilyen 250, 500, 1000 csomagok általában addíg olcsópercdíjasok míg a limitet át nem léped. Szóval olvasd el alaposan azt a szerződést a Pannon 1000ről. Lehet megtalálod valahol. Ha meg nem, akkor nem kell kifizetni a töbletet.

Üdv.

Roltii 2008.03.10. 14:08:46

Atesh: legközelebb olvasd végig, és akkor nem írsz hülyeséget.
Az asztalborogatósba annyi igazság van, hogy lezárt csomagot módosítottak, DE eddig semmi nem történt, ha átlépted a limitet.
INGYENES HÁLÓZATON BELÜLI ÁTÍRÁNYÍTÁST AKAROK!!!

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2008.03.10. 22:27:10

"és a kenyér áremelését is a pékségben tudod meg, ott sem küldenek neked külön értesítőt hogy hahó 230-ról 250-re változott a fehér kenyér kilója."

De masnap elmesz a szomszed peksegbe es ezentul ott vasarolsz, nincs husegszerzodesed a pekkel, hogy ket evig csak nala vasarolhatsz...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.11. 11:14:55

gyafi 2008.03.10. 10:03:01
Azért nem semmi, hogy saját sms szolgáltatásukat így lehúzzák.

nem húzzák le, csak az sms érvényessége nem végtelenre van állítva hanem mondjuk csak 1 órára. és ha ezalatt végig ki vagy kapcsolva, akkor nem kapod meg. ugyanis elég szarul jönne ki ha kiküldenének 2millió sms-t egyszerre és ebből 500 ezer "beragadna" a központba, mert a pannonosok negyede éppen nem elérhető (bármilyen okból is). ezek a beragadt sms-ek csesznék szét a rendszert. ez nem megengedhető, ezért úgy vannak beállítva ezek hogy egy idő után lejárjanak. ha ezalatt nem vagy elérhető nem kapod meg. kész.

kiskár 2008.03.11. 16:28:47

Kedves Hurrá Torpedó,

Nekem van olyan hónap, hogy nincs kikapcsolva a telefonom, mégsem kaptam ilyen SMS-t. Bezzeg, hogy olcsóbb lett a hangposta arról igen.
Akkor persze megoldható volt!

I'm 2008.03.11. 16:41:09

Épp most beszéltem ezzel a KÖCSÖG PANNONAL

Szerintük az bőven kimeríti a szükséges tájékoztatást, hogy a megszűnő és változó tarifacsomagjaikról két országos napilapban, és a weboldalukon is tájékozatták a kedves ügyfeleiket..
Szóval RAVATLARA VELÜK!!!

qvaélet..
qvaország..
qvamamutcégek..
qvapannonmenedszerek! Véreshurkát az összes majom pannonmenedszer véréből!!

I'm 2008.03.11. 16:42:21


"A Szolgáltató az Előfizetővel együttműködik, és megfelelően tájékoztatja a Szolgáltatással kapcsolatos valamennyi lényeges kérdésről."

LÓPÉNISZT!

gyafi 2008.03.11. 20:30:48

Hurrá Torpedó!

Én ezt úgy értelmezem, hogy alkalmatlan a rendszerük erre. Miért 1 óra érvényességgel küldenék ki? Tudtommal, az állítható.
Egyébként én nem kérdeztem tőlük, hogy miért nem küldenek sms-t, ezt ők írták maguktól, rizsának.

gyafi 2008.03.11. 20:34:56

Javaslom mindenkinek, hogy az érvényes ÁSZF 1 melléklet 3. pontjára (4. oldal alja) hivatkoza, miszerint a régi pannon 50/150/300/1000 "tarifacsomagokkal rendelkező Előfizetők
azokat változatlan feltételekkel használhatják tovább" írjon az nhh-nak:

Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
1525 Budapest Pf. 75.
Email: hfjk@nhh. hu
Tel: (06 1) 457 7141

Az áremelés ill. az ingyenes átirányítás megváltoztatása messze nem "változatlan feltétel".

HandG 2008.03.12. 07:11:04

Őszinte részvétem!

Aki pannonos az sikeres ember nem lehet!:) Mi cirka 1 éve sikeresek vagyunk.:) Ugyancsak 10éves múlt után.:)

SMS-t nem tudnak küldeni, mert nem áll szándékukban másnap 50% ügyfelüket elveszíteni. A pannonnál agyi kapacitás leépülés történik már 3. éve most már.
Én mondtam tavaly is, hogy a fejétől bűzlik a hal!

szopkó béláné 2008.03.12. 18:27:19

Egész pontosan ez történt velem is a múlt pénteken, nekem Pannon 250-em volt, kb. 8000 bukta. Először én is azonnal az ügyfélszolgálatot hívtam, ugyanazt a választ kaptam, mint a topikindító. Azonnal kértem a tarifacsomag-váltást, egyben írtam egy kedves mailt az ügyfélszolgálatnak, másolatban a fogyasztóvédelemnek. Keresetlen hangvételű levelemre az alábbi választ sikerült kapnom:

"Tisztelt .....!

Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a Díjszabás feltételeit a Pannon időről időre egészben vagy részben egyoldalúan módosíthatja [tekintettel az Efsz. 5.§ (3) bekezdésére]. A Pannon a módosításról az előfizetőit tájékoztatja. A Díjszabás-módosítás elfogadásának minősül, ha az Előfizető ráutaló magatartásával a szolgáltatást továbbra is igénybe veszi. Az Előfizetői szerződés (Általános Szerződési Feltételek Törzsszöveg vagy egyedi Előfizetői szerződés) egyoldalú módosítása esetén a Pannon a módosítás hatályba lépését megelőzően 30 nappal hirdetményben értesíti az Előfizetőket, valamint ügyfélszolgálatán közzéteszi a módosítást.

A változásokról minden esetben Közleményt adunk ki, mely a nyomtatott médiában (Népszava, Népszabadság) jelenik meg, illetve Bemutatótermeinkben és Partnereinknél kifüggesztésre kerül és honlapunkon is megtekinthető (www.pannon.hu/pannon/szerzodesi_feltetelek/).

A vonatkozó közleményt jelen levelünk mellékleteként küldjük meg Önnek.

Fentiek alapján tájékoztatási kötelezettségünknek eleget tettünk. Amennyiben szándékunk ellenére kellemetlenséget okoztunk Önnek, úgy szíves elnézését kérjük, azonban eljárásunk jogszerű volt, így kérését - miszerint a forgalmát számoljuk át a 24,- Ft-os percdíj szerint - sajnos nem tudjuk teljesíteni.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy régi Pannonos (P50-P1000) tarifacsomagjainkat az elmúlt évek során többször is átalakítottuk. A piaci igényeket és az előfizetői hívásszokásokat figyelembe véve 2007. nyarán ezek értékesítését lezártuk, és új tarifákat hoztunk létre (www.pannon.hu/egyeni/tarifak/szamlas/pannon_60-1200/).

Egyedi elbírálás alapján a tarifacsomag váltás díját nem számlázzuk ki Önnek következő havi telefonszámláján, valamint a tarifacsomag váltást azonnali hatállyal regisztráljuk, amennyiben megírja részünkre a 20/..........-es GSM számú előfizetéséhez tartozó jelszavát.

Várjuk visszajelzését.

Tisztelettel,

..."

Ez is több, mint a semmi, de lássuk be, nem sokkal.

mertnem 2008.04.21. 17:54:54

Szerintem érdemes időnként érdeklődni mizu a tarifacsomaggal .
Mellesleg a 1220 ingyenesen hívható !
És méltányosságból tuti ingyen átváltják .
A Pannon 1200 miert rosszabb ? Nekem az van , és ugyanúgy 17 Ft a percdíj , MINDIG !
süti beállítások módosítása