Tékozló Homár

Benzin és kamu számla kapható

2008.03.18. 14:00 | ge | 70 komment
Ha nem kérsz a benzinkútnál áfás számlát, akkor elsütik másnak? A Homár még nem hallott ilyet, de persze nincs meglepve. A pontokat legalább megkaptad?
A Homárok már írtak néhány benzinkutas átverést, azóta nagyon figyelek is. Én újabb trükköt fedeztem fel egy *hell benzinkútnál vasárnap (080317) az m3-as pályán Miskolcról hazafelé. Megálltunk tankolni, bementem a kasszához, kérdezte a csaj(!), hogy kérek-e áfás számlát?

Mondtam neki, hogy nem kérek és odaadtam a smart kártyámat (nem vagyok sikeres) készpénzzel fizettem, visszaadta a pénzt rendesen (megolvastam, ahogy itt tanultam) közben a csaj valamit nyomkodott én meg vártam vissza a kártyámat. Vártam-vártam, nézelődtem és mire lettem figyelmes?! a kijelzőn megjelent egy cégnév: akármilyen ügyvédi iroda, aztán eltűnt és a csaj visszaadta a kártyámat mondta, hogy x pont van rajta. Annyira ledöbbentem, hogy elköszöntem és kimentem, de kifelé azon gondoltam elkérem a blokkot (kíváncsi lettem volna, mit mond erre), de aztán mégsem volt kedvem veszekedni, már alig vártam, hogy hazaérjek.

Nem fogom fel ésszel! Nem értem, hogy merik ezt megcsinálni egy benzinkútnál, kockáztatva az üzemeltető engedélyét (bár lehet, hogy ő mondja, kinek kell számlázni), 2-300 ezres büntetést és ebből következően az állásukat is. Az ügyvédi iroda, és még (nyílván) sok másik cég pár ezerért kockáztat egy jó kis adóellenőrzést.

Gondolkodtam, hogy helyesen tettem-e, hogy elhúztam balhé nélkül. Arra jutottam, hogy azért mert engem közvetlenül nem károsított meg elnézőbb voltam mintha mondjuk rosszul adott volna vissza vagy ilyesmi. Tehát igen, most így utólag hibásnak érzem magam de nem tudom pontosan mit kellett volna tennem, rendőrt, apeh kommandót, Chuck Norrist kellett volna hívnom?

Ti mit csináltatok volna?

Üdvözlettel: T.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.18. 14:05:30

eléggé rtelmetlen hozzászóláso közül én vagy a harmadik, és egyben az első aki leírja az első szót

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.18. 14:06:27

Az a félelmetes, hogy már nem is csodálkozom.

--

A rendőr megtankolt a benzinkútnál.
- És az ingyen-szex sorsolással mi lesz? - méltatlankodik.
- Ja, igen. Tessék, húzzon egyet! - tart oda a kutas egy pakli kártyát. A rendőr kiválaszt egy kártyát, a kutas megnézi: - Nem nyert. Viszontlátásra!
- Érdekes - mormogja a rendőr, ahogy elindul -, a feleségem a héten már háromszor nyert, én meg egyszer sem.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.03.18. 14:07:12

Én lexartam volna, Nekem nincs belőle károm igy mentem volna tovább. Az h késöbb valahol feltűnik e h az ügyvédi iroda mindig ugyanott tankol naponta több százezerért, meg nem az én feladatom kivizsgálni. Amugy meg ötletes szerintem:)

Pepin bácsi 2008.03.18. 14:08:19

de mijaza a smart kártya, az ojjan cora féle ?

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.03.18. 14:10:17

a smart kártya az olyan miért utána ingyé ehetsz szendvicset a mekiben, vagy mosathatod le a kocsidat a shellnél.:) Én legalábbis erre használom

Céadaoin (user ID 44540) 2008.03.18. 14:11:33

aha... na jó,akkor érdemi komment: kamu számla NEM kapható, azt félretették másnak...

Pepin bácsi 2008.03.18. 14:13:29

hát ingyé se eszek szendvicset a Mekiben

betépett felhasználó 2008.03.18. 14:15:03

1. csaj valamit nyomkodott
2. Vártam-vártam
3. a kijelzőn megjelent egy cégnév:

ennyi konkretum utan fordulhatnal az FBIhoz is. vagy a halozat-Tvs kartyajos-sarlatanokhoz is.

Secnir 2008.03.18. 14:17:17

be kellett volna nyögni:
-bocs, mégiscsak kérek számlát.

én egyszer csináltam meg, itt a környéken van egy magánkút, 10 forinttal olcsóbb, mint a mol. egyszer beálltam tankolni, épp kezdett belesétálni a mutató a pirosba, pont arrajártam, mondom megtankolok. pisztoly le, tankba bele, full töltés.
belement 55 liter.
a 45 literes tankba.
bementem, mondom fizetnék. ok, ennyi meg ennyi. ok. megkérdeztem, jó a mérőóra, mert az ótóba pont 15 lliterrel ment bele több, mint amekkora a tank. hebegés, habogás. ok, akkor számlát kérek, rendszámmal, írják rá a kutas nevét is. megtették.
azóta is ott tankolok, mindig megkérdik, hogy kérek-e számlát, vagy hogy minden rendben van-e, de azóta 45 liternél sose sikerült többet tankolnom, még ha porzott is a tank :D

Sokorai_Atala 2008.03.18. 14:17:55

Nekem van céges benzintlehetveletankolni kártyám.
Amúgy meg én annyira rohanok mindi, hogy nem vennék ilyet észre. Amúgy meg legalább tuti, hogy a benzinkút jól leszámlázott valamit, tök hivatalosan, pedig a fütyülős ember ott sem volt. Én piros pontra gondolok nekik:)

Gumidomino 2008.03.18. 14:19:17

kérhettél volna egy ötszázast hogy tartsd a szád...

Taktikai Reset 2008.03.18. 14:22:15

Egyvalamit nem szabad csinálni az ilyen stikliknél: kimaradni belőle

Gumidomino 2008.03.18. 14:22:19

Atala,
a céges benzintlehetveletankolni kártyának általában pont az a lényege hogy nem csinálnak utána egyenként számlát.

amúgy meg nem mondták vagy csak nem figyeltél? :)

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.18. 14:24:58

Ez nem bűncselekmény, sokkal inkább ügyeskedés - wazz, akinél már ez is kiveri a biztosítékot.. Ez hogyan lett poszt!? Homár, homár, vedlesz? A homárok életük folyamán egyszer új páncélzatot növesztenek, a régit pedig maguk mögött hagyják. Mivel páncélzatuk a testük egyetlen szilárd váza, vedlésük nagy odafigyelést igényel - ilyenkor nem is törődnek mással..még a blogukkal sem :/

alicecsodaorszagban 2008.03.18. 14:26:39

én már számtalanszor láttam/hallottam ilyet. nem kérsz szlát, rögtön elkezdenek mutogatni egymásnak, bonyolítják a bizniszt stb, egyértelmű, hogy eladják.

evan

HZCs 2008.03.18. 14:28:59

a pénzt nem megszámolni szokás?

Sokorai_Atala 2008.03.18. 14:31:01

Gumidomino, mondom nem figyeltem:) Bokrosak a teendőim mindig, és sietek is mindig és nem szeretek tankolni is mindig. És nincs pontgyűjtő kártyám, de mindig megkérdezik arra jól emlékszem.
Igazad van amúgy, tényleg csak valami bizonylatot adnak:)

szellem 2008.03.18. 14:33:11

Pedig relatív megloptak. Mert az ügyvédúr az általad befizetett ÁFÁ-t visszaigényli (talán még a jövedéki adó egy részét is vissza tudja valahogy csalni), a többit pedig leírja költségként a bevételéből, így nem adózik utána. Tehát az állam által visszaosztható pénzösszeget csökkenti, így kevesebb jut neked is vissza. Persze hozzá kell tenni, hogy ha esetleg az ügyvéd nem lopná el és bekerülne az államkasszába, akkor ellopják a politikusaink, ergo neked ígyse-úgyse jut semmi vissza...

alicecsodaorszagban 2008.03.18. 14:33:36

HZCs, régen így mondták, megolvasni. nekem tetszik ez a szó, csakúgy, mint a szvetter :)

Gumidomi, láttalak állnéven máshol:)

a rekettyés 2008.03.18. 14:34:02

Baromi egyszerü. Mikor még nekem is diesel autom volt a gázolajat mindig kamionosoktol vettem baromi olcson. Számlát pedig szinte bármelyik kuton tudsz venni 10 százalékért. Azt számolod el a céged felé. Ennyi.

Sokorai_Atala 2008.03.18. 14:37:38

Szellem, szerintem nem teljesen lopnak meg, mert, ha egyáltalán nem ad ÁFA-s számlát, akkor én látok abban lehetőséget, hogy a benzin mennyiségével játszanak. Tehát ebben az esetben ez az egy tank (és még ki tudja mennyi) benzin törvényesen használódott fel. Tehát a jövedéki adótartama, ami nem visszaigényelhető megmarad az államnak. Na erre gondolok:) Ha meg nem ad számlát, akkor fennáll az az eshetőség, hogy még az a része sem folyik be az államkasszába.

Gumidomino 2008.03.18. 14:43:50

alice,
"áll" néven sehol se regeltem. :P
összekevertél valakivel, de érdekelnek a részletek, e-mail ment. :D

elwood 2008.03.18. 14:59:35

Azt hiszem elkértem volna a blokkot. Ettől esetleg zavarba jött volna, további közelharcot nemigen vállaltam volna be. Amúgy nekem eddig is mindig odaadták kérdés nélkül. Lehet, hogy úgy nézek ki mint egy adóellenőr ?

Secnir
Jól látom, hogy te direkt visszamentél ahhoz a kúthoz ahol már átvertek ?
Vadász ...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.18. 15:21:39

Esetleg megnézetni a helles céggel, hogy a te smartos pontjaid felírásakor a kúthoz rendelt fizetést milyen cégre számlázták.

szellem 2008.03.18. 15:31:05

Atala: Ha egyáltalán nem ad számlát, akkor is meglop, mert eltitkolja a "bevételt" az állam elől, tehát nem fizeti be utána az adókat, illetékeket, járulékokat. Ergo megint kevesebb jut neked a visszaosztásnál...

gixer 2008.03.18. 15:50:19

Nincs itt semmi probléma, csak egy kis adócsalás. Mivel a vmilyen ügyvédi iroda vagy ki a franc valótlan adattartalmú tehát fiktív számlát állít be a könyvelésébe.

Pat Bateman 2008.03.18. 16:06:45

Ha jól tudom az ügyvédek alanyi adómentesek, így áfát sem tudnak visszaigényelni. Maximum a bíróságon tudnak költséget elszámoltatni, a te pénzedből, így mindenkit meglopott..

hoppacska72 2008.03.18. 16:18:57

Én láttam olyat,hogy emberünk későn szólt.. Majd közölték vele kollektívan,hogy ez butaság volt,ugyanis már nem tudnak számlát írni... Jelzem,még nem lépett el a kasszától sem.
Végül,nem kis huza-vona után maradtak abban,hogy majd utólag postán kapja meg a cég a számlát. Na most kérdem én??? Ha majd postán lehet,akkor ott és akkor miért nem lehet????

Tajparaszt 2008.03.18. 16:31:33

Annyira meglepődtem, hogy hazamentem:) LOL:)

Egyszer volt egy olyan, ogy ismerősöm elment tankolni egy vidéki kis kútra.
-25 liter.- Mondta az eladó.
-Az lehetetlen barátom.-Válaszolta a srác.
-Ugyan miért lenne az? Az méró hitelesítve van.
-Az lehet, de én egy 20 literes kannába tankoltam.

A kutas elnézést kért és 20 literért számolt.
:)

ilyenazelet 2008.03.18. 16:45:44

NAPOLEON JUNIOR: GAZEMBERSÉGBŐL KITŰNŐ című könyve az ilyen esetekről szól. sokkal több mindent negtudhatunk belőle a benzinkutasokról, meg az átveréseikről.

alicecsodaorszagban 2008.03.18. 16:52:37

Dominó, küldtem a tárgyi bizonyítékot!

Vladimir Harkonnen 2008.03.18. 16:55:15

ilyenazelet 2008.03.18. 16:45:44

Beszkennelnéd?
Légyszi, légyszi!

jimmybacsi 2008.03.18. 17:21:49

Pat Bateman 2008.03.18. 16:06:45
NEM MINDEGYIK! pl. én sem vagyok alanyi mentes, hanem bizony én is ki tudok ám állítani ÁFÁS számlát. Amúgy ilyen pitiáner tankolósdisat nem játszom...

szinte mindegyik kúton történik hasonló, fél ÁFÁért vehetsz számlát szinte bárhol, boldogult egytemista koromban dolgoztam kutasként is, ÉRDEKES dolgok történtek (eleinte csak bámultam, mint kezdő buzi a gőzfürdőben, aztán rájöttem: találékony ember a magyar... )
Szíveim!
Legegyszerűbb megfejtés: kérjetek számlát, még akkor is, ha nem tudjátok elszámolni költségként, így legfeljebb fogukat szívják és nem tudják előadni a postban írt kisded műsorukat.

más
a húszliteres fém kanna van vagy huszonhárom literes (ha van otthon, próbáld ki, negyvenöt fokos szögben döntve belemegy két-három liter pluszban)

más
ha pontgyűjtő kártyád van, veszítsd el, csináltass egy újat nagymami/nagypapi nevére, mert egy APEH-os vagyonosodási vizsgálatnál kitérnek rá, hogy mennyi pontod is van/volt. Ergo: ha egy pontot 100HUF vásárlásért kapsz és volt ezer pontod, akkor az százezer HUF, miből volt ennyi pénzed,adóztál-e-é-e utána?
na jó, mára ennyi voltam

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.03.18. 18:14:08

Pontgyűjtő kártyámon van 40000 pont. Akkor én gazdage vagyoke? Céges tankolásokból. Ja hogy azzal is legyek óvatos?

fakkjú 2008.03.18. 19:42:50

ügyes trükk...holnap elmesélem a kutashavernak,hátha még nem ismerik...

bach1750 (törölt) 2008.03.18. 19:44:31

Ez minden benzinkútnál így van, nyugi!

ALW 2008.03.18. 20:54:37

fakkjú: szerintem a kezdéstől számított második nap ismerte... szerinted miből van mellékes? De ez szervezett alapon működik ám, nemcsak úgy saját zsebre, mindenki benne szokott lenni a kúton.

Amúgy nekem a szegedi OMV kútnál (Izabella híd) történt olyan, hogy vinni akartam egy kifogyott cimbinek ötliteres kannában üzemanyagot és 5,67 l-nél még volt benne háromujjnyi hely... hogy lehet ez? ;)

Gladia Delmarre 2008.03.18. 21:47:18

A "kérsz áfás számlát" kérdésre azt kell válaszolni, h "nem, csak a blokkot". És egyből nincs ügyeskedés, és lehet reklamálni is.

Csééé 2008.03.18. 22:33:17

10-12% -ért írják a számlát. Magukon segít mindenki ahogy tud.
okos jogászok biztos tudják, hogy kit lopnak meg vele:)

renesis 2008.03.18. 23:00:40

Tök általános dolog.Neked nem kell a blokk- ígyhát kiállítanak egy számlát az ismerős cégének. Nemcsak benzinkúton van ilyen...

Primavera 2008.03.18. 23:26:17

Secnir 2008.03.18. 14:17:17
belement 55 liter.
a 45 literes tankba.
...
megkérdeztem, jó a mérőóra, mert az ótóba pont 15 lliterrel ment bele több, mint amekkora a tank.

Te nagyon vigyázz, mert az eladóknak könnyű préda vagy. Vigyél magaddal számológépet. :DD
Bocs.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.18. 23:56:44

telleg eszem megall, hogy meg itt is termeszetesnek veszi a zom, hat ja ez mindelhol igy megy
deha ez csalas
itt ugy vezitene a licenst ahogy csak birja
dehat nem tud csalni, ert a kartyaqmat lehuzom, az oszlop megkerdezi kerek - blokkot, oszt ha kerek akkor ad
nem kell azt nevre rajta a kartyaszamom, oszt elszamolom ha van hova, tehat nem privat a dolog
nagyobb teteleknel/nem benzinkut/ akkor elkerik a jogsit es akkor beutik a gepbe es akkor azt kapom
azt meg hulye lennek nem kerni, mikor az a garancia is
nem ollan ordongos dolgok ezek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.19. 00:06:14

Rudy az aposom is kez alol vette a dizelt
Viciannak Wartburgja volt
de a bogyos benzinkutas norol mar meseltem
az mindenrol adott szamlat

gromit 2008.03.19. 02:52:50

Primavera:

sztem Secnir nem 0 liter benzinnel allt be a kutra - igy mar stimmel az egyenlet?

:)

LightBringer 2008.03.19. 08:22:13

Azért arra már rájöttetek az okos fejetekkel, hogy az 5 literes kanna direkt nem 5 literes ugye? Tudjátok a benzinnek vanna furcsa szokásai, ami miatt nem vizet tankolunk...

johnny1 · http://ecopop.blog.hu 2008.03.19. 10:28:19

Ez a fantom szamlazas ugye nem csak afavisszaigenyles szempontjabol problemas, hanem a ceg eves merleget is befolyasolo faktor, amely csökkenti a könyvelesi merleg haszon utan behajtott adot. Tökeletesen alkalmas dolgozok fekete berezesere, adocsalasra es penzmosasra is. Termeszetesen az ember köteles ilyen esetben foljelentest tenni.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.19. 16:38:54

Jó az a smart kártya, párszor már bekajáltam vele, persze nem a hambiból kicsit rá kellett segíteni két pizzával :D
Míg megy a trükközés a kútnál addig csinálják csak, valamiből meg is kell élni.Fizetésből nem lehet.

csakazertis_shopos 2008.03.19. 16:49:48

Hát én ezt nem hiszem el, hogy ez nektek probléma.
Nehogy magára vegye bárki is, de nem hiszem el, hogy itt mindenki annyira becsületes, hogy minden fillérjét 100%-ig tisztességes úton szerezte! Most komolyan, az vesse az első követ a shoposlányra, és igen, rám is, aki hasonló helyzetben nem tenné ezt! A hatvan-egynéhányezres fizetés mellett, teszem hozzá gyorsan.
Az más kérdés, hogyha ez a vásárló felé is látszik, akkor én nem csinálnám.
Egyébként, ha nem szólsz időben, hogy számlát kérsz, akkor nem is fogsz kapni, és nem feltétlen azért, mert kiírják másnak, csak egyszerűen ilyen buta rendszerben működik a dolog. Ha kiütik simán, számla nélkül, akkor az egy lezárt tranzakció, és utólag nem lehet belepiszkálni.
Utána, ha nagyon kell a számla, 2 verzió lehetséges:

1. a tranzakció pontos adatait rögzíteni kell egy nyomtatványban, amit el kell küldeni a kúthálózat kp.-jába, mert hivatalosan csak ott tudnak utólag számlát kiállítani, és onnan fogják kipostázni, jó hosszú idő elteltével.
2. meghagyod az adataid a shoposnak, és ő valaki más tankolásáról kiállítja majd Neked, és ő fogja elpostázni. Ez sokkal gyorsabb és egyszerűbb. Lehet, hogy szerencsétlen shopos is ezért írta az ügyvédi irodának a számlát, nem is eladásra.

Ebből következik a kérdés, hogyha a kedves nagyhangú kommentelők bármelyike elfelejtene időben szólni, hogy számlát óhajt kérni, és a shopos felajánlaná neki a kettes verziót, tiltakozna- e kézzel-lábbal, hogy nemnemnem, hiszen ez illegális?

Gondoljatok már egy kicsit a másik oldalon álló helyzetére is...

Albi Back 2008.03.19. 18:43:16

"2. meghagyod az adataid a shoposnak, és ő valaki más tankolásáról kiállítja majd Neked, és ő fogja elpostázni. Ez sokkal gyorsabb és egyszerűbb."

Ilyen nincsen!!! Ilyenkor kézi számlát kell kiállítani. Nem lehet más tankolás számláját használni! Hogy írhatsz le ilyet egyáltalán? Ha Te a másik oldalon vagy akkor én nem szeretnék veled találkozni amikor vásárlok valahol.

Albi Back 2008.03.19. 18:51:49

Meg mondjuk alkalmazhatnának helyetted egy olyan embert pénztárosnak aki tudja mit kell csinálni, netalántán tanult erről egy picit valahol valamikor.

csakazertis_shopos 2008.03.20. 09:22:53

Mondom, NEM LEHET kézi számlát kiállítani, egyszerúen nincs rá mód, nincs számkatömb, ilyesmi. Ha nagyon kell a hivatalos számla, akkor ott az egyes verzió, három hetes átfutási idővel.
Mondd, olvasol ism, vagy csak írsz? Ahogy fentebb már leírtam, nem azért szokott ilyen előfordulni, mert ÉN nem tudom, mit kell csinálni, hanem mert az olyanok, mint TE, vásárlás után sok esetben 5 perccel jönnek vissza, hogy jaaaaaaaaa, mégis kellett volna számla! Mondom, NEM LEHET kézi számlát kiállítani, egyszerúen nincs rá mód, nincs számlatömb, ilyesmi. Ha nagyon kell a hivatalos számla, akkor ott az egyes verzió, három hetes átfutási idővel.

Olyanba ne akarj már beleszólni, amiről nem tudod, hogy hogy működuk!

Épp az ilyenektől ráz ki a hideg, mint Te. Gondolom, sose blicceltél a BKV-n, vagy ilyesmi...
És pláne hasonló helyzetben te undorral elfordulnál ettől a számlás megoldástól, mind a shopos, mind a vállalkozó oldalán.
Én nem értem, hogy ez miért fáj Neked és másoknak! Ha átvernek egy (2, 5...) ezerrel, akkor természetes, hogy fel vagy háborodva. Ilyet soha nem szoktam csinálni, sőt, még a plusz kétszázasra is rákérdeztem a múltkor, hogy jattnak szánta-e a bácsi, vagy véletlen adott többet. (előbbi)
Tudom-tudom, erre majd az lesz a válaszod, hogy az ilyeneknek, mint én, Te nem adnál egy kanyi fillér jattot se... Hát ez van. Én meg, ha tudnám, ki vagy, csakazértis elrontaném neked a számlát, és mivel neked ütközik az elveiddel az első (és mindenki által használt) megoldás, így várhatnál a hivatalosra.
Hozzáteszem, épp azért működik ez így, hogy a már lezárt tranzakciókról ne lehessen számlát írni, mert ezzel jelentősen megkönnyítenék az ilyesfajta trükközést. Gondold csak meg...

Fuli 2008.03.20. 10:45:34

Üzleti szakértőként részt vettem egy töltőállomás pénztárgéprendszer fejlesztésében és bevezetésében.
A töltőállomások igenis játszanak ezzel. Mindenhol van egy lista amin "csókos" fizető cégek adatai fel vannak véve a rendszerbe, és ha a vásárló nem kér nyugtát vagy számlát, akkor kiállítanak egy számlát az egyik cégnek. Még azt is meg tudja mondani a cég, hogy havonta milyen összegben, milyen üzemanyagról kér számlát.
Ezt onnan tudod észrevenni, hogy ilyen esetben Te sem számlát sem sima nyugtát nem kapsz (magyarul semmit ami adóügyi bizonylatnak minősül) mert azt elteszi az illető a cégnek.
Hogy ez nem árt senkinek? Ez illúzió! Az országban az összes töltőállomáshálózatnak együtt kb 1100 töltőállomása van. Ha ezek mindegyike csak havi 200e-ért rak el ilyen számlákat az már havi szinten 220Milliós adócsalás!
És aki szerint ez nem sok az utána nem menjen el leszavazni a 300Ft vizitdíjat.

Albi Back 2008.03.20. 14:14:00

Rendben azt elfogadom, hogy ezekszerint nem adható kézi számla, de az akkor sem ok, hogy valaki másnak a tankolását számlázzák ki nekem!

csakazertis_shopos 2008.03.20. 16:52:39

Fuli: természetesen én sem azt mondom, hogy ez így van rendjén, de nem hiszem, hogy ettől vannak az államadósságok. Tudom, hogy ezt nem kellene idekeverni, de inkább kössön ki ebbből az összegből a vállalkozók zsebében a pénz, mint hogy elsikkaksszák a pirosak, vagy a narancsosok, nem ez a lényeg.
Ők (mármint a vállalkozók) azt mondják, kevés állami támogatást kapnak. Nem tudom, így van-e, ehhez nem értek, de hogy én marhára kevés fizetést kapok, az 100%. Ha nem így lenne, lehet, hogy másként látnám ezt a dolgot.
Személy szerint a vizitdíjat meg pártolnám, ha valóban ott maradna, ahová befizettük.

Albi Black: nem ok, persze. De mindennek oka van.
Lehet, hogy hülye példa, de Svédországban nem lopják el a biciklidet, ha kint hagyod az utcán. Sőt, nem lopnak a boltból sem. Nincsenek rászorulva...

garázda 2008.03.20. 19:48:37

Én kértem számlát sőt hangsúlyoztam hogy kérek!

Mégsem kaptam!

Mondták hogy ők nem tudnak adni!

Menjek Budakesziről Bp-re a bécsi útra majd ott adnak!

Se bocsi se semmi, Bécsi úton meg nesze itt a számlád, se bocsi se semmi!

Örüljön az ember ha neki kell a számla után koslatnia, mert a pultos össze-vissza nyomkodott!

garázda 2008.03.20. 19:52:02

csakazertis_shopos

Milyen támogatást kapjon egy ügyvéd?

Neked azt mondták hogy elmebeteg, te meg azt értetted elmehetek?

Svédországban kevés a varjú! biza!
De már csomagolnak és mennek Kanadába!
Jajj az ottani bicajoknak!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.03.20. 23:01:47

csakazertis_shopos

Simlis csavargó csaló vagy Te is. Sosem gondoltam volna, hogy leírom valaha is: az ilyenek miatt tart ott az ország ahol tart.
Az adócsalással saját magadtól, a kölykeidtöl, a kórházaktól stb. lopod a pénzt.
Rövidlátó balkáni suttyó vagy. Egyébként meg minden trükkös tahó beleszalad egyszer egy ellenörzésbe.

NoOne 2008.03.20. 23:57:27

Kesergek. Kb. 1100 kuton csalnak -- ami tényleg felháborító --, és az kb. 200+ millió forintba fáj az államnak (meg nekünk).
És (bocs Majmász...) akkor ehhez mit szóltok? index.hu/politika/belfold/zrinyiogyi03/
Hogy'azafűzfánfütyülőrézangyalát stb.!

csakazertis_shopos 2008.03.21. 10:18:10

Tisztában vagyok a dolgok kimenetelével, és nem is mondtam soha egy szóval sem, hogy helyeslem. De, malenykij polgar, ha lenne kölyköm (bazdmeg), akkor pláne rá lennék kényszerítve erre, tudod, hogy enni adjak neki. De nincs, és azért, mert ha alapjáraton keresnék annyit, mint így ezzel a kiegészítéssel, akkor sem tudnám állítani, hogy biztonsággal fel tudnám nevelni.

És természetesen, miattam, és az ilyen dolgok miatt tart itt az ország, mert személy szerint kb plusz 40ezer forintra teszek így szert. Nem százezrekre, meg milliókra, nem, szaros pártízezerért játszok az állásommal, igen. És miért? Mert muszáj, mert meg kell élni valamiből. Örültem, hogy találtam egyáltalán egy munkahelyet, ahonnan suliba is elengednek (többé-kevésbé), de ez a fizetés nem elég kb semmire. Ezért van ez az egész, és igen, miattam ilyen az ország helyzete, nem azok miatt, akik milliókat sikkasztanak. Bár nem kérdezte senki, de egy 14 éves Suzuki Swifttel járunk, amit 6 éves hitelre vásároltunk, és egy 35 nm-es lakásban élünk, és a Balatonhoz szoktunk járni nyaralni, általában 2 napra. És tudom, hogy élnek ennél rosszabb körülmények között is emberek, és ez nem is panasz volt, csak szimplán próbálok rámutatni, hogy nem meggazdagodok ezekből a pénzekből, hanem csak próbálok (meg)élni.

Nehogy más én legyek csőlátású...
ja, és még annyit, hogy ritkanagy bunkó vagy, de nyilván nagyon szerencsés és becsületes.

garázda: az, hogy időben szóltál, és nem kaptál számlát, egy más kérdés, és az ilyenek miatt szégyellem magam helyettük is. Pláne a viselkedésük miatt.
A támogatást meg nem az ügyvédekre írtam, nekem egy mezőgazdaságban tevékenykedő vállalkozó mondta, hogy megvontak tőle egy csomó mindent, csak ezt nem fejtettem ki. Ok, hiba volt, de hogy így reagáltál rá, az nem engem minősít.
A svédeket meg (gyk) arra próbáltam példaként szolgáltatni, hogy eszük ágában sincs stikliket elkövetni, mert olyan életszínvonalon élnek, ahol ez fel sem merül.

A 200 ezres példa meg azért túlzás, mert nem az egész tankolás összegét igénylik vissza ugye, hanem az áfáját. Ettől függetlenül hangsúlyozom, nem tartom helyesnek, de nehogymár megkövezzetek ezért..

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.21. 14:35:03

Ha egy cég arra van rászorúlva hogy neki kamu számlákat gyártsanak akkor igencsak kérdéses hogy egyáltalán miért müködik.Vagy csak nem valamelyik benzinkúttulaj cége?
Hogy senki nem károsodik?Dehogynem?Az adócsalás a közös kasszából lopott pénz vagyis engem ugyanúgy megkárosít.Ha a pénztáros ilyenben részt vesz akkor elkövetője.Ha így jobban tetszik: letöltendő börtönbüntetéssel is súlytható folytatólagosan elkövetett csalás büntette miatt.
Az APEH simán ráugrik az ilyen bejelentésekre, ha most olvassa egy APEH-os akkor hivatalból vizsgálódni kezdenek.Próbavásárlások és addig csinálják míg meg nem bukik a rendszer.
Hogy itt miért lopnak biciklit mikor máshol nem?Mert tele vagyunk olyanokkal akik abból indúlnak ki hogy: ,,más is lop akkor én miért ne?"
Hát azért ne wazze mert nem más vagy.
Én mindenhol kérek számlát, még a sarki boltban is megnézem hogy az egy kiflimet jól ütötte-e a gépbe, vagy hogy adott-e blokkot.Még a piacon is kötelező a kézzel kiállított számla.Benzikútnál a vásárlást igazoló blok,nyugta, bármi.Ha ilyet nem kap az ember már mehet is feljelenteni.Aztán a sok büdös tolvaj csak elfogy.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.21. 14:42:10

csakazértis shoposnak:
a te logikáddal élve az is helyes ha ellopom a kocsidat mert tőlem is megvontak sok támogatást.Ha kirabolom a lakásod azis azért helyes mert így plusz bevételre teszek szert, énis rá vagyok szorulva, akkor mi tart vissza hogy kiraboljalak a nyilt utcán fényes nappal?
Ha a nemlétező gyereked tizóraiját veszem el az akkor is lopás és az sem ment fel alóla hogy mások milliókat csalnak.
Aki lop, csal az szarszemét tolvaj, társadalmi hulladék.Itt nem egy boltban sebtiben megevett kifliről van szó, ez rohadtul távol van a kényszerúségtől meg a megélhetési bünözéstől.Ha keveset keresel a kúton, válalj plusz melót, vagy válts állást, vagy törödj bele.Tölem ne lopj, se direkt se indirekt modon se.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.03.22. 09:31:35

csakazertis_shopos

A nézeteimet fenntartom, ha bunkó voltam sajnálom.
A lopás az lopás. Az, hogy odafenn 100-200 politikus ezt csinálja, téged nem jogosít fel rá.
A politikusok lecserélhetöek, a 10 millió állampolgár, akinek az adójából pedig gazdálkodni kellene, az nem.
Minél több a becsületes, annál nagyobb esély van arra, hogy kirántsák az ország szekerét a sárból.
Neked hiába magyarázom, talán a többiek értik, hogy mire gondolok.

cbc 2008.03.22. 16:19:56

"És természetesen, miattam, és az ilyen dolgok miatt tart itt az ország, mert személy szerint kb plusz 40ezer forintra teszek így szert. Nem százezrekre, meg milliókra, nem, szaros pártízezerért játszok az állásommal, igen."

Én viszont sajnos nem állítok ki senkinek sem számlákat, viszont elég rendes adót fizetek a jövdelemem után, ezek szerint részben helyetted is. Itt engedd meg, hogy megköszönjem. Egyébként én pl. sosem blicceltem a BKV-n sem. Majd olvass utána unalmas óráidban, hogy a magyar lakosság hány %-a adófizető, és nagyon meg fogsz lepődni...

Ha meg keveset fizet a benzinkút, távozni kell.

kbsz 2008.05.04. 14:57:03

milyen becsületes emberek vannak ezen az oldalon!?mit érdekel mit csinál a kutas Téged nem csapott be és az a lényeg!!!
Kíváncsi vagyok ki hol dolgozik és milyen becsületesen végzi a munkáját?

harcsapapa 2009.12.06. 10:27:08

A kutassal ki törődik amikor fizetés nélkül elhúz a büdösbe a tisztelt vevő???Nagyokosok erre varjatok gombot!Sajnos minden esetben a kutasoknak kell kifizetni a lóvét mert a görény CÉGEKNEK nem fér bele mint Üzleti kockázat. Nagyon, elszaporodott az elhajtás!!Napi 1 alkalommal is ami simán lehet 9000 Ft mínusz átlagban = 270000 Ft /hó. Ami a borravalóból és a számlás ügyeskedésből kell fizetni a minimálbérért vagy picikével magasabb fizuért dolgozóknak (szóval rá van kényszerítve). Neked kell a feljelentést megtenned nem a CÉGNEK!és a szabadidődben saját üzemanyagodon vagy költségeden kell menned a hivatalba havonta min. 6 alkalom. Mivel ott tanúként ki kell hallgasson az előadó és ez SZABÁLYSÉRTÉS az esetek 99%-ban. A rendszám vagy lopott,nem látszódik a sártól,szar a kamerafelvétel(mert gagyi a rendszer)stb. Ebbe beleun a kutas és a saját pénzéből pótolja a hiányt mert addig a kasszát sem tudja lezárni műszakváltáskor ha nincs meg a pénz!!Nem nagy biznisz már benzinkutasnak lenni!mint régen,sőt inkább csak kényszer miatt csinálják a munkavállalók,mert nincs más.És amiről nem tudnak sokan rettentő sok dolog és feladat van még amit el kell végeznie a tankoláson vagy a kasszázáson kívül.Ja és kedves legyen !!!

gabba 2012.01.27. 13:04:31

Engem is zavar ha az után amit ÉN kifizettem egy tök idegen visszaigényli az áfát..

harcsapapa,
Az elhajtókra lehet hogy be lehetne vezetni valami sorompós rendszert nem? Lehet hogy nem akarják bevezetni a cégek ha úgyis a kutason hajtják be...az mondjuk nagy szemétség.
süti beállítások módosítása