A Homár történetének legtitokzatosabb sztorijaként indul keddi nyitókrimink. Schakaal azt meséli, hogy telefonos + online módszerrel lefoglalt egy kétágyas szobát a fenyvesi Péter panzióban, aztán a csajával levonatoztak a helyszínre, ahol üres házat találtak. Értik, egy élő embert sem, csak néma épületeket. Mi történhetett? Rossz helyre mentek? Vagy a háziakat elragadták a környéket busa képében feltérképező Idegenek? Kedden délelőtt fenyvesi telefonnal indítunk, és a sztori vagy a Naiv Ügyfél felsülésével, vagy véres felfedezéssel, vagy valami egészen mással zárul. Idegborzoló részletek alant.
Egy balatoni sztorit osztanék meg Veled, bár idény még nincs, így lehet, hogy az enyém lesz az első. Történt, hogy szerettünk volna Barátnőmmel egy hosszú hétvégét tölteni Balatonon, kipihenve a hétköznapok fáradalmait. Namost, szezonon kívül lévén nem volt könnyű szállást találnom,a Balatonfenyvesen levő Péter panzióban sikerült csak szobát szereznem. Nagyon készségesek voltak telefonon, korlátlan szaunázás, svédasztalos reggeli, stb., ezért is mellettük döntöttem mivel az áraik is korrektnek tűntek. Telefonos egyeztetés, mail, online szobafoglalás után alig vártuk az utazást. Pénteken (Márc.14.-e) elindultunk a Déliből a 12:55-ös vonattal, kb 3 óra múlva megérkeztünk Fenyvesre. Nagy nehezen, pár km-es gyaloglás után megtaláltuk a Péter panziót, milyen meglepő, teljesen üresen... Se tulaj, se recepciós, semmi... Mondhatnánk, nem repestünk az örömtől, főleg hogy mindketten ezért vettünk ki 1 nap szabadságot. No hazajöttünk, kb este fél 11 körül sikerült is hazaérkezni. A mérleg: 11 óra utazás oda-vissza, panziókeresést, BKV-t is beleszámolva, 12 000 ft az utazási pénz, plusz amit útközben fogyasztottunk. Nem tudom, hogy lehet-e a fogyasztóvédelemhez fordulni, de szerintem eléggé inkorrekt ez az eljárás, mivel 1 sms-t, vagy 1 mailt sem voltak hajlandók küldeni, hogy ááááh, ne is gyertek basszus... Csak gratulálni tudok a tulajnak, remélem éhenpusztul a nyári szezon közepén!
Üdv!
Schakaal
Az utolsó 100 komment: