Tékozló Homár

Jam Pub vs tornacipős-melegítősök

2008.04.02. 12:05 | jackyll | 208 komment
A Homár nem érti, miért akar valaki egyáltalán lemenni a Jam Pubba, de a jelenséggel már találkozott, amikor egy ismerőst kellett volna kimenteni onnan, és a manőver csak pólóra vetkőzve jöhetett volna létre a melegítőfelső miatt. Gergő ismerősét egy sportcipő miatt nem engedték be, ezért az alábbi szívhezszóló levelet írta a cégnek. Bizonyára tragikusan lerontotta volna a bent zajló igen magas szinvonalú szórakozást, a már bent italozó VIP-tornacipősök felháborodásáról nem is szólva!
Szombat este egy kisebb méretű baráti társaság (10 fő) szerette volna a szórakozását az Önök szórakoztató egységében eltölteni. Mivel többen voltunk három taxival mentünk le. A csapat egyik része hamarabb érkezett meg, ezért ők előre lementek, mi pedig percekkel utánuk érkeztünk. Már vettem elő a belépéshez szükséges pénzt, de ekkor egy olyan dolog történt, amit álmomban sem gondoltam volna. A társaság egyik tagját nem engedték be, azzal az indokkal, hogy "tornacipőben" nem mehet be! Az említett "tornacipő" egy 18.000,-Ft-os Devergo cipő volt, ami való igaz, egy utcai sportcipő (A hangsúly az utcain van!), de nem edzőcipő!

Nem hinném, hogy ez egy igénytelen cipő lenne, ráadásul a mai úgymond trendy divat abszolút, teljes jogú és elfogadott, kényelmes irányzata. A probléma valószínűleg ott volt, hogy a cipő fehér színű, de mivel az inge és az öve is fehér volt ezért érthető a kombináció, és arról mi nem tehetünk, hogy a gorillájuk az ízléssel hadilábon áll. Maradjunk annyiban, hogy a kifogásolt "tornacipőben" az Úr még mindig akadálymentesen csúszott bele a "sportosan elegáns" dress-code kategóriájába. Barátunk ráadásul a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be. Nyílván nem kezdtünk el kötekedni, mert még mindig frissen élt bennünk híres focistánk Simon Tibor története, illetve nem is azonos súlycsoportba tartozunk az Önök divatdiktátoraival, de társaságunk amúgy is konfliktuskerülő, nem balhézni mentünk, hanem jól érezni magunkat.

Így csalódottan, igen-igen felháborodottan, de megértően távoztunk. Régebben egy másik szórakoztató egység rendszeres látogatói voltunk, de egy kis váltásra szántuk el magunkat, más helyet is ki szerettünk volna próbálni, és az elmúlt időszakban majdnem minden szombatunkat Önöknél töltöttük. Ezek után ez érthető módon nem így lesz! Keresünk tovább!

Azt azért megjegyzem, hogy addig mindennel meg voltunk elégedve. Minden hétvégén több 10.000,-Ft-ot költöttünk el Önöknél, de amennyiben nincs szükségük rá, akkor vihetjük máshova is a pénzünket. Ezzel a ballépéssel egy 10 tagú társaság egész estés szórakozását tették tönkre, a hangulatunk alapjában véve lett elrontva, és közben még mindig a döbbenet és az érthetetlen, valamint váratlan szituáció kavargott bennünk. Ahogy említettem, a csapat egyik fele már korábban lement, ezért így sikerült szétszakítani a társaságot is. Egy darabig tanácstalanok voltunk, mitévők is lehetnénk ebben a helyzetben, hisz a társaság első része nyílván addig nem nagyon akart kijönni, amíg kötelező fogyasztását nem egyenlítette ki. Ezért nagy levegőt vettünk és tettünk még egy kísérletet: érdekes módon a belső bejáratuknál szó nélkül beengedték a roppant igénytelen cipővel rendelkező barátunkat!

Sajnos, -nem sajnos, manapság nagyon divatos fogalmak lettek a szórakozó helyeken a "Face Control", "dress-code" és hasonló kifejezések. Ezzel talán semmi baj nincsen, ha az ember előre tud tájékozódni arról, hogy vajon ezen rostákon átfér-e azzal az orcázattal és ruházattal amivel Ő maga rendelkezik.

Ezzel kapcsolatban csak 3 megjegyzés:

1, Amennyiben ilyen követelményrendszernek kell megfelelni, javaslom ezt a honlapon, plakátokon és hírlevélben közöljék a néppel, hogy tervezni lehessen vele, és ne az utolsó pillanatban derüljön ki, hogy az adott helyre nem jutunk be, ezzel tönkretéve emberek szórakozását, és akár egy hely hírnevét.

2, Amennyiben Face-controllról és Dress-code-ról beszélünk, véleményem szerint nem szerencsés, ha ezen faktorok elbírálója egy olyan ember/kidobó aki maga sem felel meg a követelményeknek. (nagydarab, stílusficamos, és az illemet/köszönést távolról sem ismerő Úrról beszélünk - mely természetesen NEM minden kidobó ismérve, tehát akinek nem inge az ne vegye magára.)

3, Végül de nem utolsó sorban, ha már ki is adnak a kedves ajtóban álló Uraknak olyan utasítást, miszerint a "tornacipő" vendégek nem tudják látogatni a helyszínt, úgy javaslom/javasoljuk, hogy konzekvensen, minden ajtóban álló Úr tudjon róla! Ugyanis ezek után valóban érezhetjük azt, hogy csak a főbejáratnál álló Úr gondolta úgy, hogy ő minket ezúttal nem enged be, pedig erre magatartásunkkal okot nem adtunk! Ehhez szorosan fűződik persze az a tény is, hogy több barátunk rendszeresen teljesen hasonló jellegű, de sötét színű "tornacipőben" látogatta az elmúlt időszakban az Önök egységét, és mégis gond nélkül bejutottak minden alkalommal. Ez szintén azt a feltételezésünket bizonyítja, miszerint az ajtóban álló Urak nem képesek a kiadott utasításnak megfelelő szelekciót értelmezni és végrehajtani (a tornacipő az tornacipő, a szín indifferens!) Arról már nem is beszélve, hogy odabent rengeteg fehér "tornacipős" vendég volt ez alkalommal is.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2008.04.02. 12:09:46

Cipôrasszisták!
Monnyanakle!

Bár a problémát nem értem, végülis bejutottak nem?

Magam_a_Mondomét! 2008.04.02. 12:16:23

Álprobléma & műbalhé :(

Apám mondta ilyen esetekre: irigylem a promlémáikat :)

Landy4x4 2008.04.02. 12:20:18

Juj gyerekek, ez k'va tré. Holnap kérnék egy postot Mariska néni felháborodásáról, mert lejárt zsömlét sóztak rá a sarki boltban!
Elb@szarintották a yuppie fiúcskák szombat esti szórakozását. Azért piszok kiváncsi lennék mit szólna a felháborodott pénzköltőnk, ha benn egy szakadt hippi mellett kéne innia a méregdrága vizezett vodkanarancsát.
Akkor meg menne, hogy bazeg ide mindenkit beengednek?

Nasalis Larvatus 2008.04.02. 12:22:22

számomra a történetből hiányzik a bankszámla kivonat másolata, az otthon hagyott autó pontos típusa - deszar már taxival menni, mikor otthon feszít a vadiúj bömös...- illetve néhány egyéb fontos részlet, mint például a viselt óra pontos típusa, ára és a többi....

thomasmore 2008.04.02. 12:27:01

Engem egyszer meg egy zipzáros pulcsim miatt nem engedtek be a jam-be.azt mondták melegítő felső...biztos jobban tudják a gorillák.amúgy is szar hely az a jam(szubjektív),kár ezért egy postot áldozni...

stleon 2008.04.02. 12:30:41

Hmm... érdemes elolvasni a vendégkönyvüket hat heti hommárra való anyag:)

Rosszindulatú Vászka 2008.04.02. 12:32:16

Pedig sokkal patentabb mackóruhában, gumicsizmáben télen egy plusz pufajkában inni ugye. Nehogymá lerókázzam a kínai tornacipômet oszt a kapcám is répás legyen. Hát nem?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.02. 12:35:49

Most komolyan azt hiszik a középvezetőkből és egyéb "fejesekből" álló emberkék, hogy az ilyen szöveggel miszerint, több 10 000-et hagytak ott és ízlésficamos a biztonsági őr stb. jutnak valamire. Ébresztő!!! Érdekelni fogja őket, hogy mennyi pénzt hagytál ott? Nem. Szerintetek mi a trendi? Nem. Ki a faszt érdekel, ha a kopasz biztonsági őr sárga cipőt hord, zöld nadrággal és fekete bőrdzsekivel (mert ugyebár ízlésficamos), ha elvégzi a munkáját és nem enged be olyan egyéneket, akik arra nem alkalmasak. Minek mentetek mégis vissza, ha konfliktus kerülők vagytok? Utána is lehetett volna itt sírni, hogy így meg úgy és mi mondtuk, hogy középvezető és különben is tavalyi pass volt a nyakamban. Valakinek belefér a fehér utcai sportcipő, valakinek nem. És ez akkor sem változik, ha ti (mert ennyire hülyék vagytok és megtehetitek és itt nem az irigység beszél belőlem) 40 000 Ft-ot iszol el az előtte lévő hétvégéken. Erre annyi lehet a válasz, hogy nagyon sajnáljuk, intézkedtünk.

Emiceha 2008.04.02. 12:38:00

fú bazmeg ez nagyon durva.

Landy4x4 2008.04.02. 12:38:27

Ha szeretnétek tudni középvezető, sőt felső is ugyanolyan büdöset sz@rik mint bárki más...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.02. 12:39:02

Nekem is volt esetem, hogy nem engedtek be valahova, mert olyan volt az öltözetem, és voltam ott többször is és fogyasztottam. Ebből levontam a konklúziót, nem vitatkoztam, nem próbálkoztam, hanem legközelebb más ruhában mentem. Azóta is jól érzem ott magam és örülök, hogy a biztonságiak jól végzik a dolgukat.

Abdab 2008.04.02. 12:39:19

"Barátunk ráadásul a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be."

Erre nagy szükség volt. Barátunk nem akárki ám, egy középvezetővel tetszett a gorilla uraknak packázni.

Lófő (törölt) 2008.04.02. 12:39:20

Kissé vásott,enyhén szagos,oridzsinál kínai tornacipőmet(negyvenegyesfeles) Dzsempub belépőre cserélném.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.02. 12:42:24

Nem engedte be az öltözéke miatt. Szíve joga. Nagy ügy!

Vrungel kapitány 2008.04.02. 12:45:33

lehet hogy a biztonsági nem csipázza a gyökér kis juppikat a "világ! legnagyobb vállalatától", szerintem igaza van.

bizonságiőr for prezident!

vape 2008.04.02. 12:48:12

Az a 18.000 Ft-os Devergo cipő meg a multinál középvezető szöveg nagyon fontos volt ebbe a levélbe... Ettől aztán tényleg különb lett az elhajtott haver az átlag csóró magyartól. És a Jam Pubosok is majd egyből hasra fognak esni.
Ráadásul fehér övet felvenni? Ezek után ízlés kérdésében másokat kritizálni elég bizarr dolog. Vagy karatézik a középvezető kolléga?:)

Rosszindulatú Vászka 2008.04.02. 12:51:07

Télleg, világmultiknál nem van ruha polici? Mer én senem járhatok be a kedvenc ruhámban gájázni (lsd. fenntebb).

Szal sztem fotosopp, vagyishogy nem nagyon hiszek az ijesmiben.

Lord_Cica (törölt) 2008.04.02. 12:51:49

Sosem értettem ezt a dress-code cuccot. The customer is always right.

muesli 2008.04.02. 12:52:23

de most tényleg, kit érdekel az hogy középvezető a havrod?!
Ki van írva rá, amikor elmegy szórakozni?

házisárkány 2008.04.02. 13:01:41

A cipő színét nem az ing meg az öv színéhez kell igazítani, hanem a nadrágéhoz! Irtó hülyén néz ki, amikor fekete vagy legalábbis sötét nacihoz/harisnyához fehér lábbelit húz valaki, nekem mindig Miki egér jut róla eszembe. Ennyit a fene nagy ízlésről.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.02. 13:04:42

"Barátunk ráadásul a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be." - és, baszki? Azért mert középvezető egy nagy magyar mutinál, már ő az atyaúristen? A management meetingen talán, de a Jam nem az a hely. Az én főnököm is egy sikeres felsővezető a cégünknél, mégsem veri magát rája :)

Syca 2008.04.02. 13:06:55

meg kellett volna motozni a fiúkat :) mindjárt nem lett volna panasz

hottentotta 2008.04.02. 13:07:12

1. a jamnek szerintem ez a párezer Ft kiesés, amit majd jól máshova visztek, kurvára nagy érvágás, amúgy elképzelem a fogyasztásotokat, ha amiatt szakad szét a társaság, mert a banda első fele még nem itt le a kötelezőt :D ( elképzelem, hogy "Te, Jocó, mennyünk, mer' vár a Gabesz ! Haggyá má Pista, még van 300Ft-nyi fogyasztásom!" :D )

2. a devergo, a 18.000, a legnagyobb vállalat, középvezető tényleg a felesleges információk voltak ebben a postban. vagy most azt vártad, hogy mi, egyszerű parasztok, hasraesünk és töredelmesen bocsánatot kérünk ?

3. aki fehér polóban, fehér övben, fehér nadrágban és fehér cipőben megy bulizni ( ha jól emlékszem ), az nekem gyanús

4. ha bajod van, miért nem a jamnek írsz ? miért nem mész be személyesen ? miért nem rohansz a ombudsmanhoz ? miért itt vered magad ?

mondjuk számomra pozitív dolog ez, legalább gyorsabban telik a munkaidőm, mert tudlak fikázni :)

Minden jót :)

Secnir 2008.04.02. 13:09:04

haverom meg felsővezető.
van egy naaagy piros traktorja, azon.

nem várt fordulat 2008.04.02. 13:10:23

ne bántsátok, szerintem ő is a szerencsétlensorsú golfutánpótlások egyike.

cenzúra forever 2008.04.02. 13:18:03

Rajtam 25.900 forintos, nem tornacipő van. Jambe (jamba hohoho) le-e mehetek-e?
Sikeres-e vagyok-e?
Lehetek-e még középvezető a világ legnagyobb vállalatánál-e?

elwood 2008.04.02. 13:21:25

Volt a középvezető Sony-Ericssonján térerő a pincében ?

Rosszindulatú Vászka 2008.04.02. 13:23:23

Mongyuk vajon mennyire sikeres vezetô az, aki egy ivóba is alig tud bejutni?

Nem lett ez átgondolva... amúgy veszéjesek ezek a spontán szervezôdô ittasodák :(

fokaorr 2008.04.02. 13:29:52

legkozelebb vegyen fel egy 18.500-as cipot
hatha akkor nem teszik szova!

ilyen suletlensegeket lehet csak a homarban latni mostanaban

cowkie 2008.04.02. 13:30:34

jambe jarni eleve gaz. mi a poen abban, h kb levegot venni nincs helyed, fizetsz erte es meg le is alaznak? ez azon emberek ""privilegiuma"" akik ettol tartjak maguknak tobbet :D

rennie 2008.04.02. 13:32:02

a dress code-ot értem. de mi az a face controll?

ha randa vagyok és/vagy ragyáim vannak és/vagy borostás vagyok akkor nem engednek be?

igaz én nem járok menő helyekre, szóval sikeres ember már nem lehetek, de ezt magyarázza el nekem valaki!

upho 2008.04.02. 13:36:42

nem voltal eleg vip a tobbi viphez kepest, neked ez faj te trendi kocsog.

elwood 2008.04.02. 13:36:43

gondolom a face controll a fajtajelleget mutato face-ek kikontrollálását jelenti

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.02. 13:38:58

Ezt hívják cipőfétisnek. Vagy nem?

Devergóban pedig már nem csak a vidéki suttyó parasztok járnak, mint a kilencvenes években?

Gumidomino 2008.04.02. 13:48:39

még mindig van tornacipő?
akkor klottgatya is?

Ficak 2008.04.02. 13:54:24

Hű vazzeg..........!

Én is voltam a lekvárban, elnézést a Jam-ben. Rajtam lévő ruha és a nálam lévő cash összértéke el sem érte a 18,000 HUF-ot de beengedtek bibíííí.

A Jam egy birkáknak való hely birka közönséggel. Azoknak való, akiknek az agya akkora, mint egy borsó. Azt sem kell mondanod, hogy mit kérsz, csak azt kell mutatnod, hogy hányat. Ja aki nem tudja: "..most viszkikóla akció van, csak azt lehet kérni..Egyet fizet kettőt kap.." Ha valaki multicégnél dolgozik, az tudja, hogy ez az igazi profitmaximalizálás, nem az ha valaki fehér tornacipőben jön be. Még talán fehérbort szeretne kérni, és az italának elkészítési ideje meghaladja a 0.7 másodperces normaidőt. Ez az igazi pénzvezteség Tisztelt Ház!

Minden gond nélkül beengedtek, de eszembe sem jutott visszamenni.

úrilány 2008.04.02. 13:54:47

mondjuk, most így végigolvasva a hozzzólásokat, felmerült bennem egy probléma,
én ugyan nem vagyok a világ legnagyobb vállalatának hazai középvezetője, de a 18e ft-os cipőt nem tartom nagy dolognak... legalább is nem ennyire kihangsúlyoznivalónak...

Porcelán az elefántboltban 2008.04.02. 14:05:40

Legközelebb 1.800 Ft-os Devegro cipőben menjetek, akkor tutira beengednek. A balekokat mindenhol szívesen látják.

:)

V. 2008.04.02. 14:08:41

Hát ez pont az a sztori amiben a kidobó is seggfej volt meg levélíró is.Hát igen a középvezető öltönyös rabszolga a multinál 18.000 ft-os bazári devergo cipőjében...ki nem szarja le ,hogy hol csicskázik.

crazydaisy 2008.04.02. 14:09:18

Bocsi, még új vagyok a Mollán, nem érdekel ez a pubszerűség, meg a bejutás sem, csak szerényen kérdezem, aki ennyire fehérben jár az nem pék??????

Gumidomino 2008.04.02. 14:10:35

erősen úgy tűnik hogy Gergő inkább a fogalmazási készségét szeretné csillogtatni, mert ha két mondatban írja le, úgy kevésbé nagystílű.

"Egy általam sportosan elegánsnak gondolt fehér utcai cipőben - melyet a világ egyik legnagyobb cége magyarországi vállalatának középvezetői fizetéséből vett - a barátomat nem engedték be az Önök szórakozóhelyére, annak ellenére hogy hasonló cipőben előttünk és mögöttünk is többen beléphettek. Minden hétvégén itt költjük el egy segédmunkás havi bérét ezért kérem, vizsgálják ki az ügyet.

ui.: nyáron baccpapucsban be lehet lépni?

V. 2008.04.02. 14:11:33

Egyébként is ezeket a multicéges pöcsöket beoltják ezzel a "nem akárhol dolgozol édes fiam" című szöveggel...és még el is hiszik ezt.
Egyébként meg gondolod ,hogy pont a ti szaros tizen x ezer forintotok számít a Jamnek?

facsipesz 2008.04.02. 14:12:14

Ma Budapesten tulajdonképpen nem lehet úgy mulatni, hogy ne parázz attól, hogy valamelyik agyonkokszozott agyhalott kidobóbaromnak szemet szúrsz.

A Cafe del Rio nevű (azóta sem voltam) helyen énis jártam így, akkor vezették be ezt a dresscode-ot, nem tetszett a tahónak a pólóm mintája, a másik oldalon meg igen. Kértünk panaszkönyvet, ha már bejutottunk, sajnos kitöltésére már nem került sor, mert az első pár leírt szó után konkrét testi fenyítés következett, és életünket jobban tiszteltük, mint jogainkat.

Amúgy kicsit arcos lett ez a post, el tudom képzelni a társaságot. Azért nem _nagyon_, csak _kicsit_ arcos. Ha már van köztük középvezető. Egy világegyiklegnagyobbcégétől. Én kérek elnézést. Ja, panaszkönyvbe azért beírhattátok volna!:)))

cyber panka 2008.04.02. 14:13:18

tanulság: nagyobb bátorság kell tornacipőben Jam-be menni mint a reformok többségéhez.

gratulálok hogy a belső bejáratnál már sikerült a levélíró társaságának besomfordálnia a szegény tornacipős cimborával együtt. sok ész kell ahhoz hogy az ember kitartson amellett hogy márpedig ő ott akarja elkölteni a pénzét ahonnan el akarták tanácsolni és kellemetlen helyzetbe hozták. ez aztán a tudatos fogyasztó

dwdHU 2008.04.02. 14:14:25

ha a haverod ilyen kibebaszottnagy kozepvezeto, nem telik neki cipore, b+?

ex-Zep 2008.04.02. 14:16:42

Szerintem a helyet a DR. BATZ szponzorálja, úgyogy belépés csak bacc papucsban.
Az argentín mez mindenesetre gyanús, nagyon gyanús!

2008.04.02. 14:16:57

Bacc papucsban hova engednek be ?

Akkó megaszondom: Szerintem fehér devergóban éjjel lovakat lopni kell menni. Már ha román vagy.

cyber panka 2008.04.02. 14:19:21

Gumidomino: szerintem bacc papucsban be lehet menni, az ugyanis "trendy"!

világegyiklegnagyobb cégének középvezetője mennyire sikeres ember ha a jam pubba jár? legszutykosabb dolog egy pláza alaksorában rajoskodni devergo cipőben.

egyszer sajnos nekem is volt szerencsém negyed órát ott tartózkodni, páromat kísértem egy tulajjal történő program egyeztetésre. mellesleg magas szárú Nike bleezer cipőben voltam. amúgy meg annyi habiszti ribancot rég láttam egy helyen mert messziről kerülöm az ilyen közeget.szószerint feszengtem miközben bebe meg a sleppje bandázott körülöttünk.

Klónozott egér 2008.04.02. 14:29:14

"habiszti ribanc"
:-DDDDDDDDDDDDDDDD

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.02. 14:42:24

Cipőrasszisták? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Bammeg :DDDDDDDDDDD

Jastrzebia Gora 2008.04.02. 14:42:30

Kigyűjtöttem ebből a könnyfakasztó történetből pár lényeges elemet:

-három taxival
-csapat
-18.000,-Ft-os Devergo cipő
-trendy divat abszolút, teljes jogú és elfogadott, kényelmes irányzata
-a cipő fehér színű, de mivel az inge és az öve is fehér volt ezért érthető a kombináció
-gorillájuk az ízléssel hadilábon áll
-sportosan elegáns" dress-code kategória
-a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be
-minden hétvégén több 10.000,-Ft-ot költöttünk el
-10 tagú társaság egész estés szórakozását tették tönkre
-sikerült szétszakítani a társaságot
-Face-controll és Dress-code

Mindezt öncélúan tettem.
Ha szombat este a nokedlis pörkölt után lenyomnék pár fröccsöt Landinál párszáz forintért, és még utána három kisbarack sem segítene beteg gyomromon elég lesz elolvasni e sorokat...

Vidocq 2008.04.02. 14:42:55

NEM TUDOM mi a f*szért kell felháborodni?!

Ismeri a kedves post-oló a kifejezést, hogy: Face Kontroll? esetleg Doorpolicy ?!

Ha nem, akkor járjon Dévényi Tibi Bácsi tini disco-jába vasárnap 5-től 9-ig!

franjof 2008.04.02. 14:46:23

csavo be volt tepve es aggressziv volt.ha armaniban van a nyakkendoje miatt nem engedem be

Vidocq 2008.04.02. 14:46:33

Most látom, hogy ismeri...
Nos egyetlen szórakozóhelyet sem lehet kötelezni arra, hogy ezt kiplakátolja, vagy a Pesti Est-ben közzétegye. Mivel privát club-okról van szó, így a "házigizda" azt enged be akit akar. Biztosítok mindenkit, hogy a 10fős kis csapat nem fogja csődbe vinni a Jam-et, csak azért mert nem megy oda többé...

demizson bobby 2008.04.02. 14:49:34

Vidocq 2008.04.02. 14:46:33
vigyázz mit beszélsz,ha meglátják a gipszkartonos egyenpólód,akkor téged sem engednek be.Na de akkor aztán ne sírj majd! ;)

Vidocq 2008.04.02. 14:50:25

Engem maga a post háborít fel. Ha mindenki beírogatna azért, mert valamikor valahová, nem engedték be akkor a homár napi 1000 levelet tuti, hogy kaphatna. Egyszer pl. engem sem engedtek be Coronita-ba, pedig ismertem a kidobókat is. Igaz eléggé el voltam ázva. Közölték is, hogy bocsesz, gyere a jövő héten...
Hát ez van. Mégsem tértem ki a hitemből...

Vidocq 2008.04.02. 14:51:42

demizson bobby 2008.04.02. 14:49:34

Khmm. hát igen. Dóra a Tulaj az hiányzik ám de nagyon.... :)))

mark renton 2008.04.02. 14:52:45

Jó nagy buli lehet egy 10 fős társaságnak egy hétvége alatt elverni összesen 10K-t a nagynehezen összekuporgatott középvezetői fizuból.

Egy sima hétköznap többet eliszok egyedül, mint ti ennyien egy teljes hétvége alatt, pedig csak beosztott alkalmazott vagyok.
Képzeld csak el mi lesz, majd ha előléptetnek középvezetővé!

A cimborád meg ne öltözzön szellemnek, még a frászt hozza a mélyen vallásos kidobóemberekre!

Vidocq 2008.04.02. 14:54:25

mark renton 2008.04.02. 14:52:45

"Jó nagy buli lehet egy 10 fős társaságnak egy hétvége alatt elverni összesen 10K-t a nagynehezen összekuporgatott középvezetői fizuból."

Fejenként vazzeg... fejenként.... :DD

cyber panka 2008.04.02. 14:56:56

Vidocq
nem kötelezhetik őket ez igaz, de csomó helyen a party hirdetésében is és a flyereken is ott van egy piros körben áthúzott tornacipő vagy teszem azt a 18as karika. erre elég egyértelműen apellálhat a klub részéről a kidobó, de ha ez korábban sehol nem volt feltűntetve akkor elég ciki erre hivatkozni. szerintem annyi történt hogy a kidobót épp aznap vette elő a főnök egy fejmosás erejéig hogy mindenféle tornacipős faszok nyomulnak már megint a messze földön híresen elegáns pub-jában és erre a kidobó bekeményített. persze lehet hogy palkovicsné is odapirított egy fenyegető levéllel.
le kellett volna a tépni az ajtót.

Sokorai_Atala 2008.04.02. 15:03:04

Én is voltam ott a barátnőimmel a múlt héten először életemben:) De nagyon megsértődtem, mert 890,- HUF volt egy korsó Heineken sör:(, pedig felsővezeték vagyok és esprit cipőm van, de az csak 12 rugó. És nem a vilgág legnagyobb cégénél dolgozom, lehet ezt látták rajtam?:)

Vidocq 2008.04.02. 15:03:55

Bullshit_Baby 2008.04.02. 14:56:56

Van némi igazad ;) De a Jam má csak ilyen...

Amúgy az eegész post-ból én ennyit vágtam le:

"Tele vagyok zsével, drága cuccokban járok. Mi a faszt képzell a kigyúrt fasz, hogy nem enged be, amikor én vagyok az éjszaka császára?! Na majd jól kiiosztom őket levélben, ha már egyszer lusta vagyok megvárni a hajnali 5-órát és esetleg személyesn beszélgetném meg vele a dolgot...."

Vidocq 2008.04.02. 15:06:45

Bocsesz a helyesírásért. Néha dupláz a billentyűzetem, meg aztán dolgozom, csak nehezen állom meg, hogy ne hányjak be a post-ra :)

Zsirparaszt 2008.04.02. 15:07:20

Hát én nem tom. Kb. hetente megyek a kedvenc kocsmámba, mindig örül nekem a pultos lány, és ha dartsozok meg wurlizerezek, akkor is beférek 3000-be.
Mennyél középvezetni fehér devergócipőben.

Gumidomino 2008.04.02. 15:08:51

a templomba beengednek tornacipővel

cyber panka 2008.04.02. 15:09:30

Vidocq
aki 18ezres devergo cipőben jár az egyáltalán nincs tele zsével :S
és ízlése is hagy némi kivánni valót maga után.még a fejenként 10ezres költés sem utal sok zsére, az szerintem tök normál.
a levélíró inkább beszűkült kismajom lehet, aki azthiszi hogy ő a "divatkirálya, az élet császára" és ahol ő tart onnan nincs feljebb.
pedig ez a mentalitás inkább a legalja.

Keen25 2008.04.02. 15:10:30

Hehe. En acelbetkos bakancs (30rongy) szakadt Lovas farmer (15 rongy-amortizacio) kinyult fekete "halalfejes" polo (3 rongy-amortizacio), plusz borosta (3nap nemborotva) nem jutottam be par eve a Rioba. Szekuricsi beszolt, hogy nemrokkerhely. Ekkor elovettem a zsebembol a kezemet, atmentem a ZPbe szembe, es ott ittam el a feles 6rongyomat. es rohogtem magamba, mert meg jo koncert is volt. a Rioban levo csajt meg athivtam telefon. Sikeres leheteke?

Ficak 2008.04.02. 15:11:10

Fehér cipő, fehér öv és fehér ing. A nacika miért nem volt volt fehér?

Drömögödömötör 2008.04.02. 15:11:25

szánalmas egy cikk ez bameg magam alá fosssok egy igazi középvezető 18.000 huf os cipőben vazz mekkora király csávó lehet . vaz

Drömögödömötör 2008.04.02. 15:11:26

szánalmas egy cikk ez bameg magam alá fosssok egy igazi középvezető 18.000 huf os cipőben vazz mekkora király csávó lehet . vaz

demizson bobby 2008.04.02. 15:13:23

Vidocq 2008.04.02. 15:03:55
Azért nem ennyire egyszerű a helyzet.
1. ha szimplán nem engednek be akkor nyílván nem gáz,de a fél csapatom már bent szórakozik,akkor nem veszem szívesen a kitiltást.
2. fentihez hasonló eset "velem" is megtörtént,mikor a kultiba nem engedték be egy külföldi barátnőmet,mert nagyobb volt a táskája egy retikülnél, ő meg ugye miért kéne,hogy beadja vmi idegen helyen az ajtónálló csajnak.Abból az lett,hogy a csaj hazament...mi meg égtünk,hogy milyen helyre vittük, pedig nem is vagyunk felsővezetők.
3. A jam vendégkönyvét tényleg érdemes elolvasni,rájössz majd,hogy nem egyedi esetről van szó.
4. nehogy már egy szarházi ajtónállón múljon az estém
5. Dóra nekem is.....:))))

Potenciális Disznó 2008.04.02. 15:13:24

Bullshit_Baby 2008.04.02. 14:56:56

"és a flyereken is ott van egy piros körben áthúzott tornacipő vagy teszem azt a 18as karika"

És ha a kettő együtt van, az azt jelenti, hogy 18000 Ft nél olcsóbb tornacipőben belépni tilos?

chipmunk 2008.04.02. 15:13:29

házisárkány 2008.04.02. 13:01:41

Rosszul tudod.
A cipő színét az öv és az karóra (természetesen - bőr)szíjának a színéhez kell passzítani.

batib 2008.04.02. 15:13:51

SZnob f*szok. Kell nektek kulcspörgetni.

Grafit Macska 2008.04.02. 15:16:42

Üresfejű, pénzemértmindentakarok-tipusú pesti yuppie-k, akik vesznek egy Heinekent, egész este az üveg száját szopogatják, de egy csajt sem kérnek fel táncolni, mert ahhoz bambák és az "ciki", hogy szóba állnak egy nővel, de stírölni azt lehet, legalább így nem kell őket meghívni semmire...és legalább a fehér cipő-öv-ing kombó világít az uv-nél....

cyber panka 2008.04.02. 15:19:45

Potenciális Disznó 2008.04.02. 15:13:24
így van :)))) helyesen értelmezted.

Drömögödömötör 2008.04.02. 15:21:33

én akkor jártam a Jam ba amikor megnyított cca 3 hónapig szuper volt a hely oszt megjötttek a középvezetők fehér torna cipőbe és beszart az egész . Ja a cipőm ami rajtam van azt hiszem 45 rugó volt a salamanderben és braba mint aaz övem zakóm és az óraszíjjam most akkor nekem jó

demizson bobby 2008.04.02. 15:23:20

Az én cipőm 9000 volt leértékelve és a múlt héten két helyen kilikadt. Most akkor mit vegyek, hol és mennyiért?
Csak nehogy Batz papu.......

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.04.02. 15:24:01

Minálunk a kocsmába be lehet menni tornacipőben is.

civistroll 2008.04.02. 15:24:31

Én meg VIP vagyok.Az baj?

krgin 2008.04.02. 15:24:33

Úgy 15 évig jártam kizárólag Salamander cipőben, így tudom, hogy az árnak és a minőségnek a cipőknél kurvára nincs semmi köze egymáshoz. Salamander 20e->csillagos ég ugye árazásilag. 1-2 év alatt szarrá megy, akárcsak a kínai.
Vagy: 16 000,- Mission cipő fél évet bírt. Höhö. Király!
Na most hogy miért kellett pont ilyen drága szarban járnom, hát az exlakhelyemen gyártották, úgyhogy könnyen hozzá lehetett jutni ócsóé.
-------
Magához a poszthoz ugyan semmi köze annak amit írtam, de a többi kommentnek se sok :)

boribonmackó 2008.04.02. 15:26:06

Neki adtad volna a 18 000.- ft-os cipődet, tutira beengedtek volna.

zsolababe 2008.04.02. 15:26:30

Remek, hogy valaki felhaborodik azon, hogy nemengedtek be mert tornacipo volt rajta kit erdekel, hog 18.000 Ft attol meg tornacipo szinhazba sem mesz farmerban megha az 60.000Ft is es a melletted ulo nyugdijas oltonye csak 30.000 attol meg oda nem farmerba mesz.. szorakozni meg nem tornacipoben arra ott vannak a Zold Pardon es az egyeb proli helyek.. a baj csupan az, hpgy a jam szinten nem egy hu de komoly hely :) viszont a homar elott is le a kalappal, hogy felhaborodik azon, hogy le kellett vennie a melegito felsot.. mit gondolt, edzoterembe megy vagy szorakozohelyre? A kozepvezetok meg bekaphatjak ha annyit nem tudtak belejuk verni a multinal, hogy mindn alkalomra megfeleloen kell feloltozni :)

Drömögödömötör 2008.04.02. 15:27:01

krign én nem mondtam hogy a Salamander jó csak azt hogy van

krgin 2008.04.02. 15:27:05

Mondjunk hozzátenném előző írásomhoz, hogy jobb helyeken az embernek van 5-6 vagy akár 9-10 pár minőségi cipője egyszerre és felváltva hordja... Így azért elég sokáig kitart...
Na nálunk ilyen szép világ még nincs.

krgin 2008.04.02. 15:28:07

Siromajom: persze, nem is a tiedre reagáltam, utána vettem észre, hogy más is hasonló cipőben jár/járt mint én...

grongo 2008.04.02. 15:30:38

világ legnagyobb cége = Meki, vagy kínai Néphadsereg?

boldiii 2008.04.02. 15:31:06

Homár mondjon le, mert reklámot csinál a Jam-nek. Ez biztos egy beépített menedzser történet. Mert ugye most, hogy tudom, hogy kiket nem engednek be oda, megjött a kedvem lenézni,...
:)

The Good Boy 2008.04.02. 15:34:39

Látom megjött a baccpapucs utódja. Most akkor már a palkovicsnét fehértizennyócezresdevergóval kell elfenekelni?
A posztolónak javaslom forduljon bizalommal az állampolgári jogok/kisebbségi ombucmanóhoz, mert ez már rasszizmus esete, mert csak az ő sportcipőjét diszkriminálták. Aztán lehet, hogy csak a sok szoláriumban törltött óra miatt akart diszkriminálni az ajtónálló, de látva a drága középvezetői cipőt, nem mert facecontrollozni, vagy micsodázni csak dresscode-olni.
Mik vannak abban a nagy székesfővárosban...

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2008.04.02. 15:35:59

Ez a jó a portaszolgálatban! Arcra hazaküldöd a kisköcsögöket, bejutásért leszopatod magad a partipicsákkal, leveszed a kokaindílereket. Ők nem középveztőségre, hanem mellre gyúrnak, és az éjszakában nem a vendégnek, hanem a nagyobb darabnak van igaza. A több tízzel meg kispályás vagy srác, nem láttál még ukrán csapatot igazán költeni...

toxikus 2008.04.02. 15:36:00

soksok éve jópár egyetemi buliba nem akartak beengedni. asszonták túl részeg vagyok:D most akkor hisztizzek?:D

toxikus 2008.04.02. 15:37:45

a múgy a postoló meg a csapata valami hihetetlen szánalmas társaság lehet:D 18e ftos devergo cipő:D baszki. bóvli leértékelt szar:D

zsolababe 2008.04.02. 15:39:23

Fura mod nekem is szimpatikus lett vegre a Jam, pedig utaltam! De jo tudni, hogy vegre van egy olyan hely ahova nem engednek be tornacipoben embereket, plane nem a verciki kozepvezetoket:) mondjuk attol meg nem fogok odajarni:) de ezek szerin ok sem :)))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.02. 15:41:40

mindenki a maga szintjén nyomorog:)

HZCs 2008.04.02. 15:42:20

a 18 ezer forintos devergo cipő lehet, hogy csak 2 ezer forintos joe városi topánka

mr gumby 2008.04.02. 15:44:41

ez az egyik legundorítóbb panaszlevél, amit valaha olvastam. nem releváns, hogy hol és mit dolgozik és mennyiért a kedves be nem engedett. nyilván azért hozta fel t. levélíró, hogy a címzett lássa h fú bazeg mennyi zsetont hagyhattak volna itt kedves vendégek, akiknek a bőrük alatt is.

nekem múltkor az ismerősömet pont ezért nem engedték be, aki véletlenül pont szintén nem szegény - csak a levélíró kedvéért -, de tudomásul vette és legközelebb bőrcipőben ment. a szórakozóhely nem közintézmény hanem valaki a drága pénzén vásárolta, ha házibulit tartasz te is azt hívsz meg akit te szeretnél. a tornacipőt azért szűrik, mert szerintük az nem való oda, ahogy a kapucnis melegítő sem, de nem azért mert olcsóbb mint a bőrcipő vagy az ing, hanem a stílusa miatt. és nem fogják a portánál elkérni a cipőd blokkját.

Ficak 2008.04.02. 15:45:05

toxikus / Johny JoyStick · engeddel.blog.hu 2008.04.02. 15:36:00

Én sörösüveg dobálásának alapos gyanuja miatt kaptam előkelő díszkiséretet. Nem hisztiztem, gyors ruhacsere és már jöttem is vissza. Már annó is fontos volt a megelelő ruházkodás....

toxikus 2008.04.02. 15:45:16

hzcs. azé mégha 18e ft. akkor se nagy szám, meg manapság középár kategória. meg különben is... felvágjak,h nekem cipőim nagy része drágább?:D és még felsővezető se vagyok:D és óccsó hangulatos helyek a legjobbak. nincsenek tele sznob borsóagyú köcsögökkel/műmájerekkel

toxikus 2008.04.02. 15:47:17

Ficak 2008.04.02. 15:45:05
hú olyat má énis láttam,h szegény nyikhaj gyerek parthely parkolójában elejtett egy üveget (iszonyat be volt baszva-nem eldobta) erre az unatkozó biztonságiak nagy röhögve jól megagyalták:D

én amúgy általában sétáltam ilyenkor egy fél órát, jobban lettem oszt beengedtek. max annyit mondtak,h ha behányopk akkor szevasz

The Good Boy 2008.04.02. 15:55:43

Most néztem a jampub-ban soltészrezső és számántáfoksz lesz a sztárvendég. Hú ez odab*sz. elővételben van még ticket és asztal?? Jelige: "Mustang shoe-ban bemehetek???"

Hegyirablo 2008.04.02. 16:01:57

A sok fehér cucc miatt azt hitték rá, hogy EÜ dolgozó. A gorilla meg nem akart vizitdíjat fizetni, így az eltörlés előtt az utolsó pillanatban, hát nem engedte be.

Ilyen egyszerű ez.

jesszumpepi (törölt) 2008.04.02. 16:05:26

Emlékeztek Zsirci tavalyi panaszkodó levelére a tavalyi Inkal-passal a nyakában?

Bicskas 2008.04.02. 16:06:23

nah ez volt az első olyan levél amit nem bírtam végigolvasni. Egyrészt előre fentem a fogam az oltásokra másrészt ténleg nagyon szánalmas story.
Az agyam ott durrant el, hogy "Nyílván nem kezdtünk el kötekedni, mert még mindig frissen élt bennünk híres focistánk Simon Tibor története,"
Hé te pöcs, Simon Tibi legalább nem a neten kezdett el emberkedni. Fogadni mernék mennyire rázott meg az eset annak idején, vagy, hogy egyáltalán évet tudnál-e mondani mikor történt. De egyébként is MEKKORA KAMU, ÁTLÁTSZÓ, SZÁNALMAS szöveg ez már.

Valamint én úgy tudom a világ legnagyobb multija a Katolikus egyház. Szóval ha a span ott középvezető akkor minimum érsek vagy valami ilyesmi. Egy csuhást én se engedtem volna be bulizni, mégis milyen már az.

cyber panka 2008.04.02. 16:08:54

az a baj hogy a levélíró nem készült fel a hangulatra, pedig meg lett mondva

Tajparaszt 2008.04.02. 16:09:41

Tornacipőnek látszó tárgy:)
A tényállás, az tényállás.
Na, kérem, az alsókategóriás középvezető nem bulizhat a közép és felsőkategóriás, nem tornacipős középvezetőkkel. Bakker.
Erre mondják, hogy fel van öltözve, de nincs megjelenése. Különben meg én alsókategóriás szervizes vagyok, de még soha nem löktek ki sehonnan az öltözködésem miatt. Buliztam én már cégvezetőkkel is. Azok is tudnak seggfejek lenni, csak azok sose reklamálnak, mert 1 óra múlva annyira részegek, hogy a lábukon nem állnak meg.
Bezzeg ha 2500 Ft-os kínai műbőr cipőbe ment volna, simán besétál.:)

Tajparaszt 2008.04.02. 16:10:46

És még eszembe jutott:
"Boldogok a lelkiek, mert szegények...":)
Lelkiszegények:)

forallmankind 2008.04.02. 16:22:41

hűűűűűűű bameg ilyen van!
az adott szórakozóhelyre engem tavaly nyáron nem engedtek be mert a papucsom nem volt "kompatibilis" konkrétan ezt a szót kaptam! mondtam is végre egy kibebaszott művelt beengedő legény!
Én nem hőbörögtem, de a devergonak k szar cuccai vannak a cipők meg egyenesen köpetek! tanulság: izlés nélkül is lehetsz közép vezető! :)
jut eszembe nekem már '95-ben is volt 20ezres Nike-m, az 5-ös átlagért :)
devergó??????? eeeeez, de szar baszod

Terveüdekszi 2008.04.02. 16:23:15

Fehér sportcipőben szórakozni? Mennyé' má'! Ha 10000000 lett volna az a cipő, akkor is parasztok hordanak ilyet. Tán még övtáskája is volt???! Szóval ne edukáljál itt a középvezető haveroddal meg a fehér cipőjével, hanem tanuljatok meg öltözködni, jupikám!

NCi 2008.04.02. 16:30:26

Szánalmasok vagytok, gyerekek! Jam-be menni a sok sznob gyoker koze, multiceges kozepvezetokent a ceges passat 1.9tadeval, brutto 7-10k fizubol felreteve a hetvegi "tobb 10 ezres" mulatozasra? Ez am a trendy eletmod! Lesz mi meselni az unokaknak.
Devergo csuka, 10 rugoert? Az most valami jo dolog? muhaha!

sls 2008.04.02. 16:34:02

Lehet, hogy lemaradtam valahol, de a devergo az mióta "menő"?

Az öv milyen volt? Saxooooo? Az ing meg chimsee ? Ezek legalább akkora márkák.

eldorado 2008.04.02. 16:35:40

Szerintem elvárható egy vendéglátóhelytől, hogy ha dress code-ot alkalmaz, annak szabályait érthető módon, ésszerű kereteken belüli részletességgel közölje. Ki jogosult arra, hogy megítélje, megfelel-e a szabályoknak az illető öltözéke vagy sem? A biztiőr? akkor igazítsák el őket is rendesen, hogy ketten ne hozzanak két különböző döntést. Jogbiztonságot!!!

Most akkor belemehetnénk abba, hogy ez egy szerződés, ami akkor jön létre, ha a felek minden lényeges körülményt ismernek, de a vendég nem ismerte, odament annak reményében, hogy beengedik, hiszen nem közölték előre, hogy nem, ezzel költsége keletkezett, stb. Jó kis jogesetmegoldást lehetne ebből csinálni plog. jog szemináriumon kisokoskodó jogászhallgatóknak.

Egyébként meg tök fölösleges volt közölni, hogy a jogaiban sérült kedvesvendég milyen karvalytőkés helyen, milyen pozíciót könyökölt ki magának. Irreleváns, és bennem nem kelt együttérzést. De attól még úgy érzem, jogos a felháborodása.

És a face-controll az micsoda?

NCi 2008.04.02. 16:38:28

eldorado: Mar bocs, de te egy trendy kozepvezeto jogtanacsos vagy vmi vilaghiru cegnel? :)))

renesis 2008.04.02. 16:39:21

Ma voltam állás interjún.Gondoltam nem veszek fel öltönyt, mi a faszé,majd legközelebb.:) Farmerban 7999ftos akciós Nikeba mentem. A főnök még nálam is egyszerűbben volt felöltözve.(pedig kibaszott nagy cége van).
Ebből is láccik nem a ruha teszi az embert-farmerban is lehet karriert építeni.

toxikus 2008.04.02. 16:40:09

renesis 2008.04.02. 16:39:21
ha kibaszott nagy a cég akkor nem a főnök interjúztat:D

cyber panka 2008.04.02. 16:40:35

amugy vitatkozhatnánk mennyire trendy-e az a hely ahol egy street/casual fehér bőr cipő az tornacipőnek számít és tiltólistán van. szerencsére a jam pub önmagát trendynek és dresscodernek nyilvánítása teljes mértékben tévedés. engem londonban conversben mindenhova beengedtek, ok a royal elbert hall-ban nem próbálkoztam de a jam-nél fényévekkel haladóbb helyeken dresscode és facecontrol sem akasztott meg. ízlés, stílus és fellépés kérdése szerintem.

eldorado 2008.04.02. 16:40:49

A "trendy"-n kívül helyes a feltevés. A hadsereg az világhírűnek számít?

forallmankind 2008.04.02. 16:41:09

btw ez a face dress controll ez mostánság kurvára dívik! ez tesz "trendyvé" egy helyet, de h következetesen alkalmazva lenne, na olyat én még nem basztam ebben az országban! csak meg kell kukkantani a partyphoto vagy nagyon menő helyek oldalait! aztán nyugodtan lehet anyázni h "eeeeeeeeeezt most hogy a picsába???????" olyan látleleteket lehet felfedezni(akár tornacipőben is)........... no comment

cyber panka 2008.04.02. 16:43:05

gatterka. recovering. in progress. 2008.04.02. 16:41:09
bizony bizony.

renesis 2008.04.02. 16:43:17

Kecskeméten a törzshelyemen nem dres codet és face controllt alkalmaznak azon kisebbség ellen akik feszültséget szítanak, hanem kamerát és addig nincs zene amíg bent vannak.Gyorsan elszoktak onnan,úgyhogy mostmár csak olyan király csávók járnak oda, mint én:D kitudja középvezető leszek-e egy világhírűcégnél??????

forallmankind 2008.04.02. 16:44:14

renesis

azt az melyik? Jamaica? :)

toxikus 2008.04.02. 16:44:22

renesis 2008.04.02. 16:43:17
hehe:D hol van kecsón ilyen hely?:D én már max havonta eccer esek haza akkor kert/amsztel páros nekem bőven elég:D

renesis 2008.04.02. 16:45:06

toxikus / Johny JoyStick · engeddel.blog.hu 2008.04.02. 16:40:09

hidd el,vannak még ilyen cégek!!! csak ők nem ÚGY multik!!

mqqq 2008.04.02. 16:47:02

HAHAHAHA amellett hogy teljesen igaza van a levélírónak, azért megmosolyogtam hogy több 10ezret hagynak ott, de a "kötelező" fogyasztást azért muszáj még leinni... :D gizdák vagytok nagyon.... amúgy a Jam pub jó hely.

toxikus 2008.04.02. 16:47:18

gatterka. recovering. in progress. 2008.04.02. 16:44:14
aki oda jár az sikeres ember nem lehet és tuti devergója:D

renesis 2008.04.02. 16:47:53

Kismalom, volt Drinkbár a Mária utca sarkán. Ne gyertek!!!!!Teli van nővel!!!

Fickóknak csak 23-25 év felett illik jönniük.

cyber panka 2008.04.02. 16:48:00

toxikus
lehet nagy a cég, de attól hogy vannak HR-esek attól még ikszedik fordulón személyes riportra behívhat a főnök

toxikus 2008.04.02. 16:49:19

renesis 2008.04.02. 16:47:53
párszor ittam már ott. amúgy 25fölött vagyok,de nőzni minek ha van:DDD

bb. hát én itt még max tv-ben nyilatkozni láttam a főnököt:D

renesis 2008.04.02. 16:52:11

Ez olyan mint a TOP 100, tutira van olyan ismerősöm (volt munkaadóm), aki az első15be símán befér-rajta sincs a listán....

renesis 2008.04.02. 16:53:15

toxikus / Johny JoyStick · engeddel.blog.hu 2008.04.02. 16:49:19

változhat még! a nők szeszélyesek! :)

Sir Zet 2008.04.02. 16:54:59

Befosás, hogy majdnem mindenki azon lovagol, hogy 18k-s cipő meg középvezető, pedig a lényeg az, hogy a mocsok szórakozóhelyek igenis határozzák meg értelmesen, milyen cuccban lehet bemenni és miben nem. Ne a seggarcú bizt.őr döntse el KIZÁRÓLAG pofára, hogy beenged-e. Jómagam pár éve a Bankba (kizárólag az aktuális barátnőm miatt:D) mentem acélbetétes Martens bakancsban, szó nélkül beengedtek, a velünk lévő srácot Adidas utcai csukában meg nem...

mr gumby 2008.04.02. 16:57:13

eldorado a jogi példád több sebből vérzik. ha már szerződésről meg feltételekről beszélsz: én azzal kötök szerződést akivel akarok. így annak mondok el a szükséges feltételeket, akinek akarom. ez nem nyilvános közbeszerzési pályázat. de a "szerződési feltételeket" meg lehet ismerni különösebb nehézségek nélkül máshogy is; aki meg akarja, az meg is tudja. a szerződés megkötése előtt meg nem hinném hogy a levélíró félnek bármi jogosultsága keletkezhetne.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.02. 16:57:50

A körömcipim 27 E Ft volt, a kosztümöm 30 ropi körül állt meg. Oszt még középvezető se vagyok. A tornacipőmet 6500 Ft-ért vettem a Decathlonban :) De Jambe még sosem voltam, meg nem is leszek. Tulajdonképpen van egyáltalán olyan hely, ahol egy magamfajta harmincas elmehet igényesen szórakozni hasonszőrű barátaival úgy, hogy ne 18-20 év legyen az átlagéletkor? Most ezt komolyan kérdezem. Olyan helyet lehet még találni, ahol lehet meszet rázni a csontokból, lehet normális áron piát kapni, és nem a tuctucdiumbisum jön a hangszórókból? Nem szécsipali-mátépéter bulit akarok én, dehogy, de pl. 80-as 90-es évek elejei zenéit, egy kis rákkenroll is legyen benne, kis tinglitangli. Vagy ne is reménykedjek?

forallmankind 2008.04.02. 16:59:01

renesis toxikus

oké oké nem vagyok vmi nagy Kecsóra látogató kb 4-5x ha voltam életem során, de ezt a Kismalmot egyszer megkukkantom 26 vagyok különben is szal a limitet hozom és egy nagyon kedves leány ismerősöm is lakozik ott :)

mr gumby 2008.04.02. 17:00:50

"Most akkor belemehetnénk abba, hogy ez egy szerződés, ami akkor jön létre, ha a felek minden lényeges körülményt ismernek" ez meg úgy hülyeség, ahogy van. ha veszel egy kólát az automatából akkor sem akkor jön létre a szerződés, amikor megismerted hogy hogy működik, hanem amikor bedoboz a pénzt.

cyber panka 2008.04.02. 17:02:39

sz sz sz sz
régen a kálvinon a csacsa ilyen volt.
most a margitszigeten találsz majd ilyen helyeket ah jó idő lesz.
a chachacha és a holdudvar is ilyen zenékkel kecsegtet.
hajrá :)

toxikus 2008.04.02. 17:03:52

bb: holdudvar? ezexerint amikor én ott voltam akkor vmi kivételes háuszparti volt csupa fehérbe öltözött műmájerrel és kikent bűnronda kurvákkal

mr gumby 2008.04.02. 17:06:32

toxikus te egy masik szigeten járhattál

cyber panka 2008.04.02. 17:06:41

toxikus
ott is tematikus napok vannak
asszem szerdán vagy csütörtökön van sláger party. vagy pénteken...változó

forallmankind 2008.04.02. 17:07:00

4szer szőke

pedig a jam tele az olyanokkal mint te (kor) a zene is stimmel!
kb ezért kapok agybajt a helytől persze ez nem a te hibád! :)

rajatam 60fontos cipő van, 30 fontos öv 70ezres kabát, 20 ezres gatya meg egy kopott zara-s ing! vagy most akkor ne soroljuk? :)

80as 90es zene a B7-ben van, nem?

eldorado 2008.04.02. 17:08:37

mr gumby én nem tettem jogi jellegű megállapítást, csak azt mondtam, hogy érdemes rajta agyalni.

Egyébként az igaz, hogy azzal kötsz szerződést, akivel akarsz, de vajon egy szórakozóhely reklámja, plakátja köti-e őt, mint ajánlattevőt? Ha kiplakátolod, hogy "kötött sapkában érkezőknek minden ital féláron", és ha odaérsz, akkor közlik veled szóban, hogy de csak akkor, ha piros sapka van rajtad? Tegyük fel, vettem egy zöld sapkát és odautaztam 100 km-ről. Ne érezzem magam sértve?

senkihazi 2008.04.02. 17:10:17

hát a kommentek nagy része nem éppen a mondanavalójával foglalkozott.
hogy egy hangyaf*sznyit a postoló mellé álljak: a 18K-s cipő és a többi info talán azért lényeges mégiscsak, mert ha ezek nélkül irta volna a sztorit, akkor többszáz komment arrol szolna, hogy "Te egy csöves vagy, most mé lepőccc meg, hogy nem engedtek be..."

A másik:
sztem igenis legyen dress-code feltüntetve, esetleg a bejárat elött egy kis táblácskán, hogy ne az ajtóban alázzák szarrá az embereket. Mert igenis ciki amikor minden suttyó bemehet, téged meg hazazavarnak...
aki pediglen a táblácska ellenére megpróbálja és nem engedik be...magára essen.

hejesiras ignore

eldorado 2008.04.02. 17:11:39

Nyilván a Jam ajánlata nem volt ilyen konkrét, de valószínűleg reklámozta magát, mint kitűnő szórakozóhelyet, ahova érdemes menni.

mr gumby 2008.04.02. 17:11:42

a plakáton volt olyan, hogy sportcipőben bejönni szabad? nem. amúgy nem tudom mi van a plakáton, de max az köti ami rajta van. ami nincs az tuti h nem.

ősirománszokás 2008.04.02. 17:11:49

Zrtnél dolgoztok-e?
Középvezetők vagytok-e? Csak nem egy logisztikai cégnél (gondolom ez lenne a kisteherautó sofőr)
A viccet félretéve szimpi a hely. Az ilyen eltájolt hülyegyerekektől akik asziszik harmatgyenge 5 számjegyű összegek emlegetésével rögtön a felső tízezerbe avanzsálnak és gondolom ahhoz méltóan játsszák meg magukat, nekem is kiütésem van. Kissebségi komplexusoktól hajtva fellengzősen panaszkodni ősi román szokás. Mellesleg jó reklámot csináltatok a helynek.

homár molla2 2008.04.02. 17:12:34

crazydaisy/Freedunántúl/C.E.egyleti tag 2008.04.02. 14:09:18
Bocsi, még új vagyok a Mollán, nem érdekel ez a pubszerűség, meg a bejutás sem, csak szerényen kérdezem, aki ennyire fehérben jár az nem pék??????

hogyértve hogy új vagy rajtam? jól-e nézel ki szexuális értelemben? illetve nagykorú-e vagy természetesen?

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.02. 17:14:30

gatterka... hát nemtom, lehet, hogy még nem jártam ott, és azért gondoltam, hogy ott is 20 az átlagéletkor. Régebben a tisztiklub volt ilyen hely, de mára tele lett részeges 50-esekkel...

senkihazi 2008.04.02. 17:18:14

Szanaszét szolizott szilikonos szőke/Nótafa

ahogy mondták...a szigeten nyáron jó bulik vannak.

vaaaagy

eleget kell inni-

eldorado 2008.04.02. 17:19:56

Hát a plakátot nem láttam, de valószínűleg az lehetett rajta, hogy belépődíj X forint, +dress code van. Emberünk bízvást gondolhatta, hogy ha megfizeti a belépőt, és normális, alkalomnak megfelelő ruhában van, a szórakozás reményében odamehet. A baj ott van hogy nem definiálták normális, alkalomnak megfelelő ruhát, ezért emberünk koppant (volna, ha egyébként végül nem engedik mégis be.)

forallmankind 2008.04.02. 17:20:55

szöszi

20as átlag az feljebb van abban a shopping centerben: Tabu, DokkCafe stb főleg pénteken, szombaton már 21 az átlag :)

egyszer menj el a Creol neveztű helyre! na ott rá lehet csodálkozni a világra :)

forallmankind 2008.04.02. 17:22:45

eldorado

ezt mostanság úgy definiálják:

"cool, elegant"

pffffffffffffffffffffffffff de hát ez is? kinek mi a cool, mi az elegant?

senkihazi 2008.04.02. 17:23:18

és még egy apróság illetve sztori:

egy hete voltam olyan szórakozóhelyen, ahol dress-code van, ami a "fejviseletre" is vonatkozik:
semmilyen fejfedőben nem lehet bemenni. ellenben kis táblácska kint figyel, bejárattol 20méterre. és ez igy korrekt.

homár molla2 2008.04.02. 17:24:10

egyébként akárhogy is öltözök fel a szórakozáshoz, mindig nálam van a 90 ezer forintos békávébérletem, tehát bármilyen puccos helyre kötelesek beengedni. a prosztóbb talponállókban pedig jogom van az üveg felespohárhoz.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.02. 17:24:32

senkihazi!

Kezdd az ivással! Az a tuti.

senkihazi 2008.04.02. 17:27:50

atpijkamo

ezen már tul vagyok. jol is érzem magam mindenhol.

eldorado 2008.04.02. 17:30:35

igen, a fejfedőt végülis bármikor leveheted, de nem tudsz előrántani a bejárat előtt egy másik cipőt v. nyakkendőt.

grigorij (törölt) 2008.04.02. 17:34:37

Halálra röhögtem magam mind a levélen, mind a hsz-eken!!!!
Viszont! Ne feledkezzünk el néhány tényről!
Itt kicsit másról (is) van szó! A napi öltözködés-, viselkedéskultúránkról!
Igen, vannak olyan területek, ahol kötelező a minőségi öltözködés! De ott NEM az efféle tornacipők, hanem a drága minőségi cipellők, alkalmi, készített öltönyök, kosztümök, kabátok, órák stb.!
És van lehetőség akár felsővezetőként is sportosan öltözködni!
Amiről ezek a zselés fiatal yuppie-k írnak, az egy elbszott, degenerált, 10-es IQ-s, üldözendő életmód, viselkedési morál!
Ezek számára a cipő márkája, a nadrág, póló ára stb. jelenti az egyetlen értékrendet! Ezek soha a büdös életbe nem fognak egy hangulatos sörözőbe betérni, mert nem trendi!
17 évet húztam le amerikai, német multiknál közép és felsővezetőként, "táboroztam" nem egy belvárosi irodaházban, kapcsolatban álltam a média vagy az ügynökségek tucatjaival, de még annyi primitív, "egyszerű" lényt - lányt és fiút vegyesen - soha nem láttam mint ezeknél!!!!
Buta, szánalmas emberkék!
Ja és a mi kocsmánkból nem a tulaj bszná ki az efféléket! Mi, a vendégek!

Secnir 2008.04.02. 17:42:35

Magyarázat nélkül másolnám be ide:

"Ficak 2008.04.02. 13:54:24
Hű vazzeg..........!

Én is voltam a lekvárban, elnézést a Jam-ben.[...]...de beengedtek bibíííí.

A Jam egy birkáknak való hely birka közönséggel. Azoknak való, akiknek az agya akkora, mint egy borsó."

Igen. és még be is írogatnak ide...
.
.
.
A cikkből idéznék:
"Minden hétvégén több 10.000,-Ft-ot költöttünk el Önöknél, de"
de a többtízezer forintot leírni már nem tanultuk meg általánosban.
"A társaság egyik tagját nem engedték be, azzal az indokkal, hogy "tornacipőben" nem mehet be!"
ilyenkor le kell venni, és úgy bemenni.
"Barátunk ráadásul a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be"
akkor a Barátunk finoman kezet rázhatott volna az őrrel, ötezer forint átcsusszan és kész. Mint a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatának középvezetője tudnia kéne, hogy ez hogy megy.
"2, Amennyiben Face-controllról és Dress-code-ról beszélünk, véleményem szerint nem szerencsés, ha ezen faktorok elbírálója egy olyan ember/kidobó aki maga sem felel meg a követelményeknek. (nagydarab, stílusficamos, és az illemet/köszönést távolról sem ismerő Úrról beszélünk"
Teljesen mellékes, hogy milyen ruha van rajta - nem ő akar bemenni, hanem TE.
" érdekes módon a belső bejáratuknál szó nélkül beengedték a roppant igénytelen cipővel rendelkező barátunkat!"
szóval mégicsak volt valami azzal a cipővel - vagy megtanulta a kézfogást...

demizson bobby 2008.04.02. 17:52:37

grigorij 2008.04.02. 17:34:37
sznob vagy.
mi a f.sznak ereszkedsz le ide?

Vladimir Harkonnen 2008.04.02. 18:03:15

senkihazi 2008.04.02. 17:23:18
és még egy apróság illetve sztori:

egy hete voltam olyan szórakozóhelyen, ahol dress-code van, ami a "fejviseletre" is vonatkozik:
semmilyen fejfedőben nem lehet bemenni. ellenben kis táblácska kint figyel, bejárattol 20méterre. és ez igy korrekt.

Az obucmanó mit szóla hozzá? Se egy burnusz, se egy iszlám fejkendő? Ezt a rasszizmust!
:-)

Ja, én meg vezető beosztásban dolgozom a világ egyik legnagyobb multicégénél, és mindig van nálam néhány millió!

Ti. pénzszállítót vezetek a G4S-nél!

grigorij (törölt) 2008.04.02. 18:03:44

demizson bobby: miért lennék az????
Mert nem megyek efféle helyekre?
Vegy mert nem vagyok trendi?
Miért lennék közel ötven évesen?
Vagy ide csak az jöhet, aki trendi?
Vagy akinek más a véleménye az sznob?

eldorado 2008.04.02. 18:11:54

Ha ez többször előfordul, akkor számoljon vele a cég, hogy egyre kevesebben lesznek, akik szombat este a tükör előtt hajlandóak azon mélázni, hogy "vajon ebben beengednek?", inkább hagyják a francba, és elmennek máshova.

Kivéve, ha nem veszik fel többször egymás után ugyanazt a bevált cuccot. De az aztán végképp nem trendi, meg nem is cool.

SzőkeNő Szarvas 2008.04.02. 18:17:10

Engem nercbundában nem engedtek be... biztos zavartam volna a rostán átcsúszott tornacipősöket...

demizson bobby 2008.04.02. 18:41:03

grigorij 2008.04.02. 18:03:44
Ezért:"Amiről ezek a zselés fiatal yuppie-k írnak, az egy elbszott, degenerált, 10-es IQ-s, üldözendő életmód, viselkedési morál!"
Meg ezért:"Ja és a mi kocsmánkból nem a tulaj bszná ki az efféléket! Mi, a vendégek!"

Neked 50 évesen már mások az igényeid, ezért nem kell ilyen helyekre járnod, amúgy lefogadom,hogy hozod egy 50-es korosztály trendi divatját.
A te véleményed nem csak "más" hanem sztereotíp,előitéletes, zárt világképet sejtető és durva.
Nem is értem hogy húzhattál le 17 évet felsővezetőként, de azért jó, hogy ezt is megtudtuk.

2008.04.02. 19:54:45

Teljesen evidens, hogy ilyen helyekre normál ember nem megy be. Engem pár éve a lakótársam citált le a Jam-be, bemegyek, utánamordít egy kopasz fasz, hogy: a kabátod tedd le! Nézek végig magamon, volt rajtam egy póló meg egy vastag anyagú sötétzöld ing. Mondom nincs rajtam kabát, ez egy ing. Néz három másodpercig bután, és üvölt újra: a kabátot vedd le. Felment az agyvizem, egy lendülettel kifordultam a helyről és hazamentem. Ezzel le is zártam a Jam és hasonszőrű helyek látogatását.
A másik seggfej hely a Rio, egy barátomat a büdös tetű biztiőrök nem engedték be, mert face controll. Nem volt részeg, nem volt szakadt, csak nem egy adonisz. Ráadásul kb. ötször annyit keres, mint a biztiőr, ami csak azért lényeges, mert kb. ötször annyit költött volna, mint egy átlag vendég, ami azért talán számít a helynek. Szóval a cipő, szakadt ing érthető, de hogy a biztiőr szépségteszt alapján szelektál, hát a kurva anyját.

Különben meg a legviccesebb, ahogy a Rióban egymást méregetik utálkozva a milkós köcsögök és milkósnak látszani akaró köcsögök, ők jól felismerik egymást, roppant mókásak.

kzol 2008.04.02. 19:55:41

Középvezető egy multinál és Devergot hord? Itt bukott meg a történet. Ez olyan, mint benzinkútrablásnál azt vallani, hogy Daciával, csikorgó kerekekkel menekültek...
Panama Jack, Lumberjack, Mexx, Pepe Jeans, Clarks, stb. Ezek mind 30 körül vannak. A Devergot a 16 éves hülyegyerekek hordják.

Dr. Loph Kovich 2008.04.02. 20:20:02

"Barátunk ráadásul a világ egyik legnagyobb cégének magyarországi vállalatánál középvezetői pozíciót tölt be."

Mi a faszt befolyásol egyébként a sztoriban a haverod beosztása?

MUHHAHA 2008.04.02. 20:53:01

Ez kurvanagy :) Akkorákat tudok röhögni, amikor jönnek az emberek a 20 rongyos cipő és a 70 rongyos kabát dumájukkal :))) Biztos nem rosszak, de ezek az árak viccesek.

Magyarországon ruhát vásárolni egyszerűen butaság.

Manhattan déli részén a Century 21 áruházban például 200 dolláros Armani és Hugo Boss öltönyök között lehet válogatni több szinten. Tetőtől talip fel lehet öltözni, olcsón és jó minőségben.

És ne jöjjön senki azzal, hogy drága az út, mert ilyen árak mellett egy bevásárlás útiköltsége (~100k) simán megtérül! Utána meg egy évig nem kell venni semmit.

Kicsit offtopic lett, de idegesít, hogy Magyarországon minden szart el lehet adni, mert nem tudatosak a fogyasztók.

andrewt 2008.04.02. 20:56:44

Volt hasonló sztorink nekünk is. A helyszín: Pécs egyik elitnek nevezett szórakozóhelye. A társaságunk háromnegyede tornacipőben (ami ugyan nem az említett devergo márka volt, hanem converse - tehát "A Tornacipő"), biztonsági őr beint hogy akkor most innen hazafelé kéne menni mert nem illünk a hely színvonalához cipőileg... Nem vagyunk egy hőzöngő banda, bár volt már az agyunkban, inkább a békés telefonos segítséget választottuk, mert a társaság egyik tagja ismerte a hely főnökét. Szívünk szerint persze már nem is akartunk bemenni, de ha már volt egy ilyen lehetőség, hát rajta. Na adja a cimbim a biztiőr baromnak a telefont hogy a főnök akkor szeretne Veled beszélni... Kis értetlenkedés után bent is voltunk. Na persze nem erre akarok felvágni, hogy akkor most mekkora királyok voltunk hogy bemehettünk, a slusszpoén inkább az, hogy az első ember aki szembejött velünk - a helyi színesbőrű dj - szintén ilyen márkájú cipőben volt, meg még rajta kívül mások is... Az este amúgy szar volt, kb egy óra múlva elhúztunk :D

cézé 2008.04.02. 21:07:33

Na várjunk. 10en voltak, és 10ezret akartak otthagyni...
Mi az egyetemi menzán többet hagyunk ott fejenként egy ebédért.

Amúgy meg, a tornacipő, akármilyen drága, tornacipő.
Akkor mi a baj?

9mmPara 2008.04.02. 21:28:26

Fogadjunk, hogy akkor is beengednek, ha mezítláb megyek, és a legolcsóbb sörétes bock van a kezemben. Fellépés és a szándék nyomatékosításának kérdése az egész :)
Egyébként ez ügyben az ajtónállóval tudok csak igazán együttérezni.

eldorado 2008.04.02. 21:30:06

De most tényleg, mondja már meg valaki a sötét vidéki fejemnek, hogy mi az a face controll. De ne a tükörfordítását, hanem hogy milyen a gyakorlatban.

LyukasBogrács 2008.04.02. 22:02:19

Szerintem ott szúrtátok el, hogy a középvezető kolléga (IBM? ExxonMobil? Microsoft? GE?) nem vitte magával a munkaszerződését és/vagy a belépőkártyáját, a tornacipős főszereplő pedig felelőtlenül eltávolitotta a lábbeli árcéduláját.

Legközelebb ezekre figyeljetek oda!

Egyébként a zsák-folt effektus miatt az ilyen tré helyek minding megtelnek tré emberekkel.

MUHHAHA 2008.04.02. 22:09:44

Tényleg, biztos nem lógott a nyakában a cégesmókuskártya :)))

Vladimir Harkonnen 2008.04.02. 22:34:58

eldorado 2008.04.02. 21:30:06
De most tényleg, mondja már meg valaki a sötét vidéki fejemnek, hogy mi az a face controll. De ne a tükörfordítását, hanem hogy milyen a gyakorlatban.

Ha nemtetszik a pofád az őrnek nem mész be! Lehetőség jatt szedésre a portásnak, a főnök tudtával, és beleegyezésével!

Az utasítás kb. így néz ki:
-Idefigyuzz ajtónálló! Ha balhé lesz, és kiderül, hogy te engedted be a tagot aki csinálta, akkor repülsz a jattos állásodból!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.02. 23:18:50

"Na várjunk. 10en voltak, és 10ezret akartak otthagyni..."

Szánalmas.

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.04.03. 02:38:45

Ruhatervezők figyelmébe ajánlanám olyan rongyok elkészítését, melyeknek a bolti ára nem csak az árcédulán szerepelne - mert azt mégiscsak snassz nem levágni - hanem óriási számokkal maga a ruha mintázata volna. Festés, szitázás, hímzés - mittudomén. Ahol lószar van ott madár is van - hatalmas üzlet volna kis hazánkban, a számtalan konzumidióta országában. :D

beste 2008.04.03. 06:06:49

bocsi, nem bírom ki korán reggel:

nyílván = nyilván

jelen szövegkörnyezetben az 'úr", tehát kis ú-val íródik. Kivéve, ha maga a jóisten lépett le onnan fentről, hogy akár a barátodat, akár a biztonsági őrök szerepkörét eljátssza.

"Ő maga" = ő maga

A többit nem idézem, van még benne.

thetriggerhappy 2008.04.03. 06:19:45

1. mi ezen a felhaborito? teljesen normalis, hogy egy nivosabb (nem ismerem a helyet egyebent) helyre feher tornacipoben nem engednek be. en is jartam mar igy, sot uzleti uton lattam mar olyat, hogy milliardost nem engedtek be valahova a helyhez nem illo (pedig meg feher sem volt) tornacipo miatt.

2. mellekelem neked a sydney- cricket es futball stadion tagoknak szolo dress code-jat. egy laza tagsagi ara 2 fore egyzeri 17ezer aud plussz ezer dollar evente.
jo olvasgatast:
www.scgt.nsw.gov.au/Dress-Regulations.html

es ha ennek nem felelsz meg, lehetsz te bmilyen tag, senki nem fog beengedni. legyen akar 35 fok a szabaly az szabaly.
3. ajanlom neked, hogy probalj bejutni egy divatos szorakozohelyre mondjuk londonban. ha sikerult, varom a beszamolod.

thetriggerhappy 2008.04.03. 06:23:58

ja, es meg valami. anno meg suldo koromban nyari munkan voltam az egyik nivosabb pesti szallodaban mint ajtonyitogato, csomagpakolo szakmuki (zseb- es tanulopenznek jo volt). az elso nap a kovetkezoket kaptuk utasitasba a szakmaban eleg jo nevvel biro aranykulcsos prtastol: johet be ide bki bmilyen draga farmerban vagy tornacipoben, az akkor sem idevalo. ha viszont centrum aruhazas, de tiszta, rendezett oltonye van, ugy kell vele is viselkedni mint bmelyik a szalloban megfordulo amerikai uzletemberrel....

demizson bobby 2008.04.03. 07:28:21

thetriggerhappy 2008.04.03. 06:19:45
Ez neked nívós hely?

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.04.03. 08:19:59

ez a devergós, legnagyobb vállalatos, középvezetős beszólás itt a Homáron rituális öngyilkosságnak számít, mégha amúgy egyet is értett volna a többség :D

LyukasBogrács 2008.04.03. 08:44:47

Visszatérve a dress code-ra: amikor még Magyarországon dolgoztam, a vezetőség megpróbálta a beosztottak öltözködését a cég szinvonalához igazitani (no jeans). Mivel ez nem sikerült, ezért a dresscode-ot igazitotta a kollegák ruhatárához. És igen, a világ második legnagyobb cége piaci kapitalizációt tekintve. Kivánságra neveket, sztorikat mellékelek.

demizson bobby 2008.04.03. 09:08:45

LyukasBogrács 2008.04.03. 08:44:47
mellékeld!!!!

degerely 2008.04.03. 09:38:04

Ugyanmár, mi ez a Jam, talán a Royal Hotel, vagy mi a tököm? Az még nagyjából érthető, ha egy nívós szállodába nem engednek be punkokat, hogy ne szambázzanak az öltönyös bizniszarcok között, de egy ilyen kis szar magyar büfében nem tökmindegy, hogy milyen cipőt taposnak le a lábadról?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.03. 12:33:15

Batz papucsba le lehet menni a Jam Pubba?

Ficak 2008.04.03. 13:51:07

Királyrák: Batz papucsban igen, de a féjszkontrollon megbuksz.

degerely: kikérem magamnak a magyar büfé kifejezést. Ne használd már a Jamre a magyar büfé kifejezést. Remélem tudod, hogy ezzel megsérted a magyar büféket.....

Navarone 2008.04.03. 14:11:02

Micsoda sértődékeny társaság.....

Natura 2008.04.03. 19:54:49

thetriggerhappy 2008.04.03. 06:23:58
"ha viszont centrum aruhazas, de tiszta, rendezett oltonye van, ugy kell vele is viselkedni mint bmelyik a szalloban megfordulo amerikai uzletemberrel...."

A főnököd valószínűleg tisztában volt a centrum áruházas árakkal. Nem biztos, hogy az amcsi biznicmen jött ki olcsóbban a maga rongyával.
:)

medwe00 2008.04.03. 20:04:48

A dolog nem új keletü. Pécsett tavaly nyáron egyik éjszaka, a "könyvtár" zárása után, kicsit túlolvasott állapoban próbáltam a BÁZIS nevű helyre bejútni, mire közölték velem, hogy nem, nem.
Ok: "Sport térdnadrág" van rajtam, ha farmer lenne bemehetnék. He?

Azóta, az olyan helyekre ahova "über fura" fehér nadrágos fazonok járnak, kihagyom.

Maradok az olvasásnál, és ha lehet olyan "könyvtárat" keresek, ami be se zár. Szerencsére a tredy legények és leányzok olyan helyre nem járnak. Vagy nem tudnak "olvasni" vagy félnek, hogy a "trendy ruci" kevés a verbális kommunikációnál.

LyukasBogrács 2008.04.03. 23:19:57

"demizson bobby 2008.04.03. 09:08:45 "
Akkor csak neked:


Viselkedés:
Itt az ExxonMobilnál törekszünk a jó hangulatú munkahelyi légkör fenntartására, ezért amikor csak lehet, vihogj! Biztatsd erre munkatársaidat is, traktáld őket disznó viccekkel, családi sztorijaiddal! Az érzelmeidnek is szabad utat engedhetsz, hiszen körülötted megértő emberek dolgoznak a történelmi Magyarország, sőt a világ minden területéről, tehát nyugodtan káromkodhatsz, kiabálhatsz, de akkor csak magyarul. Ne felejtsd el kitenni a határozott névelőt a személynevek elé, szabályos igekötőt viszont soha ne használj be! A kellemetlen tájszólást leginkább trendi idegen szavakkal tudod burkolni.

Öltözködés:
Ha van otthon használaton kivüli sötétitőfüggöny, autóüléshuzat, akkor ne dobd ki, itt még nyugodtan el lehet hordani. Ha este buliba készülsz, de nincs időd hazamenni átöltözni, akkor dolgozhatsz a buliszerkódban is. A péntek különös nap, ilyenkor megengedett/ajánlott a kék szinű farmernadrág, főleg akkor, ha feszül, de legalábbis kopott. A török gépsoron készült tucat-ékszerek és a plázákban vásárolt bizsuk a társadalmi poziciót, illetve a párod szerelmét hivatottak jelezni, ezért mindig pulóveren kivül hordd őket, bármilyen kicsik, vékonyak is. Az esernyőt nem szabad vizesen összecsukni, előbb száritsd ki alaposan, csak utána csukd össze! Másnak is van esernyője, tehát hasra esni nem fognak benne.

Hajviselet / arcszőrzet:
Ez a bekezdés azokra vonatkozik, akiknek (még) van. Ha nincs, hordhatsz fejkendőt, hozzáillő napszemüveggel. Hajszin terén bármely szin(kombináció) megengedett, főleg a festett/tövénél barna. Elegendő minden második héten borotválkozni, férfiaknak is. A dezodorok, parfümök mindenféle káros anyagot tartalmaznak, használatukat lehetőleg kerüld!

Parkolás:
Ingyen parkolóhely mindenkinek jár. A garázsban tárolt gépkocsidért, és az abban keletkezett károkért a cég teljeskörű felelősséget vállal. A kijelölt parkolóhely csak tájékoztató jellegű, parkolj oda, ahová kedved tartja! Rajtad kivül mindenki Kispolszkival vagy Smart-tal jár, ezért ne foglalkoztasson, hogy más hogyan fér el melletted. A sebességkorlátozás a kerékpárokra vonatkozik, nem rád. Ha kérdések merülnének fel a közlekedési szabályok terén, járj sóderes Ifával!

Biztonság:
Legfontosabb dolog a biztonság. Mindent ennek rendelünk alá. Tűzriadó esetén csak a lépcsőt használd, a lift a főnököknek van lefoglalva. Kövesd a rikitósárga mellényes kollegák utasitásait, mert ők arra lettek kiképezve, hogy jól tűrjék a stresszt, és pánikhelyzetben is tudják uralni a helyzetet. Ha már a hétköznapokban nem tudják. Ők felelnek a többiek életéért és testi épségéért, segitsd a munkájukat azzal, hogy nem halsz meg!

Irodahelység:
A légkondicionáló berendezés csak a te asztalod feletti hőmérsékletet szabályozza, bátran állitgasd igényed szerint. Céltudatos kollégák fáradhatatlan közbenjárásának köszönhetően az ablakok most már nyithatóak, hogy friss, tiszta, budapesti levegőhöz jusson mindenki - hiszen a klimaberendezés szűrt, temperált levegője nem mindekinek felel meg -, ezenkivül a Váci úton egykerekező motorosok és a szirénázó mentőautók is feldobják az unalmas irodai csendet.

Munkamenet:
Akkor jössz dolgozni, amikor csak akarsz. Az ajtókat beléptetőkártya nyitja, ha esetleg otthon hagytad, dörömbölj nyugodtan, valaki úgyis meghallja, és szivesen beenged. Ha esetleg neked is feltűnik, hogy már mindenki más itt van, akkor hivatkozhatsz a kaotikus közlekedési állapotokra, a reggeli teendőidre, a bankod nyitvatartására, gyermekeidre.
Soha ne ismerd el, hogy hibáztál, mindvégig tagadj. Az utolsó szó joga a tiéd, pláne akkor, amikor felmondasz. Ha valamire megkérnek, először ellenőrizd, hogy mennyi idődbe fog kerülni, és mindenképpen érdeklődj a dolog sürgősségét illetően.

Meetingek:
Az értekezletek eleje mindig unalmas és mindig ugyanarról szól, tehát nem baj, ha lekésed. Hintázz a széken (azért vettünk olyanokat), vakaródzz, ásitozz. Mivel vizesballon nincs a termekben, hozz magaddal innivalót. A meeting végén kézdezz meg mindent, amiről lemaradtál, vagy amire nem figyeltél oda.

Étkezés:
A közelben számos önkiszolgáló étterem működik, ahol olcsó, izletes, egészséges és bőséges fogásokat találhatsz. Mindenki megtalálhatja a kedvére való ételeket. A kiszolgálás gyors és udvarias. Amennyiben ez neked nem felel meg, úgy hozhatsz magaddal hazait is. Persze nem egyszerű mindennap uzsonnát csomagolni, viszont már hétfőn elhozhatod az egész hétre valót és a hűtőben tárolhatod, ahol mindig van elegendő hely. Ha esetleg megfeletkeznél róla, úgy a takaritónők kidobják a megromlott ételt helyetted. Készségesen el is mosogatnak, rendet raknak utánad, hiszen ez a dolguk. Pénteken viszont nincsenek tekintettel senkire és módszeresen kidobnak mindent, amit találnak.

Telefonálás:
Mivel a bejövő nemzetközi hivások számait a készülék nem jelzi ki, ezért fontos, hogy tudd, ki beszél a vonal túlsó végén. Ezt mindenképp ki kell deritened, még mielőtt bemutatkoznál! Aki ennek nem tesz eleget, az nem is akar veled igazán beszélni. A "halló" kifejezést mindenhol megértik, hiszen magyar. A telefonhivásokért a cég nem fizet, de legalábbis nem annyit, amennyit te, bátran hivj fel akárkit, és csevegj vele órákat! A beszélgetésekre a kollegáid is kiváncsiak, ezért ne suttogj, mert akkor a vonal túlsó végén sem értik, hogy mit mondasz.
Mobiltelefon: Amennyiben biztos szeretnél lenni abban, hogy nem herdáltad el feleslegesen a legújabb készülékre a fizetésed, akkor ne használd a hangtalan üzemmódot! A fantáziadús, trendi csengőhang mindenkinek kiváltja az elismerését, de csak akkor, ha polifónikus. Vécébe, konyhába ne vidd magaddal, hagyj csiripeljen, vibráljon az asztalon, majd valaki felveszi helyetted. Ha valaki mégis megvető pillantásokat vet rád és a mobilodra, akkor nézd meg a kijelzőn, hogy ki hivott, és kezdj el méltatlankodni, hogy mit akar tőled munkaidőben. Az ilyen kellemetlenségeknek elejét veheted, ha szines hevederen a nyakadban hordod a telcsid.

Email / Internet / Számitógép:
A cég email kapacitása végtelen, ugyanigy a tárolható adatmennyiség is. A virusok, spam-ek elleni védelem pedig tökéletes. Bátran szörfölj a neten, ami megtetszik, azt töltsd le, tárold a gépeden, hiszen a tiéd. Küldj emailt barátaidnak, és bátran fogadj leveleket többmegabájtos mellékletekkel. Ha megtetszik (de ha nem akkor is), küldd tovább házon belül, hadd szórakozzanak a többiek is (úgyis ráérnek). Bármilyen szofver letöltése és telepitése megengedett, probléma esetén a Ctrl+Alt+Del billentyűkombináció használata nyújt gyors és biztonságos megoldást.

Céges rendezvények:
Minden negyedéves zárás után a cég egy összejövetellel hálálja meg a munkatársak erőfeszitéseit. Az idő előrehaladtával a partikon az étkezés aránya fokozatosan csökkent, ezért még otthon egyél, hogy azután szépen le tudd inni magad. Ha nem vagy egy nagy piás, és szerinted az italokért kifizetett milliókat hatékonyabban is el lehetne költeni munkaerő-motivációra, akkor
a. igazad van
b. a te bajod

Egyéb:
Amennyiben olyan probléma merül fel, amit a jelen irás nem fed, úgy cselekedj kedved és vérmérsékleted szerint és mondd azt, hogy nem tudtad.

M'é''? Tudtad?

thetriggerhappy 2008.04.04. 05:11:37

natura,

1989rol beszelunk...irhattam volna majus 1 ruhagyarat is.

Pat Bateman 2008.04.04. 16:22:54

Még mindig a "kis szar magyar büfé"-n röhögök...:)

Mr.paksimogyoró 2008.04.04. 16:34:47

Engem a szegedi retróbol dobtak ki 2 perc után,mert csak bent jöttem rá,hogy gagyihakni pataky "nagymagyar" attis tátog bent,és nemteccésemet egy kinyújtott középső ujjal próbáltam a tudtára adni. Drága 2 perc volt :))

I.C.ram 2008.04.05. 01:39:56

Én egyszer jártam ezen a helyen. Öltözékem összértéke nem haladta meg kb a 40ezer forintot, és kajáltam kb 1400 forintért, aztán léptem is. Belépőt nem kellett fizetnem. Ezekszerint elégségest kaptam a face-codenál? :D Amúgy eléggé újgazdag hely. A szó eredeti értelmében. Sok pénz, zéró kultúra. Átlagéletkor az 50-et súrolja, szóval nem nekem való hely :)

Kismókus 2008.04.05. 16:09:49

Az meg senkinek sem tunt fel hogy mindezek utan o megis bement es fogyasztott is???????????????????????????????????

dekoninckx (törölt) 2008.04.06. 16:46:08

Ha egyszer megtudnám, hogy mi a Jam Pub, vajon beengednének az 50.000 (ötvenezer! jeeee!) forintos piros MBT cipőmben, ha emellett busszal mentem, a famerom a lába közt foltozva van és egy hétig nem mostam hajat?

Parasite 2008.04.08. 05:33:43

lett volna rajtad legalább egy adidas, tuti bemész simán, de devergo? remélem fehér mobiltartó-tok is volt a haverod fehér övén, meg betűrt fehér ing hónaljig húzott nadrággal :D

bldo 2008.04.10. 13:28:31

Kedves levélíró, irigyellek a hatalmas problémáidért, amiken úgy tudsz hosszasan siránkozni, mint egy picsa.
(Ja, és "trendy divat" == "divatos divat", kedves választékosan fogalmazó barátom.)

Pat Bateman 2008.04.11. 11:07:46

"Nem akarok olyan klubhoz tartozni, amely engem elfogadna tagnak" Woody Allen

Nem akarok olyan klubhoz tartozni, ahol rengeteg fehér "tornacipős" vendék szaladgál.

mayerpeti 2010.12.12. 10:07:32

csak falkában keménykedő vahur kidobók és visszaadni nem szerető pultosok várják a vendégeket. Végül is 2000 forintra jár az 1000 borravaló. Ezekért nem megyek arra, max évente 1x.
süti beállítások módosítása