A tegnapi napon, délelőtt felhívtam a Pizza Hut központi számát, mert nem vagyok sikeres és onnan szerettem volna pizzát rendelni. Felhívtam a megadott 333-3333-as számot. Bejelentkezett egy férfihang, a nevét nem értettem. Sebaj, miért lenne ez gond, futott át gyorsan az agyamon. Ezután elkezdett recsegni a vonal (Vodafone, gratulálok! De ez már egy másik történet…), úgyhogy belehallóztam a telefonba, hogy meggyőződjem él-e még a vonal, mire szintén egy hallózás volt az operátor részéről a reakció. Ebben a pillanatban megszakadt a vonal.
Gondoltam, megcsinálom a szokásos gyorssegélyt, ki, majd bekapcsoltam a telefont. Ahogy visszakapcsolódott a mobilom a hálózatra, rögtön befutott egy hívás, számkijelzés nélkül. Felvettem a telefont és ugyanaz a férfihang szólt bele, mint akivel néhány szót a Pizza Hut rendelésén tudtam váltani 1-2 perccel azelőtt (10 éve dolgozom telefonos ügyfélszolgálaton, az átlagnál jobban hallom ki a hangokat telefonban). Most már azonban nem volt olyan udvarias! Ennyit mondott: „Máskor legalább beleszólhatnál a telefonba, te paraszt”.
A megdöbbenéstől csak álltam egy helyben, mire 1 percen belül felment bennem a pumpa és visszahívtam a 333-3333-as számot, ahol rögtön kértem a telefonközpont vezetőjét. Egy eléggé flegma férfi vette fel a telefont, aki még bemutatkozni sem volt képes. Letagadta, hogy nekik megjelenne a kijelzőn a hívó fél száma (ja, persze…), és meghazudtolt, hogy ők ilyet biztos, hogy nem csinálnak. Hiába mondtam neki, hogy higgye el, ennyire egy ismerősöm sem utál, hogy ezzel szórakozzon.
Mivel pár perces beszélgetés után sem mutatkozott a névtelen, állítólagos vezető részéről segítőkészség, kértem, hogy adja meg annak a felette álló vezetőnek a nevét és elérhetőségét, aki képes ezzel az üggyel érdemben foglalkozni. Erre nem volt hajlandó és mikor másodszorra is erre kértem, egyszerűen letette a telefont!
Ha megoldható, akkor ezúton üzennék az illetékes vezetőnek. Milyen emberek dolgoznak Önöknél?! Leparasztozzák a betelefonálót, utána meghazudtolják, a szájukat egyszer sem hagyja el egy bocsánatkérés és egy anonim „vezető” lecsapja a kagylót egy reklamáló ügyfélnek? Megjegyzem, egy nővel szemben voltak ennyire nagylegények… Ez valami új HR stratégia? Ezt csak a leendő ügyfelek miatt kérdezem, mert én biztos, hogy soha többet nem fogok Önöktől rendelni!
Horadi
Máskor legalább beleszólhatnál a telefonba, te paraszt
Levélírónk régóta dolgozik telefonos ügyfélszolgálaton, így szerinte biztonsággal ismer fel hangokat. Egy nap a telefonja rakoncátlankodni kezd, ezért az diszpécser azt hiszi, csak szórakoznak vele. Névtelen visszahívásról, leparasztozásról, meghazudtolásról szól a ma reggel.
Az utolsó 100 komment: