Tékozló Homár

Háromszor adta el a számát másnak a Pannon

2008.04.16. 12:56 | jackyll | 70 komment
Van rosszabb, mint begombázva bennragadni egy Fidesz-nagygyűlés közepén? Villamosajtó közé szorulva körbeutazni Pesten, majd eltölteni egy jeges éjszakát a remizben, ahol Hobó józsefattilát szaval? Megérkezett az év eddigi legbizarrabb olvasói élménye. Csak erős idegzetűeknek! Lice számát gonosz hallucinogén mesébe illően háromszor adta el a Pannon, miután ő 10 év után elhordozta tőlük. Nemere István megnyalná Uri Geller minden ujját, ha ilyen parajelenségekkel találkozhatna!
Olyan dologról írok Neked, ami a "kék propeller" szerint nem történhet meg, vagyis ha megtörténik, az akkor csoda! És képzeld, velem ez a csoda háromszor történt meg! Az egész azzal a hibás döntésemmel kezdődött, hogy tavaly júliusban úgy döntöttem, hogy a több mint 10 éve használt telefonszámomat elhordozom egy másik szolgáltatóhoz. Ez sima ügynek látszott, számla kifizetve, igény benyújtva, engedély megérkezve, új előfizetés megvéve. De a "kék propeller" úgy döntött nem hagyja annyiban a dolgot. augusztus 10-én kaptam tőlük egy SMS-t, hogy aktiválták az előfizetésemet. Ügyfélszolgálat felhív, hogy mégis mi ez? Nagy nehezen rájöttek, hogy eladták a számot másnak is. Azt mondták, hogy "Hiba van a rendszerben!" Ezzel teljesen egyetértettem! Láttál már ilyet?

Ez közelebbről úgy néz ki, hogy az új előfizetőt nem lehet elérni, minden hívás és SMS hozzám jön, de ö tud hívni és SMS-t küldeni, természetesen ez én számomat mellékelve! Nem akarom részletezni, hogy kitől és milyen hívásokat kaptam! A legfinomabb az volt hogy "Mi a *-ért te veszed fel én XY-t hívtam!" És utánna még legalább 3-szor, mire a 12 szemű állat rájött, hogy mindig én fogom felvenni. Kb. 2 hét kellett hozzá, hogy az ügy lecsillapodjon.

A "kék propeller" égre földre esküdözött, hogy ilyen többet nem lesz! (Nem igazán tudtak mit kezdeni a dologgal, mert ha hívták a számot, én vettem fel, nem tudták kérni a honpolgárt, hogy ugyan menjen már vissza, és válasszon másik számot! Talán levélben értesítették.)

De eljött szeptember 2-a! Amikor is ismét kaptam egy örömködö SMS-t az előfizetésem aktiválásáról! Mit mondjak, én nem voltam túl boldog! Ez még rosszabb volt, mert valami kiccsávó kapta telefont és minden havernak elújságolta az új számát fél óra alatt. Többször ügyfélszolgálattal értekezés, fejre hamu szórás, esküdözés, stb....

A szeptember 7-én küldött e-mail-re 24-én válaszolt a magasságos szolgáltató, amiben azt írták, hogy folyamatban van a probléma megoldása. Azt persze nem írták le, csak telefonban mondták, hogy 90 (kilencven!) napra van szükségük a hibácska elhárításához.

Láttál már olyat Kedves Homár, hogy a telefonodon megjelenik a saját számod, mint hívó fél? Hát én láttam egypárszor, első alkalommal komolyan elgondolkodtam, hogy szóba álljak-e magammal!? De persze nem szólt bele a tulok, csak hívogatott. Ha szóba állt volna velem, legalább fel tudtam volna világositani, hogy miért nem csörög soha a telefonja. De ezen is túltettem magam, és azt hiszem decemberben már nem kaptam idegentől hívást.

De eljött 2008. április 4-ének szép napja, és minden kezdődött elölről. Harmadszor is megtörtént a lehetetlen, a csoda!

Röviden és tömören ez elválásom szép története a "kék propeller"-től.(eddig) Lehet, hogy nem szeretik a számhordozókat és így állnak rajtuk bosszút? Történt már valaki mással is ilyen, vagy csak engem tüntet ki fokozott figyelmével "kék propeller"?

Egy másik, hivatalosabb hangú levelet is fogok fogalmazni, és elküldeni a Magyar Hirközlési Hatósághoz. Kiváncsi vagyok mit fognak reagálni rá. Vannak elképzeléseim:-(

De ha lesz valami fejlemény, Te leszel az első akit értesítek.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.16. 13:01:16

Örülj, hogy az ismerőseid mindennek ellenére tudtak hívni. Ha meg inkább azt akarod, hogy mások ne hívjanak, dobd el a számot.

Anarchista 2008.04.16. 13:03:11

Fu, sosem voltam meg elso! :-) "Nágy a zöröm!"

Mellesleg a Pannon - rohadjon rajuk az eg - kamuzik. Tudtommal - de majd hozzaertobbek kijavitanak - a szam a SIM-kartya kodjahoz van rendelve. Megoldas: _azonnal_ atirjak az adatbazisban az osszerendelest valami ideiglenes, nem letezo (ha-ha) szamra, felhivjak az urget (ekkor ugye az uj elofizeto veszi fel, mert az o SIM-kartyaja fogadja a hivast), es tajekoztatni/megkerni stb.

Freddye Jenkins 2008.04.16. 13:04:55

Addig örülj mig a számlát nem Te kapod amit ők hivnak :D
egyébként no comment ! Kék Propeller, Piros akármi, magenta akármi.. tök mindegy. emberek,hibáznak, de ennyiszer ?
5. e ?

mqqq 2008.04.16. 13:05:00

atpijkamo, na nehogymár ennek örüljön és ne legyen igaza...

liven 2008.04.16. 13:07:30

Pillanatok alatt megháromszorozodott az ismerettségi köröd! (harmadik is ?)

Vidocq 2008.04.16. 13:10:51

"Van rosszabb, mint begombázva bennragadni egy Fidesz-nagygyűlés közepén?"

Igen van: Be speedezve véggolvasni ezt a post-ot:DD

azize 2008.04.16. 13:11:54

De ugye az új propelleres ügyfelek forgalmát nem neked számlázták ki?

Egyébként meg: BAKKER!! :O :O

délioldal 2008.04.16. 13:11:59

velem volt hasonló bár gyorsan rendeztem... általában külföldi munka miatt hívtak idegenek a húsfeldolgozó szektorból. eleinte próbáltam megmagyarázni, hogy nem én vagyok akit keresnek, de később feladtam és mindenkinek elmondtam h betelt az állás. úgy legalább nem próbálta meg még 1x hívni a számot mondván hátha csak félreütötte.
van ilyen van ilyen

elwood 2008.04.16. 13:13:47

Add meg nekik a Malajziai számot, hogy ott keressék a haverjukat, meg ott nyerhetnek is.

A Pannon meg szarjon sünt.

(A nagy M-et ott hagytam a malajziai előtt, hogy Majmász is hozzá tudjon tenni valamit.)

gelsystem 2008.04.16. 13:14:22

én is a fospanonnnnnál vagyok, alig várom, hogy lejárjon........
.
.
esemest már én is kaptam, hogy egyenlegfeltöltés után új egyenlegem xy forint lebeszélhető.........-persze előfizetéses vOk---
.
lehet hogy bemegyek, és megcsöcsörészem a kis vörös pultoscsajt a panyonban....:)

szaporító 2008.04.16. 13:36:51

Ne mondd már, hogy kék propeller, mert az kultúr körökben a BMW-t szimbolizálja. Ez egy kibaszott kék lóhere, amibe belekapott a szarszagú szellő.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.16. 13:40:49

Ugyanazt a kék propellert háromszor látni, Krúdy Gyula álmoskönyve szerint is hiba a mátrixban...

Golyóálló-e vagy már?

Másik (két) tulajt letépett sms-ekbe becsomagolni, féltéglával kisúlyozni és átdobni a baccpapucson?
(Sok sikert a NHH-hoz...)

franjof 2008.04.16. 13:44:26

intimbetet nem propeller

AlulírottFentemlített 2008.04.16. 13:53:33

B@ssza meg őket egy talicska apró majom :-)

dupi 2008.04.16. 13:57:59

bluefish-es posztot akarok sok fasza sztorival! :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.04.16. 14:17:52

Április 4-ről szóljon az ének,
Felszabadulva zengje a nép.
Érctorkok harsogva zúgják a szélnek
pannongéesem hősi nevét!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.04.16. 14:20:03

ja, és hát háromszor, mint lúdasmatyi a mesében

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.04.16. 14:21:32

ez a számhordozhatóság - bár demokráciailag, meg fogyasztószempontból, meg stb. teljesen korrekt - egy nagy hülyeség... előtte legalább szemrevételezésből lehetett tudni, hogy melyik szolgáltató szeretgette meg jobban a zügyfelet...

volga 2008.04.16. 14:35:38

Legalább mínuszba nem mentél. Ez is valami.

TV 2008.04.16. 14:42:52


Életemben nem szóltam még hozzá topichoz. Csak olvasom.

Emberek!!!! Ti mindig tökéletesek vagytok? Vagy csak szeretitek a szlengszótáratok minden tudását megosztani a homár olvasókkal??????

Nézzetek már magatokba, aztán fikázzatok mást. Névtelenül nagyon könnyű....

franjof 2008.04.16. 14:51:49

gyors ez az index mar kinnt is van a bluefish cikk

szkaccsotjeggel 2008.04.16. 14:54:10

anyámmal u.ez volt mikor a tré mobiltol átment a pannonhoz tavaly decemberben.
igaz ő nem vitte át a számát, teJJesen "ujat" kapott. miután megvette a telefont, nemtelt bele fél óra máris hivták. egy bizonyos juhász ágnest kerestek. elöször azthitte h valaki félrenyomta a számot.
aztán ez ismétlődött még 1 párszor. jöttek az smsek is hogy önnek ennyi meg ennyi forint minusz a tartozása az otpnél. LoL
pannonhoz betelefoálás hogy ugyan WTF??
aztmondták hogy "ujra kiadták bizos a telszámot, elöszokott ez fordulni". jo, kérünk ujat cserébe. "olyat nemlehet, majd utánnanézünk mit tehetünk ez ügyben és hivjuk." természetesen nemhivtak. de mindegy is mert 2héten belül abbamaradtak a bizonyos juhászágnestkeresők hivogatása és sms küldéseik.
tanulság: a pannon 1 nagy FOS.

TV 2008.04.16. 15:02:26


Köszönöm, Kix:-)!

Troppauer Hümér 2008.04.16. 15:15:52

Megpróbáltam magamba nézni, de ahogy lehajtottam a fejem, a fikám rámkenődött...
Most akkor magamat fikáztam? Névtelenül tényleg könnyű volt.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.16. 15:26:17

Nincs mese, a Pannonnak annyi ügyfele van, hogy betelt a hétkarakteres számmező. Most már vagy kiadják az elhordozott számokat is, vagy nem tudnak új ügyfélnek hívószámot adni. Tárgyalásokat folytatnak a Vodafone és T-Mobil cégekkel, hogy az ő számmezőjükből kapjanak hívószámokat. :))))

jokipeti · http://www.2010vancouverphotos.com 2008.04.16. 15:27:13

Bar en inkabb maradok a Rogers® - nal...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.04.16. 15:34:39

Picit hozzászólok, mert annó benen voltam ebben a számhorodzásos dologban. Szóval egyrészt a leadott számok általában fél év után újra leosztásra kerülnek, mivel drága új tartományt nyitni és olcsóbb a nem használtakat újrahasznosítani. Ezt mindegyik szolgáltató csinálja, a kérdés csak az, mennyire jó a rendszerük. A másik fontos dolog, hogy a számhordozás egy megadott időpillanatban hajtódik végre (időablak) és ekkor kerülnek át a számok az NHH adatbázisába, ahol nyilvántartják a hordozásokat. Ezt a közös adatbázist használja az összes szolgáltató.(ha jól emléxem a működési elvre) Ettől függetlenül a saját rendszerében is vezetnie kell ugyebár a hordozás tényét, és úgy látszik PGSM ebben nem áll valami perfektül. A szomorú az benne, hogy ha nálad előfordul akkor vszinüleg másnál is hasonló problémák lehetnek, holott a számhordozás már jópár éve működő folyamat. Én a helyedben NHH fele eszkalálnám a dolgot és egyben beszélnék a PGSM üfszolg.vezetővel vagy levelet írnék a PGSM honi vezetésének, mivel ennek egyszer SEM szabadott volna megtörténnie, nemhogy 3x. Mivel a telefonszám akár személyes adatnak is tekinthető, ezért komoly jogi fenyegetéseket is lehet foganatosítani valamint kellemes kártérítést kérhetsz a téged ért kellemetlenség miatt. Az esetleges félreszámlázásrl már nem is beszélnék. Aztán hátha lesz valami jó is belőle:)

pizsama 2008.04.16. 15:53:00

A mi otthoni vonalas számunk nagyon hasonlít a helyi reumatológus szakorvos telefonszámára, csak egy helyen a 3-s helyett 5-ös van benne. A sok idős ember meg rendszeresen rosszul tárcsáz, van hogy háromszor is felhívnak, mire leesik nekik hogy rossz számot tárcsáznak. Néha megunom, olyankor adok kamu időpontot vizithez, úgy kell nekik! Ráadásul az orvos neve Dr. Csala XXX, úgyhogy néha a "Csala doktornő?" kérdésre elsütöm a "Naná, meg lop is!" választ...

Fikk a Nick 2008.04.16. 15:53:38

www.freewebbolt.hu · www.freewebbolt.hu 2008.04.16. 15:34:39

Pontosítanék:
Addig nem adható ki a szám, ameddig az bármely szolgáltatónál él. Azután, hogy már nem élő szám, a szolgáltató aki birtokolja, fél évig nem adhatja ki.
Csak ezután lehetújra kiosztani egy ügyfélnek.
Tehát a Pannon itt elvileg elég nagyot hibázott.

Pikka 2008.04.16. 16:05:08

szkaccs: ez yodánál is előfordult már...Egyik szolgáltató szarabb a másiknál...

ddd.dino 2008.04.16. 16:06:24

Pizsama, hogy te mennyire sötét vagy!
És még büszke is vagy magadra, hogy milyen jól kitolsz szerencsételen öregemberekkel? Vagy most mit akarsz, tapsoljunk meg? ELEFES

Lilieth 2008.04.16. 16:08:46

Egy időben állandóan hívásokat kaptam, és mindenki jegyet szeretett volna venni valamelyik színházba. A többség általában azért elsőre felfogta, hogy hiba van a rendszerben, és bár a szám stimmel, közel sem Én lennék a jegyeladó néni. De persze voltak kivételek. A legdurvább egy nő volt, aki tízszer is képes volt felhívni, és a végén már azt mondta, hogy ÉN HIGGYEM EL, hogy ez a szám az a szám, tehát neki igaza van. Ja, az más. Akkor melyik előadásra szeretne jegyet? És miután megerősítettem a jegyfoglalását, többet nem hívott. Azért vártam, hogy majd aznap, mikor koppan a színház pénztáránál, felhív. De nem... :o)

BSz 2008.04.16. 16:31:28

Na csak hogy a sztereotipiákkal kezdjem:
Aki saját magával beszélget telefonon az sikeres ember nem lehet :-D

Ilyen amikor a mátrix rabja vagy, egy ,megoldás van szét kell zúzni az összes gépet és levélben kommunikálni futárokkal. Akkor legalább van kit seggberúgni ha összekeverik vagy elvesztik a levelet.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.16. 17:09:54

"Ha meg inkább azt akarod, hogy mások ne hívjanak, dobd el a számot."

Az ember általában pont azért hordozza a számát, mert azt már hosszú évek óta használja, minden ismerőse, ügyfele azt ismeri, minden adatbázisban azt adta meg elérhetőségként, tehát nem szívesen dobná el...

Emiceha 2008.04.16. 18:38:12

Hu asszem elso vagyok!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.04.16. 18:44:49

akutyamegamacska 2008.04.16. 16:08:46

nekem 95-96 felé volt valami olyan pannon számom, hogy 20-512-410 ezzel nem is lenne baj, csakhogy a szombathelyi pannon száma 96-512-410 volt akkoriban...

helyi híváshoz ugye elég az uccsó 6 szám... hónapokig én voltam a helyiek pannonügyfélszolgálata :DDD

mondom a mocskos pannonnak, talán adhatna egy másik számot, mert vicces, hogy az ő munkájukkal kel 0-24 foglalkoznom...

azt mondja a paraszt, kaphatok másik számot 3000+ÁFA zsír...

átirányítottam a bejövőszámokat a 107re... hamarosan elfogytak a hívások :o)

a yard engem sose keresett meg :))

Megdobbent 2008.04.16. 18:56:11

A pannon nem kispalyazik :)

Nemreg szeretunk 1 elofizetest meg 2 nem szamlas valamit.

A szamlast bombazzak reklam sms-ekkel, meg invitaljak mszp gyulesekre, ill. szdsz-re is, kb. a regisztralas pillanatatol, szal valszeg valami ifju bal-lib picsae volt a szam, mert az sms-ek valami divatarulo szartol jonnek.

Az egyik nemszamlason egy sportolot keresnek folyton (nem tudjuk a nevet), illetve nalunk szolitja fel az otp, hogy tartozik, mint a rosseb, es lesz szives emelt szintu havi torlesztest perkalni, illetve az anyjat is kiteszik a kapu ele... :)

Nos, a 3. szamunkat (a 2. nemszamlast) meg nem aktivaltuk, de nem kizart, hogy egy alkaida detonatorszam lehet :>>>

Ugyhogy pannon bazdmeg razd magad gatyaba, mert szanalmas kezdesz lenni.

ui: a 3 szam februarban lett veve, elotte par honappal (2007. oktober vege) is kerult hozzank egy pannon nemszamlas kartya, egyelore ugy tunik az volt az utolso, amit nem ujraertekesitettek szanalmas modon. Mert azert 9.999.999 ugyfeluk meg nevleg sincs... :>

Megdobbent 2008.04.16. 18:59:39

Jah, TV te meg buzi vagy.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.16. 19:17:00

"nalunk szolitja fel az otp, hogy tartozik, mint a rosseb"

Azt várnád, hogy minden számlát precízen fizető jólszituált középkorú ügyvédek vesztik el a számukat?

Nick: a görög 2008.04.16. 20:14:36

a pannon egy rakás sz**r

Tajparaszt 2008.04.16. 20:15:28

Westelt ott hagytam
Pannit most dobtam
Vodával meg nem akarok.

Sikeres vagyok-e? Pénzes vagyok-e? Csillogásos vagyok-e?:)

Nick: a görög 2008.04.16. 20:16:10

meg a többi is, de a PGSM még a másik kettőn is alultesz :)
főleg a nevetséges mobilinternetjükkel... 200 MB for 2000 HUF. Van olyan aki ezt megvette?

Nick: a görög 2008.04.16. 20:17:22

szerintem kiszolgáltatott vagy...mint mindenki
válaszd a monortel-t :)

napalm 2008.04.16. 21:31:03

nekem van egy 20-as számom ami volt az ősidőkben pannonos, majd vodafonos és most t-mobile-os;)
a 70-es számom szintén t-s.

johevi 2008.04.16. 23:12:19

Nincsen nagyobb baromság, mint ez a számhordozás. Manapság senki nem tudja a másik számát, be van írva a memóriába, nevet tárcsát. ha valaki vált, körbeküldi az újat, ismerősök átírják oszt elfelejtve.

napalm 2008.04.17. 07:40:21

johevi 2008.04.16. 23:12:19
nincs igazad.
ha régi ügyfeleid vannak akkor bizony nem érdemes x évente új számmal előhozakodni.
milyen dolog sms-ben küldözgetni a kumcsaftoknak az új számot?

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.04.17. 09:53:39

Aki szolgáltatót vált, ugye sikeres ember-e? Szerintem is add vissza a számodat, és a másik három ember meg nyerjen baccpacucsot Palkovicsnétől :-) Köss olyan csomagot, amiben benne van x SMS és küld körbe az ismerőseidnek/ügyfeleknek.
(a én mobilszámom a munkahelyi fax + még egy számjegy :-) A munkahelyi telefonszám pedig egy számjegyben tér el az okmányirodától :-(

Hamis időpontra odarendelni valakit potyára pedig nem kultúremberhez méltó IMHO

Kifordított kacagány 2008.04.17. 10:53:19

akutyamegamacska 2008.04.16. 16:08:46
azért nem hívott, mert rögtön billentyűzetet ragadott és beírt a homárra, hogy milyen bunkó a színház, mert felvette a rendelését és nem tette félre a jegyet.
mellesleg okoztál néhány kellemetlen percet és pár halott agysejtet szerencsétlen pénztárosnéninek is, mire a nulliq-s pácienssel megértette, hogy neki ott nincs jegye

banditpisti 2008.04.17. 12:57:54

plazacica · lazacic.freeblog.hu 2008.04.16. 14:21:32
"...előtte legalább szemrevételezésből lehetett tudni, hogy melyik szolgáltató szeretgette meg jobban a zügyfelet... "

Most is meg lehet tudni, igaz körülményesebben. Üzemel egy számhordozás tudakozó nevű automata, amit belföldről ingyen lehet hívni. Ez a 1748. Csak be kell billentyűzni előhívóval a telefonszámot és az automata hang beolvassa, hogy melyik szolgáltatóé. Tudom, hogy nem a legjobb megoldás, de legalább van valami.

trailer 2008.04.17. 16:28:12

Hát ez gyönyörű!
Én anyósomnak vettem egy praktikumos készüléket Karácsonyra. Szó sincs számhordozásról, bár a dominóját cseréltük le, mivel a "kék propellernek" a hármas határ mentén jobb a térereje. Ehhez képest folyamatosan H.I.-t keresik rajta, akiről kiderült, hogy elég széles ismeretséggel rendelkező vállalkozó.
Az ügyfélszolgálaton csak törölték szemüket-szájukat, javasolták, küldjek mailt az ügyfélszolgálatnak. Ezt több hete megtettem, de még csak választ sem kaptam...
Legalább napközben nem unatkozik a mama...

banditpisti 2008.04.17. 19:05:33

Trailer ne hagyd magad lekoptatni. Azonnal cseréljék ki ingyen a számot (mivel ők tehetnek róla). Normális ügyintézőnél kedvesen pikk- pakk el lehet ilyet intézni. Esetleg meg lehet próbálkozni egy Pannon értékesítő boltban, hogy az ottani ember ügyezze az ügyfélszolgálattal, vagy akivel kell.
Mi már két ilyet csináltunk, bár mi másik cégnek dolgozunk.

degerely 2008.04.17. 21:04:25

Nem értek hozzá, de nekem nem világos ez a számhordozás dolog...
Ha viszed a számod -mondjuk a vodától-, akkor marad 70-es, hogyan adhat ki a pannon mégegyszer egy 70-es számot?
Ha a pannon a 70-es számot hozzárendeli egy 20-as előhívójú számhoz, akkor hogyan biztosítható, hogy ne legyen az adott szám már kiosztva?
Valaki levezetné? :))

degerely 2008.04.17. 21:07:31

Vagy netán nem olvastam elég figyelmesen és pannonos szám lett hordozva?
Ja, így már érthetőbb a dolog.

banditpisti 2008.04.18. 11:02:09

degerely:
Ebben az esetben Pannon számot hordozott.
Nagy vonalakban úgy néz ki ez a dolog, hogy van mindegyik szolgáltatónak egy számmezőnek hívott tartománya, amiben a kiadható számok vannak. Ehhez van több millió SIM kártya, aminek egyedi sorszáma van. Az ügyfél telefonszáma ezért 2 részből álló egység: sorszámhoz rendelt hívószám. Amikor valaki számot hordoz, akkor az adott cégnél ez a hozzárendelés megszűnik, a SIM sorszáma megy a kukába, a hívószám pedig átadásra kerül a NHH-n keresztül egy másik szolgáltatóhoz. Ezzel az eredeti ügyfél (jelen esetben a Pannon-nál) megszűnik, tehát a hívószáma felszabadul. A mondat utóbbi fele természetesen a gyakorlat szerint nem igaz, de a Pannon esetében itt történhetett a hiba, az elhordozott számot visszarakták a nyitott mezőbe, ahonnan fél év után szépen újra kiadták.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.21. 16:58:22

2 számom vittem át pannontól vodára és soha ilyesmi nem volt.Téged szivattak, tuti valakit felhuztál bent és bosszút áll rajtad.Gondolom annyi eszed nem volt hogy számot válts.Azt hiszed majd neked igazad lesz mert a tied volt először a szám.
Nagyon kamuszagú ez az egész.tmobnál dolgozol vagy a vodánál? Ha csak valami csoda nem történik az életbe nem fog egy számhoz 2 előfizető tartozni.Ha működik a számod a szolgáltatónál akkor ő azt lefoglalta, a másik szolgáltató nem tudja kezelni.Még csak nem is ugyanazon szolgáltatóról beszélünk mivel átvitted a számot szóval még rendszerkavarodás is kizárt.Végkövetkeztetés: ez egy oltári nagy baromság.

mertnem 2008.04.21. 17:31:39

Csak a precízség kedvéért ,
Pannon 500 Mb t ad 2000 Ft ért , Voda 200-at , T-Mobile pedig 80-at !
Tehát azert nem annyira rossz ám ez a szegény Pannon ..

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.22. 09:03:29

Meg ugye a 2k kártya is az ő találmányuk volt :D A voda,tmob azonnal letilt ha lemerül a pénz a kártyámról, pannon még simán elenged 2-3smst, majd a köv. feltöltésből jóváírja.Voda ügyfélszolgálat, gombnyomogatás, majd fél óra várakozás ügyintézőre.Pannon, 0ás gomb, 1-2perc és visszahív az ügyfeles.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.22. 09:05:23

Ja meg 900ft-al lehet tölteni, szóval ne anyázd a pannont meg ne gyárts nemlétező sztorikat.1 szám nem lehet két előfizetőnél, még akkor sem ha átvitték.Olyan mintha azt a kiflit adnák el amit megettél.Nem lehet kiszedni a hasadból.

bandida 2008.04.24. 14:32:59

azt hallottam, hogy a nagyon jó számokért több százezret kérnek

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.26. 19:10:35

A még nem használt számokat kérheted ennek megvan a külön tarifája, olyat választasz amilyet csak akarsz de ez mindegyiknél plusz költség.A nagyon jó számokat úgy is meg lehet keresni hogy rendes veled az ügyintéző és mondjuk feltöltősön végigskubiztatja az összes számot amijük van :D

Fehértollú 2008.05.04. 23:36:27

1. Az egész família együtt röhigcsélt a szobában, amikoris anyámnak csörgött a telefonja, hát nem más hívta őt, mint a vele szemben ülő lánya. A leányzó nagynehezen előkotorta valahonnan a telóját, és csak nézték... nézték...
2. Az egyik számom át van irányítva a másikra. Az egyikre kapok - átlag havonta 5x olyan hívásokat, melyekben a Pannon ügyfélszolgálatost, vagy esetleg készüléket keresnek. Jeleztem a Pannonnak írásban, kértem, tegyenek valamit. A hivatalos válaszban kb. ez volt: Az X tv. Y paragrafusa alapján ők harmadik félnek nem adják ki... tiszteletben tartják, biztosan én kürtöltem rosszfelé a számot. Visszaírtam nekik, hogy ha el sem olvassák, mi a bajom, akkor ne is válaszoljanak. Szó szerint. Azóta is hívogatnak Pannonos ügyfelek, de már rutinos vagyok... :)
süti beállítások módosítása