Tékozló Homár

Re: 96 órája késik a megrendelt sofőr

2008.04.16. 22:00 | ge | 92 komment
Hosszas levélváltás és fenyegetőzés után megérkezett hozzánk az öt napja késő sofőr ügyfelének írt válasza. Azon a rosszemlékű éjszakán fájdalomcsillapítótól kiütve hibázott, ezt elismeri, de az ügyfél panaszkezelési módszerét kikéri magának. (És most hagyunk egy kis időd a feldolgozásra, a harmadik, egyben befejező kör holnap jön. De a vérmes utastól a kedvenc sorunkat nem tudjuk nem elsütni: "Jelenleg 17 peres eljárás résztvevője vagyok. Ebből 14 esetben felperes, 3 esetben, mint alperes.")
Tisztelt Uram!

Nem is tudom hol kezdjem. Leginkább arra lennék kiváncsi mit szeretne elérni ezzel a lejárató hadjárattal?
Ön kioktatott engem mi a hírnév fogalma és a közfelfogás, köszönöm. Én csupán figyelmébe ajánlok egy latin kifejezést és annak jelentését (bár bizonyára Ön ezt jól ismeri, csak nem értem akkor miért nem alkalmazza). Ez a kifejezés a VIS MAIOR: Előre nem látott kényszerítő körülmény, ill, elháríthatatlan akadály, amely meggátol valamely kötelezettség teljesítésében.

Ön írt egy panaszos levelet nekem, ez eddig rendben is van, sőt teljes mértékben igaza van. Felesleges tanúkat felvonultatnia, telefonszámlával igazolnia az igazát. Egy percig sem állítottam, hogy valótlant állít. Igen megigértem, hogy küldök egy sofőrt aki nem érkezett meg. Biztosan így volt mégha nem is emlékszem mindenre, mert sajnos olyan fájdalmam volt este (lumbago), hogy erős fájdalomcsillapítót kellett szednem. Ez nem várt hatással volt rám.

Hajnal kettőig még teljesen "fitt" voltam agyilag, de később bealudtam és valószínűleg csak reflexből vettem fel az Ön rendelését és az évek óta rögzült szöveget mondtam félálomban. Hogy utána még kétszer felhívott arra már egyáltalán nem emlékszem. Mivel az Ön hívására sem emlékszem tisztán, nem kűldtem sofőrt sem. Reggel 8 órai telefonriasztáskor kikapcsoltam a telefonom. Amikor felébredtem és bekapcsoltam minden hívást automatikusan töröltem, minden reggel ezt szoktam, hogy törlődjenek az éjszaka felgyülemlett telefonszámok (ugyanis nem rögzítem a számokat, nehogy véletlenül probléma legyen belőle /adatvédelem/).

Tehát Önnek igaza van Én hibáztam (ha nem is tudatosan)!

De az Ön eljárása sértő és egyben felháborító is. Lejárat engem a munkahelyemen, a nyilvánosság előtt és feljelent a fogyasztóvédelemnél. Mindezt megoldja 1db levéllel amit rajtam kívül elküld a már említett helyekre. Persze az index oldalán a névtelenségbe burkolózik, míg rólam a kommentelők kiderítik (vajon kik lehettek ebben a freemailekkel regisztrálós világban), hogy mi a nevem, hol lakom, iwiw elérhetőségem.

---
Afonya 2008.04.14. 20:03:53
Borzasztó nehéz volt kideríteni (kb. 15 mp), hogy az illetőt Csétei Imre Jánosnak hívják :)
Ui.: János, ne perelj, publikusak az adataid :)
---

És ez az utóirat, mit is mondjak. A peres eljárás kilátásba helyezéséről csak Ön tudott, de ezzel természetesen nem akarom azt mondani, hogy Ön írta. Még azt sem, hogy ÖN, főleg nem vezeték és keresztévvel, címmel, iwiw elérhetőséggel (telefonszámmal nem is tudnám a már említettek miatt).

Önnek lehetősége lett volna arra, hogy előszőr tájékozódjon mielőtt ebbe a lejárató hadjáratba kezd. Ehhez Önnek annyit kellett volna csupán tennie, hogy előbb nekem kűldje el panaszos levelét. Amit ha megtett volna biztosan elismertem volna a hibámat és felajánlottam volna, hogy kifizetem a költségeit hazáig, esetleg egy másik alkalommal ingyen hazaszállítjuk Önt. Ezt most fel is ajánlom, mert ennyi jár Önnek a bocsánatkérésemen kívül, mégha elég sajátságos módon is intézi a sérelmeit.

Nem Ön az egyetlen ügyfelünk és eddig ha voltak is kisebb problémák (pl. pár perc csúszás, amit mindig megoldottunk), senkinek sem volt panasza. Ügyfeleink örülnek neki, hogy biztonságban hazakerülnek a gépjárművükkel együtt. És nem az a baj, hogy Önnek panasza van, hanem az eljárás! Higgye el, nekem sokkal nagyobb problémát okoznak a sokszor erősen ittas ügyfelek (itt nem Önről írok) és néha igen nagy önfegyelmet kell gyakorolnom (pl. 2 perccel a megérkezés előtt lemondja a kedves ügyfél amikor több tíz kilométert kocsikáztam a megadott indulási helyig, vagy egyszerűen csak nem veszi fel, kinyomja a telefonját, roszabb esetekben közli, hogy Ő már nem tudott várni többet /20perc után/ és ittasan nekivágott a világnak).

Tudom ez egy vállalkozás amit önszántamból csinálok ezért el is nézek mindent, nem jegyzem meg senkinek a telefonszámát, mégha negatív élményben is volt részem. Az ügyfél az első! Önt is többször hazavittük már és úgy gondolom meg volt elégedve a szolgáltatással. Sőt bizonyára nem is tud róla, volt olyan eset amikor többször hívtam telefonon, de nem vette fel a telefonját. És mi történt? Nem, kezdjük azzal mi történhetett volna ha követem az Ön logikáját. Akkor (kicsit durva és extrém hasonlat), amikor nem vette fel a telefonját ki kellett volna hangosítanom azt, hogy más is hallja, telefonszámlával is igazolni a hívások meglétét, elindítani a várakozási díjat és hazamenni. Majd kb. 4 nap mulva ezt megírni Önnek, de ezzel egyidőben az indexnek, az ön cégének (ha jól emlékszem céges kocsi), a vállakozói kamarának (hiszen az üzemanyagköltségemet nem fizette volna ki, tehát megkárosított volna). Amikor megjelenik az indexen, a kommentek között, esetleg meglátta volna saját nevét, címét amit természetesen nem Én írtam be, de ugye ezekhez az adatokhoz mindenki hozzájuthat csak ügyesség kérdése. Igen hozzájuthat, legalábbis az enyémhez, nem csinálok semmi törvénytelent, hogy titkolóznom kellene, ha pedig írnék egy ilyen (mondjuk legjobb esetben is rosszindulatúnak nevezett nyilvános levelet) biztosan odaírnám a végére a nevemet, ha mást nem is. Nem pedig azt, hogy az adatvédelmi törvényre hivatkozva nem adhatják ki az adataimat harmadik személynek.

Ezzel szemben mi történt? Megkerestük az Ön gépjárművét amiben éppen aludt és csak több perc kopogtatás után sikerült felébresztenünk. Persze szó nélkül hazaszállítottuk várakozási díj felszámítása nélkül. És ez volt számomra a természetes dolog.

Önben szerintem a következő játszódhatott le (ha nem, akkor persze elnézést kérek ezért is):
1, Felhívtam a sofőrt, itt lesz 30 perc mulva és mehetünk haza, de jó
2, Hívtam, hogy hol van, nem veszi fel biztosan nem hallja, kicsit várok hátha visszahív
3, Kezdek ideges lenni, hol van már ez a sofőr felhívom mégegyszer
4, A szemét kinyomta a telefont ............., ........., ........... felmenőit!!!
5, Mivel nem ismerem a tudakozó telefonszámát ahol kb. 10 másik sofőrszolgálat számát megadták volna, felhívom a már jól bevált Taxit amely tudtommal nyújt hasonló szolgáltatást (igaz nem ebben az árfekvésben), de azt nem veszem igénybe hanem hazamegyek az autómat hátrahagyva.
6, Egy-két nap gondolkodási idő, sérelem ért, most mit csináljak? Még mindig nem hívott!
7, Na ezért majd kap, remélem mindenki hallotta, hogy mit igért. Kérek a mobilszolgáltatómtól egy részletezőt, hogy bizonyítani tudjam az igazam és írok egy levelet az indexnek, a fogyasztóvédelemnek, mivel taxisként is dolgozik írok a taxis társaságnak (az nem baj, hogy nekik semmi közük hozzá mivel nem mint taxit hívtam, jobb az ha oda is megy egy, hátha valami kisűl belőle)
8, Hoppá nehogy elfelejtsem tájékoztatni erről a gaztettről az elkövetőt is

Ha így volt ha nem az első négy pont érthető lett volna, egyet is értek Önnel. Az ötödik pontban Én az Ön helyében felhívtam volna a tudakozót, de mivel nem tudhatta a számát, sőt lehet, kiment a fejéből, hogy a taxis cég is vállal hasonlókat, nagyon helyesen nem vezetett hazáig ittasan hanem taxiba ült. Még a hatodik pont is jogos. Na, de ami utána jön, hát...

Itt jegyezném meg, hogy másnap Ön taxival hova és mennyiért utazott ahhoz szerintem nekem semmi közöm.

Ami viszont sajnálatos, fel sem merültek Önben a következő lehetőségek:
1, Baleset érte a sofőrt
2, Baleset érte a diszpécsert
3, Elveszett a telefon út közben (sajnos kulcscsomót már hagytam a kocsi tetején)
4, Mielőtt elkezdem a kis háborúmat felhívom utoljára a sofőrszolgálatot, hátha van erre az egész dologra valami magyarázat, esetleg csak neki küldöm el a jogos panaszos levelemet

Csak egy telefonjába került volna az egész!

A Jó hírnév sérelme, nem azért merült fel bennem mert írt egy nyílvános levelet. Hanem azért mert Ön tájékozatlanul a probléma okait nem keresve, ezáltal nem tudva írta meg részben érthető, de a problémát lényegesen eltúlzó, sértő és személyeskedő levelét.

Én nem akarok ebből a kis "balesetből" hatalmas ügyet csinálni. Hogy Ön mit akar azt nem tudom. Ezt a levelet elküldöm az Indexnek is, természetesen az Ön neve nélkül. Ezzel egyidejűleg elállok a pereskedéstől, elég lesz nekem ha ez a kis válaszlevél nyilvánosságot kap. Nekem van jobb dolgom is, mint ilyen nem azt mondom, hogy jelentéktelen, de kicsit túllihegett problémán rágódni, pereskedni évekig.

És igen, leírom mégegyszer, nagyon sajnálom a történteket ha megküldi nekem a számlaszámot ahová a taxi fuvardíjat elküldhetem megteszem, de akár haza is szállítom egyszer a saját költségemen.

Az esetleges helyesírási hibákért elnézést kérek mindenkitől!

Üdvözlettel:
Csétei Imre
2008.04.15.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tajparaszt 2008.04.16. 22:14:19

Ja, én hülye meg még végig is olvastam:)

upho 2008.04.16. 22:15:06

enis, pedig mar negyszer megfogadtam hogy utana fogom :-)

Okádó Mikádó 2008.04.16. 22:15:07

:)) a szolgáltató fájdalomcsillapítóval kiüti magát, mert lumbagoja van: "Ez nem várt hatással volt rám. "

A reklamálóról -akit már fuvarozott - ezt írja: "Megkerestük az Ön gépjárművét amiben éppen aludt és csak több perc kopogtatás után sikerült felébresztenünk.".......

Az én környezetemben miért nincsenek ilyen jófej arcok???? Ti hol laktok???

Szóval nagyon jó a poszt és komolyra fordítva a szót: mostmár látjuk az érem másik oldalát is, kicsit árnyaltabb a kép. Az írása alapján respect a vállalkozónak én tuti rendelnék tőlük ezután is fuvart, szerintem normális arc.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.16. 22:16:07

Hosszúúú.

A párbeszéd elakadt, mikor Cs.I. törölt minden hívást, ez hiba volt. Azért S. a 96 órás várakozás alatt néhányat próbálkozhatott volna. Elvárható hogy visszahívják, de ha ez egy idő alatt nem történik meg, érdemes újra próbálkozni.

Valahogy emberibb Cs.I. mint S.

pizsama 2008.04.16. 22:18:35

Na, ez az abszolút korrekt válasz. Az ügyfél tényleg adhatott volna esélyt a cégnek (Imrének) az ügy tisztázására, nem kell rögtön a Homárra jönni és árulkodni...

Milo Rambaldi · http://hogyvolt.blog.hu/tags/szomsz%C3%A9dok 2008.04.16. 22:20:08

Arany János ezt már megírta helyettünk. Viva szarpasszírozás.

S Ágnes asszony a patakban
Lepedőjét újra mossa;
Fehér leplét, tiszta leplét
A futó hab elkapdossa.
Oh! irgalom atyja, ne hagyj el

Mert hiában tiszta a gyolcs,
Benne többé semmi vérjel:
Ágnes azt még egyre látja
S épen úgy, mint akkor éjjel.
Oh! irgalom atyja, ne hagyj el.

Kamion 2008.04.16. 22:22:48

Akinek lumbágója van és olyan erős fájdalomcsillapítót szed, az ne dolgozzon talán. Bár ha én mernék elaludni a munkahelyemen, akkor gyorsan kirúgnának.

Bibo65 2008.04.16. 22:29:30

Ezentúl mindig Cs.I. -t hívom, ha haza kell vinni. Éljenek a sofőrszolgálatok!

Fájdalomcsillapítóval, kiütve vezetni jobb, mint piásan? Azért ezt a részt bővebben is kifejthette volna.

Egyébként igaza van!

csipa 2008.04.16. 22:42:41

Huh! meg jo, h nem LaccPacc valaszolt...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.04.16. 23:00:38

Végre nem egy olyan válasz, ahol a fogyasztó egyértelműen hülye.
Viszont ha többször próbálkozott, és nem kapott visszahívást...

A választ olvasva ha rendszeresen használnám a taxit, újra igénybevenném.
Ja, és nem szabványlevél.
A fogyasztóvédelemnek küldeni elhamarkodott volt, de alapvetően nem helytelen.
Hangsúlyozom, korrekt, fogyasztóbarát válasz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 23:06:20

Szilagyi ur, nekem lumbagom van
itt ugy mondjak amerikaban lumbahho
kis e mozdultam 20 eve

mókus 2008.04.16. 23:07:56

szerintem hihető és valóban el lehetett volna ezt az ügyet homár.hu nélkül is simítani

Más: van híretek "dora, a tulaj"-ról?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.16. 23:41:03

Bibo65 2008.04.16. 22:29:30
Ez érdekes felvetés... DE nyilván addigra már múlt a fcs és a lumbi hatása is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 23:53:06

szentul meg voltam gyozodve, hogy no
erre kiderul pasi, aki taxival jar fodraszhoz
na en nem vagyok olyan ize es ha kell hajat vagatni hat kell es ha taxi kell hozza hat taxi
de nem probagalnam annyira
mondjuk nekem itt a fodraszom a 3-ik utca sarkan, azert itt mert az van a legkozelebb

nem várt fordulat 2008.04.16. 23:59:26

Jó estét kívánok kedves nézőink, kedves szurkolók, Hajdú B. B. vagyok. A Sofőrszolálat vs. TaxivalMegyekfodrászhozBluetoothHáromtanumésKivonatomvanJani mérkőzésről adunk közvetítést:

Elkezdődött a mérkőzés, és a TMBHK csapata felhívja a diszpécsert, és leadja a rendelését. A SSZ diszpécser visszaigazolja, igen, igeeeen, ügyes csel.

TMBHK várakozik, micsoda izgalmak. CSI csak nem jön, nem jön, de óóóóóóóó, lumbágója van, bevesz pár fájdalomcsillapítót.

TMBHK vár, vár, de mi történik kérem??? Hát mi történik itt? CSI elalszik!!! Micsoda váratlan fordulat.

TMBHK taxizik, igen, most oda, most vissza, remek passz, de még nála a labda. Tollat ragad - itt csendesen megjegyezném, hogy kicsit furcsa volt a bemozdulás, hiszen csak öt nap múlva tette meg - és , és... és megírja a homárnak, a fv-nek, micsoda góóóóóól.

Egy - Nulla a TMBHK -nak.

No de kérem nem lehet ezt szó nélkül hagyni, CSI biztosan nem fogja, innentől lesz érdekes a meccs, na lássuk mi fog történni. CSI máris támadásba lendül, ő is tollat ragad, és micsoda levééééééél!!!!! Micsoda levél kéremszépen, hát TMBHK már többször igénybe vette a szolgáltatást, és még részegen fetrengett a kocsiban, fel is keltették várakozási díj felszámolása nélkül! Teljesen korrekt levél kedves nézőink, beimserte a hibáját, kompenzálást ajánlott fel, megkövette TMBHK-t, magyarázatot adott! Gyönyörű szép levél egy ilyen karakán és a vevő érdekeit szem előtt tartó szolgáltatótól! Mennyi izgalom!

A bíró lefújja a félidőt, azt hiszem elmondhatjuk, hogy egy igen izgalmas játékrészt láthattunk, kiváncsian várjuk a folytatást.

TMBHK-CSI: 1 - 1!

Tartsanak velünk a homáron a következő RE: RE: 96 órája késik a megrendelt sofőr mérkpzés második félidején is.

És most reklám.

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2008.04.17. 00:22:23

Lumbágóval vezetni???
Jóember, vigyázzon magára!

facsipesz 2008.04.17. 00:27:20

A kép nyilván árnyaltabb, de ha "vismajor" esete forog fenn, akkor kikapcsolom a telefont, és nem veszek fel rutinból újabb munkát, ugye, szóval kis hibádzás van itt (nyilván egészségügyi okokból persze) CSI részéről is. A kedves utas meg ha már többször utazott velük hívhatta volna másnap, és adhatott volna neki, mint a pengős malacnak, nem itt kellett volna szénnéhisztiznie magát. Ugye. Szerintem egy korrektebb kompromisszum kikerekedett volna ebből a szituból, de így szerencsére (pozitív) ingyenreklámot generált (nyilván akaratán kívül) CS.I-nek.

Bolee 2008.04.17. 01:01:53

Ilyen vállalkozókat még, totálisan korrekt levél!
Országot vezetni tudsz-e?

euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 01:09:28

mi ez már? és még neki áll följebb? hihetetlen. lumbágó, lol. vajon vezetés előtt is kiüti magát gyógyszerekkel? éljenek a profi sofőrök!

Snayperskaya 2008.04.17. 01:15:31

Kedves Imrénknek még ezt sem kellett volna megtennie....:) Mert lehet felvett egy rendelést, DE NEM FIZETTEK NEKI SEMMIÉRT SEM!!!! Nem tudom ez kinek tűnt fel, mert a prosztó ugye hívott sofőrt, de az nem jött...ez idáig ok... DE MÉG MINDÍG NEM ADOTT KI PÉNZT A KEZÉBŐL!!!! Tehát nem tudom mi a f*sznak volt ennyire felháborodva...és a levelén gondolom egy jót derültek a fogyasztóvédelemnél, mivel semmilyen kár nem érte őt, csak kiderült mennyire életrevaló...hogy még a tudakozót sem képes felhívni..:)

Aki meg heJesírási hubákat talál a postokban az szarjon sünt!!!!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.17. 01:29:10

@ChipKilla: Nem konkrétan erre az esetre vonatkozóan, hanem általánosságban: ha szerződést kötsz, akkor 1) nem teljesítik, mely esetben a szerződés vagy a Ptk. vagy akármi szerinti kártérítés (kötbér stb.) jár neked, vagy 2) teljesítik, és utólag, teljesítéskor (!) fizetsz. (Amikor előre fizetsz, az - mily csoda! - az ún. előfizetés, de olyankor általában tudod, hogy előre kell fizetni.)

Vágod az 1-es változat következményeit? Pl. netes rendelés utánvétellel nem jön meg => anyázol; kicsit durvább: kihívod a mentőt, késik => meghalsz (pedig előre fizettél TB-t ;-) ).

Snayperskaya 2008.04.17. 02:04:35

De kár nem érte a "megrendelőt"...!!! :)

A mentő meg mindíg késik....:)

Snayperskaya 2008.04.17. 02:11:12

Ha meg képes volt ott dekkolni, és a második telefon után (amikor nem vette fel Imre) nem keresett egy másik "szolgáltatót" (amihez szíve joga megvan), hanem elkezdett anyázni, meg Taxizni... Az ilyen ember:


(mindenkinek a fantáziájára bízom XD)

shaft 2008.04.17. 02:19:03

full correct ez a levél. ezt most megkaptad haver!! Jobb, ha kinyomtatod ezt a levelet és olvasgatod egész életedben

hemu 2008.04.17. 04:46:31

Hehhe!
Majd akkor várjál napokat/heteket/hónapokat/éveket a kárigényed benyújtása előtt, ha úgy hínak,centrumkájefté!
Válasz korrekt, látatlanban meg nem ítélés még inkább az.

Rejtélyes 2008.04.17. 06:48:27

A Vis Maior lumbágóra nem vonatkozik, a test karbantartásával el lehetett volna kerülni :) Meg ha nem tud felvenni rendelést, a telefont ki kellett volna kapcsolni. A telefonos szerződéskötés is ugyanolyan érvényes, mintha papírt írtak volna alá. A T. Imike meg hivatkozhat gyógyszeres befolyásoltságra, HA tudja bizonyítani... :D

Még valami:
"Csak egy telefonjába került volna az egész!" Megtörtént a hívás, de az elutasítás egyértelmű, hogy a hívott nem AKARJA a hívót meghallgatni. Ha hagyta volna csöngetni, akkor az ált. azt jelenti, hogy a hívott nincs telközelbe, avagy a levélben felsorolt problémák adódhattak.
Ha meg ennyire gond, hogy bealszik, fogadjon fel diszpécsert. Jaj, az pénzbe kerülne!? Csökkenne a profit... :D

xtazi 2008.04.17. 07:33:35

Na ne mar, morfint nyom a lumbagojara?? de oke legyen szedjen eros fajdalomcsillapitot, gondolom ismeri a sajat gyogyszeret....mi a feneert akkor???? Nekem ez a "kicsit bunos vagyok de jobban bunos a masik" valasz eleg budos...
Szerencsetlen taxirendelo hivta ot elegszer, nehogy mar masnap is ott uljon a telefonal es hivogassa, hogy mi tortent....valszeg mivel a telefonszamot kitorolte es nem is emlekezett semmire, ugy is tagadas lett volna a valasz....

xtazi 2008.04.17. 07:34:39

mi a feneert dolgozik akkor:)

LyukasBogrács 2008.04.17. 07:40:23

Szép, hosszú, korrekt levél, sokkal jobb, mint az Aerovivás repjegy-kupecé. Előbb rendelek sofőrt a kétütemű Trabantomhoz, mint hogy az Aervivától veszek repjegyet, vagy a Quantumtól lakást.

Én a hosszas kopogás közben azért csináltam volna egy-két fényképet. Jó lesz az még valamire.

LyukasBogrács 2008.04.17. 07:46:30

Ja, Biró Ádámtól se vennék kiszuperált gitárt, Palkovicsnétől se laptopot, és még otthon szarok, mielőtt nekivágok az Árkádnak.

Pejo 2008.04.17. 08:03:56

Ez az amikor a másik féltől is meghallgattuk a történetet...
Egy valami azonban már az első "felháborodott levélből" is kiderült számomra: "kedves utasunk" kicsit el van szállva magától, problémás ember lehet!
Az általa leírtak alapján, ilyen "ki-ha én nem" stílus lehet, mindenki huzza meg magát ha közlekedni akarok, és különben is nekem van mindig igazam a többi meg bekaphatja, mivel sok a lóvém bármit megtehetek.
Mindenesetre az is érdekes, amit a homár írt: "De a vérmes utastól a kedvenc sorunkat nem tudjuk nem elsütni: "Jelenleg 17 peres eljárás résztvevője vagyok. Ebből 14 esetben felperes, 3 esetben, mint alperes.")"
Szerintem ez is minősíti tisztelt utasunkat.

Ha a fenti dolgokban tévedtem volna - ismeretlenül jellemeztem kedves utast -
akkor alázkodva kérek bocsánatot mindenkitől akit megsértettem.

Natura 2008.04.17. 08:13:56

Engem komolyan érdekelne, hogy hány sofőr autókázik akár szolgálattal, akár nem, fél doboz gyógyszerrel a pici fejében, amitől aztán vagy elalszik a volánnál, vagy nem.
Közben meg szépen ki van plakátyolva mindenütt, hogy zéró tolerancia, és ez milyen jó.
Drogosokra/gyógyszerfüggőkre ez miért nem vonatkozik?

És ha balesetet csinál, mi lesz a büntetése? Semmi, mert szegény embernek úgyis fájdalmai voltak?

Secnir 2008.04.17. 08:15:40

korrekt. idáig ő a nyerő.

ja, egy dolgot kell már csak elviselnie, példa:

-halló, sofőrszolgálat...
-jóestét, sofőrt szeretnék rendelni, x.y. névre, cím: akarmi u. 42. este hatra.
-rendben, felvettük a rendelését, 6 előtt 10 perccel ott vagyunk.
-köszönöm, lehet még egy kérdésem?
-tessék.
-magánál van? nincs begyógyszerezve?
-ööö.. ...nem.
-bizonyítsa be! mondja el a Mengyelejev-táblázat első öt elemét!
-ööö... ...hidrogén, helium, litium, ööö.
-tovább, tovább...
-berillium, bárium?
-rendben, következő kérdésem: a barátok köztben Miklós rokona Magdinak?
-ööö... nem tudom, talán nem?
-helyes válasz, ön megnyerte a mai utasszállítás lehetőségét! várom akkor este 7-kor...
-de hat volt megbeszélve...
-látom figyel, meggyőződtem arról, hogy ön szellemi képességeinek teljes birtokában van! Akkor várom önöket. visszhall.
-visszhall...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.17. 08:30:20

Én csak annyit akarok mondani, hogy HAJRÁ JANI :D

Pejo 2008.04.17. 08:35:43

Kedves Homár!

A következő ötletem támadt a témával kapcsolatban.
Egy találkozót kellene szervezni az ügy két szenvedő alanyával,és egy közös sörözés mellett, hátha kiderülnének a részletek pro-contra, valamint megbékélnének a résztvevők.
A homár fórumozói lennének a közönség (szintén sörrel) és ha jó a műsor akár még a Mónika showt is leválthatná az RTL-en..

Ez lenne az igazi HOMÁR LIVE, avagy kinek mi baja a másikkal :)

hmm??

üdv "Emese" :)

Natura 2008.04.17. 08:40:14

Pejo, ne adj nekik ötleteket, még megfogadják.
Én egyéként sajnálnám a Mónika sót, és biztosra veszem, hogy még a Homár sem lenne képes alulmúlni.

Layosh 2008.04.17. 08:51:41

Én a sofőrnek szurkolok!

boog 2008.04.17. 09:05:50

1., nem vezetett begyógyszerezve, mert elaludt.
2., A suta megrendelőnek pedig lehetett volna annyi esze, hogy a 3. hívás után már nem várja tovább. főleg nem 4 napig. :)

ezúton küldeném ezt a számot a kedves felháborodottnak és mindenkinek aki szereti:

Belföldi Tudakozó 198
Tudakozó Plusz 197

Natura 2008.04.17. 09:21:56

De ha nem aludt volna el, akkor vezetett volna.

A megrendelő tényleg hülye volt, de ez semmit nem változtat azon a tényen, hogy a sofőr ment volna, ha el nem alszik. Ha nem akart volna menni, gondolom felhívja a csókát, hogy 'bocs, de közbejött a lumbágó'.

boog 2008.04.17. 09:27:11

tény: "ment volna, ha" - vagy inkább feltételezés.
még mindig jobb, hogy otthon aludt el és nem a hazafuvar közben...

Abdab 2008.04.17. 09:44:16

Az a helyzet, hogy ha nem kapom meg a megrendelt szolgáltatást, akkor nem tisztem nyomozni, hogy miért nem, akkor a szolgáltató nem végzi jól a dolgát. Persze ebben az esetben vállat rántok és keresek másikat, szolgáltasson igazságot a piaci verseny, nem az én dolgom.

Ezzel együtt ezerszer inkább Csétei Imre Jánossal szeretnék ottragadni egy lakatlan szigeten, mert a kedves panaszos egy igazi majom. Tipikusan az a figura, akit nem akarsz szomszédnak, mégis mindenkinek jut egy példány.

Secnir 2008.04.17. 09:50:54

a mónikasót én is sajnálnám ha levennék a palettáról. végre volt valami a tvben, ami arra ösztönözte a gyerekeket, hogy menjenek el fogat mosni. hatékonyabb volt mint a kolgét reklám...

boog 2008.04.17. 09:51:10

nem jött a sofőr, van ilyen. A BKV-s buszos hányszor nem várt meg, vagy csukta be előtted az ajtót?

Mylady 2008.04.17. 09:58:42

Szerintem azért nem kellene elájulni ettől a levéltől (sem). Kétségtelen, hogy korrekt, nemanyázós stílusban íródott, látszik, hogy tényleg ügyfélbarát az illető. Elnézést is kért, a költségeket is hajlandó megtéríteni. Minden elismerést megérdemel!

DE! Lumbágó esetén vis maiort kiáltani, háát, azért ez erős.
Ha csak azt nézem, hogy gyógyszert vett be, elaludt, rutinból bemondott ezt-azt a telefonokba, aztán elfelejtette. Az még a jobbik eset, hogy utána kikapcsolta a telefont ("bezárta a boltot") Így azért nekem nem tűnik valami megbízhatónak.

Mylady 2008.04.17. 10:00:30

Egyébként félreértitek: nem ő ment volna begyógyszerezve, ő csak a diszpécser.
Sofőrt küldött volna, ha intézkedett volna.

euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 10:13:06

abban egyetérthetünk, hogy ez a lumbágó/gyógyszer szál elég zavaros. pl. amikor kezd beütni a gyógyszer, akkor esetleg kikapcsolhatná a telefont (vagy már amikor beveszi), hogy ne vegyen föl "reflexből" rendeléseket. eleve milyen fájdalomcsillapító az, amitől így képen kívül lesz az ember? morfium?

punpa 2008.04.17. 10:14:56

d.hardman 2008.04.17. 10:13:06
milyen fájdalomcsillapító az, amitől így képen kívül lesz az ember? morfium?

mágikus gomba?

Charlie Drop 2008.04.17. 10:15:40

Hm, hm, végül is egyetértek azokkal, akik azt mondták, h begyógyszerezve miért nem kapcsolta ki a telefonját, de hát emberek vagyunk, hibázunk. Külön jó, ha az ember beismeri hibáit.
Melleslegesen ha autóval vagyok nem iszok, ez alapszabály.

euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 10:16:11

vagy meszkalin. de tényleg, akár még lsd is lehetne, me ott tényleg olyan hogy néha percekig tiszta az ember, és pl, felvehet rendeléseket, utána meg megint haluzik fél órán át

raoulduke 2008.04.17. 10:21:59

Nem nagyon figyeltek oda, amikor olvastok, ugye? Tényleg egyedül Mylady-nek tűnt fel, hogy nem ő ment volna, hanem küldött volna egy sofőrt? Amúgy igaza van, tegyük fel, hogy kár valóban érte, a fogyasztóvédelemnél ennek ellenére is kiröhögik, mert a kártérítés is fel lett ajánlva. Szóval kedves utas arcból vissza, ez nem az a helyzet.

2008.04.17. 10:22:37

Azt azért ne felejtsük el, hogy az utas megrendelt egy szolgáltatást, aminek a teljesítését a szolgáltató elvállalta.
Ha minden panaszos a szolgáltatónal érdeklődne, hogy jól érzi-e magát, nem forog-e fenn vis maior, akkor nem lenne Homár...
Az utas nem kapta meg a megrendelt szolgáltatást és a körülmények szerencsétlen összejátéka révén az jött le neki, hogy a szolgáltató bunkó módon járt el vele szemben (kinyomta a telefont+a sofőr nem érkezett meg).
Mielőbbi javulást kívánok innen Imre úrnak, de azért nehogy már az ügyfél legyen a totális s*ggfej.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.17. 10:34:23

Bolee 2008.04.17. 01:01:53

Raoulduke, nekem is feltűnt, de gyorsabbak voltatok :-)

Bolee 2008.04.17. 01:01:53
igen jó kérdés!

Szerintem korrekt. A hiba elismerése megtörtént, a bocsánatkérés megtörtént, a jóvátétel felajánlása megtörtént.

Reklamáció jogos - de már a Jóistenhez szaladgálás - szerintem - nem jogos. (Lásd a vonatkozó szakirodalmat: "miképpen mi is megbocsátunk...")

Bocs az elvontságért, reggel vettem be pár fájdalomcsillapítót :-D

labi 2008.04.17. 10:39:42

Hm, lumbágóra jár rokiparkolójegy? Mert akkor nyereségesebb lenne a vállalkozás. :)

Valaki ajánljon nekem egy olyan melóhelyet, ahol ha átalszom a munkaidő felét, akkor két nap múlva még onnan írhatok válaszlevelet, úgy hogy még le is cseszem azt aki kifogásolja hogy alvás közben nem melózom. :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.17. 10:51:04

mellesleg, alvásközbendolgozás: boldogult egyetemi éveim alatt dolgoztam balatoni strandon, büfében, mint pultos. (Az már magában megérne pár postot...) Reggel fél nyolctól este fél nyolcig, szünnap nélkül, július közepétől szeptemberig. Augusztus táján már előfordult, hogy álmomban kezdtem kiszolgálni, és amikor (még mindig álmomban) rájöttem, hogy azért nem találom a sörcsapot, mert még nincs reggel, és még visszafekhetnék, és felfeszegettem a szemeimet, a konyhában/fürdőszobában/akárhol voltam...

2008.04.17. 10:53:45

Céadaoin
:DDDDD

Emlékeim szerint én egyszer az Erzsébet-híd budai oldalán egy zebránál aludtam el és a híd közepén ébredtem fel valami réges-régi osztálykiránduláson.

Natura 2008.04.17. 11:07:16

Tényleg nem tűnt fel.
Kösz, Mylady + raoulduke, meamaximaizé.

Ettől függetlenül viszont a nyugtatós/fájdalomcsillapítós/másfajtabogyós sofőröket akkor sem ellenőrzik, és ez nekem nem tetszik.
Lassan az az érzésem, szakítanom kell az oda és akkor megyek ahova akarok, figyeljen oda ő, ha nem akar börtönbe kerülni gázolásért hozzáállásommal. :(

Roltii 2008.04.17. 11:14:55

hány évesek vagytok ti kedves kommentelők??????
Ez a levél nevetséges...engem mint megrendelőt hol érdekel, hogy mi baja van a szolgáltatónak. Nem szolgáltatott, és ezzel engem kár ért. A kár nem feltétlen anyagi kárt jelent. Emberünk ott szívott félórát fölöslegesen. Ez engem is felb@szn@. Az, hogy emberünk mellette tök hülye, és tényleg taxival jár fodrászhoz meg gondolom sz@rni is, az már más kérdés.

Pár fura dolog:
a, Szolgáltató törli a telefonszámot...hogy hívja vissza? meg milyen adatvédelmi okok, ekkora baromságot
b, nehogymá' az ügyfél legyen a hibás, hogy meg kell keresni a kocsijában miközben alszik, a szolgáltató nem akar hoppon maradni. Az, hogy ezért várakozási díjat nem számít fel, az hülyeség
c, honnan emlékszik, hogy milyen céges kocsija van meg stb, hisz elvileg ő a diszpécser...
d, kiderítik iwiw elérhetőségem....no comment:D

szaporító 2008.04.17. 11:18:07

Korrekt hozzáállás, jó kis kimosakodós levél. De igazából szart sem érdekel. Csávó megrendelte a szolgáltatást, profi úr meg nem teljesített. Ha csávó ezért anyázik, és mindenkinek elmondja, akkor tegye. Még csak nem is inkorrekt. Profink meg ne lázadozzon, amiért csávónak nem tetszik, hogy nem teljesítettek.
Szóbeli megállapodás, szerződés. Egyik fél megszegte, jogos a kártalanítási és kártérítési igény. Az más kérdés, hogy ezzel bíróság nem foglalkozik - nagyon helyesen. Beszélhetünk emberségről, meg korrektségről, de az nem érdekel senkit és leginkább más téma.

Tajparaszt 2008.04.17. 11:26:55

Szolgáltatás megrendelve.
Hahaha.
Ha én reggel kinyomnám a telefont mert rajtam van a cifra fosás, simán kirugnának. Legalább annyit, hogy bocsánat, nem tudonk bemenni.
Mondjuk elég pozitív a dologban, hogy nem akartak rendőrt hívni:)
Általában sírni szoktak értük, még ilyen szituációkban is:)

Gumidomino 2008.04.17. 11:31:48

tényleg vannak furcsa részek ebben a levélben is.

ő volt az éjszakás diszpécser, a telefonrendeléseket mindenféle papíros leírás nélkül, fejben tárolja, az agya nyilván káptalan, bealudt a gyógyszertől és mikor reggel 8-kor riasztott a telefonja, fogta és kikapcsolta aztán aludt tovább, mikor pedig végleg felébredt, gondolkodás és utánanézés nélkül kitörölte a számokat, pedig a munkaidő egy részében nem volt magánál.
nekem fura. én inkább nem alkalmaznám se beosztottként se sofőrként.

a levél stílusa persze korrekt és képet ad a megrendelőről is.

roltii

ha te már hány éves vagy kedves kommentelő, igazán lehetne kicsivel több empátia is benned a másik emberrel szemben, még ha szolgáltató is, akinek te fizetsz.
..."engem mint megrendelőt hol érdekel, hogy mi baja van a szolgáltatónak. Nem szolgáltatott, és ezzel engem kár ért"...
az anyja pitcháját a burkolónak, pedig megbeszéltük időre, ő meg fogja és elütteti magát? most kórházban? na, de basszus, fizesse ki a napomat, mert nem mentem dolgozni.
a példa nem párhuzamos de talán arra jó, hogy érezd a mondatod élét.

TantóNéni 2008.04.17. 11:37:16

Friss porckorongsérvvel bazi erős infúzión beadott fájdalomcsillapító után vidáman dolgoztam estig igaz,kissé szédelegtem. Vállalkozóként ha megrendelést kapok nem írom be a noteszba/telefonba/laptopba,hogy később le tudjam ellenőrizni? Tetszik ez a reggeli telefonszám törlés- a jóisten tartsa meg ezt a szokását a vállalkozásával együtt, mert másként nagyon hamar csődbe megy.

goes 2008.04.17. 11:47:26

Imre! Gondolom nem kell neked elmonadni, hogy az éjszaka rázós téma. Ha valamit vállalsz, az úgy legyen. Egy mobiltelefon végén lógva, kicsit spiccesen nem mindig olyan könnyű másik sofőrszolgálatot keríteni éjjel. Nem mentség a fájdalom, ilyenkor átadod a telefont valamelyik beosztottadnak és meg van oldva a dolog. Egyet értek a levélíróval, igen is meg kell tudnia mindenkinek, ha valamelyik "vállalkozó" nem korrekt, nem teljesíti a vállalását, amit szóban nem is olyan rég megígért. Ez a "becsületszó", ami sajnos a magyar "vállalkozóknál" sokszor ismeretlen fogalom. Sértődött levelet könnyű írni, ha valamit vállalsz, azt teljesíteni kell.

Örülök, hogy megtudhattam ezt az infót. Téged nem foglak hívni.

Okádó Mikádó 2008.04.17. 11:50:23

karacsi maci, javaslom foglalkozz az írással komolyan, mert nagyon ötletesen és élvezetesen írsz.

szkaccsotjeggel 2008.04.17. 12:06:09

Imre: full korrekt válasz!
én tuti téged hivnálak hótrészegen ha tudnám a számod. :)

"S" a levéliro meg 1 seggfej.

moli 2008.04.17. 12:21:55

mav-on es bkv-n edzett honfitarsak! a vis maior azt jelenti, hogy kitor a vulkan, sarlavina zudul a varosra, ozonviz esik az egbol, tuntetok zarjak le a varost, jarvany tor ki..

NEM VIS MAIOR: megarad a duna (minden evben arad), leszakad a felsovezetek (karban kene tartani), kigyullad a busz, ellopjak a vasuti atkelo akkumlatorat, kisiklik a vonat, osszeutkozik busz trolival, befagy a valto (minden evben esik ho)...

moli 2008.04.17. 12:24:46

ez maximum vis minor ;|

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.17. 13:10:29

@ChipKilla: Ahogy már mások is leírták, dehogynem érte kár a megrendelőt! Az, hogy a kár indirekt, nem anyagi jellegű, és kis országunkban le szokták szarni, az más kérdés...

hanzs 2008.04.17. 13:14:37

Nem értem azt a vismaiort, honnét jön a sofőr, tibetből? Mert ott volt mostanában vismaior. De az hogy fáj a háta, vagy mifene az nem az. Akkor kapcsolja ki a telefonját és aludjon és ne félkábultan ígérgessen marhaságokat.
Szerintem az itteni publicitás sokkal több előnnyel jár a szőkenőhajú napszemüveges autósembernek, mint negatívval.

Az meg hogy a levélíró hányszor volt mattrészeg és mikor hogy vitték haza piszkosul nem tartozik a tárgyhoz.

Ha valami szolgáltatást akarok igénybe venni, piszokul nem érdekel a vállalkozó nyavajája, oldja meg ő, készüljön fel ő ezekre. Ezt is tök fölösleges volt itt emlegetni.

Elég lett volna annyit leírni, hogy kispajtás, bocs de elcsesztem, mert nagyon szarul voltam és azt sem tudtam mit beszéltem, kapsz egy free fuvart ha gondolod.

Az meg, hogy a céges adatokból egyértelműen kinyomozható minden apró adata emberünknek az ő balfaszsága.


Szerintem

Emiceha 2008.04.17. 14:01:07

Ó baszki egyszer kerülnétek hasonló helyzetbe, mint a sofőr srác.. Nektek lenne a legnagyobb arcotok..

Ez a levél korrekt.
1-1

cbc 2008.04.17. 14:33:08

Magyar kisvállalkozó 2008. No comment.

Howl101 2008.04.17. 16:00:47

Az a baj, hogy tulajdonképen mindkét fél mondandója érthető és akceptálható, ezzel együtt a morcos utas stílusa, illetve az amúgy nyilván korrekt szolgáltató tevékenysége néhol hibádzik...

Én is fel tudom magam húzni, ha számítok valamire/valakire és nem igazán klappolnak a dolgok, azonban ha S már meghozta a döntést, hogy nem állja meg szó nélkül a vérlázító sérelmet és reklamálni fog, akkor illet volna első körben talán a szolgáltatóval felvenni a kapcsolatot (mondjuk másnap, a fodrász búra alatt bögyörítés közben...). E nélkül kissé túlreagáltnak tűnik a dolok, még akkor is ha alap megközelítésben igaza van. (Ezzel együtt a "kár" számolgatást felesleges folytatnia, mert nincs az a bíróság aki elfogadná a soknullás végösszeget az alapján amit ő kitalált...)

Szolgáltatóra vonatkozóan azt kell mondjam, hogy amilyen korrekt a válaszlevele, olyan idióta hülyeségre hivatkozik....El nem tudok képzelni egy olyan - budapest szinten elérhető - szolgáltatást, ahol a "diszpécser" munkaidőben szétnyugtatózza az agyát, majd szarik a további munkára...Sajnálom kedves barátom, de a válaszlevélben oly nyomatékosan megfogalmazott vis majorhoz ennek semmi köze. Ha letámad este két álarcos, és addig gyötör amíg lumbágót nem kapsz, majd a versenyzongorát a hátadról levéve az aranyhörcsög kalitkájával addig fojtogat, amig le nem nyomsz két levél valiumot, miközben intravénásan bekötnek neked egy jó 1,5 literes seduxenre gyúrt infúziót, akkor lehetne példálózni a vis majorral...szóba jöhetne még egy belvárosi cunami, megspékelve egy 5 erősségű tornádóval, de ez viszonylag ritka kis hazánkban szóval egyszerűbb let volna azt mondani, hogy benyakaltál 1 rekesz sört, megtöcskölted az asszonyt a dr hause szünetében, és mire elmúlt a viagra hatása, olyan álmos lettél, hogy abszolult nem voltál képben kinek mit mondasz...
Az általa(d) leírtak minden lépése előtt lett volna józan döntési lehetőség, aminek segítségével elkerülhető lett volna ez a kis baki...ezzel együtt elismerem, korrekt nagyon a hozzáállás.

Szerintem kezdjétek előlről. S iszik, majd - bölcsen - nem vezet, szolgáltató meg fuvaroz. Anyázást elfelejteni, tessék úriemberek módjára vislekedni!

kiskicsicsiga 2008.04.17. 16:58:11

szerintem ezzel nem lehet védekezni,hogy lumbágója van, gyógyszert vett be.
ha a mekiben rendelek valamit,elvárom hogy a következő ablaknál fogadjanak vele,és tuti kiakadnék,ha egy szunyáló nő ülne ott...
ha nem tud dolgozni,nem tudják helyettesíteni?senkinek se tünt fel,hogy ő ott szunyókál békésen?

fokaorr 2008.04.17. 17:05:48

a lumbagos resz tenyleg gaz, amugy jo arc az Imre
a reklamalo meg egy kis pocs

pleasantry 2008.04.17. 19:35:41

en csak egy no vagyok, ugyhogy lekoteleznetek, ha valaki elmagyarazna, hogy az hogy van, hogy a vallalkozo minden telefonszamot kitorol, semminek nincs nyoma, de tudja, hogy a k. ugyfel ceges kocsival jar, es hogy multkor aludt, mikor erte ment valaki, aki nem o volt, hiszen o csak diszpecser?
vagy az van, hogy nem tart meg semmilyen adatot, ellenben _mindenre_ emlekszik?
lenyugozo.

lionking 2008.04.17. 20:04:54

Korrekt levél???
Ki hol él emberek???
Ki a k.. anyját érdekli az ügyfelet, hogy a telefonon MEGRENDELT ÉS FELVETT igényét nem teljesíti a szolgáltató, és erről ráadásban nem is értesíti a hoppon maradt ügyfelet...

Csak pár életből kiragadható példa:
24 órás riasztóügyelet, aki azért nem megy ki a riasztásra, mert éppen fájta foga, és bevette a 8 csomag Demalgont, és ez kiütöttew, közben abetörő elvitte a fél házat.

Mentő kell, mert valaki anyukája, vagy egyéb közeli rokona szívinfarktusgyanúval rosszul van.
Erre nem jön a mentő, mert éppen a sofőr rosszul lett, mert reggel óta nem evett, bekapott egy tonhalas szendvicset, ami romlott volt, erre hányt mint a lakodalmas kutya, és a mentősök őt vakargatták össze, anyuka vagy a rokon helyett

A tűzoltóság autója sem ment ki oltani, mert éppen .....

A rendőr sem üldözi a gonosztevőt mert....

hadd ne folytassam.

A SZOLGÁLTATÓ !!!!!! kötelessége lett volna értesíteni az ügyfelet IDŐBEN ha nem tud teljesíteni, de leginkább fel sem kellett volna venni a rendelést, ha már eleve nem volt abban az állapotban. A magyarázata több mint zavaros, a levele hosszú, és mosakodós, egy sértett arc ömlengése, akinek amúgy pont annyi vaj van a fején, amitől már mocskos lett...
Szóval én a helyében mkységesen elgondolkodnék, hogy mennyire kellene erőltetni tovább ezt a "harcot" túl azon, hogy az ügyfél sem az az igazi dszentlemanus, de az Ő indokai és hirtelen felindulása elfogadhatóbb, mint a sértett szolgáltató? mosakodása.

princessophia 2008.04.17. 20:11:44

A kedves utas problémáját orvosolták, kártalanítják, elnézést kértek tőle...
Én még soha, egyetlen szoltgáltatónál nem értem ezt el!
Odáig igaza van, hogy bosszantó volt ez a dolog,de ahogy Howl101 mondta néhány sorral feljebb: "tessék úriemberek módjára vislekedni! "

Imrének jobbulást kívánok.:-)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.17. 20:34:03

Aki a diszpácsernek ad igazat, mert ő "jófej" az utas meg "nem jófej", annak kéretik tartózkodni a szavazásoktól, továbbá esküdt se legyen semmilyen ügyben, sehol.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.04.17. 21:09:12

Ui.: János, ne perelj, publikusak az adataid :)


=


"Cimet tudjuk, betolat a platos IFA!"

Mike36 2008.04.17. 21:40:28

Imre, nem kell agódnod ez egy fasz
nincs az a biróság ami megítélné neki, hogy miattad kellett neki fodrészhoz is taxival mennie, sőt, pont ott bukja az ügyet, mert ha olyan kurvafontos lett volna az autója, akkor másnap kettőre nem a fodrászhoz ment volna, hanem reggel a kocsijához
egyébként is miért nem aludt a haverjainál
szal a faszi egy szánalom, le kell szarni nagy ívben

Mike36 2008.04.17. 21:42:28

végigolvastam
eszem megáll, tényleg kifizeted a fodrászatát is?
:o

Mike36 2008.04.17. 21:47:50

mieltőtt a szolgáltatót faszozzátok, olvassátok el főfasz S levelét, mi mindent akart bahajtani a szolgáltatón

Pocokporc 2008.04.17. 23:01:20

Hihető, mint a Mikulás meg a húsvéti nyuszi.
A pansztevő pedig - mit lehet tenni - egy köcsög kis takony.
Mi van? Ezen rágódunk? a buznyák meg a hantás összekapott?
Szervezetten lopnak meg minket minden nap a legnagyobb kula multik.
Miről beszélünk?

Basszáj!

Mike36 2008.04.18. 13:13:00

multik téged meglopnak? nem lehetsz túlzottan sikeres ember...

Deuce Bigalow 2008.04.18. 14:25:24

summa summárum: S egy kecsege

nem várt fordulat 2008.04.19. 17:16:49

azé ez nem jó sehogyse nem.

mi van akkor, ha CS.I. bevette a gyógyszerét, de nem volt tisztában vele, hogy ennek ilyen hatása lehet. felvette a rendelést, ám ütött a gyógyszer. s mondjuk egyedüli diszpécser, nem tudja átadni a telefont.

aki szedett már olyan gyógyszert, amelynek álmosság, aluszékonyság a mellékhatása, az tudja, hogy ez egyik pillanatról a másikra jön, és már ragad is le a szemed. erős fájdalomcsillapító ideggyógyszer, ezért nem ajánlott rá inni. se.

ilyen esetben hívok egy másik szolgáltatót. tudom, részegen a 20 perc is sok, mondjuk addig bedobnék még egy két sört. ha minden kötél szakad, max taxit hívok, ahogy a TMBHK is, és elkönyvelem egy bosszúságnak, de ennyire azért én nem akadtam volna ki. Na a miskolci sztori, az a gáz.

hardrock 2008.04.19. 22:01:03

hisztis fillérbaszó :) ezek mind ilyenek :) szarok, de az arcuk óriási - csak tudnám, mire :)

pingpong 2008.04.20. 08:20:53

picit sokára szólok hozzá, de Roltii és lionking rulez

potzee 2008.04.20. 14:29:53

"Jelenleg 17 peres eljárás résztvevője vagyok. Ebből 14 esetben felperes, 3 esetben, mint alperes."
NO COMMENT! Ez egy hisztis, ráérős majom! Mondva csinált műjogász!
süti beállítások módosítása