Tisztelt Uram!
Nem is tudom hol kezdjem. Leginkább arra lennék kiváncsi mit szeretne elérni ezzel a lejárató hadjárattal?
Ön kioktatott engem mi a hírnév fogalma és a közfelfogás, köszönöm. Én csupán figyelmébe ajánlok egy latin kifejezést és annak jelentését (bár bizonyára Ön ezt jól ismeri, csak nem értem akkor miért nem alkalmazza). Ez a kifejezés a VIS MAIOR: Előre nem látott kényszerítő körülmény, ill, elháríthatatlan akadály, amely meggátol valamely kötelezettség teljesítésében.
Ön írt egy panaszos levelet nekem, ez eddig rendben is van, sőt teljes mértékben igaza van. Felesleges tanúkat felvonultatnia, telefonszámlával igazolnia az igazát. Egy percig sem állítottam, hogy valótlant állít. Igen megigértem, hogy küldök egy sofőrt aki nem érkezett meg. Biztosan így volt mégha nem is emlékszem mindenre, mert sajnos olyan fájdalmam volt este (lumbago), hogy erős fájdalomcsillapítót kellett szednem. Ez nem várt hatással volt rám.
Hajnal kettőig még teljesen "fitt" voltam agyilag, de később bealudtam és valószínűleg csak reflexből vettem fel az Ön rendelését és az évek óta rögzült szöveget mondtam félálomban. Hogy utána még kétszer felhívott arra már egyáltalán nem emlékszem. Mivel az Ön hívására sem emlékszem tisztán, nem kűldtem sofőrt sem. Reggel 8 órai telefonriasztáskor kikapcsoltam a telefonom. Amikor felébredtem és bekapcsoltam minden hívást automatikusan töröltem, minden reggel ezt szoktam, hogy törlődjenek az éjszaka felgyülemlett telefonszámok (ugyanis nem rögzítem a számokat, nehogy véletlenül probléma legyen belőle /adatvédelem/).
Tehát Önnek igaza van Én hibáztam (ha nem is tudatosan)!
De az Ön eljárása sértő és egyben felháborító is. Lejárat engem a munkahelyemen, a nyilvánosság előtt és feljelent a fogyasztóvédelemnél. Mindezt megoldja 1db levéllel amit rajtam kívül elküld a már említett helyekre. Persze az index oldalán a névtelenségbe burkolózik, míg rólam a kommentelők kiderítik (vajon kik lehettek ebben a freemailekkel regisztrálós világban), hogy mi a nevem, hol lakom, iwiw elérhetőségem.
---Afonya 2008.04.14. 20:03:53
Borzasztó nehéz volt kideríteni (kb. 15 mp), hogy az illetőt Csétei Imre Jánosnak hívják :)
Ui.: János, ne perelj, publikusak az adataid :)
---És ez az utóirat, mit is mondjak. A peres eljárás kilátásba helyezéséről csak Ön tudott, de ezzel természetesen nem akarom azt mondani, hogy Ön írta. Még azt sem, hogy ÖN, főleg nem vezeték és keresztévvel, címmel, iwiw elérhetőséggel (telefonszámmal nem is tudnám a már említettek miatt).
Önnek lehetősége lett volna arra, hogy előszőr tájékozódjon mielőtt ebbe a lejárató hadjáratba kezd. Ehhez Önnek annyit kellett volna csupán tennie, hogy előbb nekem kűldje el panaszos levelét. Amit ha megtett volna biztosan elismertem volna a hibámat és felajánlottam volna, hogy kifizetem a költségeit hazáig, esetleg egy másik alkalommal ingyen hazaszállítjuk Önt. Ezt most fel is ajánlom, mert ennyi jár Önnek a bocsánatkérésemen kívül, mégha elég sajátságos módon is intézi a sérelmeit.
Nem Ön az egyetlen ügyfelünk és eddig ha voltak is kisebb problémák (pl. pár perc csúszás, amit mindig megoldottunk), senkinek sem volt panasza. Ügyfeleink örülnek neki, hogy biztonságban hazakerülnek a gépjárművükkel együtt. És nem az a baj, hogy Önnek panasza van, hanem az eljárás! Higgye el, nekem sokkal nagyobb problémát okoznak a sokszor erősen ittas ügyfelek (itt nem Önről írok) és néha igen nagy önfegyelmet kell gyakorolnom (pl. 2 perccel a megérkezés előtt lemondja a kedves ügyfél amikor több tíz kilométert kocsikáztam a megadott indulási helyig, vagy egyszerűen csak nem veszi fel, kinyomja a telefonját, roszabb esetekben közli, hogy Ő már nem tudott várni többet /20perc után/ és ittasan nekivágott a világnak).
Tudom ez egy vállalkozás amit önszántamból csinálok ezért el is nézek mindent, nem jegyzem meg senkinek a telefonszámát, mégha negatív élményben is volt részem. Az ügyfél az első! Önt is többször hazavittük már és úgy gondolom meg volt elégedve a szolgáltatással. Sőt bizonyára nem is tud róla, volt olyan eset amikor többször hívtam telefonon, de nem vette fel a telefonját. És mi történt? Nem, kezdjük azzal mi történhetett volna ha követem az Ön logikáját. Akkor (kicsit durva és extrém hasonlat), amikor nem vette fel a telefonját ki kellett volna hangosítanom azt, hogy más is hallja, telefonszámlával is igazolni a hívások meglétét, elindítani a várakozási díjat és hazamenni. Majd kb. 4 nap mulva ezt megírni Önnek, de ezzel egyidőben az indexnek, az ön cégének (ha jól emlékszem céges kocsi), a vállakozói kamarának (hiszen az üzemanyagköltségemet nem fizette volna ki, tehát megkárosított volna). Amikor megjelenik az indexen, a kommentek között, esetleg meglátta volna saját nevét, címét amit természetesen nem Én írtam be, de ugye ezekhez az adatokhoz mindenki hozzájuthat csak ügyesség kérdése. Igen hozzájuthat, legalábbis az enyémhez, nem csinálok semmi törvénytelent, hogy titkolóznom kellene, ha pedig írnék egy ilyen (mondjuk legjobb esetben is rosszindulatúnak nevezett nyilvános levelet) biztosan odaírnám a végére a nevemet, ha mást nem is. Nem pedig azt, hogy az adatvédelmi törvényre hivatkozva nem adhatják ki az adataimat harmadik személynek.
Ezzel szemben mi történt? Megkerestük az Ön gépjárművét amiben éppen aludt és csak több perc kopogtatás után sikerült felébresztenünk. Persze szó nélkül hazaszállítottuk várakozási díj felszámítása nélkül. És ez volt számomra a természetes dolog.
Önben szerintem a következő játszódhatott le (ha nem, akkor persze elnézést kérek ezért is):
1, Felhívtam a sofőrt, itt lesz 30 perc mulva és mehetünk haza, de jó
2, Hívtam, hogy hol van, nem veszi fel biztosan nem hallja, kicsit várok hátha visszahív
3, Kezdek ideges lenni, hol van már ez a sofőr felhívom mégegyszer
4, A szemét kinyomta a telefont ............., ........., ........... felmenőit!!!
5, Mivel nem ismerem a tudakozó telefonszámát ahol kb. 10 másik sofőrszolgálat számát megadták volna, felhívom a már jól bevált Taxit amely tudtommal nyújt hasonló szolgáltatást (igaz nem ebben az árfekvésben), de azt nem veszem igénybe hanem hazamegyek az autómat hátrahagyva.
6, Egy-két nap gondolkodási idő, sérelem ért, most mit csináljak? Még mindig nem hívott!
7, Na ezért majd kap, remélem mindenki hallotta, hogy mit igért. Kérek a mobilszolgáltatómtól egy részletezőt, hogy bizonyítani tudjam az igazam és írok egy levelet az indexnek, a fogyasztóvédelemnek, mivel taxisként is dolgozik írok a taxis társaságnak (az nem baj, hogy nekik semmi közük hozzá mivel nem mint taxit hívtam, jobb az ha oda is megy egy, hátha valami kisűl belőle)
8, Hoppá nehogy elfelejtsem tájékoztatni erről a gaztettről az elkövetőt is
Ha így volt ha nem az első négy pont érthető lett volna, egyet is értek Önnel. Az ötödik pontban Én az Ön helyében felhívtam volna a tudakozót, de mivel nem tudhatta a számát, sőt lehet, kiment a fejéből, hogy a taxis cég is vállal hasonlókat, nagyon helyesen nem vezetett hazáig ittasan hanem taxiba ült. Még a hatodik pont is jogos. Na, de ami utána jön, hát...
Itt jegyezném meg, hogy másnap Ön taxival hova és mennyiért utazott ahhoz szerintem nekem semmi közöm.
Ami viszont sajnálatos, fel sem merültek Önben a következő lehetőségek:
1, Baleset érte a sofőrt
2, Baleset érte a diszpécsert
3, Elveszett a telefon út közben (sajnos kulcscsomót már hagytam a kocsi tetején)
4, Mielőtt elkezdem a kis háborúmat felhívom utoljára a sofőrszolgálatot, hátha van erre az egész dologra valami magyarázat, esetleg csak neki küldöm el a jogos panaszos levelemet
Csak egy telefonjába került volna az egész!
A Jó hírnév sérelme, nem azért merült fel bennem mert írt egy nyílvános levelet. Hanem azért mert Ön tájékozatlanul a probléma okait nem keresve, ezáltal nem tudva írta meg részben érthető, de a problémát lényegesen eltúlzó, sértő és személyeskedő levelét.
Én nem akarok ebből a kis "balesetből" hatalmas ügyet csinálni. Hogy Ön mit akar azt nem tudom. Ezt a levelet elküldöm az Indexnek is, természetesen az Ön neve nélkül. Ezzel egyidejűleg elállok a pereskedéstől, elég lesz nekem ha ez a kis válaszlevél nyilvánosságot kap. Nekem van jobb dolgom is, mint ilyen nem azt mondom, hogy jelentéktelen, de kicsit túllihegett problémán rágódni, pereskedni évekig.
És igen, leírom mégegyszer, nagyon sajnálom a történteket ha megküldi nekem a számlaszámot ahová a taxi fuvardíjat elküldhetem megteszem, de akár haza is szállítom egyszer a saját költségemen.
Az esetleges helyesírási hibákért elnézést kérek mindenkitől!
Üdvözlettel:
Csétei Imre
2008.04.15.
Re: 96 órája késik a megrendelt sofőr
Hosszas levélváltás és fenyegetőzés után megérkezett hozzánk az öt napja késő sofőr ügyfelének írt válasza. Azon a rosszemlékű éjszakán fájdalomcsillapítótól kiütve hibázott, ezt elismeri, de az ügyfél panaszkezelési módszerét kikéri magának. (És most hagyunk egy kis időd a feldolgozásra, a harmadik, egyben befejező kör holnap jön. De a vérmes utastól a kedvenc sorunkat nem tudjuk nem elsütni: "Jelenleg 17 peres eljárás résztvevője vagyok. Ebből 14 esetben felperes, 3 esetben, mint alperes.")
Zsebencik Lopédia 2008.04.16. 22:02:42
lacasa 2008.04.16. 22:14:08
Tajparaszt 2008.04.16. 22:14:19
upho 2008.04.16. 22:15:06
Okádó Mikádó 2008.04.16. 22:15:07
A reklamálóról -akit már fuvarozott - ezt írja: "Megkerestük az Ön gépjárművét amiben éppen aludt és csak több perc kopogtatás után sikerült felébresztenünk.".......
Az én környezetemben miért nincsenek ilyen jófej arcok???? Ti hol laktok???
Szóval nagyon jó a poszt és komolyra fordítva a szót: mostmár látjuk az érem másik oldalát is, kicsit árnyaltabb a kép. Az írása alapján respect a vállalkozónak én tuti rendelnék tőlük ezután is fuvart, szerintem normális arc.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.16. 22:16:07
A párbeszéd elakadt, mikor Cs.I. törölt minden hívást, ez hiba volt. Azért S. a 96 órás várakozás alatt néhányat próbálkozhatott volna. Elvárható hogy visszahívják, de ha ez egy idő alatt nem történik meg, érdemes újra próbálkozni.
Valahogy emberibb Cs.I. mint S.
lacasa 2008.04.16. 22:18:30
pizsama 2008.04.16. 22:18:35
Milo Rambaldi · http://hogyvolt.blog.hu/tags/szomsz%C3%A9dok 2008.04.16. 22:20:08
S Ágnes asszony a patakban
Lepedőjét újra mossa;
Fehér leplét, tiszta leplét
A futó hab elkapdossa.
Oh! irgalom atyja, ne hagyj el
Mert hiában tiszta a gyolcs,
Benne többé semmi vérjel:
Ágnes azt még egyre látja
S épen úgy, mint akkor éjjel.
Oh! irgalom atyja, ne hagyj el.
Kamion 2008.04.16. 22:22:48
Bibo65 2008.04.16. 22:29:30
Fájdalomcsillapítóval, kiütve vezetni jobb, mint piásan? Azért ezt a részt bővebben is kifejthette volna.
Egyébként igaza van!
csipa 2008.04.16. 22:42:41
bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.04.16. 23:00:38
Viszont ha többször próbálkozott, és nem kapott visszahívást...
A választ olvasva ha rendszeresen használnám a taxit, újra igénybevenném.
Ja, és nem szabványlevél.
A fogyasztóvédelemnek küldeni elhamarkodott volt, de alapvetően nem helytelen.
Hangsúlyozom, korrekt, fogyasztóbarát válasz.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 23:06:20
itt ugy mondjak amerikaban lumbahho
kis e mozdultam 20 eve
mókus 2008.04.16. 23:07:56
Más: van híretek "dora, a tulaj"-ról?
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.16. 23:41:03
Ez érdekes felvetés... DE nyilván addigra már múlt a fcs és a lumbi hatása is.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 23:53:06
erre kiderul pasi, aki taxival jar fodraszhoz
na en nem vagyok olyan ize es ha kell hajat vagatni hat kell es ha taxi kell hozza hat taxi
de nem probagalnam annyira
mondjuk nekem itt a fodraszom a 3-ik utca sarkan, azert itt mert az van a legkozelebb
nem várt fordulat 2008.04.16. 23:59:26
Elkezdődött a mérkőzés, és a TMBHK csapata felhívja a diszpécsert, és leadja a rendelését. A SSZ diszpécser visszaigazolja, igen, igeeeen, ügyes csel.
TMBHK várakozik, micsoda izgalmak. CSI csak nem jön, nem jön, de óóóóóóóó, lumbágója van, bevesz pár fájdalomcsillapítót.
TMBHK vár, vár, de mi történik kérem??? Hát mi történik itt? CSI elalszik!!! Micsoda váratlan fordulat.
TMBHK taxizik, igen, most oda, most vissza, remek passz, de még nála a labda. Tollat ragad - itt csendesen megjegyezném, hogy kicsit furcsa volt a bemozdulás, hiszen csak öt nap múlva tette meg - és , és... és megírja a homárnak, a fv-nek, micsoda góóóóóól.
Egy - Nulla a TMBHK -nak.
No de kérem nem lehet ezt szó nélkül hagyni, CSI biztosan nem fogja, innentől lesz érdekes a meccs, na lássuk mi fog történni. CSI máris támadásba lendül, ő is tollat ragad, és micsoda levééééééél!!!!! Micsoda levél kéremszépen, hát TMBHK már többször igénybe vette a szolgáltatást, és még részegen fetrengett a kocsiban, fel is keltették várakozási díj felszámolása nélkül! Teljesen korrekt levél kedves nézőink, beimserte a hibáját, kompenzálást ajánlott fel, megkövette TMBHK-t, magyarázatot adott! Gyönyörű szép levél egy ilyen karakán és a vevő érdekeit szem előtt tartó szolgáltatótól! Mennyi izgalom!
A bíró lefújja a félidőt, azt hiszem elmondhatjuk, hogy egy igen izgalmas játékrészt láthattunk, kiváncsian várjuk a folytatást.
TMBHK-CSI: 1 - 1!
Tartsanak velünk a homáron a következő RE: RE: 96 órája késik a megrendelt sofőr mérkpzés második félidején is.
És most reklám.
öccá · http://dogsigns.blog.hu 2008.04.17. 00:22:23
Jóember, vigyázzon magára!
facsipesz 2008.04.17. 00:27:20
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.17. 00:28:36
Bolee 2008.04.17. 01:01:53
Országot vezetni tudsz-e?
euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 01:09:28
Snayperskaya 2008.04.17. 01:15:31
Aki meg heJesírási hubákat talál a postokban az szarjon sünt!!!!
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.17. 01:29:10
Vágod az 1-es változat következményeit? Pl. netes rendelés utánvétellel nem jön meg => anyázol; kicsit durvább: kihívod a mentőt, késik => meghalsz (pedig előre fizettél TB-t ;-) ).
Snayperskaya 2008.04.17. 02:04:35
A mentő meg mindíg késik....:)
Snayperskaya 2008.04.17. 02:11:12
(mindenkinek a fantáziájára bízom XD)
shaft 2008.04.17. 02:19:03
hemu 2008.04.17. 04:46:31
Majd akkor várjál napokat/heteket/hónapokat/éveket a kárigényed benyújtása előtt, ha úgy hínak,centrumkájefté!
Válasz korrekt, látatlanban meg nem ítélés még inkább az.
Rejtélyes 2008.04.17. 06:48:27
Még valami:
"Csak egy telefonjába került volna az egész!" Megtörtént a hívás, de az elutasítás egyértelmű, hogy a hívott nem AKARJA a hívót meghallgatni. Ha hagyta volna csöngetni, akkor az ált. azt jelenti, hogy a hívott nincs telközelbe, avagy a levélben felsorolt problémák adódhattak.
Ha meg ennyire gond, hogy bealszik, fogadjon fel diszpécsert. Jaj, az pénzbe kerülne!? Csökkenne a profit... :D
xtazi 2008.04.17. 07:33:35
Szerencsetlen taxirendelo hivta ot elegszer, nehogy mar masnap is ott uljon a telefonal es hivogassa, hogy mi tortent....valszeg mivel a telefonszamot kitorolte es nem is emlekezett semmire, ugy is tagadas lett volna a valasz....
xtazi 2008.04.17. 07:34:39
LyukasBogrács 2008.04.17. 07:40:23
Én a hosszas kopogás közben azért csináltam volna egy-két fényképet. Jó lesz az még valamire.
LyukasBogrács 2008.04.17. 07:46:30
Pejo 2008.04.17. 08:03:56
Egy valami azonban már az első "felháborodott levélből" is kiderült számomra: "kedves utasunk" kicsit el van szállva magától, problémás ember lehet!
Az általa leírtak alapján, ilyen "ki-ha én nem" stílus lehet, mindenki huzza meg magát ha közlekedni akarok, és különben is nekem van mindig igazam a többi meg bekaphatja, mivel sok a lóvém bármit megtehetek.
Mindenesetre az is érdekes, amit a homár írt: "De a vérmes utastól a kedvenc sorunkat nem tudjuk nem elsütni: "Jelenleg 17 peres eljárás résztvevője vagyok. Ebből 14 esetben felperes, 3 esetben, mint alperes.")"
Szerintem ez is minősíti tisztelt utasunkat.
Ha a fenti dolgokban tévedtem volna - ismeretlenül jellemeztem kedves utast -
akkor alázkodva kérek bocsánatot mindenkitől akit megsértettem.
Natura 2008.04.17. 08:13:56
Közben meg szépen ki van plakátyolva mindenütt, hogy zéró tolerancia, és ez milyen jó.
Drogosokra/gyógyszerfüggőkre ez miért nem vonatkozik?
És ha balesetet csinál, mi lesz a büntetése? Semmi, mert szegény embernek úgyis fájdalmai voltak?
Secnir 2008.04.17. 08:15:40
ja, egy dolgot kell már csak elviselnie, példa:
-halló, sofőrszolgálat...
-jóestét, sofőrt szeretnék rendelni, x.y. névre, cím: akarmi u. 42. este hatra.
-rendben, felvettük a rendelését, 6 előtt 10 perccel ott vagyunk.
-köszönöm, lehet még egy kérdésem?
-tessék.
-magánál van? nincs begyógyszerezve?
-ööö.. ...nem.
-bizonyítsa be! mondja el a Mengyelejev-táblázat első öt elemét!
-ööö... ...hidrogén, helium, litium, ööö.
-tovább, tovább...
-berillium, bárium?
-rendben, következő kérdésem: a barátok köztben Miklós rokona Magdinak?
-ööö... nem tudom, talán nem?
-helyes válasz, ön megnyerte a mai utasszállítás lehetőségét! várom akkor este 7-kor...
-de hat volt megbeszélve...
-látom figyel, meggyőződtem arról, hogy ön szellemi képességeinek teljes birtokában van! Akkor várom önöket. visszhall.
-visszhall...
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.17. 08:30:20
Pejo 2008.04.17. 08:35:43
A következő ötletem támadt a témával kapcsolatban.
Egy találkozót kellene szervezni az ügy két szenvedő alanyával,és egy közös sörözés mellett, hátha kiderülnének a részletek pro-contra, valamint megbékélnének a résztvevők.
A homár fórumozói lennének a közönség (szintén sörrel) és ha jó a műsor akár még a Mónika showt is leválthatná az RTL-en..
Ez lenne az igazi HOMÁR LIVE, avagy kinek mi baja a másikkal :)
hmm??
üdv "Emese" :)
Natura 2008.04.17. 08:40:14
Én egyéként sajnálnám a Mónika sót, és biztosra veszem, hogy még a Homár sem lenne képes alulmúlni.
Layosh 2008.04.17. 08:51:41
boog 2008.04.17. 09:05:50
2., A suta megrendelőnek pedig lehetett volna annyi esze, hogy a 3. hívás után már nem várja tovább. főleg nem 4 napig. :)
ezúton küldeném ezt a számot a kedves felháborodottnak és mindenkinek aki szereti:
Belföldi Tudakozó 198
Tudakozó Plusz 197
Natura 2008.04.17. 09:21:56
A megrendelő tényleg hülye volt, de ez semmit nem változtat azon a tényen, hogy a sofőr ment volna, ha el nem alszik. Ha nem akart volna menni, gondolom felhívja a csókát, hogy 'bocs, de közbejött a lumbágó'.
boog 2008.04.17. 09:27:11
még mindig jobb, hogy otthon aludt el és nem a hazafuvar közben...
Abdab 2008.04.17. 09:44:16
Ezzel együtt ezerszer inkább Csétei Imre Jánossal szeretnék ottragadni egy lakatlan szigeten, mert a kedves panaszos egy igazi majom. Tipikusan az a figura, akit nem akarsz szomszédnak, mégis mindenkinek jut egy példány.
Secnir 2008.04.17. 09:50:54
boog 2008.04.17. 09:51:10
Mylady 2008.04.17. 09:58:42
DE! Lumbágó esetén vis maiort kiáltani, háát, azért ez erős.
Ha csak azt nézem, hogy gyógyszert vett be, elaludt, rutinból bemondott ezt-azt a telefonokba, aztán elfelejtette. Az még a jobbik eset, hogy utána kikapcsolta a telefont ("bezárta a boltot") Így azért nekem nem tűnik valami megbízhatónak.
Mylady 2008.04.17. 10:00:30
Sofőrt küldött volna, ha intézkedett volna.
euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 10:13:06
punpa 2008.04.17. 10:14:56
milyen fájdalomcsillapító az, amitől így képen kívül lesz az ember? morfium?
mágikus gomba?
Charlie Drop 2008.04.17. 10:15:40
Melleslegesen ha autóval vagyok nem iszok, ez alapszabály.
euAgWzgmmtq7K 2008.04.17. 10:16:11
raoulduke 2008.04.17. 10:21:59
2008.04.17. 10:22:37
Ha minden panaszos a szolgáltatónal érdeklődne, hogy jól érzi-e magát, nem forog-e fenn vis maior, akkor nem lenne Homár...
Az utas nem kapta meg a megrendelt szolgáltatást és a körülmények szerencsétlen összejátéka révén az jött le neki, hogy a szolgáltató bunkó módon járt el vele szemben (kinyomta a telefont+a sofőr nem érkezett meg).
Mielőbbi javulást kívánok innen Imre úrnak, de azért nehogy már az ügyfél legyen a totális s*ggfej.
Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.17. 10:34:23
Raoulduke, nekem is feltűnt, de gyorsabbak voltatok :-)
Bolee 2008.04.17. 01:01:53
igen jó kérdés!
Szerintem korrekt. A hiba elismerése megtörtént, a bocsánatkérés megtörtént, a jóvátétel felajánlása megtörtént.
Reklamáció jogos - de már a Jóistenhez szaladgálás - szerintem - nem jogos. (Lásd a vonatkozó szakirodalmat: "miképpen mi is megbocsátunk...")
Bocs az elvontságért, reggel vettem be pár fájdalomcsillapítót :-D
labi 2008.04.17. 10:39:42
Valaki ajánljon nekem egy olyan melóhelyet, ahol ha átalszom a munkaidő felét, akkor két nap múlva még onnan írhatok válaszlevelet, úgy hogy még le is cseszem azt aki kifogásolja hogy alvás közben nem melózom. :)
Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.17. 10:51:04
2008.04.17. 10:53:45
:DDDDD
Emlékeim szerint én egyszer az Erzsébet-híd budai oldalán egy zebránál aludtam el és a híd közepén ébredtem fel valami réges-régi osztálykiránduláson.
Natura 2008.04.17. 11:07:16
Kösz, Mylady + raoulduke, meamaximaizé.
Ettől függetlenül viszont a nyugtatós/fájdalomcsillapítós/másfajtabogyós sofőröket akkor sem ellenőrzik, és ez nekem nem tetszik.
Lassan az az érzésem, szakítanom kell az oda és akkor megyek ahova akarok, figyeljen oda ő, ha nem akar börtönbe kerülni gázolásért hozzáállásommal. :(
Roltii 2008.04.17. 11:14:55
Ez a levél nevetséges...engem mint megrendelőt hol érdekel, hogy mi baja van a szolgáltatónak. Nem szolgáltatott, és ezzel engem kár ért. A kár nem feltétlen anyagi kárt jelent. Emberünk ott szívott félórát fölöslegesen. Ez engem is felb@szn@. Az, hogy emberünk mellette tök hülye, és tényleg taxival jár fodrászhoz meg gondolom sz@rni is, az már más kérdés.
Pár fura dolog:
a, Szolgáltató törli a telefonszámot...hogy hívja vissza? meg milyen adatvédelmi okok, ekkora baromságot
b, nehogymá' az ügyfél legyen a hibás, hogy meg kell keresni a kocsijában miközben alszik, a szolgáltató nem akar hoppon maradni. Az, hogy ezért várakozási díjat nem számít fel, az hülyeség
c, honnan emlékszik, hogy milyen céges kocsija van meg stb, hisz elvileg ő a diszpécser...
d, kiderítik iwiw elérhetőségem....no comment:D
szaporító 2008.04.17. 11:18:07
Szóbeli megállapodás, szerződés. Egyik fél megszegte, jogos a kártalanítási és kártérítési igény. Az más kérdés, hogy ezzel bíróság nem foglalkozik - nagyon helyesen. Beszélhetünk emberségről, meg korrektségről, de az nem érdekel senkit és leginkább más téma.
Tajparaszt 2008.04.17. 11:26:55
Hahaha.
Ha én reggel kinyomnám a telefont mert rajtam van a cifra fosás, simán kirugnának. Legalább annyit, hogy bocsánat, nem tudonk bemenni.
Mondjuk elég pozitív a dologban, hogy nem akartak rendőrt hívni:)
Általában sírni szoktak értük, még ilyen szituációkban is:)
Gumidomino 2008.04.17. 11:31:48
ő volt az éjszakás diszpécser, a telefonrendeléseket mindenféle papíros leírás nélkül, fejben tárolja, az agya nyilván káptalan, bealudt a gyógyszertől és mikor reggel 8-kor riasztott a telefonja, fogta és kikapcsolta aztán aludt tovább, mikor pedig végleg felébredt, gondolkodás és utánanézés nélkül kitörölte a számokat, pedig a munkaidő egy részében nem volt magánál.
nekem fura. én inkább nem alkalmaznám se beosztottként se sofőrként.
a levél stílusa persze korrekt és képet ad a megrendelőről is.
roltii
ha te már hány éves vagy kedves kommentelő, igazán lehetne kicsivel több empátia is benned a másik emberrel szemben, még ha szolgáltató is, akinek te fizetsz.
..."engem mint megrendelőt hol érdekel, hogy mi baja van a szolgáltatónak. Nem szolgáltatott, és ezzel engem kár ért"...
az anyja pitcháját a burkolónak, pedig megbeszéltük időre, ő meg fogja és elütteti magát? most kórházban? na, de basszus, fizesse ki a napomat, mert nem mentem dolgozni.
a példa nem párhuzamos de talán arra jó, hogy érezd a mondatod élét.
TantóNéni 2008.04.17. 11:37:16
goes 2008.04.17. 11:47:26
Örülök, hogy megtudhattam ezt az infót. Téged nem foglak hívni.
Okádó Mikádó 2008.04.17. 11:50:23
szkaccsotjeggel 2008.04.17. 12:06:09
én tuti téged hivnálak hótrészegen ha tudnám a számod. :)
"S" a levéliro meg 1 seggfej.
moli 2008.04.17. 12:21:55
NEM VIS MAIOR: megarad a duna (minden evben arad), leszakad a felsovezetek (karban kene tartani), kigyullad a busz, ellopjak a vasuti atkelo akkumlatorat, kisiklik a vonat, osszeutkozik busz trolival, befagy a valto (minden evben esik ho)...
moli 2008.04.17. 12:24:46
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.17. 13:10:29
hanzs 2008.04.17. 13:14:37
Szerintem az itteni publicitás sokkal több előnnyel jár a szőkenőhajú napszemüveges autósembernek, mint negatívval.
Az meg hogy a levélíró hányszor volt mattrészeg és mikor hogy vitték haza piszkosul nem tartozik a tárgyhoz.
Ha valami szolgáltatást akarok igénybe venni, piszokul nem érdekel a vállalkozó nyavajája, oldja meg ő, készüljön fel ő ezekre. Ezt is tök fölösleges volt itt emlegetni.
Elég lett volna annyit leírni, hogy kispajtás, bocs de elcsesztem, mert nagyon szarul voltam és azt sem tudtam mit beszéltem, kapsz egy free fuvart ha gondolod.
Az meg, hogy a céges adatokból egyértelműen kinyomozható minden apró adata emberünknek az ő balfaszsága.
Szerintem
Emiceha 2008.04.17. 14:01:07
Ez a levél korrekt.
1-1
cbc 2008.04.17. 14:33:08
Howl101 2008.04.17. 16:00:47
Én is fel tudom magam húzni, ha számítok valamire/valakire és nem igazán klappolnak a dolgok, azonban ha S már meghozta a döntést, hogy nem állja meg szó nélkül a vérlázító sérelmet és reklamálni fog, akkor illet volna első körben talán a szolgáltatóval felvenni a kapcsolatot (mondjuk másnap, a fodrász búra alatt bögyörítés közben...). E nélkül kissé túlreagáltnak tűnik a dolok, még akkor is ha alap megközelítésben igaza van. (Ezzel együtt a "kár" számolgatást felesleges folytatnia, mert nincs az a bíróság aki elfogadná a soknullás végösszeget az alapján amit ő kitalált...)
Szolgáltatóra vonatkozóan azt kell mondjam, hogy amilyen korrekt a válaszlevele, olyan idióta hülyeségre hivatkozik....El nem tudok képzelni egy olyan - budapest szinten elérhető - szolgáltatást, ahol a "diszpécser" munkaidőben szétnyugtatózza az agyát, majd szarik a további munkára...Sajnálom kedves barátom, de a válaszlevélben oly nyomatékosan megfogalmazott vis majorhoz ennek semmi köze. Ha letámad este két álarcos, és addig gyötör amíg lumbágót nem kapsz, majd a versenyzongorát a hátadról levéve az aranyhörcsög kalitkájával addig fojtogat, amig le nem nyomsz két levél valiumot, miközben intravénásan bekötnek neked egy jó 1,5 literes seduxenre gyúrt infúziót, akkor lehetne példálózni a vis majorral...szóba jöhetne még egy belvárosi cunami, megspékelve egy 5 erősségű tornádóval, de ez viszonylag ritka kis hazánkban szóval egyszerűbb let volna azt mondani, hogy benyakaltál 1 rekesz sört, megtöcskölted az asszonyt a dr hause szünetében, és mire elmúlt a viagra hatása, olyan álmos lettél, hogy abszolult nem voltál képben kinek mit mondasz...
Az általa(d) leírtak minden lépése előtt lett volna józan döntési lehetőség, aminek segítségével elkerülhető lett volna ez a kis baki...ezzel együtt elismerem, korrekt nagyon a hozzáállás.
Szerintem kezdjétek előlről. S iszik, majd - bölcsen - nem vezet, szolgáltató meg fuvaroz. Anyázást elfelejteni, tessék úriemberek módjára vislekedni!
kiskicsicsiga 2008.04.17. 16:58:11
ha a mekiben rendelek valamit,elvárom hogy a következő ablaknál fogadjanak vele,és tuti kiakadnék,ha egy szunyáló nő ülne ott...
ha nem tud dolgozni,nem tudják helyettesíteni?senkinek se tünt fel,hogy ő ott szunyókál békésen?
fokaorr 2008.04.17. 17:05:48
a reklamalo meg egy kis pocs
pleasantry 2008.04.17. 19:35:41
vagy az van, hogy nem tart meg semmilyen adatot, ellenben _mindenre_ emlekszik?
lenyugozo.
lionking 2008.04.17. 20:04:54
Ki hol él emberek???
Ki a k.. anyját érdekli az ügyfelet, hogy a telefonon MEGRENDELT ÉS FELVETT igényét nem teljesíti a szolgáltató, és erről ráadásban nem is értesíti a hoppon maradt ügyfelet...
Csak pár életből kiragadható példa:
24 órás riasztóügyelet, aki azért nem megy ki a riasztásra, mert éppen fájta foga, és bevette a 8 csomag Demalgont, és ez kiütöttew, közben abetörő elvitte a fél házat.
Mentő kell, mert valaki anyukája, vagy egyéb közeli rokona szívinfarktusgyanúval rosszul van.
Erre nem jön a mentő, mert éppen a sofőr rosszul lett, mert reggel óta nem evett, bekapott egy tonhalas szendvicset, ami romlott volt, erre hányt mint a lakodalmas kutya, és a mentősök őt vakargatták össze, anyuka vagy a rokon helyett
A tűzoltóság autója sem ment ki oltani, mert éppen .....
A rendőr sem üldözi a gonosztevőt mert....
hadd ne folytassam.
A SZOLGÁLTATÓ !!!!!! kötelessége lett volna értesíteni az ügyfelet IDŐBEN ha nem tud teljesíteni, de leginkább fel sem kellett volna venni a rendelést, ha már eleve nem volt abban az állapotban. A magyarázata több mint zavaros, a levele hosszú, és mosakodós, egy sértett arc ömlengése, akinek amúgy pont annyi vaj van a fején, amitől már mocskos lett...
Szóval én a helyében mkységesen elgondolkodnék, hogy mennyire kellene erőltetni tovább ezt a "harcot" túl azon, hogy az ügyfél sem az az igazi dszentlemanus, de az Ő indokai és hirtelen felindulása elfogadhatóbb, mint a sértett szolgáltató? mosakodása.
princessophia 2008.04.17. 20:11:44
Én még soha, egyetlen szoltgáltatónál nem értem ezt el!
Odáig igaza van, hogy bosszantó volt ez a dolog,de ahogy Howl101 mondta néhány sorral feljebb: "tessék úriemberek módjára vislekedni! "
Imrének jobbulást kívánok.:-)
Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.17. 20:34:03
anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.04.17. 21:09:12
=
"Cimet tudjuk, betolat a platos IFA!"
Mike36 2008.04.17. 21:40:28
nincs az a biróság ami megítélné neki, hogy miattad kellett neki fodrészhoz is taxival mennie, sőt, pont ott bukja az ügyet, mert ha olyan kurvafontos lett volna az autója, akkor másnap kettőre nem a fodrászhoz ment volna, hanem reggel a kocsijához
egyébként is miért nem aludt a haverjainál
szal a faszi egy szánalom, le kell szarni nagy ívben
Mike36 2008.04.17. 21:42:28
eszem megáll, tényleg kifizeted a fodrászatát is?
:o
Mike36 2008.04.17. 21:47:50
Pocokporc 2008.04.17. 23:01:20
A pansztevő pedig - mit lehet tenni - egy köcsög kis takony.
Mi van? Ezen rágódunk? a buznyák meg a hantás összekapott?
Szervezetten lopnak meg minket minden nap a legnagyobb kula multik.
Miről beszélünk?
Basszáj!
Mike36 2008.04.18. 13:13:00
Deuce Bigalow 2008.04.18. 14:25:24
nem várt fordulat 2008.04.19. 17:16:49
mi van akkor, ha CS.I. bevette a gyógyszerét, de nem volt tisztában vele, hogy ennek ilyen hatása lehet. felvette a rendelést, ám ütött a gyógyszer. s mondjuk egyedüli diszpécser, nem tudja átadni a telefont.
aki szedett már olyan gyógyszert, amelynek álmosság, aluszékonyság a mellékhatása, az tudja, hogy ez egyik pillanatról a másikra jön, és már ragad is le a szemed. erős fájdalomcsillapító ideggyógyszer, ezért nem ajánlott rá inni. se.
ilyen esetben hívok egy másik szolgáltatót. tudom, részegen a 20 perc is sok, mondjuk addig bedobnék még egy két sört. ha minden kötél szakad, max taxit hívok, ahogy a TMBHK is, és elkönyvelem egy bosszúságnak, de ennyire azért én nem akadtam volna ki. Na a miskolci sztori, az a gáz.
hardrock 2008.04.19. 22:01:03
pingpong 2008.04.20. 08:20:53
potzee 2008.04.20. 14:29:53
NO COMMENT! Ez egy hisztis, ráérős majom! Mondva csinált műjogász!