Tékozló Homár

'Az intenzíven fogsz felébredni'

2008.05.07. 09:21 | szily | 174 komment

A BKV által sportból alkalmazott mentális betegek a legjobban az érvényes bérlettől vadulnak be. Ismerkedjenek meg Dáviddal, aki szerette volna, ha köszönnek neki, ezért kihívták a hóra. vagyis a sarjadó gyepre. Nekünk amúgy rokonszenves a BKV koncepciója, miszerint csak az tömegközlekedhessen, aki a kéregetők után elbír a cég által fizetett utasverő emberekkel is a bejáratnál.

Nagyon hasonló történt velem is a BKV-n. Nevem és email címem kérem ne tegyétek ki, írjatok csak annyit kérlek. Erre a posztra válaszul. Csak azért nem írtam eddig, mert a BKV 30 napon belüli választ ígért, de nem adtak érdemi választ.

A történet hasonló: érvényes bérlettel a kezemben szóváltás alakult ki, majd a problémát úgy kívánták rendezni, hogy jól megverekedünk kint. Végül mivel tanúkért kiáltottam és rendőrt hívtam ezért el tudtam kerülni a verést. Ezt a levelet írtam a BKV-nak több, mint egy hónapja, nem reagáltak rá:

Tisztelt BKV!

2008. Március 29 szombaton szerettem volna a Határ úton felszállni a metróra reggel 8:30-kor. A 400-xxx számú biztonsági őr-ellenőrnek megmutattam érvényes bérletem. Ezután szóváltás alakult ki, én sérelmeztem, hogy nem köszön, Ő pedig, hogy letegezem. Az lett a vége, hogy hátralökött, majd közölte, hogy én nem utazhatok.

Én közöltem vele, hogy rendőrt hívok, mert érvényes bérlettel be kell engednie. Közben kollégáival kiment cigizni a Princess pékség mellé 3 társával. Mire kiértek a rendőrök (kb. 30 perc alatt), addigra tovább mérgesedett a helyzet, egy kopasz alacsonyabb pocakos kollégájuk nekem jött vállal, majd a 400-xxx-es kollégájuk közölte, hogy az intenzíven fogok felébredni és levette karjelzését és kihívott verekedni, hogy így rendezzük el a nézeteltérést.

Végül a rendőrök engem igazoltattak, az ellenőrök azonosító számát feljegyezték, és kikísértek biztonságom érdekében.

Én ezt azért kértem tőlük, mert az önök kollégái, kb. 6-10 közelben álló egyenruhás biztonsági őr-ellenőr, szó nélkül nézték a probléma eszkalódását, mintegy hallgatólagosan kollégáiknak adva igazat, lehet, hogy csak azért nem került sor verekedésre, mert tanúkért kiálltottam, és kértem, hogy aki hallja az hívja a rendőrséget. Jelezték, hogy ők úgy is egymásnak fognak tanúskodni, ha beperelném őket. A Princess pékségben tartózkodó lány sem mert tanúskodni a rendőröknek, nem tudom miért, pedig mindent látott. A kasszában tartózkodó hölgy is tanúja volt az esetnek.

Miért írom mindezt?

Nem azért, hogy kirúgják a kollégájukat. Hanem, hogy készítsék fel őket a várható konfliktusok kezelésére. Rettentő stresszes munkát végezhetnek, de nem lehet egy nézeteltérést verekedéssel elrendezni, aki nem bírja törvényesen elvégezni ezt a munkát az válasszon más foglalkozást. Magam részéről én megvettem egy 8000 Ft-os bérletet, ebbe talán beleférhet, hogy emberi módon köszönjenek az ellenőrök mielőtt elkérik azt.

Továbbá szeretném jelezni, hogy szerintem szükség van az ellenőrökre, például örömmel tapasztalom, hogy ma már nincsenek a metrókocsiban alvó hajléktalanok, és nem azok fizetik a bliccelők utazását akik szabályosan vettek jegyet, mert kiszűrik a bliccelőket a kollégáik. Hosszú távon mindenkinek jobb lenne, ha automata beléptetőket szerelnének fel, mint például Párizsban is. Gyors, pontos és nem kell ott stresszeltetni egy rakás biztonsági őrt.

Üdvözlettel,

Dávid
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gadget 2008.05.07. 11:21:06

Ha van bérleted akkor minek kezdesz kötözködni? Te tényleg ilyen luzer vagy?
Vidéken érvényes, hogy köszönnek egymásnak a népek, de Pesten ezt hogy lehet elvárni?
Szimpla provokáció volt amit csináltál. Ne tessék meglepődni ha valaki veszi a lapot.
Én is rühellem a kajlerokat, pont ezért nem kezdek velük hosszasan eszmét cserélni az illem szabályairól. Le vannak sz...va, ahogy szerintük én is. :)

kérdések órája 2008.05.07. 11:21:27

ambbay:
Az a baj hogy hiába nagydarab az ellenőr ennek ellenére sem kéri a jegyet nemidén napbarnítottéktól.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.05.07. 11:24:28

Én a rendőrök helyében az ellenőrökkel karöltve meg is vertelek volna, Te kis kötözködő f.sz. A Princesses csajszi is beszállt volna sztem.

tehenke 2008.05.07. 11:31:52

Érdekes. Én meg sem szólalok, le sem lassítok, csak felmutatom a jegyem/bérletem.

moli 2008.05.07. 11:32:14

barmok vagytok, hogy azon akadtok ki, hogy koszon-e vagy sem, mikor a LENYEG az, hogy verekedni akar es lokdosodik. a szolgaltato. egy szolgaltatonak ennel sokkal tobbet is el kell birnia, minthogy valaki beszelget vele, ha nem birja, menjen takaritani ejjelente irodahazat.

engem a 400-384-es szamu akart megverni egy hete, de vegul nem mert. van berletem.

Lady Grey 2008.05.07. 11:33:43

Én csak annyit fűznék hozzá ehhez a poszthoz, hogy naivitás azt hinni, hogy ma már nem bliccel senki sem a metrón. Sokan teszik (konkrét példákat tudnék sorolni), csak ezúttal már rafináltabbak. Meg amúgy is, amikor 5000 ember húz el az ellenőrök orra előtt, egy idő után már nem ellenőriznek, csak úgy tesznek, mintha megnézték volna a jegyeket-bérleteket.

Lefty Rosenthal 2008.05.07. 11:33:49

mindennel aktualisabb a BELGA BKV Plussssz c. szama

Kieran Hayes 2008.05.07. 11:34:17

Tévedés, nincs szükség ellenőrökre. Csak itt is be kéne vezetni a Londonban már bevált kapus-elektronikus rendszert.

Hatékony, egyszerű, gyors. És a csipkártya nem akar megverni.

hardrock 2008.05.07. 11:37:36

jajjj, de szeretném, ha belém is belémkötne egy ilyen biztonsági őr :)) oda-vissza felmosnám vele az állomás utcafrontját, aztán felvenném a takarításért járó pénzt a békávétól :)) csak érdekes, belém valahogy sose kötnek :)) lehet, tényleg a méret a lényeg? :))

Galamb 2008.05.07. 11:38:26

Ki emlegette itt a BKV dolgozók reggeli tejeskávéját?

Van felvétel, ha tudsz buszt vezetni, akkor ne habozz! Munkakezdés hajnal 3 és 6 között, előtte tejeskávé otthon. Húsz év gyakorlattal nettó 120e/hó.

Jó szórakozást! :)

Borabora 2008.05.07. 11:38:27

Gyakran közlekedem hátamon a másfél éves gyerekemmel. Javukra írom, hogy nem szokták kérni a jegyem, de a múltkor mégis. Mit gondoltok, milyen nemű volt az ellenőr? Természetesen nő! Úgy adta vissza az érvényes jegyem, mintha díjat osztana! Ennyit a női szolidaritásról.

Tutanhamon 2008.05.07. 11:38:33

Legyen ingyenes a tömegközlekedés! Nem egy akkora tétel, kevesebben autóznának és nem lenne szükség ellenőrökre. Élhetőbb lenne a város.

moli 2008.05.07. 11:39:28

es nagyon szomoru, hogy ez az altalanos hozzaallas, impotens, meghunyaszkodo, beletorodo, erosebb kutyanak segget tarto nepseg vagytok.

bikafity 2008.05.07. 11:39:47

Szerintem is legyen ingyenes az utazás a bkv járatain.
Minden járaton svédasztalos büfé,meztelen hostess.

A finanszirozásra itt a megoldás:
-nincs családi pótlék
-nincs gyás,gyes,gyed
-nincs jövedelempótló támogatás
-nincs munkanélküli segély
-nincs fiatalok első lakáshozjutási támogatás[régi nevén:szocpol(cig@nkőccsön)]
-van halálbüntetés
-van magántulajdon védelme
-van KMK (közveszélyes munkakerülő)
-van indiai életszinvonal a büntetésvégrehajtó intézetekben
-van szigorúbb itélőtábla

A probléma viszont marad mert ugyan azok az emberek fognak zúgolódni.
Hájrá mádzsárok!

bikafity 2008.05.07. 11:49:42

Kisangyal 2008.05.07. 10:25:30
bakfity, Te ellenör e vagy?

Nem vagyok ellenőr,de nincs is konfliktusom velük.

Gábor 2008.05.07. 11:50:08

Egy megoldás marad, akárhogy is nézzük: \/iagra a stresszes ellenőrnek, és a frusztrált utasnak...

szexfutar.uw.hu/index.html

bikafity 2008.05.07. 11:53:54

bakfitty · ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.07. 11:09:42
bakfity 2008.05.07. 10:05:32
Megint egy kamu sztori.

ha tönkreteszed a reputációmat kihívlak téged is a gyepre.


Nem látom a probléma gyökerét.!?

_wood_ 2008.05.07. 11:55:57

nem szervezünk ellenőr-lincselő flashmobot, mondjuk a stadionokhoz, péntekre?

gossip 2008.05.07. 11:55:58

Mindazoknak, akik szerint David maganak kereste a bajt:
normalis lelkivilagu ember nem feltetelezi, hogy ha szovatesz valamit, abbol egyenesen kovetkezik a verekedes.
Egesz egyszeruen ennek nem szabadna igy tortennie, es beletorodni abba, hogy megis, nem csak szomoru, de hosszu tavon veszelyes is.
Tiz ev mulva majd nem merunk szolni, ha rosszul adnak vissza a boltban, mert a biztonsagi ember tuti nekunk jon?!

Navarone 2008.05.07. 11:58:25

Az ellenőr no comment, de az utas is mi a francnak áll le kötözködni, hogy nem köszöntek neki???

Gumidomino 2008.05.07. 12:04:16

tiszta szerencse, hogy szombat volt és Dávid ráért 30+ percet várni, hogy igazat adjon neki a rendőrbácsi.


én úgy vagyok vele, hogy nem köszön, hát nem köszön. egy perc múlva már nem foglalkoztat.
miért akarják vajon a magyar emberek önismeret nélkül egymást nevelni?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.07. 12:11:54

Nem értem, hogy miért nem lehet itt is megoldani ezt úgy, mint fejlettebb országokban:
1. A személyzet korrektül viselkedik. Nem kell nyalni meg haverkodni, csak professzionális, szolgáltatóhoz méltó viselkedést várok el.
2. Az ügyfél nem szól be a személyzetnek, mert ha igen, bilincsben viszik el apelláta nélkül.

Olyan baromi nagy elvárások ezek?

bikafity 2008.05.07. 12:11:55

Ha nincs bliccelő utas,nincs szükség ellenörre,tehát NE BLICCELJÜNK,és akkor kirúgják a sok k..csög ellenört.
Ha rend van nincs szükség rendörre,tehát TARTSUNK RENDET,és akkor nem lesz szükség a sok k..csög rendörre.
De mivel a világ k..csög, szükségünk van k..csögökre.
Szemet-szemért,fogat-fogért
K..csöggel a k..csög ellen.
A világot mi formáljuk olyanná amilyen.
Az őzikeshow nézettsége az eget veri,mert minket ez érdekel,mert ilyenek vagyunk a parlamenttől a koldusig ez a szinvonal.

gentry 2008.05.07. 12:13:49

1. Ki a f.szt érdekli, hogy köszön-e a droid vagy sem. Ezért kár volt balhéznod, úgy látszik nagyon ráértél.
2. A tegezéssel igazad volt. Én negyven vagyok, magánemberként 0-tól 45-ig mindenkit letgezek, mert röhejesnek tartom a magázódást. Munkám közben természetesen rákényszerülök a magázódásra.
3. Tanúkat keresni reménytelen eset. Önként tanúskodni csak túlbuzgó elmebetegek hajlandók, vagyok azok a lúzerek, akik nem gondolják végig, hogy mivel jár egy tanúskodás. Kihallgatás, rendőrségre járkálás, ki ér rá ilyesmire. Szóval megértem a pékséges lányt.

KopaszMercis 2008.05.07. 12:13:54

kovetkezo rendszert kene bevezetni a bkv-nal

kene "teljes aru berlet" amiben benne van minden.. mondjuk 20-30-40 ezer forint havonta. Meg megkellene tartani a jelenlegi rendszert.

Aki megveszi a teljesaru berletet (es nem az en penzembol bkvzik) az panaszkodhasson, azt szopjak le az ellenorok stb.

Aki nem azt nem.

A sztoriban szereplo formanak igaza van a kapukkal kapcsolatban meg azzal kapcsolatban, hogyha o fizet akkor neki jar. Csak az a baj, hogy o nem az egeszet fizeti ki, ezert nincsen joga nyafogni. De lehetosege sincsen azt mondani, hogy o nem mint tarsadalmi kozjoszagot, hanem mint piaci szolgaltatast veszi igenybe a bkv-t. Ajandek lonak.

Ez is nagy baj. Tudom hogy abszurd amit irok, es annak hat, de ez igy "elvhelyes"

Mondjuk rettenetes azt hallani hogy most mar verik az utasokat. Ez a baj a monopoliumokkal, bankok, legitarsasagok, bkv mav stb. Semmi fele fajta szabalyozasnak igazabol nincsenek kiteve.. nemi adminisztrtiv faszsag.

El tudjatok kepzelni, hogy mondjuk bemesz a mekdonalcba ott leteg, lekop a kasszas te oda mesz a biztonsagihoz, hogy mi ez a moral az meg jol meg is ver?

zahor103 2008.05.07. 12:20:08

Dávid, csak sajnálni tudlak.
1. miért tegezed le az ellenőrt?
2. mit vársz ezektől az IQ-hajcsároktól? hogy vörös szőnyeget görgetnek eléd?
3. a legtöbbjük azért idegbeteg, mert nap mint nap olyan provokátorokkal találkozik, mint te
4. azért, mert megvetted a 8000 ft-os bérletet, még nem kell elszállnia az agyadnak. Utazhatsz érte.
5. nekem sok a havi 8300, úgyhogy én bringázom. ha meg utazom, lyukasztok jegyet. Az ellenőröknek megmutatom, aztán minél gyorsabban tovább. Ha nem köszön, hát nem köszön..

BiG_ 2008.05.07. 12:21:35

Én egyszer találkoztam egy kedves, mosolygós hölggyel a 4-6-os villamoson, aki ellenőr is volt egyben. Köszönt, udvariasan kérte a jegyet / bérletet, a felmutatást megköszönte, jó utat kívánt, majd mosolyogva ment arrébb,
Később ugyanúgy kedvességet árasztva magából várta a következő megállót.
Én azt hittem, álmodom. Vagy netán az édenkerti járatra szálltam fel, netán elköltöződtem egy másik bolygóra az UFO-k által...

Nos, a hölgyet azóta se láttam.

Valszeg kirúgták. A modora miatt.
Nem volt elég pokróc a BKV imidzsében megköveteltek szerint...

Üdv!

kérdések órája 2008.05.07. 12:22:01

bakfity:
nem svédasztalos reggeli kell a járatokon,csak korrekt udvarias ellenszolgáltatás a drága bérletért meg jegyért, nem kell ez a teátrális túllihegés. gondolom ez normális igény,tudom,k.urvaországban ez sem könnyű.

gftamas 2008.05.07. 12:23:30

Miért kellene köszönni egy ellenőrnek minden egyes utasnak? Most komolyan. Naponta elmennek előtte ötezren. Netán a buszvezetők is egyenként köszönjenek minden felszállónak? Szerintem szándékosan provokáltad az illetőt. Fogadd meg a tanácsomat: legyen mindig érvényes jegyed vagy bérleted, azt mutasd fel szépen, ha látod, hogy ellenőrzés van. Ne okoskodj vagy szemtelenkedj, csak tedd amit kell és lobogtasd a papírt a kezedben. Én is így teszek és kivétel nélkül mindig udvarias mosoly és köszönöm a válasz. És a köszönömöt se kell elvárni. Gondolj bele, naponta több ezerszer kell szajkózniuk szerencsétleneknek. Hagyd őket békén, hadd végezzék a munkájukat, nem azért vannak, hogy unatkozó értelmiségi provokátorok baromságait kezeljék le hypertökéletes módon. Ennyi.

Jaffar 2008.05.07. 12:25:21

"A sztoriban szereplo formanak igaza van a kapukkal kapcsolatban meg azzal kapcsolatban, hogyha o fizet akkor neki jar. Csak az a baj, hogy o nem az egeszet fizeti ki"

Má elnézést de mit is jelent az. hogy ö nem az egészet fizeti ki?

Bérlete van ember!!!!!
Kéne még plusz pótdijat fizetnie hogy az érvényes bérlete mellé fel is szállhasson?

Asszem gyümölcsözö üzlet lenne a BKV jegyirodák mellé 1 Önvédelmi üzletet nyitni, ha ez teljesen normális Budapesten ^^

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.05.07. 12:26:29

Apropó: én csak attól várom el a köszönést, akit én is köszöntök. És minidg előre bemutatom a bérletet, kérés nélkül. Ez az én dolgom, az övé meg az, hogy ott álljon.

Más inkább emberi hozzáállás: a KöKin nincs lefelé mozgólépcső. Ha már annyi tesztoszteronban túltengő magát ifjúnak és férfinak gondoló van ott igazán segíthetnének a kismamáknak levinni a babakocsit... Akár kérés nélkül is.

kérdések órája 2008.05.07. 12:35:58

remélem az összes ilyen bunkó agresszív "ellenőr" rákos.szívből kívánom

ninimimi 2008.05.07. 12:36:03

"Miért kellene köszönni egy ellenőrnek minden egyes utasnak? Most komolyan. Naponta elmennek előtte ötezren." Szerintem sem kell, de ez a történet nem erről szól, ha figyelmesen elolvasod. Ugyanis nem lesz rongyos a szája, és nem esik le a korona a fejéről, ha az ilyen igényes utasnak odaköszön, már csak azért is, mert az ő pénzéből kapja a fizetését. Ami a történet lényege, az sajnos teljesen életszerű Magyarországon, Budapesten. Szerintem nincs az az alsóázsiai, hátsóafrikai ország, ahol ez így életszerű lenne. Csak itt. "Bravó" azoknak is, akik nem ezen háborodnak fel! Mert ők is okai ennek a helyzetnek.

bikafity 2008.05.07. 12:38:29

Mikor tanuljuk már meg hogy nincs INGYENÉLÉS.
Akinek drága és nem elég illedelmes a BKV járjon TAXI-val.

kérdések órája 2008.05.07. 12:41:00

bakfity:

reménytelen vagy. vagy provokátor vagy szdsz törzsszavazó lehetsz,esetleg mindkettő.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.07. 12:42:57

Vegyük meg a BKV-t és alakítsuk olyanra, amilyennek lennie kellene.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.07. 12:45:21

Érdekes egy fasz vagy te kedves Dávid. Én is amikor BKV-val járok érvényes bérlettel köszönök az ellenőröknek. Ha nem válaszolnak, akkor meg hagyjom a francba az egészet, mert csak magát járatja le. Még kötekedni kezdesz, hogy miért nem köszönsz? Tavalyi Pass nem volt a nyakadban? Az agyam elszáll. Normális ember tudatában van, hogy nem kötözködöm a nagyobbakkal, még ha nekem is van igazam. Ha meg igen, akkor aztán pórul jársz és nézel, mint hal a szatyorban és szétkürtölöd a világnak, hogy mekkora sérelem ért téged, nem köszönt a tahója. Tudod, ha olyan érzékenyen érintene, hogy nem köszönnek vissza nekem, már rég kiszáradtam volna a sírásban. Leszögezem, igazad van, hogy bunkó volt, de ha egy bika előtt rázod a vörös posztót, ne lepődj meg, ha felöklel.

bikafity 2008.05.07. 12:46:12

kérdések órája 2008.05.07. 12:41:00
kérdések órája 2008.05.07. 12:22:01
bakfity:
nem svédasztalos reggeli kell a járatokon,csak korrekt udvarias ellenszolgáltatás a drága bérletért meg jegyért, nem kell ez a teátrális túllihegés. gondolom ez normális igény,tudom,k.urvaországban ez sem könnyű.

bakfity:

reménytelen vagy. vagy provokátor vagy szdsz törzsszavazó lehetsz,esetleg mindkettő.

kérdések órája 2008.05.07. 12:35:58
remélem az összes ilyen bunkó agresszív "ellenőr" rákos.szívből kívánom


Ilyen és hasonló gonolkodású embereket alkalmaz a bkv ellenőrnek!

kérdések órája 2008.05.07. 12:49:35

megmondtad a frankót teljesen magam alatt vagyok

kérdések órája 2008.05.07. 12:52:47

Egy JOBBIKos főpolgármester rendbe tenne ezt a szennyvárost és tömegközlekedési okádékcégét ismét becsülete lenne a törvénytisztelő magyar embernek! A megoldás:JOBBIK

bikafity 2008.05.07. 12:53:00

kérdések órája
Valószinűleg sukár csávó vagy.

Petr 2008.05.07. 12:54:35

Szia Dávid !

fordulj Uri Gellerhez...szerintem ő majd (együtt) múkodésre bírja őket...

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.07. 12:54:57

Húúúúúúúúúúúúúúúúúúú... Száztizen-első voltam :D

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.07. 12:57:39

kérdések orája: Ebbe talán ne menjünk bele. A jobbik nem a jobbik. Én az Országos Banánhéj Pártot említeném inkább.

kérdések órája 2008.05.07. 12:58:21

a fenti cikkben szereplő ellenőr ébredjen fel az onkológián,ahol a főorvos közli vele,hogy áttétes rákja van,végső stádiumban.szívből kívánom.

staropramen 2008.05.07. 13:02:42

Kérdések órája
és természetesen a törvényeket is ti hoznátok, amit nekünk tisztelni kéne.Talán az is benne lenne,h.aki nem jól artikulálva köszönne az ellenőrnek, csendőrnek pártszolgálatosnak,az úgy járhat mint ez a szerencsétlen lúzer

igirb 2008.05.07. 13:02:56

Én már csak azt nem értem, hogy ha Dávid elvárja, hogy az (érvényes) illemszabályok alapján a "szolgáltató" előre köszönjön neki, akkor Ő milyen alapon tegez le valakit, aki számára idegen? Ha jól tudom, akkor a magyar nyelv szépségeinek egyik része pont az, hogy a magázódással megadjuk egymásnak a tiszteletet. Lehet engem neveltek rosszul a szüleim, de úgy gondolom, hogy ha a sérelmeit nem tegezve kérdezi, akkor még lehet elnézést is kér az ellenőr, hogy elfelejtett köszönni.

Nem, nem élek álom világban, csak én is kibaszottul utálom, amikor egy ügyfél letegez, mert semmi joga nincsen hozzá.

KopaszMercis 2008.05.07. 13:03:11

Jaffar 2008.05.07. 12:25:21

az jelenti hogy az utazasanak a 60%-at az EN adoforintjaimbol fizetik

bazd meg

AlexWolf 2008.05.07. 13:04:15

Taktika: Mivel a gyengékre, betegekre, elesettekre mozdulnak rá, ezért húzd ki magad, hidd el magadról, hogy te vagy Csák Norisz, ne nézz rájuk (szemkontaktus kerülendő, mert mint a veszett kutyák rögtön kihívásnak tekintik), mutass fel egy bérletnek látszó tárgyat (tegnap kipróbáltam, működik) és haladj el köztük. Lehet, hogy megkönnyiti a dolgodat ha 100 kg fölött vagy és legalább 185-190 cm, de a lényeg a fellépés.

Kisangyal 2008.05.07. 13:09:13

AlexWolf,
És a törékeny kislányok mit csináljanak? Golyaláb+ Csikk Norris jelmez+ hormonkezelés? :DDD

bikafity 2008.05.07. 13:10:07

kérdések órája 2008.05.07. 12:58:21
a fenti cikkben szereplő ellenőr ébredjen fel az onkológián,ahol a főorvos közli vele,hogy áttétes rákja van,végső stádiumban.szívből kívánom.


Ha jól értelmezem a fenti szoveget
azt akarod mondani az ellenőrnek:HOGY A RÁK EGYEN MEG.
Ez valamelyik kissebség szava járása,csak nem jut eszembe a nevük(svédek?norvégok?finnek?portugálok?...)

kérdések órája 2008.05.07. 13:12:04

bakfity:

neee ez már nagyon erőltetett

bikafity 2008.05.07. 13:14:01

Beás lovári vagy olá?

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2008.05.07. 13:17:59

bakfity:

ha ennyire vágod a nyelvjárásokat, tuti hazabeszélsz

mikimaus (törölt) 2008.05.07. 13:29:41

"bakfity 2008.05.07. 11:07:29
A történet írója szerintem:
166cm magas"

Kedves bak(a)fity kolléga!

Úgy vélem, mára már a burkolt zsidózás és cigányozás ideje épp lejárni kezd.

Nem tartom célszerűnek az ügytől mindenben eltérő és zsigeri indulatokat gerjesztő ilyen hozzászólást.

Szép napot tvábbra is:
Maus Róbert

rockstopper 2008.05.07. 13:33:37

Ettől a párizsi beléptetőkaputól teljesen kiakadok.
Magyarnak beléptetőkaput????
Muhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

jó lujza 2008.05.07. 13:34:13

Nekem ne köszönjenek az ellenőrök, nem kell. Ne szóljanak hozzám, nézzék meg amit nézniük kell aszt jól van. Egyszer elírtam a számot és megállított egy normális ellenőr. Emberi hangon szólt hozzám és bár megbüntetett, közölte, hogy ő sem ért ezzel egyet. Szörnyű volt, világképem alapjaiban rendült meg. Vannak dolgok amik nem változnak. Mindig és mindenkor lehet rá számítani, pl, hogy az ellenőrök bunkók. Ennek így kell lennie, ez hagyomány... : )

Jaffar 2008.05.07. 13:47:28

"az jelenti hogy az utazasanak a 60%-at az EN adoforintjaimbol fizetik

bazd meg "

Nem süllyedek le a szintedre, söt még az én k. anyámat :D

Yo! Maaan! 2008.05.07. 14:12:39

Pepper spray, 2 fújás, oszt' jónapot. Legközelebb meggondolja.

XCoder 2008.05.07. 14:37:21

Nekem sem volt még gondom a BKV-sekkel, akikkel találkoztam azok kimondottan kulturáltan viselkedtek. Szó se róla, én sem vagyok egy kertitörpe, ráadásul általában nem is úgy nézek ki mint aki most szabadult a hajléktalanszállóról. Ezzel együtt fel sem merült soha bennem hogy problémázzak azon hogy köszönt-e a BKV alkalmazott vagy egyéb. Ha igen (és általában azért igen) az bónusz.

Amúgy valahol jogos elvárás hogy a BKV alkalmazottak kulturemberként viselkedjenek, elvégre az egy dolog hogy vesz az ember jegyet, de ráadásul adózik is (a BKV költségvetésének csak egy kis része a jegybevétel). Ahogy szvsz a BKV dolgozói is joggal várhatják el hogy emberként kezeljék őket, ez is csak egy olyan munka mint bármi más.

hmikey 2008.05.07. 14:39:18

Sokak által említett megoldás:

IQ scan, ha a különbség nagyobb, mint 40 pont, belenyugvás és továbbhaladás. No párbeszéd, és akkor nem lesz gond.

Persze mindenkinek lenne néha kedve odaszólni. Ma is jövök befele a Blahán, látom, hogy áll a "beléptetőrendszer" 3 taggal, mondom magamban, baz, most kell, hogy a bérletem a táskám alján legyen, mert a kezem is tele van, szóval nagy nehezen előbányászom, majd bedzsesszelek, erre mit hallok? Mutogatja a mobilját a csíraarcú, hogy "figyeld, gyrosbillentyű, meg minden", szóval agyam elborult, hogy akkor most inek is balettoztam kezemben könyvvel meg mekis pohárral, ha baszik megnézni...

De leszarni, max gyorsabban lejutok innentől... :)

holysmoke the one 2008.05.07. 15:06:20

www.iwiw.hu/pages/user/advancedsearch.jsp?showform=true#||||||||||||||||||||||||BKV%20ellen%C5%91r||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||2002|||false|||false|||0||||||


hehe mennyi BKV ellenőr

na melyik volt az?

bikafity 2008.05.07. 15:06:52

Akkor is kamu a történet!

Kisangyal 2008.05.07. 15:16:45

holysmoke the one 2008.05.07. 15:06:20
www.iwiw.hu/pages/user/advancedsearch.jsp?showform=true#||||||||||||||||||||||||BKV%20ellen%C5%91r||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||2002|||false|||false|||0||||||


hehe mennyi BKV ellenőr

na melyik volt az?

Nekem csak az üres keresöt adta, beirtam, h bkv és ellenör, erre csak 8at dobott ki.

gunsmoke (törölt) 2008.05.07. 15:25:14

Szóval ha valakinek ilyen nehéz munkája van, mint ezeknek az ellenőröknek, akkor nem kell tőlük elvárni, hogy udvariasak legyenek (mondjuk az tényleg nem kivitelezhető, hogy minden egyes embernek köszönjenek)? Viszont ha valaki ezt sérelmezi akkor az a legjobb megoldás, hogy elkezdik fenyegetni és meg akarják verni? Úgy látszik igen.

egycsaj 2008.05.07. 15:34:09

A BKV nem egy szolgáltató cég. Beszélgetés az ellenőrrel az éjszakai buszon:
ő: ez a jegy éjszakai járaton nem érvényes
kedvesem: hogyhogy?
ő: van külön éjszakai jegy és az drágább
k: oké, kérek egyet
ő: nincs nálam meg a kollégáknál sincs
k: akkor hol tudok venni?
ő: hát...talán a buszsöfőrnél
....buszsofőrnél se volt
k: akkor most hol vegyek jegyet?
ő: nem tudom, de kérem szálljon le, jegy nélkül nem utazhat

Ennyi.

Kisangyal 2008.05.07. 15:34:46

De azt ugye nem gondolja senki komolyan, hogy ugy általában az ellenöröknek valami közük van a zinternethez? Föleg ennek az okosabbik fajtának...

bikafity 2008.05.07. 15:52:46

egycsaj 2008.05.07. 15:34:09
A BKV nem egy szolgáltató cég. Beszélgetés az ellenőrrel az éjszakai buszon:
ő: ez a jegy éjszakai járaton nem érvényes
kedvesem: hogyhogy?
ő: van külön éjszakai jegy és az drágább
k: oké, kérek egyet
ő: nincs nálam meg a kollégáknál sincs
k: akkor hol tudok venni?
ő: hát...talán a buszsöfőrnél
....buszsofőrnél se volt
k: akkor most hol vegyek jegyet?
ő: nem tudom, de kérem szálljon le, jegy nélkül nem utazhat


Ha igénybe veszek egy szolgáltatást, előtte tájékozódom hogy mik a feltételek.
Olvasni tudóknak:el kell olvasni az oda vonatkozó tájékoztatót.
Olvasni nemtudóknak:kérdezzék meg az olvasni tudóktól.

kérdések órája 2008.05.07. 15:53:14

tömegközlekedés a liberális városban,gratulálok. budapestiként meg voltam döbbenve mikor negyedszerre is ismét megszavazták demszkit, nem tudom hová süllyedhetünk még.

renugard 2008.05.07. 16:01:30

Végigolvasva a sztorit és a kommenteket, három dolog jutott eszembe:
1. Az utas egy fasz
2. Az ellenőr egy primitív állat
3. Kérdések órája mást sem tesz, csak kötekszik ahogy az elvtársai teszik nap mint nap. Nem épít, csak rombol.

bikafity 2008.05.07. 16:07:30

kérdések órája bkv ellenőr agyú utas.

kérdések órája 2008.05.07. 16:27:20

bakfity, a törpepártod 1 százalékon áll.

Renugard: nem látod a lényeget, én próbálom a sok lebutított plázajáró,mónika és győzikeshow-n "szocializálódott" , izaurafelszabadításárapénztgyűjtő,május 1 előtt a hipermarketben a kenyerespult előtt őrjöngő,nyolckenyeretvásárló,konvergenciaprogrammal hülyített demszkigyurcsányszavazónak felnyitni a szemét, rávezetni őket a lényegre. Érted?Világos?

balra 2008.05.07. 16:38:00

Ne tegezzék egymást, uraim.

hardrock 2008.05.07. 16:58:09

ja, amúgy Párizsban a metró beléptetőkapuján olyan olajozott mozdulatokkal ugrálnak át az arabusok, mintha egész életükben ezt gyakorolnák. senki nem szól egy rohadt szót se. pedig nem lazák, ha pl. az utcán verekedés van, akkor másodperceken belül, szó szerint a föld alól egy fél mikrobusznyi zsandár kerül elő.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.05.07. 17:18:31

Időnként én is megfordulok metró megállókban munkaügyben. Nem megyek le, de pl. amit tegnap is műveltek a Nagyvárad téren az ellenőrök...

Üvöltöznek az érvényes bérletet lobogtató utasokkal, a lépcső aljára is utánuk kurvaanyáznak!!!

Ez beteg!

lókupec 2008.05.07. 17:27:00

Népek! Lóval kell járni, megmondtam ezerszer!!! Tény, hogy nem mindíg köszön, de nem is kér 'jegyeketbérleteket.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.05.07. 17:37:53

Lovat még nem láttam köszönni, viszont egy nagy vastag adag turhával szemennyihult már egy valamikor... Hapcizott, vagy mi. Prüszkölt egyet, én hülye meg előtte vakargattam az elejét... :D Lehet, h az nem tetszett neki?
Kupec! A lovak leturhulnak, ha nem tetszik nekik valami?

az okos 2008.05.07. 17:41:46

nagydarab vagyok és kopasz is de az intelligensebb fajtából:)és épp egy ismerősömmel témázgattunk a jegyellenőrökről és mondtam neki,hogy tőlem soha nem szoktak kérni semmit sem és nagyon idegesítő mikor megveszem a drága jegyeket gyakorlatilag feleslegesen.Nem akarta elhinni és bemutattam neki az esetet,hát majd leesett az álla mert még tőle sem kértek semmit.Ez egyébként jellemző,hogy csak átlagos ill. törékenyebbekkel szemben végzik lelkiismeretesebben a munkájukat azokkal nagyon kemények tudnak lenni:(

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.07. 18:36:37

az okos: ebben igazad van. Én ugyan nem vagyok nagydarab, de tőlem is ritkán kérnek bármit, ha nem mutatom. Már amikor évente egyszer bekávézok

renugard 2008.05.07. 19:41:04

Kérdések órája:
ezek szerint te mindent tökéletesen látsz és gondolsz? Valamint csak és kizárólag az az út a helyes, amin te igyekszel járni? Ez egy kicsit fura életfelfogás.
Erről Kőrösi Csoma Sándor egyik mondása jut eszembe: "Csak a sekélyes tudás dölyfös. Az elmélyült ismeri fogyatékosságát, ezért szerény."
Ne tessen már itt mindenkit kioktatni, mert szerintem itt mindenkinek van mit tanulnia az életről (természetesen engem is beleértve). nem beszélve arról, hogy gusztustalan mindenbe a politikát belekeverni.
Szerintem még egy kutyaharapásban is Gyurcsány kezét látnád. (SZVSZ)

renugard 2008.05.07. 19:42:17

ON: az utas meg egy fasz....vagy ezt már írtam? :)

2008.05.07. 20:21:00

Kérdések Órája!
Tudok egy mondatot, amiben háromszor szerepel a neved, de most nincs kedvem leírni.

bumbuska 2008.05.07. 21:29:30

azize 2008.05.07. 11:10:35
"Igazából hol van az leírva, hogy nekem automatikusan mutogatnom kell a bérletemet? Ez lenne az:

A BKV Zrt. jegyellenőrei az utasok jegyének és bérletének, illetve bérletigazolványának az érvényességét a BKV Zrt. területén bárhol, az utazás során bármikor ellenőrizhetik."

Nem, nem ez az. Az az, amikor a hangosbemondoban bemondja egy lagy, kedves, udvarias hang, hogy jegyellenorzes van es legy oly kedves kikesziteni jegyed, berleted. Az eleg udvarias? Vagy kulon kene koszonnie?:D

Na most, a multkori topikhoz is beirtam mar a velemenyem, de mar keson, nem nagyon reagalt ra senki; leirom meg egyszer.
2 eve szinte minden nap bkv-zok, naponta 4x. Ebbol 2x pont a Hatar uton. Megis, engem sosem molesztalt vagy bantott egy sem, sem szoban, sem sehogy! Egyszer sem. Lehet az a titok nyitja, hogy mindig van ervenyes berletem, amire vasarlas utan, meg az utazas megkezdese elott mindig rairom a diakigazolvanyszamom, majd ha meglatom az ellenort, ramosolygok es jonapot kivanok? Ilyenkor valahogy mindig az a reakcio, hogy felcsillan a szemuk, szepjonapot kivannak legalabb egy felmosollyal, majd megkoszonik, hogy bemutattam es utana legalabb a fele meg jo utat is kivan. Es en ezt is megkoszonom.
Egyszeruen nem is ertem, hogy lehet ez. Ja, de megis, valoszinuleg azert, mert nem vagyok veluk suttyo paraszt, mindig kedves vagyok es no letemre elore is koszonok, mert nem erdekel, mert en probalok kedves lenni mindnekivel. Nem bliccelek es nem kezdek el kotekedni. Nem mondom, elofordult mar, hogy koszontem, o meg nem koszont vissza, csak megkoszonte es mar a kovetkezo embert ellenorizte, de eszembe nem jutott leallni vele illemszabalyokrol beszelgetni..
Pedig fiatal (viszonylag), torekeny kis no vagyok, egyaltan nem jatszok Chuck Norrist, megsem a siman megverheto embert latjak bennem, a fenti allitasokkal ellentetben. Sot, en nem is szoktam elrohanni mellettuk nagy svunggal, megsem, sosem er semmi attrocitas.
Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyaltalan nincs is bunko ellenor, vagy hogy megengedett, hogy igy viselkedjenek, en csak azt mondom, hogy ha veluk is ugy viselkedne mindenki (legalabb megkozelitoleg) mint pl en, akkor valoszinuleg nem lenne kibe belekotniuk. Es akkor talan ok is ugy viselkednenek, ahogy mi veluk.
Mert most meg atesunk a lo tuloldalara: hiszen ez egy szolgaltato, o van ertunk, tehat mi barmit megtehetunk, le is kophetnenk oket, ok akkor is csak mosolyogjanak, mert a mi penzunkbol elnek? Nah persze...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.07. 22:51:17

a lovasutat en is tamogatom
dehat a romanok
ejjel
viciannak wartburgja volt
lecserelte opelre
minden wartburgos opelt vett es minden trabantos suzukit
ez tuti
az ellenoroket pedig falhoz a forradalaom, elsokent
vagvyis a biztonsagi orok utan

keccaz?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.05.07. 22:53:16

bumbuska!
Az ok, hogy ellenőriz. De a napi 4 az már sok! Én az átsuhanós köcsög utas voltam, mikor voltam. Éves bérletemmel feljogosítva éreztem magam arra, hogy a megkötött és nevesített (törzsutas) utazási szerződésemmel ugyan hagyjanak már békén napi nyócvannyócszor elővetetni velem... Tudom, rossz álláspont, de talán nem kéne az átsuhanásomat dulakodással, sőt, falrafelkenéssel (lábam nem érte a földet) viszonozni. De teljesen igazad van, ha mindig időt fordítottam volna arra, hogy rájukmosolyogjak, megmutassam, elővegyem a diákot, megmutassam a címkét a hátulján, visszafordítsam, biztos napocska van-e, nem estis vagyok, majd uv-val megnézi a bérletszelvényt (...) nem jártam volna így.

Tajparaszt 2008.05.07. 23:02:10

LOL

a 166 cm-ből hogyan lesz hogyan lesz burkol zsidózás? :D

Mert ha még azt írta volna, hogy Dávid,
csillagom, egyem a szívedet:)

De komoly.

És emlékezzünk meg a holokauszt borzalmairól ma is:)

Jó-jó, de melyikről? Sajnos sok volt...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.08. 02:40:31

Érdekes, én is a Határ úton jövök-megyek naponta, aztán mégsem találkoztam ilyen ellenőrrel. Igaz, nem is hajnali 8:30-kor járok arra, az egyszer biztos! :-)

bumbuska 2008.05.08. 09:00:05

chicken · homar.blog.hu/2005/04/10/vegyi_tamadas_husvetra 2008.05.07. 22:53:16

Jo, nem kell tulzasba vinni. De ha szerinted az, hogy koszonsz es felmutatod a berleted, egyenlo azzal, hogy meg a diakot is kipakolod es matricakat ellenorizget, meg uv-val berletszelvenyt, szoval ha neked ez ugyanaz, akkor megertem, hogy az emberek tobbsegenek miert olyan kurva nehez udvariasnak lenni veluk, tenyleg nagyon faraszto lehet, nem is tudom, en hogy birom.
Csak abba gondolj mar bele, hogy ha neked sok napi 4x ezt megcsinalni, akkor a fenti srac miert varja el, hogy az ellenor mindenkinek koszonjon? Mert az nem napi 4 ember...

moli 2008.05.08. 10:02:18

chicken: engem egy lama kopott szembe :D kurvajol celoznak.

malkavitamin ventrueknak 2008.05.08. 23:25:23

Hm. Fura. Bumbuska, az érvényes bérlet nem mindig óvás. Elég pici csaj vagyok, mindig érvényes, helyesen kitöltött bérlettel, előre előkaparom, felmutatom stb, de elég gyakran beszólnak. Ha nem a metrón lefele valami bóknak szánt izét, akkor a buszon. Mint tegnap az ellenőr (karszalag csuklón, kártya nincs kinn). "Bérletet! Van?" Bólintok, közlöm mosolyogva: természetesen, táskához nyúlok. "Bólinccson má' határozottabban, akkor talán elhiszem! Na, most meg keresi... előre közlöm, hogy..." Már a mondata közepén előhúzom a bérletet, megmutatom, felszólítás nélkül a diákot is mellé. "Érvényes!" és már megy is tovább. Egy köszönöm, vagy valami... De még reménykedem, mert már találkoztam egy udvariassal is az egyik nap. Az köszönt, "Szép jó napot, kérem vegyék elő jegyüket, bérletüket, igazolványukat, megkezdem az ellenőrzést!" Mindene a helyén volt, akinek ellenőrizte, arra mosolygott, kedvesen kérte, külön-külön jó utazást kívánt annak, akinek rendben volt, és a végén egy "További kellemes napot!" kiáltással leszállt. Azt hittem, hallucinálok. Szóval van remény, emberek...

Player1 2008.05.09. 01:19:10

Mint az egyik olvasó-kolega is írta: barátom Dávid, te nagy gyökér vagy, nem kell gagyi történetekkel felvágni és csak azért kelteni a feszültséget más embereknek hogy aztán elmesélhesd... Ha valóban naponta BKV-zol, nem hiszem el, hogy nem jöttél rá, hogy itt Pesten mindenki siet vagy közömbös a másikkal.
Te mikor a buszra szállsz fel, akkor is bekopogsz a sofőrnek a plexin keresztül és számon kéred rajta, hogy miért nem intett oda neked?
Lehet ha valami hülye reggel 8kor ekkora baromsággal fáraszt egy amúgy is szar munkahelyen én is azt mondom, hogy gyerekiahóra. Több vagy nála bármivel is mert megvetted a szaros bérleted? Ezért ő már alázattal tartozik neked? Örülj neki, hogy nem tart fel és menj tovább. Nekem pl az az alapvető, ha nem köszönnek, nem pedig fel vagyok háborodva. És ha köszönnek, még kicsit örömmel is tölt el. Az meg hogy rendőrt hívsz szerencsétlenre újfent téged minősít. Ha tudod hogy te maradnál a bunyóban alul, minek kötözködsz?
Meg szerinted napi 200e ember mindegyikének személyesen köszönnek? És ha valaki kimarad utánarohannak, hogy "bocs téged kihagytalak csak köszönni szerettem volna"???

Dávid története szerintem részéről igazságtalan, annak ellenére, hogy a BKVt magát én sem csípem. Eleinte még vettem bérletet, de nekem fél év után feltűnt, hogy kamuból néznek még csak rá is. Másfél éve egy márciusi bérletet használok, amit csak lazán felvillantok a tárcámban, mikor megyek el mellettük. Van olyan, hogy megállít és úgytesz mintha nagyon nézné, de akkor is tovább enged, sőt meg is köszöni, mert gondolom csak úgy kell tennie mintha ellenőrizne a kamerák vagy "civilruhás ellenőr-ellenőrök" miatt. Egyébként leszarják. Eleinte para volt, de az utóbbi fél évben látványosan nemis dolgoznak úgy veszem észre. Ami viszont nincs ellenemre, mert 30-40e forintot spóroltam meg eddig. Ha kifelemenet lebukok, kamucímet adok meg. Nem tejelek egy olyan cégnek aki monopol helyzetben napi 2 millió embert utaztat és még a dolgozóit sem fizeti meg. Ennyi.

Player1 2008.05.09. 01:40:27

Aki szerint (és a BKV szóvivők szerint) pedig a bliccelők miatt nincs pénze a cégnek, az egy szűklátókörű barom vagy dezinformátor. Sokan azt hiszik, hogy csak akkor működhet egy cég sikeresen, ha mindenki fizet mint a kisangyal... A tömegközlekedésben viszont (mint rengeteg más mindenben) bele van ez is kalkulálva a költségvetésbe. Az utasok min 80%-nak van érvényes jegye... Hogy miattam -mint bliccelő- nincs pénze a BKV-nak akkora csúsztatás, mint a 6 millió munkatábori halott. Azért kell hangoztatni, mert akkor mégtöbben vesznek jegyet... Szóval aki most ezzel akart volna leoltani, kérem tartsa magában.

kérdések órája 2008.05.09. 09:08:46

Köcsög bkv-suttyók kar nélküli embertől kértek rokkantigazolványt! (Index cikke)
K.urvaország, megérdemlitek gyurcsányt és demszkit, de remélem ezek az ellenőrök is áttétes rákosak!!!!!!!!

párnahajder 2008.05.09. 12:08:44

Kopaszmercis, ott hibádzik a hozzászólásod, hogy a többi monopóliumnál mégis tudnak normálisan bánni veled, a volános buszsofőrök udvariasak, a mávnál a kalauzok mindig normálisan beszélnek veled. A BKV-nál ezt miért nem lehet megoldani?

BSz 2008.05.09. 18:11:40

Mert a BKV biztonsági őröket képzett át jegyellenőrnek. A biztonségi őr nem ért máshoz csak a beveremapofád-hoz. Szép is lenne ha buszt is adnának a kezük alá :-)

Beléptetőrendszer jogos. Hosszú távon zónarendszer is elkerülhetetlen.

Bár én az erőszak terén radikálisabb vagyok: nyissuk ki recsket aztán küldjük oda az összes majmot követ törni, aki verekedik. Legyen az kissebségi, biztonságiőr, vagy részeg diák, esetleg unatkozó kispolgár. Inkább eltartom őket az adómból csak legyen közbiztonság.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.13. 05:42:41

Olyan emberektől akik vízilóvakra vigyáztak az állatkertben többet nem is kell elvárni, tökéletesen alkalmasak az ellenőr szerepére :D
Sok a hülye utas ugyanugy ahogyan a többi szakmában ügyfelek vagy akárkik.A tömegközlekedés is egyfajta szolgáltatás, ha a bkv nem lenne monopol helyzetben, nyílván másképpen válogatnák be az embereket is.De amíg ilyen utálatos lesz az a munkahely, 90%seggfej fogja betölteni az állásokat.Na igen, le kell hozzá keményen zülleni hogy valaki beválaljon ilyen állást... :D
süti beállítások módosítása