Tékozló Homár

Médiaegyensúly deluksz - egy pozitív tescós történet

2008.05.29. 00:20 | szily | 31 komment
Vőfély Sanyit meglegyintette a sikertelenség szele, ugyanis a mátészalkai Tescóban Thomson CD-játszót vett. Amikor elromlott, annak rendje és módja szerint ki is derült, hogy a Thomson időközben kivonult Magyarországról a sztori ekkor nem várt kanyart vett. Napsugaras részletek lejjebb.  (A sztoriban amúgy az a legjobb, hogy nem lehetetlen, a Naiv Ügyfél ebben az esetben a képen látható szórakoztatóipari szakember volt, imhol a weboldala.)

Karácsonykor vásároltam a mátészalkai TESCO- ban egy Thomson hordozható CD-s rádiót. Sajnos a hétvégén a CD-lejátszó feladta a harcot. Mivel garanciális, előkaptam a papírjait, dobozát és mohón keresni kezdtem a garanciális szervizt. Címük Bp. III. kerület Lajos utca 78. II. em.  (Sehol máshol!) Szerencsémre Budapesten dolgozom és a készülék is itt volt, így ez véletlenül nem jelentett akadályt. Gondoltam, felhívom őket azelőtt, hogy útnak indulnék hozzájuk keresztül a város sűrűjén. A tudakozóból megszereztem a cég telefonszámait. Folyamatosan hívtam mind a három számot, de kettőre egy automata hang válaszolt: „A hívott szám átmenetileg nem kapcsolható” , a harmadik pedig kicseng, kicseng, kicseng, de nem veszi fel senki. Más lehetőségem nem lévén elindultam, hozzájuk. Szerencsémre nem Mátészalkáról, mert a fent említett címről a cég elköltözött. Pontosabban felszámolták és kivonultak kicsiny országunkból. Na erre a hírre, már nem csak a hőguta kerülgetett. Mivel úgy gondoltam, hogy ezek után a vásárlás helyén kellene próbálkoznom jogorvoslatért, amihez el kell utaznom a mátészalkai TESCO-ba. A vissza utam a XIII. kerületi TESCO mellett vezetett. Hírtelen ötlettől vezérelve betértem egy kis információért. Legnagyobb meglepetésemre az ügyfélszolgálat munkatársai rendívül segítőkészek voltak. Sajnos megerősítették az információmat: „ A THOMSON KIVONULT MAGYARORSZÁGRÓL. GARANCIÁLIS IGÉNYEKKEL A VÁSÁRLÁS HELYÉT KELL FELKERESNI” Felajánlották viszont, hogy náluk is megoldhatom a problémámat. Miután nem találtam megfelelő cserekészüléket, a készüléket visszaküldték a THOMSON-nak az árat
pedig visszafizették. Köszönöm szépen a TESCO munkatársainak gyors jogorvoslatát! A THOMSON-nak pedig köszönöm ezt a nyári city túrát a 35 fokos hőségben! Szerencséjükre nem utaztam feleslegesen majd 600 kilométert!!! Remélem a többi forgalmazó is hasonló gyorsasággal és könnyedséggel fogja kezelni a felmerülő garanciális igényeket!

Üdvözlettel: Vőfély Sanyi
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Primavera 2008.05.29. 00:25:09

Először elolvasom...

Marvin (törölt) 2008.05.29. 00:29:45

Eloszor en is, de kar volt.
A Thomson is egy hiros marka. Legalabb annyira, mint annak idejen a Nikoszonik, Pavaszonik keszulekek, vagy a Pama cipo.

Primavera 2008.05.29. 00:30:12

Azt egy 5-ödikes is tudhassa, hogy azért mert kivonult, még a kötelezettségeit teljesíteni kell.

nilsholgersson 2008.05.29. 00:42:58

nekem a mikomi márkájú szart be. Fogtam szépen, felültünk gyorsan az elsö kínai gépre és kicseréltettem a gyárban. Ó, bárcsak megúsztam 300 km-nyi üzemanyagból...

Primavera 2008.05.29. 00:48:43

Hát pedig abszolút csúcsot döntöttem, és nem marad az utókornak semmi...

tcxbalage 2008.05.29. 02:18:11

En eccer vettem egy TESCO-s penzverdet, de mivel a penz kivonult az orszagbol a TESCO becserelte grillcsirkere.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.05.29. 07:30:07

nilsholgeron: repülővel mentél? Miért nem Márton lúddal?

Decesso (törölt) 2008.05.29. 07:56:48

Nekem egyszer elromlott a billentyűzetem (Teszkó gazdaságos. Karácsonykor vettem. Másnap romlott el...), és elvittem a boltba (másnap), hogy adják vissza a pénzem, mert én még egy ilyen szart nem akarok. Erre bejelentette a pultos ribanc, hogy nem adhatják vissza a pénzem, mert a vezetőség megtiltotta, hogy karácsony után bárkinek is pénzt adjanak vissza, csak levásárolni lehet. Na ezen felhúztam magam, mivel rendszeres homár, és Fogyasztóvédelem olvasó vagyok tudtam, hogy a törvényben meg van határozva, ha három napon belül visszaviszem, és nem vagyok elégedett vele, akkor visszakérhetem a pénzt, és kötelesek visszaadni. A levásárlást nem vagyok köteles elfogadni, és a törvényben sem írnak egy szót se levásárlásról. Mondtam, hogy márpedig én a pénzt kérem vissza, és azonnal hívják ide az üzletvezetőt (Mert láttam, hogy azzal a kinyalt ribanccal nem fogok szót érteni, mivel 10 perce csak ugyanazt a szöveget mondogatta). Azt mondták nincs itt. De viszont oddadták egy másik hapsinak, hogy nézze meg működik-e. Közben észrevétlenül kicserélték egy másikra (annyira észrevétlenül, hogy a csajszi megpróbálta elterelni a figyelmem, míg a hapsi hátrament, és kicserélte...), és megmondták, hogy ennek semmi baja. Aztán elküldtek a picsába. Na ekkor fogadtam, meg hogy soha többet Teszkó gazdaságos, soha többet Teszkó, én ide nem megyek többet. (tudom, aki teszkóban vásárol sikeres ember nem lehet...) Aztán hazamentem és megátkoztam őket, hogy csapja meg az egész csapatot az áram, miközben éppen tesztelik az egyik gazdaságos terméküket... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.29. 08:25:59

Én már első nem leszek nem leszek
Teszkóba már nem megyek nem megyek...

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.05.29. 08:44:59

Thomson-t se hosszú évekre vett az ember :)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.29. 08:45:27

Haha :) Vőfély Sanyi lesz a Tesco új reklámarca. Vajon hogyan tudnám átcsábítani a Tecsóhoz, hogy rólunk is ilyen szépeket mondjon? Esetleg kapna egy gyári hibás Sokol rádiót vagy ilyesmi...

www.andreiground.com/index.php?lang=HU&p=view.news&id=1210597137.9200

PumaElBusta · http://pumaelbusta.fpn.hu 2008.05.29. 09:05:55

En ugy tudom amugy hogy csak akkor kell neked cincalni a hibas cuccodat a szervizbe garanciaval, ha ugyanabban a varosban van a szerviz mint a botl ahol vetted. Ezenkivul az ertekesito cegnek a dolga, tehat ott leadhattad volna ehelyben.
(nalunk sokan butan neznek mikor vesznek valamit a mediamarktban, aztan az albacomphoz kell vinni garanciaval. [asus termekek elonyben])

Charlie Drop 2008.05.29. 09:28:55

Thomson kivonult?
Akkor mit csinál csepelen a II Rákóczi F. útón a bótja? Mondjuk árul, de ha betojik vmi?

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.29. 09:43:37

Én ugyanígy jártam a dvd-jükkel pár hete. Se kép, se hang. Vissza a korába. Mondjuk ott bepróbálkoztak a levásárlással, de gyosan feladták. Korrektek voltak.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.29. 09:45:35

"Azért, hogy mégis legyen valami viszonyítási alapotok, rendszerint: 30.000,-Ft és 100.000,-Ft"
Bazmeg, egy este alatt jól keres ez a sanyigyerek.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.29. 09:48:12

Ajánlom a honlapon az árak és a foglalt időpontok viszonyát az APEH figyelmébe! ;)

BiG_ 2008.05.29. 11:08:35

A Sanyi ne jöjjön porszívózni.

Exportáljuk inkább a Sanyit az arab maca helyére, hátha a DD-t is sikerre viszi!

Egyébként Thomsonból az utolsó sikeres típus a .45 Cal. géppisztoly volt...

Tényleg, ha az enyém betojik és nem lő többet sorozatot, akkor a Tesco visszaveszi?
Vagy, ha beviszem, nem visszaveszi, csak adja a kasszát?... Mondjuk az se rossz... :-DDD


Üdv!

avogadro00 2008.05.29. 11:44:01

Thomson kivonult, akkor itthagyták azt a sok plazma meg lcd tévét? :)

ex-Zep 2008.05.29. 13:00:16

ez kamu.
vagy ha nem akkor svájban történt.

Woof - the real hairy guy 2008.05.29. 14:09:57

Nálunk a vőfélyek általában számlát adnak "Egyéb színpadi szórakoztatás" (900107) -ról.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.29. 15:59:07

Vegyél Yamada DVX-6x00-ast: olcsó (~15 ezer) ÉS jó.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.29. 16:00:09

(Vuppsz, nem DVD-lejátszóról volt szó? Bocsikaaa! Megyek bevenni a bogyómat...)

vőfélysanyi 2008.05.29. 16:26:12

Eddig csak olvasgattam a homárt. Gondoltam ezután írok is.
De úgylátom páran félreértették a levelemet. Nem a TESCO-t akarom fényezni, mert rossz tapasztalatom több volt velük, mint jó. Mint azt írtam is, meglepett a segítőkészségük. Csak a THOMSON tulajdonosoknak szerettem volna segíteni ezzel az információval.
Azt ugyan nem értem, hogy szily miért reklámozza az én honlapomat itt, de azért köszönöm szépen! :)

gmp (törölt) 2008.05.29. 19:43:44

Minden falun van má' Tesco?

BudFox 2008.05.31. 12:43:19

Mi egyszer Orion tévét vettünk Metróba, és 3 napon belül vissza kellett vinnünk. a tévészerelő szerint a távirányító "leszívta" az elemekből az energiát - szakszerűen kifejezve - :D ezért nem lehetett távirányítani a gépet.
adtak egy másik távirányítót.
a vevőszolgálatis aszonta ilyet még ő sem látott :DD

avatartalan 2008.05.31. 20:27:30

Az első 72 centis thomson-tévém 12 évig bírta szinte éjjel nappal ment!
Tavaly dobtam ki,mert véletlen berúgtuk foci közben a gyerekkel a képernyőt.
Lehet még ma is múködne.Jó az a thomson.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.31. 22:28:17

@BudFox: Ezt úgy hívják, hogy "rövidzárlat". ;-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.02. 10:31:52

A Thomson teljesen egyenrangú márka mondjuk egy Philips-szel. Azért mert nm ismered, nem kell még legagyizni...
süti beállítások módosítása