Tékozló Homár

Álcivilek terrorizálják a civileket

2008.06.12. 00:01 | jackyll | 50 komment
Kevés áltudományos bullshit van, amit a Homár perpillanat jobban utál, mint az őssejtet, de hamarosan Önök sem lesznek ezzel másképp. Bogyót az Őssejt az Életért és a Beteg Gyermekek Gyógyulásáért "alapítvány" képviselője terrorizálta az őrület határába adója 1%-ért vagy egy kisgyerek műtétjére vagy csak elfelejtették bevenni a gyógyszerüket:
Történt a múlt héten, hogy egy bizonyos alapítvány (sajnos a nevét nem értettem, mert a hölgy a vonal végén hadart) megkeresett telefonon. Először mint cégvetzető, mert van egy cégem, hogy adjak pénzt, egy kisgyerek műtétjére vagy mire. A telefonban lévő hölgy monoton hangnemben közölte ez most egy Országos akció. Kérdeztem tőle, vajon honnan tudja a számomat, mivel titkos és egyébként nem céges? Erre monoton hangon folytatja tovább a betanult mondókáját. Mondtam neki, hogy nem aktuális, és kinyomtam. Rá 2 perce ismét csörög a mobilom, és ismét ez a hölgy a vonalban. Most mint magánembert hívott. Kérdezem tőle, hogy ezt mégis hogy?Nem tűnt fel neki, hogy ugyanazt a számot hívja? Ismételten a betanult monoton szöveg. Jeleztem neki szóban, ha még egyszer fel mer hívni beperelem zaklatásért.

5 napig nem is hívott az alapítvány. Na de ma délelőtt ismét csörgött a mobilom, és ismét az az ismerős hang! Monott szöveg levegővétel nélkül. Mondom, nincs rá keret, érti? A hölgy a vonalban. Jó rendben, mikor lesz, mert akkor hív. A telefonvonal végén én meg csak nézek, hogy höööö? Mi van? Mi ez az agresszív nyomulás?  A végén úgy döntöttem, hogy kinyomom a mobilomat, mert egy tyúkeszű telemarketingesel (így hívják őket?) nem tudok harcba szállni.

Mobil Hívás kinyom, fellélegez, nem húztak ki egy árva petákot sem a zsebemből. 5 perc múlva csörög ismét a mobilom. Naná, hogy tyúkeszű agresszív telemarketinges a vonalban. Ahogy tudtam ki az, már szó nélkül kinyomtam a hívását. Egyébként az a szám, amiről hívott: 20/587-6180

Kérdésem, amit hátha meg tudtok mondani:
Hogy kerül az adatbázisukba az én összes adatom, az én hozzájárulásom nélkül? (ez már itt egy ombudsmanos kérdés) És miért nem lehet a kérésemre törölni azokat?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lókupec 2008.06.12. 00:10:05

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

lókupec 2008.06.12. 00:14:11

A cégünk pár éve adott kisebb támogatásokat alapítványoknak. Utána napi 5-6 ilyen hívás érkezett. Kb fél éve sikerült végre teljesen kigyomlálni ezeket. Tanulság: nem adakozunk többé. Jól megcsinálták.

kukatr 2008.06.12. 00:30:47

sztem tiltsd le a hívószámkijelzést és ha éjszaka vmi miatt felébrednél csörgesd meg egyszer-kétszer. :)) (mondjuk ettől nem hinném, hogy csökkenne a hívások intenzitása, de kicsinyes bosszúnak tökéletesen megteszi)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.06.12. 00:45:34

Nem kérni - utasítani kell! Ezt jobb, ha megjegyzed.

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.06.12. 01:02:47

Rögzítsd a beszélgetéseket, és néhánnyal már lehet kezdeni valamit :)

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.06.12. 01:15:38

Amit kemény pénzért megvesznek, azt miért is akarják kitörölni? Nem fognak sehonnan törölni... Egyébként meg undorító lenyúlás, és szerintem biztos van valamilyen adományszerzési szabályozás ilyenre is. Ha nagyon hívogatnak, és épp amúgy is azt akarod, hogy ne zavarjanak telefonon, akkor fogd és rakd le valahova a telefont, had mondja a magáét, így legalább a telefontársaságnak jó lesz.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.06.12. 01:18:04

kukatr: szerinted mennyi az esély, hogy a feltüntetett mobil szám mögött valóban egy mobil telefon van, és hogy éjjel egy bekapcsolt mobil telefon van?
Szerintem simán lehet, egy erre szakosodott "cég" egyik mobil irányú kijárata.
Már olvastam olyan hírdetést neten, hogy pénzért gyűjtenek adományokat... lehet hogy ez a cég lenne az?

mókus 2008.06.12. 03:02:22

Én komoly 2 hétig csináltam ilyesmit (bár egy embert csak egyszer hívtam, és ha nem akarta meghallgatni a szöveget, elbúcsúztam tőle) és egy cég adta a mobilt az alapítványnak, szóval ajándéktelefon volt, és minden alkalmazott arról hívta fel az összes ismerősét.

Nekem az a munka kényszerből volt, és a civileket nem tudtam jól zsarolni, mivel nem is akartam.
Cégektől tudtam termékeket szerezni és pár híres embert is el tudtam érni, ami miatt rendezvényszervezőt akartak belőlem máris csinálni, de eljöttem onnan. Más állást kaptam.

Egyébként annál a cégnél, ahol voltam, ott a fő-főnöknő rendes volt és naiv, de az ő beosztottja, az én közvetlen főnököm már nem annyira. Pédául: amikor tudtam volna egy cégtől 60 darab terméket kérni, majdnem kicsavarta a kezemet, hogy: "Százat kérj, százat!!"

Persze nem a vak gyerekeknek, gondolom én.

mókus 2008.06.12. 03:27:56

"például", csak elírtam..
Gondoltam kijavítom, mielőtt Gedeon kikezd.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.06.12. 05:29:30

ennel mar csak az jobb, amikor a sajat telefontarsasagod hivogat a vissza nem tero akcijokkal. tenyleg, oket hogyan lehet letiltani?

Zsebencik Lopédia 2008.06.12. 07:04:20

"ennel mar csak az jobb, amikor a sajat telefontarsasagod hivogat a vissza nem tero akcijokkal. tenyleg, oket hogyan lehet letiltani?"

szerintem ennél az sokkal jobb, hogy a pannonos hív vodás telefonon (természetesen titkos számon), hogy mennyire jó ajánlata van!

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.12. 07:11:44

Biztosan kedves hölgy lehet. TUCATáru. Az ilyeneket árkot ásni kell bevetni, mert nagyon kitartóan csinálják azt amit.

puncipöcögtető 2008.06.12. 07:12:55

b+, hulye vagy, minek veszed fel, ha kiirja a szamot

puncipöcögtető 2008.06.12. 07:14:00

lokupec, en csak azt szeretnem mondani, hogy amikor a magyarok itt jartak nalunk Bukarestben, elvittek az osszes lokupecet...

vagodeszka 2008.06.12. 07:32:51

azt kell móndani, hogy éppen felszámolás alatt van a céged és az adósságaidat se tudod törleszteni, teljesen le vagy gatyásodva. Esetleg megkérdezed, hogy nem tudnának-e segíteni, esetleg nincs-e valami jó munkájuk a számodra.

Többször nem fognak hívni.

lepratelep 2008.06.12. 07:40:15

En sikeresen leiratkoztam annak idejen a riderszdajdzseszt "hirlevelerol". Kuldtem nekik egy mailt, hogy sziveskedjenek az alabbi cimet torolni az adatbazisukbol, mert termekuket semmilyen korulmenyek kozott nem fogom megrendelni. Meg mellekesen szet is k*** oket.

Láma 2008.06.12. 07:55:23

Pannon tudakozó:

" Tulajdonos Telefonszám
1. Őssejt az Életért 06 20 587 6180"

Frankó a csaj, csak bunkó.

Tajparaszt 2008.06.12. 08:20:23

Én leginkább azt tapasztalom, hogy a cégeknek van pénze italautómatára, új laptopra, trendi mobilra, minden évben céges autó cserére, szeretőtartásra, ez okból lakásbérlésre, hétvégi welnessre.
Amire nincs az a jótékonyság, béremelés, csavarhúzó, vga monitor a dolgozónak, bérlet, ebéd, túlórapénz.

A telefon kinyomása amugy bunkó dolog.
Legfeljebb, köszönöm de már ezt és ezt támogatjuk. Vagy letiltod a számát. Attól, hogy más még neveletlen, neked nem kellene annak lenned.
Majd még meg is sajnállak...

Gumidomino 2008.06.12. 08:20:53

"Varga Mária vagyok az Őssejt az Életért és Beteg Gyermekekért Alapítványtól"

tényleg monoton női hang, így mutatkozik be.

másodszor nem vették fel.

harmadszor Kovács Árpádné vette fel, aki csak a nevét mondta be.

viszont ha már reggel negyed kilenckor dolgoznak, akkor az Alapítvány valószínűleg tényleg működik, csak droidok működtetik.

én meg nyuszi vagyok, mert gondoltam, mondom hogy a "Pipaszár lábak Közhasznú Alapítvány" nevében a bulímiás serdülőlányok élsportolóvá való nevelésére gyűjtök. de nem mondtam, csak azt, hogy bocs, téves.

Gumidomino 2008.06.12. 08:23:28

tajparaszt,
nincs véletlenül egy használatban lévő mobilszámod, amit öt percenként lehetne hívogatni? így felmérhetnénk, hogy te mennyire vagy jólnevelt. :)

Szakyster 2008.06.12. 08:38:11

tajparaszt: Szerintem te az időssebb korosztályból származol,Azokból az időkből ahol egy vezetékes telefont elnyomni tényleg bunkóság volt. A mobilok korában ez már máshogy van, nincs semmi bunkóság abban, ha valaki kinyomja a telefont. Azt jelenti: most éppen nem akarok/tudok beszélni. Ennyi

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.12. 08:38:36

Ha ilyen kurva sok pénzük, jobb lenne, ha nem telefonálgatásra költenék. Engem egy vasárnap délben elkövetett ebédnél sikerült valami hasonló állatnak felhívnia, és közölte adjak, vagy majd jól meghal egy kisgyerek! Na mondom, kurvanyád! Közte jó étvágyat! Vezetékese hívott ami:TITKOS! Oszt mír? Pont azír, hogy az ilyen állatok ne hívogassanak! Ki a fasz tudja kinek gyűjt?

torma99 2008.06.12. 08:45:13

Tavaly volt hosszú cikksorozat számos újságban (népszabi,hvg,magyar hírlap) ezekről a kamu kérőkről. Gyermekrők alapítvány 500 misi körül kalapolt össze és a szegény gyerekekre elköltött 190 milliót. Hogy a többi meg hová lett azt jól szemléltette a társadalmi munkában dolgozó főkurátor milliárdos szerintem várfalnak is beillő kerítéssel rendelkező házikója.
Ezt a telefonos zaklatást egyébként marhára utálom, nekem is titkos a számom, de az alapítványok mellett rendszeresen megtalálnak a magáncégek is hihetetlen ajánlataikkal...szabályozni kellene ezt a területet is, mert ez simán zaklatás, persze a t. házban nem nagyon törődnek ilyen piti ügyekkel...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2008.06.12. 08:57:44

Ha monoton a hang nem gyanús hogy felvételről ment? Olyankor tényleg nem szoktak reagálni....:-)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.12. 09:04:27

Droidok! Szarjanak robot sünt fémtüskékkel!

theutat villám 2008.06.12. 09:15:30

Az ilyenek rohadjanak meg, szarjanak sünt, tépjék le ajtajukat.

A bevezetőszöveghez meg csak annyit:
Ha ne adj' isten a homár rákos lesz (sic!) egyszer, akkor majd rájön, hogy többek között mire jó az őssejt és nem ír ilyet többet.

lókupec 2008.06.12. 09:19:33

Ha már gyermekrákalapítvány: Ha vki Budán, a Köztársaság utca - József Attila útja kereszteződésénél jár, megtekintheti, hogy mire ment el az alapítvány pénze. Csak a telek 100milla felett pár éve fedett medence épült, a már említett "várfal" elfoglalja a járdát. És régebben egy szép Porsche parkolt elötte rendszeresen. És van ott még érdekesség bőven. Sz*rjon rotációs kapát.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.12. 09:23:22

Gongyolom, nem a rákos gyerekek furikáznak a porséval az uszómendanszé körül!

princessophia 2008.06.12. 09:32:02

Lepratelep!
Áruld el légyszi, hogy neked hogyan sikerült leiratkozni az említett cég "hírleveléről"?
Nekem ez már egy éve nem jön össze,pedig írtam levelet, küldtem mailt,válaszoltak is, hogy jó, akkor mostmár békén hagynak, ennek ellenére azóta is tele van a postaláda /aztán meg a kuka/ az általuk küldött hatalmas nyerési lehetőségeket ajánlgató cuccokkal.
Sose rendeltem tőlük semmit,mégis így ragaszkodnak hozzám....

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.12. 09:33:58

Ez ollan mint a Zországjáró vót! Köll, nem köll megkapod! :D

anarch 2008.06.12. 09:42:13

Ravatal már nem menő?

Tényleg, biztos meg lehet adni valami másik telemarketinges számot mint "ez most céges telefon, figyelhetnek, kérem hívjon fel ezen munkaidőn kívül..."

765mb 2008.06.12. 10:08:11

Engem egyszer hívtak a saját, telefonkönyvben is szereplő, de paragrafusjellel ellátott (tehát direkt marketingra nem használható) vezetékes számomon.

Megkértem, hogy lassan, tagoltan mégegyszer mondja el az alapítvány nevét, mert be fogom perelni, amiért direktmarketinggel felhívtak, holott azt nem tehetik meg.

Ó, ők a számot vették valakitől.

Mondtam, hogy akkor azt majd vele lerendezik, adja meg az alapítvány nevét.

Inkább a főnökét adja, várjak.

Vártam. Aztán megszakadt. Mosolyogtam. Azóta nem hívtak.

SzőkeNő Szarvas 2008.06.12. 10:11:40

Nos, nekem ezek kiküszöbölésére két módszerem is van, mindkettő működik, ergo: az összes ilyen - kamu vagy valós- kunyeráló pontosan egyszer tud hívni, soha többet!

1, le kell tiltani a számot a telefonon, ami pár billentyű benyomásával -mindenféle technikai végzettség nélkül- megoldható, még nekem is sikerült, pedig ugyi, szőke vagyok... ha mégse megy, bemész bármelyik telefonüzletbe és pillanatokon belül megoldják neked.

2, El kell menteni a számot, a név elé beírni, hogy "Neveddfel!" .. nos, azt hiszem, ez nem szorul bővebb magyarázatra, ugyi...

3, Az 1%-omat meg annak adom, akinek akarom.. pl. aki kb. ugyannyi pénzt, mint amennyit tőlem kapna, nem arra költ, hogy engem zaklasson telefonon..

SzőkeNő Szarvas 2008.06.12. 10:18:46

Btw: a postaládákból ilyenkor tömegesen kihulló adománygyűjtőlevelek legalább olyan bosszantóak tudnak lenni, ugye... különösen a különböző vallási prospektusok, naponta akár több felekezettől is.. ha jól tudom, a katolikusoknál amúgy is kell fizetni vmi egyházi adót /lehet, hogy a többinél is, nem tudom/, amit, ha nem kapnak meg, megreklamálnak... ergo: pontos listájuk van arról, ki az, aki hozzájuk tartozik.. nos, úgy gondolom, Isten nevében másokat zaklatni eléggé Istennek nem tetsző dolog.. nemde?

Kotit 2008.06.12. 10:34:46

SzSZ: úgy tudom, hogy a katolikusok nem zaklatnak, ha nem fizetsz egyházadót, csak amikor "esemény" van (esküvö, keresztelö stb.) akkor bevasalják akár évtizedekre visszamenöleg.

Adománygyüjtéshez: anno a cunami károsultjai javára gyüjtöttek Európa-szerte. Jó fél évvel a katasztrófa után olvastam, hogy az összegyült pénznek 3-4%-a (NEM maradt le 0) jutott el a rászorultakhoz.

Egyébként engem is pont tegnap hívott föl egy gyerekhangú hangfelvétel, de mivel nem az elsö alkalom volt, nem kapott túl sok idöt...

Asidotus 2008.06.12. 10:58:07

Teljesen lejáratták nálunk az 1%-os felajánlást. Én még soha senkinek nem adakoztam, bár gondolkodok rajta, hogy a helyi hegyi sport egyesületbe belépek, és akkor magamnak. De amíg azt látom, hogy mások jól (nagyon jól!) megélnek embertársaink nyomora ellen küzdők felajánlkozásaiból, addig nem.
Sokkal szigorúbb törvények kellenek, pl, az egyszázalékot kötelező legyen elkölteni a célra, és nem fizetésekre, stb. UNDORÍTÓ!
Meg az ország teleplakátolása (Gyermekrák és Gyermekétkeztetési). Bazzeg, csinálok egy plakátoló céget, mellé két ilyen alapítványt, és már meg is milliomosodtam.

ahmed vega 2008.06.12. 11:24:52

Minket is hivogatnak rendszeresen. Az érdekes az, hogy ha adsz, akkor kb 2-3-4 hét múlva újra hív a cég (néha szoktunk 5e-t adni, mégis csak jobban hangzik a kiküldött igazolást lobogtatva majd egy esetleges bármiféle tárgyaláson, hogy "bírónő kérem, én jó ember vagyok :)
Szal ami meg még érdekesebb, hogy ha éppen nem adsz, akkor fél óra-2 napon belül megtalál még másik 4-5 alapítvány (más néven, persze lehet ugyanazoknak van külön néven sok), hogy akkor most nekik. Szóval vagy télleg egy cég, vagy cserélgetik egymásközt az adatbázist, "hátha nektek adnak" alapon. Mikor kérdeztük, miként találtak ránk, főleg privát mobilra, meg hogy hogy "honnan a név?" Rokoncég adta? Akkor nem-nem, már itt volt a gépben. aha.. hát igen, a mi cégnevünk meg titkosított számaink már csak ilyenek, ott teremnek egyszercsak.
Amúgy ilyesmi nevekkel szoktak felhívni: Együtt az életért alapítvány, majd utána pár perccel, Együtt könnyebben lehet alapítvány, Egészség az életért alapítvány, így sorban. és ezen nevek variációi. Megoldási taktikák: Jaj most rossz, hívjanak fél év múlva. szám beír (van már vagy 20 telószám) alapítvány11 neveddfel, cégvezető is kórházban van, holnap boncolják stb.
Még egy érdekesség. A pénzt általában az alapítványi igazolást tartalmazó értéklevélként lehet átvenni.. Viszont, gondolom sokan visszaküldték, vagy nem vették fel, ezért pl. az egyik akiktől rendeltünk anno kb 0,0012% gyermeklélegeztetőgépet, futárszolgálattal küldte ki a borítékot; annak vajon mi a költsége? + érdekesség, egyszer Karácsonykor kaptunk egy köszönő, üdvözlő levelet (ofkorsz sárga csekk attacsmenttel :) aminek láttán készen voltam, akár nyomdatechnikai bemutatkozónak is jó lett volna, 4+direkt színes (pantone valamelyik arany), pausz papír, kreatív papíros (tán Rives creative, vagy design) boríték, forma lakkozás stb. tán csak holofólia nem volt rajta.. viszont gyerekrajz igen, nulla kinézettel, mutatva a népnek, hogy designra nem költöttünk ám!
Félreértés ne essék.. ha tényleg lélegeztetőre, vagy petikenagyonfontosveseműtétjéreazonnalholnap megy a pénz, akkor oké. Viszont valahányszor érdeklődtem, hogy mikor lehet elmenni egy gép átadásra, vagy mikor kapok arról igazolást, hogy átvette x kórház a gépet, avagy tényleg meglett a műtét, válasz nem jött, ilyet nem lehet (Mondtuk, de van itt egy újság, szívesen írna, riporter, fotós menne szívesen géphez, gyerekhez, gépgyerekhez- hát sajna azt se lehet. aham). így hát idén már nem adakozunk.

anarch 2008.06.12. 11:55:46

Jaja, az Artisjus-nak is milyen szép üvegházra került a művészek helyett...

www.budapestiepiteszkamara.hu/alkotasok/index.php/module/Query/action/DataPage/ID/63

Büszkén írják is, "az építkezés minden anyagi javunkat felemésztette"...

holysmoke the one 2008.06.12. 12:08:42

én mindig azt hazudom,hogy éppen tegnap hívott a kollégája,éppen attól az alapítványtól.
Ilyenkor azonnal,kitörő örömmel felkiátlanak:-IGEEEN!?
megköszönik és soha többet nem hivnak

holysmoke the one 2008.06.12. 12:10:54

ja és persze azt is hazudom,hogy adtam nekik egy-egy hihetőbb összeget

Mária 2008.06.12. 12:49:22

Legközelebb ha hív, metálzenét hallgattass vele, hangfalból, meglepetésszerűen :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.12. 14:44:37

Telefonodon tiltsd le a számot amiről hívott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.12. 16:04:06

Amúgy meg aki kamu alapítványok nevében magának gyűjt, és ezzel lejáratja a valóban beteg gyerekekért melózó alapítványokat (van olyan is ami tényleg ezt csinálja), annak kívánom hogy előbb-utóbb hasonló betegségben hunyjon el.
Ennél undorítóbb dolgot már nehéz elképzelni.

FwM / Arlene 2008.06.12. 21:56:44

Hozzánk is telefonáltak, az idős ügyvezető igazgató úr pedig megkért minket, hogy minden ilyen hívást kapcsoljunk fel hozzá, ő pedig elbeszélgetett velük nagyon-nagyon hosszan, és volt, akinek adott. Mondjuk, ettől csak megszaporodtak a hívások. Egyszer, egy szomorú novemberi kedden az ügyvezető igazgató úr meghalt. Sokszor telefonáltak még a mindeféle Együtt könnyebb, Egészségesen még jobb, Együtt és egészségesen meg aztán nagyszerű alapítványoktól, mind őt keresték, de miután közöltem, hogy elhunyt, lekoptak. Volt viszont egy nő, valamikor nyár elején telefonált, és az ügyv. ig.-et kereste. Mondtam, hogy nem tudom adni. De akkor is vele kell beszélnie. De én tényleg nem tudom adni. És ekkor jött a pofátlanság: ordenáré stílusban kioktatott, hogy én ne döntsem el, hogy az ügyv.ig. kivel beszél, különben is, ők a MÚLT HÉTEN EGYEZTETTEK, ÉS NEKI IDŐPONTJA VAN AZ IGAZGATÓVAL, AKI A MÚLT HÉTEN MEGÍGÉRTE, HOGY MOST FOGADJA A HÍVÁSÁT (sőt, gondolom, még pénzt is ígért). Akkor nagyon halkan közöltem, hogy fél éve temettük szegényt. Na, a nő csak hebegett-habogott, sűrű elnézések közepette elbúcsúzott, nem is hívott többet...

neet 2008.06.12. 22:16:36

Nekem 2 éve le van némítva a matávos (sic!) telóm, de néha mégis valamiért onra kapcsolok (oké, ettől még lehetek sikeres), így mostanság már ritkán akadnak belém. De! Kijelzi a napi hívásaimat, akár fogadtam azokat, akár nem. Már úgy jövök haza, hogy azt találgatom, hogy ma vajon hány nincs szám, titkos szám hívott? Ha eltalálom, nyerek egy sört magamtól. MINDEN NAP van egy TITKOS, de néha több is. Régen olyan megértő voltam, ez is csak munka, szegénynek ezt dobta a gép. De az invitel szopatása után (ők engem, nem sok sikerrel) elnémult a kütyü. És poros. Sőt, sós.
neet

magyarok 2008.06.12. 22:47:48

lókupec!
A magyarok vagyunk és azt üzenjük, hogy már rég vettünk új lovakat az összetelefonált pénzből, sőt még egy számítógépre is tellett belőle. A többi 3-4%ot meg odaadtuk azoknak akikért állítólag gyüjtöttünk.

bambapacák 2008.06.13. 07:18:11

Olyan alapítványnak kell csak pénzt utalni, amelyik a támogatni kívánt szervezettel KÖZÖS számlát nyit, pl. egy lélegeztető gép vásárlására. Abból nehezebben lenne úszómedence. (Emlékszem a z említett főkurátorra, annó elvesztette a kisfiát, de azután a pénzgyűjtést folytatta, rájött, hogy jó buli ez. Akkor szoktam le a támogatásukról, amikor egy riportfilmben a legdrágább (egy jó autó ára)angol bőrbútort láttam az irodájában.)

bugger · http://buggersbugging.blogspot.com/ 2008.06.20. 12:20:10

Ilyeneknek azt kell mondani, hogy szeretnéd őket illegális telefonos direktmarketing miatt feljelenteni, legyen szíves elismételni a nevüket... rögtön nem fognak hívni többet!

(direkt marketing csak postai, nem letiltott címre mehet előzetes beleegyezés nélkül, telefon, email, stb mind-mind törvénybe ütközik.)

Lutzy Fery (törölt) 2008.06.30. 06:37:33

Önvédelmi variánsok: 1. "De jó, hogy hívott, kedves kolléga, már én is akartam hívni..." 2. "Rendben van, kedves, mondja a számlaszámukat, én meg küldöm a banki beszedési megbízást." 3. Süncsaládot fogyasztásra felkínál!
süti beállítások módosítása