A "mással még sosem történ ilyen probléma" az egyik leghergelőbb kifogás egy szolgáltatótól, mert és akkor mi van. Virgács bankkártyájáról kétszer emelte le a fuvar összegét a taxitársaság, akik szerint a bank visszaigazoló sms-ei sem biztos, hogy valódiak.
Kedves Homár, olyat kaptam ma az egyik helyi taxiscégtől, hogy csak néztem, hátha neked tetszeni fog. Történt, hogy a Fan Taxi (nem elírás, ventillátor) egyik gépjárművébe szálltam, mert lusta dög vagyok (tudom, megérdemlem, kurvaanyám, burzsujgeci), és mert kényelmes, klímás kocsikkal közlekednek, a sofőrök sem parasztok, át sem vágtak még, szóval jó a tapasztalat.
Az is a cég mellett szól, hogy lehetőség van kártyával fizetni, ami azért jön jól, mert tapasztalataim szerint a nemparaszt sofőröknél szinte soha nincs váltópénz, kétezresnél nagyobb címlettel nem érdemes próbálkozni. Megérkezünk, odaadom a kártyát, lehúzza, vár, lehúzza megint, vár, mondom ez így talán elég lesz már, de a nap sütött, nem látta a kijelzőt, lehúzta megint, na mondom ennyi volt mára a játékból, huzigálja a sajátját. "nem veszi le kétszer." Nem a faszt, jön az sms először aztán másodszor, kétszer terhelte meg a számlát a nyomorult készülék, de papírt csak egyről adott. Mondom, ez így nem fasza, nekem az a 990 forint kéne, mert csak. Kis vita után a sofőr nagy nehezen belátta, hogy nem én hamisítottam egy plusz sms-t a telefonra, megegyeztünk egy ingyenfuvarban, mindenki boldog.
(Megjegyzem, nem ez volt az első ilyen eset ennél a cégnél, eddig is letudtuk így, semmi problémát, konfliktust nem okozott a téma.)
Hívom a diszpécsert egy óra múlvam, kérem a kocsit, nem az jön. Beülök, elmondom, a sofőr jelzi, hogy ő a csopvez, és ez így nem kóser, mert a gép ilyere nem képes, nálam van a bibi. Mondom erre, hogy na ja, a KH Bank viccből küldözget nekem ilyen üzeneteket, mert nincs jobb szórakozásuk. "Az első üzenetben biztos azt írták, hogy sikertelen." Nem, nem azt, itt az sms, olvassuk közösen: Vásárlás 990.- HUF. Meg még egyszer ugyanez. Mondom, és akkor ezt így hogy? Mellesleg ahova mentem, pont vettem le pénzt a kártyáról, így pontosan láttam, hogy kétszer emelték le a 990-et, de ezt neke innentől kezdve nem voltak hajlandók elhinni, ilyen nincs, csak mindig magával (mert megmutattam nekik az előző ilyen eset két sms-ét is), más soha nem panaszkodott, és csak hajtogatták egy telefonban bejelentkező másik illetékessel együtt, hogy olvassam el gondosan, mit küldött a bank.
Na itt szakadt el a cérna. Az addig rendben van, hogy a sofőrök nem tudják kezelni a készüléket, az is, hogy a készülék szar, de az már nincs, hogy kimondatlanul azzal gyanusítottak meg, hogy lenyúltam a céget 990 forintra, miközben ott volt az sms értesítés is (ha már nekem nem hitték el), hogy tényleg képes a kurva taxióra kétszer is leemelni az összeget, a VÁSÁRLÁS szó elég érthető nem? Sebaj, egy törzsutassal kevesebb.
Az utolsó 100 komment: