Tékozló Homár

Prágában hagyta az OrangeWays, pedig volt jegye

2008.06.27. 14:31 | jackyll | 153 komment

Elég szar lehet külföldről hazatérő járatot lekésni, de Gáborékkal ennél sokkal megrázóbb dolog történt. Már ültek a buszon, amikor kiderült, hogy az OrangeWays túlfoglalta a járatot, és a 64 tényleges férőhelyen felül eladott 12 virtuális hely pont az ő székeikre szólt. Leszállították őket, otthagyták a picsába, hogy oldják meg, ahogy tudják, ezután pedig kártérítést sem hajlandók fizetni:

A hétvégét Prágában töltöttük pár barátommal, az OrangeWaysnél hetekkel előre lezsírozott buszjegyeket váltva. Hazajövet kiderült hogy több jegyet adtak el mint amennyi hely a buszon van. Eladták a busz 64 darab helyét helyjegy nélkülni buszjeggyel, és valamilyen módon eladtak 12 jegyet melyen helybiztosítás, azaz székszámok is szerepeltek. Mi már a buszon ültünk, mikor jött egy család, akinek az ülésünkre szólt a helyjegye, minket felállítottak és közölték, hogy aki áll a buszon az legyen szíves szálljon le.

Érthetően nem kis felháborodást okozva ezzel a kirakott utasok között. Vasárnap délután 3 órakor a Prágai buszpályaudvaron leszállítottak minket egy "emberileg sajnáljuk, de nem tudunk mit csinálni, oldják meg a hazajutást aztán majd Budapesten visszaadjuk az út árát." kijelentéssel. Személy szerint teszek a 4 rugóra, de egy tucat turistát így cserben hagyni egy idegen országban (úgy hogy az egyiknek pl. aznap lejár a vízuma) nem csak a pofátlanságnak, de minden gusztustalan emberi tulajdonságnak a legalja!

Hazaérkezésünk másnapján kollégám vette fel a kapcsolatot az OrangeWays társasággal, az alábbi levélben:

> > Tegnap jópár utastársammal Prágában hagytak minket, pedig érvényes
> > jeggyel rendelkeztünk. Több jegyet adtak el, mint ahány hely volt a
> > buszon. Amikor rákérdezttünk hogy hogy jutunk akkor haza, a következő
> > választ kaptuk: "Minket az nem érdekel, oldjátok meg úgy ahogy
> > akarjátok vagy tudjátok, majd úgyis visszakapjátok". Amikor igazolást
> > kértünk volna arról, hogy nem saját hibánkból hagytak minket külfödön,
> > akkor ezt megtagadták és el akartam menni. Videófelvételem van arról,
> > ahogy lökdösik le az utasokat a buszvezetők. Az utaskísérő hölgy arra
> > hivatkozva, hogy ö nem mondott nekünk semmit, megkért hogy hagyjuk őt
> > békén. Most hogy végre saját erőnkből hazaértünk, szeretnénk ha
> > foglalkoznának egy kicsit ezzel a kérdéssel, valamint tájékoztatnának
> > hogy a kártérítésünkre hogy és milyen formában kerül sor. Ezen kívül
> > szeretném hogy a buszsofőrök és az utaskísérő hölgy nevét a
> > tudomásunkra hozzák.

A levelünkre egy rendkívül diplomatikus, és (akkor még) segítőkésznek tűnő választ kaptunk:

> Date: Mon, 23 Jun 2008 15:35:36 +0200
> Subject: Re: prágában hagyott utasok
>
> Tisztelt Uram,
>
> köszönjük levelét. Sajnálattal értesültünk a történtekről. Sajnos egy
> technikai okok miatt történt a túltöltés. Az OrangeWays Zrt. sosem
> engedné magának, hogy túltöltéssel kezelje a járatait.
> Nagyon sajnáljuk ami történt, azonban a sofőr tájékoztatása szerint,
> egyes utasok nem vették figyelembe az utasításait és nem szálltak le a
> buszról a kifejezett kérésére sem. A többi utas érdekében erélyes
> fellépésre volt szükség.
> Cégünk nem kötelezhető kártérítésre az utazási feltételeinkből adódóan,
> természetesen a cég vezetése kivizsgálta az ügyet és elnézését kéri
> minden érintett utastól és természetesen hajlandó a károkat enyhíteni.
> Természetesen a befizetett buszjegy pénz visszajár és ajándék jegyeket
> is tudunk biztosítani járatainkra. Kérem, írja meg a foglalása számát,
> hogy további információval tudjunk szolgálni.
> Kérem, írja meg, hogy milyen kártérítésre gondolt, köszönöm !
>
> A jövőben mindent megfogunk tenni, hogy még hasonló helyzet sem
> forduljon elő.
>
> Köszönettel:
>
> --
> F. Balázs
>
> Ügyfélszolgálat/Customer Service
> Orangeways Zrt.
> Üllői út 129.
> 1091 Budapest Magyarország
> tel: +36-90-633-000
> info@orangeways.com www.orangeways.com

Érdekes, hogy F. úr utazási feltételeikre hivatkozva próbálja mentesíteni magát a kártérítési kötelezettség alól, holott a következő sor az ő utazási feltételeiből van kimásolva, és egyértelmű, hogy már ez sem teljesült.:
"UTAZÁSI FELTÉTELEK AZ ORANGEWAYS ZRT. NEMZETKÖZI AUTÓBUSZJÁRATAIN
Az OrangeWays Zrt. kötelezi magát az érvényes menetjeggyel rendelkező személyek célállomásba való szállítására az előre közölt menetrend, árjegyzék és feltételek mellett."

Megírtuk a cégnek, hogy legyenek szívesek az utazásunk árának visszatérítésére, és a hazajutásunkból adódó plusz költségek kiegyenlítésére, de hétfő óta semmilyen formában nem válaszolnak a megkeresésünkre. Felháborító, hogy ennyire semmibe tudják venni az utasaikat.

Elnézéseteket kérem a kissé hosszúra nyúlt levél miatt, különösebb csodát nem várunk, mindössze legyen a mi esetünk tanúlság azoknak, akik a jövőben esetleg busztársaságok csábító ajánlatai között próbálnak eligazodni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Good Boy 2008.06.27. 22:21:04

Szóval kezdjük azzal
Elöször, hogy olyan céggel nem üzletelünk, ahol az elérhetőség úgy kezdődik, hogy 06-90-..., vagy +36-90-...
Másodszor: Mit várunk egy olyan cégtől, aki magyarhonban van bejegyezve, és Orangeways Zrt.(!)-nek (mért nem magyarositanak?) hivják, és Customer Service-t alkalmaznak. Gondolom volt face controll, azért a posztirót szállitották le.
Harmadszor: Mivel már nevében sem magyar a cég, azon nem is csodálkozom, hogy magyarokat dobnak le a buszról, hogy a kis kicsi sárgák (akiknek valószinüleg vizumuk sincs, mert jogilag nem is élnek, és nem is tartózkodnak abszúrdisztánba) hazaérjenek időben. Nem vagyok rasszista (vagy igen), de akkor is úgy gondolom, hogy itt a balkánon élvezzen már elönyt egy hazai cégnél a magyarok, főleg ha már a buszon vannak és nem Open a jegye!
Negyedik: Gratulálok a cégnek üzletpolitikailag is, ha már leszállitottak valakit, akkor lehetőleg azt, aki esetleg még lehet utasuk a közeljövőben, mert gondolom kisebb rá az esély, hogy a kinaiak lesznek törzsutasok, mint a bennszülöttek.
Ötödik: A posztoló azt írta, hogy a buszról a soförök lelökdösik őket, amit a soförök elmondásából a Customer Service is elismert. tehát ez akár igaz lehet, attól függetlenül is, hogy itt már a buszon kivüli eseményt látjuk.
És még valami: Ezért lett ilyen sz*r hely ez az ország többek között, mert ilyenek történnek, hogy a saját népét diszkriminálja egy cég. És nem csak ebben az egy ügyben, hanem alapból az élet minden területén ez történik, hogy a külföldinek kinyalják, a magyart le sz*patják. Mondjuk mindkettő lehet kellemes, csak a megfelelő nemű egyedet kell megtalálni hozzá, meg azt, hogy az esemény (jelen esetben a f*sz) helyes oldalán álljunk :)
szerintem

prolimaro 2008.06.27. 23:17:19

CliffBarnes 2008.06.27. 21:23:05

Nézd meg a videőt és ne magyarázd meg, hogy mit mondott az ügyfélszolgálat.
Check !!!
:)

Erélyes = határozott fellépés

2008.06.27. 23:35:51

Hey Pro!

Az most sajnos nem fog menni. De az sejlik (vegigolvasva mas hozzaszolasokbol is), hogy forditott volt a felallas. Akkor viszont az en hozzaszolasom is ellenkezo elojellel el. Nem erdekel ki lokott, senkinek sem volt joga hozza.

Igazsagparti vagyok. Az meg objektiv.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 03:54:58

picijany
meg nem is tettem ajanlatot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 03:57:48

huu
jon mokus
oszt kapok a pofamra az offolase
pedig a derekam is faj

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 04:17:28

nem beszelve az achillesemrol
jobberol adtam be egy beadast egy labdarugolabdaval megcsusztam a vizes fuvon....
vician kozephatved volt
de ez nem vicc
a szertaros meg vacon....
hat ne tuggyatok meg....
az volt a baj hogy ballabas vagyok

jesszumpepi (törölt) 2008.06.28. 05:58:40

Jó napot kívánok!
Érdeklődni szeretnék,hogy az OrangeWays árul-e használt kilincseket olcsón.
A Magyar Posta Zrt.kiszállítja-e ide nekem a ráckevei "élményfürdőbe"?

jesszumpepi (törölt) 2008.06.28. 06:06:57

Jöjjön egy valóban megtörtént esemény!

Kb.egy hónapja anyósoméknál vendégeskedtünk.Bementem a vécébe,és abban a pillanatban,ahogy becsuktam az ajtót,kezemben maradt a kilincs,és kialudt a villany.
Mondjuk,rögtön kiszabadítottak.

Sasfióka 2008.06.28. 10:15:19

A postból nem derült ki (ami nem azt jelenti, hogy nem) az, hogy a buszon ülőket kifaggaták-e arról, hogy milyen jeggyel utaznak? Mert lehet, hogy valamelyik sarokban ott gubbasztott 12 openjegyes. (Persze biztos nem, mert a túlkönyvelést elismerték - igaz azt nem értettem, hogy ha egyszer náluk ilyen nem fordulhat elő, hiszen ezt írták a levélben, akkor mégis hogy fordult elő...)

A Tokióba utazónak pedig: Utazzon a Korean Airral, Frankfurt-Szöul-Tokio útvonalon. Nekem ez volt a legolcsóbb.

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2008.06.28. 10:31:21

moslék orangeways. aki innentől kezdve velük utazik, az sikeres ember nem lehet.

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2008.06.28. 12:14:56

Miért engedtétek hogy ledobjon a sofőr? Basztam volna pofán ha hozzámér

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.06.28. 12:40:08

Spam:

Népakarat!
A napokban átalakult a Blog.hu főoldala. Sajnos eltűnt belőle a blogajánlások régi rendszere, mely az űrlapon ajánlott cikkeket promo.blog.hu oldalra kilistázta és megjelenítette a blogok oldalsávján (már aki ezt az ajánlót kitette). Sajnos ezzel elveszett a nem Index-közeli kisblogok számára a megjelenési lehetőség, részünkre pedig a legfrissebb cikk és hozzászólások közötti keresgélés öröme.
Kezdeményezést indítottam, mely a promo.blog.hu ajánlórendszert szeretné ismételten megvalósítani.

Ehhez keresek egy webprogramozáshoz értő jómunkásembert, aki a nem túl bonyolult ajánlórendszer elkészítésében segítene. Igazából csak egy vendégkönyv formára igazításáról lenne szó.
Részletek:
legjava.blog.hu/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 15:44:20

jesszum
tudom, hogy nem hiszed el
de egyszer en is igy jartam, raadasul eccaka
es meg nem volt az anyosom, csak kesobb lett es azt se tudta ott alszom a janyanal
meg a villany nem oltodott le
a leendo exsogorom szabaditott ki
ja a labdarugotortenet is igaz
louisvilli titanok vagyunk es az edzom attett a jobb szelre
es ez volt a baj

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.06.28. 18:24:41

Túltöltés! Ez nagyon jó! Ezt a vasúti kocsik fékrendszerében szokták alkalmazni, de nem baj.....

A zajándékjegyet meg fogadd el, s mindjárt kérjél belőle vagy 70-et, így biztosan elvisznek...:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 20:04:12

ja ha komolyan vesszuk a tortenetet, akkor azt kell mondjam
hihhetetlen
amerikaban rendort hivnanak es az jonne is
es jol lecsukna mindenkit aki lokdosodik
a lemaradt utast elvinnek taxival vagy repulovel
meg ilyenek

mebarak · http://www.mebarak.hu 2008.06.29. 10:30:05

Húúú basszus, már most ideges lettem, hogy olvastam!!! A rohadtak!

Mylady 2008.06.29. 11:38:52

Én is utaztam velük, semmi gond nem volt. Igaz, én nem Prágába, de az mindegy.

És tök üres volt a busz (kb 2o-an voltunk)

Nem mondom, hogy nem történhetett meg amit hősünk leírt, sőt el is hiszem, csak nekem eddig jók a tapasztalataim velük.

100holdas 2008.06.29. 15:17:52

Én péntek este jöttem haza az OrangeWays-zel Prágból, de sok gond nem volt velük. Csak egy. Már az odaúton bemondták, hogy sajnos a kávégép nem üzemel. Erre mondta valaki az utasok közül, hogy ő a múlt héten volt velük Krakkóban, és érdekes, akkor sem üzemelt. Kíváncsi voltam, 4 nap alatt megjavul-e a kávégép, hogy legalább a visszaúton hozzájussak az ingyen kávéhoz ;-),de láss csodát! nem javult. Végül is nem az a 200 forint üt fejbe, amennyibe kerül egy kávé, hanem végül is ez a fő szlogenjük, hogy "ingyen frissítőt, kávét" szolgálnak fel a buszon. Ha látják, hogy többe van nekik a kávé, mint amennyi befolyik a jegyek árából, miért ezzel hirdetik magukat? :-))

Mylady 2008.06.29. 15:30:26

1ooholdas,
és tuti ugyanaz a busz volt?
Amikor én mentem, nem működött a kávégép. Video sem volt. Csak rádió meg zene. Visszafelé jó volt a kávégép és video is volt. Rádió meg zene nem. Másik busz volt.

Az utazási feltételeknél az van, hogy jár ingyen meleg ital (üdítő nem), de ha nem, akkor sem lehet kártérítést kérni. Nálunk azt mondta be az utaskísérő, hogy pénzért(!) van, nála lehet venni. Aztán ingyen osztogatta. A 7 órás út alatt 2x. Mondjuk én nem kértem.

Engem sokkal jobban dühített, hogy azt írják, van WC és lehet használni.
Induláskor meg bemondták, hogy csak kisdologra és csak ha nagyon muszáj.

Kétségtelen, hogy félúton megálltunk egy benzinkútnál, ahol volt ingyen WC, de az ottani állapotokról meg ne beszéljünk.

Gonosztörpe 2008.06.29. 15:56:04

Mi vártok a Kóka pénzmosócégétől???
Dilettáns cégvezetés, a sofőrök kéthavonta cserélődnek, mert nem kapják meg a fizetésüket, stb.
Valaki elhiszi, hogy 10-20 utassal nyereségesen működnek a járatok?
Ez kb. olyan, mint a kínai éttermek,amikben egy szál vendéget nem lehet látni, de kitűnően lehet fedezni velük feketén megszerzett zstont! :)

100holdas 2008.06.29. 16:09:40

Mylady, biztos! Valószínű azért nem működött, de azért 4 teljes nap elég kell, hogy legyen arra, hogy megjavítsák...már ha meg akarják javítani! Viszont volt filmnézés doszt oda is vissza is, úgyhogy azzal nem volt gond.

Mylady 2008.06.29. 20:50:22

Igen, Gonosztörpe, ez bennem is felmerült.
Krakkóba reggel 6-kor indul a busz és fél-egy óra várakozás után visszaindulva 1o-re ér Pestre. Az 16 óra. Erre van 2 sofőr és 1 utaskísérő. Van ugye üzemanyagköltség, sztrádadíj 3 országban (kell a lengyeleknél is?), meg egyebek. Fizetni kell a fogadó állomáson is stb.
És mikor mentünk, kb 4o-45 utas volt, visszafelé kb 2o.
Én nagyon meg lennék lepődve, ha ez nyereséges lenne.

prolimaro 2008.06.29. 23:32:49

Nem csak a kávéért de a poggyászért sem kell fizetni, ami mondjuk egy Eurolines buszon legalább 4 euro, szerintem... nem is beszélve a buszjegy ár legalább 2x - 3x magasabb.

prolimaro 2008.06.29. 23:39:49

Gonosztörpe

Rendszeres utazó vagyok, és már több hónapja majdnem mindíg ugyanazok a sofőrök mennek a prágai járaton. Kit cseréltek le és hol ? Utaztál már velük vagy csak jól esik gonosz törpének lenni ? :)

Valaki elhiszi, hogy 10-20 utassal nyereségesen működnek a járatok?

Miert kellene, hogy most nyereséges legyen ?
A Coca-Cola cég sem volt mindjárt nyereséges, kellett egy kis idő, hogy az emberek megismerjék.... KÖZGÁZ

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.30. 03:49:16

hogy csodalkoznatok mikor mondjuk kentuckybol lereputltok miamiba es a gepen van 13 ember

punpa 2008.06.30. 07:41:16

Új poszt oddsok:

Szily: 1.50
Jackyll: 2.50
Gábriseszter: 8.00

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 08:44:22

Gonosztörpe:

te tényleg nagyon gonosz vagy :) Mellesleg honnan veszed, hogy a Kóka Jani pénzmosó cége? Ezen kívül is hülyeségeket beszélsz. Kínai éttermet meg láttam már teli is, abban nem lehet vendéget látni, ahol szar a kaja. Ahol meg jó, ott vannak.

Punpa: Szily-re rakok két mogyorós Milkát :)

punpa 2008.06.30. 09:08:06

Akkor hármat kaphatsz vissza.
De ha nem Szily fog posztolni, akkor nuku mogyorós csoki, csak a saját mogyoróid maradnak :)

demizson bobby 2008.06.30. 09:20:25

XXXXXXX 2008.06.27. 16:55:48
Magyarországon él,mert monnyuk szerb állampolgár,de....
Megvan már?

Chrom 2008.06.30. 09:34:51

Szerintem hihető. Technikai hiba. Ügyfél panaszkodik, jön rá válasz. Ott van leírva, hogy enyhítik a kárt. Ennyi.
Másik kérdés, hogy emberileg egy utolsó a sofőr is meg az utaskísérő is. Mert nem hagyok ott senkit... Akkor segítek valamit intézni...de hát emberség, hol van itt?
Ha meg nem azzal leszek elfoglalva, hogy mi emberek hogyan viselkedünk egymással, akkor majd ráérek csodálkozni a Kentákiból Májámiba repülő 13 utason...

2008.06.30. 09:46:56

oszt mi a rossebnek köll kentákiból májámiba röpüni ?

-E-Z- 2008.06.30. 10:07:24

Nekem is volt szerencsém ugyanezzel a járattal visszautazni Prágából... Szerencsére a mi helyünkre senkinek nem szólt helyjegye, így minket nem tuszkoltak le a buszról. Bár a bunkóbbik sofőr közelte, hogy azért ne örüljek, mert ha valaki előkerül akinek oda szól a jegye, az le fog ülni, mi meg szépen itt maradunk... Amikor közeltem vele, hogy én ugyan le nem szállok és ő pedig erősszakkal le nem tehet, akkor azt mondta, hogy ha kell akkor hív rendőrt és majd az letesz a buszról... Mondjuk nem tudom milyen indokkal tesz le egy cseh rendőr egy magyar utast egy magyar buszról, amire érvényes és előre kifizetett jegye van. A családcentrikus sofőrökről annyi, hogy kínai család felszállhatott, de amikor elindultunk, úgy láttuk, hogy egy terhes fiatalasszonyt viszont simán otthagytak. Mellesleg ez "ajándékjegy" volt, amivel Prágába utaztunk. Ugy kaptuk, hogy foglaltunk buszjegyet a Zágrábi járatra oda vissza, amit előre ki is fizettünk... erről az útról anyit, hogy vonattal mentünk, és vonattal is jöttünk Zágrábból! Na tehát a 4 "utazásból" csak a Prágába utazással nem volt gond... (Bár a kávégép az egyszer se működött, de ez a legkissebb probléma)

elwood 2008.06.30. 10:27:05

Utazzon ezekkel a száztagú gányzenekar.

hbe 2008.06.30. 10:38:07

punpa, 16%-ot nem sok egy kicsit lecsípni?

Mackie 2008.06.30. 10:44:19

Ügyvédi felszólítót nekik.

A felelősségkizárás pedig fogyasztói szerződésben hatálytalan. Ne hagyd magad szivatni.

IG 2008.06.30. 11:08:12

Egyetértek azokkal, akik szerint nem épp emberséges volt az a mód, ahogy a cég alkalmazottai "el"-bántak a szerződéses utasokkal.

A hozzáállás egy olyan dolog, ami sok mindenen tud segíteni és rontani is!

Mi is azon a buszon utaztunk.
A két buszvezető közül az egyiknek sikerült a lehető legrosszabban reagálnia. Ha kell, ő leszállít bárkit... ha kell, rendőrrel....Meg aztán mindenki oldja meg maga, azt, hogy hazajusson, őt az nem érdekli, hogyan!

Igen, a pocakos kismama tényleg ottmaradt, még legalább 10 emberrel, akik mindannyian érvényes jeggyel rendelkeztek! Akik jóval az utazás előtt vették meg jegyeiket és akiket mindenféle kárpótlás és egyéb épeszű magyarázat nélkül otthagytak. Egyszercsak becsukta az a "kedves" ember (egyik sofőrünk) az ajtót és elindultunk.

Italok - a beígért ingyen forrócsoki, kávé... - sem kifelé, sem hazafelé nem voltak.
Hazafelé már "büntiben" is volt az egész busz (rajtaülők, akiknek sikerült!) mivel se nem szóltak hozzánk, se nem magyarázták meg az előbb történteket, se nem kértek elnézést a hirtelen felindulásból elszóltakért... és a beígért vetítendő film is váratott magára.

Maga a busz, szerintünk nagyon szép és jó, kényelmes, hosszú utakra is tökéletes, de a személyzeten még van mit válogatni!!!

Szerintem nagyobb szűrőt kellene tartani, mielőtt emberek közelébe engednek más embereket.

Legyen vagy épp akadjon bárminemű probléma egy út során, akár közel, akár nagyon messzi tájakon, mindent meg lehet(ne) emberségesen oldani, beszélni!

A kárpótlás a legkevesebb azoknak az embereknek, akik ezt átélték, akiket otthagytak!

Jó gondolja meg mindenki, mielőtt választ, hogy mikor, mivel és hogyan utazik!

Kár értük, mert ez egy nagyszerű ötlet, maga ez az utazás.
Lehetne ugyanennyi energiával egy nagyszerű dolgot kihozni mindebből!

Today05 2008.06.30. 11:10:46

Az a baj, hogy a videó nem a teljes történést mutatja be, sajnos az eleje lemaradt: a buszvezető lökdösése azután kezdődött, miután úriemberhez méltóan lelökte a - későbbiekben lökdöső sráccal utazó - lányt a lépcsőről, pedig szegény lány csak annyit merészelt kérdezni, hogy mit csináljon most. Ezekután nemcsoda, hogy ő is kapott (nem eleget sajnos).

Durva volt, hogy a külföldiek megszeppenve, teljesen kultúráltan kérdezgették a sofőrtől, hogy mit csináljanak, és semmi választ nem kaptak, az egyik lány kapott egy magyar 06-30-as számot a papírjára, hogy hívja fel... ennyivel le volt tudva a segítség.

Ez a durva, nem az, hogy valamit elb@sztak, az szimpla pech ami megesik.
A másik fele, az amikor én meg tudom oldani, hogy anyázás nélkül hozzászólok annak ellenére, hogy épp leszállított, ne az "anyáduristenittakarodj" legyen a válasz. És miért kell 20 percen át kérlelnem, hogy írja le, hogy nem tudtam felszállni a buszra, az utaskísérő valami ilyesmit mondott: "erről nem én tehetek nem írom le".

ex-Zep 2008.06.30. 11:14:06

sünit a picsájukba oszt jónapot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.30. 12:09:55

Kulics
ezer oka lehet
peldaul ott a csajod
de lehet biznisz is

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 12:35:03

banyek buktam két mogyorós csokit. de legalább az enyémek megvannak.

punpa: hova utaljam? mármint a csokikat :)

Gonosztörpe 2008.06.30. 13:08:02

Mondjuk van egy kis rálátásom a dolgokra, és tudom, kiknek a pénze van benne a cégben. Nem sokan tudnak ma Magyarországon kp-re megvenni 70-80 milkás buszokat. Az, hogy többször is találkoztál néhány kitartó söfőrrel, akik még reménykednek benne , hogy egyszer talán rendesen megkapják a fizujukat, még nem cáfolja az általam leírtakat. Talán azt a több tucatot kérdezd meg, akik már feladták a küzdelmet, (akik a beígért nettó 220 ezer helyett jó ha 150-et megkaptak, azt is 4 részletben), és leléptek a cégtől.
EnZsolt: természetesen nem a "Menü450fojint" típusú éttermekre gondoltam, hanem azokra a hodályméretűekre, amikben a főnökön, és testőrein kívül nem nagyon látsz más embert..:-)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.30. 14:06:03

Kedves cikkíró és károsult utasok!

Álljatok össze, beszéljétek meg: személyenként 5000 ft körüli összegért, vagy 10% sikerdíjért simán elvállalja egy ügyvéd! Lehet, hogy 3 év múlva láttok pénzt de legalább fejenként 2-3millió reális összeget látok.

A kismama előtt le a kalappal, remélem nem lesz semmi gond, de ha csak szeplős is lenne a gyerek kívánom, hogy 10x annyit ítéljen meg a bíróság nekik, sok sikert!

Esetleg érdemes lehetne a leszállított hölgy utasokkal is szexelni egyet: ha várandós lett, akkor az is pont ha meg nem akkor leeht mondani, hogy 10 éve próbáltatok fogantatást elérni s most a prágai üdüléstől vártátok a csodát... ;-)

Riszpekt a magyar buszon utazó külföldieknek is, akik azzal a fogalommal nem tudnak mit kezdeni, hogy "bocs, ülnek a helyeden, és te fogsz itt maradni, nem kapsz azt sem ami a csődörnek születésétől fogva van..."

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 14:10:49

Gonosztörpe: én eddig úgy tudtam, hogy Kedves Ferenc biznisze ez a dolog, Kóka Janiról nem tudtam. Lehet igazad van. Akkor lehet, hogy rosszkor vagy ilyen kínai éttermekben, mert ott is van vendég, csak amikor jön a főnök és a brigádja, nem szeretné, ha más is ott lenne :) Magyar éttermekben is van példa erre, persze nem küldik el a vendégeket, csak nem ül senki sem körülöttük és nem kell fizetniük.

punpa 2008.06.30. 16:23:41

EnZsolt, az Árkádban várom szeretettel a mogyorós csokikat! :)

jesszumpepi (törölt) 2008.06.30. 17:03:29

Milyen jó filmen a 101 kiskutya :-)

prolimaro 2008.06.30. 17:25:12

Szerintem a cég és az ügyfél levelét nem szabadott volna kitenni a netre, ha egyáltalán igazi. Szerintem az OrangeWays simán beperelhet... még a homárt is !

prolimaro 2008.06.30. 17:27:09

-E-Z- és IG !

A buszon utaztatok ? A sofőr meglökött valakit verekedett stbb ??? vagy csak őt lökték ahogy a video is mutatja.

Ács Ferenc 2008.06.30. 17:54:35

Az én OrangeWaysem sztorim: hetekkel ezelőtt vettem pár jegyet a honlapjukon keresztül. Tök véletlenül, máshol nézelődve tűnt fel, hogy a járatuk nem akkor indul oda, mint amit a jegyre nyomtattak. Utánanéztem és igen, három órával korábban indul a busz, mint ami a jegyeken szerepel. Szóval ha én nem tudom meg véletlenül ezt, akkor állhatnánk ott, mint f@sz a lakodalomban, és csodálkozhatnánk, hogy nem jön "olcsóék" busza. Írtam nekik egy érdeklődő levelet (ugyanis felhívni őket nem lehet, csak emelt díjas számon, ez is milyen lopás már, nem?) hogy miért nem szóltak, hogy megváltozott (?) a menetrend a jegy kiadása óta. Flegma válasz: ja, elírtuk, bocs.

A másik sztori: haver szintén a neten vett jegyet tőlük, de nem kapta meg. A pénzét viszont levonták. Leveleire nem válaszoltak, telefonhívását lecsapták (!) napokon át. Végül tudott beszélni egy ügyfélszolgálatossal (egy újságíró ismerősöm szerint egyébként csak egy (1) darab ügyfélszolgálatis dolgozik ezeknél) akit rendőrséggel fenyegetett meg, vagyis hogy küldjék a jegyét, vagy vissza a pénzét, és erre nagy nehezen hajlandóak voltak küldeni mailben a jegyet.

Minden jel szerint tehát ez a cég szélhámosok gyülekezete.

homa78 2008.06.30. 18:09:53

PERELJPERELJPERELJ!!!!!!!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.30. 22:19:19

Te prolimaro
Ha téged szoptnak le akkor majd te is szívesen kitennéd a levelüket.
Csak majd ha nem lesz hova és jól szájbaszexuálnak ilyen buzi cégek, akkor koppansz.

prolimaro 2008.06.30. 23:15:05

Az emeltdíjas az egy szürő, akinek van 200 forintja egy hívásra az nem fog f@szsagokat kérdezni.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.01. 05:15:01

prolimaro a cég dolgozója.

Ha tudná,hányszor előfordult már a Homáron,hogy addig nem olvasott nicknevek hirtelen elkezdenék védeni a mundér becsületét!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.01. 05:41:39

Nekem már az is eszembe jutott hogy valaki tényleg ennyire hülye. De sztem is inkább dolgozó. És elhiszi amit a cég sulykol.

Ezérttartittezazország!!!! :D Csak hogy ne maradjon ki.

-E-Z- 2008.07.01. 07:46:14

Kedves prolimaro!

Igen, a buszon utaztunk, de az egész történetet nem láttuk az előttünk ülőktől... De pont tőlük (az előttünk ülőktől) hallottuk, hogy a sofőr kezdte a lökdösődést. Szerintem nem csak lökdösni kellett volna, hanem jól orrba vágni! Megérdemelte volna.

Kedves levélíró hiányolta a sofőrök és az utaskisérő hölgy nevét...
Én a visszaúton felírtam a nevüket, biztos ami biztos, hátha minket is otthagynak félúton Pozsonyban:)
Sz. István volt a sárga inges idiótábbik sofőr.
A teljes nevüket majd privátban megírom, mert még az ilyen bunkóknak is vannak személyiségi jogai.

-E-Z- 2008.07.01. 08:41:28

Sz. József! Nem István... Bocsánat:)

IG 2008.07.01. 09:54:11

Igen mi is ezt a buszt választottuk!

Prága csodálatos hely! aki tudja mindenképp látogasson el oda egyszer!

A busz legénysége által, vagy inkább úgy írom, a túlszervezés, vagyis a szervezetlenség által okozott kellemetlenségek miatt is, gyönyörű élmény marad!

Annak a férfinak, aki nem épp emberséges mivoltjáról volt híres és felelős buszvezetőként nem az emberek megnyugtatása vagy megoldáskeresés járt a fejében, hanem gyorsan jött reagálásként a fenyegetőzés és az ajtóbecsukás, majd az emberek kint hagyása idegenföldön...na annak csakis azt üzenném, gondolkodjon máskor előre, mert mindenki emberből van! És egyszer más szemszögéből is nézze az eseményeket, mert lehetett volna Ő az, aki a becsukott buszajtó után ott áll a csomagjaival egy vasárnap délután, mindenféle ötlet nélkül és térismeret nélkül, hogy most akkor mivel és mennyiből, hogyan jusson haza. Haza.

Szóval, nem a pofon vagy egyéb volt a cél, hanem az, hogy választ kapjon mindenki és ne gyomorgörcsöt! Hogy a nyugodtan megkezdett utazás, kellemes élményekkel érjen véget, hogy hazatérve boldogan újságolhassa az ember fia/lánya, hogy bíz ez a társaság igen, megéri velük utazni!


Csakis gratulálni tudok azoknak akik kiálltak az igazukért, vagyis pontosan azért, hogy ne csak szó nélkül - ha már így is magyarázat nélkül - hagyták ott őket.

Az a minimum, hogy próbálták kérdőrevonni azt a 3 embert, aki ez esetben akár mint buszvezető, vagy akár csak egy utaskísérő ott voltak velünk. Hiszen ott a helyszínen, ők voltak az Orange Ways. Ők képviselték a céget. Nekik kellett nyújtani azt a szolgáltatást, amit a cég az utazási szerződésben ígért.

Jogos, hogy amennyiben az utazási társaság, vagyis maga a buszos társaság ígért, sőt! a leírtakban (szerződésben) garantált valamit, azt be is tartsa, visszavonhatatlanul! Jogos, hogyha ez nem teljesül, az emberek minimum felháborodottak és választ szeretnének a miértekre.

Joggal várhatják el a kárpótlást a kiesés vagy épp az anyagi plusz költségek miatt az utasok. A nem kívánt bánásmódért!

Ács Ferenc 2008.07.01. 11:08:09

Az utazási irodák felügyelete nem szokta bezárni az olyan cégeket, ahol ennyi káreset van?

PROLIMARO: Emelt díjas telefont rossz hírű vállalkozások üzemeltetnek. Utazási irodák nem, hiszen ők nem akarják távol tartani maguktól az érdeklődőket. Ezzel a nagyon paraszt húzással az Orange Ways azt próbálja elkerülni, hogy a tömegesen reklamáló utasok elérhessék őket. Csalókra jellemző módszer és persze eleve megengedhetetlenül rosszhiszemű is.

zoli bp 2008.07.01. 12:03:33

Ez egy kurva nagy szopatás volt semmi más,felháboritó ,h vannak ilyen emberek,oldja meg a busztársaság a dolgot, anno vagy 8éve máltán nyaralt a családunk, mire mi felszálltunk a Helyi! járatú buszra,azon már nem volt több ülőhely. És mi történt? a buszvezető szólt a központba és azonnal küldtek egy másik buszt. Nah ,ha egy szaros kicsi déli országba ezt meg lehet oldani, addig itt senki ne pofázzon tisztességről,meg a fudefasza magyar emberekröl.
Jah hogy magyarország szarik a túristákra, merhát nem kell nekünk idegenforgalom, meg a magyar ugyis kibír mindent,akkor meg nem mind1...?? Ez a mentalitás tesz engem tönkre....

bugyifiu 2008.07.01. 13:24:12

A tartozás behajtásához ajánlom a Costello behajtó irodát...

Munkatársaik diplomás, jogban jártas emberek, büntetlen előélettel...

prolimaro 2008.07.01. 14:54:53

Ács Feri

Az a baj, hogy nem dolgoztál egy ,,call centerben,, hiszen akkor tudnád, hogy milyen ,,érdekes dolgokkal,, képesek az emberek felhívni. Én gazdaságtanban tanultam az ár egy szúrő semmi más. :)

-E-Z- 2008.07.01. 15:02:43

A "customer service"-ek jobb cégeknél 06-80-nal kezdődnek, vagyis ingyenesek!!!
Mint neve is mutatja "ügyfélszolgálat"...
Az ügyfeleket kellene, hogy szolgálja, nem az lenne a célja, hogy elzárkózzon az ügyfelekkel való kommunikációtól!

prolimaro 2008.07.01. 15:06:16

jesszumpepi

Attól még, hogy nem töltöm itt a szabad időmet csorgó nyállal és nem küldök el minden nagy céget a fenébe/naponta nem vagyok a orange dolgozója. Van empatiam és nem döntök egy internetes bejegyzés alapján. Magyarországon nincs olyan cég melyet ne szapulnának a homáron..., tehát ha minden elhinnék akkor nem járnék bankba, nem volna biztosításom, nem utaznék, nem használnék áramot, vizet stbb.... sőt ahogy látom tejet sem innék..

prolimaro 2008.07.01. 15:09:26

-E-Z-

Igen, igazad van, de a fapados cégeknél más a helyzet.

helianthus 2008.07.01. 15:18:47

"Az a baj, hogy nem dolgoztál egy ,,call centerben,, hiszen akkor tudnád, hogy milyen ,,érdekes dolgokkal,, képesek az emberek felhívni."
Én dolgoztam Call Centerben és tudom, hogy mikkel képesek felhívni, ugyanakkor azt is tudtam, hogy azért dolgozok CC-ben, hogy ha felhívnak bármivel (hangsúlyozom bármivel kapcsolatban), akkor arra mondok valamit, megpróbálok segíteni, stb. Nálunk a hívásokat rögzítették, így bármikor vissza lehetett hallgatni panasz esetén, hogy az ügyintéző megdolgozott-e a pénzéért, nem volt-e bunkó, nem tájékoztatott-e félre, stb. Ha Mari néni valami mondvacsinált okkal felhívott Piripócsról, mert magányos volt és emberi hangot akart hallani, akkor meghallgattam Mari nénit, mondtam neki egy-két kedves szót aztán elbúcsúztam. Ha erre nem érzed magad képesnek, akkor menj máshová dolgozni, ahol nem érnek el a buta idegesítő ügyfelek, akinek a pénze azért kell, de ha már cserébe igényei vannak, ne adj Isten panasza, az nem tetszik. Igazam van Prolimaro?

IG 2008.07.01. 15:28:16

Call center vagy csak minden hívás után megfelelő összeg, részesedés...

Itt tényleg az a lényeg, hogy volt, van egy sztori, ami megtörtét és nem hetedhétországon túl, hanem itt és most, velünk. És szeretnénk, ha mással már ugyanez nem ismétlődne! Ha az illetékesek figyelnének jobban arra, hogy a beígért szolgáltatások, ne csak ígéret szintjén maradjanak.

Ha utazok, utazik bárki, és természetes, hogy vannak, lesznek kérdései, az adott cég, aki vállalta az utaztatást, aki szolgáltatást nyújt, legyen mindig elérhető, vagy legalábbis tisztes időn belül.

Mert értünk, vagyis azokért vannak, akiket épp vevőknek tudhatnak.

Ne szűrű legyen egy drága, emelt díjas szám, hanem tessék válaszolni, segíteni, tájékoztatni. Elviekben még nem a gépek világában élünk teljesen! Vannak, élnek még emberek, akik segíthetnek, pláne ha ez épp a munkájuk. Hogy tájékoztassanak, megnyugtassanak.

Itt nem szapul senki senkit, csak a véleményt mondják el, ha máshol épp nem vevők rá!

Szerintem pár véleméynből igencsak kitűnik, hogy átélt már hasonlót ezzela társasággal.

Senkinek nincs olyan fölös energiája, hogy itt mulassa az időt, hanem arról biztosítja atöbbit, akik ezt tapasztalták a társasággal kapcsolatban, hogy igenis járjon utána, ha kell, mondja meg, hogy ezt ne így! És kérem, kárpótlás!

Nem minden a visszatérített jegy, aaz ára, avgy egy cserejegy!
A kimaradt idő, a bosszankodás.... nem fizethető meg!

Mylady 2008.07.01. 15:33:05

Egyébként az utaskísérő kinyomtatott utaslistával a kezében áll a buszajtóhoz. Azon pipálgatja az utasokat, mielőtt felengedné őket.
Amikor azt kinyomtatták neki és a kezébenyomták, akkor senkinek nem tűnt fel, hogy gáz van és a 64 helyre 76 utast (vagy akármennyit) várnak???

IG 2008.07.01. 15:47:45

Igen! Köszönöm Mylady!

És a másik kérdés: ha megvan a kinyomtatott lista az adott utasokkal, akkor miért van az, hogy utólag Prágában még tollal írja hozzá, az ott, akkor jeletkező utasokat,a már meglévő - valószínűleg épp 64 utas - névlistájához.
Talán így lettünk hirtelen többen?

Szóval, ha van kinyomtatott fix lista, akkor hogy lehet még hozzáírni?

Mylady 2008.07.01. 15:48:40

Bár én alapjában véve elégedett voltam velük, néhány negatív apróság.
A feltüntetett szolgáltatásokhoz:
- ingyenes újságok, magazinok
a krakkói járaton 1féle magazin volt, Bécsről szólt (kulturális ajánló, azt hiszem)
- szendvicsek, üdítők megfizethető áron
szendvics nem volt, árakat nem tudok
- ingyenes meleg italok (kávé, kapucsinó, forró csoki)
egyik úton pont rossz volt a gép
- saját fülhallgató kerül kiosztásra
odafelé kaptunk, visszafelé nem
- média center (DVD és több rádió csatorna)
odafelé nem volt dvd és csak 1 rádiócsatorna volt, visszafelé nem volt rádió, csak dvd, ami elég hangosan szólt, csak úgy bele a vakvilágba, nem fülhallgatón keresztül

Az árakhoz:
Azt írják, a retúrjegy olcsóbb. Nos, velem ki akarták fizettetni a teljes árat. Nem a 300 Ft/irány számít, hanem az elv.
Szóvátettem, hosszasan kellett bizonygatnom, hogy a honlapon tényleg ez van. Végül az egyik irány árából elengedték a 300 Ft-ot.
Kicsit cikinek éreztem, hogy párszáz forinton lovagolok. Gondolom, pont erre számítanak.

Viszont az is igaz, hogy a 200 Ft-os poggyászdíjat egyszer sem kérték (bár most úgy látom, már nincs poggyászdíj).

IG 2008.07.01. 15:56:21

No látjátok!

Itt látszik, hogy többször és sokunkkal megesett már hasonlkó eset velük kapcsolatban!

-Nálunk is egy magazin volt, az Orange Ways magazinja, májusi száma.
-Forró italok sem oda-sem pedig visszafelé nem voltak, -"rossz volt a gép".
-szendvicseket nem láttam, de azt hiszem említette a hölgy. Talán műanyag dobozokra emléksezm, amikben fel volt vágva ez meg az....
-fülhallgató volt, de csak egy rádiócsatorna. Mondjuk nekünk fel sem tűnt, mert nézelődtünk...

jesszumpepi (törölt) 2008.07.01. 18:13:41

prolimaro!

Tévedsz,ugyanis már több cég válaszát dicsérték itt a Homáron.Például a Batz papucsot Magyarországon forgalmazóét.Innen származik eme lábbeli gyakori emlegetése.
Azóta én is megnéztem egy boltban a Batz papucsot.Addig azt se tudtam,hogy a világon van.

Ács Ferenc 2008.07.01. 18:42:00

Prolimaro: az ügyfélszolgálatos munkaköréhez alapvetően hozzátartozik a nehéz ügyféllel való udvarias és előzékeny foglalkozás is. Sőt! Ha ez bármilyen fokon nehezedre esik, akkor ne call centerben dolgozz, hanem mondjuk nyírjál birkát. Ott kevesebb pénze után szaladó, átvert emberrel kell vesződnöd. Bár... Ha ott is az Orange Ways most már hírhedtté vált ügyfélkapcsolati módszereit alkalmazod, akkor abból is baj lehet. Azt gondolom, hogy nem utazási irodát kell üzemeltetni, ha "szűrővel" szereted távol tartani magadtól az embereket.

S bár nem vagyok a Homár szerkesztője, de hidd el, itt nem mindent és mindenkit cikiznek ki. Csak azokat a szolgáltatókat akik taplók az ügyféllel, vagy meg akarják lopni őket. Vagy mindkettő egyszerre.

xmladmin 2008.07.02. 00:28:56

Ács Feri miert nem utazol drága szolgáltatóval ? Ott tudnál órakat beszélgetni az ügyfélszolgálatossal !

A normál ár 20-50% vásárolsz repülőjegyet/buszjegyet de SAJNÁLOD a 200.- forintot az ügyfélszolgáltra.

Így is sokkal de sokkal többet spórolsz mintha ,,beszélgető,, szolgáltatóval utaznál!
Ilyen emberekre mondom, hogy sza...góóó.

Írjál több ujságot !!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 02:13:40

xmladmin, te nem a prolimaro vagy? :D
De neki is szól!

Szal egy egy fogasztvédelmi oldal! (Fórum.)
Ide azok szoktak írni akiknek valami baja van egy céggel. Valszeg kitalálnak páran sztorikat, de azok valszeg nem ilyen meredekek mint amik ide szoktak jönni, ill. elég kevés van szerencsére. Általában az emberek egész addig nem kezdenek el valamiről írni, amíg nem szívatják meg őket.

Persze lehet hogy nincs igazam mert mi vagyunk a rosszindulatúak, és szeretnénk ha a szolgáltatás szolgáltatás lenne, vagy ha nem az akkor a többi emberkének tudnánk segíteni a szopatás elkerülésében.

Persze az is lehet hogy ti éltek valahol máshol, ahol minden szép és jó; ebben az esetben küldjetek legyetek szívesek egy csak oda szóló jegyet. De ne OrangeWays-os at és nem WizzAireset...!!!!! :D

jesszumpepi (törölt) 2008.07.02. 07:02:34

prolimaro!

Ugyan hülyéskedünk,de nem vagyunk hülyék :-)

helianthus 2008.07.02. 08:56:49

"A normál ár 20-50% vásárolsz repülőjegyet/buszjegyet de SAJNÁLOD a 200.- forintot az ügyfélszolgáltra.
Így is sokkal de sokkal többet spórolsz mintha ,,beszélgető,, szolgáltatóval utaznál!
Ilyen emberekre mondom, hogy sza...góóó."
Szerintem ha valaki olcsóbban próbál vásárolni/utazni, azt azért teszi, mert nincs sok pénze. A kevés pénzű emberek nem sajnálják a 200 ft-ot telefonálásra, csak nincs nekik. Milyen mentalitás ez, hogy spóroltál a buszjegyen, akkor költsd telefonálásra? Ez így most hogy?
Mellesleg, ha valaki alapít egy céget/szolgáltatást nyújt stb. és szeretne mocskosul meggazdagodni, akkor árulja drágán a cuccait, aztán akinek van pénze odaadja érte. Az, hogy valaki olcsóbban kínál ezt-azt, nem jogosítja fel arra, hogy SEMMIT adjon cserébe, vagy ROSSZAT adjon cserébe, vagy ne annyit adjon cserébe, amennyit ÍGÉRT.
És ismétlen magam, de a sz.gó ügyfél pénze azért kellene? Xmladmin nálad azért sűrűn kell a tükröt takarítani, nem?

IG 2008.07.02. 09:55:35

xmladmin...szerintem te nagyon nem érted miről is van szó! Sosem kerültél még hasonló cipőbe. Ne sajnáld! De ha már így történt, inkább próbáld megérteni mindazt, amit itt olvastál.

Helianthus-nak tökéletesen igaza van!

Szóval picit más bőrébe bújva, élethelyzeteket nézve, ah már tapasztalatod nincs -e tére, akor kérlek, ne ítélj el embereket szarrágónak, ha nem érted miről is van szó!

Ács Ferenc 2008.07.02. 11:38:22

xmladmin/prolimaro: Ha az utazási iroda az emelt díjas számon akarja megkeresni a jegyárakat, az egyértelműen rosszhiszemű pénzszerzés, visszaélés, tiszteségtelen üzleti magatartás. Tudod mit, szerintem meg az a szarrágás, ha egy ilyen gazdag cég az ügyfélszolgálaton spórol. (A munkatárs minőségén, meg a telefonvonalon.)

Inkább örüljél, hogy még nem kaptatok hatósági ellenőrzést. Bár ha ilyen ütemben veritek át az ügyfeleket, az sem várat már sokat magára. Egyébként most nézem, hogy a Narancsutak honlapja is lenyúlás, egy az egyben a Wizzairét kopírozták le. Vajon engedéllyel? Lehet tippelni.

prolimaro 2008.07.02. 15:30:17

Látod, te minden cégről azt hiszed, hogy gazdag - ergo adjanak mindent ingyen. Ilyen felfogással csak panaszkodni fogsz egész életedben. Gondold végig mennyi panaszt tettél eddig életedben, és rájössz, hogy túlzásba vitted NEM kicsit NAGYON !

Szívesen veszek neked WIZZ vagy ORW jegyet, hogy végre úgy utazzál, ahogy mindig is akartál volna = INGYEN.

Gondolom még sosem utaztál az naracsutakkal, ugye ?

Tisztelettel:
Prolimaro
EMBER

prolimaro 2008.07.02. 15:31:37

jesszumpepi

:) persze

IG 2008.07.02. 15:50:19

:)) Nem feltétlen gazdag! De azt hizsen itt köztudott, hogy ennek a cégnek a hátterében állnak támogatók, akik biztos nem hiába támogatják, vagy épp "tagjuk" a busztársaságnak, avgy épp alapítójuk!

Szóval nem minden cég vastag kasszával rendelkezik, de idézném: "egyenlőre a marketingje nagyobb, mint a bevétele.." - mondta ezt a cég egyik alapítója.

Biztos azért született ez a cég, hogy segítse azokat az utazni vágyókat is, akiknek kevesebb jut erre a célra. Így több helyre eljuthatnak, esetleg kevesebbért.
De az is igaz, hogy spórolni a hozzáálláson, azon, hogy az emberekkel ne úgy bánjak..csak azért mert nem épp egy mexikói útra tellett...

Már írtam, ez a buisztársaság nagy ötlet, és örülök, hogy létezik, de szeretném, ha a tagjait, avgy inkább munkatársainak válogatását nagyobb figyelemmel végeznék és több odafigyelést tennének, szánnának a szervezésre is.

Amúgy még nagy dolgok is születhettek volna...

Prolimaro nem a panaszkodás a cél! Nem érted! Már jópár sorral feljebb kimondta valaki!
Amíg eljut egy ember oda, hogy kiírja magából és panaszkodjon, szóval - vegye a fáradtságot, hogy leírja, mások okulására a vele történteket, - szóval addig hoszsú út vezet. Aki ide leírta, azt igenis bántották az eddig velük történtek, amikért minimum együttérzést szeretnének. De leginkább, hogy mások elolvasva, tudják mire számíthatnak.
Vagy épp a társaságot, vagy adolgozóit, - akik írnak ide vagy épp olvassák - hogy nézzenek a véleményezőkre, utasokra - emberként!

Egy fapados olcsóbb szolgáltatás is kell, hogy jó legyen! nem azért olcsó, hogy sz..rt kapjon érte az ember! Ott másból lesz haszon a cégnek, nem azért mert szart adnak a kicsi összegű dolgokért!

Egy fapados is lehet igenis jó!
Csak hozzáállás kérdése, mármint azé, ahogy bánnak az utasokkal, m,ert az később megtérül vagy épp visszacsap!

Abból élnek, hogy szolgáltatást nyújtanak, olyat, amilrt az emberek fizetnek. Mégha kevesebbet is!

Ács Ferenc 2008.07.02. 17:24:39

prolimano/xmladmin/vagyis Orange Ways ügyfélelhajtó szerviz intognitóban: Nem meglepő módon megint tévedsz. Utaztam már Orange Ways-szel, ez emailemre nem válaszoltak, a busz késett több órát, az utastájékoztatás zéró, az utaskísérő funkcionális analfabéta volt, a kávégép "kivételesen" nem működött, szóval igazi kókler banda, ez a véleményem. Még jó, hogy van más is a piacon. Rólatok mindenkit lebeszélek a tapasztalataim és az itt olvasottak alapján.

Én nem akarok ingyen utazni, csak nem szeretem a pofátlan szolgáltatókat. Nézz körül a topikban: ezzel az emberek nagy része így van. Ahelyett, hogy fizető utasoknak ezt ajánlgatnád pimaszul, keress inkább egy olyan szakmát, amelyben nem hátrány a bunkóság és a kommunikáció-képtelenség. Ott talán több sikerélményed lesz.

Ács Ferenc 2008.07.02. 17:28:31

IG: persze, hogy lehet jó a fapados, a Wizzair szerintem nagyjából az. De nézd meg, ezt a narancsos izét, hiába nyúlnak le mindent a Wizzairtől, a honlaptól kezdve a térképekig, ha bunkók. Akkor már nem ugyanaz. Ez egy ilyen lehúzós társaság.

prolimaro 2008.07.02. 19:21:58

IG:
Ha jól olvastam, akkor már utaztál az orangeways buszaival, ha gondolod írd meg nekik az úttal kapcsolatos észrevételeidet, hiszen ahogy látom van mit javítani :)
Tudod már régebben olvasom a homáron lévő cikkeket, de csak panaszkodnak. Pl. az OTP bankos nem tudott pénzt kivenni a bankból ? Én ezt kb. 3 hetente eljátszom, nekem miért sikerül mindig ? Szerintem, elég egy fiktív történet, és már is nő a reklám bevétel a homáron. Mindig mindenki csak panaszkodik. Igaz, egyszer elvileg valami papucsot dicsértek valakik...:)))

Amúgy teljesen igazad van a szolgáltatással kapcsolatban, kévés pénzért is csak jót kell szolgáltatni. 100%

prolimaro 2008.07.02. 19:50:24

Ács Feri

Feri, szerintem te még az anyósodra is azt mondod, hogy az OrangeWays-nél dolgozik inkognitóban......:)

Én azt érzem, hogy irigy vagy a tulajdonosra és képes vagy kiborulni a 06-90 számon, hogy képzeli ?, hogy a nagy gazdag 90-es számot üzemeltet és ez az ami irritál téged igazán ! pedig nem látod a dolog praktikus és gazdasági részét és sosem fogod megérteni.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.03. 04:55:50

Két koma teker biciklivel.
Azt mondja az egyik:-Te,zörög a sárhányód.
A válasz:-Nem hallom,mert zörög a sárhányóm!

IG 2008.07.03. 09:02:03

Kedves hozzászólók!

Szerintem az összes eddigi hozzászólást, véleményt egy csokorba kötve át kellene nyújtani a társaságnak.
Lenne miből mazsolázniuk, és leszűrhetnék maguknak mindazt, amivel talán többek lehetnének, nemcsak anyagilag, de erkölcsileg is!

Alwares 2008.07.06. 08:37:09

Hát ez elég gázos. Mi is ennek a cégnek a járatával voltunk Prágában és szerencsére nekünk nem volt semmi gondunk. Ha csak azt a pancser sofőrt nem vesszük aki mindent tudott csak rendesen vezetni nem. Padlógáz, padlófék. Így a jó...

nyulata 2008.07.07. 13:31:43

valaki legyen szives linket tegyen be a videorol, mert nem latom (vagy csak en vagyok vak? )

badboy_89 2008.07.09. 16:36:43

A sok ingyenélő ember akit az anyja tart el még mindig.Nincs jobb dolguk mint hogy mindent csak fikázzanak?

badboy_89 2008.07.10. 16:58:41

hallotátok?!az orangeways is ingyen szopást ajándékoz minden jegy mellé.

Bolyhos Nyuszitappancs 2008.07.14. 12:30:55

mi hétvégén voltunk Ljubljanában, de akkor még örülhetünk is, mert 1 személyautó és egy kisbusz vitt ki / hozott haza minket, mert "nem ért vissza a busz" (vagyis túl kevesen voltunk ahhoz, hogy megérje buszt küldeni, ezért a devonrenttől béreltek egy 9 személyes renault-t és egy opelt)...
mondjuk nem volt valami kellemes 7 órán át nyomorogni a hátsó ülésen :)

névtelen orangeways dolgozó 2008.07.17. 16:32:57

én a kis buszt választottam volna:) ti meiket választottátok?

névtelen orangeways dolgozó 2008.07.17. 16:35:04

kérdezzetek bár mit most válaszolok.

badboy_89 2008.07.23. 18:22:41

A 90-es számmal csak azt próbálják elkerülni hogy a felesleges kérdéseket ne telefonon hanem inkább e-mail-ben kűldjék el mert az nekik is egyszerűbb.

eperede 2009.10.27. 12:52:01

A történelem ismétli önmagát. A fent leírt esemény ismét megtörtént; ismét Prágában; csak a dátum nem stimmel, meg egy kis apróság.
Az eset október 25-én vasárnap a reggeli 6:30-as Orangeways járattal történt meg. Kb. 20 embert hagytak ott; köztük majdnem minket is. Az előreváltott jegyünket; amin ülésszám is szerepelt, eladták még 2-szer. Ugyanazokra az ülésekre, több jegy is szólt. A legérdekesebb, hogy az utaskisérő hölgynél levő papíron nem szerepelt a nevünk. Csak az a név szerepelt, aki utoljára vette meg arra a helyre szóló jegyét az orangeways.hu oldalon. (Az odafele szóló úton minden rendben volt; ugyanannak a jegynek a Budapest->Prága iránya stimmelt.) Szerencsére ez alkalommal nem alkalmaztak fizikai erőszakot; de semmit sem tettek az otthagyottakért. Az összes jótanács: "Menjenek be a budapesti irodánkba és visszakapják a jegyük árát." A válaszok ilyesmik voltak: "Hogyan menjünk be a budapesti irodába? Prágában hagynak bennünket!"
A buszon utána próbáltak hitetgetni minket, hogy utánanéznek, mi is történt és ki fogják javítani a hibát. Erre látom, hogy ez nem az első eset... Kicsit haragszok! Remélem az otthagyottak megteszik a megfelelő jogi lépéseket!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.10.27. 20:07:24

én is tapasztalatam egy kis fejetlenséget a foglalással és az utaslistájukkal kapcsolatban, de mindezekkel együtt is nagyon nagyon, példásan normális, korrekt cégnek ismertem meg őket, bármikor nagyon szívesen utaznék velük újra.
süti beállítások módosítása