Tékozló Homár

A Pannon a közvetlenül neki fizetőket is bünteti

2008.07.23. 07:16 | jackyll | 236 komment

Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy civilizált országban a ki nem nyomtatott számlákat és csekkeket írnák jóvá az ügyfélnek bónuszként, nálunk a husáng a divat. Asdf jelenti a verem aljáról:

A pannon nem várta meg, míg a UPC vissszavonta a 96 Ft-tal lehúzó akcióját, ők is lendületbe léptek (vajon ők is visszavonják majd? :) ). Pont egy hete rakták ki az ÁSZF változásról szóló közleményt (szokásukhoz híven felhasználóbarát pdf-ben - a Homár), hogy ők nem a számlakiállításért kérnek pénzt, hanem a csekkes befizetőktől, vagy az ügyfélszolgálaton az ügyfélszolgálatosokat befizetéssel terhelőktől, akik ott helyben cashben vagy kártyával fizetik be számlájukat (nyilván az egyirányusítás előtt vagy után pár órával lévők esélyesek erre, hisz' a bemutatótermekben történő befizetés azonnal látszik a rendszerben és feloldódik a kimenőtiltás, míg a sárga csekk utazik pár napot, oszt' addig nem lehet hívást indítani). A Pannon nem is éri be 96 Ft-tal, egyből 120-at kérnek...

3. Az ÁSZF Törzsszöveg VI. fejezet 2.1.2. pontja az alábbiakkal módosul:
Az Előfizető díjfizetési kötelezettségének az alábbi módokon tehet eleget:
• postai úton (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) vagy
• banki átutalással,
• készpénzes fizetéssel vagy bankkártyával a Szolgáltató Értékesítési Pontjain, (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) illetve
• a Szolgáltató által elfogadott egyéb fizetési móddal (pl. belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával a PannOnline-on keresztül, bankkártyával banki ATM-automatán keresztül).

 
Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén/telefonszámla/alkalom 100 Ft (nettó) 120 Ft (bruttó)
Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén /telefonszámla/alkalom 100 Ft (nettó) 120 Ft (bruttó)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HÉV-es 2008.07.23. 10:42:40

dugcy 2008.07.23. 10:38:43 nem jó ötlet! Én akarom a kifizetéseimet irányítani, tehát nem adok rendszeres megbízást a banknak, szeretem megnézni mit fizetek ki, és ha éppen nem tudom a banki leemelés előtt megtenni, akkor az nem jó. Nem netbankolok, mert informatikusként inkább nem azt választom. Eztuán már az jönne, hogy bemegyek a bankba átutalni! Ez sem jó. Inkább automata, pénzt úgyis veszek ki, és lépten nyomon találok automatát.

dugcy 2008.07.23. 10:45:45

Hév-es: az eseti megbízásnál te irányítod a befizetéseidet. ahol kaszálnak a számládról az a csoportos beszedési

HÉV-es 2008.07.23. 10:46:33

Egyébként én azt mondom több lehetőségre van szükség, mert mások az emberek szokásai! Ha nincs bankszámlája fizethessen csekken, vagy kp-ben üsz-on. Ha tud fizessen online. De diszkriminálni nem lehet!!! És amit most csinálnak az az!!

HÉV-es 2008.07.23. 10:48:31

HÉV-es 2008.07.23. 10:42:40 az eseti megbízást is el kell indítanod, netbank, vagy személyesen papíron bedobod!! Egyik sem kell.

HÉV-es 2008.07.23. 10:49:50

dugcy 2008.07.23. 10:45:45 de minek akarsz beleavatkozni, hogy fizetek?! Ha a Pannon csinált egy ilyen jó lehetőséget, miért ne azt válasszam?! Csak hülyék, mert feleslegesen küldenek csekket, pedig az nekik is megtakarítás lenne, ha nem küldenének!

Nick-son 2008.07.23. 10:50:37

@Kardinálispinty
"Mi a baj a pdf-el? Általános, mindenkinek van otthon, standard."

A pdf persze alap, meg standard. Neked lehet, de van azért pár jópár százezer ember ebben az országban aki azt se tudja mi az a pdf és sokaknak az internet olyan távoli mint a hold.

A hivatkozásba átemelt cím nem gáz, jobb helyeken úgy hívják: SEO barát url.

ar156 2008.07.23. 10:50:49

üdv!
nem értem azokat akik ezen felháborodnak!
nem gondoltok arra hogy elmentek befizetni a számlát kocsival ami ugye üzemanyaggal megy és nem olcsó, leparkoltok vesztek parkolójegyet, sorban álltok akár a postán akár a pannonba fél órát,(az idő is pénz) + fizettek 120 Ft-ot a befizetésért. Ahelyett hogy otthonról a neten átutalnátok a pénzt (ha már fizettek a netért is akkor ennyi haszna is legyen) kb 10-50Ft-ért---> bankja válogatja, és van egy szabad órátok a családdal és még a környezetünkért is tettetek valamit. Talán nem is keveset. Innen megközelítve nem is annyira durva nem?

dodó 2008.07.23. 10:51:56

HÉV-es 2008.07.23. 10:46:33

diszkrimináció ? ez egyre jobb..

DRusza 2008.07.23. 10:52:57

Mellesleg megjegyezném a sok famentő ökológus barátomnak itt, hogy talán nem a papíralapú számla jelenti a legnagyobb problémát egy olyan országban, ahol a kétütemű motorral ellátott gépkocsik az időszakos felülvizsgálatok során immár 2020-ig katalizátor nélkül is megkaphatják a zöldkártyát...

HÉV-es 2008.07.23. 10:54:23

dodó 2008.07.23. 10:51:56 nézd meg jogilag mit jelent!! Bizonyos feltételek fennállása esetén más elbírálást jelent egyszerűen fogalmazva. Ha nincs bankszámlád "büntetést" fizetsz!! Van ombucmann ismerős megkérdezem mit szól hozzá.

HÉV-es 2008.07.23. 10:55:58

DRusza 2008.07.23. 10:52:57 tudod itt a baj, ezzel a gondolkodás móddal, mint a tied! Mindenki tudja hogy nem ez a legfőbb gond, de az apróságok is sokat javíthatnak a dolgokon, sokat számítanának ha törődnénk velük.

dugcy 2008.07.23. 10:56:16

HÉV-es: szerintem diszkrimináció akkor lenne, ha nem lehetne bárkinek bankszámlája. nem?

Sova doktor 2008.07.23. 10:56:34

És ehhez mit szóltok, a Pannonline-ról szedtem: "Felhívjuk figyelmét, hogy 2006. december 27-től a számlafizetés módjának megváltoztatása bruttó 240 Ft-ba kerül!" Szóval, ennyit arról, hogy az előfizetőket akarják terelgetni. Sünt az ánuszba!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.23. 10:56:37


"Próbáljon a tisztelt postíró bemenni egy bankba, és a számlájára befizetni vagy felvenni - aztán nézze meg mennyi ügyintézési díjat nyomnak hozzá."

0 Ft-ot ? Rendszeresen csinálom...

Egyébként meg azzal a hozzáállással akarják az embereket nevelni, hogy akkor fizessetek. Ez nem oké. A vizitdíjjal is embereket akartak nevelni, kapják be.

Büntetéssel, egy szolgáltató, akinek profitérdeke van, nem nevelhet mert nem vagyok gyerek, pont.

Aki meg amiatt sír, hogy a szolgáltatónak többe kerül a szolgáltatás különböző ügyfelek között, az nincs tisztában a cost of doing business fogalmával. Ugye van egy cég és annak vannak veszteséges meg nyereséges részlegei. A cél az, hogy ebből egy általába nézve nyereséges cég jöjjön ki.

Egyébként támogatom, hogy akkor mindent centire kiszámoljunk. Ha a költségeket ki lehet számolni centire, akkor két dolgot kell tenni:

1. a valós költségeket számolják fel részletesen, felhasználóra bontva: mennyit kopik a berendezés azért, mert én használom, mennyibe kerül az ügyfélszolgálat, tranzakciós díj per másodperc, stb.

2. A profitot

HÉV-es 2008.07.23. 10:57:19

Sova doktor 2008.07.23. 10:56:34 erről írtam itt korábban!! Olvasd el.

punpa 2008.07.23. 10:59:06

1.) Megoldás

Haviszámla: 100 ft
Elektronikusan fizetve: 100 ft
Csekken: 105 ft

2.) Megoldás:

Haviszámla: 100 ft
Elektronikusan fizetve: 95 ft
Csekken: 100 ft


Mind a kettő ösztönöz az elektronikus módok használatára. Csak az egyik gusztustalan, a másik meg korrekt...

DRusza 2008.07.23. 11:01:34

ar156
Még mindig nem érted az alapproblémát, elsősorban nem azokkal szemben felháborító a Pannon rendelkezése, akik tízezreket fizetnek ki az ADSL-ért, hanem azokkal szemben tisztességtelen az eljárás (a magyar lakosság 70 %-a), akiknek nincsen pl. internetkapcsolata és nem tehetik meg azt 3 perc alatt, amit Te leírsz. Egyébként pedig nagyon szép, amit leírsz, de a Pannon nagy ívben tesz az ügyfelei alternatív költségeire, csak a saját haszna érdekli.

DRusza 2008.07.23. 11:08:10

HÉV-es
nem nagyon kapisgálod, mert azt próbáltam itt leírni, hogy csaknem felesleges ökológiai érveket felállítani a netbankos fizetések propagálására, mert egyrészt a Pannon nem ilyen megfontolásból, hozta egyoldalú rendelkezését, másrészt a kormányzatunk sem hajlandó a sarkára állni és azt mondani, hogy tessék kidobni a környezetszennyező automobilokat.

2008.07.23. 11:08:37

Az iwiwet a nemzetbiztonsági hivatal is nézi, nem csak az apeh és az összes HRes ahova beadod az álláspályázatodat.

HÉV-es 2008.07.23. 11:32:32

DRusza 2008.07.23. 11:08:10 én akkor is vallom, hogy az apróbb dolgokra is oda kell figyelni, és én próbálok is. Már jártam sikerrel egykét helyen. Nem adom fel!

HÉV-es 2008.07.23. 11:34:37

Elküldtem az Egyenlő Esélyek Hivatalának a Pannonos ÁSZF-et. HA válaszolnak majd beteszem ide.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.07.23. 11:36:37

Aki azt gondolja, hogy 160 kommentet kora hajnalban végig fogok olvasni, az nagyon téved. :)

Egyébként eddig azon ment a sírás-rívás, hogy miért nem olcsóbb a kártyás fizetés/átutalás, mint a sárga csekkezés, készpénzezés. Hát most olcsóbb.

Továbbá,címszavakban:
-Ráckeve
-Keszthely
-Sün
-Palkovicsné
-Kilincs
stb.

optipista 2008.07.23. 11:40:48

Kezit csókolom mindenkinek. Én Programtervező Matematikus vagyok és olyanokon (is) szoktam dolgozni, hogy elemezzük egy bank vagy mobilcég (stb) ügyfeleinek a viselkedését. Egy ügyfél tranzakciós és híváslistája aranybánya. (Pláne ha automatából tölt fel vagy átutalással fizet, így össze is van kapcsolva.) Olyanokat meg lehet mondani belőle amit maga az ügyfél sem tud, mint pl ha ennek a szétszórt/nem zseni/lottónyertes "balfék"-nek 26%-al megemeljük a hívásdíjait, vagy 2 perces alapon számlázunk, akkor 96%-os valószínűséggel nem fog elmenni máshová. Lehet kicsit forr majd benne a sz.r, lehet észre sem veszi, lehet ír a homárba, vagy szórakoztatja a panaszirodásokat egy levéllel, de nem fog elmenni. És a 96%-on 25-ször annyit lehet keresni, mint a "fösvény" 4%-on. Ilyen az élet. És még mielőtt elkezd valaki anyázni, hogy milyen disznóság ilyet csinálni, arra azt tudom mondani, hogy ha te nem csinálod meg akkor megcsinálja más te pedig bezárhatsz. Hogy ne essünk ilyen dolgoknak áldozatául azt lehet csinálni, hogy nem mobiltelefonálunk, illetve nem használunk bankszámlát. De csak ha megoldható persze... :-)

gerasz 2008.07.23. 11:42:45

Vandorx!
Elküldtem a kommented az Invitelnek és a Telekom 4-nek is. Mostanság a mögöttük álló szakmai és befektetői csoportoknak kedve támadt belépni a magyar piacra (egyelőre csak MVNO formában). Ők valószínűleg nincsenek tudatában az általad említett ténynek, miszerint a -nyugati országoknál magasabb- hazai tarifák tovább nem csökkenthetők. Nyilván a magas kiépítési és fenntartási költségek miatt. Bár a témában nem vagyok otthon, ezt csak a 2004 előtt csatlakozó Uniós polgárok alacsony, a magyarországi bérek ötödét, hatodát kitevő kereseteivel tudom magyarázni.

azize 2008.07.23. 11:44:11

VandorX: akkor rossz brókercéget választottál :)

zebu_ba 2008.07.23. 11:49:41

Hát az emberfia nem örül az újabb díjaknak. Másrészről viszont tudjátok, mennyi a szolgáltató költsége a
- postai készpénzátutaláson
- a kp. befizetésen
- a POS-terminálon ?


No, ennek a költségnek egy részét most tapinthatóan ráterhelik a tisztelt ügyfélre. Az más kérdés, hogy eddig is ráterhelték, csak be volt építve az alapdíjba, percdíjakba, így nem tűnt fel.

pitipat 2008.07.23. 12:08:48

elnézést a zavarésért! üres munkahelyi délelőttömet ezen oldalon töltöttem (nem haszontalanul).
le kell szögeznem, hogy egyszeri szőke csaj vagyok:)
ez a pannonos "fricska" nagyon elmés, és ravasz. és nem utolsósorban persze roppant hasznos (nekik).
én messziről elkerülöm a pannont és a vodát (megrögzött témobilos vagyok, nem tudom miért - nem nekem esni!!)
a zuram pannonos, és csak kényelmi szempontból nem vált - lusta.
első, igen érdekes találkozásom a pannon-jelenséggel akkor volt, mikor tavasszal (én kezelem a számláinkat) meglepő módon majd' kétszer annyi volt a telefonszámla, mint szokott. nézem jobbról-balról. hopp! a percdíj igancsak megemelkedett. felhívtam az üf-et. kiderült, hogy jah, emeltünk a percdíjakon (asszem valamilyen 1200-nevű csomagot használ). csak úgy, ohne zsenír. se szó, se beszéd. az üf-es kolleganő elmondta, hogy a boltban kifüggesztett papírokon ezt elolvashattuk volna, és talán(?) a weboldalon is.
hm... érdekes, de igaza van. igenis tájékozódni kell. naponta bemenni egy pannon üzletbe (ha nincs netem), vagy neten nézegetni, hogy tudjam mennyi az annyi. vagy naponta hívni az üf-et, hogy van-e valami változás. aztán (én hülye p.csa) megkérdeztem a csajtól (szegény), hogy mi lenne, azaz lett volna, ha a csiribiri színes kis kiadvány és a többnyire üres számla 3. oldala helyett egy 5x5 centis cédulán értesítik a (nem kicsi) számlát fizető ügyfelet, hogy hahó, több lesz a számla, rileksz!
áá, ilyenre nincs apparátus - tájékozódj magyar!
épp' jó kedvemben talált, és írtam/írtunk egy levelet,hogy ez igy tök nem fer. és láss csodát!!!!! jóváírták azt az összeget, ami az emelés és a mi tájékoztatásunk között eltelt időszakban többletként kiszámláztak.
leborulok a nagyságuk előtt!

viszont, ez a 120 froncsi (ez csak vélemény, még mindig nem vagyok/leszek pannonos) olyan piti (és nem pat:)).
ha "rá akarnak szoktatni" az utalásra, akkor bele a közebébe, és csak utalva fizethessen a jóember. oszt jónapot! ha meg mégis csak van/lehet alternatíva, akkor minek érte fizetni. miért nem újrapapírból van a számla (a hajtás pajtás pl. azon számláz), vagy a színes, és annyira nem olcsó papírra nyomtatot tájékoztatófüzet? nem értem.
és ha én szeretek 30 percet sorban állni a postán (na jó, nem szeretek), ahhoz kinek mi köze?
egyébként HÉV-esnek teljesen igaza van!

iMaci 2008.07.23. 12:19:31

Akik annyira védik a mobilcéget: ebben az országban mindig a gombhoz varrják a kabátot!
Azt vegyétek észre, hogy hiába gyűjtjük szelektíven a hulladékot, ha csak 1 (egy!)-féle szemétlerakó van, ahová az ÖSSZES szemetet gyűjtik! Álnaív, aki azt mondja, hogy minket akar a cég környezettudatossá formálni. Fenét! A profitját akarja növelni azzal, hogy kevesebb ügyfélszolgálatot tart fenn, kevesebb dolgozóval. sőt, a bankokkal konspirálva fejnek meg Titeket, engem, mindenkit. A Pannon és más mobilcégek csak a lehúzásra játszanak!

Emiceha 2008.07.23. 12:48:32

Nem az a baj, hogy megkülönböztetik az előfizetőket, hanem az, ahogyan. Fejlettebb demokráciákban kedvezményt kap, aki online intézi a dolgait, nálunk büntetést, aki nem.
A környező országokban a bioüzemanyagok bevezetése alkalmával az üzemanyagokban lévő bio-eredetű részre adókedvezményt állapítottak meg a kormányok. Idehaza -nem fogjátok kitalálni- a bio-eredetű összetevővel NEM rendelkező üzemanyagokra büntetőadót dobtak, és a régi adótípus vonatkozott automatikusan a bio-tartalmúra.

Bravó, Magyarország. Hajrá!

dzsoo 2008.07.23. 12:53:57

Akkor elkezdem...

Én Inviteles vagyok. Én is kaptam "kp.átut.megbízás feldlg.díja"
mejelöléssel 93 Ft netto és brutto összeget a tel.számlámhoz.
Nem részletezem, hogy miért sérelmes ez. (nem az összeg kicsinysége miatt...)
Panasszal éltem a GVH-nál, a FEOSZ-nál.
Még nem lehet eredmény.
De: az UPC visszavonta a pluszdíjat.

UI: azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?
Nem volt törvénymódosítás.

Dzsoo
Dzsoo

Laci100000 2008.07.23. 13:00:43

Ha az ügyfél csekket kap, de mégis kp-ban fizeti a számlát az ügyfélszolgálaton, akkor a szolgáltató duplán fizet. egyszer a csekk kiállításáért, egyszer pedig a dolgozónak a munkaidejéért. így feleslegesen dobta ki az ablakon a csekk árát. Én jogosnak tartom a díjat. Ügyfélszolgálaton dolgozom, és van elég nyűg az ilyen ügyfelekkel. több 100 ezer forintokat fizetnek sok esetben KP-ban. Ilyenkor még a pénzszállításért is fizetni kell. Persze lehet mondani, hogy milyen jó hogy házhoz hozza a pénzt, de ennek költsége is van. Ha csekkes fizetési módot kér, akkor fizessen csekken!
Ha a saját bankszámládra akarsz csekken befizetni, az sincs ingyen.

kavinton 2008.07.23. 13:09:11

Most min csodalkozik itt mindenki?
A multik iranyitjak az orszagokat, igy magyarorszagot is. Mi emberek csak rabszolgák vagyunk. Dolgozunk es fizetunk nekik, cserebe meg ezt kapjuk es szep szines lufikat. Allamositani a multikat!

HÉV-es 2008.07.23. 13:15:13

Laci100000 2008.07.23. 13:00:43 és mi van az automatánál fizetővel? Én is fogom kapni a bünti pénzt, mert csekket küldenek, holott nem csekken fizetem be!!!!

crow 2008.07.23. 13:19:30

Engem is bosszant.
kicsit utána jártam.. Én is..
Ha utalsz vagy leveszik a számládról nem kérik el a 120ft-ot
-ha utalsz akkor az pénzbe kerül.
-ha leveszik az nem.
Ha a fenti 2 közül választasz akkor is megkapod a számlát, és a nem kért spam-et a borítékba..
-Tehát nem sporol egy fillért sem a PGSM.
Öco.. ez.. teszenk a környezettudatos életért..Ez HAZUGSÁG..!!
Mellesleg sosem kértem reklámot a számla mellé.
lehetne oco papírra nyomni.. az gazdaságos..ÉS ÖCO....
Gusztustalan hogy 10 év előfizetői szerződés mellett ezt meg tudják csinálni. Ja és nem kötelező .. Felmondhatod a szerződést.. végnak vissza.
Nevetséges és sarkított fizetek egy szerződés keretében egy szolgáltatásért..(szerződés kétoldalú)
azt veszem észere hogy a személyes tájékoztatás nincs.. és többet fizetek.
reklamálok és amit jogosnak vélek az jogtalan. Nesze neked fogyasztó védelem!
védd meg magad.. javaslatom egy oldal létrehozása. Aki nem ért vele egyet az irja fel a nevét. Lássák már ök vannak értünk és nem mi értük..Belölünk élnek!
ÉS ne lenne jó buli a népvándorlás..
Bár olyan ez mint maga az ország és mint minden .. megvannak a kiskapuk és arra játszunk!
ENEMY

C10H12O6 2008.07.23. 13:21:29

Ugye a sok ostoba nem mondja komolyan, hogy Nagy Istvánné 56 éves Nagykállói asszony a számláját majd interneten keresztül netbankolással fogja kiegyenlíteni a PannonGSM felé?

A magyar telefontarifák kartellgyanúsak.
www.voipcheap.co.uk nézzétek meg az árait, hogy mennyiért lehet magyar mobilra telefonálni, és mennyiért lehet angol, vagy éppen japán telefonra...

Rögtön látható a különbség.

neutrinoo 2008.07.23. 13:23:35

Kapitalizmusban élünk nem szocializmusban. Az érdekek különböznek és mindenki jobban akar járni.
Olyan,hogy ingyen csak akkor van,ha a piaci szereplők rá vannak kényszerülve.

Devil Inside 2008.07.23. 13:27:54

Ennek a homárfaktora kb. 0, teljesen jogos, ha egy szolgáltató bizonyos költségeket azokra az ügyfelekre terhel, akik azokat a költségeket okozzák. Ugyanis magasabbak a költségei mind a készpénzforgalomnak, mind a POS-terminálnak. (Munkaidő, pénzszállítás, bankártyatranzakció utáni díj.)

A diszkrimináció emlegetése röhej, ilyen alapon én is diszkriminálva vagyok, hogy nem adnak nekem sehol egy hibrid Lexus-t, csak mert nincs rá pénzem. Az nem diszkrimináció, hogy többet kell fizetned egy költségesebb szolgáltatásért. (DRuszának külön: elmorzsoltam egy könnycseppet, hogy olyan szar országban élünk, ahol a szegényszállásokon a jóembereknek Pannonos előfizetésük van, de bankszámlájuk nincs.)

A "miért nem kedvezményt adnak, miért plusz díjat terhelnek" igénynek pedig max. pszichológiai hatása lenne, de matematikai semmi, itt fentebb punpa által említett példánál a 2. esetben nem 100 lenne a kiinduló összeg, hanem 105 - szimplán beletennék az alapdíjba mindenkinek, aztán aki a kor követelményeinek megfelelően fizet - magának és a cég dolgozóinak időt takarítva meg - annak ezt odaadnák kedvezménynek. (Ha pedig erőteljesebben akarta a cég motiválni az ügyfeleket az utalással fizetésre, akkor teljesen helyes, hogy "büntetést" és nem kedvezményt adnak.)

HÉV-es 2008.07.23. 13:31:52

Devil Inside 2008.07.23. 13:27:54 az én problémámnál nincs költsége a Pannonnak! Nem kellene csekket küldenie, tehát költséget takarítana meg!! De ez még sem megy neki!! Akkor mi van?

HÉV-es 2008.07.23. 13:35:04

Devil Inside 2008.07.23. 13:27:54 a diszkriminációt ne keverd azzal, ah nincs pénzed nem vásárolhatsz, mert az azt jelenti, hogy 0 forintért 0 árut vagy szolgáltatást kaphatsz csak. A diszkrimináció itt pedig azt jelenti, hogy ugyanazon szolgáltatást (számlakiegyenlítése) valami miatt másképp kapod meg, mint egy másik előfizető! Ez nem ugyanaz!! Ez klasszikus diszkrimináció!

Devil Inside 2008.07.23. 13:39:37

crow:
Az a banki számlacsomagodtól függ, hogy az utalásért mennyit fizetsz, spec. akad szinte mindenhol olyan, - nem is túl drágán -, amelyiknél számlavezetési díj van és az utalások ingyen. A PGSM-nek pedig kevesebbe kerül, ha a számlájára csak úgy beesik a pénzed és az erre szakosodott emberek a számlakivonat alapján ezt feldolgozzák.

C10H1206:
Ez ismét szomorúsággal töltött el. De ez van ebben a fránya piacgazdaságban: az extrák pénzbe kerülnek. Márpedig ma már nem a banki átutalás az extra, hanem a kp és a csekk, aki bármilyen okból - megszokás/félelem/lustaság-ból - ezekhez ragaszkodik, az felárat fizet, mint egy tengerre néző apartmanért.

VandorX 2008.07.23. 13:40:08

gerasz!

Nem hallottam róla, hogy az Invitel vagy a Telekom 4 mobil szolgáltatóként saját hálózattal magyarországi piacra lépne. Lehet az én hibám. Ugyanakkor pontosan tudom, hogy jelenleg is nem egy hibrid (mobil/vezetékes) megoldást kínálnak elsősorban nagyvállalati és ipari szegmensekben a mobil szolgáltatókkal közösen. De az almát a körtével (vezetékest a mobillal) elég nehéz összehasonlítani.

Ez a magyar fizetéshez hasonlítgatott dolog pedig megint csak sántít. De nem Te vagy az első aki ezzel érvel. Pl.: csak azért nem lesz nálunk olcsóbb egy plazma TV mert szegény magyarok az uniós átlag alatt keresnek! Sőt a sok cseszett adó miatt még többet is fizetsz érte mint a jól kereső országok boldog állampolgárai. De ettől Te nem szidod az LG-t és az LG sem fogja azt mondani, hogy szegény Magyarok kedvéért lemondok a maximálisan realizálható hasznom feléről.

De vizsgálhatjuk a vezetékes tarifákat akár voice akár internet tekintetében. Az egyik vezető internet szolgáltató vezére nyilatkozta nem is olyan régen, hogy jelenleg a magyar vezetékes internet árakat nem lehet tovább csökkenteni mert veszteségesek lesznek. Ezért új irányként portfóliójukat szeretnék bővíteni mobil megoldásokkal. De nézzük a T vezetékes voice tarifáját a legolcsóbb havidíj 3290. És akkor még egy percet nem beszéltem. Ráadásul ha mobilt hívok (mert ugye ma már mindenkinek mobilja van és nem ülnek otthon a vezetékes mellett) akkor fizethetek 70 jó magyar forintot percenként. Ezzel szemben mondjuk az itt szidott Pannon legolcsóbbja: 1980 az egész lebeszélhető és 33 forint bárkit hívok (és ez egy mezei lakossági tarifa).

Szóval? Akkor kinek is kellene tarifát csökkenteni?

Tomsojer04 2008.07.23. 13:43:09

Nénik, Bácsik!

Az okos megoldás az lenne ha a szolgáltató X összeget kérne az előfizetésért és aki utal nekik annak jóváírnának 120 Ft. Sajnos a világ marketingesei olyan sötétek mint a Plútó árnyékban lévő oldala, így marad morgás...

homerosz 2008.07.23. 13:43:18

Az Invitel is!!!
Nyílt levelem nekik;

Tisztelt cím!

A mai napon kézhez kapott levelükben értesítenek, hogy a továbbiakban, az önöknek fizetendő, "sárgacsekkes" készpénzbefizetéseim után 80 Ft-t kívánnak felszámolni a számlám terhére.

Természetesen, ezzel az arcátlan, indokolatlan pótdíjazással nem tudok, nem fogok egyetérteni!

Általam, a Pantel Kft-vel kötött eredeti szerződésemben ilyen díjtétel nem szerepelt, amint ilyen jellegű díjról akkor sem tájékoztattak, amikor cégükhöz, mint jogutódhoz átkerült a Pantel Kft.

Megpróbáltam az önök által hivatkozott "ÁSZF-ben" kideríteni bejelentésük "indokoltságát" és "jogosságát", de a keresett web-lapjuk nem működik.


Így a fentiek alapján, az önök által kezdeményezett egyoldalú szerződésmódosításukat nem áll módomban elfogadni!


Tehát kérem, hogy új számla kiadásával, az eredeti szerződési feltételeknek megfelelő számla elküldésével szíveskedjenek mielőbb megkeresni.
Továbbá kérem az új számlán törülni a "Kp átut feldolgozás díja" sorban szereplő 205 Ft összeget is, mivel számomra ismeretlen és általam nem kért szolgáltatást számítottak fel.


Tájékoztatom önöket, hogy ezt a levelet megpróbálom a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, azon célból, hogy mások is lássák, mire is számíthatnak az Invitel Zrt. részéről.

VandorX 2008.07.23. 13:46:06

C10H1206:

Azért remélem a csoportos beszedési megbízásról a kedves 56 éves hölgy is hallott már :))

Emiceha 2008.07.23. 13:49:32

Ugyan már, Devil, szerintem Te is tudod, hogy szinte sosem a tartalomról szól az, amit eladnak az emberek, hanem a külcsínyről, a csomagolásról, a pszichológiáról. Máskülönben nem lenne 3 mobil szolgáltató, nem lennének reklámok, nem lennének kampányok és választási ígéretek... Az ember hajlandó matematikailag kissé rosszabbul járni, ha cserébe kap megfoghatatlan, pszichológiai előnyöket. Számtalan példa van. Kurva nagy különbség van a között, hogy kedvezményekkel és promócióval próbálnak ösztökélni a tudatosabb fogyasztásra, meg a között, hogy megbüntetnek, mert nem találtam ki automatikusan, hogy mi a legjobb a szolgáltatónak, tudod? A végeredmény ugyanaz matematikailag, csak az egyik végén elégedett ügyfél ül, a másik végén meg egy olyan, aki úgy érzi, hogy átbasszák, és elgondolkodik a szolgáltató-váltáson. Hosszú távon szerinted milyen ügyfelekkel jár jól a szolgáltató, meg az ország? Elégedettekkel vagy bosszúsakkal?
Ne érts félre, értem én, hogy ez így logikus a maga nemében, csak kurvára irreális, ahogyan az emberek arcába tolják.

Devil Inside 2008.07.23. 13:53:16

HÉV-es:
A gond, hogy ez nem teljesen ugyanaz a szolgáltatás. Olyan, mint Olaszországban, ahol ugyanazért a kávéért (jóval) kevesebbet fizetsz, ha a pultnál kéred, mintha a pincér hozza: ha ugráltatod a személyzetet, az többe kerül. A fizetési módok szerint eltérő árak pedig nagyon sok helyen megvannak - Magyarországon is, ugyanis a cégeknek három lehetőségük van:
1. terítik a különböző fizetési módok költségeit minde ügyfélre;
2. áthárítják az megfelelő ügyfelekre az egyes fizetési módok magasabb költségeit;
3. egyszerűen bizonyos módokon nem lehet náluk fizetni. (Pl. szésőséges példával: nem diszkrimináció, hogy a Tescoban nem lehet postai csekken fizetni, egyszerűen abba az üzletmenetbe ez nem fér bele.)

A másik:
A havonta érkező tonnányi csekkel nekem is tele van a tököm - messze könnyebben feldolgoznám ezeket emailben, de nem tudok ezzel mit kezdeni.

Óriáspolip úr 2008.07.23. 13:57:02

helianthus 2008.07.23. 10:25:17

Vitatkozzunk!

Ki a hülye?
Akinek az a munkája, hogy adott esetben napi 8 órában hallgassa, hogy az "ügyfelek" elküldik személy szerint őt a k*rva anyjába, mert a szemét cég letiltotta az "ügyfél" kimenő hívását, mert x tízezer forintos tartozása van, vagy az aki csak ezért felhívja az ügyfélszolgálatot? Vagy csak azért, hogy megkérdezze az ügyintézőt, hogy milyen bugyi van rajta... és annyi ilyen "kedves" story-t tudnék neked mesélni!

"meg is fogom két ügyfélszolgálat látogatás között alakítani a "KEdves Ügyfelek Klubját". Rossz hírem van a belépési feltétel egy differenciálegyenlet megoldása lesz." -
Ez remek, akkor bárki tag lehet, aki bármilyen főiskola 2. féléves Matematika tantárgyát elvégezte...gratulálok, gondolom Neked is sikerült! (vagy még csak a vizsgaidőpont van meg?)

"Ha allergiás vagy az ügyfelekre, keress olyan munkát, ahol nincsenek" - Köszi, olyan munkám van elég régóta...

Jemi 2008.07.23. 13:57:46

Sziasztok!
Nekem múltkor az egyik pannon boltban (pesti úti tesco) nem engedték,hogy kártyával fizessek, amikor ott volt az orrom előtt a termináljuk...Amikor már a sarki abcben is min.3féle kártyát elfogadnak akkor pont a pannon nem engedi meg az ügyfeleinek, hogy kártyával fizessen???

Óriáspolip úr 2008.07.23. 13:59:13

◄ViZion 2008.07.23. 10:04:26

Ex Vodásként csendben megjegyzem:
Hidd el, lesznek még ennél is rejtélyesebb dolgok a Vodás számládon...

Devil Inside 2008.07.23. 13:59:36

dzsoo:
"azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?"

Talán a Posta emelte meg a csekkezés díját.

crow 2008.07.23. 14:02:38

DEvil Inside

Sorry de azért hogy a pannonnnak utaljak ingyen.. kössek szerződés az OTP vel..
Ezt te sem gondolod.. Mellesleg van ebankom.
Miért szeretem azt ha a csekket én adom fel.. mert volt rá példa hogy éppen az otp nem engedte levenni a számláról a pénzt..MEllesleg abban bízom amit én csinálok meg. Én kifizetem kártyával is ha szükséges ott és nem kell papírt töltögetni sem a pénzzel szórakozni!DE ebben az esetben is is fizetem a papír díját!

Devil Inside 2008.07.23. 14:12:22

crow:
Nem a papírt fizettetik meg veled, hanem a készpénzforgalom/POS terminál díját + ügyfélszolgálat munkaidejét illetve csekkes befizetésnél a Posta által felszámolt díjat.
Nincs azzal semmi baj, ha ezeken a módokon jobban szeretsz fizetni, de mint írtam, ezek ma már extrának számítanak és így plusz pénzbe kerül(het)nek. (Főleg a csekkes téma tűnik nekem kissé idejétmúltnak + még baromi kényelmetlen is.)

ohmyFgod 2008.07.23. 14:14:42

Bazzeg Ppix csak azt ne mondd, hogy jó szándékból s aggodalomból, a környezetvédelem és a fák érdekében teszi a Pannon azt, amit tesz, mert sírva fakadok.
A fogyasztókat terheli, mert a saját költségét akarja csökkenteni, erről szól az egész. Nem kell a süket rizsa. Az egy dolog, hogy milyen csomagolásban adják elő "a jó ügy érdekében".
Először is egy ilyen buzerátor cég (amúgy én is pannonos vagyok 4 éve, sajna nekem még így is ez éri meg jobban, bár spec. helyzetben vagyok) ne neveljen semmire, elég nagy gennyládák egyébként.
Azzal egyetértek, hogy hajrá elektronikus befizetés, felejtsük el a csekket, védjük a fákat, stb. Tényleg nem kell ennyi papír. Azzal is egyet értek, hogy a pénztárcára kell hatni.
De ne extra díjat számoljanak fel bazdmeg, hanem adjanak kedvezményt alapból annak, aki áttér.
Egyszerűsítve: ne 5000+120 forint legyen a hagyományos befizetés, hanem 5000-120 az elektronikus. Így is lehetne.

fehérfarkas 2008.07.23. 14:30:25

"dugcy 2008.07.23. 10:33:25
HÉV: és ha nem mész el automatáig? vagy éppen rossz? honnan tudja a szolgáltató"

hát onnan, ahonnan a könyvelőjük is tudja!!!
vagy majd az apehnak is azt mondják, "hát nem tudjuk honnan került rá a pénz a számlánkra, biztos odavarázsolódott magától"

ppix-nek:
gratulálok, a kommunizmusban is 1000x ügyfélbarátabbak voltak még a legkockafeübb hivatalokban is
tudod mit elent az, hogy szolgáltató és szolgáltatás? mert szerintem nem
a szolgáltató nem egyenlő a hatósággal
a szolgáltató a szolgáltatásaiért pénzt kér - de egy tisztesség versenypiacon csak 1x kér pénzt egyanzon szolgáltatásért: 1et fizet 1et kap alapon, míg nálunk mert oligopolium van 2öt fizet 1et kap kezd a divat lenni - és te ezt támogatod, mégegyszer gratulálok

képzeld el ugyanezt a szitut a sarki kisbooltban (vagy akár a tescoban):
fizetnél a pénztárnál, kifizeted a vásárolt cucc árát majd a pénztáros ezek után rászámol neked kezelési költséget
- nem az az első kérdéséd hogy vajon a bolt mégis hogyan, mi alapján árazta be a termékeit, ha a pénztárnál való fizetésért külön kezelési költséget számol fel? vajon hogyan alakította ki a bolt az árait, ha azok a pénztáros bérét nem tartalmazzák?
(ja ha nem éri meg, mert rosszul mérte fel a piacot vagy mert nem ért a bizniszhez akkor be lehet csukni a boltot, majd jön más aki jobban ért a bizniszhez és kereskedelemhez és majd ő megcsinálja - erről szól a piacgazdaság, de a hozzánemértést és dilettantizmust nehogy már valaki megideológizálja, hogy azt tisztességes az ügyfelekkel megfizettetni)

Devil Inside 2008.07.23. 14:30:30

Amúgy a papír alapú értesítésekről eszembe juttott a bankban maradó számlakivonatért elkért díj, na az tényleg abszurd.

fehérfarkas 2008.07.23. 14:45:34

" muhi 2008.07.23. 10:38:09
Komolyan, ez most fájt Asdl-től és főleg a Homártól! A homárfaktor legyen inkább 1-es és ne 5-ös. Ahogy előttem már sokan írták, az ilyen díjakkal az 'elektronikus', értsd: netes ügyintézést ösztönzik. És ezt még meg is tudják indokolni úgy, hogy befogjátok a szátokat: környezettudatosság! Kevesebb papír, üzemanyag, fűtésszámla, meg amit még akartok.
MINDEN nyugat-európai országban találtok erre példát, hogy mást ne mondjak, Hollandiában, ha nem az automatából veszed a vonatjegyet, +1 eurót kell fizetned.
Jó reggelt, Magyarország! "

és ennek meg van a más oldala is? meg van az az infrastruktúra is, hogy így e-commerceben éljek, mint tőlünk északabbra és nyugatabbra (vagy keletebbre, lásd dubai, katar)?
ja, az még nincs! sőt!
a kiskereskedelem pont azért nem akarja bevezetni a kártyás és bankon keresztüli vásárlási lehetőséget, mert az neki a kereskedőnek jelent 3-5% költséget (=banki költség),
kétfajta árat kiírni egy élelmiszer vagy ruhaboltban meg kicsit abszurd lenne

szóval, amig csak nagyon minimális helyen tuduk e-commercezni magyarországon, és azt is a nyugat-európaihoz képest sokkal drágábban (banki költség), addig engem senki ne akarjon az én pénzemből megtanítani az e-commercre
előbb szolgáltassák hozzá a jól működő infrastruktúrát olcsón (vagy legalábbis ne drágábban mint az usában) és akkor majd jogos lesz azt követelni rajtam, hogy e-commercezzek

jelenleg a bankok többsége kishazánkban pár millió forintot eurora (vagy fordítva) 3 nap alatt tud átváltani a saját fiókjában - az aznap átváltásnál olyan horribilis %-ot mondanak, hogy a maffiózok című filmben a sopranos családnak is égne tőle a képe, nálunk meg totál legális,
de hát mit várunk abban az országban, ahol totál legális 435% thm-mel hitelkonstrukciót reklámozni

mezgageza83 2008.07.23. 14:54:49

Üdv Mindenkinek!

Gyakorló T-Mobilos előfizetőként tudom, hogy LEHET alacsonyabbak is a percdíjak, nem kell bedőlni a szolgáltatók (T-mobil is!!!) önsajnáló demagóg dumájának.
Miért van az, hogy 33 forint vagy a legkevesebb is 18-19 ft/perc PERC!! alapon, míg ha Céges előfizetésem van egy flottában, akkor már ) 9,6Ft/perc (T-Mobile, és vezetékes!!!), 22,8Ft/perc (más Mobil) MÁSODPERC!!! alapon, és mégis megéri Nekik.
Én tudom,h sok perc, többet tudnak engedni, de akkor is kapja be az összes szolgáltató, miért nem kaphatja ezt meg mindenki?! Messzemenőkig igazságtalanság!!!
Férre ne értsetek, én elfogadom, hogy így működik ez a világ és élek is a lehetőségekkel, de van bennem annyi szociális érzékenység, hogy felháborítsanak ezek az igazságtalanságok.

Vodafone: Anyósjelöletem sikítva menekült vissza a T-Mobilhoz amikor a 8000ft-os számlájából nem tudták levonni a havidíj 2000ft-os összegét. Pedig ez a csomagja is ügyészségi volt.

T-Mobile: Januárban volt számla elmaradásunk, mert elfelejtettük átutalni, júniusban szóltak, hogy ideje lenne, és még volt 2 hét mielőtt KORLÁTOZTÁK volna a kimenő hívásokat, még mindig szó nem volt letiltásról. Nem kellett semmiféle pótdíjat befizetni, és még a hölgy is segítőkész volt. Ezek után komolyan menjek bárhova máshova? Majd bolond leszek! :-)))

Pannon: Jót még nem hallottam róla, szememben a Voda előtt ők az első számú lehúzók. Példa: barátom rátöltötte a -ha jól emlékszem- 1200as kártyát, két nap múlva akart egy emelt SMS-t küldeni, nem volt semmi a kártyáján. És akkor még nem beszéltem a szépen beharangozott Diidzsuzzz csomagjairól, amik kimerítik a szabad rablás fogalmát. Tudom,h a T-Mobilnál is vannak durva csomagok, nem kérek ezért fikázást, köszönöm.

Végezetül: Nyelje már le a szolgáltató a méretes profitjából azt a 120forintot, ösztökélje az elektornikusss ügyintézést, és ne büntessen. Ez egy tipikus magyar jelenség/betegség.

üdv Mindenkinek

monyon le 2008.07.23. 14:56:49

Ide nekünk még egy mobilszolgáltatót!!! Kel az a 4. hátha ráébrednek hogy verseny van!

Laci084 2008.07.23. 14:58:24

'Devil Inside 2008.07.23. 14:12:22
(Főleg a csekkes téma tűnik nekem kissé idejétmúltnak + még baromi kényelmetlen is.)'

Az a nagy helyzet, hogy a postán fizetésnap utáni napokon órákat várni a rohadt csekkek befizetésére nálunk népszokás. A magyar ember olyan, hogy csípőből ellenez minden változást, ő szereti szívatni magát a régi "bevált" módszerével. Bankszámlája is csak azért van annyi embernek mert a munkáltatók már nem adják borítékban a fizetést (és hányszor hallom ezt visszasírni...) Az ATM-en is csak két menüpontot ismer: az egyenleg-lekérdezést, és a KP felvételt. Utóbbi segítségével a fizetés napján le is veszi az összes pénzt a számláról (nehogy a zotépé lenyúlja), így gyakorlatilag ez az egész havi banki forgalma. A postai befizetéses önszívatáshoz ragaszkodás visszavezethető egy másik legendás magyar tulajdonságra: a panaszkodási kényszerre. Amikor ott állsz a postán sorban olyan jó panaszkodni a többieknek, hogy már megint milyen sok lett a vízdíj/villanyszámla... Aztán persze lehet szidni a postát is amiért olyan sokat kell ott sorban állni.

Szóval ezek után én megértem a szolgáltatókat. Azzal, hogy elengednének 100Ft-ot az átutalásos/beszedéses fizetéskor, a kutyát se lehetne átcsábítani kulturált fizetési módszerekre. Ha viszont pluszban kell fizetni, akkor talán elgondolkodik az istenbarma, hogy neki is kényelmesebb átutalva (akár telefonon, vagy interneten is) fizetni, mint fél napokat a postán tölteni.

2008.07.23. 15:12:39

Eddig cirka 200 komment született a 100 forintos díj tárgyában. Ezeknek a megyírása és (többszöri) végigolvasása 200 ember félórai munkaidő kiesését jelenti, ami minimum 500 ezer forintos kiesés népgazdasági szinten. És akkor a névtelen readonly júzerek munkaidejét nem is számoltan, de simán kimondhatom, hogy a Homározás napi több millió forintos munkaidő kiesést és kárt okoz.

VandorX 2008.07.23. 15:19:23

mezgageza83:

Te aztán szociálisan nagyon érzékeny vagy :))

Azért a flottakedvezményt bátran kihasználod. Ez így helyes. Hogy miért nem kaphatja meg mindenki?? Mert akkor mit adnál az 1000 kártyás nagy ügyfélnek? Ez egy kicsit olyan mint a nagyker-kisker ár. Sajnos nem mindenki tud nagyker áron vásárolni, hiszen ha mindenki tudna akkor nem lennének kereskedők.

Ha pedig még nem voltál a másik két szolgáltatónál akkor honnan tudod, hogy náluk milyen a nem publikus flotta csomag? Nagyon el lennél csodálkozva néhány tarifa láttán :)) A számlatartozás türelmi ideje is a flotta miatt hosszabb. Hagyományos ügyfélként már rég lenyomtak volna és még a 8 éves telefonodat is kifizettetik veled :)

Arról nem beszélve, hogy kis hazánkban a legnagyobb lehúzó a T csoport. Kicsit olvass vissza és meglátod, hogy milyen jó árai vannak a mezei lúzereknek, mindezt megspékelve egy kis árukapcsolással pl.: adsl csak vezetékes telefonnal!

Nem akarom egyik szolgáltatót sem támadni vagy védeni, de jó lenne ha átlátnál egy kicsit a flotta kedvezményen túlra is.

Egy példa: a jó magyar állampolgártól ha megkérdezed melyik a jobb: 30 forint másodperc alapon vagy 20 forint perc alapon szerinted melyiket választaná? (költői kérdés volt)

fehérfarkas 2008.07.23. 15:22:41

"Hát az emberfia nem örül az újabb díjaknak. Másrészről viszont tudjátok, mennyi a szolgáltató költsége a
- postai készpénzátutaláson
- a kp. befizetésen
- a POS-terminálon ?
No, ennek a költségnek egy részét most tapinthatóan ráterhelik a tisztelt ügyfélre. Az más kérdés, hogy eddig is ráterhelték, csak be volt építve az alapdíjba, percdíjakba, így nem tűnt fel."


és most is be van építve, csak mégegyzser felszámolják
ezért tart még mindig itt ez az ország, mindenki csak munka nélkül akar minél több pénzt lehúzuni másokról

helianthus 2008.07.23. 15:28:22

Kedves Óriáspolip úr!
1. Kérdésedre a válasz: Én vagy Te (már ha a mondókára akartál utalni.) 2. Bocsánat, hogy a differenciálegyenletek említésével kihoztalak a sodrodból, ez csak egy homár legend akart lenni, amit ezek szerint nem ismersz, persze ez nem baj.
3. Vitatkozzon az, akinek kedve van, vagy esetleg érdeke fűzödik hozzá.
4. Bár tartok tőle, hogy ezzel sem lopopm be magam a szívedbe, de továbbra sem tudlak komolyan venni.
Légy jó!

helianthus 2008.07.23. 15:30:40

őőő akarom mondani fűződik!

VandorX 2008.07.23. 15:32:29

Kulics:

Ott a pont :)

mezgageza83 2008.07.23. 15:46:53

Kevdes VandorX!

Mint írtam, anyósjelöltem volt vodás, ergo láttam a díjakat. Van egy barátom akinek Fideszes csomgaja van,pannononos. Legjobb barátom pedig egyik gyógyszergyár vodafonos előfizetéseit ismeri, pénzügyis.
Vannak az enyémnél jobb flották is biztosan, de hogy eddig velem, velünk a T-Mobile mindig korrekt volt ez tény. Értsd: 1997 óta van édesapámnak mobilja, nekem nem ilyen régen.
Igen, hallottam én is,h a T csoport ilyen meg olyan, de miért van az,h mindig az sír akinek a háza ég?
Vezetékesen Invitelesek vagyunk, ez kényszer. Viszont pár éve, mivel jo birkaként rendesen toljuk a szekerüket, felajánlottak egy csókos csomagot, (008, James Bond is megirigyelhetné :-) )így olcsóbb a vezetékes élet is számunkra.
Egyébként tök egyetértek Veled. :))
Nekem akkor is fáj ez az igazságtalanság, ez meg az Én magánügyem! ;-(
Még valami: Invitelt szidták egy utcával arrébb (300m), hogy ilyen meg olyan szemetek, lekapcsolták a netet, többet számláz meg minden. Velem/velünk miért nem? Nem azt mondom,h mániákusan rá akarok bukni a macibrokira, de a nyavajgók egy részének ajánlom,h nézzenek a lelkükbe, tényleg jogos a sérelmük?! Akinek jogos, annak pedig nem inge, kérem ne vegye magára!

Üdv Mindekinek :-)

gerasz 2008.07.23. 15:51:48

Vandorx!
"Az egyik vezető internet szolgáltató vezére nyilatkozta nem is olyan régen, hogy jelenleg a magyar vezetékes internet árakat nem lehet tovább csökkenteni mert veszteségesek lesznek."

Biztos, hogy a leghitelesebb forrásból gyűjtögeted az infókat?

"És most ne jöjjünk a külföldi példákkal, mert ott a hálózat kiépítésének költsége vagy a koncessziós díj is más"

Ezt is valami T-mobile-os csóka mondta? Vagy ezt szimplán viccnek szántad?

missparker · http://hogyvolt.blog.hu/tags/a_kam%C3%A9leon 2008.07.23. 16:01:26

Annyira jó, hogy oly' sokan tudják, mi lenne kényelmes másnak!

A netes számlákkal az a bajom, hogy ahány szolgáltató, annyi számlaszolgáltató. Díjnet, Távszámla stb. Miért jó az nekem, ha megduplázódik a szolgáltatók száma, akikkel kapcsolatban vagyok? Így sem egyszerű egy számlareklamáció, minek nehezíteném az életemet. Csoportos beszedés: a magam részéről utálom, hogy mások mászkálnak a számlámon, és csökkentik annak egyenlegét. Szeretek rendelkezni a saját pénzeimről, erre jó módszer a sárga csekk. Ugyancsak jó, hogy azonnal van befizetési bizonylatom, jól jött már nem egyszer.A sorbanállás: akik itt sírnak, hogy derossz sorban állni, vajon közértben is sírnak ugyanezért?

gerasz 2008.07.23. 16:03:31

Folyt.:
Még anno olvastam, h a 900 mhz-es frekvenciasávra, 8 évre kb 10 milliárdot fizettek a szolgáltatók. Ha nyugaton annyival olcsóbb a koncessziós díj, hogy ez a tarifáikban ilyen markánsan megmutatkozik, lehet, hogy én is veszek magamnak egyet.

kencel 2008.07.23. 16:17:37

elmondanam hogy en ott dolgoztam a pannonnal es igazuk van.Nem tudjatok elkepzelni milyen idegesito amikor a pannon minden uzletet frencsájz rendszerbe tett at es amikor az ugyfelszolgalatosok abbol kapjak a fizetesuket hogy minnel tobb elofizetest ertekesitsen akkor odajon eled egy ugyfel hogy kikapcsoltak a teltfonjat mert mar harom honapja nem fizetett es nekem kell felhivni helyette az ugyfelszolgalatot mert az a barom nem tudja a hatjegyu kodjat amit megadott a szerzodeskoteskor.Olyankor en hivogattam a kozpontba ambereket hogy mennyit terhetletk meg a szamlajara es mennyit kell befizetnie plusz visszakapcsolasi dijjkent stb,Kozben nekem kiesek lehet hogy 3 4 ugyfel akik vettek is volna valamit amibol en kapok penzt.Teljesen jogos a pannontol en is ezt tennem.Van nagyon fainos beszedesi megbizas aminel be lehet allitani limitet hogy ha pl 10000 felett van a szamlaja akkor nem szedi le a szamlarol hanem kap ertesitest es akkor ki kell fizenie helyszinen vagy kuldenek csekket, amire rajona 120 ft ami nem egy nagy osszeg.Ha nem dolgoztam volna ott engem is baszna mert nem tudnam milyen dolgok mozognak a hatterben es hogyan artok ezzel az ertekesitonek mondjuk vagy az uzletnek aki a sajata szakallara dolgozik es nem kotelezheto elvileg hogy az ilyen ugyfeleket kiszolgalja elhajthana a jo budos,,,, ba, de helyette megteszei a sajat karara.Csak egy pl en egy eleg nagy uzletben dolgoztam 6 an 7 en voltunk es rengeteg ember volt bennaz uzletben es tobb mint a fele telefonszamlat akart befizetni es a rendszer lassusaga miatt nem lehetett gyorsan azt sem elintezni igy azok akik telefont akartam mondjuk azok elhuztak a francba mondvan hogy majd megbeszik mashol.Ilyenkor bezzeg a szamlat befizeni kivanok ott maradtak mert itt gyorsabb mint a postan csakken meg itt azonnal latszik a rendszerben.A lustasag fajna emberek.

kocsonya 2008.07.23. 16:18:00

Ezek szerint itt senki sem Raiffeisenes ügyfél? 2008.01.01-től ha jól emlékszem már náluk is csak !!!300!!!HUF felárért lehet csekken fizetni a törlesztést.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.23. 16:22:29

Azt vegyétek észre, hogy hiába gyűjtjük szelektíven a hulladékot, ha csak 1 (egy!)-féle szemétlerakó van, ahová az ÖSSZES szemetet gyűjtik


Tavaly volt erről cikk az Indexen.Miszerint külön kezelik a szelektíven gyűjtött hulladékot.
Feldolgozva eladják,a sörösdobozokat például főleg Csehországba,és minden eladott tétel után pénzt vesznek fel a Környezetvédelmi Minisztériumtól.

Az,hogy minden egy szeméttelepre megy,városi legenda?
Vagy nem.

grigorij (törölt) 2008.07.23. 16:24:34

Nem érint a dolog, lehet, hogy már más említette, de néhányan nem jól látják a dolgokat...
Egyesek azért adnak igazat a cégnek, mert a drága papíralapú befizetésnél előnyösebb az átutalás...
Hát nem tudom, hogy a Pannonnál ez hogy megy de a Vodánál és az UPV-nél ez nem így van!
A Vodánál az átutalást kb. 5 nap után írják jóvá, az UPC-nél 8-10 nap!!!!
És nincs kinél reklamálni, nem lehet a pénzügyesekkel tárgyalni!
Egy mód van, besétálsz a bankodba és plusz pénzért kérsz egy banki igazolást, majd azt átfaxolod....
Európa, GIRO...

kencel 2008.07.23. 16:36:21

MEZGAGEZA83

nem azert hogy vedjem a pannont mert en sem vagyok pannonos hanem a vodanal van elofizetesem ami a leheto legjobb ceges.A peldadra valaszolva: csak mondom hogy nincs 1200 as kartya viszont van 900.A pannonnal van egy olyan lahatoseg hogy a rendszer pont olyan idszakban frissiti a kartyad adatait hogy a kartyad minuszba is kepes menni.Lattam en mar minusz tobb ezer forintos kartyat is,Ilyekor a kovetkezo feltolteskor levonja a tartozas osszeget ami jo dolgo mert a t mobilnal ugy tudom, legalabbis volt ismerosom aki mondta hogy plusz 10 forint volt a kartyajan de pl nem tudott telefonalni.en inkabb valasztom a pannonosat hatha olyanhelyzetbe kerulok hogy fontos lenne telefonalnom,
A 120 forintot meg azert talaltak ki amit egyel feljebb irtam,Azert hogy tisztes polgar (lasd fentebb:BAROM) ne menjen mar be az uzletbe feltartani a nepet akik csak ott tudjak elintezni telefonvasarlasukat.
ertem?
csak igy tudnak megszabadulni a félnótásoktól,vagy ha igy sem akkor a tisztes polgar megfizeti a 120 forintot amit tegyunk fel az ugyfelszolgalatos fog megkapni aki a pannon uzletben dolgozik vagy aki a postan nyalazza a csekkeket.
Értem?
te bemesz az E-On hoz pl hogy befizesdd a gazszamladat? eszed agaban sincs bemenni.Bemesz a postara es ott fizeted akkor mennyibol tart hozza tuzni meg egy csekket es azt is kiperkalni.
Érteeeeeeem?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.23. 16:39:34

ha csekken fizeted postán akkor a posta von le 120ft-ot.Nem egyszerűbb a feltöltő kártya?Aki annyira gyík hogy 2008ban előfizetést tart fent az fizesen.Minden szolgáltatónál van számlabefizetési díj, csak nem reklámozzák.Olyan hülyeségeken akadtok fent amivel egy előre gondolkodó ügyfél soha nem is találkozik :D

VandorX 2008.07.23. 17:07:23

gerasz:

Nem nagyon értem a válaszodat. Nem mondtam, hogy a T vezére nyilatkozott. Ők nagyon nyugodtak az áraikkal:) Egyébként az Indexen volt a cikk. Ha van kedved keress vissza pár hónapot. Amit leírtam arra meg gondolj majd kb. 2 hónap múlva ;) A forrásom semmivel sem biztosabb mint a Te Inviteles példád.

A másik megjegyzésed sem értem. Miért lenne vicc az, hogy adott esetben nálunk egy bázisállomás vagy egy átjátszó telepítési össz költsége magasabb mint sok nálunk fejlettebb országban? A koncessziós díjat nem tudom, de talán az elfogadható érv, hogy a fejlettebb országok nagyobb népességgel jóval hamarabb kitermelik a szolgáltatónak a beruházási költségeket.

Koncesszió: A 900 után meg kellett venni az 1800-at majd az UMTS-t is igen komoly összegekért.

Esetleg nézz utána, hogy mibe kerül egy bázisállomás telepítés, toronyra vagy tereptárgya, vagy egy átjátszó, illetve a 3G esetében a technológiából adódóan mennyivel több eszközre van szükség adott területen ugyanakkora lefedettség eléréséhez. Stb, stb.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy azt ne felejtsük el, hogy a mobilszolgáltatók nem ülnek a babérjaikon hanem folyamatosan fejlesztenek ami igen komoly pénzbe kerül. És valóban igaz, hogy most már nem jön úgy a bevétel mint korábban, hiszen a mobil penetráció kis hazánkban 103% körül van.

Ezzel szemben a nagy T évekig egy már meglévő infrastruktúrán minimális érzékelhető fejlesztéssel pofátlan árakon szolgáltatott és szolgáltat most is. Hogy lehet az, hogy egy kisebb szolgáltató a t-com területen lényegesen olcsóbban tud szolgáltatni akár internetet akár kábel tv-t?

gabor5643 2008.07.23. 17:17:55

Nem hiszem hogy ennyire bonyolult lenne a dolog h érdemes legyen ennyit vitatkozni.
A Pannonnak 3,5 mill. előfizetője van legalábbis azt írták. Ha ebből egy nap mindenki csak 5 percet beszel 30Ft-os percdíjjal az
525 000 000 Huf per nap. Ebbol bármire jut.
1 perc beszelgetes tenyleges költsége? Az az áramköltség amivel az a pár bitsorozat kisugárzása jár.
Amugy meg biztos hogy a pannonos főmuftik a Gundelban evés közben szórakoznak a Ti pénzeteken és röhögnek nagyokat azon ahogy tehetetlenségetekben próbáljátok kitalálni hogy a libamájra vagy a marhasültre költik-e a 120Ft-ot.

gabor5643 2008.07.23. 17:21:57

Egy bázisállomás gyártási költsége?
Az anyagár. Nem sokkal több. A rabszolgák akik csinálják minimálbérért :) :) :) ők annyit csinálnak amennyit mondanak nekik h csináljanak, ha kell reggel 6-tol este 11-ig dolgoznak.

neurotikk! (törölt) 2008.07.23. 18:00:54

Nem ertem az alap problemat. Kulfoldon mar reg igy van. Minel kevesebb ember es minel tobb szamitogep (tehat alig fizetett 'alkalmazott') kozbenjarasaval megy a befizetes annal kedvezobb.
Csekk az tuti veszteseg, atmegy egy fuggetlen cegen, az ugyfelszolgalat nem, de a szemelyzet tobbe kerul mint ha a delikvens maga adminisztral mondjuk online rendszerben.
Mondom, kulfoldon ez mar reg okes.
Hogy digitalis szakadek van itthon az emberek kozott? Hogy egyeseknek az automatikus atutalas evidencia, masoknak meg science fiction? Hat, ezt egy uzleti vallalkozas nehezen veszi fel mint felelosseg. Nem charity. A telefonalas (meg) nem alapszolgaltatas, mint az aram, viz es csatornazas. Uzleti alapon megy, ez van.
(mondom ezt ugy, hogy tokom tele van amugy a pannonnal mas okokbol, de ez a lepes nalam igazolhato. Sok mas nem. Pl. marketing koltsegek.... most itt tegyuk hozza, normalis, minosegi es megfizetheto szolgaltatas mellett nincs szukseg ennyi penzt aldozni marketingre. Egy kis lefaragas a marketingkeretbol es mar nem is kell pluszpenzt kerni a befizetesert, ugye? Es akkor felhasznalobarat lennenk. Nade a Pannon tulfizetett marketinges kozepvezetoi nana, hogy ezt nem tamogatnak, szoval kapjuk be a braneruket es cumizzuk amig elofizetok maradunk. Mert a marketingesek nem szolgaltatnak csak lenyulnak, ugyebar, elveznek mig mi szopunk)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.23. 18:39:47

jofiu!

Hol élsz,te jóember?Az áram,víz és csatorna ingyen van,vagy olcsó?

Detty) 2008.07.23. 19:58:46

van nekem is egy rövidke történetem ha megengeditek.a 3 mobilcégröl.annó még édesapám elsök között lett Westeles.aztán lett a T-mobile.egész kicsi családunk ott vett telót.na egy darabig jo is volt.aztán nem értesitettek és emelték a percdijat.ez mind3-nál igy van ám!!!kiteszik 2 országos lapba és szevasz..meg még netre meg néha az üzletbe.a számláim hirtelen triplájára emelkedtek.ugy,hogy nem is beszéltem..volt hogy ki volt kapcsolva 2 hétig mert nyaraltunk.de én "forgalmaztam".(biztos a manok voltak)
apámnak SMS-ek kiszámlázva.itt jegyezném meg.édesapám NEM is tud SMS-t irni.2 hétig tanitottam arra is,hogy hogy vegye fel a telot ha hivják.anyámnak internetet számláztak..mintha anyám tudná hogy mi is az.ezért fogtam és elhordoztam.a pannonhoz.és 2 éve ott vagyok.havonta 3600 ft simán elég és ugyanannyit használom a telom mint a T-nél.(megjegyzem ott 20 ezer alatt sose usztam meg.)
párom detto igy járt.már ő is pannonos.ő a vodátol jött el.

asdf 2008.07.23. 20:44:26

"Devil Inside 2008.07.23. 13:59:36
dzsoo:
"azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?"

Talán a Posta emelte meg a csekkezés díját."

De konyorgom, mibe fajna az alabbi?:

Edesdraga kedves elofizetonk!

A kiralyi posta a csekkek kezelesi koltsegenek valtozatlanul hagyasa mellett folyo ev x. havatol a beszedett osszegeget uj fizetendo tetelkent jelentkezo folyositasi dij elleneben juttatja el tarsasagunkhoz. Az osszeg nagysaga miatt ezt tarsasagunk nem tudja atvallalni ugyfeleinktol, emiatt a szamlacsomagok havidija jelen ev x. honapjatol a kovetkezok szerint modosul:
(felsorolas: n=n+x Ft)

Azon ugyfeleinknek, amelyek szamlajukat nem postautalvannyal egyenlitik ki, a havidijban jelentkezo aremelest szamlajukon banki atutalas/csoportos beszedes kedvezmeny jogcimen havonta jovairjuk.

Nem ertem, hogy ha -a jelek szerint- a posta emelt egy embereset a sarga csekkeken, akkor mi a szart ul az osszes szolgaltato mint nyuszi a fuben?!? Miert nem mutogatnak koveren szedett 20-as betumeretben irtan a Postara, hogy miattuk kovetkezett be az emeles? Mi a pocsert kell itt papiralapu szamlakiallitasi dijjal meg szamlabefizetesi dijjal trukkozni?

Szopatjak itt sajat magukat, ahelyett, hogy kozosen rakennek a postara az egeszet... De ha ennyire hulyek, akkor megerdemlik :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.24. 05:30:28

hat eb nost igy ejjel ennyi kommetet tenyleg nem olvasok el de atfutottam aze'
a problemat nem ertem
az a baj
hogy fizessek hogy fizethessek
Marynek elmeseltem, hogy 5 evet vartam az elso zdigulimra es kikerekedett szemekkel nezett ram,
5 evig nem volt kocsid?
nem vazze

crow 2008.07.24. 08:54:19

Utalással és a megbízási szerződéssel óvatosan.
Az nem egy állandó összeg.
A telefonszámlád a forgalmad szerint változik.. kikerül a kontroll a kezedből.
HA egyszer nem veszik le vagy nem utalod el, vagy többet vesznek le akkor az utánajárás mellett rengeteg problémád van még..
HA egyszer volt már ilyen akkor elgondolkodsz rajta. Mellesleg olyan országban élünk ahol az ember nem a teljes fizetésést kapja a kártyára!
Nem mindenki "fővárosi".ÉS nincs mindenki bejelentve .. föleg rendesen!

Csak az a gond hogy a hozzászólás nem tükrözi az olvasók számát.
a kb 3,4 millió pannonosból kb 1 millió kártyás feltöltös. kb 1,8 millió céges pártos. És a többi maradék ember az egyéni ügyfél aki nem csatlakozott luzerként egy párthoz sem a kedvező percdíjért.. közülük töredéke tud ezekről a lehuzásokról.
sajnálom hogy Ök nem háborodnak fel.
MERT nem tudnak róla..
MEllesleg kényszeríteni nem lehet senkit sem!S ez igy olyan mint egy zsarolás! Vagy úgy fizetsz vagy +ban fizetsz.
Érdekes hogy e miatt nem keresett meg a pannon ügyfélszolgálata de az 5 perc után ingyen.. akcióval igen és küldik az sms-eket az akciókról + a +20 perces lebeszélhető ajándékról..
!!!!!!!!!!!!!!!Az isten szerelmére Tájékoztassanak rendesen és ne huzzanak le azt többre értékelem!!!!!!!!!!!

Tisztelt PANNON-os Ötletemberkék.
Mielőtt ilyen idétlen dolgokkal előállnak csináljanak egy közvéleménykutatást..

"Az okos megoldás az lenne ha a szolgáltató X összeget kérne az előfizetésért és aki utal nekik annak jóváírnának 120 Ft. Sajnos a világ marketingesei olyan sötétek mint a Plútó árnyékban lévő oldala, így marad morgás...
" ez is megoldás. és eez korrekt."

bambapacák 2008.07.24. 11:33:56

Jót vitatkozik itt a sok Madárfejű Lajcsika, miközben egyszerű az ügy. A Pannon megírígyelte a bankok átutalási jutalékát, ami lehet 100 fics is, tehát az online kuncsaft is fizet!!! Miért a banknak csepegjen csak a lé. Amikor egy sárga csekket én fizetek online átutalással rácseszek, mert nekem kerül pénzbe, nem a cégnek. Szóval az online lehetne egy százassal olcsóbb, hogy null szaldós legyek, a Pannon meg megspórolja a csekkes költséget. Így lenne korrekt.

napalm 2008.07.24. 12:21:01

" MTFUN 2008.07.23. 10:07:50
A Vodával csak egy gond barátom, üzleti berkekben hótciki ha vodás számod van... "
ezt a nézetet nem osztom uis nekem is hetvennel kezdődik mégsem vodás.
sikeres-e vagyok-e?

kocsonya 2008.07.24. 12:46:29

Ha már a postánál tartunk!
Hallott már valaki más fizetési módot, ami hasonló a POSTAI csekkhez, de nem postai és általánosan elfogadott? Van-e olyan más, nem ÁLLAMI vállakozásban működő cég, akinek joga van ilyen fizetési mód kialakítására és rendelkezik hasonló országos "lefedettséggel"? Az is csak egy szolgáltás, lehetne ott is versenyhelyzetet kialakítani, de az ÁLLAMBÁCSINAK nem érdeke. Ha a posta árai nem tetszenek, ha a magas adóterhek nem tetszenek, mindig az államot szapuljátok, ami nem vezet sehova, mert az állam szarik az állampolgárokra, akikből "él".
Kedvezményként meg nem tudja a szolgáltató elszámolni a plusz díj kialakítását, mert arra is vannak szabályok, hogy mit lehet, mit nem lehet.
Egyébként csoportos beszedési megbízásra történő váltás az ingyenes a Pannonnál.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.07.24. 13:47:59

@bambapacák: Ha a sárga csekket rendeltetése szerint használod, félórákat állsz a sorban a postán. Nekem egy-kétszáz forintot simán megér, hogy ehelyett banki átutalással fizessem be a csekket.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.07.24. 13:49:17

(No, persze, az én bankomnál - ELLA - a magánszámláról ingyenes az átutalás. Tudom, tudom, bele van építve a számlaköltésegekbe. Öhm, a folyószámla maga is ingyenes és pillanatnyilag 5,5% kamatot kapok. Na mindegy...)

Lord Protector 2008.07.25. 09:28:02

Sziasztok!

Szóvá tettem a Pannonnál Én is a 120 Ft-ot. Ma felhívtak, hogy kedvezményt kínálnak. 6 hónapon keresztül havi 80 sms vagy 3 hónapon át lebeszélhető 1000 Ft. Az sms-t választottam, mert nagyon sokat írok.
A 80 sms megéri a 120 ft-ot :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.28. 20:19:12

,,1 perc beszelgetes tenyleges költsége? Az az áramköltség amivel az a pár bitsorozat kisugárzása jár."
Ülj le, egyes.A telefonhivás után van egy halom járulék amit a szolgáltatő fizet, álambácsinak meg ide-oda, van rajta haszon is éhen nem halnak de ez nem papirgalacsin hoyg gyürök még egyet meg nem kerül semmibe :D

,,Hallott már valaki más fizetési módot, ami hasonló a POSTAI csekkhez, de nem postai és általánosan elfogadott? "

Még használtam is.Pl: fogom a postai csekkem és mert tudom hogy a sárga csekkért még a posta fel is számol nekem dijat megnézem hogy milyen számlára megy a dij, megkeresem a hozzá tartozo bankot és bemegyek.Majd befizetem ingyenesen, ugyanugy csekken ;) Bent a bankban :D
Sikeres vagyok-e? :D
Sok kis 100forint az már egy ezres, és amikor számlákat fizet az ember akkor jol jön.Átutalási megbizás?Ilyen fizetésekből?Nem-nem.

Én tök jol elvagyok a pannonal, van hogy néha kiakasztanak, de nagy bajom nincs velük.Persze előfizetőként biztos lenne mindenhol.Nade előre fizető feltöltős kártyával nincs nagy varia :D Meg persze ha lenullázom még akkor is enged egy-két smst szoval nem hagy szarban.

simpatico 2008.08.11. 16:11:45

UPDATE: gondoltam, jól átállítom magam banki utalásra, ugyanis _én_ mindig azzal fizetek, de ők erre tojnak és folyamatosan küldik a hüje sárga csekket. most már nehogy küldjék, gondoltam, még az ő hülyeségükért is én fizessek? (bár ezt már megszoktam egyéb ügyekben)

irány a pannonline, de hoppá: a számlafizetés módjának módosítása újabb 240 forint.

ügyes, hogy finom legyek...

CID 2008.08.26. 14:56:43

és még a T-Mobile-t baszogatják :)

CID 2008.08.26. 14:58:31

Másrészt viszont teljesen normális dolog, hogy mivel a Postai és ügyfélszolgálatos befizetésnek nagyobb a költsége mint a banki átutalásnak, lakfolyónak fizesse meg a jóember.
süti beállítások módosítása