Tékozló Homár

A Digikábelnél 19 napig tart 72 óra?

2008.08.06. 06:06 | ge | komment

Ha az olvasónál nem megy a net, azt a Homár érthető okból különösen nem szereti. Szegény kaJo is hiába várja az áramszünettől elszaródott switch szerelését, a Digikábelnél bár úgy tűnt, értelmezték a bejelentést, mégsem tudják megoldani a problémáját.

2008.07.17-én este egy áramszünet után nem működött az addig kiválóan szolgáló DIGIKábeles internetelérésem. Felhívtam a hibabejelentőjüket, ahol a szokásos tiszteletkörök után megoldás nélkül váltunk el. Ezek után (egy mobilinternet elérésről!!) hibabejelentést tettem írásban.

A hibabejelentésre 2008. július 18. 8:28-án megérkezett a válasz:

"Írtam önnek egy munkalapot, mert a lépcsőházban lévő switch az ami megállt. Ezért kap 678-as hibakódot.
Ilyen esetekben az Ön otthonába nem kell bemenni, de ha be kéne, akkor a szerelőkollégák hívni fogják önt időpont egyeztetés céljából.
Addig is szíves türelmét kérjük.

Tisztelettel:"

Gondoltam siker, napfény, csillogás. De nem! Elutaztam, de a hosszabb szabadságról, a vállalt max. 72 órás hibajavítás miatt már úgy jöttem haza, hogy nincs már probléma, az eszközt kicserélték, én nem kellettem, hiszen nem hívtak.
Ekkor jött a meglepetés! Továbbra sincs net elérés! Szokásos műsor: 2008.08.04. 20:52 hibabejelentő - bocs elkevertük, de javítjuk!
2008.08.05, délelőtt kerestek telefonon: mi lenne a problémám?? Kissé kiakadva egyeztetjük, hogy délután 15:00 után jönnek. Délben mégeszrer hívak, hogy mi lenne a problémám? 17:00-kor telefon: hol járnak?? (nem vették fel!) 7:15-kor újra hibabejelentő: mi a teendő?? Majd keresnek! Én meg csak várok, várok!

Jelenleg kénytelen vagyok 3G-s kártyát használva internetezni (dupla előfizetési díj, stb..), mert a T. műszakisok elfelejtették, hogy a bejelentett hibát ki kell javítani! A bejelntés óta eltelt 19 nap és még csak ott tartunk, hogy mit is kéne csinálni!

Most, hogy kibosszankodtam magam, várom a hozzászólásokat!
Üdv.:
-kaJo-

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2008.08.06. 06:17:06

hm. még nincs komment?:)
Első alkalommal látok ilyet:)

Remélem havidíjban gondolnak rád külön szó nélkül..

Taurusz 2008.08.06. 06:47:46

Második tippem az lenne, vegyél te egy switch-et, és számlázd ki nekik... persze szerelési díj, kiszállás, egyéb nyalánkságok.
És ha nem fizetnek mehet Ede behajtónak.

Tron65 2008.08.06. 06:49:08

1 ismerősöm, amukor megunta, hogy rendszeresen nincs netje esténként, elkezdte írni naptárba. Természetesen minden esetben telefonon is jelezte a problémát, amit visszaigazoltak, hogy igen, tudnak róla. Amikor összejött 30 nap, símán nem fizetett be 1 hónapnyit. A "szolgáltató" ezt természetesen rossznéven vette. Személyesen ment be az irodába, ahol a naplókat végignézve az ügyfélszolgálatos közölte: nem jogos, ugyanis csak esténként volt kimaradás pár órára. Ismerős közölte: Őt nem érdekli, hogy reggel 8 és délután 5 közt hibátlanul ment a net, ő akkor dolgozik, este 5 és 10 közt szeretne netezni, akkor meg a szolgáltató is regisztrálta a hibát. Mégse kellett befizetni azt az 1 hónapot ...

U.i.: lábrázást kapok azoktól, akik csak azért írnak kommentet, hogy kiírhassák: első-második-sokadik.

Megdobbent 2008.08.06. 06:54:15

Nah, remelem nem pont most kezdi a digi a huncotkodast....

Secnir 2008.08.06. 07:08:40

hát a Digikábelt beszoptad.
adást vettEDE?

tomasso 2008.08.06. 07:19:31

add tovább! TRON 65 írígy! MUHAHAHAHA!
6.

Zahara 2008.08.06. 07:42:59

Agylobot kapok azoktol, akik olyan kifejezeseket hasznalanak, hogy `labrazast kapok`.
A digi meg nyilvan az ugyfelszolgalaton sporolja meg neked az alacsonyabb havidijat.

EÖ (törölt) 2008.08.06. 07:45:28

Tron65 2008.08.06. 06:49:08

Aki lábrázást kap az elsőzéstől az nem lehet sikeres ember.

Egyébként sem lehet minden elsőző mellé közlekedési rendőrt állítani!

LaNdo 2008.08.06. 07:56:35

Miközben nyaraltál megnézte a lépcsőházban a switchet, és okésnak találta. Mivel napokig nem jelentkeztél utána úgy vették minden ok, számukra már újabb hiba történt.

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.08.06. 08:01:57

Kötbér, kötbér, kötbér! Ahogy már Lennon apánk is megmondta...

rockstopper 2008.08.06. 08:08:28

Én meg bal szemhélyrángást kapok a számbeírósoktól.

12.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 08:11:37

Ha EDE tartana eligazítást,19 napnak tűnne 3 nap.

E76 2008.08.06. 08:11:55

Hát, nekem nem úgy tűnik, hogy megnézték volna a lépcsőházban. Mert akkor 08.04-én este nem az "elkevertük, javítjuk" választ kapta volna. Arról nem is beszélve, hogy másnap 2x is felhívták, hogy mi is a probléma.
De mindez azért van, mert a levélíróhoz hasonlóan pocsékolják a Digikábel energiáit FONTOS kérdésekkel. :)

EÖ (törölt) 2008.08.06. 08:12:04

Hol nyaraltál? Balatonfüreden Edénél vagy Ráckevén a strandon?

Jajjfagyi 2008.08.06. 08:12:26

Nekem két hétig nem javították a modemhibát. Szerintük nem az volt. Új hálókártya, új telepítés, másik gép kipróbálása a rooteren keresztűl... hiba fenn áll. Naponta fél órát működött a net valami kontakthiba miatt.:/ A szerelők persze, hogy akkor jöttek házhoz. Két hét után a mindennapi telefonálást megunva új netet rendeltem, a digit meg vissza az ügyfélszolgálatra, hogy kábel, net lemondva. Ott már cserélte volna azonnal a modemet a hölgy, de már késő volt. Ennyi. Különben sincs paprikaTV-jük!

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 08:14:34

Ilyen szolid elsőzést ritkán látni.
Kinek fáj ez?

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 08:15:51

Ráadásul el is olvasta a posztot,és a tartalmához is hozzászólt.

gergo1000 2008.08.06. 08:34:20

hat a digi mar csak ilyen..
nalam egy ev alatt sikerult a telefonvonalat rendbe hozni..eloszor hivogattam oket ket naponta..aztan feladtam..adtam neki egy kis turelmi idot, és egy év mulva hivtam oket ujra..akkor ket het alatt sikerult megcsinalniuk:) sokat ne varj toluk...

Deniboj 2008.08.06. 08:35:27

Sry az ekezetek hianya miatt:

Ausztria, 2008, Tele2 4 Mbit ADSL havi 10 EUR-ert 1 eves husegnyilatkozattal.

Eppen nem ment a net, ezert felhivtam a fizetos ugyfelszolgalatot (mert az nem ingyenes am). Beszelgettem az emberrel, probalgattunk mindent. Persze 3* elotte ujrainditottam a modemet, de azert neki is megtettem egyszer. Hoppa, most hirtelen megjavult. Telefonban elmeseltem neki hogy elotte legalabb fel oraig probalkoztam ujrainditasokkal, de nekem nem javult meg. Lenyeg a lenyeg: azt mondta, mivel igy "hirtelen" rendbejott, a hivas dijat levonjak a kovetkezo havi szamlabol. Valoban igy is tortent, csak 8 EUR-t fizettem legkozelebb.

liven 2008.08.06. 08:41:33

Nekünk kevesebbet számláztak az internetért. Amikor rákérdeztünk miért, azt válaszolták hogy X és Y időben nem működött az internet. (mi észre sem vettük) Ez korrekt.
A lábrázkódást, szempillegést, hajgöndörödést, lábujjökölbeszorulást kapóknak üzenem: UTOLSÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!

gergo1000 2008.08.06. 08:43:54

liven:
a jo ejszakat, almodj szepeket lemaradt az esti mesed vegerol:)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.06. 08:47:25

TVNetwork: Július 19-én vettem észre, hogy 8Mbit sávszélesség helyett 1Mbit sávszélességet kaptok, persze azonnal telefonáltam, fel is vették, mondta a srác, hogy megpróbálja újraindítani a modemet. Vártam 2 órát, változás semmi. Próbálom őket megint hívni, de meguntam a sok várakozást. Kedden (július 22-én) panaszt tettem. Azt mondták 72 óra. Péntek délután telefonálok, hogy mi a helyzet. Még nem tudják, de rajta vannak. Rákövetkező kedden jön egy telefon. Nagy hangzavar volt, így csak annyit vettem ki a szavakból, hogy megjavult. Mondom, örülök neki. Válasz, nem, nem ő kérdezi, hogy megjavult-e. Mondom, nem miért mivel próbálkoztak. Semmivel, csak kérdezte hátha. Tehát 1 hetet arra vártak, hátha megjavul értem. Mondta, hogy holnap visszahív. Nem hívott. Csütörtökön telefonálok, mi a nagy helyzet. Igen, itt a panaszról a lap, de az van ráírva, hogy minden rendben. Ezt nagyon kétlem, sőt azt mondta a kollégája, hogy felhív tegnap, e helyett, meg ráírta a panaszomra, hogy ok? Kérdem én, ez hogy lehet, nem tudja. Másik kérdés: ha én 8Mbit-re fizettem elő és 1Mbit-et kapok fél hónapig, akkor kapok-e vissza a befizetésemből. Természetesen, mondják. Tegnap újra 8Mbit a sávszélességem, örülök. Ma hívom őket, hogy minden fasza és akkor szeretném, ha jóváírnák az összeg egy részét, vajon sikerül-e? Tudom kicsit hosszú lett, csak gondoltam én is leírom a történetemet, bár nekem csak 14 nap volt a 72 óra. Ettől függetlenül, nekem 2 év óta más panaszom erre a cégre nem volt. Sikeres vagyok-e?

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 09:02:25

@EnZsolt

Te mindenképpen sikeres vagy.
Legalábbis EDÉ-hez képest.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.06. 09:08:42

jesszumpepi:

Sajnos nem. EDE mindent megtehet, és meg is tesz. Ő az igazán sikeres, mert nem foglalkozik a FONTOS kérdésekkel, csak hogy jól érezze magát.

EÖ (törölt) 2008.08.06. 09:12:38

telefonálni szart sem ér.
írni kell nekik, mert annak marad nyoma, mint egy Balatonfüredi nyaralásnak

SLacc 2008.08.06. 09:33:57

Figyeltétek a kis kezdőt? Csak két, de FONTOS felkiáltójelet tett!

A Digikábel meg gyúljék fényre, majd jöhet a helyére pár tonna NaCl.

Egy kínzó kérdésem van: meddig megy ez még itten így? Ki ellenőrzi a szutykokat? Há' csinálok egy honlapot, cégnevekkel, oszt ha rákattintasz, akkor megnyílik a megfelelő Homár oldal. Mert ez nem semmi.

Az ügyintézők impotenciájáról: megkérdeztem a DÉMÁSZ-t, hogy a K&H-s elektronikus sárga csekk befizetés jó lesz-e. Erre küldtek egy csoportos beszedésit. Ja, választ? Na, azt nem kaptam. A kisdroida csak mondta a betanult szöveget. Mondjuk kedves volt. De hogy a kimondott szöveget sem érti, ami nekem FONTOS!!!!

yooccoo 2008.08.06. 09:39:34

mijaza digikábel?
valami új állat?
sünt-e szart már?

maincoon © 2008.08.06. 10:03:30

PR-Trió Zrt. szintén külön állatfaj.... Ede-féle megoldási képességekkel...
Kábeles egyeduralkodó a városban.
Adás mákos, nem működik heti több alkalommal. Családi házas környezet, szomszédok a reklamáló levelet aláírják, melyben a hiba javítását és a havi díj kompenzálását kértük. Szerelők becsöngetnek: "Mi a probléma?!!!" Úgy néznek rám, mint akinek az anyját gyilkoltam meg - biztos azért, mert dolgozniuk kellett miattunk. Ezt végigcsinálják az összes szomszédnál. Pár hét múlva levél: a kivizsgálás megtörtént, a jel erőssége a szerződésben foglalt alsó határérték alá nem esik, fizetési kompenzáció nincs és különbenis, ha nem fizetünk, akkor a szolgáltatási szerződés értelmében kikapcsolják az egészet!
Irigylem azokat, akiknek olyan szolgáltató jut, ahol anyagilag is tudják azt jutalmazni, ha szenvedsz a hiányos vagy rossz szolgáltatásuk miatt.

yooccoo 2008.08.06. 10:18:00

maincoon: mindenhol meg tudnák tenni, akarás kérdése a dolog

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.08.06. 10:29:36

matáv-t-kábel sem jobb rendszeresek a leállások belasulások a digitális tv adásról nem is beszélve. mindemellett viszonylag gyorsan reagálnak a hibára és küldenek szerelőt. szerintem esetedben valami adminisztrációs elqrás lehetett ami sajnos mindenhol előfordul. bár engem javítás után fel szoktak hívni, hogy minden ok? nálad talán csak feltételezték ha nem reklamálsz akkor megjavult a cucc.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 10:41:38

3G előfizetés+Digikábel? És mi van még otthon? Invitel+T-com előfizetés? Ezek a siker jelei?Tigáz+Gázművek? hibabejelentésért minek a 3G? Internet café bogaram! lehet, hogy olcsóbb, és nincs is miről írni!

liven 2008.08.06. 10:43:34

gergo 1000
Azt felejtettem még leírni a sztoriról, hogy a seggem hozzáért a hideg falhoz és felébredtem! :)
(egyébbként tényleg így volt!)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 10:43:57

Legközelebb szólj Edének, intézkedjen! A ráckevei strandon működik a legjobb Digikábel kirendeltség!

H4R 2008.08.06. 10:45:49

Májgörnyedést kapok azoktól, akik agylobot kapnak a lábrázástól. Kia f... az az Ede?

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 10:48:18

Harvolf!
Hát a haverod Ede! Nem ismerED-E?

H4R 2008.08.06. 10:50:24

Ja, hogy a nagy F. Ede? Őt csókoltassa a Vendéglátók és Varietéművészek Szövetsége.

H4R 2008.08.06. 10:52:56

Lenne egy szakmai kérdésem. Nem világít a led a számítógépem elején. Akkor most be-e van kapcsolva-e, vagy nem-e?

Andie 2008.08.06. 10:54:29

Gyerekek, én sikeres-e vagyok, ha ma 7800 ft-ot fizetek 4 megabites netért + 2000 ft-ot valami hurokbérleti dijért (ez úgy hangzik, mint valami súlyos belsőszervi elváltozás)
Vagy kezdjem el megint verni az asztalt?
(megjegyzem, a 4 megát sem kapom meg, általában 280-300-al töltök, a t-online szerint messze vagyok valami telefonátjátszó állomástól)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 10:54:59

Hívd fel a zinternet szolgáltatód és kérdezd meg!

H4R 2008.08.06. 11:02:25

Az internet szolgáló azt mondta, hívjam vissza üket 29 nap múlva, addig fogalmazzam át a kérdést.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.06. 11:11:21

Hogy milyen türelmes emberek vannak!

KÁJZERSZÓZE 2008.08.06. 11:14:45

az én netem ojan gyors, hoty mekknyertem vele a kék szallagot!!!!!!!

Ede atta át!!!!!

Este bográcsozás, jöhettek!!!!!
Ez fontos!!!!!!

Andie 2008.08.06. 11:21:24

Mekknéztem az interware oldalán, most a telefon nélküli meztelen adsl 7500 ft. Hogy aztán ez a 2000 ft mondvacsinált-sarc nélkül, vagy vele, azt nemtom.
Akár igy, akár úgy, rémes, hogy egy bolygószerte szarnak minősülő kapcsolatért (4 megabit? mikor már 24 a divat még kínában is?) 7-10ezer ftot fizettetnek, mikor a kollega ausztriában 10 eurót...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.06. 11:32:16

Andie: nem akarlak elkeseríteni, de nekem 7900 Ft a 8Mbit-es internet.

maccar 2008.08.06. 11:33:18

Ede azt üzente, hogy mindenkit szeretetel vár a nyaralójába, továbbá, hogy senkit sem fog elfenekelni batsz papuccsal, talán csak abban az esetben, ha netán letépnék az ajtaját, vagy ha megdobálnák ráckevéről elcsórt téglákkal.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 11:33:48

nékem pedig 9900 a nyóc Mb-s teflonnal együtt! és ezt is sokallom kissé!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 11:34:56

maccar
ígérem, nem tépem le az ajtaját, ha van rajta kilincs!
Lenne egy kérdésem! Rakhatunk parkettából tábortüzet a nappaliban?

Andie 2008.08.06. 11:37:16

EnZsolt, Tufaállat : hol vagytok szerződve?

Dscdbb 2008.08.06. 11:56:57

A 3 nap biztos, hogy a bejelentéstől van számolva? Mifelénk akkortól, ha kijönnek és elismerik a hibát... Ami persze sosem jön össze, mert ha kijönnek már meg is csinálják...

Jetpilot 2008.08.06. 12:04:50

láttam egy batz papucsos furgont, sikeres vagyok?

Zahara 2008.08.06. 13:01:36

Harvolf! 2008.08.06. 10:45:49

Tolem meg soha senki nem kapott majgornyedest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tomhenx 2008.08.06. 13:17:21

Én este 8-kor hívtam fel a digikábelt, hogy nincs net. Másnap délben már jőttek is, lépcsőházban cseréltek valamit azóta megint jó.

yooccoo 2008.08.06. 13:36:22

Andie: és te hol vagy?

newewa 2008.08.06. 15:07:32

Érdekes!
Eddig mindenki a UPC -t szidta, nem mondom, ott is hagy kívánnivalót maga után egy két dolog. De fenyegetőznek, mondván, a digikábel sokkal jobb!!!! Ha ez kellett, hát ez van!!!!

Dr.Bio74 2008.08.06. 16:56:29

Nekem most lett digim, és eddig kenterbe veri a UPC csodáját (chello).
Megjegyzem, amikor az jupiszinél a kapcsolat már több, mint szarrá vált, egy hétig telefonálgattam, és nagyívben leszartak, olyan indokokkal, amik alapján simán zúzhattam volna a dohányzóasztalt. Lépni csak akkor léptek, mikor összeszedtem a városrészből még néhány ember hasonló problémával, akikkel rögzítettük a netelérésnek nevezett szart, jegyzőkönyvbe, illetve saját kezűleg vittük be a helyi kirendeltségre azzal a kísérőlevéllel, hogy két nap múlva az egész doksi postázódik a fogyasztóvédelemnek.

Attee 2008.08.06. 18:28:55

newewa: én továbbra is azt tartom, hogy a digi nagyságrendekkel jobb a júpicinél...sőt, az összes többi szolgáltatónál együttvéve.

Nálunk, ha valami probléma van, (nagy ritkán persze,) max. pár óra múlva helyrehozzák.

Amúgy meg az ára sem mellékes: 15mbit 3500ft. És nincs hűségidő. Ja, és az üfszolgálattal sem volt semmi bajom eddig.

De ezt már soxor elmondtam, nem is tépem a számat tovább, még azt hiszi valaki, hogy a digi PR-ese vagyok.
De azért kinyílik a bicska a zsebemben, ha valaki a júpíszít dicséri a digi ellenében...

jesszumpepi (törölt) 2008.08.07. 07:14:11

Homártársak!
EDE megjelent a füredi posztnál.
Azt állítja,mi itt pénzért kommentelünk.
Tegye fel a kezét,aki már kapott pénzt ezért az Indextől!

sütibaba111 2008.08.07. 08:53:27

Atte:
a digi addig jobb a "júpíszínél", amíg a lépcsőházban nincs több előfizető, akik felé szétosztják a sebességet...ugye nincs modemed?
ezért nincs hűségnyilatkozat. ja, meg azért, mert az ár nem garantált.
én sem vagyok a upc pr-osa!

newewa 2008.08.07. 08:55:49

Kedves Attee!

Nekem pedig akkor nyílik ki a bicska a zsebemben, ha valaki a júpiszit szidja.

9 éve vagyok az előfizetője, mindíg minden rendben volt. Nem tom, egy román cégtől mit várhat az ember hosszú távon.Majd látod 9 év múlva..... Hibák mindenhol vannak, de amikor 18 nap után is csak annyit bírnak kérdezni, hogy mi is a teendő? , akkor biz' el kell gondolkozni, hogy milyen a háttere egy cégnek és milyen "hozzáértő" emberek dolgoznak ott.
Ha nekem valami bajom volt a szolgáltatással a UPC -nél, a 72 órát tartották. Ezek tények, nem vita tárgya.

newewa 2008.08.07. 08:57:03

Köszi gógyimogyi!

Dr.Bio74 2008.08.07. 10:50:45

Newewa

Amit én leírtam azok is tények.

Román nem román, baszki, tudod é mit beszélsz ?
Tudom, hogy az árak a diginél sem fognak itt maradni, de jelenleg kevesebbet fizetek a TV és internet szolgáltatásért, mint a upcnál, a kedvezményes netért, és klasszisokkal többet kapok érte. (tegnap hídalt le a szomszéd ugyanonnann, ugyanakkor én 7x gyorsabban szedtem le, mint Ő).
Az előfizetők számáról meg annyit, hogy amikor karácsonykor a UPC iroda előtt a sor kinnt állt, mert annyian kötteték be ajándékként a netet, újévig nem volt érdemes próbálkozni, mert a béka seggét bányász pozícióból szemlélte a szolgáltatás minősége.
Lőn verseny, majd ha a júpiszi lesz jobb, átmegyek hozzá, addig digi.

Dr.Bio74 2008.08.07. 10:52:12

Ja és mi a köze a modemnek a hűségnyilatkozathoz?

newewa 2008.08.07. 11:14:35

Bio74

Szájbarágó: a modem azért kell, mert a modem kapja a sebességet, amire előfizetsz.
Ha egy lépcsőházban 1 db modem van - lásd digi - akkor az egész lépcsőház kapja azt a sebességet, amire szerződést kötöttél.
Ergo: a karácsonyi tumultus miatt a júpíszínél nem számít, hányan köttetik be, mert mindenki saját modemet kap.
Egyébként a modemnek a hűségnyilatkozathoz semmi köze.
Üdvözöllek nemsokára a upc népes előfizetőinek táborában.

Van 2008.08.07. 11:23:37

Nekem is digi van, 2500-ért 10mbit.
Ami tegnap 20mbittel jött, tartsa meg jó szokását...

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.08.07. 12:35:55

Nekem 1M ADSL 4400HUF Enternet szereld magad. Teljesen elégedett vagyok velük, de

{ede:-)}

A nem garantált árról: a net szolgáltatás egységnyi adatra eső ára folyamatosan csökken, ha nem az ár lesz olcsóbb akkor a sebesség nő)
Ki netezett még 14,4K-s modemmel :-) hát nekem az volt az első, azt 33,6K ,majd (kihagyva a 64k-s ISDN-t) 512ASDL, amit T-com (nem T-online, mert ő is viszontadja neked tovább, (drágábban, mint konkurencia) duplázott 1M-ra.
Most x10 sebesség kb feléért...

Dr.Bio74 2008.08.07. 13:58:54

Newewa

Valahol sántít ez a dolog, mert:

-A karácsonyi tumultust az UPC -nél értem meg, echte kis modemkém lehet nem tudott róla, hogy nekem mit garantáltak.
-Merem remélni, hogy az az egy db közös modem tudni fogja amit kell, hiszen úgy tervezték. És eddig igen király!
-UPC nél voltam 3 évet, jött jobb, léptem, rossz lesz, vagy lesz még jobb? Lépek.
-Ne kelljen elmesélnem néhány érdekes esetemet velük, de az egyik részletei ím:
Központi hibabejelentés:
-Miben segíthetek?
-Nos az adatfogalmazási sebességem, két-három mp-ként nullára esik vissza.
-Várjon kérem! Nálam teljesen jónak tünik!
- Esetleg kiküldene valakit aki innen is megerősítené a jóságát?
- Nekem úgy tünik, hogy nem a hálózat problémájáról van szó, próbálta már.....(ezt-azt)?
- Egy hete próbálgatom, vacak.
- Próbálkozzon még,és ha továbbra sem jó, fáradjon be a helyi kirendeltségre.
- Minek?
-Bejelenteni a hibát!
-Miért most mit csinálok?
Bla-bla-bla, helyi kirendeltség, pont mint a központi.
Miért kell jegyzőkönyv,a beszerzett diganosztikai program jelentése, több ember összeszedése,fogyasztóvédelem emlegetése, hogy 3 hét után végre kijön egy hozzáértő srác, és 2 perc után ennyit mond:
"Ez nagyon gáz kapcsolat," és 2 óra múlva probléma megoldva.

Úgyhogy, ha te tudsz jót mondani, akkor én tudok rosszat.
És ameddig be nem jön a jóslatod addig, klasszisokkal magasabb színvonalért, havi 5150 Ft -tal kevesebbet fizetek.

gabbró 2008.08.07. 20:07:00

Nálam semmi baj a Digivel, megrendeltük, másnap bekötötték, hiba még sose volt, alacsony az ára (3500 a 15Mbites csomag ami ugyn 2,5-tel müxik de kenterbe veri az ADSL-t).
Most egy ADSL szolgáltatónál vagyok telemarketinges nyárimunkán, és ha valaki azt mondja nekem hgy most vezetik nála a Dgit, elmondom hogy megértem ha azt választja, nekem is az van :)

System failure. :) 2008.08.11. 17:05:41

Első???
5 ismerősömnek+bratyómnak van bekötve a diginet. Mindenkinek működik. Nincs éves hűségszerződés, a cimbim 1 aza EGY hónap után visszamondta, majd köv. hónapban újra kérte. 2500 Ft-ért 10/10 leírom: tíz per tiz megabites netet adnak. Jah pár nap alatt bekötötték. Akinek nem éri meg ERRE várni, az vessen magára, vagy kérjen drága FOS netet mástól... Itt nincs wazze KORLÁTOZÁS semmilyen értelemben... Isten a cég.

ati9823456 2008.10.01. 00:54:51

attee:

Legalább tökönszúrod magad, ráharaptál a Digi-mézesmadzagra.Van eladó román fúró-,harapó-,csavaró-,reszelő-,vágó-,aprító gépem, tegnap hozták házhoz kis fekete külhoni emberek. Csak 2500, de addig megéri , amíg nem lesz jobb.......
süti beállítások módosítása