Vagy annyira sok pénzük van, hogy már nem létszükséglet az új ügyfelek bekötése, vagy elfogyott az anyag a DigiTV-nél. Akárhogyis, Vandáék hónapok óta hiába várják, hogy a bekössék a tévéjüket. A Homár nem hisz az elavult műsorszóró médiában, de érti, hogy az internet macerás, keresni kell kézzel a tévéműsorokat, meg minden. Egyszer biztosan csinálnak egy távirányítható bittorrent klienst, addig próbálkozzanak alternatív szolgáltatókkal:
Segítségeteket szeretném kérni, szerintem sokak nevében írok. Pár hónapja regisztráltunk a DigiTV-nél. Miután párom minden létező adatot megadott magáról (már csak a kedvenc sütije hiányzott a listáról), azt a választ kaptuk, hogy 4 héten belül várhatjuk a szerelők jelentkezését, akikkel majd időpontot kell egyeztetnünk.
Várunk, várunk, türelmesen, 4. hét után telefon DigiTV ügyfélszolgálatának. Sűrű elnézéskérés közepette bizonygatják, hogy két hetet kérnek még, nagyon sok a megrendelés, nyár van és szabadságok, és blablabla. Rendben, vártunk két hetet, aztán újabb telefon, akkor már nem a nyári szabadságolások tehettek a késésről, hanem a szerelők. Akiket nem lehet elérni, ne is próbáljuk őket hívni, legyünk türelemmel, ez van. Párom megpróbált anyagi vonatkozásban is rásegíteni a dolgokra, de úgy látszik Digi-éknél nagy a szigor (vagy rögzítik a beszélgetéseket), mert semmi hatása nem volt az ajánlatnak.
Újabb két hét, közben elmentünk nyaralni is, és biztosak voltunk benne, hogy mire hazajövünk, esténként már nézhetünk valami értelmeset is, mert szeretjük az állatokat, végülis a hangyákat is, de szerettük volna, ha végre életre kelhet a televíziónk. Szóval ismét telefon az ügyfélszolgálatra, és a korábbi, először udvarias, majd másodszorra próbálkozós-megkenős hangnem már ellentmondást nem tűrővé változott, sőt néha már „hülyebunkóparaszt” stílus elemei is megtalálhatók voltak benne, hátha ezzel végre jutunk valamire. SEMMI hatás. Effektíve lesz*rják. Mindent a szerelőkre kennek, akiket meg persze nem érhetünk el közvetlenül. Igazából nem is biztatnak semmivel. Szinte hallható a vállvonogatás a kagyló túlsó felén. A fogyasztóvédelem említése után lelki szemeinkkel láttunk egy elnyomott ásítást is.
Kérdem én, minek kell szívatni a megrendelőket? Mondják meg, hogy „Te szerencsétlen, nem tudjuk bekötni csak 3 hónap múlva, így is érdekel?” másik felvetésem, hogyha ennyi megrendelés van, nem kellene felvenni több szerelőt? Ismerősi körömben volt már szerencséje valakinek a DigiTV-hez, a megrendeléstől számítva 4(!) hónap múlva keresték a szerelők, hogy aktuális még?! Persze, nem volt az… És ez tavaly októberben történt, tehát a sebesség már akkor is hasonló volt.
Megköszönöm, ha kiteszitek, mert még ha nem is jutunk egyről a kettőre ezzel a „kedves” szolgáltatóval, legalább mások tanuljanak az esetből.
Az utolsó 100 komment: