Tékozló Homár

Fanszőrzetes pizza a nyár panaszos levelében

2008.08.11. 00:08 | szily | komment


AZ ELSŐ SZŐKE HAJSZÁLNÁL, MÉG CSAK A VÉLETLENRE GONDOLTAM, DE MIKOR A MÁSODIK, FEKETE SZŐRSZÁLAT TALÁLTUK MEG A PIZZA TÉSZTÁJÁBA BELESÜLVE (ERRŐL MELLÉKELEK IS 3 KÉPET, A SZŐKE PINASZÖRT CSAK SIMÁN FÉLREDOBTAM), AKKOR BIZONYOSSÁ VÁLT, HOGY VALAKI JÓT DUGOTT A PIZZÁMON, BIZTOS EZÉRT IS VOLT FOLTOKBAN PÚPOS!!! ÉS ITT IS HIÁNYZOTT A JUHTÚRÓS RÉSZRŐL A BORS!!!

Ez idézet volt. Nem térünk magunkhoz a nevetéstől. Van isten. Az élet szép. Élvezzük együtt hajtás után a nyár talán legjobb panaszos levelét. Mint a nagy irodalmi alkotások jelentős része, ez is finoman, sőt mondjuk ki, keveset ígérően indul, aztán egyszer csak belegyorsít, az olvasó meg hipp-hopp, a mennyországban találja magát. Jobb, mint az olimpia, hajrá kanos szakácsok!

 

---------- Forwarded message ----------
From: X Y <xy@gmail.com>
Date: 2008/8/8
Subject: PANASZ - Re: Don Pepe Online rendelés visszaigazolás
To: Don Pepe Online Rendelés <onlinerendeles@donpepe.hu>


Kedves Ügyfélszolgálat!

Most bekapcsolom a CapsLock-ot, NEM VÉLETLENÜL!!!
RÉGÓTA RENDELEK ÖNÖKTŐL, DE MOSTANÁBAN EGYRE SZARABB A SZOLGÁLTATÁS!
"RÖVIDEN" AZ UTÓBBI KÉT RENDELÉSEM:

AZ ELSŐ:
TEGNAP ELŐTT RENDELTEM 1DB (, AZAZ EGY DARAB) FELE-FELE PIZZÁT. ITT MEGJEGYEZNÉM, HOGY A MAGYARORSZÁGON HASZNÁLATOS TIZEDESJEGY NEM A PONT, HANEM A VESSZŐ (EZT TOVÁBBÍTSÁK A WEBOLDALUK FEJLESZTŐINEK)!!!
A FELE-FELE PIZZA KB. 1 ÓRA ALATT ÉRT KI HOZZÁM, VAGYIS CSAK A FUTÁR, MERT NEM AZT HOZTA, AMIT RENDELTEM. HOZOTT 2DB PIZZÁT, AZ EGYIK OLYAN VOLT, MINT A RENDELÉS EGYIK FELE, A MÁSIK PIZZA OLYAN VOLT, MINT A RENDELÉSEM MÁSIK FELE. KÉRDEZTEM TŐLE, HOGY MOST VÁGJAM KETTÉ, ÉS ELVISZI A KÉT FÉL PIZZÁT, VAGY MI LEGYEN? AZT MONDTA, HOGY FELHÍVJA A "KÖZPONTOT", AKIK NEM SZOKTÁK FELVENNI, HANEM VISSZAHÍVJÁK. 2 PERCIG PRÓBÁLKOZOTT, DE ÉN KÖZBEN MEGUNTAM A NYÁLCSORGATÁST, ÉS MONDTAM NEKI, HOGY INKÁBB VIGYE VISSZA A PIZZÁT, MAJD HOZZA AZT, AMIT RENDELTEM, CSAK HA LEHET, AKKOR NE 1 ÓRA LEGYEN MEGINT. KB. 15 PERC MÚLVA HÍVOTT A DISZPÉCSERÜK, HOGY MIÉRT NEM VETTEM ÁT A PIZZÁT (, ITT IS LENNE EGY MEGJEGYZÉSEM: ANNAK A PARASZTNAK A KÉPÉBE NYOMTAM VOLNA A PIZZÁT, ÚGY BESZÉLT VELEM, MINTHA AZ ÉN HIBÁM LETT VOLNA, HOGY ŐK SZARUL HOZTÁK KI A MEGRENDELÉST), ÉS HOGY ELÉG LETT VOLNA NEKEM A FELÉT KIFIZETNI. ILYET A FUTÁR NEKEM NEM MONDOTT! ERRE MEGKÉRDEZTE, HOGY VISSZAVIGYE-E A FUTÁR AZT A 2 PIZZÁT (, AMI SZÁMÍTÁSAIM SZERINT KB. 45 PERCE LEHETT VOLNA KÉSZ AKKOR, MIKOR MÁSODSZORRA IS VISSZAÉR HOZZÁM). DE MIVEL AZ EGYIK INCIDENS ÓTA MINDIG BELEÍROM A MEGRENDELÉSBE, HOGY "HIDEG PIZZÁT NEM VESZEK ÁT", EZÉRT ARRA KÉRTEM A DISZPÉCSERT, HOGY INKÁBB CSINÁLJÁK MEG, AMIT RENDELTEM, ÉS AZT HOZZÁK KI. ELTELT 45 PERC, ÉS VÉGRE MEGKAPTAM A PIZZÁT, AMIT RENDELTEM...VAGYIS MAJDNEM, MERT A JUHTÚRÓS FELÉRŐL HIÁNYZOTT A BORS!
RENDKÍVÜLI TEJLESÍTMÉNY, 2 ÓRA ELTELTÉVEL MEGKAPTAM A PIZZÁT. ENNYI IDŐ ALATT LESÉTÁLTAM VOLNA AZ ÉTTEREMBE, MEGCSINÁLOM A PIZZÁT, MEGEGESZEM, ÉS HAZAMEGYEK (HA KICSIT SIETEK, MÉG EGY RÖVID SZARÁSRA IS LETT VOLNA IDŐM 2 ÓRA ALATT)!!!

A MÁSODIK RENDELÉS:
NAGYJÁBÓL 1 ÓRA ALATT IDEÉRT A FUTÁR, TEHÁT TARTJÁK A SZINTIDŐT. EDDIG RENDBEN. DE!!!...
ALÁBB LÁTSZIK, HOGY MIT IS RENDELTEM. CSALÁDI PIZZA, 3*1L COLA. KÉRDEM ÉN...HOL VAN A RENDELÉSBEN OLYAN TÉTEL, VAGY MEGJEGYZÉS, HOGY "KÉREM SÜSSENEK A PIZZÁMBA SZÖRT!"??? SEHOL!!!!!!!!!!!! AZ ELSŐ SZŐKE HAJSZÁLNÁL, MÉG CSAK A VÉLETLENRE GONDOLTAM, DE MIKOR A MÁSODIK, FEKETE SZŐRSZÁLAT TALÁLTUK MEG A PIZZA TÉSZTÁJÁBA BELESÜLVE (ERRŐL MELLÉKELEK IS 3 KÉPET, A SZŐKE PINASZÖRT CSAK SIMÁN FÉLREDOBTAM), AKKOR BIZONYOSSÁ VÁLT, HOGY VALAKI JÓT DUGOTT A PIZZÁMON, BIZTOS EZÉRT IS VOLT FOLTOKBAN PÚPOS!!! ÉS ITT IS HIÁNYZOTT A JUHTÚRÓS RÉSZRŐL A BORS!!!
GONDOLOM ÖNÖKNÉL MÁR A TOP10 KÖCSÖG-REKLAMÁLÓS ÜGYFÉL KÖZÖTT VAGYOK. PERSZE MONDHATNÁK, HOGY AKKOR MIÉRT RENDELEK MÉG MINDIG ÖNÖKTŐL? AZÉRT MERT ELVÁRNÁM, SŐT ELVÁROM MAGYARORSZÁG ELSŐ SZÁMÚ PIZZÉRIA-ÉTTEREM HÁLÓZATÁTÓL A MINŐSÉGET, MEGBÍZHATÓSÁGOT, ÉS PONTOSSÁGOT. MOSTANÁBAN SZINTE AZ ÖSSZES MEGRENDELÉSEMMEL VOLT VALAMILYEN PROBLÉMA. MÁR AZON LEPŐDÖK MEG, HA FINOM PIZZÁT KAPOK (EZT AZ EGYIK ALKALOMMAL MEG IS KÖSZÖNTEM). REMÉLEM VÁLTOZTATNAK A HOZZÁÁLLÁSUKON, HISZEN MÉGISCSAK SZOLGÁLTATÓIPARBAN DOLGOZNAK, EBBŐL ÉLNEK.

KÉREM TOVÁBBÍTSÁK LEVELEM MINDKÉT ÉTTEREMBE AZ ILLETÉKESNEK, ILL. HA VAN RÁ MÓD, A VEZETŐSÉG FELÉ IS!
VALAMINT KÉREM KÖZÖLJÉK, HOL ÉS MILYEN FORMÁBAN TUDOK A KÖVETKEZŐ EHHEZ HASONLÓ ALKALOMMAL HIVATALOS PANASZT TENNI ÖNÖKET FELÜGYELŐ SZERVEKNÉL.
KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÉT!


2008/8/8 Don Pepe Online Rendelés <onlinerendeles@donpepe.hu>


2008.08.08 11:02:31
----------------------------------------------------------------
Kedves XY!

Köszönjük rendelésed, amelyet ebben az emailben igazolunk vissza.

Név: XY
Felhasználói név: XY
Tel1: (30) zzzzzzzz
Cím: BUDAPEST, III. KER, B***** UTCA xx
Cég név:
Email: xy@gmail.com
----------------------------------------------------------------
Szállítási megjegyzés: EQNET
----------------------------------------------------------------

Szállítás ideje azonnali.
A szállítás a megadott szállítási időben ingyenes.
A várható szállítási idő 50 perc, de rajtunk kivülálló okok miatt ez módosulhat.
----------------------------------------------------------------
Áfás Számlát kér: NEM
----------------------------------------------------------------
Étel megjegyzés: Hideg pizzát nem veszek át.
----------------------------------------------------------------

1 db XXL CSALÁDI PIZZA
XXL összetevők:
- XXL JUHTÚRÓS PIZZA
- XXL BOLOGNAI PIZZA
- XXL MARSEILLE PIZZA
- XXL MEDITERRÁN SONKÁS PIZZA Ár: 3280 Ft, Érték: 3280 Ft
3 db COCA-COLA 1 L-ES Ár: 320 Ft, Érték: 960 Ft
Összes érték: 4240 Ft
----------------------------------------------------------------
Rendelés szám: zzzzzzzzzzzzz
----------------------------------------------------------------
Szállító étterem: Komjádi uszoda, BUDAPEST, II. KER, Árpád fejedelem útja 8., Telefon: +36 1 326-0094
----------------------------------------------------------------

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsika 2008.08.11. 00:27:15

a körmeidet elnézve a pizza még szőrszálakkal is egészségesebb látvány...

igénytelen-e vagy?!

hófehérke (törölt) 2008.08.11. 00:28:03

hé, itt moderáltak!
azt írta kihaénnem, hogy egészségemre!
eltűnt...

hófehérke (törölt) 2008.08.11. 00:29:38

kihanemén... bocs, elírtam a neved!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.11. 00:38:31

korompolket fozok
lehet Maryvl is csinalhatnek valamit idokozben
de semmikeppen a fazekon
pizza az Papa Johns es lecet

béluka · http://www.ashole.hu 2008.08.11. 00:40:33

ja, hogy reklamálsz?
ja, hogy visszaküldöd?

akkor ne várj mást...


jótanács: ne fikázz, válassz másik pizzás céget és boldog leszel...

+jótanács: ne egyél pizzát, mert qrva nagy lesz a segged tőle

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.08.11. 01:13:28

Hehe, évekig vendéglátóztam - azóta sem eszem a Bözsi tánti sufni-kifőzdéjétől kezdve a Kempinski honyhájáig bezárólag sehol semmit.
Lehet akármilyen ISO vagy bármi anyámkínja rendszerük, a kajába hamuzás, köpés, vagy egyéb ínyencségek a dolgozók általános vélemény-nyílvánítása arról hogy tele van a tökük a munkájukkal..

Kenseth 2008.08.11. 02:53:28

a Magyarországon használatos tizedesjegy az arab számjegyek (0,1,2,...,9) valamelyike, még csak véletlenül sem pont vagy vessző.
elnézést, hogy nem sikerült semmi érdemit, majd legközelebb.

hetlabu · http://hetlabu.blog.hu/ 2008.08.11. 03:41:15

Pediglen a gondor szorszal nem valo pizzaba, akarki megmondja. Ugyhogy pizzaszallito es a szakacs meg a ceg is spontan cipoben vegezze. :)

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.08.11. 06:44:02

Nem dugtak rajt, csak a földön fociztak vele meztelenül (hisz meleg van egy konyhán) és átléptek felette. Oda és vissza.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.11. 07:00:29

A levél beírója heveny edeizmusban szenved.

rockstopper 2008.08.11. 07:05:00

Juhtúrós rész?
Nekem azért gyanús lenne.

Szumi 2008.08.11. 07:23:23

Ez nem is pinaszőr. Két oka is van.
1. Nem elég göndör.
2.Általában krapekok nyomják a pizzát.

Szerintem eccerű recska történt, kis szőr meg hullott közben.

muesli 2008.08.11. 07:29:00

Én kb. 1 éve bojkottálom őket, először hideg de szénné sütött piizát hoztak, az újabb próbánál meg undorító állagú tésztát. Pedig sose reklamáltam, csak biztos lúzer fejem van, akiről látszik, hogy minden szart kifizet...
Ja és a Gépmadár, nem a Komjádi. De úgy látszik tök mindegy.

Szumi 2008.08.11. 07:38:52

Nem értem azokat, akik donpepébe mennek kajálni. Azért a pénzért ételt is kapnának máshol. A gépmadárban tapló a személyzet, nagyon sokat kell várni akár csak arra is, hogy észrevegyenek, az uszodánál meg valóságos kis büntetés ülni a rühös padjaikon. Ilyen tapasztalatok után még házhoz se hozzanak kaját.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.11. 07:56:09

Én redszeresen rendelek a Gyöngyösi sétányról.
Meg vagyok elégedve velük.
Kedvencem a karibi pizza:kagylós,fokhagymás. Szia,hagyma!
Kb.fél óra alatt érnek ide.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.11. 07:57:09

A fanszőrzet göndör.Kivéve,ha meghúzzák.Vagy a gravitáció miatt megnyúlik.Mint a képen.

Dr.Bio74 2008.08.11. 08:21:26

Valaki Amerikai pitéset játszott a kajájával.

Dr.Bio74 2008.08.11. 08:25:36

Különben meg csak annyi történt, hogy a visszaküldött pizzák megfelelő feleit illesztették össze a szőrzet segítségével.

Másrészt meg vedd megtiszteltetésnek, hogy ennyire intim dolgokat is meg mernek osztani veled.

Miss Marple 2008.08.11. 08:25:57

Tudtátok, hogy ha egy étteremben a vendég visszaküld valamit, akkor az újra kihozott porcióba fix, hogy beleköptek a konyhán?
Szerintem Szuminál az igazság. Tejföl, tejszín, ilyesmi volt-e rajta?

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.08.11. 08:26:06

Bocs, de ezt nem értem. Ha egyre szarabb akkor minek onnan rendelni? Ha pl netpincéren belépsz, tuti felad 30 másik elérhető pizzériát, ahol kb ugyanolyan jó (ha nem jobb) a pizza és örömmel, tárt karokkal várnak, főleg ha törzsváráslójük leszel. Ilyen pl a Dr.Pizza, Dob pizzéria, Il Treno, és még sorolhatán (de csak ez a három fizet nekem reklámdíjat).
Jó étvágyat:)

PS: Lenne egy tippem miért nem volt bors a juhtúróba.. Mert ugye az se biztos h juhtúró volt..:)

Kidus 2008.08.11. 08:29:07

Es akkor a post iroja meg szerencses, nekem rohadt husit hoztak ki, jo erosen fuszerezve, ezert aztan csak az elso falat utan jottem ra, es b*sztam ki nagy ivben.
Irtam nekik, azota varom a valaszt.
Vagy masfel eve volt, de lehet, hogy mar ketto is.

Énbagoly 2008.08.11. 08:30:57

Én itthon nagyon finom pizzát sütök!
De nem szállítok házhoz.
Bér nekem is volt egy pizzarendelős időszakom, de kinőttem...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.11. 08:31:22

A férfi fanszőrzet göndör, a női egyenesebb, ha rövidd. Szóval ez vagy hajszál, vagy pinaszőr, de inkább hajszálra tippelnék, nem hinném, hogy akkora mákja lenne a postolónak, hogy egy szőke és egy barna csaj, éppen a pizzáján kívánta meg egymást. Már az első eset után nem rendeltem volna onnan többet. Egyébként a Komjádinál, már a kiszolgáló személyzet sem semmi. Volt, hogy a barátnőm ott pizzázott a barátnőjével, engem meg odarendelt, hogy majd megyünk tovább. Bementem, leültem. Jött a pincér, kérdezte mit szeretnék, mondtam köszönöm nem kérek semmit, mert a hölgyekre várok. Biztos? Ásványvizet sem? Nagyon meleg van? Mondom, nem, tényleg semmit, most ettem, ittam, most már csak mulatnék. Kijött még 2X-er (egyszer mikor elvitte a tányérokat, még egyszer mikor fizetés volt), de mind a kétszer eljátszotta ezt olyan pofával, hogy kedvem lett volna átmasírozni az arcán, mikor kifelé mentünk, akkor meg gúnyosan, és hangosan megjegyezte a kollégáinak, hogy mi a faszért ül be, ha nem kér semmit. Azóta köszönő viszonyba sem kerülök a Don Pepével. Inkább a Pizza King. És még olcsó is.

Énbagoly 2008.08.11. 08:32:09

és ezek után eszemben sincs visszaesni
brrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dr.Bio74 2008.08.11. 08:41:00

Baszki, amit nem értek:
-Elbasszák a rendelést, szar kaját hoznak ki, és még a vevőt szívatják.

Bírom, mikor beírják, hogy vendéglátós voltam, és azóta én nem fogyasztok ilyen helyről. Az agyam eldurran, otthon miért nem kever bele egy kis fanszőrzetet, vagy ebihalakat a kajába, mikor a gyereke azt mondja, hogy Ő ezt nem eszi meg? Végig gondolja e az ilyen surmó, hogy a másik surmók miatt bármikor ő is a fasz rosszabbik végére kerülhet? Szar a melóm, sokat kell dolgozni, meleg van, el is baszom, hát kell az egómnak, hogy valakivel kibaszok, amikor meg velem basznak ki méltatlankodok, és megfogadom, hogy az első lehetőségnél én is megint átcseszem a szembejövőt.

Dr. Kix 2008.08.11. 08:44:30

Egyértelmű: Ede és Palkovicsné dugott a pizzán. :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.08.11. 08:55:34

Kedves Levélíró!

1. Vágd le a körmöd.
2. Süsd magad a pizzát. Az idő ugyanannyi, és még olcsóbb is. Sőt, ha szerencséd van, akkor hajmentes. ReceptED-E van?

Csokiropi 2008.08.11. 08:56:13

mindig azt írják be, hogy akkor rendelj mástól. De ez nem megoldás, lassan senkitől sem lehet rendelni vásárolni... Máshol ugyanezt a szart kapni...

Dr.Bio74 2008.08.11. 08:58:01

A legfinomabb, a pontban 14:00 kor zárt lángon sült kékszalagos balatoni pizza.

Én lennék terrorista! 2008.08.11. 08:58:42

"1 db XXL CSALÁDI PIZZA
XXL összetevők:
- XXL JUHTÚRÓS PIZZA
- XXL BOLOGNAI PIZZA
- XXL MARSEILLE PIZZA
- XXL MEDITERRÁN SONKÁS PIZZA Ár: 3280 Ft, Érték: 3280 Ft
3 db COCA-COLA 1 L-ES Ár: 320 Ft, Érték: 960 Ft
Összes érték: 4240 Ft"

Ha ez napi egy evés volt, akkor minden hónapban kb. 130 000 Ft-ot (reggeli és vacsi nincs benne) eszel így el? Na jó, legyen csak 15 nap/hó, így a fele, de akkor is. Tudtok ám fogyasztani arrafelé, amit alátámaszt a 3x1 liter kóla is. :-)

Csokiropi 2008.08.11. 08:59:26

Legközelebb megrendelED-E?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.08.11. 09:03:02

Hmmm, figyelitek, milyen sok felkiáltójel van?

Dr.Bio74 2008.08.11. 09:14:49

Terrorista

és ha félévente egyszer rendeli halálra magát? Akkó mi van?(!!!!!!!!)

Vagy ha Qusimodo rendelt volna magának egy pizzát az iszapbírkozás után ferdés nélkül, az ok e, hogy "szőrözzünk" vele?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.08.11. 09:20:59

Boldogult vendéglátós koromban... (Balaton, strandbüfé, diákmeló, kékszalag nélkül) a már kissé zöld felvágottak, sétálós kedvű turbótúrók, fickándozó szardíniák, effélék felett reggelente szemlét tartott a főnökasszony, és elmondta a szállóigévé nemesült mondatot: pizzára még jó lesz...
Azóta én nem...
De fanszőr nem volt még nálunk sem.
(Volt viszont egy aranyos sztori: egy vendég nagyon sokáig találgatta, hogy tulajdonképpen milyen palacsintát is akar. Legyen kakaós? Mákos? Túrós? Diós? Itt tartott, amikor hátul a konyhában valaki leejtett egy tányért. Vendég arca felderült: Tudom már! Legyen szilánkos! :-D :-D )

Jó_isten 2008.08.11. 09:23:55

1. Én a BVSCbe jártam annak idején sportolni. na most oda nyílik hátra az ottani don pepe konyhája. :) A "kedves" kis pizzasütő bácsik, általában a nagy melegre való tekintettel 1 csinos kis szocreál atlétában pörgetik a pizzát. Na már most olyan 70% hogy szőrös a férfi háta, hónalja válla stb. Annyi történhetett, hogy a kis cseles szőrszál a nagy centrifugális erő következtében(ahogy forgatja a levegőbe a pizzatésztát) kicsit elengedi magát és hopp már ott is a tésztában. A szőke szőr meg nem tudom...az valóban pinaszőr lehetett, bár nem trendi a szőke pinaszőr. JA amúgy meg örüjééé, hogy nem fostak szartak köptek bele. Bár lehet, hogy megdobta volna a pizza ízét. Bon Apetit!

Troppauer Hümér 2008.08.11. 09:35:07

Pizzán dugni ősi olasz szokás.

Dr.Bio74 2008.08.11. 09:46:59

Pizzán dugni érdekes szokás, de biztos nagyot dobott a libidón a bors.

Páneurópai Harci Kos 2008.08.11. 10:13:01

hehe, szerintem teljesen hülye aki visszaküldi a pizzát és másikat kér ugyanarról a helyről :DDD
Örülj hogy csak a pinaszőrt találtad meg, a nyál és a korpa * belesült a cuccba.
nem is akarod tudni, mi mindent tud ráakasztani a bosszúszomjas konyhaszemélyzet:DD

MosoMasa 2008.08.11. 10:31:28

Bazd meg a borsodat, meg a nyavajgásod - legalább arra ne legyél lusta és beszari, hogy nem üzengetsz, hanem a boltban(boltnak) teszel panaszt, ill. utánajársz, hogy hol s mik a felsőbb szerveik. Majom, a felelőséget már nem mernéd vállalni, másra bízod a piszkos munkát.

További magyar hang 2008.08.11. 10:32:31

Szerintem alapszabály, hogy étteremben nem reklamálunk az étel minősége miatt, mert a második körben egészen biztos, hogy lesz benne valami váladék, testnedv, szőrzet, turha, rovar, ill. ezek kombinációja.
Úgy kell felfogni mint a kaparós sorsjegyet: ha azt kapod amit kértél, finom és minden rendben van vele, akkor nyertél, ha nem, akkor nem nyertél, és a kaparós sorsjegyet sem viszed vissza reklamálni, ha nem nyertél.

Secnir 2008.08.11. 10:33:50

a levél jó volt, LOL kategória.

T. Cikkíró!
mit gondolsz, a pizzándugás után (amit valószínűleg elfogyasztottál) a tetején az juhtúró volt?

T. Cikkíró!
a képen az nem köröm, hanem karom.

T. Cikkíró!
1. keress egy nőt (tudom, nehéz lesz). szedj róla pinaszőrt. ha már megvan, próbáld meg kiegyenesíteni. nem fog menni. a képen látható egyenes szőr lehet haj vagy hónaljszőr. jogtalan a reklamációd.

T. Cikkíró!
azért púpos foltokban a pizza, mert a sajt felpúposodik (a juhtúró alatt természetesen).

T. Cikkíró!
próbálj meg ráülni egy forró pizzára csupasz seggel, kb 3 percre. ha megég a segged, kend be valamivel, ha nem, akkor lehet pizzán dugni, és én is ki fogom próbálni. ha meg akarod keresni azt, aki a pizádon dugott, hívd fel a kórházakat, kinek van a seggén mediterrán sonkás pizza alakú égési folt.


te hülye

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.08.11. 10:38:37

Én, ha ilyet találok, csak annyit szoktam megjegyezni, hogy „Remélem, lány volt az illető”

azize 2008.08.11. 10:40:16

A leggyomorfordítóbb akkor is a köröm! :(

MosoMasa 2008.08.11. 10:43:59

Pata az vazze, nem köröm/karom!

jesszumpepi (törölt) 2008.08.11. 10:46:23

Most akkor a női fanszőrt ki lehet egyenesíteni,avagy mégsem?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.08.11. 10:49:57

Se hónalj, se pina. Azok vastagabbak. Könyvben láttam.

Haj. Nem nyertél.

Páneurópai Harci Kos 2008.08.11. 10:52:09

Ezüst EDE emlékéremmel jutalmazom a posztot. (Fuj micsoda karmok)
legalább lenne rajta lakk.

Scania 2008.08.11. 10:53:28

Én eddig egyszer ettem DonPepe pizzát, akkor is a ketchup ízlett leginkább. Az gyári.
Életem legjobb pizzáját pedig a Volt-on ettem egy pizzásnál.
A trágya kiszolgálás után, tényleg inkább otthon kéne pizzát sütni, mert a kiszállítós dolognál nem igazán lehet megbízni.
Remélem legközelebb pozitívabb élményed lesz....

Secnir 2008.08.11. 10:58:03

jesszumpepi:
nem lehet. nyálazd meg, és utána próbáld meg kiegyenesíteni. visszapöndörödik eredeti görbeségébe. a legjobb, ha természetes élőhelyén nyálazod meg...

Hódító Homár 2008.08.11. 11:00:47

Én a Zott szivecske joghurtomban találtam valamiféle szőrszálat...nemtudom honnan eshetett ki :) ,de fekete volt :)

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.08.11. 11:53:20

Átmenetileg én is vendéglátóztam, és egy percig nem jutott eszembe, hogy a farkamat dugdossam mások kajájába, vagy teleköpködjem... Gratulálni tudok csak azoknak akik ezt teszik!
Az viszont biztos, hogy a panaszkodó vendéget minden esetben megszivatják!

Szerintem nem punci/pénisz szőr volt az, hanem inkább seggszőr! A szakács szimpatikusan kitörölte a pizzád tésztájával a seggét!

És igazság szerint ezen nincs mit csodálkozni :) ez a bevett szokás (mesélték szakács ismerősök)

Szil-Ka 2008.08.11. 12:01:39

Továbbra is maradok az SK pizzánál...

Dolgoztam pékségben még ifjúkoromban, na azóta péksüteményt sem eszem! :)

maincoon © 2008.08.11. 12:02:14

Engem inkább az foglalkoztatna, hogy ha tényleg fanszőrzet, akkor a lapostetű elpusztul sütés közben???

Ha nőé volt a szőrszál, akkor sikeres nem lehet ekkora szőrzettel...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.11. 12:02:47

Bunkó leszek, de az ujjaidat elnézve, lehetsz vagy 120 kiló, főleg ha állandóan pizzát zabálsz, és azzal kezdesz, hogy hideg pizzát nem veszel át.

Gondolom még a sajátodat sem láttad, ezért nem tudsz megkülönböztetni egy pinaszőrszálat egy hajszáltól. Megesik, bár nem jó, és én is szóvátenném, felhívnám őket és panaszkodnék, mást nem lehet.

Ha nagybetűvel írsz levelet, nem fogsz elérni semmit, legközelebb patkány lesz a pizzádon a sonka helyett.

béluka · http://www.ashole.hu 2008.08.11. 12:10:51

ha már nem dugja meg senki, akkor legalább a pizza legyen meleg... ehh-ehh...

NorbArt 2008.08.11. 12:10:56

Pár meglátás:

Szerintem a sztori írója egy szarcsimbók, elkényeztetett buzeráns kis köcsög.
Lehet igaza van, de szerintem ezt akár más formában is lehet közölni, pláne ha ételrendelésről van szó. Ha valaki ilyen, vagyis szerintem a lájtos verziót írta nem érdemes csodálkoznia. Náluk tényleg lehet kultúráltan reklamálni, nekem pl. egyszer a leves a doboz mellett volt a zacskóba, szóltam és hoztak egy másikat. De szerintem túlzottan reklamálni nem szabad mert ez történik, sőt szerintem még bele is recskáztak. Jobb ha inkább lekegközelebb máshonnan rendel az ember.
DE ha normálisan álsz hozzá mint pl. nálunk, küldesz egy rövid dicséretet a szakácsnak... mi most 7 végén egy dicséretért, köszönetért cserébe még somlóit kaptunk ajándékba. Hely: TOMATTI ÉTTEREM TÖRÖKBÁLIT. Sajnos sokan azt hiszik hogy leülnek fogyasztanak és bármit megtehetnek, bárhogy beszélhetnek és mikor valóban úgy válaszol pl. a pincér ahogy azt a köcsög vendég kiprovokálja akkor méd ő van megsértődve és nem ad borravalót büntiből. ...

PioDVD 2008.08.11. 12:11:15

Nagyon rühellem, mikor a posztírót csesztetik, de ez a stílus... Kiváncsi lennék a másik oldal véleményére ezek után.
Az meg, hogy többszöri szívás után is onnan rendeljen valaki, "mert akkor is beléjük nevelem a jót", hát, még jobban megerősít abban, hogy olyan pizza-kedvelővel van dolgunk, akinek a világ összes pizzériája nem tudna megfelelni, mindenhol találna valami problémát.

Szil-Ka 2008.08.11. 12:22:07

Kár volt felhívni a figyelmem ezekre a körmökre, elsőre átfutottam rajta, nem vettem észre a képen... Uhh, most rosszul lettem.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.11. 12:35:16

Más: Hivatalos levélbe nem írunk olyant, hogy pina, pinaszőr, szar, stb. Még pedig azért nem, mert a címzettnek nem kötelessége törődni az ilyen hangvételű írásokkal, meg kell neki adni a tiszteletet.

Azt kérted a pizza legyen meleg, azt nem írtad oda, hogy a futár ne a súrlódási erőt használja fel, a melegítésre.

Azt írtad púpos volt a pizza, és valaki megdugta. Namármost: Egy nő ebben nem élvez semmit (szvsz egy férfi sem). Szal. ha meg is dugták, egy férfi volt. Akkor mi a faszt keres ott a pinaszőr szerinted?

Érdemi bejelentéseknek vagyok a híve, abból pedig lassan egyre kevesebb van.

Mégmásabb: Kulturáltan írtam a T-Home-nak, hogy rossz a TV, legyenekszívesek. Nem nagybetűvel írtam, és nem szaroztam benne. Meg is lett a hatása. Minden oldalról telefonáltak, és segítettek. A bejelentést követően már másnap jó volt minden, és még a marketing igazgató (vagy ki) is felhívott, hogy akkor rendben van-e.

Normálisan el lehet érni valamit. Faszozva, szarozva, pinaszőrözve nem.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.11. 12:36:57

A be-ben elírásokért bocsi, siettem.

lucita 2008.08.11. 12:44:40

Nem csak a köröm durva... a körömágynál az a fél centis bőrlenövés... Na aaaz a durva...
Persze ezért még nem jár se haj, se szőr.

torma99 2008.08.11. 12:54:26

Nekem speciel nincsenek negatív tapasztalataim a Don Pepével. Úgy kb havi rendszerességgel rendelek tőlük, igaz Zalaegerszegen, Bp-n még nem volt hozzájuk szerencsém. Életem legfinomabb pizzáját, pedig Ferrarában egy önkiszolgáló étteremben ettem az egyetem éttermében a bazilika mellett. :)

betépett felhasználó 2008.08.11. 13:03:29

NA ES OSZTAN A VEGEN A ROVID SZARAS OSSZEJOTT-E?

betépett felhasználó 2008.08.11. 13:05:37

amugy nem lehet hogy pizza helyett pizDa-t rendeltel? forron...

2008.08.11. 13:06:34

Örülj, hogy rendelted a pizzát... a szentbékkállai fogadóban meg is vert volna a tulaj meg a szakács, ha reklamálsz. Emlékszik még valaki Balázs barátunk szösszenetére ?

errrrrrrrrr 2008.08.11. 13:15:45

háháháhá. londonban melóztam egy ideig pizzériában. a pakisztáni szakáccsal a legjobb szórakozásunk volt, hogy "finomságokat" tettünk az ilyen problémás vendégek pizzájába. mondjuk szőrt sosem.
de minden mást igen. sosem jött vissza senki reklamálni.

gyilkos galóca 2008.08.11. 13:18:41

" "1 db XXL CSALÁDI PIZZA
XXL összetevők:
- XXL JUHTÚRÓS PIZZA
- XXL BOLOGNAI PIZZA
- XXL MARSEILLE PIZZA
- XXL MEDITERRÁN SONKÁS PIZZA Ár: 3280 Ft, Érték: 3280 Ft
3 db COCA-COLA 1 L-ES Ár: 320 Ft, Érték: 960 Ft
Összes érték: 4240 Ft"

Ha ez napi egy evés volt, akkor minden hónapban kb. 130 000 Ft-ot (reggeli és vacsi nincs benne) eszel így el? Na jó, legyen csak 15 nap/hó, így a fele, de akkor is. Tudtok ám fogyasztani arrafelé, amit alátámaszt a 3x1 liter kóla is. :-)"

Az hagyján, de milyen egészségesen táplálkoznak. Ennyi pénzből megvan majdnem 1 mázsa hús. :P

Én lennék terrorista! 2008.08.11. 13:25:37

"Terrorista

és ha félévente egyszer rendeli halálra magát? Akkó mi van?(!!!!!!!!)"

Azt írja, hogy régóta rendel tőlük, s hogy az utolsó két rendelés között két nap telt el (volt egy tegnapelőtt és egy ma). De tőlem aztán mindenki arra szarja izé szórja el a pénzét, amire akarja. Örüljön, hogy ondó nem volt rajta a többi gané mellett!

dwdHU 2008.08.11. 14:08:34

"Szerintem nem punci/pénisz szőr volt az, hanem inkább seggszőr! A szakács szimpatikusan kitörölte a pizzád tésztájával a seggét!

És igazság szerint ezen nincs mit csodálkozni :) ez a bevett szokás (mesélték szakács ismerősök)"

ez nr 1 beszolas volt :D
amugy en mindig donpepe, kiveve ha 3. ker, akkor pizzaparadicsom, nagyonjo .

lujzababa 2008.08.11. 14:12:30

A posztíró nem nőnemű???

Sir Mortzosch 2008.08.11. 14:23:10

Suttyó írás, randa köröm, a posztoló egy tirpák paraszt.

Dr.Bio74 2008.08.11. 14:23:19

Nos köröm ide, köröm oda, a szőr az kiakasztó, bár nem tudom rostok szempontjából mennyit számít. A levelet ebben a formában elküldeni, na az gáz! Nem szívesen lennék üzleti partnered kedves cikkíró.

Sir Mortzosch 2008.08.11. 14:26:57

torma99 tud jó helyen pizzázni... ugyanott ettem a világ legjobb pizzáját én is, Ferrara, kancsó hideg ser, hmm, vazze, na az igen.

Secnir 2008.08.11. 14:52:36

még azon gondolkodom: az első képen balodalt az a hasa, és alsógatyában van?
mer' akkor vég(bél)képp gusztustalan a látvány (a hónaljszőrről nem is beszélve!)

lopicigaspar 2008.08.11. 14:54:01

Kedves cikkíró.
Az adatbázisukban a megjegyzés rovatban már rég benne van a neved mellett, hogy szívatni. Most ezt lecserélik "forró tehénlepényt neki sok borssal" megjegyzésre.
Holnap úgyis rendelsz, írd majd meg :)

megamenn 2008.08.11. 14:57:20

Naneeee! A pina szőrös??????? :)

LUI 2008.08.11. 15:10:37

Vazze!! A képen a lábujjával fogja a szőrt???Ügyes............

jesszumpepi (törölt) 2008.08.11. 15:13:08

Én azt nem értem,hogy miért baj,ha a pizzát eleve kettévágják?
Én már itt elakadtam.

Rajmond 2008.08.11. 15:19:15

Hali! HA JÓ PIZZÁT AKARTOK ENNI AKKOR__ RENDELJETEK AZ IL TRENO_-tól.814-14-14 . HA JÓ KAJÁT AKARTOK AKKOR: ISTANBUL TÖRÖK ÉTTEREM 354-1756 HA A MAI NAPON RENDELTEK A TÖRÖK ÉTTEREMBŐL HIVATKOZZATOK A POSTRA ÉS KÜLDÜNK NEKTEK EGY AJÁNDÉK DESSZERTET! WWW.ISTANBULETTEREM.HU

facsipesz 2008.08.11. 16:14:18

Ekkora egy hisztis faszt, ecsém. Az ilyennek le kéne akasztani egy sallert. Szerintem olyan szinten megérdemelte ezt a műsort, hogy csak na, hogy szétvégja az ideg, és bevérzett szemmel zabálja a pinaszőrös pizzát. Én nyerset vittem volna ki, attól tuti elmegy a kedve, hogy tovább szopasson:) A tagot éveken belül elviszi egy infarktus az tuti, mert észreveszi, hogy a szalvátájának a sarka meg van gyűrődve, de nincs is szükség ilyen idegbeteg majmokra.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.08.11. 16:50:54

A vendéglátóipar egy lassan és nehezen fejlődő valami, hosszú évekig tart, mire a syocialista örülj hogy zabálhatszból a tulajok és az utolsó futár is átáll a "ha nem vagyok minőségi, becsukhatom a boltot" nézőpontra. Ebben a folyamatban mint fogyasztó csak nagyon óvatosan lehet reklamálni, beszólogatni, mert egyesek még nem értek el a fejlődés bizonyos a nyilt piac által megkivánt szintre. röviden összefoglalom akkor mégegyszer a cikkirónak: szal' ha szar a pizza rendelj máshonnan haver, mert az egész bót a te pizzádra recskázik kiszállitás előtt, onnan a szőrök... :)

Editor Bob 2008.08.11. 17:15:15

A postíró tényleg elég igénytelen, és kényes (nekem eddig a Don Pepével egész jók a tapasztalataim, igaz, mindig drukkolok, ne az én pizzám kerüljön fölülre, mert akkor az hideg lesz). De szvsz a punciszőr lehet egyenes is (Legalábbis nekem volt olyan barátnőm, akinek szinte egyenes punciszőre volt.:) ), mondjuk szőke punciszőr szvsz nagyon ritka, még a "felül" szőke lányoknál is, így valszeg hajszál lesz az.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.11. 18:17:37

Szedje már le valaki ezt a gyereket a capslockról.

kíváncsi fáncsi 2008.08.11. 19:47:34

Ha már igénytelenség: a fogyasztóvédelmisek például figyelmeztették már rá a T. fogyasztókat, hogy pl. ha bemegyünk egy étterembe, érdemes jól körülnéznünk, pl. a mellékhelyiségben is. Mert ha az, ami látszik, igénytelen és piszkos, milyen lehet az, ami nincs is a kedves vendég szeme előtt... Nos, ezt a tanácsot figyelmen kívül hagyva ettem egy röpke vacsorát, nem pizzériában, hanem a Széchenyi-kertben, közvetlenül a Széchenyi-fürdő mellett, egy turisták által igencsak látogatott helyen. A szükség nagy úr, előbb a mellékest kerestem fel, hááát... nagyon éhes voltam, és már nem akartam tovább bolyongani normálisabb éttermet keresve, ezért nem hagytam ott csapot-papot a wc állapotát látva. Tudniillik választási lehetőséget hagytak. 1. olyan fülke, amelyik zárható, de kifogyott a papír, 2. olyan fülke, amelyikben van papír, de nem zárható az ajtaja - ugyanis a zár már nyomokban sem volt rajta, ill. az egyiken még igen, csak nem volt működőképes, 3. a kettő kombinációja, azaz se papír, se zár... És hadd ne mondjam, egy sűrűn látogatott szabadstrand 100 forintos mellékhelyisége néz ki úgy a nap végén, mint ez a Széchenyi-kerti wc, amelyet vélhetően sok-sok turista meglátogat, és gondolom, azután viszi jó hírünket a világba. Gratulálok. Szóvátettem, udvariasan kértem a pincért, ugyan szóljon főnökének, hogy ezt oldják meg. Ezt azonban csak azután tettem, hogy megvacsoráztam és fizettem. Ugyanis nekem is volt egy-két szakács ismerősöm...

Amúgy csak egy apróság: valaki versenyt hirdetett, ki tud többet káromkodni a hozzászólásokban címmel, vagy mi történt? Tényleg képtelenek vagytok kifejezni magatokat kulturált emberek módjára? Nem vagyok a rendszergizda spanja, csak egy ember... Legalábbis annak érzem magam.

Lófő (törölt) 2008.08.11. 20:34:16

Nekem annó egy haverom dolgozott a Komjádinál,a fasz se gondolta volna,hogy kúrják a pizzatésztát.

Dax 2008.08.11. 22:34:43

kiváncsi fáncsi! A sok parasz turista teszi olyanná a wc-t amien.

szmisi 2008.08.12. 00:37:01

Foltokban púpos volt a pizzád?Elárulom hogy valszeg Quasimodo és Frankenstein románcának eredményét helyezted el az arcodban.Remélem jólesett.Jó nagy körmöst a cikkírónak!

Gyilkos nyúl 2008.08.12. 00:46:10

Nekem belehánytak a salátámba.

vauvauvau 2008.08.12. 01:16:35

Kedves Megrendelő!

Elnézését kérjük a problémákért.
Mi, a Don Pepe Pizzakészítő Vállalat 1780 óta vagyunk jelen Magyarországon.
Büszkén mondjuk, hogy mi 1945-ben is a bombázások alatt motoros kisrepülőgépekkel szórtuk a pizzát az ostrom ideje alatt.

A minap olvastam elekronikus levelét.
Mély döbbenettel olvastam, hogy a Don Pepe Pizzakészítő Vállalattal problémája akadt.
Én, a cégvezető sírni kezdtem. Jaj, jaj!

Kivizsgáltattam az estetet, és megállapítottam a következőket:

Mi a rabszolgáinkat folyamatosan kamerákkal figyeltetjük, tehát minden rögzül. Én ezt Ausztráliában koktéliszogatás közben nézem.
2008.augusztus 1.-én, 0.20 perckor sütöttük meg az Ön pizzáját.
Senki nem "szexelt a pizzáján" és nem húzták a földön sem, sőt rá se köptek.

0.22.-kor valami mégis történt.
Azt tudni kell, hogy üzletünkben, talán a jó meleg miatt és az olvadt sajt és tészta finom illata hatására, rengeteg az érdeklődő. Ezért rágcsáló-írtószert és fizikai csapdákat is felállíttam.
0.22-kor egy patkány beleakadt a lápára rögízettt fémcsapdába, ami lenyúzta a ragadós bőrét, vére lecsöpögött sajnos az Ön pizzájára, és néhány szőre ráhullott a tésztára, amit, hogy tartani tudjuk a részídőt, már nem akartunk újra gyúrni.
A patkányvér, -szőr nem rontja az étel élvezeti értékét.


Elnézést kérjük.

DaveSlim 2008.08.12. 08:47:16

bírom, hogy arra senki sem gondol, hogy ezt a nagy mennyiséget nem egyedül ette, hanem
haverjaival
kollégáival
stb.
Rögtön megy a fikázás és meglepődés, hogy bír valaki ennyit enni... de ennyire balfaxok lennéek páran, hogy egy ilyen alapvető dologra nem gondolnak? :)

betépett felhasználó 2008.08.12. 10:49:18

mit parazol, az egy kib@szottul jo pizza volt.
vagy megb@szottul..., mind1

bedlifan 2008.08.12. 11:35:05

komjádi donpepében akkor voltam utoljára (évekkel ezelőtt), amikor leültem egy sarokasztalhoz fal mellé, falon rendezett sorokban hömpölyögtek a csótányok; átültem tányérommal egy középső asztalhoz, ott csak az asztallapon mozgott egy-kettő; ezután a pincér lehordott, hogy ne üljek ide-oda, mert ütheti át a gépben az asztalkódot...
mondtam, vagy átüti, vagy innen hívom a köjált...
sajnos átütötte, pedig jobb lett volna aköjált hívni...

Sadist 2008.08.12. 20:37:51

Puncit szőr nélkül lehet rendelni? Vagy csak kevés szőrrel, mondjuk csíkban borotválva?

herpesz 2008.08.13. 09:11:37

amúgy ez most nő vagy faszi? mert egy faszinak nem ilyen a körme, nőtől meg gusztustalan. Képzeljük el a jelentet... fogja ezekkel a körmökkel a pizzát, beveszi a szájába.... ggrgrrrrr...
lehet csak maszturbáltak a pizzával:)

hütterfan 2008.08.13. 19:56:24

na igen ezért nem rendelek már 5 éve a don pepétől.megosztanék veletek két sztorit.

1. tavaly nyáron éjjel betértünk a nyugati térii "éttermükbe".söröztünk,szóval jól voltunk.6-an voltunk és két 45-ös pizzát szerettünk volna rendelni.szóltunk a pincérnek, erre mondja hogy "srácok nincs xxl." de ahhoz képest egy szerelmespárnak akkor viszik ki.hát ez mekkora kamu.a másik, hogy terítést, meg tányért sem kaptunk.miután végeztünk ott hagytam a táskámat majd a "szoláriumbarnult" flegma ****** pincér utánnam dobta a táskámat.
nem étterem ez pénzmosoda...

2. nagyon régen a 18.-ik kerületbe rendeltünk egy pizzát tőlük.kihozták másfélóra alatt, majd az ember kitalálta, hogy plusz 500.-ft-ot kell fizetni, mert hogy a cím másik körzetben van.a körzet határa az utca eleje volt, tehát azért kértek +500.-ft-ot, hogy még 20 méterre elvigye a hideg pizzát...

köszönöm a lehetőséget

hardrock 2008.08.14. 14:47:09

Ha budapesti az ember, és pizzázni szeretne, akkor a Theo papa utolérhetetlen. Olcsóbb, finomabb, és kétharmad annyi idő alatt itt van, mint a Don Pepe. Sajnos a salátáik és az édességeik kifejezetten terágyák, de pizza ár/érték arányban verhetetlenek.

johndoe83 (törölt) 2008.08.20. 14:29:59

nemhogy megette volna mindkét pizzát... inkább nyavajog mint egy gyagyás kisgyerek. hülyevagy! üljle! egyes!

Ártatlan leányka 2010.08.23. 12:55:49

Szerintem csak pesten ilyen balfaszok a legtöbb helyen. Itt kint tanyán (keleti országrész) 30 percen belül jön a forró pizza, semmilyen "extra" feltéttel, épp annyira megsütve, hogy friss ropogós legyen, de a tészta puha, és a többi kajájukkal sincs probléma, egyedül a salátáknál bakiznak néha, cézár helyett hawaii, de ez még belefér. A futár borravaló pedig arra jó, hogy megjegyzik a címet és máskor előrébb kerülsz a kiviteli listán és tuti forrón és nem csak melegen kapod.

Sőt, a neten regisztrált megrendelőket néha felhívják sűrű elnézést kérés közepette, hogy lenne-e 5 perce, hogy a minőségükről érdeklődjenek. Megvagyok-e elégedve, elég gyors, udvarias-e a futás, stb. Hőn imádott fővárosunkban van ilyen? Szerintem nincs... Olyan is a színvonal...
süti beállítások módosítása