Tékozló Homár

Biztonsági őrök kezei között tűnt el a pénz?

2008.08.14. 10:40 | ge | 78 komment

Péter hibázott, de szerencséje volt. Egy padon felejtette a barátnője táskáját, amit a biztonsági őrök megtaláltak és visszadtak. Igaz, húszezerrel könnyebben. A biztonsági kamera pedig nem mutatott mást, mint az ott dolgozókat. Tehát hol tűnt el a pénz? És mikor?

A mai napon (2008.08.13)-án a kora délelőtti órákban egy kis vásárlásra indultunk a biatorbágyi Premier Outlet Centerbe. Semmi probléma nem történt mindaddig, amíg nem hibáztam. Azért hibáztam mert véletlen a Calzedonia üzlet előtti padon felejtettem a barátnőm táskáját. Mikor észrevettük, hogy elhagytam a táskát, akkor az üzlet egyik eladója tájékoztatott, hogy az egyik biztonsági őrnek szólt a táska miatt és az őr magával vitte a biztonsági szobába.

Útbaigazítás után elindultunk a szolgálat irodája felé, mikor már mondták is a hangosbemondóban a barátnőm nevét. Mikor odaértünk csak Őt engedték be, Engem nem. Közölték barátnőmmel, hogy a táskáját megtalálta a biztonsági őr. Kérdezték, hogy volt a pénz a tárcában s ha igen akkor mennyi. A tárcában kb 15.000 - 20.000 forint volt, ami szőrén szálán eltűnt, viszont  minden más megvolt (pénztárca, iratok,  forgalmi, telefon, kocsikulcs.. stb) csak a pénz hiányzott a tárcából. Első pillanatban nem is volt ez feltűnő. Visszakapta a táskáját, veszekedett velem egy picit, majd kb 10 perc alatt leesett Nekünk, hogy a biztonsági kamera elvileg mindent rögzített. Visszamentünk a biztonsági szolgálat irodájába, ahol egy nagyon kedves hölgy azonnal elkezdte visszakeresni az adott kamera felvételét.

Miközben néztük a felvételeket, akkor egymás közötti beszélgetésük arról folyt, hogy néha kihagy a kamera és nem mindent rögzít. Ez nagyon gyanúsnak tűnt...

A kamera felvétele alapján SENKI!!! sem nyúlt a padon felejtett táskához, csak a biztonsági őr aki "megtalálta". Ekkor megkértük a hölgyet, hogy kövessük végig az őr útját mindaddig amíg az üzlettől az irodáig ér. Közölték Velünk, hogy sajnálják, de sajnos "pont" azon a szakaszon - az Ő szavaikkal élve amit  a jegyzőkönyben is rögzítettünk: "a II. ütem kameráin viszont technikai okokból nem tudtuk követni" - nem működik a kamerarendszer ahol a biztonsági őr közlekedett..

Az is kiderült eközben, hogy nem is csak 1 hanem 3 őr kezén keresztül jutott el a táska az irodáig, mert aki megtalálta, az továbbadta másik 2 őrnek. :)

Ekkor jutottunk el odáig, hogy felhívtam a rendőrséget. Ekkor teljesen megváltoztak az őrök, azonnal kiparancsoltak minket a helyiségből, illetve hirtelen eltűnt mindenki, csak a hölgy maradt ott.. A rendőrség közölte, hogy mivel 20.000 Ft alatti lopásról van szó azért csak személyesen tehetünk feljelentést ami egyből módolsul is az összeg miatt szabálysértéssé, ami már az Önkormányzat hatáskörébe kerül, meg amúgy is örüljünk, hogy csak a pénz tűnt el, s nem a kocsikulcs.. stb.

Ezután felvettük a jegyzőkönyvet, és ígéretet kaptunk, hogy "belső vizsgálatot fognak kezdeményezni"... No comment, mindenesetre érdekes. Nem akarok megvádolni senkit, mivel konkrét bizonyítékom nincs,  viszont úgy tűnik, hogy nemcsak a tolvajoktól, de az Outletben dolgozó néhány biztonsági őrtől is féltenünk kell az értékeinket.

Tisztelettel: Péter

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okoska77 2008.08.14. 10:44:30

Csak azért írok ide, nehogy valami elsőző lecsapjon rá

tevagyamóni? 2008.08.14. 10:45:57

viszik a pénzt azt betömködik az M6 alagútjait...
felsőveztés utasítása

jesszumpepi (törölt) 2008.08.14. 10:47:15

Érdekes,az én kezem közt is rendszeresen eltűnik a pénz :-)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.14. 10:48:32

Adakoztál az Éhező Biztonságiőrök Alapítványába. Jó, hogy csak a pénz tűnt el.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.14. 10:48:33

@tevagyamóni?

Odanéztél már a füredi posztra,ahol elsőztél?

Shagrath 2008.08.14. 10:51:26

hazudnék ha azt mondanám, hogy mást vártam. A biztonsági őrők nélkül kevesebb lenne a lopás!
Nekem a régi irodámban, mikor mindenki végzett a melóval, az őrök végig jártak mindent becsületesen, vittek mindent ami ott maradt. Csoki, kajajegy, stb...
Ezért megéri alkalmazni őket! Kecskére káposztát!
Eztért van most is nálam vagy 160 Ft kp.

tevagyamóni? 2008.08.14. 10:51:51

most akkor odanézek. rég jártam arra
sok a komment

jesszumpepi (törölt) 2008.08.14. 10:52:24

@gabriseszter

Jól megdolgoztatnak téged ott a Homár szerkesztőségében.
Mostanában te viszed a hátadon az egészet.
És pont ebben a kánikulában...

tevagyamóni? 2008.08.14. 10:56:13

wazze a füredi történelmi poszt lett!!! hittede??

elwood 2008.08.14. 11:00:20

Menj el megint és tegyél egy injekciós tűt a táskába jó nagy AIDS felirattal, hogy el tudják olvasni miután belenyúltak.

pepinko 2008.08.14. 11:00:42

Shagrath megelőzött a kecskére káposztáttal. Még jó h csak a pénz tűnt el. Az iratok sokba vónának... Tanúság: a biztonsági őrők nincsenek megfizetve, szerintem sztrájkolniuk kellene. Nincs ott egy valamirevaló szakszervezet he?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 11:04:33

a biztonsági őr(ök) üzenik:

ne vádaskoggyá vazze, mind kiakartuk rámolni a táskát, de üres vót! egyébkéntis mér nem a sajátodat hagytad ott? vagy abban sem vót semmi?

pepinko 2008.08.14. 11:06:22

Jól beszész picilány, és még hozzáteszik, legközelebb az igazolványodat is lenyújjuk, büdös k*csög.

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2008.08.14. 11:07:40

Nézzetek be egy expressz újságba. Minden második hirdetésben biztonsági őrt keresnek. El lehet képzelni, mekkora a kontraszelekció.
A biztonsági őrök is pont olyan emberek, mint mi, csak nincs annyi becsület bennük. Ezért ők az őrök. (Tisztelet a kivételnek.)
Én sem vagyok meglepve, hogy eltűnt a pénz.
És akárki akármit mond (mármint érintett), csak el kell bárkinek a memoárjait olvasni, aki ilyen területen dolgozott, és mindig az derül ki, hogy az őrök lopnak, trükköznek, közreműködnek mások lopásaiban, stb..
Szal nem tudom, mit várunk.

Megoldás: Légy te magad az őr, vigyázz a saját cuccaidra. És ne számíts a rendőrségre, mert ESÉLYED SINCS. Én már a kocsiban is tartok egy baltát, ha gond van, bizony előveszem.
Tudom, hogy szomorú, de sajnos ez van. ebben az országban senkit nem érdekel semmi. Ha nem állsz ki magadért, elvesztél. Tudom, előfordulhat, hogy a másiknál nagyobb balta van, de most akkor mit tegyünk? Rogyjak térdre? Soha.

Páneurópai Harci Kos 2008.08.14. 11:08:12

Magyarisztánban nem tudom mit várunk?:)
hogy egyszer látnánk, amikor a biztosnági ork megüti a bokáját (legyen az bárkinél alkalmazásban)
viszont olyat lehetne csinálni megjelölt pénz - belső vizsgálat -mint ahogy külföldön csinálják is.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 11:09:00

túravezető: vigyázz, már készülődnek a baltalopók!

Páneurópai Harci Kos 2008.08.14. 11:23:16

tehát mégegyszer:
"biatorbágyi Premier Outlet Centerben" lopnak a biztonsági őrök.
Lesz felelősségrevonás? Vagy ez is el lesz mutyizva mint annyi más.

Én lennék terrorista! 2008.08.14. 11:26:25

Először is multinál voltál, így eleve megérdemelsz mindenféle rosszat.
Másodszor pediglen: miért nem százezret mondtál, vagy negyvenezret? Rögtön jön a balhé a kamerák hiányából, és inkább fizetnek.
Harmadszor végtére: a biztonsági őrt rommá is fizethetik, ilyen a természete, lop, ver, hazudik, bunkó.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 11:35:55

szívetek a kezeteken? na akkor mondjátok meg szépen őszintén, hogy mit csinálnátok, amikor elhagyott táskát találtok, és kamera figyel, de nem mindenhol van kamera.

1. direkt a kamera előtt kipakolod, belengetve az objektív előtt még az aprót is egyenként, hogy mi van benne, majd jegyzőkönyvet vetetsz fel a biztonságiakkal szintén darabra, és várod a becsületes megtalálónak járó jutalmat.

2. otthagyod, ne te legyél az, akit lopással gyanúsítanak.

3. elsétálsz a félreeső helyre, kilopod a zsét, és leadod az őröknek.

elwood 2008.08.14. 11:42:56

pici lány ...
4. belenézek, ha találok telszámot felhívom, és nem pakolok ki semmit.

... persze én egy életképtelen mutáció vagyok, kihalásra ítélve a mai világban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 11:44:43

elwood: ez eszembe sem jutott:)

ezennel védetté nyilvánítalak!

helianthus 2008.08.14. 11:51:09

Én is életképtelen vagyok, ezért halt ki a Homo Rackevicus törzs, akiket arról ismerünk meg, hogy rövid a lábuk, és nem mellesleg az EDÉ-k ősi ellenségei. Sajnos Rackevicus kihalt, Edék elszaporodtak, az én melóhelyemen is dolgozik egy, de ez még rosszabb, mint az első felfedezett példány, és az Fontos.

mch 2008.08.14. 12:09:49

A lényeg lemaradt: tettetek személyesen feljelentést a rendőrségen?

mikike 2008.08.14. 12:14:51

mi ezen a csodálatos? az én táskámból kórházban loptak el 17 ezer pénzt úgy, hogy a táskával egy légtérben voltam csak látótéren kívül esett kábé 5 percre. pontosan tudom melyik kórházi dolgozó volta az de nem bizonyítható. tudom, az én hibám, ne járjak kórházba de ha mégis akkor táska nélkül...

ex-dr. vuk 2008.08.14. 12:17:01

Messze van meg a nyugat..

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 12:21:32

biztos nem, mert oda el kellett volna menni, jegyzőkönyvbe mondani stb.

az idő pénz.

További magyar hang 2008.08.14. 12:26:00

Női táskával üldögélsz a Calzedonia előtti padon, buzi-e vagy? :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.14. 12:28:46

Én is életképtelen lehetek, mert a múltkor a buszon egy bácsi, a mellettem lévő ülésen felejtette a kis (faszenes) autóstáskáját. Én meg voltam olyan hülye, hogy leugrottam vele a buszról a bácsi után. Bácsi nagyon hálás volt, de
jó tett helyébe jót ne várj: a busz elhúzott, még mielőtt visszapattanhattam volna, a következőre meg vártam vagy fél órát.
Lehet bennem valami homo ráckevicus beütés, bár a lábam nem rövid...

NorbArt 2008.08.14. 12:30:16

Ajánlanám figyelmetekbe a
GELLÉRT FITTNESS edzőtermet !!!
Otta góré pultjával szemben van az öltöző tehát mindent lát. És mindent biztosítani tud.
Edzés közben szekrényemet kinyitották, kiloptak 20.000 forintot. Ezt csak úgy tudták megcsinálni hogy a góré figyelt ki jön és ki megy. Hisz fogyelni kellett nehogy megjelenjek ottan.
Igazából még hálás voltam hogy forgalmi, személyi s minden papír megmaradt. Azóta nem mentem arra csak okosan küldtem neki 2000 mailt:):):)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 12:31:02

itt mindenki homo ráckevicus? én taksonyi lennék eredetileg, valszeg ezért a különbség

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.14. 12:34:58

elwood 2008.08.14. 11:42:56
akkor már ketten vagyunk :)
múltkor találtam egy telót, kicsit turkáltam benne és találtam egy apa című telószámot, hát felhívtam és visszakörült az emberhez a telója :)

Picicica08 2008.08.14. 12:38:04

ezért nincs nálam soha kézpénz csak kártya.Ha tudom,hogy kelleni fog kp(pl piacra megyek)akkor felveszek elötte zsetont.:-) Egy sikeres Picicica:-)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 12:47:16

Qtya, ezúton köszönjük. Éppen nézegetjük a számlát, amikor elvesztettük azon a napon csak emelt díjas szextelefonhívást, átverős nyereményjátékot és csupa kuala lumpuri hívást találtunk!
megmagyaráznád? FONTOS!

helianthus 2008.08.14. 13:07:33

na bevallom, egyszer még kisember koromban, de már annyira nem voltam kicsi, hogy ne küldjenek el a boltba, kijöttem a bótból(nem BOOT-ból!) mentem pár lépést és a lábam előtt hevert kétszáz forint (a piros százasokból) meg némi apró. Szétnéztem, közel távol senki nem volt sehol, akinek visszaadhattam volna. Aztán felvettem elraktam, és örültem neki (az akkor nagy pénz volt!)
És azóta is néha eszembe jut, és bűntudim van (ahogy egy kolléganőm szokta mondani), de most jól kibeszéltem magamból, úgyhogy utánnam Ráckeve, éljenek az Edék!

mumli 2008.08.14. 13:13:13

Aki táska nélkül megy be a Calzedoniába, sikeres ember nem lehet :-(
Ha fellátogatunk a nagy Pestre vagy vmlyik plazába, akkor: pénz egy része én zsebemben/másik része férjem zsebében/harmadik része táskámban. Ja és a táskát ilyen helyen NEM LETENNI sehova, a wc-n is öledben szorongatni!!!Próbafülkébe magaddal bevinni, nem a pasid mellett kinnt hagyni!!!Nekik nincs a génjeikbe kódolva az állandó táska-parázás!!

mumli 2008.08.14. 13:23:17

ja, én is találtam még gimis koromban egyik télen a koszos hólében úszva egy köteg (gumival átkötött) pízt. Otthon egykét napig szárítottam, aztán átszámoltam: majdnem 20000 ft volt. ('90-es évek vége) - amikor találtam, én is körülnéztem az utcán, a boltok zárva, sehol-senki, már sötétedett. elköltöttem, de nekem is bűntudim volt tőle :-(
Viszon telót, aranykarkötőt, táskát(amibe bele se néztem - na ez hülyeség volt, mert az iratok alapján megkereshettem volna a jóembert, de akkor még csak kiskolás és végtelenül naiv voltam, aki hitt a rendőrök feltétlen jóakaratában és segítőkészségében) és iratokat adtam már le rendőrségen.
Ha mondjuk a kp-t leadom a rendőrségen, akkor az hol kötött volna ki??Na, ha erre gondolok, már nincs bűntudatom.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.14. 13:24:09

helianthus,

az az enyém volt! Engem is leküldtek a boltba, de mire odaértem a pénz már nem volt meg. A boltból meg egy kurta lábú kis fickó lépett ki, felhajtott szárú Levisben, amikor bementem.
Viszaadod akkor most már? (Inflációval, kamatokkal emelt mértékben természetesen.)

mumli 2008.08.14. 13:24:26

gyáá, kisiskolás ___rohadt insert

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.14. 13:30:01

Pár éve a szigeten találtam kb 20 ezer forintot egy kis dobozban.
Mindjárt az első napon, úgyhogy nagyon megsajnáltam a tulajdonost, mert gondolom ez lehetett az egész heti költőpénze.
Nem adtam le a talált tárgyaknál, mert volt egy gyanúm, hogy akkor sosem kerül vissza szegényhez, viszont leadtam a telefonszámomat, hogy aki megmondja milyen dobozban volt, annak visszaadom.

Sóskifli 2008.08.14. 13:32:58

Mandula: idén is szigetelsz? Vagy inkább B.Füred?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.14. 13:37:05

Ha idén is találok pénzt a szigeten, akkor mindenképp leugrok Edéhez!
Annál is inkább, mert Füreden most van a borfesztivál. Ez FONTOS!!!!

Montezuma 2008.08.14. 13:37:45

mumli 2008.08.14. 13:23:17:

"ja, én is találtam még gimis koromban egyik télen a koszos hólében úszva egy köteg (gumival átkötött) pízt."

Minek úsztál te télen a koszos hólében?

herk 2008.08.14. 13:49:15

mamapicilánya 2008.08.14. 11:35:55

Szégyelld magad! És nagyon remélem, hogy csak vicceltél.
A szivemre sem kell tennem a kezem, hogy tudjam mit tennék:
5.
A táskába nem nyúlok bele. A táskát elteszem az erre kialakitott talált tárgyak helyre, jegyzőkönyvet veszek fel. Az esetlegesen felajánlott jutalmat nem fogadom el.

Na cső!

pamutmacska 2008.08.14. 13:52:17

Nemrégiben anyukám is hasonlóan járt. Ám a történet vége más lett. A soroksári Auchan-ban vásárolt, és a szatyrát, amiben a szemüvege, pénztárcája, iratai voltak véletlenül a bevásárlókocsiban hagyta. Amikor hazaért a pakkokkal, akkor vette észre (lévén, hogy kereste a kulcsot, amivel a lakásba bejuthat), hiányzik a szatyor. Néhány háztömbnyire lakunk, szegény lélekszakadva jött hozzám, kétségbe volt esve. Mondtam, tegyünk egy próbát, hívjuk az áruházat. A telefonban közölték, hogy igen, megtalálták. Anyu visszament és nemcsak az iratai, a szemüvege, kulcsa, de a PÉNZ is benne volt HIÁNYTALANUL!!! (Pedig nem volt nála kevés, amiért le is szúrtuk, hogy ne járkáljon ennyi pénzzel, gyalog úgysem tud túl sokmindent hazacipelni, pláne szívbetegen). Pedig én is utálom a Tesco-t, Auchan-t is, de ezesetben kivételesen nagyon korrektül jártak el (illetve a szolgálatban lévő őr), ami bevallom nagyon meglepett, kellemes csalódásként érve bennünket. Ezúton is köszönet a korrekt hozzáállásért!

helianthus 2008.08.14. 13:53:19

Na na ne személyeskedjünk, nekünk Ráckevicusoknak a lábunk rövid, de kurták!!! nem vagyunk sehol.
A pénzt visszaadom, ha megmondod pontosan mennyi volt, és azt meg nem fogod megmondani, mert már én sem emlékszem. Úgyhogy sajnálom kedves Mandula, ma nem lesz légy a kalácsodban, de ha szorgalmasan kommentezel, még megnyerheted a Homár által meghirdetett2 személyes 5 napos üdülést a következő paraméterekkel:
-érkezés szigorúan du. 2 órakor, de, hogy melyik nap, azt NBH (= Nemzet Biztonsági Hivatal ???) szinten kell kinyomozni,
-utazás Platós IFA(=Ideigelens Forgalmi Akadály!!!)-val,
-napi háromszori étkezés, reggeli kalács három választható betétttel (csiga, csótány, ééééééééééés szőr), ebédre Norbi update chips csavarral, vacsora pedig természetesen Bográcsolás!!!!!!!!!!! szigorúan zárt lángon,
-a szállásadód EDE lesz, aki alanyi jogon vidám zenés műsorokkal fog szórakoztatni minden este, a zenés számok között pedig felolvas a saját levelezéséből, mindenki legnagyobb örömére.
Ajándékcsomagot is kapsz, 4 fős, családi VITORLÁS bérletet, amit hárman használhattok fel.

pepinko 2008.08.14. 14:01:50

Helianthus! Hol lehet jelentkezni a fennebb írt nyereményért? Légyszi írj a listába, kéne nagyon, főleg EDE éneke!

Találtam egyszer egy pénztárcát, gyorsan felkaptam (hogy a kezem tört vón le), de csak az iratok meg vagy 200 ft-ot találtam. Visszaadtam a tulajnak, házhoz szállítva! Na 20 rugóért először gondókodtam vón, aztán furikázok. De így meg elmondhatom: én egy jó emberállat vagyok.

wacak 2008.08.14. 14:10:55

Agyam eldobom!
Elhagyja a táskát a balfasz és nem hogy örülne, hogy legalább az iratok megvannak, még hepciáskodik az apró miatt. Ezzel sikerült elérnie emberünknek azt, hogy ha legközelebb találnak egy táskát, szépen kiveszik belőle a pénzt és belebasszák a kukába.
Szerintem meg kellett volna inkább köszönni, hogy egyáltalán bármi meglett abból, amit elhagyott a postíró.
Mellesleg mi van ha ő hazudik és egy kurva forint nem volt a bukszában, csak így akar keresni egy kicsit?

helianthus 2008.08.14. 14:16:35

pepinko, nem lehet jelentkezni, a Homár NBH szinten figyel, vár a megfelelő napra, és akkor kihirdeti a győztest. Én is csak onnan tudom, hogy megsúgták két hét múlva én nyerek, de majd lepődjek meg, nehogy feltűnjön a kis csalás(öhöm Homár, nem, nem mondtam semmit, ne vedd vissza az utat kérlek!!!!!!!!!!!!)

pepinko 2008.08.14. 14:28:07

Az én nyelvem is hosszú,tlán tartalékos lehetek, hamár foglalt az első hely. És a csigás, szőrös pizzát, ja wazze KALÁCSOT átvállalom...légyszi...még a nevem is változtatom Erzsikére, vagy EDÉ-re! ( Az asszony azt modja EDE legyek, mert akkor maradhat a golyóm)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.14. 14:51:14

Tanulópénznek jó volt. Én is már jártam így, igaz saját táskával, de az eredmény ugyanez volt, no money. Az pedig számomra hihetetlen, hogy a rendőrség ennyivel elintézi, hogy 20 000 Ft alatti lopás, így nem az ő hatáskörük és még örüljünk. Ennyi erővel azt kell mondani, hogy elloptak 21 000 Ft-ot? Kijönnek kivizsgálják, aztán meg kiderül, hogy 15 000 Ft volt, megvan, ellopta a bizti őr, szabálysértés? Vagy leszarják, mert mégsem 20 felett van? Neked kell fizetned a kijövetelüket, esetleg meg is büntetnek a rendőrség szándékos félrevezetéséért? :S

zsizsik 2008.08.14. 15:06:23

3 éve a kocsiból lopták ki a pénztárcámat,anyósék falun laknak,buszmegálló tíz lépésnyire,és a ház elől valaki elemelte...bosszúság az volt,pénz nem volt benne egy szál se,de az összes papír ami egy embernek létezik az igen..és ugye mire ezt pótlom se nem csekély idő,se nem csekély pénz..nah szóval a történet úgy ér véget,hogy rá egy évre kopognak az ajtón,és egy nénike hozta az egész pakkot,ahogy volt anno,hogy most találta a buszon...

zsizsik 2008.08.14. 15:08:37

Rokon benzinkúton dolgozik.kirabolták őket(besurranásos vagy milyen formában)rendőrség nem ment ki...nem történt erőszak....pedig majdnem 2000000ftot vittek el...

mumli 2008.08.14. 15:59:18

Montezuma:

Aki a koszos hólében úszkál, sikeres ember :D
bárcsak lenne annyi 20e ft-m, amennyiszer seggreestem a csúszós-koszos hólében.
Na, további kellemes napot Nektek!!

GolyósToll 2008.08.14. 16:03:36

A biztonsági őr egy dologra jó, valószínűleg arra is van kitalálva; mindig tudja, hol lehet pisilni.
Mást nem érdemes elvárni tőle.

hopstopblog 2008.08.14. 16:05:58

Válaszolnék néhány kommentre:
1. Azért nem mondtott a barátnőm százezret vagy negyvenezret, mert nem vagyunk csalók, pénzt költeni és nem gyűjteni mentük az Outlet-be.

2. Buzi-e vagy? Nem.:)

3. Kedves Wacak! Én mint balfasz(ahogy neveztél...) nem hepciáskodom, csak tudod 15-20e forint is sok pénz. Megnyugtatlak, a pénz valóban a tárcában volt, meg sem fordulna a fejemben olyan, hogy mások kárára növeljem a családi kasszát egy kis "apróval" (ahogy fogalmaztál)

4. Feljelentést nem tettünk, nem volt időnk még a rendőrségen is órákat üldögélni, pont elég volt az Outlet-ben eltöltött idő. A rendőr, akivel beszéltem amúgy is közölte, hogy mivel ezt csak szabálysértésként tudják kezelni ismeretlen tettes ellen, így nem sok értelmét láttuk. bízunk abban, hogy valóban lesz belső vizsgálat. Tegnap írtam a Premier Outlet-nek is, remélem nem egy kuka alján landol a levelem.

Nayime 2008.08.14. 16:09:51

10 évvel ezelőtt egyik nap sétáltam a Deák téren, amikor egy nagy koppanásra lettem figyelmes. Jobbra fordulva láttam, hogy az ottani pék üzlet (franchise) kövén koppant valami fényes... Beléptem, közben mellettem egy fiatal srác ment ki. Akkor már láttam, hogy a karlánca esett le. Felkaptam és mentem utána, de a nagy tömegben elveszett. :(
Ősz volt, jó idő, sok ember, stb... Pedig én tényleg vissza akartam neki adni. :(
Hát, végül megtartottam, aztán eladtam, mert nem kellett... Az ékszerész lemérte: 6,9 dkg-t nyomott...

hopstopblog 2008.08.14. 16:13:14

ja és még egy.. Nem azon van a lényeg, hogy eltűnt a pénz (bár nagyon szarul érintett elhiheted), hanem azon hogy a felvételek alapján senki más nem nyút a táskához csak az Őr, illetve azok az őrök akinek továbbadta. Az ember azt hinné, hogy egy adott hely biztonságáért felelős személyekben 100%-ban megbízhat. Ezzel csak hely hírnevét rombolják. Nem is kicsit. Elhiheti mindenki, hogy nekem sem kellemes érzés ismeretlen emberekről ilyeneket írnom, de akkor sem értjük, hogy és mikor tűnthetett el a pénz.

váj mí 2008.08.14. 16:31:20

kishkash
Valószínűleg valamelyik "vakfoltos" területen nyelte el egy fekete lyuk .. vajmi ...
Hümm, pénztalálás ... csóresz egyetemista koromban bukkantam rá egy nagyobb méeretű brifkóra mintegy véleletlenül a 6-os trolin (nem, nem villanyos, K-várt volt ;) ). Le volt esve a földre az ablak melleti ülésen a szék és a busz oldala között. Volt benne némi kápé (kábé egy évi koleszom ára) meg a pofa iratai, személyitől jogsiig. Hát én felkerestem az illető úriembert. Pedig mennyit lehetett volna a lóvéból bulizni .. ha mást nem .. haaaajjjjjaaaaj ....! Sosem leszek már sikeres ember :(

hopstopblog 2008.08.14. 16:38:08

nem vakfolt volt, el is ismerték (benne van a jegyzőkönyvben) hogy egy adott területen (pont ott, ahol az őr közlekedett) techinkai okok miatt nem üzemelelt a térfigyelőrendszer... :)

váj mí 2008.08.14. 16:43:48

Khmmm .. khmm .. hááááát .. vagynajk ilyen véletlenek .. khmm...khmm .. te vagy rosszhiszemű .... ;) De ha mégsem hát költse virágokra a legkedvesebb hozzátartozója sírjánál ... Ez az én standard átkom ilyedn esetekre, ha szép, ha nem szép ...

hopstopblog 2008.08.14. 16:46:50

igen, ez a fránya véletlen. Az biztos hogy mi ezek után még véletlen sem tévedünk az Outlet közelébe sem...:)

Megdobbent 2008.08.14. 18:30:07

mamapicilánya: eszerint te lazan kifosztod az elhagyott taskakat. Nos, mi tobbseg nem. Szivemen a kezem, es buszken mondhatom, egesz eletemben nem tolvajoltam meg mas taskajabol semmit, viszont adtam mar le nemegyet, kinyitatlanul.

Akkor most te vagy sikeres, vagy en?

Plane, hogy ra van kakkantva a velvetes hujesegedre :>

Egyebkent nekem az egyik elso centerben volt szerencsem a galeriarol latni, amint az orok zarasok utan probalgatjak vegig a pavilonok fiokjait, es teszik zsebre, amit talaltak.

Magyarorszag, remek hely!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 20:07:58

mondtam én valahol, hogy kifosztom az elhagyott táskákat?

kérem megdöbbent kartárs az idézetet. FONTOS!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 20:18:26

és a velvetnek külön könyörögtem, hogy legyen poszt egy kommentemből.

GQ 2008.08.14. 20:23:37

Nah, már régóta olvasom a homárt, többnyire, hogy jót röhöghessek munkában töltött unalmas perceimben (amiből mostanság egyre kevesebb van)...

Nem teljesen a post-hoz kapcsolódik, de a lényeget tükrözi:

Középiskola, lyukasóra, nincs helyettesítő tanár... téli idő, hajnalban, mikor iskolába indul a kisdiák, kell még a kabát. De a délelőtti órákban a ragyogó napsütésnek hála, elég a pulcsi. Az osztály két részből áll, a másik fele francia és/vagy latin órán csücsül. Én bent marad terem, lenni nagyon fáradt. Úgy döntök, pihenek a padon fekve. Többiek udvarra ki, kosárlabda. Egyszer csak meghallom, hogy valak(/m)i kopog az ablakon... Felülök, megfordulok, nincs ott senki. Visszafexek. Újabb kopogás, ugyanaz. Nincs ott senki. Mondom, hm... hülyegyerekeknek olcsó játék, de legyen... Kicsit később újabb kopogás - megfordulok - lángol a kabát és a függöny... Én nem pánikol, kabát, függöny elolt, rohan tanáriba, héééé, ég az iskola - de eloltottam, hős vagyok! Megkeresem osztálytársam, szólok neki, hogy a kabátja kb fociladba méretűre zsugorodott, és a csapban átveheti - szerencsére nem volt benne semmi... Igazgatónő bejön: "Most mindenki menjen ki a teremből - NEM, TE MARADJ"... Mondom, jóh... maradok. Erre nekem áll: Valld be, hogy Te gyújtottad fel! Miért játszol a tűzzel??? Nah, ott kellett volna egy csáknoriszos pörgőrúgással elintézni a szerencsétlent! Nem hogy megköszönné, hogy nem égett le az a putri iskola, de még megvádol...

Szóval én - ha találok egy táskát, és látom, hogy ki hagyja el, akkor utánaordítok - de a világért sem nyúlok hozzá, amúgy meg fej elfordít, szem becsuk és továbbhalad. Ha pedig egy köteg lóvét találok, és környéken nincs senki és semmi, hmm... elég mély a zseben, asszem... elvégre recesszió van, vagy miaszösz!

GQ 2008.08.14. 20:25:54

@Megdobbent 2008.08.14. 18:30:07:

És igen, magyarország jó hely... valamire biztos jó, de hogy itt élni?!

és nem a "zseben" elég mély, hanem a zsebem :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 20:39:48

GQ a magam részéről szintén. ezért is írtam ezt 2. lehetőségnek. megdöbbentő.

GQ 2008.08.14. 21:04:59

Az a baj, hogy honnan tudod, hogy nem azt fogja mondani aki elhagyta, még ha tök üres is volt a pénztárcája, hogy hékás, és hol a pénzem??? neeem, nem hiányzik ez nekem... :)

btw egyszer egy ismerősöm talált egy tárcát, tele EUR-ral és USD-dal meg némi jómagyar forinttal is, összesen majd fél milla, de egy rohadt betű nem volt benne, hogy kié lett volna... szerinted?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 06:43:15

hat egy hetszentseg
egy farmerdzsekit utanaviszek a tulajnak de taskahoz hozza nem nyulok
ha utolerem szolok neki hol van
/szokszor elhaggyak/
ha nem, szolok a fonoknek, aztan jon a secu ostz a tobbi az O dolguk

aaabbb 2008.08.15. 16:37:13

hat ez van, tenyleg a biztonsagi orok, portasok stb. szoktak lopni. nalunk a portas mar tobb telefont is ellopott ...

aaabbb 2008.08.15. 16:38:24

tisztelet a kivetelnek!

GQ 2008.08.15. 19:51:59

egyik előző munkahelyemen, ahol raktárban dolgoztam, odajött a biztonsági őr bácsi, hogy ugyan, nem lopnék-e neki dvd-írókat és hasonló jóságokat, mert drágáért van a boltban, és ha már loptam neki, akkor utána vihetek magamnak is. persze azért én vigyem ki az épületből, és majd ő szól, hogy mikor lehet. de, persze, hogy lopok neked, mikor még magamnak sem, te álladék! meg főleg, hogy mittoménmennyiezer forintot kaptak jutalomként, ha valakit megfognak - gondolom értékkel arányosan...

dezsorezso 2008.11.14. 23:43:10

Nagy balf*szok a biztonságiőrök. - Rendszeresen jártam a Kaisers-be, meg a Spar-ba, de jó ideje kerülöm, mert rendszeresen letolvajoztak, meghurcoltak a vásárlók elött. Természetesen ok nélnül.
Az egyik alkalommal az óbudai kaisers-ben épp egy doboz sárgarépalét, meg egy óriás rudit vásároltam és (ráadásul) supershop pontjaimmal fizettem. (mert hűséges voltam) Erre odajön ez az előember, meg a primitív kertitörpe társa, aki közli velem, hogy "végre elkaptalak", majd beráncigáltak a raktárba, ahol el kezdtek kötözködni. Mivel nem találtak semmit sem.Utána a kértem a dohánypultnál a vásárlók könyvét, de az előember mindenerővel megszerette volna akadályozni, hogy beírjak. (Hasonló ok miatt már a nyugati téri áruházból kirugták) Tíz perc után végre írhattam, közben olyanokat mondott, hogy "össze-vissza verlek, ha mégegyszer ide beteszed a lábad", meg az "hogy tudsz ilyen retekül kinézni" és a csemege "nekem is(!) három iskolám volt" stb.
Egyáltalán nem tolerálom a biztonságiakat...
Mellőzendő a (Inter)SPAR, Kaisers és a Plus.

dezsorezso 2008.11.25. 12:10:49

A hatóságok figyelmébe ajánlom a rendszeres túlkapások, meghurcolások miatt, a:
- Kaisers
- SPAR
- Plus üzleteket.
Továbbá a következő biztonsági cégek:
- Justice Security
- Expol
- Török Security és az
- Escort
vizsgalátát.
süti beállítások módosítása