Tékozló Homár

Hosszúra nyúlt ebédszünet a szervizben

2008.08.14. 15:30 | ge | 48 komment

Zoli kamera nélkül ment nyaralni, mert a szerviz a megbeszélt időpontban zárva volt. Hosszúra nyúlt ebédidő? De legalább a kameráról utólag kiderült, hogy nincs is semmi baja.

Elromlott kamerám szervízelését szeretném elmesélni. Igyekeztem a gépezet megjavíttatását nem az utolsó pillanatra hagyni, ezért két héttel a nyaralás előtt elvittem szervízbe. A Hertelendy utcában lévő Kameradoktor nevű vállalkozást választottam ki, mivel nagyon közel lakom hozzá. A boltban az úriember elmondta, hogy 2000 forint a bevizsgálási díj még akkor is, ha nem javítanak meg rajta semmit, csak szétszedik és összerakják, mert ugye munkadíj, de ezzel még semmi bajom nem volt.

Következő hét keddjére ígérték a javítást, és közölték, hogy majd telefonálnak. Ez egész kedden nem következett be, így telefont ragadtam szerdán, és azt a választ kaptam, hogy csütörtökön már mindenképp készen lesz, ne aggódjak. Megkérdeztem, egész biztosan nyitva vannak-e 18.00-ig, merthogy ugye pénteken hajnalban indul a buszom. A válasz bíztató volt, de csütörtökön napközben eleresztettem mégegy hívást, biztos ami biztos, de megint megnyugtattak, hogy 6-ig nyitva vannak (nekem 5-ig tart a munkaidő, és kb 35-40 perc odaérni az üzlethez).

Nagy vidáman útra keltem tehát csütörtök koraeste, miközben azon járt az eszem, milyen zenéket is teszek majd a tengerpartos videóim alá. Sikerült is megérkeznem 17:35-re, ám az üzletet zárva találtam, kis kartonpapír kilógatva: "Ebédszünet, rögtön jövök". Furcsán fel lehet borulva a szervízes srác étrendje a sok munkától, gondoltam, dehát várjunk még egy kicsit, biztosan jönni fog. 17:50 körül azonban kicsit morcossá váltam, és felhívtam az általam előre elmentett mobilszámot. Választ nem hallottam, viszont a mobil csengését az üzletből igen. Vajon bezárta magát? Próbáljuk a vonalast. Odabentről szépen szólt ez is, természetesen válasz semmi. Próbáltam diszkréten kopogni, próbáltam erőteljesebben kopogni, nem jött be. Ezeket a műveleteket ismételgettem ilyen sorrendben, de sajnos semmi sem történt. 18:30 körül meguntam az ácsorgást és hazamentem. Az erkélyünkről jól látni a boltot, és az ebédlős kartonpapírt is, amire nagy rendszerességgel rápillantottam. 19:00 körül, amikorra már minden kamerával rendelkező ismerősömnél bepróbálkoztam, hátha valaki nélkülözni tudja egy hétre (mindenkinek épp kellett/rossz/kölcsönadta) úgy döntöttem, nem lövök többet döglött kutyába, holnap hajnalban elindulok kamera nélkül...

Nyaralásom végeztével persze visszamentem az említett boltba, ami most nyitva is volt 17:35-kor, és a következő válaszokat kaptam a problémáimra:

- Mi biztosan itt voltunk, csak maximum kiugrottunk valamiért. Egyébként gyakran 8-ig is itt vagyunk és dolgozunk (több mint 1 órára kiugrani...)

- Miért nem hagytál sms-t? Mindenkit visszahívunk, aki sms-t hagy, de a sok ismeretlen számot nem (namost kérdem én: kinek jut eszébe, hogy sms-t küldjön egy telefonra, ami be van zárva egy üzletbe ember nélkül?)

- Ha sokáig kint voltunk, biztos azért volt, mert ügyfélnél voltunk. Nagyobb plazmatévéket helyszinen kell szervizelni, mert a szállitás kicsit nehézkes. Hát ezt igazán meg lehetne érteni. (ja, ezt nekem ügyfélként tudnom kellett volna magamtól? Nem azt mondtátok nekem aznap délben, hogy 6-ig nyitva vagytok?)

A kamerámat a 2000 pénz megfizetése után visszakaptam, mondván semmi baja nincs, csak ne használjak TDK kazettákat, mert azok köztudottan gagyik. Őszintén szólva nem emlékeztem csipőből arra, hogy milyenek vannak nekem otthon, de lényeg, hogy egyik kazettájukkal megmutatták, hogy a kamerám tökéletesen működik. Otthon aztán kiderült, hogy Samsung kazettáim vannak, nem TDK-k. Valószínűleg a több éves példányok lejátszásával lehet a baja, mert a vadonatújat vitte.

Szerencsére a nyaralás kárpótolt valamelyest, rengeteg képpel tértem haza. Kamerám szervízelését viszont másra fogom bízni a jövőben.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.14. 15:36:05

A cég egy ügynöke, hivatalnoka és a személyzeti igazgató ebédszünetre mennek. Útban a vendéglő felé egy ütött-kopott rézlámpást találnak egy szemeteskuka mellett. Megdörzsölik, kijön a szellem.
- Teljesítem három kívánságotokat, mindenki egyet kívánhat.
- Én a Bahamákon akarok lenni, egy soha véget nem érőszabadságon! - mondja gyorsan az ügynök, és eltűnik.
- Én örökkön-örökké finom koktélt akarok szürcsölni Tahiti egyik strandján, oldalamon álmaim asszonyával! - szól a hivatalnok, ő is hipp-hopp, eltűnik.
- Most te következel - mondja a szellem a személyzeti igazgatónak. - Mit kívánsz?
- Azt, hogy ezek ketten az ebédszünet végén ott legyenek az irodájukban!

lujzababa 2008.08.14. 15:39:19

Ha kimegy ügyfélhez szervizelni, vigye magával a fránya mobiltelefonját, arra való! Mi az, h elérhetetlenek, Te meg ott állsz közel 1 órát??? Tisztellek a türelmedért, én nem biztos, h ilyen nyugodt maradtam volna. A 2000 Ft-ról ne is beszéljünk...Grrr!!!

staropramen 2008.08.14. 15:43:20

Már tudhattad volna :soha ne vedd meg a japán TDK együttes kazettáit.Először én is vettem ötöt, mind az 5 üres volt.

Caleb7 2008.08.14. 15:44:25

Ma mi van, mindenki el van pilleve ebben a nagy melegben? :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.14. 15:44:30

mert FONTOS!! dolguk volt, na. olyan nehéz ezt elhinni? és csak kétezret kértek a semmiért, a tárolás meg ingyé volt, ne ríjál.
és örülj, hogy a kamerát nem adták el, mert nem jelentkeztél érte.

staropramen 2008.08.14. 15:47:31

A Samsung együttes sem egy nagy szám
Tárolási díjat kérttek-e?

elwood 2008.08.14. 15:51:26

elment ebédszünetben UPC-t lemondani

elwood 2008.08.14. 15:53:48

és azt személyesen kell, nagy a sor

staropramen 2008.08.14. 15:55:55

Ráckevén a strand melletti parkolóban van 1 non-stop kameraszerviz.El sem kell vinni a kamerát, csak leperkálni a kétezret és megmondják, hogy semmi baja.Ha nincs ott a szervizben senki akkor a fagylaltos is megcsinálja.

tevagyamóni? 2008.08.14. 16:31:04

ez pont az az eset amikor le kell tépni az ajataját és elhozni a cuccot.
lett volna.

Jó_isten 2008.08.14. 16:45:35

Szégyentelen a magyar kameraszervíz ipar....Csökkentik a GDPMET!!!!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.14. 16:51:21

Egy rettenetes zenével aláfestett, családi nyaralásos videóval kevesebb.
Püff neki!

Amúgy én bármilyen szerkezetre rámondom, hogy az jó, akár 1000 Ft-ért is.

vagodeszka 2008.08.14. 16:53:13

hehe, ez mind babfitty!

Én leadtam egy Minolta fényképezőt javításra Márciusban és azóta semmi info róla, hívogatom a szervízt, mindig jön a válasz, hogy alkatrészre várnak, éppen kint van küldöldön javításon, megint alkatrészre várnak, de hívnak amint van valami fejlemény...

Mária 2008.08.14. 16:59:14

Remélem, legközelebb nagy ívben elkerülöd ezeket a "kreatív" elnevezésű cégecskéket: -doktor, -mester, -kommandó, -expressz, -guru...

Mária 2008.08.14. 17:01:51

"...17:50 körül azonban kicsit morcossá váltam, és felhívtam az általam előre elmentett mobilszámot. Választ nem hallottam, viszont a mobil csengését az üzletből igen. Vajon bezárta magát? Próbáljuk a vonalast. Odabentről szépen szólt ez is, természetesen válasz semmi. Próbáltam diszkréten kopogni, próbáltam erőteljesebben kopogni, nem jött be. Ezeket a műveleteket ismételgettem ilyen sorrendben, de sajnos semmi sem történt..."

Esetleg egy koktélt... izé... ihattál volna...

Nanemá 2008.08.14. 17:09:56

Hasonló sztorim nekem is volt egy notebook szervizzel. (3 alkalomból 2x volt zárva nyitvatartási időben.) A legszebb az volt, amikor megmagyarázták, hogy azért nincsenek ott a nyitvatartási időben, mert kevés a kuncsaft. Megkérdeztem: Csodálkoznak? Ki az a hülye, aki egy ilyen helyre mégegyszer visszamegy, netán továbbajánlja másnak? Na nem baj, majdcsak szépen tönkremennek ezek a sufniszervizek is...

Shagrath 2008.08.14. 17:16:51

nemtom mi a baj a samsung-gal, nekem sose vót semmi, pedig van osztán tévé, telefon (kb. 4 néve ugyanaz), mikor, dvd játékos, porszívó, vinyó az is már 2 vagy 3, bla bla bla

heliox 2008.08.14. 17:30:11

Nem inkább komp akart lenni?

(gy.k.: de nem komp lett)

staropramen 2008.08.14. 17:55:14

Nelson
az akármilyen szerkezetre való jómondásnak alanyi jogon szabott ára van az pedig bográccsal,kék szalaggal és 14 óra után a nagyival együtt 2000FT
Te egy ezresért csak azt mondhatod, hogy "szerintem jó", igaz ezt is alany jogon.

Megdobbent 2008.08.14. 18:40:22

Mária: ha tulissza magat koktellal, a kamera is megserulhet, gondolkozz :>>>

Ofélia . 2008.08.14. 19:20:12

Örülj neki, hogy ede egyáltalán megtalálta a kamerádat.

Egyébként tök mindegy hova viszed ritkán értenek hozzá.

Viszont ha az átvevő mancika kellően csöcsös és megfelelően rezgeti a műpilláit menten el lehet olvadni és FIZETNIIIIII.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.14. 19:53:05

en eldobhato kamerat hasznalok

Shagrath 2008.08.14. 19:57:39

hello hagyma. Az amerikaiak, hogy mondják azt, hogy hagyma?! Leave me today?!

Ofélia . 2008.08.14. 20:33:54

Hagyma neked van igazad.

Az eldobhatókamerának több előnye is van.

Nyugodtan kamerázol és a csoportban mindenki azt hiszi, hogy profi operatőr vagy.

Távozáskor belehajítod a tengerbe és mindenki azt hiszi,hogy te vagy az élet császára.

A sok hülye felvétel nem foglal helyet a gépen.

A barátaid nem fognak egy életre megutálni mivel elmarad a "nézdmeg milyen ügyesen fuldiklik a gyerek" filmvetítés arrol ami csak saját magunknak élmény.

Brunoka 2008.08.14. 22:13:27

kazettaaa? oh......azok a regi szep idok!
zenet is walkmanrol hallgat vajon?:)

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.14. 23:03:20

2000-ről kaptál számlát-e, vagy alanyi jogon javították?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 00:05:37

amugy az telleg poen volt mikor az osidokben meg arufeltolto voltam egy targetben
na oszt leselejteztek azokat a telefonokat amik mintak, tehat belul uresek
vittem haza vagy 5-ot aztan az utcan ugy csdinaltam mintha vitatkoznek valakivel telefonon
azan foldhoz vagtam es ugraltam rajta
ilyen 200 dollaros telefonokn
hehe
meg is ettek
azota megkomolyodtam

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.15. 00:58:31

KIKAPCS (OFF)

Homár!
Márnemazért, de ezt a kairikáscé 2005 Index.hu Rt-t itt a bal alsóban már igazán ápdételhetnétek.

BEKAPCS (ON)

rockstopper 2008.08.15. 05:28:33

Hagyma! Amikor földhöz vágtad nem volt gyanús, hogy nem koppan akkorát? :))))

Előtte kitömtem volna egy rakás smd alkatrésszel a hatás kedvéért.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 05:33:55

aze ennyire nem mentem bele
amugyis amerikaiak...
a kornyekemen igy is megallt az elet
nagy kiraly voltam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 05:39:36

monmtam fucken bics meg ilyenek godolod valaki figyelt a koppanasra
nezem az olimpiAt de mar megint az ovodas tornaszlanyok vannak
Cseh super volt

j az is jo volt mikor eloadtunk egy komplett alpacino filmet a nappaliban
oszta aszomszed komolyan vette, es jottek a seriffek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 05:45:04

ja amugy nekem tok jo a kameram
kazetta se kel bele
csaka fijam nem tallalja a toltojet, pedig fel akarjuk enekeln rak kattantam EDE notajat
szerintem frenetikus
any6i baj van meg hogy falya derekam megin, holnap megyek a kiropaktorhoz again
sorry az offert dehat az embernek meg kell osztani a banatat neha
Mary meg eltunt
vicianrol sincs hir
annyi OK, hogy vettem 89 dovoz sort

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 05:49:48

ja meg anyi es telleg nem offolok
hogy Indianaban nem lehet venni 89 sort

mapedig annyita akartam
mert ez a torveny
ezrt 60-at az egyik kartyammal fizettem 30-at a masikkal
igy OK volt
heeh
de en szeretem a rendszert
ha ez a torveny ez a torveny

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.15. 05:51:01

jvan ma nagyon sotet van meg a kilencvenbol volt fogyas:)
honap jovok

staropramen 2008.08.15. 09:30:42

Ahogyan azt a jóemlékezetű Pósalaki bácsi mondotta volt :UGORGYUNK !!

2008.08.15. 12:09:12

A szentbékkállói fogadóban Balázs lement mínuszba, mert gulyásleveshez ananászlevet kért. Az orbánviktor kép meg a falon figyelt miközben Ede letépte az ajtót pontban 14 órakor.

hawkeye 2008.08.15. 17:11:23

Nálunk a VHS óta TDK kazikat használunk, és semmi baj velük.

Persze nem a kínai piacon vesszük, s lehetőleg a "master" minőséget.

A sok rinyálós szolgáltató meg kapja be. Nemrég ígértem 50 ezret az egyiknek, 2 órás munkára a stúdióban, de ő azt mondta, hogy neki ha a szervizben lejár a munkaideje, onnantól mindenki ellenség aki dolgoztatni akarja.

Poén: kétbalkezem megspórolt 50 rongyot, a hibás karaktergenerátor egy ötperces áramtalanítástól meggyógyult, azóta is műxik...

Baccpapucsot a nyivákoló, síró, lusta disznóknak... ! :)

Mr. Pink2 2008.08.15. 19:30:26

Azért tart ennyi ideig, mert állandóan zargatják őket az ügyfelek FONTOS kérdésekkel.

Vagy kékszalag versenyen voltak.

Majmász Gedeon 2008.08.18. 12:58:59

A szerviz rövid i, akármilyen toldalékot, ragot, satöbbit kap...
süti beállítások módosítása