Tékozló Homár

Visszajárót lejmolt a BKV pénztárosa

2008.08.15. 09:06 | ge | 75 komment

Levélírónk megtalálta a város legpofátlanabb BKV-s alkalmazottját. A pénztáros az apróhiányra hivatkozva gépi kávéra gyűjt a visszajáróból, mert saját bevallása szerint csóró és pont jól jön az a 60 Ft. Az ügyfélszolgálatnak írt reklamáció következik.

Tisztelt BKV!

Mai napon 1/2 12-kor a Mézeskalács téri végállomáson akartam venni 2 db jegyet. A jegy vásárlása simán ment (volna), ha a kedves úr a 840 Ft-os végösszegből rendesen tudott volna visszadni. 1000 Ft-os bankjeggyel fizettem, épp indulni készült a 62 villamos, és én meg késésben is voltam.


A BKV-s úr a másiknak tanakodva miután egy 100-ast visszaadott..
- Te..figyumán, van hatvan forintod??? (BKV-s)
- Nincs bazd meg, csóró vagyok. (Másik BKV-s.)
- Hagyja már azt a 60 ft-ot, jól jön nekem az kávéra! (Másik BKV-s.)
Ezt a párbeszédet, az orrom előtt nyomták le.. Nem hiszem el!!!!
Ott hagytam a fenébe őket mert késésben voltam.

Könyörgöm!!!! A XXI. században élünk. Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy van állásom, és rengeteg adót is fizethetek az állambácsinak, aminek egy részéből ezt az ótvar céget támogathatom, mint az önöké. Ezek után érdemes lenne a BKV cégének elgondolkodni ezeken:
1. Gyakorlatilag monopol helyzetben van, de mégis a piacról él, tehát azon kollegákat, akik nem képesek maximumon teljesíteni minden áldott nap, kirúgni a fenébe.
2. Mint cégvezető mondom, nem jó sem rövid távra, sem hosszú távra az az üzletpolitika amiket az Önök társasága folytat.
3. Ellenőr probléma: kirúgni az összeset a fenébe, végre meg kéne építeni a chipkártyás kapukat, mint a többi európai fővárosban! A kiépítés ára egy-másfél év alatt behozná az árát.
4. Ha rosszul döcög egy cég, nadrágösszehúzás!!!! és nem prémiumokra elkölteni az emberek adóforintjait.

Várom válaszát, de persze úgyis tudom, hogy senki nem fog tenni semmit ebben az ügyben. Nem a 60 ft bukta a probléma, hanem az eljárás?? Vagy most magán úton adják a jegyeket ott???
Ezt a levelet megkapja a tékozlóhomár csapata is.

Üdvözlettel:
hamarosan egy új autótulajdonos

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faqtya 2008.08.15. 09:27:31

elsőőőőőőőőő

faqtya 2008.08.15. 09:29:58

na jó, harmadik is

Sir Mortzosch 2008.08.15. 09:30:34

Vagy dobogós vagy nem.
Sikeres cégvezető lehetsz, busszal jársz.
Habár.. lehet épp felfutott a cég, mert autót veszel:D akkor majd a dugók miatt panaszkodsz a fővárosi útkezelőnek meg mittoménminek.
Kártyával való fizetés nem lehetséges?
Ócsó. fixösszeg. nincs kerekítés.

SylverRat 2008.08.15. 09:35:10

"hamarosan egy új autótulajdonos"
ez nagyon megfogott benne...
egyébként kedves, baráti hangvételű levélke, semmi anyázás, csak bizonyítékokkal alátámasztott tények (ezt az ótvar céget [...] mint az önöké). rofl

elwood 2008.08.15. 09:35:33

költse inkább gyógyszerre

Ficak 2008.08.15. 09:35:55

"Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy van állásom, és rengeteg adót is fizethetek az állambácsinak, aminek egy részéből ezt az ótvar céget támogathatom"

Yesssss ez szókimondás a javából.

AlulírottFentemlített 2008.08.15. 09:36:01

Ötödször parkoltam A Hertelendy utcában lévő Kameradoktor nevű szervíz előtt halszálkában, s ekkor vettem észre, hogy a Calzedonia üzlet előtti padon felejtettem UPC előfizetésemet, ugyanis egy bkv-s elkávézta utólsó 60 forintomat.

pepinko 2008.08.15. 09:39:38

A pénztárosok keveset kersenek na! Ja de ki nem? Nékem 420-bó 80-at nem akartak visszaadni, és nem azt mondta: kispofám, majd behozod a 20-at! ÁÁÁ!

staropramen 2008.08.15. 09:42:04

Ráckevén a strandon ez úgy van , hogy szintén nem adnak vissza, de minden harmadik jegyvásárló kap egy kávét.Alanyi jogon, akár kell neki, akár nem.

Ficak 2008.08.15. 09:42:41

Ha lenne időm ilyenkor visszkérném a teljes pénzt és leíratnnám velük, hogy nem tudtak visszaadni. Erre büntessen a bkv! Hű de szép poszt lenne.....

Ficak 2008.08.15. 09:44:17

Staroprapen te túl sók névadó italt ittál a ráckevei strandon.

Egyébként tudhatnád, hogy ez az erzsébeti sós-jódos fürdőben van így :)

staropramen 2008.08.15. 09:45:37

Azért ezzel a figurával a legpofátlanabb BKV -s címért a kasszás legfeljebb az első 16 ban lehet.
Szerintem a karnélküli utastól rokkantsági igazolást kérő strici felülmúlhatatlan.

staropramen 2008.08.15. 09:46:56

Ficak
sós-jódosat még nem ittam

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.08.15. 09:47:36

... és hol vagyunk attól, hogy bankkártyával/SMS-el fizetsz és a kapott XX jegyű szám alaján egy otomata bérletet vagy jegyet/jegyeket ad...

A máv már lépett, de ezt kb. 10 éve meg kellett volna tenni..

Nem a csöcsös Mancikának fizetni a jegykiadásért, vagy a sógornak azokért a pénznyelő automatákért amik vagy nem működnek, vagy több az áruk mint egy bkv busznak..

Ja, és azt figyeltétek, hogy a bkv alvállalkozói akik a bérleteket értékesítik nem adnak blokkot/számlát? Kb. 15 év után idén meglepődtem, hogy kapok a BKVtól, de erre meg kiderül, hogy az alvállalkozóktól nem.. nem mintha nagyon hiányozna, de a sarki nénit a 100 Ft paradicsom eladásáról szóló nyugta hiányában az apeh és minden más szervezet helyben felkoncolja, addig ezek a marhák a több tízezres tétel (és ezerszer nagyobb forgalom) után még csak nem is köszönnek, nem hogy blokkot adnának? fair play ?

Ja, és visszakanyarodva az első felvetésemhez: a számlát a webes/sms-es vevő számára elektronikusan lehetne tolni, így korrekt lenne, és még többletköltség sem merülne fel, mint a Júpíszínél...

nekemmindegy 2008.08.15. 09:49:24

mióta kerül 2 db jegy 840 ft-ba? :)

elwood 2008.08.15. 09:50:27

fordítva érdekesebb lenne, nem tudna visszaadni erre kezedbe nyomna egy kávét, vagy nyolcat ... amennyi hiányzik

wertz (törölt) 2008.08.15. 09:51:16

hm milyen jegy az, ami 420 pénzbe kerül darabja? fotosoppolt? vagy valami speckó amiről én nem tudok?

staropramen 2008.08.15. 09:55:41

Valószínűleg kombinált jegy amiben a ráckevei strandbelépő is benne van+ a parkolási díj, ami a parkoló elkészülése után kávéra váltható

2008.08.15. 10:06:27

Ede visszaadná az egész pénzt. Ejróban.

helianthus 2008.08.15. 10:11:31

Vagy olcsó akciós repülőjegy, ami úgy működik, hogy kifizeted, a visszajárót megtartva egy BKV ellenőr iszik az automatából egy bivalyerős kávét, ettől hangulatba jön, jól pi..án rúg, aztán repülsz! kérheted, hogy rúgás előtt le is köpjön, akkor kisebb lesz a légellenállás, és messzebbre jutsz.
Állítólag volt olyan, aki ennyi pénzért majdnem eljutott Ráckevéig, de hosszú volt a parasztfarmerje, aztán beakadt a halszálkában parkoló szemeteskocsikban, így leszállt és nem lett sikeres ember.

staropramen 2008.08.15. 10:12:12

kulics
alanyi jogon, napi árfolyamon a megadott devizaszámlára, délután 2-ig

helianthus 2008.08.15. 10:17:49

Tisztelt "hamarosan egy új autótulajdonos" Úr!
Levelét köszönettel fogadtuk, és azonnal kivizsgáltuk az ügyet. Munkatársaink nagyszámú intézkedéseik száma miatt nem emlékeznek az esetre, de természetesen biztosítjuk Önt arról, hogy amennyiben nem hazudo...tévedett az esetet illetően, a visszajáró 60 forintját munkatársaink jótékony célokra ajánlották fel! Ugye Ön nem sajnál 60 ft-ot a (szenvedély) beteg pénztároso... azaz gyerekeketől? Na ugye!
Reméljük a jövőben is elégedett ügyfelünként köszönthetjük Önt!
BKV kommentátor (terminátor) team

cézé 2008.08.15. 10:23:34

1000 forintból mióta 60 forint a visszajáró, ha 840-et fizetek?

staropramen 2008.08.15. 10:25:42

cézé
olvastad a posztot?

hófehérke (törölt) 2008.08.15. 10:26:07

@ cézé,
gondolom egy százast kapott csak

herpesz 2008.08.15. 10:26:14

420 egy szaros jegy??? te jó isten

herpesz 2008.08.15. 10:27:47

ja de ez így megy... "bocs nem tudok viszaadni" és legyeli az aprópénzt.
Az más dolog ha én merném ezt megcsinálni akkor kiszedének a pult mögül (nem kifizetődő 150 centisnek lenni)

pepinko 2008.08.15. 10:28:03

"wertz 2008.08.15. 09:51:16
hm milyen jegy az, ami 420 pénzbe kerül darabja? fotosoppolt? vagy valami speckó amiről én nem tudok?"

Wertz apám! Nem jegy vót, és nem BKV, csak példa, vannak még szarrágóbbak is! Stimm?

herpesz 2008.08.15. 10:29:21

nem is volt rászorulva a jegyre... ha rászoruló lett volna nem írna a homárnak:DDDDD

Shagrath 2008.08.15. 10:29:45

Tisztelt "hamarosan egy új autótulajdonos" Úr!
1
00 forintit nyúlt le a pénztáros annak ellenére, hogy kiadtuk, hogy mindenkitől 200-at kell?!
AZONNAL KIVIZSGÁLJUK AZ ÜGYET! Addig is kérem 100 forintot fizessen be az akác utcai pénztárunkban!

A vezetőség

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.15. 10:51:05

420 az átszállójegy, két utazásra. 840 két átszállójegy, 4 utazásra. (ígyiskurvasok)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.15. 10:52:27

Koli - nem kapod vissza a pénzt, de ha bejelented, akkor küldenek levélben egy jegyet, ami szerencsés esetben kijön olcsóbban, mintha megvetted volna (bedobsz egy 10/20/50 forintost, elnyeli+telefonálás)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.15. 11:13:28

Higgadtan megírt, hatásos levél. A levélíró nem vállalná-e el Ede kommunikációs tréningjét?

"gothic 2008.08.15. 09:30:34
Sikeres cégvezető lehetsz, busszal jársz."

Ki a sikeresebb, aki áll autóval másfél órát a dugóban, vagy aki egy átszállással 30-40 perc alatt beér?

De ahogy halljuk, a sikeres BKV átszoktatja őt is utóra.

Secnir 2008.08.15. 11:13:48

"Üdvözlettel:
hamarosan egy új autótulajdonos"

és amikor az első tankolásodnál a kutas lehúz 4000 forintra, akkor mit írsz a shellnek?

"Üdvözlettel:
hamarosan egy volt autótulajdonos"

himnuszgekko 2008.08.15. 11:15:58

"Szeretnék" azzal a céggel üzleti kapcsolatot fenntartani ahol a cégvezető nap mint nap békávézik,mert még egy autót sem tud finanszírozi (idézem:"Üdvözlettel:
hamarosan egy új autótulajdonos")Két félcsöves pénztároson akad ki a panaszíró.Ugyanis ezt tartja a legnagyobb gáznak az egész közlekedési mizériában,az alkesz segélyenélő ellenőrök,a kosz,a retek és a lepukkant járművek még mind ingerküszöb alattiak hapsikámnál.Nem a jegyárak a felháborítóak a szolgáltatáshoz,és a keresetekhez képest?Az hogy ő balf@sz,még ide is be kellett írnia,de fogalmazni meg helyesen írni azt nem sikerült.Látom, Homárnál uborkaszezon van.Hetek óta idióta cikkek vannak.

Secnir 2008.08.15. 11:16:42

vagy egy új bérlettulajdonos, vagy egy új kerékpártulajdonos?

MosoMasa 2008.08.15. 11:25:29

Legközelebb 800-at kell adni, és mondani: bocs nincs apróm!

phoenix102 2008.08.15. 11:34:34

Nekem az automaták szempontjából sok kellemetlen és egy különösen szokatlan élményem van. Az elmúlt évben kb. 10 alkalommal nyelték le a jegyautomaták a pénzemet, kaptam már üres jegypapírt, 5 mm-es jegydarabot, tehát a papír alapú jegy minden létező kombinációját, de leggyakrabban semmit.
A végén elfogyott a türelem és felhívtam az automatán lévő számot. Ott felvettek egy jegyzőkönyvet a lenyelt pénzről, jegyek számáról stb., majd rögzítették a címemet és közölték hogy kárpótolnak. Én ezen harsányan röhögtem egész addig, amíg egy héttel a beszélgetés után meg nem kaptam a levelüket 10 db BKV vonaljeggyel. De ezzel még nincs vége, a BKV-tól is jött egy levél 5 jeggyel. :))

Dilbert 2008.08.15. 11:52:57

Cigizo, ezt tapasztalatbol tudod? En mar hivtam fel az automatan levo szamot (penz elnyel, jegy sehol) fel se vette senki! A penztarosholgy meg a vallat vonogatta, hogy sajnalja, de o nem tud mit tenni.
Azota se hasznalok automatat; ettol kicsit sikeresebbnek erzem magam.

szekrenysor 2008.08.15. 12:03:56

Szeretnék pár kommentet hozzáfűzni az előttem szólalóknak:
-Szerintem ha egy cégvezető BKV-val jár, lehet sikeres. (miért hiszik a magyarok, hogy a cégvezetők hatalmas mercikkel, meg BMV.kel közlekednek??)
-Kisvállalkozás is lehet sikeres.
-Az ha valaki nem tud olvasni, hogy nem érti, miért 60ft?? Azért mert 1000 Ft-al fizetett, visszakapott egy százast!!!
-A probléma gyökere sokkal mélyebbre vezet, mint a BKV ügyében , mint a kommentezők fejében. irigy az emberek többsége.
Szerintem a negatív tapasztalat is tapasztalat. Építő.
Kiváncsian várom a BKV reagálását ebben az ügyben.
Javaslom a BKV-nak csináljon egy alapítványt pl. ilyen néven: Fizesse Ön is adója 1%-át a BKV alkalmazottak kávéjára. Sajnos visszaadni nem tudunk. :)

Árpóca · http://sosefelejtemel.blog.hu 2008.08.15. 12:09:52

Nem az a plussz 60 forint visz a sírba de mint olvashattuk nemis az volt igazána bossznató hanem amit a BKV-sok lenyomtak a sértett előtt. Tiszteletlen dolog volt részükről de hát ez van BKV nem változik.(kitudja lehet fog)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.08.15. 12:13:22

420 ft, az majdnem másfél liter benzin.

Ha kinyomom az autóm szemét megeszik 6,5-öt százon.

Életképes szolgáltatás ez a BKV, na...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.08.15. 12:17:22

gothic: a 62-es egy villamos, nem busz :)

Én már akkor is kiborulok, amikor a boltban valamiért kell fizetni pl: 520 Ft-ot, adok 620-at és mondom én ebből kérnék vissza egy százast, erre otthagyja a 20-ast és visszaad 4 db 20-ast (jobb esetben). Mondom én nem így kértem, erre annyit mond, hogy nekik így egyszerűbb. Hát kezit csókolom bassza meg, bemutatkozom, én vagyok itten a vevő, akinek a pici valagát illene kinyalni és ha én így kérem, akkor így kapjam, nehogy már én kedveskedjek még az áruháznak. Ez hatni szokott. Szóval siettél, rendben ez elnézhető, és jól tetted, hogy megemlítetted a BKV-nak ezt a dolgot. Reméljük lesz hatása is, bár nem hinném. Hiába no Mézeskalács tér, szóval következmény csak a mesében lesz. Ezekszerint te is XV. kerületi vagy :)

cseresznye1 2008.08.15. 13:15:01

Buszozom nap mint nap hálisten nem "o nagy pesten". Sikeres sem vagyok. Respect a postolonak fain levél.

mókus 2008.08.15. 13:26:20

azért elég olcsón megúsztad ezt a bulit!

- nem köptek le az ellenőrök
- végig se karmoltak
- nem vittek be hátra a vallatóba
- nem szidalmaztak
- nem aláztak meg a többi utas előtt
- nem csapták oda a babakocsidat az ajtóval együtt
- nem gázolt el a busz sofőrje sem

silent76 2008.08.15. 13:53:17

Zürichben a bankigazgató is BKV-val, pontosabban ZVV-vel jár, mert sikeres és tudja, hogy hülyeség a környezetet szennyezni autóval, mellesleg lassabb is. Ja itt minden megállóban van automata, amióta itt lakom, olyannal még nem találkoztam, ami nem működött volna.
A jegyárak is igazságosak. Ha veszel egy vonaljegyet, az pl. egy óráig érvényes, át is szállhatsz vele, visszaútra is érvényes. Soha nem tartottam igazságosnak azt, hogy Bp-n miért van az, hogy aki 1 megállót megy annak ugyanannyit kell fizetnie, mint aki körbeutazza a várost az 1-es villamossal. A BKV-nak sem kellene messzire mennie tapasztalatot gyűjteni, és egy normális rendszert kidolgoznia. Ehelyett felvesznek tapló külsősöket, elcsúfítják a metróaluljárókat jegyárusító bódékkal stb. UNDORITÓÓÓÓÓ. Kötlözzetek nyugatra ti is.

Dr.Bio74 2008.08.15. 14:03:17

Kit érdekel, hogy mivel érkezik az üzletpartner, ha az üzleten belül megállja a helyét.

Idióta sznobizmus.

Sofian 2008.08.15. 14:12:40

unom a bkv-s sztorikat, unom hogy ők folynak még a csapból is pedig a 10 milliós lakosságnak csak harmad részét érinti a dolog...beszéljünk inkább arról hogy homokozóba készítünk autópálya alagutat és hogy nemlétező völgy fölé építünk milliárdokért hidat....

silent76 2008.08.15. 14:20:01

Sofian, minden Magyarországon adót fizető állampolgárt érint a BKV pénznyelő Zrt. problémája, ugyanis az adóforintokból fizetjük mindannyian az elavult rendszer miatt keletkező hiányt.
Ha autópályahidakról szeretnél fórumozni, ám legyen, de ezt ne egy BKV post alatt tedd. A heteró fiúk sem melegbárba mennek ismerkedni...

Dr.Bio74 2008.08.15. 14:22:24

Silent76

Köszi! Most már tudom hol b*sztam el.

Jó_isten 2008.08.15. 14:50:29

420bóóóó érdig elautóóózok a mézeskalács térrő vazze!

Gyilkos nyúl 2008.08.15. 15:22:37

Az átszálló jegy érvényes a 62-es villamoson?
Azt hittem csak metrón lehet használni, mert ott ellenőrizni tudják, hol lyukasztottad ki. Vagy az csak a szakasz-átszállójegynél fontos?

prof. med.univ. doktor 2008.08.15. 15:51:59

BKV-n utazni nem szégyen, hanem sport. Pláne jegy nélkül. Pedig autóval is mehetnék mindenhová.
Silent 76: a nemlétező völgyet megtekintheted Tihany felől a vízről, nagyon szép. Meg a Köröshegyi Önkorminak is a hidat. De te mennnyé Zamárdin át továbbra is.

homa78 2008.08.15. 18:19:37

Én nem hagytam volna!Jó lenne neki kávéra?Inkább a gyerekemnek veszek egy csokit!Kurvaanyját!

homa78 2008.08.15. 18:20:45

Vagy magamnak veszek kávét,nem egx bkv-s köcsögnek!!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.15. 18:42:38

Hol lehet 60-ért kávét kapni Ráckevén kívül?

homa78 2008.08.15. 19:18:00

A munkahelyemen 50FT a kávé! :)))

GQ 2008.08.15. 19:44:55

én is busszal járok melóba, mert nem vagyok nagyon sikeres én sem, de: ellenőr felszáll, odajön hozzám. mutatom a bérletet és a hozzá járó igazolást, mert felénk az is kell, hogy érvényes legyen a bérlet. Mondja, ezen az útvonalon nem utazhatok. Mondom: miért? mert a másik útvonal van rajta (az útvonalakat városok nevével jelzik, amiből kettő van az igazolásomon, és mindkettő a két különböző útvonalra). Mondom, lessük már meg még egyszer, szerintem az ott két külön szó, két város nevével, mindkettő külön útvonalon fexik, tehát jöhetek erre. Jah, elnézést, nem láttam, és 15 km-es bérlet erre az útvonalra elég?? Mondom, honnan tudjam? Mondtam a két megállót, ezt adta az ügyfélszolgos, szarom le, hogy elég-e, kérdezze meg őt, nem én vagyok a hülye! Elment...

bigmano 2008.08.15. 21:21:55

Miután már én is kocsival járok a máv, a bkv és a volán színvonalas szolgáltatásai miatt, inkább az érdekel mi lesz a benzinár 1/3adát képező jövedéki adómból?

persze részben már tudja mindenki
@ Sofian 2008.08.15. 14:12:40

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.16. 07:21:54

ne sajnaljatok mar szerencsetlen BKV-stol a kv-t
a szazast is ott kellett volna hagyni es akkor sorozik
amugy en kocsival jarok es halszalka alakban parkolok rackeven buvarszemuvegben, mielott kis faszenesen osszeutunk valamit

maccar 2008.08.16. 13:10:31

én is azt mondom, hogy az a beléptető rendszer kellene a metróba, ami minden fejlettebb városban működik nagy sikerrel, így a droidok felmehetnének a napfénybe garázdálkodni, a beléptető rendszer meg zsákszámra fialná a pénzt a bkv-nek.

Dr. Fotos 2008.08.17. 02:03:36

LOL. BKV jobb legyen? Es az kinek az erdeke? Csak a pesti embereke. Arra meg mindenki tesz nagy ivben, ugyanugy mint a MAV-ra meg a tobbi 'szolgaltatasra'. A lenyeg, hogy mindenkinek aki a mezesbodon kozeleben van, tele legyen a zsebe.

puncipöcögtető 2008.08.17. 06:49:57

kedves "hamarosan egy új autótulajdonos", mielőtt autókát vennél, tudnál nekem adni egy kis zsozsót?

Önző Én 2008.08.17. 09:08:55

Hát fene tudja, én nem akadtam ki a sztorin. Nem lenyúlták, hanem elkérték kávéra azt a 60 forintot. Ha nem kenyérre kell nekem éppen, simán odaadom és nem vagyok a plafonon a felháborodástól.
Nekem az sokkal dermesztőbb, ahogy ugrunk egymásra minden f*szságért, utálkozunk, viszolygunk, blogokat írunk, hogy hű, meg ha elkért tőlem hatvan forintot az ember.

Ábelesz-kobelesz 2008.08.17. 11:10:36

"akik nem képesek maximumon teljesíteni minden áldott nap, kirúgni a fenébe."

Te a gépekről beszélsz faszikám! Remélem tönkremegy majd a vállalkozásod, ha 1 napig nem nyújtod a maximumot.

Nem a BKV-t akarom védeni, de a magadfajta faszkalapot is rühellem!

Gabbye 2008.08.17. 13:56:12

Én mostanában a postán szoktam jegyet venni egy nagyon kedves fiatal gyakornok lánytól. Ő nagyon ott van szeren és még visszaadni is tud. :P

GolyósToll 2008.08.17. 14:00:28

Volt valami film régen, hogy marketinges csóka kiborult, és elkezdett olyan reklámszlogeneket írogatni, hogy "ha sokat b*szogattok minket, ennyit sem fogunk csinálni, ti meg elmehettek az anyátok pipájába', stb.
A csókát jól bezárták diliházba, ahol boldog lett, és a kampány meg hatalmas sikert aratott. Na a BKV is így lehtett vele.
Egyébként meg ahány jegyet vagy bérletet megvesznek egy-egy ablaknál, annyiszor 20-60-200 forint, nem is rossz fizetéskiegészítés.

Köcsögdudaosztó, márpedig a mai világban aki nem teljesít a munkahelyén maximumon, kirúgják. Ezek mennek el aztán a BKVhoz, és dolgoznak így, ahogy. De látod, az élelmes ember ott is feltalálja magát. A huszadik alkalommal már a pofád sem ég annyira, és összejön belőle annyi, mintha csinálnál valamit érte.
Javalom, legközelebb fizess vonaljegyért húszezressel, és hagyd ott a visszajárót. Ha jó napjuk van, még meg is köszönik.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.17. 17:50:06

KDU
"Te a gépekről beszélsz faszikám! Remélem tönkremegy majd a vállalkozásod, ha 1 napig nem nyújtod a maximumot."

Van olyan, hogy elvárható minimum. A mosoly és az előzékeny kiszolgálás egyes helyeken nem tartozik bele, de a példa legalja tahóságról szólt.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.08.18. 09:19:46

"1. Gyakorlatilag monopol helyzetben van, de mégis a piacról él, tehát azon kollegákat, akik nem képesek maximumon teljesíteni minden áldott nap, kirúgni a fenébe."

hatalmas eset, hatalmas eset, hatalmas jelentőség, hatalmas irás...

pffffff

Majmász Gedeon 2008.08.18. 13:20:11

Moszkvában ez úgy van, hogy veszek egy 5, 10, akárhány utazásra szóló kártyát, amiben egy tekercs van, minden belépéskor egyet visszaszámol, és ha egyszer lementem a föld alá, akkor _akárhányszor_ átszállhatok _akármelyik_ vonalra. Egy 10 utazásra szóló kártya 155 rubel, vagyis kb. 100 Ft egy út (vagy akár több is).
Ja, és nem 2-3 vonal van, hanem 11, a távolságok pedig kb. háromszor akkorák, mint két átlagos pesti megálló között.
(Azt meg már csak zárójelben említem meg, hogy mindenki szépen beáll a mozgólépcső jobb oldalára, így balról tud előzni, aki siet.)

Majmász Gedeon 2008.08.18. 13:24:15

Ez a metróról szólt, a buszjegy mágnescsíkos. A sofőrnél kell felszállni, és csak akkor nyílik a kar, ha kezeltem a jegyet. A békávé-vezérek mehetnének tanulni a ruszkiktól.
(Szentpéterváron zsetonos rendszer van a metrón.)
süti beállítások módosítása