Tékozló Homár

Mit akar ezzel elérni a Red Bull?

2008.08.18. 16:06 | jackyll | 225 komment

Nemtom ki járt a budai felső rakparton, de a Homár már szombaton akadályokba ütközött a Batthyányi térnél, tehát azt már pénteken beépíthették a Red Bull augusztus 19-20.-i légipíárjához. A nemzeti ünnepre zökkenőmentesen rátelepült verseny miatt szombat óta köröznek a gépek a város felett, úgyhogy most kell gyorsan újrajátszani az udvaron a világháborús történeteket, amíg még süvítenek a propellerek:

Kedves homár, érzésem szerint Budapest lakosságának nagy része ugyanígy hallja ezekben a percekben is, ahogy néhány repülőgép gyakorlatozik a fejünk fölött a város közepén. Miután felébredtem (a folyamatos zúgás hatására), első dolgom volt tárcsázni a 112-öt. Sajnos azt a választ kaptam, hogy augusztus 20-ra készülnek, ezért semmit sem lehet tenni.

Persze az csak egyéni véleményem, hogy abszolút szánalmas minőségű ünnepségeket szoktak összedobni irgalmatlan mennyiségű pénzből, de eddig még oké. Engem nem zavar, hogy eltapsolnak pár száz milliót, ha több százezer embernek tetszik. Az viszont már nem működik, hogy előtte napokon keresztül ne lehessen se aludni, se dolgozni, mert 50m-ről zúgnak a fülünkbe a vasmadarak, mert ezzel már konkrétan engem károsítanak. Milyen demokrácia az, ahol meg se kérdezik a döntés elszenvedőit, hogy kérnek-e belőle? Valaki esetleg tudja, hogy lehetne elérni, hogy néhány őrült ne itt akarjon megtanulni gépet vezetni?

Süket

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m@ki' 2008.08.18. 16:08:07

csepelen a fejünk fölött már 3 napja besenyeire kelek..muhahha :D

m@ki' 2008.08.18. 16:09:33

úgyértem: már 3 napja Besenyeire kelek, mert a fejünk fölött gyakorol ;)

2008.08.18. 16:10:24

túlérzékeny nyávogás !
A világon mindenhol, ahol nagyobb ünnepségeket, cirkuszt rendeznek, az mind a helyi lakosság "kárára" megy. Tiltakozzunk a monacoi Forma-1 verseny ellen, mert ott megáll a város élete 3 napra teljesen, vagy a pamplonai bikafuttatás ellen vagy bármi egyéb nagyobb szabású rendezvény ellen.
Gondolom a tisztelt posztoló betiltaná a Sziget fesztivált is.
Én például munkaidőben az ablakból nézem ahogy a kis piros repcsi zuhan lefele a Parlamentnél és várom mikor csapódik bele. :)

Xezs 2008.08.18. 16:21:39

Ezek balfaszok, mégcsak nem is lehet repülőgépnek nevezni azokat a szarokat. A repülőgép valahol a Mig-29 és a F-15 környékén kezdődik... Komolyan, ki a faszt érdekel hogy ők a híd alatt repkednek? Nagy dolog, én meg átmegyek rajta. Majd ha lesz baleset, akkor szóljanak, az látványos, de ez így szar.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.18. 16:24:24

MA déli edzés! nincs lezárva ebben a kurva városban szinte semmi, erre lezárják addig a lánchidet! kérdem én, míg tegnap a sok kitelepült vállalkozó aki ott zsírosodott a hídon, akkor miért nem zárták le akkoris a lánchidat? akkor lehet rajta parádézni sétálni, hétfőn meg nem? hétvégén nembalesetveszélyes, csak hétközben? hogy a faxba van ez???

Rejtélyes 2008.08.18. 16:24:37

Láttam a gyakorlást tegnap, az egyik kisrepülő eléggé szánalmasan ment, a "kűr" végén majdnem lestukkolta a Lánchidat, annyira magasan ment... Inkább távirányításossal csinálják, annak nem ekkora a hangja :D

cowkie 2008.08.18. 16:25:24

Kulics, ha a forma1-et egyvonalba helyezed egy D. vonalas redbull airracel, akkor nem vagy tul okos.

engem is zavar.

dr. _mmm_ 2008.08.18. 16:27:22

Mi köze van a Reddbulának a MI nemzeti ünnepünkhöz? Csak velük lehet megrendezni?

Editor Bob 2008.08.18. 16:29:48

Ahhoz azért pofa kell, hogy hétfő délután lezárják Budapest központjában az egyik hidat. Döbbenetes, Demszkyék mi mindent megengedhetnek maguknak:(

2008.08.18. 16:30:47

cowkie:
az hogy okos vagyok-e vagy buzi-e az most nem tartozik ide. Egy nagyvárosban mindig akad olyan dolog ami pár embert zavar. Critical Mass..futóverseny, bármi miatt lezárják a várost....stb
A demokrácia a TÖBBSÉG érdekét jelenti. Szerintem sokkal kevesebb ellenzője van a redbull versenynek mint amennyi drukkere, ergo semmi csorba nem esett a demokrácián.
A Sziget fesztiválra miért nem reagáltál? Az sokkal párhuzamosabb példa ...

Xezs 2008.08.18. 16:33:43

Kulics, szerintem az emberek nagy része magasról szarik erre a rendezvényre, egy kisebb részét érdekli szerintem. De ezek csak találgatások, nem végeztem közvéleménykutatást, ahogy te sem.

K0vasz 2008.08.18. 16:34:40

"Milyen demokrácia az, ahol meg se kérdezik a döntés elszenvedőit, hogy kérnek-e belőle?"
És ezt mégis hogy gondoltad? hónapokkal a happening előtt végigjárják a kérdezőbiztosok a várost, és megkérdezik mind az ~1,7 millió embert, hogy zavarnák-e a gépek vagy sem? xD

napazapa 2008.08.18. 16:37:27

kulics,

a demokráciával kapcsolatban még tán igazad is lenne, de ez itt most kinek a demokratikus érdeke, kérdem én? Senkinek.

A Red Bull piaci érdekéről van szó, és nem a demokratikus többség igénye szenvedne csorbát, ha "csak" tüzijáték lenne augusztus huszadikán ötszázmilláért.

Szumi 2008.08.18. 16:41:55

Leszarom a szigetet, leszarom a redbullt. A többit csak azért nem, mert már nem bírok töbet.

2008.08.18. 16:42:47

Szerintem Edét kéne megkérdezni mit akar.

SylverRat 2008.08.18. 16:47:00

"néhány őrült ne itt akarjon megtanulni gépet vezetni?"
nem csak Süket, de bunkó is... :-/

Bit Rot 2008.08.18. 16:48:42

Aki Demszkyre szavazott az most kussoljon :-)

theutat villám 2008.08.18. 16:51:29

hát, elég vicces, ahogy emberek itt "hangzavarról" panaszkodnak, amit különféle hajszárítók (elnézést a kisgépek rajongóitól) okoznak.
Ha meg akarjátok tudni, milyen az a hangzavar, akkor költözzetek le Kecskemétre. Bár egész évben élvezhető a "szimfónia", különösen javasolt időpont repülőnap mínusz egy hónap, plusz a show hétvégéje (mint a mostani). Azt esetleg már nevezhetjük hangzavarnak, de a puhos pesti már mögijed egy extrától is. hahaha
Az is vicces volt tavaly is, hogy az augusztus 20.-i átrepülések (mig29, gripen) előtt felhívták a (budapesti)lakosság figyelmét, hogy nyissák ki az ablakokat, nehogy betörjenek. LOLLOLLOL. Akkor Kecskeméten már nem lenne üvegablak.
gyökkkerekk

Xezs 2008.08.18. 16:51:31

Ja amúgy a vicc az, hogy egy ilyet megtartanak, viszont egy radarépítést (ami egyértelműen fontosabb) meg felfüggesztenek mert pár elmebeteg zöld (olykor némi politikai hátszéllel megtámogatva) odabilincseli magát a fához.

Xezs 2008.08.18. 16:55:01

theutat villám: Ha jól tudom, lakott terület fölött nem szokás hangrobbanást előidézni, szóval az ablaknyitósdi úgy hülyeség ahogy van. Már persze nem te vagy hülye hanem aki kitalálta. Kecskemétre a repülőnapra rég le akarok menni, eddig csak egyszer sikerült abban a városban megfordulnom, hótrészegen :) Viszont ha az ott élőket tényleg annyira zavarja (most nem 5 nyugdíjasra gondolok akinek a szar is keserű és belekötnek mindenbe, hanem a tényleges többségre) a repülőnap, az gáz.

Illetékbélyeges elvtárs 2008.08.18. 16:57:28

Első!!! Mármint az első kommentem a Homáron. Palkovicsné laptopján gépelek egyébként, baccpapucsban, és Ede bácsinál nyaraltam az idén, akinél ingyen kakálhat mindenki, akinek 24 és fél centis. A pizzája.

Ontopic: előbb-utóbb úgyis beleáll az egyik gép a Lánchídba, pár illetékest 1 évre száműznek a zsírosbödöntől, de csak míg a birka magyar el nem felejti a nevüket.

Ja, ugyanezt a posztot tegnap Tomcat is megjelentette, szerintem a Homár meg Tomcat egy és ugyanaz a személy. Ácázásul az egyik zsidózik, a másik fasisztázik (na jó, nem a Homár, csak a zindex), de átlátunk a szitán ám.

theutat villám 2008.08.18. 16:58:58

jól tudod, de nemcsak lakott terület fölött, hanem
22. §
(1) A magyar légtérben polgári légijárművel nem hajtható végre a hangsebességet meghaladó sebességű repülés.
(2) A magyar légtérben állami légijárművel - a légvédelmi készenléti szolgálatot ellátó légijárműveknek, a légtérszuverenitás megóvása céljából végzett repüléseinek kivételével - nem hajtható végre FL360 (10 950 m STD) alatt hangsebességet meghaladó sebességű repülés.
(3) Állami légijárművel nem hajtható végre a budapesti Lánchíd budai hídfőjétől mért 30 km sugarú kör által határolt terület felett a hangsebességnél nagyobb sebességű repülés.

Ebből kifolyólag a kérés is teljesen indokolatlan volt és idén is az lesz.

kunkorcsiga 2008.08.18. 17:03:42

Érthető a megnövekedett repülő forgalom. Autóval jelenleg szinte képtelenség arrafelé közlekedni.

moli 2008.08.18. 17:06:27

ez nem demokracia kerdese (az mas fogalom), hanem ilyen a tarsadalom. TARSadalom... na? .... hagyjak idot? ........ megvan?

aki nem birja ki nehany napig, az menjen tanyara. en is minden evben vegighallgatom a szigetet, megse pofazok. buli van, aszt kesz.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.18. 17:09:27

Augusztus 20-án mindig pártunk és kormányunk honvédségi légi- és viziparádéját láthattuk. Katonaságunk már nincs (nem is kell), van helyette sok multink, azok parádéznak. Várom, hogy mikortól lesz kötelező a homlolomra tetovált hirdetésüket viselnem.

MissMarple 2008.08.18. 17:16:12

Pápán nőttem fel,és annak idején a szociban senkit nem érdekelt hogy zavar-e,hogy fejünk fölött zúgnak el a vadászgépek.Hetente 2x.Ha gyakorlat volt akkor többször.
Ezt az évi 1 hetet ki lehet bírni féllábon is.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.18. 17:22:03

Nem értem b+, nektek semmi se jó? Végre megint idehoztak valamit, amit lehet nézni, és ami érdekli az embereket. Az ilyen telhetetlen buzik mégis mit akarnak? Nagyvárosba költöztél basszus, ezzel jár. Vannak ünnepek, vannak versenyek, és vannak megemlékezések. Nem lehet senki annyira irigy fasz, hogy sajnálja ezt a kis versenyt az emberektől. (A versenyzőktől és a nézőktől egyaránt).

Ha meg nem tetszik, akkor menj le vidékre, és próbálj meg ott élni. Sírva rohannál haza, hiányozna a hangzavar. Ha nem, akkor abba kötnél bele, hogy mi a faszér megy ki a gazda a földjére hajnalba, mert zavar a traktor, és hangosak az állatok.

Faszkivan.

KelemenGy 2008.08.18. 17:26:30

Nem lakom messze a reptértől, így minden este hallgathatom a 747-eseket, Antonovokat és hasonlókat. Nem halkak, sőt hangosabbak mint az Extrák és hasonlovak...
Viszont azt nem értem, hogy egykét kisgép miatt miért nyekeregtek. Azt pláne nem, hogy ehhez T. rendőrségünknek mégis miköze. Hallom én is a gépeket, eljönnek néha erre is, minden csak nem zavaró. Engedélyük meg nyilván van, anélkül nem röpködhenének sehová.
"Milyen demokrácia az, ahol meg se kérdezik a döntés elszenvedőit, hogy kérnek-e belőle?"
Működőképes. Egyszerűen nem foglalkoznak a nyávogókórussal, mert úgyis mindig tiltakozik valaki valami ellen. Ha emiatt lelőnének mindent, akkor semmi nem lenne itt. Se rendezvények, se útépítés, se semmi más. Ugye emléxünk még a Csömör-Árpádföld közti M0 szakaszra? Hónapokig állt, mert pár ember nyavalygásával foglalkoztak. Végre nem foglalkoznak vele, nemsoká el is készül...

dwdHU 2008.08.18. 17:27:29

enis pont a fordulokoron lakom es gecire televan a faszom vele, dehat egy evben egyszer belefer :)

nem várt fordulat 2008.08.18. 17:31:18

nemrég költöztem el a kálvin térről, ott fordultak vissza a gépek, egész nap lehetett hallani, de engem nem zavart. néha jött egy WWwwwwwoooooowwwwwsssshhhhhhh, oszt kész.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.18. 17:37:05

Nem sajnálom én, örülök, hogy itt repkednek, de azt hiszem a Fő u. és a rakpartok oly mértékű beállítása, mint ahogy sikerült szerintem elkerülhető lenne, ha pl. az "irányítótorony" környékén nem csaptak volna le a forgalom elől sávot, vagy ha a parkolózónát erre az időre megnyitnák a forgalom számára. Nem, ez nem logikus, ezren biztosítják a kerítéseket és az üres parkolókat, nehogy haladjon a forgalom a városban.

birdito 2008.08.18. 17:41:16

Welcome to Hungary!

A magyarnak semmi sem jó. A nagyfalusinak meg pláne.

toleráns 2008.08.18. 17:46:52

Most öszintén:mi van? repülőgép aminek hangja van?! augusztus 20,amire készülnek?! A ferihegy közelében van a lakásunk és hát.....igen jönnek a gépek,ide-oda,én mégis valahogy elvagyok.ja és rajtam kivül még vagy pár tizezren. szóval mi is zavar téged?
szerinted miért megy ki az a sok ember 20-án? a dunát nézni és hallgatni a halak lihegését? kezdem belátni,hogy igazuk van azoknak akik azt mondják a magyarok át estek a ló tulsó oldalára.már ha van ló.mert az is lehet ,hogy valakit zavart a pacik nyeritése,aztán az meg beirt valahova,hogy löjék le öket.Tényleg,a lovakat (nem) lövik le? ugye?
üdv.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.08.18. 17:47:29

Az a baj hogy nekünk tényleg nem jó semmi. Akkor azok a lakók akik fölött légifolyosó megy, és mindennap hallgatjáka repülőt, akkor tiltsák ki a gépeket és építsenek új repter? ugyanmár. ez csak pár nap. Nővéremék Örsön laknak, légifolyosó van felettük, remeg a ház amikor elhúz egy. megszokták... ennyi. pedig ők mindennap hallgatják. Ha nem lenne ünnepség akkor meg az lenne a baj, tegyünk igazságot...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 18:02:01

en eldobhato repulot hasznalok
csesznat vagy mit
sose tudom megjegyezni

váj mí 2008.08.18. 18:08:11

Hööhh, én is a XIV - ben lakom, a mi házunk felett is ott a légifolyosó ... hallgathatom a le-felszálló gépek hangját. És hát azok ugye, nem sportgépek... Akkor most álljak ki parittyával és lövöldezzek rájuk, hogy "Húzzá' geci, mer' zavarsz!" ? ;)

monyon le 2008.08.18. 18:09:26

Nemhogy örülnétek, hogy van egy ilyen rendezvényünk is! Akinek meg hangos költözzön tanyára!

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.08.18. 18:14:44

Finisz:)) vállról indítható az hatásosabb:DDDD
Nem örülnek, akkor meg akakas lenne a baj, mit kukorékol?:))

gravy_t 2008.08.18. 18:15:02

bazmeg, nemhogy örülnél, hogy történik valami érdekes is a nemzeti ünnepen, nem csak a politikusok tépik a szájukat. a repülősök pedig legkorábban 9 körül kezdtek, nehogymá az olyan korán legyen. ha meg nem bírsz ki 3 napot kicsit nagyobb zajjal, költözz az antarktiszra.

peter parker 2008.08.18. 18:15:40

hála az égnek, hogy valaki kiszurta...
én már tavaly is hozongtem, mert abszolut pofátlan nyomulos marketing, raadásul azt a keveset ami megmaradt az ünnepből azt is agyon...vágják. nem bezséllve a lezárásokról egy olyan részen ahol eleve nem lehet közlekedni...
shame on u redbull

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.08.18. 18:16:19

antarktiszon ott vannak a pingvinek azok meg hápognak:DD

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.08.18. 18:21:08

Csak azaz érdekes, hogy Londonban meg Dubaiban, meg mittudomén hol örülnek az ilyen rendezvénynek, gondolom a folyó vagy óceánparton emberek laknak, ost mégse zavarja őket... Csak itt Budapesten. Mellékesen turisztikai szempontból is bevétel az országnka. apénz ugye meg jól jön...

váj mí 2008.08.18. 18:21:18

hagyma
Hát mert mindig eldobod, mielőtt még megjegyezhetnéd. Sztem attól lehet ;)

gravy_t 2008.08.18. 18:22:13

ja hát plusz még az, hogy azért pár turista megfordul ilyenkor az adott helyen, most kecskeméten pl. 110ezer volt. gondolom, az is sokkal jobb lenne, ha ezek az emberek mind nem mennének oda (vagy pestre stb) és nem költenék a pénzüket az ottaniak boltjában, büféjében, szállodájában ecetera.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.08.18. 18:26:47

Úgy látszik akkor mégis van itt az embereknek pénze, látszik, minek ide a túrista... nem kell a pénze, vigye máshova:/

monyon le 2008.08.18. 18:29:08

Nyomulós marketing :) - akkor a SPAR futás az ING F1 Magyar futam (anno Marlboro Magyar nagydíj) és még sorolhatnám! Ne legyünk má retardáltak.
Tehát a kommentekből ítélve, Bp-en ne legyen semmilyen rendezvény, lezárás, felújítás (habár most nagyon gáz közlekedni), ne legyen hangzavar, ne legyen semmi. Mert "ÉN" mint Bp. lakos ki vagyok akadva a zajon a poron, a BKV-n, a kutyaszaron, a 4-es metrón...

Oszt csodálkozunk, hogy nincsenek turisták, panganak az éttermek...

Ne etessétek már a jó népet ennyi maszlaggal.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.08.18. 18:31:34

nekem kerreg néha a hűtőm, mégsem hívom rá a jardot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 18:36:40

finisz
erre mar en is gondoltam
legkozelebb eldobom felirom a nevet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 18:37:55

ja meg azt akartam mondani hogy falun a leheto leghulyebb pillanatokban harangoznak
mer laktam ott is/holnem?/

Lobster County Sheriff 2008.08.18. 18:45:53

Sot a kakas is milyen koran kukorekol...

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.08.18. 19:01:46

Kulics cica, ez egy kaszvadt reklámrendezvény, amikkel meg összehasonlítod, nem azok.

Xezs 2008.08.18. 19:02:10

Szerintem itt nem arról van szó hogy az emberek nem akarják kibírni ezt a két napot, hanem arról, hogy sokan fölösleges zajkeltésnek érzik ezt. Ne keverjük bele az utasszállító gépeket, mert bár azok is zajosak, de azoknak van értelme. Annak viszont, hogy valami balfasz a tudását mutogatja ("né' mán, átmegyek a híd alatt, höhö") és ettől élvez el, semmi értelme. Menjen haza aztán tologasson kisautót. Mennyien szoktak kint lenni egy ilyen faszverésen? 2-3000-en? Találnak más elfoglaltságot, ennyi.

tabibito 2008.08.18. 19:03:44

Légifolyosó lakójaként, ha nem is a zaj miatt adok igazat a levél írójnak, de....mi a ....köze van a Red Bullnak a nemzeti ünnepünkhöz?! Az emberek kiözönlenek, mint a majálisra, és azt nézik, amit eléjük szórnak, mint a libák elé a darát. Nagyrészüket nem izgatja a légiparádé.
Ha sikerült anno megvétózni, hogy karácsonykor a Coca Cola saját színeibe öltöztesse a Lánchidat, most ez miért jött mégis össze egy másik multinak?
És közbn rengeteg pénzt tapsolnak el egy olyan tüzijátékra, amit évek óta nem láttunk rendesen, mert mindig vihar van. (félreértés ne essék: ha nem lenne vihar, a jelenlegi gazdasági helyzett mellett akkor is soknak tartanám ezt az összeget. De tekintsünk körbe a világban, mely országok kltenek a lehető legtöbbet a parádékra? Ahol már a kenyérre kevésbbé futja, de a cirkusz még sgíthet...)
Szép, egyszerű, letisztult, kultúrünnepet Magyarországnak (üvegzsebes elszámolással).

tabibito 2008.08.18. 19:05:56

Xezs, én is kisautósank érzem, de sok más sporttal is így vagyok, és lássuk be, valamire mindenkinek kell "élveznie". Csak ne keverjük bele a nemzeti programba, mintha olyan népszerű volna, vagy olyan érték...

háténvagyokaz 2008.08.18. 19:07:15

Érdekes ez, már kezdek rájönni arra, mi kell az embereknek a demokráciában: 1) legyen autópálya, nagyon közel az én házamhoz, természetesen külön lehajtóval, hogy ne kelljen nagyon kerülni, de ne közlekedjen rajta senki más, mert az hangos és nem szeretem. És persze olcsó legyen, ha ingyen van, az a legjobb. 2) Meg a városban lakjak, közel mindenhez, de csendes, tágas helyen, ahol messze vannak a szomszédok és nincs zaj és nem zavarnak. 3) Meg legyen a közelben mindenféle üzlet, a legjobb egy bevásárlóközpont ami természetesen a legolcsóbb a városban, mindig minden friss, de ott se vásároljon más csak én, mert akkor nem lesz nagy a forgalom a környéken. 4) És persze a busz/metró/villamos mind a házam előtt járjon de csak amikor éppen kell, különben zavar. 5) Legyenek rendezvények, hogy jól érezhessem magam, de nem zajosak; lehetőleg tömeg se legyen meg szagok, és persze közel meg kizárólag olyan ami engem érdekel... Kihagytam valamit?:)

tabibito 2008.08.18. 19:11:13

háttevagyaz, akinek először nyílna esélye egy ilyen programmal leváltani demszkyt. Az emberek ambivalensek, oszt csodálkoznak hogy a választási ígéretek is azok. De én továbbra is igazat adok a postolónak, nyelni kell, de csak bizonyos határokon belül.

tabibito 2008.08.18. 19:12:15

és mi az a "visszaping"?!?! nagyonhülye:)

monyon le 2008.08.18. 19:14:19

Ja - legyen minden napi Blikkem és Barátok köztem, olcsó mosóporom és Providentes hitelem...

dupi 2008.08.18. 19:18:15

háténvagyokaz 2008.08.18. 19:07:15

köszi, nekem nem volt erőm így összefoglalni :)

tabibito 2008.08.18. 19:20:16

legyünk már ódivatúak, mert az jó, mondhatjuk hogy retró
szabadság, szerelem
még mindig ezek kellenek, csak ügyesek az agytompítók, akik azt magyarázzák, hogy neked a Bartok közt kell, meg a Redbull. És ha sokáig eszed a moslékot, elöbb-utóbb hallod, hogy röfögsz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 19:20:42

amugy itt minden evben van egy repulosnap
elotte treningeznek 2 napot
kutyat nem zavarja
aztan asszem vasarnap a fel varos kimegy az Ohiohoz kis samlikkal meg kaja pia es jonnek a mrepuloktol a vadaszgepekig
es heppening van
a sor qrwa draga az teny

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 20:03:28

Az mondjuk gáz hogy a redBull így beette magát a 20.-ai ünnepekbe.
Az is gáz hogy a 20.-ai ünnepek sokba kerülnek.

De az még gázabb hogy nem ettől kevés a Zország píze, hanem a folyamatos nyúlástól. Szal ezt az ünnepet azért jó lenne ha megengedhetnénk magunknak. Csak a politikusokat nem kéne kiengedni ünnepelni, bemocskolják.


Akit meg zavar a lezárás + egyebek, az bírja már ki! A Szigetet is kibírja.

Pécsett fesztiválok idejére a fél belvárost lezárják. Senki nem háborog.

torma99 2008.08.18. 20:19:11

bár kicsit off, de itt a házhoz közel van 1 játszótér, ami egy kegyetlenül jól sikerült kis térség a gyerekeknek (tv-ben is volt mikor átadták), van benne egy hangjáték amivel a gyerekek játszanak. Nah a helyi lapban a kis hangjátékra is mentek sms-ek, hogy a gyerekek itt csöngetnek és engem ez zavar... Persze gondolom az a vén satrafa írta be , aki gyerekkoromban nekünk is kiugatott az ablakán, hogy miért labdázunk a ház mellett...
Kb. ugyanez a repülő is. Tessék már kibírni azt a pár napot, bekerül Budapest a tv-be, látját külföldön x országban, esetleg valaki azt gondolja, hogy átsétál azon a hídon ami alatt mangoldék átrepülnek, vagy megnézi azt "a nagy templomot" (Parlament). Egyébként a pesti albimba tisztán behallatszik a hév mégsem sírok pedig az minden nap jár.... erről ennyit

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 20:24:02

@gravy_t : Nem, ezeknek Füredre kellene menni, EDE nyaralójában költeni a pénzüket!!!!!!
Ez FONTOS!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 20:27:13

@kegezerge : Mondj már egy rendezvényt ami nem reklám? F1 abból él. Futóversenyek szintén. Sokszor dohánygyárak szponzorálásával. Domingo koncert (voltam ha már itt volt kis városunkban) szintén szponzorokkal...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.18. 20:44:35

ColT 2008.08.18. 20:03:28
A szigetre nem kell behajtanom. A városba pedig igen. Továbbra sem értem, hogy azért mert repkednek, miért kell úttesteket lezárni!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 21:00:42

Hát mondjuk az igaz hogy lehetne a kiszolgálócumó egy hajón.

ojio 2008.08.18. 21:06:57

ColT: engem pl. rohadtul idegesít, hogy a város engedélyt ad egy szektának (hit), hogy napokon át parádézzon a belvárosban. Legközelebb árpádsávos buli is lesz? Egykutya.

Ha meg lezárják a belvárost, és én csak a csingilingiknél veszem észre, hogy hopp, itt egy kordon, akkor azért is ideges vagyok. Miért nem lehet az alagútnál kirakni, hogy bazmegnegyerebe!?

UkránMaty. 2008.08.18. 21:32:44

Remélem Ede is átvitorlázik majd a Lánchíd alatt...xD
!!!!!!!!!!!!!

Zsírfeka 2008.08.18. 21:43:40

szerintem nem azzal van a baj, hogy hangos a gép
én is ott laktam a nyugatinál, kb mint a második világháborúban lettünk volna egy egy lájtosabb bombázás során, olyan volt a lifthóf:)-on keresztül a hang, de nem volt gázos
inkább azzal van a baj, hogy úgy zárják le buda fontosabb útjait, hogy közlekedni nem lehet, és hát persze ez a "szar" miatt
én régen párszor kimentem a red bull-ra, nem mondom hogy izgalmas volt, hiszen egy másodpercre láttunk mindig egy gépet, és közben onnan tudtuk hogy mi történik, hogy az a gyökér palik üvöltözött a mikrofonba
a rendezvény maga nem rossz, mert a sok hülye, mint pl én is, kimentünk, és megnéztük
amúgy ha ez nem lenne, miből állna augusztus 20?
pár hajó kőrözne, ami víziparádé névre hallgat, kb mint egy rutinpálya úgy néz ki a laikusnak
sólyom lászló remegtetné a száját a zászló előtt
aztán egész nap szünet, majd tüzijáték
ja nem, még a tisztavatás, ami mondjuk nem rossz tényleg
tehát kell valami globális műsor, amire ez pl jó
csak a forgalomkorlátozásokat megoldhatták volna logikusabban
másfél óra alatt eljutni a déli pályaudvartól a margit hídig nem túl jó dolog
tudom miért nem járok bkv-vel, meg ilyesmi, nem panaszképp mondom ám, mert ettől nagyobb dugókban is ültem már, és hát sikeres vagyok mert ment a klíma, meg zene, meg telefonáltam a cég számlájára:)

facsipesz 2008.08.18. 21:49:29

Istenem, te hisztis picsa, tanyára kéne neked költöznöd, ahol senkivel nem találkozol, és senkinek nem nyivákolsz. Ez a nyávogás, meg hiszti feszt, bakker, az megy. BÜSZKÉNEK lenni arra, hogy a világon egyedülálló verseny egyik futamát pont nálunk rendezik, és istentelenül jól néz ki, eszünkbe se jut, mi?

Csak a nyavalygás, meg a "civilkurázsi" (== feljelentünk mindenkit), azbakker.

Jelentsed fel őket, te egyszerű, hátha akkor a zajmérés után bezárják az egész kócerájt. Szerintem jelentsd fel a tüzijátékot is, mert az is hangos, és te már láttad. Istenem, az ilyennek eszébe se jut más, csak az, hogy mi a rossz, ha meg odajön a szomszéd boszorka, akivel lehet hisztizni együtt, az mégjobb. Leülhetsz, egyes.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 21:57:26

@ojio : Valahogy nem lep meg hogy nincs kommunikálva hogy lezárás lesz. Abban igazad van hogy előtte talán szólni kéne.

Amúgy a buziknak is megengedték a lezárást + a kritikálmessznek is. Ki melyiket ellenzi? (Én a buzikat.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 22:08:03

EDe bgracsolni jon, nem vitorlazni, O nem szereti a dunat csak a balatont

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 22:14:45

A tűzijátékot is EDE szolgáltatja, lángnyelveket fog köpni az égre ha meglátja hogy bográcsolnak a vendégházánál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 22:20:32

EDE fog trombitalni a tisztavatason az is tuti

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 22:21:52

holnap 3 harminckor elveszem Maryt
ez lehet off
tul gyakran alszik itt

neet 2008.08.18. 22:28:40

hagyma,
ez tuti?
neet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.18. 22:43:14

ja, tuti
ma voltunk a birosagon mondta a 2 pasi aki az ajtoban allt, hogy jonnek tanunak mar mehetunk is
mondtam inkabb holnap, mert meg gondolkodom
most a fijam elcsalt a betmennre odamegfyunk
Mery is itt van
vodkazik

Chrom 2008.08.18. 22:51:50

Nem olvastam végig az egészet, de ami gáz az gáz...ennyi erővel a Hungária körutat is be lehetne tiltani, mert hangos:) Ezt a nyavalygást ami itt megy...kérdem mi köze ennek a politikához, a nemzeti ünnephez, a rendőrséghez stb...Ez nagyjából az a hiszti, amit sportbiztos vagy ki a nyavalya levág, hogy azért nincs olimpiai arany, mert a kormány elvette a pénzt.
Én kimentem, megnéztem, fényképeztem, tök jó volt. Ezen kívül minden tiszteletem Besenyeié és az olimpikonoké, a felsorolás nem jelent sorrendet. Minden tiszteletem azoké az embereké, akikre büszkék lehetünk. Ezek a sportolók tesznek valamit azért, hogy büszkék lehessünk, de az ilyen rinyagépek mint Süket meg semmit. Javasolnám a hangszigetelést a lakásába.

The Good Boy 2008.08.18. 22:52:12

Gondolom azok a Budapestiek sirnak itt a legjobban, aki lejönnek pl. osztrák határ menti kicsiny valunkba falusi turistáskodni, aztán az első éjjel után panaszkodnak, hogy nem tudott aludni a ugatástól/kukorékolástól. Anyádat! Nem divatból kell jönni, hogy otthon ezzel dicsekedhess, hanem azért mert tiszta a levegő, nincs zajszennyezés, kedvesek az emberek stb.
És ha már egy ilyen helyre vágysz, akkor ne sirj azért sem, ha a szomszéd délután éppen a füvet nyirja...
Egyébként gyerekkoromban sokat vendégeskedtem a Csepel szigeten élő rokonaimnál. Érdekes módon ott senki nem panaszkodott arra, hogy a tököli reptérről a ruszkik január 1-től december 31.-ig, hétfőtől szombatig röpködtek, és nem foglalkoztak sokat azzal, ha éppen a házad felett hangrobbantak (naponta mondjuk többször is).
Szerintem, aki el tudja viselni egész évben pesten azt a szmog- és zajszennyezést, az ne sirjon, ha pár napig többet kap belöle.
Akinek nem inge...

Chrom 2008.08.18. 22:53:07

Azt még elfelejtettem mondani, hogy ismét csak egy alja post a homártól...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.18. 23:00:53

@The Good Boy : A szoci érában mertek volna szólni...

Amúgy meg az igaz hogy egy zajosabb főút mellett is meg lehet bolondulni ha valaki nem szokta meg.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.18. 23:16:41

chicken · homar.blog.hu/2005/04/10/vegyi_tamadas_husvetra 2008.08.18. 17:37:05
megnyitották a bemrakparton a parkolósávot!! kerékpár sáv lett belőle! :o)

sőt a csökkentképességűeknek oda is írták egy táblára "hogy a kerékpárút végén kötelező leszállni a kerékpárról" a gyakorlatban itt látszik, hogy mennyi az analfabéta :o)

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2008.08.18. 23:49:48

A posztíró kapja be, az ilyenek legszívesebben mindent betiltanának.

földiegység 2008.08.19. 00:15:17

Remélem nem okoz problémát, ha idézek egy már említett, jól megfogalmazott összefoglalást. Azt hiszem erre nem lehet azt mondani, hogy nincs igaza. (bombagyar.hu/index.php?post=1263)

"Miért kell Besenyeit anyázni? Hiszen ő nagy ember, csomó díjat nyert, stb.
Mert momentán repülő tahóként viselkedik. Ha egy olimpiai öttusabajnok jönne ide az ablakom alá, mondjuk motorbiciklit bőgetni, ugyanúgy az édesanyját emlegetném. Lehetne annyi agya egyébként Besenyeinek is, hogy tudja, milyen hangja van a gépének. Gyakorolhatna egy repülőtér fölött. Évtizedekig volt légi- és víziparádé Budapesten, és nem volt szükség rá, hogy berepüljenek a főváros fölé. Pedig nem két kis motoros fittyfiritty forgolódott ám!

De egy csomó ember örül a repülőnapnak! Mit zavar annyira egy kis repülőzúgás?
Én is örülnék, ha csak elmennék megnézni, aztán hazamehetnék. Csakhogy nem tehetem, én itt lakom. Majd ha neked kell négy napig idegzsábát kapnod valamitől, csak azért, hogy más a száját tátsa, és neki fél órán át jó legyen, meglátjuk, mennyire leszel toleráns. "Kis" repülőzúgás esetünkben azt jelenti, hogy reggel kilenckor kiesel az ágyból, amikor először sturcolják meg a házat, aztán egész nap a saját szavadat se hallod tőlük, egészen estig. Reggel pedig kezdik elölről.

Ugyan már, tudod, micsoda zaj van egy repülőtéren/útépítésen/gyártelepen/autópályán...?
És akkor mi van? Azért költöztem ide, mert itt csend van. Azaz volt, amíg ezek a szárnyas prosztók ide nem jöttek dübörögni. Én elhiszem, hogy egy repülőtér zajos, de pont ezért nem lakom repülőtéren. És ugyanezért nem lakom a belvárosban, a Hungaroring mellett, vagy a Keleti pályaudvar fölött.

Jaj, te ezt nem érted, a repülősport fontos, hírnév az országnak, Londonban is van, blabla...
Apád fasza, az. Ez nem repülősport, hanem légi cirkusz. Egy multicég kivásárolta Budapest nemzeti ünnepét, és az itt élők nyugalmát, hogy mutogathassa a szaros logóját. Mellesleg egy egészségre különösen ártalmas terméket forgalmaznak, amit nem véletlenül tiltottak be pár éve. Persze pénzzel ezt is el lehetett simítani. Ha valakinek, hát nekem nem kell ecsetelni a repülés szépségét. De ez nem az! Ez egy tolakodó parasztvakító show, semmi köze az igazi flieger világhoz. Hogy Londonban, Párizsban vagy Timbuktuban is van, leszarom."

földiegység 2008.08.19. 00:20:37

Ja és aki úgy szövegel, hogy nem kap ebből a zajos "áldásból", annak kívánom, hogy egy taliga aprómajom rongyoljon bele repülőgéppel a házába!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.19. 00:24:28

RosszQtya 2008.08.18. 23:16:41
Nem olvasgattam, igyekeztem elkerülni, hogy a bámészkodó gyalogosokat letaroljam, a bámészkodó autósokkal összeütközzek, a motorosoknak helyet hagyjak és ne húzzam tengerészcsíkosra a kocsi oldalát. Ez eléggé lefoglalt ahhoz, hogy csak annyit lássak, hogy lenullázták a közlekedést. Valaki említette, hogy a catering lehetne hajón is. Nem is hülyeség. Szerintem.
Lezárni egyszerűbb. Lehet alkalmazni a sok ságiőrt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.19. 02:51:53

@földiegység : Te figyu, ha ott laksz a Duna partján, az hol nem BP belvárosa?

Én amikor legutóbb arra jártam (ott a hidak környékén) ott sok minden volt csak csönd nem!

Ha utat építenek arra akkor sincs ott csönd.


Amúgy meg az sem volt semmi amikor a PTE egyik főfőfőfője kitalálta hogy parkot építenek az egyik koli egyik szárnya mellé. Jöttek a markolók, légkalapács, melósok... Minden reggel 6 -tól du. 6-ig.
Vizsgaidőszakban. Az ablakunk alatt.
Jó volt.
De azért csak túléltük, és nem 4 napig tartott hanem 2 hónapig vazeg.

nem várt fordulat 2008.08.19. 02:56:51

".mi a ....köze van a Red Bullnak a nemzeti ünnepünkhöz?! Az emberek kiözönlenek, mint a majálisra, és azt nézik, amit eléjük szórnak, mint a libák elé a darát. Nagyrészüket nem izgatja a légiparádé.
Ha sikerült anno megvétózni, hogy karácsonykor a Coca Cola saját színeibe öltöztesse a Lánchidat, most ez miért jött mégis össze egy másik multinak?
És közbn rengeteg pénzt tapsolnak el egy olyan tüzijátékra, amit évek óta nem láttunk rendesen, mert mindig vihar van. (félreértés ne essék: ha nem lenne vihar, a jelenlegi gazdasági helyzett mellett akkor is soknak tartanám ezt az összeget. De tekintsünk körbe a világban, mely országok kltenek a lehető legtöbbet a parádékra? Ahol már a kenyérre kevésbbé futja, de a cirkusz még sgíthet...)
Szép, egyszerű, letisztult, kultúrünnepet Magyarországnak (üvegzsebes elszámolással). "

bolond vagy:

ha nem érdekelné őket nem mennének ki.
a mikulás eredetileg zöld volt, a cocacola "csinálta" pirossá.
a vihart gyurcsány rendelte.

csak egy icipicit gondolkodjár már.

Sunny Days 2008.08.19. 02:58:48

na, én pont azért nem mentem még ki soha megnézni őket, mert minden évben hallgatom egy hétig reggelente a zuhanórepüléses zúgást, mire eljön a nagy nap, már elég is belőlük annyi

nem várt fordulat 2008.08.19. 03:05:13

földiegység 2008.08.19. 00:15:17

Gyakorolhatna egy repülőtér fölött. ...

De egy csomó ember örül a repülőnapnak! Mit zavar annyira egy kis repülőzúgás?
Én is örülnék, ha csak elmennék megnézni, aztán hazamehetnék. Csakhogy nem tehetem, én itt lakom. "
@@@
Akkor költözz el bazdmeg vidékre, és ezt mint tősgyökeres belvárosi gyerekként mondom.

nem várt fordulat 2008.08.19. 03:06:56

és ezt mint tősgyökeres belvárosi gyerek mondom.

kicsit el(/be)csúszott a fogalmazásgátló!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.19. 03:35:58

@RosszQtya: A kerékpársáv végén nem kell leszállni a kerékpárról, mert ott a beton úttestként funkcionálva folytatódik. Tehát körbenézel, betartod az elsőbbséget stb., mint egyébként is teszed az úttesten biciklizve. Leszarom, mit irogatnak, mert a hülye tábláikkal a KRESZ-t még nem definiálják felül. (Még szerencse!)

(Dettó a Margit híd fölötti ideiglenes vasúti megállóra. Véget ér a kerékpárút, tehát járda funkciójú betonon haladok tovább, maximum 10 kilométer/órával, a gyalogosforgalmat nem zavarva. Ezt írja a KRESZ.)

Mellesleg ma éjjel pont arra jöttem haza, és a faszkalapok két helyütt is ráálltak furgonnal a kerékpársávra. (Igen, a kordonnal elzárt részre!) Szóltam nekik, hogy ez így nem frankó - pláne, hogy már egy hete kerékpársávnak nyilvánították azt a részt -, aztán csak motyogtak, hogy "jól van, jól van", a kukásmellényes őrök meg basztak odamenni és valamit intézni. (Akár annyit, hogy az eltorlaszolt rész mindkét végére kitesznek egy táblát, "bazmeg, ez most éppen nem kerékpársáv, húzz ki az úttestre" felirattal.) Azért ennél korrektebbek is lehetnének...!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.19. 06:05:54

hat ez a betmen film ez nagyon gagyi vot
de Mary szerette, amerikai...
meg csak negyen voltunk a moziban a fijam amenyem a Mary meg en
ugyhogy tuidtam jarkalni mert faj a derekam

psztrnk · http://702.klog.hu 2008.08.19. 06:17:49

Konkrétan itt lakom a Bem térnél (ahol fordulnak a gépek): ablakot nyitni bukó, mert nem lehet megmaradni, tévézni-rádiózni szintén bukó, mert egy szót nem hallasz, beszélgetni kiabálva stb.
Mindez megfejelve azzal, hogy melózni minden nap bringával járok a budai oldali kerékpárúton, a 15 perces útból kb. 30 lett, akkora a felfordulás. Tök jó lett volna augusztus 20-án nyugizni és pihenni - így meg nem lesz belőle kb. semmi...

Col.Maybourne 2008.08.19. 06:57:03

A repulogepek hangosak, ez van. Hadd oruljon a sok proletar az 'alkotmany unnepen', hogy partunk es kormanyunk rendez neki ingyen bulit. Aug 21-tol nyugi lesz, lehet tevezni, aludni, stb.

A repterek es legifolyosok kozeleben lakoknak pedig tisztelettel felteszem a kerdest: ki volt ott elobb? A repter, vagy te?

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.08.19. 07:09:10

Pont ott mentem át, amikor ezek a "szarok" "ökörködtek", hát emberek... nézni is borzongató, hogy egyesek mit ki nem tudnak hozni ilyen mások szerint repülőnek nem nevezhető dolognak.

Ja, itt kecskeméten, mivel a vasút mellett nicsenek magas házak, amik felfogják a hangot, a reggeli tehervonatra kb az egész város felébred, nem is beszélve arról, hogy katonai reptér van a nyakunkon. szóval szerintem évente egyszer ki lehet bírni, főleg, hogy millióknak tetszik.
Amúgy meg ha talán csak egyszer megnéznétek a versenyt, lehet más véleményen lennétek (akinek nem inge, gatyája)

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.08.19. 07:13:25

Ja és a kecskeméti repülőnap itt kutyát sem zavar. De szó szerint azok sem ugatnak rá. Még nagyon a nyugdíjjasokat sem. Szerintem megtanultuk élvezni azt, amit kapunk. Amit itt elrepkednek, vagy ott pesten, legalább az sem a politikusok zsebébe megy.
Ennyi.

maincoon © 2008.08.19. 07:56:26

Annyit beszéltetek róla, hogy meg is nézzük holnap (ismét) ezt az air race-t.
Engem nem zavar a zaj. Ja, most jut eszembe, hogy kb 70 km-re lakok a Duna-parttól. :D

Shagrath 2008.08.19. 08:41:59

En irakban vagyok most. Minket meg megszórnak atommal, naponta többször meg is halunk. Akkor mi mit szóljunk?! Érted. Minden nap reinkarnálódni. Érted. Ti meg emiatt a szúnyogzümmögés miatt vakeráltok.

Sofian 2008.08.19. 09:29:24

Nem tudom...de engem jobban zavar az hogy az Erzsébet-híd lábánál tisztítatlanul ömlik a szar a Dunába! Ezért kellett volna civil mozgalmat alapítani...meg hőbörögni. Hálistennek már építik az elvezetőt...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.19. 09:30:41

"Informális logika

Tézisek:

- A zaj okozta hallás- és pszichoszomatikus ártalmakról tengernyi szakirodalom van, magyarul is.


- Köztársaságunk még sztaliniból átdolgozott alkotmánya is garantálja az egészséges és biztonságos környezethez való jogot. (...)"

kitalator.blog.hu/2008/08/18/formalis_logika_1

ban 2008.08.19. 10:01:56

az OK, hogy parade van, mert a nepnek cirkusz kell. de az nem zavar senkit, hogy a legnagyobb nemzeti unnepunk lassan es kizarolag egy labanc multi termekerol szol? ezeknek mindent lehet; Rabat szennyezni, tozsdet felvasarolni, szemetegetot a hatarra telepiteni.. mi pedig asszisztalunk. szani.hu

bnx 2008.08.19. 10:03:28

Az senkinek sem jutott eszébe, hogy a tüzijátékot akarjuk-e? Mert az is eléggé hangos (szegény kutyák pl.), meg jó sok pénzbe is kerül, mégsem tiltakozik senki. Különben volt már valamelyik fikázós az errészen? Ha igen, láthatta, mennyi embert érdekel. Az pedig különösen sajnálom, aki reggel 10-kor nem tud aludni a gépek miatt. Engem sokkal inkább zavarnak az éjszaka robogóval közlekedő pizzafutárok. Tartsunk szavazást ezügyben is?

2008.08.19. 10:07:25

Én a IX. ker-ben lakom és a XI-ben dolgozom. Mindkét helyen hallani a brummogást és idegesítő.
Menjenek a p*csába ezek a repkedő pojácák!
És jó lenne, ha a szemben lévő házat is elbontanák, hogy ellássak a Citadelláig, mert az sokkal jobban tetszik.

Master of Disaster 2008.08.19. 10:10:16

Aki nem szereti Besenyeit (aki mellesleg Dietrich Mateschitz-cel (Redbull-fönök) fejlesztette ki ezt a versenyt), az szerintem nem lehet sikeres ember.
Hol lenne Besenyei a cirkusz nélkül? Külföldön tippelnék, hogy 5 legismertebb magyar között van.
Cikk írója monnyon le.

Master of Disaster 2008.08.19. 10:13:55

Amúgy meg herendi bukósisakja van Besenyeinek. Ö sikeres.

ban 2008.08.19. 10:17:56

ja bocs tenyleg Besenyei.. de hulye vagyok majd elfelejtettem.. biztos nem mukodne a story, ha mondjuk nem aug 20-an lenne.. maskor nem lehet repulni.. csipem a karaktert, de ez akkor is aug 20, tan nem kellene ezt is eladni, mint minden mast.

423ft 2008.08.19. 10:20:16

Bazmeg az agyam eldobom, hogy valaki iylenért felhivja a 112-t. Azt vészhelyzetkor kell hivni. Mondjuk ha az a gép belecsapodott a házadba akkor hivhatod. Bazmeg hivogassad a Bp Tv-n a jósdát 300+áfáért ne a 112-t!

beachball 2008.08.19. 10:28:06

Komolyan megszakad a szívem.Annyira együtt tudok érezni az ilyen emberekkel, akik nem bírják elviselni az ilyen zajt 5 napig egy évben.
A szomszédban egy idős úr csinálta a feszkót, amikor nyáron egy hatalmas sikerű fesztivál zajlott a főtéren, mer ő nem tud aludni.
2 éjszakáról volt szó az évi 365-ből. Mellesleg ugyanott lakunk, nem volt zavaró senkinek.
Tényleg nem lehet pár napot kibírni?Nem fél évet, pár napot?

beachball 2008.08.19. 10:34:50

Földiegység, ha már iderángattuk a politikát...
...engem sokkal jobban zavar, hogy egy csapat magyar kivásárolta az ÖSSZES nemzeti ünnepünket, azt is, amit a multi(k) még nem és szétzilálnak mindent.

Gea 2008.08.19. 10:35:42

A Szigetet meg ba*gatják...

Gumidomino 2008.08.19. 10:38:11

Érdekes én tudtam dolgozni itt csepelen tegnap. Ez még kifogásnak se jó.
20-án meg elhúzok a városból, de ha valakit érdekel a red bull-palik-szujó-bochkor-bessenyei önreklám, azt sem tartom hülyének.

Gumidomino 2008.08.19. 10:42:02

Az imént például 4 fekete (harci?) helikopter húzott el a fejünk fölött a belváros felé. Ne rinyáljatok!

beachball 2008.08.19. 10:48:02

Gumidomino, Isten nem mossa le rólad, hogy a Red Bull magyarországi leányvállalatána kommunikációs munkatársa vagy:):)

Gn · http://www.google.co.hu 2008.08.19. 10:48:16

ha jól láttam akkor most MI24 repült gyakorlatozni. szóval nem csak a redbull tehet róla :)

toleráns 2008.08.19. 10:48:49

Figyeljetek! Ez most nagyon komoly.
kb. 2 nappal ezelött nagyon nagy vihar volt. villámlott,dörgött és a szél is fújt. hol tegyek feljelentést? ( az anyámat hagyjátok békén)

Gumidomino 2008.08.19. 10:54:49

most meg egymás után négy (három gépből álló) kötelék. nincs rajtam a távolbanéző szemüvegem, mert munkához a másik kell, de lehet hogy vadászgépek?

hát én istenbizony minnyá felhívom a 112-t! tűrhetetlen hogy folyton az ablakhoz kell szaladgálnom! megsüketülök. és a munka se halad.
el van baxva ez az egész.

ui: közben visszajöttek a helikopterek.

ha lesz új hírem, jelentkezem. most kapcsojjakki.

vargak 2008.08.19. 10:55:05

Déli országból írok...Az elmúlt két napban Black Hawk helikopterek repkedtek az üzleti negyed felett, fényes nappal elég alacsonyan...Gyakorlatoznak. Helyi újságban megjelent: Ekkor és ekkor ezekben a negyedekben várható felbukkanásuk. Ez így korrekt. Senki sem panaszkodik mert tudják értük van, mindenkiért. Akár egy ünnepség. Ez a közösségi szellem

vargak 2008.08.19. 10:55:06

Déli országból írok...Az elmúlt két napban Black Hawk helikopterek repkedtek az üzleti negyed felett, fényes nappal elég alacsonyan...Gyakorlatoznak. Helyi újságban megjelent: Ekkor és ekkor ezekben a negyedekben várható felbukkanásuk. Ez így korrekt. Senki sem panaszkodik mert tudják értük van, mindenkiért. Akár egy ünnepség. Ez a közösségi szellem

Gumidomino 2008.08.19. 10:56:01

beachball,
ha muszáj, akkor inkább bomba. :)

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.08.19. 11:16:34

szegény budapesti lakosság. annyira el vannak nyomva az egész ország lakosságához képest, hogy csak na. sokkal roszabb infrastruktura, a fizetések alacsonyak, munkahelyek alig vannak, szegény fővárosiak... és akkor még a repülőket is hallgatniuk kell... költözzön le az ország délkeleti, esetleg keleti csücskeibe, aztán majd meglátja...

földiegység 2008.08.19. 11:18:03

beachball, ne vedd személyeskedésnek, de úgy látom, hogy te csak a távolból írogatsz és megmondod a frankót, hogy 4 napig bármit ki lehet bírni. Hallod, húzz a picsába! Az ilyen primitív embereknél csak ez működik.

pdjames 2008.08.19. 11:24:43

Csak egyszer csapódjon be egy gép a Lánchídba vagy a közönség közé, szerintem qurva felelőtlenség egy ilyen helyen légibemutatót tartani, azért Kecskeméten vagy Longleat-ben több a szabad tér. Az, hogy ki mit tolerál, az neveltetés kérdése is,laktam tűzoltóállomással szemben is,meg lehetett szokni, de ha lemegyek falura 2 napra, a tyúkoktól és az éjjeli kutyakoncerrtől nem tudok aludni.Persze, hogy zajos a város, de én vidéken vagy valami kertvárosban őrülnék meg: miért van az, hogy valaki mindig flexel ezeken a helyeken a legképtelenebb időben?

Szil-Ka 2008.08.19. 11:26:51

Itt a Gellért hegy másik oldalán én is attól kezdek megbolondulni, hogy a fejem felett repkednek, mintha háború lenne, teljesen olyan. A frászt hozzák rám.

Primavera 2008.08.19. 11:26:52

Nini. Földiegység papol a primitívségről. :))

Szil-Ka 2008.08.19. 11:28:57

bár ezt inkább elviselem, mint azt, hogy otthon újabban egy sportrepülő a házunk felett repked, de úgy, hogy a gép hasa szinte súrolja a fenyőfák csúcsait. Nekem ne kukkoljon be a tetőablakunkon...

bekbórd! 2008.08.19. 11:35:49

Ez az, jelentsük fel azokat, akik a mi szórakozásunkért gyakorolnak, jelentsük fel a fesztiválszervezőket, meg a belvárosi terasztulajdonosokat. Aztán ha nyaralni megyünk, lehet háborogni, hogy semmi program, és 11-kor már vacsorázni se lehet egy hangulatos kerthelyiségben. Nem beszélve egy jó bográcsozásról !)
...az augusztus 20-ai rendezvény meg lapos...

polgár jenő (törölt) 2008.08.19. 11:40:54

red bull leszop6, edig is

labanc(ribanc)

gilette307 2008.08.19. 11:56:24

Addig fogják engedni, míg az egyik gép bele nem zúg a tömegbe. Szerintem - a városvezetők részéről - felelőtlenség ezt megengedni a városon belül. Nem azt mondom, hogy valaki bénázik, hanem azt, hogy mi van ha a mp töredéke időre nem tud megfelelően koncentrálni a pilóta? Egy rossz kanyarvétel és ott a baj. Szerintem aki kíváncsi rá az bárhova elmenne megnézni. Csinálják valahol külterületen...

Gumidomino 2008.08.19. 12:06:32

gilette307
az élet veszélyes.
még egy szelet vajas kenyér is megakadhat a torkodon.
hát még egy motoros repülő.

avatartalan 2008.08.19. 12:09:12

eheheh elég nagy faszkalap vagy wazzze ha ezért a 112-t hívtad :-)))))
ha nem tetszik a gépek zúgása húzzál el bazzeg edéhez füredre 4 napra
én sem tapsolok a lezárások miatt de nem hőbörgök türhős paraszt módjára,mert pár 100ezer embernek ez tetszik,ez van

beachball 2008.08.19. 12:09:13

Földiegység, dehogy veszem személyeskedésnek, ha primitívnek neveznek, továbbá közlik, hogy le vagyok szarva, az nem az.
Inkább figyelek, igyekszem tanulni némi innteligenciát vitakultúrából, viselkedésből.Köszönöm, hogy segítesz ebben!
Igeeeen, nem élek Budapesten.Mi több: itt soha nincs zaj!Itt nem rendeznek semmiféle zajjal járó rendezvényt,mi búra alatt élünk.Ne gondold,hogy csak Pesten van zaj, itt sem a kakasok kukorékolása és a kuruttyolás az egyetlen, amit hallani lehet.
Ja és igazad van.Menjen a picsába mindenki, aki azt gondolja, hogy 112-t hívni azért, hogy ne zajongjanak a repülők, mert az ollllllyan hangos legalább 4 napig túlzás...

beachball 2008.08.19. 12:10:37

intelligenciát persze.

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2008.08.19. 12:17:33

Évente egyszer néhány óra oké. De nem minden évben, napokon keresztül, reggeltől estig. A 80-as években a légi és viziparédéra miért tudtak a városon kívül gyakorolni és utána a városon belül bemutatni?

Napokkal előtte mindent lezárni miatta nem oké. Főleg, mert amúgy is minden le van már zárva a környéken.

A piros-fehér-zöld helyett kék-ezüst-pirosat nézni a nemzeti ünnepen nem oké. Augusztus 20. nem a vörös bika napja, hanem egy magyar nemzeti ünnep. Még.

Vigyék ki Budaörsre, kevesebb kerozin fogy majd és nem lesz ilyen veszélyes az emberekre, a műemlék épületekre nézve.

isti77 2008.08.19. 12:18:51

Hogyne, igaza van a sok hőbörgőnek.

Ne legyen Sziget fesztivál se, mert zavarja az óbudaiakat és az újpestieket.
Bontsák le a Hungaroringet, mert a versenyek zavarják a mogyoródiakat.
Ne legyen Beach House sem, mert az zavarja a balatoni békés nyugdíjasokat.

Egyáltalán ne legyen semmilyen rendezvény ebben az országban, nehogy megzavarjon néhány száz vagy ezer embert, akinél nagyságrendekkel több embernek nyújt szórakozást.
Mindenki üljön otthon, és nézzen tévét. Persze, csak fülhallgatóval, nehogy zavarja a szomszédot.

pdjames 2008.08.19. 12:19:04

Ez most elég off, de a Red Bull az egyik legkártékonyabb és legsunyibb termék, 97 és 2000 között be is volt tiltva. Kétszer annyi koffein van benne, mint egy átlag kávéban, a taurinról nem is beszélve,alkohollal keverve meg azért alattomos, mert nem érzed, hogy részeg vagy, tehát többet iszol, és mivel a pia benned van, de nem dőlsz ki, nagyobb az esélye, hogy beülsz egy autóba feltekeredsz egy fára és könnyebben lehet alkoholmérgezést is kapni. Van olyan angol iskola, ahol be is tiltották, legalább eggyel kevesebb dologtól lesznek zizik a gyerekek.
Akit érdekel, olvasson utána: www.dailymail.co.uk/home/search.html?searchPhrase=red+bull

azize 2008.08.19. 12:21:14

Mi ez a picsogás? A Sziget bezzeg rulez, mi? Vazze, én meg ki nem állhatom a Szigetet meg ami körülötte van, ellenben a légiparádét várom már hetek óta. Én ott leszek, sőt most is ott vagyok, közel, a melóhelyen.

De aki a Sziget miatt balhézik, azt le kell építeni azzal, hogy egy évben egyszer ki lehet bírni, ugye?!?
Most akkor én mondom: Egy évben egyszer ki lehet bírni!!!!!

isti77 2008.08.19. 12:23:12

+ valami: én óbudai vagyok, szívok a Sziget idején a közlekedéssel, elég jól hallom is nyitott ablaknál éjszakánként az eseményeket, "egyéb okból" nem járok oda, mégsem ágálok ellene.

Ha esetleg valaki azzal jönne, hogy a kibicnek semmi nem drága.

beachball 2008.08.19. 12:23:38

Nem kétlem, hogy iszonyú szar dolog napokon át hallgatni a zajt.
De azt is tudom, hogy ez átmeneti helyzet és nem öncélú vacak, hanem akadnak, akiknek tetszik, még ha nem is tartozom közéjük.
Van igazsága annak,aki felsorolt egy rakás rendezvényt, amik nélkül ugyan van élet, de nagy tömegeket mozgatnak meg,sokaknak fontosak.

beachball 2008.08.19. 12:26:44

pdjames, a kólával is ezt kellene tenni.
Imádom, amikor anyu megveszi a gyereknek a bótba a 99 ft/2l kólát és azt issza a gyerek, persze víz helyett, mert a csapvíz koszos, rossz minőségű...a kóla ellenben nem szintetikus szar és nem idegbeteg a benne lévő koffeintől a gyerek,csak a víztől.:(
Ez az enerdzsidrink még mindig menő a szórakozóhelyeken, sajnos.

azize 2008.08.19. 12:28:24

Ha vadászgépeket láttál, azok a tisztavatásra gyakorolhattak, mert holnap délelőtt ők is bemutatóznak. Én imádom! Itt ülök a város tetején, körülöttem repülőgépek és helikopterek szálltak délelőtt, nemsokára red bull kvalifikáció, így szép az élet! :)

azize 2008.08.19. 12:29:34

isti: én meg újpesti, de nem írtam alá petíciót a sziget ellen, mert toleráns vagyok. Én bajom? :)

maincoon © 2008.08.19. 12:38:40

OFF:

pdjames 2008.08.19. 12:19:04
"Van olyan angol iskola, ahol be is tiltották, legalább eggyel kevesebb dologtól lesznek zizik a gyerekek."

Már szóltak a szülői értekezleten, hogy nem akarnak személyeskedni, de tudják-e a kedves szülők, hogy mire költik a tízóraira kapott pénzüket a gyerekeik? Mert némelyik minden szünetben issza a kólát és a redbull-t, órán meg alig bírni vele. A sulibüfében (megnéztem!) lehet kapni kólát korlátlan mennyiségben és rántott húsos szendvicset (tízóraira? 2 órával reggeli után és ebéd előtt?). A suli melletti boltban pedig simán beszerezhető a redbull.
Elvégre az üzlet mindenek előtt ........

2008.08.19. 12:57:46

beachball 2008.08.19. 12:09:13
Simán hazudsz. Itt dolgozok a Parlament mellett. Összesen tegnap zajongtak a gépek kb 2*fél órát. Mi ez, hogy 4 napig !!???
Ember! tudod a különbséget 4 nap és 1 óra között ????? Majd holnap zajonganak még 1-2 órát és kész. Ha ezt nem birod ki akkor szarjál sünt.

beachball 2008.08.19. 13:02:38

Drága Kulics,többen azt írták, hogy napokon át gyakorolnak a repcsik-, erre írtam a 4 naot.
Mittomén, napi hány órát.
Olvas, értelmez,véleményez.

azize 2008.08.19. 13:14:56

Már vasárnap is gyakoroltak, nem? Csak a pontosság kedvéért.... ;)

Gumidomino 2008.08.19. 13:24:00

a kommentelők általában nem értenek egyet, ez természetes. de azt mindenkinek el kell ismernie, hogy ha kivinnék a röpnapot mondjuk tökölre vagy budaörsre akkor a mostani nézőszám töredéke lenne annyira kíváncsi hogy utánamenjen. úgy nem lenne ekkora reklám.
tényleg cirkusz kell a népnek de nem mindegy hogy milyen színvonalon.
ez legalább ad valamit. (az első két sorban állóknak, mert mögöttük már csak a palik érthetetlen, heregörcsös visongását lehet hallani)

váj mí 2008.08.19. 13:24:58

Col.Maybourne 2008.08.19. 06:57:03

"A repterek es legifolyosok kozeleben lakoknak pedig tisztelettel felteszem a kerdest: ki volt ott elobb? A repter, vagy te? "

Az én esetemben, jelentem, a repülőtér ... de egyik Ferihegy sem állt itt az ősrobbanás óta, szóval azért még élnek olyanak errefelé, akik esetében, ők voltak itt előbb ... oszt mégsem nyavalyognak ... Óránként több repülőgép elhúz a fejem felett, van, amelyik olyan alacsonyan, hogy sem rádió/sem tévé, sem semmi más nem hallatszik a hangjától.
Akkor most nekem is posztolnom kellene a Homárra, hogy "hú-wazzeg-szajszennyezet-az-örökzöld-Zugló"?
Ááá, nem értem , télleg... aki ennyire zajérzékeny, az miért él nagyvárosban?

DaveSlim 2008.08.19. 13:25:27

Tomcat aláírásgyűjtést tervez ezügyben.
Akit zavar és részt szeretne venni benne... szerintem csatlakozzon.
Valamelyik nap én is repülőzajra keltem...Én naív meg már örültem, hogy a házunkban lévő takarítónéni a kukákat a kerekein görgeti már ki (rászólt valaki) és nem kell semmi ilyesmire felkelnem... :S
Szal gáz...

Dr Kangörény 2008.08.19. 13:27:09

Picsogós barmok vagytok, baszki! Remélem ti soha sehova nem mentek nyaralni, bulizni, csak szótlanul rohadtok a lakásotokban. Bassza meg, ha nem tetszene az embereknek ez a kibaszott légi show, akkor nem tülekednének a Duna két partján. Ha nem érdekelné az embereket, akkor nem tartanák itt ezt a versenyt. Tehát az a pontagyú barom, aki nem végzett közvéleménykutatást és ezért nem tudja, az emebrek akarják-e, annak javaslom törölje ki a csipát a szeméből és húzza ki a belét a Duna partjára és lásson csodát, ott a tömeg, aki az égre bámul!!!!

Te meg, akinek a nickjét elfelejtettem a kultúrünnepeddel töröld ki a seggedet. A kultúrünnep azt jelenti, hogy az emberek otthon rohadnak és meresztik a valagukat a plusz pihenőnapon, a tv-ben meg nézhetetlen, vagy huszadszor vetített filmek mennek. És kurvára nem érdekel, hogy mit kéne csinálniuk ez helyett, mert őket sem érdekli. Szerintem jobb, ha az emberek látványos bemutatókat néznek, mintha otthon punnyadnak.

moli 2008.08.19. 13:45:37

miert baj az, hogy egy ilyen versenynek van egy szponzora? a verseny neve: air race. ez olyan nev, mint a wtcc vagy a wrc. minden futamnak van egy foszponzora, aki a nevet adja pl ing magyar negydij, stb. de ugyanigy van ez a maratonokkal, a muzeumi kiallitasokkal, a szimfonikusokkal, mindenkinek van egy nevado szponzora.
ez miert faj? ki lehet valtani a multikat egyszeruen, helyettuk kell adni a penzt. jo sokat. es akkor lehet gipsz jakab air race-t rendezni.

ugy sokkal jobb lesz.

moli 2008.08.19. 13:47:37

en meg MINDEN MASODIK NAP az EGESZ EVBEN az fkf zajara ebredek reggel 6:30-kor. amugy 7:30-kor kelnek.

Jurij Kakarin 2008.08.19. 13:55:18

ne írjatok mán annyit, mert itt a világűrbe nincs időm végigolvasni.
abbahagyni, vagy hívom a 107-et

AlulírottFentemlített 2008.08.19. 13:59:34

Nekem egy barátom mesélte, aki nem mellesleg informatikus és van egy hackker haverja, EZ A FONTOS!

Szóval:
- idén a körmenetet is a redbull támogatja, így egy kicsit gyorsabb lesz a menet.
A CashforGold.com pedig vevő lenne az aranyakra, celebration végén.

Szarjanak 24,5cm es pizzát ezek!

2008.08.19. 14:07:44

Jól van bachball, ha csak a csacsenoló kórusba tartozol és nincsenek közvetlen tapasztalataid, akkor neked meg van bocsátva.
Legközelebb az atomerőművek üzemeltetési kérdéseihez is szólj hozzá.

moli 2008.08.19. 14:16:07

"""Amúgy meg az igaz hogy egy zajosabb főút mellett is meg lehet bolondulni ha valaki nem szokta meg."""

pestre koltozesem utan elso sajat alberletem a gyongyosi utcai lakoparkban volt. az ablakom a duna plaza-ra nezett, a vaci uttol ~200m-re. elso 3-4 nap konkretan nem tudtam aludni, pedig az esti forgalom meg a vaci uton sem olyan durva.. dehat debrecen kulvaros utan..

a SZIGET pedig oke, hogy el van zarva kulon teruletre, csak az a baj, hogy a hanghullamok nem az uttestek vonalat kovetik. atmennek azok am meg a duna tulpartjara is, bizony! es az kicsit hosszabb ideig tart es kicsit kesobb (meg csak nem is este, hanem ejszaka!) es nem csak munkaszuneti napon tartjak, masnap dolgozni kellene! ugyhogy tulontul is jo hasonlat a sziget.

botorbatár 2008.08.19. 14:34:08

6 évig laktam Budán a Francia intézet utcájában(aki ösmerős tudja),a nyár mindig lezárásokkal telt:Küldöttség a Sanyi palotába-környék elterel,rendezvény/utcabál-villamos se jár,film forgatás-környék elterel,francia nemzeti ünnep-utcabál/színpad,esküvő az étterembe...stb aug.20 előtt már nem is aludtam ,mi már tudtuk az összes meglepetést,mert már napokkal előre mindent lepróbálnak vagy gyakorolnak.Mindazonáltal jó volt,mert nem kellett messzire ballagnom ha bulizni akartam.(Bár ha a tévében néztem volna a tüzigamét akkor élénk volt a "térhangzás"):)))

mijazma!? 2008.08.19. 14:38:36

Látom ízlik, amit főztetek magatoknak ott a vidéki Budapesten.. normális városokban a vörös bika minimum x óvoda felújítását, vagy ilyesmit csinálna gyemcky zsebtömködése helyet. Ekkora reklámért (5 nap állandó, szó szerint kikerülhetetlen jelenlét 2 millió vásárló előtt) ilyesmi járna, de mint mondtam ezt csak normális városokban, nem ahol 2millió mazochista xedszer tette a nyakába a főSZaDiStát;)

mavettem 2008.08.19. 14:45:50

tavaly ugyanez volt. egy kurva szó nem hangzott el, hogy így meg úgy hangos, meg csapódjon bonhomme a városházába...
mi van veletek emberek?

botorbatár 2008.08.19. 14:51:12

Ja...csak előtte még "SMOKE ON" :)

facsipesz 2008.08.19. 14:51:18

Tomcat egy agyatlan paraszt lett egy ideje, nem értem, miért kell ideposztolni, ő kurvaokosnak akar tűnni, körmondatokban képes megfogalmazni az idiótaságait, brávó. Kérem, nem ide bemásolni, majd elmegy oda az érdeklődő, kösz. "Repülés szépsége", öcsém azt se tudja, mi az, mindegy, nem húzom fel magam rajta, egy hiú exhibicionista f..sz. Nyilván erről is megvan a véleménye, mint mindenről.

Amúgy a világon sorban állnak a városok, pont, mint a forma1-ért, hogy náluk rendezhessék, ráadásul egy magyar cég a rendező. Istenem, mert mindenért sirámolni kell, nem büszkének lenni, meg örülni, hogy ez az ugyan parasztvakító (melyik technikai sport nem az), ámde fantasztikus látványosság nálunk van. Tomcatnek is vissza kéne takarodni az iskolapadba, és otthagyni a csőcseléket, kihúznia a fejét a seggéből, és felkenni két pofonnal a belterjes náci haverjait a falra, aztán végre értelmes gondolatok lephetnék el a valaha szebb napokat megélt, de azóta egyre csökevényesedő agyát.

Ez a magyar hiszti, bakker, állandóan, eszébe se jut egyiknek hisztérikának se, hogy lehet, hogy ez nem is rossz, bakker, de kész vagyok ettől, ezért nem jutunk mi sehova. Szerintem ennek a pár tahóbaromnak öntsünk bátran ólmot a fülébe, és akkor majd nem parádéznak. Legszívesebben a mosógépet is kitiltanák a világból, mert zavar. Füles kéne ezeknek.

azize 2008.08.19. 14:52:18

Most se azt mondjuk.... :)

Ki jön 4-re a kvalifikációt közelről megnézni? Én lehet, hogy ellépek....1 hídnyi távolság az már sok :)

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.08.19. 14:58:31

ColT, a futóversenyek és effélék valóban, ráadásul nevetséges is "egészségesen" betonon, szmogban futtatni embereket, ahelyett, hogy a zöldben futkosnának, nekik is jobb, megannak is, aki haladni akar a városban. De napokig nem hagyni pihenni embereket azért durvább egy fokkal, mint három űrára lezárni egy útszakaszt.

földiegység 2008.08.19. 15:06:42

A sok okos válaszoljon már a következő pár kérdésemre, ha tud!
1. Miért kell a belvárosban gyakorolni? Külterületen is fel tudnak húzni egy hasonló gyakorlópályát és ha csak augusztus 20-án kéne elviselni a zajt, akkor senki nem háborogna. De most tök FELESLEGESEN szenvedünk tőle.
2. Miért hiszik sokan, hogy az országban csak ők számítanak? Attól még, hogy téged érdekel a repülőshow, sok más embert nem, ráadásul még annál is több embert zavar ez az egész. Bezzeg, ha külterületen van, akkor már nem jó, mert nem baszkolódhatsz a többi emberrel?!
3. Ki mondta, hogy a sziget jobb? Az is egy nagy faszság, hogy százezer embert zavarnak azért, hogy ugyanennyi jól érezze magát. Ha fesztiválozni akarsz, vonulj ki a pusztára, attól, hogy mást nem zavarsz, még érezhetnéd jól magad. Persze akkor nem lennél tahó.
4. Azért fizetek több lakbért, hogy csendes környéken lakjak, mit olyan nehéz ezen felfogni? Sok helyen van zaj, de cserébe tized annyiba kerül az ingatlan és amikor kifizetted már tudtad, hogy mit veszel és nem kényszerített bele a Besenyei.

azize 2008.08.19. 15:07:26

napokig nem hagyni pihenni? az air race miatt? :O

azize 2008.08.19. 15:09:03

MOST! Nézz fel az égre! Fantasztikus.... Még hogy zavaró! :)

botorbatár 2008.08.19. 15:10:00

azize Megyek.Van nálam bogrács...

mumli 2008.08.19. 15:11:03

Nálunk most a szúnyogokat permetezik, minden este jön egy szép sárga repülő, azon parázunk, nehogy levigye a háztetőt (eddig nem:D ).
Hülyeségnek tartom az air race-t, az ünnephez jobban passzoló programokat is kitaláltam volna feleannyi pénzért, mint amennyit az Aranybulla akaszt (meg nem zárnám le az utakat se).
Pestiek - Budaiak kitartás!!! Nekem 365 napból 365 napig hallgatnom kell a bútorhúzkodást a szomszédban és hogy a szembeszomszéd anyakoca hogy üvölt a gyerekeivel az udvaron MINDEN NAP:D Menjetek ki a tetőre oszt' mutassatok be nekik!!

mavettem 2008.08.19. 15:11:31

SMOKE ON, gyerünk a rakpartra! Belgában egy sör?

mumli 2008.08.19. 15:13:15

ja, vagy küldjétek meg a repcsiket bográccsal. MegkülED-E?

azize 2008.08.19. 15:15:19

Beengedik a belgába a bográcsot? :)
Nekem az messze van, pesti oldal és biciklivel megközelíthető legyen, mert ma azzal jöttem :)

mavettem 2008.08.19. 15:20:01

budáról pestre? áh, akkor majd legközelebb. tudod, air race van, a köcsögök lezártak mindent! :)

moli 2008.08.19. 15:22:55

1. ez nem edzes, hanem gyakorlas. igen draga lenne a palya masat felepiteni kulteruleten (foleg a duna lenne nehezkes).

2. tobb embert erdekel a show, mint ahanyat nem: azert mert van. ha nem igy lenne, akkor nem lenne. ez a demokracia fogalma (es nem az, hogy sokan egyutt elnek), ha a tobbseget zavarna, megszunne. igazabol tapasztalatok alapjan nem is kell tobbseg ahhoz, eleg lenne ~1% is, hogy valtozzon valami, de az sincs meg.

3. chicken. asszem 365000 ember erezte jol magat, ketlem, hogy ennyit zavart is volna.

4. lehet jovo heten az ablakod ele huznak egy hazat.

Ma-ggie 2008.08.19. 15:23:22

Alapvetően az élni, és élni hagyni a jelszavam, de most a post íróval értek egyet. 27 éve élek a Tabán szomszédságában, és ami ifjúkoromban jó poénnak tűnt (majális, aug. 20., körhinta, miegymás), az már egy ideje egyre jobban idegesít. Az a baj, hogy a Vár tövében is laknak emberek. Akiket zavarhat a 4 napja tartó gyakorlatozás (nem a bemutató ellen van kifogásom), akiket zavarhat a mérhetetlen kosz, ami egy ilyen "ünneplés" után marad a környéken. Zavarhatja a környéken élőket a fűbe felálló autók látványa, hiszen mi itt élünk, és igyekszünk vigyázni a lakókörnyezetünkre.
Tudom én, hogy kell a kenyeret, és cirkuszt a népnek, meg jók is az ünnepek, csak mindkét oldalról kellene tolerancia, és megértés. És kérek mindenkit, ne álljon a fűbe az autójával, és ne dobálja szét a szemetét, mert feltételezem, hogy otthon sem a szoba közepére sercint.

facsipesz 2008.08.19. 15:25:59

Kár, hogy nem az ünnepnek megfelelő _katonai_vadászgépek_ jönnek-mennek, az passzolna a tisztavatáshoz, és jobban is nézne ki egy MIG a Lánchíd alatt, kérem, zavarják el őket, NATO air-race-t akarok!!:)

Megy a sirám itt is, mint a Sziget alatt, élhetetlen csűrhe. Ahelyett, hogy sörözve nézegetné az egészet, de az ilyen szenvedjen, mert megérdemli!:)

botorbatár 2008.08.19. 15:44:21

Földiegység.Kérdésre kérdés:
1.Miért építsenek külterületen gyakorló pályát,amikor nem ott lesz a verseny?
2.Miért hiszik sokan hogy a sok ezer ember a kedvükért a pusztában fog Woodstockozni.
3.lsd 2.pont
4.A környék csendes de sok a lakbért szeresd rákospalotát.

földiegység 2008.08.19. 17:53:15

Na csak kialakult valami társalgás :)

moli:
1. és? Ja, hogy rajtunk lehet spórolni... szerezzenek rá pénzt, ha nincs, akkor meg minek a dáridó?
2. ez így nem igaz. Azért van, mert vannak nézők. A másik oldalt meg senki se kérdezte, van itt néhány kerület, ahol egytől-egyik mindenki betiltaná.
3. állítólag 2 kerületet nagyon durván zavar a sziget. Az is hasonlóan sok ember. De a 365000 ember nem tudja magát jól érezni, ha nem zavar másokat? 20km-rel arrébb kell dobni és mindenki jól jár, de neem, mert ez túl ésszerű.
4. nem, mert már van :)

botorbatár:
1. azért, hogy ne zavarjanak egy rakás embert. Szerinted miért építenek a vasúti sínek köré zajvédőt, ha anélkül is tud közlekedni a vonat?
2. azért, mert a sok ezer ember kurvára zavarja őket a nyugalmukban, cserébe pedig semmit se kapnak. Aki nap mint nap nem-vendéglátósként melózik, az semmilyen hasznát nem látja a rendezvénynek.
4. ezt nem értettem.

azize 2008.08.19. 19:03:24

Jelentem arra kerekeztem, és fantasztikus volt. A legjobb az "őrült helikopteres" bemutatója volt, alatta Prodigyvel. A munkahelyről (a város tetejéről) még láttam a 6-os köteléket, újra meg újra meg tudnám nézni (és meg is fogom), mert fantasztikusan ügyesek. A Zuram nagyon szeretné, ha ő is ennyire lázba hozna, de ő csak 1G-vel tud... :) Holnap fél 2-kor Malév gépek a Duna fölött, csakzértis, de ígérem, nem szemetelek, mert sosem teszem, és autóval sem állok sehová, mert nincs jogsim. A kedélyek nyugodjanak le, már csak 1 nap :)

Tajparaszt 2008.08.19. 19:09:47

Nem zavarja a repülő nap? Imádja a Red Bull versenyét? Szigetlakó esetleg? Netalántán bérházban lakik és szereti bömböltetni a hifi tornyát??

Akkor ez a hirdetés Önnek szól!
Minek utazna kilométereket, hogy halláskárosult legyen mikor ezt kényelmesen megkaphatja a saját otthonában , akár a kedvenc karosszékében ülve?

Rendeljen most egy extra vas alapú 200-as szöget, mellyel kényelmesen beszakíthatja dobhártyáját. Használata egyszerű, csak helyezze a hegyes végét a fülébe és egy erőteljes mozdulattal tolja be. Ennyi az egész.
Ha most rendeli meg ajándék jobb és bal oldali szöget küldünk, nehogy fellépjen a fertőzés veszélye. Valamint akciósan juthat hozzá 4 db 100-as szöghöz, felesége és gyermekei részére.

Tárcsázzon még ma!
Halláskárosodott Gyermekek - Felnőttek Klubja
Cím: 1135 Budapest, Szabolcs u. 33-35.
Tel.: (1) 350-4731

(Amúgy sosem értettem mi az anyja picsájáért nem lehet azt a kurva fejhallgatót használni tv nézéshez.
Augusztus 20-nak pedig nem a Bocskorról és a Red Bullról kellene szólnia!)
Ui.: Nem fogom elolvasni mit szóltok hozzá:) HAHAHAHA

azize 2008.08.19. 19:11:37

Nem róluk szól, legalábbis nekem nem. (Hanem Palikról :))

psztrnk · http://702.klog.hu 2008.08.19. 19:19:05

Amúgy szerintem a Balaton fölött nagyobb só lenne ez, főleg, hogy a turizmust is megdobná. Augusztus 20-án még pláne.

psztrnk · http://702.klog.hu 2008.08.19. 19:21:05

Ó, igen, majd elfelejtettem megkérdezni: a Parlament környéke amúgy nem légiforgalomtól elzárt terület? Vagy csak ilyenkor nem-e?

É2I 2008.08.19. 21:00:48

@ BKV figyelő

Tökre egyetértek:

"Felmegyünk Pöstre, oszt városiosok löszünk, utánnya meg panasz lössz, hogy nagy a zaj, mög há'nincs is gyinszószarszag"

Vazz, akkor nincs reklamálás, amikor olcsóbb a gyümölcs, tej, kenyér, stb, de az átlag kereset nagyobb....

Uff fölhúztam egy picit magam, de számlámra írható, hogy még süni tüske van az ujjamban, meg nagyon ki vagyok pihenve :P

É2I 2008.08.19. 21:06:06

A p(P)alikról meg ne is beszéljünk, átltalában nem bírja már a 1G-t sem, bár lehet a m(M)ars(i)-on bírja :P

Jajj ez szar lett, le se írom, inkám megyek sünt szedni. (Most csak tüskét.)

Nick-son 2008.08.19. 21:37:56

Szerintem a Bessenyei elmehet a picsába a REdBullal egyetemben.

Keressen egy sivatagot, aztán röpködjön fölötte. Egy dolog, hogy van pénze rá, az viszont más, hogy normális emberek nem tudnak pihenni miatta, mert képzeljétek, van aki éjjel dolgozik és az bizony nappal alszik (aludna).

Ha meg ráesik valamelyik házra, az ott lakókat nem fogja vígasztalni, hogy bekerülnek a Légikatasztrófák sorozatba.

Sajnos láttam már párszor, a második után már elég unalmas, mindig ugyanazokat csinálja.

avatartalan 2008.08.19. 22:47:21

én pedig holnap elhúzom a belem füredre 5 napra és szarok az egész államalapítos baromságra redbulástól meg besenyeistöl,inkább megkeresem ede házát és lefotózom

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.19. 22:56:39

Ha már vihar nem várható estére, és még a tűzijáték-rakéták sem öngyulladásal fogják leégetni sem a Gellért-hegyet, sem egy hajót, akkor is kell valami, ami elvonja a fogyasztók figyelmét a gázáremelés-sagaról, a szétkergetett őrültekről, meg Kapolyi marionett-figuráinak önállósodási törekvéseiről, egymással marakodásáról. Szóval mint egy falat kenyér, úgy kell most valami új "előre nem látható, elkerülhetetlen" tömegkatasztrófa. Amire pedig van fizetőképes kereslet, az egy fogyasztói társadalomban megterem.
Különben is van életbiztosításuk a pilótáknak....

(Szerintem Tomcat bombasztikus kristálycukrát fogják majd "kimutatni" valamelyik gép üzemanyagtartályában. Merthogy mi a fasznak a terrorelhárítás, ha egy rendes terroristát sem tudnak produkálni. A lakosság ingerküszöbe meg megemelkedett, ma már kevés lenne belelőni valamelyik épületbe.)

Snayperskaya 2008.08.19. 23:52:00

Engem nem zavar sem a sziget, sem a légiparádé..ja persze..."vidéki" vagyok:)

nus414 2008.08.20. 00:30:38

Engem is zavarnak a repülők, sőt nálunk még kakas (11.kerületben!) is meg sikítozó szomszéd kisgyerekek is vannak....kicsit sok a jóból.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.20. 01:26:20

@földiegység :
Képzeld, nem mindenhol építettek a vasút mellé zajvédő falat... Ahol tavalyelőtt laktam (Pécs, Páfrány u.) ott a 8. emeleten még frankón remegett minden ha elment a vonat a ház mellett.
Ez egy kurva hosszú utca, egymás után sok-sok 10 emeletes. Mellette megy a vonat.

Érdekes, valahogy senki nem akarta betiltani a vonatot.

És valahogy a 2. éjszakán amit ott aludtam, nem is zavart már.

A titok nyitja : akkor fekszek le aludni, ha fáradt vagyok. Ha nem vagyok fáradt akkor nem aludni fexek le hanem az asszonyra.

Amúgy az említett nő is érdekes : a kollégiumban zavarta az a zene a szomszéd szobából amit én nem is hallottam, de a mobiltelefon túl halk neki, és a TV-t is jól feltekeri ha nézi... Ilyen lehetett a postoló is. Bent lakik az atom zajos városban, hallgatja a kamionokat, de a repülőgép az nem jó mert azt még nem szokta meg :D

jotek84 2008.08.20. 01:33:49

Szerintem aki nem bírja a zajt az használjon füldugót, nem beszerezhetetlen dologról van szó, vagy azt várjátok,hogy a Red Bull ingyen osztogassa? Azt meg végképp nem értem mi a baj azzal ha egy rendezvény ingyenes.Herpesznek üzenem,hogy a repkedő "pojácákról" meg csak annyit,hogy mellesleg a világ legjobb műrepülő pilótáiról van szó, ha úgy gondolod jobban csinálod mint ők akkor ülj be egy repülőgépbe és bizonyítsd be, hogy te jobb vagy utána illesd őket jelzőkkel.

johndoe83 (törölt) 2008.08.20. 03:53:50

jaj de nyávog a kislány. ennyi faszt. semmi nemtetszik nekik. tiltsák be napot is mert túl fényes meg az éjszakát is mert túl sötét. meg a*****t is....

johndoe83 (törölt) 2008.08.20. 03:54:25

jaj de nyávog a kislány. ennyi faszt. semmi nemtetszik nekik. tiltsák be napot is mert túl fényes meg az éjszakát is mert túl sötét. meg a*****t is....

kihanemén 2008.08.20. 07:04:14

te tuti olyan ember vagy, aki minden este ráhívja valami mulatozó társaságra a rendőröket, meg megmérgezi a szomszéd macskáját...
vagy nem is... arra az óbudai polgármesterre emlékeztetsz, aki mindig rinyál a sziget miatt.
költözz ki a városból, de figyelj, h ne legyen út, vasút, mentő/tűzoltó/rendőr állomás a közelben, gyerekes szomszéd, korán kelő nyugdíjas szomszéd( megsúgom, annál idegesítőbb nincs, képesek a locsolást is olyan hangerővel végezni, h megbolondulsz), robogós gizda csávó, bagzó macska, ugatós kutya, ciripelő tücsök a környéken...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.20. 08:47:38

de birom ezeket a kommenteket, hogy
pl a futok fussanak a zoldbe
hat varosba akarnak funtni mert szerepelnek
ha 20 huje kimegy az erdobe meg is allnak 1 km utan es bogracsolnak
Ha EDE mwgwngwdi

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.20. 14:53:34

@hagyma : Ha 20 hülye kimegy a zöldbe akkor futnak.
Ha 20 értelmes ember akkor visznek sört, és bebasznak :D

A "Zöld" másik jelentése akkor esik le ha az ember Pécs "Zöld" nevezetű überfrankó vendéglátóhelyére gondol :)

havaj 2008.08.20. 19:51:19

Magasról leszarom a világ legjobb műrepülő pilótáit. Kb. annyira érdekel, mint téged a reneszánsz festészet. Mégse kényszerít rá senki, hogy végighalgass egy előadást róla. Arra meg pláne nem, hogy végighallgasd egy hétig minden nap, hogy az előadó gyakorolja a szövegét.
Ennek ellenére az air raceszel nincs baj, érdekes, vonzza a turistákat stb..
Viszont mi a halálnak kell előtte egy hétig lezárni a fél várost, meg hallgatni a zúgást?
Arra gondoltatok már, hogy minden azért van, hogy a nagy REDBULL-nak minél nagyobb reklámja legyen.
Azért kell a lezárás, a kib.nagy irányítótorony, meg minden, hogy az egész kurva város tudja, hogy itten most nagy cirkusz lesz.
Ha akarnák, akkor meg tudnák rendezni normálisan is, csak így jobban megéri, mert a reklám a célja az egésznek. Akinek ez nem egyértelmű, az nem is tudom mit gondol. Hogy ingyé idejönnek bemutatózni, mert ez a hobbijuk?
Mennyenek a picsába a mezőre gyakorolni.

havaj 2008.08.20. 19:52:45

mellesleg leszarom a reneszánsz festészetet is, csak példa volt

havaj 2008.08.20. 19:58:49

a futókat is leszarnám, de mindig elszaladnak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.20. 20:23:24

Colt
a sort azert nem emlitettem a bogracs melle, mer az naturlic
felkel a nap
lemegy
sor, internet
ezek alapveto dolgok

moli 2008.08.21. 11:18:06

foldiegyseg:

1. ha kulteruleten lenne, senki se nezne: nem jonnenek a turistak penzt kolteni. sok penzt. sokkal tobbet, mint amennyibe az egesz kerult barkinek.

2. igen, es van ahol meg szemetegetot tepelitenek vagy viztisztitomuvet vagy bortont. ok se szeretnek, ha oda kerulne. de a tarsadalom nem csak keruleti szinten ervenyesul, hanem orszagos siznten is.

3. en az egyik ilyen keruletben lakom. es 20 km-re arrebb is laknak: dunakeszi, vac, szentendre, stb. az o pocsukkel lehet verni a csalant?


en szombatonkent es neha mas napokon is fuldugoval alszom (obiban, baumaxban es bauhausban szoktam venni), azert, mert a folottem lako szombat reggel 8-kor szokott porszivozni. regebben 7-kor csinalta, de rakuldtem a kozos kepviselot. most viszont mar legalisan csinalja, mert a hazirend szerint szombaton 8-14-ig lehet zajongani, akar epiteni is. sajnos ez van, alkalmazkodtam amennyire tudtam.


ennek a redbull szonak az emlegetese nekem hasonlit ahhoz, mint amikor egy baszatlan no azon akad ki, hogy masok csokoloznak az utcan. persze, ha megbasznak, nem lenne semmi gond. szoval nekem errol a rendezvenyrol sose jut eszembe a szponzor neve, az altala gyartott termek pedig vegkepp nem. nem ertem, hogy miert kell emlegetni, ennyire hatekony a reklam? gyengek vagytok, egyszeruek.

bekbórd! 2008.08.21. 11:36:34

Ugye, sokkal szebb lenne az ünnep, ha kis cserkészfiúk elszavalnák a zistvánakirályt, az igazgató bácsi köszöntené őket és családjaikat, aztán egy pántlikás kislány felvágná a teszkós kenyeret. A nagyik meg pityeregnének a nézőtéren.
Ezt tényleg be lehetne gyakorolni csendben a tornateremben...

Trog_Air 2008.08.21. 11:53:35

psztrnk 2008.08.19. 19:21:05

NOTAM-ban kiirtak a bemutatokra igenybevett legter hatarait. Ha erdekel, az A1153/08, A1151/08, A1147/08-as NOTAM-okban megtalalod.

Bamba Barack 2008.08.21. 14:03:12

ne gyertek már azzal,hogy ha városban lakunk akkor viseljünk is el mindent...micsoda baromság ez??attól ,hogy az ember városban lakik még szeretne nyugalmat.és ne hozzátok össze a vasutat,mentőket egy ilyen eseménnyel össze.

boxingcat (törölt) 2008.08.21. 15:13:32

Én is marhára örültem az útlezárásoknak. Tegnap este 10kor még a Moszkván kellett leparkolni mert nem tudtunk hazamenni a Batthyány közelébe, mert minden le volt zárva. Ez azért már több mint bosszantó.
Nem értem hogy miért kell minden nagyobb eseményt a városközpontban megtartani? Miért kell az Andrássy úton felvonulni? Bickilversenyt tartani? Hogy fulladjon meg a biciklis a büdösben? De már annyi esze van, menjen csak oda...
Miért nem lehet a Lágymányosin tüzijátékozni?

Chrom 2008.08.21. 16:59:09

Azt bírom, hogy mindenki rinyál, ha aktuálisan történik valami ebben a városban. Ha nem lenne, akkor az lenne a baj, hogy a külföldieket nem vonzza Budapest. Szerintem kurvára ki lehet bírni pár napot belőle. Az meg hogy utolsó bunkók egy olyan embert aláznak itt és a wikipédián is (megjegyzem nagyon nagyon tapló dolog ilyenre használni), akit a világ legjobb műrepülőjeként tartanak számon, szerintem szánalmas. Más ember Besenyei korában már marokszámra szedi a gyógyszereket és annyi idejébe telik kitotyogni a vécére, mint a műrepülők összes repülőideje egész évben, Ő még mindig tesz valamit az országunk nevéért. Szerintem az összes rinyagép tegyen vattát a fülébe, sötétítse be a szobáját és maradjon inkább csöndben.

Chrom 2008.08.21. 17:06:12

földiegység, szerintem fizess több pénzt azért, hogy hol laksz és akkor kuss lesz, vagy fizess egy darabig direkte keveset, és akkor egész csönd lesz ott ahova becsuknak...ekkora faszságokat hogy lehet leírni...

vasasnyul 2008.08.21. 18:47:04

Az a szánalmas,hogy pl.a 20 perces ingyencirkuszröhejestűzijáték miatt képesek megbénítani napokra!!!!egy főváros közlekedését!A red-bull-rtlklub -ról nem is beszélve!

Chrom 2008.08.22. 01:19:25

vasasnyul tényleg nem kéne lezárni a főváros útjait...biztos szép látvány lenne, ahogy pl. a 105-ös busz szórja szét a népet a Lánchídról. Érdekes, amikor randalírozók miatt bénul meg a főváros, akkor nem gond, ha nem lehet közlekedni mi?

lvb 2008.08.22. 08:34:45

boxingcat, vasasnyul stb. nyugodtan el lehet költözni Budapestről. Én mondjuk minden hétvégére lezárnám az autók elől a belvárost, minimum a 4-6-s vonalán bellül. Valamint minmum a minimálbér 10%-t fiyettetném a kocsival BP határán áthaladókkal. Egyből élhetőbb lenne a főváros. Amúgy meg akit zavar a város zaja, forgataga, nyugodtan költözzön egy tanyára az alföldön. Úgy is sok üres tanya van arrafele.

moli 2008.08.22. 10:36:33

"""minmum a minimálbér 10%-t fiyettetném a kocsival BP határán áthaladókkal."""

naponta!!
es meg igy is sokan inkabb kiszenvednek azt a penzt a csaladi kasszabol, minthogy kiszalljanak a kocsibol. legfeljebb a gyerek nem iszik tejet.

Dr. Fotos 2008.08.22. 12:09:00

Tipikus magyar megnyilvanulas ahol az emberek sajat egyeni erdeke elorebbvalonak van titulalva mint a kozos erdek.
Igen, a kozerdek ugy kivanja, hogy idonkent legyen 1-1 rendezveny a varosban, megha ilyen zajjal is jar. Egy evben egyszer ki lehet birni. Nekem sikerul. Talan masnak is menne...

Meg lehet nezni az autopalya epitesnel is mekkora szivast jelent a terulet kisajatitasi rendszer hianyossaga. Ott is elorebb valo az egyeni erdek a kozerdeknel.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2008.08.22. 12:17:18

Süket!

get a life...eccer van egy évben és most is itt nyígol...:P

johevi 2008.08.24. 21:44:31

Nem az a demokrácia, amikor mindenkit megkérdeznek, hanem az, amikor az általunk megválasztották eldöntik helyettünk. Egyébként, aki ott lakik viselje el ezt a 3 három napot, mint azok is maradjanak csendben, akiket zavar a Diáksziget egy hete. Lehet előre tudni, el lehet menni otthonról. Engem más miatt zavar ez a baromkodás: BALESETVESZÉLYES!!! Egyszer lesz egy műszaki hiba vagy vezetői kihagyás és legyalulja a nézők egy részét, onnantól kezdve azzal paráznak majd, nem a tüzijáték időjárásával...
süti beállítások módosítása