Tékozló Homár

Karton lett az IKEA-nál a farostlemez

2008.09.01. 09:22 | jackyll | 107 komment

Árpi egy hete tapasztalta, hogy az IKEA-ban kartonpapírrá vékonyodott a farostlemez. Mint kiderült, ők igazából tudtak erről, csak elfelejtettek szólni:

Tisztelt ****!

Sajnálattal olvastam panaszos sorait, melyben arról tájékoztat, hogy a Billy könyvespolc hátlapjának anyaga nem farostlemez, tájékoztatónk alapján, hanem kartonpapír. A gyártótól megkapott gyártási dokumentációk alapján, a Billy hátlapja tömör keménypapír, fólia. Az erről szóló tájékoztatónk megváltoztatását kezdeményeztem az illetékes kollégáknál és köszönjük hogy visszajelzésével segíti munkánkat.

A termék teljes  vételárát vevőszolgálatunkon visszafizetjük. Amennyiben a terméket nem tudja visszaszállítani, kérem jelezzen vissza, és ennek beszállítását illetve árának visszafizetését megszervezzük. Az esettel járó kellemetlenségekért elnézését kérem és remélem, hogy a történtek ellenére, még sokszor üdvözölhetjük Önt és kedves családját áruházunkban.

Tisztelettel,

****
Vevőkapcsolati vezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

۝merta-X 2008.09.01. 09:56:06

Úbazz
No 1. ügyfélszolis

۝merta-X 2008.09.01. 09:59:51

Nekem volt egy esetem az ikeával, a vásárolt üvegsztal üveglapját kicsomagoláskor szétrobbanva találtam.
Visszavittem egy szatyorban, a nő megkereste a kupac üvegtörmelékben az IKEA matricát, és szó nélkül adtak egy sértetlen üveglapot (úgy, hogy felnyitották egy zsír új asztalnak a dobozát). Kérdeztem, hogy nem lesz ebből bajuk? Azt válaszolták, hogy az áru utazik több ezer kilométert, megtörténik az ilyesmi.

Secnir 2008.09.01. 10:03:02

vevőcentrizmus. ezt kérem így híjják.
nem akarnak 300 forintér elveszteni egy potencijális vevőt sem.

lujzababa 2008.09.01. 10:07:04

Éljen az IKEA! Épp ott akarok venni néhány dolgot, remélem, h pozitív lesz az én tapasztaltom is! Ilyen hozzáállást MINDEN szolgáltatótól,aki a vevők pénzéből él. A korrektség és vevőközpontúság nem kerül semmibe...

۝merta-X 2008.09.01. 10:15:51

Meg azt bírom az IKEA cuccokban, hogy ha 4 féle helyen kell az árut összecsavarozni, akkor 4 méretű csavar van, amelyikből egyik se passzol a másik helyére, nem az, hogy kapsz egy zacskóban fél kiló kékszeget, azt kalapáljál, barom.

Ja, és megesett kétszer is, hogy elkavartam az összeszerelős kispapírt, és gugliztam, mint az állat, mert európai IKEA oldalon nem volt meg az instrukció (a svéden sem).
Nos, irány az amerikai IKEA honlap, ott 100%-osan és kínosan ügyelnek, hogy meg legyen a rajzos útmutató, nehogy valami tök pereljen ilyen szarságért.
Ilyenkor

Jó_isten 2008.09.01. 10:17:12

éljen az IKEA!. azért bekaphatják, hogy már a farost se farost-(szarrost) :)

titan 2008.09.01. 10:21:57

WOW! Ez vagy fotosopp vagy van még remény :)

kihanemén 2008.09.01. 10:26:04

én szeressem az ikeát meg a húsgolyóit. sikertelen vagyok. de boldog

moli 2008.09.01. 10:26:28

en eddig minden alkalommal ezzel a hozzaallassal talalkoztam az ikeaban. eddig mindent visszavettek, amire minosegi panaszom volt, es azert volt jonehany (ami nyilvan elofordul, ha az ember tobb szaz darabot vett mar). sot, amikor gyakorlatilag en basztam el, akkor is csereltek: lepacotlam egy kisasztalt, ami aztan osszekalapalaskor eltort, hiszen meg nedves volt a pactol a fa. allitolag ha elbaszod a szekrenyajtokon a fogantyulyukak kifurasat, akkor is cserelnek, ezt sajnos nem tudtam, erre egy ~1500ft-os ajtom ment ra.

Capri (törölt) 2008.09.01. 10:39:12

Mi a nappaliba vettünk egy asztalt. Összeraktuk, nem tetszett. Szétszedtük visszavittük, mondtuk, hogy nem tetszik, visszaadták az árát.


Ennyi. Ilyen Magyarországon máshol nincs....

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.09.01. 10:59:09

Baumaxban fél éven belül visszaveszik, nem csak 90 napig, mint az IkEA-ban. De azért ez is barátságos megoldás volt.
Látszik, hogy más a mentalitás.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.09.01. 11:41:55

Azért ne éltessük az ügyfélszolgálatot.
Mi van akkor, ha pl. most kirúgták azt aki ezt a leírást csinálta a polcról, és mi van ha ő történetesen 3 gyerekes apa aki most nem talál munkát?

2008.09.01. 12:01:15

Egyszer szomszéddal visszavittük az ikeás szőnyegét, mert 1 év után rájött, hogy nem is tetszik neki annyira. Ráhúztunk a 2 végére egy-egy nagy zsákot, becsomagoltuk és leadtuk az ügyfélszolgálaton a blokkal. SZÓ NÉLKÜL visszaadták az árát, meg sem nézték, mit hoztunk. Ennyi erővel egy hullát leadhattunk volna...

Dr.Bio74 2008.09.01. 12:06:35

Azé, most hol vannak azok a kedves emberek akik az első részben, kedvesen lebunkózták a meglepett vásárlót?

Kaa 2008.09.01. 12:11:33

Észrevettétek, hogy a magyar televíziós produkciókban mennyi IKEA bútor van? Így működik: A film költségvetéséből X forint van díszletre. Filmes berendező / kellékes felveszi a manit, elmegy az Ikeába, megveszi a bútort. Film leforog, filmes másnap visszaviszi a bútort, főnökének nem említi, a pénzt zsebrerakja. Van is már az Ikeánál egy ilyen filmes feketelista, ezért van, hogy a filmes ismerőseid / rokonaid téged izélnek, hogy vegyél már pár cuccot az Ikeában, pár nap múlva aztán vissza kéne vinni.

elwood 2008.09.01. 12:11:34

Nem rossz, de azért vegyük észre, hogy a "home shopping" is abból él hogy szart árul és nem mindenki küldi vissza.

Szóval ha visszaadják a pénzt az a minimum. Ilyenkor legalább egy Ragnarök világítótestet kéne adni elnézésképpen.

cámpuszmadár 2008.09.01. 12:12:49

Persze, én meg egyszer egy ott vásárolt fogas helyett egy hokibotot vittem vissza. Aztán csak annyit kérdett Gyurika az ügyfélszolgálaton, hogy jó, de hol a fogas? Mondom, azzal hokizik a gyerek. Asszonta még, hogy akkor ő is hokizni adja a gyerekét és visszadta a pénzt.
Na azé!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.09.01. 12:20:22

Egyszer 4 fiókos szekrényt vettünk a 3 fiókos helyett. Összeraktam - basszus. Visszavittük - levásárolhattuk az árát (egy háromfiókost + meg pár izét vettünk).

IKEA rulez, mert gondolnak a gyerekekre is az ebédlőben, meg egyáltalán. Ha kell valami, szombat délben megyünk, és ott kajálunk.

Viszont a választékuk csökken, sajnos, már nem annyira találunk nekünk megfelelő dolgokat. Eltűntek pl. a bükk színű szekrények, és nem tudjuk kiegészíteni a meglévő szekrénysort.

Brunoka 2008.09.01. 12:20:23

En megmondtam!
Szerintem suttyomban meg ingyen husgolyot is kapott!

lord_soth 2008.09.01. 12:23:02

Most miért nem tegeznek?
Egyébként korrekt.

cámpuszmadár 2008.09.01. 12:23:56

RAMBO-nek
csak azt veszik le palettáról, ami nem kél el és közben nem veszed észre, hogy sokminden más megjelenik.

azize 2008.09.01. 12:29:03

Milyen érdekes, hogy pozitív poszt idején mennyire megváltozik a kommentezők hozzállása. Az alapproblémánál nagyon sok ikeát fitymáló hsz érkezett :) Aztán tessék. Én szeretek ikeába járni. Szeretem a 100Ft-os hot-dogot :)

pause 2008.09.01. 12:34:02

aha sajnos a mo-i aruhaz csak amolyan masodrangu ikea,nem egyseges a kinalat mar , ide keletre csak a szar jut.elkell mennk ausztriaba hha normalis cumokat akarsz venni

states 2008.09.01. 12:36:14

Csak jó tapasztalatom van az IKEA-val, praktikus, szellemes megoldások, vevőbarát árak és kiszolgálás, jó néhány multi is tanulhatna tőlük...

Dr.Bio74 2008.09.01. 12:37:54

A 100 Ft -os hot-dog a fitymálókból készül.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.09.01. 12:46:34

"Bio74 2008.09.01. 12:37:54
A 100 Ft -os hot-dog a fitymálókból készül."

Biztos, hogy ló is van bennük???

AzHofi 2008.09.01. 12:50:39

A kartonpapír nem farostból van, és nem lemez?

Dr.Bio74 2008.09.01. 12:51:34

Nos, a Közel-keleti területeken nem valószínű, hogy van benne, nálunk meg biztosan nincs.

AzHofi 2008.09.01. 12:52:02

Kitalátor feljegyzete · kitalator.blog.hu 2008.09.01. 12:46:34

Igen, az azt megelőzőbe van töltve a ló. :-)

Dr.Bio74 2008.09.01. 12:52:56

AzHofi 2008.09.01. 12:50:39

Ezen már túl vagyunk.

Dr.Bio74 2008.09.01. 12:54:17

AzHofi 2008.09.01. 12:52:02

Ezt így ebéd előtt ?

euAgWzgmmtq7K 2008.09.01. 12:56:35

első lett volna, csak az indapassal baszakodtam idáig!
egyébként 100% korrekt. én egyszer vettem náluk egy szar bőrszéket, ami azóta háromszor tört darabokra, és mindig visszacserélik.

megamenn 2008.09.01. 13:11:58

Éljen, éljen, hurrááá!!! Jajj de szupi, úgy örülök, ez aztán igen!!!Olyan, de olyan nagyon jóóó!!

Űrhajós 2008.09.01. 13:11:59

Én is szeretem az IKEA-t!

DE!

A legutóbbi szekrénysor összerakáskor erősödött meg bennem az az érzés, hogy gyakorlatilag szemetet/hulladékot helyezek el a lakásomban és még fizetek is érte.
És ez az érzés egyre jobban erősödik az IKEA kapcsán.
Annyira RECYCLING minden, hogy néha már ordít.

É2I 2008.09.01. 13:12:31

Korrekt.

Ezt a levelet kell megmutatni majd minden más ügyfélszolgálatnak és akkor nem küldünk nekik sünöket.

(Azért csak elér ezt-azt ez az ollós aparátus :)

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.09.01. 13:17:57

kell egy kis PR... biztos most örülnek, hogy minden homár olvasó RESPECT-et kiált az IKEA-nak!
Jól csinálják, de ha nem lett volna posztolva az eset... tuti nem kapott volna kedves "jackyll" ilyen kedves elbánást!

l3v1 2008.09.01. 13:18:53

"Egyszer 4 fiókos szekrényt vettünk a 3 fiókos helyett. Összeraktam - basszus. Visszavittük - levásárolhattuk az árát (egy háromfiókost + meg pár izét vettünk)."

Ez csak addig szimpi, amig nem jar az ember eleget kulturaltabb orszagokban es nem tapasztalja, hogy mashol az ehhez hasonlo (sot) hozzaallas nem oromhir, hanem alapszolgaltatas. USA-ban vittunk mar vissza masfel honap utan monitort (bedoglott a gep, laptopra lett cserelve, nehezekke valt a monitor), ahol szo nelkul teljes vetelarat fizettek ki kp. Es ez meg csak egy minimalisan egyszeru tortenet.

Ettol fuggetlenul jo hir, hogy azert akadnek neha helyek MO-n, ahol normalis-kozeli ugyfelkezeles van.

Dr.Bio74 2008.09.01. 13:21:09

Űrhajós 2008.09.01. 13:11:59

A recycling igen jó dolog, és nem feltétlenül egyenértékű a szar termékek gyártásával. Nem csak az IKEA ontja magából ezeket a csodabútorokat.

Lord Loch Ness 2008.09.01. 13:25:22

Az ikejával nincs semmi baj, ha a helyén kezeli az ember. Óccsó, gyors, és szvsz nem szar. Én már bekötött szemmel, hátratett kézzel is összerakok bármilyen ikea szirszart, és mégsem vittem vissza soha semmit azért, mert baja lett volna.
Erről az infantilis tegeződésről mongyuk leszokhatnának, de ennek is ugye történelmi okai vannak.
Amin mindig elámulok, az a szelektív hulladékgyűjtőjük, ahonnak a takarítók rendületlen nyugalommal ürítik egy közös zsákba az összes szemetet...

elwood 2008.09.01. 13:30:46

"Amin mindig elámulok, az a szelektív hulladékgyűjtőjük, ahonnak a takarítók rendületlen nyugalommal ürítik egy közös zsákba az összes szemetet..."

Úgyis mindből bútort csinálnak.

Lord Loch Ness 2008.09.01. 13:33:49

Ja, legfeljebb kilóg a szekrény oldalából a szárazelem

stellaz1 2008.09.01. 13:34:20

Hát igen. Én egyszer egy törött széket vittem a kikába, ahol is azt akarták, hogy vegyek egy ugyan ilyet. Ki kellett verni a balhét, hogy visszaadják a zsét.

A legjobb az volt, mikor vettem egy Kraftwerk bakelitet, amin egy tök más album volt és még ütött is a lemez, de nagyon durván. Visszavittem, mondom, ezt így most hogy. Aszongya utolsó volt, de vásároljam le. Mondom én ezt vettem, akkor nem kérek másikat (mondjuk madonnát), erre akkor majd rendel ami pár hét múlva megjön.

Azt hittem megütöm, de végül kiköhögte a zsét.

Dr.Bio74 2008.09.01. 13:35:22

Lord Loch Ness 2008.09.01. 13:33:49

Azért elemesbútor.

limbekcs 2008.09.01. 13:36:47

" raoulduke 2008.09.01. 09:28:39
Ez kérem hozzáállás. Semmi ha, semmi de, elnézést kér és a pénzt visszaadja. "

semmi 'ha', csak egy 'amennyiben'... :)

de persze teljesen egyetértek veled... :)

Szarazkoro 2008.09.01. 13:38:38

IKEA a vevoszoli netovabbja! Korrekt eljaras, ok meg tudjak, h kikbol elnek!
Errefele amugy igy szokott lenni nemcsak az IKEAnal, de a tobbi aruhazban is, ez csak Magyarisztanban kiveteles...!!!

Dr.Bio74 2008.09.01. 13:44:25

IKEA?
Vegyél itthon kisiparban gyártottat (lapraszerelt)! A doboza úgy néz ki, mint amit már a negyvenedik bútorhoz használnak. Olyan primán van benne minden védve, hogy az első emelésnél a törékenyebb dolgoknak annyi, ami meg nem törékeny, az meg összekarcolja a lapokat. Ez-az hiányzik belőle, és a félrefúrt lapok is belekerülnek, de a pótlás, és a csere addig tart, mintha Skandináviból érkezne.
Ja és a csúcs amit láttam: íróasztal egy csomagban potom 70 kg.

Gera 2008.09.01. 13:50:00

Vettem egy aluvázas kerti garnitúrát a kikában (nem vagyok sikeres ember, de ez tetszett és máshol nem volt). Kértem házhozszállítást, ki is hozták, az egyik szék első blikkre úgy 15 fokot dőlt oldalra, kb nekimentek egy targoncával :) Mondom az embernek, hogy ez így nem lesz jó. Megbeszéltük, hogy mivel egy szék befér az autóba, a raktárban meg hegyekben áll a cucc, ezért gyorsabban végzek, ha elviszem kicserélni, mint ha rájuk várok, úgyhogy szépen rá is írtuk a szállítólevélre a problémát, a sofőr aláírta (!), aztán bementem az áruházba. Nos, ilyen előzmények után kb másfél óra alatt sikerült elintézni a dolgot és közben olyanokat mondtak nekem, hogy "nem tudom, ki tudjuk-e cserélni", "megbeszélem az igazgató úrral", "esetleg választhatok egyet a kirakott bemutató darabok közül", stb. Én mondtam, hogy szerintem elég egyértelmű a helyzet, úgyhogy én innen ÚJ szék nélkül el nem megyek. Na, végülis megkaptam, de hogy mi a franc telt ezen másfél órába, azóta se értem. Az ikeában is cseréltem már dolgokat, percek alatt elintéződött mindig és nem kérdeztek semmit.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.09.01. 13:54:07

Az IKEA-ban csak full lúzerek vásárolnak. Sem penzük, sem izlésük.

báró Csekonics 2008.09.01. 13:55:03

Nekem is eddig csak pozitív tapasztalatom van velük. (Mármint csere ügyben.)
Beviszem, árát visszaadják, mindenki mosolyog.
A tegeződés persze tényleg érdekes lehet néha, de magázva is lehet valaki ősbunkó meg tegezve is udvarias, szóval a tegeződésen nem kell ám feltétlenül megsértődni.

Szelektív gyűjtéshez csak annyit, hogy júzer error - gondolom a takarító olvasás terén kihívásokkal küzd.

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.09.01. 13:55:23

Így kell, ha már lebuktak. Persze tudták eddig is, hogy helytelenül cselekszenek, de hátha csak minden harmincadik vevő kéri vissza a pénzt, és csak az ötszázadik viszi nyilvánosság elé a dolgot. És a vevő, akinek jól álltak a panaszához, többet ér, mint az eleve elégedett. Tényleg így kell, muhaha.

Gera 2008.09.01. 14:01:53

fuxosbömis - Azért ez így kissé sarkított :) Tény, hogy a választék kb fele szar, a maradék háromnegyede meg randa, de azért ott is el lehet kapni pár jobb darabot (mint mindenhol egyébként). Az viszont tényleg röhej, hogy vannak emberek (nem is kevesen), akik az egész lakást az ikeából rendezik be és erre még büszkék is.

Gera 2008.09.01. 14:03:36

A tegeződés az ikeában szerintem azért gáz, mert minden írott anyagban tegeznek, erre odamegyek egy eladóhoz, mondom neki, hogy heló, erre kb a háromnegyede közli, hogy jónapot kívánok. Hát b+ :)

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.09.01. 14:05:28

Gera:

A sarkítás szándékos volt.:-))))))

Dr.Bio74 2008.09.01. 14:05:39

Luzer=nincs pénze?
Luzer=nincs izlése?

Luzer=van pénze, de nincs izlése?
Luzer=van izlése, de nincs pénze?

Czigler Zsolt 2008.09.01. 14:15:56

Jelezném,mivel sok-sok dícséret hangzott el fentebb,hogy a polc háta PAPÍR bírt lenni,annak minden értékes és BÚTOR esetében nem túl értékes tulajdonságával egyetemben,igaz,valszeg ócsó is meg pofás is,DE MÉGISCSAK PAPÍR!
bocs

Dr.Bio74 2008.09.01. 14:22:29

orv 2008.09.01. 14:15:56

Az annyira klassz (papír), hogy kell a halálnak, és szerintem a méltatlankodó is ezt írta meg egy hete, bár akkor sokan lebaszaríntották, hogy mit is várt, ha már odament, és ennyiért akart vásárolni.

EÖ (törölt) 2008.09.01. 14:25:06

Az IKEA a legkorrektebb áruház Magyarországon, ha mindenkivel csak ennyi gond lenne, akkor a Homár már rég tönkrement volna.

De a Divex még ennél is jobb hely, egyszer visszavittem egy búvárpalackot, mert Oxigén helyett Norbi Update virsli volt benne, és majdnem megfulladtam a vele a ráckevei strandon, amikor egy bográcsot akartam Edének felhozni a tó aljáról.
Elnézést kértek, kicserélték a palackot kuglófosra (mondjuk abban meg légy volt, de ez most itt nem érdekes), kifizették az útiköltségemet és az egyik pénztáros csaj még le is pippantott. Ja és kaptam egy inkalos passt ajándékba, azzal 1 évig ingyen parkolhatok a UPC előtt.

Roy 2008.09.01. 14:33:23

Korrekt eljárás. Sok kereskedelmi cég tanulhatna tőlük. Egyébként jók az árúk, és nem tartozik a gdrágább árúházak közé. Hiba mindenhol lehet, de ezt megfelelően kell kezelni. Így a vevők nem pártolnak el tőlük.

Űrhajós 2008.09.01. 14:35:48

Bio,

én nem azt mondtam, hogy szar a RECYCLING, hanem csak azt, hogy tudatosult, hogy szeméttelep a lakásom, és még fizetek is érte.

Az emberiség annyi szemetet termel, hogy ki kell helyezni a lakásokba, autókba, stb...

bútorlap lamináltpadló rlz. műgyanta, fahulladékkal ízesítve.

egyébként nekem ikea majdnem az egész lakásom.
egyrészt, mert nincs lóvém, másrészt akar a hóhér hónapokat várni egy bútorra, amit csak katalógusból választhatok, mert a smucig kereskedőnek sincs pénze, harmadrészt mert tetszik.

Dr.Bio74 2008.09.01. 14:40:01

Úristen Űrhajós te egy lúzer vagy!lásd.:fuxosbömis enciklopédia

/Meg én is, bár én nagyobb, mert még vártam is/

Mi a szemét?

Czigler Zsolt 2008.09.01. 15:06:00

Bio74
olvass csak el megégyszer!Na ugye,hogy pont az ellenkezőjét írtam,mint amit ki bírtál olvasni belőle!Őstehetség torgyánkodásból.

Dr.Bio74 2008.09.01. 15:19:17

Orv

Mit is olvastam ki belőle?
Aszondád, hogy lehet ócsó is meg pofás is, de akkor is csak papier, mely egyetlen bútor esetében sem a legmegfelelőbb, még a fentebb elhangzott dicséretek ellenére sem.
Nos én ezt toldottam mög, illeszkedve az egyhete történt íráshoz is. De ha rosszul értelmeztem akko, nem a te hsz.ed fűztem tovább, és bocsánat.

Biotorgyán

Űrhajós 2008.09.01. 15:20:51

Bio,
a bútorlap például faipari hulladék.
az MDF lap szintén.
műanyag idomok.
stb

Dr.Bio74 2008.09.01. 15:23:20

A Hulladékgazdálkodási törvény szerint nem az.

notbuddhistprslave 2008.09.01. 15:25:11

Valóban szimpatikus, kedves stb az image az IKEÁ-ban.

de a házhozszállítás szolgáltatást mostanában, amióta új partnerük van, próbálta-e már valaki?

Én igen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.01. 15:37:55

Húha! Mintha nem is itthon lennénk, olyan korrekt a levél.

A vevőszolgálati főfasz biztos külföldön dolgozott pár évet, ott tanula meg mi a rend :)

De azért respect neki!

Kopi3.14 2008.09.01. 16:38:19

Hasonlo tapasztalat: kolni Bauhaus, vettem egy halogen menyezeti lapmat. Trafos. Hazavittem, ket hettel kesobb kibontottam, hogy megnezzem megis hogy lehetne felpakolni a helyere. Akkor vettem eszre, a trafo hianyzik belole, igy nem lehet feltenni semmit a helyere. Szepen visszacosagoltam az utolso csavarig, visszavittem, modnom mi a baj- rem rossz remetseggel- vevoszolgalatos hivott egy kolleganot a lampaosztalyrol, az meghallva a problwemam megemelte a dobozt, kozotle valoban, es mar ment is az ujert. Hogy kozben egyeb mutyuroket kiloptam, vagy sem, nem erdekelte oket, a blokkot sem kertek, semmit. Kovetkezo ket hetben vastudon eltem a dobbenettol.

kamushamus 2008.09.01. 17:20:32

BarlangiTroll
Milyen tapasztalatod van a szállítással kapcsolatban?
Légyszi oszd meg velünk

UserError 2008.09.01. 18:26:11

hol kapsz IKEA szintű hot dogot 100 Ft-ér? :D

kamushamus 2008.09.01. 18:30:56

Már félig elkészítették,ugyanis sajtöntettel lehet kérni,ami ugyebár sárga.:O

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.01. 20:07:11

@Kopi3.14 : Lehet azért cserélték mert csak ők árultak olyan szart és előtte kaptak egy szállítmányt trafó nélkül :D :D
De ez is korrekt volt.

@BarlangiTroll : Ja, amúgy ha az IKEA szállítópartnere nem jól dolgozik, akkor az IKEA nem hibás, ill. előbb-utóbb a sok panasz hatására szerződés fog bomlani.

Dax 2008.09.01. 21:12:20

Dolgoztam diákként az ikeába egy ideig, nah az az a hely ahol csak sötét paraszt bunkók és rendes értelmeskedves emberek dolgoznak. Átmenet sehogy nincs ott (a jófej diákok kivételével persze). Mondjuk minket mindenki megvetett kicsit, de messze itt bántak legemberszerübben velünk, csak a melósok nehezen értették meg ott hogy hiába dolgozok én ott 4 órát csak, ha éhes leszek leszarom hogy van e szünetem :) (mert a dohányosoknak óránként van 5 perc, aki éhes az bírja ki pffff)

Mille38 2008.09.01. 22:15:29

Na most már értem, hova lesznek a fehér Billy könyvespolcok. Ma harmadszor mentem el egy darabért, de hiába van nekik a nyilvántartásban, ha a raktári polc üres. Szombatra is ígértek már szállítást, mára is, de valahol elveszett a dolog a Vörös-tengeren vagy mi lehet, mert még nem érkezett meg. Az ajtót azért megvettük, mert tanultunk a múlt heti esetből, mikor az ágy és a hozzá való fiók csak alternatív kapcsolásban félig Budaörsön, félig a pesti Örsön volt található. Másfél héttel ezelőtt szerettük volna befejezni a berendezkedést, mégis nyakunkra ért az iskolakezdés, és ez most csak a svéd-magyar cégnek köszönhető. De persze azért szeretjük, csak most tíz nap alatt ötször voltam náluk, ez kicsit sok volt, viszont ismerem az alaprajzot, mint a tenyeremet, az átjárókat különösképp ;)és mindig kérek ingyen kávét az Ikea Family kártyámért ;)

Sunny Days 2008.09.01. 22:41:01

amióta létezik a Family kártya, iszonyatosan szar a kávé, mondhatni, ihatatlan (pedig eddig azt hittem, nincs az a szar kávé, amit én meg ne bírnék inni...)

raptor88 2008.09.02. 00:47:40

Sziasztok!Végre!Érdekes hogy vannak jo tapasztalatok is az ikeárol!Hmm,hol vagytok-Eminescu,andrás mittudom én mennyi,Hagyma,meg sorolhatnám!Ja mégse olyan szar?Na ennyit a fikázos luzerekröl!Nekem is csak jo tapasztalatom volt,nagyon (szánom magam hogy ott vásároltam)de ha egyszer segitettek,miért szidjam öket?Velem korrektek voltak!További szép napot!:)

Dr.Bio74 2008.09.02. 07:49:50

Én is ezt kérdeztem raptor ! Válasz még nem jött.

Dr.Agon 2008.09.02. 08:54:39

Tegnap akartam posztolni egy idevágó vicces rajzocskát, csak az Indapass, ugye...
www.duckworksmagazine.com/08/reports/sept/tradbotbld.gif

raptor88 2008.09.02. 09:30:46

Bio74-szia,a válasz nem is fog jönni!Ez már nekik sok!Én továbbra is azt mondom,amit nem szeretek azt nem eszem meg!Ha utállom az ikeát,nem megyek oda,azért végképp nem hogy fikázzam oldalakon keresztül!Vannak emberek akik ezt élvezik.Ennyi!A vevőkapcsolati vezetőnek-respect!!!:)

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2008.09.02. 10:29:03

Szerinted ki küldte el a Homárnak ezt a válasz-mailt?
Gondolkozzál már el egy kicsit!

Hibáztak --> felháborodtam. OK
A probléma javítását kértem --> kijavították. OK

Következmény: minden szép és jó.

De ettől még teljesen jogosan voltam felháborodva és teljesen jogosan született az előző Homár-poszt. Ha ezt továbbra sem vagy hajlandó felfogni, akkor nem tudok veled mit kezdeni.

Dr.Bio74 2008.09.02. 14:21:12

A post tök jogos, viszont a post alapján elmondani, hogy az IKEA igénytelen, csóró, ízléstelen emberek boltja (nem az író volt !), illetve, hogy maga az IKEA igénytelen....stb, mint azt sokan megtették az szerintem nem jogos, a válasz pedig megerősített ebben a hitemben.

ditakai 2008.09.02. 16:28:01

Túl sok itt a barkács-fóbiás tájékozatlan ugázó kommentelő.

Nő létemre elmondhatom, hogy kb. 20 folyóméter IKEA bútort volt szerencsém összeszerelni életemben, és minden egyes furat a helyén van, és egyszer volt hiányos a csavarkészlet - ügyfélszolgálat mosolyogva ad egy marékkal bármikor.

A fent nevezett bútor egyébként 9000 Forint - még mielőtt valaki azt hinné, hogy valami komoly bútorról folyik a vitázás.

Három hónapig egyébként akármit mosolyogva szó nélkül visszaváltanak (ágyneműt ilyesmit higiéniai okokból kibontva nem). Ha nem kell a polcnak látszó tárgy 9000-ért, akkor vidd vissza, és vegyél másikat 40000-ért. Esetleg vegyél antikot 480000-ért a Falk Miksa utcában, az biztos értékálló, és nem papír vagy farost a hátlap :-)))

kamushamus 2008.09.02. 18:11:53

Tisztelt Eminescu
Hibáztak-ok
felháborodtál-ok
kijavították-ok
lehetne benned annyi becsület,hogy a postodon egy két jó szót is ejthetnél,ha már egyszer kijavították-ok
Ezt az egészet elkerülhetted volna,ha eleve személyesen megkerested volna a vevőszolgálatot,és nem e-mail-eket küldözgetsz nekik.Simán visszaadták volna a pénzed

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.02. 19:12:57

elnezest en nem fikaztam az IKEA-t, itt nincs is es eletemben nemvoltam IKEA-ban
en csak annyt jegyeztem meg ha a postolo szernt farostlemez van kiirva akkor az ne legyen papir
sorry

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.02. 19:18:44

ja es abszolute nem vagyok luzer
gonyoru felesgem van 2 hete
van szep apartmanunk 2 kocsink
sok sor a hutoben
ma fozok zuzat
internetunk tokeletes
ordit a kispal jelenleg
O szappanoperat nez
az elet igy kerek
ja mingya megyunk az ugyvedhez mer ev vegere allampolgar leszek
hat ez van IKEA ide vagy oda kedves

raptor

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.02. 19:26:21

ja es egyaltalan semmilyen szekrenyunk nincs
se farosttal se kartonnal
csak ilyen beepitett izek, meg gardrobszoba
hat ez van
a konyveimet is a szonyegen tartom

Ábelesz-kobelesz 2008.09.02. 20:27:18

Nyár elején vettem egy elektromos fűszegély nyírót, ami 15 perc használat után megadta magát. Visszavittem az áruházba. Nem anyáztam, nem fenyegetőztem mindenféle fogyasztóvédő hatósággal, hanem nyugodtan előadtam a problémámat az ügyfélszolgálatos hölgynek. 5 perc múlva kezemben volt az új készülék. Igaz, nem is az IKEA volt.

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy tipikus bunkó magyar mentalitás, amit az ezt megelőző poszt tükröz. Tévedett az IKEA. Tédedni, ugye az szokott, aki dolgozik, meg mindenki más, csak a poszt írója nem. Emberünk tehát habzó pofával fenyegetőzik és most azt hiszi, hogy ezzel érte el, amit elért. Szerinte nyilvánvaló, hogy az IKEA szándékosan át akarta baszni és rajta óhajtott meggazdagodni.

Kívánom neki, ha majd egyszer téved a munkájában, akkor egy hasonló faszkalap, hasonló stílusban követeljen kártérítést.

Nem, nem! Nem dolgozok és nem is dolgoztam az IKEA-ban.

Dr.Bio74 2008.09.03. 07:35:58

Hagyma

Tudom, hogy miért nincsenek ékezetes betűid, de csak egyszer, egyetlen egyszer nem lehetne nyelvkiosztást váltani? Ha zavartalak volna kérésemmel, dobd el.

Dr.Bio74 2008.09.03. 07:39:17

Azé néhány hozzászólónak javasolnám, hogy olvassa el legyen szíves, az első postot, meg az ott született hozzászólásokat is.

raptor88 2008.09.04. 01:39:52

Hagyma-Szia,bocsi,igazad volt!Elég taho voltam!Igyál egy sört az egészségemre!Veszek egy helyesirás könyvet,mert ez nem megy!Tölled bocsi!Eminescu-ha veszed a fáradságot hogy idézed azt amit küldtek az ikéábol,minn.egy bocsi!Remélem!Ne a homárnak köszönd,hanem az ikeának hogy még foglalkoznak veled ezek után!Szebb jövöt!Hagyma-még egyszer bocsi!:)

., (törölt) 2008.09.04. 09:54:46

Nemsokára megjelenik az IKEA virtuális bútor is. Nincs gond a szereléssel, kifogás, hogy már fára sem tellik..

bútor · http://www.exkluzivbutor.hu 2008.09.07. 07:42:08

Inkább az igazi tömörfa bútoroknál kellene körülnézni: butorok.com

Pajszer 2008.09.07. 17:59:42

nah, vagyok. Bio hiányolt :)

Pöppet nyaraltam. És most is fikázom a kis pancsert !
Továbbra is tartom, hogy egy nagy L. Mégpedig azért, mert ha van egy kis gógyija, akkor bemegy a céghez, magával viszi a szarát, megmutatja, hogy nézzétek milyen a cucc, mindenféle anyázás, fenyegetőzés, blog készítés nélkül és még AZNAP, OTT HELYBEN elintéződik a dolog. De neeeeem ennek a kis fosnak, muszáj volt blogot indítatni és a többi, és a többi. hát aki ennyire életképtelen rosszindulatú és emiatt másokról is csak a rosszindulatot feltételezni képes kis pondró megérdemelné, hogy elássák...mondjuk bokáig. Csak közben fejjel lefelé lenne.... :D:D:D:D:D

raptor88 2008.09.08. 00:21:58

Pajszer-Szia.Szerintem ez a blog is lerágott csont, Eminescu a felejtés kategoria!A sötétség nagyon "divat"mostanság!:)Szebb jövöt!

boggi 2009.01.23. 18:29:27

@moli: azért ez nem így van, ha egy átfúrt ajtót viszel vissza, úgy elküldenek mint a pinty, mondván hogy megváltozott a termék jellege és vége!!
süti beállítások módosítása