Árpi egy hete tapasztalta, hogy az IKEA-ban kartonpapírrá vékonyodott a farostlemez. Mint kiderült, ők igazából tudtak erről, csak elfelejtettek szólni:
Tisztelt ****!
Sajnálattal olvastam panaszos sorait, melyben arról tájékoztat, hogy a Billy könyvespolc hátlapjának anyaga nem farostlemez, tájékoztatónk alapján, hanem kartonpapír. A gyártótól megkapott gyártási dokumentációk alapján, a Billy hátlapja tömör keménypapír, fólia. Az erről szóló tájékoztatónk megváltoztatását kezdeményeztem az illetékes kollégáknál és köszönjük hogy visszajelzésével segíti munkánkat.
A termék teljes vételárát vevőszolgálatunkon visszafizetjük. Amennyiben a terméket nem tudja visszaszállítani, kérem jelezzen vissza, és ennek beszállítását illetve árának visszafizetését megszervezzük. Az esettel járó kellemetlenségekért elnézését kérem és remélem, hogy a történtek ellenére, még sokszor üdvözölhetjük Önt és kedves családját áruházunkban.
Tisztelettel,
****
Vevőkapcsolati vezető
Az utolsó 100 komment: