Miklós kérdése jó: ha minden adatot számítógépen tárolnak az ügyfélszolgálatok, miért küldözgetik A-ból B-be majd B-ből A-ba, ha az ő hiábjukból hetekig nem tudja használni a szolgáltatást? Válasz híján Mikós inkább szolgáltatót vált.
Látom, hogy sokaknak meggyűlik a baja a T-Mobile szolgáltatásaival. Barátnőmnek és nekem is problémánk volt velük, ami csúnya szakításhoz vezetett. Na nem köztünk, hanem barátnőm és a T-Mobile között. Mindenütt átvágják a fejünket, ígérgetnek, egyedül a Westendes T-Pont üzletvezető volt korrekt, fájdalomdíjként adott nekünk 5000 Ft levásárolható T-Mobile utalványt, csak a T-pontokban beválthatóan. Ha lehetne náluk kalapácsot venni akkor elkölteném. Történet alant az ügyfélszolgálatnak írt levelemben.
From: G. M. [mailto: xxxx@xxxxxx.com]
Sent: Thursday, August 28, 2008 12:31 PM
To: 'ugyfelszolgalat@t-mobile.hu'
Subject: Panasz
Tisztelt címzett,
Az önök cége által nyújtott és általunk igénybe vett szolgáltatást lassan egy hónapja nem tudjuk használni az önök hibájából.
Barátnőm, xxxx xxxx, 2008. július 29-én 20 – xxxxxxx-es hordozott T-mobile számát dominós csomagról MIX díjcsomagra változtatta. Az átállással is sok probléma volt, több napig tartott, de utána sem működött sokáig. Másfél hétig tudta használni a telefonját, majd egyszer csak „az ön egyenlege 300 Ft alá csökkent” üzenetet kapott majd minden telefonálás nélkül „0” azaz nulla forintra csökkent.
Ezután elkezdődött a canossa járás a T-Pontok között.
Tudni kell, hogy az előfizetési szerződést a T-Pont Aréna Plázában kötöttük.
Barátnőm egyedül intézte a dolgokat, kártyacserékkel és egyebekkel, mindig és mindenütt azzal az ígérettel, hogy nemsokára kész lesz. Ez átmenetileg (pár órára, egy-két napra) meg is történt, pontosan addig, amíg ismételten el nem romlott.
Múlt héten kedden, 2008 augusztus 19-én, bementünk a Westendben lévő T-Pontba, ahonnan először át akartak minket küldeni az Arénába, hogy ott kötöttük a szerződést – menjünk oda a bajainkkal, majd amikor alapos megfigyelő számára észlelhetően felment bennem a pumpa, hosszú telefonálások után kérték, hogy jöjjünk vissza egy fél óra múlva, addigra megoldják. Visszamentünk, nem oldották meg. Közölték, hogy pár napon belül visszahívnak, de többet már nem kell befáradnunk sehova, legrosszabb esetben futárral küldik ki a kártyát a lakcímünkre.
Felhívtak minket múlt hét csütörtökön, éppen szabadságunkat töltöttük, és közölték, hogy mégis be kell menni az Aréna plázában található T-Pontba, mi mondtuk, hogy ez mivel nem vagyunk Pesten, ezért csak hétfőn fog bekövetkezni. Mivel sem az én, sem a párom munkadeje nem engedi a napközbeni lófrálást hétfő este hatkor látogattuk meg az említett egységet, ahol semmiről sem tudtak és ismételt ígéretet kaptunk egy két napon belüli visszahívnak. Az üzlet vezetője biztosított minket erről. Szavát be nem tartotta.
Mivel sajnos mindkettőnknek eléggé szoros a munkabeosztása, ezért csak pénteken lesz alkalmunk bemenni valamelyik T-mobilba, hogy a szerződést megszüntessük és átmenjünk egy másik szolgáltatóhoz.
Kérdezem, hogy a szerződés megszüntetéséért is az Aréna Plázába kell elmennünk, vagy a Westendben is hajlandóak lesznek elintézni nekünk? Valamint tisztelettel érdeklődöm, hogyha ez a két fiók ugyanahoz a céghez tartozik és mindent számítógépben tárolnak, akkor miért nem lehet gördülékeny kiszolgálás függetlenül attól, hogy hol kötöttem a szerződést?
Várom reagálásukat, és kérem, hogy juttassák tovább levelemet vezetőiknek,
G. M.
30 – xxx– xxx1
u.i.: A levél másolatát tervezem elküldeni a Fogyasztóvédelmi Hivatalba és több internetes fórumon is közzétenni.
hoppacska72 2008.09.03. 11:32:01
Kováts Oltvas 2008.09.03. 11:34:58
elwood 2008.09.03. 11:35:01
Az lejött, hogy szivatnak.
Szarazkoro 2008.09.03. 11:36:00
DonCiccio 2008.09.03. 11:37:16
Xarnak mindenre.
manualis mammografus 2008.09.03. 11:37:16
elwood 2008.09.03. 11:37:36
manualis mammografus 2008.09.03. 11:38:42
Boo 2008.09.03. 11:39:40
suklemovics 2008.09.03. 11:44:55
Legyen vége!
Szarazkoro 2008.09.03. 12:03:30
Amugy csak 1 edes tortenet:
Foberlonk vett nekunk 1 uj gaztuzhelyt az egyik elektronikai szupermarketben-nev nelkul, mert nem otthon torent az eset-szal valasztas sikerult, ki is fizettuk a szallitasi dijjal es a beszerelesi dijjal egyutt mult heten. Megallapodtunk a kiszallitas idopontjaban, es lediktaltam a cimem ami Flat 29-el kezdodik (!!) h hova szallitsak ugye....Erre felhiv a szallito a beszereles napjan, h nem lehetseges ezt a fajtat lakasokba szerelni, mert nincs a tuzhelyen langszabalyzo (ami biztonsagi eloiras lakasokban)!! Ezt miert nem tudta az elado kozolni velunk meg a fizetes elott? Ugyhogy ma megyek kisasztalt torni es sunt elhelyzni az elado hatso vegebe.....
Szal ez nem csak otthoni pelda...
miNimAL 2008.09.03. 12:14:59
Emiceha 2008.09.03. 12:26:31
Takika 2008.09.03. 12:34:44
Neménvótam 2008.09.03. 12:54:57
2. A T-Mobil nem is árul gáztűzhelyet.
3. Szifon-e volt az eszköz?
Neménvótam 2008.09.03. 12:56:01
GZoli 2008.09.03. 13:01:14
Szarazkoro 2008.09.03. 13:11:03
Hat nem azt irtam, h muszaki bolt he? XD
Neménvótam 2008.09.03. 13:27:55
Shagrath 2008.09.03. 13:37:22
maincoon © 2008.09.03. 13:40:35
Tegnap majdnem rendőrt hívtak, hogy kirakjanak egy termékbemutatóról, amire Anyu védelmében estem be a vége előtt 15 perccel. A pasi nem volt hajlandó elárulni a cég nevét, akinek a képviseletében árulta a hiányolhatatlan takaróját és edénykészletét, megkárosítva ezzel a megjelent nyugdíjasokat. Érdekes szóváltások kerekedtek belőle. Megér egy posztot vagy forrongjak magamban?
d.é.é. 2008.09.03. 14:00:23
Én szívesen olvasnám! Van a családi körben nótórikus visszaeső, aki emiatt csökkenti a családi kasszát... :-( Hátha tanulok.:-)
tc 2008.09.03. 14:26:55
Ha azt akarod, hogy el legyen intézve pár perc alatt a problémád, akkor hívd fel a T-Mobile-t telefonon, kérd az illetékes osztályt, és pár perc alatt elintézik neked.
(Egyébként a T-Pontos ügyintézők is azt csinálják, hogy mobilon felhívják a T-Mobile ügyfélszolgálatát, csak ők nem intézik el a dolgot.)
anarch 2008.09.03. 14:39:48
"Akciós" telefonokat meg csak ebay-ről :), olcsóbban kijössz mint egy hűségszerződéses, szolgáltatókódolt, felmatricázott, sajátszoftveres akármivel.
Csabesz2000 2008.09.03. 14:52:14
ennek a kisasztal törésnek hol lehet utánanézni ? kösz
on
elwood 2008.09.03. 15:28:59
homar.blog.hu/2008/08/04/bizzar_furedi_vendegszeretet
Salgo2 2008.09.03. 15:38:59
"Megér egy posztot vagy forrongjak magamban?"
Epedve várjuk!
2008.09.03. 15:41:21
Aki a Rózsaszínnel szerződik, az sikertelen!
Fairy Girl 2008.09.03. 15:57:51
vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.09.03. 16:04:49
sutttogo (törölt) 2008.09.03. 21:13:53
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.03. 21:16:59
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.03. 21:23:40
azt is tollba mondtam, mivel a szolgáltatást lemondtam, ők azt elfogadták, és elváltunk ágytól asztaltól, és felajánlották a leszerelést,amit elfogadtam, és erről írásom is van (amivel gondolom törölhetem a seggem) egy qva fillért pluszban nem fizetek mert tőlük nem jön senki és nem mászik fel a padlásra és viszik el a szarukat(lehet, hogy azt nem is dekódernek hívják, de fingom sincs).
A pasi szerint nem kell aggódni, mert már nem is láthatom az adást! Rácsellózott, mert látnám, ha akarnám, de lásson vendégül EDE, ha rápillantok!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.03. 22:09:25
nem lesz rovid tortenet:)
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.09.04. 00:28:50
Tron65 2008.09.04. 08:56:58
polgár jenő (törölt) 2008.09.04. 10:29:41
csőődbemennek...tuti....!
rexter 2008.09.04. 18:47:59
aqua80 2008.09.05. 18:42:43
Ez így ebben a formában nem igaz. A T-Pont üzletek a Telekom saját tulajdonú üzletei. Valóban vannak viszonteladók, de azok nem a T-Pontok.
Egyébként az én családomban van mind a három mobil szolgáltatótól telefon. Mindegyiknek megvan a maga sara...
storage 2008.09.06. 07:50:22
Ez így ebben a formában nem igaz. A T-Pont üzletek a Telekom saját tulajdonú üzletei. Valóban vannak viszonteladók, de azok nem a T-Pontok.
Téves infó. Tényleg nagy része magáncég (a bolt fölött ki is szokott lenni írva a magáncég neve a nagy - világítós táblán)
A cikk szerintem nem túl sikeres, de a post írója jobban is fog járni mobil nélkül. A levelében annyit emlegeti, hogy semmire sincs ideje, meg hogy nagyon kötött így kötött úgy... akkor meg minek pocsékolná telefonásra.
Kevésbé rabszolga jellegű életet kívánok, akkor talán nem lesz probléma és feszültség abból, ha be kell menni egy üzletbe.
aqua80 2008.09.07. 12:58:33
Tibee33 2008.10.24. 08:45:34
Tibee
KaHUN 2008.11.20. 19:07:45