Tékozló Homár

A Dagályban a pénztáros is áldozat?

2008.09.10. 11:45 | ge | 33 komment

Semmi pánik, a legutóbbinál rövidebb és átláthatóbb Dagályos poszt következik, de a lényeg most is ugyanaz: vagy maguk a pénztárosok sem tudják követni a sokféle belépő rendszerét, ezért aztán össze-vissza adják el azokat, vagy csak kihasználják, hogy a vendégek nem értik, milyen jeggyel mennyi időt lehet a fürdőben eltölteni. Így születhetett meg Anikó és Éva első panaszkönyves története.

Múlt hét pénteken úgy döntöttünk, hogy munka után beugrunk a Dagály fürdőbe - közel van, ragyog a nap, egészséges, mianyám - miért is ne? Bementünk, kértünk egy belépőt, kifizettünk 1700 Ft-ot, tudván, hogy amennyiben két órán belül végzünk, visszakapunk 400 Ft-ot.

Szépen úszkáltunk, majd egy óra elteltével távoztunk volna, mikor is a behelyezett kártya kiadott egy papírt (ld. igazolás), hogy egy óra 11 percet tartózkodtunk bent, azonban nem adott vissza az automata 400 Ft-ot. Szólt egy hölgy, hogy ne aggódjunk, a pénztárnál majd visszafizetik, biztos valami tévedés történt.

Oda is mentünk szépen a pénztárhoz, hogy bemutassuk a papírt (miszerint 1 ó 11 p volt az eltöltött idő), mire a pénztáros kérte a blokkot. Mondtuk, ilyet mi nem kaptunk ellenben két karszalagot és két kártyát adott a pénztáros. De kaptunk - mondja ő. Mondanánk - anyád - de nem mondjuk, mert jó fejek vagyunk, ismételtük: nem kaptunk. Így ő - mondta - nem tud segíteni... Ja és egyébként is, ez egy nyugdíjas jegy(!) és erre nem jár vissza pénz. Kérdezem tőle: Ön szerint nyugdíjas jegyet kértem? illetve rögtön utána: amennyiben nyugdíjas jegyet kértem volna, ön adott volna nekem? (lehet, hogy szarul néztem ki, de 32 éves vagyok mindössze) Erre azt mondja: nem, én önnek nem adtam volna se nyugdíjas, se diák jegyet. Ismét lenyeltem egy anyádat, de ezután megkérdeztem, hogy akkor csak bennem merül e fel az, hogy esetleg a pénztáros hibázott? Mondta, hogy nyugta nélkül nem tud segíteni. Mondtam, akkor a panaszkönyvet legyen szíves. Elmondta, hol találom.
 
Itt jött az újabb figura, mondja, miszerint a mi jegyünk napijegy, amely szintén 1700 Ft, azonban akármennyi időt is töltünk el vele a fürdőben, nem jár belőle vissza pénz. Mondtuk, hogy mi nem napijegyet kértünk, hanem egy belépőjegyet  - tessék megnézni, ott van az árlista tetején - , ami, ha két órán belül kijövünk, nem 1700, hanem csak 1300 Ft. Azt mondta, hogy sajnos sok vendég nem tudja, hogy ilyen létezik. Megkérdeztem, hogy amennyiben nem tudja sok vendég, akkor nem a pénztáros kötelessége lenne rákérdezni, vagy felvilágosítast nyújtani ezzel kapcsolatban? De erre azt válaszolta, hogy inkább ki kéne írni egy papírra, hogy a recepción érdeklődjenek a vásárlás előtt, és hogy higgyük el, ők is ennek az áldozatai...

Akárhogy is, a pénzt nem kaptuk vissza és mindenki annyi ostobasággal jött elő, hogy nem is láttuk az értelmét több időt elvesztegetni 2X400 Ft oltárán.
 
Feltételezzük, hogy ténylegesen 1200 Ft-os nyugdíjas jegyet kaptunk, amelyből nem jár vissza és ők pedig szépen zsebre teszik az 500 Ft-ot belépőnként...
Még jó, hogy ennyit költ a Budapest Gyógyfürdők és Hévizei Zrt. hirdetésre, így tényleg behozza a dolog az árát... és fontos az is, hogy vigyáznak az új vevőkre...
 
Egy kérdés még felmerült bennünk: hogyan adhatnak nyugtát 1700 Ft-ról, mikor lehet, hogy csak 1300 Ft lesz a végösszeg? Hogyan működik ez az elszámolásnál?
 
Üdv mindenkinek:
 
Anikó és Éva

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bugreport 2008.09.10. 11:49:00

És második is elolvasva. :)

hgregory 2008.09.10. 11:53:13

Mért, ha veszel valamit aminek rossz az ára, de a vevőszolinál visszafizetik a különbözetet, arról hogy adnak blokkot?
A blokkot mindig el kell kérni. Másodszorra is! :)

gelsystem 2008.09.10. 11:55:11

....biztos forrásból tudom, hogy Acsi-kartács a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z próbái IS pozitívak lettek, így felugrottam az első helyre.....:)
egyébként meg, ha strand, akkor szigorúan.......na hova is?:):)

BiG_ 2008.09.10. 11:55:13

Ha még ájfonnal rendelték volna a jegyet, pláne EDÉ-től (aki FONTOS!), akkor milyen szopó lenne... :-)))

A Dagály szarjon tengeri sünt!

Üdv!

Almatlan Jozsi 2008.09.10. 12:00:53

Mit kell ennyire meghulyiteni a belepoket? Dagaly ZRT-e?

En max. 1000 forintot tartanek elfogadhatonak, annal tobb mar sok. Ugyhogy nem is megyek strandra. Mondjuk itt Angliaban nincsen is.

Bugreport 2008.09.10. 12:02:35

@gelsystem: LOL :D

Egyébként jellemzően a magyar relativitásra a jó helyek mindig bezárnak és a szaroknak lesz létjogosultságuk. Szomszédban majdnem van egy Flash nevű hely. Szauna, medencék, sport lehetőség... Lakópark lesz a helyén :(

staropramen 2008.09.10. 12:03:25

Anikó és Éva két okostojás!
mentetek volna a ráckevei strandra.
ott nem ilyen bonyolult a belépőjegy rendszer, semmiből nem adnak vissza, viszióont ha szerencsétek van találkozhattok bélával a vizirémmel aki szabadidejében vakolatreklámmodell.
j a és ott olyan színű karszalagot kapsz ami harmonizál a szemed színével.
Ugyanott kultúrált parkoló, étkezési lehetőség, esténként úri közönség verexik

Bugreport 2008.09.10. 12:04:41

Na a "majdnem" az nem kell oda, csak időközben rám rontott a postás :D

staropramen 2008.09.10. 12:06:37

elötte hányszor csengetett?

elwood 2008.09.10. 12:06:44

Szóval múmiának maszkírozva belóg valaki nyugdíjas jeggyel, aztán bent leázik a festék, oszt kint már átlagfelnőttként elkezd anyázni.
Blokk nélkül a pécsi állatkertbe sem szabad bemenni !!


Vagy nem így volt, és vigye el a dagály azt a kócerájt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.10. 12:39:48

Aki a téli kapun megy be nyugdíjas öregasszonyként és nyári kapun jön ki 32 éves tiniként, az inkább örüljön és ne kapkodjon a panaszkönyv után.

2008.09.10. 12:45:24

Alanyi jogon kaptak nyudíjas jegyet.

Gumidomino 2008.09.10. 12:54:17

azt se igazán értem hogy miért kap mindenki csak egy kártyát? hogy játsszunk így?

WhoTheHell 2008.09.10. 13:02:17

Gumidomino: Ez csapatépítés. Több ember kell egy partihoz. Így ismerkedhetsz is. Sőt kénytelen vagy.

Amúgy nyáron, amikor nagy kánikula meg UV volt, a dagályban bemondták "hangosan", hogy mindenki kenje be a mellette álló hátát. Egy ilyen társkereső/csapatépítő azért nem semmi extra szolgáltatás. ;)

É2I 2008.09.10. 13:26:30

#WhoTheHell

"a dagályban bemondták "hangosan", hogy mindenki kenje be a mellette álló hátát"

Na amilyen szerencsém van, biztos kifogtam volna egy 110 éves, 110 kilós anyabálnát.

De így kerítésért perelhető a Dagály, ezek szerint a büntire gyüjtik a 500Ft-okat.

picmania 2008.09.10. 14:27:17

Majd bevezetik a diáknapibelépőnyugdíjas jegyet, aztán nem lesz probléma :)

theutat villám 2008.09.10. 15:20:12

hát, a dagály minden, csak nem egészséges. mellesleg tele van csuli bácsi sarjaival, már ha teccikérteni...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.10. 16:16:12

mindenki építsen saját uszodát az erkélyen /kertben!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.10. 16:28:02

szerintem is mindenki belepisil
kell az nekem? 1700 ft-ert?
mamapici
eszembejutottt Danada vot a kedvencem
roplabdasok nem pisilnek a palyan a vizilabdasok igen

elwood 2008.09.10. 17:31:42

szóval építsek egy medencét a teraszomon, téli nyári bejárattal, nyugdíjas bérlettel, hogy aztán belepisiljek

É2I 2008.09.10. 18:04:53

A belepisilésre már rég létezik egyszerű, a vízbe keverhető indikátor.
Amelyik strand nem használja EDE-e?

Én is vettem a kertbe egy faxa gumi medencét, ajánlhatom mindenkinek, aki megteheti. Igaz nem lehet a kétszáz méteres pillangót leúszni benne, de nem is pisikézik/kakikázik bele senki.
Egy szezonban a fenttartása töredéke a strand belépőnek, és nem ül senki a fürdőlepedődre.
Jah és mellette lehet bográtsozni és ez FONTOS!

elwood 2008.09.10. 18:12:52

indikátort sztem sehol nem használnak, mert lassúak, és mire szineződik addigra Ede rég odébb úszott, és mindenki M Tamást gyanúsítja ártatlanul.

pepipapa79 2008.09.10. 19:01:18

csak meg kell nézni a strandon a wc-ket
szinte mindig üres,nem sokan végzik ott a dolgukat
talán csak Ede?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.10. 20:12:44

EDE nem uszik, hanem vitorlazik
de teny regen elvitorlazik mire elszinezodik a bunjel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.10. 20:16:24

hat ha 200 pillangot nem lehet benne leuszni akkor phelps bele se ferne
mongyuk starandon se gyakran pillangoznak
en akkor pillangoztam amikor csajozni akartam, hogy lassa a parton mennyire tudok
vot mikor bejott
mert mellen mindenki tud

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.10. 20:18:12

MAry nem tud uszni
ezert bowlingozni jarunk
mer ott van bladymery is

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.11. 00:07:09

@Acsi: "Egyébként jellemzően a magyar relativitásra a jó helyek mindig bezárnak és a szaroknak lesz létjogosultságuk."

A szó, amelyet keresel, a "kontraszelekció". Igen, ez az egész ország így működik...

eami 2008.09.11. 06:47:37

Nem adtak blokkot? ejnye! Mit szólna erre az APEH? szerintem kérdezd meg őket mi van akkor ha a dagályban nem kaptál blokkot ? :P

pollipudlipötty 2008.09.11. 14:34:25

Csak hogy a sok vonatkozó komment áradatát megtörjem, engem 600 Ft kártyaletéti díjjal nyúltak le. Pedig én még törzsvendég vagyok :D igaz én e-mail-en reklamáltam, 15-én jár le a 30 napjuk, akkor viszont fogyasztóvédelem felé továbbítom, ugyanis megvan a visszatérítésről a blokkom....

pollipudlipötty 2008.09.11. 14:36:25

ja és mégegy, pár pénztárost kirúgtak mostanában onnét, úgyhogy a panaszotok biztos ki lett vizsgálva,kíváncsi vagyok mikor kaptok választ. :)
süti beállítások módosítása