Tékozló Homár

Középkori állapotok a postán

2008.09.11. 12:50 | jackyll | 286 komment

Akárhogyis csócsálja a Homár, nehéz belátni, mi köze van az államnak a csomagküldéshez. Amíg azonban nem hogy nem adják el a Postát, de piaci versenyt sem teszik lehetővé ("majjövőre"), még ilyen váratlan fordulatok is érhetik az embert, ha betéved egy eldugott (?) postára:

Gyakran járok postára, elszomorító és egyben dühítő, hogy az államot nem érdekli, hogy milyen áldatlan állapotok uralkodnak szinte mindenhol. Az egyetlen értelmes dolog, amit az évek során tapasztaltam, az a vonalkódos kártya, ami ÁFA-s számlaigény esetén megkönnyíti kicsit a kiszolgáló és az ügyfél dolgát is. A minap ugyancsak betértem, ugyan nem oda, ahová szoktam, hanem egy másik postahivatalba. Helyszín Székesfehérvár, Budai úti postahivatal.

Rövid várakozás után sorra kerültem, átadtam a feladni kívánt levélküldeményt, majd lehelyeztem a hölgy elé a másik postán kiállított vonalkódos kártyámat, ami az ÁFA-s számlaigény egyértelmű jelzése. Látta a kártyát és utána feltette a kérdést, hogy számlát kérek-e? Ekkor rámutattam a kártyára, hogy persze, azért van ott, másra nem is lehet használni. A következő választ kaptam: EZT ITT NEM TUDJA HASZNÁLNI, MERT NINCS SZÁMÍTÓGÉPES RENDSZERÜNK.

Nem vonalkódolvasó nincs, hanem számítógép sem! Teljesen megdöbbenten csak annyit tudtam mondani, hogy "de azért valamikor lesz, ugye?" és távoztam.

Ezen el kellene gondolkozni, hogy vajon tényleg ilyennek kellene-e lennie 2008 Magyarországjának?

Viktor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.09.11. 12:50:58

Igy elso gondolatra: aki gyakran jar postara, sikeres ember nem lehet.

kicsilara 2008.09.11. 12:54:14

az én CIBesem szászor jobb!!!! :)

T...... 2008.09.11. 12:55:32

Ma másodszor fizetem ki annak a csomagnak a postaköltségét, amit elsőre visszaküldtek a feladónak "címzett ismeretlen" megjegyzéssel.
A címzés pontos, irányítószámos, a városban EGY ilyen nevű utca van, a 90-es házszám egy szögegyenes utcában a 88 és a 92 közé esik, egész nap van otthon valaki.
Grrr.

Dr.Bio74 2008.09.11. 12:56:20

Én is járok ilyen postára, mert:
- A két hölgy villámgyorsasággal dolgozik, számítógép, szkenner stb. nélkül, így mindig gyorsan végzek.
- Mindig kedvesen emberien fogadnak, és segítenek, ha kell.

A Budai úti posta azé nem olyan eldugott, vagy igen?

Breki77 (törölt) 2008.09.11. 12:56:39

Aki elsőzik, annak száradjon le a keze. :)

liven 2008.09.11. 12:56:40

Végre az első 10-ben és utolsó!!!

Breki77 (törölt) 2008.09.11. 12:58:49

Amúgy pedig postára járni ősi román szokás!

elwood 2008.09.11. 12:59:25

A postát nem szabad privatizálni mert nemzeti vagyon. Az emberek mosolyogva járnak oda hagyományőrzésből, "háát igen, ezt így szeretnénk megőrizni".


Milyen szolgátatást vársz ? Az egy múzeum.

2008.09.11. 13:04:42

En remegek, ha postara kell menni. Szerencsere a csekkektol mar sikerult megszabadulnom, de a belyegert meg mindig oda kell jarni. Meg jo, hogy emailre nem kell belyeg :)

Amugy a posta kifejezett jo peldaja annak, hogy sok ablaknal hogyan szolgaljanak ki X ido alatt a legkevesebb embert.
Angliaban ugy oldjak meg, hogy 1 (egy!) darab sor van a 3-4-5-sok ablakra, es mindig a szabad ablakhoz lehet menni. 5-10 percnel sosem alltam meg tobbet sorba.

Remelem a BKVval es MAVval egyutt allitja falhoz a Postat is a forradalom...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 13:11:02

hat TaZ ez amerikaban is ugy van megoldva
bar en eldobhato postat hasznalok

Mertcsak 2008.09.11. 13:11:21

Ha fatornyos falumban menek a postára,ahol nincs kompitür és egyéb modern kacatok,max 5 perc alatt végzek.
Ugyanez városban,sorszámhúzással meg "ürteknikával" min. fél óra!

elwood 2008.09.11. 13:18:14

Ha egyetlen általános iskolát végzett munkaszervező egyszer látna egy postát, akkor kitalálná, hogy a nagyfelhasználóknak (mondjuk 10 levél fölött) legyen külön ablaka.

Akkor csak az szívna ott egész nap akinek úgyis ez a dolga, az ügyfelek 95%-a pedig elégedett lenne. De mint látjuk ez nem cél.

Dr.Bio74 2008.09.11. 13:18:22

Ezteté mondám én is páctivald, fatorony nélkül.
Többször megakarták szüntetni ezt az általam használt kis postaegységet, de nem tudták, mert kiderült, hogy az egyik legforgalmasabb hivatal a városban, viszont költeni nem költöttek rá egy forintot sem, hogy legyen állandóan vonalkódos az alsóneműjük.

Édesapám 2008.09.11. 13:23:02

Ühüm, csak elfelejtettek szólni, hogy a zűrtechnika direkt lassítva van, hogy a postásnak legyen ideje -a tevékenységi körébe amúgy abszolút beleillően- biztosításokat ajánlani....

Egyébként ha elém leraknak egy kártyát ahelyett, hogy azt mondaná: "ÁFÁ-s számlát kérek", én is tennék egyértelmű jelzéseket, szintén szavak nélkül...

bekbórd! 2008.09.11. 13:24:45

"feltette a kérdést, hogy számlát kérek-e? Ekkor rámutattam a kártyára, hogy persze, azért van ott, másra nem is lehet használni."
Kisebb arccal is lehetne intézni az ügyeket, az üveg mögött ülők is emberek. A vonalkódot nem tudtad használni, de gondolom, ha elmondtad volna, hogy milyen névre, címre kéred a számlát, kiállították volna...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 13:30:28

A mi postánkon lehet venni harisnyát, vakondriasztót, sorsjegyet, bontott téglát, használt autót, dinnyét. Viszont olyan füzetecskét, amiben benne vannak az irányítószámok azt nem. (tudom, a neten is meg lehet találni, de netet se árulnak)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.11. 13:36:19

elwood: max egyetértésem.
egy posta van a külső kerületben ahol lakom, ami este 8-ig van nyitva. igyekszem egyáltalán nem odajárni, de van amikor nagyon kell. hát rosszul vagyok a céges fullajtároktól, hogy kiszsákban hozzák a cuccot akár már délben, postakönyvecskével, beadják a néninek nagy vigyorogva és zárásig ott állnak az ablaknál. akinek egy darab borítékja van, órákig szivornyázik.

legyen népszavazás: egyetért-e ön azzal, hogy a 10-nél több levélpostai küldeményt, illetve csekket(nem tudom hogy hívják a csekket hivatalosan) feladó magánszemélyek és vállalkozások ügyeiket a többi ügyfélétől elválasztva, a postahivatalokban kizárólag e célra megnyitott kisablak(ok)nál intézzék.
igen
nem
nemtudom

Dr.Bio74 2008.09.11. 13:37:10

Én a veszélyes hulladékot is a postára hordom, asszem eladják potencianövelőnek

fluxuskondenzátorgenerátorékszíjfeszítőgörgő (törö 2008.09.11. 13:37:15

Kis falu, kis posta, nincs kockázat. Csak belépek az ajtón, és a néni már mosolyogva veszi elő a csomagot, amiért érkeztem, anélkül, hogy a "jónapot"-on kívül bármit is szóltam volna. Cirka 2, azaz kettő perc és már jövök kifelé... Mi ebből a tanulság? Aki nagyvárosban él, sikeres ember nem lehet...

Látnok 2008.09.11. 13:37:29

A postát hagyjuk. Feladok 20 levelet havonta tértivevénnyel külföldre (mer' sikeres vagyok), majd minden egyes ilyen csomag levélből (igen, mindegyikből) legalább 1 tértivevény nem jön vissza. Erre beadom a büdös tudakozványt (vagymi), amire majd hónapok múlva kapok választ (60 nap legalább eddig a csúcs). Ezek után felhívogatom a különböző ország postáit, és én kerítem elő a tértivevényemet, ami sajnos elengedhetetlen a munkámhoz. Ja! És egy levél Európába min. 2000,-Ft, ezen felül pedig 600,-Ft a tértivevény darabonként. Amiket utána nemzetközi hívásokkal, és két nap erdőzéssel én kerítek elő... És mindig itt akad el, kishazánkban...

Nem az emberek bénák egyenként, hanem a szervezet egy rothadó pöcegödör. Aranyárban. És még mindig nem tudsz máshova menni. Hacsak nem vagy sikeres...

A POSTA sz.rjon 3 postazsák sünt.

staropramen 2008.09.11. 13:43:49

@egyéves
a vakondriasztóra vevő lennék,egy hete túrja agyepet és nem tudom elkapni.

ancsa1975 2008.09.11. 13:43:53

Ha már posta:
1. Az egyik, amitől én is herótot kapok, hogy a sorbanállás közben megy a tolakodás, nyomulnak az öreg nénik, mint a régi szép időkben, miközben (lásd TaZ, hagyma)van ennek egy k*va egyszerü módja, nem kell ehhez nyugatra menni meg pénz se, csak egy kis józan ész egy egyszerü, könnyü szalagkorlát.
2. Ja, tömeges feladás van, csak a határát kéne lejjebb vinni
3. nem beszélve arról, milyen k*va sok idöt elvesz, hogy szegény postáskisasszonyoknak minden ügyfélnek el kell próbálni adniuk sorshegyet meg biztosítást meg minden lósz*rt.

hiszti 2008.09.11. 13:53:55

apró és nagy címletű sünt is

EÖ (törölt) 2008.09.11. 13:55:19

staropramen

de ne a postán vegyél, a kollégámnak elújságoltam, hogy nekem hogy bejött a Conrados vakondriasztó erre ő vett a postán olcsót
egy hét múlva mondta, hogy szar, mert odavonzza a település összes vakondját és szétkúrták a kertjét, már nem lát át a túlsó felébe
ezt elmondta a postán is, ahol a kiscsaj mondta, hogy tud róla, már mások is panaszkodtak.
Szóval ha szereted a vakondot, akkor irány a posta. Ha nem, akkor Conrad, jó drága, de odabasz a kis genyóknak.

hiszti 2008.09.11. 13:56:14

nálunk a gyerek minden alkalommal lepakolja a posta közepére kitornyozott mesekönyveket. És nem szedem össze.
A promóció elérte célját, nem?

EÖ (törölt) 2008.09.11. 13:59:31

staropramen

bocsi de nem olvastam el rendesen elsőre.

minek akarod a gyepet elkapni?

staropramen 2008.09.11. 14:02:20

@egyéves
mert túrja a vakondokot

Édesapám 2008.09.11. 14:04:19

ne túrd a gyepet... inkább....

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:04:59

azt próbáltad már, hogy 1,5 méteres mélységben elhordod a termőtalajt? Akkor ott maradnak a vakondokok és lekaphatod őket.
Hogy ne legyünk offtopikok, a földet borítsd a posta elé.

staropramen 2008.09.11. 14:06:30

köszi uraim, értékes tanácsaitokat.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:09:13

Esetleg próbáld meg a Ráckevei Strand Önkéntes Vakondmentő Misszióját, a Finta Ede út 45. szám alatt

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:11:59

FONTOS!
a tanácsok ára xxxxx forint, üdülési csekket nem áll módomban elfogadni mert alanyi jogon csinálom, (azt vidd a pécsi álatkertbe) euróközépárfolyamot erre a számlaszámla utalhatsz: xxxxxxxx-xxxxxx-xxxxxxx

Illetékbélyeges elvtárs 2008.09.11. 14:14:33

a vakondok(ok)at legkonnyebben Palkovicsne laptopjaval vagy batz pacskerrel lehet agyonutni. Kulonosen, ha epp a postan talakozol veluk, mert akkor nem tudnak gyorsan visszabujni a foldbe.

Megvagy hadnagy 2008.09.11. 14:17:01

ugy tunik Viktornak savanyu a narancs. A Posta egyebkent halott, lesz itt siras, ha majd jon a Deutsche Post

Gumidomino 2008.09.11. 14:19:14

hát én úgy hallottam hogy a vakondokoknak természetes ellensége a sün de az meg ugye nehezen előállítható, kérdés hogy megér-e egy kis szenvedést a dolog.

Édesapám 2008.09.11. 14:23:25

Vakondot lehet bogratshban, pörköltnek elkészíteni?

A sün elevenen sz***k


***üli

mumli 2008.09.11. 14:27:05

Kedves Viktor,megjegyzem,hogy ahol van vonalkód és számítógép is, ott általában a 2 nem "kompatibilis" egymással(pedig ugyanazon a postán kaptam a vonalkódot, ahol aztán nem olvasta be a rendszer). Jó, néha működik. És ha nem, akkor mi van? Várok még kb 5 mp-et, meg két Entert.
Én is sokat járok postára a munkám miatt (de nem a kiszsákos típusba tartozom :D ), a mi postánkon dolgozók előtt le a kalappal, ügyes csajok és fiúk, meg gyorsak is! Ja, és az ablakokat is kinyitják úgyhogy van zokszigén a teremben.

Jó_isten 2008.09.11. 14:27:52

évtízed leg hányásizűbb posztja ez...
ha nem teccik a posta ellehet menni...futárt bérelni...edét seggbe b*szni ájfóóónnal...

pepipapa79 2008.09.11. 14:32:34

most mé mindenki a postát szidja????
Mondjatok még egy helyet,ahol vehetsz harisnyát,kólát,rágót,chipset,lottót adhatsz fel,biztosítást köthetsz,csekket adsz fel,veszel sorsjegyet,könyvet,norbi update mustárt,szögesdrótot,bogratshot,
szeletelőgépet,vasvillát,péksüteményt....

mumli 2008.09.11. 14:32:44

Az otthoni posta viszont nagyon gáz, és hát a dolgozóiról meg no comment, elkelne oda is a fiatalítás...
És még zokszigén sincs.

pepipapa79 2008.09.11. 14:34:00

jó-jó mustár nem mindig van...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:35:24

a voankódról jut eszembe, hogy még mikor volt Jéé c+C áruház ott volt vonalkódos ügyfélkártya
a vonalkód elkopott, a szám alapján nyomtattunk újat otthon a számítógéppel.
A pénztárosnő meglátta, hogy nem eredeti a vonalkód és rendőrt akart hívni, hogy csalók vagyunk.
Kellett másfél óra, amíg megmagyaráztuk, hogy a vonalkód az csak egy számsor szimbolikus manifesztációja, és aki leírja a személyi igazolvány számát egy papírra, az nem csaló.
Mivel nem értette, inkább nem hívott rendőrt.
A faszér van ennyi hülye ebben az országban. Nincs egy ács vagy asztalos, aki elvállalna egy munkát, ha van benne olyan elem, ami nem derékszögű, mert a ferde - neadjisten íves - elemet már nem bírja kiszámolni.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:37:13

a mi postánk fontolgatja, hogy ebédet is árul
ami azt jelenti, hogy 11 és 13 óra között levelet nem lehet majd feladni

Kováts Oltvas 2008.09.11. 14:37:47

A XVIII-ban, ahol időnként reggelente körbefutom vagy tízszer a Malév focipályát szoktam vakondot vadászni. Akkora vulkánokat nyomnak a focipálya közepére, hogy annak a tetejéről még Huszti Sz. is betalálna a Dán kapuba. Múltkor sikerült is alárúgnom egy kis fekete állatanak, de biztos nem vakondok volt, mert nem volt rajta kék kertésznadrág.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:38:26

Budapestiek!

A Szilágyi Erzsébet fasoron van posta?
Érted? Szilágyi Erzsébet és posta? :)

Dr.Bio74 2008.09.11. 14:42:19

Most miért nem jó a postás vakondokriasztó/vonzó?
Csak jó helyre kell kirakni, és kész ! Esetleg jóban vagy a szomszédoddal?

Édesapám 2008.09.11. 14:44:11

Önkéntes van, csak akkor még nem galamb, hanem varjú vitte a levelet...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:44:14

mert odavonzza a vakondot, holott el kéne hogy riassza
persze, lehet, hogy fordítva dugta be

én mondjuk kiakasztanám az almafára, a vakondok meg csak úgy ugrálnának föl, mint a delfinek

Mertcsak 2008.09.11. 14:45:25

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 14:38:26

:))

pedig nem is vok Bp.-i

Almatlan Jozsi 2008.09.11. 14:51:41

Ez mar megint ugyanaz a Viktor aki az elobb Gaborkent sajat magaval levelezett? Jogos a panasza-e?

Egyebkent azert nincs szamitogep, mert rajottek, hogy ily modon 50%-al gyorsitani lehet az ugyintezest. Ugye, hogy csak rovid ideig kellet varakoznia? Regebben ki is volt irva: "Turelmuket kerjuk szamitogeppel dolgozunk."

Jaj de oreg vagyok...

Látnok 2008.09.11. 14:53:20

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 14:38:26
Ja van. Lovas. Bár nem az a lényeg, hogy technika legyen, hanem hogy kedves ember vezesse a postakonflist... :))))))

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:54:57

holló édesapa, nem varjú, ez FONTOS!!!
bár a holló is varjúféle (Corvidae),
de legalább itt a homáron legyünk precízek, mert idejün egy ornitológus (ősi biblia nép) és sünt szarat velünk.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.11. 14:56:31

régebben (amikor még számítógép nem volt) ki volt írva:

ennél az ablaknál tanuló dolgozik, türelmüket és megértésüket kérjük.

tíz éven át szinte minden nap ugyanaz a néni ült ott. de biztos jól megtanulta:))

EÖ (törölt) 2008.09.11. 14:56:46

szerintem, ha konflissal vinnék ki a leveleket, akkor hamarabb odaérnének, mint most
csak nehogy a konflis előbb bevigye a Budaőrsi logisztikai központba a cuccot

Ja és minden ló hátán legyen egy vonalkód, hogy lehessen őket központilag etetni

É2I 2008.09.11. 14:59:01

@Egyéves Önkéntes

"én mondjuk kiakasztanám az almafára, a vakondok meg csak úgy ugrálnának föl, mint a delfinek"

Na ezen majd betojtam :DDD Huhh ember még gépelni se tudok, úgy röhögök, kolléga meg tekinget, meg kéri, hogy küldjem el, mi az.

staropramen 2008.09.11. 15:00:25

egyéves
ilyen már volt, csak éhenpusztultak a lovak mert az istállóban nem volt vonalkód leolvasó.

Dr.Bio74 2008.09.11. 15:00:56

Tänzerin 2008.09.11. 14:53:20

Nézd ha a postakonflissal megfelelő költséggel, időben eljut a csomag/levél a cimre, sőt ráadásul kultúráltan, kedvesen adják át, nem pedig a zuhogó esőben a postaláda mellé teszik a levelet, ha másodikon laksz akkor az ajánlott küldeményről csak értesítést kapsz stb. akkor kell a tökömnek a technika, sőt akkor lehet, hogy sikeres a posta is.

Látnok 2008.09.11. 15:00:57

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 14:56:46
Igaz. Én magam keresem meg a tértivevényt mechanikusan (na jó, telefon, de az még belefér), mert nekik ez központilag, számítógéppel 2 hónapba telik.2 hónap alatt a ló is meg a galamb is simán megkerüli a Földet...

staropramen 2008.09.11. 15:04:04

Érzitek ennek a szónak a különleges bukéját: TÉRTIVEVÉNY
gyönyörű mint egy 1968 as egri Bikavér az őzpörkölthöz

Dr.Bio74 2008.09.11. 15:05:58

staropramen 2008.09.11. 15:04:04

Ha melózol akkor fejezd be, mert megártott.

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.09.11. 15:06:12

Nekem az utsó rész tetszik a legjobban :)

ez akár Fidesz óriásplakát is lehetne, vagy "fizetett politikai hírdetés" :D

"Vajon tényleg ilyennek kellene-e lennie 2008 Magyarországjának?

O.Viktor"

:D

É2I 2008.09.11. 15:06:54

Egyébként errefele a kisebbik postán (egy ilyen bevásárló center) szintén egysoros a sorban állás. Muszály volt megcsinálniuk, mert amúgy már nem lehetett bejutni sem a sorbanállók közt.
De innen én is elhajtanám a postakönyveseket. Arra ott a nagyposta 25 ablakkal, itt meg csak három, amiből kettő megy általában. Csak ez ugye városközpont, amaz meg vagy 500m-re van. Igaz én is lusta vagyok, nem csak ők ;)

Dr.Bio74 2008.09.11. 15:10:14

A múltkor Balmádiban nem adott az Erstés automata pénzt, mert gondja volt. Teljesen felháborodtam, mert vajon tényleg ilyennek kellene-e lennie 2008 Magyarországjának ?
De aztán elballagtam a következő sarokra egy másik automatához, ami kiszolgált, és ettől Ámerikába éreztem magam.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:11:02

staropramen 2008.09.11. 15:00:25

Persze, ezért a mi cégünk (intrumjusticia) a postán abrakoltat, ott van leolvasó is mag abrak is.

Ki is van írva a fényújságon: Kérjük fáradjanak a 3. abrakhoz!!

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:12:11

staropramen 2008.09.11. 15:04:04

Te is Nagy Levinnél voltál tanonc?? :)

Mertcsak 2008.09.11. 15:15:33

Almafára ugráló delfinszerü vakondokok?!
Hát ez beszarás b+!:))))

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:18:42

úgy kell feladni táviratot a postán, hogy
1. adnak egy űrlapot (már ez milyen, a Földön űrlap?)
2. Kitöltöd és visszaadot
3. Felfaxolják (!!!) Pestre vagy valahová
4. Kinyomtatják neked
5. Fizetsz érte 3400 ft-ot, kb.

Ahelyett, hogy lenne egy számítógépes felület, ahová beírod a szöveget, választasz hozzá mintát és klikk megy az e-mail a célállomás postájára, ahol a rendszer kinyomtatja és kézbesítik.
Nem kéne se nyomtatvány, de faxolni, elég lenne egy ingyenes emil.
Értitetek-e?

staropramen 2008.09.11. 15:19:25

Egyéves
valóban Ő volt a mesterem, a szép szavak iránti csodálatomat a helyesírófenomén Tőrők Szultántól
kaptam

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:20:20

Malymász malyd kilyavíccsa az elgépelést

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:21:21

staropramen,

jaja. én meg az empátiát tanultam Tuskó Hopkinstól. :)

staropramen 2008.09.11. 15:22:32

az ugye olyan mint amit a gyógyszerésztől lehet kapni aki ugye empatikus

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:25:09

el lehet kapni gyógyszerésztől is, ha nem figyel oda az ember

az együtt érző gyógyszerész az az empatikus? :)

staropramen 2008.09.11. 15:28:13

a patikusokat az abc betüivel küloböztetjük meg egymástól. Igy van apatikus, ő Apátiában dolgozik, stb egészen a szimpatikuson át a zpatikusig

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:29:09

aki pedig megbukik a gyógyszerészvizsgán az az antipatikus?

staropramen 2008.09.11. 15:29:52

Tökéletesen látod a helyzetet.

hiszti 2008.09.11. 15:30:08

Egyéves , amit Te táviratodért nem lehetne cirka 3400.-at elkérni.
A mostani rendszer nem gyors, nem praktikus, pláne nem takarékos, de milyen sok időt vesz igénybe!
Emögött van "szolgáltatás".

Mnofőnix 2008.09.11. 15:30:09

Egyéves Önkéntes, amit írsz logikus lenne, de éppen ezért nem vezetik be.

Voltál-e katona és védtED-E a Varsói Szerződést? Ha igen tudhatnád, hogy a kereket cipeljük, a szögleteset pedig gurítjuk. értED-E?

facsipesz 2008.09.11. 15:30:51

Van pár állami cég, amit be kéne szántani: Posta, MÁV, BKV. Tud valaki olyat amúgy, amelyik működik????

Édesapám 2008.09.11. 15:31:10

Ellenben Wendriner Hermann kőszáli sas volt ha jól tudom... ha már madár...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:36:19

staropramen 2008.09.11. 15:29:52

Az ápolók is mindig ezt mondják, ha sikerül kicsavarni a kést a kezemből. :)

Annyit tennék még hozzá - olvasottságomat mintegy megcsillantva - hogy a szimpatikus pedig szimbolán játszik, a Máv Szimpatikusok hangversenyén.

Látnok 2008.09.11. 15:37:41

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 15:18:42

Nem is úgy van, mer

1. Bemegyel a postára,
2. letéped a pecsételt számblokkot a kötözőzsinórról (szerencseszám),
3. Kiabálják a számod (úgy óra múlva),
4. Odamégy a vasorrú bábához, elrebeged neki mit akarsz,
5. Kiállod a három próbát (postakönyves feladás, csattogó fogú öreg néni, nyolcvan papér kitöltése)
6. Újra vasorr elé állsz, elveszi és lepecsételi a három próbát
7. Jutalmul üzeneted odaadja a futárnak, aki postás pólóban és kamásliban elfut a végcélhoz (na, ezér kábé 2 hónap)
8. Futár visszafut a postára, és jöhet a következő jelölt.

staropramen 2008.09.11. 15:38:42

azt hiszem kevered a szimbolistával.Az olyanból 2 típus van. Az egyik költő és mindenfélét ír , a mmásik zenész és szimbolán játszik

Édesapám 2008.09.11. 15:39:24

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 15:36:19

és a Kabóca az állatok királya?

KékFény6 2008.09.11. 15:42:10

Ez szintúgy van a rákoshegyi (Bp. XVII. ker) postán, azzal a különbséggel, hogy ha számlát kérsz, akkor a számla számát egy kockás(!) füzetbe szépen lassan be is jegyzik az ajánlott szelvény számával és az összeggel együtt.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:42:48

Mnofőnix
nem voltam katona, amit azóta is nagyon bánok :)
elkeveredett a jelentkezési lapom :)
pedig halottam ott még olyan elvetemültek is voltak, akik két palackkal hegesztettek, mikor egyel is lehetett volna, vagy a disszu vagy az oxigén tök feleslegesen volt ott

Édesapám
viszont Hermann az tényleg kőszáli sas (Aquila chrysaëtus*) volt, nem úgy mint az igen tehetséges Wendriner Piroska, aki sakál ÉS balerina...


Hiszti!
helyes a meglátás
aki távolról ír fel gyógyszert, az a telepatikus

* az ornitológusok miatt, nehogy idetévedjen egy

staropramen 2008.09.11. 15:43:23

Édesapám
ki is ebben a regényben a légtornász?

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:46:11

Igen!

Az ornitológusok miatt kénytelen vaygok pontosítani:
A kabóca (Cicadidae) valóban az állatok királya.

Viszont nem lehet minden szimbola mellé közlekedési rendőrt állítani!!

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:48:36

Őt se hagyjuk említés nélkül:

WENDRINER TÓDOR EMÁNUEL
királytigris és fejszámoló
(Bengáliai fogás, szelídíthetetlen)

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:51:15

no, ki a légtornász?

ebben a törvényben sem találom:

LEX FÜLIG 193… 1. T.c. A külső megjelenés kötelező egyszerűségéről, a koronatanácsban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 15:53:40

jo ha tudjatok en a vakondokokkal vagyok
bar egyszer volt nalam is
akkor meg nem arultak postan ilyen bigyot, de meg van meg a genjeimben a vfadszoszton es hosszas lesben allas utan mikor kiturt en alakurtam egy asoval, be egy vodorbe
es elvittem 2 szomszeddal arebb,es atdobtam a keritesen, szep fenyes a szore
egyszer fogtam szitaval gerlet is
de ha megkapom vegre az allampolgarsagot veszek puskat is es ha vakond jon szitava lovom a kertet

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:54:34

staropramen 2008.09.11. 15:38:42

ezeket a szimbolistákat nehéz megérteni, mintahogy a balett-táncosokat és a kőfaragókat is...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 15:57:22

hagyma

amíg nem vagy állampolgár, addig a szúnyogot se bántsd, nehogy ezen múljon.

Én ezért nem lettem dél-koreai állampolgár, meglátták, hogy leszedek magamról egy piócát és kiutasítottak. Mondjuk itt észak-koreában is klaszz...

EÖ (törölt) 2008.09.11. 16:00:11

Tänzerin 2008.09.11. 15:37:41

nálunk még nincs sorszámtépés, az majd a jövő évi informatikai fejlesztésben lesz gondolom, amit pont a postavezér veje fog megnyerni hatszoros árért, mondjuk kakaóbiztos lesz.

Tényleg, ha megszűnik a SZDSZ, akkor jelöljék magyar bálintot (sic!) Országos Kakaó Biztosnak!

Mnofőnix 2008.09.11. 16:02:01

A postáról annyit, hogy valamikor anno, ha egy levelet feladtál "simán", akkor többnyire megérkezett másnap. Volt akkor is expressz, ami csak megerősítette, hogy tuti biztos megérkezzen másnap. Ezért nem is használta szinte senki, ha csak valamiért nem volt egetrengetően fontos, hogy másnap tényleg ott legyen.

Azóta fejlődött a technika, meg minden. Ma már a sima levélnek legalább 3 nap kell és az expresszből elsőbbségivé vedlett feláras sem biztos, hogy odaér másnap.

Az email pedig ott van egy pillanat alatt. És ingyé. De a bélyeg áráért, akár perceket is beszélhetsz a legratyibb tarifákkal is (pedig a telefonosok is elég lehúzósak ám).

A posta meg csodálozik, hogy egyre kevesebb a levél.

specialista001 2008.09.11. 16:04:34

Almatlan Jozsi

nem, én nem az a Viktor vagyok, de én is bazi öreg vagyok

EÖ (törölt) 2008.09.11. 16:06:57

azt mondta a rádióban az egyik főpostás, hogy nem észrevehető a visszaesés a forgalomban az e-mailok megjelenése és a futárcégek miatt.

na persze ez így is lehet, szerintem a fenti kettő miatt, kb egyhuszadára esett a forgalmuk.

Látnok 2008.09.11. 16:07:38

Egyéves Önkéntes 2008.09.11. 16:00:11
Ha megszűnik az SZDSZ, akkor magyar bálind majd beül a postába SZÁMÍTÓ-gépnek! Kakaó biztos SZÁMÍTÓ-gépnek! Hajaj!!!!

specialista001 2008.09.11. 16:08:31

Megvagy Hadnagy

Viktor szereti a narancsot, a szekfűt viszont nem!

specialista001 2008.09.11. 16:10:35

bekbórd

nem vagyok nagyképű, csak próbálom kihasználni a kor "vívmányait" !

EÖ (törölt) 2008.09.11. 16:10:49

Van emberjogi biztos, van országgyűlési biztos, akkor lehetne kakaó biztos is.

bázmeg ha 10 percre államfő lehetnék, esküszöm kinevezném Bálintot kakaó biztossá!!!

micsoda mascarponei-lágyságú irónia lenne az...

Látnok 2008.09.11. 16:15:52

Mnofőnix 2008.09.11. 16:02:01
Nekem az a "jó" tapasztalatom van, hogyha feladják nekem elsőbbségivel, akkor 4-5 nap vidékről a fővárosba, ha simán, akkor 2-3 nap.
A pénzutalványomat múltkor a szomszédból horgásztam át, mert simán odaadta a 13 éves kislánynak a postás, és lenyúlt belőle 150 forintocskát, hogy neki jár a jatt. Amúgy a szomszédot nem ismerem, csak rendesek és átjöttek, hogy elnézést (ők kértek elnézést). De hetente amúgy is szeánsz van a házban (nem vagyok sikeres, többlakásos), amikor egy kellemes fél órában egymás között osztogatjuk a félredobált leveleket, számlákat, ajánlott értesítőket.

Jó ez a posta, nem t'om mi a bajotok.

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2008.09.11. 16:17:53

Oszt Ede felugrik-é az almafára az alanyi jogon levelező vakondok után?

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2008.09.11. 16:21:16

Mi egyébként ősszel 2 hétig nem kaptunk levelet, utána egyszerre mindet (elsőbbségi, stb. mindenféle), bejelentettem, kivizsgálták: nincs házszám, csak név kiírva, meg nincs is otthon senki, csak a nagymama egész nap, ezért nem merte a postás (helyettesítő) bedobni, inkább visszavitte a leveleket, megvárta vele a helyi postást :)

Látnok 2008.09.11. 16:31:25

Tarika/Chikashikimeka 2008.09.11. 16:21:16

Látod! Ezt mondom! Eccerűen itt senkinek sem jó semmi!

Ha kiviszi és odaadja akárkinek az a baj, ha nem viszi ki és nem adja oda senkinek, az a baj...

Ejh...

boldogok_a_sajtkészítők 2008.09.11. 16:39:32

és mi volna, ha mondjuk a már meglevő néhány konkurenst használnánk? DHL, Fedex, haddnemondjam...
Oké hogy drágább, de mondjuk ha hathetes munkám fekszik valamiben, azt nem bízom a Magyar Pistára az tuti...

abakus(z) 2008.09.11. 16:40:24

Pedig még csak most jön a neheze a postásoknak... Nyakunkon az ősz, idén is sok levél várható.

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.11. 16:51:54

Addig jó amíg ezek az emberek nem ablaknál árulják a 10Mb/s előfizetést ajándék fingós hangyás MM magazinnal

Pearl 2008.09.11. 16:57:04

Franciaországban a céges feladások nem hogy külön ablaknál, hanem külön bejáraton történnek - így senkit nem zavar ha vki egy egész zsák levelezést jön feladni :o))
Hiába, Magyarországnak még sokat kell tanulnia a "nyugattól". Persze akarni is kell ....

zanzibear 2008.09.11. 17:01:02

templar:
Na, tedd már be az árakat, levél, csomag, pénzküldemény esetére....
Hadd röhögjön, aki még nem látta (így te sem), hogy egy belföldi irateljuttatás mennyibe' is fáj ezekkel, az Általad ajánlott "alternatívákkal".
Ezekkel kb egálban van, ha taxival küldeted.

zanzibear 2008.09.11. 17:02:42

Pearl,
a zsákos feladás Magyarországon is másutt történik. Még biztosan nem álltak előtted zsákos emberek ezer levéllel.
Ennél kisebb, "nagyfeladói" sor meg van külön.
A sok, sorbanállás optmializálós ötletre meg annyit mondok, hogy nem "a" postán, de bárhol, Magyarországon működik-e tisztességesen az egy sorból több ablakhoz állás?

bonobonohu · http://bono.hu 2008.09.11. 17:04:18

tavaly (2007!) december elején rendeltem amazon.co.uk-n 1-2 blu-ray kiadványt, mikor már hete óta nem akart megérkezni, hosszas telefonálgatás után (szokásos: felelős nincs, ötlet nincs hol lehet, semmi nincs) kikötöttem a nyugati postán, hátha ott.
komikus volt. nagymami a spirálos kockás füzetben (SZÓ SZERINT! igen. a kockás füzetben!) kereste, hogy van -e ott a nevemre csomag. vicc.

VICC. a magyar posta egy vicc.

de a történetnek happy endje van: 2008 január 30-án megjött a csomag. :-)

avogadro00 2008.09.11. 17:08:20

ezért sem járok postára

hiszti 2008.09.11. 17:08:45

egy éve elköltöztem.kötöttem szerződést utánküldésre, és postafiókra is, mert az új társasházban nem voltak felcimkézve a postaládák. Namármost. Nem küldték utánam a leveleket, csak a tértivevényeseket (ebből kifolyólag minden szolgáltatóval cirkusz lett a dologból,hiszen a végszámlák sem jutottak el).A postafiókba sem tették, mert nem szólt(?) senki az elosztónak.
Félév után megszüntettem mind a kettőt. Most azért mennek vissza a feladónak a levelek, mert a kisasszony ráírja "postafiók megszűnt".
A címem olvasható, a postaládám tökéletes. Leveleztem sokat. Kirúgták a kisasszony főnökét.
Hepiend. A leveleim azóta megérkeznek:)

Látnok 2008.09.11. 17:08:48

Konkrét eset: a tesómnak a pénzutalványát lenyúlta a kollegina az egyik fiókban. Kellett volna jönnie pénzének, de nem jött. Bement ahhoz a csajhoz, akit, akit "látásból" ismert, ugye mint ügyfél, megkérdezte, és a csaj közölte vele, hogy felvette a pénzét és elköltötte.

Most ott tart az ügy, hogy holnap megy a rendőrségre, mert a nő konkrétan elköltötte a pénzét, tévét vett belőle (elnézést kért, hogy felvette a tesóm aláírásával és elköltötte, de elromlott a tévéjük).
Az milyen.

A tesóm egyedül neveli a gyerekét, keccsöl reggeltől estig, ez meg okirathamisít, és lop. És odaadják neki a postán a pénzt!!!

tutucs62 2008.09.11. 17:10:47

2008 július elején felhívta édesanyámat Balogh Sándor (06-20-5300XXX; 06-1-2588XXX; XVII. ker.-i lakos ), miszerint Ő a T-Kábel üzletkötője, és elmesélte, ha náluk rendeljük meg a digitális televíziót, vonalas telefont, és internetet, akkor milyen kedvezményeket kapunk.
Először is édesanyámtól elkértem a telefonszámot, és felhívtam az „üzletkötő” urat. A beszélgetés során hangsúlyozottan emlegettem az internetszolgáltatómat (Enternet), miszerint valamennyi időm még hátravan a hűségnyilatkozatból. Balogh úr kihangsúlyozta, hogy amíg lejár a hűségnyilatkozat, addig csak a digitális Tv-t, és a vonalas telefont rendeljük meg, az internet ráér később. Haladékot kértem, hogy ellenőrizzem az Enternetnél, milyen „játékszabályok” vonatkoznak rám. Nos, 2008 decemberig tart a hűségnyilatkozat ( amelyet 2 év után újabb 2 évvel meghosszabbítottam, sávszélesség növelés miatt), viszont ha szolgáltatót váltok, úgy 25000 (huszonötezer) Ft akármilyen díjat kell fizetnem. Ezen információk birtokában újra én hívtam fel Balogh „üzletkötő” urat, hogy az internettel kapcsolatos tudásomat megosszam vele.
Itt kezdődik a macskakörömbe tett jelző Balogh úrra. Ugyanis nagyon erősen kapacitált, hogy nyugodtan megrendelhetem a Tv-t, és vonalas telefont, az internetem megmarad. Ezzel nem vitatkoztam, mert az ajánlat valóban kedvező volt, és idős, nyugdíjas édesanyámnak szerettem volna kedvezni. Valamint én nem tudtam, hogy ha a digitális Tv koax kábelen jön, akkor a telefon is (ez valahogy elsikkadt a beszélgetés során), és ez azzal jár, hogy a régi vonalas telefonszolgáltatóm teljesen megszünteti a telefonvonalat! Ebben az esetben (mint később kiderült) az Enternet úgy veszi, mintha felbontottam volna a velük kötött szerződésemet.
Balogh úr (a második telefonbeszélgetés során) korreken kérdezte, hogy kérünk-e számhordozást. Természetesen kérünk, hiszen kb. 25 éve ez a telefonszámunk, külföldön élő rokonaink is ezen hívnak.
Ezek után a „tisztelt üzletkötő” úr, beleegyező nyilatkozatomra reagálva elkérte a címet, hogy pár napon belül jön a Tv szerelő, és átköti a régi kábeltévét digitálisra. A Tv szerelő a lakásban elhelyezte a Set Top Box (továbbiakban beltéri) egységet, ezt összekötötte a Tv- vel, és telefonált valahová, hogy aktiválják az az adást. Az adás valóban létrejött, de innentől nem működött sem a videó, sem a dvd. (A videot én kötöttem be, hogy nézhető legyen.)
Pár nappal később egy telefonszerelő felhívta édesanyámat, hogy holnap jön. Másnap senki sem érkezett, viszont édesanyám tapasztalta, hogy nem működik a telefonja, nekem pedig „rosszalkodott” az internetem. Nem gondoltam semmi rosszra, hiszen a modemem többször túlmelegszik, ezért resetelni kell. A telefonnal kapcsolatban sem gyanakodtam, hiszen előzetes bejelentés nélkül néha szervizelnek „dolgokat”. Másnap megjelent egy szerelő, aki állítása szerint átköti a telefont. Először az utcai oszlopon átkötött valamit.
Ezzel a szerelővel beszélgetve derült ki, hogy nem a modem rossz, hanem a régi szolgáltató tokkal-vonóval megszüntette a telefonvonalat, ezzel együtt az internetet is. (2008. 07. 20.)
A szerelő átkötötte a telefont úgy, hogy hozott Ő is egy dobozt (beltéri?), ezt összekötötte a koax kábellel, majd közölte, hogy nincs több eszköze, felszerelése, úgyhogy hívjunk egy telefonszerelőt, aki usque 2000-3000 Ft-ért befejezi a munkát. Kerestem egy odaillő kábelt (1 méteres), és ezzel üzembe helyeztem a telefont, a telefonszerelő jelenlétében. ( Cinikusan: buta vegyész vagyok.) A telefon eredeti helyére történő helyezéshez (amely 25 éve ugyanott van) kb. 10 méter madzagra van szükség. Szóval vannak még gondok a Szolgáltatás kivetelezésével!!!! A modem a szobában a Tv mellett van, a telefont a Tv tetejére tette.
Másnap ismét én telefonáltam Balogh úrnak, és eléggé kifogásolható hangnemben számonkértem tőle az internetemet. Hablatyolt, miszerint Ő minden kuncsaftnak szól, hogy az ADSL veszélyben van, ha számhordozást kérnek. Feleségem, és édesanyám a tanúm, az ők füle hallatára beszéltem Balogh úrral, hogy „az internet, az internet……” Erről Balogh úr miért nem tudott? A T-Kábeles telefonon felhívott ügyintéző hölgy, akivel beszéltem, azt mondta, hogy az „üzletkötő”-nek erről tudnia kellett!
Ezek után én szaladgáltam, telefonálgattam, és „kávézóból” emaileztem, hogy az eredeti állapotot állítsák vissza. Az internetem 2008. 09. 09.-én állt helyre.
Ezidő alatt nem tudtam a Főgáz felé bediktálni a gázóra állását, nem tudtam ellenőrizni az internetbankon keresztül a pénzügyi helyzetem, és egy csomó dolog halasztást szenvedett.
Sőt, ez a legszebb az egészben, az Enternet folyamatosan küldte a számlát, mivel Ők folyamatosan Szolgáltattak, csakhogy ADSL nem volt, így használni nem tudtam!
Szóval ennyit a T-Kábelesekről.
Az Enternetesekkel elég jó, mondhatni baráti viszonyom alakult ki – sűrűn láttak -, és ők mesélték, hogy „tesztelték” a t-kábeles szolgáltatást: ugyanazt az e-mailt ugyanarra a címre küldték el tízszer egymásután. Nos? Csak 8 (nyolc) ért a célba! NO COMMENT!!!

pepipapa79 2008.09.11. 17:16:08

tutucs62
Te most mi köze ennek a postához, vagy EDÉ-hez?

tutucs62 2008.09.11. 17:17:54

Bocs, ez nem ide való!

tutucs62 2008.09.11. 17:18:56

Nem sikerült új topic?ot nyitnom.

elwood 2008.09.11. 17:25:35

Na ezt a Balogh Sándort azonnal rúgják ki a postáról.

A telefonhoz meg nyisd ki az ablakot, és írd alá az inviteles szerződést.

(Bár a sztori kicsit sántít, ha ügyintézni tudtál a kávézóból, azért egy gázóraállást be lehet diktálni onnan is.)

Lyman_Zerga (törölt) 2008.09.11. 17:37:41

@tutucs62

tényleg miköze ennek a postához? egyébként a kedves mamának mi szüksége van a digitv-re? azon szebb a brazil sorozatok képe?

pepipapa79 2008.09.11. 17:44:45

hiszti
egyrészt ez biztos lánynév:)
másrészt megvan az EDE

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 18:29:57

Hamada
tudom, hogy az amerikaiak hulyek, de pl.
ha egy "ABC"-ben mondjuk muxik 2 cassa/ tudom penztarnak kellene mondanom/ es megnyitnak egy harmadikat akkor megkerdezik az elotted allot, mar aki mogotted van, hogy at akar-e menni es csak akkor megy at ha aszongya nem
otthon, legalabbis az en idomben ugy volt ha hosszu volt a sor es varhato volt hogy nyitnak megegyet 100 meteres akadalyfutas indult az uj fele
itt a "sor" szent es serthetetlen

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.11. 18:39:23

Én hálás vagyok a Postának. Nélküle sosem jött volna létre a Fikablog.
fika.blog.hu/2007/10/04/levelkuldemeny
- legelső post

staropramen 2008.09.11. 18:43:39

boldogok a sajtkészítők, ha jön a postás

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.09.11. 19:04:27

hagyma,

Ideát azóta sem változott semmi. Salynos.

EÖ (törölt) 2008.09.11. 19:09:25

rékuc!

hozzád képest a kínaiak kezdő kispályások, már ami a cenzúrádat illeti...

bezzeg itt reklámozod a szarodat.
bocs a többiektől, de az ő blogján nem ad teret :(

Édesapám 2008.09.11. 19:09:37

-Miért emeli ki a sajtkészítőket?
-Nyilván nem szó szerint kell érteni, ugyanúgy vonatkozik bármely tejipari termék készítőire.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 19:21:12

fater
itt csak magyarul lehet beszelni
nahat

Lyman_Zerga (törölt) 2008.09.11. 19:24:34

@hagyma

nálatok ilyenkor mennyi az idő?

staropramen 2008.09.11. 19:26:57

édesapám
valahogy így
irjuk le 1000x helyesen

staropramen 2008.09.11. 19:29:18

és mit szóltok milyen gyönyörű az "elsőbbségi levél " kifejezés

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 19:34:20

most egesz pontosan 1 ora 33 PM
az oram fakken pontos, az exnejemtol kaptam karacsonyra 3 eve ashevillben
nagyon szeretem
es szep is
draga is vot , nem tudom miert vette
mosma 34 sokat pofazok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 19:39:11

olyan itt is an de nem merem leirni angolul
augy itt jo a posta ketszer jon naponta, de mongyk nem jon fel, ha olyan a leveled be kell maszni a postara, a fiokodban hagy ertesitot
a FEDEX, meg A UPS az ott haggya a csomagot az ajtod elott, ha elotte ebben megeyeztek oirasban
szombaton is van a postan kezbesites, de akkor csak egyszer
hatul dugjak be, te elol nytod a postaladadat
ha hazba vagy vannak azok a hulye dobozok, ha felnyitod a zaszlot rajta akkor elviszik a levelet amit beletettel
apartmanokban mindenhol van box/tudom, doboz/ amikor jn a postas elviszi
sima level miatt nem kell menni sehova

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 19:42:37

a postaskocsik jobbkormanyosak
a postasnak rangja van
de komolyan
mongyuk en akkor jarok postara ha anyukam kuld kulonleges vagdalthut csomagban, meg hazipaleszt mer akkor be kell menni
minden mas mukodik a neten

Nimandi 2008.09.11. 20:22:21

Na, hát én már úgy megyek be a postára, hogy előtte feng shui kristály helyezek fel magamnak, angyalokat, varázslatellenállást meg stoneskint idézek, meg utána megyek rontást levenni, merthogy ugye kiscégünk mind a 15 levelét ajánlottan szeretném feladni. Én komolyan nem tudtam, hogy a spanyol inkvizícióval fogok találkozni minden egyes alkalommal, amikor megpróbálom 15 levélkém feladni.
A sorban álláskor már elkezdem magam felszívni, eljátszom (szimpatikus mágia), melyik mögöttem álló hogy reagál majd mögöttem várakozva, a postakönyvem forgatom peckesen, hogy mindenki lássa.
Végre sorra kerülök. A hölgy kedves, segítőkész, tájékozott. Kedvelem. Ám a szaktudása nem segít abban, hogy a folymata gyorsabb legyen, nem rajta múlik. Minden borítékot felmatricáz az ajánlott ragaccsal, melynek vékonyabbik felét a postakönyvbe ragasztja. 15 levélnél ez lassú folyamat, mivel a kis, fél centi széles matricák nehezen kezelhetők, szorosan egymás alá kell mindet beragasztani, de haladunk. Aztán jön a nehezebbik része, a felbélyegzés. Korábban volt olyan fícsör, miszerint az ajánlott vonalkódok közül csak az elsőt és az utolsót kellett beolvasni, néhány billentyű nyomogatására utána folyamatosan köpte a gép a bélyegmatricát. A fejlesztések eredményeképpen ma már ilyennel nem találkozom, a borítékok ajánlott vonalkódját egyenként leolvassa a hölgy hosszas csiszatolással, kattintgat, igazgat, vár, kijön a matrica, ragaszt. Újat emel, csiszatol, kattintgat, igazgat, vár, ragaszt. 15 alkalommal. És nem gyors. A gyűlölet hullámai csapnak fel körülöttem, és már lassan lejön a sebzéselnyelésem, de végzek. Ekkor jön a cégnév bediktálása, az emberek mögöttem felsóhajtanak.
Higgyétek el, szívesen külön állnék egy sorban, ahol aki mögém áll, az számít arra, hogy elmolyolnak velem 15 percet.
Mindazonáltal nem érzem ezt a havi 15 levelet nagyipari mennyiségnek. ,)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.11. 20:34:54

egyéves önkéntes:
köszönöm, hogy az itteni hozzászólásaiddal mindenki számára niylvánvalóvá teszed, miért nem engedlek kommentelni a saját blogjaimon :)*

hiszti 2008.09.11. 20:39:33

Pepipapa örültem, hogy le tudtam írni helyesen.;)

neet 2008.09.11. 20:56:08

A múltkor (én csekkes vagyok, ergo sikertelen, mert havonta egyszer járok postára) megkértem az előttem állót, h engedjen előre, egy db levelem volt, kitöltve az ajánlott cédulka, fillérre kiszámított apró, kb 10 mp-be kerülhettem volna neki, meg egy jóleső mosolyba. Nem engedett, mert sietős dolga volt. Ja, nagykönyvvel, 576 db levéllel állt ott.
(Sosem tolakszom, de most tényleg dolgom volt. Ezt meg fontos volt feladni.)

Csomó banki cuccot neten át intézek, és meg vagyok elégedve, de rendszeres átutalási megbízást nem merek adni, annyi rosszat hallok erről. (Hónapokig nem vonnak, majd egyszerre félévet, stb.) Nőjjek már fel vagy maradjak óvatos?
neet

neet 2008.09.11. 20:59:39

Nimandi,
nem téged utálunk, hanem a jelenséget. Hogy nincs külön sor nektek. És ha legszívesebben lefejelnélek, nem rád haragszom, hanem a rendszerre, ami megfoghatatlan, te meg kéznél vagy. Bocs, ha holnap cisszegek és sóhajtozok és atyaégezek mögötted. Nem te vagy a célpont. Én meg nem bírom magamban tartani, cccccccccccc.
neet

Vladimir Harkonnen 2008.09.11. 21:00:32

A múltkor csomagot kellett feladnom. Beballagtam a XVII. ker. Ferihegyi úti postára. Gondoltam, akkor már néhány csekket is feladok. A csekkes ablakoknál kilóméteres sor állt. Gondoltan ebben az évszázadban a csekkel nem végzek, inkább a csomaggal kezdek. Miután a csomagot feladtam a hölgy megkérdezte, hogy befizetem-e a csekkeket is? (mivel ott szorongattam őket, és meglátta)

Úgyhogy 5 perc alatt végeztem az egésszel! Legközelebb rögtön a csomagoshoz megyek a csekkel is!

Apró csodák az életben!

neet 2008.09.11. 21:02:57

Hagyma,
ilyen velem a dósdi intersparban nem egyszer megesett: pl valami gebasz volt a pénztárgéppel, át kellett vonulni egy újhoz, lepakolni a szalagról, vissza a kosárba, át a másik sorba és vissza a szalagra, és a lényeg: az őrbácsi megvárta, amíg átérek, és csak utána szólt a pórnépnek, h ide is lehet, sőt, egy szemfülest meg is kért, h hátráljon, mert én már egyszer kivártam a sorom. Na, az llyen őröket szeretem. Meg gyerekkel intézni bármit. Olyan édes, h midnenhol extra kiszolgálást kapunk. :)
Jópénzért kölcsönadom. :D Ja, postára nem cipelem, nem vagyok szado.
neet

neet 2008.09.11. 21:04:24

És express line-t a hiperekbe!!! Maximum 7 items!!!!!
neet

neet 2008.09.11. 21:07:59

Hagyma,
dehát Mary amerikai, nem-e? Ha beházasodsz, az nem elég az állampolgársághoz?
neet

dwdHU 2008.09.11. 21:12:46

faszagyerek vagy, nem kaptal szamlat a 150 ftodrol pedig te egyertelmuen odabasztad a szaros kartyadat a pultos picsanak :/ szegyelljek is el magukat gyorsan

shúméker 2008.09.11. 21:13:54

hagyma:én látom ám,hogy darázsfészekbe nyúltam,amikor meg mertem jegyezni,hogy engem zavar a nem magyar tudásod(vagy az eröltetett amis magyarod,vagy csak kúl ámerikás akármid-nevezzük ahogy akarod) és azt is látom,hogy marha sok faned(fan=szurkoló)van itt,meg hogy te egy marha intelligens idegenbe szakadt hazánkfia vagy,meg,meg,meg.
ha téged ez megnyugtat és a szurkolóid is belenyugszanak ezzel abba hogy nyertetek,én bocsánatot kérek azért,hogy magyar emberként külföldön élve(állítólag te 11 éve-én 20-de ez tényleg tök lényegtelen:te hoztad fel),nem újságíróként,nem is az állam ahol élek állampolgáraként-amit én nem szeretnék felvenni itt(tudom,te már nemsokára ami leszel és megtanulták kinnt a nagyon furcsa magyar neved),szóval,lehet hogy te egy humoros ember vagy:de nem unod még az összes blogon ezt a (hát hogyan is nevezzem...)szurkálódást??hidd el,azért mert valaki nem posztol orrba-szájba(pl. én)azért még az is lehet régi homáros(én pl. olvasni szeretek és nagyon nagyokat nevetni itt-csak akkor írok,ha már kinyílik úgymond a bicska a zsebemben)-szóval:én neked ezt most nagyon magyarosan mondom:én kurvára unom,hogy akármelyik blogba benézek ott hagyma újságíró basztat közvetve vagy közvetlenül engem csak azért mert megjegyeztem az újságíró úrnak,hogy lehet ám magyarul is írni.légyszíves ne tedd,mert ez már nem poén.reméem megfogtad a lényeget-ha igen elöre is köszönöm a megértésedet,ha meg nem-hát istenem,max. nem olvasok homárt többet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 21:45:53

figyel shumeker
en alapvetoesn baratsagos ember vagyok, esnkit nem basztatok soha, en is azert olvasom a homart, hogy rohogjek
qrwa jo beszolasok vannak
alapvetoen Te kezted, mert ugy gondoltam jatszom az agyam
pedig aki ismer, tudja hogy nem
talan ezert is kaptam fel a vizet, mer ha valaki nem affektal az en vagyok
most is emlegeted ezt az ujsagiroskodast, amit sok eve abbahagytam, es csak azert beszeltem rola, hogy hidd el tudok irni
az is igaz itt a szar notimal nem foglalkozom vele
mar regen nem vagyok ujsagiro, es igen
amerikaban eklek 11 eve es minden idekot, de etol orokre magyar maradok es tuti ha otthon elnek is hasznalnek neha angol szavakat

a homart meg ne hagyd itt foleg ne miattam
ha egyutt soroznenk es megismernel mas lenne a velemenyed abban biztos vagok
pace

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 21:47:10

neet
most intezzuk meg kb 6 het

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 21:49:16

en eldobhato penztargepet hasznalok

Lyman_Zerga (törölt) 2008.09.11. 22:11:44

@shúméker : nyugi nem éri meg! ne hagyd itt a homárt, mert nagyon sok a "beteg" hozzászólás én néha könnyesre röhögm magam!

@hagyma : bocs, de az írásaid alapján nekem mindig a szegény Hofi ámerikás magyar poénjai jutnak eszembe!

"....ekszjúzmi, hogy írják aztat?....azt aztat már megsem kellett volna tanulnod..."

vagy

"....oh vat iz disz kerek....zsemle....te barom...."

"...hogy írják helyen törülköző vagy türülköző?.....mi van eddig leírva?....TH...."

de azért nincs harag? :)

shúméker 2008.09.11. 22:23:46

lyman-kösz
komolyan mondom:nyugis vagyok,nagyon is-mármint e helyen.meg tényleg csak röhögni járok ide-hála a pártnak idöm és helyzetem megengedi.
de mivel elég régóta demokráciában élek-olyan igazi félében-néha belepofázok (egy ideje csak) egy-egy blogba,ami nekem is jár(hat).
amúgy az itthagyás nem is lett volna igaz-úgysem bírnám ki-csak azt hiszem,nem írok már(eddig évekig soha egy szót be nem írtam,ezt a barom nevem is kínomban találtam ki,még a múltkor-csak hogy beleköthessek hagymába:annak idején minden blogban valami hófehérkével enyelgett-beismerem,már onnan zavar(t).részemröl zárva miki móka tára,nevetni szeretnék nem háborúzni.
peace

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 23:07:05

Lyman
nincs
csak en annyira mas vagyok ettol a fajtatol hogy azt leirni se lehetne 200 odalon, de telleg haggyuk mar engem
nem erol szol ez az egesz

É2I 2008.09.11. 23:08:46

/off
Jajj má' ne szóljuk meg Rékucot meg Majmászt, csak nevelni akarnak. Az meg , hogy egyébként ők is elgépelnek néha-néha valamit; apró-popó, az számukra triviális, de TE ne tedd, mert azt neked nem lehet. És ez FONTOS!
Azért átjönnek ekkor-akkor a homárra, ha már feléjük a szemvályó hollók sem repülnek.
/on
Na sikerült megoldanom az első, de ugyanakkor másodfokú egyenletemet. Kérhetek-e EDE-től tengeri sünt?

shúméker 2008.09.11. 23:11:28

én meg én az shú (igaz nem ede)megadom a tengeri sünt!
:-D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.11. 23:31:49

Amúgy meg a másik gázos dolog az az hogy hogy a rákba' van az hogy ha végre sikerült valamit feladnos postán, akkor imádkozhatsz, hogy oda is érjen? Ez ám a rohadt gázos...

Posta szervezetét kitalálóknak + a hasznot lefölözőknek sün, végbélen keresztül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 23:32:37

ja es meg akartam
a lepcsohazi gondolat..
a melohelyemen orult magyarnak hivnak
ennyit az elamerikasodasomrol
de fel kell vennem az allampolgarsagot mert mindenkim itt el es akkor tudok nyugodtan utazni EDEhez pl
csak zoldkartyaval sose tdhatod es legalabb egy napot itt kell toltenem 1 evbe
es mosma telleg haggyunk engem most es mindorokke

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 23:34:48

Colt a posta itt tenyleg nagyon jo
nem tul gyorsak mondjuk a pult mogottiek, de nnyira be vannak "techikazva" hogy megy minden mint a szel
ha magyar dolgozna ilyen feltetelekkel.....
mer' mi europaik mindenben gyorsabbak vagyunk
kiveve 200 pillangoban meg szaz sikfutasban

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.11. 23:42:13

@tutucs62 : Tulajdonképp azt nem értem hogy ha már egyszer felhív egy ügyintéző, és neked (anyádnak akár) van TV-je, telefonja, anyámkínja, akkor im a francnak nem b*od le a telefont egy "Anyád" kíséretében?

Tulképp ha nekem kell kábeltévé (nem kell) akkor bemegyek a kábeltévészolgáltatóhoz és szerződök. Ha net kell akkor arra is. Ha meg már van akkor nem rohanok hanyatt-homlok a első üzletkötő hívására lemondani...

Meg telefonon szerződni nem épp egy életbiztosítás... :(


@Rékuc : Nem emlékszek pontosan, te is fel voltál háborodva amikor a Homár megcenzúrázta a Vijja Mundruszis postot?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.11. 23:44:12

@hagyma : Meg kivéve ha baszunk mindenre. Már aki.
Engem rendszeresen baszogatnak a melóhelyemen hogy ne dolgozzak már annyit, mert még a végén fel kell venniük a tempómat, és az fárasztó lenne :D

Almatlan Jozsi 2008.09.11. 23:48:55

Engem mindennap felhivnak telefonon, hogy ezt-azt eladjanak. Szerencsere amint kiderul, hogy csak alberlo vagyok leszallnak rolam.

Mondjuk mar volt olyan hogy karibi utat nyertem telefonon. hallottam ahogy indul a hajo: tuuutuu. Aztan kertek a bankkartyaszamomat. Azt hiszem itt letettem. Untam a hivast. Ugyse ertettek volna a szamot, eleg rossz a kiejtesem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.11. 23:52:15

hat volt egy fonokom ak road runnernek hivott, akkor meg csak servekedtem
afroamerikaiak kisse lassabbra veszik a figurat meg a jamaikaiak
mi/cseh magyarlengyel/ megyunk mint szel
amugy tetoszigetelokent kezdtem miamiban augusztusban
ki lehet prbalni....
elotte meg tetot se lattam
na ez hosszu, nem rolam szol a homar
a postarol
hat lehetne tanulni innen
nem szegyen az
amig van posta ahol spiralfzetbe irnak nem feltetlen kakaobiztods kell...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.12. 00:09:45

Colt én biztos nem, mert nem tudom, mi az a post :)
'szemvályó' meg fogvályó, mi? Istenem...

postához: Stockholmban legnagyobb nyugalommal feladtam egy párnázott boritékot, benne 2db könyvtári könyvvel, másnapra a cimzettnél volt. Ja és az előre felbélyegzett boritékot a 7-11ben vettem meg, postahivatal itt már nem is létezik, megszűnt az összes.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.12. 00:51:45

@Rékuc : Aha :D :D

Amúgy én a muszáLYon tudok kiakadni.
(Mármint hogy j-vel kellene... Bár ma már a magyar szakosoknak sem kötelező tudni helyesen írni.)

Amúgy én a DHL-lel adtam fel laptopot(!!!) és elfelejtettem ráírni hogy törékeny.
1. Másnapra kivitték a címzetthez.
2. NEM lopták el
3. NEM tört össze.
4. A címzett nem volt otthon. Felhívták hogy mikor lesz otthon. És újra kivitték neki. Szó nélkül.

Na igen, a DHL sem egy magdzsar céjg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.12. 00:54:10

@Rékuc : Jövevényszavak meg érnek! "Fejlődik" a nyelv :D :D :)

kalapocska 2008.09.12. 03:07:17

ok ha mar kulfoldrol van szo- a vilag leglassabb es legbenazobb postasai- Amerikaban vannak. Sokszor volt mar sirhatnekom , es volt olyan karacsony tajekan hogy lincshangulat uralkodott a postan , volt 50 ember a sorban amig a postasok bekesen kivontak magukat a forgalombol es kaveztak.
ne hiddjuk mar azt hogy magyarorszag a legrosszabb mindenben es mindig mi szenvedunk a legtobbet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 06:45:38

hat azt nem hiddjuk
karacsontkor van it is felfordulas az ketsegtelen, de itt mindenki csomagot kuld mindenkinek
azt meg nem mindig lehet interneten

shúméker 2008.09.12. 06:49:17

pedig ha valahun erös a jupéesz meg a fedeksz és társai akkor az az északi részén az amerikai földrésznek van....

É2I 2008.09.12. 07:11:17

És észrevette! :D

Grg76 2008.09.12. 07:11:46

Én olyan szerencsés helyen lakom (Bp 19.) ahol 3 féle posta is van:
- frissen felújított, hivószámos rendszerrel akár egy bankban
- normál, mindenki által ismert
- pici eldugott 2 ablakos régi berendezésekkel

Nos, elsőbe csak küldeményekért megyek nagyritkán, másodikba elég sűrűn járunk mert az esik leginkább útba, bár ide főleg a párom megy.
Én ha tehetem a harmadikat részesítem előnyben, -ilyen van a munkahelyem közelében is.
Hogy miért? Nagyon egyszerű, amióta bevezették a postán a számítógépes csekkfelismerést, azóta tízszer annyi időbe telik, mint régen amikor a pénztáros fél pillanat alatt beütötte az összegeket, aztán ugyanennyi idő alatt átnyomta a csekkeket a bélyegzőgépen. Sajnos már csak az ilyen kis postákon van ez a régi rendszer, de nyilván nem sokáig...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 07:22:44

hat ha nem jpjon hatvan jupeszes repulo naponta, akkor ne igyak tobb sort
itt szallnak ela haz felett

EÖ (törölt) 2008.09.12. 07:42:46

rékus

elég abszurd hogy egy olyan aki fikablogot üzemeltet, nem bírja a kritikát.

Egyébként jól kibasztál velem, hogy nem engedsz a szarodra írni, már többször megfordult a fejemben az öngyilkosság is.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 07:51:13

enenmegaziren 2008.09.11. 23:08:46

annyit írtam rékucnak a blogjára, amikor a gyurcsányi fotót fikázta, hogy Irigylem a problémáit és tettem mögé egy szmálylit, erre ő bunkó módon nekem esett. mikor rákérdeztem, azt meg kicenzúrázta.
Érted, kedvesen viccelődtem, erre kimoderál. Mindez nem zavarna, de vazzeg egy fikablogon érzékenykedni...
Azóta nem olvasom, és meg is van a böjtje, elváltam, kirúgtak a munkahelyemről, alkoholista lettem és beléptem a Kisgazdapártba, úgyhogy óva intek mindenkit, hogy így járjon mint én.

staropramen 2008.09.12. 07:53:55

egyéves
megértelek, de hidd el azért az élet szép.Az , hogy nem enged a blogjára, talán nagyobb gond, mint amikor Nagykanizsán egy boltban 3 napig nem volt charlie parfüm.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 07:53:56

bocs elírtam: bölytlye :)

EÖ (törölt) 2008.09.12. 07:58:09

staropramen 2008.09.12. 07:53:55

kösz a megértést, már csak benned bíztam! :)

Mikor nem volt charlie parfüm? te Úristen!

Egyszer mikor áramszünet volt nyújorkban, az egyik ámerikai panaszkodott a riporternek, hogy képzelje 3 órán át nem volt légkondi. Irakban már három éve nincsenek kórházak, mert szétbombázták.

Remélem sikerült mindent jól leírnom, mert rékuc* kitiltat innen is, és azt már nem élném túl.

* Ő az, akinek a bugyellárisában - közvetlenül a szimbola mellett- ott van egy kettős mérce.

shúméker 2008.09.12. 08:15:36

staropramen,ne bassz...csak a charlie fogyott el vagy a sabatini is??mert én akkor dunának megyek,az tuti!


egyéves,ne herdeld magad.a kisgazdapárti tagság mindenért kárpótolni fog.tuti.

staropramen 2008.09.12. 08:29:02

Nyugi urak a ráckevei strand melletti bódésoron soha nem fogy el a charlie parfüm.
Egyéves
melyik kisgazdákhoz léptél be végső elkeseredésedben?- amit persze mélységesen megértek.

shúméker 2008.09.12. 08:32:44

megnyugodtam.
csak a ráckevein,vagy van a dagályban is??

staropramen 2008.09.12. 08:34:55

csak ráckevén.
A dagályban kizárólag kék karszalagos nyugdijas napijegyes huszonéves szőke lányoknak panaszkönyvi beírás után.

pepipapa79 2008.09.12. 08:43:52

hogyhogy melyik kisgazdákhoz???
mindegyikbe....
biztos ami biztos

shúméker 2008.09.12. 08:44:58

de melyik kapun kell bemenni,hogy kékszalagot is kapjak a panaszkönyv mellé??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 08:49:09

Irakban elotte se volt korhaz, es mpst is eloszeretettel olik egymast
a nyujorki meg total nem, tehet rola es telleg szar legkondi nelkul
ez a felutes korulbelul olyan, mint hogy valakinek kesik a pizzaja 25 percet, etiopiaban meg eheznek
4 evig floridaban eltem
keptelenseg legkondi nelkul

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 08:51:20

a kisgazdapart nagyon rendben van
itt farmerpartnak hivjak csak nem letezik
igaz otthon se

staropramen 2008.09.12. 08:53:13

shúméker
a kaput nem tudod eltéveszteni, ott áll előtte EDE kezében sok kék szalag és osztogatja alanyi jogon, napi euro árfolyamin

Édesapám 2008.09.12. 08:55:56

a műemléki környezetbe vezető kapun. Észreveszed, befér rajta egy Ifa is...

shúméker 2008.09.12. 08:57:32

eh,dehogy.nem mindegy,hogy a nyárin vagy a télin...mindegyik elött állnak kék szalaggal...szóval?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 08:58:30

little dick SN-en sutik a lokolbaszt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:00:02

NS na mar elfelejtek it magyarul:)

staropramen 2008.09.12. 09:01:09

ahol EDE van ott a kék szalag, a többi kapunál taiwani hamisítványt osztanak.Egyébként megismered, mert ott a bogrács is, +egy törött üveg dohányzóaztal.

shúméker 2008.09.12. 09:04:21

jó,köszi az info-t!!
tehát ede-t nézzem.
pizzát rendel valaki a kapuhoz?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.12. 09:06:33

Középkori állapot, amiért nincs számítógép? Hát gratulálok a címhez.

Amúgy 200.

Édesapám 2008.09.12. 09:06:43

Én kérek, de csak ha targoncával hozzák, gyorsan és ez FONTOS!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:08:39

jo leccaz harom
asse rossz aZe

EÖ (törölt) 2008.09.12. 09:08:51

hagyma,

irakban volt kórház
és persze ölik egymást, de csak azóta, hogy káoszt csinált ott usa

Lehet, hogy amerikából úgy látszik, hogy jót tettek Irakkal, de valójában nagyon nem.

Én tudom hogy szar légkondi nélkül, de kórház* nélkül még szarabb

* szabadon behelyettesíthető az vezetékes víz és az áram is.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 09:10:44

staropramen 2008.09.12. 08:29:02

Hogyhogy melyikbe?
természetesen a Ráckevei Földalatti Kisgazda Sejtbe, a címerünkben egy törött üvegasztalon egy bográcsban iraki kórház látható.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 09:13:40

a bográcsot rékuc keveri talpig kék szalagban :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:15:13

egyeves
az en velemnyem az hogy nem kellett volna bemenni
elotte is nyirtak egymast rendesen ilyen vallasi alapo meg mittudomen
kaosz volt ott regen is, azt ne fogs amerikara Szaddam nem igazan demokrata elnok volt
de haggyuk, menjunk at az origo pltopikjara:)
itt sokkal fontosabb, hogy a piza idoben erkezzen es ne az ablakon kosse szerzodesr, nem beszelve EDErol
es ez FONTOS

shúméker 2008.09.12. 09:17:29

de rékuc remélem nem késik annyit ,mint a pizzafutár ugye?vagy tankoljunk inkább ráckeve elött??

Édesapám 2008.09.12. 09:19:17

nekem most nincs sok pénzem a pizzára, de láttam a penny-s szórólapon, hogy ott olcsó... vagy tudja valaki a bank+ telefonszámát?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:19:30

arrol nem beszelve, hogy
"nem vonalkodo nincs de szamitogeop sem!"

ha ezt en irom le kibeleznek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:20:56

a vonalkodolvasot kicsit roviditettem

shúméker 2008.09.12. 09:21:18

a pénz nem fontos apa,a lényeg hogy papucsban hívd öket.és adjál akkor is borravalót,ha mirelit a pizza és nem veszik fel a pennyben a telefont csak 10:25 után.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 09:24:00

Mert ezt ugy kellene irni hogy,
nemhogy vonalkodolvasot nem használnak de még egy qrwa szamitogepuk sincs

EÖ (törölt) 2008.09.12. 09:37:49

ezt kitárgyaltuk

új posztot!
lehetőleg Edéset! :)

shúméker 2008.09.12. 09:40:24

várom én is...elsö akarok lenni...
mindent megteszek,hogy én legyek az elsö,hisz az elsö díj egy csíkos napernyö :-D

EÖ (törölt) 2008.09.12. 09:41:32

EnZsolt 2008.09.12. 09:06:33

miért?
a középkorban talán volt számítógép?
nem
a postán volt, nem
akkor Posta = középkor

logika!!! :)

naugye...

Ofélia . 2008.09.12. 10:07:24

Őnkéntes azért vigyázz a középkorral.

Összefogok hagymával és beleteszünk Ede nem létező bográcsába, tekintettel a kicsi faszenesre Lassan főzünk, mivel puhulni is kell.

Mikor mindez elkészül hagyma kidob.

Ehhez képest a vasszűz laza bevársálás a NŐVEL.

Zsebencik Lopédia 2008.09.12. 10:17:07

Amit a kedves postíró írt,nem teljesen igaz, mert van számítógép a Budai úti postán és számlát is adnak, ha kérek.
A vonalkódos kártyát viszont valóban nem tudják beolvasni, de ez legyen az ő problémájuk, szerintem.

elwood 2008.09.12. 10:18:37

Nimandi:

"feng shui kristály helyezek fel magamnak,"

ezt a dumát :-) 15 levél megbocsátva.

(Egyszer)

Ofélia . 2008.09.12. 10:20:48

Hagyma bocs de nem tudtam, hogy itt másnak is van kékszalagos bográcsa.

Esetleg panziója is?.

Rémálom.

elwood 2008.09.12. 10:23:49

@neet

nőj fel nyugodtan. Beszedési megbízzással fizetek mindent tíz éve. Sose volt gondom. Adhatsz felső limitet minden levonásra.

Ha bármikor gáz lenne vele, akkor is bőven megéri a megtakarított idő.

Ofélia . 2008.09.12. 10:24:13

önkéntes A kisgazdapárt azért húzós.

Ofélia . 2008.09.12. 10:32:16

elwood hány kristályt és hova?. Ez FONTOS
Tudnillik ha alulra roppantul feltöri a...

Az ágyad a vízérrel párhuzamos?.

shúméker 2008.09.12. 10:32:57

el is kerülte a figyelmem,hogy a kristályt "felhelyezi"....
hatalmas duma,elfeküdtem.....

elwood 2008.09.12. 10:37:26

nem az én kristályom hanem Nimandi-é. Amúgy az ágyam akkor párhuzamos vízérrel ha nem tudok elég gyorsan felkelni és kimenni.

Ofélia . 2008.09.12. 10:40:57

Elwood ez hány sör után következik?. Nálam 12 korsó.

Már hívtam edét, hogy vegyen bográcsot.

helianthus 2008.09.12. 10:46:11

"Szemszonájt 2008.09.11. 16:15:52
De hetente amúgy is szeánsz van a házban (nem vagyok sikeres, többlakásos), amikor egy kellemes fél órában egymás között osztogatjuk a félredobált leveleket, számlákat, ajánlott értesítőket."
Na tessék, a posta összehozza az embereket, Ti nem csak hogy tudjátok a szomszéd nevét, címét, de még azt is tudod, hogy éppen milyen szolgáltatóval van problémája (Ti. akitől éppen ajánlott levélben kapja a számlát!)
Amúgy Én továbbra is bírom Hagymát (bocsi Hagyma, ígérem békén hagylak, örökre :)), és hasonlóképpen bírnám Sumit is, ha nem áll neki kötözködni, és nem írja bele minden feledik hozzászólásába, hogy már 20 éve küldföldön él, és vezető beosztásban is dolgozott valahol, stb. Bocsi Sumi én respektálom (sic!) az egész lényedet, de mégsem tudtalak megkedvelni (egyelőre). Hagyma viszont egy-két hülye, beszólással elérte ezt nálam és sok más embernél (tudod a Fan-club), és nem bánom a becsempészett angol szavakat sem, még akkor sem, ha az én Englishem(HŰ, na ez már durva) nincs olyan szinten, és néha nem értem mit ír. Szóval, ha gondolod gondolkozz el ezen, ja és nem tudom Hagyma hova írogat még, de az itteni commentjeiben tényvalóság, hogy nem szokott senkit bántani, megsérteni, pláne nem jobban, mint a többiek. Csak ennyit szerettem volna mondani.
Egyéves! Torgyán ott van még, vagy ki igazgat éppen benneteket?

Ofélia . 2008.09.12. 10:49:19

Azonnal felkerestem boszorkánytanácsadómat.

Jósgömb, tarokkártya, hegyikristály" hatalmas mennyiségben beszerezhetö kispest Ady Endre ut templom térnél az útalapbol"

Boszorkánykönyv, és minden egyébb kacat jóóó áron eladó.

Édesapám 2008.09.12. 10:49:30

A közönséges vagy alaktalan szén fekete, piszkoló külsejével a szénnek nem kizárólagos megjelenési formája. Vannak nemesebb, sôt igen elôkelô rokonai is: a grafit és a gyémánt, az ékkövek királynôje.


www.kfki.hu/chemonet/hun/eloado/kemia/szen.html

Ofélia . 2008.09.12. 10:51:39

shúméker KICSI faszeneset FONTOS

Édesapám 2008.09.12. 10:53:14

"...a közönséges szénben a kristálykák emellett rendkívül kicsinyek..."

Ofélia . 2008.09.12. 10:58:17

édesapám nem hiszem, hogy itt lell belemászni a szén kristálymódusaiba.

Rögtön jön a metánhidrát mint a jövő üzemanyaga.

Ofélia . 2008.09.12. 11:03:03

Hagymát bántani szigoruan tilos.

Elég sűrün ő a fény az éjszakában.

Aki nem tudja megfejteni, hogy mit ír az a NŐ kérdéseire sem tud válaszolni

staropramen 2008.09.12. 11:08:21

ofélia
te melyik vagy? a dán a Hamletből, vagy a pepita Rejtőtől ?

shúméker 2008.09.12. 11:09:50

ofélia:igen-figyelni fogok rá!KICSI faszenes.értettem.
helianthus:igazából szóra sem érdemes nálam a védöbeszéded,az sem nagyon érdekel hogy szimpatikus vagyok-e számodra(söt továbbmegyek-senki számára itt,ugyanis nem az a lényeg),ezért csak annyit tennék hozzá:NEM minden feledik hozzászólásomban írtam hogy hol élek,NEM is biztos,hogy igaz és NEM is mondtam volna,ha nem jön a hagyma kolléga azzal,hogy ö ami lesz nemsokára,meg hol él,meg megtanulták már a nevét,stb.igazából mi ezt már lezártuk,kicsit értetlenül állok most ez elött a postod elött,talán más blogokat olvass el,ahol az is kiderül mi az elözmény.de komolyan:nagyon nem zavar mit gondolsz rólam,ahogy egyéves megírta feljebb(ha megengedi idézem,mert jót mulattam rajta,tehát):
"meg is van a böjtje, elváltam, kirúgtak a munkahelyemről, alkoholista lettem és beléptem a Kisgazdapártba, úgyhogy óva intek mindenkit, hogy így járjon mint én."

Ofélia . 2008.09.12. 11:18:21

staro maradjunk rejtőnél.

Ofélia . 2008.09.12. 11:27:15

Bármi miatt megsértődni annyit jelent,hogy előnyt adsz annak aki megsértett.

Elméleti pszichológia gyakorlati kézikönyve.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 11:33:27

ofélia 2008.09.12. 10:24:13

ha megbántanak, hajlamos vagyok szélsőségbe esni, de a kisgazdapárt tényleg túllő mindenen.

helianthus

Torgyán belépett a Gárdába, helyette most Napraforgó Sándor van (érted?), őróla annyit kell tudni, hogy a kék szalagon örökös második helyezett, az első helyet mindig elvette előle valami csalaFINTA yachtos.

Ofélia, te is így költözködtél?:

Városunkba megérkezett Pepita Ofélia vetkőzőművész hét üres bőrönddel.

A kisgazdapártnak írtam egy levelet, amire azt válaszolták: Ön sikeresen leiratkozott pártunk levelezőlistájáról, de már rékuc is ideszólt.

Hiába, nem lehet minden rékuc mellé közlekedési rendőrt állítani. :)

Ofélia . 2008.09.12. 11:53:58

Önkéntes nem értem.

Mi az a Napraforgó Sándor.

A kék szalag örökösen EDÉÉ.

Amúgy ponyvás ifával költöztem több rendbeli nyakamra eső kacat között, mivel ha beletettem a bőröndökbe még a pacalon és fröccsön nevelkedett melós sem tudta megemelni.KB. 35 éve.
Az ofélia tényleg a pepitábol ered.

Élni és élni hagyni.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 12:33:41

ofélia
az helianthusnak szólt, az külhoniul napraforgót jelent, vagy nem azt, de ez tuti. :)

helianthus 2008.09.12. 13:09:24

Sumi, asszem erre szokta itt valaki írni, hogy értő olvasás egyes, leülhetsz, vagy valami, szóval nem védőbeszédnek szántam, amit írtam. Puszta vélemény nyilvánítás volt az olvasottak alapján. A végén hozzátettem, hogy ha gondolod, gondolkozz el, hát úgy tűnik nem gondoltad. Az a véleményem, hogy Hagyma a Te szemeidet a népszerűsége? vagy mi a szösz okán szúrja elsősorban, és a jelenlegi hozzászólásod alapján továbbra is így vélem. Miért most, azaz akkor? Mert akkor értem rá (én azon Homározók közé tartozom, akiknek néha közben dolgozni is kell:( szóval nem vagyok naprakész, nyugodtan belém köthetsz ezért. Ha gondolod, nyugodtan válaszolj, részemről tartom, hogy nem tettem fel kérdést. Legyen szép napod!
Egyéves Önkéntes (jól tudsz külhoniul, bár nem szép dolog, hogy Te latin neveket képes vagy megérteni egy magyar honlapon, és mi lesz így a nemzettudatunkkal?) a Naproforgót még csak-csak értem, de miért Sándor???
Amúgy Ofélia respect. Live @let to live? Na itt segítséget kérek, ez tuti nem helyes, de hát az én angolom lenni kici, occó, kínai...őőőőőőő angol

Dr.Bio74 2008.09.12. 14:05:45

Haaaaaaaaaaaaaaagymaaaaaaaaaaaaaa

Beléphetek a csodálói körödbe?

Főleg, ha küldesz nekem avtogramme, lehetőleg csekk alján.
Nekem szegény, idehaza és szakadt magyari embörnek akinek nem hozzák időben a pizzát, nem használják a vonalkódját, és csak nehezen jut karatéjos ágyhoz, és Edeileg már kivan, kell a külhoni támogatás, még ha ékezetek nélkül, és mássalhangzó túltengésben érkezik.
ui.: ha a csekk vaskos kérlek ne add fel a postán, inkább kimegyek érte.

EÖ (törölt) 2008.09.12. 14:06:26

helainthus

Hogyhogy miért Sándor, mert a helianthus azt jelenti, de mi az a napraforgó?

"(én azon Homározók közé tartozom, akiknek néha közben dolgozni is kell:( "

Akkor te nem vagy sikeres ember! :)))

májgeriberi 2008.09.12. 14:12:11

hűű.. ez aztán a post, nem is tudom mit írjak, jelen eset nem éri meg a fáradtságot, hogy gondolkodjak!

májgeriberi 2008.09.12. 14:19:00

Asszem lemaradhattam az elmúlt hetekben vmiről!
Ki az az EDE?

Nick-son 2008.09.12. 14:29:36

Ez ám a kaland.

Kézzel írott számlát a ti országotokban nem lehet elszámolni?

Nem informatikai cég a posta, nem értem mért lenne követelmény, hogy minden postán legyen vonalkódolvasó ahova évente egyszer betéved valaki aki nem bír várni amíg kitöltik a számláját kézzel.

De kell még ilyen postokat írni, a végén minden vállalkozót köteleznek majd a vonalkódolvasó használatára :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 14:46:05

en nem akarok nepszeru lenni, de az miert baj, hogy egy amaerikai, aki tortenetesen a felesegem lett es megtanulta a nevemet, amiben olyan hangzok vannak amik szamukra kiejthetetlenek es ennek folytan oromomnek adtam hangot?
az amcsik keptelenek a gy es ty betuk kiejtesere
naluk nincs ileym
meg ny

HÉV-es 2008.09.12. 14:49:56

Nick-son: igenis legyen minden postán számítógépes rendszer. Ez egy intézménynél ma már alapkövetelmény! De mit is várunk, mikor a kisebb bér és egyéb járulékköltségek elérése miatt megszüntették a kétműszakos nyitvatartást, így most mi nem tudjuk elhozni a csomagot, ajánlott levelet, mert 10-17-ig van nyitva a posta nálunk. De 9-kor már dolgozunk, és este 18 után érnénk a postához. Tehát csak úgy jutunk a saját postai küldeményünkhöz, ha eljövünk előbb a munkahelyünkről, amit a munkahelyek nem szoktak szeretni! Miért nem privatizálják ezt a szemét céget, ha nem képesek a feladatuk (postai küldemények kézbesítése) megfelelően ellátni?

Ofélia . 2008.09.12. 14:58:27

nick a kézzel írt számlákat igenis NEE lehessen elszámolni.

Bármikor csinálok neked ilyet bármelyik számlatömbre amit valahol szerzek mivel nem szigoru számadásu nyomtatvány.

Minden egyes eladást zárt rendszerben kellene elszámolni.

Kevesebb UN. "vállalkozó" lenne a kínai , lengyel, bolgár, Stb. piacokon akik csak szart árulnak azt viszont nagy pofával.

elwood 2008.09.12. 15:03:14

hagyma

"az amcsik keptelenek a gy es ty betuk kiejtesere
naluk nincs ileym
meg ny"

akkor a nejed hogy ejti a "due" "tuesday" és a "new" szavakat ? ezek nekem eléggé hasonlítanának

EÖ (törölt) 2008.09.12. 15:04:09

ofélia, nemá

hát nyomtatottat még könnyebb hamisítani, mint kézzel írottat...
a kézinek is van sorszáma és az is szigorú számadású nyomtatvány

mi a különbség?

Ofélia . 2008.09.12. 15:05:14

A pósta nem is annyira gáz.

Nem tudom,hogy állt e már valaki előtt bankfiókban egy néni aki kb 1000 dollárt szeretett volna befektetni és a jutalékos alkalmazott felsorolta és elmagyarázta neki az összes lehetőséget?.

Ofélia . 2008.09.12. 15:11:28

egyéves demáá félreértettük egymást.

Én egy teljesen zárt rendszerre gondoltam ami csak akkor nyomtat számlát ha átmegy a péztárgépen.

Mondjuk mint bécsben.

AlulírottFentemlített 2008.09.12. 15:16:59

Nemrég beszéltem egy TÉRTIVEVÉNNYEL aki nem mellesleg egy borítékon ült és a következőket mondta:
- ajánlom magamat!

Mindez egyébként EDElényben történt.

Ofélia . 2008.09.12. 15:32:58

Na én mára elmegyek a kádas viszonylattal zuhanyozni.

A társam a kivehető ajtós lessz egérkével eggyütt.

Ajánlom magam természetesen portósan.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 16:16:49

elwod
nemcsaka nejem hanem az ossze amerikai

eleg nehez leirni de mondjuk
thjusdej
nju york
semmikeppen nem nyuyork ahogy otthon mondjak
es nana nem tyusdej
tudom, hogy maganug de tegnap voltam dokinal aki egy muvelt pasi mert nezi az ilyen mittudomenmilyen musorokat
tudata hogy budapest, pecs, debrecen, balaton
43 szor ismeteltette meg a nevem mert mindenaron kiakarta mondani
nem jott ossze a gy miatt

elwood 2008.09.12. 16:29:25

és tényleg, bár nekem a "newer" már elég jó ny helyett.

www.howjsay.com/index.php?word=newer&submit=Submit

a gy -re tényleg nem találtam.

Én a "zs"-t szoktam néha magyarázni, mert az sincs nekik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 16:36:47

en nem klikkelek ra mert semmire se amit nem ismerek
de ny gy ty nem megy nekik vagy ha megis nagyon nehezen es hosszas kuzedelem utan
mint ahogy soha a budos eletrbe nem tudom ugy kimndani, hogy monts, ahogy OK

eDE!
a nejem mekktanulta, majdnem perfekt
sokat gyakorolt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 16:44:07

az elejen meg el is felejtette hogy hivjak
mosma nagyon kedves akcentussal szinte tokeletes
voltunk a postan es mikor kerdeztek a nevet szinte perfekt mondta
az mas kerdes hogy le kellet betuzni a postasnak mer lyen nevet eleteben nem hallott

CernaGeza 2008.09.12. 18:00:05

az V.ker. Petőfi S. utcai postán (tudjátok, amelyikben 30 ablak van, és ebből 20 zárva).. szóval itt találkoztam már kézzel, papiron számoló nénivel is az ablak mögött.
Rendesen meg volt sértve, amikor az előttem álló csaj finoman utalt rá, hogy tán számológéppel kéne.. Akárhányszor vagyok ott, mindig van valaki, akire rárobban az ideg a minősíthetetlen sebesség, és modor miatt.

SLacc 2008.09.12. 19:53:38

Én olyan gonosz vagyok magammal, de megkérdezem, hogy a medicsibűl át-e gyühetek-e mundriszpapucsban a középkori postára? (Annyi a hiba benne, ha így is megláttya a gép-ember, szívás. Ha kitiltalanak, MEGÍROM A HOMÁRNAK!)

Mylady 2008.09.12. 20:14:22

A krisztina körúti bezárása után a mammutban nyílt egy posta. Kulturált, világos, kedves emberek vannak. Le lehet ülni várakozás közben és a sorszámosztó mellett mindig áll egy emberke, aki segít sorszámot tépni. Persze ott is lassan olvas a számítógép csekket is, levelet is.

Mylady 2008.09.12. 20:15:36

Mármint a posta kulturált és világos, nem a kedves emberek.
(mielőtt valaki beleköt)

É2I 2008.09.12. 20:26:05

@ Egyéves Önkéntes

Bocsi, de nem voltam ma sikeres, ki kellett rúgnom azOTPZRTét, mert Dagályos postot írhatnék az összes csányiról.....
Szóval küldtem őket EDE házába, de pontosan 14:00-ra, mert különben eltöröm az üvegasztalukat egy bogratsnyi sünnel, kékszalaggal lekötve a baccpapucsukat.......Úgyhogy átnyergeltem a ráfázol bankhoz, de itt legalább tudom előre, hogy megszívtam.
Na persze munkaidőben, mert sikeres vagyok.
Egyszer véletlen keverEDtEm rékuc blogra. A téma érdekelt, nos a végén már csak ő maradt, mindenki ki lett tiltva (talán majmász nem:), mert pl. kihagyott egy vesszőt, vagy bötűt. Én úgy röhögtem, nem vette észre, hogy lovat csempésztek alá :D Ja, hozzászólni nem mertem, mert láttam mindenki csődbe ment, elvált, megházasodott és még ki tudja milyen szönyűségek történtek velük.

Fentebb adtam én is egy ly-t; hát éles a szeme az biztos, de kicsi a humorérzéke. Igaz ez nem hiba, csak érdekes egy blogon, ahol hozzá is lehet szólni.

De ha ennyire tönkre tett; indíts egy blogot és tiltsd ki, mert ez FONTOS!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.12. 20:26:32

csak az nem erti amit irunk aki nem akarja Mylady
holnap delutan a furedi molonal vagyok

É2I 2008.09.12. 20:33:27

Akkor most sikeres vagyok-e vagy nem-e, vagy lehet hogy csak szimplán EDE? Nem értem-e?
És valyon hány Villa Medithsi épült a posta lassú scannereik árából ?

Mylady 2008.09.12. 20:40:16

Jól van, hagyma, küldöm EDEt a kékszalagos bográccsal.
Ha késnék, menj be nyugodtan a télikapun, ott van számítógépes vonalkódolvasó. De vigyázz, mert a nyárikapu csak baccpapucsban nyílik.
Ez FONTOS!!!

SLacc 2008.09.12. 21:49:22

Mylady 2008.09.12. 20:40:16

Nem mondtad hagymának, hogy ne irkáltasson a balatonfüredi vendégkönyvbe, ha nem vagy ott, meg azért ne a rokonodat küldd! EZ A FONTOS IGAZÁN!!!!!!!!!!!!!!!
Ha meg org-os megbeszélés van, arra adj kedvezmény az őszi kapunál is!

Mylady 2008.09.12. 21:58:24

SLacc,
de hát én ott leszek!
Megbeszéltük hagymával. Bográcsozunk a kis faszenessel. Jó kis hétvégi program.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.13. 12:58:53

Hat Mylady rossz hirem van
itt van a Ryder Cup, nem engedtek el
bogracsos faszen jovo hetre elhalasztva
sorry

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.09.13. 14:40:00

Egy hozzáértő értő rutinos postásnéni többet ér, mint egy elbaltázott számítógépes rendszer.

jesszumpepi (törölt) 2008.09.13. 17:40:20

A Tudjukmelyik"egyház" hívei soron kívül feladhatják küldeményeiket a postán?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.13. 18:15:44

jesszum
a szociologusoknak kulon eldobhato postajuk van
ez FONTOS

EÖ (törölt) 2008.09.13. 20:58:20

SLacc 2008.09.12. 19:53:38

én Lyavasolni fogom Szilynek, hogy legyen egy poszt, ahová csak a homárról kitiltottak írhatnak.

EÖ (törölt) 2008.09.13. 21:03:10

enenmegaziren 2008.09.12. 20:26:05

hasonló bosszún törtem a feLYem én is: nyitok egy blogot valamelyik pÓstán és kitiltom róla, de akkor meg ő is belép a kisgazdákhoz és akkor onnan is mennem kell
ha van rajta füstszűrős baccpapucs ha nincs, én alanyi jogon kitiltom, ez FONTOS.

Mylady 2008.09.13. 21:05:45

Nem baj, hagyma, úgyis rossz idő van. Ede ki sem mert menni a vitorlással a tóra. Ráckevén is üres a strand. És ott műemléki környezet sincs.

EÖ (törölt) 2008.09.13. 21:17:15

a Divexben mondta gasztonyi Ádám, hogy Ráckevén kékszalag verseny lesz, ezért van a strand alanyi jogon kiűrítve

Mylady 2008.09.13. 22:42:06

akkor azért nem ment ki ede hagyma elé a füredi mólóhoz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.14. 14:02:05

ott keringtem vagyugy felorat, oszt kekszalagot tettek a kis faszenesemre, de vissza kellett jonnom ryder cup miatt

EÖ (törölt) 2008.09.14. 21:28:39

kivan a faszenem, hogy egy kék szalag miatt zárva a strand

Cinikus Tulok 2008.09.18. 16:42:47

A kis posták maradjanak meg! Szerintetek hol máshol lehet 1,5 perc alatt elküldeni az adóbevallást az utolsó napon??? :) Igen, az "eldugott" kis postákon.
Staropramen: megiszod a napi 1, max 8 sörödet, kimosod az üveget, és szájjal lefelé beledugod egy vakondtúrásba. Az összes vakondok eltakarodik.:)
süti beállítások módosítása