Tékozló Homár

Sajnálja az extra salátát a McDonald's?

2008.09.15. 14:30 | ge | 167 komment

A Homár még sosem kért extrát a hamburgerbe, mert azt hitte hogy olyat nem is lehet, de most már tudja hogy mégis, mert a blokkon ott áll: extra salát 60.- Ft. A probléma, hogy másnap már a műszakvezető is azt állította, hogy náluk ilyen nincs, és elhajtotta a kedves vendéget.

Az alábbi levelet küldtem a McDonalds-nak, miután kértem egy olyan szendvicset, amit előző nap gond nélkül megcsináltak, majd a következő nap ugyanezt a szendvicset már nem csinálták meg, sőt elég bunkó stílusban kioktattak, hogy én akkor ott tuti nem ettem ilyet és aznap sem fogok, mert olyan nincs, nem is volt és nem is lesz, ha kifizetem annak többlet költséget sem és inkább próbálkozzak máshol.

(Másnap a szemetesem áttúrása után megtaláltam a nyugtát.)

Tisztelt Vezetőség!

Levelemben egy számomra nagyon megalázó és kellemetlen szituációval kapcsolatban reklamálnék.

2008.09.13-án éjjel fél1 körül a miskolci búza téri McDrive-ban kértem egy halas menüt, a szendvicsbe kértem még extraként salátát is, amit készségesen elkészítettek a kérésem szerint.

Még aznap este fél 11 körül megint ugyanebben a McDonalds-ban kértem ugyanígy egy halas menüt, a szendvicsben extra salátával. A pénztáros hölgy közölte velem, hogy ezt így nem lehet kérni. Mondtam neki, hogy előző este gond nélkül elkészítették, így nem értem mi a probléma ezzel. Ő hívta a felettesét, aki műszakvezetőnek nevezte magát. A pénztáros hölgy elmondta neki, hogy mi a helyzet. A felettes hölgy is közölte velem, hogy ezt nem lehet. Én mondtam neki is, hogy tegnap elkészítették és kifizettem természetesen ennek a +60Ft-os extra saláta költségét. Ez a felettes hölgy közölte velem, hogy tegnap este is ő volt a műszakvezető és ilyen szendvics nem készült, mert nem készülhet salátával, mert akkor annak nem halas szendvics a neve, a szendvicsek és a menük összetételét megváltoztatni nem lehet. Én a hölggyel közöltem, hogy szeretném itt elkölteni a pénzem az áltatlam kívánt módon és ha fel van tüntetve az árlistán, hogy milyen extra mennyibe kerül és én ezt ki is fizetem érte akkor ezt miért nem lehet. Kérdésemre, hogy hülyének néz-e engem és hogy magamtól miért találnék ki ilyen sztorit, ő rendkívül sértő hangnemben azzal zárta a vitát, hogy ez van, próbálkozzak máshol.
Mivel négyen szerttünk volna enni valamit, így el is mentünk és máshol költöttük el a pénzünket.

A fenti beszélgetés nagyon sértő és kioktató hangnemben zajlott az alkalmazottuk részéről. Sajnos a nyugtám már nem volt meg, amin fel volt tüntetve korábbi rendelésemről az extra saláta +60Ft-os áron, de gondolom ez visszakereshető az igazam alátámasztására.

A rendelésem 2008.09.13-án éjjel fél1 körüli időpontban:

- Nagy halas menü
- 2 sajtburger
- 1 édes-savanyú mártás
- extra saláta +60 Ft


Kérném az alkalmazottuk figyelmének felhívását arra, hogy a vevő az első, pláne, ha a vevő kijelenti, hogy szeretné a pénzét az Önök éttermében elkölteni.


Levelem elküldöm az Index.hu internetes portál Tékozló Homár fogyasztóvédelmi fórumára is.


Tisztelettel:

xxxxxxxx

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MosoMasa 2008.09.15. 16:24:02

Nem lehet módosítani a receptúrán, összeállításon. Pfff!
De vazze, mellé oda lehet tenni egy kistányéron - vagy az is meg van szabva, hogy egy tányérra, vagy tálcára milyen formában mit lehet tenni?

EÖ (törölt) 2008.09.15. 16:25:01

Tyunafis 2008.09.15. 15:24:18

ezt aláírom, a múltkor thaiföldön az egyik mekiben udacsúsztattam egy száz dollárost és a tulaj berakta az egyik sajtburgerbe az egyik eladócsajt..

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.15. 16:26:19

Addig örüljetek míg nincsenek fingó hangyák a húsban...

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.15. 16:27:07

Én is Burger Kingben eszem, ha gyorsan akarok enni/hízni.
Egyszerűen jobbak.
Ennyi, jó étvágyat mindenkinek.
:)

EÖ (törölt) 2008.09.15. 16:27:53

Secnir 2008.09.15. 15:58:35

ez igaz, csak azt magyarázza meg valaki, hogy amerikában/németországban/angliában
miért nem megy oda marmonnal a hajléktalan, nálunk meg miért megy oda még a cégvezető is????
ezt kéne megfejteni egyszer.

wertz (törölt) 2008.09.15. 16:31:46

Tyunafis - igen, pontosan
az asztalon, ahol a szendvicsek készülnek, úgy vannak elhelyezve az alapanyagok, hogy az egyes szendvicsek összetevői egymás mellett vannak, ahhoz, hogy pld salátát tegyél a sajtba át kell nyúlni a fél asztalon
de szerintem a fő ok az, hogy az egész világon ezek az alapanyagok vannak a szendvicsekben, és a McDonald's Corporation nem engedi, hogy megváltoztasd őket, még a kedves vendégek kedvéért sem
Fél egykor Miskolcon gondolom csak a drive üzemelt, nyilván nem akartak balhét az alkalmazottak (hm mondanom sem kell hogyan tud egy-két kedves vendég viselkedni esténként, elég megnézni egy két non stop drive éttermet Budapesten), és ezért csinálták meg... pont abban hibáztak, hogyha egyszer valaki megcsinálja a vendégnek amit nem szabad, utána felbátorodnak és követelik, lásd a fenti példát
a műszakvezető (tényleg van ilyen :D) pedig teljesen korrektül a cég álláspontját képviselte... tényleg nem engednek kivételt senkinek...pont ezért, mert a vendég azt fogja mondani, hogy máshol/máskor megcsinálták neki most miért nem???

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.15. 16:32:46

Mert a saját érdek mindenek elött (nem magamból indulok ki) ez uralkodik nálunk.

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.15. 16:36:02

Egyéves Önkéntes!
Tudod az a legborzasztóbb, hogy ha otthon 1000hL kecsöp van akkor is haza viszi, mert verheti a mellét hogy nédd mán accony mit hosztam...

wertz (törölt) 2008.09.15. 16:36:37

Kedves magamspista,

szerinted hány vendéget tudnának kiszolgálni, ha az egyik vendégnek kistányérton salátát kéne adni, a másiknak ketchupot, a hamadiknak néger asszonyt???
van olyan étterem, ahol óránként 500 vendéget kiszolgálnak, ez 500 különböző igény, szerinted mennyit kellene várnod, mire ilyen szabályok mellett sorra kerülnél?

a Burger King egyébként, ha jól tudom, pont erre fele nyit, olyan szendivcset csinálnak neked amilyet kérsz... felismerték, hogy másként esélyük sincs a mekivel versenyre kelni... gyorsaságban, minőségben biztos nem... így talán lesz esélyünk némi százalékot elhappolni a meki elől

Tyunafis 2008.09.15. 16:39:16

"de szerintem a fő ok az, hogy az egész világon ezek az alapanyagok vannak a szendvicsekben, és a McDonald's Corporation nem engedi, hogy megváltoztasd őket, még a kedves vendégek kedvéért sem"

ezzel az egy mondattal azonban 3 probléma van:

1. nem igaz, ugyanis más európai országokban pl. Ausztria, Szlovénia kérhetsz extrákat a szendóba, azért tudom jól, mert egyébként gyakran járok mekibe (sorry!)
Tehát ezekben a rongyos országokban nem számít a recepttúra? Csak a stratégiailag fontos Mo-n?

2. "még a kedves vendégek kedvéért sem",
hát akkor kinek a kedvéért kedves "vendéglátóipar"?

3. Hogy nem sérül egy ún. receptúra akkor ha valami extrát kérek, ugyanakkor eredeti a receptúra, ha kiveszem belőle mondjuk a húst meg a sajtot??????

wertz (törölt) 2008.09.15. 16:43:04

Tyunafis - gondolom ésszerű kompromisszumot kellett találni a gyorsaság és a vendégelégedettség között... és itt húzták meg a határt...
lehet ezen vitatkozni, de ez van

Tyunafis 2008.09.15. 16:50:29

Wertz,

ÁHÁ! szóval most, hogy nem állnak a "recepttúra" oszlopai az érvélésnek jön az:
"ésszerű kompromisszumot kellett találni a gyorsaság és a vendégelégedettség között... és itt húzták meg a határt...
lehet ezen vitatkozni, de ez van"


Azaz: tetszik sunyi magyar, nem tetszik menj a szomszédba (A,Slo), vagy a BK-ba. Kár, hogy nektek ez a hozzáállásotok. Itt az idő, nekem is odébb kell már állnom.

Azt azért még akkor sem értem, hogy az előző országokban miért nem kell kompormisszumot kötni?? miért mindig nálunk kell?

Mindegy, menj magyar, oszt egyél babot!

tokomtelevan 2008.09.15. 17:00:42

Nem eszem gyorsétteremben, egyikben sem, inkább főzök magamnak finomat, akkor néha tudom mi kerül a kajámba.
Nem vagyok sikeres?

rézgálicz 2008.09.15. 17:01:29

"gondolom ésszerű kompromisszumot kellett találni a gyorsaság és a vendégelégedettség között... és itt húzták meg a határt..."

Méghogy gyorsaság, meg vendégelégedettség, meg kell szakadjak!!!!

wertz tudod mikor vagytok ti gyorsak, amikor ki kell menni cigizni az épület mellé, mert a gazdáitok nem látják mit csináltok???

A nagykörösi úti mekibe eddig nem tudtam még húsz percnél rövidebb ideig kocsival megúszni, volt olyan, hogy csak egy autó volt előttem.

A BK összehasonlíhtatalanul gyorsabb, BK rulez!

wertz (törölt) 2008.09.15. 17:02:13

nézd nem hiszem hogy nekem kellene megvédenem a mekit, pláne hogy már nem is dolgozom ott
de tény hogy naponta többezer ember köszöni szépen és jól elvan ott és el tudja fogadni hogy a halasba nincs sajt
na mindegy már így is túl sok felesleges energiát pocsékoltam itt, csak szerettem volna megvilágítani, hogy amit te szeretnél azt nálunk lehetetlen megvalósítani
eltérő kultúra eltérő emberek... nálunk a sorban harmadik ember kirángatná az alkalmazottat a pultból, ha előtte 5 percet várni kell azért, mert te kistányéron szeretnéd a salátát a haladhoz

rézgálicz 2008.09.15. 17:03:25

tyunafish
Te meg jó töketlen lehecc, ha még ausztriában is mekit zabálsz!

az ilyen csuprok meg is érdemlik,hogy így bánjanak velük!

Almatlan Jozsi 2008.09.15. 17:06:44

A McDonalds reagalni fog: elnezest a kellemetlensegert. A vegen pedig azt fogjak kirugni aki elozo nap az extra salatat adta!

rézgálicz 2008.09.15. 17:11:44

ha mindez igaz:

"nézd nem hiszem hogy nekem kellene megvédenem a mekit, pláne hogy már nem is dolgozom ott"


akkor ezeket honnan tudod?:

"de tény hogy naponta többezer ember köszöni szépen és jól elvan ott és el
na mindegy már így is túl sok" felesleges energiát pocsékoltam itt,

Nem vagy mekis, de ugyanakkor azt mondod:

"csak szerettem volna megvilágítani, hogy amit te szeretnél azt """nálunk""" lehetetlen megvalósítani
eltérő kultúra eltérő emberek... """nálunk""" a sorban harmadik ember kirángatná az"

szóval nem vagy mekis, mi? jó vicc

biztos kis csupor vagy te is, vagy a PR-marketing szakértőjük vagy.

Dax 2008.09.15. 17:12:00

nem igazán értem ezt, nálunk a mekibe plusz pénzért van extra feltétel, nem hiszem hogy 5 másodpercnél hosszabb idő lenne egy halas szenyóba sajtot tenni...

Fiona_kedvence 2008.09.15. 17:27:58

szerintem a "nálunk" itt Mo-t jelenti és nem a céget, azt hogy napi többezer vendége van a mekinek ahhoz nem kell belsősnek lenni

Fiona_kedvence 2008.09.15. 17:29:32

egyébként ilyen baromságra 100 hozzászólás, akkor inkább megnézem miért kér pénzt a Sebváltó vagy a Kuplung?

Megszeppent kisgyerek 2008.09.15. 17:40:39

Tsak aztat nem értem én, hogy ami nem is létezik, azt hogyan varázsolták rá a blokkra....

princessophia 2008.09.15. 18:30:41

Elolvastam végig. Kár volt.
Mondtam már néhányszor, de most is csak ennyit tudok hozzátenni,hogy irigylem a problémáidat.
Amúgy soha nem eszek a mekiben.
Te se tedd. :-)

É2I 2008.09.15. 18:41:33

Még annyit - aztán jump -, hogy jártam olyan gyors étteremben (pizzéria), ahol +200,-Ft-ért szabadszedésű saláta volt. Legalább 20 féle, a szedési korlátot meg az inteligencia határozta meg.
Na igen inteligencia, ez az ami sokszor hiányzik és sajnos vevői, eladói oldalról egyaránt.

rézgálicz 2008.09.15. 18:44:10

szgee

szerintem meg Te biztosan mekis vagy, abból biztosan kiderül, hogy terelsz a hozzászólásokról...

és akkor még csak a jobbik eset, ha nem mindjárt vagy azonos wertz-zel.

még, hogy több ezren naponta, ha-ha röhögnöm kell, azok az idők már elmúltak, ma már csak néhány lúzer jár a mekibe.
BK FOREVER!

Fiona_kedvence 2008.09.15. 18:51:19

ovi szint rulez...
bibibi én meg pizza hutot szeretem :)

Jack__Bauer 2008.09.15. 18:52:13

Pár éve, a BME K épület büféjében egy haverom előadás előtt vett gyorsan egy sajtburgert reggeli gyanánt.
Előadás alatt nekiállt megenni, és megdöbbenve vette észre, hogy a sajtburger egy zsömléből, egy salátából, pár karika paradicsomból, uborkából és hagymából, valamint egy szelet sajtból állt. Húspogácsa nélkül.
Többet nem vett ott sajtburgert, de a Homárra azért nem került fel. Eddig.

rézgálicz 2008.09.15. 18:54:40

okostojás, honnan szalajtottak?

Gyáli útról mi?

rézgálicz 2008.09.15. 19:03:41

néztétek a számlát,

nem gyönge!

Még hogy Favorit Food Kft. kicsit nagyképűek nem?

arról nem beszélve, hogy amíg a kft. Favorit, addig a pénztárosnak nem neve van, csak száma: 72. mint a kasszájának: az meg 2-es.

Emberközeli munkahely az tuti

Gratula!!!

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.09.15. 19:14:50

Bázz, tudtam, hogy nem kellett volna elolvasni...

EÖ (törölt) 2008.09.15. 19:33:14

Rollergraph 2008.09.15. 16:36:02

hát ez az,de miért?

voltam külföldön egy bazi nagy cég vezérigazgtójával és a reptéri business (!) váróban zsebrerakta a kirakott savanyúcukrot. mindet!

É2I 2008.09.15. 20:30:41

@Egyéves Önkéntes

Bár mondtam, hogy ugrok, de erre ide kel írnom:

JAJJ!

/off

Tényleg este miért nincs új poszt?

/on

EÖ (törölt) 2008.09.15. 20:47:27

énénmegazirén
mer akkor mikor ugornál akkor?

euAgWzgmmtq7K 2008.09.15. 20:55:44

azért nem túl sikeres dolog miskolcon mcdriveban kajálni, és nem kapni extrát :D

citerabajnok 2008.09.15. 21:05:19

a mekdonáldcban csak a mcbabazsúr a jó :) szegény gyerekeket tömik a sok hülye mekis kajával 0-12 éves korig.

EÖ (törölt) 2008.09.15. 21:07:21

kedves posztoló
milyen kukád-e van? lefűzős-iratrendezős, hog?y ily' épen megmaradt a blokk

Répalaki Edömér 2008.09.15. 21:24:43

Gyorsétteremben nem reklamálunk, mert csak extra kerül a szendvicsbe: nyálkahártya váladék, testüreg nedvek és természetesen az ÁNTSZ alkalmazottait is idegösszeomlásba kergető különféle "mókás" dolgok. Ismerőseim dolgoztak ilyen helyen, a képzeletük határtalan...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.15. 22:33:55

@Egyéves Önkéntes: "voltam külföldön egy bazi nagy cég vezérigazgtójával és a reptéri business (!) váróban zsebrerakta a kirakott savanyúcukrot. mindet!" A) A kleptománia társadalmi rangtól független, B) talán pont a harácsoló életmódja miatt lett belőle vezérigazgató.

manualis mammografus 2008.09.15. 23:47:58

burgerking vagy mcd, olyan mindegy. ugyanazt a szart eszed mas neven. aki meg jartaban-kelteben 'bekapsz ket sajtburit 400ert', az nem is volt ehes ;] 2 sajtburger semmire nem eleg, 5 eves gyerek nem lakik jol vele. en evente talan ketszer tevedek be, igen ejszaka. de akkor minimum a 6-8 burger es egy uveges viz. tehat kijelenthetjuk, hogy aki eleteben akar egyszer is volt ilyen szennyben, mint ezek, az nem sikeres ember

nomelamento 2008.09.15. 23:58:53

Fogd a salátát és fuss!!!

Gerysson 2008.09.16. 01:17:52

Én ezen nemis csodálkozom, velem az minden napos dolog, ha kérek két röfi-burgert, meg egy sajtot, akkor pont a másikból kapok kettőt! És így megy így sorolhatnám a meki végtelen hibáit! A pontosság nem az ő tulajdonságuk az tuti! Burgerking forevor :DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 02:28:08

hat a',erikaban 6-7 dpllat korul mozoga menu
colat annyit iszol amennyit akarsz
kecsap amennyit akarsz
mondjuk wn ritkan eszek ott, eleg igenytelenek az epuletek, tisztak, de megis...
szoval inkabb csak drive thru
en a csirkes szendoikat birom amugy
szerdan a sajtburger 1 dolr, mondjuk 2 harapas
a fiam azt szereti
az vicc ha a kecsape kulon penzt kernek
az jar a krumplihoz, mint a so

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 02:35:36

tokomtelevan
ha lemeloztal 12-14 orat, megy haza kocsival, az amerikai feleseged nem tud fozni/Mary/ ers meg el kene menni z botba aztan fozni, hat a tokod tele lenne
na ilyenkor van az, hogy five thru
csirkeszendvics
vagy pizzarendeles otthonrol
persze sikeres ember eszik a melohelyen foleg ha szallodaban dolgozik, de van mikor nincs ra ideje

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 02:39:20

drive thrue nem five
hosszu nap volt

Ofélia . 2008.09.16. 06:29:55

Hagyma

1 Tauljon meg Mari főzni

2 Vagy te.
Mivel ennyi meló után ÉTEL kell a szervezetbe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 06:53:24

ofelia
marynek mar keso ebbe belevagni
namost nehogy azt hidd mekin elunk
vannak itt qrwa jo ettermek/Rock kv, outback, bbc, frajdej
neha en fozok
meg egy szallodaban melozunk aze' ott van kaja boviben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 06:56:11

azr meg tovabra sem hiszem el hogy a kecsape fizetni kell
ez valami urban legend lehet

Ofélia . 2008.09.16. 07:17:13

Hagyma megkövetlek.

Ha szállodában dolgozol akkor természetesen étel kerül a gyomrodba.

Soni 2008.09.16. 07:40:39

Azért azt nem kéne elfelejteni, hogy magyarországon élünk. Valószínű engem is leszarna ha egy ilyen nagy vállalat az én hibámból vesztene egy ügyfelet.
Ennek ellenére jogos a panasz, bár azért ne felejtsük el, hogy 60Ft-ról van szó... Remélem a kedves homározó kap majd kárpótlásul egy mcdonaldsban levásárolható 60Ft-os kupont. :)

JohnnyB 2008.09.16. 08:18:25

hagyma: fizetni kell, valami 60 Ft-ot (ez valami általánydíj? :)) Pedig a sültkrumpli azért elég gáz ketchup nélkül.

De ettől függetlenül én szeretem a McKaját, de negyedévente kb. 1*.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.09.16. 08:25:25

ha én pizzát akarok enni tejszínhabbal, és koktélcseresznyével a tetején, és ki is fizetném akkor ne foglalkozzon azzal senki, hogy ez rajta van e az étlapon vagy nincs, vagy ízleni fog e nekem vagy sem. adja oda azt' csókolom.

JohnnyB 2008.09.16. 08:33:56

Hurrá Torpedó: de ha összefosod a vécéjét ettől a kombótól, akkor az már érdekelni fogja :D

Shagrath 2008.09.16. 08:40:09

A ketchupért tényleg fizetni kell! FONTOS!!!!!!!!!!!

Pepin bácsi 2008.09.16. 08:51:09

Sikeres ember nem jár McDonaldsba.
FONTOS!!!!

Én lennék terrorista! 2008.09.16. 08:56:00

Máshol egy egész családnak nincs ennyi pénze vacsorára, te meg jössz a puccos mekdonáldsszal, meg az eget rengető, világfájdalmat okozó 60 forintoddal, leveleket és postokat írkálsz. Nem szoktam csúnyán beszélni, de most fogok. TAKARODJ A KURVA ANYÁDBA TE SENKIHÁZI SUTTYÓ!

Pepin bácsi 2008.09.16. 09:01:02

Két hete egy útmenti csárdában (nem fogom elárulni, hogy hol)ennyiért ettem egy marhapörköltet, nokedlit, káposztasalátát, utána palacsintát, ittam két üdítőt /autóval voltam :(/ meg egy kávét.
Te meg járj továbbra is a Mekibe !
Szánalmas Hüje Pöcs!!!

CID 2008.09.16. 09:57:53

Pepin bácsi : Jobban hangzik mint a meki szenya :)
rézgálicz : wertz csak ott dolgozott, már nem. Érted-e ?

Eastbay1 2008.09.16. 10:01:35

Na akkor elmondom, hogy a világ gazdagabbik, de parasztabbik felén (Írország) mik a meki legnépszerűbb kajái:
-plain ham (zsemle+hús semmi más, teljes áron persze e1,90)
-ham only ketchup
-quarter no cheese
-minden extra baconnel
-chicken extra cheese
-quarter delux (extra majonéz és saláta)
... és még sorolhatnám.
Amúgy semmi extráért nem kell fizetni, kivéve a bacont, az asszem 70cent. És akkor még nem is említettem a pinky sause-t és a curly whirlies-t:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.09.16. 10:14:34

60 Ft???

Inkább arról beszéljünk, van-e HOMÁROS szendvics.

hottentotta 2008.09.16. 11:26:46

MUHAHHAHAHAHAHAH

Rég röhögtem már ilyen jót egy ekkora balfaszon :DDDDDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 11:40:50

Pepin
tok igazad van, a marhaporkolt verhetetlen
bogratshban is keszitheto, de ejjel 1-kor eleg korulmenyes elmenni egy utmenti csardaba

a tobbieknek meg
nem a 60 ft a baja, hanem nem kapot a kibaxott halasszendvicsre elkurt salatat, pedig ez a maniaja
hogy jogosan nem kapott vagy jogtalanul azt nem tudom, en meg mekiben semmi extraval nem probalkoztam
mndom a hujenek 5-os menu
ecet
az a crispy csikken ize
sprite
kecsap

histar007 2008.09.16. 11:43:23

Lehet hogy nem egy fastfood étterembe kellene járna önmegvalósítani. De ahol a pénztáros isten lehet, és simán elküldheti a vendéget ahova akarja... Akkor kellene a "műszakvezetőnek" kivágni az ilyen melós mint a taknyot. Errefel ő áll neki anyázni. Ilyenkor neki kellene repülni.
OFF
Emberek, ha mindenki tuskó mindenkivel, akkor hova jutunk??? Tudom hova, a BMW-s, Mercis, Audis világba, ahol az autók mellékhatása a erősödő hajhullás és kopaszodás.
ON
sajnos a story hűen tükrözi a közállapotokat.
Refill rulez

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 11:43:42

nem ecet,
lecet, ami thats all, de nem lehet kulfoldiul beszelni

Pepin bácsi 2008.09.16. 11:48:30

hagyma, ez a csárda 0-24 üzemmódban működik, úgy hogy nem igazán körülményes.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 11:51:21

Pepin en ejjel egykor mar tuti nem vagyok vezetokepes allapotban, igaz olyankor ma' nem is zabalok
reggel elmentunk a piacra langose oszt jovan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 11:54:12

sima fokhaymas, de szoba johetett hurka kolbasz is
na esxek nincsenek itt a mekinek meg a reggeli menujet qrwara nem birom az a croaszanba pakolt tojas meg ilyenek, akkor ma' telleg osszedobok inkabb egy rantottat, gyorsan megvan
Mary is szereti

Pepin bácsi 2008.09.16. 12:33:17

ahhhh, mikor még megvolt a régi piac a pláza helyén (Sz.fehérvár). Igen jó sült kolbászt lehetett ott enni reggelente.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.16. 12:51:22

remelem az egri piac meg megvan

Pepin bácsi 2008.09.16. 12:53:41

még megvan, legalábbis júliusban még megvolt...

Balance Of Power 2008.09.16. 14:03:27

A refillel kapcsolatban egy adalek: egy volt kolleganommel voltunk TGI Friday's-ben egyszer (Oktogon) es kototte az ebet a karohoz, hogy ott igenis van refill. Rakerdeztunk, a valasz: nyitaskor volt, de aztan az emberek raszoktak az ingyenkolazasra es megszuntettek. Inkabb megivott 15 kolat bazze, csak mert ebbol 14 ingyen volt...
Aztan lattam egy hirdetest, hogy megint van refill a Friday's-ben - nem tudom, tart-e meg, volt mostanaban valaki?

Nalunk az all you can eat helyekre is ZABALNI jarnak az emberek, pedig egyaltalan nem errol szolnak az ilyen helyek. Mindig elborzadok, amikor latom, hogy a kozepkoru hordohasuak puposra rakjak a talukat, nehogy valaki megegye eloluk a kajat...

EÖ (törölt) 2008.09.16. 16:09:56

Pepin bácsi!

Hol a homárban van ez a csárda?
FONTOS tudnom!

CID 2008.09.16. 16:43:52

Bár nem Pepin bácsi vagyok, s nyilván nem annyira nívós, mint bácsi csárdája, de szeged 5-ös út Fehértói Halászcsárda. Azt hiszem 0-24 :)

Boban Markovic 2008.09.16. 17:33:13

Hát, a burger király fényévekkel jobb.
Miért? mert abban rendes saláta meg paradicsom van, nem az a reszelt szar mint a big mac és társaiban, meg az egyveleg kotyvalék.

Ha lenne bk drive in-ből több, csak oda járnék - ha úgy adódik.

Amúgy meg azért az órabérért ne szivassuk már a mekiseket, elég szívás az amgában...

sniki2 (törölt) 2008.09.16. 19:05:15

Kapaszkodjatok meg! :)
Én a sajtburgert szószok és mostmár hús nélkül kérem...na nem kell leszólni, csak ha belegondolok h mi lehet abban a húsban...
A lényeg, h egyszerűen nem képesek felfogni, mit kérek:
mondom: 2 sajtburger, ketchup, mustár és hús nélkül. Na nagy kerek szemek, mi?? Jó, akkor elmondom mégegyszer, és mostmár gyengébbek kedvéért inkább azt mondom, mi kell, sajt, és zöldségek...
Ezt se értik, csak nagy nehezen, de általában elkúrják...
Lehet rám mondani, h én vagyok a hülye, de a vevő kívánsága mégis csak szent, nem aranyórát kértem bele, és mi van ha vega vagyok?? Mellesleg nem őrült rendelés ez, m a reggeli sajtos toastjuk is ugyanilyen, csak annyi h zöldség nincs benne...
Szóval nehéz nekik összeadni és kivonni..

Farkas Botond 2008.09.16. 19:09:17

Kedves xxxxxx?

Csak azt szeretném megtudni, hogy miért nem vállalod fel a nevedet, mitől félsz? Hamár erre van időd, hogy ide írogatsz, akkor nyugodtan elárulhatnád ki vagy. Gondolom a műszakvezető Hölgy sem takargatta a névtábláját, akkor te miért nem játszol nyílt kártyákkal? Egyébként milyen jogon minősíted te azt, hogy a Hölgy "Azt állította Ő a műszakvezető!", szerintem ha megnézet a névtáblát és azt látod rajta, hogy Étteremvezető-helyettes, akkor nem a tálcaszedővel beszélgetsz.
Az tagadhatatlanul hiba volt, hogy éjszaka kiadták neked a halas szendvicset, hogy volt benne saláta hiába fizettél érte vagy nem. De a McDonald's rendszere előírja, hogy semmilyen olyan alapanyagot nem lehet plusszba kérni a terméket, amelyet az a termék nem tartalmaz, illetve húsból sem lehet plusszba kérni a termékekbe.
A Hölgynek pedig igaza volt, ha nem tetszik akkor el lehet menni máshova kajálni, viszont nem tudom hol fogsz találni, főleg Miskolcon éjszaka olyan egységet, amely nyitva van ilyen időpontban. Lehet próbálkozni legfeljebb éhenhalsz.
Toábbi szép napot.

Üdv.:
Farkas Botond

Cadoozle 2008.09.16. 20:25:40

Egyetértek az előttem szólóhoz. Aki képes 60 ft-ért fórumozni és elpazarolni fájdalmas órákat a reklamálással és a "csóró" mekis dolgozók vérét szívni. ...Na Húzz a fenébe haver! Nem esett le, hogy azért kaptál elöző nap salátát ingyen a kajádba, mert akkor épp egy jószívű emberkének megtört a szíve?! Utána meg kiakadtál, mert egy olyan dolgozóval találkoztál, aki szabály szerint járt el, és nem tett ingyen salátát a szendódba. Ezt te az életed legnagyobb sérelmének tartod, hogy felírd erre a blogra? Ember ha én elmesélnék egy-két durvább storyt az én általam átélt kereskedelmi esetekkel kapcsolatban, szétfolyna a homár. Inkább örülj neki, hogy vannak olyanok akik éjszaka zabát adnak neked.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 02:44:34

Sector
olvasd el meg egyszer
\nem a hatvan forintjat sajnalja, hanem kibaxott salatat akart extrakent a qrwa halahoz
meg lehet szazat is adott volna erte

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 02:49:52

annak meg ne oruljek mar hogy ejjel zabat adnak, ha nyitv vannak
majd boldog leszek, hogy a nyomdasz is dolgozik ejjel es kitoro orommel olvasom az ujsagjukat
stb.
fizetek ezekert, ha nem ajarjak zarjanak be nyockor
atol fuggetlenul ha a szanly titja hogy modositsanak a menun azt kulturalt hangnemben el lehet mondani, de akkor eg nappal korabban is...
nekem pl Mary nappal se ad zabat nemhogy ejjel es ne tudd meg mi penzbe van, viszont legalabb horkol

deputy sheriff 2008.09.17. 06:22:49

hagyma, tanusithatom, hogy a ketchupert fizetnem kellett, mikor legutoljara magyar mekdonacban ettem. Mikor kertem ket tasakkal es azt mondta a gyerek, hogy "80FT lesz" /ez 2006-ban volt/, azt hittem, hogy valami jo vicc /majdnem meg is csapkodtam a vallat, hogy de humoros emberek dolgoznak ottan/, aztan mikor ujratoltest kertem a kolaban /mert ugye ottan a pult moge helyezik a zautomatat, nem odakunnre, hogy minden paraszt hozzaferjen/ es aszonta a gyerek, hogy egy 100-as, akkor mar tenyleg hahotaban tortem ki es az elfogyasztott kiralyi meal utan inkabb elvonultunk gyorbe anyosomekhoz, oszt csinaltak olyan kajat, hogy meg a kecsaper' se kertek pezt. Pedig abban az evben a kek szalagot is elbuktam...

ps; A McDonald's-ban meg mindig kis faszenes bogracson sutik a dabol csizborgert?

puncipöcögtető 2008.09.17. 07:12:29

aki ugyanazon a napon ketszer ugyanazt a menut rendeli a mc-ibol, sikeres ember nem lehet :)

puncipöcögtető 2008.09.17. 07:14:17

kivancsi vagyok a meki mit kuld neki karpotlaskent majd.
talan egy rakat egyhetes halas szendvicset meg punnyadt salatat?

puncipöcögtető 2008.09.17. 07:28:14

jah, meg tudom erositeni, amit hagyma mondogat az itteni (USA) mekirol:
igenytelenul neznek ki - bar teveben lattam valami luxus MChelyeket is - a kaja olcso, de olyan is

Azert sajnallak hagyma, hogy az amcsi feleseg nem keszit neked jo kis palacsintat, az altalad emlitett ettermek barmelyik menujet szivesen feladom erte.

Amugy a megoldas: hozott, import anyagbol kell gazdalkodni (azaz magyar csajost felesegul venni) - persze az altalaban nem ad nekunk zo"dkartyat...

Ivan Stiga 2008.09.17. 08:57:25

Most nem értem, mit akarsz ezzel az egész sztorival elérni?
Ha szereted a Mekis kaját akkor egyed.
Ha nem, akkor ne járj oda.
Menj el egy lacipecsenyéshez, ahol még nyugtát sem adnak, ha problémád van jól seg*be rúgnak köszönet képpen, pedig rá is ugyanazok a szabályok vonatkoznak!
Ha ingyen utalvány kell akkor meg miért nem írod be a vásárlók könyvébe!
Szerintem azt az ilyeneknek találták ki.

Balance Of Power 2008.09.17. 09:31:09

Egy no pedig tudjon fozni, ha magyar, ha amerikai :D
Ma mar sajnos itthon is utopia-szamba megy, ha egy 30 alatti lany jart valaha a konyhaban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 09:34:51

robbie
engem nem a felesegem miatt kell sajnalni, nem vagyok 1 palcsintas, hanem aze' mert ma pl 4-re megyek melozni a qrwa ryder cup miatt

azt viszont nem ertem, ha a meki mindenhol meki akkor miert mas a szisztema otthon
aze' az izgalmas lenne ha megrendelem a menut es meg kulon pezt kernenek a colaer' meg a kecsaper'
hehe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 09:40:39

zod' kartyam meg ma eleg regen van
ma vagyok 4 hetes hazas, es tudtam mit tud es mitnem
otthon is v ot olyan nom aki sose fozott, mindig anyosom adta a kajat
hat en igy jartam
az elso nejem az tokeletesen fozott de mindig fajt a feje....
na megyek, ma tuti nem kell meki, reggeli ebed vacsorat a hotel biztosit:)

manualis mammografus 2008.09.17. 09:55:50

sikeres ember leven, nalam helybol kizaro ok az, ha egy no nem tud fozni. szerintem meg a csaladom is kiatkozna, ha egy ilyennel allnek ossze :D egyebkent meg kene mar uj poszt, a mcd es bk ettermeknek pedig napalmot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 09:58:26

hat nem tudom en siman elvettem volna madonnat vagy cameron diazt is fozes ide vagy oda, hogy csak a korosztalyomrol beszeljek...

bex88 2008.09.17. 10:28:17

Velem féléve az történt, h szintén McDrive-nál vettük a szendvicseket. AKkor még volt Prémium Grill Csirke szendvics. Abban egy nagy szelet grillezett hús volt.
Mármint aznap az enyémben nem volt! Nem egy olcsó szendvics, így még ezért is bosszantott a dolog, h h lehet vki ennyire szemét h "kifelejti a legfőbb dolgot?!
Aztán már jó pár km-re voltunk mire kibontottam h megegyem, tehát már nem is vittük vissza... De lehet elis küldtek volna azzal, hogy én ettem ki belőle... nemtudom.

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.09.19. 21:38:35

Én meg ha véletlenül hambira éhezek, akkor a *** előtti pavilonban kérek.
Ott választhatok kecsöpös (és/vagy) mustáros, hagymás (és/vagy) salátás duplahúsos (vagy) vegetáriánus tetszőleges kombinációt
(na jó dupladúsos és vega egyszerre nem meg :-)
A zsemle akkora mint négy mekishambi, és úgy meg van pakolva az áráért, hogy csak na.
És utánna nem úgy érzem, mintha hungarocell csomagolóanyagott uzsonnáztam volna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.20. 17:01:34

nalatod tuby ez a kulonbseg amerika es otthon kozott
itt ha valaki hamburgerre ehezik elmegy egy normalis etterembe es olyat eszik amilyet akar es nagyon jot
a meki arra van kitalalva, ha nincs idod
az van a legkozelebb, utba esik, nincs eleg loved, ki se akarsz szallni a kocsidbol stb.
itt ha szetnezek, hat nem a tehetosek jarnak mekibe, sot...
meg a melosok megallnak kocsival stb.
szoval ez teljesen masra lett kitalalva mint ahogy otthon mukopdik

gasboy 2008.09.21. 00:28:45

Köszönjük az észrevételt!

Petnusss 2009.09.25. 09:55:29

Te sem tudsz mivel foglalkozni,elég szomorú hogy erre van időd!Főzzél magadnak ha nem jó amit kapsz,ja vagy az nem megy...jellemző mekis kaján felnövő nemzedék...Vagy mennyél el a mekibe dolgozni és hallgass meg egy nap vagy 1000 ilyen hozzád hasonló "semmi nem jó,nincs kit idegesítenem" vevőt !!!szerintem szedjél hangyát jobban jársz....

Csillivilli tündérrózsa 2012.07.28. 19:04:55

Extraként lehet salátát kérni, abba, amiben alapból is van. Vagyis a 60Ft-ért dupla adagot kapsz bele. Halas szendvicsben tudtommal nincs. De ha veszel egy kertész salátát, akkor magadnak annyit pakolsz bele, amennyit szeretnél.
Lehet hogy a vendég az első, de a vendég válasszon olyat, ami a kínálatban van. Ha bemész a Gundelbe és nincs az étlapon mondjuk lencsefőzelék, akkor kivered a balhét, hogy de te ott akarod elkölteni a pénzed és lencsefőzelékre akarod költeni? Cirkuszolhatsz, aztán írdd meg hogy elkészítették-e külön neked?
süti beállítások módosítása