B.Cs. nem fizetett időben, hát szerződést bontott vele a T-online. Megteheti, megtette. De vajon megéri egy több éve nagyjából rendszeresen fizető, nem panaszkodó, türelmes ügyfelet elveszteni?
Íme egy levél. A T-online szamla@-ának küldtem ma, elküldöm nektek is, hátha jó lesz egy posztra. Remekül tetten érhető benne a "baszd meg medve a fűnyíródat" effektus, és az a dölyfös hozzáállás is, amivel a magenta multi kezeli az előfizetőt. Nem ejtenek foglyokat, és statárium is van.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Ma írtam alá, hogy az önök alvállalkozója elvitte tőlem a cégük tulajdonát képező modemet. Ez volt alighanem az utolsó T-online papír, amit életemben aláírtam. Persze egy ekkora cégnek nem túl nagy érvágás, hogy én soha az életben nem kötök már magukkal semmiféle szerződést, de lehet, hogy valakit mégis érdekel majd ennek az oka. Azért olvassa csak végig a levelem, lehet, hogy a mitingeken elő lehet majd venni. Hátha tanul belőle a sok tökfej!
2005 óta vagyok (voltam) az ügyfelük. Minden évben új szerződést kötöttem önökkel. Persze előfizető voltam én már korábban is, csak akkoriban még nem az én nevemen volt az Internet. Mindegy nézzük a dokumentálható adatokat. Szóval hivatalosan 3 éve vagyok (voltam) az ügyfelük. Soha nem panaszkodtam. Akkor sem, amikor az első őszi eső eláztatta a kábeleiket és napokig nem jött át egyetlen bájt sem! Akkor sem, amikor hetekig bújócskáztunk az Internettel, mert hol volt, hol nem volt!
A szegedi ügyfélszolgálatosokkal igazán jó kapcsolatba kerültem, nagyon kedves, segítőkész emberek. Néhányszor előfordult, hogy egy-egy számlát elfelejtettem. Ilyenkor kaptam egy másik számlát, amin mondjuk két hónap volt feltüntetve. befizettem, ment minden a maga útján tovább. Olyan is előfordult, hogy kikapcsoltak, mert nem fizettem időben. Mivel az Internet a munkámhoz alapszükséglet, ilyenkor befáradtam az ügyfélszolgálatukra és kifizettem az elmaradást (2 hónapnál többel soha nem tartoztam), 24 órán belül visszakapcsoltak, és ment minden tovább a maga útján. Addig Internetkávézókban bosszankodhattam, hogy miért hanyagoltam el a számlabefizetést, de másnapra ismét volt kapcsolat. Így volt ez idén szeptemberben is, amikor újra elmentem önökhöz, hogy rendezzem a tartozásom, és ismét legyen Internetem másnapra. Gondoltam, ha már ott vagyok szerződést is hosszabítok önökkel, mert tudtam, hogy a hűségnyilatkozatom is lejár hamarosan, és mivel a sávszélesség igényeim időközben megnőttek, mert videókat kell feltöltenem határidőre, úgy gondoltam, majd a mindig kedves ügyfélszolgálatosokkal találunk egy nekem megfelelő nagyobb csomagot.
Sajnos a bájos hölgy a pult másik oldalán azzal fogadott, hogy szerződést bontottak velem, és erről értesítettek azon az email címen, amit a szerződéskötéskor kaptam, gondolom valami (izé)@t-online.hu, nem tudom, az életben nem használtam semmire. Ezzel az erővel a fiókba is berakhatták volna nyugodtan. A számlákhoz is csatoltak tájékoztatókat, mondta az egyenruhás hölgy, meg gondolom füstjeleket is eregettek. Mindegy. Fogalmam sem volt, hogy mire készülnek.
Tudja amikor a mobilszolgáltatómmal voltak ilyen gondok (hála istennek nem a T-mobil az), akkor felhívtak és közölték, hogy tartozom, és mi lesz, ha nem fizetek időben. Felhívtak. Telefonon. És megbeszéltük, és kifizettem. Azóta is dúl a szerelem.
A T-birodalom viszont, miután 30 percet váratott egy helyiségben ahol egy megveszekedett szék, vagy fotel, vagy bármi, vagy akár egy sámli sincs (tudja ilyen kis székecske, amin a gyerekek ülnek falun a nagyanyjuk konyhájában)... Az eszem megáll.
Szóval miután már unalmamban, és azért, hogy legyen vérkeringés a lábamban 30 percet sétálgattam körbe-körbe sorstársaimmal, várva, hogy az én számom jelenjen meg a kijelzőn, közölték, hogy szerződést bontottak velem, mert két hónappal tartozom, és ez nekem 36 ezer forintomba fog kerülni. Tudja, nem hittem a fülemnek. Azt tanácsolták írjak egy levelet, és könyörögjek, mert 36 ezer sok pénz. Hát írtam egy levelet, éppen azt olvassa (remélem, bár az sem lepne meg, ha egyenesen a lomtárba kerülne). Mondjam el, hogy már majdnem lejárt a hűségnyilatkozatom, hogy milyen régen vagyok az ügyfelük, meg, hogy új szerződést akarok, meg ilyenek, de nem akarom. Nem akarom, hogy megkönyörüljön rajtam, nem akarok új szerződést, és végképp nem a t-online-nal. Még aznap kötöttem egy másik szerződést, egy másik céggel. Tudja az Internet a munkámhoz elengedhetetlen. Így aztán arra kérem inkább, küldje nyugodtan a 36 ezres csekkjét. Postázza csak! Kifizetem. Gomboljon le rólam 36 ezret a semmiért, tessék. Legyen vele boldog, és ha ideje engedi, számolja ki, hogy a következő jónéhány éveben mennyit bukik rajtam a magenta színű cége.
Segítek még így a végére:
Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem a mostani áron, aminek nem lenne akadálya, hiszen türelmes, nem panaszkodó kis ügyfél vagyok, és 20 évet még tuti eléldegélek... Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem, akkor egészen pontosan 1.176.000 Ft ütné a markukat a "szolgáltatásukért" cserébe.
Sajnos azonban ez nem így lesz, mert én sem telefont, sem Internetet, sem kábeltévét nem veszek önöktől többet az életben (az utóbbi még megvan, de hamarosan felbontom a szerződést, hiszen a hűségnyilatkozatom évek óta lejárt már). Abban is egészen biztosak lehetnek, hogy, ha bárki tanácsért fordulna hozzám, hogy melyik szolgáltatval kössön szerződést, óvni fogom a T birodalomtól, és mindent megteszek azért, hogy ne az önök haramiabandáját válassza. Várom a csekket!
B. Cs.
UI: A 9800 forintos elmaradást azonnal rendeztem, így azt már nem kell rámverni.
Az utolsó 100 komment: