Tékozló Homár

Hosszabbítás helyett szerződést bontott a T-online

2008.09.17. 14:30 | ge | 154 komment

B.Cs. nem fizetett időben, hát szerződést bontott vele a T-online. Megteheti, megtette. De vajon megéri egy több éve nagyjából rendszeresen fizető, nem panaszkodó, türelmes ügyfelet elveszteni?

Íme egy levél. A T-online szamla@-ának küldtem ma, elküldöm nektek is, hátha jó lesz egy posztra. Remekül tetten érhető benne a "baszd meg medve a fűnyíródat" effektus, és az a dölyfös hozzáállás is, amivel a magenta multi kezeli az előfizetőt. Nem ejtenek foglyokat, és statárium is van.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Ma írtam alá, hogy az önök alvállalkozója elvitte tőlem a cégük tulajdonát képező modemet. Ez volt alighanem az utolsó T-online papír, amit életemben aláírtam. Persze egy ekkora cégnek nem túl nagy érvágás, hogy én soha az életben nem kötök már magukkal semmiféle szerződést, de lehet, hogy valakit mégis érdekel majd ennek az oka. Azért olvassa csak végig a levelem, lehet, hogy a mitingeken elő lehet majd venni. Hátha tanul belőle a sok tökfej!

2005 óta vagyok (voltam) az ügyfelük. Minden évben új szerződést kötöttem önökkel. Persze előfizető voltam én már korábban is, csak akkoriban még nem az én nevemen volt az Internet. Mindegy nézzük a dokumentálható adatokat. Szóval hivatalosan 3 éve vagyok (voltam) az ügyfelük. Soha nem panaszkodtam. Akkor sem, amikor az első őszi eső eláztatta a kábeleiket és napokig nem jött át egyetlen bájt sem! Akkor sem, amikor hetekig bújócskáztunk az Internettel, mert hol volt, hol nem volt!

A szegedi ügyfélszolgálatosokkal igazán jó kapcsolatba kerültem, nagyon kedves, segítőkész emberek. Néhányszor előfordult, hogy egy-egy számlát elfelejtettem. Ilyenkor kaptam egy másik számlát, amin mondjuk két hónap volt feltüntetve. befizettem, ment minden a maga útján tovább. Olyan is előfordult, hogy kikapcsoltak, mert nem fizettem időben. Mivel az Internet a munkámhoz alapszükséglet, ilyenkor befáradtam az ügyfélszolgálatukra és kifizettem az elmaradást (2 hónapnál többel soha nem tartoztam), 24 órán belül visszakapcsoltak, és ment minden tovább a maga útján. Addig Internetkávézókban bosszankodhattam, hogy miért hanyagoltam el a számlabefizetést, de másnapra ismét volt kapcsolat. Így volt ez idén szeptemberben is, amikor újra elmentem önökhöz, hogy rendezzem a tartozásom, és ismét legyen Internetem másnapra. Gondoltam, ha már ott vagyok szerződést is hosszabítok önökkel, mert tudtam, hogy a hűségnyilatkozatom is lejár hamarosan, és mivel a sávszélesség igényeim időközben megnőttek, mert videókat kell feltöltenem határidőre, úgy gondoltam, majd a mindig kedves ügyfélszolgálatosokkal találunk egy nekem megfelelő nagyobb csomagot.

Sajnos a bájos hölgy a pult másik oldalán azzal fogadott, hogy szerződést bontottak velem, és erről értesítettek azon az email címen, amit a szerződéskötéskor kaptam, gondolom valami (izé)@t-online.hu, nem tudom, az életben nem használtam semmire. Ezzel az erővel a fiókba is berakhatták volna nyugodtan. A számlákhoz is csatoltak tájékoztatókat, mondta az egyenruhás hölgy, meg gondolom füstjeleket is eregettek. Mindegy. Fogalmam sem volt, hogy mire készülnek.

Tudja amikor a mobilszolgáltatómmal voltak ilyen gondok (hála istennek nem a T-mobil az), akkor felhívtak és közölték, hogy tartozom, és mi lesz, ha nem fizetek időben. Felhívtak. Telefonon. És megbeszéltük, és kifizettem. Azóta is dúl a szerelem.

A T-birodalom viszont, miután 30 percet váratott egy helyiségben ahol egy megveszekedett szék, vagy fotel, vagy bármi, vagy akár egy sámli sincs (tudja ilyen kis székecske, amin a gyerekek ülnek falun a nagyanyjuk konyhájában)... Az eszem megáll.

Szóval miután már unalmamban, és azért, hogy legyen vérkeringés a lábamban 30 percet sétálgattam körbe-körbe sorstársaimmal, várva, hogy az én számom jelenjen meg a kijelzőn, közölték, hogy szerződést bontottak velem, mert két hónappal tartozom, és ez nekem 36 ezer forintomba fog kerülni. Tudja, nem hittem a fülemnek. Azt tanácsolták írjak egy levelet, és könyörögjek, mert 36 ezer sok pénz. Hát írtam egy levelet, éppen azt olvassa (remélem, bár az sem lepne meg, ha egyenesen a lomtárba kerülne). Mondjam el, hogy már majdnem lejárt a hűségnyilatkozatom, hogy milyen régen vagyok az ügyfelük, meg, hogy új szerződést akarok, meg ilyenek, de nem akarom. Nem akarom, hogy megkönyörüljön rajtam, nem akarok új szerződést, és végképp nem a t-online-nal. Még aznap kötöttem egy másik szerződést, egy másik céggel. Tudja az Internet a munkámhoz elengedhetetlen. Így aztán arra kérem inkább, küldje nyugodtan a 36 ezres csekkjét. Postázza csak! Kifizetem. Gomboljon le rólam 36 ezret a semmiért, tessék. Legyen vele boldog, és ha ideje engedi, számolja ki, hogy a következő jónéhány éveben mennyit bukik rajtam a magenta színű cége.
Segítek még így a végére:
Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem a mostani áron, aminek nem lenne akadálya, hiszen türelmes, nem panaszkodó kis ügyfél vagyok, és 20 évet még tuti eléldegélek... Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem, akkor egészen pontosan 1.176.000 Ft ütné a markukat a "szolgáltatásukért" cserébe.

Sajnos azonban ez nem így lesz, mert én sem telefont, sem Internetet, sem kábeltévét nem veszek önöktől többet az életben (az utóbbi még megvan, de hamarosan felbontom a szerződést, hiszen a hűségnyilatkozatom évek óta lejárt már). Abban is egészen biztosak lehetnek, hogy, ha bárki tanácsért fordulna hozzám, hogy melyik szolgáltatval kössön szerződést, óvni fogom a T birodalomtól, és mindent megteszek azért, hogy ne az önök haramiabandáját válassza. Várom a csekket!

B. Cs.

UI: A 9800 forintos elmaradást azonnal rendeztem, így azt már nem kell rámverni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:36:51

Álmatlan Józsi.
édesapám (az igazi) szegény elmúlt hetven, én intézem az ügyeit telefonon. Tudok minden titkos kódot, biszbaszt ami kell, mégsem tudom elsőre, mert neki mindig bele kell szólni közben a telefonba, hogy én ügyintézhetem az ő ügyeit, mert ezt kérik az ügyintézők. Én meg mindig megkérdezem, hogy ha nincs itt édesapám (az igazi), de jön szembe egy férfi, és beleszól a telefonba, hogy ő édesapám (az igazi) és én ügyintézhetek, akkor rendben vagyunk-e, mivelhogy ők nem tudják édesapám (az igazi) hangját leellenőrizni. A válasz: valóban, ez így igaz, de kell nekik egy férfihang.

LiberAll 2008.09.17. 15:40:21

Fizetni, kell, nem csodálkozni, meg a homárnak írogatni, ha annyira rühellsz postára járni, utald át, ott van minden a számlán, ha rühelled a postaládádat is üríteni, akkor nézd meg az online ügyfélszolgálaton, azt utald át a számlára. Ha még ettől is feláll a szőr a hátadon, akkor bankba be, (gondolom van bankszámlád) Csoportos beszedési megbízás adni, meg a T-nek szólni, hogy ne küldjék a sz@r papírt vonják le szépen és ne idegeljenek, mindenki happy, jah, hogy nincs a számládon pénz, hát akkor szívás van, de amit elfogyasztasz, azt ki is kell fizetni, a szocializmusnak vége, tudod már nincs ingyen semmi.
Amúgy múltkor nekem is kétszer küldték ki az adott havi számlát, mert szerintük későn fizettem be, hát nem, szar volt a rendszerük. Most viszont olcsó a netjük :D

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 15:40:42

A nagy (esetleg állami) cégek fizetési szokásairól itt is lehet olvasni.
Egy rövid példa, miért is van frász hó végén.
Párom fél évet dolgozott az egyik minisztériumunknak.
Fizetés helyett közölték, hogy befagyasztották a kifizetéseket. (Ez jó ötlet, lemész a piacra, telerámolod a kosarad és a pénztárnál elegánsan közlöd, hogy most befagyasztottam a kifizetést)
Egy újságíró barátunk felhívta a minisztériumot, hogy cikket ír a dologról, mert sokan jártak hasonló cioőben. Ezek után fizettek, de csak a páromnak.
Mi van azokkal, akiknek nincs médiaismerősük? Akkor most sikeres e párom?
:)

staropramen 2008.09.17. 15:41:24

Zenészke
Köszönöm bár ez ismerőseim körében valszeg harsány röhögést fog kiváltani.
Mégegyszer kösz.

stichus 2008.09.17. 15:44:05

csak gratulálni tudok ahhoz, h valaki ilyen pofátlan tud lenni. nem fizet, ezért felbontják a szerződést vele, és ezek után itt méltatlankodik. hogyne...

pepipapa79 2008.09.17. 15:48:06

mamapicilánya
a tréonlájn honnan tudja, hogy most ugyan nem fizet a kedves ügyfél, de majd később fog??
onnan hogy már 3 éve előfizető,s ha egy kis csúszással is de mindig fizetett.....
Nekem inkább az a furcsa,h miért most mondták fel a szerződést?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:52:05

pepi: gondolták, most jól megmogyorózzák a kedves ügyfelet, akire annyi pénzt áldoztak (felszólító levelek, ki-be kapcsolgatás költségei stb.)

pepipapa79 2008.09.17. 15:55:20

mamapicilánya
hát azért szerintem ezek a plusz költségek már eleve benne vannak mindegyikünk havi díjában.....

Almatlan Jozsi 2008.09.17. 15:57:39

Mamapicilanya,

Tetszik ez a ferfihang :) Az nincs benne a szabalyzatban, hogy ferfiasan horogni kell, esetleg ha elvaltoztatod a hangodat ferfiasra az nem jo?

Ez mar majdnem olyan mint a telefonbetyarkodas ...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 16:01:37

és még milyen pluszköltségek, amik nincsenek benne sem az ászf-ben, meg sehol (magentafesték például)

de mit lehet tenni? fizetni kell, ha már polgárjogilag elkötelezted magad, és jogkövető, jó házból való úrifiú/úrileány vagy. én ezekből max. a jogkövető vagyok. egyenlőre.

Hakka sallala 2008.09.17. 16:10:52

erre találták ki a csoportos beszedési megbizást...egyébként énis megszivtam majdnem igy, csak máshogy :)

nekem volt egy 6ezer ft-os elmaradásom amit a bank nem tudott levonni (asszem az elsőt), fizettem 6 hónapig rendesen de emiatt az 1 miatt (nem vettem észre na) bontották a szerződést... szivás...mondjuk kibumszliztam, hogy ne kelljen fizetnem.
r

dimitrij 2008.09.17. 16:14:11

átkell menni az upc-hez, és ott még csak csekk-küldési különdíjat se kell fizetni...

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 16:17:51

Akkor velem mi lesz?
Rendszeresen elfelejtem időpontra befizetni a kocsirészletet.
Bár eddig mindet befizettem, csak későn.
Bontják a szerződést? Vagy küldenek előtte valami papírt?
Ha ebből a sztoriból indulok ki, lassan rá kellene szokni az időben fizetésre, különben búcsúzhatok a kocsitól...
:(

dimitrij 2008.09.17. 16:25:06

Zenészke: suzuki? :)

Waxolo 2008.09.17. 16:25:53

Hogy van ez ??? Késve fizet, nem egyszer, rendszeresen és még ő van felháborodva !

I'm a Ranger! 2008.09.17. 16:32:44

Én ezt a blogbejegyzést nem értem. Vagyis a leírtakat igen, csak a problémát nem. Miért csodálkozik valaki, hogy a szerződését felbontják, ha egyfolytában késik a számla kifizetésével??? Erről nem a T-online tehet!!! És különösen érdekes ez az egész annak fényében, hogy az internet neki a munkaeszköze. Ki kellene fizetni a számlákat, és nem reklamálni mindenhol!!! Erről az egészről Te tehetsz, és nem a T! És ha majd a másik szolgáltatónál se fogod időre kifizetni, ott is előbb-utóbb felbontják a szerződésed!

Nekem nagyon régóta T-online előfizetésem van. Már akkor az volt, amikor még axelero-nak hívták. És én a legteljesebb mértékben elégedett vagyok velük! (és sikeresnek is érzem magam) Jön a csekk, befizetem, és van internet nap 24 órájában. (Néha előfordult ebben a pár évben, hogy fél napig nem lehetett csatlakozni, de ilyen technikai hiba minden szolgáltatónál van) Váltottam már díjcsomagot is, kötöttem új hűségnyilatkozatot is, és akkor is hiba nélkül történt az átváltás.. Ugyanez van a telefonnal is. Azóta van, amikor még Matáv volt. Csoportos beszedési megbízással fizetjük ki évek óta, és semmi gondunk vele.. Most akkor bennem van a hiba???

Waxolo 2008.09.17. 16:34:14

Almatlan Jozsi - valóban a Tesco és a többi multi is 60 vagy 90 napra fizet, de mégis tolonganak a beszállítók. Szerinted hogy van ez? Elmondjam ? Úgy, hogy legalább tuti, hogy megkapod a pénzed, ami ma már nagy szó. Ha nem tudod kivárni, a bankok az ilyen számlákra adnak pénzt.

Nem Penny hajója 2008.09.17. 16:35:52

Na, végre egy történet, amiben nem a T-csoport a hülye, hanem a kedves ügyfél. :)

Dax 2008.09.17. 16:44:29

Nem az a lényeg hogy rendszeresen késik, hanem hogy rendszeresen kiegyenlíti azt a pénzt

Chrom 2008.09.17. 16:50:02

Bííííííííííííííííztos leírta már valaki, de nem olvasom most végig a kommenteket...tököm hát ő nem fizetett, akkor most mit rinyál??? Ha ő nem kap fizetést két hónapig akkor mi a nagy hecc? Orrba szájba feljelentget mindnekit...bazzz

Kedves homár, nem volt ennél jobb leveled erre a fagyos napra? GYÁSZ!!!

beste 2008.09.17. 16:58:32

Basszus, amíg nem fizetsz, nem vagy te ügyfél, hanem csak adós.

Fizesd ki a számláidat időben, és abban a pillanatban T. Ügyfél leszel...

További magyar hang 2008.09.17. 17:11:49

Ez felháborító! A szolgáltató szerződést bontott a nem fizető ügyféllel. Hogy mik vannak manapság!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 17:14:37

nekem is volt folyoszamlam Vacon a sport presszoban de ha 2 honappal elmaradam volna, tuti egy pohar vizet se adtak volna
hat ilyen xar az elet

dimitrij 2008.09.17. 17:22:54

"Nem az a lényeg hogy rendszeresen késik, hanem hogy rendszeresen kiegyenlíti azt a pénzt"


így van. arról ne mbeszélve, hogy az upc pl. késedelmi pótlékot fizettet, ha a T csoport is így tesz, akkor még jobban is jár az ilyen ügyféllel, hiszen plusz bevétele van ebből. ha meg csekkfizetési pótlékot is felszámol, akkor gennyesre kereshetik magukat. :)

ügyfélszolgálatos 2008.09.17. 17:52:25

Ezek az ügyfelek akik éjjel 3-kor felhívják az ügyfélszolgálatot, hogy azonnal kapcsoljuk be a netet. Megnézem tartozik 2 hónappal, felfügesztettük a szolgáltatást.. Kiabál velem fél órát, hogy neki a munkához kell a net, leteszi. Megnézzük a műszakikkal, hogy merre kavart a neten, és kiderül, hogy pornót nézett... No comment.

Shagrath 2008.09.17. 17:59:02

én energiaszolgáltatónál dolgozom (tudom nem vagyok sikeres) ma még például (persze homár olvasása közben) tavalyi(!!!) tartozásos ügyfelekkel dumáltam, akiknél a szolgáltatás folyamatos (!!!) és nem 1-2 ezer, hanem millás...

Ofélia . 2008.09.17. 18:15:13

Folyamatos Késés???.

Nemá, hogy ne tuggya.

Az illetönek esetleg nagybeteg a rokonsága és ezért nem tudott időben fizetni??

Csak segélyt ne kérjen

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.09.17. 18:19:08

Srácok, engem kezdenek befűzni a t-home csomaggal (net+tel+tv 6400Ft-ért)
jelenleg 8ezret fizetek igaz nem 2MB netért hanem 6Megásért és 2ezret a telcsiért mert hogy ÁDSL...

Szerintetek váltsak?
Semmi panaszom nincs a netre, nem is tudom a segélyvonal számát.. ennyire.

Mondjuk én is ilyen "néha fizetgetős" trehány ügyfél vagyok: a TVNET eddig nem problémázott, ha kihagytam egy hónapot akkor hozzácsaptak 37,45 Ft-ot mint tartozás - megérdemeltem, kifizettem.

Persze egy jó szakember erre kiküldene egy ajánlatot, hogy ha befizetek 11havi díjat egyben és most akkor egyet ajándékba kapok... Nah, így elejét lehetne venni a trehányságnak, oszt' örül is a user, hogy nyer valamit. Grátisz bögrét is adhatnának, multiéknál így szokás...

Szóval segítsetek, őrlődök: jó ez a thóm net+tel+tv? FONTOS!!!!! lenne...

Ha t-home ügynök olvas írhat a kukacomra nyugodtan, el fogom olvasni... még az is érdekelne, hogy lehetőleg ne szakadjon meg a net 1 napnál hosszabb időre.

3 éve simán 2 hónap volt egy szolgáltatóváltás miközben minden létező díjat ki kellett fizetnem nekik, 90 perc telefonbeszélgetés, 2 nyugtató stb. kellemesen csalódnék, ha európai színvonalat találnék, még a homárnak is megírnám, szóval kedves Té birodalom, kápráztass el !

Ofélia . 2008.09.17. 18:20:16

Ugyfélszolgálatos Na ez a nagy magyar bunkóság.

Azt hiszik a kacsatojások, hogy nem lehet utánnanézni.

Viszont az sem megoldás, hogy fél órát kell várni mire emberi hanghoz jutok.

Azt már nrm is ragozom, hogy hozzáértő műszakihoz.

pepipapa79 2008.09.17. 18:20:43

ügyfélszolgálatos
mi a fa..om közöd van hozzá, h mit nézett a neten???????

pepipapa79 2008.09.17. 18:25:54

amúgyis ha jól látom a saját számlámon, én is T csoportos vagyok, s nem sikeres, mintha előre fizetnék, vagy nem?
Akkor meg????
Én fizessem be előre a díjat, de késni ne késsek, mert irgumburgum...

Ofélia . 2008.09.17. 18:26:32

Sambalabamm. Ami rendesen működi ne cseréld le.

Murphi alaptörvénye.

Bögrét vegyél a skandináv áruházban sokkal szebb lessz és nem átkoz ki a család.

Szarazkoro 2008.09.17. 18:30:51

Hagyma:
Nincs mar meg a Sport presszo....En is onnan szarmazom es a Viczianekat is ismerem...Erre mit lepsz??

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:18:49

fukisunni22 2008.09.17. 15:05:43
detto!

1. számla aug 12ig
2. számla aug 27ig
3. számla szep 13ig

1 hónap alatt 3 havi internetszámla jött! szarjon sünt a nagyT ennél még az is jobb ha átállok mobilnetre, mert 4900ért 1MB az anyukájukat! sajnos a környéken nincs más szolgáltató! :(

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.09.17. 19:20:30

Nem értem, miért húzzátok le ennyire a post íróját... Én pl rühellek a Postára járni állandóan a csekkekkel, internetbankom meg nincs, úgyhogy 2-3 havonta egyszer megyek el a Postára és befizetem a felgyülemlett csekkeket egyben. Igen, lusta vagyok, meg kedvem sincs olyan sűrűn másfél órákat sorakozni a Postán. Eleddig egyszer sem ütköztem a post írója által leírt problémába, pedig - ha már úgyis az internetről esett szó - a TvNet-nek is csak 3 havonta egyszer fizetek. Szerintem már rájöhettek, hogy ez a szokásom, mert egy ideig kaptam felszólításokat, de az utóbbi másfél-két évben már azt se küldenek. :P

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:21:01

ügyfélszolgálatos 2008.09.17. 17:52:25
szerintem hogy mikor hívom a üsz-ot az én dolgom! nem tetszik nem kell ott dolgozni! az meg hogy miket tölt a veréb magánügy és személyes adat :o)

MosoMasa 2008.09.17. 19:29:18

Hát vazze a 36 rugót nem a semmiér gombolják le rólad.
Azonfelül szerintem ha nem fizettél, akkor ne csodálkozz.

Layosh 2008.09.17. 19:31:11

Az ilyen ügyfelet senki nem szereti. A csekken rajta van a határidő, addig ki kell fizetni és punktum.

Ofélia . 2008.09.17. 19:35:03

Rosszqtya Már megint egy lökött hozzászólás " Apénzemért kéretik a seggem kinyalni" Nem tudom, hogy ha a főnököd lennék és alkalmasint szarban lennél azt mondanám, hogy leszarom mi a bajod nem kell holnap nálam dolgozni.

ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI.

Koli 2008.09.17. 19:36:22

Ha a későn fizető ügyfelket kirúgnám, akkor az összes multi ügyfelem mehetne a sunyiba. Én meg kereshetnék új állást.
Kiscég fizet rendesen, a nagy mindig késik.

Hja értem, a porbafingó ügyfél nem késhet, a nagy meg igen?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:51:25

ofélia 2008.09.17. 19:35:03
a főnököm soha nem leszel, a gondjaim meg nem tartoznak a főnökömre!

2 a szolgáltatásért fizetek, akkor veszem igénybe, mikor nekem tetszik!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:52:52

ofélia 2008.09.17. 19:35:03
ne adja Isten, de menjél el egyszer egy ügyeletes patikába éjjel!

élni és élnihagyni dumát mond neked a gyógyszerész, remekül szórakoznék rajta!

nesze neked hasonlat! :o)

Sajtkukac 2008.09.17. 19:58:36

Kíváncsi leszek, az én esetemből lesz e Homár post...
Én is tartozom a téonlájnnak kb 5 ezer pénzzel. Szeretném is befizetni, csak épp internet utalvánnyal.
De mióta a téonlájnból téhóm lett, azóta az internetes befizetés nem működik (se utalványos, se banki átutalásos). Biztos nagyon bonyolult egy relációs adatbázist (újra) felépíteni. (belépés után azt mondja, hogy "Üdvözöljük n/a n/a")
A fizetési határidő tegnap lejárt...
Valyon engem is kizárnak a virtuális világból?

Ofélia . 2008.09.17. 20:12:08

Rossz. Elmentem becsengettem megvártam még felébred mosolyogtam kértem fizettem megkaptam.

Ja és nem C vitaminért ébresztettem fel.

Viszont ha tényleg komoly a probléma akkor mentőszolgálat.

É2I 2008.09.17. 20:17:35

Nem kenyerem, de most nem olvastam mindegyik hozzászólást, uh lehet valaki már leírta....

A véleményen pediglen az, hogy ha én igénybeveszek egy szolgáltatást akkor figyelem azt is, hogy kapok-e számlát róla. Nem várom meg a kikapcsolást, mert csak a szolgáltató, postás, etc b@szik eljuttatni hozzám az ellenértékről szóló számlát, csekket.
Ezek mellett elolvasom az un. ászf-et, kinek mi a joga...Így nem adok magamnak sértődésre való okot.

Nyilván nem dobják ki a késő ügyfelet azonnal, de a notórikust - főleg kis tételben -, senki sem díjazza. Ugyanannyi a kínlódás a havi 10MFt-al mint a 10Ft-al tartózó ügyfélell; egyik sem kíván fizetni. Ugyanakkor más a tét...
El kell fogadni - még ha nekem is sokszor rosszul esik -, a pénz a lényeg. És szokszor le vagy tojva a havi néhágy ezer forintos számláddal; hadd vesszen - max. átadják vmilyen behajtó cégnek -, de az üzleti ügyfelek hosszabb távú megtartása, még rövid távon veszteséggel is jobban megéri.

Ennek alapján, nem lesz krokodilkönny elmorzsolás sem a páncélozott szaruhártyáikon....sajna. De néhány ügyintézőnek szereztél pár felhőtlen percet :P

É2I 2008.09.17. 20:30:55

@Sajtkukac

Annyit hozzá, hogy jó szittya magor szokás szerint úgy indították el a thome szolgáltatás reklámját és annak igénybevételi idejének közlését, hogy az informatikai rendszer még nem volt a topon. Plusz a munkatársaik sem tudtak biztosra semmit.
(Nem védeni akarom őket, de nekem is égett volna a pofám, ha az ügyfél mutatja meg, hogy a neten le van közölve a meglévő szerződőknek, az amit nekik belső infón tiltanak. persze minden váltás nehéz.....Csak azt nem értem miért? Persze ez csak költői kérdés:()

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 20:40:02

Szarazkoro
2-3 hete voltam az iwiwen egy volt vaci haveral, O azt irta meg megvan

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.17. 21:03:31

Nekem (vagy másfél hónappal) késve fizetett egy cég, akivel szerződésben állok. Időközben megfenyegettem őket, hogy súlyos szerződésszegésnek tekintem a kiállított és utólag nem vitatott számlák kifizetését, de elmagyarázták, hogy az nem súlyos szerződésszegés, és ez alapján nem megy az azonnali szerződésbontás. Nem pontosan azonos a szitu, de hasonló...

Úgy vélem, hogy ha a szolgáltató kiállított egy számlát és az késedelmesen lett kiegyenlítve, akkor a szolgáltató A) hagyja a fenébe, B) késedelmi kamatot dob vagy egy külön számlára vagy a következő havi számlára, és minden megy tovább. Hogy ez alapján szerződést bonthassanak, ebben nem hiszek, bár ki tudja, a szokásos N-száz oldalas szerződések kisbetűs részeiben ilyen is lehet...

A késve - esetenként a befizetési határidő után! - érkezett számlákról már volt szó.

@mamapicilánya: "egyenlőre" helyett "egyelőré"-t akartál írni. ;-)

@ügyfélszolgálatos: "Megnézzük a műszakikkal, hogy merre kavart a neten, és kiderül, hogy pornót nézett..." Király! Gondolom, az adatvédelmi ombudsman is mosolygott, amikor elmagyaráztátok neki, milyen klassz rendszerrel tudjátok megfigyelni a usereitek internet-használatát...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.17. 21:04:43

... nyilván a számlák ki NEM fizetését tekintem súlyos szerződésszegésnek... :-)

Bezmag 2008.09.17. 21:45:40

Hogy valakivel életbe lépjen a szerződésbontás, 4 emlékeztetőt és felszólitást kell kapjon, és az első számla lejárta után 60 napnak el kell telnie. Ezért egy ostoba szájkarate a post.

Ne fizess bárkinek, elöbb utóbb szankciók fognak történni. Ne fizess az ELMÜ-nek, kikapcsolják a 60. napon a villanyt, visszakapcsolás 18000,-. Ne fizess a banknak, elviszi a lakásod, kocsid, 3-4 hónap múlva.

@ügyfélszolgálatos hazudik, sőt, szándékosan rossz képet akar festeni, hogy láthatna bele egy üfsz-es főleg bárki adatforgalmába? Ez viccnek is rossz.

Bezmag 2008.09.17. 21:49:36

@ Joe Forster

HOgy mi a szerződésszegés, azt a szerződés definiálja. Egyébként meg annak számit, de nem súlyosnak, ha valaki másfél hónapig lóg.

A távközlési szolgáltatások esetében az ÁSZF (amit a TRV. és az NHH szabályoz) és az egyéni szerződés számit. Ez pedig úgy szól, a felhalmozott tartozás alapod ad a szerződésbontásra, és ez alapján jogos a kötbér, ha a kedves ügyfél hűségben volt. 4 lépés és 60 nap. Ja és közben következetesen mutatni kell a fizetési nem-hajlandóságot, és nem kérni részletfizetést se telefonon se tpontban. Emlékeztető arra hivatkozva, hogy nem használjuk a mailcimünket nem elolvasni, számla alját és egyenleget nem nézni. Szánalmas.

manualis mammografus 2008.09.18. 00:02:38

en tavaly 8 havi internetet fizettem be egyben. nem jott egy darab felszolitas sem, nem volt fenyegetes, viszont megkaptam a savszelbovitest es barmilyen problema eseten azonnali segitseget. ezert jok a kis szolgaltatok :) most sikeres vagyok?
amugy a magentaval en is szerzodok, immaron vagy 10 eve lassan es soha nem bontottak szerzodest. mondjuk sikerult egy kulfoldi nyaralas soran osszehozni egy 54ezres szamlat, majd elcsuszni a fizetessel, de meg akkor is nagyon kedvesen hivott fel az ufsz-os holgy, majd egyeztettunk egy 15 napon beluli datumot, amikorra megkapjak a penzuket. hat ennyi. maradok is naluk, foleg most, mert jar nekem olcsoer gizdafon \o/

pzs17 2008.09.18. 01:08:19

Nem védeni akarom, de én is voltam T előfizető, nálam rendszeresen maradtak el csekkek, nekem kellett utána telefonálgassaak/ügyfélszolgálatozgassak, ja és ezekután persze mégegyszer, mert ezután már küldték is a felszólítást. A szolgáltatásról: nálam rendszeresen belassult a net, a telefon mindig recsegett, 3x nézettem meg, persze mindent rendben találtak...
Hála a DigiKábelnek kiépítette a hálózatát és megszüntettem mindenféle T előfizetésem.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.18. 01:17:39

@Bezmag: Az én szerződésemben nincs olyan rész, ami a súlyos szerződésszegést definiálja, ezért feltételezem, hogy a jogszabály által egyébként felsoroltak az érvényesek. Ha pedig a fenti tény azt jelentené, hogy egyáltalán nem definiált olyan ok, ami súlyos szerződésszegéssel egyenértékű, akkor minek van egy külön pont a szerződésben, amely ennek a következményét, az azonnal szerződésbontást taglalja? Érted.

(Talán csak azért, mert egyenszerződéseket ír a cég?)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 03:53:59

hat az a kis szolgaltato a ki mondjuk mindenkinek elnezne hogy 8 honapig nem fizet az mar nem letezne
itt a masodik honap utan jon egy felszolitas, mint utolso, aztan kikapcs aram, telefon, internet, tv, ami van hatralekba
aztan meg warningra is kerulsz, ami nem orom, mer a rendor is bevisz ha belefutsz egy igazoltatasba

SYNG · http://www.youtube.com/user/syngsyng 2008.09.18. 06:54:17

nem akarom minősíteni sem a posztolót sem a tréonlájt, de ha nem fizet +nem szolgáltat (irta h kimaradozot a zinternyet ) akkor ez 1 pozitív történet mert megszabadultak 1mástól végre :)

Ofélia . 2008.09.18. 07:15:15

Anyám. minek rágni a csontot.

Aki nem fizet attol elveszik.

Mert ha nem akkor nekem kell valamilyen módon kifizetni.

Nyavajogni éppen lehet de minek nem kell két számmal nagyobb lakás, nem fenntartható kocsi" az utóbbit megvenni egyszerü de ha valakinek kevés a lóvéja fenntartani már nem tudja" mert jön a TECCO párizsi válás idegbaj KÓRHÁZ.

Ofélia . 2008.09.18. 07:21:57

Egyszer Vanek úr kijózanodik????

bekbórd! 2008.09.18. 07:52:29

Ez beszarás!
"Már 3 éve nagyon jó ügyfelük vagyok, minden évben aláírom, hogy ha nem fizetek időben, akkor be kell perkálnom a "hűség-engedményt" is, és most, hogy 10-edszerre is megkéstem (mint minden más számlámmal), van pofájuk tényleg behajtani. Felháborító"...

@nális coitus 2008.09.18. 08:00:53

Nem értem: nem fizetsz időben, lekapcsolják. A jogviszony felmondás menete általában az ért hosszabb, de nem kizárt. Érdemes azért néha beleolvasni az ÁSZF ide vágó részébe.Mivel hűségnyilatkozatod volt és a jogviszony a te hibád miatt (számlatartozás) szűnt meg, ezért a szolgáltató jogosan követeli a szerződésben vagy ÁSZF-ben meghatározott össeget. Esetleg méltányossági kérelmet lehet írni, de szerintem szarnak rá. El kell felejteni a T csoportot!!!!

Szarazkoro 2008.09.18. 10:32:02

Hagyma
Melyik? Az ami a Foci teren van?

Breki77 (törölt) 2008.09.18. 10:36:46

Te egy akkora lúzer vagy... Mi a szart sír a pofád, ha állandóan basztál befizetni a díjjat? Azon csodálkozom, hogy eddig nem basztak ki a picsába. Hidd el, más szolgáltató is ezt fogja veled csinálni öreg!

۝merta-X 2008.09.18. 11:18:00

Nekem a UPC szólt telefonon, hogy az internetemet kikapcsolják az építkezésen, ahol dolgozom.
Mint kiderült, a számlakézbesítési cím rossz volt, kolléganőm, aki a befizetéseket intézi, sosem látta a csekkeket, így 3 hónap után szóltak telefonon, hogy heló van.
Gyors befizettük, és barátok maradtunk:D

manualis mammografus 2008.09.18. 11:21:30

hagyma

amennyiben annak a kis szolgaltatonak nem elsodleges profilja a lakossagi internetszolgaltatas es a bevetelenek csak toredeket teszi ki, igy nem jelent neki akkora gondot. elsodlegesen a HM nehany reszegysegenek illetve nagy cegeknek szolgaltatnak, lakossagi szolgaltatas csak itt van a lakotelepen. es most bejott ugyan a digikabel, gondolkodtam is rajta, hogy valtok, de 1,5 evig tartott ennek a digikabelnek kiepiteni a dolgokat, ami szerintem eleg siralmas. bele sem merek gondolni, hogy milyen gyorsasaggal mehet a problemamegoldas ;] de mivel sok nem sikeres ember el ebben a fuggoleges faluban, igy megel majd a digi.

The Good Boy 2008.09.18. 12:23:27

Tudom, nem vagyok sikeres, de én jelenleg is csak postai csekken fizetek mindent (pont kivétel az internet előfizetés). Ennek ellenére soha egyetlen nappal nem léptem túl egy befizetési dátumot (bocs egyszer autórészletet, mert nyaralás elött nem jött még a csekk, a hazaérkezés - és egyben a fizetési határidő - napján már nem volt nyitva posta, így ott csúsztam egy teljes napot.
Nem értem, hogy lehetnek ennyire trehányak az emberek, hogy mindig csak akkor jut eszébe fizetni, amikor már lekapcsolták a szolgáltatást. Én szolgáltatóként sem szivesen tartanám meg azt, akivel kéthavonta bajom van, még ha 20 évig akarna nálam maradni.
Fizetni kell rendesen, aztán nem függesztik fel/szüntetik meg a szolgáltatást!
Ja, és még abból is látszik, hogy nem vagyok sikeres ember, hogy a trécsoport helyett egy gyakorlatilag egyszemélyes kis netszolgáltatóval van kapcsolatom, akit bármikor elérek, és max másnapra orvosolja a hibát,de általában távolról a saját gépén keresztül is helyreállitja percek alatt a hibát, akár az otthonából is.

avensis (törölt) 2008.09.18. 12:31:25

Na azért álljunk meg egy szóra.
Piacgazdaság van, a Tré-onlájn is az ügyfeleiből él, azokból, akik még nem hagyták ott.
Azért az egy kicsit luxus, hogy ügyfél késve fizet és kirakják... Majd ha nem fizet x hónap után, akkor jogos, hogy kirakják és a tartozását behajtó céghez küldik...
Az a baj, hogy ezeknek fingjuk sincs, mint is jelent a Vevő kifejezés. Aztán majd ha az ügyfeleinek nagy része lelép, akkor majd sírnak. De hát Mutyiország ez, itt minden másképp van...

Szarazkoro 2008.09.18. 12:36:05

Haaat persze, h megvan!!! En is ott laktam 1 percre tole...Ismerjuk egymast lehet?

@nális coitus 2008.09.18. 13:15:56

A VEVŐ nem azt jelenti, hogy hónapokig és rendszeresen tartozik / tartozhat. Mindkét szerződő félnek vannak kötelezettségei, a VEVŐ-nek többek között az, hogy a számlákat határidőre befizeti. Egyedül reklamáció esetén kap(hat) halasztást, de az nem volt. Tehát nem fizetett határidőre, a kikapcsolás jogos. Érdemes lenne belenézni az ÁSZF-be, hogy a szolgáltató mikor, mennyi idő után kezdeményezheti a felmondást. Esetleg, ha előbb kikapcsolta, abba bele lehet kötni.

@nális coitus 2008.09.18. 13:28:51

ezt javasolnám elolvasni:
www.magyartelekom.hu/docs/Internet_ASZF_Torzsresz_080601.pdf

10.2 pont az érdekes, főleg a határidőkre és a felmondással kapcsolatos értesítésre vonatkozó részek. Nem kizárt, hogy bele lehet kötni!!!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:41:23

lófaszt a seggébe mindenkinek, aki veri magát, hogy a levélíró tehet mindenről. fizetett! na és ha nem határidőre?? ki nem szarja le? ebben az országban, ahol 30-60-90 napos fizetési határidővel fizetnek ezek a mocskos szemét multik a magyar beszállítóknak, de rendszeresen, rutinszerűen késnek hónapokat (!!) még ezen felül is? és én ezek után jó elvtárs módjára szaladjak a postára abban a szent pillanatban, hogy megkapom a számlát mondjuk a tetves internetszolgáltatómtól? hát még mit nem?! én pl. rendszeresen elutazom, és van, hogy hetekkel később fizetek be egy csekket. kit érdekel? megkapják a mocskos pénzüket. most is itt van két havi internetszámla is. holnap meg elutazom külföldre, jó, ha az a kis pénz is a számlámon van, ki tudja, lehet, hogy szükség lesz rá, ha törlik a repülőjáratomat. hát vastagon leszarom az internetszolgáltatómat! majd kifizetem, ha hazajöttem. nem fog csődbe menni emiatt. egy szóval sem mondtam, hogy nem fogom kifizetni. ki fogom. majd, ha nekem is épp úgy jön ki a lépés, és éppen van időm még zárás előtt sorbaállni a postán. mekkora lúzer vagyok, mi? de legalább nem vagyok teljesen retardált konzumidióta.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:46:47

egyébként hihetetlen ez a rosszindulatú képmutatás, ami itt fröcsög a kommentek között. tipikus magyar álszent képmutatás. pontosan ezért fogok egyszer nem hazajönni ebbe a szánalmas mocsárba.

@nális coitus 2008.09.18. 15:02:12

Bukowszky
Éljenek azok, akik nem fizetnek határidőre, ez a fasza dolog. Végülis minek??? A mocskos multi várhat a lóvéra, mert neki van sok, neked meg kevés.Majd ha lesz, akkor fizetsz. Tipikus faszagyerek vagy, már csak egy golyó hiányzik a fejedből!

dimitrij 2008.09.18. 16:01:02

"en tavaly 8 havi internetet fizettem be egyben."


előre? mert akkor te nagyon sikeres lehetsz. :)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.18. 17:40:27

@cool-r: Mint már leírtam volt, ha a szolgáltatót zavarja a (kis, néhány napos, egy-két hetes) késedelmes kifizetés, akkor (utólag) késedelmi kamatot fizettet az ügyféllel. Ennyi, nem több. Ezen nem veszít semmit, sőt, ha a késedelmi kamat magasabb, mint az ő bankjánál a kamat (amit kapott volna, ha az előfizetési díj időben megérkezik), akkor konkrétan nyert is.

Indijoe 2008.09.18. 18:01:24

"... és erről értesítettek azon az email címen, amit a szerződéskötéskor kaptam, gondolom valami (izé)@t-online.hu, nem tudom, az életben nem használtam semmire."
Itt a probléma. Én mindig a t-online-os címre kapok tőlük levelet, mivel EZT ISMERIK! Szerinted honnan kellene tudni a T-online-nak, hogy te milyen emailcímeket használsz még???
Azt pedig nem hiszem, hogy nem kaptál papíralapú felszólítást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:25:57

Szarazkoro
E.GY-vel eltem 2 evet az ujhegyin

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:27:07

afta
az mas helyzet ha nem soat szamit nekik, mindenjesetre aze' 8 honap az sok
szerintem

Picujka 2008.09.18. 18:34:06

Erre csak azt tudom kommentelni amit ilyenkor mindig is szoktam: Úgy kell annak aki a T-gecivel szóbaáll! :))

Nedudgi - Dörrög Zultán 2008.09.18. 23:11:49

Nem értem. Ha a munkájához kell az internet, akkor hogy tudja elfelejteni befizetni 2 hónapig? Ráadásul nem egyedi eset, korábban is volt. Szerinte más szolgáltató fog állandóan könyörögni, hogy fizessen? Ez nem normális.

manualis mammografus 2008.09.18. 23:59:42

dimitrij,

ja, hogy ez nem volt egyertelmu? :)) amugy nem, ennyire nem vagyok sikeres :/ meg sose biztos, hogy mi lesz 8 honap mulva. elore nem fizetunk, ha nem muszaj :)

hagyma,

teny, hogy sok. nem is allitottam az ellenkezojet. a hangsuly azon volt, hogy nem vertek a palavert miatta, pedig jogos lett volna

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.19. 03:25:36

hat en is ezt mondtam
en vertem volna es akkr hamarabb kifizeted
nahat

kismandala 2008.09.19. 05:44:51

"A számlákhoz is csatoltak tájékoztatókat, mondta az egyenruhás hölgy, meg gondolom füstjeleket is eregettek. Mindegy. Fogalmam sem volt, hogy mire készülnek." Ugye most azt nem gondolod komolyan, h te tartozol nekik és még ők hívogassanak telefonon? Van kb. egymillió ügyfél aki tartozik nekik, sztem még ennél is több.. Ha nem fizetsz mit vártál? Annak idején egyetemista koromban velem is mindig szerződést bontott a UPC, de nem csodálkoztam, mióta dolgozom és fizetek rendesen érdekes módon ilyen nem fordul elő..

Bezmag 2008.09.19. 11:48:37

Arról nem is beszélve, hogy a szerződésbontás elött legalább 10 napig nem volt internetje, vagy ez fel se tűnt, mivel a munkájához éppen nem kellett...?

bianconeri 2008.09.19. 16:35:34

ezt nem is értem...baszol befizetni a számlákat, azt sír a szád, hogy kivágnak???

pöcs....

Vonaljegy 2008.09.19. 17:12:13

Ezt a szerencsétlen kölköt! Vajon komolyan gondolja, hogy igaza van? Megrendel egy szolgáltatást, aztán folyamatosan késik a fizetéssel, majd fel van háborodva, hogy a cég nem hajlandó finanszíozni az örökös késését.
Aztán a sztori is elég érdekes. Egyfelől sosem panaszkodott, másfelől meg már összehaverkodott az ügyfélszolgáltossal. Akkor minek ment be oda? Ja, hogy befizetni a pénzt. Hát az ügyfélszolgálati költségek szempontjából ez ugyanúgy pénzbe kerül. Úgyhogy azért mégse annyira jó ügyfél. Sokat késik a fizetéssel és állandóan költségeket gerjeszt az örökös ügyfélszolgálati megjelenésével.
Természetesen egy ügyfélszolgálatnak az a dolga, hogy kiszolgálja az összes ügyfelet, de nehogy már azt gondolja magáról a kedves posztíró, hogy ő annyira baromi jó ügyfél.

Jihadgirl 2008.09.19. 18:46:30

Posztírókám hogy ne halj meg hülyén:mielőtt szerződésbontás lenne, tértivevényes ajánlott levél megy ki hogy 30 napod van arra hogy fizess.Ellenkező esetben lőttek a cuccodnak.És nem számít ha nem veszed át:attól még érvényes.
Ez a melóm, naponta több száz ilyen filléreskedő gyík levelét olvasom, akiknek sír a szája holott basztak fizetni.Ha nincs lóvéd ne akarj netet(se mást) Ezért tart itt az ország,sok az ingyenélő.

fukisunni22 2008.09.22. 09:13:10

A tévedések eloszlatására: Ha késik a befizetéseel, nem a cégnek kell "megfinanszíroznia" a késést. Késedelmi kamatot jogosult felszámolni a szolgáltató, sőt joga van a megnövekedett adminisztrációs költséget is ráverni a késlekedő ügyfélre. Ezek jogosságát nem is vitattam, bár itt volt olyan hozzászóló, aki elmagyarázta nekem, hogy ezek miért és mikortól jogosak...

Jihadgirl, gyorsan keress másik melót!!
Ha nem bírod a "gyík" ügyfeleket, tán nem kéne velük foglalkoznod!

Arra miért nem reagál senki - amit már többen leírtunk - hogy a T-online egy hónapban két-három számlát is küld, amit neked haladéktalanul ki kell egyenlítened?! Arra miért nem küldtök fikázó megjegyzéseket, hogy a T-online fogalomtárában valószínű ismeretlen szó a rendszeresség?! A szerződéskötéskor tudomásom szerint havidíjban állapodtunk meg, nem kétheti, nem háromheti, vagy random módszerrel kiküldött számlákon felszámított díjban. Én, filléreskedő(??), lóvétlan(sic!), síró szájú, gyík ügyfél, ezt nem teszem szóvá, de cserébe elvárom(!), hogy ne fenyegessenek szolgáltatás-korlátozással, ha nem okt. 29-én, hanem mondjuk nov. 8-án utalom át azt a rohadt havidíjat!!

CID 2008.09.22. 12:45:15

fukisunni22: Jihadgirl, valószínő nem találkozik az ügyfelekkel, mivel csak a leveleiket olvasgatja. Másrészt nem bírni kell az ügyfeleket, csak úgy csinálni, mintha bírnád. Ez adja a személyes ügyfélszolgálat szépségét. :)

cworm (törölt) 2008.09.22. 15:32:32

Amikor én nem fizettem a netszolgáltatómnak, küldtek egy sms-t az ip-címemre.

Fairy Girl 2008.09.22. 22:31:41

Az a helyzet, hogy ha a jelen post írójának nem is, de sokunknak ennél értelmesebb problémája is van (volt) a Tével, de érdekes, hogy először az ügyfélszolgálaton próbálkoztam, és jééé segítettek. Szóval nem tudom... Ennyi erővel írhatnék én is dörgedelmeket, mert a számlázás valóban pocsék (bocs tések), de a szolgáltatással soha egy percnyi gondom se volt, jó a net, a tévé, a telefon működik... És még egyszer se kapcsolták ki, pedig én is tartoztam már, és úgy, hogy kettő számlát kaptam egy hónapon belül. Csóró vagyok meg sikertelen, de az nekem bizony sok. Telefonáltam, szóltam, és nem kapcsoltak ki. Lehet, hogy csak egy kis emberi hozzáállás kéne. Én is megmondó vagyok, meg szeretek kiállni az igazamért, és ha úgy adódik, meg is teszem, de amíg azt látom, hogy legalább próbálnak segíteni, addig nem hőbörgök. (Én.)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.23. 16:36:36

Ha nem fizet akkor szankcionálnak, ez ennek a rendje.Ha valaki meg annyira idióta hogy nem tünik fel neki hogy hopsz, mintha nem fizettem volna ki a netet...Na akkor annak meg sün hancurozzon a végbelében.
Szerintem ebben az országban 10emberből 9 álmából felkeltve megmondja hogy melyik számlát fizette be és melyiket kell és mikorra.Mert csekkelünk, tologatjuk a határidőig hogy együnk, tisztelet a felsőbb rétegnek.Itt alul így csináljuk.
Akinek meg a munkájához kell az miért nem átutalási megbízással fizet?mindig megkapná a szolgáltató időben ő meg tologathatja a homepornot felfelé ha ez a munkája...
Az ilyen ,,köcsög szolgáltató megszivatlak,felmondalak,lesavazlak" hozzáállások miatt megy körben a hivatalokban az ilyen email, hogy unatkozó dolgozók ezen röhögjenek.

Parasite 2008.09.25. 00:39:42

sokszor tartozás már sorozatos nem fizetés, te vagy a majom akkor mit csodálkozol? fizess időben, mert megunják és mehetsz máshoz, ennyi. tovább.

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.09.26. 12:14:09

Ja ügyfélszolglatos! Nem egyszer történt hogy a szolgáltató hibájából nem utalta a bankom a havi apanázst. Rossz számok szerepeltek a megküldött papíron, majdnem szerzdőést bontottunk 10 év után, nekem kellett bizonyítanom hogy ők a hibásak. A szerencse az volt hogy alaposan bocsánatot kértek, mert különben én bontottam volna. Nem az a baj ha hibáznak, hanem ha alapból nem hiszenk az ügyfélnek.
Az pedig hogy Te utánanézel annak hogy egy ügyfél mere jár a neten - remélem tudod - hogy büncselemény. Én ezzel nem nagyon hencegnék...

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.26. 20:15:42

Helyesbítsünk csak!Személyes adatokat ha az foglalkozás körében szükséges vagy elkerülhetetlen akkor nem büncselekmény.3. személyel megosztani az.
Azt simán meg lehet nézni hogy ki és milyen oldalakon jár de csak egy nyomozás során adhatnak ki ilyen adatokat.Úgyhogy lehet hencegni vele, én is tudom hogy melyik milliomosnak kb. mennyi van a számláján, semmit nem jelent.Nem hozza a népszabadság első oldalon.Még az ügyfélszolgálatos is tudja, na akkor mivan?Semmi barátom.
Az is megtörtént hogy egy fószer sétált az utcán és belecsapott a villám amit túlélt majd a korházba szállítás közben karambolozott a mentő és meghalt az ipse.És?Azért mert egyszer valakivel megtörtént még nem fog mindenkivel.
Arra találták ki a rendszert hogy aki hülye vagy kényelmes annak nem kell számlákkal szaroznia hanem levonják és kész, pontosabban átutalásra kerül.
Én bemegyek és az ügyfélszolgálaton fizetem be, viszem a kártyámat és lehuzzák a pénzt, ennyi.Nincs rossz szám meg ilyenek, be vagyok programozva hogy hó elején arrajárok és beugrok lehuzatni a kártyát aztán csokolom.Nincs plusz költség, még számlát sem kapok havonta, az is emailben jön ingyen :D
süti beállítások módosítása