Tékozló Homár

936 hónapos részletre vehetett volna Mercit a nyomorult

2008.09.23. 09:38 | szily | 189 komment


Az év legviccesebb levélváltása címre hajt a VMJ által beküldött kézírásos érdeklődés, majd a Pappas autó erre adott hivatalos válasza. Igazi folklórkincs, tök mindegy, hogy valódi-e, de majd azért igyekszem megtudni. Fent a nyitó levél, hajtás után a válasz és VMJ sztorija.

 


Nem fűznék különösebb kommentárt ahhoz a cucchoz, amit küldök. Logikus, hát ha a szomszéd Karcsi elhozhatta a Suzukit zéró beugróval tíz évig havi harmincé', akkó én kicsit megnyújtom a futamidőt, és S-Klassét veszek, hadd pukkadjanak a purdék. Maj' kőcsönadom a polgármester lányának a lagzijára.
Egyfelől könnyfakasztó szociotrip arról, mekkora suttyók vannak, másfelől megmutatja, hogy egy korrekt cég minden "potenciális" ügyfelet komolyan vesz. Tegyétek fel, ha gondoljátok. A  fájl édesanyám munkahelyén (haszonjárműveket forgalmazó cég) terjed kör-email formájában, forrása ismeretlen. 
 
Üdvözlettel
 
VMJ ("Akinek Nem Adták Oda Az Utolsó Fogast a Kikában")

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.09.23. 09:46:41

Nagyíthatós képet nemlehetne légyszlégyszi...macskakaparást nehéz olvasni így...

jpmjpm 2008.09.23. 09:46:43

Én csak azt nem értem, hogy miért kellett erre a levélre válaszolni.

Szóval ezért gondolom, hogy fotosopp, mert normál esetben egy ilyen levél a kukában végezné.

Vagy kis faszenes grillezőben.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.09.23. 09:47:34

A reklámok hatása, ugy-e? Látszik, hogy szegény embert elcsábította csillogás, viszont legalább bátor, hogy megpróbálta.
Egy igazi hős!

Brunoka 2008.09.23. 09:50:08

Sztem akinek van egy csepp erzeke az ironiahoz az megvalaszol egy ilyen levelet, csak sztem nincs olyan hulye aki komolyan gondolja h havi harmince' kap egy ilyen jarmuvet. Ugyhogy ez vevoi oldalrol fotosopp..:)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 09:50:44

lehet, hogy fake, de lehet, hogy nem! én eltudom képzelni, hogy vannak ekkora parasztok akik ezt komolyan gondolják...és mivel írásban ment gondolom kötelező volt nekik válaszolni (azt meg mégsem írhatják, hogy a qanyád!), de majd a személyes elbeszélgetésen elhessegetik ( jobb esetben el sem megy)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.09.23. 09:52:05

én is akarok s-osztályt 0% önerővel. a részleteket majd a józsi fizeti, tartozik nekem. holnap mennék az autóért.

FONTOS!
fekete bőr ülést szeretnék, sötét ablakokat, aluffelnit, meg hátúra szuzukihuggyozó kölyök matricát.

józsi a fő út 13-ban lakik, keressék meg majd fizeti a részleteket. tegnap káryáztunk, és én nyertem. de nem tuggya egybe fizetni, de megegyeztünk hogy fizeti a kocsirészleteket. 25000-ret keres a trágyázással, szerintem 5-10000-ret is ki tud fizetni részletre havonta, max nem fröccsözik minden nap. engem ez már nem érdekel.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.23. 09:52:59

azért válaszolnak minden levélre, hogy elüssék valamivel a napot.

egyébként is, miért ne lehetne 78 éves részlet? a tartozás is öröklődik, nemcsak a vagyon.

aztán meg lehet, hogy még csak 16 éves, de már alkalmi munkavállaló, és ha egészségesen él, és szerencsés lesz, talán még sikeres, miért ne élhetne 94 éves koráig?

igen bizalmatlan ez a pappasautó.

a reklámozásért járó ajándék mercedest átvettED-E már?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 09:54:47

a szomorú az, hogy ez egy hatalmas görbetükröt állít a jelenlegi magyar autóvásárlási szokásoknak! vegyünk kocit 0 önerővel 10 év hitelre! aztán meg majd kötünk a máv-nál ( ami már nincs) biztosítást, mer az ku***vadrága és valahol spórolni kell! jah meg legyen benne ám minden extra.......ez a szomorú valóság! ezért tartunk itt, ha még nem mondták volna :)

elwood 2008.09.23. 09:56:20


A szomszéd Dezső minimálbért kap a saját vállalkozásából, oszt terepjárója van. Mit kell ezen csodálkozni.

Koholmány 2008.09.23. 10:03:01

Én ezeréve nem olvastam ilyen korrekt válaszlevelet. Lehet, hogy közben szétrögöhték az agyukat a Mercisek, de tökéletesen jártak el.
Válaszolni meg alapvető dolog, ez a dolguk...

hoppacska72 2008.09.23. 10:03:07

Ha nem kérdez,nem kap választ!!!!

hoppacska72 2008.09.23. 10:04:13

Basszus! Nem akartam 13. lenni

rákenrolldetektív 2008.09.23. 10:05:44

Unaloműzésből válaszolhattak, ha bemegy a faszi, akkor behugyozásig röhöghettek volna rajta...Szóval szerintem nem lehetetlen, hogy nem fake...:D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.09.23. 10:07:05

Nem hiszem, hogy fóliázott ablakokkal lehet új Mercit venni.

Ha havi ezer kilométert megy, akkor a futamidő végére beletesz kábé egymilliót. Ha garázsban tartja, talán ki is bír annyit. Garácst részletre?

A havi törlesztés örökölhető?

rákenrolldetektív 2008.09.23. 10:07:23

Aki itt 13. az sosem fog "kihozni" egy S-osztályos mercit 0% önerőből...
Elkárhozott a lelked az tuti...

hoppacska72 2008.09.23. 10:09:51

Ezt is buktam :-((
Muszáj lesz megvennem kp :-))

moli 2008.09.23. 10:17:19

korrekt valasz. groby es ede mehetnek mercedeshez tovabbkepzesre.

Gustav, M.D. 2008.09.23. 10:18:08

Szerintem nem lehet gond.
Madarász Peti majd segít a hitelben.

Secnir 2008.09.23. 10:18:43

anno megkérdezték a Markos-Nádas-Boncz triót, hogy hogyan találják ki ezeket a figurákat?
a válasz az volt:
ezeket az embereket nem mi találjuk ki, ők találnak meg minket, mert a való életben létező személyekről van szó.
ennyi
meg egy bambi

mumli 2008.09.23. 10:18:53

Alkalmi Munkavállalói Kiskönyvvel legjobb esteben maximum havi 69000 Ft-t kereshet (max 15 munkanap / hó; max 4600 Ft/nap).
A fólia nagyon FONTOS!!
Az védi meg a tűzijátéktól!

2008.09.23. 10:22:15

A válasz korrekt. Ráadásul szerintem is fasza, hogy válaszolnak, sohasem lehet tudni, tényleg, hogy mikor mi, egy rendes szolgáltató cég akkor is válaszol, ha nyilvánvaló hülyeséget kérdeznek.

mumli 2008.09.23. 10:23:56

Pappasék válasza meg tényleg korrekt.

Secnir 2008.09.23. 10:28:54

Tisztelt ...
Ne haragudjon hogy evel a pár sorral zavarni merészelem.
Szeretnék önöktől kihozni egy autót.
létavértesen dolgozok Alkalmi munka vállalói kiskönyvel, igy 1 hónapba fizetésként keresek 80 ezer FT. ez most hoszu távu munka.durván 1 évig tart. 0%-os önerötöl szeretnék egy S osztályos mercedest kihozni S 320 CDI 2987cm³ be és a hosszú változatott.Szine legyen metál Chromit-fekete,a négy ajtó és a hátsó szélvédö övegkete szeretném ha lelegyen foli-ázva sötétre.Az autó belseje fekte/fekte 801 passion bőrböl legyen.
Sima kézi váltost szeretnék,kuplungal. Minden hónapba 30ezer Forinttal törleszteném.
Tisztelettel
létavértesről.
Szeptember végé szeretném az autót kihozni.

Secnir 2008.09.23. 10:31:15

nah, elbasztam, volt benne pár hiba, akkor újra:

Tisztelt ...
Ne haragudjon hogy evel a pár sorral zavarni merészelem.
Szeretnék önöktől kihozni egy autót.
létavértesen dolgozok Alkalmi munka vállalói kiskönyvel, igy 1 hónapba fizetésként keresek 80 ezer FT. ez most hoszu távu munka.durván 1 évig tart. 0%-os önerötöl szeretnék egy S osztályos mercedest kihozni S 320 CDI 2987cm³ be és a hosszú változatott.Szine legyen metál Chromit-fekete,a négy ajtó és a hátsó szélvédö üvegeket szeretném ha lelegyen foli-ázva sötétre.Az autó belseje fekete/fekete 801 passion bőrböl legyen.
Sima kézi váltost szeretnék,kuplungal. Minden hónapba 30ezer Forinttal törleszteném.
Tisztelettel
létavértesről.
Szeptember végé szeretném az autót kihozni.

Gustav, M.D. 2008.09.23. 10:37:07

Irigylésre méltó az 55% alatti THM 78 éves futamidő esetén...

Yeto 2008.09.23. 10:47:44

Pappas full korrekt. Ők abból élnek, hogy autót adnak el, tájékoztatják a potenciális "ügyfelet", hogy a kívánt finanszírozást nem tudják biztosítani, de ha más forrásból megoldja, állnak rendelkezésére. Bár minden szolgáltató, legyen magán vagy állami, ilyen leveleket írna és ilyen leveleket író embereket foglalkoztatna. Magát az emailt ismeretlen forrásból én is megkaptam egyébként.

Lehet, hogy vírusmarketing?

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.09.23. 10:51:23

amerikában erre simán adtak volna hitelt. legalábbis előző hét elejéig, amig be nem omlott a hitelrendszer. intő példa, érdemes lenne tanulni belőle...

anarch 2008.09.23. 10:51:30

Erősen optimista, két hetes szállítás egyedi összeállításnál. Ha a Mercedes-Benz ezt így meg tudja csinálni akkor le a kalappal...

Ld.: érkeztetés: 2008 Szept 15 (válaszlevél szept 18), és szept végén már szeretné használatba venni...

Durva.

Boban Markovic 2008.09.23. 10:55:56

szakadunk ezen itt bent mióta... :D

emberkének megnőtt az önbizalma a 80k meg az 1 éves alkalmi munkától... és még az üléshuzat kódját is megnézte :D

vannak álmai :D

teofilka 2008.09.23. 10:58:32

Szerintem kamu az egész.
Unatkozó értékesítők játszottak egyet...
Mi is szoktunk néha játszani ilyet.

Vorheest 2008.09.23. 10:58:51

Teljesen korrekt, hogy (így) válaszoltak.
Gondoljunk bele pl Stadler bácsi hol kezdte.

Amúgy próbáljátok ki, menjetek be egy Jaguar szalonba, készségesen megmutatnak mindent (nem, nem a kijáratot). Az a filozófia, hogy ok most még nem tudod megvenni, de nem két napra terveznek.
Amúgy miért érzem azt, hogy ez egy reklám? Ezt az emailt az összes ismerősöm megkapta, sztem 2 nap alatt körbeér a fél világon, és azért csak-csak elmennek páran az oldalra...

Ronald 2008.09.23. 10:59:25

Egy ilyen autónak a leszállítási határideje 4-6 hónap.

báró Csekonics 2008.09.23. 11:00:39

tulajdonképpen korrekt válasz.
Nekem az a rész tetszik, hogy ha talál ilyen bankot (amelyik 78 évre meghitelez egy kocsit, ami 20 évesen már lehet hogy kólásdoboz se lesz), akkor szóljon

AlulírottFentemlített 2008.09.23. 11:03:03

Szerintem elért a taghoz a politikai marketing.
"Merjünk nagyok lenni" avagy "Csináljuk meg"

báró Csekonics 2008.09.23. 11:03:24

Yeto 2008.09.23. 10:47:44

Lehet - de azt nem Merci S osztálynál szokták bevetni, hanem mondjuk Smartnál vagy A osztálynál, ha már márkán belül kell maradni.
(Mennyi S osztály fog elkelni a levél miatt?)
Te például most szaladsz venni?
(Ha igen, akkor:
1. ezer bocs,
2. vegyél már nekem is egyet léccilécci :-D)

teofilka 2008.09.23. 11:03:46

Vorheest: media hack? :) lehet!

füredi (törölt) 2008.09.23. 11:11:52

Nem hiszem én sem, hogy gerillamarketing, valahogy nem éreztem, hogy hanyatt-homlok kéne rohannom S-e Merciért.
Ha én kapok egy ilyen levelet, hétszentség, hogy én is válaszolok, aztán köröztetem a kollégák között, hadd röhögjenek ők is.
Mi értelme lenne ezt fake-ezni. (Fékezni, érted!! Küldöm a Szóviccbe!!)

Komment Elek 2008.09.23. 11:12:36

78 évig havi 30000 forint. Azért ez valahol szomorú is.

Carnivora (törölt) 2008.09.23. 11:14:29

ez kurvajó :D

egyébként a Pappas simán válaszol ilyet korrekt cég mondjuk mi csak haszonjerművekkel kapcsolatban biznyiszelünk velük ... 22 milkáért nem S osztályt vennék , hanem egy Merci Axor-t :D

Secnir 2008.09.23. 11:14:47

mondjuk én azt el tudom képzelni, hogy a jóember kihozza a kereskedésből az autót - legfeljebb szombat éjszaka, és nem szól a Pappaséknak.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.09.23. 11:16:45

Aki szerint kamu, itt az eredeti :

mondjonle.hu/Mercedess320/


szvsz nem kamu ;)

Secnir 2008.09.23. 11:16:54

az a szomorú, hogy az ember nem számolt azzal, hogy "igy 1 hónapba fizetésként keresek 80 ezer FT. ez most hoszu távu munka.durván 1 évig tart."
az annyi mint 12*80000 Ft. az még a merci fellnijére elég esetleg. nem tud számolni. ennyi. szomorú, de így van.

Kézenfekvő 2008.09.23. 11:16:58

Drága Pappas csak egy újszerű reklámot akart. A gerillamarketinges tanácsadója pedig eztet javasolta. Ez kézenfekvő kéremszépen. Ebben semmi fifika nincsen. Mi pedig olvassuk és csodálkozunk, hogy milyen hülyék vannak a világban és közben megállapítjuk, hogy pappas milyen korrekt válaszlevelet írt és magunkban, kimondatlanul emelkedik a kereskedő pozitív megítélése. Ergó szépen viselkedünk, ahogy kell.

Boo 2008.09.23. 11:17:28

De jót röhögtem...köszi (még ha fake is)

Esz asz autó nem occó...XDDD

Én lennék terrorista! 2008.09.23. 11:17:58

Szerintem jófejek voltak Pappasék, hogy udvariasan válaszoltak. Bizony, az okos gazdag nem köpi le a buta szegényt (ellenben a buta gazdaggal, az még az okos szegényt is leköpi).

Dave_hu (törölt) 2008.09.23. 11:18:26

ha a pappas korrektségét bizonyitandó virusmarketing, akkor zseniális.

ha komoly, akkor itt nagy gáz van.

velem megtörtént, amikor fürdőszobát csinátam,hogy bementem az x szalonba mackóruhában, mert pakolásból jöttem, és a nyanya alig akart hozzámszólni, amikor kérdezgettem, totál flegma hozzáállás. Aztán persze máshol vásároltam, ahol kedvesek voltak, és vidámabban fizettem 1.5mft-t.

Pikka 2008.09.23. 11:20:00

Szerintem tök korrekt, és át tudom érezni szegény válaszírót, mennyit töret az agyát, hogy mit lehet erre írni.
Lehet, hogy gerilla, lehet, hogy nem, de mindenképpen pozitív képet fest a Pappasról. Ha egyszer autót veszek, amdj én is írok egy ilyen levelet a kereskedéseknek, aki válaszol, annál veszem meg a kocsit. Ki tudja, lehet, hogy salátát is adnak...

Jozsefesmaria (törölt) 2008.09.23. 11:20:16

jó hogy nem vehette meg:
80-ezerből 30-ezret kifizet, marad 50-ezer. Ebből 20-ezerért tankol, marad 30-ezer. Ebből biztosítást fizet, olajat vesz, stb havi 10-ezerrel számolva, marad 20-ezer rezsire, kajára, asszonynak virágra. Okos.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 11:20:18

Vorheest 2008.09.23. 10:58:51

nemhiszem, hogy a potenciális merga vásárlok ezek után rohannak...hogy ők is szept végére akarják kihozni....én inkább aztgondolom valaki poénból írta ezt a levelet, a kereskedés meg miután 1 napig zárva tartottak ( mert szétröhögték az agyukat) válaszoltak neki készségesen.....korrektek mert ugye a vevő az úr! a válaszlevelet nemtartott nekik szerintem 15 perc alatt megírni és még humorézékük is volt!

Carnivora (törölt) 2008.09.23. 11:20:37

az MBFS az nem tudom mi, mert a mercinek a bankja a Commerzbank most meg Mercedes Benz Credit Zrt. küldözgeti a számlákat.

Fanyuvo 2008.09.23. 11:21:20

Pappashoz mentek mar be TESCO-s szatyorral es hozta ki cserebe autot...

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.09.23. 11:21:40

divat lett a virusmarketiungezes, akkor ez a spam a MOl virusmarketingje? (tegnap kaptam)

mondjonle.hu/segitsegkell.jpg

lifelike 2008.09.23. 11:21:50

a sztori valos
a budaorsi uti telephely kapta a levelet, postan
trainingen ezzel a levellel es a valaszlevellel megy az oktatas
teljesen korrekt a cucc
probald ki, kuldj nekik egy akarmilyen idiota levelet es megvalaszoljak
ez a kulonbseg a magyar es az europai felfogas kozott

dedus 2008.09.23. 11:22:42

gerrilla,mint az állat,de naggyon ügyes

füredi (törölt) 2008.09.23. 11:23:44

Hát ezzel még biztosan nem megy a tréning, mert múlt heti.

Secnir 2008.09.23. 11:23:48

fanyuvo:
konkrétan? az hogy vót? mesélj már a vidékieknek :)

tibro · http://www.tibro1977.hu 2008.09.23. 11:24:41

ez teljesen korrekt eljárás pappastól, ismertem olyat akit a jaguárszalon nem vett komolyan, majd egy hónapmúlva elment és megmutatta a másik helyen (külföld) vett jaguárját és mutatta, hogy ilyet szeretett volna....

füredi (törölt) 2008.09.23. 11:24:44

Bár hozzáteszem, mintha pár éve lett volna már valami hasonló...

fingerbangs 2008.09.23. 11:24:45

huh azért ám a kommentekben is jönnek a tájékozottak
:D

kernelpanic 2008.09.23. 11:25:03

ez hatalmas!
korrekt valasz a Pappas-tol.
kekszalag szeriatartozek-e?

Jozsefesmaria (törölt) 2008.09.23. 11:29:10

Az IQ-ból gondolom a szociális bérlakásában van kb. 6 puruttya, akik családipótléka kitermeli az élelmiszerre valót..

BitPork 2008.09.23. 11:31:12

Minden médiahack-olónak: nem tudom h Ti hol dolgoztok, de létezik egy olyan szabályrendszer h ISO. Amiben van ügyfélkezelés, különösen hangsúlyosan a beérkező, iktatásköteles dokumentumokra.

Az hogy ilyen kulturáltan megválaszolták, természetes, hiszen egy igen jelentős és nagy cégről van szó. Az meg már egy másik kérdés hogy aki megválaszolta, az azóta kényszer gyógykezelésen van a megállíthatatlan röhögőgörcsök miatt...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2008.09.23. 11:31:13

Hm.
Pappasék nem tudnak számolni,
az általuk kalkulált 6,9% kamat mellett, ha a hitel összege több, mint 5.217.391 Ft úgy a havi 30.000 Ft a kamatot se fedezi, nemhogy törlesztésre jutna.

Carnivora (törölt) 2008.09.23. 11:31:38

Secnir 2008.09.23. 11:23:48

Tescos szatyorba simán elfér 23 milka 20 ezresekben kényelmesen :P

Secnir 2008.09.23. 11:35:31

természetesen belement volna a Pappas a 78 éves lízingkonstrukcióba egy feltétellel: ne töltse be a 65. életévét a fizetési időtartam lejárta előtt.
mint a lakáshiteleknél.
egy kivétel volt, T.J., aki 30 évre kapott hitelt.

labi 2008.09.23. 11:35:39

Nem feltétlenül fake...

Hozzám is érkezett már olyan levél, egy hasonló kinézetű levélben, hogy a 2.000.000 Ft-os tartozását havi 5000 Ft-os részletekben törlesztené, lehetőleg kamatmentesen.
Ott is egy szép szabványlevél ment vissza, hogy a 33 éves részletfizetés nem lesz nyerő...

Secnir 2008.09.23. 11:36:39

Carnivora:
hol lehet ilyen Tescos szatyrot kapni?
egy kisebb is elég volna.

bekbórd! 2008.09.23. 11:37:12

Persze, hogy válaszolnak. Végre adódik valami viccesebb munka is, nem csak a kötelezően modoros levelek írogatása.

KopaszMercis 2008.09.23. 11:38:41

Kovetkezo:

Ha kuplung (fék, fake) es virusmarketing, akkor azert, ha pedig rííl (real, valodi), akkor azert zsenialis a Pappas...

Tok mindegy, akar igy akar ugy, kurva jo...

Dr. Kka Jnos 2008.09.23. 11:39:07

Tenyleg erdekes. Gyerekkoromban a tesoimmal mi is irogattunk nyugatra hibas, aligertheto nyelvtudassal leveleket, az IBM Austrianak hogy kuldjenek egy laptopot, vagy a Denzel Wiennek meg hogyan tudnank egy Opel Kadettet kiprobalni, s apam legnagyobb megdobbenesere mindig teljesen korrekten prospektusokkal telve a4-es boritekkal valaszoltak.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 11:40:12

ez kb olyan mint a sok ügyfelszolgalatos betelefonalos esetek, ott sem küldhetik el. a vevö az ur, a vevönek van mindig igaza!

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.09.23. 11:41:59

Mindiga vevonek van igaza, kiveve amikor nincs, amikor pl: Felhivja a vizeseket es uvolt veluk hogy gazorat kossek vissza ;) lehet akarmilyen ISO-d akkor nem lesz igaza ;)

KopaszMercis 2008.09.23. 11:43:43

Mindegy, nekem ez tetszik es a kommentek is jok.. reg lattam ilyen jopofa blogbejegyzest

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 11:43:49

anarchoid · www.stormriders.hu 2008.09.23. 11:41:59

van ilyen is persze, de akkor sem elküldeni az anyjaba, hanem lehet korrekten adni neki a hatalmat, ahogy azt a Pappas is tette.

pkrisko 2008.09.23. 11:46:25

Lehet, hogy a levél írója csak 6-7 éves és így a 936 hónapos futamidő nem jelent mást, mint egy életen át tartó márkahűséget!

Secnir 2008.09.23. 11:50:53

pkrisko:
6-7 éves?
akkor már értem az alkalmi munka vállalói kiskönyvet.
gyerekként csak kiskönyv. de ha felnő!
nagy ember, nagy fizetés, hamarabb is vissza tudja fizetni.
tud valamit.
igaz, 78 évesen közli:
-van egy oldtimer mergám, miccósz gecó? 78 éves! és milyen állapotba' van!

riki tiki 2008.09.23. 11:50:54

Anno (80-as évek) nálunk a suliban terjedt egy kockás lapra kézzel írt érdeklődő levélminta. Angolul, hogy Ferrarit szeretnék venni, kérnék bővebb anyagokat. Rajta a cég pontos címe. Nagyon komolynak tűnt akkor. Erre pl. most is emlékszem: "I'm interested in your cars, because I'd like to buy one" :)) De állítólag tényleg válaszoltak és küldtek prospektust is.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.23. 11:53:48

attol, hogy valaki analfa beta gamma ceda :) meg lehet penze...a kereskedesnek meg tejel a bank onnantol nagyivben lefossa hogy dinnyes merci lett belöle...

W Joe 2008.09.23. 11:56:42

Egy Lamborghini hány éves hitelre jön ki, ha havi 30-at fizetnék?

gabest1 2008.09.23. 11:57:05

mercit eladja, pénzt beteszi a bankba, 30 ezret meg röhögve fizeti a kamatokból, ügyes próbálkozás de nem nyert!

Sasfióka 2008.09.23. 11:59:29

Tartozást örökölni? :) Az rajtam múlik, hogy örökölni akarom-e...

xxx101 2008.09.23. 12:01:17

Nagyon ugyes, egyértelműen gerilla marketig.

(annyiból nem tiszta hogy az első levél is valós szerintem, de ez a végkifejleten nem változtat.)


Ugyes.

PTibor (törölt) 2008.09.23. 12:01:38

Azért én látom a szemeim előtt, mikor megkapta a Mercinél az XY.. nézte, sírt, majd szólt a szomszéd asztalán ülő Z-nek, hogy "gyere haver nézd mit kaptam.." és a végén az egész iroda ott röhögött az asztalnál, mire valaki bedobta, hogy "írjunk vissza, hívjuk be"..

d3vnull 2008.09.23. 12:05:11

szerintetek cigány lehet netán...? :)

okostojgli (törölt) 2008.09.23. 12:05:23

"Elképzeléseinek, elvárásainak, igényeinek pontosítása céljából célszerűnek tartanánk egy rövid beszélgetést"
"szemléltetési lehetőségek segítségével ... közelebb vihetjük Önhöz az S-osztályt"

Hát, én ezek után nem nagyon akarnék itt vásárolni.

Valerianus 2008.09.23. 12:08:38

Olvastam a Blink c. könyvet (magyarul tudtommal nem jelent még meg) és abban volt egy interjú az egyik legsikeresebb amerikai autókereskedovel. Azt mondta, neki az az egyik "titka", hogy mindenkit komolyan vesz. Bejött egyszer pl. a szalonjukba egy tizenéves siheder, és méregdrága kocsikról kezdett el érdeklödni. A kollégája kinevette és elhajtotta. A srác másnap visszament a szüleivel, és egy másik eladótól vették meg a kocsit. Az interjúban szereplö kereskedö legjobb ügyfele pedig egy trágyaszagú, koszos ruhájú farmer volt, aki minden évben vett egy másik kocsit, és ilyenkor még ott is hagyott neki 300 dollárt is hogy ugyan vigye már ki neki a farmra.

monyon le 2008.09.23. 12:35:02

Extraként elfelejtette felvenni listájára a roki igazolványt is!

2008.09.23. 12:35:54

Szerintem is teljesen normális és elvárható egy ilyen válasz. Csak itthon meglepő. Pár éve én a Saab Gripennek írtam, rögtön jelezve, hogy magánszemélyként nem áll módomban vadászgépet vásárolni tőlük, de némi infóra szükségem lenne, és többször is nagyon korrekten kedvesen válaszoltak, még cd-ket is küldözgettek postán pedig elég világos lehetett, hogy belőlem egy korona hasznuk se lesz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.23. 12:36:01

szerintem itt megkapna
Fordot tuti

Secnir 2008.09.23. 12:38:02

"szemléltetési lehetőségek segítségével ... közelebb vihetjük Önhöz az S-osztályt"

tojgi:
csak szemléltetési lehetőségekkel lehet a levél írójához közelebb vinni az S-osztályt.
Magyarul: leülsz oda, mi meg egyre közelebb toljuk az autót, hogy lásd milyen jó néz ki. Meg nem kapod, de nézheted.

Főúr1127 (törölt) 2008.09.23. 12:42:44

Tisztelt Audi magyarország rt,

Azért írok önöknek mert autót szeretnék vásárolni. S6-osra, vagy S8-asra gondoltam, mert azok nagyon tetszenek. Ha lehet fullextrásba gondolkodnék, digiklíma, gps meg minden fityfene amit bele lehet rakni. Színben jó lenne ha fekete lenne, de ha éppen nincsen akkor jó a sötöészürke is. fő hogy októberbe itt legyen. És még kellene alufelni, meg sötétített üveg, mert attól sokkal menőbben néz ki.
A kocsit okóberbe hoznám ki maguktól, ahonnan maguknak jó, de még jobb lenne Debrecenből, mert ahhoz van közel az otthonom.
Ha lehet 0%-os befizetéssel hoznám ki, és úgy havi 25000-t törlesztenék. Ha meglesz az autó onnantól tudok spórolni a buszon, így annyival többet tudnék törleszteni.
Most van egy hosszútávú munkám, ami januárig tart, és ahol havi 80000-t fizetnek. Majd ha megjön a gyereksegíly is meglássuk mennyit tudok még hozzátenni a részlethez, és akkor januártól, de lehet hogy csak márciustól annyival többet törlesztenék. Mongyuk 35000-t. Ha ennyiből kijön a tuningkipufogó kérem rakják már rá azt is.

Köszönettel,
Lapos Elemér

U.I.: Mária a pontos dátumok megmondója kezességet vállal értem a fénypajzs jogdíjaiból.

@nális coitus 2008.09.23. 12:46:59

Azért válaszoltak, mert írásban érkezett, van rajta iktatási dátum is. Szóval őt is komolyan kell venni, mert engem nem vettek komolyan, vagyis nem foglalkoztak velem a Leitold-nál( kicsit koszos farmer és cipő, melóból jövet), ezért nem náluk vettem 13 M-ért KP-ben autót, hanem máshol. Nem feltétlenül a jólszituált, öltönyös vagy jólöltözött fazonok a potenciális vevők. Lehet, hogy ő is csak próbálkozott és hamarosan megérkezik a trakival egy bőrönd pénzzel.

Secnir 2008.09.23. 12:51:27

cool-r:
". Lehet, hogy ő is csak próbálkozott és hamarosan megérkezik a trakival egy bőrönd pénzzel"

levél alapján hihető, hogy a 80e huf-ot elveti a földeken, és majd learatja a termést 1 év múlva, abból lesz 22 milkája. nálunk az igényesebb parasztok így szokták, búza és kukorica helyett. kcsivel töb a meló vele, mert ha fémszázasban szórják el, akkor kevesebb vizzel locsolják, hogy ne rozsdáljon be, és a szarkák ne kapkodják ki a földből. aratás előtt meg figyelni kell, hogy ne szélben arassák, mert (az akkor már) papírpénzt elfújja a szél. és akkor macerás utánaszaladni.

hiszti 2008.09.23. 12:59:12

látom itt 1 sikeres sincs, aki a Pappas-tól vásárolt volna már mercedeS-t.
viszont a hivatali ügyintézőknek tarthatnának továbbképzést az ügyfélkezelés mibenlétét illetőleg.

hiszti 2008.09.23. 13:02:48

szomorú ez a kockás papír. Kihozni szeretné a kocsit, nem pedig megvásárolni. És a hosszútávú munka már majdnem 1 évet jelent.

-putyin- 2008.09.23. 13:05:14

1992-ben 19 évesen túrista ként bementem rövidgatya, póló, fényképezőgéppel a kézben egy angliai autószalonba, ahol a legújabb Jaguárok álltak szépen sorban. Öltönyöl eladók mindenhol, majd kb 5 mp várakozás után már ott is termett egy úr, megkérdezte, miben segíthetek? közöltem, hogy köszönöm, csak szeretnék körbenézni és pár képet készíteni, ha nem jelent problémát és megengedi. mire felajánlotta, hogy velem jön és a technikai részleteket is elmondja, persze, ha szeretném. mondtam neki, hogy köszönöm, nem szükséges. persze végig a "sir" jelzőt használva oda vissza folyt a társalgás. és gondoljatok bele, ennek majd 20 éve, de még mindig úgy él bennem, hogy milyen udvariasak a Jaguárnál...És mi van, ha közben potenciális vevő lesz belőlem és talán veszek egy Jaguárt. És pont ott, pont tőlük??

ez a szerencsétlen is juthat pénzhez és akkor tuti visszamegy és vegy egy S merkát potom 23 misiért. De ha nem, akkor is embernek érezheti magát a havi 80 rugós fizujából, mert válaszoltak neki, nem dobták el a levelét.

a kereskedő nagyon profi.

remélem nem valami marketing fogásról van szó....

Watanabe Shun 2008.09.23. 13:07:45

Helyesen írni nem tud, de a bőrhuzat kódját kikereste valahonnan, mi?! A kézírásos rész tuti fake, de lehet hogy valaki vicceskedésből beküldte, és kapott rá vicces választ. Szóval kicsit olyan ez, mint amikor kamasz koromban a Bravónak írtunk kamu leveleket... :D

alfredo 2008.09.23. 13:08:38

Ez a poszt az érintett autószalon önreklámja. Hányinger?

-putyin- 2008.09.23. 13:09:11

ja igen, reagálva Hiszti írására, a lényeg pedig ott van a sorok között...

GYF, KJ, OV vajon ki tudja hozni?

etcetera 2008.09.23. 13:11:59

Nem csodálkoznék ha rövid időn belül a konkurencia is hozná a saját sztorijait. Egy ötlet: 77 éves bácsi 10 év futamidőre venne Suzukit amihez fűkaszáló és trágyaszóró adapter is kapcsolható.
Télleg nem tud valaki olyan lehetőséget hogy új autót próbáljak egy-két hétig? Kauciónak arany gyűrűt, óriás keresztet vastag lánccal esetleg Breitling órát tudok adni. Kacc.

@nális coitus 2008.09.23. 13:18:16

Tőlem egy elmebeteg joghallgató akarta megvenni a használt autómat, de úgy, hogy egy hétig adjam neki oda, kipróbálja és majd utána eldönti, kell-e neki. Én felajánlottam, hogy meg is tankolom neki, feltéve ha a vételárat és a tank benzin árát otthagyja nálam egy adásvételi szerződéssel együtt. Micsoda idióta lehetett és nem kizárt, hogy valaki oda is adta neki az autóját!

buksikutya 2008.09.23. 13:20:51

gratula a fenti ceg marketingesenek, ugyesen kitalalta es megvalositotta.

b

báró Csekonics 2008.09.23. 13:26:27

hiszti 2008.09.23. 13:02:48

jobban belegondolva: ha _igaz_ a levél (nagyon drukkolok, hogy kiderüljön, nem) - akkor az nagyon szomorú, hogy ilyen létezhet a 21. században (elvileg) Európában

dimitrij 2008.09.23. 13:27:02

"A fájl édesanyám munkahelyén (haszonjárműveket forgalmazó cég) terjed kör-email formájában, forrása ismeretlen."

nem ismeretlen az, a forrása a Pappas. elküldték az összes lízingcégnek, ahonnan már mint funny mail ment tovább, még múlt héten csütörtökön.

a cég válasza bosszantóan korrekt egyébként. :)

ebbe egyébként szociológiai kérdéseket, vélt problémákat belemagyarázni, über kreténség.

ZON 2008.09.23. 13:27:47

Engem szintén a Jaguar lepett meg 88 körül,Bécsben.Tök udvariasan köszöntek
(rajtam patinás farmerdzseki,kézben pvc táska),nézzek körül nyugodtan,prospektust adtak (ma is megvan),sőt,mikor a cimborámnak is kértem egyet,azt is mosolyogva adta ide...Valami meglegyintett a brit modorból.

dimitrij 2008.09.23. 13:30:21

"egyébként is, miért ne lehetne 78 éves részlet? a tartozás is öröklődik, nemcsak a vagyon."

és ha 25 év után ne mfizeti tovább a törlesztőket senki, akkor mit csinálnak? elárverezik a hulladéktelepen álló kiszuperált roncsot? :) vagy várnak még 30 évet, és veteránautónak újítják be?

báró Csekonics 2008.09.23. 13:30:29

-putyin- 2008.09.23. 13:05:14

Én ezt Monacoi szállodával kapcsolatban hallottam, ahol a farmeros-pólós embernek is előre nyitják az ajtót, mert ki tudja ki is az (vagy kinek a kije) csak épp 'szakadtban' ugrott be.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.23. 13:30:52

Pár éve jelent meg egy könyv, nem jut eszembe a címe, amelyben a szerző a levelezését tette közzé melyet klf hivatalokkal, cégekkel, hírességekkel folytatott. Abban voltak ehhez hasonló levelek, persze poénból. Halálosan mulatságos volt, pláne az, hogy a legtöbb helyről komoly, hivatalos választ is kapott.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.09.23. 13:33:29

"dimitrij 2008.09.23. 13:30:21
...és ha 25 év után ne mfizeti tovább a törlesztőket senki, akkor mit csinálnak? elárverezik a hulladéktelepen álló kiszuperált roncsot? :) vagy várnak még 30 évet, és veteránautónak újítják be?"

És aki 10 éves részletre vesz Szuzukit???

Secnir 2008.09.23. 13:33:35

hát a jamesbond filemkből ösmerős a dolog, hogy beugrik halálszakadtan oszt van neki annyiféle mastercardja, hogy kiad egy römipaklit, és nyomban átöltödzik gorgoarmaniba.
ezér olyan kedvesek mindenkivel.

dimitrij 2008.09.23. 13:35:25

"És aki 10 éves részletre vesz Szuzukit???"

nemtom, a Pappas azt írja 72 hónap a max futamidő...

aki meg suzukit vesz (újan, vagy használtan), használ, tartósn néz, az sikeres nem lehet. :)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2008.09.23. 13:35:57

nem vagyok szakember, de szvsz fake a dolog, mert vagy valaki tud helyesen írni, vagy nem:
1) "hoszu távu munka"
2) "és a hosszú változatátt"

hoszu hosszú

smartdrive 2008.09.23. 13:36:56

nehéz eldönteni, hogy akkor nagyobb gáz, ha komoly, vagy akkor, ha fake

báró Csekonics 2008.09.23. 13:38:17

atpijkamo · www.kek-erdoben-jartam-zold-ibolyat-lattam-holnap-megyek-szemeszhez.hu/ 2008.09.23. 13:33:29

Az még esetleg. (Bár a mai kocsiknál a 10 év is sanszos hogy az utolsó kettőt már roncs után fizeti)
Bár én már a 72 havi 'akciós' (ja, a banknak) ajánlatot is úgy hívom, hogy 'unokáink is fizetni fogják'

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.09.23. 13:38:50

"fghjk 2008.09.23. 13:35:57
... vagy valaki tud helyesen írni, vagy nem"

A buta és következetlen még mindig jobb, mint a buta és következetes.

polgár jenő (törölt) 2008.09.23. 13:41:17

faszé mndig ijjje nkicsieb szkenneltek?
qrvára olvashatatlan...ennyi

dimitrij 2008.09.23. 13:42:20

"nem vagyok szakember, de szvsz fake a dolog, mert vagy valaki tud helyesen írni, vagy nem: "


lehet, hoyg egyáltalán nem tud írni-olvasni, csak tollba mondta... :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.09.23. 13:45:13

dimitrij!

Hát azt nem tudom, a Papasauto ad-e akár 72 hónapra Szuzukit. De az tuti, hogy a Merci többet fog érni 78 év múlva, mint a Szuzuki 10 év múlva. Normális kezekben.

dimitrij 2008.09.23. 13:57:54

"A buta és következetlen még mindig jobb, mint a buta és következetes."


pláne, ha még magabiztos és akaratos is a szentem. :)

dimitrij 2008.09.23. 13:59:20

"De az tuti, hogy a Merci többet fog érni 78 év múlva, mint a Szuzuki 10 év múlva. Normális kezekben."

bármikor többet ér egy bármilyen korú merci, mint egy suzuki. :)

la hermandad 2008.09.23. 14:00:10

T. Pappas! A4-es rajzlapomat hasonló a Audira cserélném.

élkjafsd 2008.09.23. 14:03:22

Vírusmarketing, vagy poénos értékesítők. De mindegy is.

Ami viszont nem mindegy, hogy bementem a Pappashoz júliusban, rövid nadrágban, ahogy mindenhova megyek nyáron (télen meg farmerban), és a legszimplábban közöltem, hogy mit szeretnék, CLC 180 sportcoupet stb, stb.

A lényeg, hogy kb két hét, kb hatvan általam indított érdeklődő telefon, és egy nyomorult 2 perces próba út után elhatároztam, hogy nem veszek Mercit.

Aztán végül mégis megvettem, mert annyira tetszett, de nyilvánvalóan nem a Pappastól...

Tegyetek egy próbát, akár személyesen, akár emailen, a Pappastól biztos hogy nem kaptok értékelhető választ, ha nem parádéztok ott talpig kiverve arannyal vagy öltönyben.

Csak végül azért vettem, mert úgy éreztem, hogy nehogy már a szánalmas Pappas miatt ne legyem az az autóm, ami tetszik, vagy azért mert ebben az országban még sok suttyónak van szakadt Mercije.

Ez egy szép és jó autó, talán a helyére kerül itthon is.

gellar 2008.09.23. 14:06:42

Na Pappas, minden csak nem korrekt! Én kerékagycsapágyat akartam venni náluk (34e), szervízes kolléga ad is egyet, mondván 2 féle van ehhez az évjárathoz ami nekem van, de ez lesz a jó! Mivel horror áron dolgoznak a szervízeseik én nem náluk szereltettem be! A saját autószerelőmhöz vittem a kocsit, aki felhívott még aznap, hogy sajna a kerékagycsapágy mérete amit adtak nem jó! Visszamegyek a Pappashoz, mutatom a kerékagycsapágyat, mire azt merték a pofámhoz vágni, hogy mivel nem náluk szereltettem be ezért nem cserélik ki! Na de más az ha jót adnak és az autószerelőm szarul szereli be, és más az ha szart adnak és nem lehet beszerelni! Mikor ezt fel is vázoltam nekik, még odaköpték, hogy a szervízes kollégájuk szava "nem mérvadó".... HEH! Könyörgöm ez egy szervíz!!!!! Kinek a szava mérvadó ha nem pont az övék???? A lényeg nem cserélték ki az általuk tévesen adott kerékagycsapágyat, azt mondták vegyem meg a másik fajtát (25e), és nyugodtan forduljak fogyasztóvédelemhez, mert inkább pereskednek de nem cserélik ki! Ennyit a Pappas korrektségéről!

Dester 2008.09.23. 14:08:04

Jópár évvel ezelőtt történt, nagyjából 2000 táján, hogy apámmal elmentünk a kunszentmártoni Peugeot szalonba megkérdezni, hogy milyen feltételekkel lehetne a bizony akkor már öreg 205-öst lecserélni egy új 206-osra. Míg apám ezeket kérdezgette, én körberajongtam az akkor az ott kiállított új konstrukciót, a 607-est, mivel nagyon tetszettek már korábban. Elmondtam az eladónak is, hogy mennyire tetszenek, mire visszament hátra, és a kezembe nyomott egy olyan prospektuscsomagot, hogy szatyorban vittem el. Az üléshuzatoktól kezdve a motorválasztékon keresztül a rendelhető extrákig minden benne volt, az összes fellelhető anyag, amit adni tudtak, pedig egyértelműen látszott rajtunk, hogy messze nem a 607-es célközönsége vagyunk... Akkor ez nagyon jólesett, a pakk azóta is megvan. :-)

HandG 2008.09.23. 14:15:06

:)
Ez igaz!

Rafinált főnök így teszteli a kereskedőjét!:)
Mázlija volt, hogy kultúráltan válaszolt rá.

Szerintem:)

virus 2008.09.23. 14:16:54

Én ezen egyáltalán nem lepődöm meg.Tényleg vannak ilyen emberek,sajnos eléggé buták- de olyannyira,hogy maguk sem veszik észre.
Ezért virágzik a Mónika-show meg egyebek :)

A cég részéről fair, hogy válaszolt,mi mást tehetett volna,de biztos volt min nevetni.

gyulabiusz 2008.09.23. 14:19:46

Nem ertem mit korrektezitek a kereskedo hozzaallasat.

Ha csak nem 0%-os kamatrol van szo, az a 30k ft/ho jelenlegi erteke sose lesz egy realis kamat mellett 22Mn ft.

Formula ecceru (perpetuity): tegyuk fel 0.5% havi kamat mellett: 30kft/0.5% = 6Mn ft.

bocs, de ebbol sose lesz 22Mn ft, es szerintem ezt a mercinel is tudjak. ezert valoszinu, hogy kamu a valaszlevel (az eredeti level ha kamu, akkor zsenialis - ezuton gratulalok az alkotonak).

dimitrij 2008.09.23. 14:22:40

konklúzió: suttyónak kell látszania az embernek, nem rövidnadrágban és nem személyesen kell érdklődni, hanem kézírásos levélben, és egyből korrektek lesznek a Pappas-nál.


"Rafinált főnök így teszteli a kereskedőjét!:)"

ki a főnök, és mi a hozzáadott érték? nem értem...

Vargnatt 2008.09.23. 14:25:36

Szerintem ez nem fake. Simán kinézem a hazai lakosságból, hogy van egy ilyen íkúbajnok köztük. Valami hihetetlen. De legalább jót röhögtünk.

Ha belegondolunk, anno szegény NDK-soknak állítólag volt olyan, hogy 15 évet kellett várniuk egy Trabantra, ami ugye 180 hónapos "futamidő" lett volna. De akkor legalább még megbecsülték az autót.

Amúgy ha levélírónk "kicsit" lejjebb adná az igényét, lehetne mondjuk egy hiányos C-180-asa ( www.hasznaltauto.hu/2367708_mercedes-benz_c_1995 ). Az neki való járgány lenne... Ami hiányzik, azt Zsiguli alkatrészekből rácelluxozza/spárgázza, és olyan, mint az új :)

A cég levele meg eszméletlen korrekt. Minden szolgáltatót hozzájuk kéne küldeni tanulni.

dimitrij 2008.09.23. 14:31:56

"Ha csak nem 0%-os kamatrol van szo, az a 30k ft/ho jelenlegi erteke sose lesz egy realis kamat mellett 22Mn ft."

kedves gyulabiusz,
aki nem egy összegben vesz meg valamit, hanem hitelre, vagy lízingre, az joggal számíthat arra, hogy annak ára van, ami thm-ben, kamatban, kezelési költésgben fog megjelenni. persze, hogy így drágább lesz összességében a készülék, mintha egyben leperkálná valaki.

már miért lenne kamu a válasz? az önrész 30%, azaz közel 7,5 millió. erre jön rá a 72 részlet szorozva a 267 447 Ft törlesztő, ez mindösszesen 19 256 184, plusz a törlesztő, az összesen cirka 26 millió. mi a probléma?

betépett felhasználó 2008.09.23. 14:35:35

akinek ilyen ossze_nem_fuggo_5_vonalas alairasa van, nem lehet sikeres szemelygepkocsi ertekestio.

tudom en

dimitrij 2008.09.23. 14:35:43

"Nem ertem mit korrektezitek a kereskedo hozzaallasat."

a másik az, hogy nem a kereskedő sara, hanem a lízingcégé, ha sok, vagy kevés a kamat. a Pappas nem lízingel, hanem elad, amit a lízingcég fizet ki a 30% önrészen felül az ügyfél helyett. tehát a kereskedő cég válasza korrekt, legfeljebb a hozzá köthető lízingcéget érheti kritika. :)

DEGEC 2008.09.23. 14:57:08

Sasfióka 2008.09.23. 11:59:29

lehet tartozast orokolni...

egy eve volt a tvben, hogy beadtak egy gyereket allami gondozasba, de nem mondtak le a jogokrol a szulok.
18 lett , kiengedtek, talalt munkat, majd szolt az apek hogy anyaek utan kene havi 33 at fizetni...es addig meg csak nem is latta az oseit.

riki tiki 2008.09.23. 15:14:25

Ha nem lenne az utolsó két bekezdés, még korrekt is lehetne a válasz. Köszönjük az érdeklődését, a kért finanszírozási konstrukció nem lehetséges. Ez lenne a korrekt válasz. De utána az, hogy jöjjön be, és közösen válasszuk ki, hogy kínálatunkból melyik autó felel meg leginkább az ön igényeinek, ez egy ócska, udvariaskodásba burkolt alázás, tekintettel az érdeklődő levélben felvázolt anyagi körülményekre.

Egyébként nem értem, hogy ha a havi 30 ezer Ft-os törlesztésű hitelkonstrukció nem létezik, akkor a futamidőt, illetve a teljes visszafizetendő összeget (936*30000=20 millió Ft) mi alapján számították ki.

riki tiki 2008.09.23. 15:15:46

20 millió Ft=28 millió Ft

dimitrij 2008.09.23. 15:17:33

riki tiki: írja a cég, hogy minimum 30% önrész. dereng már? :)

kult 2008.09.23. 15:18:00

mindenképpen tiszteletet érdemel hogy első próbálkozásként a becsületes utat választotta :)

yggdrasil 2008.09.23. 15:18:10

Szvsz a történet valós, csak a Pappas kihasználta, és csinált belőle egy óriási reklámfogást. A reklám szándékos jellege nyilvánvaló, különben nem csak T. XY nevét, hanem a Pappas-t is kitakarták volna.

dimitrij 2008.09.23. 15:23:25

"A reklám szándékos jellege nyilvánvaló"

és miben nyilvánul meg a reklámérték?

matroid 2008.09.23. 15:30:46

szerintem is gmarketing.
reklam erteke ott van, hogy ezutan a levelvaltas utan azt mondom magamban, hogyha ennek a csoronak megprobalnak valamilyen megoldast kitalalni, akor nekem, aki lenyegesen jobban le van eresztve, tuti hogy talalnak is.

Hajobert 2008.09.23. 15:42:36

Szerintem teljesen mindegy, hogy reklám, vagy nem. Egy picit megállva, és elgondolkozva beleélem magam, hogy mi lenne, ha mindenhol így bánnának az emberekkel, mégha nyilvánvalóan ökörséget kérdez. Felemelő, már csak a gondolat is, hogy valakit embernek néznek.
Akár vírus, akár valós, megtörtént eset, minden kereskedő (nem eladó) számára követendő példa lehet. Ki tudja, mi van a "vevő" zsebébe.

CID 2008.09.23. 15:42:51

matroid 2008.09.23. 15:30:46 talán "el van eresztve"

yggdrasil 2008.09.23. 15:43:13

Dimitrij:
Ha egy cég nevét valahol feltüntetik, az már reklám. Ezért isznak a tévé-szappanoperákban is nóném löttyöt és nem Coca-colát. A másik: hogy ezzel reklámozza a Pappas, hogy mennyire jófejek is ők. Pontosan úgy, ahogy itt a kommentekből kitűnik.
Sőt, elárulom: még a negatív reklám is reklám.

CID 2008.09.23. 15:45:55

Htb, ha ez neked embernek nézés, hát nem tudom....... :) Szerintem kulturált és profi lealázás. Bár, azt hiszem a mandró nem vágta le.

hitvantanyitto.blog.hu 2008.09.23. 15:53:09

vajon igaz sztori-e vagy hoax?

dimitrij 2008.09.23. 15:59:11

"Akár vírus, akár valós, megtörtént eset, minden kereskedő (nem eladó) számára követendő példa lehet. Ki tudja, mi van a "vevő" zsebébe. "


ezt megvettem. :)

Dax 2008.09.23. 16:01:23

tényleg rendesek voltak, le a kalappal, viszont pofátlanság hogy nem lehet hetvenakárhányévre felvenni hitelt

Dr. Kutvolgyi Laszlo 2008.09.23. 16:02:36

Nem gerilla :) Ismerem aki kapta :)

Dr. Kutvolgyi Laszlo 2008.09.23. 16:03:40

Najó, csak vicceltem :P Sztem gerilla :)

Dr. Kutvolgyi Laszlo 2008.09.23. 16:04:48

Sztem megkértek valami gyereket hogy írjon valamit, mert így nem írhat egy felnőtt :D

dimitrij 2008.09.23. 16:05:36

"Sőt, elárulom: még a negatív reklám is reklám."


szerintem nem. egy presztízs terméket áruló cég esetében kontraproduktív lehet. mi lesz, ha valami kretén zöldegylet nekiáll vegzálni pont őket, meg a potenciális vásárlóikat, mert még nincs hibrid hajtású autójuk? vagy ha valami szittya alakulat a zsidó-karvalytőke élharcosának tartja őket, esetleg ákciót szerveznek a szalonm elé, mert nem szolgáltak ki valami félig vagy teljesen hülye picsát? :)

elnézést, kicsit elragadtattam magam.

a lényeg: mekkora fellendülést indukál vajon ez az állítólagos reklám? megmondom: nagyjából semekkorát... ez nem tud reklám lenni, még ha akar sem. ráadásul nem is annak szánták, ez csak egy sztenderd funny mél. :)

yggdrasil 2008.09.23. 16:53:00

"A negatív reklám is reklám" c. mondat azért egy nálamnál némileg tapasztaltabb ember agyszüleménye. Abban az értelemben tényleg az, hogy gondolj bele pl a Hungerit esetébe. Ha valaki eddig nem tudta volna, hogy libamáj-Hungerit, akkor az a lejárató kampány következtében ezt is megtudta. Az is egy negatív reklám.
Amúgy a reklám már önmagában attól reklám lesz, ha mondjuk beteszik a tévébe vagy újságba, stb, nem kell ahhoz mindenkinek (vagy akárkinek) vásárolnia, hogy reklámmá minősüljön. Szóval tökmindegy hogy mekkora fellendülést indukál, ahogy te fogalmaztál. (Legalábbis a kommentelők szemszögéből nézve :P)

Missing Link 2008.09.23. 16:56:59

"egy korrekt cég minden "potenciális" ügyfelet komolyan vesz"
ha az én üzletkötőm ezt a csávót potenciális ügyfélnek venné, rögtön visszaküldeném a dedóba, de mégis elegáns a válasz.

Missing Link 2008.09.23. 16:58:10

ja, és jó volt egy kicsit beleélnem magam abba, milyen lenne a levelezésem, ha 22 millás verdát vennék... ah!

dimitrij 2008.09.23. 17:14:32

"gondolj bele pl a Hungerit esetébe"

igen, ez egy remek példa. a negatív reklámnak köszönhetően a cég nem forgalmaz libamájat, és 80 uszkve 500 (nemtommárpontosan,hogymennyi) ember elveszítette a munkahelyét.

ezt hívom én kontraproduktívnak, mert bár beszélnek a cégről, ez sovány vígasz a munkahelyüket elveszítőknek. meg magának a cégnek is. azt pár idiótát, aki életében egy kibaszott libát nem látot, de mindenféle akciót tudott kerekíteni az eset kapcsán, azt meg bottal verném agyon, szívem szerint... elnézést, megint elragadtattam magam.

a Pappas esetében nem ilyen szélsőséges a példa, de nem látom a hozzáadott értéket. mint írtam a reputációját javíthatja a cégnek, de ennyi, ezen túlmenően semmi határa nincs, nem indukál vásárlói rohamot. :)

ikke i drift 2008.09.23. 17:17:57

Ha nem gerillamarketing, akkor valaki szégyellje magát. Gondolom valaki a Pappasnál nem bírta megállni, hogy ne küldje el egy-két havernak, hogy egy jót röhöghessenek, lelkükre kötve, hogy nehogy továbbküldjék, de aztán csak továbbküldte valaki, így szerintem a "kiszivárogtató" nagy maflást kaphat érte (pedig ő csak örömet akart szerezni). Én kapnék az agyamba, ha ilyet közkinccsé tennék, pedig nekem is volt tavaly egy érdeklődő, akivel keretbe van foglalva a levelezésünk...

gyulabiusz 2008.09.23. 17:28:09

Szerény gazdaságtani ismereteim szerint, bármeddig fizetsz is havonta 30 ezret, az sose fog érni több mint 6 milliót, ha elfogadod hogy évi kb 6% a kamat a kölcsönre (a pénz ára, opportunity cost of capital, nevezd ahogy akarod). Ez alatt (6%) nem igen van miről beszélni. Csak azért használtam mert havi 0.5%-al könnyű fejszámolni. S imigyen akkor se jön ki a merci bruttó ára ha egy harmadot befizetsz előlegnek.

Ha te nulla (vagy 1) százalékos kamatra adsz kölcsönt ilyen brutál hossú időszakra akkor hideg vízzel próbálsz berúgni, ugyanis jól átvered magad. leengedted az autó árát, mert holnap 1 ft nem ér annyit mint ma. Nulla százalékos kölcsön ugyan létezik (így szoktak eladni kanapét meg laptopot durván felárazva) s általában csak pár év futamidővel.

Soockit van Dalen 2008.09.23. 17:44:01

Barátom a T-mobile egyik üzeltében dolgozik. A cigányok amikor bemennek készüléket venni akkor mindig azt kérdezik, hogy hogyan lehet innen KIVINNI telefont vagy FELVENNI. Mindig ezt a két szót használják

kardinálispinty 2008.09.23. 17:46:35

A leghitelesebb bizonyíték a mellett, hogy ez fake, a váltakozó helyesírás, ahogy azt nagy helyesen fentebb megállapította valaki. Egy szó írásmódja ugyanis nem következetesség kérdése, azon az ember nem gondolkodik, csak írja, mégpedig mindig ugyanúgy. Ilyen csak úgy fordulhat elő, hogy valaki, aki tud helyesen írni, szándékosan rossz helyesírást akart imitálni, és emiatt itt-ott (de nem következetesen) belerontott. A válasz viszont korrekt és így is kell, vagyis az én tippem: a kézírott levél eredeti, de tréfából íródott. A válasz rá igazi, mert így kell ISO rendszerben, de az, hogy kirakták, már tufatos PR-fogás, nem feltétlenül arra irányulva, hogy most ugprj be egy merciért, hanem hogy azt gondolt, milyen jó fej a Pappas (egyébként tényleg az ezek alapján... PRofi)

blackfoot 2008.09.23. 17:58:41

találékony a Pappasnál a marketing osztály...

dimitrij 2008.09.23. 18:44:28

6 évre alsó hangon 4 és fél millió kamatbevétel, mi a gond ezzel? ha bármi van, akkor valszeg az autón túlmenően (amire egybként biztosítás is an kötve) is lehet fedezet. meg aztán még el is lehet adni... ha csak nem kamu (értsd teljesen fiktív) papírokkal intázik az ügyletet és aztán kihajózzák görögbe, akkor nem nagyon lehet bukni a dolgon. gyanítom, hogy ha nem így lenne, akkor nem termelne deficitet a cég... logikus, nem? :)

azt is érdemes megfontolni, hogy bár huf alapon van X% infláció, addig japán jen, vagy chf alapon egészen más lehet az infláció.

dimitrij 2008.09.23. 18:48:22

"A leghitelesebb bizonyíték a mellett, hogy ez fake.."

ideje lenne felfogni, hogy nem fake. de komolyan, mi a pláne abban, ha a cég ilyet csinál? vitatható reklámérték? vagy mi?

leírtam párszor, últ csütörtökön küldte szét a Pappas a lízingcégeknek, azok meg funny mail-ként terjesztették tovább... ennyi.

Tsakazertish 2008.09.23. 20:37:17

Ennél finomabban, kulturáltabban, burkoltabban lehülyézni valakit lehetetlen... Minden elismerésem a Pappas-os válaszlevél írójáé:)
Karinthy-gyűrűt neki! :D

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2008.09.23. 21:33:23

Hm, szerintem rossz érv, hogy változik egy szó írásmódja: ez bizony gyakran előfordul az írást nem foglalkozásként űzők között. Szerintem akár itt a kommentek vagy a cikkek között is találnánk bőven példát (amúgy a kommentelők tekintélyes része nagyjából a levélíró szintjén van nyelvtani ismeretek terén... :)

Szarazkoro 2008.09.23. 21:35:40

Korrekt valasz, minden erdeklodo=potencialis ugyfel. Sosem tudhatod, h a tahojanak mennyi leje van.

Secnir 2008.09.24. 05:44:38

szarazkoro:
ekezet nelkul a kiraly!

sosem tudhatod, h a tahójának mennyi léje van.
sosem tudhatod, h a tahójának mennyi leje van.
amúgy fentebb hozzászólót erősíteném: a "kihozni az autót" erősen a roma férfilakosság kedvelt szavajárása. nem ismerik ugyanis a "megvenni" "magántulajdon" stb. fogalmakat....

É2I 2008.09.24. 08:49:47

/off
Homáros-e az indap(f)ass? Begépelek egy rakás bötűt, oszt' nem kapok mercit a Pappastól Mercédesz napon? Ráadásul a hombáron sem jelenik meg ? Mostmá' mérges vagyok....

/on
@Secnir 2008.09.24. 05:44:38

"a "kihozni az autót" erősen a roma férfilakosság kedvelt szavajárása. nem ismerik ugyanis a "megvenni" "magántulajdon" stb. fogalmakat...."

Upsz, ez ütött :D, de milyen igaz....

AiRLAC 2008.09.24. 08:50:47

Mindenkinek ajánlanám az örök klasszikust Új Péter tollából:

Merdzsó
nol.hu/framed/8031/

;)

Tightend 2008.09.24. 08:55:06

A válaszlevél így nagyobb alázás mintha csak simán elküldenék az anyjába. Jóó.

É2I 2008.09.24. 08:58:06

Egyébként vagy vírus marketING vagy csak valamelyik papás alkalmazott szívatta a papás-mamás főnököt.

De az is lehet EDE akart mercit venni, mert a kék szalagLYa elfogyott.

Üsz-s kiskoromban naponta kaptunk ilyen leveleket, általában a hüLYéje aláírta......

EÖ (törölt) 2008.09.24. 15:19:09

én arra gondoltam, hogy lehetne nekem is egy igazi homáros S-klasszém:

Elöl rendszám nincs, hátul szlovák rendszám, MÁV-nál biztosított, rokkantkártyás, kék ledek mindenütt, kamuxenon, sötétített üvegek és féklámpák, wunderbaum koszorú a visszapillantón, suzukijelet lehugyozó gyerek matrica, mellette: "öreg, de ki van fizetve, egyébként meg nyomjad neki, mert várják a vesédet"
Extrák:

- lánge version
- kis faszenes szivagyújtó
- palkovicsné féle laptop a board computer helyett
- extra nagy napszemüvegtartó a teszkós szemüvegnek, hogy a csipogó is beleférjen
- csúszásmentes pedál, ha esetleg baccpapucsban vezetnék
- behajtási engedély Műemléki környezetbe
- örökös parkolási igazolvány a ráckevei strand parkológarázsában

princessophia 2008.09.24. 16:09:02

Sajna ez nem kamu.
Az ügyfeleim fele hasonlóképpen fogalmaz és ír ilyen jellegzetes /max.5 osztály/ szintű levelet.
Jelenleg az a dolgom, hogy rávegyem őket, hogy akarjanak felzárkózni, tanulni, normálisan élni.
Sokáig elhittem hogy sikerül.
De nem.

Korben Papa 2008.09.24. 18:54:50

Mindkét levél valódi: az első sajnos szomorú, de igaz. A második pedig egy ISO 9002-es minőségirányítási tanúsítvánnyal rendelkező cég levele a kedves Ügyfélnek.

Ez van.... csak tragikomikus...

Carnivora (törölt) 2008.09.24. 20:49:34

Jutocsa 2008.09.23. 12:35:54

polgári célra nem lehet venni? :O

johndoe83 (törölt) 2008.09.25. 02:43:03

Nembiztos hogy direkt rontott bele. Inkább az lehetett a tényállás, hogy nagyon odakoncentrált hogy helyesen írjon. És úgy gondolta hogy ez sikerült is. Az meg hogy nem sikerült, nem tűnt fel ugye...
Én nem írok levelet az Audi-nak. Csak simán bemegyek megrendelem, és majd szépen pár hét múlva elhozom. ;]
Dikk...

pkrt 2008.09.25. 20:09:25

Üdv!
Az én meglátásom az, hogy ez tényleg igencsak (gerilla)marketing szagú. Azt hiszem erre még mindig nincsenek felkészülve nálunk az emberek.
Persze az írásmód mellett több árulkodó jel is van. Például aki tudja, hogy az S-klasse Mercedesnél milyen fantázianevű színek és bőrülések vannak, hogy kétféle hosszban készül, az hogy hogy nem tudja, hogy csak automatával lehet kapni?
Azzal az előttem szólóval is egyetértek aki előhozta, hogy ami ma x-et ér az holnap már nem annyit. De már ha csak az inflációra gondolunk akkor is bukta egy ilyen biznisz. Ugye ha a reálértéket tekintjük akkor rögtön számolás nélkül is látszik a dolog.
A cigányozásról pedig annyit, hogy roma származásúból is láttam olyan embert aki teljesen normális, művelt és teljesen a földön jár, és "fehéremberből" is láttam már olyat aki akkora paraszt, hogy ostorral kapcsolja a tévét és ku.va bunkó.
Azt nem értem, hogy egyesek szerint aki suzukit vesz az miért nem ember és miért ássa el magát. Egy új Swift II egy teljesen normális jó töréstesztű kisautó ami teljesen megfelel az átlagos közlekedési igényekre. Azt, hogy a számuk miatt nehezebb eladni bőven kompenzálja az, hogy sok hozzá az alkatrész és minden szervíz ismeri.
Aki a nagyon is túlértékelt német autókért rajong hát szíve joga. Én is németautó fan vagyok úgyhogy megértem. De az, hogy valaki a szétgányolt, szétesett húsz - harmincéves rozsdahalmazára veri a brét és hírdeti, hogy milyen fasza autó a mercedes és párhuzamot von egy w123 vagy w124 és egy w211 vagy egy S-klasse közt az már igencsak balek. Az álommal és a rózsaszín köddel vígasztalja magát. Elvégre a magyar ember híres arról, hogy a lapát szarról is elhiteti magával, hogy az vattacukor...

quentin 2008.09.25. 21:21:15

Sasfióka nem szeretnék okoskodni de a tartozás öröklése sajnos nem fakultatív dolog, annak jellegétől függ. Ha így működne, akkor imho számtalan ember venne fel hatalmas összegeket, majd "meghalnának".

donna 2008.09.25. 23:08:26

Korben Papa 2008.09.24. 18:54:50

OFF
bocs h okoskodom, de remélem a mercinek ISO9001 van mert más már nincs! mmint minőségirányítási szabvány'


ON
már csak az érdekelne, h milyen címre küldték ki?? Bár lehet h a borítékon volt vmi.

látóóó 2008.09.26. 14:03:20

Használt rágogumim,jutányos áron értékesiteném,budai öröklakást beszámitok.......

Mille38 2008.09.27. 19:45:11

Ma a Limo King extra hosszú fekete autójára vártam a XVI. ker Monoki utcában, hogy a Bekecs utcára végre ráforduljon harmadszori tolatás után, ami érdekes módon a valamivel rövidebb és keskenyebb 31-es busznak sikerálni szokott. Limo Kingnek van jogsija??

jordan6 2008.10.20. 11:36:30

még ha kamu is, annyira jellemző... sajnos.

flak88 2012.11.23. 14:29:53

NEM, nem kamu, nem is cigó...ismerem a faszit, jó pár éves már a sztori, de a város még mindig visít rajta :DDDD

Ati77 2013.08.28. 19:01:34

Ebben az a kegyetlen, hogy ez a szerencsétlen az életben nem tudná kifizetni a legkisebb S-Class Mercit se. A fenntartási költségekről nem is beszélve.

Mások meg mellényzsebből vesznek egy S600-ast full extrával.
süti beállítások módosítása