Tékozló Homár

Jól megszopatta a Centrum, de ő bízik a méltányosságban

2008.09.26. 10:34 | szily | 94 komment

Attila hiába próbált beszuszakolni egy százast a parkolóautomatába, miközben ott küzdött, pár másodperc alatt jól megbüntették. A sztori alapján valószínű, hogy direkt figyelték, aztán villámgyorsan lecsaptak. Kevesebb, mint negyedórával a bűvös délután 6 óra előtt. Szegény Ultranaiv Ügyfél ezután levélben fordult a Centrumhoz és a rettegett lehúzócég jóindulatára apellált. Kacagunk, mint az egyszeri püspök az extasygyárban. Leginkább azon, hogy a Centrum automatikus lekoptató email üzenete a következő:

Uzenetet fogadtuk, valaszasasig kerjuk szives turelmet.

Az automata telefonközpont pedig a következőt ismételgeti:

Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat.

Levelezés alant:

Azonositó:      xxxxxxx
Rendszám:       yyy111
Idöpont:        2008.09.17.  17.45
Helyszin:       Budapest Király u. 30, 6A VI-ker
Park.aut.:      7117
Ellenör:        241

Tisztelt CentrumParkolo Kft.,

2008.09.17.-én, 17óra 45 perckor gépjármüvemmel a Budapest, VI-ker., Király u. 30. elötti fizetö övezetben parkoltam. Az autó leállitása után azonnal a parkoló automatához mentem ahol 100Ft-os érmét próbáltam bedobni. Ezt az autómata több alkalommal is visszadobta. Másik érmével is próbálkoztam de sikertelenül. Ezután azonnal az autómhoz siettem, ahol viszont már a kék csomag és büntetési csekk várt, amit a dátum szerint az autóm elhagyása után  1 percen belül
elhelyeztek. Telefonos ügyfélszolgálukhoz fordultam ahol kollegájuk arról tájékoztatott, hogy mivel már kevesebb mint 15 perc volt hátra a parkolási idöszak végéig (18óra) és mivel az automata nem tud visszaadni, 100Ft-os érmével már nem volt lehetöségem jegyváltásra.

Évekre visszamenöleg, a korrektség elve alapján az aktuális parkolási dijakat, sőt az idötúllépésért jogosan megállapitott többlet eseti dijakat is minden esetbem megfizettem, tudomásom szerint semmilyen tartozásom nincs önök felé amint ennek nevem vagy rendszámom alapján is utána nézhetnek.

Kérem, hogy pótdij fizetési kötelezettségemtöl, a mindezidáig folyamatos, jogkövetö magatartásra és a fentiekben leirt ellentmondásos körülményekre való tekintettel, méltányossági alapon sziveskedjenek eltekinteni.


Üdvözlettel, L. Attila
gépjármű  tulajdonos
xxxx@gmail.com

---------- Original message ----------
From: Ügyfélszolgálat titkárság <ugyfelszolgalat@centrumparkolo.hu>
Date: Sep 22, 2008 8:06 AM
Subject: Re: xxxxxxxx Meltanyossagi kerelem / Valasz: 2008.09.22. elott
To: "Attila L. " <xxx@gmail.com>

Uzenetet fogadtuk, valaszasasig kerjuk szives turelmet.

Koszonettel.
Ugyfelszolgalat

 

---------- Forwarded message ----------
From: Attila L. <xxx@gmail.com>
Date: Sep 24, 2008 10:42 AM
Subject: Fwd: xxxxxxxx Meltanyossagi kerelem
To: ugyfelszolgalat@centrumparkolo.hu


Varom szives valaszukat !

---------- Original message ----------
From: Ügyfélszolgálat titkárság <ugyfelszolgalat@centrumparkolo.hu>
Date: Sep 24, 2008 10:44 AM
Subject: Re: xxxxxx Meltanyossagi kerelem
To: "Attila L." <xxx@gmail.com>

Uzenetet fogadtuk, valaszasasig kerjuk szives turelmet.

Koszonettel.
Ugyfelszolgalat

Tisztelt Centrumparkolo Kft.
Ugyfelszolgalati kollegajuk javaslatara az alabbi ugyben Szeptember 19.-en faxot valamint emailt kuldtem, am mivel egyikre sem kaptam visszajelzest ma ismet telefonon szerettem volna megkeresni onoket. A 4134900- szamon az automata felsorolasabol a 6-os gombot (ugyfelszolgalat kapcsolasa) valasztottam, de ott csak az alabbi uzenet ismetlodik "Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat."

Ezert irasban varom tovabbra is szives valaszukat az alabb valamint a mellekletben vazolt problemammal kapcsoaltban.

Üdvözlettel, L. Attila
xxx@gmail.com
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helianthus 2008.09.26. 10:34:37

Nagyon megy ez nekem!

helianthus 2008.09.26. 10:35:43

Vagy ilyenkor csak én nem dolgozom? ;))

helianthus 2008.09.26. 10:39:45

Kacagunk, mint az egyszeri püspök az extasygyárban.
Szily, ilyen elvetemülten egyszerű és mégis rafináltan humoros dolgok hogy jutnak az eszedbe? Én vizuális tipusként máris látom a csúcsos (lila ruhás?) püspököt, amint a kis tabletták mennek előtte a szalagon ő meg röhög. Kész vagyok!!!!

Mnofőnix 2008.09.26. 10:39:58

Szerencsére nincs autóm, de ha lesz is nem fogok parkolni a Centrum illetékességi területén.
Minden vidékről érkező barátot, ismerőst óvni szoktam ettől, ajánlom álljanak le messze ettől a társaságtól, aztán BKV-val utazzanak napijeggyel. A BKV is olyan amilyen, de olcsóbban kijön.
Igaz ez nem megy mindig.

Volt már egyébként olyan, hogy egy fickó az autója mellett állva a kezembe nyomott egy marék aprót, hogy tuszakoljam be a kb. 25 méterre lévő automatába. Nem volt egyszerű mert az apró felét nem fogadta el a gép. Mire visszaértem pár perc múlva az autós már javában vitatkozott egy parkolóőrdroiddal, aki a parkoló cetlit látva elhúzott.

helianthus 2008.09.26. 10:41:11

"Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat."
Ezt többszöri elolvasásra sem értem esetleg hangutánzó szavak lennének?

Skywalker_Lajos 2008.09.26. 10:43:41

Skacok!
Elvileg 60 nap a válaszadási kötelezzetségük!
Csak azt nem mondják hogy náluk a nap milyen dimenziót küld!
2007 04. 03-án küldtem nekik fellebező levelet postán emil-en, utána hetekig érdeklődtem telefonon hogy mikor kapok választ!
60 nap!
Azóta 460 nap is eltelt! :)

Mnofőnix 2008.09.26. 10:43:42

Szerintem ezzel az automata telefonközpontokkal szemben érzett olthatatlan gyűlöletét akarta kifejezni a posztoló.

Mennyivel jobb volt, amikor esetenként látássérült telefonközpontosok dolgoztak ilyen helyeken, ők sokszor jobban kiismerték magukat egy hivatalban, mint maguk a hivatalnokok.

quentin 2008.09.26. 10:49:40

Szerintem alapbol Buko joindulatra epiteni ilyen esetekben...

Secnir 2008.09.26. 10:50:00

ez az automata jó, hö. ez az automata jó, hö. ez az automat jó, hö.

felhívtam, és tényleg. hö. felhívtam és tényleg. hö. felhívtam...

mikike 2008.09.26. 10:50:50

Naháát, 2 hét után be tudtam lépni a nyavalyás indapassba...
Szal imádom a parkolóautomatát, amikor beletúrtam 6348 Forintot és még be kell dobnom 48-at mert már túllépte a 6 órát és a min. díj 30 Forint. A kedvencem...

bekbórd! 2008.09.26. 11:02:35

Sokan csinálják, hogy a parkolás idejére leveszik a rendszámot (vajon letakarják a szélvédőn levő hologrammos matricát is?). Én ennek nem túl sikeres, jogkövető állampolgárként nem vagyok híve, de elgondolkodnék (ha pesti lennék) 2 db rendszámtakaró készség barkácsolásán, hogy legalább amíg jegyet váltok, ne fotózhasák le ezek a @$Ł*ä*-k a kocsim azonosítóját.

mumli 2008.09.26. 11:05:41

jártam már én is így a rohadt százassal.
a volt osztálytársam szerint párszor jól meg kell taposni, aztán beveszi a gép.
otthagytam az autót, h jegyet vegyek, álltak is előttem, utána meg állandóan kidobta a százast, még jó, h észrevettem, h a parkolóőr már sunnyog az autó felé a mikuláscsomaggal. elkezdtem neki kiabálni :D - eközben tapostam a százast - h mindjárt megyek a jeggyel, ne rakja már rá az autóra a büntit, és mivel jó sokan jártak arra, mindenki minket nézett, és a parkolóőr el is tűnt. a mögöttem álló öltönyös-aktatáskás pasi pénzét se vette be a gép, ezért ő is elkedzte vadul taposni :D

dwdHU 2008.09.26. 11:13:25

enis tegnap hivtam a centrumot es telleg valami ciganykurva dikkezik csak benne 2 szot aztan szetkapcsol

bekbórd! 2008.09.26. 11:14:15

A fizető parkolási rendszer haszna az autósok számára az lenne, hogy a forgalmasabb helyeken könnyebben találjon parkolót, mivel mindenki csak a feltétlenül szükséges ideig foglalja el azt. De hogy az ellenőrnek -tehát az érdekünkben(?) kiépített rendszer üzemeltetésére!- felvett semmirekellők miatt egy parkolás után még a jegyekkel futkozzon az ember a "Hivatalba", elég nonszensz.

movhu 2008.09.26. 11:15:05

A tisztelt kolléga totál hülye a telefon túloldalán. Én is parkoltam már így, és akkor a gép ugyan nem visszaadott, hanem a jegy másnap reggel, a parkolási idő kezdetétől fogva még annyi ideig érvényes, amennyit este 18 után nem tudsz leparkolni. De megszokhattuk már a rablóktól, hogy hülyék.

hmm... 2008.09.26. 11:15:34

Ebből új :D de csak kétszer és szétkapcsol, jah és nekem nem hö-zik :D

Balance Of Power 2008.09.26. 11:16:18

Mas automatak sem veszik be a szazast. Ezt sem igazan ertem...

۝merta-X 2008.09.26. 11:17:24

Mi az építkezésen 480.000 e/hó -ért foglalunk közterületet, ott parkolok én is. A minap jött egy mixer, nem bírt beseggelni, kiálltam hát a "megállni tilos/csak építkezés 55 m" táblánk hatálya alól 3 méterrel, elmentem a toytoyba, a mixer letolt, én is tojtam, 5 perc múlva a kékzsatyi kint is volt.

Anyátok.

dooky 2008.09.26. 11:18:45

Nalunk egy sima buntetesert mar le sem hajolnak, kiveve EDE:)

Ebbol uj...meghallgattam, odabasz:D

Hagyma, hallgasd meg, isteni:D

+3614134900 6-os gomb:)

Bit Rot 2008.09.26. 11:32:10

@dooky:
" +3614134900 6-os gomb:) "

Felhívtam, benyomtam, király :-)
Ebből új... (de nekem nem ismételte tovább).

De... MIBŐL új???

manualis mammografus 2008.09.26. 11:33:37

'ebbol uj... (poszt lett a homaron)'

Impega 2008.09.26. 11:35:58

na mi van? mindenki telozik?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.26. 11:41:52

centrum, hö!

- Ebből új bevételünk lesz!
mondja az ügy-félszolgálat.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.26. 11:42:46

Kicsit kilóg a lóláb az írásból. Mi bizonyítja, hogy akkor állt meg? Egyébként meg sms-es rendszer is van.
És mi a helyzet a Centrum-os pénzlehúzásos, zsarolásos üggyel?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.26. 11:53:18

cégalapító,

Persze. Simán meg lehet játszani, hogy leparkolsz (nem fizetsz), dolgod végeztével visszamész a kocsihoz, ha nincs csomgocska, megúsztad. Ha épp ott sertepertél az ellenőr, akkor meg védekezhetsz a fentiekkel.
De ne legyünk már ennyire rosszindulatúak!
Ezt a játékot amúgy sem éri meg játszani, mert igen kevés rá az esély, hogy éppen ott találod az ellenőrt, amikor viszamész. (Hacsak nem sikerül pont ott megállni, ahol dolgod van és még rá is látsz a terepre. A budapesti parkolási állapotokból kiindulva erre még kevesebb a sansz.)

Én lennék terrorista! 2008.09.26. 12:13:10

Nekem nincs az autómon hologramos matrica, és most műszakiztattam, ráadásul a felügyeletnél. Rendőr sosem szólt érte. Sikeres-e vagyok-e?

jusztlacika 2008.09.26. 12:22:08



" +3614134900 6-os gomb:) "

Felhívtam, benyomtam, király :-)
Ebből új...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Én ennél perverzebb vagyok!

random nyomogattam, hallottam olyat is:

Automatába történő...

(így hallatszik: Ajtomatába :D LOL)

bizonytalan  2008.09.26. 12:59:54

baszki, én is felhívtam és tényleg ajtomata... ez beszarás :)

na meg az ebből új... nem csak a 6-osnál jött elő.

szarjanak sünt.

jusztlacika 2008.09.26. 13:15:02

Eddig nem voltam cenzúrűázva, de most már több írásomat a maiból is töröltek! :(


MIÉRT??? PRIVÁT ÜZENETET TUDOK FOGADNI TISZTELT ADMIN!


addig hívogatom a centrumkájefté ajtomatáját

Secnir 2008.09.26. 13:15:52

nekem már be se mondja, hogy köszöni a hívásomat, csak bontja a vonalat.
kinél lehet így felprogramoztatni a telefonközpontot? nekünk is kéne egy-két ilyen módosítás:
-Üdvözöljük, ön az Informatikát hívta. For english operator press cut the telephon cable.
-szoftveres probléma: egyes gomb
-hardveres probléma: kettes gomb
-nem tudja: indítsa újra a gépet.

-szoftveres probléma
=kérjük ellenőrizze, hogy van-e áram a szobában?
=Probléma a windowssal: egyes gomb
=Probléma az Office-al: kettes gomb
=Probléma a Lotussal: hármas gomb
=Probléma van az internettel: ez természetes, mert mi használjuk
=nem ismer fel az előbb elhangzott szavakból semmit: négyes gomb, ami közvetlezül átirányítja önt a HR-re, ahol megkapja a kilépéshez szükséges formanyomtatványokat.

-hardveres probléma
-kérjük ellenőrizze, hogy van-e áram a szobában?
=nem kapcsol be a gép: egyes gomb
=bekapcsol de nem történik semmi: kapcsolja be a monitort
=nem működik a CD olvasó, egér vagy billentyűzet: hármas gomb
=nem működik a telefon: akkor miről hívsz?
=nem működik a nyomtató: négyes gomb
=új gépet szeretne, mert a régi lassú: hívja a beszerzést, a pénzügyet és a portást és a takarítónőt, rendezzen körkapcsolást, mert az ő engedélyük kell egy ötszázs forintos egér megvételéhez is.
=minden más esetben: ötös gomb, ami bontja a vonalat.

valahogy így kéne felprogramozni. asszem hívom is a centrumot, adjanak vmi kapcsolattartót....

Majmász Gedeon 2008.09.26. 13:21:31

2008.09.17.-én --> 2008.09.17-én
gépjármüvemmel --> gépjárművemmel
fizetö --> fizető
autómata --> automata
idöszak --> időszak
lehetöségem --> lehetőségem
visszamenöleg --> visszamenőleg
dijakat --> díjakat
sziveskedjenek --> szíveskedjenek
stb.

látóóó 2008.09.26. 13:28:46

Az a szöveg valójában privát leltár a fönökök között,magánvagyonuk gyarapitása,frissitése okán,ami véletlenül manifesztálodott az éterben,mindenki által halhatóan...jelentése ennek tudatában...Ebböl uj köll..Ebböl uj köll...Ugyebár a Mizo,azért Mizo,mert Miklós és Zoli alapitotta a céget...igen ám de most megvette a Pista,és a Csaba....na ebböl a fuzióból fogant helyre mehet az összes centrumos.....

elwood 2008.09.26. 13:37:13

Majmász, nem akarsz inkább mégis szülni ?

hawkeye 2008.09.26. 13:38:30

A BÖP automatái is visszadobnak minden harmadik százast...

De okosabbak, mint a Centrumé, ha túldobsz, folytatja másnap reggeli lejárattal...

De eggyel a Centrongy a nyerő. Csak az ő telóközpontjuk csujjogat:

Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat.

Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat.

Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat.

...stb.

Secnir 2008.09.26. 13:39:53

Majmász --> Majd mászni fog
ha már a hibáknál tartunk.

jusztlacika 2008.09.26. 13:43:06

Az admin csak töröl, vagy szokott válaszolni privátban is?

Orizatriznyák 2008.09.26. 13:44:33

"ebből új" mozgalom lött
Természetesen én is hívtam. Természetesen.

hawkeye 2008.09.26. 13:47:55

Ebböl aztán tényleg új! Hö!

É2I 2008.09.26. 13:57:49

Ebből új (katt) ebből új (bont).
Én csak ezt kaptam, sikeres-e vagyok?

Szerintem az lenne: ebből új reklamáció lesz b @ ssza meg. Na nyögd.

@jusztlacika

Ha minden post elején beírod, hogy aki utánam jön.....ne csodálkozz :D De simán lehet a homár blog motor is, mostanában vacakol. (Nem, nem vagyok admin)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.26. 14:07:15

Még el sem olvastam de már az 1. mondatnál röhögök.
Miben bízik? Méltányosságban? :D
Centrumnál?

É2I 2008.09.26. 14:10:29

Majmásznak javasolnám; javítson ki minden egyes hozzászólást. Így mindig elérnénk a 4000+ hozzászólást, mint a kékszalagos topikban. A homár így az egekbe kerülne a víz heLYett. :)

Laci! 2008.09.26. 14:35:20

A Hömár nem légi állat, hö?

DEGEC 2008.09.26. 14:40:08

Én lennék terrorista! 2008.09.26. 12:13:10

valszeg nem vagy sikeres, es valami regi bontoszokevennyel rohangalsz, azert nincs rajta matrica.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.09.26. 14:41:43

hehe tenyleg jo!
hivd Madarasz Petert, o biztos felveszi a telefont!!! MOST!!!

Laci! 2008.09.26. 14:42:08

Enyémbe bele is volt gravírozva, DE a régi rendszám. Hö.

jusztlacika 2008.09.26. 14:42:45

kicsit túljátszotta a szerepét az admin, már az elsőző leveleket is levette....
annyira bosszant. miért?
minek?
miért nem amradhat fent?
mert nem ő te voltál az első, hanem én???

Sz****n sünt!

meddig marad fent ez a hozzászólásom?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.26. 14:43:21

Na elolvastam. A kommenteket is.

A Post átverés!!! Nem is mond "hö" -t!!!! Csak "Ebből új" :D :D :D

De már engem is érdekelne hogy miből kell új...!

Amúgy a postoló meg sztem max. akkor ért volna célt ha a bünti után megkeresi az ellenőrt és megveri, másképp nem lesz itt semmilyen méltányosság.

Azt meg mondjuk én sem értem hogy a buzi automata miért nem bírja kiírni hogy nem tud visszaadni...
Gondolom túl sokba kerülne belefejleszteni a szoftverébe.

Laci! 2008.09.26. 14:47:05

Felhívtam Madárasz Petért, de a Vatikán vette fel, valami Benedek a XVI-ból. Azt mondja, Don Madaras nem ér rá, hivatalból bélyegez.

Laci! 2008.09.26. 14:50:26

A telefön automata azt akarta möndani: "..na, ebből új Hömár poszt lesz!"

Laci! 2008.09.26. 14:51:51

A Cenz ura beléfojtotta a szőt...

dwdHU 2008.09.26. 15:06:28

secnir, supervoice nevu programmal tudsz ilyet ha van modemed :) en csinaltam mar, jopofa :)

Orizatriznyák 2008.09.26. 15:12:03

Sikeres-e a centrOm, ha ennyi hívást kap? Vagy köp. Hö?

bounty123 2008.09.26. 15:14:15

felhívtam, röhögtem!

bounty123 2008.09.26. 15:15:22

ha a postoló sikeres ember lenne, akkor egy emelt díjas számot tesz be

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.26. 15:20:40

@tik vagytok parasztok : Miért szted másból értett volna az ork?

mumli 2008.09.26. 15:27:37

Azt el is felejtettem leírni,hogy engem meg egy öreg nyanya büntetett meg (igaz, csak szóban, de így is felqrta a vérnyomásomat korán reggel); mert az első kerék ráért 3 fűszálra (ott még nem kezdődött el a gyep, ilyen maradék betonos-pár fűszálas rész volt); merthogy ő gondozza a PÁZSITOT, és hogy mindenkinek szól itt a parkolóban (a parkoló ezen része - 15 autóra vonatkozik - maradék betonos - közötte pár szál fű kinézetű).
Szuper! ilyen mamókákat a centrumnak, barbierózsaszín rúzzsal.
még 27 perc :D

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.26. 15:31:11

ColT 2008.09.26. 15:20:40

szépen hangzik leírva, hogy...
...úgy megverném a rohadékot
...még a mentőben is ütném
...kiírtanám a családját
...meg egyéb hasonló hősködés

de most tedd a szívedre a kezed és úgy írd ( megoldható 1kézzel is ) hogy te ezt tennéd! muhahaha

mumli 2008.09.26. 15:39:23

tudtam, hogy ez ColT ötletére a reakció, így legyen ötösöm a lottón.
egy másik blogba írtam egy hasonlót és akik addig egymást szapulták, mind nekemtámadtak :D
ColT, én azért kicsit igazat adok neked. Bennem is lappang az agresszió, ezért jógázok és futok sokat :D
a pázsitos nyanyának sem estem neki :D

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.26. 15:52:09

Jól van, ezek szerint mindenki felhívta. A telefontársaságok meg röhögnek. Hö!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.26. 15:54:35

mumli 2008.09.26. 15:39:23

bennem is van agresszió, meg legszívesebben én is mindenkinek kitépném a szemcsatornáját....de mikor erre sor kerülne akkor valahogy mégis elszáll az ihlet....egyébként az nem a teszkós bevásárlós kocsis átrepült mindenen majd hatalmas sérüléseket okozott poszt volt? húú ott voltak ötletek mit kellett volna csinálni a targissal....az tetszett!

birdito 2008.09.26. 17:08:46

Nem lehet, hogy az aujtomata mögött egy emelt díjas cseh szolgáltató rejtezik?

Walter Melone (törölt) 2008.09.26. 17:39:35

Én is kergettem mándlirúddal centrumos köcsögöt a régi szép időkben...

Mostanában egyre többet szemezek a purhabbal a barkácsáruházakban.... ;-)

Fairy Girl 2008.09.26. 18:24:51

:)))) én is felhívtam :))))

Ebből új (itt felviszi a hangsúlyt, tehát ide egy vessző kell - hátha valaki beleköt), aztán szünet, megint "ebből új", aztán bont. Teljesen jó :))))

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.26. 19:08:40

Ezen jókat röhögtem.valószínűleg az illető még rááldoz egy csomo időt meg pénzt arra hogy megkapja az alábbi választ, ugyhogy megkimélném ettől.

,,Tisztelt ügyfelünk!Ön parkolt, nemfizetett,most fizessen!"

avatartalan 2008.09.26. 19:08:46

nem taposni kell a százast meg egyéb trükkök
ezek a gecik átállitották az ótómatákat és ki kell számolnod mennyi "pénz" van még hátra 6ig és max annyit dobhatsz be!
ha többet dobsz a masina visszaadja tráj ögén!
régebben ha többet dobtál(6 után lejáro idöig) akkor az ótómata ótómatikusan másnap reggel 8tol elkezdte(folytatta) iktatni a parkolásod
de vége a szép idöknek,matekozz mielött dobálsz!

mumli 2008.09.26. 19:41:09

tik vagytok parasztok:
neem, nem a homáron volt, hanem egy társasházzal kapcsolatos posztban :D
happy weekend-et mindenkinek!

Vladimir Harkonnen 2008.09.26. 21:11:27

"Telefonos ügyfélszolgálukhoz fordultam ahol kollegájuk arról tájékoztatott, hogy mivel már kevesebb mint 15 perc volt hátra a parkolási idöszak végéig (18óra) és mivel az automata nem tud visszaadni, 100Ft-os érmével már nem volt lehetöségem jegyváltásra."

Érdekes duma, vagy csak változtattak a rendszeren? Régen ilyen esetben adott jegyet reggel fél kilencig!

Vladimir Harkonnen 2008.09.26. 21:13:36

bekbórd 2008.09.26. 11:02:35
Sokan csinálják, hogy a parkolás idejére leveszik a rendszámot (vajon letakarják a szélvédőn levő hologrammos matricát is?).

Nekem nem kell, mert még a régi rendszám van rajta, és nincs hologramm!
Gyanítom ezért (is) találták ki ezt a matricát!

Vladimir Harkonnen 2008.09.26. 21:26:09

Vladimir Harkonnen 2008.09.26. 21:11:27

Write only üzemmódban voltam...

avatartalan 2008.09.26. 21:40:20

igen vladimir változtattak rajta a gecik,jol mondod
elötted kettövel épp ezt probáltam ecsetelni

Don Bolesz 2008.09.26. 22:40:58

Hányszor mondjam nem szisza hanem makka!!!

É2I 2008.09.26. 22:54:13

@Vladimir Harkonnen

Amikor én vettem az autót, a matricát a kereskedő a kezembe nyomta, azzal az útmutatással, hogy ha kimegy a szélvédőm ő spórolt nekem egy újra vizsgáztatatást. Akkor úgy is volt, azóta lehet megváltozott.
Áldom a nevét, bár én nem parkolok a Centrum-ban, de sose lehet tudni...

Jó ötlet lehet még a rendszám tábla leszerelés helyett, hogy víz alapú festékkel lefújjátok a rendszámtáblát, meg imitt-amott a gépet. A nagytudású meg csak röhög rajtad, hogy valaki jól kib... veled, letörölni nem fogja, -persze nehogymán' piszkos legyen a keze - így megbüntetni sem fog. Azt hiszi más már megtette azt, ami az ő előírt feladata...
Hazaméssz, lemosod, mondjam tovább? :D

misko 2008.09.26. 23:22:06

Valaki monnya má meg, hogy mi a f@aszból új?
FONTOS!!!

soseleszekelső 2008.09.26. 23:32:25

Régen ez úgy működött, hogy este, ha szórtad a pénzt, és túldobtál, átvitte másnapra.
De csak akkor, ha a megmaradó pénz elérte a minimum összeget.

Tehát mondjuk 50 a minimum, és 70 volt még hátra a napból, nálad 100-as volt, akkor ugyan te már 30-cal túlfizettél, de addig nem fogadta el, amíg rá nem dobtál még egy 20-ast.
Ezzel a picike programozási trükkel mindjárt csináltak egy 80%-os felárat.

Ilyen cég ez, a méltányosság meg még a szótárukban sincs benne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.27. 02:08:04

@tik vagytok parasztok :
OK hogy a legtöbben nem mernek ordítozni, és ez van benned, de ha látja hogy odamész és remegsz az indulattól, és mondjuk nem egy 60kg-s senki vagy (mint én :) ) akkor lehet hogy visszavesz... És emellé bekészített telefon hangfelvételen...

Humir Momm 2008.09.27. 07:48:53

Én 850 ezer forinttal tartozom. Még sosem fizettem sem parkolási díjat, sem pótdíjat, sem mást. Semmilyen felszólításra sem válaszolok, ajánlott levelet nem veszek át. Ismerek a Centrumék belső rendszerét, mindig a tisztességes fizetőket baszogatják először, azokat, akik levelezgetnek velük meg panaszt emelgetnek. A "tisztességtelen" ügyfeleket, akiket sosem lehet elérni, meg nem válaszolnak semmire, beteszik a "nehéz eseteke" fiókba, s ezekkel csak a legritkább esetben foglalkoznak, mert a Centrum egy magáncég és elsődleges célja a haszin, így a reménytelen eseteket hagyja a fenében. Ezért döntöttem én úgy már 7 éve, hogy reménytelen eset leszek. Nekem bejött: azóta ingyen parkolhatok.

Én lennék terrorista! 2008.09.27. 09:43:53

DEGEC!

Nem régi az autóm, hanem érett :-) (viszont teljesen jó, és ki van fizetve).

Humir Momm!

Vagány vagy, de ha viszik a házat mit csinálsz? Hamisítasz egy visszadátumozott adásvételit mondjuk Kaya Ibrahim nevére és letagadsz mindent? Vagy hogy?

Netuddki. 2008.09.27. 11:16:35

"Telefonos ügyfélszolgálukhoz fordultam ahol kollegájuk arról tájékoztatott, hogy mivel már kevesebb mint 15 perc volt hátra a parkolási idöszak végéig (18óra) és mivel az automata nem tud visszaadni, 100Ft-os érmével már nem volt lehetöségem jegyváltásra."

Na, ha ezt sikerült volna felvenned (nekik elvileg kéne) akkor szerintem nyert ügyed lenne.
Mellesleg: Fogyasztóvédelem, feljelentés stb...

Humir Momm 2008.09.27. 14:34:05

Vagyontalan vagyok, minden vagyon gyerekek nevén, én csak haszonélvező vagyok.

Ofélia . 2008.09.27. 16:52:15

humír: Te erre büszke vagy???.

Remélem a családod megy a híd alá tokkal vonóval

cworm (törölt) 2008.09.27. 17:04:36

Most akkor azt mondja az ajtomata, hogy "Ebbol uj", vagy azt, hogy "Ebből új", hö?
Többnyire engem ilyen kérdések szoktak idegesíteni. Többnyire.

jesszumpepi (törölt) 2008.09.27. 17:40:42

jusztlacika 2008.09.26. 13:43:06
Az admin csak töröl, vagy szokott válaszolni privátban is?


Olyan,mint a vécépapír:csak töröl,nem válaszol.

jesszumpepi (törölt) 2008.09.27. 17:48:41

Humir Momm nem ír hülyeséget.

Egy csomó dolog így működik.

A BKV-ellenőr se büntet meg mindenkit.

Van,akihez oda se bajszint.

Sajnos napestig sorolhatnám a példákat,hogy hol haladnak a könnyebb ellenállás irányába.

Dr Kangörény 2008.09.27. 20:54:41

Kedves L. Attila! Szokj hozzá a gondolathoz, a hogy a centrum parkoló nevű rbalóbanda már eladta a követelését a credit express nevű bűntársainak. A centrum nem válaszol a levelekre. Nekem sem válaszoltak arra, amiben szóltam nekik, hogy fel fogom jelenteni őket a rendőrségen. csak egy credites levél jött, amiben egy fizetési meghagyás jellegű ijesztgetés volt.

Humirr Mumm 2008.09.28. 09:31:58

Miért ne lennék büszke arra, hogy egy jogsértő szolgáltatásért nem fizetek egy rablóbandának? Alkotmányellenes ízű már az is, hogy egy közterület használatáért díjat egy profitérdekelt magáncég szed be. Kb. mintha az APEH egy magáncégnek adná ki, hogy hajtsa be az ÁFÁ-t helyette.

S miért menne a család a híd alá? Még sosem indult ellenem végrehajtás, s ha indulna is, eredménye nem lenne, mivel minimálbéres vagyok és vagyonom nincs semmi. Mindhárom ingatlanunk a gyerekek nevén van, nekünk csak haszonélvezetünk van. Csak ingó vagyonom van, ebből is csak kettő darab gépkocsi az, ami bizonyíthatóan az enyém papír szerint is. Az egyiknek, az újabb kocsinak eleve szlovák a rendszáma, így nincs gond vele parkolásnál, mert általában nem is tesz a parkolóőr külföldi rendszámra büntetést, hiszen úgysem lehet behajtani semmit az esetek 99 %-ában. A másik kocsi meg, amit használok napi rendszerességgel, s amire jönnek a felszólítások, magyar rendszámú ugyan, de egy 6 éves autó, értéke ma már éppen eléri a parkolási tartozások összegét.

Az államnak és az önkormányzatnak mindent pontosan megfizetek, adózunk a cég nyeresége után, ÁFÁ-t fizetünk, s minimálbérünk után is mindent rendesen megfizetünk.

avatartalan 2008.09.28. 11:19:37

humir leírta a mai magyarisztán alapvető dolgait
sem nem értek vele egyet sem nem tudom elítélni...

Fairy Girl 2008.09.29. 10:42:19

Humirr, minimálbér, 3 ingatlan, 2 kocsi? Én nem minimálbéres vagyok, mégsincs ezek közül semmim. Egy nyamvadt albérletben lakom. Igazán adhatnál tanácsot.

Humirr Mumm 2008.09.29. 13:03:10

Szerencsés vagyok. Egyébként miért gond a minimálbér? A vállalkozók nagy része mindig minimálbéres, hiszen bér formájában a legdrágább jövedelmet felvenni. Nem azt mondtam, hogy minimálbér mértékű a jövedelmem, hanem azt hogy minimálbéres vagyok. Egyik kocsim 6 éves, csak a másik új, az is 9 milliós értékű, azaz inkább középkategória, mint felsőkategória. Ingatlanból kettő öröklés eredménye. S 44 éves vagyok.
süti beállítások módosítása