A postai befizetés plusz 120 Ft-os költségéről nem tájékoztatta az ügyfelet a Pannon, így az billentyűzet után nyúlt. X.Y levelét minden változtatás nélkül, az eredeti mondatvégi írásjelekkel közöljük.
Tisztelt Címzett!
Előjáróban annyit, hogy az ügy mellyel kapcsolatosan Önökhöz írok az élettársammal történt, akivel egy háztartásban élek! 7 éve hűséges előfizetőjük, nem praktikumos, se nem pedig hagyományos dijuice előfizető, hanem a szolgáltatást utólag fizető ügyfél!
Ebből kifolyólag havi szinten minimális kapcsolatban is, de áll Önökkel!
Most éppen dijuce mix tarifacsomagja van!
Mikor erre a tarifacsomagra áttért akkor a szükséges papírokat az Astorián található irodájukban írtuk alá!
Mivel az ember skeptikus, s főleg mert kettőnknek 3 diplomája van, megtanultuk, hogy olvasatlanul ne írjunk alá semmit!
Így is tettünk!
Nos a meglepetés néhány napja ért, mikor az aktuális számlalevelet megkaptuk!
A szerződést úgy írtuk alá, hogy a havi fix díj, melyet postai csekken kell befizetnünk 3450 jó magyar forint!
Ha ez nem volna elég, akkor onnantól kezdve úgy működik, mint egy praktikum csomag, s feltölthetjük bármilyen praktikum címlettel!
Vagyis a lényeg: postai úton történő fizetést kértünk, mely fix 3450 forintról szól/szólt minden hónapban!
Ezért ért meglepetésként, hogy a legutóbb kapott csekk 3570 forintról szól, úgy hogy semmilyen plusz szolgáltatást nem vettünk igénybe!
A részletes számlán szerepel egy számomra érthetetlen tétel, nevezetesen: Postai úton történő számlafizetés, melynek értéke 100 forint +ÁFA
Ügyfélszolgálatukat felhívtuk, ahol először előadtam a naív ügyfelet, mondván most szeretnék szerződést kötni egy ilyen tarifacsomagra, s postai úton szeretném a szolgáltatás díját Önöknek befizetni!
Kérdem: Mindez nekem azt jelenti, hogy minden hónapban kapok egy csekket 3450 forintról?
A válasz: Igen!
(Mivel a hívásokat rögzítik így a hívás visszakereshető a rendszerükben! 2008.09.25. 18:50 és 19:30 között történt!)
Ezután úgymond lelepleztem magam, mondván, már van ilyen előfizetésünk, s nem értjük mi az a 120 forintos pluszköltség!
Munkatársuk elmondta, hogy a környezetvédelem miatt, meg még tudom is én mi miatt ezt bevezették!
Kérdésemre, hogy az egyoldalú szerződésmódosításról milyen formában, platformon tájékoztattak azt a választ kaptam hogy a Pannon boltokban ki volt függesztve, a honlapjukon is fönt volt!
Nos mindezzel csak az a problémám, hogy a szerződést egyoldalúan módosították, a plusz kiegészítésről nem kaptam megfelelő tájékoztatást, csak az eredménnyel szembesültem! (Miért kellene nekem az Önök honlapját bámulnom, a boltjukba betérni? Ha veszek egy autót akkor sem megyek vissza a szalonba minden héten!
Minden hónapban 6 oldalas számlalevelet kapok, s az előző havit előkeresve nem találtam rajta olyan figyelmeztetést, tájékoztatást, hogy ha a következő hónaptól is ezt a számlakiegyenlítési módozatot választom akkor annak pluszköltsége lesz, ha ez számomra nem elfogadható akkor az alábbi alternatívák közül választhatok, vagy végső esetben szerződést bonthatok!)
A mai világban sajnos az emberek nagy többsége jobban tisztában van a mobilszolgáltatók ajánlataival, mint a kormányprogrammal!
Mindez a sok tv reklámnak köszönhetően!
Ezt például miért nem hirdették tv-ben, óriásplakáton? (Persze érthető, hisz szoros az ügyfélért folytatott harc, s ez igencsak aláásná az Önök esélyeit! Meg hát kell az év végi pluszbevétel is – gondolom -, hogy meglegyen az előirányzott terv...)
A csekket ilyen formában a fent leírtak miatt nem áll módunkban kiegyenlíteni!
Szíveskedjenek egy 3450 forintról szóló csekket küldeni, továbbá az általunk aláírt szerződés Önök részéről egyoldalúan kiegészített változatát is, feltüntetve a további ingyenes fizetési módozatokat!
Várom mihamarabbi válaszukat!
Tisztelettel és köszönettel:
X. Y.
U.i.: Ezen levelemet ilyen formában továbbküldtem a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek továbbá a Tékozló Homár internetes fórumára is!
Az utolsó 100 komment: