Új sztárunk az a távközlési szolgáltató, amelyiknél - bár elvileg természetesen lehetséges - a gyakorlatban képteleség bármit is online elintézni. Alant olvasható Kocsír Tamás, az új Kohlhaas Mihály levelezése a céggel, amelyik még egy poltikai pártnál is lazábban tojik az ügyfeleire. A Homár nevének hallatára annyira azért megijedtek, hogy adjanak egy pár soros lekoptató választ, de annál jobban azért nem. Jöjjön a rémdráma:
Én is épp készültem tegnap, hogy elküldjem történetemet neked, de lusta voltam. Reggelre pedig már kikerült egy hasonló poszt, ami arról szól, hogy online nem lehet elintézni semmit. Nekem csak az externettel van ilyen bajom. Minden részlet benne van az alant közölt levelekben. (az első, lemondó levelet nem tudom bemásolni, mert az csak az otthoni gépemen van meg, most meg épp termelem a GDP-t)
Mivel hagyományos postai úton is kaptam visszaigazolást a lemondásról (ha kell ezt beszkennelem), ezért úgy gondoltam, fognak foglalkozni az üggyel, de nem. Igazából nem nagyon izgat, meddig küldözgetik még a számlákat, mert fizetni nem fogom őket, hiszen már észlelték, hogy lemondtam a szolgáltatást (és azóta nem is használtam). Csakazértis online akarom elintézni a dolgot. Ha meg így nem megy, akkor majdcsak felbontják ők a szerződést, mert nem fizetek. Semmiféle büntetést sem leszek hajlandó kifizetni, csak a módosított, nem teljes hónapra szóló számlát, amit azóta is várok.
A levelekből azt cenzúrázol, amit akarsz, én lusta vagyok (és nem sikeres). De felőlem mehet nevekkel együtt is, hátha lesz valami hatása.Üdv,
Kocsír Tamás (kommentelő nevén cworm)u.i.: érdekes, hogy neved említésére rögtön jött a válasz, hogy továbbították az ügyemet, de sajnos azóta sem történt semmi.
Íme:
"Tisztelt Externet!Még júniusban lemondtam az előfizetésemet, amire akkor jött egy levél, hogy ne fizessem be az akkor kiküldött számlát, majd küldenek egy módosítottat, és azt kell befizetnem. Azóta sem kaptam számlát, csak a múlt héten egy szeptember hónapra szólót. Az adsl modem már két hónapja áramtalanítva pihen a polcon. A telefonvonalat is le szerettem volna mondani, de a T-com úgy tájékoztatott, hogy amíg van rajta adsl előfizetés, addig ne tegyem, mert különben irgum-burgum. Szóval attól is szeretnék már megszabadulni. Kérem szüntessék meg az előfizetésemet, a TVnet kérje vissza a modemét (eredetileg az ő előfizetőjük voltam). Ezt a szeptemberi számlát biztos, hogy nem fogom befizetni.
Ügyfél azonosító: zzzzzzzzzzzzz
Számla sorszáma: rrrrrrrrrrrrrrÜdvözlettel,
Kocsír Tamás"
Erre nem kaptam semmiféle választ. Amúgy meg a számlán az van, hogy a kézhezkapástól számított 8 napon belül kell reklamálni, mert ha nem, akkor elfogadottnak tekintik. Én 1-2 napon belül írtam ezt az e-mailt.
Ezután kaptam egy felszólító e-mailt, majd az alábbi levelet szültem:"Tisztelt Externet!
Kaptam Önöktől egy "Fizetési emlékeztető II" tárgyú levelet.
A levéllel több problémám is van.
Először is, nem kaptam "Fizetési emlékeztető I" tárgyú levelet, hanem rögtön ezt a "másodikat". De ez az első figyelmeztetés gondolom elveszett az augusztusi számlával együtt, ugyanis olyat is elfelejtettek küldeni. Nem mintha vártam volna, hiszen június végén lemondtam az előfizetésemet. Erre a lemondásra jött postán egy levél, hogy az aktuális havi számlát (ami akkor még júliusra vonatkozott) ne fizessem be, hanem majd küldenek egy új, módosított számlát, és az intézkedésükig várjak. Azóta is várok.
Kaptam egy szeptember hóra vonatkozó számlát, ezután pedig rögtön írtam az externet@ és szamlazas@externet.hu címekre egy levelet, amit be is másolok ide://itt van a fentebb is olvasható levél//
Annyit még kiegészítésként hozzátennék, hogy a lemondással egyidőben megrendeltem a TVNet-től 3 postafiókom életben tartását, amit ők vissza is igazoltak, ezért a TVNet-es/Externetes e-mail címeimet tovább használtam, mert azt hittem, azzal már a TVNet foglalkozik. Rá kellett jönnöm, hogy ez sem így van, mert akkor már küldtek volna számlát.
Szóval elég nagy a káosz minden téren...
Ha ez az ügy még sokáig elhúzódik, akkor lesz egy újabb sztorija a Homárnak...;)Tisztelettel,
Kocsír Tamás"
Erre az alábbi választ kaptam, és azóta is csak kussolás van. Ja nem, mert tegnap megint kaptam egy számlát október hónapra.
"Tisztelt Ügyfelünk,Levelét érdemi ügyintézés céljából megküldtem az Ügyfélszolgálati Csoportunknak.
Üdvözlettel:
Czakó Péter
behajtási munkatárs
Externet Nyrt. / UltraWEB Kft. / VIVAnet Kft."
Jelenleg az a legrosszabb az egészben, hogy addig fizethetem a telefonvonalat (amit nem is használunk, készülékünk sincs), amíg él rajta az adsl.
2Bálint 2008.10.02. 13:39:17
vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.10.02. 13:42:22
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.10.02. 13:47:01
Amúgy meg tényleg nevetséges én a helyedben a telefont sem fizetném illetve megmondanám h kapcsolják ki és minden keletkező költséget az Externetre hárítanék. Amúgy meg nevetséges ,hogy ebben az országban se a multikat, se a bankokat, se a biztosítókat se semmilyen állami céget nem felügyel senki se (névleg talán, de valóban tutiranem).
Almatlan Jozsi 2008.10.02. 13:55:05
Hubika 2008.10.02. 13:55:27
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!
Hubika 2008.10.02. 13:56:41
Almatlan Jozsi 2008.10.02. 14:00:10
havajj 2008.10.02. 14:00:44
havajj 2008.10.02. 14:03:29
Pont ezért tudják ezeket megcsinálni.
havajj 2008.10.02. 14:04:29
na de mégis
elwood 2008.10.02. 14:06:01
Ez a verőember ?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 14:09:34
Buzi T meg mások is csak trükközéssel és árukapcsolással tudja már eladni.
Olyan miért nincs hogy ADSL net és nem kell hozzá vezetékes teló?
Az meg a non plus ultra hogy egy internetes cégnek nincs működő online ügyintézése ill. ilyen barom hibákat (ha hibák és nem direk csinálják) elkövetnek.
Amúgy azt sem értem hogy az ilyen egyéni f*szoskodások honnan jönnek? Az ügyintézők nem így élik ki magukat, a főnökök meg sz*rnak mindenre gondolom.
Hubika 2008.10.02. 14:12:07
Ha lenne homáros bárlista, akkor senki semmit sehonnan elv működne asszem :)
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.02. 14:13:46
ha yo neked, akkor állítólag nem kell
Fairy Girl 2008.10.02. 14:16:55
cworm (törölt) 2008.10.02. 14:19:32
cworm (törölt) 2008.10.02. 14:21:54
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.02. 14:26:26
aszonták addig le ne mondjam a matávot, sem a másik internetszolgáltatót, amíg a yo nem mondja, hogy lemondhatom, mert a matav vagy kicsoda majd jól megizél ha van még rajta adsl, és olyan yo lesz nekem, hogy csak győzzek fizetni.
bővebben nem részletezték, és én elhittem nekik.
(de mégsem lett nekem yo, mert találtam más megoldást a problémámra)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.02. 14:27:53
nalam eldaul a vezetekes telo 20 dolcsi
es ha akarom mostantol eletem vegeig telefonalok barhova az allamokba ennyiert....
ugyhogy le se teszem
ennyi elone van, bar igaz nem igazan hasznalom ki, de neha jol jon
VonalZoo 2008.10.02. 14:31:10
AlulírottFentemlített 2008.10.02. 14:38:57
jusztlacika 2008.10.02. 14:41:21
megtaláltam
Ezt csinálom, mikor dolgozom
Udvariasan kellemetlenkedek :)
Kedves Péter,
igyál tejet zöld szilvával, és fossál
Sünt, SOKAT!
ja farfekvésest...
tudom nem tehetsz róla, droid vagy, de ez van, tudod bkv ellenőrnek is csak az megy el, aki...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 14:44:51
Bár asszonynak úgyis kell ez a retek, mert az anyja minden nap felhívja. Na jó, néha kihúzzuk mikor már elegünk van. ("Nem volt vonal? De sz*r ez a Matáv...!")
És akkor fizetjük a 4000Ft-os ADSL mellé a 3000Ft telefont is. Halleluja.
Mylady 2008.10.02. 14:45:43
De nyár elején történt valami, mert azóta gondok vannak a számlázással. De én elvagyok velük.
elwood 2008.10.02. 14:47:23
Pl. egy riasztó jól tudja használni a vezetékes vonalat. Megy mobilon is de az havonta + néhányszáz forint lenne.
elwood 2008.10.02. 14:50:51
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.10.02. 14:52:57
Akkora a baj, hogy mindegyiknek Czakó Úr a behajtási munkatársa? Mi ez, költségcsökkentés? Lehet, hogy ugyanezen a címen a netüket is lemondták. Meg a telefont. Akkor jó, hogy nem tudod őket elérni!
Gon-dol-kodj!
8-))))
jusztlacika 2008.10.02. 14:53:20
lebuktál geccóóóó
(vagy a másik kettő tajigás)
ilyen alapon EDE-t se kéne bántani, mert ő tett valami az érdekünkbe.
Hubika 2008.10.02. 14:55:10
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 14:56:09
jusztlacika 2008.10.02. 14:56:26
:D
bérelt vonalat valaki?
havajj 2008.10.02. 15:01:03
havajj 2008.10.02. 15:02:05
csak mert azt meg sehol nem tudják kiépíteni :)
merta-X 2008.10.02. 15:02:26
"Olyan miért nincs hogy ADSL net és nem kell hozzá vezetékes teló?" - van
"fizetjük a 4000Ft-os ADSL mellé a 3000Ft telefont is. Halleluja."
Nekem az invitelnél akarta így magyarázni az ügyintéző! De én mondzam, hogy akkor nem kell! Másnap bekötötték!
Azóta is csak Inviteles számla jön!
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.02. 15:05:58
havajj 2008.10.02. 15:07:46
havajj 2008.10.02. 15:08:46
de ezek szerint télleg létezik
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.02. 15:09:06
www.jateklinkgyujtemeny.hu
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 15:17:48
ügyfélszolgálatos 2008.10.02. 15:20:20
Remélem ez segített valamennyire.
cworm (törölt) 2008.10.02. 15:26:56
Semmilyen hűség nem köt se az ekszternethez, sem a tékomhoz. Viszont 10.-ig be kell fizetni a telefonszámlát. Azt még befizessem és írjam meg, hogy ennyi volt, vagy most mondjak fel és majd ők "is" küldenek egy új számlát?
@Hubika: neked is thx a kezeskedést.:)
ügyfélszolgálatos 2008.10.02. 15:38:47
=Ford Prefect= 2008.10.02. 15:40:58
Én még várok egy napot, akkor fogom beküldeni a Homárnak az Externet-es sztorimat.
Szarjanak sünt.
Szűcslaci 2008.10.02. 15:50:49
ráismerek zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz-re és rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-re
Hubika 2008.10.02. 15:53:44
Sok sikert, ha nem megy, szólj és segítek :)
ügyfélszolgálatos 2008.10.02. 15:55:57
Hubika 2008.10.02. 15:59:09
nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.10.02. 16:10:45
Gea 2008.10.02. 16:22:35
behajtási munkatárs
Externet Nyrt. / UltraWEB Kft. / VIVAnet Kft."
Ahaaaaaaa, szóval a Vivanet is... Én velük csináltam végig ugyanezt tavaly decemberben... Áprilisig jöttek a számlák, felszólítások, fenyegetések pár telefon, email, k*vaanyázás után elintézték. 5 hónap alatt...
De jó volt azokkal a bogrács alá begyújtani...;)
Loree 2008.10.02. 16:54:49
Az mondjuk némi aggodalommal tölt el, hogy egy épületben van az ügyfélszolgálatuk az Externettel, és egy telefonos ügyfélszolgálatuk is van elvileg...
logoff 2008.10.02. 18:28:42
A tévé hazudik!!! :D
ny-afi 2008.10.02. 19:09:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 19:21:52
(Nem én mondtam, hanem egy konkurrens (Enternet) ügyfélszolgálata.)
Loree 2008.10.02. 19:38:38
Hát, köszönöm az infót, gondoltam h nem lesz gyors. Eleve a szerződésben 30 MUNKAnap van kikötve, de annyira nem izgat a dolog, mert albérletből jöttem, úgyhogy még USB-s mobilinternettel netezek a gépemről. Addig nem mondom le, amíg nem lesz bekötve a másik, így nem tudnak megszívatni (remélem legalábbis).
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.02. 19:42:12
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.10.02. 20:08:11
Úgy tűnik azóta szar minden, amióta megvették a Vivanetet, és az üfsz is BP-en van, nem Szolnokon, azóta van a kék szám is. A 1201 ki sem cseng.
Sok türelmet hozzájuk. Szükség lesz rá.
Az üfsz-esek meg egymásnak mondanak ellen, ha sikerül is beszélni valakivel.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.02. 20:48:07
itt is van hogy varni kell az ten
ha megvan akkor ide es ezta akarom
tv-internet-vezetekes
mindegyik megy kulon kulonis
egyutt is
3-4 nap mulva kijon a pasi behuzza a lakason belul a kabelt
alairom a papirt
huseg nem kell, minek is kene, az csak mobilhoz kell, mert azt szinte ingyen adjak olyankor
aztan az elso szamlaval megjon a bekotesi dij
aztan a csomagban feltuntetett arat utalom havonta
ha akarom holnap felmondom
az igaz, a modemet be kell vinnem, aze mar nem jonnek ki
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.10.02. 21:24:10
gabesas 2008.10.02. 23:26:55
Megdobbent 2008.10.03. 02:05:39
Láá 2008.10.03. 02:33:27
Végigolvastam a kommenteket, s mivel nekem is esedékes leváltani internet szolgáltatóm (Externet... juppéé), így egyre jobban kezdek rettegni vajon mikor, hogyan fog ez sikerülni. Ami igazán felidegesített, hogy nem kaptam még számlát szeptemberre, és gondoltam megnézem mit is írtak utolsó levelükben. Ekkor vettem észre, hogy a megszokottól eltérően már nem 2970 Ft-os összeget írtak, hanem 4680 Ft-ot... namost ezt hogyan? Tartozásom nincs, Honlapon semmi ilyen csomag nincs! SŐT! Semmiféle levelet, e-mailt, bármi mást nem küldtek, hogy te hülyegyerek, a szeptemberi számlád már magasabb lesz, mert ez meg az van.
Írtam levelet 2 címükre, amit találtam, remélem hamar válaszolnak (ezt én sem gondoltam komolyan :P ).
U.i.: Gabesas módszerét valószínű én is bevetem, ha nem kapok választ hamarosan
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 05:20:47
merta-X 2008.10.03. 06:57:36
Berakják a címeteket a spamszűrőbe, oszt szega.
De buták vagytok.
A féltéglát pl nem lehet berakni
a spamszűrőbe
Ofélia . 2008.10.03. 07:39:26
Tök mindegy melyik szolgáltató mivel csak addig kedvesek amíg megkötötted a szerződést. Utánna főleg lemondás esetén vagyunk szarba.
Főnök kocsiját megkeresni arzenált bevetni.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 08:18:34
Ezek után naponta kaptam tőlük egy modemet, holott már az áthelyezési kérelemben - később telefonon és mailben is - jeleztem, hogy nem kell, mert a régit áthoztam.
Karácsonyra mindenki modemet kapott tőlünk ajándékba, de még így is rengeteg maradt, így azokkal rendezkedtünk be. Gyerek is modemeket használ építőkockának. :D
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 08:22:53
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 08:27:21
Bugreport 2008.10.03. 08:35:18
Ofélia . 2008.10.03. 08:42:59
Rég röhögtem ekkorát.
Azt már csak remélni tudom, hogy valami mancikaváltás után nem fizettetik ki veled az összes építőkockát.
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.10.03. 09:29:37
A szolgáltatások színvonala a úgy jellemezhető: hogy a béka seggéhez is lifttel jár.
Nálunk a tavalyi kálvária (UPC - EuroCable)folyamán kb. 6 órát kapott az ügyfél arra, hogy megeméssze, hogy szolgáltató cserét bonyolítottak le a háta mögött. Eszi nem eszi, ez van. Átpasszolták egy másik szolgáltatónak, nevezetesen a Fibernet-nek.
Ezt magyarázza meg nekem valaki:
- ha a Fibernet a szolgáltató, mert az internetet, a TV műsorszórást és a telefont is ők biztosítják, akkor mi a rákfenéért számlázza a TV szolgáltatást az EuroCable nevezetű banda?
- nem írtunk semmiféle szerződést alá egyik féllel sem, hiszen amikor bekötötték a kábelt, akkor a UPC szakemberei építették ki a szolgáltatást.
- mind az internet, mind pedig a TV-műsorok szolgáltatása kritikán aluli.
- 50-valahány csatorna van a TV-műsor szolgáltatásban. Olyan 50, ami a kutyát sem érdekli. Miért nem válogathatom én össze, a pénzemért, hogy mely csatornákat kívánok nézni?
Sorolhatnám még, de minek.
Magyarországon nem szolgáltatás van, hanem csak pénz-lehúzás "minden szinten, szinte minden".
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.03. 10:11:13
Az!
gabesas 2008.10.03. 11:16:39
instant vízpor 2008.10.03. 12:49:24
A legjobb az egészben az, hogy még júliusban regisztráltam az ebpp.hu-n, mondván milyen kényelmes lesz, hogy nem kell a számlát nekem tárolni, nem kell a postára rohangálni a befizetéssel. Mint az a fentiekből kiderült, azóta is postán küldik a számlákat.
Ja igen: nemhogy online, de telefonon sem lehet velük kommunikálni, ui. nem veszik fel. (Bár a honlapjuk szerint éppen bővitik a kapacitást, és október 7-től már nagyon jó lesz.)
viharboszorka 2008.10.03. 15:11:09
"Az Interware-nél van tiszta (vezetékes telefonvonalat nem igénylő) ADSL net, én pont a héten szerződtem velük, nem próbáltak etetni semmivel. Egy éves hűségnyilatkozattal 1 Mb/s-es tiszta DSL bruttó 3990 Ft/hó. Mondjuk konkrét bekötés még nem történt (új építésű társasházban van a lakás, egy hete költöztem), de remélem nem lesz gond. :P"
Interware? Ügyintézés csak személyesen ajánlott :) Telefonon is aranyosak, még néha visszahívást is ígérnek. Aztán nem hívnak. Legalább is én ezt tapasztaltam.
Attee 2008.10.03. 20:59:13
LouiS 2008.10.04. 11:40:39
Tájékoztatjuk előfizetőinket, hogy a 1201 számon hívható telefonos ügyfélszolgálatunk kapacitását bővítjük, a fejlesztés várhatóan október 7-én fejeződik be.
A bővítésig előfordulhat, hogy ügyfélszolgálati telefonszámunk foglalt, illetve nem kapcsolható. Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük.
bambapacák 2008.10.05. 18:31:40
ezcinkesnagyon 2008.10.06. 11:18:44
Dinnye Utca 2008.10.07. 17:15:21
rexter 2008.10.08. 22:33:30
xtronet 2008.10.21. 14:01:40
Július-ban ISP váltással másik szolgáltatóhoz mentem, de ez abszolút nem érdekli az externetet, azóta is folyamatosan küldi a havi számlákat,sms emlékeztetőket, sőt legutóbb megkaptam felszólító levél III címüt is.
Mailekre abszolút nem reagálnak, sz*rnak a fejemre nagy ívben.
Tényleg nem lehet ezek ellen tenni semmit?
trett88 2008.12.03. 23:54:06
Nézd meg, hogy a telefonvonalon (gondolom ha le akartad mondani akkor az internetre már nincs) van e hűségnyilatkozat, és ha nincs akkor nyugodtan felmondhatod a vonalat. Ez azt jelenti, hogy ha megszűnik a telefon akkor ellehetetlenül a szolgáltatás tehát azt a t-com jelzi az internetszolgáltatónak és az is megszűnik, bár elővigyázatosságból küldenék egy faxot a szolgáltatónak, hogy szeretnéd felmondani a szolgáltatást a létesítési vonal megszűnése miatt, illetve hivatkozhatsz a rossz kommunikációra és beírhatod eredeti felmondásod paramétereit a faxba hátha visszafele jóváírják. tartsd meg a faxbizonylatát. Ha aláírod az egy hiteles dokumentumnak számít amire kötelesek intézkedni.
üdv, egy jótakaró
ui.: így 99,99%ban menni fog