A nyári szabadság után mindenkinek nehéz visszazökkenni a munkába, ez tény. De azért az, hogy az alvállalkozó ügyfélszolgálata a fővállalkozót, jelen esetben a UPC-t szidja az ügyfélnek munka helyett, még akkor is elég nagy homárság, ha igaza van.
Két hete felhívtam a UPC ügyfélszolgálatát, azzal a nem mindennapi igényemmel, hogy szeretnék egy plusz beltéri egységet kérni, valamint csomagot váltani, mert két külön szobában is szeretnénk tévét nézni, és ezért bevállaljuk a havi 500 Forintos plusz díjat. A kezelő hölgy nagyon kedves volt és hamar elintéztünk mindent. Megkaptam az instrukciót, hogy várjam a szerelők telefonját, akik majd pár napon belül jelentkeznek, hogy időpontot egyeztessünk a beltéri egység beszerelése ügyében. Ezt követően türelmesen vártam két egész hetet.
Miután semmilyen telefonhívást nem kaptam, ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatát, ugyan már, nem működik a szerelő? Ezt a munkát - hát már hogy is ne - alvállalkozó, mégpedig az Elektronika '97 Kft. végzi, megadják az ő elérhetőségüket. Türelmes magyar emberként ezen még nem kaptam fel a vizet, szépen megköszöntem a telefonszámot és hívtam is az alvállalkozót.
Egy hölgy vette fel a telefont, aki teljesen értetlenül állt a kérdésem előtt. Már hogy egyeztethetnénk időpontot a beltéri egység beszerelésére. Ő ugyanis éppen most jött vissza a két hetes nyaralásából és milyen időpontot szeretnék én egyeztetni (ti. hogy merem egyáltalán) amikor neki feltorlódott a munkája és nem hajlandó napi nyolc óránál többet dolgozni, 47-en (szám szerint ennyien) vannak előttem a várólistán és a UPC nem fizet neki annyit, hogy túlórázzon. Amúgy is, a UPC miért nem gondoskodott ezalatt a két hét alatt helyettesítésről. Erre bátorkodtam megkérdezni, hogy nekem mégis mi közöm van ehhez az egészhez, amikor én csak egy szolgáltatást rendeltem meg és csak szeretnék érdeklődni, hogy mikortól is juthatnék hozzá. A válasz csöppet sem kedvesebben a következő volt: Minimum egy, de inkább 2 hónap múlva kerülök sorra és ha nem tetszik, reklamáljak a UPC-nél. Majd letette a telefont. Csókolom.
Azért ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol is a szegény kezelőnek meséltem el az esetet (teljesen nyugodt hangon, hiszen a kezelő nem tehet semmiről). Annyit tudott mondani, hogy az Elektronika '97 Kft. az alvállalkozó és semmit nem tehet a UPC az ügyben. Hát, gratulálok nekik. A hölgynek, aki az Elektronika '97 Kft.-nél felvette a telefont csak annyit üzennék, hogy "Viszont hallásra!". Mert ezt nem várta meg, mielőtt rám basz^H^H^H^Htette a telefont... További szép napot.
T
Impega 2008.10.03. 09:40:31
pazola 2008.10.03. 09:41:08
Impega 2008.10.03. 09:42:51
pazola 2008.10.03. 09:42:54
DonCiccio 2008.10.03. 09:46:09
Shagrath 2008.10.03. 09:51:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 09:52:18
Azért mókás hoyg a kft elvárja hogy ha ők nem szolgáltatnak 2 hétig mondjuk (amire szerződésük van) azért fizessenek nekik (OK hogy az UPC de akkor is, milyen hozzáállás ez?)
Az UPC helyében meg úgy rúgnám seggbe az alvállalkozót egy ilyen után hogy élete végéig a kötbért fizetné.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 09:53:23
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.03. 10:10:12
Itt a sün esete forog fenn!
FONTOS!!!!
A hölgy a kékszalagon volt, azért nem ért rá!!!!!
Amíg nem volt a Ráckevei strand látta el a bekötéseket a Palkovicsné laptopján!!!!
Troppauer Hümér 2008.10.03. 10:13:44
Troppauer Hümér 2008.10.03. 10:14:48
elwood 2008.10.03. 10:21:50
Nem kérdezte meg honnan tudod a számát ?
Carnivora (törölt) 2008.10.03. 10:23:14
gelsystem 2008.10.03. 10:25:25
tehát, FONTOS: tök mind1 kit hívogacc
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.10.03. 10:27:42
Mikor tanultam vezetni, vártam, hogy jelentkezzen az oktatóm. 2 hétig semmi, miközben az összes társam már vezetett. Felhívtam őket, hogy mi a helyzet. Nagyon el vannak havazva, sokan hívják őket stb. Mondom hölgyem, megkérdeztem a társakat, akikkel KRESZ-re jártunk, mindenki vezet már, rajtam kívül. Mire akarok kilyukadni? Mondom persze, hogy nem megy, ha büdös a munka. Kissé felháborodott, mondtam, ha nem inge nem veszi magára. Rögtön utána bementem személyesen. Mancika körmöt reszelt (nem vicc), mondom jó napot érdeklődnék, hogy mi a helyzet? Velem beszélt 1 órája. Megnézzük a rendszert, ja igen van szabad oktató, majd hívja Önt. Másnap már le is volt zsírozva az első két órám.
MosoMasa 2008.10.03. 10:29:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 10:37:59
Édesapám 2008.10.03. 10:38:15
ps: Nem a júpíszi emblémája a sokfelé csomózott kéxalag?
A jó szó: megfintáztak (jelentése: úgy kezel mint, Ede a T. Attilát)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 10:45:18
Dscdbb 2008.10.03. 10:46:56
Fogyasztóvédelem vagy NHH, ha a upc nem hajlandó intézkedni.
VilMarci 2008.10.03. 10:49:13
Nem olyan bonyolult dolog összekötni azt a pár kábelt, bárki meg tudja csinálni. Ha pedig nem, akkor még mindig hívhat egy szerelőt. Leginkább azért nem értem, mert a legjobban a UPC járna ezzel, hiszen minél hamarabb aktiválják a kedves júzer kártyáját, annál hamarabb kezdi el fizetni a havidíjat...
Koholmány 2008.10.03. 10:50:38
De csakis a UPC-nél. Elvileg a panaszokat ki kell, hogy vizsgálják és elöbb-utóbb más vállalkozót fognak megbízni. Nekik is érdekük, hogy minél több emberhez bekössék a cuccot, minél elöbb legyen cahs a számlákon.
Mást sajnos úgy sem tehetsz...
De igen, menj más szolgáltatóhoz..
Édesapám 2008.10.03. 11:05:12
A beltéri méretét nem tudom, de akitől vettem eddíg is így üzemeltette! Megfelelő méretű beltérivel!
Tévézni nem lehet, mert most lett felújítva a ház és pihenőövezetben, műemléki környezetben van!
És a nyílt rádiózást nem is engedélyezem!
Ha ilyenre sor kerül, azonnal el kell hagyniuk az lakóházat, minden kár megfizetési kötelezettsége mellett!
Kis gramofon van, azzal kell beérjék!
Üdülési csekket nem tudok elfogadni, mivel alanyi szerelek, nem cégszerűen!
A fizetnivalókat készpénzben a beltéri átadásakor kell kiegyenlíteni majd!
Ha kétkedik a döntése helyességében, mondja vissza a rendelését, és kivételesen önnek visszautalom a rendelési előlegét!
Még senki nem tett fel ennyi kérdést!
Nem tudok rendeléseket teljesíteni, mert önhöz hasonlóan pocsékolják az energiáimat FONTOS kérdésekkel!
Üdvözlettel:
Finta Elektronikus Zényerté
merta-X 2008.10.03. 11:09:09
Én vészjelző telefont köttettem egy bandával Schindler liftekbe, jön a két csávó, kérdezik, mi a feladat, na mondom, jól kezdődik.
Elmagyaráztam neki, dolgoztak fél napot, elmentek. Hívom őket, hogy kész?
Kész. Ellenőrizni egyszerű, beállokk a liftbe, nyomom a vészgombot, alapesetben jelentkezik a Schindler központos. Itt meg semmi. Na, telefon a UPC-s góréhoz, az is, telefonszám megad, hívjam ÉN őket. Telefon.
Hát ők már faszomtudja hol vannak 50 kilométerre. Mondom, leszarom, tipli vissza, köcsögök. Ők nem.
UPC góré felhív, társaság 1 óra múlva back.
Ó, de ilyen kábelt nem leltek, meg a modemnek nincs kettőhúsz (kellett vegyek nekik egy 1,5 m-es hosszabító elosztót), meg anyámkínja.
Ordítozás, üvöltözés, testi fenyítés kilátásba helyezése, munka 1 óra múlva elvégezve.
Ú, mondom, európaiak voltunk ma is.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 11:16:05
Ez FONTOS!!!!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 11:17:19
merta-X 2008.10.03. 11:25:15
Édesapám 2008.10.03. 11:25:59
ők azok, akik sírnak a kocsmában, hogy semmire nem telik és el kell hagyni az országot, mert a haver-haverja Londonban 120 000x többet keres, pedig negyed olyan keményen dolgozik, mint ők...
Ja, és mindenki, akinek Ladánál jobb kocsija van az csaló!
merta-X 2008.10.03. 11:26:45
Ezen változtatni kell!
Direkt kell szarul irni hogy megtéveszem az elenségeimet!
Eszt kell csináni e (törölt) 2008.10.03. 11:36:31
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.03. 11:37:35
"megfintáztak"
hát, ahogy ezt a szót itt elolvastam, rögtön jobb napom lett
Édesapám (a nem igazi) köszönöm
moli 2008.10.03. 11:39:50
nincs forgalomkorlat, nincs protokoll-korlat, nincs husegszerzodes, nincs szerelesi dij.
van 2500ft es FTTH [ en.wikipedia.org/wiki/Ftth ]
debreceni tapasztalatok szerint ennel nem lesz rosszabb.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.03. 12:27:51
faszom. nálunk ha meló van akkor nem mész szabira. ez egyértelmű. egyrészt mert nem baszol ki a saját munkaadóddal, másrészt magaddal amikor visszajössz a szabiról.
VilMarci 2008.10.03. 12:51:00
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.03. 14:05:06
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 14:28:30
Magam_a_Mondomét! 2008.10.03. 14:59:02
FONTOS!!!!
VilMarci 2008.10.03. 16:06:17
Waxolo 2008.10.03. 16:13:02
loloppo1 2008.10.03. 16:46:46
hoppacska72 2008.10.03. 17:03:08
Én már 6.hete várom a 2. beltérit,havi öccázé...
Igaz múlthéten felhívtak a upc-től,hogy már mindjárt hív a szerelő...
Még várok két hetet és spóroltam egy ezrest.
Ha van esetleg alvállalkozói felvétel a upc-nél,akkor én vállalom.
Ennyire én is gyorsan dolgozom.
jesszumpepi (törölt) 2008.10.03. 17:42:23
Klassz vagy!
jesszumpepi (törölt) 2008.10.03. 17:44:23
Közös érdekeltségünk van egy Csirke-Csülök étteremben.
Nemdebár?
Ofélia . 2008.10.03. 18:37:14
Na ki lopja a lovakat?.
Attee 2008.10.03. 20:42:10
Gondolom, nem egy panasz érkezett ez ügyben, szerződést kell bontani az alvállalkozóval, és keresni egy lelkiismeretesebb céget...
Esetleg nekik vmivel többet fizetni.
Ennyit igazán megérnek azok a naiv (nem sikeres) ügyfelek, akik az UPC-vel szerződnek...Vagy nem???
Lesből Támadó Szárítókötél 2008.10.04. 19:26:41
A kedves reklamáló helyesen pedzegette azt, hogy de hát neki mi a rák köze van az egészhez. De nemcsak ahhoz, hogy a kollegina hol a rákban volt, hanem úgy általában az egészhez: hogy ki mennyit fizet a másiknak, hogy ki hol nyaralt, a nagy ívben leszarás esete. A UPC-től megrendeltél egy szolgáltatást, amit az !!!UPC!!! nyújt számodra és a !!!UPC!!! az alvállalkozóján keresztül helyez üzembe, azaz a külvilág felé a UPC felel az alvállalkozójáért. A köztük levő szerződéses viszony, illetve az abból eredő feszültségekhez semmi közöd.
Innentől kezdve a UPC felelőssége, hogy leverje az alvállalkozóján a munkát. Meg kell nézni, hogy az ÁSZF-ben van-e valamilyen határidő az ilyen jellegű munkák elvégzésére: ha van, és kifutnak belőle, akkor pedig szépen fel lehet nyomni a !!!UPC!!!-t az NHH-nál: higgyétek el, őket már nem fogják elirányítani az alvállalkozóhoz, viszont meg is lesz a munka azonnal.
Nem szabad hagyni sem itt, sem másutt, hogy az alvállalkozóra tolják a dolgot, hanem az a felelős, akivel TE szerződéses viszonyban vagy: a fővállalkozó felel az irányodban, a késedelmes munkavégzésből eredő esetleges kárát pedig majd szépen lemeccseli az alvállalkozóval.
VilMarci 2008.10.05. 11:31:07
www.upc.hu/pdf/aszf_dth_20080801.pdf
3.3 Az Előfizetői hozzáférési pont létesítése, a Berendezés
felszerelése
[...]
A Berendezések felszerelését a Szolgáltató megbízásából eljáró, igazolvánnyal
rendelkező hivatalos szerelő végzi el, az igénylővel egyeztetett időpontban,
legkésőbb a megrendelés (igénybejelentés) nyilvántartásba vételét követő 15 napon
belül.[...]
Figyelem! Mindenki, aki 15 napnál régebben vár szerelőre, írásban álljon el a szerződéstől, hiszen a UPC nem teljesítette az ÁSZF-ben vállalt kötelezettésgét! Ha pár ezren megcsinálják, talán lesz hatása :)
Ja, ha esetleg érdekel valakit, október 27-től megint új ÁSZF lép életbe. Röghöz kötöttek, figyelmesen elolvasni, hátha... :)
www.upc.hu/pdf/aszf_dth_20081027.pdf
ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.10.05. 11:50:28
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.05. 18:13:52
De hogy az ügyfél miért ragaszkodik a júpíszihez, az nem tiszta.
Van-e alternatívája (a júpíszí dájrekt nem ér, az úgy alternatív, akogy az eszdéjesz ellenzéki)? Ha nincs alternatívája, lehet-e akkor sikeres ember?
Ha van neki, és mégis ragaszkodik a júpíszíhez, az miért van? Ha azért, mert szereti a szopást, észrevehetné, hogy rossz végén van a Ph-értéknek...
papugaja 2008.10.06. 09:21:33
VilMarci 2008.10.06. 12:54:26
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.06. 13:07:26