Gergely smart pontjaival nem megfelelően járt el a benzinkút, úgyhogy kis vitatkozás után panaszt tett. A Shell kivizsgált, elnézést kért és ezentúl beépített embereket küld a befenyített dabasi kúthoz.
Megkaptam a Shell rásbeli válaszát is a panaszomra, és telefonon is beszéltem már illetékesekkel, akikkel alaposan végigjártuk az eseményeket. Elismerték, hogy valóban merültek fel problémák, összességében nagyon korrekten jártak el, örülök a hozzáállásuknak!
Mellesleg hajlamos vagyok elhinni, hogy tényleg tévedések sorozata indította el a lavinát (ahogy az lenni szokott). Sztem sokat tanultak az eset résztvevői, azt mindenképpen, hogy a problémákat nem kendőzni, hanem kezelni kell. Az ügyfél panaszával érdemben kell foglalkozni, mert egyre többen egyre jobban érvényesítjük jogainkat. Bevallom, azért is vertem annyira a dobot, mert akkor a helyszínen mindenki elutasító volt, és letagadták még azt is, amit 5 perccel azelőtt mondtak, pedig beértem volna egy bocsánatkéréssel is.
Az biztos, hogy hamarosan visszamegyek tankolni, mert ezen kívül tényleg nem volt problémám az évek során az állomással (és kell a SMART pont a mekibe ;D ).
Köszönöm a segítségedet!
Kellemes napot!
Gergely
És az e-mail:
Tisztelt Gergely!
A 437. számú dabasi töltőállomásunkkal kapcsolatos bejelentését továbbítottam a regionális üzemeltetőnek, valamint az illetékes területi vezetőnek, akik kivizsgálást kezdeményeztek az ügyben.
Ezúton szeretnénk ismételten elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért és a hosszadalmas ügyintézésért.
Az esetet több oldalról is megvizsgáltuk, hogy tökéletesen pontos és kielégítő válasszal szolgálhassunk. A vásárlásról készült videofelvételt visszanéztük, valamint meghallgattuk az adott műszakban dolgozó munkatársakat is, és az alábbiakat állapítottuk meg.
A videofelvétel egyértelműen alátámasztotta, hogy pénztáros munkatársunk a vásárlásról szóló nyugtákat és szlippeket nem teljes körűen adta át. A pénztárban való fizetés után minden bizonylat átadása kötelező (ebben az esetben több is készült, hiszen a rendszerünk nem engedi az üzemanyag vásárlást és az elektronikus telefon feltöltést egy tranzakcióban).
Amennyiben az ügyfél nem veszi el a bizonylatait, abban az esetben is a következő vásárló érkezéséig elöl kell hagyni a pulton. Mivel a kolléganő mind az átadást, mind a nyugta elől hagyását elmulasztotta a töltőállomás vezetője írásbeli figyelmeztetésben részesítette.
Sajnálatunkra a videofelvétel megtekintése során az nem nyert bizonyítást, hogy milyen tételben adta Önnek át a pénztáros a visszajárót, mert a videofelvétel nem alkalmas a címletek pontos leolvasására.
Természetesen az adott szituációban elvárható lett volna a maximális segítségnyújtás és vevőközpontú magatartás. Az esetet követően az állomásvezető a szükséges lépéseket megtette, felhívta az állomás munkatársainak a figyelmét a pontos és udvarias kiszolgálás szabályainak mindenkori betartására, hangsúlyozottan a pénzkezelés folyamatát, valamint arra, hogy a mulasztások súlyos munkajogi következményeket vonnak maguk után.
A közeljövőben az állomás dolgozóinak tevékenységét fokozottabb figyelemmel kísérjük majd, erre nem csak szigorú belső ellenőrzési rendszerünk, de a külsős cégekkel végzett próbavásárlások is lehetőséget adnak.
Reméljük, hogy erőfeszítéseink eredményét a jövőben Ön is tapasztalja majd és hasonló kellemetlenségek állomásainkon nem érik.
Köszönjük szíves megértését és együttműködését.
Üdvözlettel,
Shell Hungary zRt.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.07. 08:30:50
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.07. 08:32:57
lókupec 2008.10.07. 08:42:54
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.10.07. 08:45:04
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.07. 08:47:37
Impega 2008.10.07. 08:57:16
staropramen 2008.10.07. 08:58:58
Nem kerek ez a mese sehogyan sem .
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.07. 08:58:59
mindenkibekaphassa:) (törölt) · http://kabbe.blog.hu 2008.10.07. 09:12:35
májgeriberi 2008.10.07. 09:20:17
gondoltál már erre "Tisztelt Gyergely"..?
anarch 2008.10.07. 09:23:16
Valami nem stimmol...
Kutya23 2008.10.07. 09:33:54
staropramen 2008.10.07. 09:34:54
De nem ám !
punpa 2008.10.07. 09:40:02
euAgWzgmmtq7K 2008.10.07. 09:43:14
LLL
SSS
ŐŐŐ
ha nem, akkor indapass suxx...
egyébként a shell smart-os részleg maximálisan korrekt.
jusztlacika 2008.10.07. 09:44:13
Szarjon sünt.
Ede legyen a barátod.
Hét felkiáltójel nélkül szart sem ér az élet.
1. !
2. !
3. !
4. !
5. !
6. !
7. !
+1. !
EMMI 2008.10.07. 10:09:10
Sőt, nő létemre mindig én tankolok, és az ablakot is én mosom le.
Asszem még sosem vertek át... legalábbis nem vettem észre.
stekker 2008.10.07. 10:28:21
Az éjszakások persze már hazamentek, a műszakosok pedig mintha emlékeznének de mégse...
Munka után már annyira behergeltem magam az elvesztett számok miatt hogy visszamentem és ismételten szépen! kértem, csak a kártyát adják ide a telefon nem érdekel...akkorára már senki nem tudott semmiről, én mivel emlékeztem hogy hová tettem a telefont, megkérdeztem hogy mi kell ahhoz hogy megnézhessük a biztonsági kamera felvételeit (hajnal 4-kor nem volt sűrű a forgalom)ill. beszélhessek az üzletvezetővel...na, olyan isten nem volt...akkor kérem a panaszkönyvet...miiiiit??? és hogy abba ilyesmit egyébkéntsem..AHAM, dehogynem!
Megkaptam, leirtam, utolsó mondatom,mivel elgyütműködésnek semmi jelét nem vettem, megyek feljelentést tenni a kerületi RFK-ra.
Alig kanyarodtunk ki a kútról, jött a telefon a haveromnak, megvan a telefon, menjünk vissza...na, azt nem részletezem kislányt milyen szavakkal illettem, másnap lefaxoltam a shellközpontba a panaszkönyv másolatát, egy hét múlva jött az elnézéslevél, amiben közölték hogy megváltak az összes éjszakás dolgozótól...húdesajnáltam
Szal, nem mindig csak lerázóslevél van.
lopicigaspar 2008.10.07. 10:35:45
Ez FONTOS!!!!!!!
Gumidomino 2008.10.07. 10:53:23
szóval az éjszaka közepén leraktad valahova a mobiltelefonodat és mikor másnap kijózanodtál már nem találtad meg ugyanott ezért megfélemlítetted őket és most örülsz hogy (állítólag) kirúgták az összes éjszakást?
és ez szerinted nem lerázás volt?
:D
Dexterov 2008.10.07. 11:02:00
Komolyan gondoljátok,hogy ezek majd foglalkoznak a "kedves vásárló"val?
Jót röhögnek a monitor előtt,és fabrikálnak egy bocsánatkérő levelet.
Lehet,hogy több felkiáltójelet kéne használnom?
(Amúgy 21.!)
staropramen 2008.10.07. 11:10:22
AsterX 2008.10.07. 11:25:16
www.bigfast.atw.hu
Gerillamarketing cégnél vagyok felvételizni, ez a feladatom hogy minél több látogatót hozzak a tesztoldalra. Nem vírus, ne töltsetek le semmit, csak kattoljatok 11:44-ig. Előre is köszi! A megélhetésem a tét:)
ON
staropramen 2008.10.07. 11:58:09
stekker 2008.10.07. 11:59:41
Ja,tényleg örülök hogy kiraktak ilyen olcsó embereket..
Ja, tényleg kirúgták őket, utána mág sokáig jártam oda ha maradtak volna biztosan megtalálják a módját hogy beleköpjenek a benzinembe:P
paranoid 2008.10.07. 12:31:32
ott van a poszt elején a link, minnyá az első mondatban. (Pirossal aláhúzva, hogy megtaláld.)
Korán van még így dél-tájban, vagy mi? :D
staropramen 2008.10.07. 13:07:49
teljesen igazad van elkerülte a figyelmemet.Egyébként ha nagyon akarták volna a papirkosárból kis erőfeszítésse símán kikeresik a nyugtát, vagy mi a bánat hiányzott még.
suklemovics 2008.10.07. 13:12:43
helianthus 2008.10.07. 13:58:36
Nem zRt., hanem Zrt.!!!!
Ez FONTOS!!!!!!!
Nem Zrt., hanem zRt. és ez a fontos!
itten ugyanis nem helyesírásilag kell nézni, hanem ígyen lettek bejegyezve. Onnan tudom, hogy én is dolgoztam zRt.-nek, csak tudnám mi az a zRt???
jusztlacika 2008.10.07. 14:12:07
Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.10.07. 14:28:34
Fairy Girl 2008.10.07. 15:07:40
(Akkor most minden sünszarásra vonatkozó felhívást visszavonunk, amit a Shellnek tettünk eddig?)
Snayperskaya 2008.10.07. 15:17:16
Micimacko 2008.10.07. 20:05:46
trotil 2008.10.07. 20:18:58
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.09. 15:22:52
Tisztelt vásárló!
Kivizsgáltuk a panaszát és testi kapcsolatot létesítettünk a pénztárossal amiről videofelvétel is készült, kérjül fogadja szeretettel, mellékelten küldjük :D
sicat 2008.10.20. 09:18:38
Sziasztok!
Végre valami... jó vol olyat olvasni, hogy valakinek legalább kivizsgálták ügyét.
Kérdésem lenne, kinek kell küldeni a levelet?
ugyanis én is szeretnék feljelentést tenni a Shell központna, az alábbi eset miatt: Nem érvényesítette az eladott matricát a Shell kút
Már több mint egy hónapja írtunk a fogyasztóvédelemnek és még semmi reakció. Ilyenkor hova mehet az ember lánya? Vagy csak egész egyszerüen nyelje le???? Na azt már nem...
Kérlek benneteket, ha vki tud segíteni, vagy van vmi jó ötlete az írja meg!
köszi!!
indi 2008.11.22. 10:28:22