Tékozló Homár

Re: SMART pontokkal variáltak a Shell kútnál

2008.10.07. 08:30 | ge | 38 komment

Gergely smart pontjaival nem megfelelően járt el a benzinkút, úgyhogy kis vitatkozás után panaszt tett. A Shell kivizsgált, elnézést kért és ezentúl beépített embereket küld a befenyített dabasi kúthoz.

Megkaptam a Shell rásbeli válaszát is a panaszomra, és telefonon is beszéltem már illetékesekkel, akikkel alaposan végigjártuk az eseményeket. Elismerték, hogy valóban merültek fel problémák, összességében nagyon korrekten jártak el, örülök a hozzáállásuknak!

 Mellesleg hajlamos vagyok elhinni, hogy tényleg tévedések sorozata indította el a lavinát (ahogy az lenni szokott). Sztem sokat tanultak az eset résztvevői, azt mindenképpen, hogy a problémákat nem kendőzni, hanem kezelni kell. Az ügyfél panaszával érdemben kell foglalkozni, mert egyre többen egyre jobban érvényesítjük jogainkat. Bevallom, azért is vertem annyira a dobot, mert akkor a helyszínen mindenki elutasító volt, és letagadták még azt is, amit 5 perccel azelőtt mondtak, pedig beértem volna egy bocsánatkéréssel is.

 Az biztos, hogy hamarosan visszamegyek tankolni, mert ezen kívül tényleg nem volt problémám az évek során  az állomással (és kell a SMART pont a mekibe ;D ). 

Köszönöm a segítségedet!

 Kellemes napot!
 Gergely



És az e-mail:


Tisztelt Gergely!


A 437. számú dabasi töltőállomásunkkal kapcsolatos bejelentését továbbítottam a regionális üzemeltetőnek, valamint az illetékes területi vezetőnek, akik kivizsgálást kezdeményeztek az ügyben.


Ezúton szeretnénk ismételten elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért és a hosszadalmas ügyintézésért.


Az esetet több oldalról is megvizsgáltuk, hogy tökéletesen pontos és kielégítő válasszal szolgálhassunk. A vásárlásról készült videofelvételt visszanéztük, valamint meghallgattuk az adott műszakban dolgozó munkatársakat is, és az alábbiakat állapítottuk meg.


A videofelvétel egyértelműen alátámasztotta, hogy pénztáros munkatársunk a vásárlásról szóló nyugtákat és szlippeket nem teljes körűen adta át. A pénztárban való fizetés után minden bizonylat átadása kötelező (ebben az esetben több is készült, hiszen a rendszerünk nem engedi az üzemanyag vásárlást és az elektronikus telefon feltöltést egy tranzakcióban).


Amennyiben az ügyfél nem veszi el a bizonylatait, abban az esetben is a következő vásárló érkezéséig elöl kell hagyni a pulton. Mivel a kolléganő mind az átadást, mind a nyugta elől hagyását elmulasztotta a töltőállomás vezetője írásbeli figyelmeztetésben részesítette.


Sajnálatunkra a videofelvétel megtekintése során az nem nyert bizonyítást, hogy milyen tételben adta Önnek át a pénztáros a visszajárót, mert a videofelvétel nem alkalmas a címletek pontos leolvasására.


Természetesen az adott szituációban elvárható lett volna a maximális segítségnyújtás és vevőközpontú magatartás. Az esetet követően az állomásvezető a szükséges lépéseket megtette, felhívta az állomás munkatársainak a figyelmét a pontos és udvarias kiszolgálás szabályainak mindenkori betartására, hangsúlyozottan a pénzkezelés folyamatát, valamint arra, hogy a mulasztások súlyos munkajogi következményeket vonnak maguk után.


A közeljövőben az állomás dolgozóinak tevékenységét fokozottabb figyelemmel kísérjük majd, erre nem csak szigorú belső ellenőrzési rendszerünk, de a külsős cégekkel végzett próbavásárlások is lehetőséget adnak.


Reméljük, hogy erőfeszítéseink eredményét a jövőben Ön is tapasztalja majd és hasonló kellemetlenségek állomásainkon nem érik.


Köszönjük szíves megértését és együttműködését.
Üdvözlettel,

Shell Hungary zRt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lókupec 2008.10.07. 08:42:54

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

Impega 2008.10.07. 08:57:16

Tyuuuu, ez igen! Es ha nem lennek skeptikus raknek meg nehany tovabbi felkialto jelet.

staropramen 2008.10.07. 08:58:58

Talán ha valaki (gabriseszter vagy Gergely) röviden és érthetően leírná, hogy mi volt az alapprobléma akkor esetleg érteném is az egészet.Először a smart pontokról beszéltek , de ehhez képest a cég válaszából valami visszaadási gond is kiérződik.Pár smart pontért minek kéne egyébként a címleteket ellenőrizni.
Nem kerek ez a mese sehogyan sem .

májgeriberi 2008.10.07. 09:20:17

sikeres ember lehetel-e?
gondoltál már erre "Tisztelt Gyergely"..?

anarch 2008.10.07. 09:23:16

A Shell Hungary zRt. Úr/Hölgy levelében egy darab szó nem esik smart pontokról. Az van benne, hogy a pénztáros nem tette ki / tartotta kirakva a számlát. Semmi több.

Valami nem stimmol...

Kutya23 2008.10.07. 09:33:54

Ez egy igazi lerázós válaszlevél. Nyugtatja a címzettet, de sztem írás közben nagyokat röhögtek a monitor mögött, a shell ugyanis látványosan szarik a vásárlókra.

punpa 2008.10.07. 09:40:02

Shellt értem, a Hungary-t is, de mi az a zRt?

euAgWzgmmtq7K 2008.10.07. 09:43:14

EEE
LLL
SSS
ŐŐŐ

ha nem, akkor indapass suxx...
egyébként a shell smart-os részleg maximálisan korrekt.

jusztlacika 2008.10.07. 09:44:13

Első!

Szarjon sünt.

Ede legyen a barátod.

Hét felkiáltójel nélkül szart sem ér az élet.

1. !
2. !
3. !
4. !
5. !
6. !
7. !
+1. !

EMMI 2008.10.07. 10:09:10

Na ezen ügyek elkerülése végett fizetek mindig bankkártyával a kutakon. Nincs pénz, nincs hiba a visszaadáskor.
Sőt, nő létemre mindig én tankolok, és az ablakot is én mosom le.
Asszem még sosem vertek át... legalábbis nem vettem észre.

stekker 2008.10.07. 10:28:21

No, kagylóséknál egyszer korrektül ellopták (sicc!) eltették megőrzésre aktuálgagyi mobiltelefonomat, amit másnap reggel mentem szépenvisszakérni..
Az éjszakások persze már hazamentek, a műszakosok pedig mintha emlékeznének de mégse...
Munka után már annyira behergeltem magam az elvesztett számok miatt hogy visszamentem és ismételten szépen! kértem, csak a kártyát adják ide a telefon nem érdekel...akkorára már senki nem tudott semmiről, én mivel emlékeztem hogy hová tettem a telefont, megkérdeztem hogy mi kell ahhoz hogy megnézhessük a biztonsági kamera felvételeit (hajnal 4-kor nem volt sűrű a forgalom)ill. beszélhessek az üzletvezetővel...na, olyan isten nem volt...akkor kérem a panaszkönyvet...miiiiit??? és hogy abba ilyesmit egyébkéntsem..AHAM, dehogynem!
Megkaptam, leirtam, utolsó mondatom,mivel elgyütműködésnek semmi jelét nem vettem, megyek feljelentést tenni a kerületi RFK-ra.
Alig kanyarodtunk ki a kútról, jött a telefon a haveromnak, megvan a telefon, menjünk vissza...na, azt nem részletezem kislányt milyen szavakkal illettem, másnap lefaxoltam a shellközpontba a panaszkönyv másolatát, egy hét múlva jött az elnézéslevél, amiben közölték hogy megváltak az összes éjszakás dolgozótól...húdesajnáltam
Szal, nem mindig csak lerázóslevél van.

lopicigaspar 2008.10.07. 10:35:45

Nem zRt., hanem Zrt.!!!!
Ez FONTOS!!!!!!!

Gumidomino 2008.10.07. 10:53:23

stekker
szóval az éjszaka közepén leraktad valahova a mobiltelefonodat és mikor másnap kijózanodtál már nem találtad meg ugyanott ezért megfélemlítetted őket és most örülsz hogy (állítólag) kirúgták az összes éjszakást?
és ez szerinted nem lerázás volt?
:D

Dexterov 2008.10.07. 11:02:00

Üdv!
Komolyan gondoljátok,hogy ezek majd foglalkoznak a "kedves vásárló"val?
Jót röhögnek a monitor előtt,és fabrikálnak egy bocsánatkérő levelet.

Lehet,hogy több felkiáltójelet kéne használnom?
(Amúgy 21.!)

staropramen 2008.10.07. 11:10:22

Megtudhatnám végre, hogy mi a búbánatos fene történt tulajdonképpen?

AsterX 2008.10.07. 11:25:16

OFF:

www.bigfast.atw.hu

Gerillamarketing cégnél vagyok felvételizni, ez a feladatom hogy minél több látogatót hozzak a tesztoldalra. Nem vírus, ne töltsetek le semmit, csak kattoljatok 11:44-ig. Előre is köszi! A megélhetésem a tét:)

ON

staropramen 2008.10.07. 11:58:09

Ahogy azt a boldogemlékezetű Pósalaki bácsi szokta volt mondani: UGORGYUNK !

stekker 2008.10.07. 11:59:41

Gumidomino 2008.10.07. 10:53:23

Ja,tényleg örülök hogy kiraktak ilyen olcsó embereket..

Ja, tényleg kirúgták őket, utána mág sokáig jártam oda ha maradtak volna biztosan megtalálják a módját hogy beleköpjenek a benzinembe:P

paranoid 2008.10.07. 12:31:32

staropramen,

ott van a poszt elején a link, minnyá az első mondatban. (Pirossal aláhúzva, hogy megtaláld.)
Korán van még így dél-tájban, vagy mi? :D

staropramen 2008.10.07. 13:07:49

@paranoid
teljesen igazad van elkerülte a figyelmemet.Egyébként ha nagyon akarták volna a papirkosárból kis erőfeszítésse símán kikeresik a nyugtát, vagy mi a bánat hiányzott még.

suklemovics 2008.10.07. 13:12:43

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a smart pontjainkat...

helianthus 2008.10.07. 13:58:36

lopicigaspar 2008.10.07. 10:35:45
Nem zRt., hanem Zrt.!!!!
Ez FONTOS!!!!!!!
Nem Zrt., hanem zRt. és ez a fontos!
itten ugyanis nem helyesírásilag kell nézni, hanem ígyen lettek bejegyezve. Onnan tudom, hogy én is dolgoztam zRt.-nek, csak tudnám mi az a zRt???

jusztlacika 2008.10.07. 14:12:07

Szerintem szánalmasan szar a homár mostanság, hova lettek a 400 hozzászólás/db-os minőségi vevőátkurós cikkek???

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.10.07. 14:28:34

oruljunk, hogy nem nagyon van 'atkuros' eset

Fairy Girl 2008.10.07. 15:07:40

lókupeeeec sziaaa

(Akkor most minden sünszarásra vonatkozó felhívást visszavonunk, amit a Shellnek tettünk eddig?)

Snayperskaya 2008.10.07. 15:17:16

Erért tart itt az ország!!!!

Micimacko 2008.10.07. 20:05:46

Hát kagylósék 1x engem is nagyon megszívattak (nem adtak számlát, utána mindent letagadtak)... hiába írtam akárhova, érdemben nem reagáltak ... persze hülyeségekkel teli formalevél jött ... maradt az, hogy szerencsére van még néhány más hely is a tankolásra ... azt elérték, hogy még külföldön is inkább más kúthoz megyek ...

trotil 2008.10.07. 20:18:58

zrt. = zártkörűen működő részvénytársaság

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.09. 15:22:52

Sablonlevél :D
Tisztelt vásárló!
Kivizsgáltuk a panaszát és testi kapcsolatot létesítettünk a pénztárossal amiről videofelvétel is készült, kérjül fogadja szeretettel, mellékelten küldjük :D

sicat 2008.10.20. 09:18:38


Sziasztok!

Végre valami... jó vol olyat olvasni, hogy valakinek legalább kivizsgálták ügyét.

Kérdésem lenne, kinek kell küldeni a levelet?

ugyanis én is szeretnék feljelentést tenni a Shell központna, az alábbi eset miatt: Nem érvényesítette az eladott matricát a Shell kút
Már több mint egy hónapja írtunk a fogyasztóvédelemnek és még semmi reakció. Ilyenkor hova mehet az ember lánya? Vagy csak egész egyszerüen nyelje le???? Na azt már nem...

Kérlek benneteket, ha vki tud segíteni, vagy van vmi jó ötlete az írja meg!
köszi!!

indi 2008.11.22. 10:28:22

Sziasztok annak a Gergelynek üzenem hogy nagyon boldogtalan lehet ezért keressen magának valami elfoglaltságot és ne azt keresse Dabason hogy kibe lehet belekötni.Ja és nézzen egy kicsit magába!Ehhez hasonló cirkuszt nem csak a Shell kúton játszott meg!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása