A Volánbusz sajátosan kerüli el a gazdasági világválságot, ahogy Róbert barátnője tapasztalta. A Népstadionnál kapott egy jegyet egy nemlétező járatra, amit aztán a pénztáros nem volt hajlandó visszacserélni, sőt, és a pénzt sem adta vissza:
Felháborító, ami most történt a Népstadionnál a barátnőmmel! Egészen pontosan 2008.Okt.14-én 7:30kor. Barátnőm a pénztárnál szeretett volna jegyet venni a Mátraházára legközelebb induló gyorsjáratú buszra jegyet venni. Kapott egy jegyet a 8:10-es lassú járatra, miközben Ő úgy tudta, hogy 7:45-kor is van egy gyorsbusz. Jelezte, de a pénztáros hölgy azt mondta, az nincs, a legelső gyorsjárat csak 8:45-kor megy. Így elfogadta a 8:10-es járatra a jegyet, mondván, hogy majd átszáll Egerben. Mindez nagyon jó lenne... csakhogy a hangosbemondó röviddel ezután bemondta, hogy a Mátraházára 7:45-kor indul a gyorsbusz az "xyz" állásról...
És itt jön az, ami kiborította nálam a bilit, visszament a pénztároshoz, kérte, hogy cserélje át a jegyet, mert mégis van busz. Pénztárosunk (a két pénztáros közül a szemüveges hölgy) elzárkozott ettől, sőt minden mástól is, a nevét nem mondta meg, és természetesen a pénzt sem adta vissza.
Nem értem, miért nem cserélte át a jegyet? Nehezére esett? Nem ez lenne a kötelessége? Vagy a becsülete nem ezt diktálná, ha már egyszer ő rontotta el...? Ezért a barátnőmnek 25 percet kellett plusszban a Népstadionnál várakoznia, és majd átszállásnál is minimum 35 percet kell majd várnia.
Szeretném, ha kivizsgálnák az esetet, és a barátnőm elvesztegetett idejét és idegeskedését megtérítenék, amíg várakozott/várakozik a buszokra! Komolyan mondom, felháborító! Kérem büntessék meg példásan!
Tisztelettel
Robert
elküldve: a Homárnak, a Pest megyei fogyasztóvédelemnek, és a Volánbusznak
ui: most nézem az interneten a http://www.menetrendek.hu/cgi-bin/menetrend/html.cgi oldalon, ahol nincs is 8:10-es járat... Mit tud ez a pénztáros?
Az utolsó 100 komment: