Gyed Maroz levele sajnos igencsak megszokott témát kapargat, de a "szákolt halat nem etetünk" mondás tízlábú fenéklakóként lenyügözött minket. Igazából nagyon kiváncsi vagyok, van-e még olyan ország, ahol a távközlési cégek arra kényszerítik az ügyfeleiket, hogy állandóan az akciókat böngésszék, és minden lehetséges alkalommal újraszerződjenek, mert a maradi, egypontnullás, passzív kuncsaftok jobban megszvják, mint Gyenesei István a gólyalábas futóversenyt. Sztori alant.
Panaszkodásom kiváltója a T-Home internetszolgáltató, vagy hogy a viharba' hívják éppen, lassan több neve volt, mint Ságvárinak. A lényeg, hogy ahol én lakom a drót boldogabbik végén mindig ők (és csak ők) voltak, Matávnet, Axeleró, T-Online, Zöld Kacaj és a franc se emlékszik, hogy milyen neveken még, tehát volt bőven választásom, vagy hűséges ügyfelük leszek, vagy hozatok lajtoskocsin internetet.
A hűség, mint tudjuk, elnyeri méltó jutalmát. A T-csoportnál is. Lássuk, mit fizet ma egy talpas új belépő a 8 Mbit/s csomagért, hűségnyilatkozat, elkötelezés nélkül:
DSL Classic Medium díjcsomag: bruttó 8390 Ft/hó Ezzel szemben nekem, a tíz éve hűséges ügyfélnek (+vonalas telefon és mobil is náluk) fillérre ugyanezért a szolgáltatásért bruttó 11 424 forintot számláz ki havonta, mert volt neki valamikor régen egy ADSL Otthon nevű díjcsomagja és gondolom szerinte a név számít, nem a tartalom. Tudni nem tudom, mert e-mailre nem válaszolnak.
Hülye ügyfél, szopjál, megérdemled, hiszen ha bújnád a hirdetéseket, akkor észrevennéd időben az akciókat és lecsapnál rá, mint nyugdíjas az akciós csirkefarhátra. Elképzelem ezt az üzeltpolitikát átültetve a helyi ABC-be. A polcon ott a kenyér, rajta tábla, akció, csak 140 forint! A pénztárnál pedig 180-at számolnak, sorry, az úrnak törzsvevőnek teccik itten lenni és ugye szákolt halat nem etetünk...
Kedves tréhóm! Jöhet itt még kutyára válság!
Az utolsó 100 komment: