Tékozló Homár

Legjobban a régi ügyefeleit szívatja a T-Home

2008.11.06. 10:33 | szily | 143 komment

Gyed Maroz levele sajnos igencsak megszokott témát kapargat, de a "szákolt halat nem etetünk" mondás tízlábú fenéklakóként lenyügözött minket. Igazából nagyon kiváncsi vagyok, van-e még olyan ország, ahol a távközlési cégek arra kényszerítik az ügyfeleiket, hogy állandóan az akciókat böngésszék, és minden lehetséges alkalommal újraszerződjenek, mert a maradi, egypontnullás, passzív kuncsaftok jobban megszvják, mint Gyenesei István a gólyalábas futóversenyt. Sztori alant.



Panaszkodásom kiváltója a T-Home internetszolgáltató, vagy hogy a viharba' hívják éppen, lassan több neve volt, mint Ságvárinak. A lényeg, hogy ahol én lakom a drót boldogabbik végén mindig ők (és csak ők) voltak, Matávnet, Axeleró, T-Online, Zöld Kacaj és a franc se emlékszik, hogy milyen neveken még, tehát volt bőven választásom, vagy hűséges ügyfelük leszek, vagy hozatok lajtoskocsin internetet.
A hűség, mint tudjuk, elnyeri méltó jutalmát. A T-csoportnál is. Lássuk, mit fizet ma egy talpas új belépő a 8 Mbit/s csomagért, hűségnyilatkozat, elkötelezés nélkül:
DSL Classic Medium díjcsomag: bruttó 8390 Ft/hó Ezzel szemben nekem, a tíz éve hűséges ügyfélnek (+vonalas telefon és mobil is náluk) fillérre ugyanezért a szolgáltatásért bruttó 11 424 forintot számláz ki havonta, mert volt neki valamikor régen egy ADSL Otthon nevű díjcsomagja és gondolom szerinte a név számít, nem a tartalom. Tudni nem tudom, mert e-mailre nem válaszolnak.
Hülye ügyfél, szopjál, megérdemled, hiszen ha bújnád a hirdetéseket, akkor észrevennéd időben az akciókat és lecsapnál rá, mint nyugdíjas az akciós csirkefarhátra. Elképzelem ezt az üzeltpolitikát átültetve a helyi ABC-be. A polcon ott a kenyér, rajta tábla, akció, csak 140 forint! A pénztárnál pedig 180-at számolnak, sorry, az úrnak törzsvevőnek teccik itten lenni és ugye szákolt halat nem etetünk...
Kedves tréhóm! Jöhet itt még kutyára válság!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@nális coitus 2008.11.06. 12:39:10

Ja, különben utálom a t csoportot, okádék egy banda.

@nális coitus 2008.11.06. 12:45:37

Az a gond, hogy a meglévő ügyfél már nem annyira értékes, mint egy új.Az új megszerzése a lényeg, az kap több kedvezményt. A régi dolga meg van nehezítve, ha kell a net akkor úgy is fizet többet vagy ügyeskedik. Ezt teszem én is, ügyeskedek, amint azt korábban írtam.

schokobanane (törölt) 2008.11.06. 12:47:06

cool-r 2008.11.06. 12:37:26

Ott a pont.

Fairy Girl 2008.11.06. 12:51:48

Mindenkinek még egyszer: én már régebbi ügyfél vagyok, és eddig 3 (!) alkalommal változtattam csomagot már meglévő ügyfélként. Simán meg lehetett tenni, mint most is, amikor a 11-12 000 helyett én is átálltam egy 8 ezres csomagra. Nem kellett lemondani semmit, meg újrarendelgetni. A hűségidő indult csak újra.

B! 2008.11.06. 12:57:23

És mi a lényeg, kedves Fairy Girl?
Hogy szántál egy kis időt arra, hogy ne járjál szarul! Követendő példa.

Fairy Girl 2008.11.06. 13:02:59

Hát valójában igen, csak egy emailt írtam :D bát tény és való, hogy nekem válaszoltak (sikeresség?), míg a posztolónak nem :(

@nális coitus 2008.11.06. 13:11:37

Annyit azért a T-online mentségére: régebben ha jól emlékszem éve elején küldtek ki minden olyan ügyfélnek levelet, akinek már lejárt a hűségideje. Ebben kedvezőbb ajánlatok voltak, ha vállalt még egy év szerződést. Ezt ma is meg lehet tenni. De akkor is a T drága és nem jobb, mint a többi!

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.11.06. 13:18:52

TaZ 2008.11.06. 11:27:13

Miért, mi a baly a hejesírásommal?

vape 2008.11.06. 13:40:54

Ahogy sokan leírták, ugyanez a sztori a UPC-vel is. Meg úgy általában minden más szolgáltatóval is: az új ügyfél a jó ügyfél, a régi csináljon, amit akar. És ezt a mentalitást már a bankok is kezdik felvenni.
Az tény, hogy évente érdemes felülvizsgálni a mindenféle szerződéseink árait, de mi van akkor, ha a régi ügyfélnek a "felülvizsgált" ár is drágább, mint az újnak? Pl. kiragadva egyet: UPC chello bronze - új ügyfélnek 4500 Ft/hó (ha van más előfizetése is náluk), réginek 5000 ugyanazért.

Fairy Girl 2008.11.06. 13:45:50

UPC-nél nincs olyan, hogy azt mondom, hogy amennyiben nem tudják nekem azon az olcsóbb áron adni, amin az "újak" kapják, akkor szeretném megszüntetni a szolgáltatást, és hogy megtartsanak, akkor inkább azon az áron adják?

LiberAll 2008.11.06. 13:55:45

Nekem is T-hoem van, előtte fiberfos volt, a fiberhez képest a T egy európai szolgáltató, szóval akinek szar a T, az menjen a fiberhez azt nézze, hogy napjában 65* szakad a vonal.
Amúgy meg a T-nek is vannak fórumai, sőt több számítástechnikával foglalkozó fórumon is írogatnak a kollégák, csak keresgélni kell.

Barátod a google
www.google.hu/search?q=t-home+f%C3%B3rum&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.11.06. 14:00:18

Azért szivatja őket, mert "ügyefelek".. :)))

MosoMasa 2008.11.06. 14:10:12

Nem fizeted a díjat, kikapcsolják, majd megszüntetik, rendezed a számlát és igényelsz újat azonnal! Ezt megteheted.
Ha te mondasz fel, akkor várhatsz 3 hónapot.
Az átfedett időben meg lopod a szomszéd netjét. ;)

maroz 2008.11.06. 14:12:17

Dír tüvapok, ez a "miért a téhómnál köt" nem ér, mert hidd el, hogy tényleg nincs más alternatíva. Vidékre nem igazán törik magukat a szolgáltatók, illetve ami alternatíva van, az minőségben annyira silány, hogy nem alternatíva.

maroz 2008.11.06. 14:20:08

cool-r, itt szó nincs semmiféle hűségidőről, olvasd el a posztot újból, direkt a mezítlábas díjcsomagokat hasonlítottam össze. Nem az bosszant, hogy a mittoménmennyi évre aláírók 6890 forintért kapják, hanem az, hogy a beeső előfizetők, akik egy centi hűséget nem vállalnak azok is háromezer forinttal olcsóbban kapják ugyanazt, amit én, évtizedes ügyfélként 11 424 forintért.

gumby 2008.11.06. 14:29:38

mi lenne ha felhívnád őket és ha nem engedik utána reklamálnál?
nem, nem dolgozok ott de tudom, hogy pl a kommentek nagy része IS úgy faszság ahogy van EZ FONTOS!

ugyanúgy, mint pl. a bankos stb. posztoknál, a szerződés/szolgáltatás az nem úgy működik ahogy te gondolod, hanem meghatározott keretek között, amiket te -elvileg- megismertél és elfogadtál csak nagy ívben fosol rá és hőbörögsz pedig egy telefon lenne...

de így legalább itt lehet fröcsögni

B! 2008.11.06. 14:32:34

De maroz!

Ne bánkódj, olvass:
B! 2008.11.06. 11:46:09

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 14:37:10

maroz 2008.11.06. 14:12:17

ICEDSL T-erületein szolgáltat...csókkolom...csókkolom...ne gyere azzal...meg még vannak egy páran...akik a T-rágyadombra szolgáltatnak netet....még telefon előfizu sem kell csak legyen ott a tyúkbél...

maroz 2008.11.06. 14:58:08

gumby, oké, felhívom, engednek, satöbbi.
De mondd, attól, hogy az én problémám egyedileg megoldódik, maga a jelenség meg fog szűnni?
Maga a jelenség nem ér meg egy posztot?

maroz 2008.11.06. 15:11:47

B!, kereskedésről, profitorientáltságról ne tartsál nekem gyorstalpalót, szükségtelen. Arról sem szükséges kioktass, hogy ez az eljárása a matávnak vélhetőleg jogszerű, mert valószínűleg az, bár vannak kétyelyeim, de lusta vagyok utánanézni.
Hanem. Bár sokan ezt is kétkedve fogadják, de azért az üzletben is szok néha lenni valamiféle etika. A jó biznic olyan, amit mindkét fél win-win szituációként él meg. Én itt, ebben az ügyen pedig biza némileg átkúrva érzem magam, ráadásul megfejelve azzal, hogy még a "na, ide se jövök többet!" felkiáltással örökre rájuk csapjam az ajtót.
Az meg különösen vicces, hogy te a kváziátbaszott fogyasztóval szemben a szolgáltató pártját fogod, mondván, hogy caveat emptor, ha haggya magát átbaszni a kedves fogyasztó akkor ígyjárt, hulljon a férgese, szociáldarwinizmus rulez.

Bezmag 2008.11.06. 15:13:37

Ismét egy fenomenális poszt. Olyat nem lehetne esetleg, hogy elment a Krisztina köruton, belelépett egy kutyaszarba és erről is a Matáv tehet...?

Baromi egyszerü, a T-Home kináltaban bármire lehet váltani, minden szankció nélkül, felfele, lefele, a hűség meghosszabbodása mellet. (de vannak hűség nélküli árak is...)

Ha nem tetszik a telefont szeretni:
- az online felülettel vannak gondok, de több 10000 ember tudod már csomagot váltani... akkor tessék megpróbálni többször,
- lehet T-Pontba menni,
- mailt küldeni, válaszolnak...
- faxot küldeni
- postai levelet küldeni.

A Homár megoldja a problémádat...? Tartok tőle nem.

Bezmag 2008.11.06. 15:23:00

Egyébként Moroz, teljesen jogszerű az eljárásunk. Kár, hogy lusta vagy utánanézni, ha találsz rajta fogást, örömmel venném.

Melyik cég mond le önként a bevételéről? A lehetőség évek óta adott, hűség időn túl mindig is tudtál csomagot váltani, lefele is.

Te milyen gyakran mész oda a fönöködhöz. " bocs, olyan mocskosul jól keresek, hogy már álmatlan éjszakáim vannak emiatt, és szeretnék fizetés csökkentést kérni!!

maroz 2008.11.06. 15:24:45

tüvapok, a tapasztalatom a kisebb szolgáltatókkal nagyjából a következő:
-pár fillérrel olcsóbbak a nagyoknál
-az ügyfelet gyakran szarabbul kezelik, mint a nagyok
-az általuk nyújtott szolgáltatás többnyire lényegesen silányabb minőségű, mint a nagyoké
-műszaki probléma esetén nagyhalál.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 15:29:46

maroz 2008.11.06. 15:24:45

T-éknél szarabbul kezelni az ügyfeleket? na ne röhögtess. ICEDSL net 1MBIT 1900HUF ez nem pár fillér...
T-nél rosszabb minőséget na ne röhögtess
T-nél is agyhalál van....

szal?

Manyizga (törölt) 2008.11.06. 15:33:18

Én simán tarifacsomagot váltottam, amikor nem tetszett az ára a csomagomnak. (drágálltam, magyarán) Igaz, alá kellett írnom egy év hűséget, de egye fene. :)
Mellesleg van mobilnetem is, akár a három hónapos szüneteltetéssel is "büntethetnek", legfeljebb ők nem jutnak addig bevételhez tőlem, ha nagyon arcoskodnak. :)

maroz 2008.11.06. 15:35:10

Bezmag, mondom, én elhiszem, hogy jogszerű az eljárásotok, de etikus-e?
Téged megtéveszt az, hogy te matávosként állandóan nézed a céged honlapját, de egy mezei felhasználónak tán nem ez kéne legyen az életcélja.
Amúgy meg a fizetéses hasonlatod úgy lenne a teljes, hogy a főnököd meghirdeti a 20%-kal magasabb bért minden újonnan belépő alkalmazottnak, miközben neked a régi bért fizeti. Pár hónap után észreszed, reklamálsz, mire fel a főnököd megvonja a vállát: hja, ha te is kérted volna, neked is megemeltem volna. Miért nem kérted, te vagy a hülye.

Amúgy én megértem, hogy véded a mundér becsületét, de félek, hogy ez így kontraproduktív és magad alatt vágod a fát. Ez majd jusson eszedbe akkor is, amikor éppen leépítenek, mert elpártoltak tőletek az ügyfelek az etikátlan magatartásotok miatt.

maroz 2008.11.06. 15:40:32

tüvapok, nekem a tések szolgáltatásának a minőségével olyan nagyon sok bajom nem volt. Kis szolgáltatók ellenben okoztak már nem kevés idegességet, például ha adódik egy műszaki probléma mondjuk csütörtök este, akkor azzal jobb esetben hétfőn kezd el foglalkozni egy kis szolgáltató. Akinek munkára kell a net, ezt nehezen tudja tolerálni.

blamm 2008.11.06. 15:41:11

Az ilyen gyökerek meg is érdemlik, hogy többet fizessenek... Egy rohadt csomagváltás kb 10 percet rabol az ember életéből, és jééé onnantól ugyanannyit fizet, mint az új belépő. Amennyi idő alatt megírtad ezt a postot a homárnak, annyi alatt már le is válthattad volna a csomagod. De egyszerübb szidni a T-t, mint elgondolkodni a megoldáson...

Sorry, de kezdem nagyon unni ezeket a balfasz embereket... és még neki áll feljebb..

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 15:48:37

maroz 2008.11.06. 15:40:32

érdekes a sok homáros posztból nekem nem jött le a T-kompetencia sem. nekem Tékből van elgem...minden csak nézőpont kérdése!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.06. 16:02:16

maroz 2008.11.06. 15:35:10
A főnökös példával mélységesen egyet tudok érteni.

Az ügyfélleszarásnak sosincs (itt) közvetlen felelőse. (másnak sem)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:07:31

@chicken: szarnak bajnak nincs gazdája sosem...

elwood 2008.11.06. 16:13:41

Sajnos ez a piacgazdaság mellékhatása. A cégek úgy próbálják eladni ugyanazt a terméket, hogy mindenkitől annyit szedjenek ki amennyit hajlandó fizetni érte.


Ahol kicsi a verseny, kevés szolgáltató tapossa egymást, ott megtehetik hogy "lefölözést" használjanak, vagyis egyre olcsóbb kedvezményekkel mennek és mindenki akkor lép be amikor neki jó.

Így aki nem reklamál az pontosan annyit fizet amennyit ki lehet belőle szedni.

Erkölcsös-e, ennek piacgazdaságban nem sok értelme van ? Vagy megveszed vagy nem.

Amit tehetsz, ha elhiteted a szolgáltatóval, hogy neked nics erre szükséged, nem éri meg, le akarod mondani, akkor ajánlanak olcsóbbat, egész addig lemehetsz amíg nem lesz nekik veszteséges.

ügyfélszolgálatos 2008.11.06. 16:29:08

Simán felhívod a 1412-t és csomagotváltasz. Gondolom arra már nem volt eszed, hogy fehívd és megkérdezd, hogy válthatsz -e. Inkább panaszkodsz itt egyből...

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:36:36

ügyfélszolgálatos 2008.11.06. 16:29:08

küldjetek ti ajánlatot...mert a világ nem így működik...éhen fogtok halni...

al Dajjal 2008.11.06. 16:36:43

"maroz 2008.11.06. 15:35:10
Bezmag, mondom, én elhiszem, hogy jogszerű az eljárásotok, de etikus-e?
Téged megtéveszt az, hogy te matávosként állandóan nézed a céged honlapját, de egy mezei felhasználónak tán nem ez kéne legyen az életcélja."

Mégis ugyan kinek tiltja meg a cég, hogy félévente ránézzen a honlapon az aktuális ajánlatokra? Nem naponta változnak ezek.
Aki ennyi nem körültekintésre nem képes a saját pénztárcája ügyében, az igenis fizessen többet!

B! 2008.11.06. 16:36:57

De maroz!

Még mindig ott tartunk, hogy a közted és a szolgáltató között létrejött előfizetői szerződés volt érvényben a hűségidő lejárta után. Mások is csatlakoztak a felvetéshez, hogy a szolgáltató nem fog odafutni, hogy hé Te kedves régi előfizetőm, módosítsuk már ezt a számomra jelenleg előnyös és ÉRVÉNYES szerződésünket, hogy kevésbé járjak jobban! Nem etika, üzlet. Nem etikátlan. Lusta vagy utánanézni ennek is, meg annak is, hogyan járhatnál jobban. De háborogni nem vagy lusta.

Ez a világ úgy működik - bár Te biztos rém profin tudod ezt, azért is fizetsz többet - hogy résen kell lenni. Nem panaszkodni, hanem figyelni kell és a saját érdekeidet szem előtt tartva intézni a világ nagy dolgait.
A szolgáltató is ezt teszi. Itt én két szembenálló felet látok (ő drágán akar interneteztetni, Te olcsón akarsz internetezni), a szolgáltató is védi az érdekeit, Te is tedd azt.
Nem b@ztak át, csak nem figyeltél...

Ismered a nyuszikás viccet:

...-Medvekoma, én is rajta vagyok a halállistádon?
-Rajta.
-Nem húznál ki?
-Dehogynem.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:38:47

ügyfélszolgálatos 2008.11.06. 16:29:08

egyébként anno mikor én lemondtam akkor a koleginád hívott is rögtön...de csak hebegett habogott...számolt így számolt úgy...de a végére nemtudott alámenni a másik ajánlatnak....szegényem nagyon képben sem volt (mint úgy általában az ott ülők)....a másik meg a legjobb mikor lemondtam a netet kikapcsolátok a telefont is....muhaha...utánna csörgök, hogy hoppá...jaaaaa....mondom jaaaaa....muhahák vagytok bammeg...

maroz 2008.11.06. 16:39:16

Kedves ügyfélszolgálatos és blamm!
Mondom, titeket is az téveszt meg, hogy veletek ellentétben nekem nem munkaköri kötelességem a téhóm honlapját permanensen bámulni.
Az persze fel nem merülne az agyatokban, hogy tán a téhóm is járhatott volna el korrektül, péládul úgy, hogy ugyanazt a szolgáltatást a régi ügyfeleknek is az aktuális díjszabás szerint számlázza ki.
De mondom, magatokkal basztok ki, mert az ilyen prosztó, az ügyfelet lesajnáló hozzáállásotok miatt egy szép napon a ti drágalátos munkahelyetek szűnik meg, oszt mehettek vissza a balettba ugrálni.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:45:31

maroz 2008.11.06. 16:39:16

úúgy-e! kedves ügyfélszolgák tudom én, hogy nem mindenki bőőőcsész aki magentában járkál, de vegyétek észre, hogy a kollégáitok 80% azért ül ott, hogy elmenjen a nap...kapálni nem szeretnek ezért nulla kompetenciával veszegetik felfele a telefonokat....lehet, hogy van nálatok mensa klubbos is csak igen jól rejtőzködik. a másik meg nem gondolod, hogy egész nap a T-t fogom nézni a neten, hogy mikor dob ki megint a gép egy jóleladható népszivatást....muhaha

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.06. 16:48:29

Eszetekbe jutott már megszámolni, hány szolgáltatóval van kapcsolatban egy átlag paraszt? Na nehogy már honlapot kelljen túrnom állandóan. Tudom, hogy kell, meg ilyen a világ, de az én idealista világképemben így működne:

Internetet/áramot/újságot/akármit adok. Erre előfizettek nálam. Ezek az ügyfeleim. Akik velem partneri kapcsolatban vannak. Csökkennek a beszerzési áraim, a versenytársé is, csökkenti az árait. Én csökkentek, mert az új partnereket meg kell szerezni. Tudom, bukok rajta, de küldök a számla hátoldalára egy értesítőt, hogy kedves partnereim, mivel számítotok, szólok, itt az olcsóság, tessék megereszteni egy telefont. Azért csinálom ezt, hogy elégedett légy velem. Mert fontos vagy, hisz belőled élek. Légyszi tisztelj meg a jövőben is azzal, hogy nálam fizetsz!

ehh

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:50:14

B! 2008.11.06. 16:36:57

te én figyeltem...el is húztam tőletek mint a pinty....csókkolom! legalább ne reklámozd a hülyeséget...mert ti vagytok a legdrágábbak....itt bújtod a népet, hogy lehet válatni....mit gondolsz ha öntudatra ébred a nép akkor megeszi a hülyeségeteket.....áááá....mehettek mint kapálni feltűrt ujjas magenta ingben...muhaha

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 16:51:44

@chicken : ott pont. kedves T-ééééés asszonyok és T-éééés urak...nektek kell kilincselni nálunk VEVŐKNÉL...mert különben vehettek olcsó 8MBITES kapát oszt nyomhatjátok egésznap a sávszélességet a földön....

blamm 2008.11.06. 16:56:56

nem kell egész nap nézni a honlapot, ahogy fentebb is írták, ránézel félévente egyszer. Amúgy meg mondj egy szolgáltatót, amelyik majd értesít téged, vagy automatikusan lecsökkenti a havidíjadat, ha kiad egy új akciót. Ez nem így működik, el kell fogadni. Aki meg morog ezen és anyázza a szolgáltatót, ahelyett hogy felemelné a kagylót és tenne azért valamit, hogy kevesebbet fizessen, az megérdemli... szvsz.

maroz: én nem sajnálom le az ügyfeleket. elismerem, dolgoztam is ügyfélszolisként pár éve, akkor sem sajnáltam le senkit, sőt... De aki alapból így indul, hogy "hőőő köcsög T, mérnem adja ócsóbban az 5 éves csomagomat", azzal nem igen lehet mit kezdeni... Utána kéne járni kicsit a dolgoknak, szerintem baromira nem fárasztó dolog 1-2 évente leváltatni a csaomgodat...

tüvapok: Csak egy napot próbálnál beülni egy ügyfélszolgálatos helyébe... Nagyon nem kellene őket csesztetni, 8-12 órát ügyfelekkel beszélni azért nem leányálom... Persze van néhány, aki valóban nincs a toppon, de a legtöbbjük igen, és mindegyikük az efikért ül ott, nem azért mert "kapálni nem szeretnek"... Ez sem könnyű meló, hidd el...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.06. 17:02:16

blamm 2008.11.06. 16:56:56
Várom, hogy mondjuk a gázszolgáltatód az arcodba röhög egyszer, hogy ja, fent volt a honlapon, hogy tavalytól nem 10 évente kell hitelesíttetni a mérőt, hanem 5...

blamm 2008.11.06. 17:05:37

annyi idő alatt kijönnek maguktól és lecserélik.. :)

B! 2008.11.06. 17:06:20

Jaj ne! Légyszi ne!

Honnan, miből számoltad ki kedves tüvapok, hogy Tözöm van a dologhoz.

Felőlem oda húzol, ahova akarsz, igény szerint kapálni is mehetsz.

Itt a szolgáltató okos, az ügyfél meg nem, aztán háborog saját maga miatt.
Ha tetszik ha nem, ott a lehetőség, csak élni kell vele.

A szolgáltatónak van elég ügyfele a kilincselés nélkül is. Működik az üzleti modell, nekem ez tiszta sor. Befolyik a zsé, miért kéne változtatni.

chicken!

Megveszem a telódat féláron!
Te szarul jársz, de én elégedett leszek veled, és a következő telefonodat is megveszem tőled olcsóbban, oké?

A T meg a Többi is eladja a szolgáltatását neked. A körítést hagyjuk. Annyiért adja, amennyiért tudja és megveszik tőle.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:06:43

blamm 2008.11.06. 16:56:56

nem kell ott dógozni bammmeg....jöttök ezzel a hülye dumával...muhaha....nem bírod az ügyfeleket....nem bírod a munkát lehet váltani....egyébként ez egy mókuskerék...melyet ti szartatok el.....köcsög az ügyfél jah lehet mert már gyomorideggel telefonál hozzátok a sok rossz tapasztalat miatt....én örülök mikor elég a gépemberrel beszélnem...és nem kell az ügyfélrabszolgának ecsetelnem, hogy értse már meg bammeg!.....ááááááá

figyi...a múltkor kértem netet tőletek....1 hónapig semmi....erre hívlak titeket, hogy mivanmáááá...erre jön a habogás hogy izé hozé....itt meg itt elakadt mert ez meg ez a papír hiányzik (jó én is hülye voltam) erre mondom...kéremszépen maguknak nem érdeke, hogy felhívjanak : te csóka itt a papírod de nemtudunk vele mitkezdeni....ááááá az már nem megy! 8 nap mire elolvastok egy faxot....nooormális? örülök, hogy megszabadultam tőletek....ahelyett, hogy itt osztanátok az észt nézzetek szében magatokba...majd ossztátok inkább az észt a főnök felé : "figyelj főnök már megint minket szidnak nem gondolod mégis, hogy velünk van a baj?" a csapatépítő agymosáson nem ezt oktatják mi? muhaha....nehéz a munka....muhaha....kinek nem az bammeg!?

al Dajjal 2008.11.06. 17:07:44

Chicken!

A gáz hatósági áras... Rossz példa.
Válassz mást! Mondjuk biztosítót, bankot. Melyik szól, ha az ő pénztárcájuk kárára járnál jól és nincs benne semmi buktató? Ha van is, ritka, mint a fehér holló.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:10:48

al Dajjal 2008.11.06. 17:07:44

a sógor mikor vette a suzit akkor kötött biztosítást....valamit elszartak az online rendelésnél és nem vontak bele valami kedvezményt....jött a levél, hogy 5HUF-al olcsóbb a díj....kivéve ha fellebezz.....szal ilyen is van.....kedves T-Apók! T-Lopók! Naplopók! dógózni kell....áááá még mindig ezen röhögök....júúúúj ez fájt!

B! 2008.11.06. 17:16:13

tüvapó,

benyomtál a tablettásból, mi?
Én blamm-ról sem felT-ételeznék semmi olyat.
Nekem úgy tűnik, hogy a saját bajaiddal történő foglalkozás helyet keresel valamit, amit lehet szidni.

B! 2008.11.06. 17:19:03

Még egyszer, csak most már helyesen:

tüvapó,

benyomtál a tablettásból, mi?
Én blamm-ról sem felT-ételeznék semmi olyat.
Nekem úgy tűnik, hogy a saját bajaiddal történő foglalkozás helyett keresel valamit, amit lehet szidni.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:20:24

B! 2008.11.06. 17:16:13

hú a tabis az kemény anyag...néha vigyázni is kell mert a Józsi csinált már metilből is....

beszoptad mert nekem nincs bajom! nem figyeltél nem vagyok a T ügyfele.....muhaha...csak a kocsma meg a faT-elep...

nem keresek találok....valahogy mindig a T a liebling a homáron? ezen nem gondolkozott még senki? miért nem vizsgálódtok? jah az ügyfél hülye mert ezt meg ezt beszopta és nem olvasta az apróbetűst? muhaha talán változni kéne....de amig egyedül vagytok kakas a szarkupacon addig minek(gondoljátok) így van sok aki beszop titeket...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.06. 17:21:36

B! 2008.11.06. 17:06:20
Sírva ne fakadjak, hogy a szolgáltató rosszul jár. Azért ne higgyük már, hogy a kedvezményes áron már neki nincs árrése...

B! 2008.11.06. 17:25:59

tüvapok,

neked nincs róla információd, hogy én hol dolgozom, nem értem az írásaid címzését.

chicken,

Azt csinálsz amit akarsz afelett érzett elkeseredésedben/dühödben/akármidben, hogy a szolgáltató jól jár. Baromira jól jár.
De lehet ha figyelnél, akkor Te is rájönnél, hogy Te hogyan járhatnál jól, neeeem?

blamm 2008.11.06. 17:26:20

tüvapok: jólvan, nem vitázom én veled, látom felesleges :)

Amúgy pl én is most váltottam le a csomagom náluk. Eddig fizettem a telefonékrt 5k körül, netért 8,9k, iptv 5,3k.
Most mindhárom egybe 8900 Ft... Igaz, 8mbit helyett csak 2-t kértem, mert úgyse vagyok most sokat otthon, így elég az. De látod, ez kb 10 percembe került, míg leadtam a honlapjukon a rendelést...

Persze a T sem szent, volt vmi gebasz a váltáskor, de megoldódott végül, már müxik minden :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:26:59

B! 2008.11.06. 17:25:59

jah azt lehet benéztem...mert csak aktivista vagy...én kérek elnézést! a lényeg....hogy neked válaszolok a morgás meg a T-nek szól :)

maroz 2008.11.06. 17:27:16

blamm, én lennék az arany ügyfél a téseknek, mert nem vagyok fillérbaszó, nem csereberélem a szolgáltatókat kétezer forint megtakarításért. A hűségidőszakom amúgy meg már vagy sok éve lejárt, így én mindösszesen azt várnám el a szolgáltatótól, hogy ugyanazt a listaárat (mondom: LISTAÁRAT) alkalmazza ugyanarra a szolgáltatásra rám, régi ügyfélre is, amit egy ma beeső mezei ügyfélre alkalmaz.
Nagy elvárás?
Hiszen még a T-online írta nekem az alábbiakat, amikor Axeleróból átvedlett:

"Az Axelero T-Online Magyarország néven folytatja tevékenységét, de új nevünkön is a lényegre koncentrálunk: Önre."

Gyönyörű, mi?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:28:53

blamm 2008.11.06. 17:26:20

felesleges? feladod? hmmm...miért? mert nem tudsz mivel visszavágni? muhaha...felesleges hát...engem te a homáron nem fogsz meggyőzni...egy sör mellett talán (attól mindig elérézkenyülök)

blamm 2008.11.06. 17:30:01

maroz: nem nagy elvárás. alkalmazza is, ha - mint már mondottuk - leváltod a csomagodat egy újra. A réginek annyi volt az ára, az újnak meg ennyi, kész. Vagy megveszed azt, vagy nem.

Ha megveszed, neked is jobb lesz, mert kevesebbet fizetsz, és a szolgáltatónak is, mert te lekötöd magad még egy évre. Ennyi. Nem tudom, mi ezen olyan fúde borzasztó dolog?

B! 2008.11.06. 17:30:10

Nekem szervezhetsz gyűjtést, örülnék neki.
Majd egyeztetünk, hogyan vehetem át az összegyűjTött zséT.

Egyébként valóban láThatunk itt jópára-T a reklamációkból a Té felé.

"Tehát aki tudatos fogyasztó, szűksegge van a netre és előfizet, az a szolgáltatás teljesítésével kapcsolatban tud reklamálni és tegye is meg, ha gáz van. De a többi rész miatt felesleges."

És ez a poszt akkor is arról szól, hogy nem volt figyelmes a beküldője, ha mindenki megeszi a kalapját vagy elkezd részecskét bontani.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:30:15

blamm 2008.11.06. 17:26:20

hiába fizetsz 8MB-t akkor is csak 2MB-t kapsz....

blamm 2008.11.06. 17:32:06

tüvapok: nem akarom én védeni a T-t minden áron, tudom, hogy vannak rossz lépései, és ügyfélirritáló húzásai... (mint minden ekkora cégnek)

De jelen esetben akkor sincs igaza a post írójának, mert ez egyáltalán nem a T sara. Szerintem.. :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:32:15

egy dolog van a T-ben...sok jó nő mászkál kajaidőben arrafelé....:)

blamm 2008.11.06. 17:34:09

"hiába fizetsz 8MB-t akkor is csak 2MB-t kapsz...."

Hát én 8-at kaptam.. Aki meg nem annyit kap, ott szarok a vonalak sajna, az ADSL technológia meg elég érzékeny a távolságra is. Jó tudom, fejleszthetne a T, fog is, jelenleg is azt teszi.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:34:23

blamm 2008.11.06. 17:32:06

nagyívben szarok a posztra....azon már régen túlvagyok, hogy a homár csak hülyéket posztolja ki...itt a lényeg a T. igen az a baja, hogy akkora hogy már nemtudják kitörölni a saját seggüket ha összeszarják (mint minden más nagy cég) akkor valahol még a cég sturktúrában van a hiba....de ezen sosem fog változtatni amig több a beszivatott mint az elbandukolt ügyfél!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:35:46

blamm 2008.11.06. 17:34:09

ja de akkor ne adja el a lúzernek a 8MB-t ha tudja, hogy ott sosem lesz annyi! de nem eldja...mert a többség otton (nem zinformatikus, aki ellenőrzi a modemet) és sosem jön rá.

B! 2008.11.06. 17:37:09

tüvapok, baz'.

Még csak aktivista se vagyok. Csak megmondom ki az okosabb. Mit változtat a dologon, hogy most egy szolgáltató az?

A sávszélesség teljesítését meg megintcsak kár ide belekeverni, arról is van szerződés, ha nem annyi, az hiányos teljesítés, lehet reklamálni.

Az összegyűjtött összegeT meg átvenném egy sör mellett üldögélve valahol!

maroz 2008.11.06. 17:38:33

al Dajjal, nézd ezt úgy, hogy van egy szolgáltató, annak van egy listaára. Aki ennél occóbban szeretne, az keresi a mindenféle akciókat, csomagkapcsolt mittoménmiket, bevállal két év hűséget, satöbbi.
Akit meg mindez nem érdekel, az teszi a saját dolgát és arra számít, hogy a szolgáltató neki is a mindenkori listaáron számláz.
Namost, ha a szolgáltató egy szép napon neki elkezd az aktuális listaár fölötti áron számlázni, mert volt egy olyan időszak, amikor ez a listaár volt érvényes, nos, ez azért okoz némi kiszeretési késztetést az adott cégből.
Csak mellékesen: akad olyan webkereskedést folytató cég, ahol amennyiben a megrendelésed leadása és a portéka átvétele közötti időben a termék listaára csökkenne, akkor te, a vevő (a Vevő) a csökkentett áron kapod meg. Na, az ilyesmit hívják úgy, hogy alapvető ügyfélbarát magatartás. Ettől még úgy komolyabban hasra sem kell esni, nem akkora ügy.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.06. 17:39:18

B! 2008.11.06. 17:37:09

váááz érik az a sör már nagyon neked! akkor csak szimpatizáns :) mind1 nem ellened hanem ellenük vagyok kapíse?

ha megválasztanak polgármesternek a rogános posztban akkor koccintunk rá a hörpiben sörrel.

B! 2008.11.06. 17:45:55

maroz,

A szolgáltató a mindenkori megkötött szerződés szerint számláz, sehogyan sem máshogy, nem jó fej, nem köcsög, nem karitatív és nem szolidarít.
Ott a SZERZŐDÉS.
Miért olyan nehéz ezt elfogadni?
Kár is máson gondolkodni, mert ez így van.
Ne számíts másra, a listár megy az érvényben lévő szerződésben foglalt ár alá, és neked kell eljárnod a változás érdekében.

Az meg teljesen egyértelmű számomra, hogy egy termékért az átvételekor érvényes árat fizetem, ha szólnak róla, ha nem, anélkül is ellenőrzöm.

B! 2008.11.06. 17:48:05

MegbeszélTük, majd drukkolok, azt' összefutunk a hörpibe.
De csak ha beszélünk a virágládákról is!

maroz 2008.11.06. 18:40:24

B!, a süketek párbeszédére kezd hasonlítani az eszmecserénk és bevallom, kezdem unni.
Na, de feltételezem, hogy ha téhómosként értenéd mi a különbség egy jogi és mi egy morális konfliktus között, akkor tán ez a poszt meg sem született volna.
Btw, eddig mennyire is meszelte el összesen a té csoportot a GVH?
Tudod, ott nem csak azt nézik, hogy mit vél egy szolgáltató jogosnak...

gumby 2008.11.06. 20:17:23

nem tom az ászf-ben, ami ugye az előfizetőn kívül a szolgáltatót is kötelezi benne van-e, hogy önkényesen módosítgathat a csomagok között vagy pedig az van lefektetve,ha ilyen igényed van akkor azt jelezheted feléjük.
nem olvastam de sejtem. miért? azért mert te is sejthetnéd, de te el is olvashatod.
vagy azt akarod,hogy ők hívjanak fel,és kiszámlázzanak 900Ft-ot?

Fairy Girl 2008.11.06. 20:22:49

Maroz, Tüvapok, én nem dolgozom a Ténél, szimpla ügyfél vagyok, de annyit azért észleltem a körülöttem élő világból, hogy a csapból is az folyt, hogy új csomagok, megújultunk, mittomén. Amikor ezt megláttam-hallottam (kikerülhetetlen, hiába nem nézek reklámokat a tévében, azért csak észreveszem az óriásplakátot, vagy az ilyenolyan újság egészoldalas hirdetését az újságosbódé előtt), egyből megnéztem a honlapot, hogy na, mizujs. Az más kérdés, hogy nem értettem belőle semmit, és nem láttam át, épp ezért írtam egy emailt, s pár napon belül megvolt a váltás. Ennyi.
Ha tudatos fogyasztók tudunk lenni minden más téren, tudunk reklamálni meg jahcihőt csapni ha valami van (márpedig én aztán tudok), akkor miért ne lennénk tudatosak ilyenkor, amikor ócsóbbért lehet ugyanazt megkapni?

OFF megjegyzés: az erkölcsös meg az etikus nem ugyanaz, bár ez tök lényegtelen kérdés itt, csak bántotta a szemem. Nemvagyok bőcsész :D

maroz 2008.11.06. 20:39:54

Fairy Girl, értsd már meg, nem arról van szó, hogy nekem aztán menten ótomatikusan a legolcsóbb díjcsomagot számlázzák!
Semmi bajom azzal, ha olcsóbb netet mérnek annak, aki egy évre elsterződik, vagy aki a netet az olcsóság érdekében csomagban veszi, telefonnal, tévével, önjáró hátvakaróval, mindez engem nem izgat, nekem jó a listaár is, jelesül az az ár, amennyiért egy semmilyen kedvezményt nem igénybevevő mezei beeső vevő kapja.
Szerinted mi lett volna annak az akadálya, hogy a régi ügyfeleknek maguktól átállítsák a díjcsomagját arra, amelyiknek a műszaki paraméterek alapján megfelel?
Ha azt mondják, hogy ugyanaz a 8Mbit/s-os csomag ugyanannyiba kerül listaáron, és nem 3000 forinttal drágább az enyém csak azért, mert más a fantázianeve?

maroz 2008.11.06. 20:45:45

gumby, olvasd csak el az ászf-et.
Tudatos fogyasztó ugye arról ismerszik meg, hogy Playboyba rejtett ászf-eket olvasgat a villamoson.
Amúgy csak mellékesen, a szolgáltatóktól nem áll ám távol az sem, hogy a saját ászf-jeiket sem tartják be, de ez már egy másik vita.
Ja, és ha rálelnél arra a pontra, amelyik az én problémámat szabályozza, akkor másold már be ide, légy szíves.

Fairy Girl 2008.11.06. 20:56:00

maroz 2008.11.06. 20:39:54

Én is arra tippelek, hogy adott egy szerződés, amiben adott egy ár. Értelemszerű, hogy ezt tartják meg. Nem értek a gazdasági meg piac... dolgokhoz, de logikusnak tűnik, hogy nem fogják automatikusan a kevesebb bevételt hozó csomagokra átállítgatni mindenki előfizetését. Hát, nem tudom, de tájékoztatásban viszont nem volt hiány, csomagok, díjszabás, mindent reklámoztak/nak orrba szájba.
Szerintem csak azért rugózunk ezen ennyit, mert olyan szolgáltatóról van szó, aminek rengeteg ügyfele van. Nálunk vidéken tesóméknál egy pici mezei kis szolgáltató szolgáltat, és elmondanám, hogy 3 év után (se hűség nem volt már, semmi) ugyanúgy mi szóltunk rájuk, hogy ugyan nyomassanak már egy duplázott sávszélt, mert az új díjszabásban az általunk fizetett árért az újak már dupla sávszélt kaptak. Nem dupláztak maguktól, míg az én információim szerint korábban volt többször olyan, hogy a T (akkor még nem T) növelte a sávszélt időnként, minden plusz pénz nélkül.

Szóval én csak azt mondom, hogy nekem is volt már gondom a T-vel, nem is egy, de érdekes módon megoldódott minden eddig, anélkül, hogy csapkoldtam volna a homárra meg a fogyvéd-nek. Biztos, hogy van olyan, amikor azt kell tenni! Persze. Biztos, hogy vannak komoly gondok, nyilván. De ez a poszt inkább szól szerintem a posztolóról, mint a T-ről.

Azért kíváncsi lennék, hogy azóta sikerült-e választ kapnia az e-mailre, vagy valami.

maroz 2008.11.06. 21:21:45

Fairy Girl, a kedvedért megnéztem, 2004-ben járt le a kétéves hűségszerződésem, tehát négy éve gyakorlatilag a listaáras, kedvezmény nélküli netet kapom.
Ha jól rémlik, 2002-ben 512 kbit/s-re szerződtem, amit a szolgáltató több szakaszban az én megkérdezésem nélkül, tehát gyakorlatilag a szerződés egyoldalú módosításával emelt fel 8 Mbit/s-re. Akkor meg tudta lépni ezt az ügyfélbarát lépést, most miért nem?
Mi akadálya lett volna, hogy ugyanazt a 8 Mbit/s-os szolgáltatást a régi ügyfeleknek is ugyanazon az áron számlázza, amilyenen az újaknak meghirdette?
Miért nem tudta azt mondani, hogy az ADSL Otthon díjcsomag innentől megszűnik, és akinek olyanja volt, az szeptember elsejétől ótomatikusan az ugyanolyan műszaki tartalmú, ámde más fantázianevű csomagba kerül át, aminek az ára az árlista szerinte ennyi-meg-ennyi, és akinek ez nem jó, válasszon más díjcsomagot?
Ismétlem, ez egy ügyfélbarát lépés lett volna, ami ilyen vérzivataros időkben talán nem butaság...

Fairy Girl 2008.11.06. 21:39:07

Ez azt jelenti, hogy még mindig annyit fizetsz, mint 2002-ben, vagy az árát is felemelték? (Nem vagyok nagyon tájékozott, mert nekem nincs olyan régóta netem itthon, hogy emelték volna.)
Nem tudom, miért nem csinálták ezt, de lehet hogy sávszélt emelni könnyebb, mint mittomén soktízezer ügyfél számlázási adatait megváltoztatni, gondolom. A sávszélesség "hardveres", a számlázás meg szoftveres, nem?
Szóval nem tudom, csak én nem várom el, mert szeretem magam intézni a dolgokat. Én pl (hogy a fizetéses kérdésnél maradjunk) amint meghallottam hogy egy kollégám magasabb fizetéssel csinálja ugyanazt a munkát, azonnal kértem az emelést, és meg is kaptam, bár ez csak pár ezer ft (mintegy 6000), de akkor is, az elv számít. Van ilyen. Nem tudom, miért nem emelték automatikusan, pedig az lett volna a dolgozóbarát :)

maroz 2008.11.06. 22:10:58

Mit kéne soktízezer ügyfélen változtatni, nem értem. Egy darab termékük nevét és árát kellett volna átírják az adatbázisukban, ezt képzeld el úgy, hogy van neked egy számlázóprogramod és abban egy olyan tétel, hogy:
termék neve: ADSL Otthon
egységár: 11 424 Ft.
És ezt a tételt havonta kiszámlázod több tízezer embernek. Namost, ha ezt a két rekordot átírod így:
termék neve: DSL Classic Medium
egységár: 8390 Ft.,
akkor a következő számlázáskor ez kerülne kiszámlázásra a több tízezer embernek.
Mennyi idő ezt átírni szerinted? :-)

Bezmag 2008.11.06. 22:44:54

@ maroz 2008.11.06. 15:35:10

nem védem a mundért, de nem értem... 2004-óta nem, váltottál csomagot? Mutatnál nekem nemzetközi példát vagy akár hazait, ahol szokás, amit 22.10-kor levezettél?

Egyébként nem voltam sosem Matávos…

A hasonlatod tényleg jobb mint az enyém, ha a fönököm ezt mondaná, hogy „én vagyok a hülye, hogy nem kértem” akkor azt gondolnám, hát ja, igyjárás tipikus esete.

Túlzol, senki nem mondta, hogy bárki júzer állandóan nézegesse a T-Com/Online/Home lapját… de egyébként azért vannak, hogy az előfizetők tájékozódjanak. Bocs, de tájékozatlanság ellen nincs védelem.

Nem hiszem, hogy kontraproduktív lennék, és SZÓ SINCS etikátlanságról, mivel a lehetőséget biztosítottuk Neked. Hogy nem hívtunk fel, ez egy érthető üzleti döntés (ha valaki nem érti, akkor nagyon sötét) egyrészt a bevételek miatt, másrészt kapacitás miatt. Egyébként ez utóbbi is megesik bizonyos esetekben. Attól meg végképp nem félek, hogy ilyenek miatt sokmillió előfizető elhagyná a céget, és mehetnék kevésbé stresszes helyre dolgozni…

Bezmag 2008.11.06. 22:47:20

"Mi akadálya lett volna, hogy ugyanazt a 8 Mbit/s-os szolgáltatást a régi ügyfeleknek is ugyanazon az áron számlázza, amilyenen az újaknak meghirdette?"

Az kivánom neked, tanulj egy kicsit tovább, pl. közgazdaságtant, pénzügyet, jogot, hogy sikeresebb emberré vállhass :)

Megdobbent 2008.11.07. 02:12:36

Zold Kacaj :) Ott a pont :)
Bezmag, te sajnos huje vagy baratom.

Bezmag 2008.11.07. 02:17:04

@ Megdobbent,

lehetséges, de bármikor - ha már személyeskedni van kedved - lemoshatod a kocsim vagy kiviheted a szemetet:

kocsi 50, szemét 10 froncsi.

Bocsika, én nem személyeskedtem senkivel.

fukisunni22 2008.11.07. 12:07:53

T-pont, fax, postai levél küldését javasolni pöttyet fura, miután a legnagyobb magyarországi internet(!!!) és telefonszolgáltatóról beszélünk. hahó! 2008-at írunk.

Emilemre nekem több, mint egy hónapja nem reagálnak, telefonon még csak-csak menne a dolog, de ahhoz meg kell egy szerződéskötéskor (kb 5-6 éve) megkapott ügyféljelszó, anélkül nem állnak velem szóba. Marad a T-pont, személyi igazolvánnyal.

Ja és az online felület, (annak ellenére, hogy néhányan itt válltig állítják, hogy működik), nem működik kérem szépen. A számlámat ki tudom azon keresztül egyenlíteni az igaz, de egyebet nem enged. A díjcsomagváltásnál például azt a hibaüzenetet kapom, hogy "az Ön szolgáltatási körzetében a kért szolgáltatás műszakilag nem kiépíthető". Belváros közepe, jah és 5 éve működik (ADSL, IPTV)csesszék meg, csak díjcsomagot váltanék...

Ennyit a "működő" online ügyfélszolgálatról

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.07. 16:34:46

fukisunni22 2008.11.07. 12:07:53

ott is csak emberek ülnek akik keményen dógoznak! pár kommmentel feljebb írta szegény ügyfélrabszolga, hogy milyen nehéz is a bányászok élete....fogadjuk el végre, hogy 2008-ban itt tartunk....mindenki a száját tátja....2008-ban ahol a wc papír is e-papír...a T még faxol meg levelezget...jó hogy a galambpostára nem tértek még át...de lehet már ott hever az újítás valamelyik manager asztalán csak még nem állt neki dógozni....

Fairy Girl 2008.11.07. 23:09:29

maroz 2008.11.06. 22:10:58

A számlázóprogram szerinted így működik? (én nem tudom, ezért kérdezem).

Bezmag 2008.11.07. 23:11:03

@ fukisunni22 2008.11.07. 12:07:53

Tudod, a dijcsomagváltás jogi aktus, amelyeket ilyen úgynevezett törvények szabályoznak, mit és hogyan lehet, és ezt a törvényhozás írja elő a cégeknek, ezért:

- megfelelő autentikációval online felület,
- vagy papir, levél, fax
- vagy rögzitett telefon (bármennyire nem tetszik DonLover-nek, kötelező, amig az ombudsman csak ajánl...)
- vagy személyes részvétel, személyivel.

Ez a szabály, ez van. Nem én találtam ki, csak próbálom Kendteknek elmagyarázni.

Arról ugye nem mi tehetünk, hogy nem tudod, találod az ügyféljelszavad, bár szívesen adok éeltvezetési tanácsokat is :) (tudod, ilyeneket érdemes egy dossziéba meg vagy egy fáljba gyüjteni), erről nekem az jut eszembe, ezek szerint 5 évig nem volt rá szükséged.

Elismerem, az online felülettel vannak sajnos gondok, nyilt titok, de másoknak sikerült csomagot váltani ott, sokaknak, ezért kérlek, próbáld meg többször, 2-3 próbálkozás alatt szerintem sikerre jutsz. Elég sok javitás és karbantartás folyik, hogy végre tökéletesen müködjön, akkor jó lesz.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.08. 00:14:52

ha fáljba gyűjti az ember akkor lelesi valami kémprogram (bőőcsész mondta)

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.11.08. 00:45:08

Te Maroz, a Gyed!

Ha ide be tudsz irkálni, akkor az azt jelenti, hogy valahol müködö netet használsz. Az eddigi internetezéseid során egyszer sem bökte ki a szemed egy (anno) T-Online, most pedig T-Home-os hirdetés? Mert akkor értesülhettél volna az akciókról talán... Hozzáteszem, nekem az UPC egyszer se nem írt levelet, hogy aszondja: "Kedves Bla-Bla! Mi azért jelentkeztünk, mert a jelenlegi 9500 forintos 10Megabites csomagjánál lenne Önnek elönyösebb ajánlat... bla-bla-bla."
Ja, és melyik cég csinálja a fent leírt elméletedet? Hogy "átírja" minden ügyfelének a számláját, csak hogy kevesebbet kasszírozhasson? Hát hol élsz? Dübajban? :)

Bezmag 2008.11.08. 01:05:06

tüvapok 2008.11.08. 00:14:52

:) és az ablakon bekuksizik a vak szomszéd is... Amúgy, nekem is van bőőcsész papirom, könyvtárba is jártam Edével Ráckevére sünügyileg Palkovicsné laptopjával románoktól lopott lovon :) De inkább meggyógyultam :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.08. 12:35:45

jobbulást a bőcsész papír miatt...nem lehetett könnyű....remélem mielőbb a társadalom teljesértékű tagja leszel!

Bezmag 2008.11.08. 17:41:36

Köszi tüvapok, hát nem volt könnyű de hála istennek a sikertelenség további intézmények látogatása után elmúlt :)

NemesekErnyo 2008.11.09. 22:07:46

Pontosan így van, nagyon jól megírta!
Anno, legalább hat évvel ezelőtt nekünk is volt egy 11900 Ft-os előfizetésünk, két éves hűségszerződéssel. Lassan mondom: ez a kedvezményes ár. Fizetgettünk, mint a vöcsök, már le is telt a két év, reklámozgatták, hogy olcsóbb az internet. De nem a miénk!
Négy év után untuk meg, és láss csodát, milyen bámulatos reakcióval nyugtattak meg. "Ez azért ennyi, mert ennek ennyi az ára" :D
Akkor átváltottunk egy olcsóbbra, de meglátásom szerint jelenleg ugyanebben a cipőben járunk. Ideje bemenni, és asztalra cseszve közölni, hogy akciósat vadásztunk.

NemesekErnyo 2008.11.09. 22:22:25

Ja, és elvágván a lehetőséget, hogy véletlenül se tudjuk összehasonlítani az előző és a kiválasztott csomag paramétereit, a csomagok neveit évente kétszer megváltoztatják. Már az sem létezik, amit két éve kötöttünk. Ha tanácsot kérek szakértőtől, mindegyikre azt mondja, hogy ennyi pénzért szar.... :D Itt általában befagy a tudomány, és alszunk rá megint egy évet.

NemesekErnyo 2008.11.09. 22:26:08

A Pannon Praktikum induló, majdnem 180 Ft-os percdíja még ma is érvényben van annak, aki nem váltott.

B! 2008.11.09. 23:25:41

Így a végére körvonalazódik:
a poszt címe helyesen így szólna:
A T-Home néhány régebbi ügyfele szívatja saját magát

sramenzikarbonát 2008.11.11. 11:08:57

A világon a leghitványabb, legszarabb és leggusztustalanabb "ügyfélszolgálata" a fibernet nevű rablóbandának van. A helyi csajok semmit nem tudnak intézni, a központi számot nem veszik fel, mailra nemigen válaszolnak. Illetve volt egy kivétel: mailen írtam nekik, egy rövid reklamációt az ügyfélszolgálattal kapcsolatban, mire 1, azaz egy hónap múlva megjött a válasz mail: Tisztelt Ügyfelünk Kérjük írja le, pontosan mi a problémája az üfsz-tal!
Visszaírtam, hogy EZ.
Szemétmocsokbanda.

kacat 2008.11.21. 23:51:38

drága barátaim, ugye azt nem várjátok el egyetlen szolgáltatótól sem, hogy helyettetek gondolkodjon, váltson csomagot, és vállaljon újabb egy éve elkötelezettségi időt?
Vagy mégis?
Aztán meg de fel lennétek háborodva...
nagyon buta vagy te szegény, jajj nagyon butus
süti beállítások módosítása